Fortuna liga

Do Edenu zavítá Plzeň

Do Edenu přijede Viktoria Plzeň, při výhře se Slavia na svého soupeře bodově dotáhne. Hraje se v pondělí od 17:30, utkání nevysílá žádná televize.

Karel Jarolím věří ve výhru. "Hrajeme proti soupeři, který je v tabulce před námi, ale bodů jsme už poztráceli dost, v pondělí budeme chtít za každou cenu vyhrát. Věřím, že týmu pomohl obrat s Valencií a že hráči předvedou podobný výkon i proti Plzni."


Slavia zaujala v tabulce Gambrinus ligy sedmou pozici, na lídra z Teplic ztrácí již třináct bodů.

Do utkání nezasáhnou Kaufman, Pekhart, Jaroslav Černý, Milan Černý, Volešák a Romanovs.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Čelůstka - Grajciar, Ragued, Janda, Skácel - Naumov, Hloušek.

Komentáře (101)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Edenu zavítá Plzeň

    MishoSKS     před 14 lety 08.11.2009 11:20 |  
    0 0

    Možná sem dementní, ale proč hrajeme v 17:30 když to neni v televizi?

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      harry     před 14 lety 08.11.2009 11:52 |  
      0 0

      nejsi vůbec dementní-tuhle věc totiž taky nechápu a nikde jsem se nedozvěděl rozumný vysvětlení....

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        DrFe1     před 14 lety 08.11.2009 19:56 |  
        0 0

        Já se přidávám s dotazem, víte to někdo ??? Kvůli tomuhle dementnímu termínu se na fotbal nepodívám a neuvidím další domácí prohru :-( (a s nad konečně konec Jarolíma)

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.11.2009 21:13 |  
          0 0

          Píšeš, že neuvidíš další domácí prohru a konec Jarolíma - každý to asi pochopil ale jako kdyby to bylo znamení, že se ti to přání nesplní. Jinak já ti rozumím a tvůj názor respektuju ale všeho moc škodí a tvoje neustále stejné komentáře už mě osobně doslova otravují. Jak se řiká stokrát nic umořilo osla. Pochybuju, že by na základě tvých kometářů Karla odvolali, tak už se na to "VYSER". Dík, zdraví Kmotr

          P.S. Až ho jednou odvolají, určitě si na tebe všichni vzpomeneme, že ty jsi to přeci řikal už dávno ;-)

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            DrFe1     před 14 lety 08.11.2009 22:58 |  
            0 0

            Mě zase otravuje, že se nám Jarolím směje do obličeje a moje frustrace tak narůstá, proto mám tendenci to taky ventilovat. Číst to nemusíš. Už jsem letos viděl příliš mnoho porážek Slávie a nic se nemění a tak mě to štve, protože se díky absenci záashu vedení rýsují další neúspěchy. Jakmile je sebemenší záblesk něčeho dobrého (vyrovnání s Valencií seslané z nebe) tak se zase KJ tváří jakože je všechno v nejlepším pořádku a jakoby nehráli 80 minut naporosté h.... A jestli toho osla umořím tak jedině dobře.

            P.S. Mě nejde o to, aby mi někdo dával za pravdu (to už by musel být KJ pryč po derby). Mě jde o to, aby se Slávii zase začalo dařit

            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

              edenian     před 14 lety 08.11.2009 23:19 |  
              0 0

              Čau doktoreeeeeeeeeeee, ale na Valencii to KJ postavil skvěle a skvěle střídal, že jo?

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                DrFe1     před 14 lety 08.11.2009 23:27 |  
                0 0

                No ve Valencii se mi to líbilo, jak střídal to už ani nevím. Bohužel to byla výjimka.

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          dumbo_strang     před 14 lety 08.11.2009 22:39 |  
          0 0

          Dementni je ten kdo o tomto terminu rozhodl. A to bude asi taky duvod, proc si jeste nevsiml do nebe volajici neschopnosti naseho trenera a nevymenil ho.

  2. Re: Do Edenu zavítá Plzeň

    Ravik     před 14 lety 08.11.2009 11:46 |  
    0 0

    tak jsem slyšel, že kdyby nám Valencie dala čočku tak do pondělního zápasu vedl už Slavii trenér se zkušenostmi z rumunského fotbalu :-)

    Jandu do středu zálohy proboha ne!

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.11.2009 11:50 |  
      0 0

      Jako Uhrin jo? No já nevim co teda vedení presvědčilo protože jsme přesně 79 minut dostávali čočku ale jsem rád, že to tak nedopadlo. Karel si to co se Slavií dokázal zaslouží aby dostal šanci s touto krizí něco udělat, nejmíň do zimy ale klidně i do léta. I když mu už moc nevěřím, že to zvládne..

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        DrFe1     před 14 lety 08.11.2009 19:53 |  
        0 0

        Dostal šanci po Tiraspolu, dostal šanci po Spartě, dostal šanci po Olomouci a Příbrami, dostal šanci po Valencii - já si myslím že za zásluhy by nekonečně mnoho šancí dostávat neměl, ty zásluhy mu nikdo nebere ale není to důvod nechat ho Slávii úplně rozložit.

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          Troubi     před 14 lety 09.11.2009 08:30 |  
          0 0

          ty kazdym prispevkem vic a vic dokazujes,jak jsi vyrostl v prostredi plnem kocku,ravanelliu,katanu a podobne...prej "dostal sanci po Tiraspolu":D
          vubec asi netrpis nejakym komplexem z Jarolima,kdyz uz jsi ho chtel vyhodit po Tiraspolu a pak asi jeste petkrat...

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            DrFe1     před 14 lety 09.11.2009 12:24 |  
            0 0

            Já jsem ho po Tiraspolu vyhodit nechtěl., to je tvoje interpretace. Ale po derby by bejt na mě už letěl, když ta jeho "nová koncepce" evidentně nefungovala. Bohužel se při pohledu na výsledky a hru Slávie potvrzuje, že jsem měl pravdu.

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      mirecek1111     před 14 lety 08.11.2009 11:53 |  
      0 0

      aspon by konečně přišel ten Rajnoch :)

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        Khadgar     před 14 lety 08.11.2009 13:23 |  
        0 0

        ...a Kulič, to by mě ranila...

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          mirecek1111     před 14 lety 08.11.2009 13:55 |  
          0 0

          To by vtip, nebo nebyl to vtip ale myslel jsem to tak, že by v tom případě bylo asi lepší úplně obětovat sezonu jen kdyby se náš pan trenér zmátořil a přestal dělat ty své hlouposti co žel už dlouho dělá.
          Od sprasené přípravy kdy snad do posledního přípravného zápasu točil 30 hráčů a pak to podle toho celý srpen vypadalo po nesmyslné točení hráčů na postech, na kterých nemají co dělat. Chudák Ondra Česlůstka nebo Belaid na tribuně..
          Jinak někdo psal, že by měl odejít Suchý, no potěž. Myslím, že náš prvotní cíl v zimě mělo být přívést k Markovi kvalitního spoluhráče do středu obrany (Klein, Huber, Rajnoch) a ted abychom hledali celou stoperskou dvojci.
          Ben mě bohužel už od toho ZAVINĚNÉHO golu s boleslaví v prvním zápase vůbec nepřesvědčil.
          A co se týče útoku, ten bychom měli vyřešený jen se zbavit Naumova a pokusit se přetáhnout z Totenhamu Pekharta a hlavně mu pak dát pořádný prostor..

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            Khadgar     před 14 lety 08.11.2009 14:12 |  
            0 0

            Ježiš Hubera fakt ne...Rajnocha taky ne, to je akorát primadona. V Boleslavi má klídek, pohodičku...takový plat aby se mu za to vyplatilo makat pod tlakem ve Slavii mu Rosen nikdy nedá. Klein je taky mimo, za prvý je to sparťan jako poleno a za druhý teď hraje DZ.
            A s tím Belaidem už toho všichni nechte. Nějaký že trenér ho nestaví tam kam má atd. Vždyť to je blbost. Hloušek si toho musel vyžrat taky dost, ale ať ho trenér postavil kam ho postavil, tak ten kluk makal jak šílenec. Jestli chce někdo hrát, tak si to musí srovnat v hlavě. Když je někdo profesionál, tak se tak musí chovat. Když ti dá šéf v práci úkol, který ti je proti srsti, tak ho buď uděláš nebo skončíš. Pod takovým Benitezem nebo Magathem by už Belaid skončil.
            Suchý už odejít musí, potřebuje ven.

            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

              mirecek1111     před 14 lety 08.11.2009 14:33 |  
              0 0

              Jo a hrál by pod nimi na jeho místě Lada Volešák nebo jeli jako do Příbrami se dvěma DZ ve středu hřiště :) Tijany není žádný extra hráč ale když není jiná volba tak co se dá dětal. Volášák není žádná volba a hrát tak jako v Příbrami. Kolik ještě průserů v zimě musíme zažít.

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            Troubi     před 14 lety 08.11.2009 16:15 |  
            0 0

            Proboha, takovy kopyta jako Huber nebo Klein,a jeste k tomu na ukor Vomacky?to snad ne:D me Vomacka naopak naprosto presvedcil,rozhodne lepsi nez lonsky Brabec...
            A s Pekhartem si myslim, ze to taky nevyhrajem, ten naopak nepresvedcil vubec me

            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

              Eluin (přítel SN)     před 14 lety 08.11.2009 16:19 |  
              0 0

              S Vomáčkou souhlasím, ale tomu Pekhartovi bych bezesporu ještě šanci dal.

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                Ravik     před 14 lety 08.11.2009 16:33 |  
                0 0

                Výhoda změn Vomáčka za Brabce je v tom, že ted lídrem ve stoperské dvojici je Suchý, což je dobře. Suchý výkonsotně roste a zlepšuje se. S Brabcem mi přišlo, že se trochu vezl.

                Vomáčka hraje čistě, nějaké velké chyby jsem neviděl, jsem spokojený. Ale na stopera mi přijde moc hodnej... na protihráče i spoluhráče. Zařvat by občas měl.

            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

              Khadgar     před 14 lety 08.11.2009 16:30 |  
              0 0

              Přesně tak. Akorát je občas problém, že ani jeden náš stoper neni takovej ten přirozenej brousič. Jinak řečeno, jsou na útočníky moc hodný. V tom byl dobrej Latka.
              S Pekhartem taky souhlas, obzvlášť když nebude vůle z jeho strany tu být.

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                mirecek1111     před 14 lety 08.11.2009 16:51 |  
                0 0

                Všichni máme nějaké jiné oblíbené hráče no. Já vycházím z toho, že naše obrana na podzim pracuje tak jak pracuje a jistě to není jen kvůli formě neformě Suchého a Pekharta zase nebudu zatracovat za to, že to jeho angažmá u nás nedopadlo nijak extra když ani žádnou extra šanci nedostal. Celé jaro se čekalo, až se rozehraje ten nekopa Fořt což se nakonec k překvapení všech stalo a pak se Pekhart zase zranil, když už byl Fořt pryč.

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                mirecek1111     před 14 lety 08.11.2009 16:53 |  
                0 0

                a jinak kritizovat ty moje zmíněné hráče za to, že je jeden spartan, druhý tam hrál a třetí někde na záchodě pomlouval Slavii :)) je hlooupost když se podívám jak pracuje defenziva Teplicím i Jablonci a jak ta naše.

                • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                  Khadgar     před 14 lety 08.11.2009 17:19 |  
                  0 0

                  Kdyby byl Huber dobrej, tak si ho ve Spartě nechají a neberou nějakýho rakušáka. U něj je mi jedno že hrál ve Spartě, narážím čistě na sportovní důvody.
                  Klein v Teplicích dlouho stagnoval, teď se mu poprvý dlouhodoběji daří. Navíc hraje DZ a včera nebyl schopnej včas přistupovat k Jarolímovi. Plus jestli Klein z Teplic někam půjde, tak ven nebo maximálně do Sparty.
                  Rajnoch je stejnej případ jako Klein, taky půjde radši někam ven. Plus důvody, které jsem psal předtím.
                  Mirečku, není to o nějakých mám rád tohodle hráče a tohodle zase ne. Prostě tyhle tři jsou zrovna teď dobrý ve svých klubech. Dle tohodle klíče jsme mohli přivést loni v zimě Huňu. Když už bych se ohlížel někde u nás, tak bych šel po mládí. Jednoho stopera přes 30 už máme. Plus na lavičce je Hošek, který velmi dobře odehrál šampionát U20.
                  Realita ale bude spíš taková, že se na stopera předělá Čelůstka. Figuru na to má víc než dobrou a proti Valencii to zvládal.

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            slaviator     před 14 lety 08.11.2009 17:55 |  
            0 0

            No a co Drsek? Než Hubera, Kleina, ...

            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

              Khadgar     před 14 lety 08.11.2009 18:00 |  
              0 0

              Pelta neni blbej, myslíš že by ho do ligy prodal?

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                DrFe1     před 14 lety 08.11.2009 20:02 |  
                0 0

                Když prodal Hlouška ...

                • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                  Khadgar     před 14 lety 08.11.2009 20:23 |  
                  0 0

                  Hlouška prodal za těžký prachy a hlavně v době, kdy neměl ani tuchy že by Jablonec mohl být ke konci podzimu na špici ligy. Vsadím se že kdyby tam Hlouška měl teď a ve stejný formě jako u nás, tak ho tam zuby nehty drží do konce sezony.
                  Navíc za Drska v jeho věku platit nějakou horentní sumu, o kterou by si Pelta tutově řekl (pokud by to rovnou neignoroval), to by byla blbost.
                  A co tady vlastně něco píšu, stejně bude stopera hrát Čelůstka. Vždyť byl kvůli univerzalitě i koupenej.

                  • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                    DrFe1     před 14 lety 08.11.2009 22:51 |  
                    0 0

                    Asi máš pravdu

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            dumbo_strang     před 14 lety 08.11.2009 22:42 |  
            0 0

            Skutecne si myslis, ze je lepsi uplne obetovat tuto sezonu, nez se ji pokusit zachranit? A mohl bys vysvetlit proc? (muj osobni tip - 2 tituly a liga mistru) Diky ;-)

            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

              mirecek1111     před 14 lety 08.11.2009 23:13 |  
              0 0

              Tos nepochopil.
              Myslel jsem to tak, že stejně jako mnozí zde ani já něvěřím, že pokud pan trenér zůstane se něco rázem zlepší. Dvě branky v závěru s Valencií nic nezměnily na tom, že šlo o další totální průser. No a pokud teda bude pokračovat pan Jarolím stylem "at se děje co se děje", tak je logické mluvit o obětované sezoně a myslel jsem to v tom kontextu, že je pořád lepší se koukat, jak se to všechno sype a pan trenér se z toho všeho poučí a další sezona už bude jiná, než aby přišel zrovna Uhrin ml.

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                dumbo_strang     před 14 lety 08.11.2009 23:19 |  
                0 0

                Tak to jsem nepochopil. A naprosty souhlas, obzvlast co se Uhrina ml. tyce. Jenom uz totalne neverim tomu, ze Jarolim je schopen se ze svych chyb poucit a udelat cokoliv dobre.

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                DrFe1     před 14 lety 08.11.2009 23:26 |  
                0 0

                S tím poučením jsem doufal několik let, že se např. poučí z každoroční jarní krize a přesto se to vždy po roce opakuje znova. Podobné je to se zápasy v evropských pohárech, které hrajeme až na výjimky (ve Valencii, na Ajaxu) stále stejně ustrašeně a poučení žádné. Už nevěřím že se dokáže poučit a zlepšit.

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        edenian     před 14 lety 08.11.2009 23:21 |  
        0 0

        ježíšmarjá!!!!!!!!!!

  3. Re: Do Edenu zavítá Plzeň

    DrFe1     před 14 lety 08.11.2009 19:58 |  
    0 0

    S Plzní očekávám další bodovou ztrátu a doufám že se snad Rosen s Doležalem konečně proberou a pochopí, že s Jarolímem to nepůjde. Je smutné, že to nepochopili dřív, tyhle ztráty jsou naprosto zbytečné (viz Příbram) a už nám téměř zcela podělali sezonu.

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.11.2009 23:22 |  
      0 0

      Myslim si, ze at uz zbyvajici zapasy dopadnou jakkoliv, k vymene trenera by dojit melo. Mozna to po konci podzimu je dustojnejsi nez behem nej po nepovedenem zapase. Doufam, ze Plzen porazime.

  4. Re: Do Edenu zavítá Plzeň

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 08.11.2009 20:47 |  
    0 0

    Vaniak - Celustka,Suchý,Vomacka,Skácel - Krajčík,Belaid,Ragued,Hloušek-Naumov,Tafat

    Plzeň má dobrý hráče na standartky,proto Tafat.

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      quelhar (admin)     před 14 lety 08.11.2009 21:04 |  
      0 0

      Vaniak - Krajcik, Suchy, Vomacka, Celustka - Grajciar, Trapp, Belaid, Skacel - Smicer, Hlousek

      Jsem zvedavy, co trener vymysli. Pokud je Smica zdravy, dal bych ho do zakladu, protoze v utoku stejne na vyber moc nemame.

      Mimochodem, po Valencii si ve Slavii Senky asi uz moc nekopne, se tak obavam...

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 08.11.2009 21:07 |  
        0 0

        Na Grajciara jsme uplne zapomel.Takze misto Krajcika.
        Jestli je Smica v poradku,tak do zakladu urcite jo.
        No a Senkerik?Bojim se toho sameho,nebo minimalne ze do zimy si nekopne. Pak asi prijde jinej trenér.

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.11.2009 23:25 |  
        0 0

        Jako ze pro KJ je vinikem slabeho vykonu po 80minut zapasu s Valencii senky? JInak sestavu vidim podobne, mozna bych dal Ragueda misto Trappa.

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          quelhar (admin)     před 14 lety 08.11.2009 23:37 |  
          0 0

          Ne, ale nechat si dat jednu zbytecnou zlutou v takovem zapase je blby a nechat si dat jednu prakticky po konci polocasu, dostat za to v kabine vynadano a druhou dostat po trech minutach druhe pule, to je proste kravina ala Kalivoda, mozna jeste vetsi, protoze Kalic dal aspon v tom zapase gol. A jak to s nim dopadlo vsichni vime. Byt KJem, tak jsem na Senkyho nasrany jeste vic nez tenkrat na Kalivodu. Cervena se muze stat, Ragued ji dostal ve Valencii taky pekne debilne, ale to bylo aspon ve chvili, kdy jsme byli pod velkym tlakem a ten cerveny faul - jakkoli hodne zbytecny - se da tim tlakem aspon trochu omluvit nebo vysvetlit. Senkyho cervena byla daleko zbytecnejsi a nepochopitelnejsi.

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 10:30 |  
            0 0

            Myslim ze obe dve karty byly hodne hloupe... prvni zluta zbytecna, druha za zbytecny faul. Ragueduv byl pod tlakem, senkyho zas nebyl tak jasne zluty. Pokud jde o trestani hrace, myslim, ze ani jeden z nich nema nejaky problemy s disciplinou, takze vyradit je kvuli tomu ze sestavy by bylo "KJovsky" nesmyslne.

            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

              Khadgar     před 14 lety 09.11.2009 10:54 |  
              0 0

              První byla zbytečná, pošťuchovat se s tím protihráčem opravdu nemusel. Druhá byla zbytečná v tom kontextu, že se o tom mluvilo o poločase v kabině a před výkopem druhé půle mu ještě osobně domlouval rozhodčí. Když dostaneš dvě varování a pak do toho stejně vletíš...

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            vizzir     před 14 lety 09.11.2009 10:58 |  
            0 0

            Souhlas, jen si myslim, ze Kalivodu by vsichni slavisti meli nosit na rukou... za tu pentli na Ajaxu, kdy se nepokakal, sel na ni a kopnul ji vyborne, ikdyz brankar na tu stranu sel.
            Hlavne to byl odchovanec a slavista az za hrob. v tom derby si to pokazil, pak nedal dulezitou penaltu (myslim v Plzni), ale ten ajax byl opravdu prelomovy.

  5. Re: Do Edenu zavítá Plzeň

    Wommi     před 14 lety 08.11.2009 21:45 |  
    0 0

    nechapu ze v teplicich prislo tak malo divaku, vzdyt v cechach kdyz nic tak lidi aspon chodi kdyz se dari, kdyz jsi prvni a oni jsou prvni a je tam jen 6 tisic lidi?!?!..co ty lidi delaj,..to jsou opravdi tak otraveny z toho fotbalu?...

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      DrFe1     před 14 lety 08.11.2009 23:01 |  
      0 0

      Taky tomu nerozumím, rád bych si přečetl nějáký seriozní průzkum na toto téma. Nemám pro to žádné vysvětlení.

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        quelhar (admin)     před 14 lety 08.11.2009 23:05 |  
        0 0

        Muj laicky nazor je, ze lidi v Teplicich porad jeste neveri, ze by jejich tym mohl neco uhrat. Kdyby vedli tabulku i v 25. kole, tak uz by urcite prisli. Plus samozrejme vnejsi efekty typu televize, zima a podobne.

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          DrFe1     před 14 lety 08.11.2009 23:23 |  
          0 0

          Možná. V prvním kole přišlo v Teplicích na Spartu tuším 15 tisíc, takže lidi tam jsou. Akorát že právě s tou Spartou to byl oboustraně zoufalej fotbal a to pravděpodobně část lidí taky odradilo. Zřejmě stále nevěří že by Teplice mohli hrát taky dobrej fotbal.

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      denydzlSKS     před 14 lety 08.11.2009 23:18 |  
      0 0

      a navíc skvělej je pohled na těch 6.000 "fanoušků" :-)) jak tam seděj jak trubky a pravačkou plácaj do nějakých skládaček:-)) já jim to neberu, ale přijde mi to hrozně směšný:-))

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.11.2009 23:38 |  
        0 0

        no ja bych se moc nesmal, jsou prvni, maj 13 bodu naskok a buhvi kolik lidi prijde zitra do edenu, kdyz hrajem dobrovolne v tak nemoznej cas...

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          denydzlSKS     před 14 lety 08.11.2009 23:50 |  
          0 0

          tak já se nesměju jim, jako klubu, ale těm fans...byl v tv záběr na tribunu a půlka lidí tam nepřítomně zírala na hřiště a jednou rukou si jela to svoje:-)) lidí přijde stejně jako vždycky v pondělí (a nejen v pondělí) nějakých 9 tisíc..

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 02:20 |  
            0 0

            No v sobotu jsem viděl fotbal prvního s druhým, tak mají body a tím si to asi zaslouží, ale koukat se na to nedalo ... to my, i když jsme v krizi, tak máme víc střel, víc akcí, víc rohů ....Já bych na takové fotbaly jako hrají Teplice nebo Jabonec asi taky moc nechodil......

            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 10:06 |  
              0 0

              No nevim, ujistovat se jak jsme dobri i v krizi, to se mi moc nezda.. jasne, treba zapas proti Olomouci byl dobry a nuda to v zadnem pripade nebyla. Ale kolik takhle nudnych zapasu bez strelby a bez sanci jsme za posledni rok odehrali? Na jare plno a na podzim taky..

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 10:35 |  
                0 0

                Já se martyni nijak neutěšuji. Osmé nebo kolikáté místo mne slušně řečeno štve a neschopnost dát gól taky. Můj příspěvek jen komentoval naprosto neatraktivní a pro nezaujatého nekoukatelný fotbal v sobotním podvečeru a s tím spojenou četnost návštěvníků......

  6. Re: Do Edenu zavítá Plzeň

    wooodie     před 14 lety 08.11.2009 23:04 |  
    0 0

    Vrba je kvalitní trenér a asi nám nedá nic zadarmo. Kdyby tam byl pořád Fillo, tak bych věřil v naší prohru. Takhle si myslím, že šance je 50 na 50, vzhledem k současné hře Slavie, lenosti hráčů a tomu, že nemáme ani jednoho útočníka, který umí hrát fotbal a plnit roli útočníka (kromě Pekharta), se bojím, že to bude remíza, která nás definitivně odsune do soubojů a horní polovinu tabulky.
    Doležal je v klidu. Dál bude v době krize učit lidi, že za fotbal se má platit hodně peněz. Rád bych je za ten fotbal i platil. Ale kdy se v Edenu naposledy hrál?
    Jarolím už je jako Košťál nebo Rada. Děsivý výkon ze zápasu s Valencií dává jako příklad pěkného výkonu, jehož zopakování by bylo zítra super. Pokud tedy neklame přímá řeč v článku.
    Pokud zůstane Jarolím, tak nadále budou pokažená soustředění, hlavně ta letní se mu daří. A ještě ho v tom podporuje zdejší web, kdy Richi tady loni psal, že soustředění v Itálii je až taková bomba, o které nesmí nic prozradit. Jak to dopadlo víme, stejně jako letos.
    Za chyby se platí a Slavia platí a zaplatí krutou daň.

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      denydzlSKS     před 14 lety 08.11.2009 23:19 |  
      0 0

      klid vyhrajem 3-1 (naumov 2, skácel)

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      Wommi     před 14 lety 08.11.2009 23:41 |  
      0 0

      mozna mel na mysli spis to jak se jim povedlo udelat remizu, treba nemyslel vykon tymu:)) apon tedy doufam!Protoze to co hrali byla ostuda,..dnes jsem byl v ostrave a tam mi znamej povida, paneboze co to ta slavia hrala, ostuda vsech ostud,....ze si i tam o tom povidaj, ze ty cesky kluby v cele se slavii, hraji v evrope proste priposranej fotbal (samo az na vyjimky).
      Ruku na to nase srdicko:) byla to hruza hru¨zouci a kdYby to slavka projela, tak se o tom taky tak bude mluvit!

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        Troubi     před 14 lety 09.11.2009 08:36 |  
        0 0

        jezis,tak to je v prdeli..uz i v Ostrave si povidaj,ze hrajeme v Evrope ustrasenej fotbal. Tak aspon, ze Banik se jako jeden z mala ceskejch klubu pochlapi a jednou za 5 let,kdy se dostane do poharu,uhraje vyborny vysledky,jako jsme meli sanci videt po jejich titulu.

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 10:11 |  
          0 0

          ze hrajem v evrope vetsinou ustrasenej fotbal, to vim i bez ostravaku a moc me to netesi.

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            Wommi     před 14 lety 09.11.2009 10:43 |  
            0 0

            ..panove klidek,..to nebylo o baniku, pouze o tom, ze slavia, coz je fajn, ma fandy vsude a ze i je proste mrzi a nebo mozna sere, ze se proste ti hraci boji.

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      Troubi     před 14 lety 09.11.2009 08:38 |  
      0 0

      Fotbal se hral naposledy v Edenu pred 14ti dny. Hralo se s Olomouci a byl to docela zazitek. To neni tak davno ne?

  7. Re: Do Edenu zavítá Plzeň

    Navar (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 00:40 |  
    0 0

    Já jsem totálně vytočený z neschopného vedení Slavie v čele s Doležalem. Nechápu, proč zase hrajeme v pondělí od 17:30, když zápas není v televizi. Já i moje žena máme permanentky, ale kvůli tak idiotskému času výkopu opět nemůžeme jít. V Praze se totiž pracuje a studuje nejméně do šesti. Já si k...a furt dovolenou brát nemůžu, manžrlka má v tu dobu důležité cvíko z ekonomie a taky nemůže. Se Slavií už jsem zažil leccos, ale tenhle čas je fakt vrchol. Já se dokázu ´přizpůsobit lecčemu, v sobotu kdykoliv, nadělní služby si jsem schopnej naplánovat podle fotbalu, večerní zápasy ve všední dny zvládám, ale pondělí od 17:30 fakt může vymyslet jen dement. Howg.

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      Gino     před 14 lety 09.11.2009 08:46 |  
      0 0

      Prestan bulet a prijed na druhej polocas, no! A nebo vypadni z prace o hodinu driv s tim, ze si to jindy nadelas. Do prcic. kdo ma ty budulinsky kecy porad cist. Ja delam normalne taky do peti a jeste ke vsemu 15km od Prahy.

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        DrFe1     před 14 lety 09.11.2009 09:36 |  
        0 0

        To sou ale hloupý kecy o bulení. Je naprosto v pořádku, když se někdo podivuje nesmyslnému času utkání, který nemá žádné opodstatnění, žádné racionální zdůvodnění a akorát ubírá Slávii diváky. S Tvojí teorii bysme se měli přizpůsobit naprosto čemukoliv a držet hubu za všech okolností, tento životní postoj tedy nesdílím. Já mám taky permanentku a nejdu tam, protože kombinace nesmyslného začátku s tragickou hrou a neochotou vedení Slávie s tím něco dělat znamená, že už toho mám dost. Můžete mi nadávat, že nejsem ten správnej srdcař, no holt asi nejsem, nevydržím všechno. Viděl jsem teď tři domácí porážky za sebou (Lille, Sparta, Olomouc) a když vidím že vedení nereguje a Jarolím se tváří jakože je všechno v pořádku, tak tohle teda ne. Moje psychická odolnost není neomezená a když nevidím ochotu vedení s tím něco dělat tak tam nepůjdu.

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          quelhar (admin)     před 14 lety 09.11.2009 11:01 |  
          0 0

          To se opravdu v ceskych luzich a hajich tak rozmohlo klise, ze jedinym resenim krize je odvolat trenera?

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 11:33 |  
            0 0

            To jiste jedinym resenim neni, odvolavat trenera by se melo tehdy, kdy neni spokojenost s jeho praci. Nekdo je spokojen, nekdo neni a mysli si, ze by zmena pomohla, to je cele. Myslim ze "kritici" maji docela padne duvody a neni to o tom, ze poslednií tri zapasy nevysly, odvolejme trenera..

            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

              quelhar (admin)     před 14 lety 09.11.2009 12:32 |  
              0 0

              No tak zrejme stale je spokojenost s trenerovou praci, ne?

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 13:50 |  
                0 0

                Martyni, nechci tě nijak sahat do svědomí, ale ty prostě trenérovu práci vůbec nevidíš. To bys nemohl chodit do práce a žít svůj vlastní život, ale musel bys s trenérem být každý den na tréninku, v kanceláři, v kabině a zřejmě i doma. Taže žádnou trenérovu práci hodnotit ani nemůžeš. Vidíš hru týmu, která se ti zřejmě nelíbí, ale to je hlavně práce těch 11 kluků na hřišti + dalších, kteří střídají. Výsledek každého zápasu je výsledkem práce zhruba 50 až 100 lidí, hráčů, trenéra, asistentů, fyzioterapeutů, lékařů, kondičních trenérů, vedení týmu, lidí z managementu atd. Jsi hodně odvážný, když si myslíš, že ze všech pracuje špatně jen jeden člověk.....!!!!

                • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 14:27 |  
                  0 0

                  Výsledek každého zápasu není určitě výsledkem práce 100 lidí, těch 50 jako maximální hranice možná amanagement bych do toho moc nepočítal.. Ale co je důležitý, všechny je má mít na povel jeden člověk - KJ, takže pokud někdo z nich selže, je to jeho odpovědnost, alespoň tak je to ve Slavii dle mě nastavené a podle toho by se mělo soudit.

                  • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 14:41 |  
                    0 0

                    Milý Kmotře, on svět není tak jednoduchý, jak si možná myslíš. Koukni na to. Jeden trenér je u nějakého týmu, daří se, pak se zase nedaří, trenér je vyhozený, jde jinam, tam se zase daří atd. A opravdu si myslíš, že chvíli pracuje dobře, pak špatně, pak zase dobře???? A opravdu si myslíš, že tým hraje jen podle kvality práce trenéra? Já osobně si vůbec nemyslím, že by se sezóna zachránila s novým trenérem. Buď se nezachrání vůbec nebo s tím stávajícím. Koncepční změnu vidím když už, tak s ohledem na novou sezónu a s koncepčním přebudováním týmu podle nového kouče.

                    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 15:40 |  
                      0 0

                      Milý Huzgi, řeším snad já, že by se dala sezóna zachránit jedině s novým trenérem? Vůbec, já pouze polemizuji s tvým názorem, že za úspěchy a neúspěchy stojí spousta lidí, což je určitě pravda ale v případě Slavie, která dala KJ veškeré pravomoci, je za ně za všechny odpovědný pouze KJ - jako manažer. Všechny si vybírá podle svého uvážení a se všemi by měl spolupracovat tak, aby dosahoval co nejlepších výsledků.

                      Ano, tým hraje z převážné většiny podle kvality trenéra, nedovedu si představit k čemu jinému by tam ten trenér měl jinak být. Stejně jako v historii záleželo na generálovi, který vedl vojsko - ve fotbale záleží na trenérovi, který vede hráče. To je úplně jasná paralela a dá se použít ve všech aspektech fotbalu (vojentství). Akorát dnes už se nejedná o ztráty na územích a životech ale jenom na penězích, podle kterých se hodnotí velikost (úspěšnost) národů (týmů).

                      Mimo to: Svět je tak jednoduchý, jak si ho uděláš..

                      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                        Wommi     před 14 lety 09.11.2009 16:03 |  
                        0 0

                        ono to nakonec neni jen sport a vojenstvi, ale naprosto v kazdem oboru,...vzdy v ramci pracovni hierarchie je vzdy nekdo odpovedny a nekdo odpovednejsi,...a ten odpovednejsi ma vice penez, vice pravomoci, benefitu, vseho na co si vzpomenes,.."bohuzel" take vice odpovednosti...proste jde vice s kuzi na trh....a i kdyz ma KJ tym 100 lidi, on je ten odpovedny,..obavam se ze my v CR jsme se jeste nenaucili v tomto systemu zit....
                        Mam okolo sebe hromadu lidi, kteri funguji na principu jojo..penizky to ja chci,..ale odpovednost, to po mne nechtejte...
                        Staci se podivat do verejneho zivota,...vzdyt tam se pani politici nedrzi ani sve politicke odpovednosti, natoz moralni popr. pravni.
                        I kdyz vim ze to muze byt nekdy nespravedlive, je jasne ze vysoky manazer nemuze treba za to, ze sekretarka zapomnela neco poslat,..proste tu odpovednost nese, a bud mu jeho sef snizi penize, odejme bonusy, preveli jinam ci nize a nebo ho propusti,..!

                • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 15:45 |  
                  0 0

                  Ja to vidim jako obycejny fanousek, takze nevidim tu praci, ale jeji vysledky. A za ne nese nekdo odpovednost, at to chces nebo nechces videt. Kdyz se ti to hodi, tak vlastne rikas, ze trener je skoro zbytecny, protoze je jen jednou soucasti tymu. Kdyby se tu vyjmenovavali uspechy poslednich let, prispechas s tim, jak velkou merou se na nich trener podili. Ja nehodnotim trenera podle te casti prace, kterou nevidim, ostatne muj hlas je obycejnym hlasem radoveho fanouska a ma tomu prislusnou vahu. Proto si tu s klidem muzu rict, jak vidim vysledky trenerovy prace na hristi a jak s nimi jsem ci nejsem spokojen. Myslim si, ze je to zcela na miste, i kdyz se ti to nelibi. A ke kazdemu povolani patri odpovednost. Jako je hrac odpovedny za svuj vykon, trener je odpovedny za herni projev tymu a jeho vysledky, za prestupovou politiku a jeji vysledky, apod. I kdyz se ti to taky nelibi, je to tak.

                  • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 15:53 |  
                    0 0

                    a abych to dokoncil - pokud je herni projev tymu jako je slavie od jara kontinualne slabej, jarni cast sezony jsme zahrali na 6. misto a po podzimu jsme zatim 8., pokud se nam dlouhodobe nedari v evropskych poharech, nejen ze nemame vysledky, ale hrajem stale s timtez spatnym pristupem a delame tytez chyby, ktere nenasvedcuji tomu, ze bychom se mohli nekdy priste dostat do LM a vydelat tam penize nebo se solidne ukazat alespon v EL, tak celkove je to stav, za ktery odpovida trener a ja si myslim, ze je cas na zmenu.

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          Gino     před 14 lety 09.11.2009 11:11 |  
          0 0

          Ja nerikam drzet hubu a krok, ALE - kdyz chci videt slavii, tak si to zaridim... kdyz ne, tak si to nezaridim.
          V kazdem pripade je buleni zbytecne. Nebo respektive muze byt k necemu dobre, ale musi se bulet na spravnem pisecku a to tady rozhodne neni.

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 12:16 |  
            0 0

            Sám asi tušíš, že ta tvoje teorie je leda k hovnu. Exisstuje totiž ještě jedna možnost, kterou jsi nezmínil a to je "chci - nemůžu zařídit" možná se budeš divit ale lidí v týhle kategorii je opravdu dost. A mezi ně asi patří i Navar jinak by to sem nepsal. Píseček je tady dobrej, zde se můžou formovat stejně smýšlející lidé a když se jich tu většina vyjádří, že by se třeba mělo udělat choreo s protestem proti těmhle dementním časům, už to význam má. Když napíšeš Doležalovi tak si to ani nepřečte.

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        Navar (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 10:45 |  
        0 0

        ty blbečku, já nekopu výkopy jako ty, abych si mohl něco nadělávat. V normální práci to takhle nefunguje. Právníci, koncipienti, novináři, obchodníci, piloti, ale třeba i řidiči tramvají a já nevím kdo ještě asi těžko mohou říct - tak cestující, dnes vás nedovezu až na konečnou, jdu na Slavii. Nebo kliente, dnes vás nebudu hájit, odcházím dřív. Zamysli se, než napíšeš takovou snůšku nesmyslů. A na fotbal - když mi to vyjde - přijdu třeba v 80. minutě, to ale NIC nemění na tom, že jsem kvůli idiotům přišel o 80 minut milované zábavy. PS: v poslední době jsem byl se Slavií venku, kde to šlo - včetně Janova, Valencie, dříve Totts, Arsenalu a podobně. Kdes byl ty, že máš takové kecy?

        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

          Gino     před 14 lety 09.11.2009 11:14 |  
          0 0

          Navare, pravnici mozna, ale to ty rozhodne nebudes, kdyz sleduji uroven tveho vystupovani. Tipoval bych te spis na toho ridice tramvaje, ale to by sis zase tezko vydelal na vyjezdy do Janova, Valencie, Londyna atp.... tak nevim. Nastesti neni moje starost co delas a ani tvoje starosti kde ja jsem byl, nebo nebyl, vubec nesouvisi s tim o cem se tady bavime. Drz se tematu. Moje reakce je vyse.

          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

            Khadgar     před 14 lety 09.11.2009 11:29 |  
            0 0

            Mě by zase zajímalo co děláš ty. Možná končíš na venkově ve 14h, jak říká Ota Černý. V tom případě tě chápu. Ale jestli nejsi schopen pochopit že zdaleka ne všichni pondělí 17:30 nestíhají, tak sem radši nic nepiš.
            A úroveň vystupování? Kdybych jednal s blbcem, tak se taky nebudu krotit.

            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

              Gino     před 14 lety 09.11.2009 11:33 |  
              0 0

              Psal jsem preci, ze delam take do 17h a navic 15km od Prahy... ze ty ctes jenom to, co se ti hodi?
              Co chapu a nechapu se muzes jenom domnivat, ale aby se ti lepe spalo - rozumim tomu, ze ne vsichni to stihnou. Ani ja to nestiham, ale snazim se. Nekdy to vyjde, jindy jen na druhy polocas. Psal jsem, ze Navar tady breci na spatnem pisecku, jak se rika. Proste zbytecne.
              A jinak, Khadgar... neverim, ze mas zapotrebi tu posledni vetu...

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                Gordon (host)     před 14 lety 09.11.2009 11:44 |  
                0 0

                procitam to tu a u techto prispevku se docela bavim, to by me take zajimalo, kde si teda vsude byl a co delas za praci.. :)

                • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                  Gino     před 14 lety 09.11.2009 11:50 |  
                  0 0

                  Gordon, tak zacni, alespon se vzajemne pozname, coz? :) Muzeme se odmluvit na nejakem standardizovanem predstaveni typu: Jmeno, vek, bydliste, zamestanani, cislo bot a velikost prsou partnerky. Samozrejme + pocet utkani, ktere jsme na Slavii a se Slavii navstivili, ponevadz kdo ho bude mit nejvetsi, ten bude mit od te doby vzdycky pravdu.

                  • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                    Troubi     před 14 lety 09.11.2009 14:52 |  
                    0 0

                    Jmeno:Jana
                    Prijmeni:Troubi
                    vek:14
                    bydliste:Praha
                    zamestnani:student
                    cislo bot:40
                    velikost prsou partnerky:2
                    pocet utkani:0
                    stejne budu mit vzdycky pravdu

                    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                      Gordon (host)     před 14 lety 10.11.2009 05:24 |  
                      0 0

                      Diky, uz si zacala, je videt, ze nechodis casto na fotbal a pises sem pravdu- mas pravdu, ja prisel az nyni... tudiz:
                      Jmeno: Aleš
                      Prijmeni:Chleboun
                      vek:15
                      bydliste:Stredni cechy
                      zamestnani: Student hooligans
                      cislo bot:33
                      velikost prsou partnerky:1-4
                      pocet utkani:1
                      Nemam nikdy pravdu

              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                Khadgar     před 14 lety 09.11.2009 11:49 |  
                0 0

                Jenže někdo to prostě stihnout nemůže vůbec...Lidi už se skřípěním zubů přejdou pondělek v televizi. Jenže dneska v televizi nejsme, proto jsou všichni tak nasraný.

                • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                  Gino     před 14 lety 09.11.2009 11:51 |  
                  0 0

                  Jasne, to ale Navar neni sam. Kdyby tu mel takovy prispevek napsat kazdy slavista, kteremu to dela problem, bude jich tu kolik... 2, 3, 5 tisic?

                  • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                    Jiri1     před 14 lety 09.11.2009 12:02 |  
                    0 0

                    Zdravim, podle mne se klidne mohlo hrat v nedeli, tym jiz v patek trenoval a musi proste zvladnout 2 zapasy tydne , to vubec nemluvim o tom , ze nedelni termin by zrejme prilakal i ty mimo prazske. Jenze to zase neni az tak specifika Slavie , Ostrava kdysi realizovala velky pruzkum, ktery ji doporucil hrat v urcite hodiny a dny a stejne to nedodrzuje a to nehraje zadne Evropske pohary. I mne dnes znami a pratele tahali na zapas , ale byt doma az zitra rano je pro mne temer nemozne. Snad by vedeni klubu mohlo znovu zopakovat pruzkum mezi svymi fandy a zjistit momentalne nejlepsi terminy, na ruzny kraviny se najde penez dost, proc by to nemohlo jit treba ve spolupraci s poradateli formou jednoducheho dotazniku, ktery by byl treba slosovatelny o nejake propagacni materialy , ktere sponzori stejne daji mancaftu zdarma.

                    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                      Gino     před 14 lety 09.11.2009 12:07 |  
                      0 0

                      Souhlas. Tohle je reakce, kterou ocenuji. Navrh konstruktivniho reseni. Bohuzel je to porad na spatnem pisecku. Jiri, sepis to, domluv se treba s ultras (kotlem), pripadne fanklubem, ktery muze nasledne apelovat na spravna mista, coz znamena obchodni a marketingove oddeleni, pripadne organizacne provozni oddeleni. Tohle je totiz neco, co se udelat da a ma to vetsi smysl, nez narikani a nasledne nesvary mezi spolufandy.

                      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 12:28 |  
                        0 0

                        Ty vole a to ti nedošlo, že to sem napsal taky díky tomu, že o tom Navar začal diskutovat? Nebýt Navarový "akce", kterou si tvrdě zkritizoval nebylo by ani týhle "reakce", kterou oceňuješ. Tak už se nad sebou fakt zamysli ty chytráku..

                        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                          Gino     před 14 lety 09.11.2009 12:47 |  
                          0 0

                          Dobra, zkusim to stejnym tonem. Ty vole a to jsi vazne tak tupej, zes nepochopil co jsem kritizoval? Za druhe mym zamerem nebylo vyvolavat zadnou nesmyslnou diskuzi (tech je tady dost), ale kdyz to teda vezmu do dusledku jak pise dole Dr.Fe, tak jsem pouze a jenom taky vyjadril svuj nazor na nazor jineho diskutera, takze vo co ti jde: Nebo si chces jenom taky trochu prihodit a zaexhibovat?

                          • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 14:33 |  
                            0 0

                            No s exibicí si tady začal ty hned svojí první reakcí. Pochopil jsem přesně co jsi kritizoval: 1) pokud chce vidět Slavii, má si to zařídit a nestěžovat si 2) když už si stěžovat, tak ne tady.

                            A v obou případech se mýlil 1) Hodně lidí si to prostě zařídit nemůže 2) jak jsi se sám přesvědčil, stěžovat si zde má význam - došli jste k tomu že by se mohlo uděůat šetření, které by vedení mohlo přesvědčit aby vší silou bojovalo proti nesmyslným časům výkopu a to je hodnotný výsledek.

                            a tím už končíme a přestaneme řešit blbosti.. Zdraví Kmotr

                            • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                              Navar (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 17:01 |  
                              0 0

                              Zdravim, dekuji za podporu. Omlouvam se za sve vybuchnuti, ale me proste do ruda vytocilo, kdyz me nekdo nazve "ubulencem". Ja myslim, ze my, kteri jsme chodili KAZDY zapas na Strahov, casto jako jedni z 1800 fans, kteri chodi i v prosinci v tech mrazech, kteri podporuji bez ohledu na vysledky, se tezko daji nazvat ubulencema. Ale co mam proboha delat, kdyz 80 % domacich zapasu se hraje v pracovni dobe vetsiny lidi? Jednou, dvakrat to vyresim, ale desetkrat?????

                              • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                                DrFe1     před 14 lety 09.11.2009 17:51 |  
                                0 0

                                Přesně tak, když je to občas tak se dá to pondělí vyřešit, ale my tak hrajeme v poslední době každej domácí zápas. Teď navíc od 17,30 hod bez televizního přenosu, opravdu by mě zajímal důvod proč hrajeme v tento čas.

                      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                        DrFe1     před 14 lety 09.11.2009 12:28 |  
                        0 0

                        Co máš pořád s tím písečkem ? Když vezmu ten tvůj názor do důsledků, tak sem vlastně nikdo z nás nemá nic psát, protože je to všechno na špatném písečku. Asi bysme měli svoje názory posílat rovnou Doležalovi s Rosenem popř. Jarolímovi. Ale o tom to přece není, my si tady sdělujeme svoje názory na hru Slávie a všechno ostatní co se Slávie týká a vzájemně si utváříme názory atd. Proto sem patří i názor na to kdy by se mělo nebo nemělo hrát.

                        • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

                          Gino     před 14 lety 09.11.2009 12:47 |  
                          0 0

                          Zapomen na to :) Kdyz nejde o zivot... aspon neni nuda :)

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      harry     před 14 lety 09.11.2009 13:59 |  
      0 0

      mně hlavně dokonale rozesmálo vyjádření p.Zlámala,který si "myslel,že čas výkopu je proto,že chtěla TV dávat prostřihy z Edenu"....

  8. Re: Do Edenu zavítá Plzeň

    slaviator     před 14 lety 09.11.2009 10:32 |  
    0 0

    Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Trubila (ať sakra ukáže, proč jsme ho kupovali - nebo si ho KJ koupil jako osobního otroka?) - Krajčík, Belaid, Ragued/Trapp, Skácel - Naumov/Šmicer, Hloušek.

    • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

      japhy     před 14 lety 09.11.2009 14:20 |  
      0 0

      Áááá. Koukám, že už zase přišel můj čas. A kdepak máš Grajciara? Vím, že to není žádnej Maradona, poměrně dost kazí, což ale přikládám tomu, že nehraje alibisticky, kdy jde každá druhá zpátky. Ale jeho bojovnost je příkladná, oproti loňsku zlepšil centry, v noze dynamit... Když jsem ho sice viděl proti Příbrami, taky jsem nadával, ale stavět dneska tým podle toho, jak kdo hrál v Příbrami, asi to odehraje Béčko...

      • Re: Do Edenu zavítá Plzeň

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.11.2009 15:36 |  
        0 0

        Souhlas, Grajciar tedy neni maradona.. ale chce hrat, neschovava se, je aktivni, umi zakoncit...a to v ty nasi bide neni malo, byt treba v pribrami mu to neslo.. jeste kdyz bude vic strilet a zpresni hru, bude to super.

  9. Re: Do Edenu zavítá Plzeň

    ravegis     před 14 lety 09.11.2009 17:56 |  
    0 0

    tedy to, že s námi bude hrát bago Valencie, asi nikoho nepřekvapilo.....ale že to bude stejné i s Plzní......btw. všimli jste si, že když Krajčík chtěl házet aut, tak se od něho Trapp otočil zády a teprve když na něho Krajčík zařval, tak se mu nabídl k přihráve.....to je hrůza.....to se nevidi ani v divizi :-(