Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

D. Trunda: Jde o organizovaný útok

Za poslední dva dny došlo ke dvěma novým událostem ve věci insolvenčního řízení proti Slavii. Slavia podala odvolání k Vrchnímu soudu a na polovinu září bylo nařízeno jednání o insolvenčních návrzích. Klub dnes vydal na of. webu prohlášení generálního ředitele Davida Trundy k celé situaci.

Slavia se odvolala k Vrchnímu soudu kvůli rozhodnutí Městského soudu o zamítnutí předběžného opatření, odvolání bylo soudu doručeno 3. srpna a nemá vady, které by bránily v pokračování odvolacího řízení.

Ve čtvrtek se ve spisech insolvenčního řízení objevila informace o nařízení jednání o insolvenčních návrzích mezi Online Services Ltd. a Gamma Enterprise s.r.o. a Slavií, které je naplánováno na 15. září 13 hodin v budově Městského soudu ve Slezské ulici. Fanouškům se tak naskýtá možnost podpořit klub přímo na místě a demonstrovat tak jejich názor a postoj k celé situaci. "Jsme rádi za tuto příležitost. Věříme, že první naše ozdravná opatření už budou v tu dobu účinná ke spokojenosti věřitelů, kteří mají vůči nám oprávněné pohledávky. Připravujeme a činíme všechna dostupná opatření uvnitř i vně klubu. Pro věřitele sestavujeme finanční plán úhrady jejich pohledávek. Soud bychom rádi přesvědčili, že si se situací víme rady a překonáme ji. Pro nápravu uvnitř klubu analyzujeme všechny vnitřní vlivy, které dovedly Slavii k nynějšímu stavu. Ty odstraníme. Pro naše fanoušky bych při té příležitosti rád změnil kulturu Slavie a pomohl jí vrátit její dobré jméno," uvedl generální ředitel Slavie David Trunda.

Trunda dále zmínil to, co už všichni víme témeř s jistotou - někdo se snaží Slavii velice vážně poškodit. "Jsem přesvědčen, že jde o organizovaný a delší dobu připravovaný útok. Čelíme promyšlenému postupu několika konkrétních osob, jak ovládnout a zničit Slavii. Ještě nevíme, kdo přesně to řídí a jaký svůj osobní zájem sleduje. Soupeři se podařilo vytvořit situaci, jak nás odzbrojit. Karty, které jsme museli odkrýt, využívá proti nám. Už jsme pochopili, že navrhujícímu věřiteli ze Samoy nejde zdaleka o peníze. Insolvence je jediný nástroj, jak může někdo Slavii připravit o účast v lize. A právě o to usilují v našem případě."

Komentáře (54)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

    rak (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 09:26 |  
    0 0

    Opravdu je těžké spekulovat o motivaci. Skoro bych ale vyloučil, že jde jen o to, získat zpět nějaké peníze. Tam určitě byly i jiné způsoby.
    První možnost je asi nějak levně převzít Slávii. Moc by mě takový vlastník nenaplňoval nadšením, ale s Řebíčkem to může být těžké a nějak bych ani neměl chuť se za něj stavět. Myslím, že si to ani nezaslouží.

    Druhou možností je asi naznačená snaha víceméně Slávii zničit. Tam mně nějak není jasná motivace. K čemu by to komu bylo. Snad rozkrást, co zbylo(?).
    V tom případě by ale stálo za to udělat maximum možného proti těmto lidem. Počínaje jejich rozkrytím a zveřejněním.
    Pokud má nějaká firma sídlo na Samoe, tak mně je naprosto jasné, co si mám o ní myslet. Jsou to prostě podvodníci, ať k tomu mají důvod jakýkoli. Soudce bych dělat nemohl, protože bych určitě nedokázal zůstat nestranný.

    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

      adray (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 10:23 |  
      0 0

      Asi dva tři roky dozadu jsem někde četl velice úchylnou konspiraci, ale nemůžu si vzpomenout kde. Třeba to někdo tady ví.


      Konspirace
      Už si taky pamatuju prd, ale šlo o to, že pozemky pod stadionem na toaletné jsou velice lukrativní a zároveň v podstatě jediným jak J&T splatit, co do Sparty napumpovala. Proto taky údajně hlavní motivací Křetínského a jeho melody boys je ty pozemky prodat. Proto taky rozpadající se stadion Sparty výrazně nerekonstruují, ačkoliv je to skoro nutné a pro jejich vysněný "velkoklub" (hehehe) nezbytné.

      Nicméně po prodání stadionu, resp. pozemků, jim zbyde bezprizorní klub, jehož cena by bez vlastního stadionu rapidně klesla. Nicméně žádné strachy - v Praze jeden moderní stadion je, ačkoliv v něm už někdo bydlí. A toho někoho by se bylo dobré nějak zbavit, a to nejen pro stadion, ale i proto, že si dva slavné kluby v relativně malé Praze vzájemně berou sponzory.


      No a od doby, co jsem ten článek četl, Sparta stadion neopravila, Eden měnil vlastníky až zakotvil asi u PPF a kolem Slavie krouží supi, snad možná asi řízení PPF a J&T. Slavia navíc hraje takový hovno a vedení dělá takový kiksy, že to vypadá na řízenou likvidaci.

      Ale jak jsem psal - je to tak úchylné, že to je skoro nepravděpodobné.

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        bhcak     před 9 lety 08.08.2015 10:30 |  
        0 0

        To je sice poměrně divoká konspirace, když ale člověk vidí osud hokejové Slavie, napadají ho nejrůznější věci...

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        Markus     před 9 lety 08.08.2015 11:09 |  
        0 0

        V tom případě běží management Slavie současné i minulých tomuto osudu vstříc. Moje rodina nikdy neměla dluhy. Firmy, kterými jsem prošel neměly dluhy. Insolvenční řízení je postaveno na dluzích, které jsou těžko zpochybnitelné a které si způsobil současný majitel sám. Jak jsme viděli, v insolvenčním řízení se (zatím?) řeší jen malá část všech dluhů, co si Slavie vyrobila. Poškozování jména Slavie mi líto je nesmírně, ale majitele opravdu ne. Jenom přežívat nepovažuji za život.

        • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

          rak (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 11:16 |  
          0 0

          Tak jistě. Řebíček je úplný diletant, který přišel k penězům jen proto, že si mohl jako ministr přihrávat zakázky. Na nic pozitivního si nepamatuji. Možná se snažil vylepšit si jméno "záchranou" Slavie, ale vidíme, jak to vypadá. A nebo byl prostě jen nastrčen nějakou skupinou, jak se tady také tuším objevilo.

          • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

            Markus     před 9 lety 08.08.2015 11:20 |  
            0 0

            Když přišel do Slavie, dal jsem mu šanci. Ale jen mi potvrdil původní správný úsudek, ano, myslím si totéž, ve všem co píšeš.

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        jufoun (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 11:11 |  
        0 0

        Myslite, ze to nekterym srdcarum Slavie bude jedno? Treba Simanemu?

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        spino     před 9 lety 08.08.2015 11:36 |  
        0 0

        Tohle se stalo na hokeji. Ale ve fotbale si to nedovedu představit. Tady by se fanoušci vzbouřili.

        • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

          rak (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 11:48 |  
          0 0

          Moc se mně nechce této spekulaci věřit. No, ano fanoušci by se měli vzbouřit. Byla by to ta druhá alternativa, o které jsem psal výše. Oni by ti fanoušci ale lidem, kteří si myslí, že jim je dovoleno vše byli asi ukradení. Musela by to být jedině silná akce a namířená zcela konkrétně a INDIVIDUÁLNĚ proti takovým postavám. Ale jsou to zatím všechno čiré spekulace.

          • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

            travel (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 12:26 |  
            0 0

            Musím říci,že i mě napadají hrozné myšlenky.Na druhou stranu si myslím,že Hattrick má lepší informace než my a to co psali by snad pro Slavii nemělo být špatné,natož likvidační.Navíc jsem přesvědčen,že J. Vrba ví o co tady jde,kdo za tím je a jaké jsou se Slavií plány.Pokud by to zavánělo likvidací,tak věřím,že by se svou prací ve Slavii skončil a spojil se s lidmi z OP,TS,FANKLUBU a možná i s Hatrickem (Procházkou) a co já vím s kým dalším, obnovili by činnost "Sešívaní drží spolu".Zkrátka nechce se mi věřit,kdyby to bylo pro Slavii likvidační,že by to držel pod pokličkou.Párkrát jsem s ním mluvil na různých akcích a nabyl jsem dojmu,že mu skutečně jde o Slavii a nevěřím,že by byl schopen kvůli penězům mlčet a nepřímo se tím podílet na likvidaci Slavie.Taky se mi nezdá,když tam je od Šimáněho Trunda,že by Š nechal Slavii zlikvidovat.
            Možná jsem naivní a může tu platit pravidlo,že peníze jsou až na prvním místě.No,snad my slávisti nejsme tak prodejní.

            • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 12:53 |  
              0 0

              Už po několikáté pišu,že se zániku fotbalové Slavie vůbec nebojím,nikomu by to neprospělo důvody jsou snad každému jasné tradice,značka, fanoušci a asi hlavně peníze, protože liga bez Slavie přijde o spoustu peněz od sponzorů nakonec i od diváků atd.Spíš se obávám aby se v těch sračkách nezůstalo dlouho, právě díky boji o Slavii a opět vítr vane od stadionu,protože bez něj zase takovou cenu Slavie nemá, ale vyhodit se z něj lehce taky nedá.Nikdo z nás bohužel zatím neví, jak dlouho tento neutěšený stav muže trvat.

              • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

                travel (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 13:03 |  
                0 0

                Souhlasím s tebou,jen s tím vyhozením ze stadionu to zas tak složité asi není.Příklad hokejky,sešup o soutěž níž a je tam místo nich sparta. Sestup hrozí i fotbalové Slavii...

                • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

                  vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 13:27 |  
                  0 0

                  Dobrá,ale kdo by tam hrál ? Bohemka,Dukla nebo rudoši tomu nevěřím ani za mák.No a že by nás někdo zrušil a choval tam bejky to je taky nereálné :-)

                  • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

                    travel (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 13:34 |  
                    0 0

                    Taky doufám,že se nic takovýho nestane,ale jak jsem psal na začátku,tak někdy mě napadají hrozný myšlenky (a částečně je to způsobeno i hokejkama)

                    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

                      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 14:13 |  
                      0 0

                      Myslím, že tou dohodnutou firmou, která měla na přechodnou dobu převzít Slavii, byl Natland. Řebíček nebyl v plánu, je otázka, zda to vymyslel sám nebo mu to někdo poradil, že si s vyhrávající Slavií napraví reputaci, ale to je přesně Slavie, nám musí osud vždycky dát tu těžší cestu.

                      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

                        travel (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 14:34 |  
                        0 0

                        Pokud se nepletu,tak Řebíček získal Slavii právě od Natlandu.

                        • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

                          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 14:46 |  
                          0 0

                          Jak sám Aleš tehdy přiznal, cituji - "my už se nějak dohodneme".

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        rossobianco     před 9 lety 08.08.2015 15:17 |  
        0 0

        Jde o to,že ,,Moderní" NEZNAMENÁ vždy lepší,často spíše naopak-a v případě stadionu to platí dvojnásob.

        Bude to tady na SN možná znít jako kacířství,ale když si člověk sundá fanouškovské brýle(které ho vždycky tak trochu nutí automaticky hájit to,co je charakteristické pro jeho klub a čím se liší od rivala),tak musím konstatovat,že současná Letná je oproti současnému Edenu LEPŠÍ-a to prakticky VE VŠEM.

        1.)Je to vskutku fotbalový STADION,a nikoliv hotelově-obchodně-občerstvovací BUDOVA,jen tak mimochodem občas využívaná také k fotbalu.

        2.)Letná patří klubu,v Edenu je v současnosti zrovna Slávie(svého času společně s Bohemkou) v ne zrovna laciném nájmu.

        3.)Fotbal je venkovní sport a ač je Letná obestavěna tribunami,tak nikoliv neprodyšně-z řady míst je tak vidět část Prahy dokonce i z hlediště.A pohled z vnější terasy na jižní části stadionu směrem na Letnou,Hrad,Petřín atd.je nádherný a vytváří charakteristický GENIUS LOCI-něco,se nedá koupit a co současný Eden(narozdíl od starého) rozhodně NEMÁ.
        Rovněž prostor pro rozptyl fanoušků během přestávky je,díky oné prostorné vnější terase,daleko větší ve prospěch Letné,kde člověk nemá pocit stísněnosti jako v uzavřené budově,kde nikdy tolik místa nebude.

        4.)Letná je také daleko BEZPEČNĚJŠÍ.Sice tam před pár lety sundali plot,ale měli tolik rozumu,aby nechali mechanické zábrany alespoň tam,kde jsou nejvíc potřeba,tj.u obou kotlů.Odtamtud vždy hrozí největší nebezpečí,že někdo nezvládne emoce a něco hodí na hřiště,stejně jako masová invaze příznivců na hřiště(do kotle chodí ti nejzapálenější návštěvníci,prožívající zápas vestoje a mající tak největší možnost zneužít anonymity davu).
        V Edenu je oproti kotel hostí zabezpečen jen slabým plotem a síť tam není žádná,takže hodit něco na hráče rozehrávajícho roh je odtamtud z několika metrů velmi snadné.Kotel domácích je ,,pro jistotu" dokonce i bez této symbolické bariéry,a pro jistotu nalepený přímo za branou!

        5.)S bezpečností souvisí i rozdělení sektorů na stadionu.Zatímco v Edenu se dá na zakoupenou vstupenku projít prakticky kamkoliv(snad vyjma VIP prostor),čímž rozdělení postrádá smysl,na Letné takovéto přechody mezi základními pěti či šesti(?) sektory nejsou možné.Kotel je ohraničen od okolních sektorů,má svůj speciální vchod a ten,kdo tam jde,tak počítá s tím,kam jde,a tak neriskuje,že by jej tam nějakej idiot prudil za to,že stojí,a on jeho zase to,že nefandí.Jak se to poměrně snadno může stát a taky občas stává v Edenu...

        6.)Návštěvní řád Letné nezakazuje přinést si vlastní sváču,jen potenciálně nebezpečné nádoby,ve kterých by mohla být.Návštěvní řád Edenu výslovně zakazuje přinést si vlastní občerstvení,byť by bylo pouze v sáčku(od slova sáček,nikoliv sáčko :-).Což nutí člověka sledovat zápas buď o hladu,nebo sponzorovat nehorázně předražené občerstvení uvnitř.Ani jedno samozřejmě není dobré...

        7.) A za tento ,,servis" chtějí v Edenu i za nejobyčejnější,nejméně atraktivní ligový zápas 160 korun.Na Letné se i na derby,tedy nejatraktivnější zápas ligy,sežene lístek za 130 korun.A to nemluvím o výhodách pro permanentkáře na předkola pohárů(nezřídka zcela zdarma,např.na Feijenoord)-něco v současné Slávii nepředstavitelného(nejen pro tu absenci pohárů :-)
        A nebylo tomu přitom tak vždy-kdo si dneska např.vzpomene na ceny našich permanentek v roce 2002,či vstup zdarma na pohár UEFA pro všechny v dresech/šálách?Pro ty,kdož to nepamatují,to zní dneska jako sci-fi...

        Aby bylo jasno-v žádném případě nehájím Spartu jako takovou!Vzteklé hajzlíky a provokatéry jako Matějovský či Dočkal jim tedy fakt závidět nemusíme(kdyby kvůli ničemu jinému,tak už kvůli těmhle výtečníkům jsem měl ve středu večer dobrý důvod k radosti po jejich zcela zaslouženém vypadnutí s Armějcema).
        Ale to neznamená,že nejsou věci,které k závidění tedy sakra jsou-a s aktuální silou kádru to přitom VŮBEC nesouvisí.Jen hlupák se jak známo nepoučí u druhých,byť třeba rivalů (jak o tom např. zpívá Radůza:,,Až vystoupím ze všech svých těl,pochopím,že nepřítel,ať už chtěl,a nebo nechtěl,nejlepší byl učitel"....)

        • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

          sTizz (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 15:44 |  
          0 0

          spartanskej marketing je nepochybne nejlepsi v lize,ono kdyz ti daji sponzori 250 milionu rocne a majitel k tomu prihodi 100,tak nemusi resit existencni veci. Coz ma dopad samozrejme i na obcerstveni.
          S 3. bodem nesouhlasim,v Edenu se mi libi vic,nez na letny,napriklad krasny dreveny strop,pruduchy pod stropem,vice mista,vetsi volnost.
          Verim v lepsi zitrky,za rok,za dva bude mit Slavia jasneho majitele a vlastni stadion. Pak se muzeme soustredit na kvalitu obcerstveni

          • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 15:59 |  
            0 0

            Ježíšmariá to určitě dříve, insolvence nemůže trvat tak dlouho. Pevně věřím, že nového majitele budeme mít do konce tohoto roku.

        • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

          Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 20:50 |  
          0 0

          Eden je pro fanouška lepším stadionem.
          1) to při zápase nijak nevnímám

          2) to mě také při zápase nijak neruší

          3) Jestli ti jde o tohle tak nejlepší stadion je Juliska, tam je výhled na Prahu krásný z celé hlavní tribuny. Ale výhled mě fakt nezajímá. Uzavřený stadion má mnohem lepší akustiku a ta mě teda zajímá mnohem víc. A zmiňuješ bezpečnost, právě přes ty "vyhlídky" se krásně pašují nebezpečné předměty.

          4) Já jako fanoušek před sebou nechci mít ploty ani sítě. A letná bezpečnější? Vždyť právě na letné zranil dělobuch podavače míčů? Když fans chtějí vběhnou na hřiště i na Letné.

          5) já jsme rád, že můžu jít do kotle a o přestávce pokecat se zbytkem rodiny co jde na hlavní. Opět je to větší komfort pro fanouška a třeba s ohledem na frontu u stánků nebo WC. A že je kvůli tomu na Letné bezpečněji? Ale houby, při derby nebyl problém přelézt plot a porvat se. V Edenu jsem to ještě neviděl.

          6) jestli máš problém vydržet sledovat fotbal bez toho aby jsi se něčím cpal tak je mi tě líto. Ale to není chyba stadionu. A hlavně to řeší smluvy s cateringem. Za rok to klidně může být obráceně.

          7) opět to nemá souvislost se stadionem ale s tím jak jsou nastavené smlouvy a jak si určí klub.

          Eden je z hlediska fotbalu, fandění a atmosféry mnohem lepším stadionem než je Letná. Ta je díky svému rozdělení do pater a otevřenosti horším stadionem nejen než Eden ale je až za Doosan Arenou, Stínadly, Libereckým stadionem a Slováckem.
          Jediné plus, které má letná jsou vytápěné tribuny. Ale to mě jako aktivního stejně moc netrápí.

        • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

          Dobi     před 9 lety 10.08.2015 10:51 |  
          0 0

          Jo jo, chce to jít i do historie. Ještě v roce 1989 byly odklepnuty peníze na rekonstrukce Edenu. To po převratě mnohé štvalo, ale bylo tomu tak. Měl to dělat patronátní IPS (kde mu je dnes konec?) a nenávist některých novinářů a pseudonovinářů šla tak daleko, že se objevil článek v tehdejším Expresu proti tomuto využití. Skočil na to kontrolní úřad a peníze byly v jeteli. Takže párkaři a prodejci permic jsou až druhotní... Vše souvisí se vším!

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        sasky     před 9 lety 10.08.2015 09:55 |  
        0 0

        Tuhle konspiraci jsem četl taky a usmíval jsem se u ní už tehdy. Dokážete si představit, co by se dělo, kdyby Sparta měla hrát v Edenu? Věřím, že drtivá většina sparťanů by stěhování do Vršovic v žádném případě neskousla. A hools by určitě nějakou drsnou akci provedli. A Křetínský není idiot, tohle by mohlo Spartu zničit. Navíc letos do stadionu nějaké peníze nacpali a myslím si, že čekají jak se to posune s národním stadionem a maximálně by se stěhovali tam. Nebo by si jej nechali postavit na místě současného stadionu a účtovali by svazu nájem za pozemek.

  2. Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

    Pinturichio     před 9 lety 08.08.2015 11:32 |  
    0 0

    Trundo, Trundo,
    očekával bych nějakou zmínku ke včerejší brněnské blamáži a omluvu celé slávistické veřejnosti za předvedený hanebný výkon.
    A co se týče insolvence, snad konečně pomůže k tomu, aby šel Rebicek od válu.

    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 11:48 |  
      0 0

      Bylo to před zápasem ty trpaslíku

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        Pinturichio     před 9 lety 08.08.2015 11:52 |  
        0 0

        Tady je někdo v euforii :-)

    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

      1rytir     před 9 lety 08.08.2015 13:02 |  
      0 0

      Vztah mezi insolvencí a včerejším výkonem vidím snad jen v tom, že nedošlo k posílení naší zálohy a krajů obrany! Ty posily přijít měly, Uhrin s nimi počítal, veřejně je opakovaně slíbil a nedočkal se jich.

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        travel (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 13:07 |  
        0 0

        Přiznám se,že by mě zajímalo ,co slíbili Uhrinovi,že k nám šel trénovat.On totiž není zvyklý trénovat slabší mužstva a bez posil dle svého uvážení taky ne.A že by to bylo pouze za nadstandardní plat? To se mi moc nezdá.

        • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

          1rytir     před 9 lety 08.08.2015 14:13 |  
          0 0

          Ty posily mu slíbili, při jeho nástupu a ještě při tiskovce před ligou se o tom veřejně mluvilo. Dokonce se řeklo, že peníze na ně nejsou součástí rozpočtu. Donátory zřejmě zmátla ta insolvence a on také GŘ musí řešit úplně jiné věci, než stav mužstva. Kdo je na tom bit? No samozřejmě fanoušek...

  3. Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 15:48 |  
    0 0

    Prosím Vás, opusťte myšlenku, že by Sparta šla hrát do Edenu, vždyť je to naprosto k smíchu. Celá ta teorie nedává vůbec smysl, a to ani v detailech!

    1) Letná se za dobu působení Křetínského prokazatelně rekonstruovala (ikdyž ne celá), a to za peníze v řádu desítek až možná stovek milionů - dohledatelné na internetu

    2) sparťanská veřejnost by to určitě skvěle přijala, stěhování do Vršovic - k smíchu

    3) Křetínský chce dostat prachy, co dal do Sparty zpátky - těžko za ty pozemky pod stadionem dostane miliardu, ale i kdyby, proč by tedy cpal do Sparty každý rok další a další stovky milionů?

    Těch konspiračních teorií se tu objevuje spoustu, ale tohle je opravdu naprostá kravina od začátku do konce!

    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

      spino     před 9 lety 08.08.2015 16:38 |  
      0 0

      Je to nesmysl. Rozdíl mezi hokejem a fotbalem je markantní. Dovede si představit, co by udělala TS, kdyby šla hrát do Edenu Sparta? To by nebylo žádné "svalovat vinu na majitele je krátkozraké" nebo "můžou za to všichni, hlavně se v tom už nebabrat, hleďme dopředu" jak prohlašují někteří lidé z hokejového fanklubu. Tady bych viděl mnohem větší protesty než v případě Straky. To by ovšem pořád nebylo nic oproti reakce fanoušků Sparty!!! Domácí stadion vedle areálu Slavie? V MČ, kde všichni Spartu nenávidí? K smíchu, ti by vyhlásili Křetínskému válku, beztak už to u nich má nahnuté, protože navzdory penězům je krajně neúspěšný.

  4. Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

    spino     před 9 lety 08.08.2015 16:42 |  
    0 0

    Quelhare, docela by bylo zajímavé udělat vpravo nahoře anketu, zda stojíte v současném insolvenčním sporu na straně Aleše Řebíčka (právoplatného majitele), nebo na straně skrytého vlastníka, který chce Slavii kontroverzním způsobem uzmout. Když koukám na některé názory v diskuzi, tak tipuji, že by to bylo celkem vyrovnané, ale nelze se za ta léta Řebíčkových přehmatů divit...

    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

      Travinho     před 9 lety 08.08.2015 17:26 |  
      0 0

      Já osobně nejsem ani na jedné straně.

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 17:50 |  
        0 0

        Myslím spino, že je to trošičku jinak. Když Aleš "kupoval" Slavii, tak došlo k nepsané dohodě, že po určité době jim ji zase "vrátí". Ta doba nastala teď, ale on za ni chce šílenou cenu. Proto ta celá komedie s insolvencí.

        • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 18:37 |  
          0 0

          Pak,ale nechápu co Alda očekával,že na tom zbohatne?To se mě nechce věřit pokud není uplný naiva,leda že by se domníval jak Slavie půjde cestou prádelníků, ovšem to mu chyběl estébák se švábovou a v neposlední řadě Vrba o kterého se tedy udajně zajímal.Každopádně ted asi hořce lituje svého rozhodnutí.

          • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 18:57 |  
            0 0

            On netvrdil, že zbohatne, jen na otázku zda na investici do Slavie vydělá, odpověděl, že ano, ale moc to nebude, jen něco málo. Pamatuju si to velmi dobře, protože je to důležitá odpověď, která znamená předjednanou dohodu.

            • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 20:05 |  
              0 0

              Otázka je,co pro něj znamená, jen něco málo :-)

              • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 09.08.2015 18:59 |  
                0 0

                Jasně, to ale ví jen on.

  5. Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

    golux     před 9 lety 08.08.2015 17:53 |  
    0 0

    A co takhle jinou spekulaci. Zájem není o pozemky na Letné, ale o pozemky pod stadionem Bohemians. Slavii vyeliminujeme, smlouva o pronájmu Edenu s ní je nevýhodná. Do Edenu přestěhujeme Bohemku, s ní uzavřeme smlouvu výhodnější, i fotbalově je na tom v současnosti stejně jako Slavie, ne-li lepší. Tato varianta se líbí i Praze 10 a tak se přidává k insolvenčnímu řízení. A fanoušci? Oni vršovičáci si zvyknou, že už nemají volbu dvou, ale fotbal jim nevezmeme, budou mít Bohemku. A dokonáno jest...

    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 18:42 |  
      0 0

      Kdo ten nájem za čochtana bude platit ?Smrdí korunou a navíc jsou tři Bohemky a furt se mezi sebou soudí komu patří jaký prachy.

  6. Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

    no-nick     před 9 lety 08.08.2015 20:22 |  
    0 0

    Když změním téma, je k smíchu vidět, za co kope penalty třeba Příbram. Takový zákrok by pro nás nepiskli snad ani na půlce. Rozehrání moc pěkné, vtipné, bohužel Bednar byl v pulkruhu driv nez se rozehrálo a penalta se měla opakovat. Jardovo prachy?

    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

      lassiter     před 9 lety 08.08.2015 21:03 |  
      0 0

      Zajímavé, chápu že půl metru lze přehlédnout, no ale pět metrů uvnitř, hm.

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        bongor     před 9 lety 09.08.2015 07:53 |  
        0 0

        Pokud má sudí šedý zákal,lze to přehlédnout.Při zeleném klidně i deset metrů.
        U soudu by mu to prošlo,něco jako když by dokázal,že byl v době vraždy nepříčetný.
        Kdyby to viděla kněžna Libuše.........

  7. Baník

    Mike     před 9 lety 08.08.2015 20:49 |  
    0 0

    Tak Baník vede nad Boleslaví po půlhodině 2-0, a to v přípravě dostával příděly a kádr doplnil hráči, kteří vyhráli ME ,,nezaměstnaných fotbalistů"
    To jsme opravdu tak zoufalí, že budeme po 3 kolech poslední ?

  8. Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

    Sartorius     před 9 lety 08.08.2015 20:56 |  
    0 0

    Konspiracni teorie jsou hezka vec, ale radsi budu verit tomu, ze pristani na Mesici se tocilo v Los Angeles nez tomu, ze Kretinsky chce prodat pozemky a hrat v Edenu... jasne tady jde o prevzeti Slavie a tlak na cenu. A za tim je jednoznacne majitel stadionu, at uz je to Prazak, nebo Kellner. Slavia je z dlouhodobeho hlediska zajimava znacka a Kellner s Kretinskym maji zajem na tom, aby oba kluby vytvorily silny blok proti Plzni - at uz ze strategickeho, nebo z marketingoveho hlediska.

    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

      jarodo57     před 9 lety 08.08.2015 21:16 |  
      0 0

      Určitě zájem o oslabení vlivu Plzně je.Ale je otázka ,jestli tady taky není zájem o likvidaci jednoho velkého rivala z Prahy.Nedělám si žádné iluze ,ale vypadá to podle mého názoru velice špatně.Pelta,Křetinský,jsou velcí hráči .Mám velký strach.

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 23:02 |  
        0 0

        Pozor, Pelta je pro zachování statu quo, jemu se současná Slavia náramně hodí, hraje ligu, ale není konkurenceschopná. Takže je na Řébově straně a snaží se mu krýt záda, co to jde.

    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

      Mike     před 9 lety 08.08.2015 21:30 |  
      0 0

      Tak ať si s tím převzetím pospíší, protože přestupové období podle mě končí u nás 30.9.2015. Protože v té době můžeme leštit spodek tabulky a nikdo nás již nebude moci po tomto datu posílit.
      A se stávajícím kádrem to bude 2.liga. A o to asi budoucímu majitele nejde.

      • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

        1rytir     před 9 lety 09.08.2015 10:22 |  
        0 0

        Naprosto přesně! Taky se mi zdá, že na hodinách máme za pět minut dvanáct, abychom s tím něco udělali.

        • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 09.08.2015 19:04 |  
          0 0

          Neviděl bych to tak kategoricky, jsme v Čechách, z profesionála uděláš amatéra a můžeš posílit i po konci standartního přestupního období.

  9. Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 21:12 |  
    0 0

    Na kolik tento křišťálově transparentní Trunda vyčíslil hodnotu stávajícího kádru? 300, 400 nebo 500 mega? Včera jsme to v Brně viděli názorně...

    • Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

      Mike     před 9 lety 08.08.2015 21:21 |  
      0 0

      Hodnota sedí, 500 mega v bývalých lirách.

  10. Re: D. Trunda: Jde o organizovaný útok

    1rytir     před 9 lety 10.08.2015 15:56 |  
    0 0

    Zdá se, že hospodaření fotbalových klubů je problém všude. V Rusku dnes tamní fotbalový svaz v tomto směru rozhodl, že tamní kluby musí hospodařit tak, aby jejich celkové náklady nebyly vyšší než 60% veškerých příjmů. Byly stanoveny také platové stropy pro fotbalisty: hráč do 21 let může pobírat maximálně 150.000 rublů (57.000 Kč), hráč ve věku 21-23 let maximálně 300.000 rublů (114.000 Kč) a hráči nad 23 let maximálně 2 mil rublů (760.000 Kč) měsíčně. A to se o ruských klubech říká, že jsou bohaté...