Fortuna liga

Statistické okénko - 6. kolo

Druhá porážka v řadě poslala slávisty do vyrovnaného středu tabulky, předsezónní ambice však naplňuje jen málo ambiciózních klubů.

Slávisté hráli počtvrté venku (i když jednou to bylo vlastně doma v Edenu) a po dvou remízách a jednom vítězství si připsali první porážku. Po šesti zápasech tak mají jen dvě vítězství a zůstávají za očekáváním, přestože ztráta na pohárovou třetí příčku není velká. Co je ovšem smutné je sedm inkasovaných branek ve třech posledních zápasech. Pozoruhodný je fakt, že z celkových devíti inkasovaných gólů jen dva obdržela obrana s Jiřím Koubským (tři utkání), zbylých sedm obrana bez něj (rovněž tři utkání). Co by Slavii rozhodně nemělo potkávat, je také další statistika - ve čtyřech z šesti zápasů vstřelili slávisté branku jako první, přesto dokázali vytěžit z takových utkání jen čtyři body. Poslední dvě utkání pak měla totožný průběh - slávisté se dostali do vedení a přesto následně nebrali ani bod. Sebevědomé týmy vedení většinou nepouštějí.

V očekávaném duelu hostila Sparta vedoucí Plzeň. Stejně jako zápas Slavie v Teplicích, také toto utkání příliš krásy nepobralo, šance k vidění nebyly téměř vůbec a zápas rozhodla ojedinělá akce hostů. Remízový král z loňské sezóny tak překvapivě zůstává v nové sezóně bez plichty se třemi výhrami a třemi porážkami, naopak Plzeň si připsala páté vítězství v řadě a stává se spolu s Olomoucí hitem podzimu.

Právě Olomouc, příští soupeř Slavie, si v pohodě poradila s posledním Brnem a připsala si další suverénní domácí výhru. Olomouc s Plzní ztratili dohromady jen šest bodů a z toho čtyři z nich vzájemnou remízou v prvním kole. Kromě toho už Olomouc ztratila jen remízou v Příbrami. I to může značit, že Olomouc je venku slabší než doma a Slavia by mohla mít šanci v pátek konečně zase zvítězit.

S úporně betonující Příbramí si neporadil ani Liberec, který nenavázal na dobrý výkon z Edenu, kde vycházel z obrany a skóroval po brejcích. Proti Příbrami se musel snažit tvořit, což mu jde o poznání hůř - ostatně jako drtivé většině ligových týmů. Naopak Příbram může být navýsost spokojená, po letní přestávce oslabený tým boduje poměrně pravidelně a drží se na úrovni ostatních potenciálních sestupových kandidátů.

Mladá Boleslav porazila Baník brankou Rolka. Ostrava, pasovaná některými odborníky a fanoušky do boje o titul, zatím výrazně ztrácí, spolu s evropským utkáním proti Mogilevu má už čtyři prohry v řadě. Útočná síla z loňska dostala odchodem tří klíčových hráčů výrazné trhliny a náhrady zatím ani zdaleka nedosahují kvalit Ličky, Mičoly a Vydry. To platí mimo jiné taky pro Zdeňka Šenkeříka, pro kterého nezbylo místo ve Slavii.

Bohemians 1905 ani ve třetím zápase v prázdném Edenu neprohráli, i když tentokrát k tomu bylo opravdu blízko. Hostující Budějovice si školácky nechaly utéct vítězství, které by je katapultovalo k pohárovým příčkám. Takto sice zůstávají bez porážky, ale pět remíz doplňuje jediné vítězství (doma proti Spartě). Bohemka díky domácím bodovým ziskům zůstává na úrovni ostatních sestupových kandidátů (a s hořkostí nutno podotknout že nedaleko za většinou pohárových kandidátů).
 
V pátek podlehl Jablonec Hradci Králové a ani on není nijak nepotvrzuje předsezónní ambice v podobě drtivého útoku na titul. Drží se mimo jiné na stejném bodovém zisku jako Slavia, se stejnou bilancí a velmi podobným skóre. Hradec po sérii bez výhry konečně bodoval naplno a zase se odrazil tam, kde by se chtěl pohybovat celou sezónu.

Zbývá zápas Slovácka proti Ústí, který poznamenala brzká červená karta pro domácího hráče. Neproměněná penalta však dost možná stála hosty tříbodový zisk. Ti si odvezli pouze bod, který pro ně bude asi vzhledem k průběhu málo. Slovácko poprvé doma ztratilo body, ovšem se ziskem sedmi bodů po šesti kolech může být poměrně spokojeno.

Liga se vrátila do obvyklého stavu, kdy hosté příliš bodů nesbírají, kolo skončilo bilancí 4-3-1. Patnáct vstřelených branek srazilo střelecký průměr o celou desetinu na 2,35 branky na zápas.

Komentáře (44)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    Barlblog     před 14 lety 25.08.2010 17:26 |  
    0 0

    Děkuji za neveselou statistiku. Vyjadřovat se k týmu je zbytečné. Vše už bylo řečeno. Nejsmutnější věcí v současné situaci je až nechuť některých hráčů. Kde bychom byli bez Kisela a Ragueda... Tohle jsem nečekal.

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      spojka     před 14 lety 25.08.2010 18:03 |  
      0 0

      Myslím, že i podle přípravy se to čekat dalo. Už tam to byla pomalá zoufalá hra podobná loňské produkci.

      Názor Dušana Herdy bych 100% podepsal:

      Dušan Herda
      „Je to špatný, špatný, špatný. Tohle není žádná Slavia. Viděl jsem porážky s Libercem i v Teplicích a jak jsem nadával. Vůbec se mi její hra nelíbí. V záloze čtyři techničtí hráči vedle sebe, ale nikoho neobejdou a jen čekají, co udělá Kisel. Hora se v útoku naběhá, ale nic nevymyslí. Jímá mě vztek.“

      http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/95071/bidna-slavia-nejhorsi-start-ligy-za-10-let.html

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 18:08 |  
      0 0

      No je to smutne, nicmene se obavam, ze predsezoni ambice naplnujeme.. myslim, ze soucasne vedeni zadne jine ambice, nez odehrat sezonu na udrzbu, nema. Ocekaval jsem to uz pred sezonou, prestupova politika, navrat KJ, to vse vypovida o tom, ze jedinou ambici je snad alespon zaplatit z neceho dluh enicu, tezko ovsem rict, zda je to realne, zvlast, kdyz tym bude hrat prumer. Bohuzel vec nemuze vyresit ani pripadny prodej slavie, protoze majitele nemuzou pripadnemu zajemci ani zarucit, ze vlastni akcie slavie..

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      DrFe1     před 14 lety 25.08.2010 18:29 |  
      0 0

      Když si přečteš staré předsezónní komentáře na těchto stránkách, tak tohle očekávalo spousta lidí. Zejména složení zálohy budilo hrůzu svou pomalostí a neakčností, což se potvrdilo. To že se bez útočníků hrát nedá, se potvrdilo kupodivu také. To že Jarolím mužstvo nepozvedne se opět "překvapivě" také potvrdilo. Jediné co je trochu překvapující je, že i obrana hoří víc než obvykle a podpora útoku je prachbídná. Jediná možnost jak to pozvednout je začít znova s novým trenérem a vybudovat nové mužstvo. Nebo se smiřovat se středem tabulky, což je bohužel asi záměr našeho vedení ....

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 18:48 |  
        0 0

        přesně, hlavně se prosím netvařme že to nikdo nečekal ,čekala to dle diskuzí nejméně polovina lidí , kdyby se tahle sezona vypustila čert to vem kdyby to bylo za cenu budování kádru , ale že se vypustí s hráčema co příští sezonu budou ještě víc nepoužitelní a že se bude hrát stylem my žádný ambice nemáme a prohra o gol v teplicích je dobrej vysledek to opravdu ne, jsem zvědavý kolik zastánců KJ aby dostal další půlrok tu bude na podzim, myslim že zase víc než by bylo zdrávo, no Kdo chce kam, pomozme mu tam.

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          opicemag     před 14 lety 25.08.2010 19:08 |  
          0 0

          Jistě, ale jak budovat kádr, když nejsou vůbec žádné peníze na posily a nevypadá to, že bychom měli nějaké hráče, kteří by se mohli hned zapojit, v B týmu. S tím, co tam je, se sotva dá něco uhrát. Příšerná obrana (a ani Hošek by jí nijak nezachránil), přestárlá záloho (kde za něco stojí jen Ragued a Kisel) a žádný útok. A vzhledem k tomu, že nemáme peníze, tak ani nelze očekávat, že by se to nějak změnilo. Potřebovali bychom tak 5-7 nových hráčů. Což je zcela nereálné.

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            tolsimir     před 14 lety 25.08.2010 19:12 |  
            0 0

            Na druhou stranu pred tremi lety jsme na tom financne byli snad jeste hur a jak pak ta sezona dopadla. Chce to doufat v podobny zazrak

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              opicemag     před 14 lety 25.08.2010 19:14 |  
              0 0

              Kolikrát se takový zázrak stane?

              • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 19:23 |  
                0 0

                pardon ale i kdyby se tam dali hráči z becka tak horší než s teplicema a libercem to nebude a aspon se otrkaj, tohle nema budoucnost, vysledky se nedelaj tak se na to muzem vykaslat a nechat to hrat ty mlady. Ono by to tak strasny taky nebylo a aspon by ta odepsana sezona mela nejakej smysl.

                • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                  spojka     před 14 lety 25.08.2010 19:28 |  
                  0 0

                  Přesně tak. Radši budu dvanáctej v sestavě s Belaidem, Korešem, Mikulou nebo Palkem, než osmej v sestavě s Kiselem, Jarolímem, Vlčkem nebo Hubáčkem.

                  Opravdu bych rád věděl, jestli Karel je schopen uvažovat dál, než v horizontu jedný sezony, nebo jestli už žije jen od zápasu k zápasu.

                  • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                    opicemag     před 14 lety 25.08.2010 19:36 |  
                    0 0

                    Souhlasím.
                    Nevím, co si myslí Jarolím. A taky nevím, co od něj čeká vedení. Jestli si uvědomuje, že současný kádr nemá na to, aby hrál na čele.

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            spojka     před 14 lety 25.08.2010 19:22 |  
            0 0

            Když nejsou vůbec žádné peníze, tak proč nehrají např. Koreš a Belaid? Proč místo nich dostali smlouvu např. Jarolím a Kisel? Proč místo nich hrají tihle starci a J.Černý, kteří mají před sebou jeden dva roky kariéry (víc už snad ne, alespoň ne ve Slavii)?

            Všude na světě se všechny kluby, které mají finanční problémy, zbavují starších a drahých hráčů a snaží se hrát s vlastními mladými hráči. Jen ve Slavii se dávají smlouvy Kiselům, Jarolímům a platí se za nic hráčům jako Toleski nebo Besta (v situaci, kdy nemáme útok).

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 00:16 |  
              0 0

              Myslím, že tvé zmiňování Kisela je nefér

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            kit     před 14 lety 25.08.2010 23:33 |  
            0 0

            Dovoluji si oponovat, vůbec to nechce 7 nových hráčů, stačili by 3. Hráli bysme 4-3-3, a potřebovali bysme akorát levýho beka, někoho do středu zálohy a klasickýho hrota... To jsou 3 hráči, ale daleko víc než o hráčích, je to o vedení, trenérovi a atmosféře okolo mužstva, a ta se s Jarolímem, Rosenem, a spol. jentak nezmění...

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              DrFe1     před 14 lety 26.08.2010 00:06 |  
              0 0

              Celkem souhlas. Hlavní problém je ve vedení a v tom, že je mužstvo špatně složené a hraje systémem který neumí (4-5-1). V tomhle se Jarolím pokusil udělat změnu, ale jako už vícekrát před tím se mu to zase nepovedlo. Nelze všechno svádět na nedostatek peněz, i s málem peněz se dá tým složit tak, aby to mělo logiku. A tohle právě u nás není. Nelze např. složit zálohu ze samých technických leč pomalých hráčů, tak jako je to nyní u nás. Řada hráčů není jako jednotlivci špatná a mohli by ve Slávii dobře fungovat, ale nemůžou takhle hrát dohromady. Musí je doplnit někdo běhavý, nějáké ostré kraje. No a to je problém trenéra, který to takhle nesmyslně sestavil ......

  2. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    Barlblog     před 14 lety 25.08.2010 19:44 |  
    0 0

    Z toho neustálého kritizování už někteří zapomínají číst. Nečekal jsem, že bude mužstvo působit takto odevzdaně. Jeho výsledky zas tolik nepřekvapují. Je mi líto, že nejvíc bojují Kisel a Ragued. Drtivá většina ostatních, včetně odchovanců a hrajících legend je v letargii. To jsem cítil na stadionu, i pak u televize.

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      spojka     před 14 lety 25.08.2010 20:40 |  
      0 0

      To není odevzdanost, oni na to prostě nemají fotbalově.

      Takový Hubáček hraje takhle "odevzdaně" a bez pohybu celých šest let, co je tady. Jenže když měl kolem sebe Suchýho, Brabce, Šventa a Tavarese, tak to procházelo v pohodě a nebylo to tak vidět. Totéž Jarda Černý - ten se nepřetrhnul nikdy, jenže v kádru z před dvou let to nevadilo, zatímco dneska už v záloze běhá jen Ragued. Vlček hraje taky pořád stejně, ale od Šmicera, Tavarese nebo Šventa dostával jiné balony, než od Jarolíma nebo Černého. Vaniak je pořád Vaniak, ale chytat za dvojicí Vomáčka - Trapp je něco jiného, než za dvojicí Suchý - Brabec.

      Pak je tu skupina hráčů, kteří jsou prostě pomalí, neohrabaní a nefotbaloví. A budou pořád, i kdyby trénovali 24 hodin denně a makali na 100%. To je třeba Trapp, Vomáčka nebo Koubský. Třeba u Vomáčky vidíš v každém zápase maximální nasazení, ale ani tak vůbec nestíhá.

      Mimořádnou odevzdanost vidím u dvou hráčů - Čelůstky a Zákostelského.

      Čelůstka - co se tím klukem za půl roku stalo, to je záhada. Pohybově vypadá jak po prodělané obrně... jako kdyby běhal se zataženou brzdou, pomalý, nepřesný, těžkopádný. Kolikrát je napravo zcela prázdno, stoper by tam mohl dát přihrávku, ale Čelůstka je ještě za stoperem... když už se vysune dopředu, tak se vrací lehkým výklusem (doporučuji se podívat na protiútoky Liberce a Čelůstkovy návraty do obrany). Ke všemu hoří i v obraně, kde soupeřům "žere" průhledné kličky, naposledy třeba první gól v Teplicích, který jde za ním.

      Zákostelský - vždycky platilo, že když už se na hřiště dostal dorostenec (navíc odchovanec), tak i kdyby neuměl kopnout do míče, tak to aspoň "odjezdil". U Zákostelského není vidět ani tohle. Přijde na hřiště na pár minut, je čerstvý, ale plouží se bez zájmu (takhle pomalý prostě náctiletý kluk být nemůže), vypouští souboje, nezapojuje se do hry... nechápu.

  3. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    jiras     před 14 lety 25.08.2010 22:16 |  
    0 0

    Žilina koupí jednoho útočníka a ten si dělá prdel z jedenácti sparťanů. My máme pět středních záložníků a všichni si dělají prdel z nás. Bez útočníka se asi fakt nehneme, ať u toho KJ bude nebo ne.

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      slaviator     před 14 lety 25.08.2010 22:39 |  
      0 0

      nejhorší je, že nám by nepomohl ani Drogba, protože by si všechny míče musel vzít deset metrů od našeho vápna a přesprintovat s tím celý hřiště, protože ta partička lenochodů v záloze by mu nehrála, ani kdyby se nabízel já nevím jak...

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        lassiter     před 14 lety 25.08.2010 22:46 |  
        0 0

        a tak zas to nepřehánějte

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          Kactus     před 14 lety 25.08.2010 22:51 |  
          0 0

          To neni prehaneni, protoze nejhorsi je, ze ten Drogba by to hriste prebehl a dal i gol :)

          ale ze ta sparta je hezky v prdeli, uz se tesim na ten milion vymluv. Dobre ze nepostoupili, tak vydelaj min penez na potencionalni nakupy.

          Jinak, k teto sezone - vzpomente na ten ... doneck. Trvalo zhruba 2 rocniky nez jsme se z toho nejak, alespon trochu vyhrabali. To same tiraspol. Jeste tato sezona bude dle mne hodne bidna.

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            spojka     před 14 lety 25.08.2010 22:58 |  
            0 0

            Těch hodně bídných sezon bude asi víc. Dřív totiž bylo díky práci s mládeží a lidem typu Říčky odkud brát a co prodávat. Teď nic takového na obzoru není.

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              quelhar (admin)     před 14 lety 25.08.2010 23:03 |  
              0 0

              A proto mame v poslednich nominacich v U18 ctyri reprezentanty, v U17 taky ctyri a v U16 tri.

              • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                hiker42     před 14 lety 25.08.2010 23:12 |  
                0 0

                quelhare, sám víš nejlíp, kdy debutovali resp. sbírali minuty za A-tým Švec, Suchý, Necka nebo Míňa. kdo z dnešních 18-letých má na ostrý start v A? Mikula? kdo dál prosím?

                • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                  quelhar (admin)     před 14 lety 25.08.2010 23:25 |  
                  0 0

                  Hurka by se podle me neztratil, zbyle tri reprezentanty (Prosek, Simecek, Cepelak) jsem zatim nevidel tolik, abych to mohl posoudit.

                  • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                    Barlblog     před 14 lety 26.08.2010 00:01 |  
                    0 0

                    Musím s tebou souhlasit. Vidím dokonce i v B-týmu adepty na posun, otázka, zda je neochota ze strany vedení A-týmu. Jediné, co je potřeba je trpělivost. Pro vždy a všude kritizující. Ani Švec, ani Necka, ani Suchý a už vůbec ne Milan Ćerný, nehráli hned od začátku jako světová extratřída. To vynucená trpělivost, nebo rozumné vedení jiných lidí, spíše než KJ, z nich udělalo opory a kvalitní hráče.

                    Hůrka je a podle mě i bude pravé křídlo. Nikdy to nebude hrot, ale náhrada za už zenitního Vlčka.

                    Neví někdo, zda nám nedluží Prešov za Diviše?

                    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 00:21 |  
                      0 0

                      Trochu se zapomíná na to, že trenér, který dal jako první šanci Suchýmu či Míňovi byl KJ

                      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                        slaviator     před 14 lety 26.08.2010 00:23 |  
                        0 0

                        při "rozlučce" Kuky v Příbrami, konec sezony 2004/05, když jsme měli marodku a vybrakovanej kádr... prostě "musel"

                        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                          slaviator     před 14 lety 26.08.2010 00:24 |  
                          0 0

                          teda mám to tak zafixovaný, že naskočili poprvý v Příbrami - a ještě snad Janda?

                          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                            chosejn     před 14 lety 26.08.2010 16:14 |  
                            0 0

                            Ještě měl premiéru Eliáš, ale ten se za tu šanci záhy odměnil útěkem do Jablonce...

                • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                  skman     před 14 lety 26.08.2010 09:19 |  
                  0 0

                  kdyztak me oprav ale co si pamatuju tak jmenovani hraci nastoupili tehdy proti Pribrami protoze nemel kdo hrat... o tom jestli na to maji nebo ne by se dalo tehdy polemizovat, ale dostali sanci vesmes ji vyuzili dobre a dostali dalsi prilezitosti protoze jini hraci nebyli... tak to bylo a ver ze za nedlouho se do tohoto bodu taky dostanem rikam bohuzel... jinak k te mladezi mame tam jeden hodne silny rocnik

              • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                slaviator     před 14 lety 26.08.2010 00:28 |  
                0 0

                bohužel, v tomhle je dnes více či kdy jindy cejtit snaha určitejch agentů tlačit do mládežnickejch repre svý klienty. A taky jsou, obecně vzato, slabší ročníky - nejen než ročník kolem Nedvěda, Šmicera a Bergera, ale i než ročník kolem Fenina, Mazucha či Suchého. To, jestli máme nebo nemáme v mládežnickejch repre tolik nebo tolik hráčů, proto neberu jako bernou minci. Jako bernou minci beru to, kolik z mládežnickejch talentů dokážeme začlenit do A týmu nebo alespoň v rámci možností prodat do jinýho týmu (jestliže pro Hoška tu na úkor Vomáčky, Hubáčka, Trappa či Koubskýho nebylo místo, tka pět milionlů za něj je superverkauf)

                • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                  hiker42     před 14 lety 26.08.2010 09:12 |  
                  0 0

                  souhlasím, mládežnické repre nejsou měřítko. pokud by Prošek, Šimeček nebo Čepelák na ligu měli, tak bysme o tom věděli a minimálně v širším kádru A by byli.

  4. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    jiras     před 14 lety 26.08.2010 00:51 |  
    0 0

    "Jsou to prostě objektivní příčiny. Kdybychom byli kompletní, naše šance by se zvýšily a bylo by to z naší strany lepší. Na Žilině bylo znát, že je kompletní a konsolidovaná." J. Chovanec po odvetě.

    To já jen až někdo zase bude mlít cosi o tom, jak skvělej je Chovanec řečník proti KJovi.

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      slaviator     před 14 lety 26.08.2010 00:57 |  
      0 0

      Vždyť má pravdu, vždy to jsou objektivní příčiny. Kdyby byla Sparta kompletní, měla lepší hráče a lepšího trenéra, tak by jistojistě vyhrála. :)

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 01:14 |  
        0 0

        KJ by pro změnu řekl něco o tom že šance byly a kdyby se proměnili tak sme mohli vyhrát :D

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          DrFe1     před 14 lety 26.08.2010 09:55 |  
          0 0

          Jo přesně. Vždycky mluví o neproměněných šancích (které se prakticky vždycky nějáké najdou). O tom jakým stylem jsme hráli, co se dařilo nebo nedařilo, se člověk nedozví nic.

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        jiras     před 14 lety 26.08.2010 01:22 |  
        0 0

        Taková ta sparťanská klasika - když něco řekne slávista, je to brečení, když to samé řekne sparťan, je to shrnutí faktů.

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      DrFe1     před 14 lety 26.08.2010 09:57 |  
      0 0

      Tak to je slušný a to šlo o jedinej zápas :-o

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      slaviator     před 14 lety 26.08.2010 09:57 |  
      0 0

      ale jakej stadion by se měl ničit? my máme akorát pozemky pod ním.. ale stadion je nějaký partičky hochštaplerů

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        jiras     před 14 lety 26.08.2010 15:34 |  
        0 0

        Všichni si dáme šaratici a zacpeme kanalizaci pod stadionem, tam je to naše :)

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          slaviator     před 14 lety 26.08.2010 23:30 |  
          0 0

          nebývá kanalizace obce/města? :) tak ani ta není naše :D

  5. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    qazwerty     před 14 lety 26.08.2010 09:17 |  
    0 0

    Jj...byly hezké předsezónní ankety ohledně trenérů...Kdyby se to udělalo dle hlasu slávistického lidu, tak by tady bylo duo Zdeněk Zeman - Jakub Dovalil a Slavia by hrála útočně, pěkně na tři hroty, dávali by šanci odchovancům a mladíkům z dorostu a ikdyž by nebyly hned výsledky, tak by se začalo pracovat koncepčně....Jojo...to by byla paráda.... :)