Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 6. kolo

Slavia v Jablonci selhala, málokterý hráč předvedl výkon, kterým by nějak zaujal. Hráče hodnotí - zřejmě v létě už naposledy - quelhar, Alanor se k hodnocení definitivně vrátí od čtvrtka.

Jablonec - Slavia, to byla esence všeho špatného, co je v české lize z fotbalového hlediska k vidění. Domácí pod vedením trenéra Látala před dvěma týdny odchodili zápas se Spartou, tentokrát se ale vyhecovali na maximum a přinesli na hřiště totální destrukci a snahu snížit herní čas na naprosté minimum. Slavia nastoupila v kombinované sestavě a tak nebylo divu, že herní plán sešívaných, ať už byl jakýkoliv, nefungoval. Sešívaní měli problém si pětkrát v řadě přesně přihrát, k vápnu soupeře se dostávali jen výjimečně. V ojedinělé šanci, kterou připravil Tomič, selhal Tijani. Další šance nepřicházely, až pár minut před koncem sudí odpískali penaltu. K rozhodčím se dostanu podrobněji níže, Jurečka každopádně dostal šanci poslat Slavii do vedení a touto šancí naprosto pohrdl. Slavia zahrávala druhou penaltu v sezóně a podruhé neproměnila. V Budějovicích to možná nevadilo, tentokrát si troufnu říci, že to Slavii stálo dva body. Přišla totiž naprosto zbytečná inkasovaná branka a přes rychlé vyrovnání uplynul zbytek druhé půle tak, že se vlastně ani nehrálo. Ojedinělé šance jako ta Chytilova nebo Zafeirisův přímý kop byly jen čestnou výjimkou.

Přes naprostou destrukci přítomnou na hřišti si měla Slavia poradit lépe, zvlášť v druhém poločase, kdy na hřiště přišli hráči základní sestavy. Ševčík ale vyloženě zklamal a Zafeiris hrál tak hluboko, že se do ničeho nedostal. Když to chvíli mezi 85. a 90. minutou vypadalo, že si Slavia vytvoří tlak, přišel odvolaný gól a v celém nastaveném čase se zase nestalo prakticky nic. Vyloženě k vzteku bylo sledovat, jak poslední minutu hry si slávisté přihrávají ve středu pole a ani se nesnaží míč dostat dlouhým nákopem k vápnu soupeře. Takový přístup ke hře je v pořádku ve většině zápasu, ale určitě ne v 98. minutě hry. Nebudu trenérům vyčítat zvolenou základní sestavu, ta byla přirozená vzhledem k únavě hráčů základní sestavy a krátké době od čtvrtečního pohárového zápasu. Hráči, kteří si mohli říct o větší vytížení, ale nepřesvědčili.

Samostatný odstavec si zaslouží rozhodčí. Oslavovaný sudí Černý má za sebou dle mého názoru další nepovedený zápas a utkání opět ukázalo velké rezervy v komunikaci VARu s hlavním sudím. Penalta byla zřejmě odpískaná správně, byť mám pochopení pro to, že se domácím nemusí líbit, jde o zásah ruky z blízkosti a navíc střelou, která jde i tak nad bránu. Nepochopitelná je ale prodleva mezi zákrokem a finálním verdiktem. Pokud se jde nakonec rozhodčí sám přesvědčit k monitoru, proč si předtím minutu povídá s VARem? Druhá věc je naprosté selhání sudího i VARu při samotné penaltě. Jurečka ji neproměnil a při dorážce byl odzbrojen Tekijaškim. Ten dle mého názoru vůbec nehrál míč a jen Jurečku srazil zemi, což by samo o sobě mělo být posouzeno jako penaltový faul. I kdyby to z nějakého důvodu sudí jako faul neposoudil, důvod, proč byl Tekijaški u Jurečky tak brzy byl ten, že vběhl do pokutového území před zahráním pokutového kopu. Ten se tam měl opakovat a VAR měl jednoznačně intervenovat. Neuznané branky Slavie byly rozhodnuty správně, byť jsem přesvědčený, že Hanuš by na Jurečkovu střelu neměl šanci zareagovat ani bez přítomnosti v ofsajdu stojícího Bořila. Na to ale samozřejmě pravidla nepamatují. Sudímu Černému dále vyčítám fakt, že nechal zápas úplně rozbít, ve druhé půli se neustále ošetřovalo a fotbalu bylo naprosté minimum. Sedm nastavených minut bylo v tomto případě ještě příliš málo, na druhou stranu Slavia nebyla schopná si vytvořit soustavný tlak a delší nastavení by jí nejspíš stejně nepomohlo.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 3 - Z mého pohledu hlavní viník inkasované branky. Pleštil byl v úhlu a kdyby Kolář zůstal v bráně, nejednalo by se o nijak zvlášť nebezpečnou situaci. Kolář se však rozhodl vyběhnout, ale u míče byl jako druhý a ještě šel velmi brzy k zemi, nabídl tak soupeři řešení na zlatém podnose.

Tomáš Holeš - 6 - Jediný střelec Slavie v zápase, branku zavěsil naprosto suverénně. Jinak to bylo v zápase střídavě oblačno. U inkasované branky neuhlídal Pleštila.

Igoh Ogbu - 5 - Objevil se v několika málo příležitostech po standardních situacích ale nikdy nezakončil tak, aby to znamenalo pro soupeřovu branku nebezpečí. Před inkasovanou brankou jej vykoupal Jovovič a Ogbu následně ani nedobíhal do brány, kde by možná stihl míč odehrát.

Jan Bořil - 6 - Skvěle vypálil před brankou Holeše a má tak na tomto gólu velký podíl. Jinak ve hře nijak zvlášť nezaujal, také on se nevyhnul nepřesnostem, které vedly ke ztrátám míče. Bohužel jeho příliš velká agilita způsobila neuznání možné vítězné branky Jurečky.

Michal Tomič - 5 - Pěkně utekl a připravil první slávistickou šanci zápasu pro Tijaniho. To byl bohužel nejsvětlejší moment, další už nepřidal. Přesto musím říct, že mě Tomič příjemně překvapuje, nečekal jsem od něj, že bude už letos v létě schopen hrát soutěžní zápasy za Slavii.

Jakub Hromada - 4 - Střed zálohy v první půli nefungoval, to je bohužel realita. Nasazení Hromady nijak nezpochybňuji, ale ve chvíli, kdy je soupeř nabuzený, aktivně dostupuje slávisty a nenechá jim čas přemýšlet, co s míčem, velké množství ztrát je v této sestavě očekávaným výsledkem.

Conrad Wallem - 4 - Až budoucnost ukáže, co by měla být jeho nejlepší pozice. Ve Slavii začínal na křídle, teď nastoupil na klíčové pozici ve středu zálohy, ale ani on, stejně jako kolega Hromada, týmu nijak zvlášť nepomohl. Naopak přispěl k tomu, že Slavia lehce ztrácela míče a nedostávala se do trvalejšího tlaku.

Lukáš Provod - 5 - Společně s Holešem, Bořilem a van Burenem bych právě od něj čekal, že tým podrží a předvede v těžkém zápase nadstandardní výkon. Nestalo se, Provod ničím nezaujal, snažil se o průniky, které se mu občas i dařily, ale celkově to byl z jeho strany jen průměr.

Mick van Buren - 4 - Je už na čase si začít myslet, že má Slavia problém s formou útočníků? Van Buren vydržel na hřišti jen poločas, byť nejsem schopný identifikovat, proč šel dolů on a ne třeba Jurečka. Ani on ničím nezaujal, do šance se nedostal, v kombinaci kdovíjak platný nebyl.

Muhamed Tijani - 5 - Žádný technik to není, to všichni víme. Poměrně brzy dostal žlutou kartu, která byla v kontextu dalších zákroků jiných hráčů naprosto směšná. Velkou šanci v úvodu zápasu netrefil do brány. Když se trefil, pískal se ofsajd Jurečky. Po šedesáti minutách šel ze hřiště. Bohužel, právě on by se v závěru na hřišti moc hodil.

Václav Jurečka - 3 - Vedle Koláře asi největší viník ztráty bodů. Penaltu kopl lajdácky a ještě se nesoustředil na dorážku a nechal se přejet Tekijaškim. V úvodu zápasu nepříjemně trefil Součka, za což měl dle mého názoru vidět minimálně žlutou kartu. Když nahrál na branku, byl v ofsajdu. Když branku vstřelil, byl v ofsajdu Bořil. Jurečka má na tyhle situace z kraje sezóny opravdu smůlu, penaltou té smůle ale tentokrát šel hodně naproti. Navíc na hřišti působí tak, že ho ten fotbal vlastně ani moc nebaví.

Matěj Jurásek - 4 - Jurásek má do formy daleko. Jako v jiných zápasech, i tentokrát byl dlouho neviditelný, pak ale měl dobrý záblesk, když pronikl po pravé straně a prudkým přízemním centrem hledal Chytila. Ten trefil jen boční síť.

Christos Zafeiris - 5 - Mohl rozhodnout z přímého kopu, ale bránu minul. Jinak hrál příliš hluboko na to, aby mohl na ohrožení branky pomýšlet. Soupeři ho několikrát ošklivě faulovali, několik faulů sudí pískl i jemu. Pro hráče jako on to musel být tento zápas dost frustrujícím zážitkem.

Petr Ševčík - 4 - Což o to, hrát chtěl a měl hodně míčů, ale létaly od něj úplně mimo zamýšlené cíle. Nedařily se mu ani standardní situace. Ačkoli hrál celý poločas, času na předvedení nějakých solidních akcí měl málo, protože drtivou většinu času míč vůbec nebyl ve hře.

Mojmír Chytil - 4 - Také Chytil se jeví jako hráč, kterému forma odplula pryč. Několikrát sice charakteristicky podržel míč, to ale bylo vše. Když se dostal do šance, bránu minul, měl to však z úhlu poměrně těžké.

David Douděra není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

6 - Neděle 27. 08. 2023 15:00

Fortuna liga, 2023/2024
1 - 1
1 - 0
FK Jablonec
FK Jablonec

43. Pleštil

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

48. Tomáš Holeš

Komentáře (151)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    lantsmit     před 9 měsíci 28.08.2023 12:10 |  
    3 3

    Wallem je pro mě i na tom malém vzorku křídlo, včera šel doprostřed z nouze. Jinak hodnocení odpovídá.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 9 měsíci 28.08.2023 12:13 |  
    7 0

    Tijani nedostal žlutou za faul, ale za kecy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Quentin     před 9 měsíci 28.08.2023 12:29 |  
      0 0

      Podle me to bylo taky za kecy. On i Jindra to na tiskovce zminoval, ze Tijany dostal kartu za faul ve stoje. Asi by tam zadna nebyla, kdyby se potom skarede nepodival na Cernyho a nemachal pri tom nastvane rukama.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Ivan     před 9 měsíci 28.08.2023 12:34 |  
        0 0

        Já myslel že faulem ve stoje myslel Igoha.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Quentin     před 9 měsíci 28.08.2023 12:38 |  
          0 0

          Toho taky, uvadel oba tyto priklady...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kalex     před 9 měsíci 28.08.2023 16:03 |  
      5 0

      Tak to potom hubschman neměl dohrát vůbec.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    japhy     před 9 měsíci 28.08.2023 12:29 |  
    24 0

    Nebetyčně mě točí "Situace kolem VAR". Všichni se furt něčemu diví, ale nikdo pořádně neví, jak by to mělo fungovat a nikdo po tom snad ani nepátrá. Každopádně je komedie se hodinu vykecávat, aby měl následně Hlavní jasno na první dobrou. V nějakým podcastu zas novinář zmiňoval, jak po zápase šel Hlavní zprcat VAR, že ho neměl k něčemu volat. Vám říkám, ten systém je navrženej vadně od samých základů a ani ofsajdová lajna tenhle špatnej fundament neodstraní.
    Sestavu trenérům narozdíl od quelhara s klidem vyčtu. Není Oscar, Zafeiris si konečně potřebuje dáchnout, OK. Jak tam ale můžeme poslat najednou tolik neohraných hráčů najednou? Navíc do 3-4-3, kdy ten střed prostě nesmí ztrácet míče? To rozhodně není styl Hromady. O Wallemovi vím prd, ale o Provodovi vyprávěli, že si pozici uprostřed vybojoval až dobrými výkony na lajně. No a my k těm dvěma ještě přihodíme taktéž nehraného Tomiče. Ti tři byli takhle spolu leda ve sprše... Doprostřed měl jít buď rovnou Ševčík nebo Provod, oba jsou na to zvyklí, příp. tam teda nechat novice, ale ulehčit jim to 4-5-1.
    O Kolářovi jsem už psal, měli by si s Jurečkou odpočinout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Ivan     před 9 měsíci 28.08.2023 12:43 |  
      8 0

      VAR by měl být pro situace kdy 9 z 10 lidí vidí faul a rozhodčí zrovna mrkl. Fakt nechci takovéhle penalty které jsou náhodné, nic neovlivní a rozhodčí je musí hledat. Nikdo z hráčů to neviděl, divil bych se kdyby to fanoušci viděli... Klidně bych k VAR přistoupil Tenisově, že si tým může požádat o VAR jednou za zápas a pokud má pravdu, tak znova.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        japhy     před 9 měsíci 28.08.2023 12:50 |  
        0 1

        A to je podle mě jedna ze základních chyb, to 9 z 10. U videa je VAR a AVAR, to nevychází. A VAR tam není od toho, aby předvídal reakci dalších potenciálních rozhodčích. Už takhle si musí lámat s tou zkurvenou "zjevnou chybou".

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Ivan     před 9 měsíci 28.08.2023 12:53 |  
          0 0

          no tím myslím tu zjevnou chybu, prostě něco co všichni vidí. Jasně, je to vágní, ale ta penalta co jsme teď měli (nebo tu co měl Sparta se Zlínem) podle mě není zjevná chyba a v těchto situacích se mi VAR opravdu nelíbí. Možná bych se pro začátek omezil na to aby VAR odhaloval jenom červené karty za hrubé zákroky které rozhodčí přehlédl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            japhy     před 9 měsíci 28.08.2023 13:20 |  
            4 0

            Nechci se hádat, ve finále nám stejně jde o společnou věc, ale podebatit můžeme :)
            Fungování VAR nemůže stát na vágních věcech.
            Klidně si můžeme rozebrat naší penaltu, to je zrovna situace, na který se asi všichni neshodnou. OK, to ničemu nevadí, od toho je rozhodčí. A to zdůrazňuju - rozhodčí, ne VAR. Že jde hlavní k monitoru neznamená, že musí přejímat názor VAR. Takže situace se dohraje, VAR hlavního upozorní, že tam viděl ruku, co na to on. Buď viděl, ale že na to prcá, páč takový penalty nechceme. Fajn, Komise si to nějak přebere. Anebo neviděl, to ale má stát do minuty u monitoru a rozhodovat. A opět, Komise...
            VAR nemusí řešit nesmysly, jestli se vůbec může ozvat, prostě řekne hlavnímu názor a ten ať se zařídí.
            Sice na to nadávám, ale zrovna tady se mi to líbilo, teda až na tu neuvěřitelnou prodlevu před tím, než šel k monitoru.
            V mých očích by měl být hlavní s VAR jeden tým a vzájemně si pomáhat, aby utkání dokormidlovali do konce bez bot. Někdy mi ale prijdou jako soupeři. V současném nastavení.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Ivan     před 9 měsíci 28.08.2023 13:51 |  
              2 1

              U fotbalu je problém, že pravidla z podstaty věci nejdou přesně vymáhat, protože intenzita rozhoduje o tom, jestli se o faul jedná nebo ne. Proto mi přijde celkově nešťastné někde malovat lajnu že někde chceme posoudit všechno přesně (penalty, góly, červené karty) a jinde nám zase nevadí otočený roh, nebo nafilmovaný pád před vápnem, ať sebejasnější. V tomto tedy vidím nekonzistenci a raději bych ji tam neměl za cenu toho, že se prostě nepískne penalta jako včera.

              Celkově tady asi trošku narážíme na to jestli pískat podle pravidel, nebo v duchu pravidel. Já jsem zástánce pískání v duchu pravidel a včerejší penalta podle mě nebyla v duchu pravidel a nikdo ji neviděl, tedy za mě v pořádku ji nehledat. Pískat to mi připomíná doby kdy u nás VAR začínal a při "každém" rohu dokázal najít penaltu, ač byl míč úplně jinde.

              A komunikace hlavního s VAR je kapitola sama pro sebe. Vlastně nevím proč se tam rozhodčí má chodit dívat když VAR má hledat pouze jasná pochybení. Stejnětak rozhodčí pískne ofsajd nebo faul, když pomezní zdvihne praporek, tak proč není VAR taky součást rozhodcovského týmu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                wimpy     před 9 měsíci 28.08.2023 14:00 |  
                2 0

                Naprosto s tebou souhlasím, obzvlášť u rukou je očividné, že se snažej ta pravidla neustále upravovat tak, aby byla co nejméně rozporovatelná a jak se jim to stále nedaří. Teď je nové pravidlo, že se pískají ruce nad úrovní ramen a asi se tam nějak neřeší, jestli je nastřelená, v přirozené poloze či zda měl hráč čas na reakci. To si myslím, že je krok kupředu. Kdyby se pískala každá ruka, která není vyloženě u těla a bralo se, že si za ni bránicí hráč odpovídá, asi by rozhodování bylo o dost jednodušší. Nicméně šlo by proti duchu pravidel. Tak si hráč odpovídá jen za ruce nad úrovní ramen, prostě když je zvedne, riskuje penaltu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  bongor     před 9 měsíci 28.08.2023 15:09 |  
                  0 1

                  Já uznávám ruku v poloze v přirození,ale protistrana má jak všichni dobře víme , jiné priority´,takže můj názor nemůže projít.Tak do toho radši nebudu kecat,stejně se to posoudí tak,aby to vyhovovalo šizuňkům odnaproti.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    Sherudan     před 9 měsíci 28.08.2023 16:40 |  
                    0 0

                    Vím, cos chtěl napsat a že je to jen překlep, ale nedá mi to. :-) "Ruka v poloze přirození" jistě může být, když si hráč ve zdi při trestňáku chrání moudí, a pak za její zasažení jistě není důvod k penaltě. Ta druha varianta, která mě napadla, by se asi musela řešit podle toho, zda by šlo o přirození cizí či vlastní, nicméně v obou případech bych za to vylučoval - v prvním případě za nebezpečnou hru, ve druhém za ohrožování mravní výchovy mládeže.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                japhy     před 9 měsíci 28.08.2023 14:08 |  
                1 0

                Tady už ale trochu odbočujeme, když se dostáváme k výkladu pravidel. Mi je v podstatě jedno, jestli se budou pískat pencle i za takovýhle ruce nebo ne. Stačí to sjednotit a být konzistentní. A zrovna tady se VAR s Hlavním krásně shodli.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Quentin     před 9 měsíci 28.08.2023 12:37 |  
    22 1

    Tech zmen bylo vcera proste moc. I kdyz tam je individualni kvalita, tak souhra jde uplne do prdele. Nemam nic proti vykonu Beri a Michala Tomice, ale proc tam proste neni Vlcek vlevo a/nebo Masopust vpravo, to nepochopim. Stred s Hromadou a Conradem - jak to sakra muze fungovat? Kdyby stal Kuba vedle nekoho, kdo zvladne tvorit, kdo bude vedet, kde ma poslepu hledat spoluhrace, tak budiz. Kdyz se k tomu pricte neforma Vency Jurecky a Micka, pak je naprosto jasny, ze z toho bude klasicke venkovni trapeni. Mrzi me to. Nemuzeme se uklidnovat tim, ze bodu mame stejne jako ti z druheho brehu. V konecne tabulce jsou to proste ztracene dva body. Nase herni trapeni v kombinaci s jabloneckou destrukci, to mi opravdu tezce znechutilo nedelni odpoledne. Byli jsme s rodinou na vylete, zenu je vsechny domu, protivnej jsem, ze v 15 chci byt u obrazovky a mit klid a pak toto... Jasne, ne vzdy je posviceni, ale tady mel i Jindra ve slozeni tymu udelat vic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Tomastu     před 9 měsíci 29.08.2023 10:05 |  
      3 1

      Pokud tam vidíš individuální kvalitu tak jsi na tom ještě dobře. Já tam právě nic takového nevidím o Slavii se mluví jak má nejvíc nabitý kádr a z pohledu komplexnosti asi ano. Nicméně kdyby se měla brát v potaz jen technika a fotbalovost , tak už mi to nijak extra silný tým nepřijde . Však kdo umí přejít 1v1 , kdo zvládne dat krásnou průnikovou přihrávku?

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        vršek     před 9 měsíci 29.08.2023 12:24 |  
        1 0

        Právě ona stále omílaná Komplexnost je největší problém Chaosu na hřišti, který sledujeme v podání Slávie.
        Naprostá většina hráčů má zažitý svůj post, ten, který je vlastní jeho naturelu i zkušenostem, posouvání hráčů v poli do různých prostorů není ku prospěchu souhry, což u kolektivního sportu je základ úspěchu, Neustálá rotace a to nejen hráčů, ale i jejich využití na různých postech se musí projevit na jejich výkonech. To, je největší problém naší současné neurovnané hry a nevýrazných výkonů hráčů.
        Slavia má jednoznačně nejlepší kádr v lize. Nejen nejširší i nejkvalitnější fotbalově. Naprostá většina našich hráčů by nastupovala díky své kvalitě ve všech ligových týmech i ve Spartě a Plzni!
        Příklady - námi nevyužívaní - Traoré a jeho pozice a výkony v Plzni, Van Buren a jeho výkony v ČB a v Liberci, Fila a jeho výkony v Teplicích.... Nikdo v lize nemá tolik kvalitních fotbalistů jako Slavia.
        A ta komplexnost - není o jejich využití na různých postech, ale právě o jejich fotbalových kvalitách v celku - technika, nasazení, fotbalové myšlení, rychlost, kondice tedy právě to, jaké hráče Trpišovský do kádru chce a přivádí.
        Dokladem toho mohou být

  5. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    domácí     před 9 měsíci 28.08.2023 12:43 |  
    3 1

    Nechci být servilní, ale výborné hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Slávista 51     před 9 měsíci 28.08.2023 14:17 |  
      1 0

      Na 3byl jenom jeden.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    japhy     před 9 měsíci 28.08.2023 12:44 |  
    6 0

    A myslím, že to tu zbytečně schytává za gól Holeš. Jovovič zamotal Ogbua a kdyby proti němu Holeš necukl, mohl jít středem na kasu, v rozhodující moment byl Holeš 1v2 a to už si pak můžeš hodit korunou. Na což stejně není čas :)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    DF007     před 9 měsíci 28.08.2023 13:04 |  
    29 0

    Včerejší zápas se hlavně nepovedl našemu trenérskému týmu. Chápu rotaci hráčů, nechápu lpění na systému 343, když pro něj nemáme vhodný střed zálohy (bez trojice Ševčík, Zafeiris, Oscar). Pokud nasadíme Kubu Hromadu, tak to je čistě defenzivní hráč a veškerá ofenzivní práce tak zůstávala na Wallemovi, což v tomto utkání bylo nad jeho síly. Kdyby tam měl ještě alespoň jednoho středního záložníka k sobě, tak by snáze podržel míč. Takto musel vše valit nahoru, kde se nedařilo MvB a jurečkovi, kteří poztráceli většinu míčů. Zároveň se nepovedl tah se stažením Tijaniho, který, jak správně píše Quelhar, mohl být v závěru tím pověstným jazýčkem na vahách.
    Ještě se vyjádřím k Ondrovi Kolářovi. Jeho výkony budí velké rozpaky. Chybí mi od něj jistota. Nevím, jak to mají ostatní, ale já trnu při každé střele a poslední dobou i při rozehrávce. Jeho aktuální výkony neodpovídají potřebám týmu, proto bych se rozhodl pro změnu. Klidně jen jako mentální odpočine pro Ondru, ale hlavně nás fanoušky, s tím, že se zase brzy vrátí.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Cross     před 9 měsíci 28.08.2023 13:05 |  
    20 2

    Dá se prohrát, ale ne takovým způsobem a s takovým soupeřem. Asi nejsme tak dobří jak si namlouváme. Trenéři to prokaučovali a tým prospal půlku zápasu. Trochu presinku a zdálo se, že jsou bezradní.
    A co ten Kolář? Podle čísel měl loni nejhorší bilanci v lize při střelách zdálky, a ty jeho nenačasované výběhy taky nestojí za moc. Ten včerejší nebude na Silvestra jen proto, že tentokrát nezůstal stát jako kůl v plotě. A jeho slavnou rozehrávku už všichni čekají, takže trefuje nezpracovatelné pozice, nebo dokonce zámezí. Je tento hráč, který v jiném ligovém týmu je možná nezaměstnatelný, adeptem na jednu z nejvyšších výplat ve Slavii?
    Pokud ve čtvrtek neuhrajeme Evropskou ligu proti rozhozenému Luhansku, už se fakt naseru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      japhy     před 9 měsíci 28.08.2023 13:39 |  
      11 0

      Tak to ti zlepším den - neprohráli jsme :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Slávista 51     před 9 měsíci 28.08.2023 14:14 |  
      5 0

      V TOM PŘÍPADĚ
      nás bude hodně, co budou nasr aných.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Ados     před 9 měsíci 28.08.2023 13:06 |  
    7 0

    Vlastně bych náš (ne)výkon nevinil z rotace, protože ta bude celý podzim, ale spíš z rozestavění 3-4-3. Záloha ve středu nám opravdu nešlapala. A jako další důvod ztráty je v útočnících. Poslední zápasy nám vytrhl trn Tijani, ale ostatní jsou zoufale neproduktivní. Máme 4 útočníky a z toho jeden má lehce nadprůměrnou formu, zbytek je nula. Rozhodně bych nepropadal skepsi, protože start máme dobrý, ale jako první zdvižený prst této sezóny ano. Teď jde o to, aby jich bylo co nejméně.

  10. Jurecka

    heftyje (přítel SN)     před 9 měsíci 28.08.2023 13:09 |  
    9 4

    Sorry jako, ale 3 je pro Jurecku trochu moc milosrdne, ne? Za me tohle byl nejhorsi mozny vykon, a ani klasicka “bojovnost” ho tentokrat nezachranuje…

    • Re: Jurecka

      Ivan     před 9 měsíci 28.08.2023 13:59 |  
      8 1

      Na druhou stranu udělal gól po ofsajdu, který bez kalibrované čáry snad ani nejde potvrdit, pak sám vstřelil gól kde se Bořil "nepochopitelně" objevil v ofsajdu a pak ještě nastřelil ruku ze které jsme měli penaltu. A pak ho ještě soupeř srazil po penaltě a měli jsme mít ještě jednu...

      Nic z toho jsme teda nevyužli, ale rozdíl mezi poklidnou výhrou režírovanou Jurečkou a Jurečkovým "nejhorším možným výkonem" je teda poměrně tenký.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    kupik     před 9 měsíci 28.08.2023 13:10 |  
    32 8

    Dobrý odpoledne přátelé,
    no dobrý,nevim,po včerejšku...
    Ale jak se říká,všechno špatný,k něčemu dobrý.
    Nevím jak u vás,ale už nominace p.Černýho ve mně vyvolala divnej pocit.Jeho výkon v zápase to jen potvrdil.
    Včera jsem napsal,že nechápu laboratorní pokusy našeho trenérskýho štábu.Dneska,už trochu beru zpátečku.
    Dávám si totiž do souvislostí několik aspektů,možná trochu konspirativních na první pohled,ale nějak mi to do sebe zapadá.
    Když hrála RB v Jablonci tak v suchym tričku vyhráli půli 5:0.Náhoda?Jablonec prej bojoval,ovšem ani 1 ŽK za 1.poločas pro Jabka.Náhoda?1. žlutou dostal Jab v 56. minutě.Za celej zápas měl Jablonec 11 faulů.Náhoda?Nebyl náhodou Peltonen kdysi v RB. ?
    Naše sestava pro 1.půli byla značně promíchaná,ale budiž.My totiž nevíme v jakým stavu jsou hráči,jak se jeví na tréninku apod.Co však víme je to,že nás čeká veledůležitá odveta,která může ovlivnit celou sezonu.A teď si představte,že nastoupí od 1.minuty Christos Zafeiris a to megaprase Součkovic po něm půjde jak Žid po mosazi.Tak tomu včera bylo ve 2.dějství.Byl na červenou.2x.
    Zafeiris by nedohrál.I tak toho za cca 52 minut schytal dost.
    Naprosto tragický bylo posuzování faulů a nefaulů.V mnoha případech,kdy fauloval hráč soupeře našeho tak Černý automaticky běžel kontrolovat stav umírajícího soupeře aby po cca 70-ti vteřinách hra pokračovala.Nenápadně a krásně to rozkouskoval.
    To bylo keců,jak se budou ofsajdy posuzovat ve prospěch útočího mančaftu aby padalo víc gólů.Prdlajs.Jurečka se ještě před přihrávkou kousek vracel,pak znova vybíhal,a ejhle ofsajd.Góly tedy padaj,ale jak komu.
    Pentle byla diskutabilní,ale dlaň je součást ruky.Kdyby ji inž.Jurečka dal,patrně by bylo vše jinak.Ale na kdyby se nehraje.
    Takže dneska už se ani moc nedivím proč to míchání se sestavou.Všechno se vším souvisí.
    Samozřejmě se mnou nemusíte souhlasit,ale jak vidno,naše liga se pořád hraje nejenom na hřišti.
    O Kolářovi jsem už trochu povídal a za stojím si za svým názorem,že do Evropy potřebujem jinýho brankáře.
    Takže si přejme větší radost ve čtvrtek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Flame     před 9 měsíci 28.08.2023 14:50 |  
      14 5

      Všechny zdravím,

      souhlasím s hodnocením quelhara a kupika.

      Opravdu je ale normální Peltovec : Sralta po 1. poločase 5 : 0 a s námi hrají jako divoké svině bránící selata.

      Černá svině je na jejich straně a hráči na obou stranách to dobře cítí. Taškář si chce opět udělat radost titulem

      a Melta prachy opravdu potřebuje, bohužel i banda rozhodčích je potřebná.

      Nebudu opakovat co tady napsali kolegové, jenom zmíním pár situací.

      1. Ruka ve vápně byla, změnila směr střely a měla být pískána.

      2. Jurečka se k dorážce nedostal, byl jasně faulován hráčem, který vběhl do vápna před kopem.

      3. Bořil brankáři ve hře nebránil, spíš mu pomáhal vykrýt prostor brány.

      4. Souček měl dostat 2x ŽK a jít ven.

      3. Jurečkův ofsajd bez ofsajdové čáry neprokazatelný.

      4. Náš problém jsou zahozené šance Tijanyho a pentle Jurečky.

      5. Kolář je naprosto mimo, když mý vyběhnout stojí jako vyřezávaný, a naopak jeho výlet je úlet.



      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        bongor     před 9 měsíci 28.08.2023 15:01 |  
        6 1

        Peltonen je celoživotní velkej fanda teploušů a taky tam dělal nějakého vysokého funkcionře a je to skutečně jen náhoda,že se tam producíroval právě v tom případu kaprliga.Tenkrát měli jít do divize,no jo ale nejsme v Itálii a Popleta měl už tenkrát dobré šance na chládek.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Flame     před 9 měsíci 29.08.2023 16:15 |  
          0 0

          Melta dělal ředitele jako dnes Rosůlek. Odposlouchávali ho policajti a jeho rozhovor s tréňou Kotrbou je opět aktuální:

          Kotrba: Tak jsem vyhrál ligu.

          Melta: Co blbneš, celý jaro bylo cinknutý.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    ctute     před 9 měsíci 28.08.2023 14:02 |  
    6 5

    dle mého hlavním viníkem, kromě "nestandartních výkonů Koláře a Jurečky, byl celý realizák včele s trenérem. Nevím co kdo chtěl očekávat..ale tým postavený z osmi nových hráčů z celkově jedenácti není už rotace ale kompletní výměna, a stěžovat si po zápase na zálohu..jak to předvedl Trpišovský , a přitom ji postavit z hráčů Tomič, Vallem, Hromada, Provod..teda z hráčů veskrze nekonstruktivních..co spolu takto nikdy nehráli..už při oznámení sestavy bylo zřejmé, že to dobře nedopadne..podcenění?

  13. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    cvočkař Danda     před 9 měsíci 28.08.2023 14:21 |  
    14 3

    Hodnocení naprosto správné,jen si myslím, že nasazení Hromady a Wallema proti čtveřici záložníků jablek byl úlet, zvláště když hráli spolu poprvé.Další chybu vidím v neustálém nasazováni Koláře do branky.Nikdo mu nebere zásluhy,ale ten kluk se opravdu trápí a včerejší ztráta bodů jde hlavně za ním.Jurečka je podobný případ,ale aspoň dře pro tým.
    S úctou k Vám všem Danda cvočkář.

  14. Jaké hodnocení by bylo

    Slávista 51     před 9 měsíci 28.08.2023 14:21 |  
    0 0

    při výhře 2:1 a tak špatném výkonu ?

  15. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    cvočkař Danda     před 9 měsíci 28.08.2023 14:30 |  
    17 1

    Ještě jsem zapomněl, že po chycené penaltě byl při snaze o dorážku jasný faul na Jurečku a měla se kopat další a naprosto nezpochybnitelná,na rozdíl od té první.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    JohnyBeGOOD     před 9 měsíci 28.08.2023 14:35 |  
    11 1

    Podle mě to s Jabloncem nebylo tak tragické nebo respektive ty poslední ligové zápasy, co jsme vyhráli 1:0 nebyly o tolik lepší, jak si nyní všichni namlouvají. Měli jsme dost šancí na to vyhrát, Tijani spálil tutovku, Jurečka nedal penaltu a pak 2 neuznané góly z ofsajdů. I přes neproměněné šance jsme mohli opět "profesorsky" 0:1 vyhrát, ostatně soupeře jsme pustili za celý zápas do jedné střely z úhlu...

    Zajímavé ale je, že jakmile dostaneme gól, tak se nám nedaří zápasy otočit i přesto, že poměrně rychle vyrovnáme. Včera jsme měli za stavu 1:1 prakticky celý druhý poločas na to dát druhý gól. Neměl by to být rozdíl oproti výsledku 0:0, ale když je utkání bezgólové, tak v 2. poločase obvykle zvítězíme - viz letos Ostrava, Mladá Boleslav, Zlín.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      japhy     před 9 měsíci 28.08.2023 14:50 |  
      7 1

      Tady bych teda varovně zdvihl prst, tento styl uvažování byl dlouho vlastní Těm druhejm. To, že jsme Tijanim měli 1 tutovku a k tomu penaltu z ničeho, by nemělo překrýt všechno další špatný.
      Důkazem budiž odpověď na tvoji otázku na otáčení. Právě proto, že jsme hráli kulový, tak jsme to neotočili. Hrát pořádně, byly by i šance. Z hovna se dá uplést bič, ale nemělo by to být cílem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        JohnyBeGOOD     před 9 měsíci 28.08.2023 14:58 |  
        7 0

        Jde mi spíš o to, že se to hodnotí vždy dle výsledku a ta hranice je prostě velmi tenká. Nebyly jsme dle mě včera nijak horší než proti MB nebo Ostravě. Ostatně Koláře jsem tu kritizoval už po vyhraných zápasech, ale právě proto, že jsme vyhrávali, tak to nikoho netrápilo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Lunaris     před 9 měsíci 28.08.2023 14:55 |  
      0 0

      Teď byl poločas 0:1, takže se v přestávce nahecuješ, že chceš rychle vyrovnat. To se podaří, čímž ten první cíl je splněn a koncentrace a intenzita jde podvědomě dolů, ať chceš nebo nechceš. Podobně když dostaneš gól, tak máš obvykle následně cca 10 minut, kdy jsi nahecovaný vyrovnat, než jakoby přijmeš fakt, že prohráváš a hra se vrátí do zajetých kolejí.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    ervin     před 9 měsíci 28.08.2023 15:24 |  
    13 1

    Myslel jsem že točení sestavou máme za sebou ale opět jsme se k tomu vrátili. Osm změn je prostě moc a šetřit hráče v šestém kole + 3 poháry mě přijde k smíchu! V Jallonci měli nastoupit ti nejlepší a podle stavu střídat. A WAR ? K ničemu, ať byla penalta jakákoliv po ní následoval další faul na Jurecku a měla se kopat další, kde byl WAR? Asi na klobase!

  18. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    damade     před 9 měsíci 28.08.2023 15:25 |  
    30 3

    "Druhá věc je naprosté selhání sudího i VARu při samotné penaltě. Jurečka ji neproměnil a při dorážce byl odzbrojen Tekijaškim. Ten dle mého názoru vůbec nehrál míč a jen Jurečku srazil zemi, což by samo o sobě mělo být posouzeno jako penaltový faul. I kdyby to z nějakého důvodu sudí jako faul neposoudil, důvod, proč byl Tekijaški u Jurečky tak brzy byl ten, že vběhl do pokutového území před zahráním pokutového kopu. Ten se tam měl opakovat a VAR měl jednoznačně intervenovat."

    Skvěle napsáno. Totální zkrat sudího i VAR. Mám z toho pocit, že se nekopala druhá penalta jen proto, že by se Jablonečtí moc zlobili a to sudí nechtěl dopustit. Takže se místo pravidel řídil pocity domácích a uplně tak ignoroval hned DVĚ skutečnosti, kvůli kterým se penalta měla opakovat. Nejhorší na tom je, že se o tom vůbec nemluví. Na Deníku Sport nic, na Seznamu nic, na Sport.cz nic. Trenér k tomu nic neřekl, Jurečka taky ne, naše vedení mlčí. Tipuji, že se k týhle situaci komise rozhodčích ani nevyjádří, protože nač zbytečně vytvářet kontroverzi, když si média ničeho nevšimly, že? Takže si zlatý kluk Dalibor Černý muže za měsíc zapískat další derby, pokud teda zrovna nebude přebírat nobelovku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kalex     před 9 měsíci 28.08.2023 15:36 |  
      11 2

      Černého bych derby určitě pískat nenechal. Mu se povedlo to první, možná to druhé, jinak nic. A ta prodleva před penaltou,.. proč se nejde podívat rovnou, osel. Zápas vůbec nezvládl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        damade     před 9 měsíci 28.08.2023 15:43 |  
        7 0

        Jedinej zápas, kterej se Černýmu opravdu povedl, byl ten náš na Baníku. První dvě derby byly lehoučký, v podstatě bez jediný kontroverzní situace, stačilo občas písknout, semtam dát kartu za strkanici, ale jinak procházka růžovou zahradou. V nadstavbě nám nejspíš upřel penaltu (i když to byla hraniční situace, rozhodně ne takovej zářez jak včera), ale jinak tam taky moc nebylo. Ale jinak je dlouhodobě (pod)průměrnej. Jeho nominace se daj obhájit snad jen tím, že jako jeden z mála neměl vazby na Berbra, protože tou dobou ještě chodil do školky. Ale nejlepší sudí v ČR je stále Zelinka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          kalex     před 9 měsíci 28.08.2023 16:10 |  
          8 0

          A toho bych taky nechal pískat derby nebo vesměs zápasy trojky. Posraná z něho je prakticky jen bída.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            butters     před 9 měsíci 28.08.2023 16:21 |  
            11 1

            Plzeň ho taky vetovala, když to šlo, Šádkovi vadilo, že se snaží pískat rovinu. Oni a sparta by nejradši měli na soupisce rozhodčích jen Královce, Černé, příp. Patáky na jedno použití, kdyby bylo třeba vykonat nějakou brutálnější prácičku.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              kalex     před 9 měsíci 28.08.2023 17:58 |  
              0 1

              Amen.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Flame     před 9 měsíci 28.08.2023 16:29 |  
      8 2

      To s médii jsi napsal přesně, dohráno zapomeňte. Já si myslím, že to byl skandální zápas a Černá svině by si neměla dlouho zapískat. Jenom fauly a ŽK jsou v obrovském rozporu v náš neprospěch.
      Naše nejasné situace se řeší proti nám, sralťanské pro sraltu. Taškář nezahálí a upřímně, jestli si někdo myslí, že jsou novináři andělé, šeredně se mýlí. Ostatně poslední dva ročníky ukázaly synergii rozhodčí a média naprosto ukázkově a skandální výsledky nikdo neřešil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Flame     před 9 měsíci 28.08.2023 16:49 |  
        2 0

        Podívejte se na vyjádření komise rozhodčích.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Papol     před 9 měsíci 28.08.2023 21:19 |  
      2 1

      měl ji dát a nebyly by problémy a povídaní . Kopnul ji blbě a tak dlouho se soustředil. Vůbec na ní neměl jít, ať dá gol ze hry

  19. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    záplata     před 9 měsíci 28.08.2023 16:42 |  
    9 5

    Já doplním, trenérský štáb - 4 - složení zálohy v první půli, to museli být kluci nalitý, jiné vysvětlení není.

  20. Zafi.

    mig52     před 9 měsíci 28.08.2023 16:45 |  
    25 4

    Výborné hodnocení. Jsem rád, co jsi v tom obecném napsal o Zafim. Pokud bude hrát tak hluboko, tak ho tu zabijeme, ne rozvineme. Kurwa, to není hráč na to, aby se vracel před stopery a zakládal akce na naší půlce, ten má rozbíjet autobus před vápnem soupeře. Lepšího hráče na to nemáme a trenér po něm chce, aby běhal kilometry mezi půlkruhy na naší půlce. Minule tu byla spousta lidí nadšená, prý ta komplexnost je nutná. Houby s octem. Nutné je, aby svými kopacími schopnostmi a kreativitou rozbíjel defenzívu soupeře.

    • Re: Zafi.

      stomiro     před 9 měsíci 28.08.2023 17:20 |  
      4 0

      Souhlasím s hodnocením i většinou komentářů ( divné složení zálohy, předčasné stažení Tijaniho schopného ve vápně rozhodnout, ostatní útočníci jsou dost z formy, nejistý Kolář atd.). Přes to všechno, že výkon byl nic moc a hra drhla, tak měla Slavie stejně dost možností dát druhý gól - loženek neměla tolik co jindy, ale měla dva přímáky v ideální vzdálenosti a nic ( nedáváme je ani jindy), penaltu a nic... Při troše klidu to zvládnout mohli !!!
      Srovnávám to se zápasem v Teplicích na jaře, kde tým hrál dle mě ještě o dost hůř, ale taky nedal pentli. Když už se trápíme s proměňováním šancí a vyhráváme často o gól, tak je nutnost být bezchybný vzadu ( včera to tak nebylo) a proměňovat aspoň ofenzivní standardky. Potěšili mě aspoň Tomič s Bořilem, Ti si zaslouží pravidelné nasazování. Až se vrátí Oscar, záloha zase pojede! Trenéři se ale konečně musí poučit z posledních dvou sezón, opatrně měnit sestavu a nepodceňovat soupeře ( dle mého k tomu v Jablonci došlo). Sudí Černý pískal divně ( působí na mě jako křivák), pořád to ale bylo hratelné... Mějte se hezky!

  21. První poločasy

    Mike     před 9 měsíci 28.08.2023 16:58 |  
    6 0

    Kupodivu jsem nečetl nikde takovou pro nás zajímavost, která už má dostatečný vzorek zápasů, a to jsou výsledky prvních poločasů. Minulé sezóny jsme ve většině utkání vedli a pak jen navyšovali skóre, protože soupeř většinou rezignoval. Letos je velký problém vsítit i jednu branku. Porovnám loni ligu a poháry a dojdeme k zajímavé statistice. / S dovolením vynechám loňské zápasy s Gibraltarem, porovnám 2x Panathinaikos a Raków, letos 3 zápasy s ukrajinskými týmy/. Vloni liga po 1.poločasech do 6.kola- 0-1, 2-0, 1-0, 2-0, 3-0,2-0,letos 1-0,
    1-0, 0-0, 0-0, 0-0, 0-1.Poháry vloni 1-0,0-0,0-1,0-0, letos 2-0,0-1,0-0- poháry jsou zhruba asi nastejno, ale ten rozdíl v lize oproti loňsku je markantní. Vždyť branku v 1.polocasu jsme nedali doma až v 15.kole , to je v 8. domácím zápasu. Na jaře už začal trend, že jsme přestali vyhrávat doma 1.poločasy a letos to pokračuje ještě více. Máte pro to někdo vysvětlení?

  22. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Marek3     před 9 měsíci 28.08.2023 17:18 |  
    10 6

    Problem nebyl a neni v rozestaveni ale ve forme nasich hracu a celkove celeho tymu. Jedini ctyri hraci kteri odevzdavaji vyssi herni standard jsou za mne Oscar, Zafeiris, Vlcek a Masopust. Dale mame hrace s prumernou/podprumernou formou jako Schranz, Holes, Ogbou, Sevcik, Tijany, Provod. A nakonec hrace kterym se vubec nedari jako Jurasek, MVB, Jurecka, nebo Kolar. Pokud se zamerime treba na kvalitu nasich prihravek tak je to otresny obrazek, stejne tak nase prace a micem a individualni technika, nebo zakonceni, jak ve vapne tak mimo vapno. Nase vykony jsou bohuzel nepresvedcive a neverim ze se postupem casu zlepsi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      honza304     před 9 měsíci 28.08.2023 21:02 |  
      2 1

      Já bych chtěl slyšet, co říká Trpišovský hráčům před zápasem nebo o půlce, jaké dávají pokyny. Trenéři přece nemůžou nevidět, co vidíme my, oni vědí o zdraví, bolístkách, přístupu k tréninku, to zase nevíme my.
      Neustále hrajeme podle nějakých schémat, která nefungují a dva roky se to nemění. Pak přijde zápas s Dniprem a už si zase myslíme, že jsme nejlepší. Pokora! Trochu pokory!
      Hodnocení je prefektní, nedavno se za to tady ukřižovávalo ;-)


      Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2023 21:03) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Marek3     před 9 měsíci 28.08.2023 21:52 |  
        0 0

        Honza je tam jedna pozitivni vec- alespon uz nehrajeme na dve 6 s Hromadou a Holesem :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        vršek     před 9 měsíci 29.08.2023 12:36 |  
        2 1

        Mne by z hlediska trenérských pokynů zajímalo, jaký mají hráči pokyn v případě, že je na hřišti Tijani (pokud jej tam Trpišovský pošle a hlavně ve chvíli, že jej na hřišti ponechá....)
        Kolik střílených centrů do malého vápna naši hráči vyslali v době kdy byl Tijani na hřišti?
        Vím, že to tak zřejmě nebude, ale mně připadá, jakoby jej hráči ve vápně ignorovali a trenér takový způsob využití Tijaniho nevyžaduje.... někde je chyba!

  23. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Dennis     před 9 měsíci 28.08.2023 17:23 |  
    15 0

    Já jsem nepochopil, proč vůbec nehrál Schranz. Za Jablonec hrál a dařilo se mu tam. Zná to tam. Nevyužít toho je podle mě chyba.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      bububu (přítel SN)     před 9 měsíci 28.08.2023 17:35 |  
      11 0

      Hlavně jsem nepochopil, proč tam nešel na poslední střídání místo Tomiče. Potřebovali jsme zoufale dát gól, ale na plac šel Douděra...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Dennis     před 9 měsíci 28.08.2023 17:52 |  
        34 2

        Já už nějak přestávám hodně věcem rozumět. :-(

        Trenér po zápase kritizuje, že nefungovala záloha. Ale to on tam postavil Walema, Hromadu a Tomiče, kteří spolu vůbec nic neodehráli.

        Nerozumím ani zákrokům Koláře. Zbytečně vyběhnul, zbytečně šel hned na zem a nakonec ani nezvedl ruce, když Pleštil kopal do míče.

        Nerozumím ani rozhodčím, dlouhodobě se mi ani trochu nelíbí, jak píská Černý. Když jsem viděl jeho nominaci na včerejší zápas, tušil jsem, že to bude těžký. Víc se nehrálo, než hrálo.

        Novináři zdá se, už to taky zabalili. Nikdo z nich nic neřeší. Vzít Peltu na výlet je v pohodě, že je obviněný z x podvodů a hrají u nich další zápas, to nikoho nevzrušuje. Všude jinde by z toho byla kauza jako blázen.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Snivec     před 9 měsíci 28.08.2023 17:42 |  
    20 2

    za 3 i van Buren
    Kolar s Jureckou udelali viditelne chyby, ale hrozny vykon podal i Mick
    posledni dva zapasy pouze stridal, tak bych ocekaval, ze na hristi necha plice, ale on tam poklusaval, bez vetsiho zajmu, akce zpomaloval
    vrchol byl, kdyz ve stredu hriste na 3m spatne prihral Tomicovi, misto aby pelasil k nasi brance, zastavil se a vyklusaval, byla z toho prvni vazna situace jablonce
    vlastne Mickuv vykon symbolizoval psychicke rozpozlozeni tymu, pohoda, jablonec neni pro nas souper, stejne vyhrajeme, tak proc se drit

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Papol     před 9 měsíci 28.08.2023 21:11 |  
      2 1

      A to jako Burák mohl za kiks Koláře a neproměněnou penaltu? Nehrál dobře, ale na něj nelze vše přeci házet....

  25. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    první rytíř     před 9 měsíci 28.08.2023 18:12 |  
    8 4

    Trochu kacířská myšlenka, ale dám jí sem. Jediné vysvětlení toho, čeho jsme byli svědky na hřišti Jablonce je to, že vedení klubu, realizační tým i samotní hráči přístup k zápasu, zvolenou sestavu, z toho předvedenou hru, ale také nasazení podřídili jedinému cíli a tím je čtvrteční vybojování postupu do EL. Zdá se to logické, protože ten postup má jak pro klub, tak i kompletní tým v momentální chvíli prvořadý ekonomický a sportovní význam! Pokud se to nepodaří, potom si všichni bez rozdílu zaslouží tu nejtvrdší kritiku. Takže do konečného čtvrtečního výsledku bych vše nechal být!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 9 měsíci 28.08.2023 20:05 |  
      16 7

      Ani čtvrtečni odveta EL pro mě není dostatečná omluva nedělního výkonu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      SLAVIESTA     před 9 měsíci 29.08.2023 12:53 |  
      6 1

      Promiň, s tím ale absolutně nesouhlasím. máme dost hráčů, abychom žádné utkání nevypouštěli. Že je trenér neumí dát pro zápas dohromady tak aby to fungovalo, je věc druhá. Potřebujeme titul, může to být věc(nechci strašit), ekonomicky téměř existenční. Proto není možné vypustit žádné utkání, Jablonec jsme si mohli bez problémů odložit, pokud jsme tak neučinili, měli jsme utkání zvládnout!
      Neúspěch jde za realizačním týmem, ať jsou to pro mnohé zde bozi, nebo ne. Takovéto jediné utkání (můžeme vybrat které chceme) nám vloni sebralo titul. Poučení z toho je kde?

  26. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    cvočkař Danda     před 9 měsíci 28.08.2023 20:36 |  
    28 8

    Prosím, vygumuje pana Šmicera z historie Slavie za to co předvádí v pořadu Tiky - Taká.
    Je to tak ubohý alibista, který se zastává rozhodčího, který fatálně chyboval , když nenechal opakovat penaltu,event.nezapiskal další po faulu na Jurečku.Libí se mě zcela férový postoj Švancary!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      houston (přítel SN)     před 9 měsíci 28.08.2023 21:06 |  
      30 3

      Šmicer už dávno vyměnil Slavii za jeho golf v Anglii. Jeho názory mě od dob zápasu na Rangers vůbec nezajímají...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        kalex     před 9 měsíci 28.08.2023 23:24 |  
        5 1

        Nikdy bych si na sebe nedal tu ohavnou věc a ještě se usmíval jen tak, že kamarád,...
        Nejhorší je, že tu spartu bych mu prominul, ale nikdy neprominu, že se jasně nezastal Slavie na úkor dalšího kamaráda. A zničil Ondru. Já pořád věřím tomu, že hlavně ten Šmicer, kdyby nebyl připosraný a jednalo se jako rovný s rovným, tak se teďka nebavíme o tom, že nám nějak některé zápasy nejdou.
        Dají mu tam za půl hoďky 50 litrů? Nebo ho to jen z úcty baví?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Papol     před 9 měsíci 28.08.2023 21:07 |  
      21 4

      To není Slávista, ale alibista a to od počátku Tiky Taka. Velké zklamání

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        mig52     před 9 měsíci 29.08.2023 07:01 |  
        13 3

        Když jsem psal po Rangers, že jeho postoj není postoj legendy, ale přidržtašky Gerarda, mlátili mne tu někteří tak po dyni, že jsem byl měsíc na áru. Za svým si stojím, teď se to potvrzuje, dotyční mne můžou seřezat znovu, nějaká lůžka jsou na zmíněném oddělení volná. Jen si vemme. Respektuji, že si každý může dělat se svým časem co chce, ale kolikrát přišel Vládík mezi parťáky na Silvestrovské derby pomoct skolit Skládku? O něčem to svědčí. Nabobek, elegantní účes a ohoz, slaďoučķý úsměv, golfbag přes ramínko a pojďme..... . Ať jde do háje.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          necich     před 9 měsíci 29.08.2023 09:30 |  
          2 1

          Užívá si života a má na to čas i prostředky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            mig52     před 9 měsíci 29.08.2023 13:02 |  
            3 2

            Ok, a to vylučuje možnost se potkat na Silvestra z kamarády? Neříkám, že tam má být každý rok. To by pro něj asi nebyl zážitek. Ale mně je fakt ukradený, ať se vánočním kaprem přidusí třeba v Dubaji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 měsíci 29.08.2023 12:05 |  
      12 1

      Šmicer sice fandí Slavii ale je to tak šíleně nekonfliktní alibista, že to až bolí. On se tak strašně nechce dostat do sporu se svými kamarády, že prostě radši bude alibisticky všechno okecávat. A klidně si na sebe vezme i rudej hadr. BTW to předvedl i při kauze s Rangers, kde si nedovolil veřejně říct nic pro Slavii a radši to alibisticky okecával aby nenasral svoje kamarády v Anglii.
      Je to jeho boj. Pořád u mě má respekt za to co vyhrál se Slavii a co pro ní udělal na hřišti.
      Ale taky vidím, že pro ní nikdy neudělal nic mimo hřiště. Spíš naopak. Jeho názory pro mě jsou absolutně nevalidní a nezajímají mě už od doby, kdy se před lety v TikiTaka omlouval sparťanům za spornou penaltu na Mingazova po derby.
      A jak jsem pro zapojení legend do chodu klubu. U pana Šmicera jsem rád, že tomu tak není a ve Slavii pracují raději srdcaři co pro Slavii udělají všechno i kdyby se měli pohádat s kamarádem. A doufám, že nikdy pro Slavii jako funkcionář pracovat nebude. Stejně na to nemá povahu což dokázal u repre...
      Ono jestli pan Šmicer má takové kamarády, že se před nimi bojí postavit za klub svého srdce tak by se měl zamyslet nad tím, kdo jsou jeho přátelé. Ale pokud je tak spokojený tak mu to přeju. Jen bych si přál aby postupně zmizel z obrazovek a neškodil Slavii takovými prohlášeními a my to nemuseli poslouchat jak se legenda klubu takhle vymezuje...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        mig52     před 9 měsíci 29.08.2023 12:56 |  
        3 1

        Šmarjá, pracovat pro Slavii. Možná na to nemá povahu, ale především schopnosti!!! Slušná kopačka z tebe neudělá výborného trenéra, manažera či bafuňáře.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2023 12:57) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Sherudan     před 9 měsíci 29.08.2023 16:00 |  
          0 0

          To by byl slávistický Rosický.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 9 měsíci 29.08.2023 17:00 |  
          3 0

          Nehodnotím jeho schopnosti na různé pozice v klubu (to neni jen sportovní ředitel) protože nemám podle čeho, max průseru u repre. A ani mě nezajímají. Já nechci aby v klubu dělali lidé, kteří se za něj neumí postavit ani před kamarády a je jim přednější golfíček v Liverpoolu než čest a pověst klubu. I kdyby na to schopnosti měl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        SLAVIESTA     před 9 měsíci 29.08.2023 13:01 |  
        4 4

        Šmicer je sice bývalý vynikající fotbalista, jako současný fanoušek Slavie je to ale ubohá onuce, která Slavii nejen že neprospívá, ale škodí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      cunak     před 9 měsíci 30.08.2023 08:31 |  
      1 6

      Vláďa Šmicer toho pro Slávii udělal 10x víc, než všichni Trpišovští, Králové a Juráskové dohromady.


      Komentář byl uživatelem upraven (30.08.2023 08:37) . Zobrazit původní komentář

  27. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 9 měsíci 28.08.2023 21:45 |  
    1 3

    Jurecka určitě ne za tři na tam bohužel byl Mick a možná Hromada.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    IJS     před 9 měsíci 28.08.2023 22:55 |  
    5 4

    Zdravím, k hodnocení mám tentokrát výhrady. Hodnocení 3 pro Jurečku a Koláře je známka z flustrace ze ztráty bodů. Jurečka nedal penaltu ( kop jí fakt špatně ), ale to nedá někdy ani Messi. To je prostě fotbal. Ale Vence jezdil po place a byl u všech gólových šanci i té branky stál kousek o d Holeše! Když to porovnám s Matějem, který je odpočatý a mladý, tak Matěj za poločas měl jeden průnik po lajně. Jinak přihrávky na 5 metrů nebo ztráty. O Wallenovi nemá cenu se ani bavit. Za mě v sestavě snad vůbec nebyl! Já ho zaznamenal jen při lehké ztrátě, po niž jsme inkasovali!S čím naprosto souhlasím - byla chyba stáhnou Tijanyho už v 60. minutě. Ten by byl v závěru platný. Na druhou stranu - po kontaktu s ním si vždy Jablonečák lehl na zem a "hrál" faul, který Černý ochotně písknul. On by se asi vykartoval...Příjde mi, že všichni naši útočníci jsou z formy. Góly dává jen Tijany.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kalex     před 9 měsíci 28.08.2023 23:09 |  
      3 3

      Tak pak měl hrát někdo jiný v útoku než Tijani od začátku nebo tam měl být až do konce. Ta žlutá byla fakt zbytečně. A ani bych se nedivil, pokud by nebyla, že tam do konce zůstane. Jedná dobrá facka. Ikdyž zrovna s Jabloncem může mrzet, může být v pravý čas. Taky jsem nasraný.
      A to nám ještě vypadl proud, ňákou dobu jsem si svítil svíčkou marný Vánoce od tchýně,... a tak to je život. :()

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Dru Zeree     před 9 měsíci 29.08.2023 06:51 |  
        3 0

        Jen prosím už nic nepsat o nějakých fackach. Toho jsme si už užili dost na jaře.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Pedro50     před 9 měsíci 28.08.2023 23:46 |  
    16 5

    Co bysme ještě chtěli? Foukne nám penaltu na 1:0 a co dál ....trvala naše neschopnost. Strašně nerad naše hráče kritizuju, ale přejeli jsme zatím jenom Dnipro po 21 hodinový cestě autobusem. Jinak všechno upachtěny a uhaluzeny zápasy.


    Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2023 23:47) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 9 měsíci 29.08.2023 08:30 |  
      2 0

      Přesně tak. Psal jsem to hned po zápase v Jablonci. Naše výkony zatím (kromě zápasu s Dniprem) žádné super výkony nebyly. Ani ty předchozí zápasy, i když bodově vyšly, výkonem zrovna moc přesvědčivé nebyly. Chce to výrazně zlepšit...

  30. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    rak (přítel SN)     před 9 měsíci 29.08.2023 07:03 |  
    17 0

    Penalta byla kopnutá příšerně, ale je pravda, že měla být opakována, kvůli předčasnému vběhnutí. Všichni se asi soustředili na to, jestli to je faul nebo není, ale to je jedno.
    "Sparťanský" Jablonec zvláště pod Látalem do ligy vůbec nepatří. Hrál totální destrukci, rozbíjení hry. Bohužel asi zase nesestoupí, naposled se tomu už blížil. Fanoušků moc není a regionu úplně stačí v lize Liberec.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Slávista 51     před 9 měsíci 29.08.2023 07:41 |  
      10 2

      Jisté je, že by fotbalu v ČR prospělo snížení počtu mužstev v 1.lize,
      10, maximálně 12mužstev - na víc zde zatím nejsou peníze.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Dennis     před 9 měsíci 29.08.2023 08:38 |  
        6 0

        To už si říkám delší dobu, že by asi naší lize mohlo prospět snížení počtu týmů na 12. Jenže si neumím představit, jak by se to mohlo stát... Přece si tyhlety Jablonce, Karviné, Zlíny a Budějovice neodhlasují sestup do druhé ligy. Snížení týmů v lize je za mě správná myšlenka, ale bohužel absolutně neprůchozí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Slávista 51     před 9 měsíci 29.08.2023 09:41 |  
          2 0

          Všechno jde, když se chce.
          Jen chtít - tlačit musí i zespoda.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            butters     před 9 měsíci 29.08.2023 13:31 |  
            4 0

            Tím "tlačit zespoda" myslíš to, že druholigové týmy, které se pár let marně snaží o postup (Dukla, Líšeň, Vyškov), nebo které téměř každoročně pendlují mezi 1. a 2. ligou (Brno, Karviná), nebo se v té 1. léta zuby nehty drží (Zlín, Teplice, Budějovice) navrhnou na LFA snížení počtu týmů v 1. lize, protože jim přijde zábavnější hrát pak v té 2. o postup nahoru v daleko tvrdší konkurenci? Ke snížení počtu týmů v lize NIKDY nedojde, jedině tak, že by moc v LFA převzal nějaký diktátor a nařídil to rozkazem.

            Primární problém ligy není počet týmů, ale to, že týmům, které nemají na to hrát fotbal, je ze strany LFA (prostřednictvím rozhodčích) umožňováno, aby se o fotbal ani nepokoušeli a pořádali soutěž v tom, kdo dokáže zkrátit čistý herní čas na co nejnižší počet minut, a prokládali to zákroky s úmyslem zlikvidovat (obvykle beztrestně) fotbalově nejkvalitnější hráče ligy. V plynulosti hry a ochraně zdraví hráčů se česká liga zasekla v devadesátkách a nikomu ze zodpovědných (LFA) to nevadí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          mig52     před 9 měsíci 29.08.2023 12:42 |  
          0 2

          Zlín?! A já budu chodit na Slavii kde? Jasně, Slovácko, Olmik, Chachaři, ale to je sakra málo. To by mohly jít k šípku Teplice, Pardubice, dle návštěvnosti i Bolka a Libe. A můžeme to hrát s osmi!:))


          Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2023 12:44) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Dennis     před 9 měsíci 29.08.2023 12:52 |  
            2 0

            Jsem věděl, že se ozveš. :-)) Ono je ve finále jedno, na koho by to padlo, ale v lize proste je asi o čtyři týmy víc, než by bylo potřeba. Ale ty týmy si propad níž nikdy neodhlasují, takže je to fuk. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              mig52     před 9 měsíci 30.08.2023 05:59 |  
              1 1

              Jasně. A s tou redukcí jednoznačný souhlas. Důvody nerozepisuji, jsou všeobecně známé.


              Komentář byl uživatelem upraven (30.08.2023 05:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Dennis     před 9 měsíci 29.08.2023 08:40 |  
      1 0

      Hele já bych Látala nepodceňoval. Myslím, že by ten sestup klidně zvládnout mohl, i když jsou v lize samozřejmě i jiní adepti. :-) Mimochodem v posledních sezonách jsme běžně ztráceli body s týmy, které sestupovaly, takže v Jablonci bych po té plichtě moc v klidu nebyl. :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Ragnarok     před 9 měsíci 29.08.2023 10:50 |  
      8 0

      Na Jablonec se vaří voda. Sponzoři jsou tam jen proto, že je Pelta propojuje na kšefty s municipalitou, případně Synerem a dalšími. Viz Baumit a další firmy, co se tam protočily. Tady má Jablonec 5 milionů a my si to tady vybereme na zakázce. To je Jablonec. A je to škoda, protože je to tam hezký, stadion ok, příroda... Jen to nikoho nezajímá a na fotbal tam nechodí.
      My se musíme vykašlat na psychopatické Látaly a vyhrávat nedělat tyhle experimenty s Hromadou a Wallemem ve středu. Bayern taky nedá do středu Saného s Gnabrym, aby odebírali míče. V lize si na náš každý vyskakuje, kosí Zafeirise jak smyslů zbavení a dokud bude pískat Černý, nebo člen ultra Sparty pan Klíma, tak to tak holt bude. My se ale příští rok dostaneme do LM i z 2. místa. Jsem o tom 100% přesvědčen. Jen potřebujeme urvat leváka na kraj a střeďáka. Ideálně ne z české ligy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        butters     před 9 měsíci 29.08.2023 13:34 |  
        1 1

        S tím Jabloncem to vidím úplně stejně, hezký prostředí i okolí, ale dokud je tam Pelta, tak bych je nejradši viděl v divizi. Paradox je, že oni v té divizi skončí, až tam Pelta nebude a nebudou už jako klub taková špína.

  31. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Slávista 51     před 9 měsíci 29.08.2023 07:43 |  
    1 7

    Ne všichni, si tak nízké ohodnocení zaslouží.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      necich     před 9 měsíci 29.08.2023 09:27 |  
      4 5

      Přesně tak, Kolář ze dvou střel na bránu jednu chytil má tedy 50% úspěšnost. Vychází mi známka 5.. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        mig52     před 9 měsíci 29.08.2023 12:38 |  
        2 2

        :)))), matematika je matematika a tu neojebeš!:)))


        Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2023 12:39) . Zobrazit původní komentář

  32. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 9 měsíci 29.08.2023 07:56 |  
    24 2

    Vcera v TIki Taka me Smicer fakt uz zvedl ze zidle. Ta jeho korektnost uz je k smichu. Se boji ze mu nekdo rekne placka? Jako jasne inzenyr mel penaltu promenit, ale jednak se penalta mela opakovat za predcasne vbehnuti a nebo za faul na jurecku.
    Vyjadreni komise "Po zahrání pokutového kopu vyrazil brankář míč směrem do hrací plochy, kde došlo ke vzájemnému souboji mezi hráčem hostujícího družstva č. 15 a hráčem domácího družstva č. 4. Ve snaze zahrát míč se bránící hráč dostal před útočícího hráče a tím mu znemožnil zakončit útočnou akci. Jednalo se o dovolený způsob hry ze strany bránícího hráče." - tak jednak se tam dostal diky tomu ze vbehnul drive, a jednak mu skocil pod nohy aniz hral mic? jako to neni faul?
    no a nakonec aj ta situace v > "V 87. minutě utkání rozhodčí na základě intervence VAR správně neuznal branku hostujícího družstva pro ofsajd. Hráč hostujícího družstva č. 18 stál v ofsajdovém postavení v blízkosti brankáře domácího družstva. Svým postavením bránil brankáři ve výhledu, čímž ho ovlivnil." - z TV zaberu bylo videt ze celou dobu brankar mic videl, jen to bylo tak blizko, ze nestihl zareagovat. Boril tam sice stal, ale neclonil. V teto sezone uz jsem videl podobny gol...
    Inzenyr ma ale fakt pech. To uz neni normalni, aby se jednomu hraci tolik golu odvolalo...

    Sudi Cerny, spolu s VAR me svym vykonem zkratka zklamal. Nejde jen o tyto situace, ale celkove posuzovani faulu, udelovani karet, resp. neudelovani.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 9 měsíci 29.08.2023 08:36 |  
      19 2

      Černý dle mého není nijak zvlášť kvalitní rozhodčí, spíše je to produkt stavu, ve kterém se česká rozhodcovská scéna nachází, kdy jde o jakési čekání na "mladého a talentovaného rozhodcovského spasitele", a tento status přiřkla média právě Černému poté, co "měl odvahu" odpískat proti Slavii na Baníku penaltu a udělit 2 červené karty, což bylo mj. poplatné mediální antislávistické objednávce té doby. Zajímavé, že takovou odvahu rozhodčí neměli a nemají proti Plzni nebo spartě. V každém případě od té doby kupí hrubou chybu za chybou, už měl po Cedidlovi i delší dobu pozastavenou delegaci, ale prosparťanská média kolem něj opět po posledních derby v minulé sezóně vytvořila auru skvělého sudího.

      Z mého pohledu se Černý snaží rádoby moderně pouštět hru, ale v jeho případě to vede spíš k opakovanému netrestání jasných a často i brutálních faulů, a jeho pískání je poplatné tomu, kdo je zrovna v zákulisí v pozici tzv. silnějšího psa (nyní dr. Křetínský). Hlavní ale je tvářit se při zápase jako Mike Oliver nebo Mark Clattenburg, to je teď in.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2023 08:44) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        vršek     před 9 měsíci 29.08.2023 13:00 |  
        14 1

        No, já bych zdůraznil jeho "kvalitu" v našich zápasech!
        Ve dvou posledních derby neodpískal dvě penalty na Jurečku a jednu na Douděru a navíc hráči Sparty zápas za neustálého "řvaní" v pohodě dohráli.... V nedělním zápase tedy alespoň odpískal dle videa jasnou ruku ve vápně avšak další 100% penaltu za sražení Jurečky při snaze o dorážku opět neviděl....
        Jasně "rudé kvality" rozhodčího Černého jsou nezpochybnitelné!!!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 9 měsíci 29.08.2023 15:46 |  
          0 1

          s velkzn smutkem musim souhlasit

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      japhy     před 9 měsíci 29.08.2023 09:42 |  
      11 0

      Inzenyr ma ale fakt pech. To uz neni normalni, aby se jednomu hraci tolik golu odvolalo...

      Hele, stejně tak nebylo normální to, co předváděl na jaře :) Až karma uzná, že je vše zase v rovnováze, bude to zase ten standardní Jurečka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        vršek     před 9 měsíci 29.08.2023 13:06 |  
        3 1

        Jistě penaltu kopl hrozně, ale řešili bychom to zde pokud by nebyl faulován při dorážce své penalty???
        Kolik špatně kopnutých či chycených penalt bylo proměněno dorážkou.....
        To, že není ve formě je jisté - stejně jako další jeho spoluhráči. Avšak vyčítat mu možná půl metrový ofsajd před prvním neuznaným gólem či jeho gól neuznaný po ofsajdové postavení Bořila???
        Ano penaltu kopl špatně, ale byl to on komu, neuznané góly nelze upřít, ale měli bychom je všichni ocenit!

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          japhy     před 9 měsíci 29.08.2023 13:31 |  
          3 0

          Děláš, jako bych mu nadával :)
          Někde jsem teda napsal, že by si měli společně s Kolářem odpočinout, ale to jen proto, že jde vidět, jak se mu smůla lepí na paty, tak prostě jen trochu povolit a netlačit pořád na pilu.
          Naopak, když si vybavím všechny ty neuznaný góly (a že jich bylo), tak to byly situace, co se normálně naostro dohrávaly a on udělal všechno na jedničku. Ještě měl nějakej neproměněnej nájezd, ale zase to nebyla žádná hrůza, jen tak o půl metru minul tyčku. Stačí vzpomenout Teclíka, kterej v panice trefoval gólmany nebo míjel o parník. Sem tam vsítil, ale o jistotě střely se nedá mluvit.
          Jo, ale na ty přímáky by se měl vážně vybodnout.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            vršek     před 9 měsíci 29.08.2023 14:54 |  
            2 1

            Určitě jsem to nebral tak, že byste mu nadával.
            Jen jsem nechtěl Jurečku jen odsuzovat ale také uznat jeho snahu, která se díky smůle či podivné souhře okolností otáčí proti jeho střelecké potenci... Já nevím jestli by měl dát trenér více prostoru dalším, ale když vidím hru Van Burena a Chytila pak na rozdíl od nich je Jurečka nyní přece jen na hřišti platnější. Jeho výkony stejně jako výkony Van Burena, Chytila i Schranze nejsou dobré. Přesto, jak řekl Trpišovský je to snad první penalta, kterou neproměnil a byl na penaltu mezi určenými. To, jak ji kopl bylo hrozné, avšak kdyby nebyl faulován před dorážkou své penalty, nebyl v cca půl metrovém ofsajdu před prvním neuznaným gólem a Bořil svým postavením před Hanušem nezrušil jeho gól psalo by se zde o jeho hře v superlativech. I přes tuto obhajobu to jistě je jiný Jurečka než vloni, bohužel. Ale myslím si, že je to právě on, jehož by jeden gól dostal zpět do pohody.
            Naprostio s Vámi souhlasím, že ty trestné kpy by měl zahrávat jiný hráč - za mn+ zřejmě ty pro praváka Zafeiris.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              japhy     před 9 měsíci 29.08.2023 18:49 |  
              2 2

              OK, ale přestaň mi vykat, připadám si strašně starej :D

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                vršek     před 9 měsíci 31.08.2023 16:35 |  
                0 0

                Asi jsem stará škola, ale přestože vím, jak to dnes a na internetu "chodí" budu se držet svého.
                Nezlobte se, s Vaším věkem ani s věkem mým a dalších diskutujících to nemá nic společného. Pro mne tykání vypovídá o vzájemném vztahu lidí. Jistě uznáte, že to, že jsme oba velcí příznivci Slavie a některých názorů si mohu vážit a s některými nesouhlasit, ještě to neznamená, že bych si s někým koho blíže neznám měl nebo chtěl tykal. Nic proti Vám, a nemám problém s tím, pokud někdo v diskusi tyká mně, ale já se budu i zde držet vykání .

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  japhy     před 9 měsíci 31.08.2023 18:16 |  
                  0 0

                  V poho, dědku :) Nic ve zlým samozřejmě.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    cvočkař Danda     před 9 měsíci 29.08.2023 09:57 |  
    12 2

    Kamarádi,zase nás zarizli a ještě si to komise rozhodčích zdůvodnila.Dokud ten Kokta s přezdívkou Velký čáp nebude v teplacich,tak se v Jablonci nikdy nebude hrát čistý fotbal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Ragnarok     před 9 měsíci 29.08.2023 10:58 |  
      15 5

      V tomhle utkání bych řešil spíše naši nemohoucnost na obou stranách hřiště i v jeho prostředku. Jedeme tam v počtu několika tisíc a trenér nám poskytne takovéhle představení, kdy bylo z hlavní lepší koukat na Ještěd. Snad se letos poučí a nebudeme to opakovat v pravidelných intervalech.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      cunak     před 9 měsíci 29.08.2023 11:04 |  
      8 17

      Buuuu beeeee. Ono by se tu snad brečelo, I kdyby pro nás piskli 5 vymyšlených penalt.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2023 11:14) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        vršek     před 9 měsíci 29.08.2023 13:14 |  
        18 2

        Penalta byla jasná, druhá nezapískaná penalta také. To byli 100% penaltové situace.
        A když píšete o 5 vymyšlených - které máte na mysli- uveďte 5 příkladů!
        Ve včerejším Tiky Taka se prý všichni přítomníí shodli na tom, že faul na Jurečku byl jednoznačný.
        Nejste Vy náhodou Vláďa Šmicer? Nebyl jste to včera Vy, který jediný s neodpískáním penalty na Jurečku souhlasil?
        Vladimír Šmicer dlouhodobě svými rádoby objektivními soudy Slavii poškozuje. Ten pán si, stejně jako Vy, neuvědomuje, že slouží tomu, aby se před veřejností mohlo tvrdit - co brečíte, vždyť i slávisté souhlasí s rozhodčími...!

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          cunak     před 9 měsíci 29.08.2023 18:51 |  
          1 10

          Jak račte vědět, nepíšu o 5 vymyšlených penaltách. Píšu o nechutné brekotu v situaci, kdy nám rozhodčí pisknul jednu minimálně hodně sponou penaltu. Příčinou ztráty dvou bodů nebyl rozhodčí, ale v první řadě náš trenér a v druhé někteří laxni hráči, kteří jsou slávisty jen podle dresu a za prachy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Edenjejenjeden     před 9 měsíci 29.08.2023 19:20 |  
            13 3

            Já žádnou spornou penaltu neviděl , naopak jsem viděl ještě jednu neodpískanou . Jestli ty ne , tak si zajdi na oční cunaku

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              necich     před 9 měsíci 29.08.2023 19:23 |  
              5 1

              Ne, toto není na oční....

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        lantsmit     před 9 měsíci 29.08.2023 14:45 |  
        1 11

        Je to v DNA. Šmicer dělá pro sebevědomí Slavie strašně moc. Že ho většina Slávistů hejtuje, tu DNA jen potvrzuje

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 měsíci 29.08.2023 11:52 |  
      2 0

      ehm sarkasmus?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Pedro50     před 9 měsíci 29.08.2023 12:11 |  
      2 1

      A čím?

  34. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Myšák     před 9 měsíci 29.08.2023 11:35 |  
    19 4

    Zase jsme si to nejvíce pokazili my samy, nemá cenu se na něco vymlouvat. Byl jsem nemile překvapen a Slavii jsem nepoznával, a to už jsem ji začínal věřit. Není to žádná tragedie, ale mne to strašně bolí, o to víc, že to bylo úplně zbytečné.
    Co by tomu říkal přítel Sokrates, co s ním je???



    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kjandourek (admin)     před 9 měsíci 29.08.2023 13:20 |  
      18 0

      O Sokrata není třeba se bát - dává si trochu pauzu s tím, že se ozve až po kvalifikacích EL... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        mig52     před 9 měsíci 29.08.2023 18:39 |  
        8 11

        Škoda, že o ni nepožádal trenéry Kolář!

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          necich     před 9 měsíci 29.08.2023 19:22 |  
          11 4

          Tobě by také slušela...:)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Merlinus (přítel SN)     před 9 měsíci 30.08.2023 10:49 |  
          4 3

          Nebo Jurečka, Van Buren... atd. atd.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Karel13     před 9 měsíci 29.08.2023 13:24 |  
      4 1

      Co jste si pokazily? Vždyť jste vyhrály nad Plzní 7:0 ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Myšák     před 9 měsíci 29.08.2023 17:29 |  
        3 0

        No vidíš to, a to jsem tady několika lidem opravoval pravopisné chyby, a myslím si o sobě, že jsem dobrý češtinář. Byl to překlep.
        Vtipně jsi mne na tu hrubku upozornil, ty ženský tu prádelnu ale zrychtovaly, sami muži by to asi tak nezvládli.
        Čeština je krásná, ale někdy je prevít!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      vršek     před 9 měsíci 29.08.2023 13:35 |  
      4 7

      Jakou víru máte na mysli. To, že budeme vyhrávat i po nevydařených výkonech jako v Boleslavi a ztráty bodů s bídnými soupeři už nebudou?
      Ne, Špatný výkon a chaos na hřišti má nějaké příčiny a opakované nevýrazné výkony týmu i jednotlivců pak nahrávají tomu jak na nás soupeři hrají a jak nás vlastně mohou pískat oni "skvělí" Černí! (stačí "kouskovat" hru a pískat každý důraznější souboj...)
      V hodnocení hráčů se zde všichni zaměřují na výkony jednotlivců a hodnocení našich hráčů ve většině odpovídá tomu, jak se hráči na hřišti prezentovali.
      Já však znovu budu tvrdit - máme zdaleka nejkvalitnější fotbalový kádr v naší lize.
      Jak je tedy možné, že takto kvalitní hráči mohou hrát až na cca 4 hráče pod své možnosti???
      Kdyby ztratilo formu 5 možná 6 hráčů, bylo by to normální, ale aby hrálo mimo svou fotbalovou úroveň a na hřišti se již po několikáté "hledalo" cca hráčů 10 hráčů a to včetně reprezentantů normální není!
      Neustálé rotování sestavou, navíc v novém a nezažitém herním schématu je příčinou propadu formy hráčů.
      Jak nejsem příznivcem hry na jednoho útočníka musím souhlasit s názorem DF007 - zda by se trenér v případě šetření hráčů na pohárové zápasy neměl vrátit k systému 4 5 1. Jsem přesvědčen o tom, že by to zafungovalo, vždyť většina týmu má tento systém zažitý a byl to právě Trpišovský, který za celou dobu ve Slavii tento systém jednoznačně preferoval. Tohle není o fotbalových kvalitách jednotlivců, tohle je o jejich správném využití.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2023 13:40) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        lantsmit     před 9 měsíci 29.08.2023 14:42 |  
        10 3

        Celej “vtip” je v tom, že takhle zvláštně, zadrženě, bez presinku hrajeme venku už delší dobu, akorát se to tu hodnotilo tak, že to máme herně i výsledkově pod kontrolou. Že to je vlastně záměr a dokonce se to spoustě lidem “líbilo”. S argumentem radši ošklivá výhra než remiza po aktivním fotbalu

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          vršek     před 9 měsíci 29.08.2023 15:08 |  
          13 1

          To je možné, i tak nějak vyznělo hodnocení předešlých zápasů trenérem.
          Já však tvrdím, že nejde jen o naši bídnou efektivitu. Ten chaos o kterém mluvím je znát i v naší obranné fázi.
          Trpišovského fotbal a preferovaný systém byl vždy hodně riskantní. Ale hra na tři stopery už může být při chaosu, který nyní předvádíme zásadní. V zápase s Luhanskem se náš soupeř dostal v závěru zápasu k několika nebezpečným protiútokům a jen "návrat" Vlčka nás zřejmě uchránil před brankou v naší síti. Zatím je to jen ztráta v jednom zápase, ale už v zápase s Baníkem jsme měli po chybě Douděry sakra štěstí, že se Tanko ukopl... Podivný výkon se opakoval se šťastným koncem v Boleslavi, ale v Jablonci už to bohužel nevyšlo....
          My nehrajeme zadrženě, ve většině těch ztracených zápasů "venku" za ztrátami stojí opakovaná zbytečně velká rotace hráčů a chybějící souhra, která tem pressing vlastně znemožňuje uplatňovat správně, všimněte si jen jak často se náš presující útočník otáčí a hledá spoluhráče, který jej doplní...Navíc je zde další problém s tím, že v naší záloze hrají naši dva středový hráči Oscar se Zafeirisem většinou na tři středové hráče soupeře. Při ztrátě míče jsme pak velmi zranitelní. Pak jde už jen o kvalitu soupeře. Takže naši středoví hráči musí zvažovat jak se zapojovat do presinku aby při jeho neúspěchu nebyl náš střed zcela otevřen,... V současné době máme velké problémy ve středu hřiště.


          Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2023 15:17) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            lantsmit     před 9 měsíci 29.08.2023 15:35 |  
            1 4

            Zadrženě, protože to je vědomá věc, na pokyn trenérů


            Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2023 15:47) . Zobrazit původní komentář

  35. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    cepin     před 9 měsíci 30.08.2023 10:41 |  
    0 4

    Tak proč vsadit na over v poločasu, po kterým sázkový kanceláře s policií potom jdou, když lze vsadit třeba na to, že bude v prvním poločasu nastavení 5+, že. Tolik k VARu

  36. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    jarmik     před 9 měsíci 31.08.2023 07:14 |  
    27 4

    Nikdy jsme neměli lepšího trenéra a můžeme děkovat všem bohům za to, že je u nás tak dlouho spokojený a ze všech věcí na světě nemá rád zrovna cizí jazyky. Ale trochu se děsím při jedné představě, která je pravděpodobně absurdní, protože na blbosti nemá čas: Jak moc by se asi zkazil jeho jinak jistě velmi pozitivní vztah k našim fanouškům a jeho názor na ně, pokud by si někdy pročítal SN a viděl, kolik lidí tady tomu všemu rozumí lépe než on. Viděl jsem tu věty jako např. „Wallema neznám, ale…“, to asi mluví za vše. Nebo „Ti tři spolu byli max. ve sprše a najednou spolu hrají“… No, to je právě ono, vy je vidíte spolu hrát poprvé a 60 minut, z toho 30 nedáváte úplně pozor a většinu doby nevěnujete pozornost každému detailu hry. Pravděpodobně si pak ani nerozebíráte celý zápas 5×. Trpišovský je vidí denně, analyzuje každý jejich pohyb s míčem i bez, vy vynášíte rozsudek nad hráčem podle toho, jestli dal/nedal penaltu. Je to fakt k smíchu. :-) Nepochybně tu spousta lidí ví o fotbalu hodně, fakt hodně, ale ani ti do toho nevidí ani z 20 % tak jako náš RT. Sorry. Ti pánové na lavičce mají mou plnou podporu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 9 měsíci 31.08.2023 10:04 |  
      8 6

      Rozumím tvému příspěvku. Já mám Trpišovského taky rád a neměnil bych. Na druhou stranu zase takového neomylného Boha bych z něj nedělal. I on, s nejlepším kádrem v lize, nejvyšším rozpočtem, nejlepšími fanoušky, atd. už "prošustroval" dva tituly za sebou. A letos ty výkony taky nejsou Bůh ví jaké. Takže úplně tak růžové to taky není.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Tonda     před 9 měsíci 31.08.2023 10:47 |  
        8 4

        Neprošustroval žádné 2 tituly, ale jeden rok plzeň a druhý rok sparta prostě šla štěstíčku více naproti a spolu s rozhodčími tituly slavii ukradli. Jasně měli jsme v některých zápasech zbytečné ztráty, to by ale měli i ty 2 zmíněné týmy, nebýt vydatné pomoc rozhodčích.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Merlinus (přítel SN)     před 9 měsíci 31.08.2023 11:16 |  
          4 0

          Souhlas, že rozhodčí na to měli nemalý podíl. Ale především vloni byly naše venkovní výkony tristní a omlouvat to jen rozhodčími je čirý alibismus. Např. v Evropě to loni bylo taky bídné a tam na tom rozhodčí neměli vůbec žádný vliv.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Tonda     před 9 měsíci 31.08.2023 11:20 |  
            8 2

            Možná ano, ale i přes to všechno pokud by sparta nekopala jen půlku těch vymyšlených penalt, byly bychom mistři my.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Merlinus (přítel SN)     před 9 měsíci 31.08.2023 12:07 |  
              4 1

              To ano, ale úplně stejně, kdybychom se vyvarovali jediné z těch mnohých zbytečných venkovních ztrát, tak bychom.byli mistři taky...

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Tonda     před 9 měsíci 31.08.2023 12:22 |  
                0 0

                :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Ivan     před 9 měsíci 31.08.2023 11:28 |  
      4 0

      Já jsem ten poslední kdo by mu vyčítal taktická rozhodnutí (až na nenasazování Standy, to je do očí bijící :-)), ale na druhou stranu je třeba uznat, že některé opravdu z fanouškovského pohledu nedávají smysl. Potom by bylo férové kdyby JT vysvětlil proč se tak rozhodl, protože pro to nějaký důvod měl o kterém nevíme a pak by nebyl problém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Tonda     před 9 měsíci 31.08.2023 11:33 |  
        8 0

        Pokud vím tak zrovna Trpišovský často na pozápasových tiskovkách vysvětluje vše dost podrobně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Ivan     před 9 měsíci 31.08.2023 12:05 |  
          2 0

          Jako na jednu stranu jo, ale na druhou stranu často kroutím hlavou nad otázkami novinářů, že se neptají na to zajímavé. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Juventus turin     před 9 měsíci 31.08.2023 14:19 |  
        1 0

        Jindra to vždycky vysvětlí, ale až po zápase ne jako Houšťa těsně před zápasem se Sevillou

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      pehacko     před 9 měsíci 31.08.2023 12:21 |  
      4 0

      Housto to si napsal moc hezky!

  37. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    DKNL     před 9 měsíci 31.08.2023 13:48 |  
    1 0

    Kdo vysílá Slávku v Dublinu?Dík.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      lukas8 (admin)     před 9 měsíci 31.08.2023 14:08 |  
      2 0

      ČT 2.

  38. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    DKNL     před 9 měsíci 31.08.2023 14:05 |  
    1 0

    Jejda, v Lublinu. Oni to za mě opravili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 9 měsíci 31.08.2023 14:11 |  
      1 0

      :-) Já myslel, že se ptáš už na finále EL na jaře... :-)

  39. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Juventus turin     před 9 měsíci 31.08.2023 14:14 |  
    4 3

    Už delší dobu uvažuji o tom, že by si měla kabina zařídit Přému zpět do šatny, a to do té doby dokud neobjeví a nevychová adekvátní náhradu. Diváci jsou 12tým hráčem a Přéma 13tým. Takový bavič a motivátor v současné kabině chybí