Přípravná utkání

Slavia - Bohemians 1905 1:0

V prvním přípravném zápase Slavia porazila v rámci Tipsport ligy v Edenu Bohemians 1905 1:0 brankou Nitrianského z přímého kopu.

Slavia - Bohemians 1905 1:0 (1:0)
Branky:
23. Nitrianský

Slavia 1. pol.: Čontofalský - Dostál, Bortel, Hubáček, Čonka - Nitrianský, Šimeček, Zmrhal, Koreš - Kisel - Škoda
Slavia 2. pol.: Čontofalský - Dostál, Petrák, Dobrotka, Juhar - Koreš (67. Tusjak), Gecov, Jarolím, Mičola - Hrubý - Hurka

V nominaci do zápasu bylo 21 hráčů, z nich se na hřiště vůbec nedostal pouze gólman Karel Hrubeš. První poločas nabídl lepší podívanou než ten druhý, který by se dal krátce charakterzizovat jako holomajzna. V základu nastoupila slovenská posila Bortel, ale ani on, ani zbytek obrany v prvním poločase moc situací řešit nemuseli, Slavia měla nad svým soupeřem převahu.Ve 4. minutě hlavičkoval Škoda po centru Kisela zprava pod břevno, brankář Kuru vyrazil balón nad bránu. Na druhé straně v 9. minutě po rohu hlavičkoval mimo bránu Bálek, v 19. minutě Čontofalský lapil pokus Šimla z dálky. První slávistický gól vstřelil Milan Nitrianský ze standardní situace ve 23. minutě, z 25 metrů krásně zavěsil pod břevno. O čtyři minuty později mohlo být srovnáno, po rohu hlavičkoval Šmíd do tyče a z brankové čáry vykopával Bortel.

Do druhé půle naskočila obměněná sestava, v 67. minutě po střídání se Tusjak přesunul na levý kraj zálohy a napravo hrál Mičola. Jak už bylo napsáno v úvodu, fotbal se hrál značně nepohledný, první šanci si Slavie vypracovala až po 15 minutách hry. Soupeř se dostal do zajímavější akce v 73. minutě, kdy si Juhar málem vstřelil vlastní gól. V 80. minutě se k dvakrát prodlouženému míči po rohu dostal na zadní tyči Bartek, ale Čontofalský jeho střelu vyrazil. Poslední šanci na změnu skóre měl v 83. minutě Hrubý, jeho střelu doprostřed brány ale chytil Kuru. 

Komentáře (166)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

    petrjir     před 11 lety 16.01.2013 13:43 |  
    0 0

    Byl dnes někdo na té tiskovce?

    • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

      quelhar (admin)     před 11 lety 16.01.2013 13:54 |  
      0 0

      Byl tam Alanor, ted je i na zapase, info tak bude az pozdeji. Ale zrejme tam nic zasadniho nepadlo, jak se zda z clanku v jinych mediich.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

        petrjir     před 11 lety 16.01.2013 13:58 |  
        0 0

        Mě zajímá, zda tam byla řeč o druhém útočníkovi. Podle článku na deniksport Kusý uvedl, že se může stát, že se hráč do ofenzivy připojí během herního soustředění v Turecku, ale samozřejmě budou chtít, aby to vyšlo ještě před ním. To mně tak říká, jestli tím není myšlen Ruda, kterýmu smlouva končí 30.1. a než se zařídí formality a tak...

        • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

          Kornovo     před 11 lety 16.01.2013 15:12 |  
          0 0

          uz neblbni s tim rudlou.urcite neprijde,je zbytecne stavet vzdusne zamky

          • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

            petrjir     před 11 lety 16.01.2013 15:33 |  
            0 0

            Nějak jsem se na jeho příchod asi upnul.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

          sasky     před 11 lety 16.01.2013 17:09 |  
          0 0

          Rudu klidně, ale min na 1,5 roku. Aby přišel na půl roku jenom proto, aby si mohl něco vyhlédnout... Úplně naprd...

  2. Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 13:48 |  
    0 0

    Z toho komentátora Tipsportu umírám smíchy..

  3. Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

    Matysek     před 11 lety 16.01.2013 13:49 |  
    0 0

    Pořád ten blbej systém s jedním útočníkem v předu. To tam nemůže hodit druhého z nějaké juniorky?

    • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

      Markus     před 11 lety 16.01.2013 14:09 |  
      0 0

      Taky nechápu a štve mě to. Na podzim to nefungovalo, nedalo se na to dívat a trenér v tom chce pokračovat? Pak nechápu, jaký smysl má stavět v takovém zápase Jarolíma. Konečně, chápu to dobře, že Koreš hraje levý kraj?

      • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

        Markus     před 11 lety 16.01.2013 14:51 |  
        0 0

        Aspoň, že jsme vyhráli. Podle textu v online přenosu to žádná sláva nebyla, málo střel směřujících do branky soupeře a obrana nejistá. Obávám se, že opět budeme trnout při každém vysokém centru do naší obrany, Latka bude chybět.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

          quelhar (admin)     před 11 lety 16.01.2013 14:52 |  
          0 0

          I podle live streamu to byla dost holomajzna... Uvidime, co na to ociti svedkove.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

      klimi     před 11 lety 16.01.2013 14:46 |  
      0 0

      Tak je to jasný, Rada je stará dutá konzerva, kterou nedonutí nic změnit herní styl, prostě se hraje tak, jak se to naučil trénovat před x lety a je mu jedno, jestli se nedaří nebo daří. Za ty prachy bych se na to taky vykašlal, zvlášť když ví, že ho Řebíček jen tak nesesadí, když za něj Slavia Teplicím platila tolik peněz.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 14:51 |  
      0 0

      hraje tak plno tymu v evrope, to neni blbej system, ale blba hra.. kdyz nekdo vi, jak se ten system hraje - treba Plzen - tak to vypada jinak.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

        klimi     před 11 lety 16.01.2013 14:59 |  
        0 0

        Ano, přesně tak, akorát jak se vždycky říká:
        Není důležité, kolik je na hřišti útočníků, ale kolik hráčů se do útočení zapojí.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 1. pol.

      Fanis     před 11 lety 17.01.2013 09:49 |  
      0 0

      Taky mám pořád pocit, že hrát na jednoho útočníka je zbytečné, hlavně když neumíme pořádně využít toho, že máme 5 záložníků a v tom středu se to většinou spíš plete a vždycky mi přijde, že některý hráč je tam hrozně ztracený, ale včera bylo vdět, že v první půli jsme hráli na jednoho a šance jsme si vytvořili a ve druhé na dva a nebylo z toho vůbec nic, ale je zase fakt, že to asi bylo tím, co to bylo za hráče, protože zejména Hurka byl úplně strašnej a navíc ve druhý půli chodili na útočníky v podstatě jenom nemožný pomalý nákopy od LJ, takže s tím těžko mohli něco dělat, ale zklamalo mě, že jsme to hráli na ty dva opravdu špatně...

  4. Re: Slavia - Bohemians 1:0

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 14:52 |  
    0 0

    A co je Bohemians? 1905 nebo Strizkov? Ze se ptam tak blbe:)

    • Re: Slavia - Bohemians 1:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 16.01.2013 14:53 |  
      0 0

      OK, upresnim :o)

  5. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    denydzlSKS     před 11 lety 16.01.2013 15:12 |  
    0 0

    První zápas po přípravě a taky to tak vypadlo(ono to teda tak vypadlo skoro celej podzim, ale teď je alespoň možnost se na to vymluvit).

    Co podle streamu vypíchnout? Asi, že pokud by se našel nějakej zajímavější pravej bejček než je Dostál, tak by Nitrianský byl dobrý křídlo - bránit stejně neumí a dopředu je taky nebezpečnej. Další co vypíchnout - pokud se bude Mičolova forma vyvíjet stále stejným směrem a tempem, tak mu dát honem rychle "sbohem a šáteček".

    Ale je přecejen hloupý dělat nějaký závažný hodnocení hned po prvním zápase..to já jen tak, aby řeč nestála;-)

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      klimi     před 11 lety 16.01.2013 15:21 |  
      0 0

      Mikula s Bazalem nehráli proč? Jarolíma ať už tam necpe, hraje to jak profesor, takže totálně na nic.
      A Rada se fakt asi odhodlal z Petráka udělat stopera, "dobrá práce"!

      Jinak souhlasím s Dostálem a hlavně s Mičolou. Bída! Ale jak říkáš, začátek přípravy...

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Meny     před 11 lety 16.01.2013 22:48 |  
        0 0

        Bazal má výron kotníku..;)

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      subHuman     před 11 lety 16.01.2013 17:40 |  
      0 0

      Dostál patřil k nejlepším, ne-li vůbec nejlepší. Nechápu tu neustálou averzi vůči němu.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        denydzlSKS     před 11 lety 16.01.2013 17:47 |  
        0 0

        Nemám vůči němu averzi ani netvrdím, že hrál špatně - popravdě když je na beku on, tak jsem klidnější než když je tam Nitrák.

        Jen si prostě nedovedu představit, že s ním se budeme probojovávat do pohárů.. Nemá nic přebornýho dopředu - pro mně je to takový David Hubáček z před X let - dopředu nic, dozadu jistota. Ale je to podle mně málo.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          subHuman     před 11 lety 16.01.2013 17:55 |  
          0 0

          S tim souhlasit castecne muzu. Ale opakovane ukazuje vyrazne zlepseni a zejmena to, ze neji vyrazne horsi nez Nitriansky a ze v kadru jsou bohuzel mnohem slabsi hraci (napr. Conka, Micola, Hurka, Kisel, Jarolim, Skoda, Conka)

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            denydzlSKS     před 11 lety 16.01.2013 18:07 |  
            0 0

            Martin na mně bohužel působí dojmem, že už o moc výš výkonostně jít nemůže - proto jsem napsal, že si dovedu předsavit na beku někoho jinýho.
            Já bych ho trochu přirovnal k Hubáčkovi - ten byl taky ze začátku katastrofální a časem se vykopal tak, že dopředu nic nepředvedl, ale zároveň si odvedl své.

            Ale co, ještě uvidíme, co předvede další adept Mikula(tedy jestli ho trenér nechá předvést).

            Hlavně jsem se tím původním příspěvkem nechtěl primárně "navézt" do Martina, ale spíš poukázat na to, že Nitrák je asi vhodnější na halva - má rychlost, má střelu, trochu i čuch na góly, centrovat(občas) taky umí a bránění mu nejde.

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              denydzlSKS     před 11 lety 16.01.2013 18:10 |  
              0 0

              Fuj, celej den čumim do učení a už se opakuju a nevim co píšu:-)

  6. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Matysek     před 11 lety 16.01.2013 15:21 |  
    0 0

    Tak kvituju že tam opravdu dává hráče kteří budou zasahovat do ligy, ne jako Jarolím co to kombinvoal tak, že si hráči co spolu měli hrát potkali až na poslední zápas.

    Nicméně sice po přípravě, ale na stylu hry se to podle zdejších komentářů moc nezměnilo. Škoda se evidentně nedokáže prosadit ani proti druholigovému týmu. Je škoda že máme Škodu.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Tugarin     před 11 lety 16.01.2013 16:03 |  
      0 0

      Jarolím alespoń střídal, U rady je otázka, jestli zase neodehraje vše 15 lidí bez ohledu na fotrmu...

  7. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    slaviator     před 11 lety 16.01.2013 15:23 |  
    0 0

    Byl jsem se kouknout na Bortela a Gecova, Bortel super, Gecov nevím, jsem z jeho ývkonu rozpačitý.

    Jinak někdo se vedle mne bavil první poločas o tom, že by měl do Slavie přijít nějakej útočník ze Sokolova.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      petrjir     před 11 lety 16.01.2013 15:30 |  
      0 0

      Gecova soudím poměrně kladně. Nehrál podle mě vůbec špatně, teda alespoň dle streamu. Jinak útočník ze Sokolova je právě v Jihlavě na testech. Nějaký David Vaněček.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      subHuman     před 11 lety 16.01.2013 17:43 |  
      0 0

      Já jsem rozpačitý z Bortela, naopak u Gecova je základ jasný, je to sice typivě stejný hráč jako Bimbo, ale ve srovnání s ostatními hráči je prostě jinde.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Pepino44     před 11 lety 16.01.2013 17:53 |  
        0 0

        Já mám podobný názor,Gecov dost dobrý výkon na to ,že dlouho nehrál- Bortel trochu nejistý,ale je to první zápas u nás na postu stopera,kde je poněkud větší odpovědnost-

  8. Latka dostal na dva dny volno

    Kornovo     před 11 lety 16.01.2013 15:25 |  
    0 0

    jak muze dostat hrac,ktereho nemame pod smlouvou dva dny volno,chapete to nekdo?

    • Re: Latka dostal na dva dny volno

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 15:31 |  
      0 0

      Je to zvláštní :).

  9. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Enkidu     před 11 lety 16.01.2013 15:29 |  
    0 0

    Dobrý den,

    Já mam z Martina Fenina docela dobrý pocit, je ještě mladý a fotbal určitě hrát nezapoměl, jen doufejme, že ho ta životní facka probrala.
    Jsem si to tu pročítal a přijde mi, že by se chtělo, aby se koupilo co nejvíc hráčů do základu, ale nějak mi to nepřijde rozumné. Utekli jsme hrobníkovi z lopaty a postupný posilování a do toho zapracovávání mladých je asi dobrý směr. S nákupy v zimě jsem celkem spokojený, ještě jeden útočník a myslim, že by hra nemusela být špatná.
    Jsem rád, že se nepotvrdil přestup Latky do Plzně a že si ho můžu i nadále vážit. Nevadí mi přestupy u žoldáků, kteří se netají tim, že jim jde v první řadě o peníze, ale Martin se bije v prsa jak je velký slavista, tak by to vyznělo spíše jako výsměch fanouškum.
    Ono je asi těžké hrát jiný systém jak na jednoho útočníka, když jsme měli jen jednoho útočníka.
    Škoda to tam sám měl hodně těžké a určitě by bylo lepší ho podpořit, než na něj nadávat. Hráč to cítí. Chce to trpělivost, uvidíte, že se vrátíme zas tam kam patříme.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 15:54 |  
      0 0

      Ukaze cas, jestli je Fenin vyrizenej nebo se dokaze sebrat.. "dokaze sebrat" neznamena vykony na hranici repre, ty od nej uz neocekavam, myslim uz vubec. Ostatne vzdycky mi prisel trochu precenovanej, neni moc rychlej, sila v soubojich prumer, solidni strelba asi.. pokud nebude zlobit a bude z nej u nas prumernej ligovej utocnik, budu spokojen.

      Ohledne Latky nejsem zdaleka tak prisnej.. klubismus ocenuju, nicmene chapu, ze v jeho letech hraje o svou karieru a slavie je momentalne tym bez ambici, jeho angazma tady Latkovi nic moc nedava krom dobreho pocitu, ze pomaha klubu sveho srdce. Chapu, ze v Plzni by chtel hrat kazdy, Vrba dokaze s hraci pracovat a dostat z nich mozna i vic nez na co maji.. je to velkvyroba reprezentantu..

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 15:58 |  
        0 0

        Já bych tam kupříkladu hrát nechtěl, ale pravda je, že mě se nikdo neptá... Jejich chyba! :-)

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Enkidu     před 11 lety 16.01.2013 16:01 |  
        0 0

        Ona je dnes Plzeň taková Sparta minulosti. A já jsem klubista, tedy to cítim srdcem a čekám to i od hráče který se za klubistu považuje.
        Fenin má velký potenciál, jen to z něho dostat.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 16:01 |  
      0 0

      Ze Skody mám podobnej pocit ,dle mého je to dobrý útočník,ale náš systém mu asi dvakrát nevyhovuje, uvidíme zda si sednou s Feninem teda jestli to tak Radič bude stavět.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Enkidu     před 11 lety 16.01.2013 16:05 |  
        0 0

        Škoda k sobě potřebuje ještě jeden hrot a i stylem hry by to Fenin mohl být

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        denydzlSKS     před 11 lety 16.01.2013 16:14 |  
        0 0

        Škoďák je typickej moderní útočník českého střihu - je dobrej v mezihře(někdy ani to ne) a dobře pracuje pro tým, ale neumí si najít to správný místo a není to zabiják. Útočníci typu - Inzaghi se moc nenosí. Proto taky značná část zajímavých mládežnických útočníků pod tíhou práce pro tým ztrácí střelecké schopnosti a končí na pozicích krajních záložníků - Hora, Kadlec, Hurka, Pázler,...

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 16:27 |  
          0 0

          Někdy se trochu ztrácím... " typickej moderní útočník..." "dobrej v mezihře"a "dobře pracuje pro tým"
          Bylo to myšleno jako sranda, že jo??

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            denydzlSKS     před 11 lety 16.01.2013 16:32 |  
            0 0

            Celé spojení zní: "typickej moderní útočník ČESKÉHO STŘIHU" - což je trochu sarkasmus a chtěl jsem tím říct, že hraje solidně v poli, že hraje na pozici útočníka a není to útočník:-) Zbytek už je myšlen bez ironie, ale asi špatně podanej. Chtěl jsem tím říct, že se na hřišti nefláká a snaží se makat, že jen nestojí na hrušce a nečeká na přihrávku do koncovky..

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 16:49 |  
              0 0

              OK. Přiznám se bez mučení, že jsem vůči němu asi někdy poněkud nespravedlivý... Když já, jak už jsem asi starej, čekám od útočníka hlavně góly. A ještě navíc ty jeho strašný pády ve vápně...

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                slaviator     před 11 lety 16.01.2013 17:05 |  
                0 0

                Třeba Toleski ty góly měl, ale nevracel se před vlastní vápno. Dneska se hráči typu "Siegl", kteří se motaj kolem vápna a střílí góly, ale nebrání, moc u nás nenosí. Lafata je výjimka a to ještě jen kdoví jestli, protože i ten se kolikrát vrací na vlastní půlku...

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              bongor     před 11 lety 16.01.2013 19:34 |  
              0 0

              To je právě ta chyba,že se hraje v poli.Kdyby začali hrát na hřišti,tak by šla jejich výkonnost určitě nahoru.Ale v poli?Překážej tam ty hroudy,občas ti podrazí nohu myš a to nemluvím o krtečkovi,nebo nedej bože.když tam sedlák zapomene pluh.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 16:35 |  
            0 0

            Osobně bych zůstal u toho dobrýho útočníka,ale jak říkám někoho k němu bohužel jsme se zbavili Pospěcha a jeho golů,jsem přesvědčen že, se Skodovkou by jim to šlo.

  10. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Alanor (admin)     před 11 lety 16.01.2013 16:03 |  
    0 0

    Jsem zpět z Edenu a mohu se tedy k dnešku vyjádřit.

    Tiskovka byla klasická, proběhly i tradiční řeči. Jediná zajímavější informace byla nespecifikovaná délka kontraktu, což je poměrně nestandardní. Kusý jen uvedl, že je delší než 2 roky. Poté jsem se ještě ředitele Kusého vyptal na Rakovana. Je to skutečně v jednání, stejně jako další budoucnost Berkovce (zřejmě hostování) a Hanuše.

    Poté jsem vyrazil na fotbal, kde jsem kvůli zimě vydržel jen do 72. minuty. První poločas byl lepší než druhý. Je to začátek přípravy, hodnotit tedy budu jen ty, co mě kladně zaujali. Líbil se mi Šimeček, který se jevil hodně fotbalově, přesně jak jsem předpokládal. Bortel vypadal také dobře, ale zatím opravdu těžko něco soudit. Fotbal celkově za mnoho nestál, což se asi v této fázi přípravy dalo čekat. My jsme byli o něco lepší, ale i Bohemka si připsala nějaké šance, mimo jiné trefili tyč.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 16.01.2013 16:05 |  
      0 0

      Jo, a Slavia by ještě ráda přivedla více než jednu posilu. Může se to stát v řádu dnů, ale Kusý to spíše neočekává. Byl by rád, kdyby se vše stihlo vyřešit do herního soustředění, ale jistota to také není.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        petrjir     před 11 lety 16.01.2013 16:11 |  
        0 0

        A neuvedl do jakých řad posily?

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 16.01.2013 16:12 |  
          0 0

          V prvé řadě ofenzivní.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        martines121     před 11 lety 16.01.2013 18:31 |  
        0 0

        Alanor; nevíš jak to je s depetrisem??? jestli se to treba neprobiralo na tiskovce,nebo od pana Kusého.rad bych vedel jestli ma o nej slavia zajem či ne :))

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          CarlBruno     před 11 lety 16.01.2013 19:28 |  
          0 0

          Opravdu ne !!!!

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 16:40 |  
      0 0

      Dříve ještě za dob titulů jsem na pár přípravnych zápasech v tomto období byl a většinou to byla taky pěkná holomajzna a to jsme měli opravdu dobrej kádr.

  11. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Borris     před 11 lety 16.01.2013 16:43 |  
    0 0

    ježiši tady je zase nablito :-D proboha vždyť to byl první zápas přípravy. Hráči šli z plné zátěže po kondičním soustředění do prvního zápasu. Ztěžklé nohy, je znát pauza bez herní praxe a hráči si k tomu zase musí čuchnout! Sám fotbal celý život hraju, znám to. Navíc vypovídající hodnotu budou mít až zápasy na herním soustředku! Navíc sami všichni dobře víte, jak to bylo v létě. V přípravě jsme váleli a po první půli s Jihlavou jsem si už na mobilu pomalu zjišťoval kdy mi jede vlak :-D Takže klid a nohy v teple kucí :-)

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 16:59 |  
      0 0

      Dobrý den přeji.
      Souhlasím s p. Borrisem, byl to první zápas po přípravě. Jen si neodpustím zvolání: "Ondru Petráka na stopera pro Boha néééé". Nebo se snad náš trenér nepoučil? Jinak to byla místy opravdu holomajzna....., ale to je po přípravě možné, že ten balon chyběl. Taky jsem fotbal hrál dost dlouho.......
      Sokrates55

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 17:27 |  
        0 0

        No toto zvolání bych podepsal.. moc tomu nerozumím, ale jsem pro to, aby ten nejlepsi hral na svem postu, kde muze byt vyjimecny, a nebyl presouvan na post, kde muze byt jen prumerny..

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          JS (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 17:52 |  
          0 0

          Já s vámi souhlasím, ale neříkalo se to o Markovi Suchém také?

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 19:01 |  
            0 0

            no kdyz mel hrat pravyho beka, myslim..:). Jinak v acku slavie hral temer vzdy stopera, jestli si dobre pamatuju, spis v U21 nebo za juniorku hral v zaloze, ne? Jinak Suchy je spis silovy hrac a Petrak zas rychly pohyblivy..

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            slaviator     před 11 lety 16.01.2013 22:53 |  
            0 0

            Latka hrál na DZ i v Lize mistrů... :-) Suchý do A týmu naskočil taky jako DZ... :-)

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            Fanis     před 11 lety 17.01.2013 09:43 |  
            0 0

            Říkalo, já sám jsem tehdy měl přesně ten samý pocit jako teď s Petrákem, že prostě Suchý je defenzivní záložník a že na stoperu nikdy nebude tak dobrý a pamatuju si, že na MS 20 hrál defenzivní zálohu a byl to s Feninem asi nejlepší hráč. Já tehdy říkal proč to ten Jarolím nevidí? A ukázalo se, že to byla dobrá volba přeučit ho na stopera, ale problém je, že Petrák je sice daky DZ, ale trošku jiný. Suchý hrál vždycky výborně dozadu, dokázal vyhrávat souboje na vlastní polovině atd. a potom balón jenom odevzdal, nejčastěji zpátky stoperům, kdežto Petrákova největší přednost je, že dokáže ty míče vyhrávat hrozně vysoko, na půlce soupeře a zakládat tak naše protiútoky a má podle mě i dost dobrou rozehrávku, dokáže připravit šance, což Suchý moc neuměl, a k thle hře se Petrák na stoperu nedostane... Navíc Suchý hrál dlouho stopera s Brabcem a myslím si, že to mu dost pomohlo, 20-tiletý kluk těžko bude šéfovat obraně, ale když tam měl mazáka, kterej se nebojí na každýho zařvat a drží tu obranu pohromadě, tak se taky líp vyhraje, ale pokud teď odejde Latka a Petrák by měl hrát s Hubáčkem, kterej za celej zápas tu hubu neotevře, tak by se tam jenom zabíjel.
            Možná nemám pravdu a časem se ukáže, že z Petráka může být stoper jako Suchý, ale já osobně o tom přesvědčen nejsem.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        PetCC     před 11 lety 16.01.2013 19:42 |  
        0 0

        A kdy jindy neýž v přípravě by si měl stopera Petrák vyzkoušet? On přece na to vlohy má, jen se zatím nedokáže držet ve správném prostoru. Když to zvládne, tak dobrý, když ne, tak zůstane v záloze.

  12. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    spino     před 11 lety 16.01.2013 17:05 |  
    0 0

    Dnes to tedy byl holý boj o přežití. Ukrutná zima. Ale vydržel jsem až do konce.

    Z mladíků mě zaujal Šimeček, naopak Hrubý se mi nelíbil.

    Bortel se ukázal v dobrém světle, sice dvakrát zachyboval, ale jinak rozehrávka kvalitní. No a Gecov, to je Pan fotbalista. NEjlepší hráč na hřišti. Tvrdost, přehled.

    Potěšil mě i Rada, který po gólu usadil Nitrianskýho. Tak se mi to líbí!

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Jiri1     před 11 lety 16.01.2013 17:13 |  
      0 0

      Heledte Spino, mam pocit,ze by Vas mohli angazovat jako pobocnika jeho exelence, spis bych usadil Radu nekam hodne daleko i s jeho nesmysly hrou na 1 utocnika nebo s tim, e neprostridal vsechny hrace v priprave, zase selekce hned na zacatku aneb rovna startovaci draha pro vsechny

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      slaviator     před 11 lety 16.01.2013 17:14 |  
      0 0

      Zima byla děsná, ale teploměr ukazoval -3 °C. Fotbal ale děsnej, hlavně v druhém poločase...

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Jiri1     před 11 lety 16.01.2013 17:22 |  
        0 0

        A co jste cekal v lednu , zaplat panbu , ze se zatim hraje dle plan , o vikendu uz to byt nemusi.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          slaviator     před 11 lety 16.01.2013 17:37 |  
          0 0

          No tak před týdnem se teplota pohybovala kolem +5 °C. :)

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            Jiri1     před 11 lety 16.01.2013 17:41 |  
            0 0

            Teplota pred tydnem opravdu dosahla na 4 stupne, ale predpovede byla jasna, vzpomente treba na unor minuleho roku a teploty daleko za -10 stupnu.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Enkidu     před 11 lety 16.01.2013 17:31 |  
      0 0

      ono se blbě hraje na dva útočníky, když měl v kádru jenom jednoho

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Jiri1     před 11 lety 16.01.2013 17:38 |  
        0 0

        Dik za pouceni , asi jste si nevsiml , ze v druhem polocase se vratil na svemisto v utoku Hurka.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          Enkidu     před 11 lety 16.01.2013 17:46 |  
          0 0

          jen v útoku pár let nehrál a nemyslel jsem to jen na tento zápas

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            Jiri1     před 11 lety 16.01.2013 17:53 |  
            0 0

            No, ono to zas tak davno neni .

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      subHuman     před 11 lety 16.01.2013 17:52 |  
      0 0

      Hrubý nastoupil za A poprvé a bohužel se utopil ve výkonu celého týmu, dostal minimum míčů kde by mohl projevit svou kreativitu. Náznaky i tak předvedl několikrát.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Jiri1     před 11 lety 16.01.2013 17:55 |  
        0 0

        Hruby ma potencial, jde jen o to jestl ibude taky mit trpelivost, k mazankum lampase Peti nepatri a jeho okoli tlaci na zhodnoceni hracova potencionalu.

  13. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    opicemag     před 11 lety 16.01.2013 17:05 |  
    0 0

    Jen malé vyjádření k událostem posledních dnů.
    - Latka ukázal, že je borec a Slávista. Díky Martine!
    - Fenin není žádná výhra, leč v naší situaci není asi moc jiných možností. Šanci si zaslouží, snad se dostane opět do formy a dá se dohromady. Pak by to bylo skvělé.
    - Je třeba přivést ještě jednoho ofenzivního hráče (a i defenzivního, ale to již asi nebude). Ale jak někdo správně výše napsal, nezáleží ani tak na počtu útočníků/ofenzivních hráčů, leč na tom, jak ofenzivně hraje tým. Ano, v Evropě řada týmů hraje jen na jednoho útočníka, ale ten je podporován ofenzivními beky a celou zálohou. To u nás není. Proto bych na jaře raději viděl hru na dva útočníky.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Jiri1     před 11 lety 16.01.2013 17:20 |  
      0 0

      Dobry boze , take prohlasim , ze uz mne tady nikdy neuvidite , kdyz budu vedet , ze mi to tady prestane bavit. latka je normalni pokrytec , letel na vyjednavani konecne faze swveho pestupu a Vy vsichni z nej zas delate mucednika.
      System na jednoho utocnika ma zjistit fleka Radovym fagoritum , snad jen jestli se da Fenin na fotbal misto na lraviny tak mozna., Jinak vzhledem k typum hracu bych preferoval hru na 2 hrace v uríoku, ktera je nam blizsi nez vse na Skodu a bnakopy na nikoho, Slavia parila vzdy k tvorivym tymum a tak by to melo zustat i kdyz napodzim to byl spis .......galymatias ala Rada.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        lassiter     před 11 lety 16.01.2013 17:43 |  
        0 0

        A tak já nevim, ještě v poledne jste tu psal, že mu Plzeň dala báječnou nabídku, která se neodmítá, a že můžeme jen doufat, nebo tak něco.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          Jiri1     před 11 lety 16.01.2013 17:51 |  
          0 0

          Psal jsem jeste dal, ale to jste zrejme necetl, u Vas nic neobvykleho.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            PetCC     před 11 lety 16.01.2013 19:44 |  
            0 0

            Spíš je neobvyklé, že to někdo přečte celý.

  14. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 17:49 |  
    0 0

    Trošku dotaz mimo téma, ale koukal jsem na fotky z tiskovky jak představovali Fenina a všimnul jsem si že nápis FV Plast se z rukávu přemístil na záda a na rukávu je nějaký nový sponzor nevíte o tom někdo?

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      spojka     před 11 lety 16.01.2013 18:06 |  
      0 0

      Reklama FV Plastu je na zádech od začátku, na rukávu je zhruba od poloviny podzimu reklama firmy Kristensson (špeditérská firma z Trutnova, pravděpodobně práce Z. Kusého).

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 18:10 |  
        0 0

        aha dík, tak to sem poplet :)

      • Kristensson

        Mac     před 11 lety 16.01.2013 18:48 |  
        0 0

        Nedávno jsem se díval na YouTube na konec 7. finále ELH 2003 Slavia-Pardubice 1:0 a všiml jsem si Kristenssona na dresu pardubických hokejistů. ;-) Takže stoprocentně práce Z. Kusého.

        • Re: Kristensson

          ukrainskamafia     před 11 lety 16.01.2013 18:56 |  
          0 0

          Domnívám se, že se ukazují kontakty Z. Kusého ve Východních čechách. Třeba FV Plast je firma původně (aspoň myslím) ze Dvora Králové. Třeba se ještě dočkáme dalsích subjektů, které dřív spolupracovaly s HCPCE.

  15. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    spino     před 11 lety 16.01.2013 18:13 |  
    0 0

    Jiří1 už zase řádí. Nejsem příznivec Rady, ale některá bezargumentová prohlášení jsou úsměvná.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Enkidu     před 11 lety 16.01.2013 18:30 |  
      0 0

      já bych mu dal čas... vždyť buduje nový tým

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        travel (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 18:33 |  
        0 0

        Nevím jestli už se o tom někdo zmínil,ale na oficiálkách jsou dnešní odpovědi p. Kusýho.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          Barra     před 11 lety 16.01.2013 19:54 |  
          0 0

          Děkuji za upzornění.

          Z odpovědi Zb. Kusýho tyto citace:

          Zbyněk Kusý | 16. 1. 2013 - 17:49
          Předmět: Výsměch
          Pokud si já dobře pamatuji, řekl jsem, že do klubu v zimní přestávce přijdou nejméně čtyři fotbalisté, a na tom se nic nezměnilo.

          Zbyněk Kusý | 16. 1. 2013 - 17:46
          Předmět: začína za chvilku liga
          Nyní se jedná ještě se dvěma útočníky.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Matlafous     před 11 lety 16.01.2013 23:02 |  
      0 0

      Co znamena bezargumentova?

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      mike-k (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 20:00 |  
      0 0

      jen nesmíme zapomenout, že včera lákala Plzeň Latku. :) Prostě se ničemu nedá věřit. :)

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Barra     před 11 lety 16.01.2013 20:16 |  
        0 0

        Máš pravdu. Pro jsem také psal ´Až moc pěkné, atd...´

        Ale naděje umírá poslední :-)

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 20:17 |  
        0 0

        Navíc i to jak se ve Sportu zaručeně psalo o tom že jednáme s Emirates, dneska Kusý popřel jak Veolii tak Emirates.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 20:49 |  
      0 0

      Ten nepřijde ani nahodou.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Betynka58     před 11 lety 17.01.2013 07:35 |  
        0 0

        Je zajímavé, jak negativním zprávám hned každý uvěří, ale jakmile se objeví něco pozitivního, každý to hned považuje za nesmysl. Minimálně je pro mne pozitivní to, že Slavia o Depetrise skutečně projevila zájem. Poté, co krachla jeho jednání s Kluží, je možné, že další zajímavou nabídku nemá a že je prakticky ve stejné situaci jako Martin Latka.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Enkidu     před 11 lety 16.01.2013 21:40 |  
      0 0

      Jsem se zasnil :)))

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        bongor     před 11 lety 16.01.2013 22:00 |  
        0 0

        Pro mě je velkou úlevou,že se Laty nenechal chytit a že nadále mohu věřit,že ve fotbale existuji ne jen peníze,ale i ideály.Děkuji Ti Martine a přeji Ti,aby sis našel ve světě to nejlepší a pro Tebe nejvýhodnější agažmá,abys nezapomněl na naši Slavii a na fandy,kteří Tě obdivují a mají rádi a budou čekat,až se k nám zase vrátíš.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2013 22:27 |  
          0 0

          Bych ho zase tak uplně nechvalil,protože kdyby tady vydržel do léta bylo by to lepší.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            bongor     před 11 lety 16.01.2013 23:40 |  
            0 0

            Tak jo vlku:A Martine,vlk a já Ti vzkazujeme,vydrž u nás do konce sezony a potom Tě budeme chválit ještě víc ,jo?

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          Barra     před 11 lety 16.01.2013 22:31 |  
          0 0

          Bongore, ty jsi z toho celkem na měkko, že? Jsi až moc hodný na tento svět:-)

          Já jsem myslím velký dobrák, ale v případě Latky to vidím jinak. Jestli odejde, jak vypadá že ano, bude to po třetí během osmi let, že Martin Latka opustí Slavii, protože se chce zkusit něco nového, že se chce finančně polepšit.

          Nic proti tomu, je to lidské, asi by každý tak reagoval, ale osobně bych Latku už nebral zpět, kdyby mu jeho zahraniční štace opět nevyšla. Přece nemůžeme sloužit jen jako nějaký Ersatz.

          Vím, že Latka Slavii nepotřebuje, že by si bez problému našel místo u konkurence v Gambrinuslize. Také vím, že tebe by to jako velkého Slavistu bolelo, ale vidím to tak, jak jsem dnes už psal: hrát za Slavii by měla být čest, a ne nějaké triko, které si dle potřeby budu navlékat a svlékat. Možná se pletu, nemusím mít pravdu, ale nějakou hrdost bychom měli mít.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            bongor     před 11 lety 16.01.2013 23:50 |  
            0 0

            Máš pravdu Barro,asi jsem moc hodnej.Ale ne vždy,třeba na sralťany nikdy.Ale rád využiji takovéto příležitosti,abych se mohl dojmout,je to něco jako když jdeme do kina na film tak řečený "doják".Víme,že nám bude do breku,ale přesto zaplatíme a jdeme se dívat.Hlavně že dobro zvítězí a zlo je poraženo.Je to přesně opačně než ve skutečném životě.A tady to máme zadarmo,no kdo by to nebral?

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              Barra     před 11 lety 17.01.2013 01:02 |  
              0 0

              Krásné přirovnání, příteli. Fandíš srdcem, a pak vítězí emoce nad rozumem.

              Hledal jsem tvůj (včerejší?) příspěvek, kde píšeš, že automaticky zařazuješ lidi do kategorie ´Slavista´- ´Sparťan´, a že se většinou nepleteš. Nenašel jsem to, ale potvrzuje to jak fanatický (a myslím to v dobrém smyslu) Slavista jsi.

              V holandštině je přísloví, že zamilovanost je to krásné intermezzo mezi okamžikem, kdy potkáš překrásnou dívku a momentem, kdy si uvědomíš, že má obličej jako treska – pak už to není slepá zamilovanost, ale láska. Bereš tu holku, i když není perfektní. Slavie není dokonalá, opravdivý fanoušek ví, že má vady krásy, ale přece ji bere tak jaká je – je to jeho životní láska. A k tomu patří emoce.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            Betynka58     před 11 lety 17.01.2013 07:41 |  
            0 0

            Myslím, že Martinovi nejde v prvé řadě o peníze, to už by dávno skončil někde na východě, kde pro něj byla připravena údajně finančně velice lákavá nabídka. Pamatuji se, že ještě v létě říkal, že by bral hlavně Německo nebo Anglii, tak je možné, že čeká na nabídku právě z těchhle destinací.

  16. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    spojka     před 11 lety 16.01.2013 23:08 |  
    0 0

    Hlásná trouba taškářů informuje:
    "Útočník Patrik Lácha (20), vicemistr Evropy U19, trénuje s B týmem Sparty Praha. Na začátku roku s ním Teplice předčasně ukončily smlouvu."

    Takhle se dělají přestupy u bolševika. Stejnej postup jako kdysi u Huška. Ten byl snad tenkrát dokonce půl roku nezvěstnej, přestože měl smlouvu v Jablonci, aby se jako zázrakem objevil na spartě.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      slaviator     před 11 lety 16.01.2013 23:21 |  
      0 0

      Jo, ale víš, proč s ním Teplice ukončily smlouvu? Protože Fenin je proti němu opat, kulantně řečeno. Lácha to má absolutně pomotané, Teplice se ho snažily nastartovat hostovačkou v druhý lize v Mostu, panu Láchovi druhá liga nebyla moc nóbl a viděl se v bundeslize nejlíp asi v Bayernu Mnichov a podle toho to taky vypadalo... A byly tam i jiný věci. Takže Teplice s ním radši ukončily smlouvu....

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        spojka     před 11 lety 16.01.2013 23:29 |  
        0 0

        Jo, to jsem slyšel taky. Mě jen pobavilo, že skončil zrovna tam, kde skončil. Už když oznámili to ukončení smlouvy v Teplicích, tak jsem si říkal, že bych se nedivil, kdyby se objevil na spartě. A netrvalo to ani tak dlouho...

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          slaviator     před 11 lety 16.01.2013 23:42 |  
          0 0

          Tak klidně jen ať začne na tahy brát i Kadlece. Mimochodem, o Kadlecovi jsem si vždycky myslel, že si taky o sobě myslí bůhví co, ono se ale asi není co divit kdž tě Sparta koupí v 16 za dvacet milionů a v 17 se o tobě tvrdí, jak se o tebe zajímá Chelsea a Sparta jak chce za tebe 200 mega... A všichni ti cpou do hlavy, jak jsi skvělej, největší talent, úžasnej hráč. Nedivím se, že zpychl a trochu měl hlavu dost v oblacích. Ale minimálně poslední půlrok na sobě poctivě maká a začal se držet při zemi. Tak jen ať koupí třeba toho Láchu, jsou to vrstevníci, mám pocit že spolu byli v mládežnickejch repre, jen ať ho začne tahat na pařby..

          Btw s tím Slepičkou, jak to tu proběhlo, je doufám vtip? A doufám, že nepřijde ani Lačný nebo podobnej exot. :-)

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            bongor     před 11 lety 16.01.2013 23:54 |  
            0 0

            tak už tam mají Váchu,Láchu,teď ještě Máchu,třeba Karla Hxnka.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            Kornovo     před 11 lety 17.01.2013 00:16 |  
            0 0

            slaviatore tos trochu prestrelil,ne?kadlec je jeden z nejvetsich talentu naseho fotbalu,prece mu nebudu prat ,aby skoncil jak fenin jen proto ze je spartan,navic koupeny z bohemky

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              slaviator     před 11 lety 17.01.2013 00:21 |  
              0 0

              Já mu to nepřeju. Naopak, Kadlecovi přeju, aby se dostal do nějakého slušného třeba nizozemského týmu a pravidelně tam hrál. Sparta na jednu stranu ho chce prodat za velký prachy a na druhou stranu s ním trochu zametá. Každopádně být trenérem ve Spartě, příchod Láchy bych si rozmyslel právě z toho důvodu, aby nevzal s sebou zpět do mokrý čtvrti Kadlece, když ten se z ní tak nějak dostal. Jakoby ve Spartě neměli dost svých odchovanců, a kvalitních - ale kde je konec ak takovým (minimálně v médicíh protěžovaných) odchovanců typu Folprecht?

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                Khadgar     před 11 lety 17.01.2013 00:27 |  
                0 0

                Podle mě si jeho příchod protlačil Hřebík. Vyjadřoval se o něm pozitivně a asi si myslí, že ho napraví.

                • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                  slaviator     před 11 lety 17.01.2013 00:52 |  
                  0 0

                  ...jako si to myslí Rada o Feninovi :-)

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              sasky     před 11 lety 17.01.2013 09:07 |  
              0 0

              Kadlec je podle mě jeden z nejpřeceňovanějších a nejprotěžovanějších hráčů českého fotbalu... Netvrdím, že to nebude reprezentační hráč, ale nějaká megastar rozhodně ne.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        bongor     před 11 lety 16.01.2013 23:58 |  
        0 0

        Slyšel jsem,že se o Láchu porvali trenéři Barcelony,Realu,Chelsea,Arsenalu a obou Manchesterů.Byla to prej mela,zuby lítaly spolu s nadávkama.A soudcoval jim to Collina blahé paměti.Nevyhrál nikdo,proto musel hoch zůstat v Teplákách.Jeho agent mu slíbil,že mu sežene angažmá v ještě slavnějším klubu a svůj slib splnil.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Kornovo     před 11 lety 16.01.2013 23:29 |  
      0 0

      kam by jinam sel?za kamosema z mlade repre a hrebikem.uz asi dlouho nekalil s prikrylem,krejcim a dalsima

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      bongor     před 11 lety 16.01.2013 23:52 |  
      0 0

      No a pochopitelně se rumunovi nic nestalo,stanovy ,nestanovy,hlavně že byli soudruzi spokojeni.Když se ví,na koho se obrátit,tk je to sranda.

  17. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    petrjir     před 11 lety 17.01.2013 00:31 |  
    0 0

    Chci se zeptat k Tipsport lize. Vstupné je 50 Kč? A to je na všechny zápasy nebo každý musím platit zvlášť? Například příští týden 23.1. ve středu se hrají dva po sobě. Bude to v jednom vstupným?
    Díky za odpověď.

  18. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Markus     před 11 lety 17.01.2013 09:41 |  
    0 0

    Ryze hypoteticky, kdyby tu existoval podílový fond se záměrem koupit majoritní podíl v klubu nějaké nižší české ligy, dlouhodobě ho držet a nabídnout investorům - držitelům podílových listů ve fondu hlasovací právo se sílou přímo úměrnou velikosti podílu ve fondu, bylo by to pro vás zajímavé? Podobné pokusy ve světě už byly, klíč k fungování vidím hlavně v nějakém férovém způsobu, jak udržet malé investory aktivní a ty velké pro změnu nějakým způsobem regulovat, aby neměli příliš silný hlas. Uvědomuji si dobře míru rizika, bylo by to někde mezi akciovými fondy a sázením, proto (kdyby to existovalo) by to mělo být směrováno na fanoušky fotbalu, na lidi, co by chtěli poznat více chod klubu zevnitř a něco se při tom naučit nebo taky další úroveň pro lidi odrostlé na počítačových hráč - fotbalových manažerech mající prostředky a ochotné je investoval výměnou za tohle. Takže opakuji otázku, bylo by to pro vás zajímavé?

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 17.01.2013 10:51 |  
      0 0

      Mozna ano,ale potreboval bych potrebnejsi a konkretnejsi info.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Matlafous     před 11 lety 17.01.2013 11:17 |  
      0 0

      Vidím to stejně jako Eluin.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Matysek     před 11 lety 17.01.2013 14:57 |  
      0 0

      Myšlenka to je zajímavá, ale nějak si to nedokážu představit, fotbal je prodělečný sport, pokud nemáš sponzora tak všechno doplácíš ty- pokud enchceš hrát s amatéry a mít to jako TJ. A sponzor si raději koupí vlastní tým, než aby dělal druhý housle. Navíc ti chybějí kontakty a zkušenosti. Z hraní manageru a psaní na SN z tebe reálný a dobrý vlastník klubu být nemůže. Plus tam máš korupci, xy investorů a tak...

  19. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Kuliss9     před 11 lety 17.01.2013 11:23 |  
    0 0

    Tak když jsem včera viděl rozhovor s Feninem, výraz jeho v očích, tón hlasu a k tomu to depresivní triko, tak bych řekl, že ten kluk spíše než tvrdou ruku potřebuje hodně silně psychologickou pomoc a silné domácí zázemí. Ten kluk je asi silně psychicky v řiti, tak snad mu angažmá zpět v ČR společně s tou přítelkyní hodně pomůžou, soustředit se na fotbal, protože potom jsem přesvědčený, že to v sobě má. Klidně teď může půlroku paběrkovat a nabrat chybějící zápasovou pohodu, ale na podzim už od něj snad vedení bude očekávat výkony hodné jeho jména.

    Jinak pokud se vrátím k hodně debatám ohledně Škody. Tenhle kluk nevím jak se dostal do profesionálního fotbalu, ať má jakkoukoliv snahu, tak bohužel on vůbec nedokáže pracovat se svou postavou má úplně všechny pohybové vlastnosti špatně a nechápu proč to nikdo nevidí ve vedení a nepracují na tom.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 17.01.2013 13:54 |  
        0 0

        To se mi docela líbí :-).
        Depresivní trika jsou docela v módě už delší dobu.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      mart     před 11 lety 17.01.2013 12:49 |  
      0 0

      S tou psychologickou pomoci mate asi pravdu.
      Myslim ze uz to tu zminoval PHILLIIP.
      Mentalni kouc by ale snad mela bejt samozrejmost u (dnes uz v podstate) jakyhokoliv (a zejmena profesionalniho) sportu.
      Ja mam k profesionalovi ale hodne daleko, nicmene je mi jasne, ze bez minimalne 4 lekci metalniho kouce za rok se nedostanu vubec nikam. Dneska neni vubec zadnej problem si sehnat hodne dobryho psychologa.
      Uz z "davnych" dob si mozna nekteri z nas ( ti starsi :D) vzpomenou na talentovaneho sprintera ze sovetskeho svazu, ktery dosahoval opakovane vynikajich casu, .... a pritom nikdy nemohl nic vyhrat. (jasne oni s tema vysledkama mohli taky cachrovat, ... a mnohdy to i delali ale u Valerie Borzova asi ne).
      Nakonec mu dali v roce 1969 uplne novyho psychologa ... a ten ho tak silene zblaznil .... ze milej Valja nakonec vyhral oba sprinty na Olympiade.....
      Pokud se o Feninovi vi, ze je "trochu labilni", a pokud ma opravdu talent, ... tak si myslim, ze by to byl zlocin mu nedat poradnyho psychologa.mart

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        tantalos     před 11 lety 17.01.2013 13:33 |  
        0 0

        Pomoc psychologa, ne-li psychiatra zřejmě opravdu potřebuje. V žádném případě bych ho ale nebral jako beznadějný případ.
        1. Údajně už má stálou přítelkyni, což může pomoci nebo ublížit, ale spíš to bývápozitivní,
        2. vrací se k trenérovi, kterého zná a za něhož se mu dařilo
        3. vrací se do vlasti, nebude tedy muset bojovat s cizím prostředím, kde byl pro leckoho nevítaný.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          mart     před 11 lety 17.01.2013 14:42 |  
          0 0

          ANO, ..... za prve, za druhe i za treti. Vsechno positivni faktory. .... a prave proto by byl hrich mu nedat optimalni prostredi (jeste vynasobit ta 3 positiva , ... napriklad tim psychologem).

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 17.01.2013 13:41 |  
        0 0

        Dobrý den přeji všem a Tobě Marte taky.
        Už jsem to psal v jiném článku, že tady je potřeba, aby s Feninem pracoval opravdu zkušený a erudovaný odborník. To není nic pohoršlivého, že budeme mít i psychologa...... Víte sami, jaký Rada je a že se nezvládá ani on sám v sobě, to je prostě fakt.
        Nu ale což, třeba budu překvapen a povede se to. To bych přál samozřejmě i tomu Feninovi.
        To je stejně dobrý za Martina přijde Martin.
        Ještě bych se vrátil k Ondrovi Petrákovi a jeho včerejšímu postu stopera. Já nechci tvrdit, že trenér nemá zkoušet různé varianty a jednotlivé hráče na různé posty, to je v pořádku. Ale pokud už to dvakrát zkusil a to dokonce v mistráku a výsledek byl tristní, tak toho Ondru takovéhle zkoušení dostane do "deky" a bude s prominutím jeho chuť hrát fotbal v pr........
        Hrál jsem fotbal skoro 35 let, sice na úrovni okresního přeboru a z toho 2 roky v 1.B. třídě, a kdykoliv jsem byl místo do zálohy postaven na okraj obrany, nebo do útoku, tak jsem prostě fotbalově "odešel" a byl jsem z toho otrávený a nešťastný, klukům jsem zkazil zápas a trnul jsem, že se to za týden bude zase opakovat, nebo že nenastoupím vůbec, protože jsem to minule podělal. Ondra je mladý kluk, tvořivý záložník se smyslem pro rychlou i finální příhru a toho mi budeme zkoušet na stopera? Klidně mi tu umejte "hlavu i řiť", ale budu jako mezek, prostě pane trenére, tohle postavení včera bylo šílené a taky jsem to málem nervově neunesl a hlasitě jsem nadával. Doufám, že jsem nikoho nepohoršil :-).
        "Cassis a nullo praestantur" - Za náhody nikdo neodpovídá
        Quintus Horacius, když i třetí vejce uvaři natvrdo.
        Sokrates55

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          mart     před 11 lety 17.01.2013 14:51 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate , ... uz sis ususil hlavu ? :D
          S tim Petrakem samozrejme souhlasim.
          Je to totalni nesmysl z nej delat stopera.
          Pochopit se to dalo (i kdyz mnohym to hodne nevonelo, ze Tantale :), Kdyz se hledalo misto pro Suchyho. Stoperi byli, defenzivni zaloznik byl ... no tak se soupnul na pravyho beka. Nebylo to idealni ale nebyl to uplnej zlocin. (coz u me v Petrakove pripade rozhodne je - zlocin). Podobne Misa, Na defenzivnim zaloznikovi Gedeon, tak se soupnul na pravyho beka .... opet ne idealni, ale aspon se pro nej naslo NEJAKY misto.
          Pro Petraka je zbytecny hledat misto. Krome toho Gecova (a to se jeste uvidi v jakym je rozpolozeni) a Kisela (kterej je sice mladsi nez ja ale preci jen starej) tam takovej fotbalista proste neni. Musi hrat v halvu!

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            tantalos     před 11 lety 17.01.2013 16:25 |  
            0 0

            Připadá mi to trochu složitější.
            Mladý fotbalista ve Feninově věku by si měl - alespoň jak já si to pamatuji - po zápase sednout s kamarády, pořádně to zapít, zbalit první aspoň trochu pěkné děvče, odvést ji do postele a druhý, nebo radši třetí den na tréninku si gustem zahrát na jakémkoli postu - copak jsem tak kulhavej, abych nemohl jít chvíli do brány, pak se přesunout na křídlo a stáhnout se na beka (a to vše bez potřeby psychologa, ostatně copak je nějaká pubertální panenka.)
            Fakt ale je, že je dnešní generace už dost jiná. Jeden hostinský si mi nedávno postěžoval, jak je běžné, že se mu v hospodě sejdou tři čtyři mladíci a místo aby se bavili mezi sebou, jenom beze slova sedí nad svými mobily nebo notebooky. Za mých mladých let jsme ještě balili holky, zatímco dnes je to spíš naopak. S určitou dávkou nadsázky mi dnešní generace připadá neschopná našeho obyčejného života a žije místo něj virtuálně.
            A taky psychický tlak na ni je mnohem větší. Z tréningů jako by vymizela sranda a stalo se z nich utrpení z toho, jak splnit požadavky na ně kladené.
            V této situaci by to asi opravdu psychologa chtělo - alespoň pro některé hráče. Potíž je, jestli jsou naše školy schopné takové specialisty vychovat.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Barra     před 11 lety 17.01.2013 15:25 |  
        0 0

        Souhlas – a troufnu si říct, že by pomoc ´mentálního´ coache prospěla celému mužstvu. Již v minulosti jsem na to více krát apeloval. Jestli máme vedle hlavního trenéra také kondičního trenéra, fyzioterapeuta, doktory, poradce v oblasti zdravé výživy, atd., atd., je celkem logické také využít pomoc mentálního trenéra, nebo sportovního psychologa, jak to dělají top-sportovci z celého světa.

        Někdo je mentálně dost odolný, jiný možná pomocí dýchacích technik, jógou nebo sebe-hypnózou se s tím tlakem umí vypořádat. Ale velká skupina potřebuje pomoc, aby překonali svou obavu, strach, potřebují popíchnout sebedůvěru. Vždyť například ne každý z nás by si troufnul mluvit za mikrofonem před publikem – klasický příklad kde psycholog může odstranit stávající barikády.

        Tlak veřejnosti a fanoušků na sportovce je obrovský, ne každému se podaří pomoci vlastní síly s tímto vypořádat, a určitě ne, když nastane období neúspěchu a kritika je o to větší.

        Myslím si, že Slavie by neměla pokulhávat za jinými kluby, které již spolupracují se sportovním psychologem (v Holandsku například má Feyenoord i ve své fotbalové akademii pro mládež tuto podporu).

        Nedá se přece logicky vysvětlit, proč nejsme schopní na cizím hřišti hrát stejně dobře jak v Edenu a alespoň sem tam vyhrát. Hráč, ať je to brankář až po útočníka, by se neměli nechat ovlivnit pískotem, když se jím něco nepodaří, a neměli by mít obavu o své místo. Bez sebedůvěry to nejde.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          mart     před 11 lety 17.01.2013 15:43 |  
          0 0

          Jasne nejen v Holandsku. Vsude.
          Kdyz dokonce i v blbym sovetskym Rusku (ja vim ze je Ukrajinec) naucili psychologove Straspytla Borzova mysled ve smyslu - fouka protivitr - vyhraju, protoze sem nejtezsi ze vsech - tak budu nejlip prorazet vitr. Kdyz fouka ze zadu, ... tak prece nemuzu nevyhrat, kdyz mam nejsirsi zada, tak me tam proste ten vitr dofouka ...
          A to je jen soutezni motivace.
          Me treba psycholog naucil, ze kdyz na necem makam, tak to nemusi nutne znamenat, ze se zlepsuju....... kdyz ale na necem makam, nejakym zpusobem to merim (hodnotim, snimam, videuju), sbiram evidenci, ze to delam lepsi, .. svysuju svoji duveru, ze se proste nemuzu nelepsit.
          Confidence through evidence tomu rikal.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            slaviator     před 11 lety 17.01.2013 15:51 |  
            0 0

            Já to samé mám s tenisem i se stolním tenisem. Bez problémů se většinou dostanu do vedení, jenže ve stolním tenisu jsem pak najednou schopnej ztratit vedení 10:3 v setu při mým podání a v tenise 5:2 (40-0). Prostě jakmile vím, že stačí jeden jedinej míč, tak vyhraju, tak dostanu blok a jsem schopnej to prohrát. Asi bych potřeboval psychologa jako měl Borzov :-)

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              no-nick     před 11 lety 17.01.2013 15:56 |  
              0 0

              To je jasný, páč každej balón hraješ jako viteznej, konecnej, na riziko, a pak to tak vypadá:o) Pinec hraješ zavodně bo pro radost?

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                mart     před 11 lety 17.01.2013 16:03 |  
                0 0

                rekl bych, ze to hraje spis pro VZTEK, kdy z 10:3 este stihne prohrat :)

                • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                  no-nick     před 11 lety 17.01.2013 17:45 |  
                  0 0

                  Jako 10:3 už je dost, ale prohrát se to fakt dá i bez toho, že je člověk idiot:)

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                slaviator     před 11 lety 17.01.2013 17:43 |  
                0 0

                Přesně jak říkáš, Petře. Neumím prostě hrát "na jistotu" a všechno cpu na riziko, ať vedu nebo prohrávám, ať je to na začátku či na konci. Když si to čas od času uvědomím, tak se mi daří vyhrávat.

                Jinak pinec jsem za poslední půl rok hrál jen jednou, předtím jsme ho hrávali dva a půl roku se spolužákama pravidelně, víceméně denně, odpoledne, večer, ale třeba i ve dvě v noci. Nebo o volné hodiny mezi přednáškama. A měl jsem tu nejšuntovnější pálku z Kauflandu za asi 99 Kč, když jsem hrál s jinou, tak mi neseděla. Jsem zvyklej do toho dávat trochu ránu, a s těma těžšíma pálkama to lítá jinak.

                Jinak nevýhodou je, že to hraju dost na riziko, na kraje stolu a do růžku. Když se mi to povede, je to bod, když to o pár centimetrů přetáhnu, tak ztrácím. Klasika. A snažím se s mojí výškou opravdu hrát s pokrčenejma kolenama a při odpalu míčku jít tělem nahoru, plus pálkou se to snažím protočit. A když už někdy hraju obranej styl, tak hraju dál od stolu a tahám to zespoda. Ale zase jsem moc hrr a tahám to do krajů stolu.

                • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                  no-nick     před 11 lety 17.01.2013 18:01 |  
                  0 0

                  A jo taaak. No vidíš, tak až půjdeme na to pivo, tak s pálkou:) Já hraju kraj v Plzni, tak mě to zajímá. Vlastně musím hrát, se jménem Petr Korbel by byla ostuda pinčesu se nevěnovat:) S pálkou z Tesca bych toho ale moc neuhrál se svým stylem topspinového hráče:)

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              mart     před 11 lety 17.01.2013 15:59 |  
              0 0

              .....nebo mas toho, co mela Novotna ve finale Wimbledonu ... myslim 1993 :),
              pokud ano, je treba ho vymenit :D

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                slaviator     před 11 lety 17.01.2013 17:49 |  
                0 0

                to snad ne .-))

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            Barra     před 11 lety 17.01.2013 16:49 |  
            0 0

            Myslím si, že Martinovi také nepomohl jeho raketový start v Bundeslize: v prvním zápase proti Herta Berlin hattrick, v druhým proti Bielefeld další gól.

            Očekávání a tímto i tlak na Fenina byl obrovský. Byl najednou hvězda a spasitel – a přitom mu bylo jen 20 let.

  20. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Matlafous     před 11 lety 17.01.2013 11:27 |  
    0 0

    Z jednání o Feninovi mám dobrý pocit, včetně všech podmínek a věcí okolo. Deprese nejsou ničím definitivním, naopak, když se k nim člověk správně postaví, může být mnohem silnější a odolnější než dřív. Kéž by se Martin vrátil do těchto časů: http://www.youtube.com/watch?v=rLWqYjFRbrc

  21. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 17.01.2013 12:06 |  
    0 0

    Tak podle Sportu dnes odjeli Latka s Paskou jednat o smlouvě s bundesligovou Fortunou Düsseldorf.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Jiri1     před 11 lety 17.01.2013 16:29 |  
      0 0

      Je to opravdu usmevne , kolik lidi se najednou zajima o osud Martina Latky, konecne se uvolnilo neco, co manazer Paska predhodil svemi klientovi, Latka si samozrejme polepsi az o 8 milionu rocne a pokud podepisae smlouvu svych snu na 2 roky , nebude uz muset kopat za 2 melouny. rocne.
      Tedy Ja s Martina Fenina mam velmi zaporny pocit, vedeni pripousti mozne problemy, zrejme v pohotovosti bude i cvokar i kdyz pan Fenin to pry uz ma v hlave srovnane, on mozna ano, ale nase vedeni asi ne, kdyz vecne hovori o hotovych hracich a zatim dorazili sami rekonvalescenti, ostatne Gecov se moc nepredvedl zato jeho fanklub uz zacal s oslavnymi popevky , zbyva uz jen hrace, ktery ma zatim velke problemy ,prohlasit za svateho a postavit mu pomnik.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 17.01.2013 16:40 |  
        0 0

        jiri, deprese nejsou o tom, mít to v hlavě srovnané. Je to nemoc, která není ovlivnitelná lidskou vůlí. Tzn. jde o to, zda je Fenin vyléčený či naopak není. A to se velice obtížně pozná.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        petrjir     před 11 lety 17.01.2013 16:41 |  
        0 0

        Já se divím, že s Vaším pohledem na Slavii ji ještě můžete vůbec fandit a přispívat do tohoto fóra? Třeba druhý útočník bude již podle Vašich představ. I když si takového hráče, který by Vám mohl vyhovovat, dovedu těžko představit. Můžete říct jména alespoň tří útočníků, kterým by Slavia mohla splnit finanční představy, jsou volní či finančně dostupní, byli by hotovými posilami a splňovali by Vaše představy? Díky

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 17.01.2013 16:46 |  
          0 0

          re: petrjir
          To chce klid, to je prostě Jiří.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            Jiri1     před 11 lety 17.01.2013 16:56 |  
            0 0

            Surynek, Martan, z ligy Veverka, jinak De Petris, mozna i Jicha.

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              petrjir     před 11 lety 17.01.2013 17:09 |  
              0 0

              Surynek či Martan jsou talentovanými hráči, ale určitě by se do toho minimálně první půl rok museli dostat a nejsou tudíž hotovými snipery, kteří by nám vytáhli okamžitě trn z paty. O Depetrisovi jste myslím zrovna vy napsal, že je mimo naše finanční možnosti. Já bych třeba uvítal Nováka ze Slovenska. Když už s tou Žilinou jednáme, tak jsme mohli i o tohoto hráče.

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                Jiri1     před 11 lety 17.01.2013 17:15 |  
                0 0

                No ja si treba myslim, ze by to zvladli lepe nez Skoda, jinak s De Petrisem pry probehl nejaky kontakt, ted nekdy , ale je to jen tvrzeni nekoho z vedeni.

                • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                  petrjir     před 11 lety 17.01.2013 17:24 |  
                  0 0

                  Já bych neřekl, že je škoda úplně špatným hráčem, i když bych tam samozřejmě viděl radši někoho jiného, ale spíše je špatně nastaven systém hry, kdy se míč na něj nakopne a on ho má sebrat, podržet, přinejlepším sám sobě nahrát a z toho pak dát gól. To by pak u nás neuspěl v útoku nikdo. Jsem zvědav s tím Depetrisem. Kusý to tak trochu vyloučil slovy, že nemá tiskárnu na peníze, tak uvidíme. Ale vůbec bych se nezlobil. Nezlobil bych se ani za zmíněného Nováka, který dal za 99 zápasů 52 gólů, chtěl ho i Fulham, ale pak se minulý rok jeho kariéra zabrzdila. Teď mu končí hostování v Košicích a ani Žilina neví, kde bude hrát. A ve věku 28 ještě rozhodně není na odstřel.

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 17.01.2013 17:35 |  
                0 0

                Novák je hráč MFK Košice jako Škutka, ne ?

                • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                  petrjir     před 11 lety 17.01.2013 17:39 |  
                  0 0

                  Byl, pak přestoupil do Žiliny, kde se mu nedařilo, tak teď hostoval půl rok v Košicích a teď asi nikdo neví, kde bude. Košice to chtěj prodloužit, ale hostování je zatím do konce ledna.

                  • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                    Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 17.01.2013 17:57 |  
                    0 0

                    Aha, tak pardon, to mi nějak uniklo.

    • Re: Možná pokuta pro Spartu

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 17.01.2013 17:02 |  
      0 0

      nebuď naivní, myslíš že by to Pelta dovolil ? Spartě prodal Lafatu, Plzni Kovaříka aby si obě strany udobřil a teď se to nějak zamete pod koberec.

      • Re: Možná pokuta pro Spartu

        Jiri1     před 11 lety 17.01.2013 17:07 |  
        0 0

        Zacina to byt mirne receno neprehledne, v minulem tydnu mela probehnout nejaka separatni jednani za ucasti obou stran.

    • Re: Možná pokuta pro Spartu

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 17.01.2013 17:10 |  
      0 0

      No stačilo by 15 bodíků:-)Jinak si na mě nák zabudol no nic podruhé už nikomu o nic neříkám.

      • Re: Možná pokuta pro Spartu

        Barra     před 11 lety 17.01.2013 17:18 |  
        0 0

        H., ???
        Nic jsem od tebe nedostal?!
        Ozvu se ti zítra přes mail manželky, nevím jestli můj propouští zprávy z neznámého zdroje (vysvětlím ti mailem).

    • Re: Možná pokuta pro Spartu

      bongor     před 11 lety 17.01.2013 22:43 |  
      0 0

      Když má někdo pod palcem 300 miliard,tak mu musí každá pokuta připadat směšná.Takže vlk se nažere a kozy zůstanou celé.Prostě všichni jsme si rovni,ale někdo je rovnější.Těch 20 bodů odpočtu,to je jenom naše zbožné přání,ti šikovní hošíci z Letné se vykroutí ze všeho-viz.ztracené odposlechy v kauze Ivánek.

  22. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    zeleznik2     před 11 lety 18.01.2013 19:12 |  
    0 0

    Důležité první vítězství, pokud budeme vyhrávat i v lize, jen jedna nula, nemám problém, je fakt, že Bohemka asi není soupeř, který snese přísnější měřítko, ale nula se též počítá. Zajímavé složení obrany, Dostál namísto Nitranského, který hrál v záloze a Petrák v druhé půli znovu na beku, jsem zvědavý s čím přijde trenér příště.