Hráči Slavie

Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

Střední záložník Matěj Valenta přestupuje z Českých Budějovic do Slavie, vrací se tak do klubu, kde vyrostl. V Edenu Valenta podepsal čtyřletou smlouvu.

Matěj Valenta je slávistickým odchovancem a v sešívaném dresu také nastoupil ke svému prvnímu ligovému zápasu v kariéře, když v létě 2018 dohrával posledních osm minut zápasu 6. kola Teplice - Slavia. Bylo to po návratu Slavie z Kyjeva, kdy tým postihla celá řada absencí. Na začátku roku 2019 odešel Valenta na rok a půl dlouhé hostování do Ústí nad Labem, kde především v sezóně 2019/20 patřil do základní sestavy, odehrál 28 zápasů a vstřelil jednu branku. V létě 2020 jej pak Slavia uvolnila na přestup do Českých Budějovic s předkupním právem jej získat zpět za stanovenou sumu, která má údajně být kolem osmi milionů korun. V sezóně 2020/21 Valenta patřil ke střídajícím hráčům, nastoupil sice do 19 zápasů, ale jen málokdy to bylo v základní sestavě a nasbíral tak jen 529 ligových minut. V minulé sezóně už to bylo daleko lepší, v 21 zápasech odehrál téměř trojnásobnou porci minut. Na podzim ještě hlavně střídal, na jaře už patřil pevně do základní sestavy. V obou sezónách vstřelil vždy jednu branku.

Slavia nyní aktivovala právo zpětného odkupu a získává Valentu zpět do svého kádru. S ním přichází také možnost zaplnit evropskou pohárovou soupisku právě Valentou, který - pokud v klubu zůstane a Slavia jej neuvolní na hostování - bude jediným odchovancem v A týmu, který bude tak starý, že nebude moci být na tzv. B listu. Připomeňme totiž, že pokud chce klub napsat na hlavní evropskou pohárovou soupisku (A list) plný počet 25 možných hráčů, musí čtyři z nich být klubovými odchovanci. Slavia na jaře nedisponovala žádným takovým hráčem a mohla tak mít na A listu jen 21 hráčů. Valenta se tedy může zařadit na pohárovou soupisku, aniž by z ní vytlačil někoho jiného.

Komentáře (72)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    Dru Zeree     před rokem 02.07.2022 18:33 |  
    27 1

    Tohle je skvělá zpráva pro kluky, co od nás odchází na přestup, že když máknou, klidně se mohou vrátit :).

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      pehacko     před rokem 02.07.2022 18:43 |  
      18 3

      Nakonec ten plan naseho vedeni posilat kluky na prestup, at hraji, zacina vycházet… ono nikdy nemas zaručený recept na uspech a vzdycky neco nevyjde, ale ja mam proste ted pocit, ze tomu kazdy ve Slavii dava maximum. Tak at se Matěj prosadí a dela nam radost…

      • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        mis3     před rokem 03.07.2022 08:53 |  
        1 0

        Kéž by následoval scénář jako u Krále a Kuchty (až na tu kaňku teď)

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      Slávista 51     před rokem 02.07.2022 18:53 |  
      8 22

      Tak to má být !
      No, hlavně že ČT zase vysílá celou Tour de Franc, ale na prvoligovej fotbal prý nemá peníze - sabotéři !

      • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        pf     před rokem 02.07.2022 19:30 |  
        12 7

        Zrovna na Tour de France se dívám s velkou radostí. Přenosy Tour patří asi k tomu poslednímu, co bych vyčítal. Každý veřejnoprávní poplatník má holt jiná očekávání :)

        • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

          Slávista 51     před rokem 02.07.2022 19:33 |  
          4 14

          No, když má to tohle, tak musí mít i na 1.ligu v ČR !

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            pf     před rokem 02.07.2022 19:41 |  
            6 6

            Tour de France představuje obdobu MS ve fotbale, nikoliv české fotbalové ligy.

      • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        A.Lima     před rokem 02.07.2022 19:34 |  
        14 7

        Já se na TdF dívám s velkou oblibou a i na další závody. Myslím si, že nebudu sám. Jsou jiné pořady, které nemají sledovanost. Nehledě na to, že na ČT by mělo být pro každého kousek - pochop každý má rád nějaký sport. Taky mě štve, že od fotbalu dávají ruce pryč, ale od toho jsou tu jiní poskytovalé přeci, tak se mohu dívat i nadále.

        • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

          pf     před rokem 02.07.2022 19:47 |  
          5 5

          Tahle diskuze se má věnovat návratu MV do Edenu. Mám z něj upřímnou radost, protože se vrací odchovanec do našeho klubu. Jak zde trefně zaznělo, je to inspirace pro další kluky, co přestoupili s možností zpětného odkupu, že je klub bedlivě sleduje a můžou dostat další šanci.

          Takže poslední příspěvek na téma ČT Sport - cyklistiku sleduji se zájmem a vyhledávám i přenosy cyklokrosu. Jen to svědčí o tom, že má televize pokrývat širší spektrum sportů, protože každý má jiné preference. Za ligu si holt musím platit kvůli ligovým přenosům O2, to je běžné ve většině vyspělých lig.

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            Slávista 51     před rokem 02.07.2022 20:55 |  
            1 8

            ČT je veřejnoprávní médium, má pokrývat širší spektrum sportů, což celkem dělá. Ale přece jenom by měl mít fotbal trochu navrch, už kvůli mládeži.

            • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

              pf     před rokem 02.07.2022 21:22 |  
              9 4

              Napiš na divácké centrum, nebo někam do offtopicu. Nepatří to sem. Ligu sleduji výhradně kvůli Slavii, jinak je to strašně zkorupovaná žumpa a vůbec mě netrápí, že veřejnoprávní televize za to neutrácí peníze.

      • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        Lunaris     před rokem 02.07.2022 20:08 |  
        5 20

        Velmi správně, cyklobuznafetky nebrat.

        K Valentovi snad jen to, že mu přeji, aby nenaplnil mé předpovědi.

        • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

          pf     před rokem 02.07.2022 20:24 |  
          8 1

          Při pohledu na takévho hložka nebo drchala bych měl taky vážné pochybnosti o jejich přirozeném vývoji...

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            Lunaris     před rokem 02.07.2022 20:25 |  
            2 8

            Asi jezdí na kole.

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            bongor     před rokem 02.07.2022 23:17 |  
            4 1

            No holt jsou oteklý,to se stane,když se tím přecpeš.

        • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

          birkin     před rokem 03.07.2022 00:01 |  
          5 4

          Zkus změnit prášky.

  2. Valenta

    Edenjejenjeden     před rokem 02.07.2022 18:51 |  
    28 0

    Moc hezkej rozhovor na SlaviaTV . Od mala fandí Slavii , rodák z Vršovic , ten bude v Edenu opravdu doma :-D .

  3. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    o5aradecek     před rokem 02.07.2022 19:03 |  
    8 2

    Takový přestup mě opravdu potěšil. Tak vítej zpátky doma, Matěji a ať ti to kope! :-)

  4. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    mig52     před rokem 02.07.2022 19:07 |  
    4 3

    Tak vítej zpět, ať drží zdraví, štěstí a sportovní forma, která jistě přijde.

  5. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    A.Lima     před rokem 02.07.2022 19:31 |  
    15 1

    Vítej zpět doma Matěji. Ať ti to kope co nejlépe


    Komentář byl uživatelem upraven (02.07.2022 19:35) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        před rokem 02.07.2022 19:32 |  
    7 3

    Ou yes!!!!!! Vítěj Matěji...

  7. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    Leksel     před rokem 02.07.2022 23:07 |  
    9 1

    Rodné geny se vracejí, těším se, Matěji!

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      bongor     před rokem 02.07.2022 23:15 |  
      10 1

      Slávista patří do Slavie!Ahoj a hodně štěstí v nejkrásnějším dresu!

  8. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    SKEP     před rokem 02.07.2022 23:40 |  
    8 4

    Vrátil se k nám Valenta
    To se zase nalemtám

  9. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    rak (přítel SN)     před rokem 03.07.2022 01:27 |  
    15 1

    Tento přestup těší. Bylo by fajn, kdyby se dařilo stavět mužstvo dominantně na odchovancích (resp. hráčích hrajících za naše mládežnická mužstva) třeba i takto hrajících chvíli v jiných mužstvech a doplňovat je jen zahraničními hráči přinášejícími něco, co žádní čeští hráči nemají (např. z Afriky, jižní Ameriky).

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      Slávista 51     před rokem 03.07.2022 06:04 |  
      0 0

      1*

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      mis3     před rokem 03.07.2022 08:52 |  
      2 1

      Ano. Bohužel mládež se buduje prakticky od 0, takže z ní budeme těžit až v příštích letech...

      • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        Slávista 51     před rokem 03.07.2022 08:55 |  
        3 8

        Chvíli se na tom už pracuje.
        Ano, chtělo by to přidat.

        • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

          Vladko (přítel SN)     před rokem 03.07.2022 09:48 |  
          21 0

          Dorost U19 - Mistři
          Dorost U17 - Mistři
          Starší žáci U 15 - Mistři Čech, ve finále prohra s Ostravou na penalty.
          V dorostu hodně mladá mužstva. V béčku několik hráčů v dorosteneckém věku.

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            rak (přítel SN)     před rokem 03.07.2022 10:17 |  
            2 0

            No, právě. Já myslím, že potenciál teď docela máme. Řekl bych jako nikdy v minulosti. Na druhou stranu je to možná kritický věk, jestli se z talentu vyvine výborný hráč a nebo totálně odpadne. Takže tam jsou trenéři velmi důležití, vůbec všechno kolem. Co se mně moc nelíbí, když v tomto věku už někdo prchá hned do zahraničí.

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            iwanowicz     před rokem 03.07.2022 11:20 |  
            2 0

            Verim, ze se blizi doba, kdy do kadru zacneme kazdy rok zapracovavat 1-2 odchovance, to by byla parada a pro klub obrovsky posun vpred.

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            Slávista 51     před rokem 03.07.2022 14:43 |  
            2 0

            ANO, PARÁDA !
            Jen tak dál a postupy do A. mužstva.

  10. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    pehacko     před rokem 03.07.2022 08:01 |  
    8 1

    A dobre je i to, ze je uz na soustredeni… fotka ze Standou a rozhovor mimo eden v prirode (podle pozadí), takze trenuje uz s tymem pro mistni hysterky.

  11. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    Fačín     před rokem 03.07.2022 09:38 |  
    10 23

    Tak rozhodně bych ho nenazval "posilou". Je to jen rozšíření kádru. Pozitivem je, že je odchovanec, mladý hráč a Čech. Nicméně žádnou obří kvalitu, abych za něj musel dávat 8 milionů (dvojnásobek prodejní ceny) tam teda nevidím, hlavně ani nevidím důvod, proč ho přivádíme, středních záložníků máme fakt hodně a on není "typ Stanciu", konstruktivní desítka, která nám stále chybí. Kdyby to náhodou značilo odchod Hromady, tak by to trochu smysl dávalo, ale to se nepochybně nestane, ten tu zůstane až do důchodu, protože ho nikdo nechce. No a měsíc se tu básní nad jakýmisi hvězdnými Švédy a místo toho jen Valenta...:)

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      rak (přítel SN)     před rokem 03.07.2022 10:18 |  
      6 0

      Třeba to bude hvězdný Valenta.

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      pehacko     před rokem 03.07.2022 10:50 |  
      15 1

      Nekdy si rikam, zda si fanousek Slavie a nebo rumun co sem chodi prudit… jako vim, ze si fanousek Slavie, ale teda ta dřevěnka ta do tebe snad vrostla!

      • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        Cygnus     před rokem 03.07.2022 11:50 |  
        5 2

        Jak Fačin tady sám v týdnu uváděl, jeho problém je že rychleji píše než myslí.

        • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

          Fačín     před rokem 04.07.2022 11:02 |  
          0 3

          Ne ne, to byl jen ten konkrétní případ. Jinak naopak velmi rozmýšlím, co napíšu, aby to nebyla nějaká blbost nebo nějaká zbytečná emoce, na kterou není nikdo zvědavej.

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            japhy     před rokem 04.07.2022 11:13 |  
            3 0

            Víc, rozmýšlej ještě víc :D

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            mis3     před rokem 04.07.2022 12:29 |  
            4 0

            A stejně se to nedaří...

  12. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    Navyseals     před rokem 03.07.2022 11:12 |  
    17 1

    Každýmu, kdo Valentu považuje za rozšíření kádru bych doporučil, aby si udělal excelovskou tabulku, kde na jedný straně budou tipy při oznámeních příchodů za posledních pár let a na druhé straně výsledný přínos těch hráčů. A pak bych si vyhodnotil, jestli se třeba na ty tipy nevykašlat.

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      mig52     před rokem 03.07.2022 13:09 |  
      2 4

      Asi jsem tupan, ale zadání úkolu jsem zcela nepochopil.:))) Můžeš mne nakopnout, co tím chtěl básník říci?

      • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        pehacko     před rokem 03.07.2022 13:16 |  
        5 6

        Odpoved mas ve sve prvni větě…

        • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

          mig52     před rokem 03.07.2022 16:33 |  
          3 4

          Říkám si, že to první slovo jsem neměl psát.

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            pehacko     před rokem 03.07.2022 16:38 |  
            3 3

            Mas pravo na občasný omyl

  13. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    bbslavia     před rokem 03.07.2022 19:15 |  
    10 28

    Dobrý den,
    zatím jen rozšiřujeme kádr o hráče jako Jurečka,Ewerton,Valenta.....,ale nedoplnili jsme o kvalitu na postech,kde nás tlačila a tlačí bota.Potřebujeme konstruktivního a dynamického stopera,tvořivého záložníka,který zrychlí mezihru a dá finální přihrávku,trochu gólového útočníka a náhradu za Baha.obávám se,že Bořil a Maso ze zdravotních důvodů hrát příliš nebudou.
    Na styl zatažené obrany a napadání naší rozehrávky od stoperů potřebujeme jiné typy hráčů.Máme sice v kádru 40 hráčů,ale to neznamená zlepšení kvality hry.Potřebujeme zrychlit přechodovou fázi,být lepší ve finální a předfinální části a hlavně umět hrát do zatažené obrany rychlým prvním dotekem a překvapivou mezihrou.K tomu stopeři musí umět vykombinovat presování jiným způsobem než hrou na brankáře a zpomalením hry.No a zahrávání standartních situací by se mělo výrazně zlepšit.Jinak budeme mít problémy v lize i v pohárech.

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      o5aradecek     před rokem 03.07.2022 20:37 |  
      12 4

      Jurečka je po odchodu Beaugela nejlepší střelec, který aktuálně v lize je. Věřím, že na to naváže i u nás a klidně se ještě zlepší. Určitě to není hráč na rozšíření kádru, jak píšeš, ale výborný a produktivní útočník. Konstruktivní a dynamický stoper je Santos a tvořivý záložník s překvapivým řešením zase Ewerton. I Douděra by měl být kvalitní nástupce Baha. Já ti nevím, rozšíření kádru se spíš konalo vloni (Ekpai, Plavšič, Madsen), tohle je za mě výborný přestupák a já se na nové tváře moc těším. Včetně Valenty.

      • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        bbslavia     před rokem 03.07.2022 21:05 |  
        8 23

        Zdravím kolego,
        obávám se,že se nnenaplní Tvoje optimisticié předpovědi podobně jako U Krmenčíka..Jurečka měl jednu povedenou sezónu,z toho několik gólů bylo z penalt.Pokud jsi viděl jeho výkon v repre,tak jsi viděl mizernou a pomalou koncovku.Myslím,že to dopadně jako letos,kdy na hrotu skončí z nouze Tecl.Ewerton je dobrý do otevřené obrany,kdy má hodně času na přihrávku a zakončení.Pokud jsi sledoval jarní soutěž,tak víš,že týmy v lize jen urputně brání a máme problém překonat jejich obranu,protože nám chybí rychlý první dotek.A to nemluvím o zápasech jako byly zápasy s Feynordem.To bylo rychlostně někde jinde.A Santos kdyby byl dobrý,tak nekope českou ligu.Mám obavy,aby zase nehrál stopera Holeš.Suma sumárum potřebujeme pro náš styl hry jiné typy hráčů než jednoroční rychlokvašky.I když připouštím,že získat kvalitní náhradyz za Baha,Kuchtu,Stanciua je těžké.Ukáže nám až sezóna,kdo měl pravdu.Budu rád,když já to nebudu,ale takový optimista nejsem.Kvalita hry i kvalita kádru jde dolů.

        • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

          Harvey     před rokem 04.07.2022 07:27 |  
          10 1

          "Ewerton je dobrý do otevřené obrany"
          Ewerton preferuje míče vždy do nohy a pro míče se stahuje hluboko, jestlipak víš kolego, proč tomu tak je. Neodpovídej, kdybys to věděl, nikdy bys nemohl napsat takovou pi...ehm, hloupost, že Ewerton je dobrý do otevřené obrany.
          "Santos kdyby byl dobrý,tak nekope českou ligu"
          Jako jí nekopal Kúdela, Deli či Zima? Za mě nesmyslnej prázdnej argument.
          "potřebujeme pro náš styl hry jiné typy hráčů než jednoroční rychlokvašky."
          Jednoroční rychlokvašky byli v době příchodu Sor či Jurásek. Jejich přínos za mě velice ok. Douděra má v lize už dávno přes sto startů, v lize byl minulou sezónu dokonce o bod produktivnější než Bah. A je považován za nejrychlejšího hráče ligy. Úplně nerozumím tomu, proč by měl být rychlokvaška nebo nevhodná náhrada za Baha. O ostatních posilách platí to samé.
          To jen tak, co mě první praštilo do očí. Přijde mi to jako dlouhej sloh plnej argumentů, kterým chybí hlava a mají jen půlku paty. A co nejhůř. Nemají ani mezery za interpunkcí.

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            bbslavia     před rokem 04.07.2022 08:19 |  
            2 13

            Zdravím kolego,
            omlouvám se za mezery za interpunkcí.
            Psal jsem to rychle ve spěchu.
            Šlo mi o obsah, ne formu.
            Podívej se na zápasy Bolky a uvidíš, jak Ewerton vynikal do otevřené obrany.Tuto naší disputaci rozsoudí až zápasy.
            Deli je typologicky jiný typ hráče než Santos, elegán s dobrým čtením hry, rozehrávkou a velmi platný v ofenzivě.Sparta se zmýlila, když Deliho odepsala. Byla to její velká chyba.
            Zima přišel jako mladý a vynikal rychlostí.
            Těžko mohl kopat někde jinde.
            Kúdela odvedl dobrou práci, přišel trochu pozdě, navíc odešel Ngadeu a Deli,takže to byla snaha najít rychle zkušenou náhradu.
            Ale znovu opakuji,že budeme mít na stoperu problém, Hovorka je mimo, ostatní je průměr jako Kačaraba, Ousu a Talovierov.
            Stačí si vzpomenout na závěr sezóny. jak stopeři chybovali. A stopera hrál Holeš.
            Tady to chce kvalitu.
            Jurásek zatím toho moc neodehrátl, takže hodnocení předčasné.
            Sor vynikal v Evropě díky jinému stylu hry soupeřů než v lize.
            V lize hrál Tecl.
            Na to jsi asi zapoměl.
            Douděra je špatný do defenzívy a jeho hra v Bolce byla jiná než bude ve Slávii.
            Navíc se počítá na post levého beka s Masopustem nebo Bořilem.
            Otázka je, kolik toho Douděra nahraje.
            Myslím,že stačí míň posil, ale posily do základu.
            Příchod 10 hráčů neznamená automaticky zkvalitnění kádru.
            Typologicky upřednostňuji kvalitu před kvantitou.
            Budu se opakovat, ale obávám se letošního scénáře s Teclem v útoku a Holešem na stoperu.

            • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

              mis3     před rokem 04.07.2022 09:23 |  
              5 1

              Je zřejmé že oproti obsahu je forma ještě v pohodě. 10 posil? A mohl bych je vidět?

              • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

                bbslavia     před rokem 04.07.2022 10:25 |  
                1 11

                10 posil bylo myšleno v nadsázce.
                Je vidět, že někomu to pomaleji myslí...
                Zatím je posil 7, ale do konce přestupového období i ta 10 nemusí být nereálná.

                • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

                  lukas6novak     před rokem 04.07.2022 11:18 |  
                  7 0

                  A taky 9 prodejů+2 konce smlouvy+1 konec hostování+ Karafiát který pokračuje v Bolce ale zatím nikde info jakým stylem. Řekl bych že ani minulou sezónu jsme neměli nějak velký přetlak hráčů takže čistě to rozšiřování kádru nesedí protože stále jsme ho oproti minulý sezóně zužily. A řekl bych že Santos, Ewerton, Jurečka by měli být rozhodně zlepšení kádru a Valenta s Douděrou je trošku otázka i s tím jakou roli/pozici dostanou ale tam máš zase nějaký potenciál

            • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

              Wulfstan (přítel SN)     před rokem 04.07.2022 09:40 |  
              12 3

              Proč vždy ti, kteří nemají co říct píšou nejdelší příspěvky? Spisovatel lantsmit (nebo tak nějak) zmizel a začneš tapetovat ty...

              • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

                Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 04.07.2022 09:56 |  
                6 0

                Ty brďo:-((.
                To musím své příspěvky asi hodně zkrátit.
                Sokrates55

                • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

                  Wulfstan (přítel SN)     před rokem 04.07.2022 10:05 |  
                  0 0

                  Pardon, měním v předchozím příspěvku slovo "vždy" za "většinou". :-)

                • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

                  pehacko     před rokem 04.07.2022 12:05 |  
                  4 2

                  Psal ty co nemaji co rict mistre! U Vas je to presne naopak!

                  • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

                    Wulfstan (přítel SN)     před rokem 04.07.2022 12:09 |  
                    5 0

                    Ano, ano, tak. Děkuji ti, můj tiskový mluvčí.

                • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

                  kjandourek (admin)     před rokem 04.07.2022 12:16 |  
                  12 2

                  Proč se za nos chytnou vždycky ti, kterým ta zpráva nebyla určena.... zatímco po těch, kterým určena byla, ta slova stečou, jako kapky vody... ?

                  :-)

                  • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

                    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 04.07.2022 13:16 |  
                    4 1

                    "Nemo solus satis sapit" - Plautus
                    Nikdo si sám s moudrostí nevystačí........
                    Sokrates55

            • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

              Kenny     před rokem 05.07.2022 16:39 |  
              4 1

              "Douděra je špatný do defenzívy a jeho hra v Bolce byla jiná než bude ve Slávii. Navíc se počítá na post levého beka s Masopustem nebo Bořilem."
              Co přesně ti Jindra prozradil, že bude chtít po Douděrovi? On ho bude dávat doleva i když Bah hrál vpravo? A Masíčka taky? Chlape tak mluv, když máš tolik ověřených informací....nevíš jak na to tady čekám....

        • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

          Fačín     před rokem 04.07.2022 11:06 |  
          3 7

          Nestraš s Teclem.. Ale pokud nepřijde aspoň jeden skutečně kvalitní útočník, tak se klidně vsadím, že to tak dopadne, že Staník bude opět útočná jednička, stejně jako po odchodu Kuchty. A doufám, že nás to opět nebude stát titul, případně postup do pohárů, stejně jako loni.

      • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        Papol     před rokem 04.07.2022 21:39 |  
        2 6

        No jo, ale pokud bude hrát Tecl místo Jurečky, tak co s tím uděláme?

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      Wulfstan (přítel SN)     před rokem 03.07.2022 20:41 |  
      16 11

      Slušně pozdravit je hezké, ale myslím, že tím jsi mohl svůj příspěvek ukončit.

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      mis3     před rokem 04.07.2022 09:22 |  
      8 3

      Jako fakt. Eduardo vzduch? Ewerton není tvořivý? Když jsi takový kritik, pokus se nejprve o sebekritiku!


      Komentář byl uživatelem upraven (04.07.2022 09:38) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

        bbslavia     před rokem 04.07.2022 10:30 |  
        2 12

        Dobrý den,
        psal jsem,že Ewerton je tvořivý do otevřené obrany.
        Zkuste ještě jednou si přečíst můj příspěvěk-viz výše.
        Santos v Karviné byl průměrný, v Plzni využil zranění stoperů.
        Ale typologicky to není typ Deliho nebo Ngadea.
        A v Evropě bude mít velké problémy.Hra Plzně je jiná než hra Slávie.

        Prostě mám názor,že stoperská dvojice bude naše slabota.
        Podzim ukáže.
        A nebo spíše univerzál Holeš ukáže.

        • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

          Edenjejenjeden     před rokem 04.07.2022 10:45 |  
          11 1

          Ewerton je díky své technice a krytí míče vhodný právě do zavřených obran , na rozdíl třeba od Sora
          A Santos vynikal už v Karviný , a letos na jaře v Plzni byl dle mého názoru nejlepším stoperem v lize . Mimochodem , třeba o Holešovi , nebo Coufalovi taky spousta lidí říkala , že jsou jen průměrní a ejhle ...
          Já si naopak myslím , že stoperská dvojice bude letos opět naší velkou zbraní ....

          • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

            bbslavia     před rokem 04.07.2022 11:22 |  
            3 12

            Dobrý den,
            kvalitu kádru a posil prověří až liga a poháry.
            Mám jiný názor.Budu rád, když budete mít pravdu.
            Holeš a Coufal mají fyzický fond, nejsou pomalí a hodně pracují pro tým.
            Nejsou líní na krok.
            Pracovitost pro tým je jejich devíza. A univerzálnost.
            To se nedalo říci o posilách jako Madsen, Krmenčík, Talovierov, Matoušek, Beran. Hellebrand.
            A to samé bude u Ewertona.

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      Lunaris     před rokem 04.07.2022 10:29 |  
      8 0

      První dotyk a překvapivá mezihra... jako ano, ale nalijme si čistého vína, na takové hráče by byl potřeba tak dvojnásobný rozpočet nebo neuvěřitelná opakující se klika při přivádění mladíků ze zahraničí. Z ligy se bere asi to nejlepší, co je k dispozici. Nebo dej tip, koho z ligy bys přivedl.

    • Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

      kondorr     před rokem 05.07.2022 09:47 |  
      6 1

      Tak to budem muset nakupovat od Barcelony musíš si uvědomit že klub jako je Slavia má náký hranice a nákou kvalitu hráčů přes kterou se jít nedá.

  14. Re: Záložník Matěj Valenta se vrací do Slavie

    Taky     před rokem 11.07.2022 21:04 |  
    1 0

    Fandím mu, přeju mu, ale nevěřím, že se prosadí.
    Kéž se pletu!