Rozhovory

Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

Po výhře nad Plzní a vlastním vynikajícím výkonu se novinářům zpovídal brankář Karel Hrubeš.

Porazili jste Plzeň, jednoho z hlavních kandidátů na titul - co to pro vás znamená?

Je to úžasný pocit. Šli jsme do zápasu s tím, že se chceme poprat o co nejlepší výsledek, což se nám podařilo.

Bylo těžké se zvednout po nepodařeném výkonu v Teplicích?

My jsme předtím měli tři zápasy, které jsme vyhráli. To, že se jeden zápas nepovede, hned neznamená, že jsem byli na dně. Myslím, že jsme byli furt na takové vlně jako po tom třetím zápase.

Plzeň měla ve druhém poločase velký tlak i šance, vy jste si hodně zachytal. Který zákrok byl nejtěžší?

Nejtěžší asi z toho rohu, teď nevím, kdo to tam tečoval hlavou. To byl nejtěžší zákrok, to bylo na poslední chvíli.

Potvrdilo se, že máte i brankářské štěstí, Plzeň dnes dvakrát trefila tyčku.

Štěstí jsem určitě měl. U toho trestňáku to bylo ještě tečované, bylo to hodně těžké. Kdyby to šlo do brány, tak bych to asi neměl.

Vnímali jste dnešní utkání jako speciální zápas, když přijel váš bývalý trenér Miroslav Koubek?

To ani ne, spíš jsme to vnímali, že přijela Plzeň. Podle mě je to tým, který je teď nejlepší u nás v Česku, takže jsme to brali spíš takhle.

Zachytal jste si v tomto zápase dosud nejvíc?

Tak určitě. Hodně jsem se na ten zápas těšil a jsem rád, že se mi to takhle povedlo.

Bylo to pro vás příjemné, být takhle stále v zápřahu, nebo radši máte zápasy, kde je méně práce?

Určitě je lepší, když je brankář v zápase ve větším vytížení, než když na něj jdou za zápas dvě střely a musí být více v koncentraci.

Vrátil se Martin Latka, pomohl hodně obraně?

Znát je to hodně, Martin je osobnost, podle mě nejlepší stoper v Česku. Je to určitě znát, ale myslím, že i předtím když tam byl Mára Kodr, tak odvedl vynikající výkony.

Vaše první nula v lize, kolik jich ještě přidáte?

Je to příjemné, navíc proti Plzni. Doufám, že ty nuly budou přibývat, na začátku sezóny jsem si dal nějaký cíl a ten bych chtěl splnit.

Prozradíte ten cíl?

To vám neřeknu, dokud ho nesplním.

Dá se tomu dnes říct vítězství štěstěny, když měla Plzeň víc gólovek?

Vítězství štěstí bych ani neříkal. Myslím si, že jsme odvedli výborný výkon a Plzni jsme se přiblížili. Byl to vyrovnaný fotbal.

Komentáře (78)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 24.08.2014 20:04 |  
    0 0

    Si to sem dal jen proto, ze nema shodnoceni co? ;)
    Podle prispevku si myslim, ze o znamky bude docela "boj" :D

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      Alanor (admin)     před 10 lety 24.08.2014 21:19 |  
      0 0

      Jaké dám známky už dávno vím. ;) Ale pozápasový rozhovor o dva dny později by asi nedával moc smysl (jestli mají tedy vůbec pozápasové rozhovory nějaký smysl vůbec).

  2. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    coolair     před 10 lety 24.08.2014 20:47 |  
    0 0

    Je neděle 20:40 a sousedova koza právě vážně onemocnila... možná dokonce brzo chcípne :-D

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      coolair     před 10 lety 24.08.2014 20:50 |  
      0 0

      Sorry, ,,onemocněla"

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      Barra     před 10 lety 24.08.2014 21:10 |  
      0 0

      -:)

      Za to PEC Zwolle vyhral dnes svuj treti zapas v rade a vede spolecne s PSV holandskou ligu s maximem 9 bodu z 9. Kez by se to PEC take darilo v ctvrtek, aby Sparta trochu ubrala plyn. Na titulni strane svych webovek maji "Nikdy se nevzdavame, nikdy neprestaneme bojovat. My jsme Sparta. My jsme Praha". Tomu rikam namyslenost. Je cas tuto bublinu propichnout.

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        Dobi     před 10 lety 24.08.2014 22:29 |  
        0 0

        Mno, vládci Prahy na Julisce moc nevládli... Ale ještě málo, aby spadli zcela na ústa s tou jejich nevymáchaností a přehnaným sebevědomím!
        A BTW - může mi někdo prozradit jméno Váchova holiče? Ten se tedy vyznamenává! Quasimodo hadr...

        • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

          steev (přítel SN)     před 10 lety 24.08.2014 22:39 |  
          0 0

          Ja bydlim kousek pod Juliskou,pral bych vam videt ty jejich ksichty :)

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        bongor     před 10 lety 24.08.2014 23:08 |  
        0 0

        To už ani není namyšlenost Barro,to je plivnutí do tváře všem dalším pražským klubům a především Slavii.No ona jim to dneska Dukla připomněla,co jsou.Ubožáčkové.

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        afro     před 10 lety 25.08.2014 07:58 |  
        0 0

        Ad slogan) Teda Barro, já se včera večer mojí milovaný zoufale ptal odkud teda vlatně jsem? Z Prahy to evidentně není. :-)

        Kozička tedy ani moc svému osudu nevzdorovala...

  3. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    Nosorozec     před 10 lety 24.08.2014 21:37 |  
    0 0

    Spartička je dobrá sračička; v komunistickym derby teče s Duklou 0:1 :D

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      kobo (přítel SN)     před 10 lety 24.08.2014 21:50 |  
      0 0

      Tak co,
      bude Lavička odvolán již před derby?
      bude Lavička odvolán až po derby?
      nebo je Křetínský spokojen na věčné časy?

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      Barra     před 10 lety 24.08.2014 22:12 |  
      0 0

      Z poslednich 5 zapadu 3 prohry (Malmö, Banik, Dukla), 1 remiza s PEC, jedna hubena vyhrav Pribrami. Casy se meni -:)

  4. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    dejvidovic     před 10 lety 24.08.2014 22:14 |  
    0 0

    Tak dneska zase jedna koza pryc :)

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      quelhar (admin)     před 10 lety 24.08.2014 22:33 |  
      0 0

      Asi bych se měl stydět, ale udělalo mi to obrovskou radost.

      Mimochodem, na základě jakého pravidla nedostal Vacek červenou kartu?

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        Navyseals     před 10 lety 24.08.2014 22:35 |  
        0 0

        Kabela rules

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 24.08.2014 23:05 |  
        0 0

        Já se teda nestydím a radost dávám okatě najevo :)

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        slaviator     před 10 lety 24.08.2014 23:19 |  
        0 0

        Dodatkové pravidlo 1.8.9.3. "Hráč Sparty nesmí být vyloučen." No co, jde zvedav, zda Kretinsky zase poběží na Strahov, protože jak se dlouhodobě pripiskava Spartě a Plzni... :D

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      Petr9608     před 10 lety 24.08.2014 23:13 |  
      0 0

      A totálně ji doj*bal kozel :o)

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      PetCC     před 10 lety 25.08.2014 10:08 |  
      0 0

      Pánové, nechte toho. Tady jde už o zdraví spousty lidí, kteří bez pravidelných dávek vítězství Sparty nemůžou přežít.

    • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

      Nosorozec     před 10 lety 24.08.2014 22:47 |  
      0 0

      Nevim no, aby to pak zase nedopadlo jako letos na jaře - že budou na jedný straně zahraniční poradci, kteří budou mít jinej názor než zbytek vedení klubu na straně druhý a pak v tom bude jenom bordel... :-/

      • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

        spino     před 10 lety 24.08.2014 22:53 |  
        0 0

        Tak vzhledem k tomu, že Beránek je Chvalovského kamarád, tak pochybuji, že bude stát proti němu, jakou Kornějev u Koubka.

        • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

          Nosorozec     před 10 lety 24.08.2014 23:03 |  
          0 0

          Když jsme přešli na low-cost režim, začalo se nám dařit. Nechal bych to takhle, bez Chvalovskýho a těch německejch poradců. Nejsem si jistej, jestli by byli skutečnym přínosem.

          • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

            spino     před 10 lety 24.08.2014 23:18 |  
            0 0

            Peníze jsou na prvním místě. Bez nich se po prvním úspěchu kádr rozprodá, protože nebude odkud brát a budem zase na začátku.

            • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

              Nosorozec     před 10 lety 24.08.2014 23:41 |  
              0 0

              Oni nám ale žádný peníze nedaj. Pouze by dělali finanční poradenství. A poslední dobou si kdekdo myslí že je finanční poradce, viz OVB, apod.

          • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

            slaviator     před 10 lety 24.08.2014 23:20 |  
            0 0

            A jses si jistej, ze Chvalovský právě už minimálně neradi? Vzhledem k tomu PR ve Sportu, vzhledem k Berankovi, vzhledem k přízni rozhodčích...

            • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

              Nosorozec     před 10 lety 24.08.2014 23:41 |  
              0 0

              Jistej jsem si jedinou věcí - že jsme po pěti kolech na prvnim místě :)

              • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

                slaviator     před 10 lety 25.08.2014 01:26 |  
                0 0

                Já myslím, že jsme první po dvou týdnech. To předtím beru jako slepou vývojovou linii...:)))

          • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

            Pepino44     před 10 lety 25.08.2014 08:02 |  
            0 0

            A jseš si jistej,že Chvalovský už tu káru nepomáhá tlačit? Dost věcí už tomu nasvědčuje.

            • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

              spino     před 10 lety 25.08.2014 09:00 |  
              0 0

              Nevíte, jestli má CHvalovský nějaké vazby na Fortunu?

    • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 24.08.2014 22:53 |  
      0 0

      To bych zmíněného informátora na minutu vyhodil. V takovéto situaci vypouštět zprávu o dalších kostlivcích ve skříni. 500mil Kč vložil Řebíček, dalších 500mil Kč potřeba za půlku klubu? Kolik vlastně těch dluhů SK Slavia Praha - fotbal a.s má?

      • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

        bongor     před 10 lety 24.08.2014 23:11 |  
        0 0

        Nula Kč.Jestli hledáš dluhy,tak musíš zabočit ta letenskej tunel.

      • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

        slaviator     před 10 lety 24.08.2014 23:22 |  
        0 0

        To ze Aleš chtěl za svoje akcie to, co do Slavie vložil, přece nema co dělat se současnými dluhy...

        • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 10:51 |  
          0 0

          Takže prodá svoje akcie a to za ně utrží bude vloženo do Slavie? Divné?

          • Re: Rusové chtěli Slavii za korunu, pak odešli, nyní jsou na řadě Němci s Chva

            slaviator     před 10 lety 25.08.2014 12:04 |  
            0 0

            Chtěl prodat polovinu akcií a kdyby to kupec vložil do Slavie, tak by tím zvýšil hodnotu i svých kupovaných akcií.

  5. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    Dobi     před 10 lety 24.08.2014 23:04 |  
    0 0

    Co jste říkali těm pseudosešívaným dresům sralty. Tam, co máme červenou, měli šedou...

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 24.08.2014 23:06 |  
      0 0

      ty už maj snad druhou sezónu, prostě máme nejkrásnější dresy tak si sparta udělal alespoň šedobílou verzi aby se nám alespoň trošku vyrovnali :D

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      bongor     před 10 lety 24.08.2014 23:12 |  
      0 0

      No to na ně přesně sedí Dobi,sami nejsou schopni vytvořit lautr nic.

  6. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    lassiter     před 10 lety 24.08.2014 23:05 |  
    0 0

    Pěkný to víkend tedy :-) Tyhle [isport.blesk.cz] videa jsou boží.

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      bongor     před 10 lety 24.08.2014 23:15 |  
      0 0

      Tak jsem slyšel,že si Dukláci oddechli,že maj za sebou těžké Domažlice a před sebou plyméry z Letné,to se jim to hrálo.

  7. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    slaviator     před 10 lety 24.08.2014 23:17 |  
    0 0

    Tak koho da Konečný jako nejlepší dnešní sparťany? Sousedovi chcipla koza, ale KOZEL par excellence

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 24.08.2014 23:24 |  
      0 0

      Tři nejlepší sparťané: Marek Matějovský, Tiémoko Konaté a Pavel Kadeřábek. Tři nejslabší: Roman Bednář, Michal Breznaník a Costa.

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        spino     před 10 lety 24.08.2014 23:24 |  
        0 0

        Matějovský :DDD

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        slaviator     před 10 lety 24.08.2014 23:27 |  
        0 0

        Prosím, to fakt nenapsal, doufam :-D

        • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 06:48 |  
          0 0

          Napsal :)

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        afro     před 10 lety 25.08.2014 08:04 |  
        0 0

        Sleduju Matějovskýho nějakej pátek a z toho člověka vyzařuje něco tak odpudivýho, že se to moc nevidí. Ale třeba včera mě jeho výkon potěšil, ale asi jinak než pana Konečného.

        • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

          spino     před 10 lety 25.08.2014 08:59 |  
          0 0

          Je to ufňukanej slizoun. Hodně nesympatický hráč. Nedivil bych se, kdyby to byl on, kdo rozesírá kabinu.

  8. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    Nosorozec     před 10 lety 24.08.2014 23:39 |  
    0 0

    Čekám na tweet pana Pirka, že mu leží na operačnim stole Jakub Konečný s infarktem :D

  9. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    tolsimir     před 10 lety 24.08.2014 23:43 |  
    0 0

    Po dnesku se zase o kousek vic upinam k Neckovi a jeho Zwolle. Pohled na volne trenery me naplnuje neuveritelnou skodolibosti

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 24.08.2014 23:46 |  
      0 0

      Bílkova tvrz strikes back ;)

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      slaviator     před 10 lety 25.08.2014 01:27 |  
      0 0

      v nejlepším případě to jistí triumvirát Jozef Chovanec-Míša Bílek-Josef Csaplár :D :D

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        spino     před 10 lety 25.08.2014 08:57 |  
        0 0

        Sparta vezme trenéra, který bude poslouchat na slovo ing. Hřebíka. Čili Chovanec určitě ne. Nevím, jak jsou na tom Hřebík s Csaplárem, ale Bílek je oportunista, takže ten by tam pasoval dokonale.

        Sparta má smůlu, že na rozdíl od Slavie (Beránek, Jarolím, Kozel, Cipro) a Plzně (Vrba), nemá kde brát kvalitní trenéry, protože všichni trenéři sparťani jsou minimálně o stupeň horší, než výše zmínění.

  10. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    Barra     před 10 lety 25.08.2014 08:18 |  
    0 0

    Je mi lito Karla Hrubese - v sobotu zaril, docka se na SN clanku, a pak jsou veskere komentare jen o Sparte a nikoliv o Karlosovi. Priznavam se, take jsem se vcera v skodolibosti nechal unest (a to ceka Letnou 3 dny po Zwolle v nedeli Jablonec).

    Ale zpet k nasemu hrdinovi. Karel ma na care uzasne reflexy, s rukami a nohami jen kmita. Bylo mi hoi lito, kdyz minulou sezonu musel proti Boleslavi s cervenou z hriste a pak uz nedostal sanci. Jsem rad, ze si to ted vychutnava. Jasne, ze jeste bude rust, ze jeste neni dokonaly. Co bychom ale chteli, nedavno mu teprve bylo 21 let, ma celkem odehrano mene nez 500 minut v dospelem fotbale. Pochybuji, ze by u juniorky stal tak na strelnici, jako ted. A o zkusenost jde, zapas od zapasu Hrubesovi neco doda. Na tech vysokych micich se da pracovat, to prijde. Prozatim ma s Latkou a Bilkem dobre hlavickare u ruky, ale urcite vi sam, stejne jako treneri, kde se jeste vylepsit. Kdyz stal Courtois (v jeho 17 letech) v prvnim muzstvu Genku, byl to vyjukany zajic ktery na centry take nesel. A ted to patri k jeho prednostem. Karel Hrubes ma k tomu perfektni postavu, dlouhe ruce, az nabyde jeste vice maturity v prvnim muzstvu, pujde i pro ty centry.

    Mezitim by si urcite zaslouzil, aby Dovadil si na neho vzpomel. I pozvanka do narodniho by mu dodala na sebeduvere. A hlavne by se Karel nemel nechat otvravit, kdyz pusti nejaky laciny gol. I to patri k fotbale, potka to kazdeho. A pak se ukaze jeho mentalni odolnost.

    V kazdem pripade pro me muz zapasu, za Plzen si zaslouzi nablyskanou 8, nebal bych se dat 9.

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      slaviator     před 10 lety 25.08.2014 08:47 |  
      0 0

      Hlavně za tu červenou tak moc nemohl - hasil za Kisela, bohužel při tom výběhu jak vyběhl pak rozhodují setiny vteřiny. Kdyby trefil míč, byl by za hrdinu, když míč netrefí, červená je jasná...

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 08:51 |  
        0 0

        Nutno podotknout, že do té červené chytal docela obstojně. Říkala jsem si tehdy, že je škoda, že nedostával tolik šancí (třeba místo Černého) a vida, už je to tu :)

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        spino     před 10 lety 25.08.2014 08:54 |  
        0 0

        Já si naopak myslím, že tu situaci špatně vyhodnotil. Jasně, prvotní chybu udělal Kisel, ale Hrubeš neměl vybíhat tak daleko a ještě mimo vápno, navíc když Nešpora křižoval náš hráč. Podle mě chyby jak Kisela, tak Hrubeše, ale oboum to nemám za zlé. Stane se.

        • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

          Barra     před 10 lety 25.08.2014 09:35 |  
          0 0

          A kdyby byl Hrubes o setinu sekundy drive u mice, byl by obdivovan jako novy Manuel Neuer. V takovych situacich se podle me neda brankari neco vycitat.

          • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

            spino     před 10 lety 25.08.2014 09:41 |  
            0 0

            A jak by ten míč mohl chytit mimo vápno?

            • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

              Barra     před 10 lety 25.08.2014 09:49 |  
              0 0

              Samozrejme ze ne do rukavic. Jak to dela Neuer?

          • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

            slaviator     před 10 lety 25.08.2014 10:36 |  
            0 0

            Přesně tak. Tohle se brankáři nemůže mít vůbec za zlé... tohle jsou více než co jiného (ne)zkušenosti. Ale to přijde časem... :)

            • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

              Barra     před 10 lety 25.08.2014 11:40 |  
              0 0

              Hlavne se musi brankar rozhodnout instinktivne, v zlomku vteriny, nema cas uvazovat o tom, jestli ma vyrazit do pole nebo ne. Nekdy se bohuzel nepovede, ale stejne tak tomu je u kazdeho slidingu v pokutovem uzemi. Sance ze branici hrac netrefi mic je jedna k jedne, v negativnim pripade s penaltou a cervenou kartou. Stejne tak bylo u vybehnuti Hrubese. Moderni brankar by mel mit funkci libera za obranou, ma byt spolu-hrajici hrac. Vaclik u Sparty to ovladal dobre, chybi jim ted vic nez se vubec pocitalo.

        • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

          PetCC     před 10 lety 25.08.2014 10:16 |  
          0 0

          Ty jsi dobrej, tohle je situace, na kterou musíš mít opravdu hodně zkušeností, aby jsi se nenechal strhnout. A on hrál první zápas v lize!
          A on to předtím vychytal opravdu výborně, na rozdíl od svých o hodně zkušenějších předchůdců. Kdyby nebylo té hrubé Kyselovi chyby, tak už možná chytal celý zbytek sezóny.

    • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

      Romino     před 10 lety 25.08.2014 08:49 |  
      0 0

      Tak na repre asi ještě né, tam ještě nebyl vyzkoušen ani megatalent Štěch nebo zkušený Bičík, ale ve Slavii je nyní kvalitní brankářská dvojice a další mladí rostou, jen tak dál.
      Ve čtvrtek bych přál Neckovi min. 2 góly a abych nechtěl moc, tak stačí remíza. I když pro ligu by bylo dobré, kdyby ty arogantové hráli EL na podzim.

      • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 08:55 |  
        0 0

        Barra myslel repre U21, kam už Bičík ve svých 33 letech nespadá :) Štěch jo, ale Hrubeš momentálně podává fakt dobr výkony a pokud se nezraní, mohl by dál růst a dorůst až do té nominace.

        • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 08:56 |  
          0 0

          Á, tak koukám, že Štěch už je vlastně asi taky starej

        • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

          klimi     před 10 lety 25.08.2014 09:01 |  
          0 0

          V U21 by si mohli vzpomenout na Máru Červenku, jakou má v U21 vůbec konkurenci?

        • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

          Barra     před 10 lety 25.08.2014 09:09 |  
          0 0

          Samozrejme mas pravdu, Karo, proto jsem take psal o Dovadilovi. MS U21 je pristi rok v Cesku, myslim ze kazdy mlady hrav teto vekove kategorie sni o tom, aby se mohl ucastnit a ukazat se svetu.

          • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

            Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 09:21 |  
            0 0

            ME (MS mají dvacítky, tuším), ale i tak - je to důležitý turnaj, určitě bude fajn, když se na něm ukáže co nejvíc Slávistů.

            • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

              Barra     před 10 lety 25.08.2014 09:28 |  
              0 0

              Mas pravdu! Chytra holka, vlastne zajimave ze jsi tady na SN jedina zastupkyne nezneho pohlavi :-)

              • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

                Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 09:32 |  
                0 0

                Ještě je tu Jane :) přitom na stadionu i v kotli je holek vlastně poměrně dost

                • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

                  Barra     před 10 lety 25.08.2014 09:38 |  
                  0 0

                  Samozrejme ze Jane, tu ale beru jako pevnou soucast redakce. Jane patri neoddelene tady! A ze na Slavii chodi puvabne holky, si v sobotu take vsimnul Jaromir Bosak -:)

                • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

                  Dobi     před 10 lety 25.08.2014 16:54 |  
                  0 0

                  Ale pak to s tím psaním něžného pohlaví stojí za to: Božena Němcová, Agatha Christie, Marie Pujmanová....Jen tu babu od Harryho Pottera nemusím, ta se i cpe do kritiky našich blázinců... A vlastně Jane taky píše hezky! Takže - vydržať!

          • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

            Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 09:44 |  
            0 0

            Piš si, že tam bude převaha sparťanů a plzeňáků, z našich se tam podívá možná Zmrhal a pokud bude dál chytat, tak Hrubeš. Mikula si přes Kadeřábka nekopne. Navíc asi pojedou Vydra, Kadlec, Kalas a Krejčí. Vůbec nechápu jak může bejt jednička U21 Koubek, Pavlenka, Zima i Hrubeš jsou mnohem lepší.

            • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

              Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 09:48 |  
              0 0

              Však je to až za půl roku, myslím, že se to může ještě vyvinout.

            • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

              klimi     před 10 lety 25.08.2014 09:50 |  
              0 0

              Však Hrubeš tehdy na rozdíl od Pavlenky a Koubka chytal jen za juniorku, proto vůbec v repre nebyl.

              • Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

                ortevor     před 10 lety 25.08.2014 12:48 |  
                0 0

                bylo by super, kdyby nekdy povolali i Mikulu, Cerva nebo treba Salasovice..ale urcite pojede nekdo srovnatelnej od rumunu :/

  11. Re: Karel Hrubeš: Je lepší, když je brankář vytížen

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 10:19 |  
    0 0

    Tak Spartička včera opět rozdávala radost a s následným losem Jablonec a do Teplic si lze představit, že by mohla opět něco poztrácet. Hlavně následujících pár kol držet krok s Plzní (resp. moc na ní neztrácet ), tu čeká náročnější série až mezi 10. a 13. kolem - s Teplicema, v MB, na Slovácku a se Spartou - to taky budou mít výživný. :)