Fortuna liga

V neděli venku s Kladnem

Druhá třetina ligy je před námi, Slavia jí zahájí utkáním na Kladně. Doufejme, že druhá třetina bude mnohem úspěšnější než ta první. Hraje se v neděli od 17:00.

Slavia do utkání vstupuje až z šesté příčky, na vedoucí Jablonec ztrácí sedm bodů. Kladno na Slavii ztrácí pouhých pět bodů.

Sešívaným se opět rozrostla marodka, kromě tradičních marodů je mimo hru i Ladislav Volešák. Dále budou chybět Jaroslav a Milan Černí, Kaufman a Pekhart.

Poprvé v akci bychom mohli vidět Rudolfa Skácela.

Slavia chce na Kladně vyhrát. "Nemůžeme si dovolit další bodové ztráty, chceme v Kladně odehrát lepší zápas než jaře. Mimo hru je Milan Černý, problémy s kolenem má také Láďa Volešák, ale už se nám uzdravil Zdeněk Šenkeřík," upřesnil před utkáním Karel Jarolím.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Čelůstka - Vasiljevič, Belaid, Ragued, Šmicer - Šenkeřík, Hloušek.

Komentáře (92)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli venku s Kladnem

    rek     před 15 lety 16.10.2009 17:32 |  
    0 0

    pravdepodobna sestava, no fuj !!

  2. Re: V neděli venku s Kladnem

    quelhar (admin)     před 15 lety 16.10.2009 17:33 |  
    0 0

    Se Skacelem bych nepocital, jestli ma Southampton mesic na poslani transferkarty, tak bych se divil, kdyby uz byla v Praze, Ruda zaregistrovany a tedy schopny hrat. Sestavu cekam podobnou jako TKutnik, mozna Grajciar misto Vasiljevice a ani bych se nezlobil, kdyby naskocil Hosek misto Vomacky nebo Sucheho, v Egypte hral vyborne.
    Nebude to zadna nadhera, my nemame formu, Kladno se pred zapasem spokoji s bodem a teren bude katastrofalni. Proto budu rad za jakekoli vitezstvi. Uz neni prostor dale ztracet body, musime zacit vyhravat.

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 16.10.2009 18:29 |  
      0 0

      Dobrý podvečer přeji,
      s tím R.Skácelem máš Quelhare pravdu, karta ještě nedorazila a tak to zatím bude bez Rudy. Hošek už by měl být v "A" týmu určitě, myslím si, že Marka už dlouho neudržíme a obávám se toho, že tím kvalita zadních řad dostane další "mazec" (a to aniž bych chtěl nějak snižovat velmi dobré výkony Honzy Hoška v Egyptě). Jinak uvidíme co se zálohou. Šmicer i Belaid jsou typově stejní, spíše oba hrají dopředu a zprostředka, pak by kraje záloh museli oba naši krajní obránci nahrazovat a makat. Útok souhlas, tam nic lepšího nemáme. Grajciar je dobrou alternativou na kraj zálohy před Krajčíka a viděl bych to spíše na něho. Jinak to na Kladně opravdu nebude na tom měkkém terénu žádná sranda, po 10 minutách to bude "bahno". Moc krásný fotbal nečekám, ale věřím a doufám v plný bodový zisk. Jen doufám, že naši šíbři nespí a mají "otevřené oči". Vím o čem mluvím. Hlavně se mi nelíbí ta masáž fotbalového národa, jak bude Bílek dobrý trenér "nároďáku". U lidí, kteří jsou spojeni s Košťálem a za jeho éry trénovali v "rudém koutku na Letné", kteří nic kromě "spartakusokolovo" netrénovali (krátká epizoda s "18"), Ti nejsou pro mě žádnou zárukou. Spíše to zavání klientelismem ze strany pana Haška a to se mi vůbec, ale vůbec nelíbí. Vzpomínám si na ten řev "rudých", když se mluvilo o KJ. To bylo přímo hýkání a skuhrání, že by si snad KJ mohl přivézt někoho ze Slávie. No a teď je z "rudýho koutku" ticho a náramně se jim to hodí. Jsem přesvědčen, že Fr. Komňacký je nejlepší možnou volbou. Ani náš KJ by nebyl tím nejvhodnějším, protože by ho napadaly ty samé blbiny jako Haška. Proti Irům dát na hřiště zálohu krom Rosického ze samých defenzivních záložníků......? No nic, ať chlapi ukáží, že to s nápravou a dobrým a poctivým fotbalem myslí vážně a jdou tvrdě za vítězstvím. Budu držet palce a mrznout. Snad ten výkon zahřeje. Sokrates55

      • Re: V neděli venku s Kladnem

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 16.10.2009 18:57 |  
        0 0

        Dobrý názor, se kterým souhlasím.
        Ruda by byl dobrý - byť jeho fyzička asi nebude žádný zázrak - tak musíme doufat, že si snad v Anglii s kartou pospíší.
        P. S. Co takhle zkusit někdy Belaida v útoku? Je to jen teorie, tak mě nekamenujte.
        KJ už hodně experimentoval, ale tohle jej asi zatím nenapadlo :-).

        • Re: V neděli venku s Kladnem

          urs (přítel SN)     před 15 lety 16.10.2009 19:50 |  
          0 0

          nemá hlavy a důraz a zaběhbout si za obranu je taky kumšt.., pust to z hlavy ;)

      • Re: V neděli venku s Kladnem

        bongor     před 15 lety 16.10.2009 21:54 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,rád odpovídám na Tvoje příspěvky,je to vždycky konkrétní.Takže Marka podle mě udržíme do konce podzimu,ale není to jen další mazec pro Slavii,ale pro celou ligu.Odejde i Hubník a každý kdo alespoň trochu něco uhraje.Tady to není nic pro schopné lidi,to se ale bohužel týká všech oborů.Nevidím žádný pokrok vpřed,jak jsme si jej představovali před dvaceti lety.Taky se nám klidně může stát,že ligu budou hrát Éda Mlčoch,Tonda Koníček,Chrudoš Šťáhlav a další současní účastníci I.A a B třídy.Ovšem taky se klidně může stát,že nám bude zuby trhat vesnický kovář,operovat nás budou lapiduchové a podobné radosti.Hošek by byl dobrý fotbalista,ale obávám se,že je na středního obránce moc hodnej a měkkej.
        Co se týče Tvých názorů na vedení repre,naprosto je sdílím.
        Blbečkové se mohli zjančit když slyšeli o KJ jako lodivodovi.Nedivil bych se,kdyby býval dostal několik výhružných SMS a podobných srandiček.
        Bohem/teda vlastně ÚV KSČ/vyvolení,by nikdy nepřenesli přes srdce,kdyby tady vládla červenobílá síla.Stále více se přesvědčuji,že
        za našeho života se to nezmění.Tak ať si stavěj repre ti jejich
        jak správně říkáš klienti a Slavie by se měla od těch jejich pokusů držet co nejdále.
        Že by vybrali Komňakého?A jaký má ten človíček kádrový profil?
        Sraltu netrénoval,ani jí nefandil a co je horší nefandí jí ani nikdo z rodiny.Dokonce se prý jeho babička měla vyjádřit,že se jí víc líbí ty červenobílé dresy.No soudruzi takhle tedy ne!My chceme v čele repre jedině prověřeného kádra,pokud možno nomenklaturního,který nám zajistí ,že zde budou hrát ti jedině schopní a správní borci,ctitelé rudých barev.

        • Re: V neděli venku s Kladnem

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 16.10.2009 22:33 |  
          0 0

          Také přeji dobrý večer Bongore,
          s tím Hubníkem s Tebou souhlasím. Ten mě fakt překvapil a musím uznat, že ten si svou nominaci zasloužil a i ve Spartě hraje velice dobře.
          Jinak s tím panem F. Komňackým je to ještě složitější. On se totiž proti Košťálovi vymezil už před několika lety, tuším hned po titulu pro Bazaly a tak se proti němu vyrazilo. A nakonec skončil v lize a odešel do zahraničí, radši. Nechci spřádat nějaké fantasmagorie, jenom vím své. Proto zápas na Kladně lehký nebude a to nechci být žádná "Sybila" a král Šalamoun už vůbec ne. Přečetl jsem si články o tom, jak naši kluci jedou fandit na Valencii. Moc jim to přeju a jsem rád, že tam pojedou. Jen bych si přál, aby je kluci odměnili dobrým výkonem a Slavia mohla být zase klubem, který si ve světě získává dobré renomé.
          Sokrates55

          "Fallere falentes non est fraus"
          Klamat podvodníka není zločin

          • Re: V neděli venku s Kladnem

            malenfant     před 15 lety 18.10.2009 00:38 |  
            0 0

            Upřímně, v mém srdci není místo pro více mužstev, než je to z Edenu. Repre? A Vám se to jako líbí???

      • Re: V neděli venku s Kladnem

        mudrc     před 15 lety 18.10.2009 16:07 |  
        0 0

        ahoj Sokrate? Poslední domou se to tím termínem jenom hemží a mně z toho jde hlava kolem. Co znamená a jak vypadá onen "poctivý fotbal" ? Díky za odpověď a těším se, že budu opět o něco chytřejší :-)

  3. Re: V neděli venku s Kladnem

    whip     před 15 lety 16.10.2009 23:03 |  
    0 0

    Docela by me zajimalo, k cemu je dobry ten projekt Stadiony 20XX. Uz ani nevim jakej rok, kdyz to furt posunujou, vsem daj vyjimky a pak se bude hrat na bordelu, jakej jiste na Kladne bude. Kdyz kouknu z okna 3°, mokro, vsechno nasakly, to teda bude bramboracka. Jednak nam takovy teren nesvedci a hlavne to pekne smrdi zranenim. Kdo nema vyhrivani nema v I. lize co delat.

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      denydzlSKS     před 15 lety 16.10.2009 23:19 |  
      0 0

      taky tomu nerozumím, to je jak v kocourkově..už nějakej rok snad mělo být povinností mít vyhřívaneý trávník, ne?? mělo by to asi být posuzovaný přísněji!!:-/ (i když u kladna se toho jen tak nedočkáme, když těm tu vyjímku asi zařídí herr černý)

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      slaviator     před 15 lety 17.10.2009 00:25 |  
      0 0

      K cemu? No k tomu, ze nekdo to musel mit - Slovacko, Blsany osvetleni - a nekdo ma vyjimky... Pritom podle me osvetleni nutne nemuselo byt, vyhrivanej travnik by mel byt v prvni lize samozrejmosti a ve druhe povinnosti...

  4. Kutníku, zase chyba !

    DrFe1     před 15 lety 16.10.2009 23:34 |  
    0 0

    Fotbal se hraje na poločasy a ty mluvíš o druhé třetině. Máš se ještě hodně co učit .......

    • Re: Kutníku, zase chyba !

      slaviator     před 15 lety 17.10.2009 00:27 |  
      0 0

      Ja nevim, co jsi nepochopil? Celek se da rozdelit na tretiny, na ctvrtiny, na petiny... Ligovy rocnik je celek. A ligovy rocnik se tak da rozdelit na tretiny klidne - 1.-10. kolo prvni tretina ligy, 11.-20.druha tretina, ...

      • Re: Kutníku, zase chyba !

        DrFe1     před 15 lety 17.10.2009 11:29 |  
        0 0

        Ty zase nechápeš Křižovnickou školu čistého humoru bez vtipu. No nic, nikdo nejsme dokonalý.

        • Re: Kutníku, zase chyba !

          slaviator     před 15 lety 17.10.2009 18:43 |  
          0 0

          No jo no, ja radsi cernej humor... :)

    • Re: Kutníku, zase chyba !

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 17.10.2009 18:45 |  
      0 0

      Děkuji za upozornění

  5. Re: V neděli venku s Kladnem

    denydzlSKS     před 15 lety 17.10.2009 11:25 |  
    0 0

    wilfried do repre?? to snad ne...já nechci v ČESKÉ repre žádný tavarese ani wilfriedy ani nikoho takovýho!! to ať si dělaj němci nebo někdo takovej!!

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      urs (přítel SN)     před 15 lety 17.10.2009 14:52 |  
      0 0

      to necheš ty :-DD osobně si myslim, že se přes Baroše, Necku, Svěrkoše, Hlouška asi težko prosadí borec, kterej je min o třídu horší :-D
      je to kachna :-)

      • Re: V neděli venku s Kladnem

        denydzlSKS     před 15 lety 17.10.2009 15:22 |  
        0 0

        tak on takovej hušek je taky o třídu horší než švec, hubschman nebo kováč a přesto byl povolanej do repre!! takže bych radši netvrdil, že se tam nedostane přes necida nebo svěrkoše...

        • Re: V neděli venku s Kladnem

          kolman     před 15 lety 17.10.2009 19:07 |  
          0 0

          1) U Wilfrieda jde o úsilí sparty zvýšit cenu hráče přes reprezentaci; jim už je jedno, že není českým občanem; v ČR je rok, dva, ale to je jen detail, malá překážka pro schopného manažera zhodnotit svoji investici. Když to nevyšlo s Huškem, zkusí Wilfrieda.
          2) Ohledně složení reprezentace 100% souhlasím s Vámi. Tavares, Džeko a spol. do české reprezentace ? Nikdy. V okamžiku když se tak stane mě reprezentační fotbal přestává zajímat. Theo Gebresselasie do repre ? Jankulovski skončil, když bude mít kluk formu, nemám problém, to je občan ČR. Ale výše zmínění ani náhodou.

          Douporučuji tuto krátkou nizozemskou reklamu [www.youtube.com].
          Aneb Kalou a nizozemské občanství...

          • Re: V neděli venku s Kladnem

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.10.2009 22:51 |  
            0 0

            Tak nevim, tady ma asi nekdo problem.. spis ho mate ale hosi vy sami se sebou.. jako cista ceska rasa nebo tak neco? Me tedy repre fotbal prestal zajimat uz dlouho a to uplne z jinych duvodu. Jo, kdyby repre nebyla saskarna spartanu a agentu a hrali jen ti, co na to maji, s poctivym pristupem, bojovnosti, tohou neceho dosahnout.. tak proc by to nemohli byt treba Theo nebo Bony? Samozrejme kdyz budou mit kvalitu, za tim na to nemaji ani nahodou. Ale - Theo je Cech jako poleno a Bony uz tu zije taky docela dlouho, jestli se nepletu. Nebo chcete zkoumat puvod otce i matky, nebo i pradedecku a prababicek? Nenechte se tu vysmat!

            • Re: V neděli venku s Kladnem

              slaviator     před 15 lety 17.10.2009 23:24 |  
              0 0

              Ano. Bony nema ceske obcanstvi, nema ceske predky. Tavares to same. Theo ceske obcanstvi ma, zije tu od narozeni. Nejakej ten italskej repre obrance Panuzzi (?) zase ma ceskou matku. Vyntra (?) z Panathinaikosu ma ceske predky, narodil se sam jeste v Cesku. Jo, tihle kdyby ta moznost byla, tak at klidne reprezentujou... ale nekdo, kdo s Ceskem ma spolecne jen to, ze tu zije treba rok a pul, cesky umi deset slovicek, to ne...

              To i ten Bony uz prece jen cesky umi, zije tu vazne vic let. Proti Tavaresovi nebo tak mluvi cesky bezvadne. Ale i tak ta repre coby hrac ne.

              Naopak na trenera nekoho z ciziny, proc ne?

              • Re: V neděli venku s Kladnem

                urs (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:21 |  
                0 0

                kámo ty seš fakt asi xenofób.. :-! probuď se! sme v jednafvacátém století!!! je úplně jedno kdo bude hrát fočus za repre naší země, jediný co musí mít, je fotbalová kvalita! a ne české občanství spojené s jeho "výskytem" tu na naší rodné hroudě od narození..
                ukaž mi byť jediného "čistokrevného" Čecha a možná se s tebou začnu bavit i o historii.. nám zbylo jediný češství..., a to je náš krásnej jazyk, kterej tu poslední dobou dost degradujeme :-(
                nazdar a už prosimtě vem rozum do hrsti a nepiš voloviny typu:

                "To i ten Bony uz prece jen cesky umi, zije tu vazne vic let. Proti Tavaresovi nebo tak mluvi cesky bezvadne. Ale i tak ta repre coby hrac ne."

                naprostá ubohost a blbost..
                nezlob se na mě..
                poklona

                • Re: V neděli venku s Kladnem

                  slaviator     před 15 lety 18.10.2009 20:52 |  
                  0 0

                  No, tak jsem asi xenofob. Nejde o čistokrevného Čecha, vůbec ne... ať si tam hrajou klidně žlutí, modří, cikáni či eskymáci, pokud mají jednoho z rodičů Čecha a mají po něm české občanství. Ne, že si koupíme někoho jako v sámošce...

            • Re: V neděli venku s Kladnem

              bongor     před 15 lety 18.10.2009 08:50 |  
              0 0

              Já dávám za pravdu Martynimu.Je mi úplně jedno jestli je v repre nějakej černoch nebo číňan,mají to tak zařízeno po celý Evropě,proč ne u nás.Jenom mi sakra vadí,že zase je to jenom sralťanská finta,jak
              zviditelnit jejich ne zcela kvalitní hráče.Za týden se bude hlásit o občanství Pamič,potom Prudnikov a v repre za Bílka budou mít dveře dokořán.O to jde a ne o to jakou mají barvu pleti,nebo současné občanství.

            • Re: V neděli venku s Kladnem

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 10:12 |  
              0 0

              Teď ti teda vůbec nerozumím. Jaká čistá česká rasa? Tady jde přeci o princip reprezentace. A tam jde o to reprezentovat českej národ, stát, kořeny atd ať to zní sebevíc nacionálně, je to prostě tak. Podle tvého klíče (který samozřejmě využívají i jinde, halvně ve Francii) se z reprezentací stanou jenom nadnárodní kluby. Německo si koupí (prodá mu občanství) Džeka protože zrovna nemá nikoho do útoku? Kdo si asi koupí Ronalda a za kolik? Saudská Arábie? Čína? Za 100 miliard? Kdepak, tohle pro mě přestává být reprezentace národa. Stačí když se podívám na Francii, a pokaždý si řeknu, jestli mají takovéhle reprezentace vůbec smysl pokud pujdou tímto směrem? Samozřejmě to úzce souvisí s politickou rovinou v oblasti přistěhovalectví a globalizace.

              Ano, někteří z nás mají problém. Možná, že ho mají sami se sebou. Ale jenom proto, že se cítí být vlastenci. Já osobně netoužím po tom odstěhovat se do Bangkoku a tam žít. A zároveň netoužím ani po tom, aby se mi Bangkok přestěhoval ke mně domů, což se v EU děje.

              A můžu ti říct: Nenech se tu vysmát, až na vlastní kůži zjištíš, jaké to je žít například v muslimském ghettu.

              P.S. Nemám rád nácky a zároveň i romy, protože obě dvě skupiny jsou "nepřizpůsobivými občany". Mám rád různorodé regiony, jejich tradice a historii.

              • Re: V neděli venku s Kladnem

                denydzlSKS     před 15 lety 18.10.2009 10:45 |  
                0 0

                naprostý souhlas!!

              • Re: V neděli venku s Kladnem

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 10:53 |  
                0 0

                Kmotre, samozrejme nektery veci jsou na delsi debatu, ktera na toto misto uplne nepatri. Ale.. pochopitelne zit v muslimskem ghetu by jiste nebylo nic prijemneho, jestlize tito mulimove maji stejny problem jako nekteri z nas - ten problem je xenofobie a nesnasenlivost a je bohuzel soucasti mnoha kultur a narodu, at uz jsou to krestane, muslimove, romove, atd. Ano, Cesi nejsou vyjimkou a krasne se to ukazuje na poslednim pripadu Lisabon, kdy po 40 letech komunisticke masaze o zlych nemcich a sudetacich nema nas sileny profesor na hrade zadny problem presvedcit lidi o bludu, ze ti zapadni nemci jsou stale zli a krz EU a lisabonskou smlouvu nas chteji pripravit o uzemi a majetek - tj. to co tvrdili komunisti leta a prezident dobre vi, jak je tahle xenofobie v nas zazrana. A muzes mit tisic odbornych pravnich posudku, ze jde o totalni nesmysl. Je to hnus.

                Evropa byla vzdy mistem, kde se stretavaji kultury a po tom vsem, co prozila, tomu proste nebude jinak. Realita je takova, ze muslimove, cernosi, romove a dalsi v evrope ziji a zit budou, nejde je posadit do transportu nebo je izolovat v taborech nebo posilat zpet do afriky, indie, apod. Samozrejme problemy jsou, a to na obou stranach, pristehovalci se musi ridit mistnimi pravidly, o tom zadna a nekteri to nedelaji. Napr. u nas v dome zijou vietnamci a kazasi a jsou to prijemni sousede.

                A dostavame se k te "neprizpusobivosti". Uprimne, tohle slovo je mi v tehle souvislosti naprosto odporny. Pouzivaji ho totiz lide, kteri maji apriori problem s tim, ze zde ziji lide, kteri jsou jini, a nema to nic spolecneho s tim, jestli tito lide porusuji mistni zakony a pravidla. Ano, ty dodrzovat musi, kdyz tu ziji, ale v ramci tech pravidel at si voji odlisnost zachovaji. Je velkou chybou rikat nesnasim nacky stejne jako cikany. Cikan se jako cikan narodil, nekteri cikani jsou skveli lide a jini jsou xenofobove a idioti. Nacek se idiotem a xenofobem stal dobrovolne. Proto ja nesnasim jen nacky.

                • Re: V neděli venku s Kladnem

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 11:08 |  
                  0 0

                  Za 1) Nepřizpůsobivost = nepřispůsobení se zákonům a pravidlům - tvoje apriori odsuzování lidí, kteří tohle slovo používají nechápu. Pro mě to znamená, že když se s nimi potkám, většinou mě obtěžují, každý jinak - ne všichni, ale člověk prostě musí posuzovat podle většiny. Neřekl jsem nesnáším ale nemám rád. Pokud bych je nesnášel, tak bych je musel na potkání konfrontovat s mojí nenávistí a to nedělám. Cikán má též právo volby jak bude žít - bohužel většinou volí tu špatnou. Ale souhlasím, že tyhle dvě skupiny nejde tak jednoduše porovnávat.

                  Za 2) Samozřejmě existuje spousta (proti)imigračních nástrojů jak zabránit neřízené migraci, jejíž výsledkem bude situace jako ve Francii. Většinou jde ale o peníze (daně, pracovní síla atd), takže ňáké tradice, histrorii atd jde stranou. Nevěř, že by Frantíci nechali dojít situaci tak daleko, jenom ze soucitu k přistěhovalcům. Evropa si sem cizince pustila protože je potřebovala, jinak by je bez problému naložila do transportu a poslal zpátky domů do afriky, indie apod.

                  Za 3) Klaus hraje svojí hru za Rusko, co si myslí občani ho nezajímá ani zajíma tnemusí, hraje mnohem vyšší hry. Nikoho nepřesvědčuje, prostě si pragmaticky našel zranitelné místo na Lisabosnké smlouvě, které má spojitost s Českou republikou.

                  • Re: V neděli venku s Kladnem

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 11:15 |  
                    0 0

                    No, ja to nemyslel na tebe, ale rikal jsem, ze to slovo pouzivaji casto ti, kteri to tak mysli, pak deli obcany na slusny a neprizpusobivy, znas to, zatim co ti slusni jsou bily cesi a uz to jede.. No jasne, Klaus mozna hraje vyssi hru, ale me na tom celym vytaci, jak si kvuli tomu hraje s ceskym narodem..ono ho to totiz trochu zajima, chce byt popularni.. tohle neni slaby misto Lisabonky smlouvy, ale slaby misto cechu.

                • Re: V neděli venku s Kladnem

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:24 |  
                  0 0

                  taktéž nesnáším nácky.., to je ta nejhorší svoloč a je mi z nich blivno na věky věků amen.. :-(

            • Re: V neděli venku s Kladnem

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 10:26 |  
              0 0

              A ještě něco. Podle čeho je Theo Čech jako poleno? Ty ho znáš osobně? Nebo k tomu aby jsi byl Čech jako poleno stačí umět dobře česky? Bony tu žije 2-3 roky, (i kdyby 5), řekne česky všeho všudy 5 vět, a to už je dostatečně dlouho aby mohl hrát za ČR? V tom případě není třeba řešit vůbec nic, natož původ otce nebo matky. Prostě za ČR bude hrát každej, kdo projeví zájem a vedení svazu to nebude vadit. To bude nádhera. Až budem sledovat MS světa, tak už se budem jenom ptát: "Tak kdo za nás dneska hraje? - Ale asi tři Senegalci, dva Korejci, 5 Turků a jeden Argentinec. Nemůžu se dočkat. Ale taky se nemůžu zbavit pocitu, že mě to přestane absolutně zajímat. Stejně jako mě nazjímá jak dopadne dnešní zápas mezi Suchitepequez a Marquense.

              • Re: V neděli venku s Kladnem

                quelhar (admin)     před 15 lety 18.10.2009 10:31 |  
                0 0

                Pokud se nepletu, tak Theo ma matku Cesku a otce Etiopana, narodil se v Cesku a zije tu cely zivot. Pokud podle tebe neni Cech, tak co je teda?

                • Re: V neděli venku s Kladnem

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 10:53 |  
                  0 0

                  Já to samozřejmě vím. Moje otázka byla ale směřována na slovní spojení "Čech jako poleno". Protože to podle mě prostě neni. I kdyby tady jeho pokolení žilo nevim kolikátou generaci. Stejně jako přistěhovalci ve Francii pro mě nejsou francouzi i když už tam žijí 3-4 generaci. Jsou prostě to odkud přišli. Pokud se mísejí, tak jsou to míšenci. Záleží taky na silnější genech. Takže pro mě Theo míšenec, spíše Etiopan než Čech. Protože tak prostě vypadá, zdědil zřejmě víc genů po otci. A nic na tom nemění, kde se narodil a kde žije. Chápu, že v dnešní době globalizace podobné postupy jsou "na obtíž", ale zachovávají rozmanitost, která tenhle svět činí takový jaký je. Až tady bude všechno od jedné firmy, jeden stát, jeden národ, tak to bude stát za prd.

                  • Re: V neděli venku s Kladnem

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 11:05 |  
                    0 0

                    No ja jsem to s tim polenem myslel v nadsazce.. Jak rika quelhar, matku ma cesku, zije tu cely zivot.. jezis, posle ceho bys chtel lidi lustrovat? takovych pripadu je spousty, kolik lidi ma jednoho rodice cecha a druhy je treba slovak, nemec, polak, apod. To by ti taky vadilo? Vadi ti Papadopulos? (ted tedy nemyslim to, ze svym umenim do repre nepatri). To je proste prirozeny, ze uvnitr statu zijou lidi s roznymi koreny a predky, nemyslim, ze by se tim nutne mela ztracet rozmanitost. Jen je proste i uvnitr jednotliych statu. Aspon nemusis jezdit do italie nebo do ciny, aby sis dal pizzu nebo cinu.. :-)

                    • Re: V neděli venku s Kladnem

                      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 11:56 |  
                      0 0

                      Pro mě Čech znemná, že musí mít bílou barvu kůže, protože to prostě k Čechům patří, vychází to z jejich historie, polohy. Musí umět česky, narodit se v česku, žít v česku. A mít rodiče Čechy - to je absolutní definice Čecha z hlediska národa. Pak je samozřejmě varianta s formou státu, získáváním občanstvím, míšením a hlavně tím čím se člověk cítí být. A já nemám problém s tím říkat Theovi, Pappadopulosovi Čech jako občan české republiky, protože tady buď vyrostli, nebo už tu žijí dost dlouho. Ale nebudu je považovat za Čechy z hlediska národa, protože to tak prostě neni. U jednoho je to patrné z bravy kůže a u druhého dle jména. A když se mě někdo zeptá odkud jsou, tak řeknu z Čech ale předky maj zřejmě tam a tam. Ačkoliv to zní dost kostrbatě tak to tak prostě je. Z hlediska fotbalu je otázkou jestli to budou reprezentace národní nebo "státní". Na příkladu Francie je vidět reprezentace státní - hlavně díky barvě kůže. Ale jde to i dle jména. U národní repre je to samozřejmě náročnější, stejně jako u ochrany jiných tradic před účinky globalizace. Záleží na tom, jak se na to člověk dívá. Já se na to dívám tak, že kdo se nebál sáhnout k ochraně tradic atd, i když to byla cesta o dost kostrbatější, dražíš a třeba i kontroverznější, tak na tom v budoucnu vydělal.

                      • Re: V neděli venku s Kladnem

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 12:16 |  
                        0 0

                        Mne se teda trochu prici tyhle narodni teorie.. to jako ti, kteri maj rodice ruzne narodnosti maj bejt nejak mecenni a nezpusobili byt pravymi prislusniky ani jednoho z narodu? To mi prijde dost nesmyslny. Cech je podle me ten, kdo se tak citi, kdo prislusi k cesky kulture tim, ze tu zije, umi jazyk.. co vic? Muze byt treba napul etiopan nebo slovak, to ho podle me nijak nediskvalifikuje.. zalezi spis na tom cloveku, jak to citi. To bychom pak mohli taky rikat potomkum, neberte si cizince, nebo vase deti nebudou cesi, apod..

                        • Re: V neděli venku s Kladnem

                          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:01 |  
                          0 0

                          No tak to je přesně ono, cokoliv co se týče národu je "nebezpečné" neb by to mohlo mít společného něco s Hitlerem a utlačováním etnických skupin. Typické je taky vytahování slov jako méněcenní, pravý příšlušníci, vyvolené rasy atd. Fakt nechápu, nic takového sem ani neříkal je to jen určitá paranoia vycházející z minulosti, který se ani dneska spousta lidí nedokáže zbavit. Když sem prostě přijde Egypťan, tak bude prostě počítat s tím, že jeho potomci nebudou moci hrát za českou reprezentaci a co je na tom špatného? Stejně tak by nemohl reprezentovat českou republiku ve folklórním tanci, protože je to prostě nepřirozený. A vůbec to neznamená, že by se měl cítit méněcenný a nedej bože abych já na něj tak pohlížel. Ke všemu každý má na výběr a pochybuju, že by sem na základě toho nešel žít.

                          Ano, pokud si česká žena vezme araba, její dítě jednak nebude vypadat jako Čech - tudíže se nebude moci prohlašovat za Čecha z hlediska nárdonostního (zhlediska právního-státního-formálního ano). A zase, co je na tom špatnýho? Každej má právo volby, už jsme někde jinde, aby za to naní někdo koukal skrz prsty. Ale prostě musí počítat s tím, že lidi nebudou dělat, že její manžel není arab. Tohle přehlížení rozdílů, aby se náhodou nedotkli těch strašáků, je úplně absurdní. Někteří by snad byli schopní tvrdit, že ten člověk je bílej i když by byl černej jako bota, aby nebyli nařčeni společností z rasismu, diskriminace a já nevím z čeho všeho.

                          Nevím proč by vedle sebe nemohli existovat národní hrdost, tradice atd zároveň s tolerancí k jiným národům, etnikům.

                          • Re: V neděli venku s Kladnem

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:19 |  
                            0 0

                            No svym zpusobem by byl menecennej. Vem si tedy toho syna egyptana a cesky, kterej se tu narodi, vyrusta tu, hraje fotbal, je v tom dobrej, mohl by hrat za repre, ale reknou mu - sorry, ji napul arab, nemuzes. To je dost nefer, ne? Pak muze prijit o reprezentacni karieru, ME, MS.. za Egypt hrat by preci nedavalo smysl, kdyz od malicka zije v cechach, mluvi cesky, ucil se fotbal v ceskych klubech..

                            A lidi budou delat, ze neni cech, ale arab? A co to jako ma znamenat, jak mu to jako maj davat najevo? Maji zakazovat dceram, aby s nima chodil, protoze by jejich dite nebylo cistokrevnej cech, ale ze ctvrtiny arab? Jak myslis to prehlizeni rozdilu, rozdily jsou, ale ma to neco znamenat, ze nekdo ma otce araba a matku cesku? Nerozumim tomu.

                            Krom toho i myslim, ze narodni hrdost nevyplyva z cisteho puvodu, ale z kultury a historie...a navic s tim pojmem vlastne mam taky problem, protoze proc bych mel bejt hrdej na to,ze jsem cech. Jednak jsem si to nicim nezaslouzil a jednak to neni nic lepsiho nez byt prislusnik jakyhokoli jinyho naroda. Ok, muzu bejt hrdej na cast cesky kultury, na to dobre, co z tehle zeme pochazi, muzu ji mit rad jako svou rodnou zem, to beru. Na druhou stranu ne vsechno, co je ceske, je dobre a jeden z problemu tehle narodnich pohledu je ten, z kazdy narod si vyklada historii tak, ze prave "my" jsme ti dobri, kteri vzdy bojovali proti zlym nepratelum a na to muzem byt hrdi. To je cesta do pekla.

                            • Re: V neděli venku s Kladnem

                              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:46 |  
                              0 0

                              Proboha. Aboslutní nepochopení. Už ti to bohužel nestíhám vysvětlit ale ve zkrtace:
                              Dle mě by měl hrát za repre Egypta, protože otamtud pochází jeho otec a jeho kořeny jsou tam. Jeho táta by ho měl učit arabsky, jeho kultuře a vést ho k tomu, kde má kořeny. Na tom nevidím nic špatného, naopak.

                              Nemaj dávat vůbec najevo nic, mají se chovat přirozeně k tomu jaký je. Což se úplně neděje protože se každej bojí aby se ten a nebo ten necítíl méněcenně.

                              Národní hrdost patří ke kulturě a historii, kterou budovali naši předci. Jestli máš s něčím z toho problém, pak tě nechápu. Větu o vykládání historie na dobrou zlou nechápu. Řadím to stejné katogorie přístupů jako k rasismu, diskriminaci atd.

                              • Re: V neděli venku s Kladnem

                                martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:58 |  
                                0 0

                                Jasny, kazdej o tom uvazujeme uplne z jineho polu, ale to nevadi, kazdopadne zajimava debata. Nechtel jsem naznacovat, ze to myslis nejak zle, ale spis proste na tohle mam jinej nazor a castecne treba neco nechapu a unika mi to.

                                Jeste dve veci:
                                1) Otec ma silnejsi koreny nez matka? Ech, co kdyby otec byl cech a matka egyptanka a syn byl tmavy? to mi nedava smysl. Pokud zije tady, umi cesky, citi se jako cech, ma obcanstvi, proste pro me je cech jak poleno, soucast nasi kultury a naseho spolecnyho prostoru, at uz je cizinec otec nebo matka, je mi to jedno.
                                2) Tohle vykladani historie prave vede k te falesne hrdosti na vlastni narod, jako ze ten vlastni narod je ten dobry a nekteri ostatni jsou a byli ti zli.. to mi prijde nebezpecny a tenhle typ narodni hrdosti vidim spis negativne.

                      • Re: V neděli venku s Kladnem

                        Khadgar     před 15 lety 18.10.2009 12:40 |  
                        0 0

                        Kmotře, možná to myslíš dobře, ale je to spíš na přesdržku. Když se tu někdo narodí, normálně tu žije a splývá s místní kulturou, tak to prostě Čech je. A je jedno jestli je černej nebo zelenej. Když to po tobě čtu, tak si řikám jestli náhodou nepatříš do spodní části kotle...OMG. Asi teď teda budu muset vysvětlit mojí přítelkyni že není Češka protože má dědu Bulhara a nemá úplně český jméno.

                        A Francii sem netahej, tam jsou na palici. Když má někdo dobrovolně za prezidenta maďarskýho cikána, tak není normální.

                        • Re: V neděli venku s Kladnem

                          martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:23 |  
                          0 0

                          Tou posledni vetou jsi tomu, Khagdare, ovsem nasadil korunu..:-)). Ale Sarkozy je predevsim vul. A co si myslet o nas, kteri mame dobrovolne Klause a jeste ma 70% podporu lidi..

                          • Re: V neděli venku s Kladnem

                            Khadgar     před 15 lety 18.10.2009 13:28 |  
                            0 0

                            Já vim že si trochu protiřečím, ale prezident republiky a čutálista je podstatný rozdíl.
                            Já prostě nevidim nic špatnýho na tom, aby hrál v repre někdo, kdo se tu narodil, má naše občanství a bez problému tu žije. Theo už byl v mládežnický repre. A remcal někdo?

                          • Re: V neděli venku s Kladnem

                            urs (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:33 |  
                            0 0

                            no to je právě ono, já toho hnusnýho dědka na hradě nesnášim, ale je ot jak ov popkultuře.., taky ji žere naprostá většina oveček.., s tim sem se už holt smířil :-)
                            bo mi asi nic jinýho nezbejvá..
                            ad. Khadgar - ta věta mě spíš rozesmála, doufam že to byl účel :-)

                            • Re: V neděli venku s Kladnem

                              martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:50 |  
                              0 0

                              dyt jo, me to prave taky pobavilo

                  • Re: V neděli venku s Kladnem

                    urs (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:31 |  
                    0 0

                    hej kámo češi jsou ti největší míšenci který se na starém kontinentě vyskytujou.. stačí si to domyslet z hlediska polohy země, která sloužila jako křižovatka všech možnejch kultur.. už toho nech prosimtě, vždyť to nermáš za potřebí takle psát o lidech, o kterých si myslíš že patří tak odkud přišli.. ti tvoji (naši, moji?) Češi přišli z Asie, tak jakýpak copak..

                    pane jo to sou zas rozpravy.. snad dneska porazíme to Kladno i s tou "cizáckou" armádou ve středu pole
                    SKS = jedinej team na kterej se dá koukat i díky těmto náplavám..

                    P.S. tvojí poslední větě, ať už je jakkoli šílená nerozumím.., nicméně asi ses trochu přehlédl, protože my už tu jsme všichni "jeden národ" a říkáme si lidé..
                    poklona

                  • Re: V neděli venku s Kladnem

                    urs (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 16:39 |  
                    0 0

                    "čech jako poleno" je náš pan president Václav Klauz.., nikdo před nim ani po něm neni většim.., to mi věř..

            • Re: V neděli venku s Kladnem

              denydzlSKS     před 15 lety 18.10.2009 10:40 |  
              0 0

              takže já jsem rasista, protože chci, aby za ČESKOU reprezentaci hráli jen ČEŠI?? no promiň?? jako ten kluk(bony) nemá s čr nic společnýho..ani nemluví pořádně česky, akorát tu tři roky hraje fotbal, tavares se česky snad ani neučil - tohle pro mě nejsou češi a v reprezentaci je tada nechci - ať jsou bílí, černí, žlutí nebo puntíkatí!! je rozdíl, když se gebreselassie v česku narodí a od narození mluví česky má snad i českou matku(myslim)-> to JE čech...

              takhle pak národní týmy postrádají smysl...najdeme nějakýho skvělýho fotbalistu, jehož babička je češka z druhýho lokte pratety z máminy strany a je to, ne?! takhle ať si to dělaj němci, poláci, turci, španělé a já nevím, kdo ještě to takhle má..myslim, že v česku máme hodně dobrých českých fotbalistů a nepotřebujem uměle vytvářet jiný...:-(

              jestli je tohle podle tebe čistá česká rasa a já rasista, pak se teda otevřeně přiznávám, že jsem rasista!!

              • Re: V neděli venku s Kladnem

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 10:56 |  
                0 0

                hele a podle ceho se cista ceska rasa teda pozna? co musi splnovat? Oba rodice cesi, nebo i vsichni prarodice? praprarodice? Nebo misto narozeni? ale to taky neni spolehlivy... Sakra, abych tech cistych cechu nebylo nejak malo...

                • Re: V neděli venku s Kladnem

                  denydzlSKS     před 15 lety 18.10.2009 11:03 |  
                  0 0

                  pro mě je čech ten, kdo se v česku narodí a kdo umí česky!! to mi k češství stačí!! nějaká čistota je mně u řiti...s tou si tu začal ty!!

                  • Re: V neděli venku s Kladnem

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 11:05 |  
                    0 0

                    takze i theo. vyborne:-)

                    • Re: V neděli venku s Kladnem

                      denydzlSKS     před 15 lety 18.10.2009 11:11 |  
                      0 0

                      samozřejmě, theo je čech - vždyť jsem to psal už výše!!

                      • Re: V neděli venku s Kladnem

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 11:16 |  
                        0 0

                        a jo, sorry....:-))

                        • Re: V neděli venku s Kladnem

                          denydzlSKS     před 15 lety 18.10.2009 11:18 |  
                          0 0

                          cajk;-)

                      • Re: V neděli venku s Kladnem

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 11:23 |  
                        0 0

                        to jsem blb, ze si vsechno neco nejdriv poradne neprectu. samozrejme takovy ty reprezentanti "rychlokvasky" jsou trochu sporna vec. ale me by ani to nevadilo, a jestli se nekdo usadi u nas a zije tu, ziska obcanstvi, proc by nemohl reprezentovat.

                        • Re: V neděli venku s Kladnem

                          denydzlSKS     před 15 lety 18.10.2009 11:34 |  
                          0 0

                          no, jenže co to znamená usadit se u nás?? žít tu 4 roky nebo 10 let nebo 15?? ...toť otázka...spíš těch 15 a víc...já budu radši fandit průměrnej repre s českýma klukama(resp. s klukama co se tu narodili), než špičkovej repre s klukama z brazílie, afriky, asie, kteří ani neumí česky:-/

                          • Re: V neděli venku s Kladnem

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 11:44 |  
                            0 0

                            ja ti nevim.. ja uz ted repre moc nefandim a to jsou tam pravy cesi.. radej ty brazilce nez kostalovsko-spartanskou repre.

                          • Re: V neděli venku s Kladnem

                            DrFe1     před 15 lety 18.10.2009 11:56 |  
                            0 0

                            Mě je nejbližší názor přispěvatele denydzlSKS. Taky nesouhlasím s tím, aby naše repre byla cizinecká legie. Pokud někdo v ČR vyrůstá, mluví česky tak ať klidně reprezentuje, protože povahou a výchovou je to v podstatě Čech byť biologicky je to třeba černoch nebo asiat. Člověk který do ČR přišel až v dospělosti nemá v repre co dělat.

                  • Re: V neděli venku s Kladnem

                    urs (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 14:43 |  
                    0 0

                    pro mě je čech i paragvajec nebo třeba korejec, vlám či dokonce a na to teda bacha, dokonce i SLOVÁK je pro mě čech :-P
                    to je zas muj pohled na češství.., respektuji tvůj, o tom žádná, ale teď si jdu dát polévku aby mi nevystydla..

              • Re: V neděli venku s Kladnem

                urs (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:35 |  
                0 0

                češi neexistujou :-)

            • Re: V neděli venku s Kladnem

              quelhar (admin)     před 15 lety 18.10.2009 11:18 |  
              0 0

              Mimochodem, s tim Bonym to opravdu neni tak zhave -

              Mimochodem, útočník z Pobřeží slonoviny po zápase popřel zprávy, že uvažuje o českém občanství, aby mohl případně nastoupit za českou reprezentaci. „To je asi sranda, ne? O tom já nic nevím,“ kroutil hlavou Wilfried.

              Tohle je na konci clanku: http://fotbal.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/158102-postihy-budou-ujistil-nazlobeny-chovanec-po-dalsim-kolapsu-sparty.html

              Takze si to jen nekdo vymyslel, at Bonyho zviditelni. To je fakt na palici tohle, lez se vyda jako velky clanek a jeji uvedeni na pravou miru je pak na konci uplne jineho clanku jako kratka zpravicka...

              • Re: V neděli venku s Kladnem

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 11:25 |  
                0 0

                to je novinarska klasika.. ja jsem asi rasista na novinare..:-). Bylo by docela zahodno, abychom dnes dopadli lip nez vcera rudy..

                • Re: V neděli venku s Kladnem

                  denydzlSKS     před 15 lety 18.10.2009 11:30 |  
                  0 0

                  to by skutečně nebylo od věci...dneska vyhrát:-)

        • Re: V neděli venku s Kladnem

          urs (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 13:14 |  
          0 0

          Švec byl posledně taky v nominaci ne? spolu s "bomberem" Papadopulosem :-D a ten na to sice možná i má, nicméně hrál slušnou tužku.. a co se Papy týče.., to ti nevadí že je to napůl Řek??? :-P V německu taky hrajou za nároďák polo-němci (když to tak hovadsky napíšu..) a je všechno v pohodě, i když holt nevypadaj jako saubere rase.. (blahé paměti).. nejsem rasista a xenofóbije a podobný sra*ky mě strašně vytáčej.. Kdyby byl Wilfried super fotbalista, uvítal bych ho v CZ nároďáku, stejně jako kohokoliv jinýho s jakýmkoliv "původem" a barvou pleti.. jenže on opravdu neni.. a to mě štve taky :-!
          poklona

          • Re: V neděli venku s Kladnem

            DrFe1     před 15 lety 18.10.2009 14:29 |  
            0 0

            Tady nejde o barvu pleti ani původní národnost. Podle mě by měl reprezentovat pouze takový člověk, který žije v té zemi dlouhodobě tj. od dětství, mluví místním jazykem - je prostě místní a je přitpom jedno jestli je to třeba černoch a reprezentuje ČR. Viz třeba Gebre, kterej má sice otce z Etiopie, ale tím že tady vyrůstá od malička tak ho považuju za místního.

            • Re: V neděli venku s Kladnem

              urs (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 14:50 |  
              0 0

              však ano, já zas považuju toto za nepodstatné, zajímá mě jen fotbal :-)

              máš pravdu v tom, že za nároďák (nevim jak to maj v Holandu, tam je prej origoš jenom královna..) by měl hrát ten kdo vzešel z onoho národního prostředí, nicméně zrovna mě je to šumák.. s odkazem na první větu tohoto příspěvku :-)

              važme si češství, ale dělejme pro něj taky něco víc než se jen debatit o tom, kdo je víc čech a kdo ne a kdo za "nás" může, nemůže a nebo nesmí hrát fotbal :-)

              oujé..

  6. Re: V neděli venku s Kladnem

    quelhar (admin)     před 15 lety 17.10.2009 13:33 |  
    0 0

    Dneska dopoledne jsem zasel na zapas naseho B-dorostu na hristi Meteoru, ktery nasi kluci prohrali 1:2, kdyz v polocase vedli 1:0. Byl jsem na dorosteneckem fotbale poprve, ale dost me to znechutilo. Slavisti hrali dobre prvnich dvacet minut, kdy se dostali do vedeni (dorazeny mic pote, co hlavicku vyrazil golman), soupere prehravali a nepustili jej do sance. Do polocasu se hra vyrovnala, ale sance ani na jedne strane nebyly. Ovsem ve druhe puli to byl dost rozdil, souper znatelne pritvrdil, sudi zacal jen mavat rukama na padajici hrace, at vstavaji. Zde se hodi podotknout, ze Meteor mel sestavu slozenou temer vyhradne z hracu kolem 190 cm a nekteri vypadali tak na 25 a ne na 19. Oproti nasim klukum dost znatelny fyzicky rozdil, proto zacal mit souper v poli prevahu, kdyz sbiral hlavicky a odrazene mice. Po dvou chybach v obrane pak dokazal utkani otocit a posleze se prozdrzovat az do konce. My jsme si vytvorili jen naznaky a kdyz mohl jit nas utocnik sam na golmana, tak ho souper povalil a rozhodci opet jen mavl rukou, at vstava. Nakonec sudi nastavil jednu minutu pres nekolik stridani a osetrovani a byl konec. No, souper jednoznacne vyuzil domaciho prostredi - hralo se na umelce, na malem hristatku, ktere bylo dost uzke a kratke, takze se ani moc nedalo roztahovat hru do stran. Fyzicky pak mel Meteor jednoznacne navrch. Na zapase se jednoznacne projevilo, ze Meteor je v pasmu sestupu a potrebuje body. Nicmene jsem si odnesl poznatek, ze znam dalsi cesky klub vyznavajici zelenobile barvy, ktery ma hru zalozenou na maximalni agresivite, se kterou se Slavia jen tezko vyrovnava.

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      bongor     před 15 lety 18.10.2009 08:43 |  
      0 0

      Já když tohle čtu,tak si říkám,že by nebyl problém mít v mužstvu taky nějaké "bitkaře".Při trendu,který rozhodčí nasadili a to zcela v rozporu
      s nařízeními UEFA o preferování útočné hry ,to asi dopadně ve fotbale jako v hokeji.Bitkaři by nastupovali na posledních 10-15 minut,kdy už by se nějaké případné vyloučení dalo přestát a na rozdíl od hokejových ochránců hvězd by měli za úkol "mstít" fauly,které se udály během předchozí hry.Oni by si ti frajeři,co fotbal neumějí,ale mají
      pocit,že jsou nepřekonatelní bijci ,dali větší pozor,kdyby věděli,že se jim může taky něco přihodit.Bylo by to něco ve stylu "zabili jste mi strejčka,tak tumáte"

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      AdJap     před 15 lety 18.10.2009 10:26 |  
      0 0

      Tady se není co divit. Meteor je svými praktikami známý. Čekají se od něj totiž výsledky, protože je podporován ČMFS, který do něj cpe nemalé prostředky. Stejně tak je třeba říct, že funkcionáři Meteoru jsou zároven velkými pohlaváry v pražském mládežnickém fotbale. Za zmínku jistě stojí i p. Berbr, který s týmem Meteoru také velice hezky "spolupracuje". Nejhorší na tom všem je, že se neovlivnují jen utkání ve kterých hraje Meteor, ale i zápasy, které se Meteoru týkají...Poté však Meteor postupuje do vyšších soutěží, ve kterých ale nedosahuje takové kvality a proto je třeba postarat se jinak ... - Smutný obrázek naší mladé kopané -

  7. Re: V neděli venku s Kladnem

    wooodie     před 15 lety 18.10.2009 10:07 |  
    0 0

    Včera jsem měl tu čest vidět FC Janov s Interem a utkání mi potvrdilo, že účast v LM, by pro nás byla obrovskou ostudou. Inter mohl vyhrát 10:0 a to jsme si prosím z Janovem skoro nekopli, měli to naprosto pod kontrolou. Inter je sice takticky asi nejlepší tým Evropy, po příchodu Sneijdera a Lucia jim začala pořádně šlapat obrana a záloha. Zhruba jako Inter bychom mohli na české úrovni hrát, ale to by trenér nesměl dělat nesmyslné kroky.
    Inter nemá top hráče, ale takticky jsou jeho výkony pošušňáníčko. Výborně presují, mají zládnuté bránění standardek a o tom ten fotbal je. A nebojí se zapojit odchovance, které neposílají na hostování s opcí do Fiorentiny či Udine. Santon a Balotelli jsou toho důkazem. KJ by se měl od pana Mourinha, nejlepšího trenéra současnosti, učit.

    A k tem bijcům co píše Bongor. Souhlas. Hrajeme měkce a Spart nás pokaždé přehraje neskutečnou brutalitou, kterou jim rozhodčí toleruje. Proto bychom měli mít dva kluky typu Homola, Řepka, Lukáš nebo celá jedenáctka klokanů, kteří by trošku tvrdili muziku a případně se přizpůsobili, tzv. volnému metru, neboli cestě, jak dovést Spartu k titulu a Řepku, Vacka, Huška nechat hrát tu jejich hru bez karet.

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      Khadgar     před 15 lety 18.10.2009 12:44 |  
      0 0

      Ale Santon a Balotelli jsou trochu supertalenti...To je jako u nás Suchý, Švec, Janda...
      Pamatuju si jak hrál Inter doma s ManU a 18ti letej Santon na pravým beku vymazal Ronalda a ještě v pohodě útočil...

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      japhy     před 15 lety 18.10.2009 13:03 |  
      0 0

      Tak, neskutečná brutalita je asi dost přehnaný, je ale pravdou, že hl. u nich doma to často stálo za to-viz.poslední derby na Letný, kde jim to ale stejně bylo plat prtný. Já bych řekl, že přehnané tvrdosti se člověk učit nemusí, každý fotbalista je schopen protihráče neskutečně zprasit. Šenky taky není žádnej okopávač, a jak si to s Řepkou dávali, jen jsem čuměl. Mužstvo by se ale mělo přizpůsobit hře rozhodčího jako celek a ne jen jednotlivci. Příkladem budiž poslední zápas se Žižkovem, kde jsme je slušně mastili a vynikal v tom hlavně Mára, kterej hrál v záloze a vypadalo to, že má pifku tuším na Straceného.

      • Re: V neděli venku s Kladnem

        bongor     před 15 lety 18.10.2009 14:18 |  
        0 0

        Bodejť by neměl,to prase oddělalo Ferryho,že v jeho letech už mu zbývá jen hrát za Brno.

        • Re: V neděli venku s Kladnem

          urs (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 16:43 |  
          0 0

          jo, tak ot je sakra prawda a je to ohromná škoda :-(

        • Re: V neděli venku s Kladnem

          japhy     před 15 lety 18.10.2009 16:56 |  
          0 0

          Jojo, to vím, už jsem ale neměl čas to v rychlosti dopsat.

  8. Re: V neděli venku s Kladnem

    DrFe1     před 15 lety 18.10.2009 14:30 |  
    0 0

    A teď hurá směr Kladno !!!

  9. fotbalzive

    Kactus     před 15 lety 18.10.2009 16:53 |  
    0 0

    funguje vam nekomu fotbalzive?
    nemam tam ani naznak obrazovky, ale mozna ze je jeste brzo :) maji jeste 7 min

    • Re: fotbalzive

      harry     před 15 lety 18.10.2009 17:00 |  
      0 0

      Omluváme se, ale kvůli technické závadě nemůžeme nabídnout videopřenos zápasu. Nejdůležitější okamžiky Vám přineseme alespoň textově. Děkujeme za pochopení.
      podobně také v MB...

    • Re: fotbalzive

      Kactus     před 15 lety 18.10.2009 17:00 |  
      0 0

      odpovim si sam citaci ze stranek ceske televize:

      Omluváme se, ale kvůli technické závadě nemůžeme nabídnout videopřenos zápasu. Nejdůležitější okamžiky Vám přineseme alespoň textově. Děkujeme za pochopení.

      no, co k tomu dodat.

  10. Re: V neděli venku s Kladnem

    japhy     před 15 lety 18.10.2009 16:59 |  
    0 0

    Tak, pánové, je to jasný. Dle všech indicií, které mě během dneška provází, to vypadá na naši výhru. Tak buďte bez obav.

    Popravdě - je tedy jasná naše neprohra, ale nač šířit paniku :)

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      japhy     před 15 lety 18.10.2009 17:02 |  
      0 0

      Ale neuvidíme to :)))

      • Re: V neděli venku s Kladnem

        Kactus     před 15 lety 18.10.2009 17:04 |  
        0 0

        jeste ze umime cist, ale ani online na slavia.cz nefunguje. pouze idnes, kdyz tak koukam :)

        • Re: V neděli venku s Kladnem

          harry     před 15 lety 18.10.2009 17:12 |  
          0 0

          nevím jak vám-mně nejdou načíst celé oficiální stránky...

          • Re: V neděli venku s Kladnem

            Kactus     před 15 lety 18.10.2009 17:19 |  
            0 0

            vedeme 1:0, gol naumov

  11. Re: V neděli venku s Kladnem

    harry     před 15 lety 18.10.2009 17:19 |  
    0 0

    Naumov-no vida!

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.10.2009 17:52 |  
      0 0

      Naumov - no uz bylo na case! Jinak jeste ze to nevidime, musi to byt pekna holomajzna.. Jinak Vaniak a Ragued na lavce? zajimavy...

  12. Re: V neděli venku s Kladnem

    harry     před 15 lety 18.10.2009 17:37 |  
    0 0

    Doufám,že se Šmícou to nebude zas ta samá písnička,ve Valencii by byla jeho přítomnost na hřišti více než žádoucí....

    • Re: V neděli venku s Kladnem

      bongor     před 15 lety 18.10.2009 17:42 |  
      0 0

      Tvoří se nové repre........
      Jakou perspektivu reprezentačního mužstva vidíte?
      Docela nadějnou. Jsou tu noví hráči jako Hubník, Sivok, Kadlec, Hübschman a jistě se objeví další./I.H./ a zřejmě má na mysli jména
      slavných playerů,kteří málem porazili Budějky Jako Hušek,Kušnír,Zeman,Vcek,Holenda......

      • Re: V neděli venku s Kladnem

        wector     před 15 lety 18.10.2009 19:12 |  
        0 0

        A hlavně naší multikulturní posilu, která naší repre posune na úroveň Německa či Francie...