Fortuna liga

Bohemians 1905 - Slavia 1:1

Atraktivní vršovické derby skončilo zaslouženou remízou. Za Slavii se trefil z penalty Belaid.

gól: 63. T. Belaid (pen.)

sestava: M. Vaniak - M. Krajčík , M. Suchý , D. Hubáček , A. Hloušek - D. Vasiljevič (46. T. Belaid ), L. Volešák , H. Ragued , P. Janda - S. Vlček (88. P. Grajciar ), Z. Šenkeřík (85. R. Naumov )

lavička: D. Romanovs , P. Trapp , V. Šmicer

V sobotu večer se hrálo vršovické derby. Slávisté vyrazili kousek od Edenu na vyprodaný stadion soupeře. Slavia byla samozřejmě favoritem, ale nakonec vše dopadlo úplně jinak.


Trenér Jarolím musel dnes při sestavování základní jedenáctky improvizovat. Reprezentovat odletěl Čelůstka a před zápasem onemocněl stoper Vomáčka. To byly hned dvě rány do obranné čtveřice. Naštěstí byl již k dispozici uzdravený Hubáček, který byl vyslán bojovat do středu obrany. Potěšující byla naopak přítomnost Šmicera na lavičce náhradníků.

Od začátku se hrál atraktivní rychlý fotbal. Domácí nechtěli jen bránit, naopak se svým známým nasazením byli zdatným soupeřem. Slávisté své útoky nedokázali dovést do šťastného konce, na druhé straně držel šance na bodový zisk opět vynikající Vaniak. Poprvé se štěstím zabránil jistému gólu ve čtrnácté minutě. Bohemce často chyběl jen krůček. Zavzpomínat na povedenou branku z minulého utkání chtěl Hloušek, ale tentokrát byla jeho tvrdá střela z přímého kopu vyražena na roh. Další šanci na druhé straně zneškodnil Vaniak. Do šaten se tak šlo za bezbrankového stavu.

Do druhé půle naskočil Belaid, ale slávistickou převahu to nepřineslo. Naopak Bohemka dostala Slavii pod tlak a zahrávala několik rohovým kopů v řadě. Velmi divoká byla desetiminutovka následující po hodině hry. Své šance zahodili Hloušek se Šenkeříkem, ale i na druhé straně bylo horko. V minutě dvaašedesáté Janda vybojoval penaltu, když jeho centr z levé strany vápna skončil na ruce jednoho z domácích. Tunisan Belaid neměl s exekucí pokutového kopu problém. Hosté tak šli do vedení. Místo uklidnění hry začalo peklo. Obdržená branka hráče Bohemians nečekaně povzbudila a Vaniak musel předvést hned několik svých prvotřídních zákroků. Obrana Slavie nestíhala nájezdy domácích a v devětašedesáté minutě bylo vyrovnáno. Hubáček prohrál hlavičkový souboj, Štohanzl utekl Hlouškovi a skóroval. V následujících minutách byli domácí lepším týmem, Vaniak jim však skórovat nedovolil. Nadprůměrný ligový zápas tak skončil remízou.

Komentáře (54)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    Artur (přítel SN)     před 15 lety 26.09.2009 21:54 |  
    0 0

    Osbně nechápu proč na lavičce nesedí při tolika absencích nejací kluci z Béčka , případně naděje z dorostu...

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 26.09.2009 21:58 |  
      0 0

      Nejspis proto, ze Vomacka vypadl na posledni chvili a kluci z becka hraji zitra rano zapas, takze nejspis nebyli narychlo k sehnani.

      Jinak teda obrovske zklamani - vsichni vedi, s cim Bohemka vyrukuje a stejne nejsme schopni se ji v tvrdosti a pristupu vyrovnat. 90% osobnich souboju jsme prohrali. Belaid a Senkerik naprosta tragedie. Povetsinou diky nim jsme nebyli v druhe puli vubec nebezpecni. A kdyz uz se dostaneme nahodne do vedeni, tak uplne prestaneme hrat a souperi staci nakopavat mice na Skodu a je z toho gol.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        Artur (přítel SN)     před 15 lety 26.09.2009 22:02 |  
        0 0

        Pravda my totiz hrajeme mimo Prahu , a Vomáčku to skolilo hodinu před zápasem..

  2. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    denydzlSKS     před 15 lety 26.09.2009 22:01 |  
    0 0

    já teda nevím, ale mě to přišlo strašný!!! hubáček lepší než suchý - ten teda zrovna formu nemá!! dál nerozumim tomu, jak mohli na hřište do druhý půle vyběhnout vlčák s jandysem?! bohužel jsou opravdu strašidelní (i když v posledních dvou zápasech se mi jandys docela líbil). špatnej byl i ragued. takhle to dál nejde, aby nás přehrával jeden z nejméně fotbalových manšaftů v lize. adam taky nic moc na tom beku. proč nehrál riste, kterej minule docela zahrál?? dneska jsem opravdu zklamanej z toho co jsem viděl:-( zachránil nás vaniak, nepropadl vasiljevič a šenky.

  3. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    opicemag     před 15 lety 26.09.2009 22:01 |  
    0 0

    Bohemka byla lepší. Ukazuje se, že tak široký kádr zase nemáme.
    Jarolíma normálně nekritizuji, ale teď musím. Co to mělo být????? (ta sestava)
    Proč hraje Hloušek obránce, když je náš nejlepší útočník? Co je s Trubilou nevím, ale není-li zraněný, proč nehrál? Fláká trénování nebo co s ní, je? Protože dnes by se nám levý obránce hodil.
    Janda. Tragéd. Nevyhraje žádný osobní souboj, techniku nemá, nepřihraje, dopředu tragický. Snaží, ale v současné době na to prostě nemá. To je fakt.
    Proč Volešák? Belaid, ač to hrozně drbal a někdy to bylo na facku, ukázal, že je mnohem konstruktivnější hráč. Proč hrál Volešák nevím. Dopředu nic nevymyslí, dozadu nevím. Nevšimnul jsem si.
    Vlček. V útoku na nic, ale líbil se mi na pravé straně, tam mu to celkem šlo. Myslím, že je to pro něj lepší pozice než na hrotu.
    Jinak skvělý Vaniak a opět Hloušek. Šenkeřík by za tu šanci zasloužil nevím co, udělal to podobně hrozně jako nedávno Vlček. Nechápu, proč musí naši útočníci v šancích posílat soupeřovým gólmanům malé domů... Ale jinak Šenkeřík má techniku, ale proti Bohemce by se hodil spíš důraz.
    Jinak Bohemka jasně lepší, měla víc šancí. Naše obrana si s nimi někdy nevěděla moc rady. Hráli to co na nás platí, tvrdě, nic nevymýšleli. A my, ač jsem to čekali, jsme do nedokázali eliminovat.
    To derby teda bude vypadat, jestli my budeme hrát jak hrajem (ale pravda, doma jsme lepší) a sparta taky.

  4. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    Chlupp (přítel SN)     před 15 lety 26.09.2009 22:04 |  
    0 0

    Co mely znamenat ty slavisticke saly na klokanim plote?
    A to urazeni Vaniaka po kazdem vykopu? Ze by ti zeleni ubozaci zacinali provokovat? To by znamenalo jedine, vsude honit klokany a prestat je setrit!! A zacit sbirat bohemacky trofeje, jestli ti sraci zacali!!!!

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      steev (přítel SN)     před 15 lety 01.10.2009 14:22 |  
      0 0

      ja ti neco reknu,příčina toho že bohemáci pálili naše šály je v tom, že deset ubožáků kteří se považují za slavistycký fanoušky napadli bohemáky když připravovali choreo na zápas s námy.vetší ubohost jsem v životě neviděl.takže se neni co divit že dělali to co dělali.jen maly vzkaz pro ty rádoby fanoušky kteří to udělali.přátelství mezi bohemkou a slávií nezničíte.tak radši vypadněte z edenu!!!!!!!!!!!!

  5. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    mirecek1111     před 15 lety 26.09.2009 22:18 |  
    0 0

    Tak pan Karoch je naprosto trapný. To jsem ho tak rád poslouchával, co se ujal spolukomentování ale dneska to bylo opravdu smutné. Penalta byla uplně jasná, to nebyla žádná ruka u těla, ale naprosto jasná ruka, která zabranila centrovanému míči. Rozdil této ruky a ruky Jandy z Bělehradu byl, že na Bohemce to pořád vypadalo jako fotbal, v Bělehradu, no raději nevzpomínat..
    Volešák na hřišti nás dál tahne do průměru. Já proti Ládovi jako člověku nic nemám. Naprosto nechápu, proč se tady nedávno nějaký chytrák rozčiloval, že to po Jarolímovi začne schytávat Volešák. Já nikoho neurážím, nikdy jsem si nedovolil nic hnusného napsat na Marka co tu byl a nedovolím si ani na Volešáka. To ale neznaměná, že jeho naprosto tragické výkony budu omlouvat slovy typu, však on toho zase tolik nepokazil. Hráč na ofenzivním postu, který se v zápase potká pětkrát s balonem, pokazí snad každou příhrávku směrem dopředu a nachomítne se zápas co zápas k obdržené brance. To je opravdu katastrofa. Láda nemá ve Slavii co dělat, natož v základní sestavě.
    Za uši by měl dostat i náš pan trenér. Jediné naše ofenzivní světélko posledních týdnů udusit v obraně... On, který je známý tím, že dokáže použít každého hráče snad na každém postu si nedokáže poradit a zalepí to Hlouškem. Ach bože. To už tam měl hrát Hanuš nebo Romanovts a bylo by to lepší. Takhle jsme byli bez Adama zase v ofenzivně uplně namydlení. Standa je prostě dál mimo formu.
    Chvala bohu, že to pokazila dneska i Sparta.
    A ještě něco, asi to ted schytám, ale Ragued prostě žádný Mickael není a bojím se že nikdy nebude. Přijde mi to uplně stejné jako u Petra Trappa na jaře. Na českou ligu solidní defenzivní hráč, který si ale zápas co zápas ty hloupé nic neřešící fauly, které znamenají ohrožení naší branky prostě neodpustí. Tohle se za Mickaela nikdy nestávalo. Opravdu nevím jestli si skutečně pořádnou šanci nezasloužil i Petr Trapp.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      Chlupp (přítel SN)     před 15 lety 26.09.2009 22:22 |  
      0 0

      Mas pravdu,Volesak je slaby clanek,Vasiljevic je urcite daleko platnejsi, ale Ragued je hodne kvalitni hrac a Trapp sanci dostal dost, na Slavii nema, kazi spoustu balonu a neda kloudnou prihravku..

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        denydzlSKS     před 15 lety 26.09.2009 22:25 |  
        0 0

        chválit ragueda po dnešním zápase?! boha jeho...trapp dostal šancí dost?? 5,5 zápasu??

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          Chlupp (přítel SN)     před 15 lety 26.09.2009 22:29 |  
          0 0

          Sledoval jsem Trappa od sameho zacatku a neni schopen rozehrat balon a spostu micu odevzdava souperi, i kdyz neni pod zadnym tlakem, to neni hrac pro Slavii, je na urovni Volesaka..

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            denydzlSKS     před 15 lety 26.09.2009 22:34 |  
            0 0

            podle mě trapp na slavii má, můj názor!! je to podobnej hráč jako volešák a je lepší!! a myslím si, že dnes by zahrál i líp než ragued - ten se mi dnes poprvé vůbec nelíbil!! třeba když trapp po několika měsících bez zápasu nastoupil na druhej poločas tak hrál velmi dobře, nechápu proč je na odstřel!! zajímalo by mě dnešní střídání vasiljeviče jsou dvě varianty, jedna horší než druhá 1, je zraněnej a ta 2, (horší) že ho KJ vystřídal kvůli výkonosti..

  6. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    pavlikvik     před 15 lety 26.09.2009 22:19 |  
    0 0

    Viděl jsem to z televize. Když jsem viděl sestavu, tak mi zatrnulo. Hlouška zase zpátky do obrany s Jandou přes nohu před ním. Volešák místo Belaida. Hub na stoperu (tady asi nic jiného nezbývalo). Janda je nalevo nešťastnej, Hlouška je v obraně škoda a Volešák je pomalej. Šenkeřík sice krásně zpracuje těžkej balón, ale kličkuje brzdí a NENAHRAJE včas a Vlčka vůbec nevidí. Nevím proč v půli střídal Vasilevič - občas alespoň dopředu něco předvedl, narozdíl od Volešáka. V druhý půli jsme byli pod obrovským tlakem a jen Vaniak nás zachránil od prohry. Nelíbilo se mi to. Nákopy na osamocenýho malýho hráče vedou pouze k tlaku soupeře. Po levé straně je to s Jandou zabité (i když ta ruka byla po jeho centru). Po pravé si nabíhal Vlček, ale chybějí náběhy více hráčů z druhé vlny na centr (těžko tam doběhne Holoušek z obrany). Narozdíl od Bohemky, kde to po každém centru smrdělo gólem. Nelíbilo se mi to. Bohemka byla lepší.

  7. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    harry     před 15 lety 26.09.2009 22:20 |  
    0 0

    Ach jo.I přes veškerý proklamace před zápasem jsme nakonec měli (bohužel očekávaně) obrovský problémy s agresivitou Klokanů.V záloze byl jediný kdo se s tímto dobře vyrovnal Ragued,Janda sice vybojuje dost míčů,je platnej při napadání,to ano,ale jakej to má výslednej efekt,když devadesát procent přihrávek pošle na kopačky soupeři.Volešák hraje nějaký podivný hybrid mezi DZ a OZ-jeho role je neznámá nám všem,a myslim,že snad i jemu samotnému.Belaid byl lepší Vasiljeviče,ačkoliv kromě proměněné penalty taky žádná sláva,i když narozdíl od rozumbrady Čapka v TV si nemyslím,že by akce jen zpomaloval-ono je těžké něco vymýšlet když útočíme ve dvou lidech,což bylo ve druhý půli několikrát nádherně vidět.Nejlepší hráč poslední doby Hloušek bohužel musel být obětován na post LO,přesto byl paradoxně naším nejnebezpečnějším zakončovatelem-na druhou stranu,při golu za sebou nechal vyplout Štohanzla-prostě to nebyl jeho flek,na levo mohl jít konečně Trubila ale to jsou jen moje "po bitvě jsme každej generál" názory.Standa je bohužel z formya Šenkeřík si zrovna dnes svoje kudrlinky taky mohl odpustit-a ta jeho malá domů Snozíkovi čtvrt hodiny před koncem....
    Máme štěstí,že konkurence také ztrácí-ještě nedávno oslavovaná Sparta hrála dnes s Plzní doslova tragicky...

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 26.09.2009 22:35 |  
      0 0

      No, pri soucasnem vyvoji ligy je pro nas konkurence skoro 8 tymu... Meli bychom venku uz konecne zacit neco hrat. Hrali jsme pravda s tezkymi souperi (Liberec, Teplice, koneckoncu i Bohemka), ale presto si myslim, ze tam lezi klic k uspechu a pricina naseho neslavneho postaveni v tabulce. Pristi dva zapasy venku - Kladno, Pribram - musime jednoznacne bodovat naplno.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        harry     před 15 lety 26.09.2009 22:43 |  
        0 0

        tak pochopitelně-musíme už vyhrát venku,jen se trochu obávám syndromu postevropských zápasů jako vloni-kdy jsme po zápasech v Poháru UEFA venku úplně zbytečně ztratili body s Budějovicema a Příbramí.-(Ted bude před repre pauzou veledůležité derby-pokud vyhrajeme,můžeme Spartu minimálně pro podzim odstřihnout z boje o ty úplně nejvyšší příčky...

  8. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    stromovous (přítel SN)     před 15 lety 26.09.2009 22:37 |  
    0 0

    Vaniak 9, - Krajčík 4, Suchý 5, Hubáček 6, Hloušek 6, - Vasilijevič 4 (Belaid 5), Ragued 6, Volešák 5, Janda 3, - Vlček 4, Šenkeřík 5

    Škoda, že díky marodce a mistrovství dvacítek "musel" hrát Hloušek obranu, jeho útočnou fázi bych ohodnotil dnes za 8, ale ta obrana... Nemluvě o tom, že nepokryl mimo jiné střelce branky. Velká škoda je, že nehraje Grajciar - proboha proč? Ale aspoň už střídá, i to je posun k lepšímu, oproti úvodu sezony, kdy po povedené přípravě nedostal čuchnout vůbec... Naumov (případně Šmíca) měl jít na plac už dřív. Btw. omluvte mojí neznalost momentalni situace - jak to vypadá s Tafatem? je zraněn nebo KJ po chybě s Tiraspolem odepsal?

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 26.09.2009 22:38 |  
      0 0

      Tafat hraje pravidelne za becko a proti Baniku byl i na lavici acka.

  9. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    rek     před 15 lety 26.09.2009 22:47 |  
    0 0

    Tak to vypadá,že Jarolim snad Trubillu schovává u sebe doma ve sklepě jinak to neni možny proč ho ignoruje. To same u Grajcara, troufam si tvrdit, že kdyby od začatku hral tak jsme vyhrali, to je hrač jehož dalekonosné střely skoro pokažde smrdí golem.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      blamaznik     před 15 lety 27.09.2009 12:14 |  
      0 0

      trubilu jsem viděl na tribuně, nechápu poč ho kupovali teda...

  10. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    tantalos     před 15 lety 26.09.2009 23:04 |  
    0 0

    Jakkoli mám Belaida rád, myslím, že KJ věděl, co dělá, když ho nepostavil do první půle. Proto se dopustil chyby, když ho postavil do té druhé.
    Celá naše ofenziva stála dnes za málo a troufl bych si oponovat názoru, že remiza byla zasloužená. Bohemka byla lepší.
    Důvod: Do obrany potřebujeme hlavičkáře. Hubáček to není, na Škodu nestačil. Bohužel typický hlavičkář není ani Suchý a Ragued ještě méně. Jakkoli nepovažuji Trappa za hráče, který by byl pro Slavii posilou, dneska ho potřebovala, protože ten hlavou umí..
    Po oné šťastné penaltě nám tragicky změkl střed pole i ofenzíva. Janda i Vlček se ukázali jako měkkoty.
    Bohemka nás přehrávala nasazením a silou -- na lavičce byl kromě Trappa i Grajciar, který měl nastoupit mnohem dřív - hned jakmile nás Bohemka za stavu 1:0 začala tlačit.
    Hloušek nejlepší na hřišti, možná nakonec - vele Vaniaka, jediný špičkový fotbalista, ale obránce neumí. Jestli ho za trestm nepošlou do Liberce jako Váchu, které tady taky brali jenom jako beka, i když jim nebyl.
    ,

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      bongor     před 15 lety 27.09.2009 07:44 |  
      0 0

      Čtu si to shora dolů.Mému názoru je nejblíž Tantal.Přidám taky svůj názor:Vaňous nás zachraňuje,ale do padesátky tu nebude,bude to chtít brzy koupit brankáře na úrovni,aby ho moh zastoupit..Nepochopil jsem,proč Grajciar,který jako jeden z mála našich hráčů vystřelí a dokonce se i trefí,sedí na lavici.A myslím,že je i dost tvrdej,aby moh hrát s klokanama,kteří místy hráli prasecky.Jeden z jejich zákroků byl na červenou/faul z dlouhého náběhu a po odehrání míče,myslím ten Janek/.Hloušek je hráč pro mezinárodní fotbal.Jestli nebude muset hrát v obraně,kterou nezvládá-viz gól Štohanzla, tak u nás vydrží do zimy,dýl ne.A jestli ho někdo nezraní,pochopitelně.Má velkou perspektivu,je rychlý spolu s Grajciarem umí vystřelit a taky se trefí.
      Janda se mi líbí rychlostí a snahou,ovšem ty jeho přihrávky,to je
      bída.Vlčák zcela z formy.Je mi to líto,je to můj oblíbenec a stoprocentně se ještě sebere.Belaid umí,ale tady se nedivím,že někdy Karla vytočí.Dost to drbe,čeká až se obrana vrátí.Tak radši KJ staví místo něj horší hráče.Šenky taky technik,není pomalý,ale na útočníka je většinou neškodný.Takže potřebujeme útočníka a někoho vyššího do obrany,tam to minule taky hořelo a teď zase.
      Bohemka lepší než my,větší nasazení,až euforie.Ale jestli zneuctívají naše šály a urážejí Martina,tak se z vážených soupeřů přesouvají do oblasti blbečků,kteří potřebují znovu sestoupit.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        dalislavista     před 15 lety 27.09.2009 16:58 |  
        0 0

        Ono u toho Belaida je taky potřeba vidět, jestli má nebo nemá komu nahrát. Je jednoduché říct, že to drbe, kolikrát fakt komu to rychle dát neměl, ale třeba když vyšle nádherně Jandu a ten to dá Šenkeříkovi, tak to zas podělá Šenkeřík. Balóny za obranu Belaid dával i v minulých zápasech (např. Vlčkovi v Liberci). Snad mu to zas vyjde proti Spartě.

  11. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    Jakubisko     před 15 lety 26.09.2009 23:05 |  
    0 0

    Proč mi klokan , nejlepšípřítelslavievdobrémivezlém hodil vajíčko do ksichtu?

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      blamaznik     před 15 lety 27.09.2009 12:16 |  
      0 0

      protože klokan je pěkná kunda

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        Jakubisko     před 15 lety 27.09.2009 12:43 |  
        0 0

        :o))

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      steev (přítel SN)     před 15 lety 01.10.2009 14:15 |  
      0 0

      protože slavisti den pred zapasem napadli ultras bohemky pri vyrobe chorea primo v dolicku.tak proto.nazi hooligans u nas na slavii se snazi o vytvorení nepřatelství mezi namy a bohemkou.

  12. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.09.2009 23:06 |  
    0 0

    Takovy mrzuty zapas. Mel jsem obavy, ze budeme mit problemy s nasazenim bohemaku a ze 3 body neodezem a tak se taky stalo. Chyby v obrane, nepresnosti v utoku. Presto jsme meli nejake sance, Senky dve zahodil docela hanebne. Nechapu, kam se ubiraji uvahy KJ, kdyz da Hlouska zas do obrany. Oslabil tim utok a obranu neposilil. Trubilu kupoval k cemu? Kdy jindy by se mel vyzkouset nez proti bohemce. Hodne se nadava na Jandu, ano, dost kazil, ale taky peknou akci vybojoval penaltu a prihral Senkymu do 100% sance, oboji po jeho klasickych prunicich. Je mi lito Grajciara, ze zoufalstvi, jak malo ma casu, nakonec zkusil alespon rychlou ranu z dalky, a byla paradni, moc nechybelo. Ma to v noze, ale na hriste se nedostane..

  13. Krátce

    plihix     před 15 lety 26.09.2009 23:26 |  
    0 0

    Stručně - Janda odpočinek, kazil co mohl, to samé Volešák (tohle je ofenzivní záložník?!!), Hloušek dopředu aspoň o lajnu. A nechápu proč šel dolu Vasiljevič, jeho hra se mi líbí čím dál tím víc, je vidět že u toho myslí, snaží se to přenést i do hry a nebojí se. A škoda že nehrál Trubila, přípravu neměl zlou.. A probůh, řekněte někdo našim dvěma skvělým útočníkům (hlavně Šenkeříkovi), že jsou tam od toho, aby dali góly!
    Ale před derby bych nepropadal panice, myslím, že budem lepší (Vláďa už je rozehřátý:)), spíš bych měl trochu obavy z Lille.

  14. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    lassiter     před 15 lety 27.09.2009 00:56 |  
    0 0

    No, dneska to myslím velký KJ nezvládnul. Nevim teda, co je s Trubilou, aspoň teda myslim, že tak nějak se ten levej bek, kterýho jsme v létě koupili, jmenuje. Snad je zraněnej, jinak si jeho neúčast nedokážu vysvětlit. I tak by středního obránce mnohem líp než Hub zvládnul Trapp, s o hlavu větším Škodou neměl Hub šanci. Hloušek tak moh jít v pohodě do zálohy. Láďa Volešák je sympatickej kluk, ale dneska, nikoliv poprvý, dal přesnou přihrávku jen když vracel míč z jedný dozadu Suchýmu. Dopředu ani jednu. Byl na vystřídání spolu s Jandou ve třicátý minutě. V tý době už se pět minut rozcvičoval Grajciar, chudák ještě netušil, že tam bude běhat dalších šedesát minut. "Překvapivě" dokázal i za pět minut pobytu na hřišti vyslat naší nejnebezpečnější střelu. Nevim, co bude muset ten kluk udělat, aby se dostal nějak rozumně na hřiště. Zvlášť když Láďa Volešák naší hře přináší jedno veliké nic, je tam snad jen proto, aby nás tam bylo jedenáct. Střídání Vasiljeviče, pokud teda nebyl zraněnej, bylo pro mě při pohledu na trápící se Volešáka, Jandu a Vlčka nepochopitelný. Mimochodem, co Standovi schází do slušný formy, to začal slušně nahrazovat simulováním. Trapný a zbytečný. Naumov tam šel na deset minut a asi mu před střídáním zapomněli říct, že pokud bude chtít míč, musí občas popoběhnout. Stál tam jak píchlá duše. Ach jo.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      lassiter     před 15 lety 27.09.2009 01:01 |  
      0 0

      jinak co předváděli některý "fanoušci" Bohemky, byl slušnej hnus. Bohemka mi byla vždycky sympatická, teď už teda neni a doufam že je střížkov příští tejden porazí.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        bongor     před 15 lety 27.09.2009 07:51 |  
        0 0

        Po včerejšku taky fandím pravé Bohemce-někdo jí říká Střížkov,ačkoliv jsem v souboji o jméno Bohemians dosud fandil 1905-Máš pravdu Lassitere,kdo má takové přiblblé až neandrtálské fanoušky
        jaké jsme včera viděli a hlavně slyšeli v zelenobílém sektoru to nemůže být Bohemians Praha.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          lassiter     před 15 lety 27.09.2009 10:19 |  
          0 0

          Tak to že nadávaj Vaniakovi jim těžko můžem vyčítat, když my to doma děláme na soupeřova brankáře každej zápas.

          Teď sem to masochisticky shlídnul ještě jednou v televizi a nechápu Jarolíma ještě víc než včera. Celej zápas sme hráli o devíti bez Voldy a Jandy. Bylo to až neuvěřitelný, ale Petr neměl v prvním poločase snad jedinej úspěšnej zákrok, přihrávku, cokoliv. Volda se druhej poločas dotknul míče asi čtyřikrát, všechno zkazil. Nechápu, jak s timhle výkonem můžou dohrát celej zápas a KJ na to jen kouká a dá tam Grajciara na tři minuty.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.09.2009 10:27 |  
            0 0

            Myslíš Zdeňka? :-). Čapoun s Karochem byli neuveritelny, jako by bohemka byla prevlecena za narodak..

            Al jak jsem pal, Zdenek se pak vzpamatoval, mel alespon dve svetly chvilky, z jedny byla penalta a z druhy mel dat senky na 2:1.

  15. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 27.09.2009 10:30 |  
    0 0

    Nemůžu si pomoci ale KJ to prostě nezvládá, ať si Quelhar řiká co chce. Další totálně prokaučovanej zápas. Hloušek v obraně? Volešák v základu? Standa? Střídání Vasila?

    Já vám řeknu co si myslím. KJ je ideální asistent, přísnej, má svoje kontakty ale absolutně nezvládá koučování a práci s hráči (psycholgii). Co si má asi říkat Grajciar? A Trubila? Nechápu nechápu..

    Sem zvědavej na čtvrtek..

    Já bych to postavil takto: Vaniak - Krajčík, Hub, Suchý, Trubila - Vasil, Belaid, Ragued, Janda - Hloušek, Šenkeřík. Do druhé půle bych zřejmě vystřídal Belaida, kterej byl ňák mimo (asi tou aférka) a posunul Vasila do středu (tam hrál v Bochumi) a na kraj dal Grajciara.
    Vlastně by se dala sestavit jakákoliv sestava kromě Hlouška v obraně a Volešáka v základu.

    Sem zvědavej na čtvrtek.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.09.2009 10:42 |  
      0 0

      KJ tohle sotva pochopitelny veci dela kazdy rok a zatim mu to navzdory tomu vychazi, tedy v nasi lize. To ti rekne quelhar a bude mit pravdu.. na druhou stranu od konce lonskyho podzimu jsme odehrali jen velmi malo povedenych zapasu a KJ se hodne podepsal pod ztratou nadeje na LM. Letos porad cekame, az se slavie rozehraje, uz to sice neni takova tragedie jako na zacatku, ale porad nic moc.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 27.09.2009 14:52 |  
      0 0

      Prokoucovanej? Nevim, no... Trubila je evidentne povazovany za zaloznika, v obrane nehral ani v priprave. Proc tomu tak je, to ja nevim. Ale protoze to tak je, tak pri neucasti Vomacky, Celustky a Hoska proste neni jina moznost, nez na leveho beka dat Hlouska. Volesak v zakladu? Byl lepsi nez Belaid, ktery ve druhe puli ukazal, proc v prvni sedel jen na lavici. Standa? Lepsi nez Senkerik, ale k nicemu to nebylo. Stridani Vasiljevice? Taky nechapu. Jedine, co je na tom pozitivni - hrozila mu ctvrta zluta a takhle muze v derby hrat.
      Nemyslim, ze jsme prohrali kvuli trenerovi. Prohrali jsme kvuli tragickemu vykonu Senkerika, ktery zazdil snad uplne vsechny akce, ktere pres nej sly a vyvrcholilo to malou domu v nejvetsi sanci zapasu. Prohrali jsme kvuli tragickemu vykonu Belaida, ktery proste nechtel dat mic rychle od nohy a vsechny akce zpomaloval. A prohrali jsme kvuli tomu, ze jsme prohrali velkou vetsinu osobnich souboju a hraci Bohemky nas proste pretlacili silou a vuli. A to pada na hlavu vsech hracu, protoze vsichni vedeli, jak budou klokani hrat a stejne se s tim neumeli vyrovnat.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        lassiter     před 15 lety 27.09.2009 17:12 |  
        0 0

        volešák lepší než belaid? to snad přece ne. belaid moh párkrát nahrát dřív, zpravidla na pohyb stínujícího jandu. u volešáka skončily všechny naše akce v prvním poločase, ve druhém už ne, protože se jich naprosto nezúčastňoval. hráli jsme v podstatě bez něj. a v deseti se na bohemce těžko vyhrává.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          PUMAKING     před 15 lety 27.09.2009 23:29 |  
          0 0

          mně tedy Láďa Volešák tak špatný nepřišel i když jsem od něj také čekal víc. Ono je to ale u něj asi podobné jako u jiných našich hráčů, když je KJ sundá ze sestavy i když hrajou slušně a vyhrává se. Pak je třeba dá po pár zápasech a myslí si, že jim to půjde samo, ale ono to nejde neboť se zase naruší souhra, jsou tam jiní hráči, hraje se jinak atd. Proč Voldu nedal KJ do zápasu v Liberci, když předtím hrál dobře a měli jsme vyhrané zápasy ? Proč se ale na druhou stranu stále do každého zápasu dává Jandis, který na to letos bohužel zatím absolutně nemá a potvrzuje každým zápasem ? Bojím se že fakt sám KJ teď neví co dělá a to nás stálo LM a stojí další a další body, ale tím tu zatím nekřičím "Jarolím ven" jen snad přidat pokoru a začít přemýšlet.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.09.2009 01:27 |  
          0 0

          Než Belaid by snad byl lepší jakýkoli záložník, i z béčka....... Kromě penalty se mu nepovedlo snad vůbec nic!!!!!!

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.09.2009 21:42 |  
        0 0

        Nevyhrali jsme proto, ze jsme si vytvorili za cely zapas jen dve sance, ktere Senky zahodil. Nebylo to kvuli tragickemu vykonu dvou jednotlivcu, koneckoncu mohli bychom si takhle klidne vybrat i jine dva, kterym zapas nevysel. Za cely zapas na hristi jednoho z nejlabsich tymu jsme si vytvorili jen dve sance, zatimco souper tak 5 - 6. Podobny pomer, jako s ostravou, tam jsme ale byli produktivnejsi. Nase hra je az na vyjimky (paradoxne napr. Liberec) jalova a v poslednich dvou zapasech se k tomu pridavaji i chyby v defenzive. Soudim, ze za to je odpovedny trener.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.09.2009 01:29 |  
          0 0

          Vytváření šancí má v popisu práce hlavně záloha. Dobře píšeš, že šance nebyly. Ti záložníci, které KJ mohl v tomto zápase nasadit, na to prostě dlouhodobě opravdu nemají.......

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.09.2009 10:19 |  
            0 0

            Sance zaloha neprodukuje uz od jarni casti minuleho rocniku.. chces rict, ze vsichni hraci, kteri KJ mel a ma k dispozici, na to dlouhodobe nemaji? kazdopadne kdo je odpovedny za vyber hracu a hru zalohy?

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.09.2009 10:31 |  
              0 0

              Když byli v záloze Jarda Černý, Belaid a Jarolím, tak se jejich tvořivé schopnosti sečetly a bylo to pohledné i funkční. Když má hru tvořit jen Láďa Volešák Nebo jen TJ, tak to prostě nejde, nejsou tam nápady, je to upracované, upocené. Musí se nám uzdravi Jarda a Milan, kéž by se dal do kopy Šmíca a Dušana bych taky zkusil spíš ve středu než na lajně. Potenciál tu je, ale zatím trpíme zraněními a hrají ti, kteří to neutáhnou....

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.09.2009 21:46 |  
        0 0

        Jinak pokud snad Trubila prichazel jako zaloznik, tak ani to ńeni pochopitelnejsi, protoze na levou zalohu mame dva hrace, pres ktere nema nejmensi sanci se dostat. Naopak pri tak sirokem kadru mame na levym beku jen jednu alternativu? At to berem shora zdola, nic kloudneho z toho neleze.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.09.2009 09:53 |  
        0 0

        Myslím, že je zbytečný aby jsi se uchyloval k shazovaní viny na dva lidi. Nelíbilo se ti to, když to někteří dělali u MJ. To, že byl Volešák lepší ne Belaid není žádný měřítko, ani jsem to v příspěvku neřešil. Mohl hrát Vasiljevič uprostřed (kde je jeho místo) a vpravo Grajciar. Na hřiště by se tak nedostali tragédi jako Volešák a tentokrát i Belaid.

        Přijděš mi fakt už zaseklej na tom tvém kolovrátku - "to trenér ne, to všichni okolo" - a je to čím dál tím trapnější. Že jsme prohráli kvůli dvou lidem (jeden z nich hrál až druhou půlku a dal gól)? To se na mě nezlob ale to už je fakt hodně trapný.

        Já ti povím, proč jsme podlě mě "prohráli" - KJ otupil naší největší ofenzivní sílu, tím že dal Hlouška zpátky do obrany - je mi fuk kam si KJ přived Trubilu, ale ve Zlíně i v Mostě hrál tuším obránce a kdyby ne, tak proč by to nezvládl (minimálně stejně jako Hloušek, tedy na hovno ale ten by nám nechyběl v útoku či záloze)?
        Taky tím, že nepostavil Grajciara, kterej má formu a hlavně střelu z dálky, která se na tým jako je Bohemka dost hodí.
        Tím, že nasadil Volešáka, kterej tam byl fakt jenom do počtu.

        Přeber si to jak chceš, ale zkus se zamyslet nad tvým zaslepeným obhajování KJ.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      tt     před 15 lety 28.09.2009 11:54 |  
      0 0

      Souhlasím. Naprosto nezvládnutý a prokaučovaný zápas. Bohemka nás po vstřeleném gólu z penalty dostala pod tlak, ale KJ se ho nesnaží rozbít nějakým střídáním (např.Trapp), jenom kouká a čeká, kdy nám to tam spadne.

      S již naprosto chladnou hlavou musím říct, že doufám, že v zimě Karlovi poděkujeme a rozloučíme se s nim. Už to bude brzy rok, kdy sme zahráli zápas opravdu jako tým.

  16. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 27.09.2009 12:36 |  
    0 0

    Letošní sezona pořád dokola. Chybí někdo, kdo by dal smysl hře zálohy, měl nápady, říkal si o balon. Velká škoda, že jsou oba Černí zranění. Belaid skutečným režisérem hry nikdy nebude. A nemáme gólového útočníka. Jestli jsme v minulých sezonách ztráceli body, tak hlavně pro neproměňování šancí. Tento podzim šance nemáme žádné. Zaplaťpánbůh za penaltu. Koneckonců to byl snad jediný světlý okamžik TJ, kopl ji skutečně jistě. Bohemka hrála jednoduše a na náhodu, ale zase ji to vycházelo. Pokud se neuzdraví pár hráčů, tak ti, co jsou nyní k dispozici, budou vítězství v těžších zápasech těžko brát.

  17. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    Ravik     před 15 lety 27.09.2009 12:40 |  
    0 0

    Řekněte mi někdo, kdy jsem naposledy nastoupili ve dvou zápasech po sobě ve stejné sestavě? KJ s tím šíbuje neskutečně, to co funguje většinou rozbije. Velmi dobrý zápas v Liberci, sice vypadli Čelustka a Vomajda, tak tam dám Huba s Trubilou ne? A to ne KJ radši stáhne Adama, tim rozije zálohu, vynecha Belaida atd. Vzdyt se ty hraci ani nemuzou sehrát. Moje vysněná sestava Vaniak - Krajčík - Vomáčka, Suchý - Hábáček - Grajciar, Belaid, Raguede, J. Černý - Šenkeřík, Hloušek. Ten Jarda Černý nám, pro mě překvapivě, chybí strašně moc.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      lassiter     před 15 lety 27.09.2009 13:13 |  
      0 0

      Raguede to je jako liguere :-) trubila hrál dneska za béčko... nevim proč nešel aspon na lavičku, když tam nebyl žádnej obránce. super posila za pár mega.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.09.2009 13:19 |  
        0 0

        otazka je, proc vubec prichazel. esli kvuli nejakym kseftikum nebo je problem v necem jinym? ze by se az ted ukazalo na treninku, ze na to nema nebo snad je taky v nemilosti jako pravidelne zhruba tretina hracu kadru?

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          bongor     před 15 lety 27.09.2009 14:55 |  
          0 0

          Pravdou je,že Karel je trochu podivín.Ale zase je pravdou,že jsme s ním udělali za dva roky dva tituly.Možná,že tady někde ve skrytu číhá na svou příležitost jiný trenér,ještě lepší než KJ.Tak až o něm budete někdo vědět,tak se ozvěte.Ale jinak aby bylo jasno,i mě občas ta sestava udiví,nechci rovnou říct nase*e.Zkrátka,náš Karlík je trochu podivín,ale zatím úspěšný podivín.
          Co mi vadí je to,že člověk z té naší hry nemá ten pravý požitek.Když nás přehrají looserové jako 1905,tak mě to moc nebaví.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            Kactus     před 15 lety 29.09.2009 09:18 |  
            0 0

            Jo, myslim ze si to shrnul dobre, jiny trener neni na obzoru, bohuzel. I to svedci o stavu nasi ligy.