Aktuality z médií

Do Slavie míří nizozemský expert

Dle serveru idnes.cz míří do Slavie nizozemský expert Jan Willem van Dop, který by měl působit na zatím blíže nespecifikovaném postu ve sportovním vedení klubu.

Překvapivou zprávu o Slavii přinesl dnes server sport.idnes.cz - čtěte zde. Dle ní by do sportovního vedení měl zamířit 53-letý Nizozemec Jan Willem van Dop, který dříve působil jako sportovní ředitel Feyenoordu Rotterdam a generální ředitel dalšího nizozemského klubu FC Utrecht. Jednou z variant údajně je, že by se van Dop stal nejbližším spolupracovníkem Karola Kisela, který se stane sportovním ředitelem, což včera potvrdil v online rozhovoru na oficiálním webu klubu generální ředitel Jaromír Šeterle. Další možností je, že se van Dop stane poradcem Aleše Řebíčka.

Angažování nizozemského (nebo jakéhokoli jiného zahraničního) odborníka do sportovního vedení fotbalového klubu je poměrně unikátním krokem, který nemá obdoby v novodobé historii českých fotbalových klubů na nejvyšší úrovni. Český fotbal sice pamatuje několik zahraničních trenéru (nepočítaje Slováky), žádný z nich ale v českém fotbale nevydržel delší dobu. Van Dop by měl navíc působit o úroveň výše a měl by spoluvytvářet dlouhodobou sportovní koncepci klubu, jeho angažmá by tedy nemělo být jen krátkodobé.

To by navíc mohlo znamenat, že jeho příchod je připravován již ve spolupráci s novým investorem, či přímo majitelem, jehož vstup do klubu se všeobecně očekává v nejbližších dnech či týdnech. Zdá se tak, že zima bude ve Slavii ve znamení velkých změn. Fanouškům nezbývá než doufat, že to budou tentokrát již konečně změny k lepšímu.

Komentáře (72)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie míří nizozemský expert

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 13:58 |  
    0 0

    Na článek jsem taky koukal s otevřenou pusou. Nevím o tom vůbec nic, co se nepíše v článku, ale vypadá to velice velice zajímavě. Až se nemohu ubránit naději, že bychom o koncepci konečně aspoň zakopli. A že je cizinec je na tomto postu (ať uz bude jakýkoli), je asi nepodstatné..
    No dějou se nám tady věci..a překvapuje mě, že to první bylo na idnesu, kde ty informace většinou jsou ověřený, nebo převzatý odjinud

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 14:00 |  
      0 0

      Já mám takový pocit, i od Šetrnýho z včerejšího onlajnu, že k nám nakonec vstoupí úplně někdo jiný než rus... A tenhle chlápek je první vlaštovka ))

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        janko (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 14:27 |  
        0 0

        No ono to z těch Navarových příspěvků zde tak vypadá, že Rus je jen kalení vody...

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      slaviator     před 10 lety 18.12.2013 14:02 |  
      0 0

      Já bych byl opatrný, za jeho ředitelování ve Feyenoordu začal pomalý ústup klubu ze slávy, který vyvrcholil v roce 2010 (pravda, pět let po van Dopově odchodu) málem krachem a s dorostenci v sestavě dostali v lize od Ajaxu 0:10. Ale bylo to pět let po tom, co van Dop odešel. Ale jestli byl dobrej, proč po něm nesáhl do vedení nějaký jiný nizozemský nebo třeba bundesligový klub?

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 14:08 |  
        0 0

        možná proto, že ty maj odborníky svoje..my nemáme žádnýho ;) čili i odborník kterej neni hvězdnej, ale aspoň (snad) ví jak se má sportovní oddělení vést, bude dobrej ;)

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        th     před 10 lety 18.12.2013 14:12 |  
        0 0

        No, že klub pět let po jeho odchodu z pozice sportovního (ne finančního nebo generálního) málem zkrachoval, tak to mi moc jako smysluplný argument nepřijde.

        Víc by mne zajímalo, co se kolem něj dělo v tom Utrechtu, že ho tam se snažili odvolávat a pak zas vraceli do funkce po tlaku od spoda (jestli jsem to dobře pochopil)?

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          slaviator     před 10 lety 18.12.2013 14:20 |  
          0 0

          Já jsem pochopil, že ho nařkli z finanční korupce a že se nějak nelíbil dozorčí radě, tak ho odvolali, on že to dal k soudu a ve zkráceném řízení ten soud vyhrál a museli ho vzít zpět.

          Ale neumím nizozemsky, takže se pletu dost možná :)

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          slaviator     před 10 lety 18.12.2013 14:24 |  
          0 0

          Ne, byl generálním ředitelem, "algemeen directeur " je generální ředitel... Takže 2 roky tam dělal finančního, potom povýšil a 7 let generálního

          • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

            th     před 10 lety 18.12.2013 14:38 |  
            0 0

            OK, rozumím. Moje chyba, omlouvám se za zmatky. :-)

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      Jiri1     před 10 lety 18.12.2013 15:05 |  
      0 0

      Snad jen mala pripominka , Ouehlare nemate tak docela pravdu , na Sparte byl trenerem v devadesatych letech Nemec, ktery byl i clenem uzsiho sportovniho vedeni , cili nejde zas o tak prelomovy moment.

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        quelhar (admin)     před 10 lety 18.12.2013 15:17 |  
        0 0

        Sundermann byl pokud vim predevsim trener, nikoli sportovni reditel. Navic ve Sparte vydrzel jen necelych 6 mesicu. Van Dop by dle spekulaci mel vytvaret dlouhodobou koncepci, takze by se jiste nemelo jednat jen o angazma na par mesicu.

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          Jiri1     před 10 lety 18.12.2013 15:25 |  
          0 0

          Opet nemate pravdu, byl i v uzsim sportovnim vedeni a Dop zatim nema konkretni zadani, protoze o tom zatim nikdo nejednal, mozna se to nekde pise , ale to se psalo i o Kubikovi, ktery mel pusobit jako clen sportovniho vedeni pro rozvoj, vse skoncilo tim, ze na nej Kusy nsehnal penize. a jeho zipy na hrace se pro financni narocnost nerealizovali.

  2. Re: Do Slavie míří nizozemský expert

    slaviator     před 10 lety 18.12.2013 13:59 |  
    0 0

    Ve Feyenoordu byl v letech 1996-2005, v roce 2010 klub málem zkrachoval. Za jeho ředitelování byl Feyenoord evropský velkoklub (alespoň té širší špičky), otázkou je, proč potom ale van Dop nesehnal lepší angažmá?

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 14:08 |  
      0 0

      Třeba si dával pauzu )

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      slaviator     před 10 lety 18.12.2013 14:09 |  
      0 0

      Podle nizozemských webů byl van Dop v letech 1996-1998 finančním ředitelem Feyenoordu, potom se stal generálním ředitelem, v roce 2005 se stal generálním ředitelem FC Utrecht a o rok později o něho měl zájem PSV a opět Feyenoord, van Dop ale řekl, že chce v klubu FC Utrecht zůstat nejméně pět let. V roce 2007 byl odvolán správní/dozorčí radou pro nějakou korupci, soudil se s klubem a ten spor vyhrál a vrátil se zpět do funkce.

      http://www.internethuwelijk.nl/wiki/Jan-Willem_van_Dop

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 14:10 |  
      0 0

      mně příde 5 let dlouhá doba aby to měl na svědomí (jen) on..

  3. Re: Do Slavie míří nizozemský expert

    klimi     před 10 lety 18.12.2013 14:02 |  
    0 0

    Pokud je tato zpráva pravdivá, tak by to byla senzace! Nizozemci už dlouho ví, jak se má dělat fotbal, především pak na mládežnické úrovni. Tak snad se blýská na lepší časy, zasloužíme si je.

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      Jiri1     před 10 lety 18.12.2013 14:26 |  
      0 0

      Nesdilim tvuj nazor , uz jen proto, ze je nutne vedet jaka bude opravdu role tohoto pana, radit nam klidne muze Smica , jehoz cinkovani na svazu konci prave v techto dnech.
      Navic si vzpominam na Kubika , jehoz role poradce GR bylo jen formalni divadlo.
      Nechci vsechno negovat , ale tak to proste je , uvital bych spis nekoho ze vstahem k metodice nebo dvorniho vyhledavace hracu.

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        klimi     před 10 lety 18.12.2013 14:30 |  
        0 0

        Tohoto pána neznám, my nevíme, jaká bude jeho opravdová funkce, ale určitě bude mít spoustu kontaktů na západě, což může být přínos. Uvidíme v dalších dnech a týdnech.

  4. Re: Do Slavie míří nizozemský expert

    Barra     před 10 lety 18.12.2013 14:28 |  
    0 0

    Tak to je celkem překvapení. Nemůžu tvrdit, že bych Jan Willem van Dop nějak extra znal, jen sem tam jsem jeho jméno zaslechl – hlavně když byl před léty odvolán jako generální ředitel Utrechtu, ale soudní cestou zpět získal svojí pozici. Odvolala ho dozorčí rada klubu, členové ručí celým vlastním jměním co dobrý chod klubu. Van Dop byl odvolán, protože mu vyčítali finanční nepořádek, že málo komunikuje s ostatními členy vedení a že je moc ´Einzelgaenger´, tedy zná jen jednu pravdu a to je jeho. A z toho mám trochu strach. Netuším, jakou funkci by Jan Willem van Dop měl zastávat u Slavie, ale velký, jestli ne obrovský problém vidím v tom, že neovládá jazyk a hlavně, a to nepodceňovat, že má totálně jinou mentalitu.

    Belgičané (Vlámské části) a Holanďané mluví stejný jazyk, přesto je rozdíl v mentalitě obou sousedů velký. Holanďané jsou Kalvinisti, protestanti, jsou strozí ve svých slovech. Belgičané jsou katolíci, mají mentalitu Francouzů, dobře se najíst a napít, užívat si to. Možná nejasný příklad, ale nedávno jsem tlumočil českému jednateli, který chtěl spolupracovat s jednou holandskou firmou. Její majitel chtěl, abych českému jednateli přeložil, ´Ať nekecá, protože jinak si může okamžitě sbalit své podklady a jít´. Holanďan nechtěl nikoho urazit, je to pro ně běžný a normální výraz. Proč by používali 10 slov, když něco můžou říct s pěti. Říkají to bez rukaviček, očekávají že dostanou stejnou odpověď. Kdybych to ale do písmene přeložil tomu Čechovi, urazil by se a odešel. Musel jsem tedy říct, že ´pan X si myslí tak a tak, a co si o tom myslíte vy, pane Y´?

    Van Dop byl u Feyenoordu napřed 2 roky finanční ředitel, pak dostal na starost denní vedení klubu. Feyenoord je určitě velkoklub, když někdo tam vydrží 9 let a pak dobrovolně odejde, je to dobrá vizitka. Van Dop měl na starost také bezpečnost na stadionu a fanoušky. Tady bych chtěl snad jen upozornit na to, že když byl ředitelem Utrechtu, neváhal po té, co fandové zbyli stewarda na stadionu, aby přímo na webu vyvěsil fotky pachatelů. Do posledního je tak podařilo díky anonymní lince identifikovat, a Van Dop je následně předal policii. Jinak přivedl Feyenoord také na burzu, provedl transformaci z AS, získal tím více finančních prostředků.

    V Utrechtu byl celkem 6 let generálním ředitelem. Na you tube jsem našel interview s Van Dop, kde se také vyjadřují jeho odpůrci, a kde hlavně znělo jako kritika, že klub měl poslední léta víc než trojnásobnou ztrátu v porovnání s tím, než Van Dop nastoupil. Odešel, protože do klubu přišel mecenáš, který uhradil dluhy, ale nechtěl aby někdo o jeho penězích rozhodoval. Jinak je pravda, že Van Dop udělal řadu dobrých věcí v klubu: snažil se, aby na zápasy chodilo více fandů, zařídil speciální sky box (VIP box) kde slepí fandové klubu můžou ´sledovat´ zápas tím, že je tam komentátor který celý zápas popisuje, atd.

    Po jeho odchodu z Utrecht byl Van Dop zaměstnán jako poradce v Sport-Promotion BV, který je zastupuje hráče jako Dirk Kuyt, Stekelenburg, Afellay, Heitinga, ale také trenéry jako Dennis Bergkamp, Van Marwijck a jiné (viz http://www.transfermarkt.co.uk/en/sport-promotion-b-v-/details/berater_274.html)

    V každém případě je Jan Willem van Dop jak se zdá prosík, pracoval dost dlouho ve soukromým sektoru, byl celkem 15 let ve vedení Feyenoordu a Utrechtu, 2 roky zastupoval jako agent hráče. Jak fotbalový, tak business svět zná, má svoje kontakty.
    Nevím ale co se dá u Slavie očekávat, a osobně mám hlavně obavu, jak řečeno, z toho že van Dop pochází ze světa, kdy je velmi odlišná mentalita.

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      slaviator     před 10 lety 18.12.2013 14:31 |  
      0 0

      Super, díky za info :)

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      Jiri1     před 10 lety 18.12.2013 14:35 |  
      0 0

      Vite , co by ale zajimalo mne , je zatim prichod nejakeho kapitalu, muze za tim byt nejak a silna skupina , jak to naznacuje treba Navar , anebo jde jen o dalsi vystrelek naseho majitele
      Samozrejme muzete byt majitelem nejake spolecnosti a nekdo si Vas muze najmout, ale , ze by zrovna tento Holandan u nas mohl neco zmenit nebo nas neco naucit , to spis se jeste priuci, v tom je teda Cesky fotbal jedinecny.

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        klimi     před 10 lety 18.12.2013 14:39 |  
        0 0

        A jaká jména by nám podle Vás mohla pomoci?

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      th     před 10 lety 18.12.2013 14:39 |  
      0 0

      Díky!

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      bongor     před 10 lety 18.12.2013 21:24 |  
      0 0

      Ahoj Barro,díky za info.S tou mentalitou Holanďanů máš pravdu,já jsem tam pracoval,jak už jsem Ti kdysi říkal, půl roku ve 3 městech,nemůžu tedy říci,že jsem je poznal dopodrobna,ale docela se mi zamlouvali.Je fakt,že se v obchodním jednání s ničím příliš nemazlili a hlavně mě zaujalo,jak taková agentura jako amsterdamská Lou Van Rees,pracovala ve velmi skromných podmínkách.Zastupovala například i Stouny,ale pracovalo tam jen pár lidí,ve srovnání s Pragokoncertem jenom zlomek.
      Potřebujeme se nějak pohnout a tohle vypadá jako docela slibný krok dopředu.

  5. Re: Do Slavie míří nizozemský expert

    edenian     před 10 lety 18.12.2013 14:30 |  
    0 0

    Navare, cekame :-)

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      Jiri1     před 10 lety 18.12.2013 14:55 |  
      0 0

      Navar u tech jednani take neni, jeho info je take jen zprostredkovane byt fundovane, pokud jde o lidi a za nimi kapital , ktere bych treba ja uvital stacil by mi navrat myslim opravdovy navrat majitele letecke spolecnosti , ktera nas leta sponzorovala p. Simaneho/jestli jsem jmeno zkomolil, omlouvam se a samozrejme bych uvital aktivni vstup treba Agrofertu, nejsem volicem hnuti ANO, ale jejich podpora sportu mi prijde fakt na urovni.

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        spino     před 10 lety 18.12.2013 14:57 |  
        0 0

        Jako volič ANO, bych tady také pana Babiše uvítal. :)

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          Jiri1     před 10 lety 18.12.2013 15:08 |  
          0 0

          Vite Marku, Ja nevim, Slavia ma spise lidi, kteri jsou pravicovejsiho charakteru, mozna bych ho taky prijal, ale vetsina ne, pamatuji na ten kolotoc , kdyz jsem napsal svuj nazor o ministrovi Vondrovi a to si ho jako cloveka vazim, ale jako ministr muj obdiv nemel.

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        slaviator     před 10 lety 18.12.2013 15:00 |  
        0 0

        Šimáněho bych taky bral, Křetinský je proti němu chudej... :)

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          janko (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 15:03 |  
          0 0

          Kladu si otázku proč právě člověk z Nizozemí? Nemůže to mít třeba spojitost s tím že tam má sídlo PPF? Asi nás nečeká okurková sezona, nebo?

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          Aloha     před 10 lety 18.12.2013 15:12 |  
          0 0

          No tak to vás můžu říct, že ačkoliv mu byla Slavie nabízena tak to odmítl. To je mé pár dní staré info, to by se leda muselo něco změnit, ale to si nemyslím

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          Jiri1     před 10 lety 18.12.2013 15:15 |  
          0 0

          Ano , je na nej navazano nejen hodne majetku , ale dalsi potencionalni sponzori.

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          spino     před 10 lety 18.12.2013 15:33 |  
          0 0

          Ale Babiš je ještě bohatší. A Kellner (žije ještě vůbec?) ještě bohatší! :D

          Já osobně bych z těhle dvou bral spíš Babiše, protože ten je současným kmotrům, kteří nás dusí (JAnoušek, Hrdlička), trnem v oku, takže by se rychle vyřídily záležitosti kolem stadionu.

          • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

            slaviator     před 10 lety 18.12.2013 16:21 |  
            0 0

            Kellner byl před cca před měsícem a půl (resp. 5.11.2013) v budově české Telefonicy, když ji kupoval. A jinak jestli Janoušek s Hrdličkou jsou kmotři, kteří nás dusí, tak Babiš je velekmotr, který nám všem dusí motory aut.

            • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

              spino     před 10 lety 18.12.2013 17:23 |  
              0 0

              Já to myslel tak, že dusí Slavii. Babiš naopak Slavii pomáhá, když sponzoruje českou pozici, která jediná přináší o KI informace.

              Škoda, že ho tam nikdo nevyfotil.

          • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 19:35 |  
            0 0

            Jenže ono není podstatné kdo je bohatší ale kolik je ochotnej vyhodit do černé díry jménem český fotbal. A tam se obávám, že Křetinský je český unikát.

            • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

              bongor     před 10 lety 18.12.2013 21:28 |  
              0 0

              No fakt je,že je Křeťa trošku trhlej,nacpal do rumunska už nejmíň desetkrát víc,než AŘ do Slavie

              • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

                slaviator     před 10 lety 19.12.2013 17:52 |  
                0 0

                Ani ne. Křetinský za asi šest/sedm nebo kolik let něco málo přes jednu miliardu, Řebíček do Slavie za 2 roky přes 350 mega.

  6. Re: Do Slavie míří nizozemský expert

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 14:55 |  
    0 0

    Tak tu máme dalšího ředitele, velice zvláštní zpráva. Už jich je opravdu hodně..
    Posila to bude jistě velmi přínosná a vítaná, ovšem opět nevíme proč, za jakým účelem a kdo za tím stojí. Typicky slávistická zpráva.

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      kobo (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 15:03 |  
      0 0

      Že by PPF, která sídlí v Nizozemí?

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        Jiri1     před 10 lety 18.12.2013 15:11 |  
        0 0

        Ja myslim, ze ne, protoze tohle ted neni kellnerova parketa , navic on ma uplme jinou filozofii.
        Ale bylo by to fain.

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          Jiri1     před 10 lety 18.12.2013 15:33 |  
          0 0

          Ale nechci rikat, ze je to spatna zprava , prave naopak Dop bude jiste prinosem, jen tam vidim trochu nrujasnene role , o tvorbe koncepce mluvil i Karol a myslim , ze i Koubek.

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        spino     před 10 lety 18.12.2013 15:34 |  
        0 0

        Hlavně ho nezapomeňte až přijde do Edenu vyfotit. Na veřejnosti se neukázal snad 10 let.

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          Fulham     před 10 lety 18.12.2013 16:19 |  
          0 0

          Víte lidi , já bych byl nejraději kdyby to mělo nějakou souvislost třeba s Poustkovou návštěvou Ghany či kýho čerta kde to byl...páč jestli nám něco chybí,tak je to zázemí a péče o ty případné hráče z jiných regionú ,odlišných mentalit,návykú a pod. Předpokládám ,že by Holanďan s tím jejich multikulti neměl mít problém a případné přírustky do kádru jak A tak mladších ročníkú by nemusely být ,,exot bubáky,, myslím,že takový Petrouš měl s tímto obrovský problém a vrchol zahraničí byl slovák....i Rada něco takového utrousil. A trošku jiný pohled na fotbal přímo z placu múže naší mentalitě jenom prospět...viz podzimní Tepláky. Ale je to jen úvaha nad spekulací...dnes ve Sportu rozhovor s Koubkem - má to hlavu i patu a snad trochu uklidní to z mého pohledu přílišné ,,čajíčkovské,, haló.

          • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 17:16 |  
            0 0

            on dost uklidnil i jeho jiný nedávný, rozhovor, podle mě se ohledně těch čajíčků prostě jen "neobratně" vyjádřil. Ale nebylo od věci toto téma rozvířit a prodiskutovat...

            • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

              Fulham     před 10 lety 18.12.2013 17:30 |  
              0 0

              Chceš trhnout rekord pod Tvým článkem?..:-)

              • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

                Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 17:48 |  
                0 0

                ani ne, nečekal jsem ani takovou bouřlivou debatu:-)

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          slaviator     před 10 lety 18.12.2013 16:23 |  
          0 0

          Kellner byl naposledy na veřejnosti viděn 5.11.2013. To není deset let, ale možná neovládám počty.

          • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

            Fulham     před 10 lety 18.12.2013 16:29 |  
            0 0

            Víc? :-))

          • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

            spino     před 10 lety 18.12.2013 17:24 |  
            0 0

            Já to myslel tak, že v médiích není dostupná jeho fotografie. Výše jsem už odpověděl.

  7. Radši bych měl Říčku

    tantalos     před 10 lety 18.12.2013 16:17 |  
    0 0

    Pokud opravdu přijde Van Dop, bude to určitě dobrá zpráva. Klub potřebuje mnohem lepší vedení, než má dosud, a nepochybuji, že Van Dop řemeslu rozumí.
    Nedávná historie ukazuje, že málokdo Slavii nadělal tolik potíží a způsobil tolik ztrát, jako její bafuňáři, majitelé, spolumajitelé a vůbec bossové, byť to páchali v dobré vůli.
    Přiznám se, že bych radši viděl místo Van Dopa pana Jana Říčku. Určitě by přišel levněji a o jeho schopnostech nemám sebemenší pochyby.
    Nicméně doma není nikdo prorokem, a tak nemůže předpokládat, že někdo Říčkovu fantastickou práci u nás ocení. Natož Řebíček, který při výběru svých podřízených prokázal neobyčejné nadání šlapat do hov... .

  8. Re: Do Slavie míří nizozemský expert

    spino     před 10 lety 18.12.2013 17:28 |  
    0 0

    Já se hlavně těším, až všichni tihle žoldáci typu Rajnocha a spol. začnou za pár let (pokud si Slavia finančně polepší a bude hrát na špici) prohlašovat, jak jsou rádi, že mohou přestoupit do Slavie, že jí fandí od dětství a podobné žvásty.

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      eomer (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 17:47 |  
      0 0

      :-)) Tak, tak

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      slaviator     před 10 lety 18.12.2013 17:58 |  
      0 0

      Proč by to měl někdo, kdo hrál od devíti let za Spartu a hrál tam až do 21 let a pak přestoupil do Boleslavi, proč by měl prohlašovat že odmala fandí Slavii?

      Neudělali to ani Abraham, ani Volešák, ani Juhar - naopak po příchodu do Sparty se Vácha bil v prsa, jak fandí odmala Spartě...

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        lassiter     před 10 lety 18.12.2013 18:05 |  
        0 0

        bil v prsa jak fandí odmala spartě? to asi ne...

        • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

          slaviator     před 10 lety 18.12.2013 18:53 |  
          0 0

          spolubydlící sparťan tvrdil, že to Vácha říkal na nějakém tom setkání se zlatejma permanentkářema...

          • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

            spino     před 10 lety 18.12.2013 19:14 |  
            0 0

            Dále Pekhart.

          • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

            bongor     před 10 lety 18.12.2013 21:33 |  
            0 0

            Jo tomu bych věřil,je to skutečně veleblb.

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        spino     před 10 lety 18.12.2013 18:07 |  
        0 0

        Já to myslel jen obrazně. Samozřejmě, že Rajnoch by na Slavii, která by hrála na špici ani neměl, jen se těším na všechny ty "srdcaře", kteří Slavii odmítli, případně jí ještě pošpinili (Vácha), jak se budou tvářit, až bude Slavie nahoře a náhodou od ní třeba dostanou nabídku.

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 18:11 |  
        0 0

        já si nemyslím, že by někdy Vácha něco podobného řekl.

      • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

        Kornovo     před 10 lety 18.12.2013 18:29 |  
        0 0

        kurna, tak jak to bylo?

  9. Re: Do Slavie míří nizozemský expert

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 18:24 |  
    0 0

    Tedy jsou to napinavy dny.. cekame, zda nekdo prevezme klub i stadion, nastupuje zahadny holandam, u ktereho se nevi, ci je to clovek, a jeste k tomu se ma vratit byvaly slavista a reprezentant.. a nevime nic! :)

  10. Re: Do Slavie míří nizozemský expert

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 18:24 |  
    0 0

    Tedy jsou to napinavy dny.. cekame, zda nekdo prevezme klub i stadion, nastupuje zahadny holandam, u ktereho se nevi, ci je to clovek, a jeste k tomu se ma vratit byvaly slavista a reprezentant.. a nevime nic! :)

    • Re: Do Slavie míří nizozemský expert

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 18:25 |  
      0 0

      omlouvam se za dvojak.. tak neco vime, Karel Pitak! :)

  11. Re: Do Slavie míří nizozemský expert

    zeleznik2     před 10 lety 18.12.2013 18:30 |  
    0 0

    První naše posila, jsem zvědavý jak to dopadne....a co posily kdypak vylětí vlašťovky...