Přípravná utkání

Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

Reprezentační pauzu si hráči Slavie zpestřili soubojem A týmu s juniorkou. "Áčko" nakonec v ofenzivně laděném utkání zvítězilo 5:3.

Slavia "A" - Slavia juniorka 5:3 (3:2)

Branky: 8. Hurka, 29. Kisel, 39. Koreš, 65. Jarolím, 75. Dostál - 17. Bazal, 41. Červenka, 59. Zámečník

Áčko 1. poločas: Čontofalský - Dostál, Dobrotka, Hubáček, Juhar - Jarolím - Koreš, Zmrhal, Mičola - Kisel (38. Veselý) - Hurka

Áčko 2. poločas: Čontofalský - Dostál, Cicman, Čepelák, Juhar - Jarolím - Koreš, Frejlach, Veselý - Vlček, Hurka

Juniorka 1. poločas: Hrubeš - Mikula, Čepelák, Kolařík, Sudek - Hrubý, Bazal, Šimeček, Malcharek - Vondráček, Červenka

Juniorka 2. poločas: Malina - Smolák, Mac, Kolařík, Malcharek - Šittich, Bazal, Šimeček, Zámečník - Hrubý - Synek

Podrobný popis gólových akcí naleznete na oficiálním webu zde.

Trenér Petr Rada se vyjádřil i k marodce. Viróza trápí Ondřeje Petráka, Luboše Tusjaka a Martina Berkovce. Martin Latka stále léčí zranění z pohárového utkání s Ústím a drobné zranění má i Milan Škoda. Oba by ale měli v pondělí začít trénovat s týmem, stejně jako delší dobu zraněný Jan Vošahlík.

Komentáře (50)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

    Markus     před 12 lety 11.10.2012 14:36 |  
    0 0

    Čepelák si zahrál za oba týmy koukám, to je pěkné, doufám, že symbolické a v Áčku už zůstane.

    • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

      (host)     před 12 lety 11.10.2012 14:37 |  
      0 0

      Mám stejný názor. Čepeláka bych vzal do áčka a po sezoně se rozloučil minimálně s Cicmanem.

      • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

        Alanor (admin)     před 12 lety 11.10.2012 14:42 |  
        0 0

        Psal Alanor. :)

        • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

          Jiri1     před 12 lety 11.10.2012 15:00 |  
          0 0

          Tak Ja to napisu natvrdo, kluk ma smulu , neni pro Radu zajimavej, myslim jako financne zajimavej, ale vzhledem k tomu, ze Latka se patrne nenecha premluvit a zamiri za kopecky a Dobrotkovi zatim nesvedci Prazsky vzduch, tak nasem,u malemu vzteklounovi nezbyde nez tenhle i jinde nedoceneny kus povolat do acka a snad mu i dat sanci,, s Cocmanem souhlasim, za ty penize , ktere ma je pro Slavii zatim nevidany luxus.

          • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

            Boss82     před 12 lety 12.10.2012 00:29 |  
            0 1

            Prosimvás co to tady zase šíříte za teorie?! Jak jako "není pro Radu finančně zajímavej"? Co je to zase za blaf? Nad Vašimi komentáři většinou opravdu zůstává rozum stát!

          • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

            Barra     před 12 lety 12.10.2012 09:02 |  
            0 0

            Tak jestli Petr Rada je pro vás malý vztekloun, tak si raději nechám pro sebe, co si myslím o vás, pane James Bonde, který všechno tak dobře ví a zná. Házet špínu a pomlouvat je tak jednoduché, že? A nechtěl byste si vaše hieroglyfy předem přečíst a minimálně mít tu slušnost k hráčům, že byste jejich jména nekomolil? Cocman, pane Joří?

            • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

              Boss82     před 12 lety 12.10.2012 20:33 |  
              0 1

              To Barra: Naprostý souhlas s Vámi!

  2. Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

    podol (přítel SN)     před 12 lety 11.10.2012 14:43 |  
    0 0

    Za juniorku hrál ve 2.poločase i Mac,který,jestli si dobře pamatuji
    byl v juniorce na hostování.Viděl jsem ho v úvodních zápasech,
    jevil se velmi dobře.Je jeho přestup stále ještě neuzavřen?
    Podol

    • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

      quelhar (admin)     před 12 lety 11.10.2012 14:45 |  
      0 0

      Pokud si dobre vzpominam, tak Mac je nas. Nepletes si ho se Surou z Pardubic?

        • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

          podol (přítel SN)     před 12 lety 11.10.2012 15:08 |  
          0 0

          Ano,pravděpodobně jsem si to spletl,ale líbil se mi Jakub Mac
          v úvodních zápasech juniorky.Je podobný hráč(stylem i postavou)
          jako Martin Latka.Pokud bude na sobě pracovat,má ve Slávii budoucnost.Za informace přátelé děkuji.Podol

  3. Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

    TomaXis     před 12 lety 11.10.2012 15:25 |  
    0 0

    sice to sem nepatri, ale nemate nekdo odkaz na zaznam z derby?

    • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

      Citrus (přítel SN)     před 12 lety 11.10.2012 15:46 |  
      0 0

      Já bych radši záznam legendárního dvojzápasu s Ajaxem. Už léta ho marně sháním.

        • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 11.10.2012 19:25 |  
          0 0

          super....vubec nikde to nebylo k sehnání :)))

          • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

            PetCC     před 12 lety 11.10.2012 19:42 |  
            0 0

            Tak já mám většinu zápasů od roku 2005, co byly v tv. To jsem si pořídil DVB-T kartu a nahrát a sestříhnout záznam bez rekompree není tolik práce. A teď už ani není problém hodit to na internet, i když to má tak 3 GB.
            Docela by mě ale zajímalo, jestli by byl někdo schopen udělat záznam z online přenosu na sazkabet.cz. Většinou bych se rád podíval ještě jednou na zápas, na kterém jsem byl, ale na tom webu Sazky nemají záznamy.

            • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

              Elanius     před 12 lety 11.10.2012 22:05 |  
              0 0

              Ad Sazkabet.cz

              U nejblizsiho prenosu overim jeden program, ktery na podobne pripady pouzivam. Pokud to bude fungovat, s radosti vam dam vedet jak na to :-)

              • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

                PetCC     před 12 lety 12.10.2012 00:44 |  
                0 0

                Já myslím, že by to šlo s VLC. Jenže jak to udělat, aby se to nahrálo, když jsem na zápase, to už je další problém :-)

        • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

          Citrus (přítel SN)     před 12 lety 11.10.2012 19:46 |  
          0 0

          Díky moc. Mohl bych kdyžtak poprosit i o to první utkání z Amsterdamu? Jinak, kdybys měl zájem o nějaký zápas na oplátku, tak stačí napsat. Ale nemám jich mnoho, to předem upozorňuji.

          • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 11.10.2012 21:48 |  
            0 0

            hele myslim že z Ajaxu záznam není pokud pamatuju tak sem si okusoval nehty u textovýho onlajnu :)) bože kde jsou ty doby :)

            • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

              Citrus (přítel SN)     před 12 lety 11.10.2012 21:54 |  
              0 0

              100% je, pamatuju si, že ČT koupila na poslední chvíli práva a koukali jsme na to u kamaráda, kterej si zrovna koupil novou televizi.

              • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

                fredydj (přítel SN)     před 12 lety 11.10.2012 22:03 |  
                0 0

                tak to sorry :) myslel jsem že to v tv nebylo.....pokud by se dal sehnat záznam bylo by to super

                  • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

                    Barra     před 12 lety 12.10.2012 09:06 |  
                    0 0

                    Tak tomu říkám prvotřídní fanoušek.
                    Potěšil jste ne jenom Citruse, rád si tyto zápasy o víkendu pustím.
                    Dík!

                  • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

                    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 12.10.2012 09:19 |  
                    0 0

                    Ještě jednou děkuju. Mám z toho velikou radost.

                    Večer jsem se jen tak v rychlosti kouknul na tu odvetu a pořád mi to přijde, jakoby se to stalo včera. Přesně si vybavuju, že před tím druhým gólem se tak nějak zpomalil čas. Ta chvilka, kdy Standa ukazuje na Míšu Tavarese, kam mu má přihrát, mi přišla jako věčnost a v duchu jsem si říkal:"Tak už mu to tam pošli!" - a pak už jen euforie. A i když už jsem ty Standovi góly viděl milionkrát, pořád mám při tom mrazení v zádech.
                    Krásné vzpomínky a pro mě nejhezčí fotbalový okamžik, který jsem zažil.

                    • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

                      PetCC     před 12 lety 12.10.2012 14:21 |  
                      0 0

                      No mě to udělalo taky radost, bez toho, aby jste to chtěli, tak bych se na pár situací ani nekouknul, ale takhle jsem se k tomu mohl vrátit. Asi si budu muset pustit pár zajímavých zápasů na zlepšení nálady :-)
                      Ale ještě k té odvetě, doporučuju si k tomu pustit i video, co natočil při zápase Richi, určitě tu někde je. Hlavně Vaniakova oslava gólu byla úchvatná!
                      Škoda jen, že po tomhle zápase nebyla pořádná děkovačka, o tenhle zážitek jsme byli ochuzeni.

                  • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

                    Alanor (admin)     před 12 lety 12.10.2012 11:10 |  
                    0 0

                    Já také mnohokrát děkuji!

      • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

        Viking     před 12 lety 12.10.2012 11:38 |  
        0 0

        Druhý zápas s Ajaxem by pro mě jednoznačně největším sportovním zážitkem, který už asi nikdy nezažiju. Husí kůže i hodinu po zápase. Husina mi nabíhá i teď, když o tom jenom píšu.

        • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

          quelhar (admin)     před 12 lety 12.10.2012 11:55 |  
          0 0

          Souhlas...

          • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

            subHuman     před 12 lety 12.10.2012 13:36 |  
            0 0

            Ano, přesně tak, největším zážitkem i pro mě.

            Myslím, že každý, kdo zažil předtím několik neúspěšných předkol a pak byl přítomen na Strahově cítil ve vzduchu tu magii, to blížící se zhmotnění našich snů.

            Cítil někdo z vás stejně jako já, že ten večer prostě Čaroděj chytí naprosto cokoli co půjde na bránu? Pro mne osobně to byl asi nejlepší výkon jedince v kolektivním sportu, jaký jsem kdy viděl na vlastní oči. A pokud by se mělo jednat i o to, co jsem viděl v TV, tak výš řadím snad pouze výkon Michaela Jordana v jednom z finále NBA, už si nepamatuji rok.

            • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

              martyni (přítel SN)     před 12 lety 14.10.2012 16:07 |  
              0 0

              Ja taky souhlasím.. presne jak rikas, ta atmosfera na strahove vonela uz od zacatku a celej stadion strasne veril, ze se to povede.. jo, o Carodejovi jsem taky nepochyboval.. jeho vykon ma sotva obdoby.. mozna Hasek v Naganu proti USA.. ale popravde, mne je mnohem sympatictejsi Vaniak..:).

              K tomu ten pribeh tymu, kterej byl v poharech uspesnej, ale z nejruznejsich duvodu se mu tolikrat nepodarilo do LM postoupit.. nemyslim, ze by se jeste neco podobne silnyho dalo zazit.

              Zajimavy je, jak velka chyba byla myslet si, ze slavii spasi penize z ligy mistru, ze nam zajisti dobrou budoucnost.. namisto toho jsme tolik klesli.. je videt, ze penize jsou fajn, ale nejsou rozhodujici...

  4. Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 12.10.2012 09:42 |  
    0 0

    mam takovou otazku. zna nekdo duvod, proc byl potrestan rozhodci za zapas pribram - plzen? ja tam nic nevidel. dle meho Penalta ani nahodou a balon za carou? to si taky nemyslim, ale to neni poradne videt a rozhodci to tezko mohl postrehnout. tedy dle mne ok vykon. jestli tam bylo jeste neco dalsiho to nevim!

    naproti tomu trest pro repku je tedy pro mne plivanec do tvare fotbalu. nevim co je horsi jestli v emocich nadavat rozhodcimu pro jeho verdikt, nebo filmovat nebo davat rukou gol. nechci se repky zastavat, je to magor, ale prijde mi ze 1 zapas stop by uplne stacil. naproti tomu treba me osobne prislo ze pad durise ve vapne mi prisel jako jasna simulace a je za to potrestan rozhodci (asi). ale to jsem zase u toho co je horsi.

    • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

      Alanor (admin)     před 12 lety 12.10.2012 11:14 |  
      0 0

      Trest je za neodpískání údajné penalty na Ďuriše. Já bych penaltu také nepískal.

      U Řepky to není zdaleka první provinění, proto přísnější trest.

      • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

        PetCC     před 12 lety 12.10.2012 14:14 |  
        0 0

        Zřejmě vulgárně urazil rozhodčího, takže trest asi odpovídá předpisům.
        K těm penaltám a jejich hodnocení byla/nebyla komisí, připomíná mi to jeden film před hodně roky. Tam na otázku "Proč tenhle?" zaznělo "Protože jsme se tak usnesli!" :-)
        Takže logiku bych v tom nehledal.

      • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

        bongor     před 12 lety 12.10.2012 21:13 |  
        0 0

        Já si myslím,že mu to spočítali za všechny ty jeho excesy,když byl ještě ve Spartě.Tam ho pochopitelně moc osolit nemohli,tak teď mu to dali i za tu svoji dlouholetou bezmocnost,kdy se jim smál do ksichtu a oni jen skřípali zubama.Asi hoch zapomněl,že už není nedotknutelný......

  5. Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

    SmoKerS     před 12 lety 14.10.2012 17:54 |  
    0 0

    úplně off topic: nemá někdo ze slávistických novin nebo někdo, kdo má nějaký kontakt s vedením, konkrétní info o oslavě toho našeho letošního výročí?? mluvilo se o nějakém extra zápasu.. třeba jako bývalí hráči, něco ve stylu šmícovy rozlučky by bylo pěkný a důstojný.. zatim je ticho po pěšině, rok se chýlí ke konci, zima na krku. ze strany klubu zatím jenom logo na oficiálkách... nebýt produkce ultras, tak se pomalu ani neví, že letos tak pěkně kulatý výročí vůbec je... koukal jsem, jak si baník teď o víkendu oslavil 90let soubojem s družebními katovicemi a fandové si to náležitě užili..

    • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

      subHuman     před 12 lety 14.10.2012 18:58 |  
      0 0

      Nemam to stopro potvrzene, ale na specialni zapas muzeme zapomenout a to z jedineho prosteho duvodu - finance... Klub nechce platit pronajem stadionu + naklady na dopravu atd. soupere (tzn. nas sen o Hajduku ci napr. Rapidu Viden je utopii...)

      Pokud vim, poradat se ma slavnostni vecer na Zofine, ktery vsak nebude pristupny obycejnym fanouskum.

      Osobne se budu zasazovat o to, aby alespon na zapase s Plzni, ktery je vyroci nejblize, byla dustojna choreografie pripominajici toto vyznamne jubileum.

      • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 14.10.2012 22:09 |  
        0 0

        Chtělo by to i důstojnou návštěvu,pokusit se tento nápad zveřejnit i na stránkách ultras atd.bylo by dobrý to probrat se Strašakem a kontaktovat OP,FN atd.Zorganizovat to jak se říká od spodu.

      • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

        travel (přítel SN)     před 12 lety 15.10.2012 00:02 |  
        0 0

        Pan Dobiáš z OP píše o slavnosti v Národním divadle :
        Jako významnou informaci je nutno uvést, že na 27.1.2013 je v Národním divadle připraven slavnostní večer ke 120.výročí SK Slavie! A zřejmě v nedávnosti necitlivě odvolaný ředitel Ondřej Černý je také velkým slávistou, snad již nedojde k likvidaci již dohodnuté akce!

        • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

          subHuman     před 12 lety 15.10.2012 12:53 |  
          0 0

          Díky za doplnění, snad klapne Národní divadlo.

          • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

            SmoKerS     před 12 lety 15.10.2012 17:41 |  
            0 0

            to sou teda dost nemilé zprávy.. se nějak nemůžu zbavit dojmu, že fotbalový klub by výročí neměl slavit v divadle, nýbrž na stadionu... ani by to nemusel být žádný cizí klub, ale něco ve stylu silvestrovského derby, 2 jedenáctky bývalých hráčů + pár současných jako třeba matadoři standa, laty, lukáš jarolím, hub, u kterejch pochybuju, že by vyžadovali nějaký honorář a lidí by se na takový zápas dalo nalákat určitě dost.. jestli se nic neuspořádá, tak je to věčná škoda...

            • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

              subHuman     před 12 lety 15.10.2012 19:09 |  
              0 0

              Dle mne jsme bohuzel narod takovy, ze na takovyto mac by moc lidi neprislo... Kdyz se nevyprodal ani oteviraci zapas...

              Kazdopadne je alarmujici, ze 3 tydny pred vyrocim je ticho po pesine...

  6. Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

    subHuman     před 12 lety 14.10.2012 18:38 |  
    0 0

    U18: Slavia - Novy Bydzov 5:2 (1:1).
    Goly sesivanych: Valenta, Fialka, Marsalek, Bares, 5.strelce jsem zapomnel.
    Hoste dali goly ze 2 strel na branku, oba z primych kopu a pri obou nemel nas brankar Hnup ciste svedomi, zejmena pri 2.golu, kdy mic letel temer od poloviny...
    Krasny gol Valenty v padu. Alarmujici je stav pocernickeho hriste, kde bude za 2 tydny asi jiz nemozne kombinovat po zemi...


    Jeste k nedavne diskusi na tema zda je lepsi juniorska liga ci divize / CFL. Dopoledne jsem navstivil utkani Admira-Aritma s vysledkem 6:1, oba celky bojuji o celo divize. Jsem rad, ze juniorka tuto soutez nehraje...

    • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

      Lukavo     před 12 lety 15.10.2012 12:32 |  
      0 0

      Já jsem chodil po hřišti v neděli v 9 ráno a trávník se mi docela zamlouval. Byl jsem tam na derby Xaverov v. Třeboradice které dopadlo 8:7. Kombinace se tam také celkem nedařily, ale omlouval jsem to průměrným věkem hráčů (cca 7 let). A domácí vyhráli díky dvěma faktorům. 1.- v týmu měli českýho Roberta Carlose, který dal tři góly z přímáků od půlky (náš gólman má čisté svědomí, ale dva se chytit daly).
      2.- trénuje je Karel Piták...

      • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

        subHuman     před 12 lety 15.10.2012 12:52 |  
        0 0

        Podle mne je to drniště a je to týden od týdne horší. Stačí se podívat, jak se začne chovat míč když ho hráč pošle po zemi...

        Karla Pitáka jsem tam potkal několikrát, většinou tam přijel na kole, asi tam někde bydlí :-)

        Dotaz - on na tom hřišti hraje i někdo jiný než Slavia? :-O

        • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

          Lukavo     před 12 lety 15.10.2012 13:41 |  
          0 0

          Drniště to opravdu bude, ale můj pohled je zkreslen tím, že můj fotbalový život se odehrával v drtivý většině na škváře (jak jsem jezdil rád na Lokotku v Praze 7, protože tam měli fakt dobrou škváru...) a když jsme vyjeli na přátelák na vesnici, tak jakejkoliv drňák byla pro nás Marakaná.
          Kdo tam všechno hraje nevím, byli jsme tam jako hosti. Kluci tam hráli proti Xaverovu a na druhý půlce byl další zápas. A Slávisti to rozhodně nebyli.
          Ty hráli na umělce na třetím hřišti.

    • Re: Souboj Slavií: Áčko - Juniorka 5:3

      bongor     před 12 lety 15.10.2012 20:37 |  
      0 0

      No nevím,jestli právě s Feninem by se P.R.snesl,on myslím nemá tyhle typy rád.proto se také musel pakovat Prospěch.pochabuju,že by ho Rada ustál.