Fortuna liga

V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

Na řadě je sedmé kolo Gambrinus ligy, Slavia hostí Olomouc. Hraje se v pátek od 17:30, utkání vysílá Nova Sport.

Olomouc vstoupila do Gambrinus ligy o poznání lépe než Slavie, na kterou má náskok už šest bodů. "Čeká nás mužstvo, které má formu, ale určitě není neporazitelné. Pokud chceme uspět, musíme zlepšit naší produktivitu, v zakončení musíme být důraznější a pohotovější," řekl před utkáním Karel Jarolím.

Po šesti odehraných kolech se Slavia znovu propadá do ligového průměru. Především výsledky z posledních dvou kol jsou zarážející. Jak s Libercem, tak s Teplicemi šli slávisté do vedení, ale oba týmy dokázaly skore otočit.

Nezahrají si Hloušek, Naumov, Kaufman. Start Koubského je nepravděpodobný.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Čelůstka, Trapp, Vomáčka, Hubáček - M. Černý, Ragued, Jarolím, Kisel, J. Černý - Vlček

Komentáře (104)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

    mpik     před 14 lety 26.08.2010 07:40 |  
    0 0

    Opravte si ten titulek!!! Ta hrubka bije do očí!

    • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

      martin08     před 14 lety 26.08.2010 16:14 |  
      0 0

      treba to je zamerna provokace:):):)

      • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

        slaviator     před 14 lety 26.08.2010 21:04 |  
        0 0

        sabotáž, nesmí se říkat a psát "Eden", tak sabotujeme název :)

        • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

          DrFe1     před 14 lety 26.08.2010 21:45 |  
          0 0

          Kutník je prostě odbojář. Ten se nebojí jim to takhle natřít ! :-)

          • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

            slaviator     před 14 lety 26.08.2010 22:26 |  
            0 0

            btw pročítám si, co se ve Slavii stalo za posledních pět let, co tu je Jarolím, jak to před cca dvěma a půl roky začal srát, jkk se to začalo hroutit a jak pár lidí, co na to upozornovalo a bylo pro ho tehdy odvolat, bylo uráženo. Kdyby byl odešel po prvním titulu, stejně jako byl odešel/byl odejit Mancini v Interu po zisku titulu, byl by Jarolím za boha pro 99,99% slávistického národa. Pokud by skončil po druhým titulu, tak by byl za boha. A Slavia by i byla jinde než dnes. Tím, jak skončil/neskončil po zpackané loňské sezoně a že se vrátil a letos je to snad ještě horší, než loni, bez nějakého alespoň trochu viditelného pokroku, tak až skončí, tak se mu socha před stadionem asi těžko vystaví, ale všichni si oddychnou... Přitom jak jsme byli pitomí, chtít ho odvolat jen proto, že nám spadly dva tituly do klína a že se tu točili hráči a že sem přicházeli Abrahámové den před koncem přestupovýho období a pak hnedka hráli proti Budějkám v základu, ač dva měsíce předtím KJ prohlásil, že chce mít kádr kompletní už na začátku přípravy... Tihle Abrahámové, Střihavkové a další. Teď bychom ho museli nechat nevím co, když tehdy za tyhle prkotiny jsme chtěli změnu trenéra...

            • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

              slaviator     před 14 lety 26.08.2010 22:29 |  
              0 0

              http://lukasvojtech.blog.idnes.cz/c/132479/Jarolimovych-pet-let-ve-Slavii.html

              05.08.2009 Do poslední chvíle věřili slávisté v postup do play off fáze předkola Ligy mistrů. Po bezbrankové remize z Moldávie vedli sešívaní v Edenu už od 15. minuty gólem Adama Hlouška. Postup jim ale gólem v poslední minutě zápasu sebral po standardní situaci Jose Ferreira. - tohle bylo snad za těch pět let ale nejsmutnějších, jak na to teď s odstupem pár měsíců koukám :( a když si dneska vzpomenu, jak jen Hanuš sednul na zadek a čučel... grrr

  2. Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

    Fallen (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 09:52 |  
    0 0

    A zase dostanem minimálně tři kusy :( Když obrana nakopává balon na jediného útočníka pobíhajícího mezi 5 o hlavu vyššími protihráči a tak vyřadí ze hry vlastní zálohu, která je nejsilnější částí našeho týmu, pak je těžké s tim něco dělat.

    • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

      DrFe1     před 14 lety 26.08.2010 10:02 |  
      0 0

      Kdyby jsme najali nějákýho atleta co v životě nekop do míče, tak roli útočníka naplní +- stejně jako Hora nebo Vlček. Jediný pozitivní výsledek našeho "útočení" je totiž ten, že náš "útočník" zběsilým pobíháním trochu naruší soupeřovu rozehrávku.

      Toho Hory je mi trochu líto. Na to aby jako sám voják v poli s míčem něco udělal proti několika protihráčům zatím nemá a tak se tam plácá jako ryba na suchu. Návrat ke hře na 2 útočníky považuji za naprostou nutnost.

      • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

        slaviator     před 14 lety 26.08.2010 10:48 |  
        0 0

        Hora, Zákostelský/Hurka/Vyhnal - střídání Vlček. Jsem pro.

        • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

          Fallen (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 10:52 |  
          0 0

          Kdokoli. systém 3-5-2. Kvalitního stopera nemáme žádného, tak na co stavět dva, když pak stejně brání Ragued. Bude se hrát hurá útočnej fotbal a klíčové je dát víc gólů než soupeř :D

          • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

            japhy     před 14 lety 26.08.2010 13:13 |  
            0 0

            Hele, to je fakt. To by v té obraně mohla klidně zůstat trojice Hub-Trapp(Koubský)-Čelůstka. Útočení by po nich nikdo nechtěl a měli by hoši klid :)
            Ale jinak bych vážně dal do středu Belaida. I když to bude flákat jako dříve, určitě i tak toho naběhá víc, než JČ nebo nenatrénovaný LJ. A navíc to v noze prostě má, což letos ukázal při jednom střídání, kdy za pár chvil dal víc přesných centrů a pasů, než zbytek týmu.
            A ještě dovětek k Žilině. Zíral jsem, jak se taky dá hrát ke konci zápasu, když vyhráváte- žádné nekonečné polehávání, komická výměna vhazujícího hráče(Liberec u nás), odkopy od brány netrvaly hodinu, atd. Minimálně za to jim tleskám ve stoje a je mi hanba za českou ligu. I ta opěvovaná Plzeň hrála na Spartě nechutnou komedii. A to jsou věci, které lidi od fotbalu odradí. No, a nakonec uslyšíte od hráčů a jiných odporníků, jak někoho pochválí za taktické dohrání zápasu :(
            Když nad tím tak přemýšlím, tak u nás (liga) jde většinou v podstatě o to dát nějak gól a pak to nějak ubránit. Jdu blejt.

            • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

              janko (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 14:08 |  
              0 0

              Vyjdu z toho, že nemáme prachy, a proto tahle sezona měla být překlenovací bez nějakých ambicí, tažena zkušenýma pardálama (toto je jen má domněnka, protože to tak na mne působí) a tito zkušení dokázali přijít 2x po sobě o vedení a prohrát, tak bych do toho hrábnul a postavil to následovně:
              Jaakkola - Palko, Koubský (bude-li zdráv), Čelůstka, Mikula - Koreš, Belaid, Ragued, Kisel, Míňa - Zákostelký

              Nevěřím, že by to byla větší bída....

              • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

                japhy     před 14 lety 26.08.2010 14:15 |  
                0 0

                Pominu-li to, že jsme v tomhle rozestavení odehráli strašně málo povedených utkání, tak bych se do sestavy přeci jen snažil propašovat Jandu.

      • Re: V pátek v Sinot Tip Aréně s Olomoucí

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 13:08 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Škoda Hory a na dva hroty.

  3. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    jiras     před 14 lety 26.08.2010 17:01 |  
    0 0

    Snad se po zápase nebudeme muset stydět, že Slavia od začátku brání remízu.

  4. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 17:24 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Já jsem asi nenapravitelný a tak na Olomouc půjdu. Ale už teď si říkám, jestli náhodou "nejsem ještě větší vůl, než jste všichni doufali" :-)).
    Mě vlastně může překvapit jen to, že bychom absolutně změnili úplně všechno a vyhráli jsme. Co myslíte, nastane ta změna.......
    Jinak co se týče našich nesplacených pohledávek vůči ENICU, nakonec se ukázalo, že mám pravdu i s tou kapitalizací a i s rozhodnutím londýnského soudu.
    Ale protože jsem slíbil, že si počkám, tak si počkám.
    Pokud jsem měl možnost vidět "rudého" v Žilině, a s tím, co tam postavil Chovaněc, už bych s Palkem nečekal ani minutu. To je jedno, jestli hrajeme s Olomoucí nebo s "Dolní horní". Čím dříve se začnou otrkávat, tím líp.
    Ba ne, ona bude sestava přesně tak, jak jí napsal Tkutnik. A tak mohu jen doufat ....., ale mám pocit, že pokud se to nezačně lepšit, bude potřeba asi zvednou hlas. Slavia si nezaslouží, aby se její jméno takhle propadalo do propasti naprosté průměrnosti.
    Sokrates55

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 18:00 |  
      0 0

      nechci být pesimista ale mě se zdá na veškeré zvedání hlasu už trochu pozdě, mělo by se bez emocí uznat že Karel prostě na to už nemá ( dost mě mrzí že tohle nechce uznat on sám ) vzít se mladej trenér a začít to hrát opravdu stěma mladýma klukama, body oželíme a aspon to opravdu bude to světýlko na konci tunelu , mladej kádr když se sehraje a věří si tak může dokázat obrovský věci, zvlášt když bude dobře doplněn zkušenostmi, Kysel , J.Černý, Koubský atd. tahle hra na nic a pro nikoho nemá valnej smysl , protože to jediné co se po ní chtělo stejně neplní ( body )

      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

        slaviator     před 14 lety 26.08.2010 18:04 |  
        0 0

        přitom loni to začalo vypadat v naší situaci i docela dobře (Vaněk, Koreš do sestavy), očekával jsem, že letos dostanou víc příležitostí... a s nima třeba Mikula, Mareš nebo Vyhnal se Zákostelským :(

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 18:03 |  
      0 0

      Nikdy bych to nenazval, Sokrate, nenapravitelný. Sám mám pětiletou permanentku a budu chodit na každý domácí zápas, pokud mi to moje práce umožní bez ohledu na výsledky. To mám jasné a konám tak dlouhá léta. A že jsme na tom v minulosti bývali i daleko hůře než nyní. Stále si myslím, že máme kádr na ligu nadprůměrný. Co víme všichni, chybí útočník a vůbec, gólových hráčů pomálu. Taky určitě časem pomůže návrat Hlouška. Na útočníka čekám jak na smilování a nechápu vedení, že se v tom něco nekoná. Že nejsou peníze neberu, když se celé léto zkoušeli různí adepti, tak nějaká rezerva na ně být asi musela. Liga je celkově vyrovnaná a dále vyrovnaná bude, pro nás teď nastává hodně důležitá pasáž, která nás může nakopnout nebo srazit a fanoušky budou naši kluci setsakramensky potřebovat. Takže: "vždycky jsme s vámi".

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      Barlblog     před 14 lety 26.08.2010 18:06 |  
      0 0

      Objektivně musíme uznat, že Sparta má momentálně lepší starší mládež. Je to šance i pro nás. Nikdo v našich podmínkách nedokázal dlouhodobě udržet linii doplňování odchovanců do mužstva. Výmluvy o kvalitě a další nesmysli už všichni odmítají poslouchat, protože hráči, kteří přišli z venku, nejsou na svých postech lepší, ba naopak, spíš je to podprůměr. Proto očekávám, že někteří nadějní sparťani se neprosadí. Ono jen příklad Jeslínka, Zemana, či Folprechta hovoří jasně. Někdo může namítnout, že to nejsou zrovna horníci trávníku a asi se nepředřou, ale od toho je psycholog (po příjmutí odborníka dlouhodobě volám) a trenér motivátor.

      V naší situaci nám chybí rychlost, a proto bych obětoval někoho z dvojice Jarda Černý/ Lukáš Jarolím.

      Vaniak (Jaakola, pokud je Martin zraněný) - Čelůstka, Trapp, Hubáček, Palko - Ragued - Kisel, MČ, JĆ, Koreš (Hora) - Vlček

      Hrotový utočník nám chybí stále, bohužel se k tomuto problému přidala i rychlost a nedůraz zálohy. Neví někdo, zda nám Prešov nedluží za Diviše? Pokud ano, vřele bych KJ doporučoval Katonu. Je to podobný typ jako Pilař, s tím rozdílem, že může hrát všude v záloze. Jako ofenzivní, pravý i levý záložník. Malý, rychlý, dobrá střela a technika.

      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 19:07 |  
        0 0

        Aspon takto by se sestava zkusit mohla. Nicmene si taky myslim, ze ta rychlost neni jen v nohou, ale i v hlave. Pokud se Mina rozbehne s balonem a razem jsou vsichni zaloznici za nim a nikdo se mu nenabizi v pohybu, pak je to tezky. Chybi navyky nebo vule hrat rychle dopredu, hraci bez balonu by se meli aktivne nabizet do nabehu a tim vytvaret tlak na obranu a precisleni.. byt se mi tez nelibi prestarly kadr, ale trener je odpovedny i za to, jakej je herni projev, i s horsim kadrem se da hrat lepsi fotbal, pokud se hraci donuti k pohybu a vedi, kam si nabihat a co hrat. Viz Plzen, Olomouc, Zilina.. kolikrat hraci Ziliny precislili spartany diky pohybu hracu bez mice.. bohuzel KJ je v tomto uz delsi dobu mimo..

      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

        dejva     před 14 lety 26.08.2010 19:31 |  
        0 0

        Přesně takových záložníků máme v kádru asi pět. Pokud by bylo vše optimální do kádru by měly chodit jen opravdové posily. Tzn. hráči pravidelně nastupující za U21 či (hráči repre A jsou utopií). A ne nějaký kopálista z posledního týmu slovenské ligy. Dobrým příkladem jsou černé perly nastupující za rudé.

        I slepý by si musel všimnout, že to ve Slavii neklape. Na naší ligu máme skutečně nadpruměrný kádr. To že si hráči nedají přihrávku na dva metry není tím, že by zapomněli hrát fotbal, ale tím že se dostali do špatného psychického rozpoložení. V našem případě je to dáne penězy. Hráči nedostavají finance na které mají podle smluv nárok a když neplní podmínky jedna strana proč by je plnila druhá. Neustálé výkřiky do tmy „ jak příště zabereme už kvůli fanouškům „ jsou jen nutné žvásty.

        Z posledního zápasu bylo jasně patrné, že takto poslakádanému týmu styl který se KJ naučil od Van Gaala absolutně nevyhovuje. (Nizozemec by s ním ostatně taky neuspěl pokud by ho chtěl praktikovat s Gomezem v útoku a bez Robena).
        O tom dát se cestou vypuštění sezony dvou a začít budovat kádr který bude schopen se dostat na první místo se dá diskutovat. Ale berme v úvahu naší ekonomickou situaci( celkově). Po letech bez výsledku a jednom velkém úspěchu bude kádr rozprodán a celá koncepce je opět v prdeli.

        • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

          jiras     před 14 lety 26.08.2010 20:18 |  
          0 0

          Ad výplaty - taky by si hráči mohli uvědomit, že si za to z určité části můžou sami díky Tiraspolu. Zase úplně tak hrozné to taky nebude, na chleba mít budou. Kdyby jim nešla ani koruna, tak už tu dávno nejsou, nevrací se Jarolím s Kiselem, Ragued hraje nejlíp co je tady. Tím že všechno odchodí a umístí se v půlce tabulky si k penězům určitě nepomohou. Jestli si to neuvědomují a opravdu hrají prd z tohoto důvodu, tak jsou banda idiotů.

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            Barlblog     před 14 lety 26.08.2010 20:40 |  
            0 0

            Souhlas.

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            slaviator     před 14 lety 26.08.2010 20:49 |  
            0 0

            souhlas.

        • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

          Barlblog     před 14 lety 26.08.2010 20:39 |  
          0 0

          Ach můj bože. Rok a půl jsem tu upozorňoval na Dvořáka s Pilařem. Byli označeni za čutálisty z Horní Dolní a se slovy: "Jak by nám hráči II. ligy pomohli" Je tu spousta lidí odmítala.

          Teď je Pilař nejcenější levé křidlo ligy a Dvořák je hodnocen vždy velmi dobře, když nastoupí. Silný, perspektivní hráč. Jejich cena je samozřejmě už mimo naše současné možnosti.

          Kdysi jsem tu zmínil Ďuriše a všichni se mi vysmáli, že je to utočník, co sbírá karty a nedává goly. Pavel Vrba, genius, co by měl převzít Slavii, si to zjevně nemyslí a angažoval ho.

          Lubo Bernáth. Psal jsem v příspěvcích. Že mě zaujal Uškovič a Bernáth. Reakce byla, že provinční střelec Trnavy je nesmysl. Tento hráč dal už 7 golů v této sezoně. Celkově má na Slovensku statistiku v Lize 54/18. Spočteno na minutáž. Jeden gol za 2 zápasy! Vysoký, silný na balonu.

          To, že je někdo z momentálně posledního celku Corgoň ligy ještě neznamená, že to není reprezentant. Katona je hráčem U21 Slovenska. Minulou sezonu byl nejlepším střelcem Prešova s 5 zásahy a měl na svém kontě 9 golových přihrávek! Pokud je tohle čutálista, co prohlásíš o drtivé většině hráčů v Gambrinus lize?

          Pokud si někdo myslí, že skauting funguje tak, že přijedeš do Senegalu a vytáhneš si nejlepšího hráče z Dakaru, tak by měl vystřízlivět. Tito hráči jsou rozebráni. Důvod, proč máme Cipra a jeho oddělení je, aby hledali dostupné varianty za málo peněz. Neobjevená kvalita není reprezentant, nýbrž Tavares, Belaid (před mozkovou unavou) , Ašanin, Švento atd.

          Chtěl bych se zeptat na těch 5 jmen. Zajímalo by mě kolik máme univerzálu, rychlých, bojovných, s dobrou technikou a ostrou střelou. Nějak jsem si těch hvězd při zápasech nevšiml. Možná to bude tou pekelnou rychlostí kombinace, nebo, že hráči rotují a mění si posty. Dle mého máme jednoho a ještě zraněného - Hlouška.
          Katona je navíc ideální v tom, že pokud nám Prešov dluží, mohl by zaplácnout svůj dluh takto.

          Takto nakonec bych rád upozornil na Zoltána Harsányi z Dunajské Stredy. Mladý utočník (1987), který ve 20 letech odešel do Boltonu. Vybral si ho Samuel Lee. Pro ty co by chtěli kritizovat. Momentálně asistent v Liverpoolu. (Jako jeden z mála přežil Beníteze) Vyšší, rychlý hráč. Má podepsanou smlouvu na 6 měsíců v DAC se 6 měsiční opcí. Jeho cena by byla v zimě minimální (můžeme poskytnou i náhradu ve formě hostování bez opce). Dunajská Streda je slabý klub, možná ještě v horší situaci, než Prešov.

          Jinak Aleksandr Kokko odešel na hostování v rámci Finské ligy. Jeho stávající smlouva byla do října, ale asi v tom bude nějaká kulišárna. To by si chlapci z managmentu už mohli najít sami.

          Litteri už je na hostování v rámci Italie. Salernitana Calcio.

          Sagbo je pořád v Monacu. Spekuluje se o odchodu Parka, nebo Gakpého, tam to asi nedopadne. Saber Khlifa (širší kádr reprezentace Tuniska :-) ) je pořád v Esperance Tunis, smlouvu má do konce sezony (2011). Esperance je vládce Tuniského fotbalu a velmi dobrý Africký klub. V utoku mají přetlak a to hlavně kvůli Eneramovi a Ayarimu. Reprezentační utočníci Nigerie, respektive Tuniska.

          Jak je vidět. Možností je dost, otázka je, jestli sportovní usek vůbec hledá levnou alternativu, která by nám v utoku pomohla.

          Jinak na naší ligu máme kulový. Sundejme si prosím růžové brýle. Sparta je před námi ve všech řadách. Její neschopnost pramení z toho, co si popsal - psychická labilita a nedisciplinovanost. Jablonec má lepší utočnou fázi a zálohu považuji za srovnatelnou (Piták, Haurdič, Pavlík...). Obrana jim hoří, jako nám. Baník možná nemá výsledky, ale má neskutečně progresivní kádr. Mnoho talentů ve všech řadách. Olomouc. No. :-) Šultes, Ordoš, Hubník, Hořava, Rossi, Dreksa...

          Plzeň je kapitola sama pro sebe. Dle mého názoru má jednu z nejlepších obran ligy v čele s Bystroňem a Radou. Záloha je asi nejlepší ligová. Koláŕ, Petržela, Horváth, Rajtoral.

          Jediné problémy těchto klubů je trochu užší kádr.

          Přestaňme si prosím namlouvat, že jsme nadprůměr a že to není možné, bachom byli dlouhodobě bez pohárů. Je to možné. Slavie může spadnout do průměru.

          Pokud dáme prostor odchovancům a následně je prodáme, je to v pořádku. Jinak nelze fotbal dělat. Problém je, že místo toho, abychom přivedli na místo Necida hráče za milion Euro, koupíme 3 Besty, Střihavky a Vasilijeviče + to všechno pojistíme výhodným hostováním Blažků z Liberce. Takto se opravdu nedá dělat fotbal. My bojujeme s utočnou fází už od Necidova odchodu. A nebýt Fořta, neviděli jsme tu žádného hrotového utočníka. To je výsměch a neschopnost.

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            Gordon (host)     před 14 lety 26.08.2010 21:46 |  
            0 0

            Mno ono s utocnou fazi snad bojujeme uz 10 let, vem si kdo daval goly naposled, vlcek na jednu sezonu, necid na jednu sezonu, fort nedaval goly nikdy- nevim co z nej delate zachrance, kuka vecna mu slava byl ke konci obcas na infarkt, senkerik jak mu sednul zapas, adauto nejakou sezonu nez si na nej zvykli v lize, Gauchco ani netusil stejne jako Toleski, Svancara 30milionovej omyl- jeste tedko na nej vzpominam.. :D, T. Dosek za mlada mu to tam strilelo, mozna tim ze si ho pletli s bratrem a obranci byli dezorientovani, pak tusim lukas odesel a sel do kytek i tomas :/.. a nejake vagnery a dalsi si uz nevzpominam.... Vemte si takoveho nekopu Tumu, co hral za petru Drnovice, tam se udelal na strelce ligy s 20 goly, ostatni meli okolo 15, kde sou ti kanonyri... :((((

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            dejva     před 14 lety 26.08.2010 22:43 |  
            0 0

            abych pravdu napsal já toho Katonu nikdy hrát neviděl. za U21 má ve svých 22ti letech odehráno 26 minut. o to ale nejde. nepřipadá mi zrovna vhodné řešit dluhy takovýmto způsobem na jedné straně. (je to vůbec možné?) a volat po nějaké koncepci na straně druhé. Máš jistě o fotbalistech dobrý přehled zajímalo by mě odkud čerpáš. Souhlasím s mnoha věci které píšeš.

            V naších podmínkách ale asi není možné nakoupit hráče za 1mio euro a více, viz. Hloušek vedení si myslím dvakrát rozmyslí ( i kdyby na hráče bylo) zda půjde znovu do rizika obrovské investice která může být nadlouho znehodnocena zraněním.

            ještě k těm výplatám . ono je v týmu ale také dost hráčů kteří neúspěšnou kvalifikaci o LM nezažili.i na ně ale působí ta "blbá nálada". jinými slovy pokud bylo vše tak jak má hrála by Slavia úplně jinak.

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 23:06 |  
            0 0

            Nechci rypat do starych ran, ale nemuzu nevzpomenout na tantala, kterej - byt celkem emotivne - uz pekne dlouho upozornuje na prestupovou politiku, na to, ze kadr ztraci hodnotu a perspektivu, ze se vyhazuji penize za hrace bez kvality, kteri jsou pro klub jen financni zatezi, perspektivnich hracu se zbavujeme pod cenou, ze vetsina kvalitnich hracu uz byla prodana a zbyl prumer, ze bez vychovy a nasledneho prodeje hracu nelze prezit. Zminuje se, ze porad zbyvaji mladi perspektivni hraci...ale Celustka upada do prumeru, Janda snad uz byvalou formu ani nenajde, Kores sedi na lavicce v letech, kdy Suchy a spol. uz hrali, Mares a spol jsou v hlucine, mladi brankari nedostali sanci, Hosek v teplicich, dalsi a dalsi jen absolvuji kolecko - becko - lavicka - hostovani - prodej, tj. bud dobre hrace nevychovavame nebo o ne neni v acku zajem, kdo stale veri, ze tomu tak neni, at si zrekapituluje cesty tehle kluku..proc by meli dalsi skoncit jinak, Hurka, atd.

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            vojtechusv     před 14 lety 26.08.2010 23:12 |  
            0 0

            Jen bych rád reagoval na tu Ostravu. Nemyslím si, že do budoucna to bude nějak skvělý. Abych to na začátek upřesnil jsem z Příbrami, takže něco o příbramskejch supertalentech vím. Takovej Fantiš nemá problém s tim, že si zajde několik dní před začátkem tvrdě zakalit a pak sotva mžourá ze střídačky(to neni vyjímka). Asi bude kopírovat příběh Řezníčka(i když na toho nikdo nemá, to je blázen). O Šmejkalovi toho moc nevím. Pilík je taky kalící typ. Podle mě tyhle hráči nikam neporostou, ale je možný, že se mýlim.....

            • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

              Gordon (host)     před 14 lety 26.08.2010 23:35 |  
              0 0

              tady je rozdil mezi hlouskem a temi dalsimi, on treba neni tak dobrej, ale tou pili a zivotospravou predci vsechny ty "vetsi talenty" kteri si poctitaj s tema par korunama z cesky mozna rakousky ligy.

              • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                vojtechusv     před 14 lety 27.08.2010 00:06 |  
                0 0

                Jasný. Já jsem se hrozil, když někdo vůbec vyslovil "Fantiš do Slavie".
                Třeba Mišůn ten taky neni svatej, ale šel si za tim. Nejvíc směšný bylo tenkrát, jak Starka tvrdil, že ho vychovali na Marile. Tam přišel rok, dva před tim, než odešel do Celticu.
                Docela se hrozim Vaška Kadlece. Přijde mi, že se začíná spokojovat s tim, že je ve Spartě a zahrabe se.

                • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                  slaviator     před 14 lety 27.08.2010 00:39 |  
                  0 0

                  to máš těžký... vem si, že jsem chodil na gymplu do třídy s bratrancem Tomáše Frejlacha a ten měl v Příbrami tehdy v těch cca 19ti letech dvacet tisíc. Když v záloze hráli Otepka, Koloušek, ... a on byl mladý ucho co přišel z Kolína. Před lety. Kolik může mít dneska Kadlec ve Spartě, byť vezmeme v úvahu, že ta smlouva už mu nějakej ten pátek běží a byla tak podepsaná za jiný situace. Padesát šedesát tisíc měsíčně, v osmnácti letech? Není to nereálný, tak jak to s tím hráčem asi zamává. A ne každej je holt Pavel Nedvěd nebo Hloušek a ne každej má zázemí jako měl mladej Jaromír Jágr... Pak je z B týmu Sparty takový odpadliště. Teď Zeman, předtím třeba Bíro, kterej ač byl na hostování v Budějkách a zranil se, tak mu nedělalo problém hrát tady v Mostě o víkendu malou kopanou a ožrat se. Domákli se to na Spartě a bylo zle..., ale jen protože to nebylo dnes a protože se nejmenuje Řepka nebo další. Ale ono je to fuk, hlavně by si měli uvědomit ti hráči sami, že jestli jim stačí padesát tisíc tady v rezervě Sparty nebo Slavie nebo někde na hostování v druhý lize, je to jejich problém. Kdyby si něco odepřeli, mohli by třeba pravidelně hrát v TOP lize. Třeba... Neměli by to jistý, ale co je jistý, že kdyby Nedvěd ve Spartě chlastal, tak se zakopal, to samý Šmicer, Berger. Jo, na srazu někteří chlastaj, ale to bylo vždy a je to zčásti pochopitelný, neožíraj se zase každej druhej den nebo před zápasem. A i tak, i když jsou v repre, kdyby si to odpustili, mohli by bejt třeba v lepším týmu. Přece někdo, kdo vykouří denně dvě krabky cigeret (Kulič) nemůže mít fyzičku jako kdyby byl vůči cigeretám asketickej. A zmíněnej Kadlec má dobře našlápnuto bejt druhým Kuličem než druhým Nedvěděm..

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            Khadgar     před 14 lety 26.08.2010 23:40 |  
            0 0

            Sammy Lee, tos trefil, to je opravdu kvalitní odborník.
            Jinak se do toho trochu vmísím...Ostrava měla loni skvělou sezonu, ale jak vypadli dva hráči, tak šli do kelu a ještě to k tomu neunesli psychicky. Progresívní kádr to je, ale pokud by ti hráči opravdu byli talenti, tak by neskončili v Ostravě. Vydru jako příklad nedávej, to je výjimka potvrzující pravidlo, navíc za těžký prachy, který už znova nedaj.
            Jablonec má kvalitu v útoku, ale obrana se jim letos po právu sype. Loňská výkonnost je ta tam... O Plzni si myslím něco podobného, jak jim vypadne jeden z klíčových hráčů, tak na to nemají. Ale to jsi napsal.
            Sparta je opravdu někde jinde, hlavně zázemím. Můžem být jenom rádi, že jim nedošlo, že talenty do dorostu nenakupovali jen tak a že bez přeplácených a psychicky labilních hvězd by to možná bylo lepší.
            Pro mě je kapitola sama o sobě Olomouc. Není tam nějaký extra tlak, takže si to Psotka může dělat dál po svým a prosazovat si svojí cestu. Olomouc totiž těží jedině z Psotky. Jestli bych někoho ve Slavii rád viděl, tak jeho. Styl hry, který je přisuzován (momentálně neprávem) Slavii, tak přesně ten praktikuje Psotka. Když už jsme si to loni prosrali s trenérem Janů, tak doufám že za čas to někomu dojde a angažuje se právě tenhle člověk. A s Janům to myslím vážně. Trenér, kterej zná prostředí, umí být na hráče tvrdej a zároveň fér, umí trénovat a má výsledky, to byl krach sezony. Bohužel, vyšší zájmy...

            • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

              Barlblog     před 14 lety 27.08.2010 15:50 |  
              0 0

              Teď nevím, zda je to se Sammym ironie. Je to trochu samorost. :-) On v 90. letech zodpovídal za mládež Liverpoolu. Vytáhnul ho Houlier. Určitě fotbalu rozumí. :-)

              S Baníkem měl obrovskou pravdu Quelhar. Ten tak trochu předpověděl problémy. Bohužel, zatímco on poukazoval na neschopnost nahradit opory, já si myslím, že je to vina Koubka (neschopnost pracovat s velkým a DRAHÝM kádrem), problémů v kabině a blamáží s Mogilijevem.

              Psotka byl a je můj favorit. Je to ale oddaný "Olomoučák". Myslím, že bychom museli hodně lanařit. Já jsem byl pro Zemanovské řešení s mladým trenérem, který by měl blízko ke Slavii. (Dovalil, Nečas, Kozel) Miroslav Janů? Kde mám co podepsat. :-D Naprosto souhlasím. Ještě by nebylo dobré zapomínat na Stanislava Levého. Trenér, který se nebojí učit. Odborník s kontakty na Německo.

              Ale pochopení ze strany vedení a hlavně Rosena, je otázkou vývoje. Myslím, že problém není tak v KJ, jako v jeho neochotě trochu se podřídit situaci. Nikomu by asi nevadilo, kdybychom měli 8 bodů se sestavou, ve které jsou 4 mladí odchovanci a ze strany trenéra je tlak na ofenzivní, nátlakový fotbal. Bohužel, v naší sestavě jsou: Vomáčka (32 let - rok do konce smlouvy), Hubáček (33 - rok do konce smlouvy), LJ (34 - rok do konce smlouvy), Vlček (34 - rok do konce smlouvy). Celkově za nás hraje 7 hráčů starších 30 let! Z toho 4 hrají velice podprůměrně. 2 průměrně a 1 hraje skvěle. To je problém, to vadí asi nám všem.


              Ad. Dejva a jiní:

              Chodil jsem na Střední školu s fotbalisty z Kladna, Žižkova a Slavie. Někteří hrají, někteří ne. Člověk se až divil, co se dozvěděl o "treneréch". V jednom nejmenovaném pražském klubu (není tak slavný) jsem trénoval starší přípravku, mladší a pak i starší žáky. Ne sám, jsem ještě mlád, bylo to v tandemu. :-)

              Přehled? No nemám takový přehled. Hodně vím o Corgoň lize, tu sleduju pečlivě. Zeptat se mě můžeš i na Balkán (Srbsko, Slovinsko, Bosna). Chorvatsko mě nebaví, kvůli klubům, je to nuda. Byl jsem na zápasech na dovolené v Tunisku, to už u nás byl Belaid. Viděl jsem 2 naživo a od té doby se zajímám. Dost mě zajímá Francie, ale s KJ bych se asi do znalostního souboje nepouštěl. Nizozemí a Belgie + Norsko a Finsko, Švédsko jde mimo mě. Dánsko taktéž. Pak už mám jen oblíbené kluby v Top 4: Stoke City, Newcastle United F.C., Tottenham Hotspur F.C./ Valencia CF / US Citta di Palermo, AS Roma / Leverkusen.

              Zdroje: Známí a přátelé, Internet, Televize.

              Ad. Posila za milion Euro. Pokud mají lidé ve vední klubů strach ze zranění, neměli to vůbec dělat. Logika, že 1 výborného hráče evropských parametrů, nahradí 3 průměrní, je špatná. Větší risk, než že se hráč za 25 mil. Kč zraní.

              • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                dejva     před 14 lety 27.08.2010 16:29 |  
                0 0

                k tomu Leverkusenu . Na něm bylo loni v BL patrné, jak ve fotbale působí psychika. Mladý skvěle poskládaný tým vedený špičkovým koučem neprohrál snad 24 zápasů, poté přišla ztráta všech bodu ve slabém Norimberku a tým jenž byl v té době pod neskutečným tlakem ze strany Bayernu, Schalke 04( a také medií) v souboji o titul se rázem sesypal a jako by nevěděl co má hrát. 24 kol hráči nepoznali porážku a když přišla, neuměli se s ní vyrovnat.

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      japhy     před 14 lety 26.08.2010 18:53 |  
      0 0

      Pokud to KJ postaví, jak předpokládá Tkutnik, bude to vrchol. I kdybychom nakrásně vyhráli, nemá smysl takovou sestavu držet do budoucna. Vždyť tam je min. 6,7 hráčů přes 30 let a drtivá většina dávno za zenitem.

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      Kactus     před 14 lety 26.08.2010 19:16 |  
      0 0

      Sokrate, minulou sezonu, kde jsme hrali fakt hrozne a rek bych ze jeste i hur nez tuto sezonu, jsem zjistil, ze je docela dobre si dat pred tou hruzou alespon par piv a panaku. Ono to v te vesele nalade neni zas az tak spatny fotbal :)
      I kdyz, tu minulou sezonu se na to nedalo koukat ani v hodne podrousenem stavu ...

  5. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    dejva     před 14 lety 26.08.2010 18:13 |  
    0 0

    jen taková odbočka M.Abraham se dohodl na roční smlouvě ve SV Wehen Wiesbaden.(3. liga)

  6. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    Gordon (host)     před 14 lety 26.08.2010 19:52 |  
    0 0

    To uz je fakt moc, ze noviny a ofiko stranky budou psat synot tip arena, dejme tomu, ale aby to psali i fanouskovske stranky.... nechci se dozit toho az mi bude nejakej spratek "ultras" za pet let rikat ze nevi co je eden, ze chodi na synot...... EDEN NAVZDY

  7. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    Chlupp (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 21:03 |  
    0 0

    Snad se to hraje v Synot tip aréně EDEN, ne? Tak to tak laskavě pište, ať celá široká veřejnost ví, kde ten stadion je a nehledá ho po celé Praze!!

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      DrFe1     před 14 lety 26.08.2010 21:42 |  
      0 0

      Hlavně v žádném případě neuvádějte, že se jedná o stadion Slávie !!! Jednak to není pravda a hlavně si to vedení Slávie kategoricky nepřeje !

      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

        MarHud     před 14 lety 26.08.2010 22:09 |  
        0 0

        Hlavně všichni ti hoši,co dnes hrají fotbal ( a je jedno,jestli je to za Spartu,Slavii ),to hrajou jenom pro prachy.Ve skutečnosti tu překrásnou hru rádi moc nemají.Já jsem hrál fotbal do svých 18 let,pak jsem musel skončit,ze zdravotních důvodů, ale nám bylo jedno kdy skončil trénink,my byli na hřišti prostě pořád,protože jsme ho milovali.Musím se stydět za hráče,který odvedou sotva třetinu práce,co my a vydělaj i na naše "skromný" poměry za rok,co já za třicet let.Nezbejvá mi než věřit.Kvašnák se asi v hrobě už obrací.At žije ACS!!!!!

        • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

          Gordon (host)     před 14 lety 26.08.2010 23:02 |  
          0 0

          Jo az na posledni vyznani, s tebou musim souuhlasit, oby bychom se prali aby ve sparte byli jen kovany rudy a ve slavii kovany sesivky a ne zadny zoldaci... tak to je, driv si musel makat a trenoval si pouze ve volnejch chvilich, tedko je to uplne o necem jinem

        • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

          urs (přítel SN)     před 14 lety 26.08.2010 23:02 |  
          0 0

          zdar marhude
          chlape něco v tobě je a je to slávistický, já si teda nemůžu pomoct..

          ;)

          měj se a čest fotbalu

          urs

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            slaviator     před 14 lety 26.08.2010 23:42 |  
            0 0

            to bude tím, že jak Slavie, tak Sparta jsou ve sračkách. A nejhorší je, že zbytek ligy je až po krk v žumpě, sem tam někdo se nadechne nad hladinu (loni Baník, Jablonec, letos Plzeň, Olomouc) a spadne na dno tý žumpy. Ale tak co čekat od ligy, kterou sponzoruje GambriHNUS

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            Eluin (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 08:16 |  
            0 0

            Však jsem Vám tady už jednou tuším psal, že ten MarHud je docela fajn kluk :-).
            Jen v tom fotbale to má s těmi barvami trochu popletené :-)
            Vzhůru na Olomouc!

  8. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 08:11 |  
    0 0

    Já s největší pravděpodobností na utkání dorazím rovněž (doufám, že mě v tom kamarádi nenechají a nebudu tam sám :-)). Věřím v úspěch. Olomouc hraje dobrý fotbal, ale to v podmínkách naší soutěže nemusí znamenat, že ho bude hrát vždy a všude. Třeba naši hoši chytnou formu, otráví Olomouci to jejich efektivní pojetí a .....třeba i vyhrajeme. Každopádně nevím proč bychom se měli před Olomoucí tak bát. Není to Barcelona, rozhodně se jedná o tým, který porazit můžeme.
    Upřímně bych se přimlouval za to, abychom nehráli ten systém 4-5-1, protože v našem podání tím trochu trpí chudák Hora (popř. chudák Vlček), který se často ani nedostanou k míči. Rád bych stejně jako Sokrates55 a jiní viděl v sestavě třeba Palka, ale také Zákostelského (ze kterého by se mohl časem vyklubat náramný útočník) a klidně i tu a tam toho Hůrku. Drahé a kvalitní posily stejně v dohledné době asi nepřivedeme, takže sázka na vlastní kluky je to nejlepší co se v dané situaci dá dělat.

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 09:05 |  
      0 0

      Dobré ráno pane Eluine,
      sám víte, že kdybych nevěřil, tak na ten fotbal a hlavně na Slávii nepřijdu. Něco mi říká, že se nakonec nějaké změny dočkáme, ale to je asi víc naše přání......
      Jak už tu psal někde pan Trinkle, nám hlavně chybí odehrané zápasy a každý zápas je lepší než 5 tréninkových dní. To je prostě pravda.
      Taky jsem pozorně četl o těch nových tvářích a hráčích, které by bylo možné získat. To je moc zajímavé a díky za to.
      Jak asi i Vy všichni čekáte, že konečně zabereme, tak tam půjdu a budu zase prožívat. Snad mi kluci udělají větší radost než s tím Libercem.
      Tak zatím a doufejme............
      Sokrates55

      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 10:09 |  
        0 0

        Však ono to nějak dopadne :-).
        Letos jsem na ligovém zápase ještě nebyl, tak doufám, že má přítomnost hochy trochu povzbudí. Za toho Zákostelského se skutečně přimlouvám - pokud to čte KJ (jako že asi ne).
        Sokrate, výhra je důležitá, jen by bylo třeba, aby stejně jako my věřili i naši hráči.

  9. prachy!!!!!!!!!!

    Kunetice     před 14 lety 27.08.2010 08:14 |  
    0 0

    Nebojte se JK už moc dobře ví že slavii už nemá co dát ale proč by odcházel když má pěkný prachy a hrači nedostanou sve podle smlouvy . Pak to vypadá jak to vypadá např.: Brno je v prdeli a už se vyrojili zprávy že jsou v ekonomické těžkosti ( to znamená že neplatí hráčům atd. a ti pak na hřišti jen plní smlouvu a nejezdí jak se říká pořiti což teď třeba delají v plzni kde je novy vlastník hráči mají zaplaceno a jezdí po řiti!!
    PS: mi tu můžem křičet jak chcem ?!
    Jen malá poznámka můžem být v krizi to se může stát ale žadný srcař slavista by nepřejmenoval eden že pane rosen je mi z vás na blití!!

    • Re: prachy!!!!!!!!!!

      jiras     před 14 lety 27.08.2010 11:27 |  
      0 0

      Plzeň má nového majitele týden, liga trvá kapku dýl. Tím to asi nebude...

  10. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    Ferguss     před 14 lety 27.08.2010 09:25 |  
    0 0

    No konečně z O. Zlámala vypadlo, že se žádné posily neplánují, že lékaři plánují uzdravení Hlouška s Naumovem. Ne, že bych to nepředpokládal, ale radost mi to teda neudělalo.

  11. Kam spějí SN?

    tantalos     před 14 lety 27.08.2010 10:04 |  
    0 0

    Do Edenu dnes půjdu. Napadá mě, zda bychom alespoň mezi fandy nemohli tamnímu stadionu říkat třeba Stadion Franty Veselého spíš než používat úřední jméno, které nám většinou páchne korupcí.
    Možná ale půjdu do sektoru hostí, hra Olomouce mě letos přitahuje mnohem víc než to, co předvádí Jarolím a spol.
    Titulek k dnešnímu článku mě hrozně mrzí. SN vznikaly jako nezávislý blog poctivých fanoušků a Richi a Jane si zaslouží mou úctu.
    V poslední době ale cítím, že ti dva píšou mnohem méně a nastává výrazný posun SN k řitnímu alpininismu a snaze zalíbit se vedení. Třeba v tom někteří pisatelé vidí snahu si pomoci k něčemu dobrému, nicméně v řitním otvoru těžko najdeme něco hodnotného (tedy netrpíme-li úchylkou zvanou koprofágie.)
    Obávám se, že půjde-li to takhle dál, mohou si dát SN do záhlaví heslo: Rosen je Bůh a Quelhar je jeho prorok. Ano znělo by to trochu muslimsky, jenže jediný, kdo teď na hřišti Slavie opravdu dře, je Arab

    • Re: Kam spějí SN?

      slaviator     před 14 lety 27.08.2010 11:02 |  
      0 0

      no, počkej, Tunisané jsou původem spíše beduíni, než Arabové (resp asi 98% populace, jsou Arabsko-Berberští míšenci, z toho méně než 10% jsou čistě Arabové. Zbytek populace tvoří Berbeři, Židé, Evropané...) A ne všichni Arabové jsou jenom muslimové a ne všichni muslimové jsou jenom Arabové (skupina je definována několika alternativními způsoby, při nichž často hrají roli i jiné než etnické ohledy (např. náboženské). Arab může být klidně i křesťan, byť to není příliš obvyklé. Ale stejně tak Slovan může být muslim nebo hinduista. Takže označit Ragueda za Araba je pravděpodobně (1:9) věcně nesprávné, daleko pravděpodobněji je to Berber. Ale muslim je určitě:)

      • Re: Kam spějí SN?

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 11:41 |  
        0 0

        Tyto stránky mám velmi rád, jakých netušených informací zde čtenář nabyde :-)

        • Re: Kam spějí SN?

          slaviator     před 14 lety 27.08.2010 11:49 |  
          0 0

          :)))

          • Re: Kam spějí SN?

            tantalos     před 14 lety 27.08.2010 12:57 |  
            0 0

            Nezbývá mi než přiznat slaviatorovi, že má pravdu. Podobně jako v jiných případech jsem se dopustil zjednodušení, což občas dělávám v zájmu údernosti a dostatečně neobjektivního vyznění svých řádek.

            • Re: Kam spějí SN?

              slaviator     před 14 lety 27.08.2010 14:07 |  
              0 0

              Však já to vím, to zjednodušení je kolikrát ku prospěchu věci i :) Ale tady se mi to moc nelíbilo, Tunisan nerovná se Arab, Arab nerovná se muslim :) Jinak máš bohužel pravdu v tom, že jedinej Ragued maká :-(

    • Re: Kam spějí SN?

      quelhar (admin)     před 14 lety 27.08.2010 12:08 |  
      0 0

      Najdi mi jediny clanek, ve kterem jsem se jakkoli vyjadril (at uz pozitivne nebo negativne) k vedeni.

      • Re: Kam spějí SN?

        DrFe1     před 14 lety 27.08.2010 12:31 |  
        0 0

        Nevím jestli se někde vyjadřuješ k vedení, ale co se týče hodnocení zápasů a fungování klubu, tak jsi co pamatuji loajální k vedení za každé situace. Vždycky najdeš chyby jinde než je trenér a vedení, viz třeba poslední zápas v Teplicích a s Libercem, kdy všichni viděli velmi špatný výkon Slávïe a ty jsi viděl především údajné poškození Slávie ze strany rozhodčího. Tvoje statistiky aneb jak vykouzlit z neúspěchu zdánlivý úspěch jsou taktéž pověstné. Prostě z nějákého důvodu kopeš za vedení, děj se co děj.

        • Re: Kam spějí SN?

          quelhar (admin)     před 14 lety 27.08.2010 12:47 |  
          0 0

          Ano, reporty ze zapasu pisu tzv. live, tedy nutne v emocich, tedy kdyz vidim, ze sudi pusti metrovy ofsajd Mahmutovice a je z toho sance, tak to proste napisu i do clanku. Ve statistikach pisu jak pozitivni, tak negativni (viz posledni kolo) veci. Snazim se psat do clanku predevsim (v idealnim pripade vyhradne) fakta, nikoli hledat chyby a navrhovat jejich reseni. Snazim se nepromitat do nich sve osobni nazory.
          V komentarich pod clanky se snazim uz vyjadrovat co nejmene.

          • Re: Kam spějí SN?

            Mikiii     před 14 lety 27.08.2010 13:10 |  
            0 0

            Quelhare
            buď v pohodě Dr. "od jezera hrochů" se negativně vyjadřuje ke všem (hlavně ke KJ) a ke všemu - v mých očích je to takový ten všeználek co všudebyl a kde nebyl tam se zítrachystá.
            Já mám tvé statistické reporty rád a hodnotím je velmi pozitivně.
            Příjemné odpoledne a tříbodový podvečer

    • Re: Kam spějí SN?

      edenian     před 14 lety 27.08.2010 15:39 |  
      0 0

      Eden je Eden, neni ani Franty / ve vsi ucte / ani nikoho jinyho.

  12. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    Mikiii     před 14 lety 27.08.2010 10:49 |  
    0 0

    Dobré poledne
    tak jsem se krásně pobavil, koukám že Sparťanský fanatik Filip S neunesl tíhu okolností a zřejmě v pomatení smyslů si kopnul do jeho milované partičky darmošlapů jak do prašivého psa. To mu asi večer Pepíček nabacá na holou. :-)
    http://fotbal.idnes.cz/krach-v-boji-o-ligu-mistru-se-zilinou-ukazal-kolik-je-ve-sparte-spiny-1i0-/fot_pohary.asp?c=A100826_220103_fot_pohary_par

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      bongor     před 14 lety 27.08.2010 13:41 |  
      0 0

      No je to zcela pravdivý.A jak pravidelně říkám,je to naše jediná radost,že naše koza je na tom špatně,ale sousedovic koza,no fuj.

  13. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    taximan     před 14 lety 27.08.2010 11:55 |  
    0 0

    Zdravím k poledni pánové,
    dnešní zápas budu prožívat asi hodně rozpolceně. Samozřejmě budu fandit Slavii - ale nejspíš budu ještě více fandit tomu, aby vyhrál tým, který předvedě lepší útočný fotbal. A to přeci jenom očekávám více od Olmíka.

    Poslední týdny se kvůli výsledkům v evropských pohárech pořád přetřásá kvalita českého fotbalu. Hází se vina na chovance, sparťanské vedení atd... kousek na tom samozřejmě bude - ale chyba je především v celém českém fotbale. A tak mě sice potupa rudokožců potěšila, ale smát se rozhodně nemůžu, protože my jsme k ostudě českého fotbalu přispěli nejměně stejně. Český fotbal se uzavřel do sebe a hraje si žabomyší války na vlastním písečku. Vůbec se nezajímal o to, že venku se hraje rychlý kombinační fotbal a snaží se o nějakou koncepci. Místo toho se u nás začalo hrát na krátkodobé výsledky, na úpornou obranu, na taktiku nedostat gól a dát aspoň jednoho šmudlu. A hrajou to týmy ode dna až nahoru. Nedá se na to koukat a naše liga upadá. Může za to i vedení fotbalu, jednotlivých klubů a rozhodčí -tyhle betonující týmy a jejich desítky malých faulů se musí postupně akumulovat a vést k červeným kartám). A týmy se musí snažit o kombinační fotbal na který diváci chtějí chodit. Jiná cesta, jak se týhle nemoci zbavit není.

    A čím jsme k tomu přispěli my? Nechat kouče, který se "školkou" předvedl, že moderní kombinační fotbal s perspektivou umí, aby postupně obměnil kádr za staré hráče a přešel na nekoukatelný profesorský fotbal, který nemá na evropské scéně šanci... to je prostě diletantismus (ano v určitou chvíli se dosáhlo relativní rovnováhy kombinace mladých vlčáků s příchozími starými žoldáky - období okolo LM). Potom, co se to celé překlopilo špatným směrem a jasně ukázalo, že tudy cesta nevede, ho vyhodit a pak ho zase vzít... a tak je nejeden z fanoušků nucen přemýšlet, jestli fandit a věřit ve vzchopení, nebo doufat v pád, který by přinesl konečně obrodu.

    V průběhu několika posledních let se na těchto stránkách strhlo hodně přestřelek. I já se jich občas účastnil a přestože jsem nikdy nesouhlasil s úražkami ostatních diskutujících i realizačního týmu od Tantala - s jeho názory na koncepci a směřování týmu jsem většinou souhlasil. Pravidelně jsem přestal přispívat s onou otřepanou fází, že čas ukáže.
    A on ukázal - a já si teď říkám, na koho z těch obou táborů ukázal jako na větší hlupáky. Jestli na ty, co optimisticky věřili a možná stále věří - nebo na nás, co jsme tušili kam se Slavia i celý český fotbal sune. A stejně jsem se o něj zajímali a fandili (místo abychom se zabývali nějakou konstruktivnější činností) a pasivně tak ten posun podporovali.

    No nic - dnes u toho našeho fotbalového rozlitého piva ahoj a ať zvítězí ten lepší. Taxi

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 13:34 |  
      0 0

      doporučuji si najít sestřih rozhovorů před ligou kde celkem rožní v čt Chovance že liga je hodně slabá a že vyhráli se 14 remízama a je to celkem bída, no a Pepík jim tam na to říká že to není pravda, že je atraktivní , vyrovnanější atd. no a ted si to puste vedle sebe s zápasem po žilině kdy Chovanec řekne "překvapivě" že za to může liga protože je slabá , chyba je v tom že se u nás stále všichni tváří že se nic neděje, že to jede tak jak má a to nás potápí stále níž a níž, kdyby se bouchlo do stolu a začlo se experimnetovat , obměna trenérů musí přijít celkově a musí tu být nová generace s novými trendy , plus zkušenosti ze zahraničí kterých je u nás strašně málo a nikoho to ani nějak neazjímá jak se to dělá jinde.

      K těm dvoum táborům, já osobně jsem častokrát oponoval Tantalovi a to hlavně v dřívějších letech, věděl sem že Dočkal je chyba ale Váchu nebo Dejmky sem neoplakával a byl sem nadšený ztoho kam se slavia za pouhý rok pohla, pravda možná i zaslepen když to hodnotím zpětně, fakt je že málokdo mohl věřit že Jarolím se bude zbavovat většiny odchovanců když to na nich vlastně postavil, vím že cesta kterou sme se pak vydali byla hodně špatná ale vlastně většina fanoušků co nejsou ultraloajální to ví už od minulého léta kdy to už hodně smrdělo, ted je ale už fuk hodnotit kdo měl a má pravdu, uznávám že přes ty úspěchy které nám tak náhle padly tenrktá do klína to prostě někteří nechtěli vidět včetně mě, ted nás asi čekají hodně slabé ročníky ale ono se to zase otočí a bude líp.

      Už sem to psal dřív, pro většinu znás je ted momentálně doba vyčkávání protože asi všichni už víme že se musí něco udělat protože bez toho to prostě nepůjde.

      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

        Jiri1     před 14 lety 27.08.2010 13:52 |  
        0 0

        Zdravim, dost tezko se mi pise o situaci ve Slavii, penize nejsou a nebudou , vedeni netaji i ambice hrat prosty prumer ligy , na lepsi hrace proste neni, ti stavajici uz hraji vicemene zadarmpo .A prodavat se bude dale , momentalne je zajen treba o Ragueda nebo o Jandu, takze i dnes pujde ze strany Slavistu spise o boj o cest a svoji osobni dustojnost. Je asi zbytecne vzpominat na hrace , kteri uz jsou pryc , stejne jajkoje zbytecne vyvolavat Slavisticke mladiky , kteri prohravaji na vsech frontach , treba v becku ci v Hlucine a situace se nezmeni, protoze prioritou Slavie je uhradit dluh Enicu ci najate vymahacske firme , protoze Anglani jsou letos take financne na hunte a nic na tom nezmeni ani jine jejich uspechy. Bohuzel ani Rusky tym, ktery ma zaplatit za Sucheho neni zrovna pravidelnym platcem a od toho se vse odviji. Utechou nam muze byt situace Bohemky z Dolicku, kde uz neni pomalu ani na hajzlpapir a kde vsichni tvrdi , ze jde o prvni a posledni rok v Edenu , pokud se nestane zazrak, nebo Dienstbier mladsi z CSSD primatorem.

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 13:51 |  
      0 0

      Hezky clanek, Taxi. Jen bych snad dodal, ze neni ani tak dulezite, kdo mel pravdu a kdo ne.. tak uz to chodi, jednou mas lepsi odhad, jindy horsi, nekdy veris spravnym lidem, jindy ne. Jde asi o to, aby po te ceste slavie nesla moc dlouho, bohuzel se obavam, ze majitelum je to bud jedno nebo maji jine starosti. Coz myslim vazne a psal jsem to pred sezonou.. mame tym bez ambici, trenera bez nove vize, generalniho reditele, kterymu je slavie ukradena a funguje jen jako stit mezi verejnosti a majiteli. Cele to do sebe zapada a zatim nevidim cesty, jak ven. Presto se pujdu dnes mrknout.

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      venator     před 14 lety 27.08.2010 14:37 |  
      0 0

      Tak tak my tu bědujeme nad naší Slávkou,ale musí se změnit hlavně celý systém v českém fotbale myslím ten sportovní, protože jeho změna je základ.
      Doufám, že projekt "federální" ligy je tak reálný jak to vypadá v médiích, protože to zvětší počet kvalitních zápasů s očividně ofenzivnějším stylem tzn. atraktivnější liga což by mělo zvýšit návštěvnost a zájem sponzorů. Sledovanější a prestižnější by měla být např. jen z toho pohledu,že když vyhraje mistra např. Baník tak to nikdo moc "neřeší" než kdyby to měl vyhrát třeba Slovan:)
      Možná ještě důležitější je zvýšení kvality ligy přes omezení odchodu kvalitních hráčů buď věkem anebo počtem odehraných zápasů v lize nebo v repre. Vím, že přímé blokování odchodu je proti zákonům EU o volném pohybu pracovních sil, ale rozhodně by se našla nějaká nepřímá cesta jak omezit nebo min. výrazně ztížit odliv kvality. Dokud se neudělají přímo nebo nepřímo pravidla jako např., že hráč nesmí přestoupit mimo ČR před co já vím 23rokem pokud nemá odehráno co já vím 50zápasů v 1.lize tak se nic nezlepší. S tím souvisejí i další pravidla jako již zmíněná opce mateřského klubu na první profesionální smlouvu u dorostence apod. A že by bez prodejů nejlepších hráčů kluby neměly peníze to je blbost...prostě by musely snížit náklady a co je největší náklad? Platy hráčů. Prostě by hráči museli akceptovat nižší platy, protože by jinou možnost něměly....prostě by nebyl průměrný plat v první lize co já vím 80tis, ale "jen" 50tis. a jestli by se to někomu nelíbilo tak ať jde pracovat "na stavbu" nebo do kanceláře apod.

      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

        slaviator     před 14 lety 27.08.2010 14:56 |  
        0 0

        Se snížením platu souhlas, co se týká toho odchodu hráčů... Napadá mě možnost, jak by to možná šlo omezit - nezakazovat (to nejde), ale jakmile přestoupí do ciziny hráč mladší třeba 23 let nebo s méně než 50(60/70 ligovejma starty, tak by klub musel odvést do fondu ČMFS (ze kterého by se pak platil - resp přispívalo na - neprofesionální fotbal plus mládež) určitou sumu. A byly by to pálky, třeba za 22tiletýho 10 milionů, za 21tiletýho 15 milionů, za 20tiletýho 20 milionů... Takže hráči by klidně mohli přestoupit do zahraničí i nadále (zakázat to přímo ani nepřímo nelze), ale zájemce by musel zaplatit větší sumu, která by pak šla skrze ten fond ČMFS do neprofesionálního fotbalu a na výchovu novejch talentů.. Co?

        • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

          venator     před 14 lety 27.08.2010 15:01 |  
          0 0

          Přesně tak prostě podobnýma podmínkama to výrazně ztěžovat ve prospěch rozvoje fotbalu....nebo procento z přestupní částky co já vim....nebo výrazně zvýšit poplatek za obnovu licence tomu klubu nebo agentovi apod. prostě těch "kliček" jak "obejít" zákony EU je podle mě víc,ale musí být zájem.

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            slaviator     před 14 lety 27.08.2010 15:06 |  
            0 0

            procentem z prodeje nic neuděláš, to pak dopadne tak, že na papíře ta částka bude menší než ve skutečnosti nebo těžko by se to asi vztahovalo na nějaký bonusy apod, nebo co když ten klub pak přestup jak dlouho nezaplatí... Prostě pokuta x milionů a dokud nebude zaplacená, nevydá ČMFS transferkartu...

            • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

              venator     před 14 lety 27.08.2010 15:13 |  
              0 0

              No jasně prostě se shodneme, že vymyslet způsob jak omezit odliv kvality určitě jde, ale není zájem

  14. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    Wommi     před 14 lety 27.08.2010 13:41 |  
    0 0

    ta sparticce bude davat goly necid....

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      quelhar (admin)     před 14 lety 27.08.2010 13:42 |  
      0 0

      No, ve chvili, kdy Spartu vytahli, tak dostala nejlehci skupinu. Jakakoli jina by byla automaticky konecna, proti CSKA a Palermu nejakou malou sanci mit muzou.

      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

        Wommi     před 14 lety 27.08.2010 13:46 |  
        0 0

        tak nejsou to top tymy, ale uprimne receno, pokud jim to trochu pujde, sparta nema v soucasnym stavu sanci..ale jak rikam, byl bych rad, kdyby necka hral a idealne jim tam nejakej soup!:)

        • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

          quelhar (admin)     před 14 lety 27.08.2010 13:48 |  
          0 0

          No jasny, ale kdyby dostali treba skupinu s Portem a Besiktasem, nebo Sevillou a PSG (ani nemluvim o Juventusu a ManCity), tak by byly ctyri debakly hodne pravdepodobne.

        • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

          bongor     před 14 lety 27.08.2010 13:49 |  
          0 0

          rumuni s CSKA,dostanou pořádnou nakládačku na hřišti.A v Palermu
          zase mimo hřiště.U Švýcarů si budou lízat rány.Je to dobře rozložená skupina.

      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

        quelhar (admin)     před 14 lety 27.08.2010 13:46 |  
        0 0

        A druholigovy svycarsky tym na zaver, tak Sparta si na los (stejne jako loni a stejne jako ve ctvrtem predkole LM) opravdu stezovat nemuze :o)

        • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

          slaviator     před 14 lety 27.08.2010 14:02 |  
          0 0

          počkej, Lausanne je druholigovej tým? Švýcarskou ligu nesleduju, ale jestli jo, tak to si fakt Sparta na los stěžovat nemůže :) Na druhou stranu myslím, že stejně prohraje a nepostoupí, takže třeba A by byla lepší. Výsledkově by dopadla stejně, navíc by měla atraktivnější soupeře. Jinak dobrej los, Juventus, ManCity, Salzburg, Poznaň.. :)

          • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

            quelhar (admin)     před 14 lety 27.08.2010 14:07 |  
            0 0

            Jj, prohrali ve finale poharu s Basileji a dostali se do Evropy. Na druhou stranu vcera vyradili Lokomotiv Moskva (na penalty, oba zapasy 1:1), takze uplni nazdarci asi taky nebudou.
            Kazdopadne s odstupem jsem si taky rekl, ze Sparta mozna chtela spis nahrabat na vstupnem nez pomyslet na postup. V tom pripade asi radost mit nemuzou, CSKA z prvniho kose spolu se Zenitem nejmene atraktivni, z Italie Cechy zajima tak Juventus, AC a Inter, ale na Palermo moc lidi taky nenalakaji, no a ve ctvrtem kosi zadny trhak pro fanousky stejne nebyl. Kazdopadne jakakoli ztrata bodu s Lausanne by mela byt podrobena tvrde kritice a srovnani elitniho tymu 1. ceske a 2. svycarske ligy :o) A fakt si myslim, ze proti Svycarum sest bodu Sparta neuhraje (dost mozna bude rada za tri nebo ctyri)

            • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

              slaviator     před 14 lety 27.08.2010 14:14 |  
              0 0

              aha... :)

              no, myslím, že v AXA Aréně (žádná Letná!! :) ) uhrajou bod s Palermem a Švýcary asi porazí, možná u nich uhrajou bod. Takže celkem 4-5 bodů... Na postup to stačit nebude. Třeba v A by asi uhráli tři body s Lechem doma taky a navíc by měli na Juve a ManCity i vyprodáno. Popravdě, na Juve bych se šel taky podívat :)

              • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                Fallen (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 14:59 |  
                0 0

                Zápasy se švýcary by mohli znamenat, že letošní koeficient se zvedne z 1,5 na 2,5. No nádhera. Na konci odepisujeme 5,75 :D

            • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

              chosejn     před 14 lety 27.08.2010 14:18 |  
              0 0

              Mě přijde jako byste Spartě nepřáli :)
              Já sem naopak docela rád, že má CSKA a asi se půjdu podívat na Necku, jak ted divoch válí

              • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                slaviator     před 14 lety 27.08.2010 14:57 |  
                0 0

                přejeme - "pár" banánů... :)

                • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                  Jiri1     před 14 lety 27.08.2010 15:25 |  
                  0 0

                  Zdravim, toto mysleni je hrobem Ceskeho fotbalu, nejsi sam, clovek , ktery zna zakouti i temna mista uvazuje jeste hur, jenze je to chyba, jiz za rok se klidne muze stat , ze misto 4 Ceskych muzstev budou v poharech jen 3 a pokud bude letosni uroda i nadale pokracovat muze byt jeste hur. Projekt federalni ligy je v teto chvili spise mrtvym projektem , nejen kvuli terminove listine , ale hlavne kvuli lidem ve vedeni Slovenskeho svazu, kteri si projekt spolecne ligy mozna preji spise jen na papire.

                  • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                    bongor     před 14 lety 27.08.2010 15:41 |  
                    0 0

                    Milý Jiri1.Hrobem českého fotbalu jsou praktiky,které zde byly zavedeny,nikoliv to,že spartě přejeme jen to nejhorší.Koeficient je vedlejší a nic nás nemůže potěšit víc,než když se Toaletná sype.

                    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                      Jiri1     před 14 lety 27.08.2010 16:01 |  
                      0 0

                      Zdravim , praktiky jsou jedna vec ,fotbal vec druha , jiste , ze opet dochazi na svazu k posilovani pozic Sparty , ale proc , pokud kopnete do zadku jedineho zastupce ve vykonnem vybore ma smulu on i Vy, nic totiz nasledne neovlivnite.

                    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                      Barlblog     před 14 lety 27.08.2010 16:10 |  
                      0 0

                      Vyřazení Sparty je taková menší tragedie. Já jsem srdcem a důší Slavista, ale je dobré vidět kontext. Bez koeficientu to bude pro Slavii velmi těžké. Nemáme kádr na titul. Když skončíme bronzoví, můžeme slavit. Zatím nás to dotlačí do předkola EL, ale časem to nemusí stačit. Situace by byla jiná, kdyby Jablonec a Plzeň uhráli alespoň něco. Baník měl na to se dostat do skupiny. Jablonec mohl překvapit.

                      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                        lassiter     před 14 lety 27.08.2010 16:27 |  
                        0 0

                        Do předkola nás to dotlačí vždycky, pokud tedy český klubový fotbal neklesne na úroveň Andory a San Marina. Už to tady bylo zmíněno několikrát, ale pro jistotu tedy, tohle jsou jediné dvě evropské země, které mají pouze tři zástupce v pohárech. Všechny ostatní mají minimálně čtyři (kromě Lichtejnštejnska). Jinými slovy, co do počtu klubů v pohárech hůře být prakticky nemůže. A v tomto kontextu si myslím, že vyřazení Sparty zas taková tragédie není, spíše naopak :-)

                      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                        honzah (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 16:34 |  
                        0 0

                        4 družstva v Pohárech budeme mít vždycky, ale samozřejmě bychom měli koukat spíše nahoru, nežli do hlubin pod sebou. (Copak jsme si při Tiraspolu neříkali, že být 12. v žebříčku, mohli jsme být rovnou nasazení?)

                        Postup do LM jsem Spartě nepřál, její zbohatnutí by nám k ničemu nepomohlo. Ale teď v EL, ať tam radši nějaké body udělají, ať se třeba ještě rozptylují začátkem jara v play-off. Na škodu českého fotbalu to určitě nebude. A na zápas s CSKA se podívám v telce, určitě to bude svátek. Samozřejmě se těším, že uvídim Necku v akci.

                        • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

                          bongor     před 14 lety 27.08.2010 16:58 |  
                          0 0

                          Z té skupiny "smrti" mě zajímá jenom to ,jak to půjde Neckovi.
                          Teď koukám na naši sestavu pro dnešek:Dembellé,Koreš,Janda,zkrátka chlup Ti na dlani nevyroste a nevyroste.
                          Když si uvědomím,že béčko dostalo od Chomutova šestku a ostatní zápasy taky prohrálo a v souvislosti s tím,že to je teď jediné,kde ještě můžeme lovit "posily",tak je mi tedy úplně jedno ,jestli budeme mít v Evropě tři nebo čtyři zástupce.

  15. Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

    YsoEz     před 14 lety 27.08.2010 16:57 |  
    0 0

    zajimavá sestava, na hrotu jen M. Černý...takže v podstatě bez utočníka, přemýšlim jestli dát dvojku na Olmik

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      bongor     před 14 lety 27.08.2010 16:59 |  
      0 0

      Ne,dej jedničku,kluci se budou strašně snažit a ta Olomouc taky není žádnej zázrak.

      • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

        YsoEz     před 14 lety 27.08.2010 17:00 |  
        0 0

        prave ze nebudou, kdyz nedostavaj prachy :)

        • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

          bongor     před 14 lety 27.08.2010 17:14 |  
          0 0

          To je asi zase nějaká provokace,možná dostávají pozdě premie,ale základ určitě berou.To by byli hrozně hubený,kdyby neměli co jíst.

    • Re: V pátek v Synot Tip Areně s Olomoucí

      bongor     před 14 lety 27.08.2010 18:25 |  
      0 0

      Míšovi to přeju,udělal tady kus práce.Zajímalo by mě,jestli v kaprlize existuje nějakej rozhodčí,co by Slavii pískal rovinu aspoň v Edenu.
      Za chvíli nebude mít kdo hrát,ale žlutou dostal Dembelé.Mimochodem se mi zdá docela dobrej.