O Slavii

Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

Po minulých dvou úspěšných víkendech tentokrát mládež posbírala méně vítězství. Bez ztráty bodu ve svých soutěžích zůstávají A a D žáci a také ženské áčko a dorostenky.

A tým
Gambrinus liga měla reprezentační přestávku, několik hráčů z širšího kádru áčka nastoupilo za béčko na Vltavínu.

B tým
Loko Vltavín - Slavia B 3:2

V tendenčně vedeném utkání slávisté dokázali vzdorovat domácím do poslední minuty, kdy bohužel padl rozhodující třetí gól. Zůstávají tak v ČFL i po pěti kolech bez jediného bodu.

A + C dorost
Utkání pátého kola první ligy staršího i mladšího dorostu proti Opavě bylo o deset dní odloženo, dorostenci tak mají o víkendu volno a s Opavou se utkají až 14. září.

B + D dorost
Bohemians 1905 A - Slavia B 5:2
Bohemians 1905 C - Slavia D 2:0

středa 8.9., 11:00, Bystřany: Teplice B - Slavia B
středa 8.9., 13:15, Bystřany: Teplice D - Slavia D
B dorost podlehl o rok starším hráčům Bohemians na jejich hřišti o tři branky, po čtyřech kolech má na kontě stále šest bodů a ve středu dohrává odložený zápas v Teplicích. D dorost porážkou od C dorostu Bohemians ztratil první body, má tak před dohrávkou v Teplicích devět bodů.

A + C žáci
Most A - Slavia A 0:1
Most C - Slavia C 0:5

A žáci po výhře v Mostě zůstávají na prvním místě tabulky bez ztráty bodu. C žáci rovněž zvítězili a zůstávají druzí, když ztratili body jen jednou remízou.

B + D žáci
Slavia B - Nový Bydžov A 1:4
Slavia D - Nový Bydžov C 3:2

Divizním starším žákům se tentokrát nedařilo a podlehli doma Novému Bydžovu, čímž ztratili první body v sezóně. Mladším žákům se podařilo zvítězit a zůstávají s plným počtem bodů.

Ženy A + dorost
Slavia - Pardubice 9:0
Slavia (dor.) - Pardubice (dor.) 6:0

O vítězstvích žen a dorostenek jsme informovali v samostatném článku, oba týmy zůstávají bez ztráty bodu, klíčové derby je na programu už následující kolo.

Ženy - žákyně
Slavia (st.ž.) - Plzeň (st.ž.) 1:1
Slavia (ml.ž.) - Plzeň (ml.ž.) 2:3

Žákyně do soutěží vstoupily vyrovnanými zápasy proti Plzni, starší berou bod za remízu, mladší podlehly o branku.

Hlučín
Znojmo - Hlučín 1:0

Také Hlučín, podobně jako béčko Slavie, zůstává bez bodu. Jeho situace je však vážnější, 2. liga má za sebou už šest ze třiceti kol. Za Hlučín nastoupili v základu Berkovec, Kindel, Mareš a Milutinovič, při střídáních se do hry dostali také Hošek, Zahálka a Vaněk. Červené karty inkasovali v zápase oba krajní obránci Kindel a Mareš, oba po druhých žlutých za zbytečné fauly ve středu hřiště. Krátký report ze zápasu najdete zde.

Tabulky všech soutěží najdete na stránkách svazu zde.

Komentáře (58)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

      Gordon (host)     před 14 lety 06.09.2010 17:45 |  
      0 0

      ze bychom nabrali 198. zaloznika okolo triceti, co pred rokem odesel ze slavie protoze chtel byt v zahranici a slavie pro nej nebyla dost dobra... davej tipy spise na utocniky

      • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 06.09.2010 17:57 |  
        0 0

        tak na rozdil od LJ ( při vší úctě k němu ) Ruda má týmu aspon co dát a trochu ho nakopnout. Záložníků máme pravda hodně ale že by nějakýho co se aspon přibližuje umem Skácelovi o tom tedy nevím.

        • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

          jarmik     před 14 lety 06.09.2010 18:16 |  
          0 0

          U nás by se 100% prosadil, ale nepřijde...

      • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

        Troubi     před 14 lety 07.09.2010 10:02 |  
        0 0

        presne tak, bejval to muj nejoblibenejsi hrac, ale bohuzel si nevidi ani na spicku nosu. nebrat ani nahodou zida

        • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

          Viking     před 14 lety 07.09.2010 11:47 |  
          0 0

          Ani náhodou. Kolenovrt co zase zdrhne při první nabídce z Turkmenistánu. Zajímají ho jenom prachy, Slavia je mu u prdele.

    • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

      Petha     před 14 lety 07.09.2010 11:56 |  
      0 0

      Dobry, jak z FIFA 2000 :)

  1. prachy!!!!!!!!!!

    Kunetice     před 14 lety 07.09.2010 10:04 |  
    0 0

    Co tady pořád nakupujete a za co???????????

    • Re: prachy!!!!!!!!!!

      Khadgar     před 14 lety 07.09.2010 10:31 |  
      0 0

      doporučuju studenej obklad na čelo...

      • Re: prachy!!!!!!!!!!

        Jakubisko     před 14 lety 07.09.2010 12:19 |  
        0 0

        Raději mast na hemoroidy.

        • Re: prachy!!!!!!!!!!

          Jiri1     před 14 lety 07.09.2010 12:27 |  
          0 0

          Zdravim, nechci , coz o to, drobnejsi sponzori, kteri by zaplatili naky hostovani ci prestup by se nasli, ale najde se sponzor , ktery zachrani alespon nasi mladez, treneri pry vyplaty nevideli, no rekneme dost dlouho, je pry planovana redukce mladeznickych celku a ma dojit i na redukci placenych bafiku a treneru mladeze , mysli to opravdu nekdop vazne , jde jen o famy, nebo opravdu v nakem horizontu to nekdo opravdu planuje , to uz neni cesta do pekel, to je cesta za hranice totalni blbosti....

  2. Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

    rek     před 14 lety 07.09.2010 17:45 |  
    0 0

    Tak se tak koukám na zápas jedenadvacítky proti Islandu a v základu namátkou Pekhart, Vácha, Dejmek, Hošek, Gecov.....Smutný to pohled na výsledek Jarolímovy koncepce

    • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

      Troubi     před 14 lety 07.09.2010 18:10 |  
      0 0

      Jezismarja doprdele, na tohle se snad uz neda ani reagovat slusne. Fajn, Jarolim po tom, co tu udelal kus prace, vsechno zesral. Rozprasil co se dalo, tym nema vysledky, nema ani hru, nema potencial. Ale poslouchat dokola ty kecy a breceni o zbaveni se Dejmku, Hosku a Gecovu uz me fakt nebavi. Gecov ve svy dobe na Slavii ani omylem nemel a pochybuju, ze by ho doted bavilo sedet na lavici. Hosek kdykoliv vlezl na hriste,tak horel jak papir, o Dejmcich se snad nema cenu ani bavit. Vacha vyslovene paberkuje uz nekolik sezon,at je kdekoliv a Pekhart tu nepredvedl zhola nic. Tohle prirovnavani maximalne prumernejch ligovejch hracu k bohum se kterejma bychom byli uplne v pohode me nebetycne vytaci..... Kdo si na ty Dejmky a Gecovy vzpomnel,kdyz jsme vitezili a hrali top fotbal?(krome vecne nespokojenyho tantala:))

      • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

        plihix     před 14 lety 07.09.2010 18:19 |  
        0 0

        přesně tak.

      • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

        rek     před 14 lety 07.09.2010 18:44 |  
        0 0

        Dovalil asi bude podle tebe pěknej kreten když si ty hrače vyhledl do reprezentace...

        • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

          rek     před 14 lety 07.09.2010 18:45 |  
          0 0

          a mimochodem co bychom dnes dali za Pekharta

          • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

            quelhar (admin)     před 14 lety 07.09.2010 21:12 |  
            0 0

            Urcite ne 20M jako Pelta a jeho tym investoru, protoze ty prachy proste nemame...

        • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

          Troubi     před 14 lety 07.09.2010 21:27 |  
          0 0

          ne,kreten jsi ty,protoze jsi vubec nepochopil,co jsem napsal. nevim co ti k tomu vic rict

          • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

            rek     před 14 lety 08.09.2010 10:38 |  
            0 0

            totež bych mohl říct já o tobě

            • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

              Troubi     před 14 lety 08.09.2010 14:11 |  
              0 0

              v poradku,jsem s tim smiren:)

      • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.09.2010 18:51 |  
        0 0

        Tvé myšlení je značně krátkozraké. Jak vidíš, tyhle hráči hrají v reprezentaci do 21 let (ano, to nejlepší by mělo hrát už částečně v A viz. Suchý, Necid), tudíž budou zřejmě to "nejlepší" do této kategorie, co běhá na "českých" hřištích. A kvalifikaci zvládli až na jeden zápas s Němci jednoznačně. Přínos těchto hráčů není samozřejmě v tom, že by okamžitě naskočili do A mužstva a mohli jsme s nimi se všemi hrát. Jejich přínos je v tom, že budou čekat na svojí chvilku slávy, kterou můžou chytit za pačesy. Asi jako Necid. A stejně jako Necid měli jít tito hráči na hostování bez opce po lize a ne se jich zbavovat. Zároveň můžeš ušetřit za nákup hráčů horší garnitury zvenčí, jakých Karel předvedl několik.

        • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 07.09.2010 19:26 |  
          0 0

          včem byl Hošek horší než Vomáčka, včem je Gecov horší než Vasilijevič nebo jak se jmenoval, o Dočkalovi a Pekhartovi se bavit nemusíme, de o to že místo přestárlých náhradníků sme mohli mít minimálně náhradníky pro které ta slavii aspon trochu něco znamená, kteří mají potenciál a kteří jsou zadarmo, to že to někdo nepochopí je jeho věc, že to Jarolím posral se tu píše opravdu skoro pořád a nepřestane se dokud jeho éra neskončí, jelikož stále trvá nezbývá než kroutit hlavou a neustále o tom psát.

          • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

            denydzlSKS     před 14 lety 07.09.2010 20:42 |  
            0 0

            Hošek je podprůměrnej stoper a je horší než Vomáčka, ale mě by spíš mrzel Dejmek(stoper) ten je jasně lepší než Hošek;
            Gecov - nesahá Švecovi, Abrahámovi, Trappovi, Tavaresovi a Raguedovi ani po kotník levý nohy(nechápu proč ho srovnáváš s ofenzivním záložníkem Vasiljevičem - resp. chápu, hodí se ti, že to byl totální přešlap)
            Dočkal - není lepíš než MČerný ani než Grajciar, kteří na jeho pozici hráli.
            Pekharta jsme prodali v 16ti letech do Anglie, hodláš to teď někomu vyčítat?

            • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

              denydzlSKS     před 14 lety 07.09.2010 20:49 |  
              0 0

              Navíc bych ještě dodal, že jsme těch hostovaček bez opcí využívali hojně....dokud nám to ty týmy "žraly", pak jim holt došlo, že je lepší tam dát svýho mladýho kluka, se kterým můžou počítat na několik let a popř. ho zpeněžit, než nějakýho nadějnýho kluka odjinud, který tam bude jen půl roku a pak honem zpátky.

          • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

            quelhar (admin)     před 14 lety 07.09.2010 21:17 |  
            0 0

            Ted je otazka, kde by byli Gecov, Dockal a Vacha, kdyby sedeli dva roky ve Slavii na lavici nahradniku nebo hrali v becku. Troufnu si tvrdit, ze by nebyli tak dobri jako dnes jsou a v repre by misto nich hrali jini. A bohuzel - vsichni z nich odesli v dobe, kdy jsme tu meli kvalitnejsi fotbalisty, kteri meli uspechy.

            Mimochodem, je super, ze ma U21 takove uspechy, ale uprimne receno - kam to dotahl Liberec s asi sesti takovymi exslavisty v sestave loni, to si urcite vsichni pamatuji...

            Posilat hrace na hostovani bez opce po ligovych tymech muzes jen omezenou dobu, nez si hrac rekne, ze bude lepsi hrat v jinem tymu delsi dobu a mit svou jistotu.

            • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

              hiker42     před 14 lety 07.09.2010 21:44 |  
              0 0

              souhlasím s Gecovem a Váchou, ne tak s Dočkalem, na jehož místo se koupil za velký peníze Marek Jarolím. Pustit Dočkala, to byla chyba.

              • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

                marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 07.09.2010 21:54 |  
                0 0

                Tak to později ale přiznalo i vedení, že v případě Dočkala chybovalo.

        • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

          lassiter     před 14 lety 07.09.2010 19:44 |  
          0 0

          Většina z nich, ne-li všichni, na hostování bez opce byla. Jenže svět není dokonalý a všechno nefunguje podle toho, jak si přeje Slavia. Něco jinýho si může přát hráč, jeho agent a kluby, do kterých bysme chtěli hráče bez opce posílat. Tady prostě vyrostl jeden zcela mimořádnej ročník a udržet všechny pár let ve Slavii po hostováních bez opcí určitě možný nebylo. Hráči by určitě tři roky čekali tu na Kladně, tu ve Střížkově až tady dostanou šanci a prodlužovali by s nadšením smlouvy... Je problém, když kvalitní mladý nevyrostou a zdá se že je i problém, když jich najednou vyroste strašně moc :-) My jsme (kromě sportovních úspěchů) z tohodle "problému" vytěžili asi 300m na prodeji hráčů, což zas není tak hrozný :-)

      • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.09.2010 19:38 |  
        0 0

        ok, ale tenhle pristup nas privedl tam, kde ted jsme.. meli jsme relativne levne hrace, z nichz nektere bychom mohli jeste v budoucnu zpenezit (dejme tomu Vacha, kdyz ne Gecov). Misto toho jsme si poridili hromadu jinych, kteri - predpokladam dostali o dost vyssi platy, nez hraci z becka, jejichz trzni cena je temer nulova (nektere dokonce nikdo nechce ani zadarmo) a kteri odvadeji stejne prumerne nebo i horsi vykony.. Vomacka hori jak Hosek, nemluve o Bestovi, Naumovovi, Abrahamovi, Vasiljevicovi, apod...

  3. Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 07.09.2010 20:26 |  
    0 0

    Když vidim, kolik našich odchovanců hraje za 21 a my je odkopli, tak je mi zle.

    • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

      skman     před 14 lety 07.09.2010 22:51 |  
      0 0

      ber to tak ze vsichni by najednou u nas hrat pravidelne nemohli a tudiz by ani v repre nebyli...

  4. Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 07.09.2010 22:15 |  
    0 0

    Tak reprezentace kráčí dále do propasti.

    • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

      tantalos     před 14 lety 07.09.2010 23:43 |  
      0 0

      Nejen reprezentace, ale celý český fotbal kráčí kamsi hluboko, což dokumentovala Slavia s Pardubicemi, Sparta se Žilinou a nároďák s Litvou.
      Důvod je jediný - Bílek, Chovanec a Jarolím jsou stejní idioti. Vedou mužstva k tomu, aby "nedělala chyby", ale ne k tomu, aby hrála. Je to jejich typická připosranost a fakt, že jim v česku obvykle stačí přesvědčot soudce, aby pískl pár trestňáků u soupeřova vápna, případně pentli.
      Jsou připosraní - stačí jediná chyba třeba Jaakkoly a hned ho odepisují. Hledají viníky v hráčích, kteří udělají kiks. Jenže kiksy dělají i ty nejskvělější hvězdy ve Španělsku a Anglii. Češi vedou mančafty k tomu, aby plnily úkoly, ale ne aby hrály s potěšením.
      Mimochodem k té předchozí diskusi o U-21.
      Quelhar má pravdu, že hráči jako Dejmek, Gecov a Hošek by se ve Slavii neprosadili. Důvod: především spočívá v hysterickém trenérovi, který jim nedá důvěru, naopak je znervózní tím, že na ně svalí každý svůj kiks a špatně stanovenou taktiku.
      Jinak k diskutujícím, kteří tady haní Dejmky a spol. bych řekl jediné: pod dobrým trenérem dobře hrají a jejich mezinárodní úspěchy to dosvědčují.
      Ale zatímco chápu, že Hošek a Dejmek šli pryč, fakt, že Rosen prodal Váchu a Kovaříka považují za jasný důkaz toho, že dochází k rozkrádání, tunelování Slavie. Pustit takové hráče a vlastně skoro zadarmo, potvrzuje můj názor, že Rosen je ještě větší škůdce Slavie , než byl Čepička.

      • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

        Jakubisko     před 14 lety 08.09.2010 01:39 |  
        0 0

        Tobě Čepička vyvraždil rodinu nebo proč o něm píšeš v každém příspěvku? Jinak jsem přesvědčen, že Vácha je v Liberci pořád jenom na hostování.

        • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

          Viking     před 14 lety 08.09.2010 07:35 |  
          0 0

          Reprezentace U21 není měřítko. Až se prosadí do áčko, budiž.

        • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

          tantalos     před 14 lety 08.09.2010 09:06 |  
          0 0

          Čepička zorganizoval rozehnání poměrně kvalitního kádru poválečné Slavie, vynutil si např., aby Pepi Bican odešel, jestli se nemýlím, do tehdejšího předchůdce Dukly. Na rozdíl od Rosena a spol. nepřipravil Slavii o stadion, ale "jen" o hráče..
          Jinak tvé přesvědčení, že Vácha je jen na hostování, je mylné, letos v létě se hostování změnilo v přestup.

          • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

            tantalos     před 14 lety 08.09.2010 10:08 |  
            0 0

            Abych byl přesný, cituji:
            Věčná Slavia (autor Houška, vydala Olympia 1992)... str 215
            ... Čepičkův projev na zasedání stítho výboru pro tělovýchovu a sport ... ministr národní obrany, který ve vládě zodpovídal i za tělovýchovu, (Čepička) se v něm rozhovořil o Bicanovi. Ze široka a tvrdě. Konstatoval, že Josef Bican je představitelem starých proklatých buržoazních časů a že musí z českého fotbalu zmizet....
            Bican vzpomínal: Dali by krumpáč a lopatu a tátové se chodili dívat s dětmi a říkali jim, podívej se, tamhle kope Bican...
            táž kniha str 207.... :
            Sedm členů prvního mužstva Slavie bylo povoláno do ATK. Jmenovitě: Hemele, Ipser,Jonák,Pajkrt, Trnka, Trubač, Vlk.... Ostrava, ocelové srdce socialistické republiky, musela být posílena... a tak odešli ze Slavie do Vítkovic ... Vasil Buchta a Josef Bican

      • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

        skman     před 14 lety 08.09.2010 09:53 |  
        0 0

        za nedlouho se budes moci presvedcit jestli se aspon poucili letosni A dorost se jevi celkem slibne... otazka zustava jestli hrace dokazi udrzet a motivovat pro A tym

      • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

        martynko     před 14 lety 08.09.2010 12:36 |  
        0 0

        S první půlkou příspěvku naprostý souhlas. Domnívám se, že ta připosranost je do určitý míry psychologický následek mafiánsko-amatérského pojetí práce lidí v českém fotbale. V českém fotbalu prostě není dost idealistů, kteří by měli nějakou dlouhodobější vizi a chtěli něco vytvořit nejen pro (nejlépe okamžitý) zisk, ale i ryze pro blaho fotbalu a fanoušků. Je to vlastně to samý, co česká politická scéna.

    • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

      Nax     před 14 lety 08.09.2010 08:44 |  
      0 0

      Tady by taky hodne pomohla vymena trenera. Kdyz se podivam na zakladni setavu, kde jsou ve stredu dva defenzivni zaloznici a na prave strane nikdo, tak tomu moc nerozumim.

  5. Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

    DrFe1     před 14 lety 08.09.2010 01:43 |  
    0 0

    Bílek, Hašek, Jarolím, Rosen ven !!!

    • ??????????????????

      Kunetice     před 14 lety 08.09.2010 13:05 |  
      0 0

      to jsou pijavice ty se pevně drží.

  6. Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

    Viking     před 14 lety 08.09.2010 07:50 |  
    0 0

    Bylo včera zajímavé sledovat, že ve spoustě zápasů se nastavovalo klidně 4-5 minut, zatímco (údajný) trend by měl jít proti tomuto, v lize se třeba nastavují maximálně dvě minuty.

    • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

      Jakubisko     před 14 lety 08.09.2010 12:22 |  
      0 0

      Nejde ani tak o trend jako o nové pravidlo, že se nenastavuje automaticky půlminuta za každé střídání...

    • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

      quelhar (admin)     před 14 lety 08.09.2010 12:46 |  
      0 0

      Extrem byl ve Skotsku - nastaveni pet minut a vitezny gol Skotu v case 96:30...

  7. Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

    jiras     před 14 lety 08.09.2010 12:23 |  
    0 0

    Já měl včera pocit, že se Bílek musí radit s Jarolímem, protože jak hra, tak taktické chyby byly úplně stejné. Ordinovat postupný útok kádru, který není o moc lepší než soupeř, je prostě blbost, to si můžou dovolit Španělé nebo Barcelona (což vyjde skoro nastejno). Snaha postavit své oblíbence za každou cenu, byť na jiná místa v sestavě, než kam patří, mi taky někoho připomíná. A výmluvy na nafilmovanou penaltu, že to mohlo vypadat jinak, to už je na facku.

    • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

      DrFe1     před 14 lety 08.09.2010 12:57 |  
      0 0

      Kromě toho je tam podobnost i v tom, že jsou oba na místě drženi svými nadřízenými spíš z nějákého kamarádství nebo podobných pohnutek, přestože jejich výkony jsou tragické a dávno volají po odvolání. Haška tam Bílek dosadil bez jakéhokoliv výběrového řízení resp. doporučení odborné komise a drží ho tam ač se to od začátku ukazuje jako jednoznačný omyl. O Jarolímovi netřeba nic dodávat, toho Rosen neodvolá ani kdyby jsme sestoupili do přeboru.

      • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

        hiker42     před 14 lety 08.09.2010 14:22 |  
        0 0

        k té podobnosti bych dodal navíc jen jejich mluvený projev na úrovni absolventa speciální školy

        • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.09.2010 14:45 |  
          0 0

          No a aby toho nebylo málo, tak mají i stejný účes ;-) Ono to asi nebude nejlepší, když jim jde sluníčko/zima "rovnou" na mozek..

          • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.09.2010 16:59 |  
            0 0

            Me tedy hlavne zarazilo, ze se hrala priprava s lotysskem, kde se v prvni puli zjevne neosvedcila sestava s Pudilem na levem beku a Polakem vedle Husbschmanna. Hra se rozhybala az posunem kadlece nalevo, pak jsme meli dva vyrovnany krajni beky a kdyz odesel i zoufaly Polak a prisel Necka, dalo se na to i koukat.

            Nevim, proc se pak priprava hraje, kdyz trener zas nasadi to, co si usmyslel, ac to nefungovalo.. Polak je z formy a byl opet nejhorsi na hristi, Dan Pudil - byt bych ho do slavie zas bral, nema kvalitu na to, aby hral beka na tyhle urovni. Utok Fenin - Baros taky nedava moc velkej smysl, kdyz se hraje do plnejch...

            • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.09.2010 17:09 |  
              0 0

              Máš pravdu, já už ani nemám sílu abych si všechny tyhle "neschopnosti" pamatoval i u repre. I u Slavie už z toho začínám být tak unavený a rezignovaný, že už to přestávám pomalu řešit. Letargie..

          • Re: Slávistický víkend (4. - 5. 9.) - výsledky

            jiras     před 14 lety 08.09.2010 18:14 |  
            0 0

            Nebo třeba rohy na prvního protihráče, dva zbytečné štíty a celková připosranost hry.

    • Re: Off topic humor

      Jakubisko     před 14 lety 10.09.2010 11:11 |  
      0 0

      No, moc to tedy vtipem nehýřilo.