Fortuna liga

Slavia - Žižkov 2:1

Fotbalisté Slavie dokázali využít zaváhání svých pronásledovatelů a v dramatickém utkání porazili Žižkov 2:1. Klíčovou druhou branku vstřelil Janda sedm minut před koncem.

Slavia - Žižkov 2:1 (1:1)
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Hubáček (82. Šenkeřík) - Belaid (76. Janda), Latka, Jarolím, Švento - Toleski (70. Ivana), Necid
Branky: 18. Necid, 83. Janda - 27. Procházka
Diváci: 11384

Slávisty dnes v Edenu čekalo pražské derby s poslední Viktorkou. Soupeř přijel s jasně defenzivní taktikou - jen na tribuně byl exslávista Vozábal a v záloze nastoupili dva defenzivní záložníci. Slavii chyběl zraněný Tavares, kterého nahradil Latka, v útoku dostal po dlouhé době šanci Toleski. K dispozici nebyli ani Černý a Šmicer.

Jak je v Edenu již dobrým zvykem, Slavia se do soupeře od začátku pořádně pustila a žižkovští hráči nestíhali. Nebezpečné akce vznikaly hlavně po centrech aktivního Krajčíka, Jarolím hlavičkoval vedle a z voleje tvrdě pálil Latka, gólman vyrazil na roh. Na druhé straně se ve třinácté minutě dostal k odraženému míči Švancara a Vaniak měl spoustu práce, aby míč vytlačil na roh. Na první branku jsme si museli počkat do osmnácté minuty, po akci Krajčika s Belaidem hlavičkoval Toleski a i jeho jméno vyvolával celý Eden. Po chvíli stejný útočník mohl skórovat podruhé, jeho nádherná střela ale trefila jen tyč. Jediným nebezpečným hráčem hostujícího týmu byl Švancara a právě on připravil vyrovnávací branku. V sedmadvacáté minutě z pravé strany našel do vápna naběhnuvšího Procházku, který tečoval míč za Vaniakova záda. Celé akci předcházela zbytečná ztráta Hubáčka a po chvíli do autu odevzdaný míč Brabcem. Poslat sešívané znovu do vedení mohl Latka, ale jeho povedenou střelu opět brankář vyrazil na roh. Šanci skórovat měl i Jarolím, ale pálil vedle. A když se nepískala penalta na Šventa, tak se šlo do šaten za nerozhodného stavu.

Ve druhé části hry pokračovalo dobývání branky Žižkova, blízko byl po centru Hubáčka Krajčík, ale i proti jeho tvrdé střele skvěle zasáhl gólman Bartalský. Viktorka však již nepůsobila tolik ustrašeným dojmem a chvílemi i zlobila. Domácím se příliš nedařilo a nervozita vzrůstala. Jak řekl trenér Jarolím, poprvé jsme doma museli bojovat. Hezky zaplněné tribuny hnaly hráče za vítězstvím. K tomu je doprovázel nepříjemný déšť. Již poněkolikáté tvrdě pálil Latka a gólman opět vyrazil. Blížil se závěr, a tak trenér poslal na hřiště dalšího útočníka Šenkeříka. Osm minut před koncem se skvěle prokličkoval do vápna Jarolím, ale gólmana již nepropálil. Gólové vysvobození přinesl v další minutě střídající Janda, ke kterému se dostal míč vypadnuvší po centru z rukou brankáře. Závěr utkání zvládli slávisté již s přehledem, soupeře k ničemu nepustili a naopak mohli svůj náskok zvýšit. Tři body zůstaly v Edenu.

Komentáře (157)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    slaviator     před 15 lety 16.11.2008 22:04 |  
    0 0

    3 body se Žižkovem jsou prostě 3 body, i když jsme dlouho nemohli dát druhou branku, tak je to zasloužené vítězství.

    Dneska potěšil i Střížkov, hezky Spartičku dal... Dvakrát sparťanští diváci hodili na hřiště světlice, přerušilo se dvě a pět minut. Ještě štěstí, že to rozhodčí Adam neukončil, akorát by vyhrála Sparta kontumačně, protože "selhala pořadatelská služba". Takhle to i s těma osmi minutama nastavení bylo super. A na tiskovce Chovanec se nezmohl pomalu na slovo, vůbec nechápal. Hehe... Ale nehledal výmluvy, řek že hráli hovno. Zajímavost: Chovancův konec se možná fakt blíží! :-D Dneska byl na Žižkově se na Spartu kouknout spolu s Táborským i Franz Straka, jeho návrat se možná blíží. I vzhledem k tomu, že Křetinský si už připravuje půdu jako že jeho odvolání byla veliká chyba apod... Ještě bude sranda v cirkusu jménem Letná.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      bongor     před 15 lety 16.11.2008 22:12 |  
      0 0

      Zato Urban,trenér Střížkova přes výhru pěnil kvůli vyloučení toho
      rusáka nebo co je to za borce.No tak vidíš Pepo ,prohra a ještě k tomu vyhozený peníze.Měli jste si objednat tak tři vyloučení,ne jen jedno.Chyba,velká chyba!

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        slaviator     před 15 lety 16.11.2008 22:28 |  
        0 0

        bělorus... Lencevič.. :) ale je fakt, že Sparta ted asi maže. V pátek byl proti jejímu béčku taky vyloučen hráč, taky v prvním poločase, nejlepší fotbalista soupeře a taky po dvou zbytečných a přísných ŽK...

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          bongor     před 15 lety 16.11.2008 22:37 |  
          0 0

          Asi Lukáši?Ty jsi tedy dobrej.Stoprocentní jistotě říkáš asi.Přitvrď.

          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

            bene     před 15 lety 17.11.2008 13:22 |  
            0 0

            Mě taky Střížkov udělal velkou radost. Pepíka Chovanců bych ze Sralty nevyháněl, dělá to moc dobře. Fotky ze zápasu SKS - Viktorka na www.bene2.unas.cz Jinak se mi dneska líbil mercedes ŠVANCARA, hrál ve velké pohodě.

  2. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 16.11.2008 22:21 |  
    0 0

    Zdravim vsechny. Dneska jsem bohuzel na posledni chvili nemohl prijet do Edenu a musel jsem vzit zavdek prenosem v CT (diky tomu jsem vsak taky mohl sledovat souboj Bohemians se Spartou).
    K nasemu zapasu - diky bohu za tri body, dnes byly vydrene. Bohuzel se prokazalo, ze plno hracu toho uz ma na podzim plne kecky a i po tydennim volnu napr. Krajcik uz druhy polocas nemohl hrat na stejne urovni jako v prvni puli. Ale netyka se to zdaleka jen Krajcika, u toho je to jen nejviditelnejsi. Prvni puli jsme hrali velmi dobre, roztahovali jsme hru do kraju a dostavali se k dobrym streleckym prilezitostem. Kdyz dal Toleski gol, tak nam hralo vse do karet. Bohuzel jsme inkasovali opet lacinou branku v jedne z minima situaci, kdy se Zizkov dostal ve vetsim poctu hracu na nasi polovinu. Druha pule uz byla horsi, predevsim diky fyzicke vycerpanosti vetsiny hracu. Sily vsak odchazely i Zizkovu a tak jsme se ke konci zapasu dostali k drtivemu tlaku a zaslouzene sli do vedeni. Zaver zapasu jsme pak sehrali skvele, souper uz nemel fyzicke ani psychicke sily na zvrat a nepustili jsme jej do sebemensiho naznaku sance.
    Co se tyce vykonu jednotlivcu, velmi se mi dnes libil Marek Suchy, ktery se zapojoval do ofenzivy casteji nez drive. Pokles formy zaznamenali ale takrka vsichni hraci, Necid se prosazoval malo, presto vsak bojoval az do konce. Sel prikladem ostatnim. Hubacek hodne chyboval, Latka naopak pomerne dobre obstal. Nerad bych hodnotil Marka Jarolima, opet bych jen rozviril stale dokola se opakujici debatu. Snad jen, ze by mel vyrazne zapracovat na kvalite strelby.
    Jsem velmi stastny, ze se nam podarilo zapas dovest k vitezstvi, nebylo to jednoduche, souper nebyl odevzdany. I pres pokles formy jsme zaznamenali 23 strel (oproti 4 strelam Zizkova), coz svedci o obrovskem odhodlani vyhrat.
    Uz nyni je prakticky jiste, ze po podzimu budeme v cele tabulky. Verim, ze udrzime soucasny sestibodovy naskok (a minimalne devet na Spartu) a na jare se uvidi. Ve vsech tymech budou zmeny v kadru a bude se na nas poradat velky hon.

    A jen kratce k utkani na Zizkove. Prijde mi neuveritelne, ze Sparta hrajici ve dvanacti lidech (sudi Adam mel opravdu velmi daleko k nestrannosti) nedokazala uhrat ani bod proti Bohemians hrajicim v deseti. Jsem zvedavy, jestli se nejak bude resit tragicky vykon sudiho a vytrznosti fanousku Sparty.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      slaviator     před 15 lety 16.11.2008 22:31 |  
      0 0

      Sparta je holt nyní jen průměrnej tým. Dobře to vystih jeden TV komentátor... "Oni maj to áčko snad dokonce horší než béčko a stejně i z něho nemaj koho brát..."

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        bongor     před 15 lety 16.11.2008 23:11 |  
        0 0

        Promiň,ale před to slovo průměrnej Ti vypadla předpona pod-

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      bongor     před 15 lety 16.11.2008 22:50 |  
      0 0

      No příteli Quelhare,to by se mělo řešit a sice kontumačním vítězstvím sralty za nezvládnutí pořadatelské služby Střížkovem.Byla by to jedna z mála příležitostí jak pomoci rádoby velkoklubu z těch s*aček,do kterých se dostal zcela vlastní vinou.Velkohubostí ,nafoukaností,přezíravým pohrdáním všemi-na to jsou ti dárečkové opravdu mistři.Naštěstí fotbal,to jim moc neříká.Proč by se taky snažili,když je to reprezentant vedle reprezentanta.
      Co se týká naší červenobílé squadry zdá se mi hodně do očí bijící souvislost mezi odchodem Míši v Budějicích a náhlým přenecháním
      celého středu hřiště soupeři.A dnes zase to bylo takové trochu zmatečné.Že by ten Tavares dělal až tak moc naši hru?Zdá se že ano,
      Únava tam taky jistě je,ale v tom případě to chce přes zimu značně vylepšit,abychom vydrželi až do konce ligy v pohodě.
      Střelba M.Jarolíma byla terčem mojí připomínky Karlíkovi,že by ho měl denně po treningu nechat tak hodinu kopat na bránu.zřejmě to nečetl, nebo si řek,Bongor kecá.Ale myslím,že Pepi se obrací v hrobě,když Marek vystřelí z pohybu.Ze stojícího balonu to mu ještě jde.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 16.11.2008 22:57 |  
        0 0

        Na druhou stranu je to po velmi dlouhe dobe konecne hrac, ktery se proste neboji strilet a kdyz ma moznost, tak vystreli. Dlouhou dobu jsme se snazili strilet branky nejlepe ze dvou metru do prazdne brany a nedostatek strelby ze stredni vzdalenosti nas srazel. Souhlasim, ze by mel Marek po kazdem treninku strilet a strilet.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 16.11.2008 23:02 |  
        0 0

        Tak tohle me dostalo do kolen - sudi Adam dostal za zapas Bohemians - Sparta od delegata znamku 8!
        To je opravdu neuveritelne, co se u nas muze stat.

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          bongor     před 15 lety 16.11.2008 23:04 |  
          0 0

          Já bych mu dal 10 s hvězdičkou a přidal bych mu bejt střížkovákem
          pár přes hubu.

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          slaviator     před 15 lety 17.11.2008 14:33 |  
          0 0

          Však pískal dobře. Košťál a jeho kamarádi se bavili... I když to pro ně mělo konec s troichu hořkým nádechem :-))))

  3. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    mart     před 15 lety 16.11.2008 22:37 |  
    0 0

    Dobry vecer, chtel bych jen trochu poprosit Richiho a hlavne Jacka, jestli by neslo nahodit na SN nadpis clanku k aktualnimu zapasu v dobe vykopu. Myslel jsem pro ty z nas, co to mame daleko a do Edenu se se tak casto nedostane. Mohli by sme si tu o puli trochu poklabosit :).
    dik mart

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Rhodri     před 15 lety 16.11.2008 22:55 |  
      0 0

      Marte,

      teda spise Richi, k tomuto prani bych se take rad pripojil.
      Byly to nervy, ze mi zena na konci rikala, ze mi zakaze ten
      fotbal sledovat :-) Kdybych teda mohl rikat, ze vlastne
      fotbal sleduju jen proto, abych se mohl zapojit do diskuse
      na SN, bylo by to v pohode :-)

      zdravi
      Rhodri

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        mart     před 15 lety 16.11.2008 23:00 |  
        0 0

        Zdravim do Snowdonie
        :D, to je dalsi duvod. Moje by byla take mnohem radeji, kdybych tukal do klavesnice, nez ze ji takhle chodim dolu hlasit "prubezne" zmeny:). Konecny vysledek ale znaji i sousedi, nebydli daleko, a ja pomerne daleko "dokricim":)mart

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          Rhodri     před 15 lety 16.11.2008 23:21 |  
          0 0

          Ja si tady taky pekne zakricel. Ani bych necekal, ze me 2:1 proti
          bezzubemu Zizkovu tak strhne. Ale zdalo se mi, ze i hraci si
          uvedomovali, jak dulezity je ten zapas a chteli vysledek zlomit. A ackoli
          nemam rad klise, skutecne se dnes ukazala hodnota poradneho
          domaciho stadionu. Takze jsem pak dostal od zeny jeste jednu
          dutku, ze proc vlastne nezijeme v Praze, ze pry bych si mohl
          chodit kricet na stadion :-)

          Rhodri

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      (host)     před 15 lety 16.11.2008 23:24 |  
      0 0

      Dobře, příště zveřejníme článek dopředu, ale průběžný stav asi měnit nebudu, uvidíme. Vyzkoušíme to s Teplicemi.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        mart     před 15 lety 17.11.2008 08:26 |  
        0 0

        skoda:),...mohli by sme tady par dni predem poradat hlasovani o vysledku, .... no a pak by ste to tam mohli dat dopredu cely :D.
        Jinak dik, ....hezke gesto, vedouci k ochrane rodin:).
        Napred sem si myslel "anonym", to si nekdo dela srandu, ale pozdeji, .... mnohem pozdeji, mi doslo, ze nikoho jinyho nez redakci by to tam anonymne nepustilo. Takze opravdu dik.mart

  4. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    Pedro08     před 15 lety 16.11.2008 22:38 |  
    0 0

    Tak rozhodčímu Fraňkovi nelze nic vytknout, stejně tak Brabcovi, Krajčíkovi a Jarolímovi. Naopak opět zklamali Janda a Ivana, dlouhodobě potvrzují, že nemají potřebnou výkonnost...

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Botelho     před 15 lety 16.11.2008 22:51 |  
      0 0

      Nevim na co si koukal ale na vlastní oči jsem musel sledovat jak Jarolím ve druhé půli(opět) totálně všechno kazil. Stejně tak to musím říct i o Latkovi,kterýmu hra v záloze moc nesvědčí! Jandu s Ivanou nemůžeš hodnotit podle odehraný půlhodiny, i když je fakt že Janda zahrál v Budějkách tragicky! Ale i tak: Vždycky jsme s Váma!

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      bongor     před 15 lety 16.11.2008 22:53 |  
      0 0

      Janda potřebuje hodně zápasů a dostane se do toho.Podle mě je lepší než Necka,uvidíš jak půjde ještě nahoru.Teď je ho sotva polovička proti době před zraněním.Bylo to moc dlouhý..

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        bongor     před 15 lety 16.11.2008 22:59 |  
        0 0

        Jarolím byl,je a bude vděčné téma k diskusi.Jednak je to jeho trochu
        tanečním pojetím fotbalu,zadruhé jeho příbuzenským vztahem,protože u nás je každý hned v podezření,jakmile něco má společného se šéfem.Ale podle mě to fotbalista je,potřebuje ale pro svou psychiku trochu víc tolerance od nás,nejlíp by bylo víc sympatií.
        A potom ta jeho střelba/viz výše/.Kdykoliv kopne z kratší vzdálenosti než 20 metrů na bránu ,můžeš si vsadit 10:1,že to půjde nad.
        Marku trénuj střelbu,dívá se na Tebe Pepi Bican,tak ho potěš a nás taky!

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      mirecek1111     před 15 lety 16.11.2008 22:54 |  
      0 0

      No tak nevím, jestli si byl na stadionu nebo koukal v bedně, což to druhé znamná, že bys měl mít větší přehled, ale rozhodčí Franěk udělal několik chyb včetně neodpískané penalty na Šventa a Brabec svou nefotbalovostí založil akci, ze které pramenila branka Žižkova. Jinak s Jarolímem souhlasím, dneska se mi libil stejně jako minulý týden. Snad konenčně nám začíná opravdu něco dávat.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        Pedro08     před 15 lety 16.11.2008 22:58 |  
        0 0

        Tak můj příspěvek jsem myslel velice, velice ironicky. Rozhodčí Franěk byl zoufalý, otáčel co mohl, Brabec zavinil první gól nesmyslným odkopem do autu, Jarolím skazil 100 přihrávek a Krajčík byl dnes naprosto otřesný, několikrát přišel o balon takovým stylem, že by se měl stydět. Naopak Janda s Ivanou to řádně rozhýbaly. Jarolím má dobrou techniku, ale 90% akcí zpomalí nebo zabije, což je děs.

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          Pedro08     před 15 lety 16.11.2008 22:59 |  
          0 0

          A sledoval jsem to ze sektoru 115.

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          Khadgar     před 15 lety 16.11.2008 23:20 |  
          0 0

          Ehm, Jarolím byl dneska zřejmě nejlepší hráč. K tý střelbě - občas se hodí přihlédnout i k pozici, ze který střílí.
          Latka to zvládnul dneska dobře, hodně se zapojoval do útoku. Nelze ho srovnávat s Tavaresem, typologicky jsou to jiní hráči. Srovnávat lze pouze práci, kterou odvedou.
          Brabec - opět jde gól na jeho triko, nejenom tím odkopem, ale hlavně tím, že nepohlídal zakončujícího hráče.

          Bojim se bojim, že přijde Huňa...

          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

            Pedro08     před 15 lety 17.11.2008 07:36 |  
            0 0

            Khadgare, ruuku na srdce, jak může být nejlepším hráčem někdo, kdo vyklusává směrem dozadu a přijde v souboji o 10 balónů, žádný nevybojuje a skazí cca 10-20 jednoduchých přihrávek a ty co nezkazí jdou na Brabce či Suchého? Ano, pár jeho akcích bylo pěkných, ale nejlepším hráčem tento odchovanec Sparty nebyl, navíc, při pokřiku kdo neskáče fandí Spartě by se pan MJ rozhodně od země neolepil, je to Sparťan a už proto nemá v Edenu co dělat, nehledě na to, že je horší než Janda či Vácha a zabírá jim místo.

            • Re: Slavia - Žižkov 2:1

              mart     před 15 lety 17.11.2008 08:35 |  
              0 0

              ...a jeden z hracu, co nejvic hecuje publikum. Spartan jak poleno:). I kdyz vyhranenost nazoru z pohledu nesympatii vcelku chapu, je to hrac, ktery se za poslednich 10 mesicu nejvic zlepsil. Motorova defenzivni mys z nej nikdy nebude, ale chodi si zpatky pro balony, pracuje dopredu, a (i kdyz blbe) aspon vysrteli. Za sebe bych rekl, ze byl vcera lepsi nez neustale vychvalovany Belaid.(v dobe kdy zacal Jarolim kazit prihravky = 55-70 minuta, je kazil uplne kazdy).mart

              • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                Pedro08     před 15 lety 17.11.2008 08:43 |  
                0 0

                Marte, dělat si PR tím, že zamávám před kotlem rukama by dovedl snad každý. O tom to opravdu není, Figo to taky dělával a toi na Nou Campu i San Bernabeu. Myslím, že tento tvůj argument musíš vidět jako laciný i sám.

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  mart     před 15 lety 17.11.2008 10:00 |  
                  0 0

                  :), vzdycky jsem obdivoval lidi, kteri dokazou presne cist, co se odehrava v hlavach ostatnich. Ja to neumim, ....a priznam se, ze by se mi to v me praci dost hodilo. Byl bych tak nejak vic uvolneny:).
                  A jestli je samo "mavani" rukam pred kotlem lacine? Mozna ano, mozna ne. Ani to bohuzel nevim:). Jinak, Pedro, jak vis ze je spartan? Je to taky neco co bych mel vedet, a zas nevim?:)mart

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    Pedro08     před 15 lety 17.11.2008 11:21 |  
                    0 0

                    Tak pokud bych hrál od 6 do 20ti let za Spartu a nebyl Sparťan, tak by to asi bylo divné, že? Teď sleduji záznam a nemohu si pomoct - ten kluk jen kazí. Střely, ztrácí balony, dělá fauly, přihrávky jen dozadu, je pomalý... Jenom koukám a nevim, jak se někomu může líbit. Nejlepší by bylo, kdyby někdo z jeho obdivovatelů byl scoutem nějakého klubu a Marka si tam koupil. Bohužel si myslím, že tento chlapec ale kromě KJ a pár fanoušků moc lidí kolem fotbalu nezaujal.

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      mart     před 15 lety 17.11.2008 11:49 |  
                      0 0

                      :D, tak scoutem bohuzel nejsem. Navic je o me znamo, ze i kdybych jim byl MJ by urcite na me listine nebyl ( o.k. kdybych delal scouting fot Carlisle United, tak mozna jo). Jenze o tom to neni. On asi bohuzel nikdy nebude "velkou hvezdou". Jenze se snazi a .....(ja bych rek) docela se mu to dari. Opakuji znova, ze nejsem jeho obdivovatelem, ale nejhorsim hracem ted uz docela urcite neni.
                      Jeste k Vasi charakteristice ze zaznamu. Strely (to je spatne?), ztraci balony (ano , ale hlavne mezi 60 a 75 minutou je ztracel kazdy v sesivanem dresu), dela fauly(???? dva odpiskane fauly, z toho jeden sporny, naopak 3 fauly proti nemu ??? nechapu), prihravky dozadu (ano nekdy. Byl ale jediny-mozna jeste trochu Svento- kdo si chodil dozadu pro balony, a "vyvazel je ven"), je pomaly (ano tak to bohul ano, nakonec proto se nedostane na tu mou scoutskou listinu, ze :D).zdravi mart

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        Pedro08     před 15 lety 17.11.2008 13:38 |  
                        0 0

                        Střely všechny mimo až na tu parádní akci, co předvedl, tam měl smůlu, že mu velice dobře zmenšil brankář úhel. Snaha nestačí, až budu chtít být špičkou ve svém oboru, tak se snahou nevystačím. Budu muset být v něčem i reálně dobrý. Snaze ni myšlence tleskat nebudu, budu tleskat výhradně povedené realizaci snahy anebo myšlenky. Proto mi nedělá vůbec žádný problém zatleskat MJ i Šventovi, ale zároveň mi nedělá problém je kritizovat, prostředí, kdy se plácáme po zádech za snahu sem snad nepatří.

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          mart     před 15 lety 17.11.2008 14:29 |  
                          0 0

                          Ale jo, mas pravdu Pedro. Ale na tenhle rybnik staci (Kapr liga), a na vetsi rybnik(UEFA cup)....no tam holt ne:).
                          Jen je mi proti srsti, kdyz se porad nadava na MJ, a zridka na kohokoliv jinyho. Me prisel vcera vic platnej nez Belaid (jedinej, kterej si to na Belaida dovoli je KJ, ...a tady za to dostane poradne nadano). S Vaniakem bych Marka nesrovnaval (maji trochu jiny popis prace:), a se Sventem ze stejneho duvodu taky ne.

                          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                            Pedro08     před 15 lety 17.11.2008 17:01 |  
                            0 0

                            Na závěr konstatoval, že podstatný jsou body a je už jedno jak. Podstatný jsou body a na to ostatní se můžem vysr... Pokud tedy mám citovat klasika. Při pohledu na Spartu bych to viděl tak, že přes zimu není třeba ani tak obměnit kádr, jako získat nějakého kvalitního funkcionáře a napadají mne pouze dvě jména, která by Spartu zaručeně ještě v této sezoně dovedla k titulu tři kola před koncem - pan Pelta a pan Horník. To jsou jediní možní zachránci Sparty.

            • Re: Slavia - Žižkov 2:1

              bongor     před 15 lety 17.11.2008 08:57 |  
              0 0

              Pedro,víš že se nemá nic přehánět.Nenávistí k jednomu hráči Slavii
              nepomůžeme.Ve Slavii bylo za její dlouhou historii několik sparťanů
              a často se přebarvili.Ono totiž je to tak,že fandu nepředěláš,to je v krvi a genech,kdežto fotbalista,tomu věřím,že se může obrátit na správnou víru,nebo naopak na špatnou,když to není klubista,ale pouze "pracovník"/viz známý blb kolozub v brance rumunů,ale i Poborák/.Tam potom můžeme říct:Poturčenec horší Turka.tak třeba to platí i obráceně.Nechme toho "synovce"na pokoji,je to v zájmu našeho milovaného klubu.

              • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                mart     před 15 lety 17.11.2008 10:02 |  
                0 0

                tak na tom taky neco je. Treba jihocech Franta Straka byl pomerne dost kovanej slavista........ (tedy jako mladej, a jeste rozumnej:).

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  Wommi     před 15 lety 17.11.2008 10:15 |  
                  0 0

                  ..musim rict ze tady jsem po vcerejsku na strane tech co chvali a nebo rozhodne nehazi spinu na MJ...at uz udelůal chyb treba milion, opravdu se alespon snazil naplnit to co ma v popisu prace,..chodil pro balon, rozehraval, strilel a trochu dozadu bojoval!...a myslim ze nezklamal..samozrejme kdo chce psa bit hul si vzdycky najde...
                  ale..ve finale branit by za nej meli jini, co to maji vic v popisu prace a naopak on by mel vic zamakat na dirazu, fyzicce a strelbe!..protoze samozrejme pravdou je ze on se na jeden gol neskutecne namaka!!!!!

                  ..jak jsem jiz psal, trochu nechapu proc stridani neprisla drive, myslim ze by to bylo oziveni, protoze jak uz tu bylo psano po 55min cca do 70..to jsem opravdu videl neskutecnej utlum a obaval se toho ze jeden utok zizkova, svancarovi kousky a dostanem gola..

                  ..kazdopadne jsem rad ze to nakonec bylo o vybojovani vitezstvi!..protoze nakonec takova vyhra da vic nez jasna kanonada 5:0...v kontextu se ztratami ostatnich...

                  jen tak recnicky..co myslite?..remiza v Budejovicich z pohledu dneska?..byla to ztrata dvou bodu a nebo zisk aspon jednoho?????

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  bongor     před 15 lety 17.11.2008 11:32 |  
                  0 0

                  No a je to na něm vidět,že to není přece jenom takovej magor jako třeba Chovaněc.Ten se zase vyznamenal v rozhovoru myslím,že to je Sport.Teďka tvrdí,že mu strašně chybí Matušovič a před dvěma týdny
                  ho chtěl vyhodit mezi prvními.A zdatně mu sekunduje už mnou zmiňovaný kolozub,který se rozčiluje,že prý se o titul ještě poperou a dokonce se mu zdá,že on zachytal excelentně,ale obrana ho nepodržela./Z pěti ran na branku,dostal čtyři banánky/.To teda není možný,že takovýhle pako vyrostlo ve Slavii.

            • Re: Slavia - Žižkov 2:1

              Khadgar     před 15 lety 17.11.2008 10:49 |  
              0 0

              Hele, ty si se včera asi díval na jinej fotbal. Nebo sis místo včerejšího zápasu pustil nějaký ze začátku loňského jara. Ale kopej do našeho hráče dál, když ti to pomůže.
              Horší než Janda nebo Vácha - a nenapadlo tě že narozdíl od nich hraje jiný post? Navíc v době kdy přicházel byli oba zranění...

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          mart     před 15 lety 17.11.2008 15:28 |  
          0 0

          Jeste Pedro ke Krajcikovi, ktery byl podle Tebe tragicky. Podle me ne. Vlastne spis naopak. V prvni puli byl vynikajici, a v druhe puli nakazal trener Scasny, ze ho nesmej nechat hrat. (Coz byl od pan Scasneho spravny a logicky tah). Navic mu uz dochazely sily.
          Pro porovnani treba Everton. Tam hraje leveho beka J.Lescott (je vazne hodne dobrej), a levyho halva ten Arteta. Nj, ale funguje to podobne jako u nas. Tj, Arteta se u cary objevi jen kdyz jde kopnout roh, jinak hraje stredniho/ofensivniho zaloznika. Vcera MoTD 2 se pak Lee Dixonovi podarilo "objevit Ameriku". "No von tam ten Lescot na ty levy strane hraje vlastne sam. No to je blby. To potom, kdyz jde dopredu, tak je tam za nim dira". A Boro toho taky patricne vyuzivalo, .... ostatne podobne jako Vill u nas v prvni puli.
          Co sem tim chtel rict. Nekdy je to dobrej trik nechat na jedny strane hrat jen jednoho hrace (zvlast kdyz je dobrej - ziskava se tim precisleni uprostred), ale kdyz se to hraje jako jedina alternativa, tak asi spis ne.zdravi mart

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Wommi     před 15 lety 16.11.2008 22:58 |  
      0 0

      zdravim,..ted nevim jestli to myslis jako for a nebo ne?..
      ja jsem videl pravda snaziciho se jarolima a jak tu uz jednou nekdo rek, kdo nic nedela nic nezkazi,..on se snazil...ale nekdy ho spoluhraci nechapali,...bohuzel bych rek ze by mel zamakat na rychlosti, durazu a na strelbe (presnosti), krajcik dobrej prvni polocas pak ho zmohla unava a nastvani z nepresnosti...brabec dobrej.

      ale ivana a janda..v podstate bych si je skoro nedovolil hodnotit..ale kdyz uz..za prve nechapu proc je KJ neposlal na hriste okolo 60minuty, kdy jsem myslel ze uz to fotbalisti ani neodchodej..a pak..janda zaridil gol..a ivana makal a snazil se..a v podstate nakonci mel dve vyboirny induvidualni akce diky nimz jsme hrali na hristi soupere a byli jsme nebezpecny a ne pred nasi sestnactkou...

      ps. vsimli jste si, ze uz jsou na stadionu, zapadni tribune pomalu barveny zdi?..musim rict ze to vypada hezky.
      M.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        bongor     před 15 lety 16.11.2008 23:02 |  
        0 0

        Tak doufám Wommi,že nám jednu zeď vezmou na růžovo,abysme někteří nebyli takoví škarohlídi.

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          Wommi     před 15 lety 16.11.2008 23:13 |  
          0 0

          ..hehe..no myslim ze ta zed by byla dobra po cely delce naruzovo, proti vychodni tribune:))..co ja tam vzdycky slysim,..taky mi stve ze se neco nedari, nevede apod..ale to neznamena ze hned musim fotbalistum nadavat do curaku:))

          ruzova by byla pena..a aspon by stadak nevypadal tak studene:))))

          sem rad ale ze je to dnesni dramo za mnou, ja to vzdycky prozivam a nezbyva nez jen verit!

  5. .

    slaviaprag     před 15 lety 16.11.2008 23:19 |  
    0 0

    tady sou ty avizovany extra domaci body diky edenu

  6. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    Jakob     před 15 lety 16.11.2008 23:21 |  
    0 0

    Ahoj.Dlouho tady sleduji všechny přízpěvky a nedá mi to nepřipojit se.Myslím že už by měl skončit hon na Marka Jarolíma.Z mého pohledu posledních několik zápasů předvádí kvalitní výkony a jeho výkonost má podle mě stále stoupající ůroveň.Jsem přesvědčený že v budoucnu to bude tahoun naší záložní řady.Tak co ho spíš povzbudit než ho shazovat??????Má dobré fotbalové myšlení a postupně se mu to daří přenést do hry.

    • .

      slaviaprag     před 15 lety 16.11.2008 23:25 |  
      0 0

      jarolim zahral ope velice dobre, na ligu bohate staci a soupere prehrava. jeho problem je v evrope, ale to se da rici o vice hracich...

  7. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.11.2008 23:32 |  
    0 0

    Zdravím, no 5:0 to není, ale vybojovali jsme to a máme 3 body, když tým ukáže charakter, to se vždycky cení. Navíc jsme porazili baník i v hledišti, esli se nepletu:-)). Dneska první půle výborná, hráli jsme ten náš typickej fotbal, hodně stříleli, chytil se Goce, kělý Matej, klasika, bohužel padl jen jeden gol a na druhý straně se stala jedna velká chyba. Ve druhý půli se projevilo, že některým hráčům trochu dochází, Neckovi, Belaidovi, Krajčíkovi, Jarolímovi, mezi 55. - 75. minutou jsme přestali běhat, špatně si přihrávali, háli málo po krajích, vypadalo to i dost nervozně. Až pak zase přišel tlak a naštěstí to tam padlo. Individuálně.. quelhare, možná naznačuješ, jak byl Marek J. dobrý, no pojďme to vzít střízlivě, mně se líbil v první půli moc, až na tu střelbu teda, ale ve druhý půli odešel, stejně jako v několika posledních zápasech, několikrát navíc založil protiútok, až na konci tam měl pěkný průnik. Takže u mě tak napůl. Ale to byl případ i dalších - Belaid hrál v první půli taky hodně dobře a ve druhý se vytratil, Matěj taky. Snad jen Švento si udržel výkonnost po celý zápas. Ano, Marek střílí a je to dobře, ale střílí i jiní, Belaid, dnes i Latka, určitě je v tomhle velký pokrok oproti minulý sezoně. Latka se s tím popral dobře, ale nutno říci, že Viktorka ho moc neprvěřila. Nechápu proč se Pedro otočil do Ivany a Jandy, kteří přišli na několik posledních minut a v době, kdy na týmu ležela tak trochu deka, to je těžká pozice, přesto po jejich příchodu jsme se vzpamatovali a šli do tlaku, Petr dal gola, byl i u dalších situací, Milan měl další půniky, pěknou střelu z přímáku. Je na čase, aby thle kluci převzali odpovědnost za další zápasy, mají na to a bude to třeba. Necka bojoval, ale asi toho má dot, navíc ětšinu balonu dostaval so špeku, viseli na něm dva hráči. Rozhodčí tedy dnes skutečně moc nepřál útočícímu týmu, držení vůbec nepískal, na Dušana byla penalta, no nevim, to se mi nelíbilo vůbec. A jak na Střížkově, quelhare nebo kdo to viděl, tam byl rozhodčí ostudnej?

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.11.2008 23:36 |  
      0 0

      tak pedro sorry, to mi nějak nedošlo, žes to myslel v nadsázce. jarolím.. já bych řekl, že to chytil za dobrej konec, je aktivnější, víc bojuje, ale nevydrží to celej zápas.. ale jo, je to hráč, kterej se k tomu musí nutit, ale když ze sebe všechno vydá, je to tak správně a měl by bejt dřív střídanej, druhá půle proti Ville, Budějkam i dneska, to bylo z jeho strany trápení.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 16.11.2008 23:40 |  
      0 0

      Zdravim.
      Rozhodci na Zizkove byl skutecne neuveritelny. Ani ne v tom, ze by predvadel kiksy ala vymyslena penalta. Ale jeho posuzovani zakroku na obou stranach bylo diametralne odlisne. Treti branka Sparty padla po naprosto vymyslene standardni situaci, kdy obrance ciste sebral spartanovi mic, ten upadl a sudi zapiskal. Cervena karta pro Lencevice prisla pote, co byl Kincl v utoku jasne faulovan, nepiskalo se a na odkop spartana si nabehl Kulic, ktery pak byl stazeny. Neodpiskane fauly na jedne strane a vymyslene standardky na strane druhe zapas vyrazne ovlivnily, tak okate uz dlouho zadny rozhodci v nasi lize nikoho netlacil. Rekl bych, ze to bylo v teto sezone vubec poprve.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.11.2008 23:51 |  
        0 0

        to uz je na tom sparta opravdu spatne, kdyz neda ani "pořešenej" zápas.. ale my se alespon muzem soutredit na sebe, je fajn, ze mame sirsi kadr a ja verim, ze hraci jako ivana nebo janda by mohli nahradit nektery kluky, ktery toho maji uz dost.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        bongor     před 15 lety 16.11.2008 23:58 |  
        0 0

        ale ne naposledy.Pozor na to,rudochům jde o krk a tak budou kopat,škrábat,kousat,To už tady taky bylo,že byli za námi tuším o 11 bodů a na jaře všechno vyhráli 1:0,no něco unikátního.A zase to připískávání se dá dělat mnohem chytřeji než to prý předvedl soudruh dnes na Žižkově.Hlavně tam vždycky byl strašný nepoměr standardek,třeba 25:5,nebo se pískalo na každou stranu podle jiných not/tahání za dresy,řečnění atd./Zkrátka dokud bude v ČMFS současná rudá garnitura,dá se očekávat úplně všechno.

  8. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 17.11.2008 12:10 |  
    0 0

    Zdravím slavistický národ v tento sváteční den!
    Na včerejší zápas jsem nedorazil, neboť jsem se obával toho, že mě z podzimního počasí ještě více rozbolí v krku než doposud - v krku mě ale skutečně pak bolelo i u televize - gól na 2:1 si mé hlasivky pěkně odnesly :-).
    Tak tedy, několik postřehů od mě. Zprvu jsem nesouhlasil s tím, co tu včera psal pan "zz" o tom, že se bude jednat o velmi těžký a důležitý zápas. Bláhově jsem se domníval, že Žižkovu dáme gólově pořádně co proto. Ach, jak jsem byl naivní. Zápas - hlavně ve druhé půli - mnoho fotbalové krásy nenabídl, spíše to bylo o bojovnosti. Z našich hráčů bych pochválil Vaniaka, líbil se mi i často kritizovaný Jarolím (byť udělal několik chyb) a také můj oblíbenec Švento (jen ty jeho centry by potřebovaly trochu vylepšit). Moc nesouhlasím s panem Hřebíkem, že by naším nejlepším hráčem byl právě Brabec (udělal hloupou chybu před inkasovanou brankou).
    "Výkon" Sparty mě pochopitelně hodně potěšil...jen tak dál, hoši v rudém. Nicméně vyhráno ještě nemáme, podle mého názoru se Sparta přes zimu zvedne a na jaře ještě zavaří v boji o titul.
    Krásný den!

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      wector     před 15 lety 17.11.2008 12:39 |  
      0 0

      Všichni házíte gól na Brabce, ale nebyl ten odkop po protiútoku, kterej zavinil Hubáček, když zase začal "čarovat" s míčem?

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        Orlik66     před 15 lety 17.11.2008 12:51 |  
        0 0

        Správně, já tam taky hlavně viděl Hubáčkův kix.

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          Wommi     před 15 lety 17.11.2008 13:08 |  
          0 0

          nejsem fotbalista,..ale myslim si ze ac ten hubacek to tam neudelal dobre, myslim ze bylo dost casu a moznosti odvratit ten centr svancary, nenechat skorovat toho prochazku,......

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 17.11.2008 13:36 |  
        0 0

        A nedal gol hrac, u ktereho celou dobu stal Belaid, ale neudelal s nim tech par kroku az do vapna? Ale to je jedno, prakticky kazda inkasovana branka znamena serii chyb nekolika hracu a neni fer to hazet na jednoho konkretniho. Ani na Brabce, ani na Hubacka, ani na Belaida. Pri te situaci jsme meli dostatecny pocet hracu ve vapne nebo v jeho okoli a presto strilejici hrac nebyl atakovan vubec nikym.

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.11.2008 14:04 |  
          0 0

          presne tak, malokdy jde o chybu jen jednoho hrace, navic od toho jsou tam ostatni, aby chybu napravili. hub a brabec udelali kiks, nechali jsme svancaru odcentrovat, brabec mi prislo - stal v hodne divnem prostoru, belaid nedostoupil sveho hrace.. stejne jako proti budejkam, janda nechal od centrovat, obrana stala spatne, cerny nesel do souboje.. vzdycky je tam vic chyb...

          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

            mart     před 15 lety 17.11.2008 15:55 |  
            0 0

            Pravda. Ale nebyly jen chyby. Ted mam panove na mysli novou Jarolimovu taktiku/rozestaveni 2-5-3, ktere de facto praktikoval v zaveru zapasu. Zajimave(!). Moderni(?). Silene(!), ale vyslo to :).mart

            • Re: Slavia - Žižkov 2:1

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.11.2008 16:20 |  
              0 0

              tak každopádně, já bych řekl, že to byl i hezký zápas, slabou chvíli jsme měli jen cca od 55 do 75. min. (i když hodně slabou), jinak tam bylo všechno, nasazení, střelba, jen náhodou to bylo takový drama. no a ta taktika, já bych to viděl na 1 - 6 - 3:-)), vzadu zůstával jen Brabec, všiml jsem si Suchýho, jak se posunul dopředu, rozehrával mezi záložníky, jednou dokonce střílel těsně za vápnem:-))

              • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                mart     před 15 lety 17.11.2008 17:45 |  
                0 0

                :), jak 1-6-3 je jen logickou variantou "ustaleneho" seskupeni (tedy 2-5-3), protoze jsme domaci, a tudiz musime utocit :D.
                Jinak souhlas, zapas dobrej, a uz jsem psal o polocase (jen nekam jinam), ze jsem mel paradoxne lepsi pocit, z toho 1:1, nez jsem mel presne tyden pred tim z 2:0. Asi ma Jane a Czaplar pravdu. "Neni nic horsiho, nez vedst v puli 2:0...:D).mart

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 09:45 |  
                  0 0

                  :-)). skoro omylem jsem včera viděl jakýsi pořad o kuriozitách z premiere league, kde terčem výsměchu byl mj. bývalý trenér Tottenhamu, který si stěžoval, že jeho tým vedl po půlce nad ManU 3:0, kdyby prý nedali ten třetí gól, tak by ve druhý půli nedostali 5 gólů:-))). že prý 2:0 by bylo ok, ale 3:0, to už se nedá udržet:-)))

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    mart     před 15 lety 18.11.2008 12:07 |  
                    0 0

                    :D, tak "logicky", ze....3:0 je proste pochopitelne horsi nez 2:0, ale zase se to nestava prilis casto :D. Jinak s byvalym trenerem slepic souhlasim "3:0, to by proste neudrzel nikdo".

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          wector     před 15 lety 17.11.2008 18:31 |  
          0 0

          Jo, jenže Brabcův zákrok nebyl nejlepší možný, Hubáčkův však nejhorší možný a hlavně absolutně zbytečný, proč se tam 3x rozbíhal a zase zastavoval, proč tam začal šmrdlat míč, když sám musí vědět, že na to technicky nemá? Neházim to jen na jednoho, ale největší podíl má Hubáček. Brabce bych za ten odkop kritizoval, ale v trochu jiné souvislosti - při špatnym začátku sezóny tyhle zbytečné dlouhé odkopy, což je vlastně odevzdání míče soupeři, taky dělal dost často a poslední 2-3 zápasy se k tomu bohužel opět vrací.

          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

            PetCC     před 15 lety 18.11.2008 11:09 |  
            0 0

            A já bych to (aby řeč nestála a taky byla nějaká legrace) doplnil, že svojí část viny na gólu má i Švento. Ten totiž sice správně doběhnul k rohovému praporku, aby tam s Hubáčkem zdvojili Švancaru, jenže potom už jenom naprosto laxně pozoroval, co se děje, na Švancarovo uvolnění pozdě zareagoval a nechal centr projít.
            A nezkoušejte to obhajovat, pro mě to byla od Šventa zásadní taktická chyba.

            • Re: Slavia - Žižkov 2:1

              zz     před 15 lety 18.11.2008 11:20 |  
              0 0

              Zdravím,
              šlo o sérii chyb podobně jako v Budějovicích. Nejdříve Brabec nesmyslně odkopl míč do autu, pak Hubáček se Šventem nepokryli Švancaru, Švento jen stínoval a nezdvojil hráče, po centru od Švancary zůstal žižkovský hráč naprosto volný ve vápně, přestože našich hráčů bylo kolem pět, zatímco žižkovských tři. Tady byla špatná organizace od Brabce a špatné vykrytí prostoru. Hráč Žižkova nemůže být naprosto volný a nikým nepokrytý. Není to poprvé, kdy takto více hráčů chybuje a je z toho gól.

              • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                Wommi     před 15 lety 18.11.2008 11:39 |  
                0 0

                zdravim,...diky za nestrannej komentar...
                ..musim totiz rict ze mi docela stve jak tu na strankach i na ofiko sleduju jak se tu vzdycky vybere nejakej objekt a do toho "vsichni" sijou!!!!!
                ..musim se priznat ze mam rad Huba a MJ mi nesedel od zacatku ne proto ze je synovec, ale proste proto ze neni tak durazny, je pomalejsi a tedy vypada nekdy pri hre laxne....
                ..schvalne jsem po tom co zase probehlo nadavani na kohokoliv a zejmena na tyto dva, sledoval vcera vecer opet zapas s viktorkou,..uz odeznelo to napeti, nervozity, emoce..a musim rict u MJ to co jsem videl na stadionu..sice je pomaly a nekdy nedurazny (je otazkou jestli vzdy musi jak dopredu tak dozadu, kdyz na to jsou ve vetsi mire delegovani jini fotbaliste)..ale snazi se..maka..hraje..neboji se proste to vzit nasebe!!..a to se myslim od fotbalisty kterym je ocekava!!!..samozrejme se muzem bavit o tom, jestli by nemel byt uspesnejsi ve strelbe..ale tak treba je to otazka casu a zacne vic strilet tam kam ma.do brany!..jak se rika kdo nic nedela, nic nezkazi...

                to nakonec plati i o HUbovi....pri zapase na stadaku jsem si vic uvedomoval jeho chyby..ale vcera v TV jsem najednou koukal,...kolik udelal centru,...a musim rict ze i docela dobrejch...samozrejme udelal jiny chyby..ale obvinovat ho z toho ze udelal chybu a v podstate za nekolik minut z toho padl gol,..to mi prijde jako opravdu .....
                ..kdyz hral jen obrance, lidi nadavali, ze nejezdi dopredu jako krajcik,....kdyz se ted snazi vic kombinovat..hrat..centrovat,..zas je to blbe...lidi proberte se!..zkuste se nekdy na to podivat i nezaujatym okem a treba si pripustit ze zrovna vas oblibenec treba nehraje uplne dobre a ten neoblibenec ma zrovna dobrej den!!!
                M.

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 11:54 |  
                  0 0

                  Ano, Mj jde urcite nahoru. Ale pozor, zas abychom tady nechodili ode zdi ke zdi, pokud pomerujeme jeho vykony s tim, jak hral drive, je to urcite podstatne zlepseni a zaslouzi pochvalu. Pokud to ale pomerime s ostatnimi hraci nebo s tim, co bychom si od hrace na jeho postu predstavovali, nebyl to zas nejaky supervykon. V prvni puli byl podle me velmi dobry, podobne jako ostatni zaloznici, Belaid, Svento. Ve druhe puli po 50. minute odesel, stejne jako treba belaid, ani jeden z nich uz nebyl tim motorem, ktery jsme potrebovali, abychom strhli vitezstvi na nasi stranu. Pak mel ojedinelou, avsak skvelou akci se slabsim zakoncenim. Tenhle zapas nebyl produktivni. Dalsi dulezitou veci je, ze mnohem platnejsi je pri zapasech s prumernymi ligovymi tymy nez v zapasech se spickou nebo v evropskych poharech. Tam je na vsechno mohem mene casu a tam jeho atleticky nedostatky jsou mnohem citelnejsi. Porad pochybuju, jestli je to perspektivni hrac do poharu, no a my prece mame poharovy ambice, proto jsem treba trochu neobjektivni a spis se mi libej hraci, kteri jsou v evrope konkurenceschopni a maj vetsi predpoklady pro moderni fotbal. Kazdopadne Markovo zlepseni ocenuju, i zvysenou aktivitu a bojovnost.

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    quelhar (admin)     před 15 lety 18.11.2008 12:09 |  
                    0 0

                    Jenze abychom se dostali do poharu, tak potrebujeme hrat na spici ligy a to nepujde s hraci, kteri nektere zapasy odchodi jako napriklad TJ. Jarolim je dnes ve Sportu opet nejlepe hodnoceny hrac Slavie, uz ma stejny prumer znamek jako TJ (oba 11 zapasu, prumer 6,27). Na rozdil od TJ to nenasbiral tak, ze odehral dva hvezdne zapasy, za ktere dostal 8 a 9 a ctyri prumerne, za ktere dostal 5, ale tak ze podava dlouhodobe vyrovnane vykony, zatim ma dve petky, ctyri sestky a pet sedmicek.
                    Ano, nebyl to zadny supervykon, ale byl to nadprumerny ligovy vykon, ktery nepodal jen v poslednich dvou zapasech, ale uz i v nekolika jinych. Jenze at zahraje jakkoli, porad se na nej snasi kritika, ktera proste neni fer - protoze daleko vic by si napr. kritiku zaslouziil jini.

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 12:21 |  
                      0 0

                      jak od koho.. :-)). ja myslim, ze tady uz si nemusime hrat na to, ze nekteri ho zaryte kritzuji, protoze jini ho chvali, a ti ho chvali vlastne proto, ze ti druzi ho zas furt kritizuji:-)). TJ je mladej a ma nevyrovnany vykony, to je jasny, ale zas ma vetsi potencial a je produktivnejsi. Proti Zizkovu hrali oba podobnne, v prvni puli dobre, ve druhy to chtelo neco navic, co ani jeden nepredvedl.

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 15:02 |  
                        0 0

                        Každý si mohl všimnout, že v době kolapsu týmu MJ stále bojoval, při každém rohu roztleskával kotel a po gólu se radoval jak malé dítě, bylo vidět, že když se ani jemu nedaří, přesto nechá za Slavii všechno, TB to klasicky přestalo bavit, zápas v určité chvíli vypustil a pak už se nenastartoval. Asi za to až tak nemůže, bude zřejmě taková povaha, ale je to přesně podle té kritiky, kterou popsal KJ před týdnem ve Sportu. Tím nechci Belaida nijak zatracovat, je to jen obrázek toho, v jaké chvíli je kdo čím pro tým přínosný a platný. Jinak souhlasím, že hra týmu, góly vstřelené i obdržené jsou vždy vyústěním týmové činnosti a jen doufám, že hráči v kabině nehledají viníky a nepořádají na ně hon, jak někteří jedinci na tomto webu. Rozhádaná kabina to je to, co nám ještě schází.... Ale on si to KJ pohlídá....

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          bongor     před 15 lety 18.11.2008 19:08 |  
                          0 0

                          Ty typy co je Tijani znám,sám k nim patřím.Hrál jsem třeba pinec,ved jsem o 7 míčů a dvakrát rozhodčí uznal sporný míček soupeři.Já jsem se zasek a set jsem prohrál.Už jsem se nedokázal nastartovat.
                          Je to blbá komplikace povahy,doufám že se mýlím a týdžej je lepší typ než si myslíme.

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    mart     před 15 lety 18.11.2008 12:14 |  
                    0 0

                    Uz se nechci vracet k MJ, je pomaly, nedurazny, snazi se, a kdyz bude strilet (a zacne to aspon trochu padat) tak to asi na ligu stacit bude.
                    Mnohem radeji bych vedel cim byl v prvni puli dobry Belaid. Jasne prihral na gol, ale jinak se tam vazne motal jak nudle v bande. Nastesti se jeste po prestavce zhorsil :), a ja zas nevyhral. Typoval jsem u nej zlepseni v druhe puli a navic jeste nejmene jeden gol.
                    Jeste jednu vec si neodpustim, vim uz to opakuji po ste, ale zda se mi tam nejaky nesoulad mezi nasimi "francouzi" a ostatnimi hraci. Nasi hosi jsou zvykli plnit trenerovi pokyny od zacku, a ti frantici jsou tak nejak trochu "svobodomyslni". Samozrejme by se toho dalo i vyuzit (mozna), ale zatim mi to casto prijde vic jako prekazka. To neni nahoda, ze Tavares dava prihravku a hrac se pohne opacnym smerem. Na to je treba pracovat. Jinak je z toho protiutok, .... a casto i hure.mart

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      Wommi     před 15 lety 18.11.2008 12:23 |  
                      0 0

                      ..ja tim hlavne chtel poukazat na to, jak jsou jedni vynaseni do nebes a ti druzi, zaskatulkovani, jsou hanobeni, i kdyby snad dali bura!...bohuzel je to jako v zivote,..tomu kdo se jevi jako dobry nebo vyborny (at uz je to pravda ci nikoliv) je prano, odpousteno, a promijeno a ti kdo z jsou brani s rezervou musi podavat nadstandard, ktery bude v nejlepsim pripade bran jako uchazejici standard a jakmile se neco nepovede vzdy se rekn..ale jo..co jsme cekali ,..stale hraje(pracuje) blbe, byl to jen svetly okamzik!

                      ..na to jsem chtel poukazat!
                      M.

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      bongor     před 15 lety 18.11.2008 19:10 |  
                      0 0

                      Tak to bude Marte tím,že u nás ještě nevypukla velká francouzská revoluce.Myslím.

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        mart     před 15 lety 18.11.2008 20:22 |  
                        0 0

                        zaplat panbuh, ze ne! I kdyz unor bylo vlastne neco podobnyho :(

              • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                slaviator     před 15 lety 18.11.2008 11:57 |  
                0 0

                Ahoj voki,
                co říkáš na to, že se Sparta chce zbavit Kisela, Voříška, Holendy a dalších...? Nemyslíš, že třebas Kisela bychom mohli zkusit zlanařit, pokud by nebyl drahej a přistoupil na nějaké snížení platu?
                Jinak dnešní Sport jen potvrzuje moje domněnky, že Řepka nehraje ne proto že je zraněnej, ale že se mu něco nelíbilo. To, že to jsou ty nevyplacené a opožděné platy, je jasné. A je jasné, že se to nelíbí ani dalším hráčům...

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  quelhar (admin)     před 15 lety 18.11.2008 12:02 |  
                  0 0

                  Pokud ziskat nejakeho hrace ze Sparty, tak snad jen Voriska a to jeste pouze v pripade, ze by Krajcik chtel odejit a Vorisek kryl zada Drizdalovi. Ja bych teda Kisela nebral...

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    slaviator     před 15 lety 18.11.2008 12:16 |  
                    0 0

                    Voříška bych taky celkem bral, ale ne na beka, ale jako variantu na DZ, pokud by nemohl hrát Tavares...

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 12:04 |  
                  0 0

                  brr, Kisela nebrat... jak říká quelhar, možná Voříška jako univerzála na lávku.

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  quelhar (admin)     před 15 lety 18.11.2008 12:32 |  
                  0 0

                  Mimochodem, i tohle ukazuje, kam jsme se za roky pod Jarolimem posunuli. Jeste pred par lety bychom asi nediskutovali, koho bychom chteli ze Sparty koupit :o))

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    slaviator     před 15 lety 18.11.2008 12:39 |  
                    0 0

                    Diskutovali... Ale jenže zatímco tehdy by skoro každej hráč od nich byl pro nás posilou (nebo ještě líp 4 roky zpět), tak dneska už i ti jejich nejlepší by seděli u nás spíše na lávce a spíše by jen rozšířili kádr :)

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  zz     před 15 lety 18.11.2008 14:50 |  
                  0 0

                  Zdravím Lukáši,
                  pomalého Kisela a Voříška? To myslíš vážně? My potřebujeme vybudovat tým, který uspěje v pohárech, v předkole LM, a to s hráči jako Kisel a Voříšek nepůjde. Už jednou jsme se spálili s Abrahámem, neudělejme to samé podruhé. Sparta se ráda těchto špatných hráčů zbaví, k čemu by nám byli. Místo Voříška máme Krajčíka a Kindela, místo Kisela máme Jandu, Váchu, Milana Černého. Navíc Vácha je na DZ platnější a fotbalovější než Voříšek. Vořech je sice univerzál, ale všude průměrný.
                  Když už někoho lacině přivést, tak v létě končí smlouvy těmto hráčům-Vlček, Piták, Trojan, Švejdík. Standa teď nebyl ani na lávce, a pokud Anderlecht neskončí do druhého místa, tak na něj neuplatní opci. Švejdík je kvalitní krajní bek v holandské lize v Groningenu, může hrát na obou stranách, Trojan je rychlý, technický hráč, zvládl by i post levého beka a Piták je univerzál v záloze. Zkusil bych některé z nich oslovit, a pokud odmítnou, tak se nedá nic dělat. Ale za pokus to stojí. Aspoň Vlček a Piták by mohli vyjít. Navíc by přišli zadarmo, což je velká výhoda. Ano, měli by vyšší smlouvy, ale vyplatí se to. Pokud chceme uspět v předkole LM, tak potřebujeme kvalitu.

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    Ravik     před 15 lety 18.11.2008 15:03 |  
                    0 0

                    A co Morávek? Trochu se bojím, že ho získá Sparta, i když ji prý v létě dal košem...
                    A ten Švejdík to je křestním jménem Marcel? No myslím, že zrovna na kraji obrany nás bota netlačí (Krajčík, Kindel, Dříždal, Hubáček, Siklic, na hostovaní Gebre a Jablonsky + univerzal Vácha)...

                    Pro Marta: ohledně Belaida - tvoje hodnocení bude asi ovlivněné tím, že nejsi na stadionu a nemáš celkový přehled o dění na hřišti. Ten kluk má přehled, klid a solidní střelu. MJ zase hraje odvážněji, ale je zbrklý a moc kazí. A celkem by mě zajímalo kolik má jako tvůrce hry letos gólových asistencí. Myslím, že moc jich nebude. A když už je chceme srovnávat tak mají oba dva nedostatky ve vedení balonu. Marek si většinou předkopne tak, že jde do šprajcu a TJ s ním zase není nejrychlejší. A taky mi přijde, že se navzájem moc nemusí...

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 15:09 |  
                      0 0

                      Vidíš, zajímavá otázka, byl jsem na stadionu asi o 40 minut dříve a měl jsem z rozcvičování pocit, že si zase MJ a TB dost rozumí... Jinak kdo byl tentokrát na stadionu, tak jednoznačně viděl, že TB se v druhém poločase hrou otrávil nebo se nechal od soupeře otrávit a úplně odešel...následně byl pak střídán....

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 15:13 |  
                        0 0

                        zdravím, huzgi, ovšem připusť, že nebyl sám, kdo odešel, stejně tak odešel Marek J., Latka, Krajčík, až střídající hráči opět rozhýbali hru.

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 15:26 |  
                          0 0

                          Celkově si myslím, že jsme hráli celý zápas krásně, 26 střel to dá třeba Sparta tak za 4 zápasy. Prostředek druhé půle byla taková 15 - 20 minutová beznaděj všech, i MJ a dalších. Někteří se to snažili přetlouct bojovností, TB však vypadá, že ho to totálně přestává bavit. Píšu to i výše, je to asi povaha, nijak mu nezazlívám. Jinak Krajčí to valí po té lajně od první minuty a je logické, že se musí ke konci začít šetřit, jinak by už nemohl stíhat zpátky.

                          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 16:48 |  
                            0 0

                            KJ je na nej zjevne hodne prisnej.. mozna je to ta spravna cesta, jak z nej dostat to nejlepsi.. ale prijde mi, ze ac mel jeden cas famozni formu a strilel jeden gol za druhym, nikdy nemel tak pevny misto v sestave jako Marek, vzdy byl on po horsim vykonu hned stridan, zatimco jini maji vic duvery.. ale tim nechci apriori kritizovat a stezovat si na to, nejsem si jist, zda je to chyba, mozna jo a TB je z toho trochu otraven, mozna KJ takhle uci Tijaniho bojovat stale na sto procent a je to nejlepsi cesta.. nevim

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      zz     před 15 lety 18.11.2008 15:18 |  
                      0 0

                      Zdravím,
                      je to Ondřej Švejdík, je mu 25, dříve hrál v Bolce, teď v Groningenu, který je asi třetí v holandské lize. Bojím se, že Krajčík odejde a Dřížďal se nedostane ještě do formy. Vašoun nemá návyky krajního beka, dobrým krajním bekem se nestane hráč během pár zápasů. To trvá i roky. A u Máry Kindela se uvidí v zimě. Každopádně levá strana potřebuje posílit, Hubáček i Šiklič v lize obstojí, ale v pohárech by to chtělo vyšší kvalitu. Hra krajních beků je hodně důležitá a má velký vliv na dobrý výsledek.

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 15:27 |  
                        0 0

                        Pevně věřím, že trenér i vedení jasně vidí, že je Matěj pan nepostradatelný a že si nemůžou ho pouště v zimě, když tak, tak až v létě a i to bych ho přemlouval a přeplácel....

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      zz     před 15 lety 18.11.2008 15:26 |  
                      0 0

                      A ještě bych dodal k Morávkovi. Podle mých informací do Sparty nechce a nepřestoupí. Sezónu dohraje v Bohemce a v létě odejde do bundesligy-Schalke, Hoffenheim, Dortmund. V Čechách je neprodejný.

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      mamut     před 15 lety 18.11.2008 15:32 |  
                      0 0

                      Morávek v rámci ČR nikam nepřestoupí,to už je jasné.Pro Bohemku je klíčovým hráčem,chce v Ďolíčku zůstat,vykopat znovu ligu,udělat si maturitu a jít do zahraničí..Nikam nespěchá,sraltu již jednou odmítl a raději by šel do Slavie(podle jeho slov).sralta je jako malé dítě,které si v hračkářství vyhlídne hezkou hračku,ale maminka na ní nemá peníze.Sice si myslím,že momentálně nemá na zahraničí,když si nikdy nevyzkoušel jaké to je hrát v klubu,kde je na hráče větší tlak,než v Bohemce,která pedluje mezi 1. a 2. ligou.

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        Khadgar     před 15 lety 18.11.2008 15:40 |  
                        0 0

                        Dneska ve Sportu psali že za něj Sparta nabídla 20M + hráče. Sparta sice dostane něco za Kokodáka/Kladrubskýho + prachy za Kadlece, takže by přitlačit mohla, ale zase budou muset nakupovat hodně jinde. Navíc je ze zahraničí lehce přeplatí. Jsem na ně zvědavý, Chovanec už mnohokrát ukázal jak umí pracovat (nejenom ve Spartě).

                        Teď jsem četl Večeřu, který při případném odchodu Svěrkoše/Střihavky vidí jako možnost Huňu. To je dobře :)

                        Ještě jsem si vzpoměl, včera Verbíř dostal 4. ŽK, takže proti nám hrát nebude. Pro Teplice citelná ztráta.

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 15:55 |  
                          0 0

                          Cenu Morávka (požadovanou od Bohemky) zveřejnila média několikrát, je to 70 mega a níž prý nejdou. To je cena, která je pro český klub i pro Slavii úplně mimo. Jednak za tuto cenu hráč ještě nic nepředvedl, opravdu by musel ukázat, že má na to hrát v daleko větší konkurenci, pod větším tlakem, a jednak je dál téměř neprodejný nebo prodejný ale jen s minimálním ziskem...

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          mamut     před 15 lety 18.11.2008 15:59 |  
                          0 0

                          To je stará informace.V létě jim nabídly 20 mio,3 hráče a % z dalšího přestupu a stejně je Bohemka odmítla.Morávek je v ČR bohužel neprodejný.Cení si ho na 3 mio eur.Čas na jeho získání jsme promarnili.Můžeme doufat,že až někam přestoupí,tak se mu nebude dařit jako spoustě jeho předchůdců a potom by byla jeho šance na získání větší.Ale to bych mu nepřál,navíc by šel kvalitativně dolů.Prostě si musíme vychovat vlastní "Morávky".

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          mamut     před 15 lety 18.11.2008 16:01 |  
                          0 0

                          Nebylo by od věci snažit se získat na hostování Švece z Heerenveenu jako alternativu za Tavarese.Necítí se tam prý dobře,má problémy s jazykem a nehraje.Sondoval bych proto dvojici Švec,Kopic který je tam s ním.

                          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                            zz     před 15 lety 18.11.2008 16:21 |  
                            0 0

                            Švec byl zraněný, jinak hraje pravidelně. Hrál v posledních třech zápasech, včetně poháru ve Wolsfburgu. Ten zápas jsem viděl, Kopic byl nejhorším hráčem Hereenvenu. Toho ani náhodou. A Švec se nevrátí. Pokud mu zdraví vydrží, tak Hereenven je jen mezistanicí. Viděl jsem ho proti Alkmaru a hrál moc dobře.
                            O Morávka se neboj, on se v cizině prosadí. V Schalke i Dormundu nebo Hoffenheimu mu dají prostor. navíc Schalke pravděpodobně prodá Rakitiče, takže se uvolní místo.

                            • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                              mamut     před 15 lety 18.11.2008 16:33 |  
                              0 0

                              Díky za reakci.Nesleduji to tak intenzivně.Vycházel jsem z rozhovoru s Michalem,který jsem slyšel před měsícem a nezněl šťastně.Zmiňoval problémy,které jsem vypsal.Asi se to za měsíc zlepšilo.Jinak pamatuji si,jak si byl z Kopice unešený a najednou se ti nelíbí.Nevěřím,že se Morávek po svém přestupu hned prosadí,navíc ve velkoklubu,kterým Schalke na německé poměry bezpochyby je.Byl by velký risk dávat mu čas na sehrání.Musí přijít již jako hotový hráč a to Morávek není.Možná v tom Hoffenheimu,který mi ale přijde jako velká bublina.Dlouhodobě nevěřím v jeho úspěchy.Těží ze současné situace,kdy Dietmarr Hopp bezstarostně utápí v klubu svoje peníze.Jsem zvědavý jak dlouho mu to vydrží.Jestliže přijdou nějaké ekonomické problémy,Hoffenheim bude první kdo to z jeho majetku odnese.Nejlepší(v Německu) by pro Morávka byl Dortmund jako kdysi pro Rosického.

                              • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                                zz     před 15 lety 18.11.2008 16:53 |  
                                0 0

                                Jenom dodatek,
                                Rakitič taky nepřišel jako hotový hráč, přesto se prosadil v Schalke. Trenér Dortmundu Klopp dává šanci mladým hráčům, Morávka zná, určitě by mu dal šanci a prostor jako dalším mladým hráčům.
                                Hoffenheim není bublina. Oni nakoupili kvalitní hráče za babku, trochu mi to připomnělo nákupy Slávie před rokem jako Tavares, Belaid, Dříždal. Jejich hvězdy stály kolem 250 000 Euro. Na příkladu Hoffenheimu je vidět, že se dá za málo peněz pořídit hodně dobré muziky. Typologický výběr posil má hlavu a patu. Všichni hráči jsou na tom výborně rychlostně i technicky.
                                Majitel Hopp neutrácí stamilióny za drahé posily, ale investuje do mládeže a skautingu. Chce mít akademii po vzoru Ajaxu a Barcelony a skauting po vzoru Arsenalu. K tomu staví nový stadión. Takže klub je budován na dobrých základech a peníze jsou investovány s přidanou hodnotou.
                                Kopice jsem nikdy neobdivoval, jen jsem psal, že patří mezi pár dobrých stoperů v lize. Bohužel na holandskou ligu to nestačí.

                                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                                  mamut     před 15 lety 18.11.2008 17:10 |  
                                  0 0

                                  Nevím jak si přišel na tu částku.Během doby co Hoffenheim vlastní do něho vložil přes 100 mil eur.Takže taková investice musí být někde vidět.Samozřejmě je tam zahrnuta nejspíš i ta stavba stadionu,ale řekl bych,že i podstatnou část tvoří peníze na posily,které získal ještě v době účinkování v 2.bundeslize.Nikde na světě se nezrodí klub z ničeho s neznámými hráči,kteří by válcovali jednu z nejlepších lig....Vybudování akademie jako má Ajax nebo Barcelona trvá mnoho let.Já si myslím,že pokus jménem Hoffenheim nebude mít dlouhého trvání.Uvidíme co si o tom napíšeme třeba za rok,dva....Pamatuji si,jak si nechápal krok sralty,která se Kopice zbavila do Boleslavi,kde byl poté nejlepším obráncem......

                                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                                    zz     před 15 lety 18.11.2008 17:19 |  
                                    0 0

                                    Pravidelně sleduji obě německé ligy i německý tisk, takže mám přehled. Opravdu nakoupili odložené a neznámé hráče za babku. Podívej se na soupisku. Peníze se investují do stadiónu, akademie a skautingu.
                                    A samozřejmě i na platy. Ale přestupová politika klubu je laciná.
                                    Krok Sparty jsem nechápal, protože se zbavila mladého hráče, dobrého na českou ligu. A koupila Kuliče. Kopic nebyl nejlepším stoperem ligy, ani náhodou. Suchý, Hubník, Klein, Brabec, Řepka, Rajnoch byli lepší.
                                    Opakuji, Kopic je dobrý na naši ligu, ale v zahraničí má problémy.

                                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                                    Khadgar     před 15 lety 18.11.2008 17:24 |  
                                    0 0

                                    Stadion stojí cca 50M, dál tam vybudoval tréninkovou akademii + školu, to taky neni zadarmo. Rozpočtem a platy patří do spodní poloviny bundesligy. Neni to nějak uměle budovaný klub, stoupali celkem plynule (od 1991), až poslední dva roky to nabralo spád - ze třetí do první ligy.
                                    Všechno, co tam dělají, má logiku a posloupnost, k tomu se jim evidentě sešlo šťastně pár pozitivních faktorů a jedou na vítězný vlně. Co na tom že jim to spousta (hlavně menších a sestupem ohrožených) klubů závidí...

                                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                                    slaviator     před 15 lety 18.11.2008 21:49 |  
                                    0 0

                                    Bohemka taky díky euforii postoupila z třetí přes druhou do první během dvou let, jako Hoffenheim... Akorát tam na to jdou trochu jinou cestou, kdy nesázejí uplně jen na lvastní odchovance, ale na talentované hráče i z Balkánu či Jižní Ameriky... Ale nejsou to miliony eur za posily jako u Interu, Chelsea či Realu.

                                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                                  mamut     před 15 lety 18.11.2008 17:17 |  
                                  0 0

                                  Spíše bych Hoffenheim přirovnal k Hullu jak nadšením,tak výsledky...Ani jedno dlouho nevydrží.

                                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                                    Khadgar     před 15 lety 18.11.2008 17:31 |  
                                    0 0

                                    Já bych minimálně jeden rozdíl viděl - Hoppovy finanční možnosti jsou v úplně jiný dimenzi než anglánovy. Plus Hull nemá takovou akademii.

                                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                                      bongor     před 15 lety 18.11.2008 19:23 |  
                                      0 0

                                      Hoši,není ten Hopp ze včelky Máji?Ten luční koník Hopp?

                                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                                    zz     před 15 lety 18.11.2008 17:42 |  
                                    0 0

                                    Jen pro Tvoji informaci. Hoffenheim přivedl levně kvalitní a mladé hráče jako Demba Ba, Ibiševič, Obassi. Přišli z těchto klubů- Mouscron, norský Lyn Oslo, Cáchy. Dalšího bosenského hráče Salihoviče získali jako neperspektivního z Herty za 250 000 Euro. Sestava H: Haas-Beck, Jaissie, Commper, Ibertsberger-Luiz Gustavo, Salihovič, Carlos Eduardo-Ba, Ibišeivč, Obassi. Náhradníci- Teber, Copado, Verseh... Jak vidíš, žádné velké hvězdy, většinou no name hráči. Tým je dobře typologicky, věkově i národnostně poskládán. Má to hlavu a patu. Hoffenheim je budován koncepčně. Proto se o něj nebojím.

                            • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 20:15 |  
                              0 0

                              Ale když Kopic odcházel z MB do Holandska, rikal js ze je velmi talentovany a ze ho holandska liga posune dopredu, stejne jako Michala Švece. Dal bych Kopicovi ještě čas, řpece jenom je mladý a holandský jazyk je dosti náročný.

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          bongor     před 15 lety 18.11.2008 19:19 |  
                          0 0

                          No Huňo,jdi do Baníku a ne aby Tě napadlo lézt do velkoklubu Toaletná.

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    Khadgar     před 15 lety 18.11.2008 15:03 |  
                    0 0

                    Přesně tak, šance je asi jenom u Vlčka a Pitáka. Navíc Standa je srdcař a bojovník, poctivej hráč - to je další obrovský plus.
                    Ze Sparty teď fakt nikoho, nemělo by to smysl. A jsem zvědavý jestli přijde někdo z ligy...když už by za to někdo stál, tak by zase byl za hodně $$$. Jenom ne toho Huňu...ať ho koupí Sparta.

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 15:05 |  
                    0 0

                    Přesně tak zz, ve Spartě není vidět žádná kvalita, možná někteří nadějní mladí, ale těch se rozprodej týkat nebude a stejně by nebyli k okamžitému použití.

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  bongor     před 15 lety 18.11.2008 19:14 |  
                  0 0

                  Určitě sralta nemá tak špatné hráče,aby předváděli,co předvádějí.Budou v tom love ,určitě.Voříšek taky chtěl jít do Slavie,ještě za Vachouškem.Ale upřimně řečeno ze Sparty bych bral jenom Kladrubáka a Zemana,jinak je to pro nás zbytečnost.Jo a kolozuba,aby podpíral tyče.

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    zz     před 15 lety 18.11.2008 19:34 |  
                    0 0

                    Zdravím Bongore,
                    nebo Tvého oblíbence Kokodáka. Aspoň budeme mít reprezentanta.

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 20:21 |  
                      0 0

                      A co takhle zlanařit Romana Hubníka, v Rusku prakticky nehraje. Myslim, že se o něj opět pokusí Sparta, stejně tak o Radima Kučeru a asi znovu o Pavla Drska, naštěstí Kučera hraje pravidelně, tudíž nemá důvod odcházet z Bundesligy.

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        zz     před 15 lety 18.11.2008 20:28 |  
                        0 0

                        Zdravím,
                        píši o posilách dole, včetně Hubníka. Teď by byla vhodná doba ho získat na hostování s opcí za dobrých podmínek.

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 22:28 |  
                          0 0

                          Též zdravím,
                          bylo by to dobré do budoucna, protože Suchý odejde brzy a Hubník v Olomouci podával lepší výkony než Latka, možná i než Brabec, myslim, že časem by se do toho dostal.

  9. Hubáček

    japhy     před 15 lety 17.11.2008 16:53 |  
    0 0

    Jak mám toho chlapa rád, tak mám pocit, že jeho dny v základu jsou sečteny. Alespoň na nějakou dobu. Poslední dva domácí zápasy předváděl neuvěřitelný kiksy při rozehrávce. A myslím, že KJ z toho asi nadšenej nebyl. Navíc se rozehrává Šiklič( když nastoupil, přišel mi na tom místě nejlepší), tak pomalu i Ferry.

    • Re: Hubáček

      quelhar (admin)     před 15 lety 17.11.2008 18:07 |  
      0 0

      Ono to tak vypadalo uz v lete, kdy tu byli Siklic a Jablonsky a jevili se oba dva lepe. No a hraje Hubacek. Ja myslim, ze to je hrac, ktery i kdyby nehral, tak by mel v tymu sve misto, krome leveho beka muze hrat v krizi i stopera. Myslim, ze na roli hrace, ktery je nahradnim obrancem, se lepe hodi starsi hrac, nez nejaky mladoch, kteremu vice da hrat na hostovani nekde jinde.

      • Re: Hubáček

        mart     před 15 lety 17.11.2008 19:25 |  
        0 0

        Souhlas. Navic ma naprosto prirozenou zodpovednost "rozeneho" obrance. Tedy ne jako Matej, kterej muze byt treba i lepsi hrac, ale klidne se muze zapomenout vratit. Navic jeste hraje posledniho kdyz jdou stoperi na hlavicku do souperova vapna (to jaksi Matej, nebo dokonce Cerny [jako levy bek amater:D] proste nemuze). At je to jak chce je to porad veledulezity hrac. Tim nechci rict, ze jsem nevidel jeho minely v posledku. (...ale kdo z nas je perfektni, ze?).mart

        • Re: Hubáček

          DrFe1     před 15 lety 17.11.2008 20:57 |  
          0 0

          Souhlas. Ale teď bych ho taky radši viděl, jak to jistí z lavičky.

  10. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    mirecek1111     před 15 lety 18.11.2008 16:30 |  
    0 0

    No vida, pořád jsme spekulovali, kdo přijde jako náhrada za Necida a on u nás možná zůstane i na jaře, což by ještě více přiblížilo vytoužený titul. Ikdyž daleko podstatnější než hopsat s pohárem bude postoupit z předkola do LM a v tom už nám Tomáš nepomůže, a kdo ví o kolika hráčích se to bude dát říct také. Minimálně Dušan Švento musí být nejpozdějc v létě prodán, abychom naplno využili jeho přínost pro Slavii. A i tom, že už nám smlouvu znova neprodlouží nemá cenu ani spekulovat. V létě tedy bude šibeniční termín s jeho prodejem. Říká se to těžko, protože bez něj znova ztratí Slavie kousek své tváře posledních let, ale nesmíme to prováhat jako u Pitáka. Jinak věřím, že ostatní hráči v čele s Brabec své smlouvy v průběhu jara prodlouží, nemají důvod to nedělat.
    Jinak pokud přece jen Tomáš v zimě odejde, tak sem se dnes dočetl jak několikrát skloňoval pan Rosen jméno Litteriho. Je to dost překvapení ale vlastně rozumné. Než budeme tahat do Slavie někoho nového, tak by měli dostat šanci ostatní a Litteri a Toleski na to mají právo. I když mě překvapilo, že plánujeme změnit Litteriho hostování v trvalý přestup. Zajímalo by mě co k tomu vede, když sotva co se dopracoval k tomu, aby se ukázal se zranil. Chraň bůch, aby tu smlouvu dostal jen za tu branku proti Olomouci.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      mamut     před 15 lety 18.11.2008 16:35 |  
      0 0

      Uvidíme co Litteri předvede na jaře.O jeho setrvání to hodně napoví,nyní je ještě brzo.Zajímalo by mne,jestli ale Slavia opravdu usiluje o příchod Pekharta nebo to byla jen něčí kachna.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 16:52 |  
      0 0

      tak ja myslim, ze utocniky mame. kdyz necka odejde, cekaji na vic prilezitosti dalsi..Toleski, Ivana, Senky, Janda hraval v utoku celkem dobre, no a i ten Litteri. takze esli nekoho privest, tak bych byl pro nekoho, kdo ma na to prevysovat tyhle kluky, tj. Pekhart, Vlcek, nema cenu znasobovat hrace podobne vykonnosti a tim jen zvysovat pocet hracu, kteri si zahraji vzdy jen na par minut.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      zz     před 15 lety 18.11.2008 17:12 |  
      0 0

      Zdravím Miro,
      podle mě Necid odejde už v zimě, protože nový trenér CSKA ho bude chtít mít v přípravě. I pro Necida je to lepší vzhledem k tomu, že se začíná od nuly-nový trenér, nová sezóna.
      Navíc se obávám, že Krajčík odejde, byť si to nepřeji.
      Litteriho bych nechal ještě na hostování a o přestupu bych rozhodl až podle toho, jak obstojí na jaře v těžkých zápasech. bylo by dobré postoupit ze skupiny Uefy, abychom Litteriho viděli, jak obstojí na evropské scéně. Nedělejme ukvapená rozhodnutí.
      Každopádně by to chtělo jednoho rychlostního útočníka a k tomu Pekharta. Teď je vhodná doba.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        mamut     před 15 lety 18.11.2008 17:19 |  
        0 0

        a usiluje Slavia o Pekharta nebo je to jen přání fandů?

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          zz     před 15 lety 18.11.2008 17:20 |  
          0 0

          Zatím byly jen náznaky. Nic konkrétního.

          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

            mirecek1111     před 15 lety 18.11.2008 17:25 |  
            0 0

            Jak je to vůbec s tím Krajčíkem, vždyť mu za měsíc a pár dnů vyprší smlouva. To opravdu chce za každou cenu do zahraničí. No byl by to velký problém jej nahradit. Ale pokud chce opravdu nesmylnou gáži, tak tak vedení chápu. Vylepšíme smlouvu jednomu a na jaře to budou žádat další tři a za pár let budeme mít tak šílený rozpočet jako Sparta...

            • Re: Slavia - Žižkov 2:1

              zz     před 15 lety 18.11.2008 17:33 |  
              0 0

              Chce smlouvu na úrovni ostatních klíčových hráčů. Pokud chceme kvalitu, tak ji musíme zaplatit. Nedělejme stejnou chybu jako Liberec s Šinglárem. Nechtěl mu zvýšit plat ve smlouvě, nic za něj nedostal a na začátku ligy se mu to vymstilo, protože tam hrál útočník Radzi. A v létě nakonec uplatní opci na Gebreho a vyjde ho to na více peněz. To nemá logiku.

              • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                mirecek1111     před 15 lety 18.11.2008 17:45 |  
                0 0

                No třeba to ještě dopadne. Pan trenér určitě ví, jak důležitý Krajčík pro Slavii je a snad se podle toho budou snažit chovat. Ale jak říkám, nadstandartní smlouvu by neměl mít ve Slavii nikdo. Bud za nás chce hrát nebo mu jde o peníze a potom by pro něj zahraničí bylo asi lepší.
                Jinak když bys přivedl rychlostního útočníka tedy Keriče nebo Blažka a to Pekhrata, tak co bys udělal například s Ivanou nebo Šenkeříkem...

              • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                mirecek1111     před 15 lety 18.11.2008 17:45 |  
                0 0

                No třeba to ještě dopadne. Pan trenér určitě ví, jak důležitý Krajčík pro Slavii je a snad se podle toho budou snažit chovat. Ale jak říkám, nadstandartní smlouvu by neměl mít ve Slavii nikdo. Bud za nás chce hrát nebo mu jde o peníze a potom by pro něj zahraničí bylo asi lepší.
                Jinak když bys přivedl rychlostního útočníka tedy Keriče nebo Blažka a toho Pekhrata, tak co bys udělal například s Ivanou nebo Šenkeříkem...

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 17:50 |  
                  0 0

                  je to fakt, jaky "rychlostni utocnik je lepsi nez senkerik nebo ivana? je lepsi keric a blazek? nevim... vlcka bych bral, to jo..

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    mirecek1111     před 15 lety 18.11.2008 17:56 |  
                    0 0

                    Kerič rozhodně ano.
                    Kdybych si v zimě mohl vybrat jednoho hráče do Slavie tak právě jeho. Dokonce bych mu dal přednost před Morávkem. Já říkám, že máme Belaida a chtěl bych začít sdílet nadšení vokiho nad Milanem Černým. Nebudeme přece platit Přibylovi rozpočet Bohemky na pět let dopředu a rodinný barák.

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 18:05 |  
                      0 0

                      pokud jde o moravka, hlavne at neskonci ve sparte.. jak rikas, mame belaida, jeste lepsi pozici v zakladu ma mj, mel by to hodne tezky.. u rudych by se mohl bud znicit, coz by byla skoda, nebo jim pomoci, a to by bylo ... zbytecny..:-))

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 18:09 |  
                        0 0

                        a taky ten milan cerny, ze jo..:-))
                        ale to nemeni nic na tom, ze bych Moravka bral..:-))

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 17:50 |  
                  0 0

                  navic s libercem, to by byl zas kseft..:-((

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  mamut     před 15 lety 18.11.2008 17:56 |  
                  0 0

                  Blažka rozhodně ne.Má perspektivu,ale ne mozek a to hraje proti němu.Za Keriče by chtěli velké odstupné.Navíc s libercem neumíme obchodovat.Zase by nám akorát chytře vyfoukli nějakou naději.

                • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                  zz     před 15 lety 18.11.2008 18:05 |  
                  0 0

                  Potřebujeme 5 kvalitních a typologicky odlišných útočníků. Šmicer v létě skončí, smlouva končí i Šenkeříkovi. Odejde Necid. Varianta s Jandou v útoku není ideální, to samé s Dušanem. Takže tu máme Ivanu, Toleskiho, Šenkeříka a s otazníkem Litteriho, který je velká neznámá. Šenky je rychlý, ale není to typ rychlostního útočníka jako Vlček. Proto by se k Ivanovi jeden rychlostní typ hodil. Za Keriče bych nedával 30 mega, to je moc. Počkal bych do léta na Vlčka a do juniorky bych přivedl v zimě nějakého nadějného, rychlostního útočníka pro budoucnost.
                  Třeba včera bylo vidět, že z Mahmutoviče může být nástupce Džeka. Hodně se mi líbil. A to Plíšek přivedl ještě Mešaniče. nepovedl se mu Vršajevič, na ligu mají Merzič i Ljevakovič, i když žádné hvězdy to nejsou.
                  Třeba KJ dostane zajímavý tip na nějakého rychlého útočníka. Bylo by dobré udělat změny v zimě a připravit kádr na předkolo LM. V létě bych už do kádru nesahal.

                  • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 18:13 |  
                    0 0

                    ja bych se s libercem nepoustel do vetsich akci.. Keric.. uz si to dovedu predstavit, hostovani s opci pro milana cernyho a vachu + 30 mega navrch..

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      zz     před 15 lety 18.11.2008 18:20 |  
                      0 0

                      Proto píši, že bych Keriče za těchto podmínek nebral. Viděl bych to na 20 mega+Vácha a Gebre+ možná Černý. Děkuji, nechci. Počkejme si na Vlčka, a to zadarmo.

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        mamut     před 15 lety 18.11.2008 18:26 |  
                        0 0

                        Záleží,jestli ho Anderlecht nebude chtít.Ještě nedávno o něj stáli a hovořilo se o uplatnění opce.

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          zz     před 15 lety 18.11.2008 18:32 |  
                          0 0

                          Vše bude záležet na tom, jestli Anderlecht získá titul, protože belgický mistr jde přímo do LM. Pokládám to za nereálné, útočníků má Anderlecht asi 7, takže si myslím, že opci neuplatní. To by musel Standa zářit a střílet góly. Teď nebyl ani na lávce. Navíc Standa je psychicky labilní, takže tomu moc nevěřím. Slávia je pro něj ideální tým.

                          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 18:44 |  
                            0 0

                            a hlavne standa je utocnik, myslim ze rikal, ze tam hraje v zaloze, to neni misto pro nej, tam byl vzdy prumerny, v utoku je vyborny.

                            • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                              bongor     před 15 lety 18.11.2008 19:29 |  
                              0 0

                              Standa kdyby chtěl zpátky,tak neznám nic lepšího.Je to srdcař,výbornej chlap a skvělej fotbalista.Přesně typ pro naši Slávinku.

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 18:38 |  
                        0 0

                        no doufejme, ze nic podobneho uz se nestane.. mimochodem nevis zz neco o Vachovi, nakonec tusim nebyl ani na lavce, za becko taky nehral.. no nevim, esli ten u nas zustane..

                    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                      zz     před 15 lety 18.11.2008 18:28 |  
                      0 0

                      Zdravím Martyni,
                      viděl bych to následovně:prodloužit smlouvy Krajčíkovi, Brabcovi, Šenkeříkovi, Tavaresovi, Váchovi a Milanu Černému. Přivést na hostování s opcí Hubníka, Pekharta. Oslovit s nabídkou Vlčka, Pitáka a Trojana. Počítám v létě s odchodem Šventa i Suchého. Přivést do juniorky dva cizince, rychlostní typy. A zkusit získat rychlého a technického levého beka. 2-3 hráčům bych umožnil odejít na přestup.
                      Hlavně nekupovat Huňu. Průměrných hráčů máme dost.

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        mamut     před 15 lety 18.11.2008 18:33 |  
                        0 0

                        (zz) nevíte,jak je na tom se smlouvou R.Skácel?

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          zz     před 15 lety 18.11.2008 18:53 |  
                          0 0

                          Když přišel Ruda do Southamptonu, tak podepsal 4 letý contract. Takže si myslím, že má smlouvu ještě na dva roky.

                          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                            marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 20:28 |  
                            0 0

                            No vzhledem k tomu, že v létě odmítnul smlouvu s Hertou na 20mil za rok,pochybuju, že by šel k nám.

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        mamut     před 15 lety 18.11.2008 18:40 |  
                        0 0

                        Bojím se,jestli Vácha dostane vůbec šanci.Čekal jsem,že bude proti žižkovu na lavici(když nehrál za "B"),ale nebyl ani tam,tak nevím.Myslím si,že by byl pro Slavii přínosem,zvláště jestli bude chtít Krajčík odejít.Na jeho místo by zbýval Dřížďal u kterého není jisté jak bude hrát a Kindel.Myslím si,že Vácha je lepší hráč než je on.A na Černého jsem také zvědavý,snad již bude zdravý,zasloužil by si to.Zimní přípravu by již mohl absolvovat s áčkem.

                      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 18:42 |  
                        0 0

                        Tez zdravim, s tim souhlasim. ale stejne jako ty, moc neverim v udrzeni krajcika a taky mi neco nestimuje u toho Vachy, viz muj predchozi prispevek, kterej jsem mel nejak dlouho rozepsanej, takze mi vysel nahoru...

                        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                          zz     před 15 lety 18.11.2008 19:00 |  
                          0 0

                          Taky nechápu, proč nebyl ani na lávce. Byla by škoda ho ignorovat. V létě mu končí smlouva a konkurence ho může získat zadarmo. To by byl velký hřích.
                          Nechápu, proč ho KJ přehlíží. Měl by dostat šanci, tak kvalitní odchovance už nemáme v dorostu. Navíc je to univerzál, nechybí mu rychlost, je na tom dobře fotbalově. A hlavně ho můžeme na rozdíl od jiných pomalých hráčů zpeněžit.

                          • Re: Slavia - Žižkov 2:1

                            marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 18.11.2008 20:29 |  
                            0 0

                            Tak podle mých informací, je Lukáš rád za to, že aspoň s tím áčkem trénuje, je to srdcař,byla by škoda si ho nechat utéct.

  11. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    mamut     před 15 lety 18.11.2008 17:35 |  
    0 0

    Pro ty co nemají co dělat.Na Radiožurnálu teď bude mluvit K.Jarolím.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      mirecek1111     před 15 lety 18.11.2008 17:42 |  
      0 0

      voe tam je někdo ze strany zelených, ještě k tomu ... žadný pan trenér.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      mamut     před 15 lety 18.11.2008 17:43 |  
      0 0

      Omlouvám se ty,které jsem zmátl.Bylo to na Frekvenci a byla to jen vsuvka o zápase se Žižkovem.Nic,co by stálo za pozornost.Bylo mi to špatně sděleno,pardon.