Přípravná utkání

Slavia - Essen 4:1

Fotbalisté Slavie ve svém prvním přípravném zápase na herním soustředění v Německu bez problémů porazili třetiligový německý celek Essen 4:1. Branky vstřelili Gaúcho, Šenkeřík, Šourek a Belaid.

"Odehráli jsme dobrý zápas proti ambicióznímu soupeři. I když na našem týmu byla vidět zejména v první půli nesehranost, vítězství mě samozřejmě potěšilo. Obzvlášť po tak náročném programu, který hráči absolvovali," uvedl po zápase trenér Karel Jarolím pro oficiální web.

Essen - Slavia 1:4 (0:2)
Slavia 1. poločas: Kozáčik - Dřížďal, Šourek, Brabec, Hubáček - Šmicer, Volešák, Tavares, Švento - Šenkeřík, Gaúcho
Slavia 2. poločas: Kozáčik - Dřížďal (64. Kopřiva), Šourek, Aračič, Hubáček - Belaid, Švec, Volešák, Vrzal - Zelinka, Necid
Branky: 76. Klinger - 28. Gaúcho, 41. Šenkeřík, 57. Šourek, 86. Belaid

Další podrobnosti na oficiálním webu - zde

Komentáře (46)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Essen 4:1

    (host)     před 17 lety 16.07.2007 23:19 |  
    0 0

    Takhle budou končit všechny naše zápasy:-)

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 17.07.2007 21:30 |  
      0 0

      spadni na zem

  2. Re: Slavia - Essen 4:1

    (host)     před 17 lety 16.07.2007 23:56 |  
    0 0

    já bych ten optimismus krotil...vzpomínáte na dobu před Vigem ? přišli Lukeš, J. Skácel, Otočka, Latka, Fořt uzavřel se přestup Adauta odešel jen Vachoušek...z Juniorky tehdejší hvězdy U19 Nachtman a Zachariáš...hvězda Coppa Viareggio Kratochvíl..z vleklých zranění se dostávali Krajčík se Slámou..v životní formě byli L.Došek, Gedeon, Muller a Dostálek...a s příslibem 10 golů s předchozí sezony sme se těšily na góly Kuky a Doška...

    a jak to dopadlo..jásejme až po bitvě

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 17.07.2007 00:21 |  
      0 0

      Vzpominam. Tehdy byl ten optimismus stejne opravneny jako ted. Na druhou stranu, ja ted ani po tech posilach necekam postup do LM, uplne by mi stacilo prejit pres Zilinu, pak treba vypadnout s nejakym hvezdnym tymem (a vyprodat Strahov) a postoupit do skupiny UEFY.
      quelhar

      • Re: Slavia - Essen 4:1

        (host)     před 17 lety 17.07.2007 05:55 |  
        0 0

        Nemáš pravdu, Slavia musí letos postoupit do CHL, tedy i přes třetí předkolo, aby mohla myslet na pohádkový bonus a tím uhradiot náklady spojené s nebývalým posilováním. není důležitý tritul v KošŤál-lize, ale jednoznačně musí přijít úspěch v lize mistrů !!! Kmet

        • Re: Slavia - Essen 4:1

          TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 17.07.2007 08:24 |  
          0 0

          A myslíš že Doležal posiluje tak, aby vyšla LM a pak uhradil náklady??? To by musel bejt blbej, i s těmito hráči máme malou šanci se dostat do LM. Jednoznačně úspěch teda přijít nemusí, to bysme při losu museli mít kurevský štěstí, a ve dvojzápase předvést extra výkon...Já na prachy radši teď nemyslim, jen bych se zbytečně nasral, když s tim stejně nic neudělám

        • Re: Slavia - Essen 4:1

          (host)     před 17 lety 17.07.2007 10:40 |  
          0 0

          Ac se to nezda, tak za posily jsme letos moc neutratili. Kdyz to vezmeme odhadem, tak Senkerik 8, Volesak 4, Belaid 2, Tavares a Smicer 0, Sourek 3, Brabec 0, Drizdal 3. To je 20 M. V porovnani s odchody (Dosoudil 7, za Hrdlu jsme mohli dostat kolem 1M i kdyz odesel po skonceni smlouvy, Dejmkove 4). Celkove vzato jsme mohli investovat do prichodu kolem 10M, coz rozhodne neni moc. Navic Dolezal snad neni blbec, aby si myslel, ze mu neco zaruci postup do LM. Sance, ze dostaneme nehratelny tym je skoro 50 na 50, to je prilis velke riziko.
          A PS - Slavia si ted urcite mne ruce, ze nakonec pustila na MS20 ctyri hrace, protoze tri z nich pravidelne hraji a jejich cena se tam vysvihla vysoko, takze bych se nedivil, kdybychom ted prodali Jandu nebo Sucheho kolem 50M.

          • Re: Slavia - Essen 4:1

            (host)     před 17 lety 17.07.2007 10:41 |  
            0 0

            to jsem psal ja, quelhar

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 17.07.2007 10:16 |  
      0 0

      to máte pravdu,ale tak si vzpoměntě že sme měli i smůlu. tenkrát sme nečekaně u nich vyhořely 3:0 ale doma sme je drtily a jenom kvůli tomu že nepředstavitelně zdržovaly a ani rozhodčí to nějak neřešil tak prohrály jen 2:0.když bude štěstí při losu i při zápase a podáme vyrovnaný výkony doma i venku.tak vězme že máme na LM

      • Re: Slavia - Essen 4:1

        (host)     před 17 lety 17.07.2007 10:31 |  
        0 0

        ale nase sance jsou porad tak 30 na 70 ze nepostoupime celkove vzato,protoze sance ze dostanem nekoho hratelneho je celkem mala

      • Re: Slavia - Essen 4:1

        (host)     před 17 lety 17.07.2007 21:13 |  
        0 0

        Nečekaně ? To byla chyba Pavla Trávníka nejhoršího trenéra jakej kdy byl ve Slavii !!! Beránek věnoval víc energie práci u Repre tejden před Vigem byl s repre pak měl přednášku ve Vídni a tým připravoval Trávník, který měl své favority...a hráče co neměl rád (například Bejbl, Latka, Černý a Kuka) To Trávník přemluvil Beránka aby postavil Zachariáše místo bejbla...Jak jsme s obranou Hrdlička, Zachariáš,Muller, Došek chtěli držet čistý štít ? Nemluvně o tom co se pak dělo když Beránek odjel s repre na dva tejdny pryč a Trávník poštvával hráče kolem sebe proti svým zminovaným neoblíbencům...

  3. Re: Slavia - Essen 4:1

    Chaluha (host)     před 17 lety 17.07.2007 01:19 |  
    0 0

    No musíte uznat, že letošní léto je jedno z nejveselejších za poslední léta. Stadion se staví, kádr je našlapaný, hraje za nás největší hvězda ligy, máme trenéra na svým místě, v přípravě to šlape a čeká nás předkolo ligy mistrů. Nevím, kdy jindy si koupit permici, hned jak se vrátím z dovolený, tak si pro ni zajdu. A je mi jedno, jestli se ta Liga Mistrů podaří nebo ne a jestli bude titul nebo ne, za tu práci, kterou všichni ve Slavii dělají, si zaslouží díky vyjádřené přímo na stadionu.

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 17.07.2007 01:53 |  
      0 0

      Tak tak pristi tyden jdem koupit naky dresy , vyuzit euforie :p
      btw. Smica vede: ))

      • Re: Slavia - Essen 4:1

        (host)     před 17 lety 17.07.2007 01:55 |  
        0 0

        Ja letos mimo permice planuju jen ksiltofku (ta leto2007 je cool) a pullitr :D

      • Re: Slavia - Essen 4:1

        (host)     před 17 lety 17.07.2007 02:24 |  
        0 0

        Tak na permici asi letos nebude, ale chodit budu! A tu ksiltofku mam uz doma.hehe Matej P.

        • Re: Slavia - Essen 4:1

          (host)     před 17 lety 17.07.2007 13:34 |  
          0 0

          Obnovil jsem si dnes permanentky a konečně maj pěknej design a jsou zalitý ve fólii. Aspoň nějakej posun.
          Kvůli České televizi však nemám šanci vidět pondělní utkání, což mě mrzí, určitě tak přijdu minimálně o 5 utkání. V Praze je čas do půl sedmé pro dost lidí pracujících v zahraničních firmách naprosto k ničemu, to nejde stíhat. Alespoň, že hokejová Slavia vychází včas.
          Mrzí mě, že tento pondělní čas výkopů pokrčuje i letos.

          • Re: Slavia - Essen 4:1

            (host)     před 17 lety 17.07.2007 13:38 |  
            0 0

            Jo tak stim mam uplne stejnej problem, o prachy mi nejde ale ten focus me mrzi, ze neuvidim. Paja
            BTW. Si pro tu permici uz taky musim skocit :-)

            • Re: Slavia - Essen 4:1

              (host)     před 17 lety 17.07.2007 14:29 |  
              0 0

              Jen bych podotkl, že se tu každý chvástá jak si koupí permice, jak si jich koupí deset a my přitom máme pořadová čísla lehce nad pět set a to jsou do ligy dva týdny. Lidi, kurva, děte a kupte si ty permanentky, dyť stojej lehce nad 15 stovek.
              S timhle přístupem je ten Eden zbytečnej. Podpořte Slavii koupí permanentní vstupenky na celou sezónu. Určitě se Vám to vyplatí!!!

              Třeba Vám i jednou za půl roku ukliděj odpadky pod sedačkou:))

              • Re: Slavia - Essen 4:1

                Ravik     před 17 lety 17.07.2007 15:06 |  
                0 0

                máš sice pravdu, ale myslím, že by pomohlo kdyby už teď oznámili systém předprodeje permic do Edenu. Jak to bude s přednostním právem apod. Jestli třeba když si koupim permici na Strahov na jih, jestli budu mít možnosti si jí koupit třeba do Edenu na nějaké lepší místo a tak. Já sám třeba chodim když mám čas na Strahov na každé utkání, ale stihnu jich tak díky svým sportovním aktivitám a pondělnímu vysílacímu času sotva polovinu. Proto se mi to finančně určitě nevyplatí, ale kdybych věděl jak to bude s návazností na Eden tak si jí koupím třeba určitě.

                • Re: Slavia - Essen 4:1

                  (host)     před 17 lety 17.07.2007 16:53 |  
                  0 0

                  Posilali jsme ohledne toho nejake otazky slecne Tomasove, snad budeme mit brzo odpovedi. Jinac podle vseho s predprodejem do Edenu se zacne nekdy ke konci cervence. To, jestli si koupis permici na jih ted neznamena, ze nebudes moct pak koupit permici na lepsi misto. jane

                  • Re: Slavia - Essen 4:1

                    (host)     před 17 lety 18.07.2007 00:59 |  
                    0 0

                    Ted vim ze budu za blbce , ale cervenec jako tenhle? nebo pristi rok ?

                • Re: Slavia - Essen 4:1

                  Ravik     před 17 lety 17.07.2007 21:10 |  
                  0 0

                  Diky Jane. No zrovna koncem července jsem na Emirates cupu v Londýně tak doufám že předprodej nebude v podobném stylu jako na Bohemce. :-) Jaký máte lidi vůbec odhad na počet prodaných pernamentek? Já tipuju tak 8000. I když dost zásadní bude asi cena...

                  • Re: Slavia - Essen 4:1

                    (host)     před 17 lety 18.07.2007 00:58 |  
                    0 0

                    800 ? jinak ja uz ji mam doma ta letosni uz je takova Pro :)

              • Re: Slavia - Essen 4:1

                (host)     před 17 lety 17.07.2007 16:12 |  
                0 0

                Jasne truhliku ale u nas se prodavali asi tyden pak byla pauza a zaclo se az zas ted. A to scitani bylo uz nekdy pred 14dny. Vnasim malym klubiku se pocet premic letos skoro zdvojnasobi, takze bych ze soudem pockal na pozdeji !

                • Re: Slavia - Essen 4:1

                  (host)     před 17 lety 17.07.2007 16:41 |  
                  0 0

                  Proč truhlíku? Tomu moc nerozumim.

  4. Re: Slavia - Essen 4:1

    (host)     před 17 lety 17.07.2007 07:24 |  
    0 0

    Vse vypada velmi nadejne,jedine z ceho mam kapanek obavy,aby se kluci stacili sehrat,casu je malo..rozhodne to chce koupit permici a mela by to udelat vetsina slavistu,pred plnym hledistem pujde vykon vyrazne nahoru..

  5. Re: Slavia - Essen 4:1

    (host)     před 17 lety 17.07.2007 08:38 |  
    0 0

    Lidičky, vrátil jsem se včera večer ze služebky ze Slovenska, využil jsem víkendu a byl se podívat v Žilině na fotbal. Nechci přehánět, ale to, co jsem viděl v zápase Žilina-Trenčín 7:1, to mě dočista vyděsilo. Fantastický tempo fotbal, skvělé kombinace, vše v absolutní rychlosti, přímočará hra a spousta šancí, přitom ten Trenčín není zase žádný outsider. Nevím, nevím, ale mám takové hrozné tušení, že letos bude stopka už ve druhém předkole a máme i po Poháru UEFA. Rád bych se mýlil, z jednoho zápasu se těžko dají vyvozovat dalekosáhlé závěry, ale kdybyste to viděli na vlastní oči...

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 17.07.2007 09:46 |  
      0 0

      Slovenska repre taky hrala fantasticky tempo fotbal a jak to dopadlo ;) Myslim ze syckovani neni na miste, KJ ty nase kluky urcite pripravi nejlip jak umi a teprve pak se ukaze kdo z toho vojzapasu vyjde lip:) Hlavne je nepodcenit a jid to hoho na 100%

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      PetCC     před 17 lety 17.07.2007 10:54 |  
      0 0

      Máš pravdu, škoda že tak kvalitní tým, jako je Žilina, vypadne už v 2. předkole LM.

      • Re: Slavia - Essen 4:1

        (host)     před 17 lety 17.07.2007 12:18 |  
        0 0

        Kdyby jsi mohl jen trochu uvažovat, zjisti by jsi, že je to velmi dobrý příspěvek. On není srab, ale pouze popsal to, co viděli i jiní. I já mám totiž tyto reference z tohoto zápasu. SlaviaUB

      • Re: Slavia - Essen 4:1

        (host)     před 17 lety 17.07.2007 12:20 |  
        0 0

        Omlouvám se. Je to pro dolní příspěvek. SlaviaUB

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 17.07.2007 11:44 |  
      0 0

      Aby ses neposral-srabe!

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 17.07.2007 13:28 |  
      0 0

      Zdravím, já mluvil taky s bratrancem z Třenčína a ten mi zase říkal, že Trenčín je špatný, takže bych na ten jeden výsledek tolik nedal, TN má nového trenéra, majitele a nové mužstvo, tak určitě nejsou sehraní atd. Petr

      • Re: Slavia - Essen 4:1

        (host)     před 17 lety 17.07.2007 13:45 |  
        0 0

        Já viděl zápas Stříbrný Skalice s Choceradama a to co sem viděl.... Skalice je uplně přejela, super temtpo fotbal, naprosto ty chocerady přehráli. Podle tvojí logiky by se teď Žiliny měla bát i Chelsea. Ono to vždycky zkresluje, já svýho času chodil na nejhezčí fotbal v okolí, ani ligovej se tak nelíbil, na divizi (tým není důležitý) a rozhodně sem si nemyslel, že by v českym poháru vyřadili někoho z ligy ačkoli v divizi váleli a dělali si se soupeřem co chtěli.

        Myslim, že i podle jmen není Žilina žádnej tým, který by měl být se Slavií favoritem. Jsou tam defakto podřadní čeští hráči a žádní extra Slováci. Těžko je srovnávat se jmény jako Šmicer, Vlček, Latka, Švento, Krajčík, Volešák, Švec nebo Šenkeřík. Myslím, že Žilina může mít výhodu v rozehranosti a větší motivaci a hladovosti, to by ale Slavii nemělo trápit, protože kvalita mužstva je hodně vysoká a tak se není třeba bát i kdyby Žilina porazila Slovan 10:0. Je to prostě hra na jinym Písku, českej basebalovej mist by se v americe taky ztrapnil, stejně jako Slovinskej hokejovej mistr by nestačil ani na Plzeň i když doma býval sueréní, než začal hrát rakouskou ligu.

        Nestraště Žilinou, je do ubohý strašit takovejma sračkama. Radši bych si brousil zuby na třetí předkolo.

        • Re: Slavia - Essen 4:1

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 17.07.2007 16:55 |  
          0 0

          to jsou ale blbý řeči... hoši nevim kde se ve vás bere taková neúcta k soupeři, kdyby k tomu takhle přistoupili hráči, ve druhym kole končíme... když dokážou střílet tolik golu, byt v lize slovenské, bude to dobrej tým. Nevim kde se tady bere to sebevědomí, z kvality český ligy? To se směji!! Koukněte na výsledky českých klubů v evropě za poslední léta! Velká bída! Vzpomente na artmedii a taky na slovenskou repre, s nami sice rupli 3:0, ale to bylo o psychice a nesmyslne dobrýmu výkonu toho kopyta sionka, jinak slovenskej národák předvádí v poslední době lepší výkony než českej.. zamyslete se trochu.. klukum verim, ale bude to vyrovnanej boj,

          • Re: Slavia - Essen 4:1

            (host)     před 17 lety 17.07.2007 19:56 |  
            0 0

            Kdyz sme u toho Sionka, kdo rika ze v Ziline treba Gaucho neda hattrick ;)

        • Re: Slavia - Essen 4:1

          (host)     před 17 lety 17.07.2007 21:39 |  
          0 0

          Tohle jsem už tady taky jednou napsal.Nejradši jsem chodil na 1.A třídu,tam to taky vypadalo,že by AC Milán vypráskali i po těch třech pivech co si vždycky dopřávali na rozehrání,Nikdo nebránil,všichni chtěli dát góla.jeno jeden zůstával vzadu a ten takzvaně "bekoval",vždycky když to k němu přiletělo,tak to kopnul někam na útočný vápno a jelo se dál Tempo fotbal hadr.Jenom s Tebou kolego nesouhlasím,když říkáš Žilině srač...To nejsou ani náhodou a nemá cenu,abysme si
          vzájemně nadávali.Bongor

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 17.07.2007 21:29 |  
      0 0

      Nestraš,to taky přece záleží na tom,jak hraje soupeř.Já říkám,že musíme mít rozumnej respekt,ale strach ani náhodou.Blbý je,že kdybysme vypadli,nehrajeme ani UEFu.Ale když bysme nevyřadili Žilinu,tak nemáme v LM co dělat.Podle mojeho názoru to chce pořádně mužstvo sehrát a zkonzolidovat,aby jeho základ byl připravenej na Eden.Eden,to bude dalších 20%+ k výkonům,zvlášť když budou návštěvy.Letos postoupit do LM to by bylo příjemný překvapení,ale příští rok s tímhle mužstvem to vidím reálně.Bongor

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 17.07.2007 21:49 |  
      0 0

      Já ze Žiliny pocházím a i když už x let žiju v Praze a Slavií tak i co se týká "Šošonov" což je můj druhej nejoblíbenější tým a na jejichž zápasy chodím kdykoliv jsem v Žilině...tak...Slavia je pořád o dost lepší..a vůbec problémem Corgoň ligy je nevyrovnanost týmů Žilina, Artmedia a Ružomberok jsou tak tři - pět let práce před ostatnímy...Obrovský potenciál mají Bánská Bystrica, Nitra a Dubnica, ale ty bych přirovnal k Budějovicím, Teplicím a Plzni maj hooodně hooodně dobrou mládež vychovávaj super hráče...Pak se jim v jedné sezoně zadaří a Žilina s Artmediou je vykoupěj...Ružomberok kombinuje svoje talenty /má akademii/ se zkušenými hráči z čech...Takže zatímco Šventa hravě nahradil v sestavě Božok(v době svého odchodu nebyl Švento ještě tak kvalitní) tak za Saparu ne a ne najít odpovídajícího hráče a proto tam alternovali Zošák a Žofčák ten taky odchází pryč...

      A v takovémhle prostředí nemá MŠK konkurenci a škodí to na mezinárodní scéně kde se Žilina často nesrovná s přechodem ze soutěže s odevzdanými soupeři do soutěže kde sekunda znamená hodně..a po odchodu Vršice...bude MŠK dlouho dlouho hledat podobného hráče...odchod Šestáka ani tak citelný nebude ten byl furt zraněný..resume je však takovéhle hráči jako brankář Kuciak, levý bek Hubočan, záložníci Štrba, Jež, útočníci Bello a Němec by v Čechách měli dobrou pozici...ale co se týká dalších hráčů jako Vomáčka, Devátý, Porazík a další jsou výkonostně někde v boji o záchranu v kapr lize

      • Re: Slavia - Essen 4:1

        (host)     před 17 lety 18.07.2007 00:57 |  
        0 0

        Vidim to podobne ,ale v jejich prospech hraje jeste rozehranost+vlastne stejne kadr jako loni+ samo fans na prvnim zapase u nich doma. Takze sance sou 50:50 a vyhraje ten leps......hm takovej zaver bych necekal :p

  6. Re: Slavia - Essen 4:1

    (host)     před 17 lety 17.07.2007 12:01 |  
    0 0

    Zdravime z Nemecka - vcerejsi zapas v Essenu se nam moc libil, publikum (2000) trochu jine nez u nas - reagovali velmi pozitivne i na nase akce, zpivali skoro cely zapas, i kdyz slo jenom o testspiel. Jenom nam nechteli nechat povesit vlajku VSUDE SLAVIE na hlavni tribune a jine nebyly otevrene ;)
    amila

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 17.07.2007 12:39 |  
      0 0

      Zdar Amilo. Díky za Tvé dojmy. Nenapsala bys sem prosím hodnocení našich hráčů (hlavně posil, ale klidně i všech ostatních) a naší hry (z onlinu toho člověk moc nepozná)? byli bychom Ti moc vděční!!! díky. pajuch

      • Re: Slavia - Essen 4:1

        (host)     před 17 lety 17.07.2007 20:59 |  
        0 0

        Z posil samozrejme nejlepsi Smica, ale taky Senkerik, ten se namfakt libil. Je znat, ze Smica je zvyklej na rychlej e technickej styl hry a vcera to zkousel uplatnit i ve hre. Ne vsichni ostatni se chytaj. Se Senkym, Tavraresem a Volisem to urcite casem pujde . Ostatni posily taky dobry (Ferry podobnej typ jako Krajcik), akorat Kopriva nic moc. Taveres styl hry jako tvorivej zaloznik, Belaid ma vybornou kopaci techniku, je spis utocnej rozehravac. Standardky rad. Senkerik bezvadne cte hru, vyborne se orintuje ve vapne soupere a hlavne je golovej. Ostatni hrali to lepsi co z nich zname (Svicko, Sventik...) problem bude asi hlavne ve stredu obrany, Sourek, Brabec a Ante zacinaji nabyvat jistoty, ale Latka se Suchacem to porad nejsou, no. Vrchol cele pripravy bude zapas s Bochumi a pak s Bohemkou.
        Ahoj amila (+radce)

        • Re: Slavia - Essen 4:1

          (host)     před 17 lety 17.07.2007 21:29 |  
          0 0

          Díky moc a těšim se na další info!!! Pajuch

  7. Re: Slavia - Essen 4:1

    slavistajiri     před 17 lety 17.07.2007 13:50 |  
    0 0

    Tak ted čtu diskuzi na msk žilina a docela je to tam vostrý. Jen se obávám aby to nedopadlo zle, přece jenom vypadnout ve 2hým předkole by mohlo mít dost velký následky na celou sezónu. Každopádně jsme lepší, nepodcenit je a pěkně je porazit a pak se jim až smát. Tu přípravu bych nepřeceňoval, němci podle onlinu měli taky šance. Doufejme že se ta obrana dá nějak dohromady

    • Re: Slavia - Essen 4:1

      (host)     před 17 lety 18.07.2007 11:42 |  
      0 0

      Opet se potvrzuje moje predvidavost, kdy mne tady nekteri kolegove vyprasili kozich za to, kdyz jsem psal , ze to vidim tak padesat na padesat, ejhle ubehne 14 dni a uz tady vidim varovne hlasy, ktwere rikaji to same,op ni jsou samozrejme hratelni v Trencine se udaly pres leto takove veci, ktere fotbalu moc nesvedci,ale je jasne , ze Zilina sla do pripravy drive ,nevymenila tolik hracu , hraji pekny fotbal s velmi dobrymi a navic sehranymi radami, hlavne tezi z dobre hry cele stredni lajny. zase bych , ale vysledek neprecenoval, pred tydnem ve finale Slovenskeho superpoharu jen plichtili a byli radi.Co je , ale jiste maji vybornou zakulisni praci svych lidi , hlavne u rozhodcich jsou v kursu a dobry kontakt na prislusnou komisi UEFA tam je. Pokud vypadneme,zadna traga to nebude , letos mam pocit, ze sme pro to abychom postoupili udelali hodne a to je pro mne to zasadni,. jiri