Info o SN

Anketa Slávista podzimu 2008

Třináctý ročník ankety Slávista podzimu 2008 je konečně spuštěn. I tentokrát máte možnost zvolit nejlepšího slávistu za podzimní sezonu. Je to jen na vás, který hráč obdrží figurku fotbalisty. Takže hlasujte, jak jen to půjde. Hlasování probíhá do 4. ledna 2009.

V minulých letech jsme měli následující vítěze: Štěpán Vachoušek (podzim 2002), Rudolf Skácel (jaro 2003), Karel Piták (podzim 2003, podzim 2004, jaro 2005, jaro 2006), Václav Koloušek (jaro 2004), Dušan Švento (podzim 2005), Stanislav Vlček (podzim 2006, podzim 2007), Michal Vorel (jaro 2007), Martin Vaniak (jaro 2008). Kdo cenu získá tentokrát? Bude to boj mezi více hráči? Uvidíme, určitě to bude zajímavé.

Tentokrát budou dva způsoby, jak budete moci hlasovat. Jsou to tyto cesty komunikace: SMS či formulář přes web. Jednotlivé možnosti si trochu popíšeme.

SMS
Pouze ze svého mobilního telefonu, nikoliv zprávou z netu, pošlete SMS zprávu na telefonní číslo 777 302 302. V textu zprávy uvedete pět nejlepších hráčů v pořadí od nejlepšího. Jiné údaje nemusíte psát, evidovat si vás budu pod vaším telefonním číslem.

Formulář
Jestliže chcete pouze vyplnit formulář, tak běžte SEM. Na této stránce se stačí pouze řídit instrukcemi. Vyplníte přezdívku, email a vámi vybraných pět nejlepších hráčů. Následně si vás budu evidovat pod vaší přezdívkou a emailem.

A z jakých hráčů vůbec můžete vybírat? Zapsat můžete jakéhokoliv hráče, který odehrál za Slavii na podzim alespoň 50 minut. Pro ulehčení vám zde všechna jména vypíšu:
Brankáři:
Jakub Diviš, Martin Vaniak

Obránci:
Erich Brabec, Theodor Gebre Selassie, David Hubáček, Tomáš Jablonský, Matej Krajčík, Martin Latka, Marek Suchý, Ronald Šiklič

Záložníci:
Tijani Belaid, Jaroslav Černý, Petr Janda, Marek Jarolím, Vladimír Šmicer, Dušan Švento, Mickäel Tavares, Ladislav Volešák

Útočníci:
Milan Ivana, Gianluca Litteri, Tomáš Necid, Zdeněk Šenkeřík, Goce Toleski

Na závěr vám chci připomenout, abyste všechny údaje vyplňovali kompletně. A pokud možno se ankety zúčastněte v co nejhojnějším počtu, ať vítěz má co největší radost z velké důvěry. Kdo to tedy letos vyhraje? To je pouze na vás.

Komentáře (152)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    slaviator     před 15 lety 27.12.2008 17:16 |  
    0 0

    1) Matej Krajčík
    2) Martin Vaniak
    3) Tomáš Necid
    4) Mickael Tavares
    5) Marek Suchý

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      coolair     před 15 lety 27.12.2008 17:20 |  
      0 0

      Hlasuje se SMS nebo formulářem, ne komentářem.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        slaviator     před 15 lety 27.12.2008 17:28 |  
        0 0

        Já už odhlasoval.. ;) A s tím Blažkem, Abrcem, Pudilem... Jsi na to přišel brzo... ;)

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      zz     před 15 lety 27.12.2008 19:51 |  
      0 0

      To bych podepsal, jen Necida bych dal na druhé místo a Suchéhoi před Tavarese.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        slaviator     před 15 lety 27.12.2008 20:23 |  
        0 0

        Mě to vyšlo těsně... O chlup.. :) Ale Matej byl na podzim asi bezkonkurenční, dost vzhledem k tomu, že hrál v podstatě zase za dva. Kdyby se měla vyhlásit anketa "Dvojí plíce", byl by bezkonkurenční jedničkou.

  2. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    coolair     před 15 lety 27.12.2008 17:19 |  
    0 0

    Richi, když klikneš na ten formulář, objeví se tam jména z minulého hlasování - Abraham, Blažek...

  3. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    Jakubisko     před 15 lety 27.12.2008 18:41 |  
    0 0

    Necid, Suchý, Krajčík, Vaniak, Belaid :) Myslím že vítěz je jasný, ale jsem dost zvědavý na další umístění :)

  4. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    Stroninhu     před 15 lety 27.12.2008 18:59 |  
    0 0

    Necid, Tavarez, Krajčík, Suchý, Jarolím toť můj názor...

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      slaviator     před 15 lety 27.12.2008 19:07 |  
      0 0

      Teď tě lidi ukamenujou za toho Jarolíma.. :))))

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      slaviator     před 15 lety 27.12.2008 19:07 |  
      0 0

      Teď tě lidi ukamenujou za toho Jarolíma.. :))))

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        Jakubisko     před 15 lety 27.12.2008 19:13 |  
        0 0

        Já bych ho tam klidně taky dal...akorát na podzim byla spousta tak výborně hrajících hráčů, že se tam prostě nevešel....

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          slaviator     před 15 lety 27.12.2008 19:36 |  
          0 0

          Je pravda, že na tu pátou příčku jsem ho taky váhal dát... Ale na druhou stranu třebas takového Týdžeje jsem taky zvažoval, ale nakonec ho tam nedal z jednoho důvodu: proto, jak dokáže ty zápasy neskutečně odchodit.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

            harry     před 15 lety 27.12.2008 19:39 |  
            0 0

            To je sice pravda,ovšem už jen z pohledu jeho ,na záložníka vysoce nadprůměrné, produktivity 13 zápasů (z toho 11 v základu)- 8 branek plus několik nahrávek mu místo mezi top 5 bezpochyby patří...

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

              slaviator     před 15 lety 27.12.2008 19:52 |  
              0 0

              To radši vyzvednu nějakého defenzivní hráče, kterej to neodfláká... A když to vezmu, tak vlastně v té pětce jsem napsal jednoho brankáře, stopera, krajního beka, "defenzivního záložníka" a jen jednoho útočníka. Docela paradox :) Ale Tijanyho jsem tam nenapsal právě proto, že jednou zahraje, dá dva góly... Ale pak tři zápasy vyloženě odchodí. To už by v té pětce měl být spíše i ten Marek Jarolím snad než Tijany. I když je mín produktivní, i když Tijanyho mám rád, tak Marek je v těch zápasech vidět a neodchodil 70% zápasů jako Tijany... :(

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                harry     před 15 lety 27.12.2008 20:02 |  
                0 0

                Tak ted sice vyloženě přeháníš ale každý to vidí jinak...

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                  slaviator     před 15 lety 27.12.2008 20:19 |  
                  0 0

                  Takhle: kdyby Tijany dokázal všechny zápasy odehrát naplno... Tak by asi byl dokonce bezkonkurenční jedničkou. Potenciál na to má. Jenže když ho to "nebaví", tak ho to prostě nebaví.

  5. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    LordEdmund     před 15 lety 27.12.2008 19:10 |  
    0 0

    tak je to lońský jaro, nebo letošní podzim? Letos by tam musel bejt Necka..

  6. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    harry     před 15 lety 27.12.2008 19:37 |  
    0 0

    Bez udání pořadí:
    Krajčík,Necid,Belaid,Tavares,Suchý

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 27.12.2008 21:42 |  
      0 0

      Zdravím Vás a také to zkusím:

      1.Krajčík, 2.Necid, 3. Tavarez, 4. Vaniak, 5. Suchý

      Tak přeji hezký večer. Sokrates55

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        bongor     před 15 lety 29.12.2008 23:13 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,je to zajímavé,já jsem dal zcela shodné pořadí jako Ty.
        Ale teď to vypadá,že se nám to naše pořadí hodně vybílí-bohužel.Hlavně je škoda Mateje,ten je v české lize nenahraditelný.Jedině možná vzít toho Pekárika,co hraje ve slovenské repre místo něho.Každopádně bude moc těžké ten dosavadní náskok na jaře dotáhnout.Mnoho zdraví a úspěchů v roce 2009.

  7. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 27.12.2008 22:20 |  
    0 0

    1. Krajčík, 2. Suchý, 3. Necid, 4. Jarolím, 5. Vaniak :)

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      slaviator     před 15 lety 28.12.2008 00:04 |  
      0 0

      Vole, neříkals, vole, že to se nenapíšeš, vole, aby tě, vole, neukamenovali, vole? :)))

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 28.12.2008 00:10 |  
        0 0

        Sem rovnou přepošli co si píšem ty...Vole :D

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          slaviator     před 15 lety 28.12.2008 00:24 |  
          0 0

          Myslíš ty básničky co skládáš na Marka? Ty ódy? Ty chvalozpěvy?

  8. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    Troubi     před 15 lety 28.12.2008 09:26 |  
    0 0

    1)Necid-forma jako hrom,golova produktivita,podzim snu
    2)Tavares-stavebni kamen
    3)Belaid-neco sice odflakl,ale me osobne to bohate nahradil tema zapasama,kde zahral. Proste 5 supr zapasu a 5 uplne na hovno je pro me vic nez 100 prumeru co zahraje Jarolim:)(ikdyz na konci podzimu se rozehral,to uznavam)
    4)Suchy
    5)Cerny-protoze ho mam zkratka rad:)

    Vybral jsem proste petici,ktera se mi nejvic libila ackoliv to velmi ovlivnovaly moje sympatie k jednotlivym hracum:)

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      coolair     před 15 lety 28.12.2008 10:15 |  
      0 0

      Jasně, Jani!

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.12.2008 10:55 |  
        0 0

        Dobré nedělní dopoledne,
        teď vidím, že ten náš Tijany by si tam místo také zasloužil. Ale místo koho? Vaniak a Suchý drželi obranu, Tavarez bez komentáře, Necid vynikající, Krajčík bezesporu. Tak co s tím? Tijany se na mě snad zlobit nebude, musím to s ním ukecat.......... Sokrates5

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 28.12.2008 11:34 |  
          0 0

          Dobrý den, tak Vás všechny zdarvím, při těch svátcích pohádek a přejídání:)
          Já řeším jen jedno dilema, jestli dát prvního Mateje nebo Necku, ale řekl bych, že vzhledem k pohárovým zápasům to vyhraje Matej. Co se dá dělat, jednou je to taky můj nejoblíbenější hráč. Teď ještě kdyby zůstal.. Takže Slávisti podzimu: Krajčík (já bych to skoro viděl na jeho nejlepší půlrok ve Slavii) , Necid (překvapení, probuzení, pro některé sice jen částečné, ale přesto asi předčil očekávání. . co do počtu branek a to mu ještě dva až tři regulérní góly upřeli. . bojím se , že takového snipera v lize zase dlouho neuvidíme) Tavares (co on všechno sebere a uběhá, to je v GL nevídáno neslýcháno a taky ,přes přísnou kritiku KJ, přidá něco pro diváky:-), Vaniak (hlavně při salabším rozjezdu nás hodněkrát podržel..viz třeba záp. s Jabloncem), Suchý (vzheldem ke stabilitě výkonů, ale nutno podotknout, že Brabec na tom má velkou zásluhu, ořve to vzadu celé, má přehled a to je moc potřeba. . to je vlastnostm která se při přestupech neprojeví, ale ve hře je sand nejdůležitější. . viz Rozehnal - Ujfluši a zmatky v repre, Mára se jako jeden z mála ke konci podzimu spíš zlepšoval a obstál i v zápasech v Uefě) a až pak je pro mě Belaid, který měl výbornou první půlku podzimu, ale ke konci se svezl snad nejvíc.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

            slaviator     před 15 lety 28.12.2008 13:28 |  
            0 0

            Tak tu pětici máme stejnou, byť trochu v jiným pořadí... :)

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          dejva     před 15 lety 28.12.2008 12:19 |  
          0 0

          a co potom takovej smica, vzdy kdyz nastoupil byl nejlepsi na place...

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      slaviator     před 15 lety 28.12.2008 13:27 |  
      0 0

      Troubi, myslím že proti třeba Černému, Belaidovi se nedá nic vytýkat, viděls je prostě v lepším světle než někdo třeba Vaniaka, Hubáčka. To je jasný. Ale neměl by alespoň na páté pozici být Matej?

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        Jakubisko     před 15 lety 28.12.2008 16:57 |  
        0 0

        Měl, ale když máš někoho rád, tak není co řešit...:))

  9. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    miross     před 15 lety 28.12.2008 11:28 |  
    0 0

    1.Necid - málokomu se podaří dát 11 golů za půl roku
    2.Krajčík - nejlepší nahrávač a bojovník
    3.Vaniak - jistota
    4.Suchý - vysoký standart
    5.Tavarez - až na malé vyjímky rovněž výkony na vysoké úrovni

  10. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 28.12.2008 12:24 |  
    0 0

    Dal jste někdo hlas M. Jarolímovi?

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 28.12.2008 12:46 |  
      0 0

      Joo, mám ho na 4. místě

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 28.12.2008 15:01 |  
        0 0

        Já také :-)

  11. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    Moss     před 15 lety 28.12.2008 14:17 |  
    0 0

    1. Necid
    2. Belaid
    3. Suchý
    4. Krajčík
    5. Tavares

  12. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    quelhar (admin)     před 15 lety 28.12.2008 14:43 |  
    0 0

    No vida, tak ted na Nova Sport si deset minut za Newcastle zahraje i Kazenga LuaLua, ktery je uz dobry rok jen kousicek od angazma ve Slavii :o)))

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      slaviator     před 15 lety 28.12.2008 14:50 |  
      0 0

      Tak to abychom ho v zimě koupili, ne? :)))))))))

  13. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    Maaara     před 15 lety 28.12.2008 17:25 |  
    0 0

    dal jsem takto 1.Krajčík 2.Necid 3.Suchý 4.Jarolím 5.Vaniak

  14. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    tolsimir     před 15 lety 28.12.2008 17:49 |  
    0 0

    1)Matej Krajčík
    2)Tomáš Necid
    3)Marek Suchý
    4)Mickäel Tavares
    5)Vladimír Šmicer

  15. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    Moss     před 15 lety 28.12.2008 19:58 |  
    0 0

    Krajčíka je škoda, ale naprosto ho chápu. Také bych odešel. víc peněz a lepší soutěž, není co řešit. Jenom škoda, že ho majitelé o rok či půl roku nespěněžili, mohla za to být nějaká posila.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      Khadgar     před 15 lety 28.12.2008 20:02 |  
      0 0

      On by ho před půl rokem nikdo draze nekoupil, spíš by si počkal než mu skončí smlouva. Mělo se mu dřív prodloužit, když už.

      Jinak koukám že jsem asi jediný, kdo dal Suchého na první místo :) Důvody k tomu mám, nicméně chápu že většina to tak nebere.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        Moss     před 15 lety 28.12.2008 20:11 |  
        0 0

        Já tam dal Necku a TJ protože jejich produktivita byla neskutečná. Ale spolu se Suchým je mám na jedné lajně, pro mě jsou na stejné úrovni. Vedle o 10 let staršího Brabce Suchý vyčníval svou jistotou a předvídavostí, být odchovancem Barcelony, tak hraje v základu také. Dost mu uškodil KJ tím, že ho dal v prvních kolech na beka. Vůbec na KJ vidím jediný problém v tom, že staví některé hráče na určité posty, aby tak uvolnil místo pro některé jiné hráče. Ale to už je jiný příběh. Doufám, že nahradíme Necida, Krajčíka a Suchého a nedopadne to jako s náhradou za Standu.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          Khadgar     před 15 lety 28.12.2008 20:48 |  
          0 0

          Mám to podobně, ale u Suchýho jsem upřednostnil tu stabilní výkonnost na stoperu. Argument že těží z Brabce neobstojí, to bych stejně mohl říct že Necka si bez zálohy neškrtne a Krajčík při osobce taky ne. Prostě všechno souvisí se vším.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      slaviator     před 15 lety 28.12.2008 20:07 |  
      0 0

      Tak je několik možností: a) buď bude hrát Ferry Dřížďal b) bude hrát na pravém beku Kindel c) bude na pravém beku hrát Vácha, což by atky mohla být alternativa... d) někoho koupíme. Osobně to vidím na variantu a)

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        zz     před 15 lety 28.12.2008 20:11 |  
        0 0

        Kde podepsal Matěj? Nejpravděpodobnější je varianta A. Ale možná je i varianta Hubáček na pravém beku a Šiklič nebo Černý na levém beku. Experimentovat přeci umíme.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          slaviator     před 15 lety 28.12.2008 20:15 |  
          0 0

          Nevím nic zatím:-) Ale do dneška mělo být jasno. Ano, ta "hrůza" jako Hub na pravém a na levém Černý mě taky napadla... Brrr... To stokrát radši ten Kindel či Vácha na pravém beku než Hub.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

            quelhar (admin)     před 15 lety 28.12.2008 20:24 |  
            0 0

            Ono melo byt jasno uz do Vanoc... 28.12. tu psal tusim Sokrates, ale rozhodne to neprezentoval jako konecne a nezvratne datum. Dokud Matej nepodepsal jinde, tak je porad nadeje, ze zustane. Jen doufam, ze se opravdu rozhodne co nejdrive, at trener vi, jestli s nim muze pocitat nebo ne. Treba uz zitra se dozvime neco noveho.

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

              slaviator     před 15 lety 28.12.2008 20:30 |  
              0 0

              Tak je to možné, že to psal Sokrates. Ale tím spíše jsem byl zvědavej, jak to dopadne... A ono asi to Německo, alespoň co píší kolegové výše.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

            Moss     před 15 lety 28.12.2008 20:25 |  
            0 0

            V Německu bude hrát. Fakt škoda, že zadara. Ještě asi neudržíme Máru, doufám, že se podaří udržet aspoň Jarolíma a Šventa. Hlavně odchod Jarolíma by znamenal zcela změnit způsob naší hry, protože posledních 10 kol to byl on, na kom celá hra Slavie stála. Ale u Marka Rosen říkal, že ho pustěj jen v případě lukrativní nabídky. Suchý má bohužel tu klauzuli ve smlouvě, i když 3 miliony eur není málo.

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

              zz     před 15 lety 28.12.2008 20:33 |  
              0 0

              Víš klub, kde bude Matěj hrát?
              Jinak si myslím, že naše hra stála hlavně na Krajčíkovi. Když ho soupeř zdvojil, tak jsme měli velký problém.

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                Moss     před 15 lety 28.12.2008 20:39 |  
                0 0

                Dortmund. V týdnu by tam měl jet podepsat smlouvu.

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                  slaviator     před 15 lety 28.12.2008 20:40 |  
                  0 0

                  Tak škoda, že tam nejde za takovej ranec jako před lety ze Sparty Rosický.. :)

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                  zz     před 15 lety 28.12.2008 20:45 |  
                  0 0

                  Takže chytrý trenér a můj oblíbenec J.Klopp si přivede Matěje. Klopp má velký přehled o naší lize i o českých a slovenských hráčích. Nabídku k přestupu dostal i Trojan.
                  Jinak o Šventa se podle chorvatského serveru sportskojenovosti zajímá Dinamo Záhřeb. Patrně zbrojí už na předkolo LM podle nového modelu.
                  Doba se mění, dříve chodili hráči z Chorvatska k nám, dnes je tomu naopak.
                  Matějovi přestup přeji, Dortmund je skvělá štace.

                  • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                    zz     před 15 lety 28.12.2008 20:51 |  
                    0 0

                    Jen bych dodal, že pravého beka hraje Ovomojela, který přišel před časem z Brém a není to klasický pravý bek. Na pravé záloze hraje Polák Jakub Blasczikovski. Takže pravá strana Krajčík, Kuba B. by mohla být hodně silná.

                    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                      quelhar (admin)     před 15 lety 28.12.2008 21:37 |  
                      0 0

                      Nepsal jsi pred par dny, ze Blasczykowski je na odchodu?

                  • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                    slaviator     před 15 lety 28.12.2008 21:00 |  
                    0 0

                    Teda. Představa, že by v jednom týmu hráli Slepička a Švento... A jeje.. :)

                    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                      zz     před 15 lety 28.12.2008 21:07 |  
                      0 0

                      Ještě mě napadlo jedno jméno na post pravého beka. Grajciar. Míra Janů ho zkoušel na tomto postu v Písku v první půli a chválil ho. Vyzkoušet se to může, nic se tím nezkazí.
                      Ale odchod Necida, Krajčíka a možná Suchého je citelný zásah do sestavy. Snad to nějak zvládneme.
                      A v létě končí smlouva Brabcovi, není tam opce a Tavaresovi, tam je opce. Brabcovi by to chtělo nabídnout v zimě prodloužení smlouvy.
                      A smlouva končí i Vaniakovi a Šmicerovi.
                      Uvidíme, jak to bude s Dušanem.

                      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                        Khadgar     před 15 lety 28.12.2008 21:13 |  
                        0 0

                        Šmíca bych řekl že už to zabalí. Vaniak říkal že by chtěl pokračovat, těžko říct co bude říkat v červnu, ale těch čistých kont ještě dost nemá...

                        S tím Dortmundem, když už teda jde pryč, by to bylo dobrý. Na jaře si tam chceme udělat výlet, takže by to hodně potěšilo.

                      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                        slaviator     před 15 lety 28.12.2008 21:25 |  
                        0 0

                        Je pravda, že těch možností je tam více. Jenže zimní příprava by pak byla celá o tom, že v jednom zápase se tam zkusí Kindel, ve druhým Dřížďal, ve třetím Grajciar a ve čtvrtém Vácha... A bude po přípravě a pořádně nebudeme vědět kdo tam bude hrát. Nebo naopak je taky docela možný něco, co se stalo v létě: že třebas na pravém beku bude v přípravě hrát třeba Latka (v létě Suchý). Pak bude "sranda" :)

                        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 28.12.2008 22:25 |  
                          0 0

                          Lepší zimní příprava než jarní líga..:-) Nevim jestli je ten Dortmund jistej, ale když už, tak bych to Matejovi přál. Už to neni jako za Rosy a Dina, ale vcelku sympatickej klub a ta pověstná sud tribune.. tu Matej zvládne rozparádit:-) Ale chybět mi bude strašně moc:(( Uvidíme jak to bude vypadat. . zbude po něm díra, do obrany by nahradit šel ale ta jeho síla v ofenzivě, to je bylo dlouhou dobu absolutní měřítko v GL, takže každej další bude mít sakra těžkou práci. V příchod Pekárika asi nemůžem, ale věřim, že Vácha a Kindel by tam za čas mohli válet. Teď to bude asi na Ferrym, ale to je zatím velká neznámá. Každopádně budem potřebovat posilu na levýho beka. . ale třeba by stačilo podržet Jablonského - s Šikličem by se prali o základ, Hub jako záskok. Na pravo Ferry, Kindel, Vácha, přinejhorším Hub nebo nějaké ty experimenty typu Grajciar, Suchý, ale snad to nebude třeba. A posílit určitě potřebujem na stoperu, Mára na odchodu, Laty s otazníkem, Brabčák je snad jistota, pokud o něj bude zájem, tak by neměl být problém s prodloužením. Chce to přivést kvalitního stopera, možná dva nebo defenzivního univerzála (což by mohl být i Cissé), nevím, jestli je Hošek a Starý takovej formát jako Sucháč, aby šli rovnou z dorostu k áčku, ale bylo by dobré, kdyby to nebyla naše jediná možnost. Zatím je kolem našich přestupů ticho po pěšině, ale zkusme veřit vedení, že nespí na vavřínech a má už vytipované hráče k jednání. znovu odkazuji na rozhovor s T. Rosenem, kde zmínil poměrně jasnou představu o vývoji kádru a s tou já se plně ztotožňuji. Takže lovu zdar! :-) A vzhledem k tomu, že už se tu asi do konce roku neobjevím, tak přeju všem místním "kecalům" hodně zdaru, zdraví a štěstí do nového roku!

                          • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                            slaviator     před 15 lety 28.12.2008 22:56 |  
                            0 0

                            U nás by nebylo divný, kdybychom se sehráli ještě v létě... A zkusili tam třebas i Milana Ivanu nebo Šenkyho (na beku) a třebas i Belaida.. :)))

                            Mno a zase jsme u toho, že na stopera víme všichni, koho bychom mohli chtít... Ale jaksi jsme to už prospali loni. Místo vyhazování peněz za Jarolíma, Černého a Abraháma jsme měli tehdy koupit Rajnocha. Ta možnost tu byla.

                            • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                              tolsimir     před 15 lety 28.12.2008 23:00 |  
                              0 0

                              K cemu by nam byl sakra za 30 mega Rajnoch? Sedel by pak Suchy a nebo Tavares? Hm? A v zaloze by nam pak hral Costa ze. A nebo jak by sis to predstavoval?

                              • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                                slaviator     před 15 lety 28.12.2008 23:12 |  
                                0 0

                                Hlavně by byla lepší alternace na stopera a DZ než je Latka... Nehledě na to, že byly náznaky, že Suchý může přestoupit. Stejně tak teď. Myslím, že lepší Rajnoch za 30 mil než za 10 mil Abraham, za 10 mil Černý a za 10 mil M.Jarolím.

                                • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                                  slaviator     před 15 lety 28.12.2008 23:17 |  
                                  0 0

                                  A místo M.Jarolíma by mohl hrát pořád Volešák, tak jako hrál na podzim. V létě přijde Volešák za x milionů, hraje skoro v každém zápase, týmu se daří... V zimě přijde za xx milionů MJ a hraje najednou místo Volešáka. Ty peníze za něho se mohly ušetřit. Jardu sice KJ chtěl už delší dobu, ale měl dát šanci spíše Jablonskému, například. A i ten Hubáček na beku to neukopal špatně. A než by se uzdravil Švento a vrátil do hry, taky by se na něco přišlo. A Abraham, to byly vyloženě vyhozený peníze...

                            • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                              TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 28.12.2008 23:00 |  
                              0 0

                              Tady je někdo do Rajnocha zamilovanej...

                              • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                                slaviator     před 15 lety 28.12.2008 23:13 |  
                                0 0

                                Oooo, Marku,
                                ... :)))

                                • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                                  TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 29.12.2008 09:50 |  
                                  0 0

                                  No Rajnoch prostě nebude, už se s tim smiř

                                  • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                                    slaviator     před 15 lety 29.12.2008 09:58 |  
                                    0 0

                                    Ne, nedělej mi to... :'( Jsou Vánoce, já chtěl Rajnocha pod stromeček... respektive jeho přestup :-D

                        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                          zz     před 15 lety 28.12.2008 23:38 |  
                          0 0

                          Tak jsem to nemyslel. Jde jen o výčet možných alternativ. Je na KJ, aby vybral dva hráče jako náhradu za Krajčíka a těm dal důvěru, i když se nebude dařit.
                          Měl by to být hráč s dobrou finální přihrávkou a technikou, rychlý, s dobrým fyzickým fondem, nesmí se bát hry jeden na jednoho, nesmí se bát vystřelit, zakombinovat.
                          U Ferryho se bojím, že jeho návrat se může protáhnout. Stačí se podívat na Tomašáka, jaké má problémy po návratu. Ani v Příbrami pravidelně nehrál. To samé Frejlach v Liberci.
                          Snad bude mít KJ šťastnou ruku.

                    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                      bongor     před 15 lety 29.12.2008 23:21 |  
                      0 0

                      No tak to bych Dušana litoval,kdyby musel hrát v jednom klubu s polodementem Kokodákem.Fuj,to je teda karta.Ale když ještě pustíme Šventa a Sucháče,tak je to totálně v pr*eli.

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

              slaviator     před 15 lety 28.12.2008 20:34 |  
              0 0

              Tak to Německo mu přejme... :) Horší by bylo, kdyby šel do toho Polska. Nemyslím si, že by polská liga byla kvalitnější než naše. V Německu ale i v případě druhé bundesligy by zažil kvalitní zápasy, plné stadiony; nemluvě o první lize...

              Ono... Nevím no. Marek Jarolím se poslední zápasy zlepšil, trvám na tom a stojím si za tím, že v případě tréninků šitého na míru by se mohl i ve svých téměř 25 letech rychlostně zlepšit jako se zlepšili hráči u německé reprezentace během dvou let. Ano, není to rychlej proces, trvá to, není to ani nejjednodušší, vyžaduje to trpělivost, vyžaduje to i vůli chtít. Ale jde to. A šlo by to i v českých podmínkách. A šlo by to zavést ve Slavii i u mládežnických celků, u dorostu, v určité míře i u žáčků. Vychovávat si své vlastní Šventy a Krajčíky ve "velkém". Dá se všechno, jen se nesmí říkat, že to nejde. Ale musí se chtít.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        Moss     před 15 lety 28.12.2008 20:15 |  
        0 0

        Bude to a), ale Franta bude ještě chvilku hledat fazónku a není jisté, jestli se opět nezraní, hráči, kteří nehrají od malinka na vysoké úrovni mívají se zraněními problémy, viz Hartig aj. Nejsou zvyklí na zátěž, kterou v sobě nese profesionální fotbal.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          slaviator     před 15 lety 28.12.2008 20:17 |  
          0 0

          Matej taky na jaře nebyl nic moc... Hlavní je, aby ten pravej bek zahrál stejně jako ostatní v sprnu, až budeme hrát předkolo LM. V lize stačí, když to za něj odběhaj ostatní a on to "jen" odbrání. V plné formě bude třeba na to předkolo, a to jak pravej bek, tak i stopeři, levej bek, ... Prostě všichni.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          slaviator     před 15 lety 28.12.2008 20:17 |  
          0 0

          Matej taky na jaře nebyl nic moc... Hlavní je, aby ten pravej bek zahrál stejně jako ostatní v sprnu, až budeme hrát předkolo LM. V lize stačí, když to za něj odběhaj ostatní a on to "jen" odbrání. V plné formě bude třeba na to předkolo, a to jak pravej bek, tak i stopeři, levej bek, ... Prostě všichni.

  16. Krajčík

    DrFe1     před 15 lety 28.12.2008 22:41 |  
    0 0

    Odkud berete tu informaci o Krajčíkově přestupu do Dortmundu ? Všichni tady o tom mluvíte jako o hotový věci a přitom tady nikdo ani neřekl odkud tuhle informaci má.

    • Re: Krajčík

      slaviator     před 15 lety 28.12.2008 22:58 |  
      0 0

      Počkej si na příští týden.. :)

      • Re: Krajčík

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 29.12.2008 02:55 |  
        0 0

        Nechápu proč ten smajlík. Mě to přijde spíš k pláči...

        • Re: Krajčík

          slaviator     před 15 lety 29.12.2008 07:23 |  
          0 0

          Ale proč? Matejovi to snad nepřeješ? Já mu to přeju. K pláči by bylo, kdyby ze Slavie měl jít zadarmo do Rakouska, do Polska, na Slovensko. To by si herně nepolepšil. I když díky tomu, jak se "zlepšuje" kvalita a konkureceschopnost české ligy by to už nebyl takovej skok jako před lety... Jestliže ale je to tým z první Bundesligy, tak mu to přejme. Stejně jako jsme to před rokem a půl přáli Lukášovi Jarolímovi, když šel také zadarmo ze Slavie do Sieny. A je lepší to vědět hnedka na začátku, než aby se to protahovalo, trenér s ním napůl počítal do sestavy, ale on pak odešel.

    • Re: Rozhovor s Matějem

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 29.12.2008 14:55 |  
      0 0

      Z toho článku vyplívá, že teď je to v rovině jestli se dohodne na vyplešení smlouvy, kterou mu už Slavia nabídla. Když ne tak tam v záloze bude ňákej zahraniční klub. Ale na ten Dortmund to moc nevypadá, uvidíme..

    • Re: Rozhovor s Matějem

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.12.2008 17:17 |  
      0 0

      Matej Krajčík by ze Slavie mohl odejít do Nizozemska, podle informací AD/Sportwereld není zase tak daleko jeho přestup do Rody. (Eurofotbal.cz)

      No, to by si teda moc nepomohl, z vedouciho celku ceske ligy, kde je oporou do tymu, ktery je na sestup v Holandsku ::I

      • Re: Rozhovor s Matějem

        slaviator     před 15 lety 29.12.2008 17:21 |  
        0 0

        Dneska jsem se s ním chvíli bavil, "zatím není nic nového," to jsou jeho slova. Ale je jasný, že i kdyby byl nakrásno ústně dohodlej v Dormundu už, jak tu psal kolega výše, tak dokud není nic na papíře a podepsáno, že bude říkat něco podobného. Ale může nás "těšit", že je o něj takovej zájem... ŠKoda jen, že není pod smlouvou no :)

        • Re: Rozhovor s Matějem

          quelhar (admin)     před 15 lety 29.12.2008 17:26 |  
          0 0

          Mi to prijde krajne nestastne, zvlast jestli se to nevyresi do zacatku pripravy Slavie. Sel by pak do pripravy se Slavii nebo ne? Myslim, ze by bylo fer, aby se rozhodl co nejdrive. Trener a vedeni by meli vedet, jestli s nim pocitat nebo ne.
          Horsi varianta by byla, kdyby s nim uz nepocitali a jen se navenek tvarili, ze s nim o smlouve jednaji.

          • Re: Rozhovor s Matějem

            slaviator     před 15 lety 29.12.2008 17:31 |  
            0 0

            Souhlasím. A pokud nebude mít podepsanou novou smlouvu se Slavií, tak bych ho třebas do přípravy dejme tomu i vzal, ale myslím, že by nebylo fér kdyby hrál přípravné zápasy. Jen by mohl s náma trénovat, i kdyby nepodepsal (ještě). Bylo by blbý, kdybychom s ním víceméně počítali, on pořád jednal o pár detailech a nakonec podepsal koncem ledna ne ve Slavii, ale někde jinde.

          • Re: Rozhovor s Matějem

            slaviator     před 15 lety 29.12.2008 17:31 |  
            0 0

            Btw Ty myslíš, že s ním Jarolím či vedení již nepočítá a jen se navenek tváří, že s ním o smlouvě jednají?

            • Re: Rozhovor s Matějem

              quelhar (admin)     před 15 lety 29.12.2008 17:40 |  
              0 0

              Ja nevim, co si o tom mam myslet. Ta medialni vyjadreni jsou dost rozporuplna. Na jednu stranu Krajcik hlasite vykrikuje, jak zapas v Amsterdamu nebyl posledni za Slavii, jak ma Slavia pri vyjednavani prednost a na druhou stranu je tu vyjadreni Rosena, jak tam je mnoho okolnosti, na kterych zalezi. No a do toho vseho ma Krajcik nejaky navrh na stole a pritom ceka, jaky tym ze zapadu mu co nabidne.
              Pusobi to na me tak, ze Krajcik by nejradsi do ciziny a kdyz nic dobreho nebude, tak by teda zustal tady, ale at nevypada pred verejnosti blbe, tak tvrdi, jak ma Slavia prednost. No a Slavia zase vypada, jako ze s Krajcikem moc nepocita, ale aby se nereklo, tak mu nejakou smlouvu navrhli.
              Ani z jedne strany to na me nepusobi tak, ze by se chteli dohodnout spolu a rozhodne si dokazu predstavit vstricnejsi jednani z obou stran.

              • Re: Rozhovor s Matějem

                slaviator     před 15 lety 29.12.2008 18:35 |  
                0 0

                Mno... Upřímně... Asi nebudeš si myslím daleko od pravdy. Kdyby Slavia o něj skutečně měla eminentní zájem a kdyby Matej skutečně měl Slavii jako jedničku, tak by se už asi dohodli. Na druhou stranu vůbec nevíme, jakou smlouvu mu Slavia nabídla. V současné situaci bych se vůbec, ale vůbec nedivil kdyby Matej nejenže neměl mít vyšší základ než dřív, ale dokonce by mohl mít i ten základ o něco menší. S tím, že třeba vyšší by měl bonusy. A nebo mu prostě jen nenavýšili základ, ale dávají stejnej, jako měl teď z doby, kdy nepatřil mezi hvězdy Slavie... Tohle nevíme nikdy stoprocentně a nikdy se to nedovíme, pokud náhodou někdo z nás tu smlouvu pak nebude číst.

                Jinak víš co je sranda? Že ve Spartě měli někteří hráči prémie i 4 miliony ročně "pevné", tzn že je měli i když stáli, nehráli nebo hráli za B tým. Oproti tomu pak základní plat a i bonusy za odehrané zápasy byly "maličkost". Takže Kisel měl plat přes milionu korun ročně, jenže plus ty 4 miliony. A třeba Had, L.Došek, ale hlavně Mareš, kterej hraje v podstatě jen za B tým, tak maj ty 4 miliony taky... To je pak sranda. To se pak nelze divit Marešovi, že radši hraje druhou ligu za Spartu za čtyři miliony ročně, než aby šel třeba do Jablonce, Kladna nebo někam jinam hrát první ligu za ani ne polovic, spíše za čtvrtinu... Jenže... Už zjistili, že to vedou tímhletím stylem blbě a tak se od toho upouští. Takže jak budou dobíhat stávající smlouvy, tak docela dost bude klesat i rozpočet Sparty, protože na výplaty už nebude potřeba tolik, kolik je dneska. Ale vtip je taky ten, že pan dr. Křetinský už se možná poučil a ze Sparty má odejít i Matušovič, velký toť Křetinského oblíbenec (!). Buď se poučil Křetinský, nebo "první trenér" Hašek dostal skutečně pravomoce hlavního trenéra... či začíná tlačit aj vedení J&T?

        • Re: Rozhovor s Matějem

          quelhar (admin)     před 15 lety 29.12.2008 17:45 |  
          0 0

          Co jsem vykoukal, tak ten prvni clanek je o tom, ze Krajcik do Rody nepujde.

          • Re: Rozhovor s Matějem

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 29.12.2008 17:55 |  
            0 0

            To je hroznej jazyk tohle, nechápu jak si z toho mohl něco vykoukat ;-)

            • Re: Rozhovor s Matějem

              quelhar (admin)     před 15 lety 29.12.2008 18:05 |  
              0 0

              Online slovnik, online prekladac :o) Celkove to na me pusobilo tak, ze Krajcik chtel hodne penez, ktere Roda proste nemela a tak to padlo.

              • Re: Rozhovor s Matějem

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 29.12.2008 18:29 |  
                0 0

                Tak nepiš vykoukal ale přeložil ;-) Já se to snažil rozluštit jen tak a to je teda děs.. Tak uvidíme jak tohle naše malé divadélko bude pokračovat..

                • Re: Rozhovor s Matějem

                  slaviator     před 15 lety 29.12.2008 18:36 |  
                  0 0

                  Jestli netrváš na tom to mít hnedka přeložené líp než z překladače, tak mohu poprosit exkolegu, kterej umí nizozemsky, aby to přeložil "doslova".... ;)

                  • Re: Rozhovor s Matějem

                    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 29.12.2008 18:39 |  
                    0 0

                    Ne v pohodě, takhle ze slovníku to stačí..

                    • Re: Rozhovor s Matějem

                      slaviator     před 15 lety 29.12.2008 18:43 |  
                      0 0

                      OK... :-) Každopádně stejně se možná Guizur zeptám, bude myslím i docela přesně vědět, jak to s tím zájmem nizozemských klubů je a zda nemaj vyhlídlé i další hráče apod... I když řekl bych, že by to pro Mateje nebylo ono. Vždyť v Nizozemí hrají první ligu i Lukáš Bajer, Vojta Schulmeister a další a další Češi, jejichž jména mi ani nic neříkají v podstatě...

                  • Re: Rozhovor s Matějem

                    zz     před 15 lety 29.12.2008 18:51 |  
                    0 0

                    Pokud umíš německy, tak není problém pochopit smysl článku. Nejdůležitější je konec věty-geen Accoord bereikt, v němčině by to bylo kein Abkommen bereicht. Tedy nedošlo k dohodě s hráčem.
                    Co z toho vyplývá, Krajčík nemá nouzi o nabídky a může zvyšovat své požadavky.
                    Reálný je jeho odchod do ciziny, nemá smysl to natahovat a být v nejistotě. Do začátku přípravy musí mít KJ jasno o příchodech a odchodech hráčů.
                    Kdyby chtěl Matěj prodloužit smlouvu, tak už to udělal.

                      • Re: Rozhovor s Matějem

                        zz     před 15 lety 29.12.2008 19:03 |  
                        0 0

                        Mediafax neudělal chybu. Na holandském serveru jsou dva články. Jeden starší o zájmu Rody o Krajčíka a pak v 16.25 další o tom, že nedošlo k dohodě a Krajčík nepřijde. Geen Krajcik naar Roda.

                        • Re: Rozhovor s Matějem

                          slaviator     před 15 lety 29.12.2008 19:24 |  
                          0 0

                          Tak chybu možná neudělal v překladu, ale v tom, že rozesílá starou verzi v tom případě. Dvě hodiny poté, co je článek aktualizován, rozešle překlad původního. I to je chyba.

                          • Re: Rozhovor s Matějem

                            Moss     před 15 lety 29.12.2008 20:33 |  
                            0 0

                            Co to je za dezinformace? Krajčík půjde do Dortmundu. Zdroj Paska přímo, sobota, Průhonice.

                            • Re: Rozhovor s Matějem

                              quelhar (admin)     před 15 lety 29.12.2008 20:35 |  
                              0 0

                              Evidentne ani Paska nevi, kam vlastne Krajcik pujde. Ale to je vlastne jedno, pravdepodobnost, ze by zustal ve Slavii, je velmi mala.

                              • Re: Rozhovor s Matějem

                                zz     před 15 lety 29.12.2008 20:57 |  
                                0 0

                                Zdravím,
                                patrně půjde tam, kde jeho agent dostane vyšší provizi za to, že přivedl kvalitního hráče po skončení smlouvy.
                                Krajčík ve Slávii nezůstane, to je snad každému jisté.

                                • Re: Rozhovor s Matějem

                                  Moss     před 15 lety 29.12.2008 21:23 |  
                                  0 0

                                  A proto ti zz říkám, že půjde do Dortmundu. Svou reakcí si potvrdil o co jde. Ano, jde o provizi pro Pasku, jde o podpisový bonus a jde o pěkný honorář. Dortmund je téměř jistý, handrkují se o podpisový bonus. Za půl milionu eur se dá postavit krásný dům.

                                  • Re: Rozhovor s Matějem

                                    DrFe1     před 15 lety 29.12.2008 21:57 |  
                                    0 0

                                    Tuhle fámu jsme už slyšeli, zkus něco jinýho.

                                    • Re: Rozhovor s Matějem

                                      slaviator     před 15 lety 29.12.2008 22:21 |  
                                      0 0

                                      Jenže taky psal, že podepíše pravděpodobně až v následujícím týdnu. Že to ještě není na papíře. Neřek bych, že to bude úplně až fáma...

                                    • Re: Rozhovor s Matějem

                                      DrFe1     před 15 lety 29.12.2008 22:33 |  
                                      0 0

                                      Třeba má pravdu, jenom mi připadá legrační jakým způsobem to píše. Bez jakéhokoliv úvodu napíše příspěvek, jakože 100 procentně Krajčík odchází ve stylu jakože to přece všichni vědí, že odchází a kam odchází. Teprve postupně poté co se ho ostatní ptají z něj vypadávají další informace jakože teda do Německa, po chvíli žadonění napíše jakože Dortmund a nakonec že mu to řek Paska někde v průjezdu nebo kde :-) Trochu to vypadá jako provokace. Normální člověk by napsal v prvním příspěvku, že dozvěděl jsem se od toho a toho, že Krajčík odchází tam a tam. a nedělal z toho akovou frašku

                                      • Re: Rozhovor s Matějem

                                        slaviator     před 15 lety 29.12.2008 23:01 |  
                                        0 0

                                        Tak teď jde o to, zda fraška pak nebude třebas oficiální věc... Na německejch (nebo jinejch) serverech se dočteneme, že Matej podepsal tam či tam... a na slávistických ofiškách až druhý den, nejdříve... :)

                                        • Re: Rozhovor s Matějem

                                          DrFe1     před 15 lety 30.12.2008 14:16 |  
                                          0 0

                                          Třeba to bude oficiální věc, mě šlo spíš o ten tajnůstkářský styl.

                                  • Re: Rozhovor s Matějem

                                    zz     před 15 lety 29.12.2008 22:01 |  
                                    0 0

                                    Zdravím Tě,
                                    já Ti věřím. O tom, že Krajčík půjde do Německa jsem nepochyboval od okamžiku, kdy jsem se dozvěděl, že ho zastupuje agent Paska.
                                    Ani se nedivím tomu, proč Svěrkoš a Heinz vyměnili manažera.

            • Re: Rozhovor s Matějem

              bongor     před 15 lety 29.12.2008 23:34 |  
              0 0

              Holandština je Kmotře vlastně němčina,trochu namíchaná arabským hrdelním ch,zní to jako bys chtěl odlepit chrchlanec.třeba dobrý večer
              je německy guten Abend a holandsky chudn avond,kdysi jsem tam půl roku pracoval,ale mluvili jsme tam německy,případně anglicky,tak si z toho nepamatuju skoro nic.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      slaviator     před 15 lety 29.12.2008 22:22 |  
      0 0

      Takže i to sedí na ten Dortmund... :(

  17. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    marek018     před 15 lety 29.12.2008 23:56 |  
    0 0

    víte,co jediné ohledně Krajčíka nechápu? že nemluví na rovinu. Řekně, že Ajax nebyl jeho poslední zápas,dnes zas řekne, že SKS bude mít přednost a někdo tu ze "zaručených" tajných zdrojů tvrdí, že jde tak,druhej,že zas tam.
    Tak nechápu,proč narovinu neřekne:"chci do zahraničí,v SKS to bylo fajn,díky" a pořád říká to,co říká..Nepřijde vám to krapet divný?

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2008 00:19 |  
      0 0

      Je to tak. Až moc často v poslední době se tu píše, že hráči si myslí A, ale z různých důvodů říkají B. Musím za sebe říct, že takoví lidé ztrácejí veškerou moji úctu, ať se jedná o kohokoli....

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        slaviator     před 15 lety 30.12.2008 08:54 |  
        0 0

        Psal jsem to už výše. Oni si ty věci, že by šel do zahraničí a věta "nebyl to můj poslední zápas v dresu Slavie" zase tak moc neodporujou, jak to možná na první pohled vypadá. Může to totiž taky být příslib, že se jednou vrátí.
        Ale to s tím A a B, to tak je nejen u fotbalistů....

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          Nax     před 15 lety 30.12.2008 09:17 |  
          0 0

          Hlavne klid, vsechno tady jsou jen spekulace. Neni treba si delat tezkou hlavu z toho, co nekde jedna pani (pan) povidala.
          A kdyz odejde? No boze. Karavana pojede dal. Budeme muset vymyslet novou taktiku. Stejne ta hra na Krajcika uz prestavala fungovat. Tedy ona by fungovala, kdyby jsme meli silnou i levou stranu a souper tedy nemohl vedet kudy budou chodit hlavni utoky.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

            slaviator     před 15 lety 30.12.2008 09:23 |  
            0 0

            "Pane generále, co uděláme?" - "Obětujeme levou stranu" - to neznáš? Nekoukáš na filmy? :)

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

              Nax     před 15 lety 30.12.2008 13:31 |  
              0 0

              my objetujeme obe!:-) znam.

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2008 14:03 |  
                0 0

                Dobrý den Vám všem přeji,
                omlouvám se za odmlku, ale je to všechno dost napínavé. První obětí je koukám nakonec Košťál. Bohužel dost pozdě pro celý český fotbal, že jde dopryč. Jeho odchod ovšem není jen tak jakoby nostalgický, asi to něčím smrdí........... Psal jsem, že se má rozhodnout ohledně Matěje do 28.12.2008. Výsledek je ten, že to podepsané není................. Ale jak znám jednání pana Paska, asi už je noha v hohávě a ty tanečky jsou zase jen kvůli rozmělnění a znepřehlednění situace okolo Matěje. Ta informace o německém klubu je relevantní, aspoň co vím. Holanďani jen "čeřili vodu, předsedo". To jen Slaviatore (Lukáši), jestli koukáte na stejný filmy. Je to jen a jen o penězích, Slavia nabídla opravdu dost. Bohužel, euro je euro. Ale jak už někdo psal výše, prostě s odchodem Matěje se počítalo. Jsem zvědav na situaci okolo Marka Suchého, objevil se další zájemce a tak budeme v napětí dál. Aspoň se něco děje. Jinak i pro (zz), ve Fiorentině se jednalo o možnosti hostování Zdravka Kuzmanoviče (záložník - Srbsko) prostřednictvím L.Kubíka, ale požadavky srba byly přehnané. Na to, že je to ročník 89 tak se mlaďoch cení na dost, ale je dobrej. Inu, uvidíme s čím to jaro začneme. Jak říkává M.Donutil -- "nakonec příjde japonec". Sokrates55

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                  DrFe1     před 15 lety 30.12.2008 14:10 |  
                  0 0

                  Děkuji za informace. To že odchází Košťál patrně znamená, že je pokladna ČMFS skutečně na dně. Chtělo by to pořádný audit. Hlavně jsem rád, že nevyšla fotbalová krádež století tj. nový stadion Sparty pod názvem Národní fotbalový stadion za státní peníze .....

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                  zz     před 15 lety 30.12.2008 15:36 |  
                  0 0

                  Zdravím Vás Sokrate 55.
                  a přeji úspěšný rok 2009, hlavně zdravíčko.
                  Pokud jde o hráče Fiorentiny, hned mi došlo, že šlo o Kuzmanoviče. Je to o penězích stejně jako v případě Krajčíka. Já jsem se s odchodem Matěje smířil, přeji mu to a zároveň to beru jako výzvu pro hráče, kteří by ho měli nahradit.
                  Slávia byla před Krajčíkem, bude i po něm. Jen je škoda, že za něj nedostaneme žádné odstupné jako v případě Vlčka. Možná to chtělo dříve prodloužit smlouvu nebo mít opci ve smlouvě.
                  Důležité bude, aby příchody a odchody byly uzavřeny před začátkem kondičního soustředění.
                  Uvidíme, jak to dopadne s Pekhartem, ale toho zastupuje taky Paska, takže to nebude jednoduché. Přeji hezký den.

                  • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                    Moss     před 15 lety 30.12.2008 15:44 |  
                    0 0

                    Paska je šmejd, bohužel ho tak trochu znám, souseda (holt u nás na vsi bydlí i Borovička, KJ a další). Ale pro své klienty vždy vše zařídí a nemohou si na nic stěžovat. Takže z pohledu hráče je to ideální agent, umí vyjednat z českých agentů nejlepší podmínky. Rozhodně je lepší než Vandas. S Paskou se totiž dá mluvit, není to primitiv.

                    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                      zz     před 15 lety 30.12.2008 15:54 |  
                      0 0

                      Tak takový Heinz a Svěrkoš mají na Pasku jiný názor. Třeba Heinzovi zatajil po ME v Portugalsku nabídku ze Celticu a řekl mu pouze o nabídce z Německa, která byla výhodná pro Pasku. Přitom Heinz už do Německa nechtěl. Skončilo to tím, že Heinz v Gladbachu dlouho nevydržel.

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                  slaviator     před 15 lety 30.12.2008 17:49 |  
                  0 0

                  Zdravím,
                  já v poslední době koukám na tolik filmů, že se mi to všechno začíná míchat dohromady. Místo abych si vzal knížku a hezky poctivě si ji přečetl, tak se raději kouknu na nějakej ten pěknej film či dva... Teď ale pro změnu na nějaké filmy nebude čas, protože jsem dostal pod stromeček dva svazky Vojna a mír od Tolstého, tak se do toho snažím pořádně... ponořit:-)

                  Ohledně Fiorentiny by mě celkem překvapilo, pokud by od ní k nám někdo přišel... Ale co třeba Pekárik?

                  • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2008 18:19 |  
                    0 0

                    No tak to jste mi udělal radost. Já myslel, že už tohle mladí ani nečtou. A přitom je tam dost věcí k přemýšlení. Ještě bych Vám doporučil něco od Solženicina jako rozbušku a Johna Galstworthyho jako uklidňující četbu po bouři. Ale to berte spíš jako lehkou ironii. Všechno se v životě stejně přečíst nedá a jak jsem se dnes dozvěděl od mého mladého kolegy, nastane doba deseniorizace, tak se mám na co těšit. Pekárik by nbyl špatný, ale jak jsem tak pozoroval toho našeho Cissé, jestli on ho náš Karel na něco nepřipravuje (např. na stopera)? Ale to je jen taková úvaha, tak nezvedejte hned obočí. Sokrates55

                    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2008 18:23 |  
                      0 0

                      Ještě se moc omlouvám, ale nerad bych opomenul popřát i Vám pane (zz) a samozřejmě i všem ostaním moc a moc zdraví a i trochu štěstíčka v novém roce a Slavii taky. Sokrates55

                    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                      slaviator     před 15 lety 30.12.2008 18:48 |  
                      0 0

                      Tak já si toho Tolstoje vybral sám, matka se zhrozila, že prej proč... Že tohle se dřív muselo číst povinně, a já si to vyberu dobrovolně... Ale chtěl jsem to a prosadil si to. I když, ona to není úplně nejlehčí četba, jak tak zjišťuju... Ale mě tohle fakt baví. Dřív jsem čet opravdu hodně, dvě i tři knížky za měsíc... Jednu historickou, jednu "normální" a kdyžtak i jednu o fotbale... A nejvíc ze všech se mi líbil snad Pád Paříže od Iljy Erenburga... A historický románový cyklus od Th.Manna Mládí krále Jindřicha IV. (Navarrského) a Zrání krále Jindřicha IV... Díky za to doporučen í Solženicina, ale zase tak moc času na čtení nemám.:-) Snad přes léto...

                      Ale to je pravda, v životě se vše přečíst nedá. A kor, když na trhu je tolik nových knih. Já to vyřešil na Vánoce šalamounsky, řekl bych. Ponakupoval jsem rodině hromady knih, které jsem myslel, že by je mohly zajímat... A pak si je časem ještě sám půjčím, abych si je také přečetl..:-))

                      Cissé na stoperu... Nevím, nevím.. Ale co mě napadlo už také, je to, že potřebujeme konstruktivního stopera. To je nedostatkové zboží. A zda-li by nestálo za úvahu popřípadě na stoperovi zkusit Míšu Tavarese... Jenže tam je ten problém, že by pak chyběl v záloze:( A taky to, že občas prostě stejně jako Tijany prostě "vypustí" a jindy hraje až moc lehkovážně, což by si na stoperu určitě dovolit nemohl... Ale ta lehkost, s jakou odebírá míče, jak rozdává přihrávky... To by se mi právě na tom "stoperu" líbilo moc a moc.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      DrFe1     před 15 lety 30.12.2008 17:34 |  
      0 0

      Takže na jih říkáš. Dortmund je od Edenu na sever, Kerkrade taky a Letná naštěstí taky :-) Uvidíme kde nakonec skončí, na Slávii to bohužel nevypadá :-(

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        zz     před 15 lety 30.12.2008 19:31 |  
        0 0

        Na jih k Poborskému.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2008 17:38 |  
      0 0

      Máte pravdu Wommi,
      ale teď už je to v podstatě jedno. Já slyšel i o Basileji a také o Stade Rennes a také turcích. Tak to nechám už být. Jen to nemuselo být takové divadlo. Co určitě vím, Slavie nabídla Matějovi velmi dobrou smlouvu už v létě, ale Matějovi je 31 let a nějaké to euro si opravdu zaslouží a tak mu ho moc přeju a ať se mu daří. Sokrates55

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        Wommi     před 15 lety 30.12.2008 17:51 |  
        0 0

        zdravim..co si budeme povidat,..kdyz prumerni cesti hraci jezdi do druhych a tretich lig do nemecka a slusne si vydelaji,..kolik muze brat clovek v dobrem tymu v lepsi lize..urcite tolik o kolika se mu v GL lize nesni..a uprimne receno,..byl by blazen kdyby takovou nabidku odmitl,..ve finale fotbalistou nemuze byt cely zivot a kazda koruna se hodi..

        v te souvislosti bych odkazal na clanek na sportu s ivo ulichem,...libi se mi jak nalozil s financemi ktere vydelal fotbalem a klobouk dolu pred tou odvahou..snad se mu to bude vracet i nadale.
        M.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          slaviator     před 15 lety 30.12.2008 18:54 |  
          0 0

          Průměrní fotbalisté hrají i v Nizozemí, viz Bajer...

          A... Ivóó Ulich..!:-)) Btw já ten článek nečet dneska, jak s nima naložil? Jinak slyšel jsem, že má snad i jeden ten skybox v Edenu koupenej... Aspoň něco takového proběhlo tiskem když se otvíral.. :)

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          slaviator     před 15 lety 30.12.2008 18:54 |  
          0 0

          Průměrní fotbalisté hrají i v Nizozemí, viz Bajer...

          A... Ivóó Ulich..!:-)) Btw já ten článek nečet dneska, jak s nima naložil? Jinak slyšel jsem, že má snad i jeden ten skybox v Edenu koupenej... Aspoň něco takového proběhlo tiskem když se otvíral.. :)

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

            slaviator     před 15 lety 30.12.2008 18:55 |  
            0 0

            ... nebo ten Čech Quan(s)ten... či jak se to píše.. Vůbec ho neznám, odkud je, co tam dělá, jen to, že je ve SPortu furt psanej v kolonce "legionáři". Tak když tam mohou hrát takovýhle hráči, tak...

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

              quelhar (admin)     před 15 lety 30.12.2008 19:11 |  
              0 0

              Tak koukam, ze tenhle hrac ma 6 startu za ceskou U19 a 2 starty za U21. Ale taky o nem slysim poprve. Holandan, co ma z nejakeho duvodu ceske obcanstvi.

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                slaviator     před 15 lety 30.12.2008 20:51 |  
                0 0

                Ty brďo.. :) Jinak třebas italský obránce Panucci by taky mohl mít české občanství, jeho máti byla Češka... Tyhle prostě do reprezentace bych bral stoprocentně, kdy jeden z rodičů byl Čech. V případě, jakým je třebas Tavares (nebo ti různí chorvatští Brazilci, viz Eduardo; Poláci, ale i Španělé (!) mají v kádru taky Brazilce...) , tak to jsem tak troch una vážkách...

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

                slaviator     před 15 lety 30.12.2008 20:52 |  
                0 0

                díky, "večír" si počtu.. :)

  18. Re: Anketa Slávista podzimu 2008

    tolsimir     před 15 lety 30.12.2008 17:35 |  
    0 0

    Tak Sparta ziskala Hubnika. Podle meho zdroje ale na nej nema opci. Naopak bude mit opci na Manuela Palice ze Salzburgu

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      tolsimir     před 15 lety 30.12.2008 17:36 |  
      0 0

      *Pamice

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        slaviator     před 15 lety 30.12.2008 17:46 |  
        0 0

        Hubníka... Hmm... A to já si říkal, že spíše asi bude chtít zůstat v cizině. Ale pokud neměl nabídky, což je možný, tak se není co divit no. Ve Spartě si zahraje, v FK M. by seděl furt na tribuně...

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

      quelhar (admin)     před 15 lety 30.12.2008 17:57 |  
      0 0

      Tak to opravdu vypada, ze Sparta privede zbesile kdejakeho cizince. Moc neverim, ze to bude fungovat.
      Navic opet privadi stopera jen na hostovani, takze za rok budou muset opet resit, jak nahradit Hubnika. No a samotny Hubnik prakticky rok nehral. To muze dopadnout stejne jako s Kucerou.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

        zz     před 15 lety 30.12.2008 19:30 |  
        0 0

        Zdravím quelhare,
        a to není příchodu cizinců konec. Ve hře je spousta jmen. Vypadá to, že se Sparta nechce spálit, tak je většinou přivede na hostování s opcí, u Hubníka bez opce.
        Uvidíme, jak to bude fungovat.
        Slávia se musí zaměřit hlavně na sebe. Ostrava má zájem o hostování Fořta. Nejméně oslabí patrně Bolka.
        S předstihem Ti přeji úspěšný rok 2009.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          quelhar (admin)     před 15 lety 30.12.2008 19:46 |  
          0 0

          Zdravim. Rozhovor s Fortem jsem cetl. Sam to nevidi moc nadejne, ale bylo by rozhodne zajimave ho videt zpet v lize.
          Diky za prani, taky preju nejen tobe, ale i vsem ostatnim diskutujicim a hlavne Slavii alespon takovy rok, jako byl pro Slavii ten letosni. No a snad se povede i ta LM.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

            DrFe1     před 15 lety 30.12.2008 20:22 |  
            0 0

            Kde hraje Fořt ? Naposledy jsem zaregistroval, že hostuje v nějákém bruselském týmu (ne Anderlechtu :-) ) Ale to už je docela dlouho.

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

              zz     před 15 lety 30.12.2008 20:35 |  
              0 0

              V Tolouse, první francouzská liga. Ale nehraje, jen občas vysedává na lávce, spíše na tribuně.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2008 19:46 |  
          0 0

          Také zdravím Quelhara a (zz),
          to je právě problém soudruha Chovance, že to chce umlátit kvantitou a paksi hledat alibi v tom smyslu " vždyť jsm Vám přivedl vy moji milí asistenti tolik hráčů a vy s nimi neumíte pracovat........" Sami víme, jakou má dnes Hubník kvalitu a on ji neměl až tak zase velkou ani před odchodem k rusům. A ten Pamič je na odchodu už dlouho, v Salzburku snad ani moc nehrál. Ale správně říkáte, soustřeďme se na sebe a Spartu ať řeší jiní. Zvláště teď, co už Košťál zdrhá pryč a hlavně před FÚ Praha 7. To asi bude ještě pěkný kolotoč. A nějak nám znervozněl i pan Vacek. Slávie má vcelku slušný základ hráčů, kostra zůstane a doufám, že i M.Suchý. Ale ten Pekhart by byl "dobrej". Sokrates55

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

            slaviator     před 15 lety 30.12.2008 20:55 |  
            0 0

            Od Košťála je to svinstvo, teď budou Čechy půl roku bez svého zástupce a místopředsedy... Nemohl odejít "normálně" před volbama. Ale hlavně, že se tak bil za to, aby byla valná hromada až v červnu, sice to odporuje stanovám, ale to se dá přece zpětně odhlasovat jako že je to legitimní...

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2008

          slaviator     před 15 lety 30.12.2008 20:51 |  
          0 0

          Do Čech se nevrátí, když sem nechce jeho manželka :)