Mládež

Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

O víkendu skončily mládežnické soutěže a konečná umístění slávistických týmů naleznete spolu s výsledky posledních kol v článku. Slavia potvrdila, že patří ke špičce v práci s mládeží a všechny její týmy skončily nejhůře na třetích místech, tituly si ve svých soutěžích letos připsaly výběry U18, U15, U14 a U12. Patnáctku čeká ještě ve středu a čtvrtek celorepublikové finále starších žáků v Sokolově.

Dorost U19
Kanonádou v Plzni završil slávistický nejstarší dorost poměrně úspěšnou sezónu, ve které mu však titul utekl o dva body, Mladá Boleslav totiž nezaváhala a v Jihlavě také zvítězila. I tak se jedná o nejlepší výsledek týmu U19 za poměrně dlouhou dobu, druhých míst má sice Slavia z posledních let několik, ale nikdy nebyla tak blízko titulu jako letos. Konečná bilance týmu je 21-8-5 (průměr 2,09 bodu na zápas), skóre 77:34, což je druhý nejvyšší počet vstřelených branek, druhý nejnižší počet inkasovaných branek a nejlepší skóre v celé soutěži. Výkony a výsledky tohoto týmu jistě zaslouží uznání a zároveň znamenají příslib, že ani v příští sezóně by nemusela juniorka Slavie hrát v juniorské lize jen vedlejší roli.
Plzeň U19 - Slavia U19 0:6

Dorost U18

Zastřílela si také osmnáctka do sítě Rapidu Liberec. Slávisté svou soutěž vyhráli s celkovou bilancí 26-2-2 (průměr 2,67 bodu na zápas) a impozantním skóre 155:28. I příští sezónu by tak nejstarší dorost Slavie mohl hrát špičku nejvyšší dorostenecké soutěže.
ŽSlavia U18 - Rapid Liberec U19 8:0

Dorosty U17 + U16

Sedmnáctce se klíčový zápas o titul bohužel vůbec nepovedl, v Hradci prohrála vysoko 7:3 a končí tak na celkovém druhém místě, tři body za svým přemožitelem. Celková bilance týmu je 22-1-3 (průměr 2,58 bodu na zápas) a skóre 121:31. V tomto případě lze mluvit o svým způsobem zaslouženém titulu pro Hradec, který má jak více vstřelených branek tak méně obdržených. Šestnáctce už o nic nešlo, ta měla jisté své třetí místo už před zápasem. Podařilo se jí však porazit mistra své soutěže na jeho hřišti, což je jistě cenný skalp. Celkově tak slávisté v této kategorii uhráli bilanci 19-4-3 (průměr 2,35 bodu na zápas) a skóre 147:36, na první Hradec nakonec ztratili osm bodů a na druhou Spartu bodů pět. U16 je tak jedinou kategorií v rozmezí U19-U14 (kde soutěže spadají přímo pod FAČR nebo pod ŘKČ a kde se zveřejňují tabulky), kde skončila Slavia až za Spartou.
Hr. Králové U17 - Slavia U17 7:3
Hr. Králové U16 - Slavia U16 2:5

ŽŽáci U15 + U14

Titul naopak slaví nejstarší žáci, kteří potvrdili roli favorita a uhráli si sami potřebné tři body v Písku. Protože Budějovice navíc podlehly Spartě, získali by titul bez ohledu na vlastní výsledek. Celková bilance slávistů je skvělá: 25-0-1 (2,88 bodu na zápas) a skóre 162:15. Druhé Budějovice skončily nakonec za Slavií o pět bodů, třetí Sparta ztratila bodů patnáct. Slávisté tak postoupili do republikového finále, kde se utkají mezi sebou vítězové všech pěti nejvyšších divizí této kategorie o titul mistra republiky. Soupeři Slavie budou domácí Sokolov, Baník Ostrava, Mladá Boleslav a Slovácko, hraje se už tuto středu a čtvrtek! Patnáctku navíc následující víkend čeká fotbalový svátek, velmi kvalitně obsazený turnaj All Stars Cup, který se hraje doma v Edenu. Pokud chcete vidět v akci slávistické naděje v konfrontaci se světovou konkurencí, zavítejte do Edenu!
Naprosto dominantní byl pak na domácím poli tým U14, který neztratil za celou sezónu ani bod (26-0-0, samozřejmě průměr 3 body na zápas) a završil sezónu se skóre 195:11. Titul získali slávisté v této kategorii s náskokem 18 bodů na druhou Bohemku a 22 bodů na třetí Spartu.
Písek U15 - Slavia U15 0:6
Písek U14 - Slavia U14 0:9

ŽŽáci U13 + U12

Mladší žáci zakončili sezónu vysokými výhrami nad Pískem. FAČR v soutěžích mladších žáků nezveřejňuje tabulky (aby se zápasy nehrály na výsledek ale za cílem správného vývoje hráčů), podle neoficiálních tabulek (z webu vysledky.lidovky.cz) skončila U13 na třetím místě za Spartou a Příbramí s bilancí 21-0-5, U12 pak svou soutěž vyhrála bez ztráty bodu.
Slavia U13 - Písek U13 20:2
Slavia U12 - Písek U12 31:1

Komentáře (123)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

    petrjir     před 11 lety 10.06.2013 16:09 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-gambrinus-liga-12-13/174666/snozik-v-bohemians-skoncil-kdo-ho-nahradi-mozna-slavista-berkovec.html
    Tak doufám, že by to bylo bez opce. Pokud by někde v první lize hostoval, pak by to byla výborná možnost. Otázka, zda k nám jako dvojku Rakovana, který dle návštěvníků juniorky nepřesvědčil nebo někoho jiného. Já bych rád viděl Diviše, který na Slovensku sestoupil.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      Tomski     před 11 lety 10.06.2013 16:33 |  
      0 0

      to by bylo idealní...Diviš by se mi tady taky líbil...jak se jeví Hrubeš ? nevíte někdo ?

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.06.2013 16:38 |  
        0 0

        Co se týče Bohemky a hostování, tak by snad nemuselo zůstat jen u Berkovce. Zrovna on je hráčem, který by už měl hrát první ligu, jestli chce růst. Co se týče toho, jestli by to bylo s opcí nebo bez, tak podle mě bude záležet, jak se vyřeší pozice brankářů teď v létě. Zda se koupí Rakovan, nebo se přivede někdo nový. Diviš by nemusel být špatný tip, rád bych ho tu viděl. :)

        Hrubeš se jeví dobře, stejně jako Malina. Ale k áčku asi povede hodně dlouhá cesta.

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          Tomski     před 11 lety 10.06.2013 17:03 |  
          0 0

          takže ani Hrubeš a ani Malina by dvojkou být nemohli ? Jinak Kusý odpovídal na otázky a příjde mi, že mu osekali funkci ještě víc...jsem zvědav na tiskovku...

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.06.2013 17:06 |  
            0 0

            Pokud by se s nimi počítalo na místo dvojky, tak by jeden z nich dostal šanci v Jihlavě a nechytal by Rakovan, předpokládám.

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              Tomski     před 11 lety 10.06.2013 17:13 |  
              0 0

              takhle jsem o tom nepřemýšlel, ale zase by nedavalo smysl tady mít Rakovana na hostovačce a nedat mu příležitost (vidět ho v akci proti ligovému týmu)...ten Diviš by, ve spojení s Berkovcovým hostováním, byl idealní. Něco odchytáno má a třeba by i Čontyho prohnal...

              • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

                Alanor (admin)     před 11 lety 10.06.2013 17:15 |  
                0 0

                Pokud by přišel Diviš, tak bych se ani nedivil, kdyby ten Berkovec byl s opcí, protože by se s ním těžko počítalo jako s jedničkou i do budoucna. Ale to je jen můj odhad, nemám žádné info, zda by to hostování mělo být s opcí, nebo bez.

                • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

                  Tomski     před 11 lety 10.06.2013 17:20 |  
                  0 0

                  u některých hráčů( např. Koreš, Berkovec) by mohli odcházet hostovat i s opcí...lepší než tady sedět na lavičce a neposouvat je sportovně je lepší na nich vydělat...

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          subHuman     před 11 lety 10.06.2013 18:21 |  
          0 0

          Muj subjektivni nazor je, ze Hrubes je vyrazne lepsi nez Malina, ale ani on na ligu jeste pripraveny neni.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            ortevor     před 11 lety 10.06.2013 20:37 |  
            0 0

            mne prijde naopak lepsi Malina, a dokazal bych si je v budoucnu oba predstavit...a nebal bych se jich na lavicce klidne misto Rakovana, pokud by Berkovec sel hotovat..anebo by klidne jeden z nich mohl jit taky hostovat

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.06.2013 22:36 |  
            0 0

            Sám hodnotit nemohu, neviděl jsem dostatek jejich zápasů. Vycházel jsem s rozhovoru s Petroušem před sezónou a z toho, že oba odchytali zhruba stejnou porci utkání.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      no-nick     před 11 lety 10.06.2013 16:36 |  
      0 0

      Hostovacka v první lize by byla super. Jen víc takových.

  2. Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

    Alanor (admin)     před 11 lety 10.06.2013 17:04 |  
    0 0

    Kusý odpovídal na webu a nepřímo potvrdil to, o čem se již dlouho mluví. Tedy že v klubu končí.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      Tomski     před 11 lety 10.06.2013 17:30 |  
      0 0

      jsem zvědavý jestli příjde Šeterle...je to šíbr ze staré party( Pelta, Horník, Kubíček, Kudela)

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      Betynka58     před 11 lety 10.06.2013 17:50 |  
      0 0

      Z těch jeho odpovědí jednoznačně vyplynulo, že měl (vlastně stále ještě má) hodně omezené pravomoce.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      th     před 11 lety 10.06.2013 17:53 |  
      0 0

      Na přímou otázku ''... Opustíte nás nebo budete odejit? ...'' odpověděl: ''Moje smlouva je postavena jako jednoroční s opcí. Může to dopadnout všelijak.'', takže bych neřekl, že nepřímo potvrdil, ale kontextu ostatních odpovědí to vypadá, že už moc dobře ví, jak to bude a že asi máš pravdu.

      Mimochodem je ohlášená nějaká tiskovka na nejbližší dny?

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.06.2013 17:58 |  
        0 0

        Myslím že odejde po vzájemné dohodě...

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          th     před 11 lety 10.06.2013 18:00 |  
          0 0

          Tak to jedině v případě, že už před tím Řebíček uplatil tu opci. Pokud ne, tak není o čem se dohodovat.

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Tomski     před 11 lety 10.06.2013 18:04 |  
        0 0

        předtím o své smlouvě mluvil jako o dlouhodobé...

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        petrjir     před 11 lety 10.06.2013 18:09 |  
        0 0

        A kde tohle psal? Nemohu to nikde najít. Vím, že před rokem mluvil o tom, že jeho smlouva je dlouhodobá.

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          th     před 11 lety 10.06.2013 18:28 |  
          0 0

          To je citace z Otázek na Kusého přímo na oficiálkách, konkrétně otázka od brzdojevice z 29.4.2013 (str. 14) a Kusého odpověď na ni je součást dnešní várky (která se týkala otázek sahajících až k zápasu v Příbrami).

          Jinak to vyjádření o tom, že jeho smlouva je dlouhodobá, mohlo padnout na mezisezonním setkání OP někde mimo Prahu?

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            Tomski     před 11 lety 10.06.2013 19:24 |  
            0 0

            to, že je dlouhodobá je mám pocit taky z otázek...

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        quelhar (admin)     před 11 lety 10.06.2013 18:12 |  
        0 0

        Tiskovku vyhlizime opravdu netrpelive, ale porad nic... Myslim si, ze se ceka, az se dohodnou se Seterlem.

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          subHuman     před 11 lety 10.06.2013 18:26 |  
          0 0

          V sobotu jsem se na juniorce ptal na tiskovku Michala Bycka a ten o zadne nevedel. Nepotvrdila se tak ma informace, ze mela byt zitra.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            petrjir     před 11 lety 10.06.2013 18:39 |  
            0 0

            Šeterle to totiž dva dny vydýchával, teď se už bude moci domluvit s Řebíčkem a pak hurá na tiskovku. Aby ale Šeterle nechtěl třeba změnit trenéra a tak se ještě čeká.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            spino     před 11 lety 10.06.2013 19:29 |  
            0 0

            A na Petroušovi jako trenérovi už je Řebíček dohodnut?

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.06.2013 18:51 |  
        0 0

        No, že by to popíral zrovna vehementně ;)

  3. Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.06.2013 19:39 |  
    0 0

    Musim rict, ze me fakt udivuje, jak v soucasnosti Slavia vubec nekomunikuje s verejnosti ohledne A tymu. Zadna tiskovka, slibovane posezonni hodnoceni take nikde. Opravdu se az divim, hak zoufalou uroven komunikace SKS ted predvadi. To i vsemozne ligove zapadakovy komunikuji vic.

    Vyhazovav Kuseho je kontroverzni tema, ja bych mu adi jeste dal cas, ale moc vysledku za nim videt neni. Moc se mi nelibi osoba Seterleho, ten moc "ciste" nevypada.. Ale to je jen muj dojem. Jak to vidite vy?

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      spino     před 11 lety 10.06.2013 19:42 |  
      0 0

      Pokud bych si měl zvolit fotbalové bafuňáře, tak Šeterle by byl na prvním místě, ale stejně jako ty nevidím důvod k výměně Kusého. Na poli marketingu toho udělal opravdu hodně a GS nebude hračka pro nikoho, když nás vlastní Řebíček.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.06.2013 20:08 |  
      0 0

      Asi to chteji rict vse najednou. O trenerech uz by melo byt dobry tyden jasno, plan pripravy je snad dany jeste o dost dele. Ale ted musi vymyslet, jak odkomunikovat zmenu generalniho reditele - a hlavne se s tim novym reditelem dohodnout.

      Mi se taky Seterle zrovna dvakrat nezamlouva, kuprikladu jeho nazor na (ne)samostatnost ligy. O jeho schopnosti privest generalniho sponzora bych si dovolil pochybovat, ale fotbalu samozrejme musi rozumet daleko vic nez Kusy, kdyz v nem pracuje minimalne 20 let.

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.06.2013 20:31 |  
        0 0

        Nevidím přílišný přínos toho, že víc rozumí fotbalu..jako generální může max. personálně změnit složení sportovního úseku (k lepšímu?), ale starat by se měl o jiný věci..navíc ač proti němu nemám nic konkrétního, měl bych obavu, jestli tomu fotbalu "nerozumí až příliš."

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        subHuman     před 11 lety 10.06.2013 22:20 |  
        0 0

        Ono jestli to třeba také nebude tak, že podmínkou Šeterleho příchodu je, že s sebou rovnou někoho přivede (GS)...

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          petrjir     před 11 lety 10.06.2013 23:04 |  
          0 0

          To zní zajímavě, ale pochybuji, že GS sežene během týdne, zatímco ostatní se ho snažili sehnat dva roky.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            subHuman     před 11 lety 10.06.2013 23:13 |  
            0 0

            Nezapomínejte na to, že Šeterle má dlouhá léta úzké vazby na Šimáněho, Vika, Rosena atd., tedy trochu "jinou ligu" (zejména v případě Šimáněho). Ostatně - Čedok v Boleslavi byl také jeho práce.

            Tím ovšem neříkám, že s ním hned někdo přijde, pouze spekuluji na základě toho, co je o Šeterlem veřejně a dlouhodobě známo.

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              petrjir     před 11 lety 10.06.2013 23:35 |  
              0 0

              Je jasné, že je to (zatím) jen domněnka, ale kéž by tomu tak bylo...

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      janko (přítel SN)     před 11 lety 10.06.2013 20:54 |  
      0 0

      Liga skoncila pred dvema tydny, za tyden zacina priprava. Proste je mrtvo a jsou na dovolene. Co je na tom k nepochopeni? Trener a posily jsou pry jasne, alespon to tvrdil na oficialkach miross. Kdyz si vzpomenu jak v lednu na priprave mrznul v druznem rozhovoru spolu s Petrousem a Knoflickem tak nevidim duvod mu neverit:)) Takze vyckejme, do tydne bude jasno, i kdyz je to dlouhe i pro mne.

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.06.2013 21:19 |  
        0 0

        Dle mých celkem důvěryhodných info by se do 20 tohoto měsíce nemělo nic moc dít i když situace na bojišti se mění každým okamžikem.Tím myslím tiskovky atd. v zákulisí se určitě něco děje.

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          quelhar (admin)     před 11 lety 10.06.2013 22:04 |  
          0 0

          Myslis, ze kdyz je Sona na dovolene, tak nebude zadna tiskovka? :o) To myslim, ze kluci zvladnou i bez ni, zvlast kdyz uz pristi tyden ma zacit priprava, do te doby proste musi predstavit trenera :o)

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.06.2013 22:20 |  
            0 0

            Však jsem napsal že situace na bojišti se mění každým okamžikem,ovšem jestli to pan kolega nepochopil je mě líto :-)))) čtyrprocentní menšina to taky zvládá sama to máš pravdu :-) Jinak musíme akorát umřít to je další stará pravda.

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              subHuman     před 11 lety 10.06.2013 22:25 |  
              0 0

              Čtyřprocentní menšina?

              Ach jo...

  4. Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

    Matlafous     před 11 lety 10.06.2013 21:14 |  
    0 0

    Já vám nějak nevím, možná mi vynadáte, ale já z toho Šetrleho nejsem dvakrát na větvi. Vzhled Boxera / Veksláka a Berbrův černej kůň z voleb. Tak si dělání celospolečenskýho fenoménu (fotbalu) asi nepředstavuju.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      subHuman     před 11 lety 10.06.2013 22:23 |  
      0 0

      S ohledem na bratry Řebíčky si nejsem zcela jist, že zrovna Šeterle by nějak výrazně kazil čistou image a povznášejícího ducha současné Slavie...

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Matlafous     před 11 lety 10.06.2013 23:17 |  
        0 0

        No já vím... ale jedno již existující "zlo" přeci nemůže být omluvou, páchání "zla" druhého.

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          Alanor (admin)     před 11 lety 10.06.2013 23:21 |  
          0 0

          Proč by měl Šeterle představovat zlo, tedy kromě jeho mafiánské image? Jistě pohybuje se ve fotbale nějakou dobu, ale má za sebou nějaké kauzy spjaté s korupcí? Proti tomu, že by byl Berbrovým člověkem se také ohradil. Dle toho co říkal, se jeho názory ohledně ligy více blížily těm Berbrovým než ty Svobodovy, to ale ještě neznamená, že by to byla Berbrova loutka.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.06.2013 23:40 |  
            0 0

            Máš pravdu,jinak v bolce odvedl také slušnou práci.V našich poměrech se umí velmi dobře pohybovat a má nesporně spoustu kontaktů na lidi z byznysu.

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              th     před 11 lety 11.06.2013 00:46 |  
              0 0

              Že by tedy Boleslav (při vší finanční stabilitě, která tam dlouhodobě je) něco extra v lize sportovně dokázala, to si nemyslím (1x 2., 1x 3., 1x vyhráli pohár), naopak většinou její hra i výsledky byly dost zklamání. A GM je odpovědný za obojí, ne jen za kasu.

              • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 05:03 |  
                0 0

                Napsal jsem slušnou práci což je nespornej fakt a z hlediska bolky jako provinčního klubu se jedná o celkem slušné výsledky.Za hru je těžko manažer zodpovědnej nebo si myslíš že za ty hráče tam má ještě hrát.Kdyby jsi měl týmy posuzovat dle finanční stability tak by chátra měla titul na vždy.

                • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

                  th     před 11 lety 11.06.2013 11:23 |  
                  0 0

                  Že za ty hráče tam má ještě hrát jsem nikde netvrdil, ale neříkej mi, že Šeterle nebyl mezi těmi, kdo měl hlavní slovo při výběru trenéra a na můj vkus se na MB až moc často nedá dívat, přes to, kolik každý rok utratí. Mimochodem trochu zanedbáváš u Bolky jako ''provinčního klubu'' faktor Škodovky, která dostala možnost chovat se jako její matka z Wolfsburgu (mimochodem projevilo se to i v hokeji), s takovým pravidelným zásobováním cashem každý rok po dobu Šeterleho působení tam to jde vždycky líp. V tomto ohledu třeba Kusý se musel v provinčních Pardubicích nadřít asi trošku víc (tam GS je ČSOB, ne nějaká provinční firma).

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            Tomski     před 11 lety 11.06.2013 08:14 |  
            0 0

            tak ročník 2005/2006 a druhé místo na úkor našeho klubu, kdy v tom roce Slavia v čele s kapitánem Vlčkem odcházela ze hříště...Šeterle je špička mezi šíbry a jako byly odposlechy Horníka, tak mohli klidně být i Pelty nebo právě Šeterleho...

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              Matlafous     před 11 lety 11.06.2013 10:06 |  
              0 0

              Já si právě myslím... no jo

    • Re: Takže zítra....

      Viking     před 11 lety 11.06.2013 12:28 |  
      0 0

      SK Slavia Křiváci. Hnus.

      • Re: Takže zítra....

        birkin     před 11 lety 11.06.2013 12:43 |  
        0 0

        proc krivaci? pokud mel Kusy smlouvu na rok (s opci), tak nic nestandartniho (natoz krivyho) v jednani Slavie nevidim, kor kdyz vezmeme v potaz, ze hlavni ukol sehnat generalniho sponzora nesplnil...

        • Re: Takže zítra....

          Viking     před 11 lety 11.06.2013 12:46 |  
          0 0

          Křiváci v tom smyslu, že angažujeme jednu z největších špín v českém fotbale. Jediný rozdíl mezi Horníkem a Šeterlem byl v tom, že za Šetrlem stála Škodovka. Silnější pes mrdá.

          • Re: Takže zítra....

            Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 12:53 |  
            0 0

            To jsou stále spekulace. Stojí za Šeterlem nějaká kauza jako za Peltou nebo Horníkem? Objevil se v odposleších? Přijde mi to jako jeho zbytečná démonizace, ale rád se nechám poučit, protože jsem mladší a fotbal jsem v té éře tak podrobně nesledoval.

              • Re: Takže zítra....

                Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 13:39 |  
                0 0

                Tento případ samozřejmě znám, ale o vliv v zákulisí se snad snaží každý manažer, ne? Stejné to tu bylo za Rosena s Doležalem, když si přivedli Pučka, který byl navíc spojen s korupcí.

                Samozřejmě si nemyslím, že by byl Šeterle vrcholem ctnosti, když se pohybuje ve fotbale tak dlouho, ale zároveň mi přijde, že nijak negativně nevybočuje z ostatních manažerů.

                • Re: Takže zítra....

                  th     před 11 lety 11.06.2013 14:01 |  
                  0 0

                  Můj názor je ten, že ať jde o Pučka, Horníka, Peltu nebo Šeterleho, je to jedna a ta stejná sorta lidí - chování, myšlení, metody atd. A upřímně mne nezajímá, jestli některý z nich to má potvrzené šteplem na rozsudku ze soudu / rozhodnutí disciplinárky nebo jestli novináři dotyčného proprali na základě jedné věty nebo se oficiálně má za to, že dotyčný je čistý jak slovo boží. Prostě bych byl nerad, kdyby třeba příští rok Slavia uválčila poháry tak, že by našeho soupeře někdo zařízl podobným stylem jako nás tehdy, díky tomu, že filozofií našeho nového GM je jít štěstíčku naproti, pokud je třeba. Bohužel jako fanoušek to můžu jen takto nahlas říct, nic víc nenadělám. :-)

                  • Re: Takže zítra....

                    Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 14:05 |  
                    0 0

                    To by se mi samozřejmě také nelíbilo, ale netřeba si stěžovat už teď, dokud se nic nekalého neděje, ne? :)

                    • Re: Takže zítra....

                      th     před 11 lety 11.06.2013 14:12 |  
                      0 0

                      Tak proč tolik povyku loni, když to chvíli vypadalo, že nový GM bude Horník? :-)

                      • Re: Takže zítra....

                        Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 15:05 |  
                        0 0

                        Já jsem až tak nepovykoval, ale z mého pohledu je prostě mezi Horníkem a Šeterlem rozdíl.

                  • Re: Takže zítra....

                    Viking     před 11 lety 11.06.2013 15:19 |  
                    0 0

                    Jak víc nenaděláš - nebudeš chodit na zápasy, nepřineseš klubu peníze. Pokud to takhle udělá víc lidí, třeba se něco změní.

                    Držet hubu a krok nás učili komunisti.

                    Taky neberu poznámky o citovém vydírání "vždyť nejde o Šetrleho/ Řebíčka/ Straku, tady jde o Slavii" - hovno, dokud Slavia bude Řebíček + Šetrle, Slavia pro mě není Slavií jakou ji chci mít.

                    • Re: Takže zítra....

                      th     před 11 lety 11.06.2013 15:55 |  
                      0 0

                      Že bych držel hubu, to nemyslím. A vzhledem k tomu, že nemám permici a ani ji kupovat nebudu, tak v tuto roční dobu krok můžu nedržet jen těžko ve smyslu nějakého bojkotu atd., abych ovlivnil výsledek jednání probíhajících v nejbližších hodinách. ;-)

                      Co se bude dít dál, to se uvidí, nějaké kategorické závěry dnes dělat nebudu, konec konců možné je, že se nedomluví (pokud bude chtít do budoucna podržet své slovo stejně jako to bylo na úkor Kusého, tak podobně i Šeterlemu by to nemuselo být po chuti).

    • Re: Takže zítra....

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 13:18 |  
      0 0

      no, jsem na to zvědavý:)

      Šeterle působí jako mafián a přijde mi, že má dost zastaralé názory, viz osamostatnění ligy, ale třeba mě překvapí.

      Kusý působil jako moderní manager a vyhořel, takže ono asi fotbalové prostředí je specifické.

      Moc nadšený z tého změny nejsem, byť v žádné kauze namočený není. A nelíbí se mi ani to bohorovné mlčení z klubu, když to media už pár dní píší. Kdyby šlo o spekulace, tak to chápu, ale nejspíše je to realita, takže by to jakékoliv vyjádření chtělo, ikdyž ještě není nic uzavřené. A to, že má nouzáková dovču je dost slabý argument té nekomunikace. Fakt i ligové zapadákovy jsou na tom v současnosti líp.

      A ve Spartu psali, že by snad konečně mohl odejít Hub, má nabídku jak ze Zlína, tak z SKS. Trošku mi přijde, že ve sportovním úseku jsou samí slepci, protože s Hubem to do pohárů fakt nepůjde, ikdyž pod Petroušem hrál velmi solidně.

      • Re: Takže zítra....

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 13:21 |  
        0 0

        Nouzáková má dovolenou snad až od dvacátého. Těžko může klub něco vyhlašovat do světa, když Šeterle ještě není podepsaný. Tak to prostě je.

        • Re: Takže zítra....

          Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 21:31 |  
          0 0

          Tak beru zpět, je na dovolené teď.

  5. Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

    Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 13:01 |  
    0 0

    Sandro končí v Budějovicích, já bych ho bral z fleku. Nevíte, jestli stále přetrvává Petroušova averze vůči cizincům? Zlepšil se v jazycích?

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      subHuman     před 11 lety 11.06.2013 13:10 |  
      0 0

      Tak to já ani kdyby hrál zadarmo.

      Averze vůči cizincům? Vážně?

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 13:12 |  
        0 0

        no, během jeho prvního angažmá ve Slavii se moc v práci s cizinci neosvědčil, takže otázka Alanora je na místě.

        Stačí si vzpomenou na Dembelého. Byť tam těch problémů bylo vic.

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          subHuman     před 11 lety 11.06.2013 13:32 |  
          0 0

          Na místě je otázka, jestli se spíš neosvědčili ti cizinci.

          V sobotu jsme se s Jane ptali trenéra Titěry na Kouasseho. Odpovědí nám bylo, že umí pouze francouzsky a za půl roku se nenaučil ani slovo česky, je tedy těžké mu na trénincích udílet pokyny a upozorňovat ho na chyby, které ve cvičeních dělá. Takový hráč se pak těžko může zlepšovat. Neuměl ani anglicky. A bohužel ne každý trenér umí 3 světové jazyky, tak to zkrátka je.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            petrjir     před 11 lety 11.06.2013 13:37 |  
            0 0

            A jak je na tom trenér Petrouš s jazykama nevíš? Není to nijak rýpavá otázka proti němu, jen by mě zajímalo, zda se zlepšil. On sám tehdy tvrdil, že se učí angličtinu, ale že je s ní v zatím "v plenkách".

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 13:49 |  
            0 0

            to je pravda, zrovna Afričani moc anglicky neumí. Podle mě by cizinec měl umět alespoň trošku anglicky, to by měl umět každý trenér, takže by ta bariéra nebyla tak velká.

            Pokud anglicky neumí a ani se neučil, tak je asi k nepoužití. Cítí se tu osaměle, jako mimozemšťan, nezapadne do kolektivu, nechápe trenéra a už se to veze.

            Takže podle mě ta anglina musí být základ.

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 13:51 |  
              0 0

              Přesně tak. Ale mně jde právě o to, zda Petrouš už tu angličtinu ovládá, nebo jestli je pro něj i anglicky hovořící hráč nepoužitelný.

              • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 13:58 |  
                0 0

                to by mě taky zajímalo. Má někdo informovaný, mimo Jiřiho:) nějaké věrohodné info?

                Ale naučit se fotbalové základy anglicky není nic složitého, to by byl dost stupidní limit, kor pokud Petrouše považuji za moderního trenéra.

                Navíc se inspiruje u Wengera, co jsem tak od něj v médiích zaslech, tak snad by to tu angličtinu chtělo:-)

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              rossobianco     před 11 lety 12.06.2013 02:10 |  
              0 0

              Zásadně nesouhlasím.
              S angličtinou ať si jdou hrát do Anglie nebo Skotska,hráč by měl ovládnout základní fotbalové termíny v řeči země,v níž působí.To je pár desítek slovíček,to zvládne i naprostý idiot.Trenér není povinen ustupovat hráči a ve své zemi mluvit jinak než svým jazykem,to je dosti principiální záležitost,z níž by se ustupovat nemělo.
              Pokud tu chce hráč zůstat déle než půl sezony,tak se mu základní znalost češtiny přece hodí i mimo fotbal.A k čemu je hráč,kterej to tu má jen jako co nejrychlejší odrazový můstek jinam?Copak má práce s někým takovým nějaký smysl,nějakou dlouhodobější perspektivu?
              Nemluvě o tom,že není od věci rozumět i vzájemné komunikaci mezi soupeři-ti mu to překládat nebudou...
              Trvat na češtině by se mělo,jedná se o přirozený filtr mezi cizinci na ty,kteří budou přínosem,ochotni se přizpůsobit týmu ve všech oblastech,a na ty druhé.
              Pokud byl někdo z cizinců v naší lize skutečně přínosem,tak se mimo jiné obvykle vyznačoval i velkou pílí v češtině,přijde mi že mezi těmito věcmi panuje docela silná korelace.Lze namítnout,že takový Ašanin či Džeko to měli coby Slované lehké,ale to rozhodně neplatí o Adautovi ani např.Bonny Wilfriedovi,jejichž čeština byla obdivuhodná,na to že pro ně jistě byla velmi nesnadná.Jde i o ukázku ochoty,pokory a dobré vůle-a ta někdy dělá zázraky!
              Dobrou vůli v tomto směru rozhodně neměl takový Gaucho,ač zde hrál mnoho sezon.Asi nebude náhoda,že to i fotbalově bylo takové kopyto...
              Když trénoval Werner Lička ve Wisle Krakow,taky jasně prohlásil,že pod ním nebude hrát ten,kdo nebude hovořit polsky.Což je myslím správný přístup,přirozená obrana,přitom nikoliv diskriminační, proti záplavě těch cizinců,co to tu chtějí mít pouze jako eldorádo.

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 13:13 |  
        0 0

        Podle mě v lize Sandro vynikal.

        Při svém prvním angažmá se zbavil všech cizinců, pokud je mi známo, mluvilo se o Petroušových problémech s cizími jazyky. Tak by mě zajímalo, jestli je už tohle pryč.

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 13:19 |  
          0 0

          mně se taky dost líbil, byl takový hezky brazilsky hravý, ale měl tah na branku.

          A proč ho vyhodili?

          Je jen nevím, jestli by se ve Slavii prosadil, Brazilci jsou docela náladoví a vidím to, že spíše si necháme bohužel Koreše, než zkusit někoho zajímavého z ciziny.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 13:22 |  
            0 0

            Nevyhodili. Dostal nadstandardní nabídku, ale rozhodl se neprodloužit smlouvu.

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              subHuman     před 11 lety 11.06.2013 13:29 |  
              0 0

              Nadstandardní? Končila mu smlouva, vzhledem k pádu do druhé dostal nabídku stejně jako všichni ostatní hráči nižší, sám požadoval naopak vyšší, takže novou smlouvu nepodepsal.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            th     před 11 lety 11.06.2013 13:22 |  
            0 0

            Však i u toho v současnosti testovaného hráče v Juniorce jeden vedení závěr byl, že je moc velká jazyková bariera, když umí jen Francouzky a bez toho, aby rozuměl trenérovi, tak se těžko může někam posunout (zmiňoval Titěra v nedávném rozhovoru?), takže asi se nic nemění.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      Ferguss     před 11 lety 11.06.2013 16:44 |  
      0 0

      No ona za tím podle mě byla spíš Držmíškova averze vůči cizincům, ostatně v jednom rozhovoru prohlásil, že strategie kdy sem Jarolím natahal spoustu cizinců byla špatná a měli bychom stavět na vlastních hráčích. Za jeho panování jsme se postupně všech cizinců zbavili a nikdo nový nepřišel ať tu byl trenét jaký chtěl.

  6. Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 15:14 |  
    0 0

    Sdílím čistě subjektivně názory místních ohledně výměny Kusý -> Šeterle... Kusý se v Pardubicích osvědčil, i do SKS přivedl dost malých partnerů. Bohužel ten veliký se nepovedl, ale jeho vyjednávací schopnosti to podle mě můžou dokázat a nezatracoval bych ho. Působí na mě jako moderní manager, chybou byly asi kompetence, často i z náznaků v odpovědích působil, že prostě do některých věcí si Rumcajs nenechá mluvit... Šeterle je dle mě klasický fotbalový šíbr s těmi plusy i mínusy... Možná, že mě někteří místní chytřejší označí za naivku baštící P.R., ale tak nějak to vidím, aniž bych měl jakékoliv zákulisní info...

    Radši bych Slavii s hodnotami a hrdostí než Slavii šíbrovitou nitkotahající, ale to už jsem asi přílišný idealista v dnešním světě (nejen) sportu, kde účel světí prostředky, že...?

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      Viking     před 11 lety 11.06.2013 15:21 |  
      0 0

      Kusý přišel z prostředí, které tržně alespoň trochu funguje, není tak prorostlé korupcí a kde patřil k manažerské špičce.

      Je zajímavé, že v té české fotbalové žumpě neuspěl ač obchodně by mělo jít prakticky o segmenty založené na podobných principech.

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 15:26 |  
        0 0

        Klientelismus a fotbalové vazby? Odrazující osoba majitele? Smůla? Nedostatek trpělivosti? Těžko říct, možná všechno dohromady...

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        lassiter     před 11 lety 11.06.2013 15:34 |  
        0 0

        Zajímavé to myslím až tolik není. Jestli jeho hlavní úkol byl přivést generálního sponzora, který dá Slavii 20m ročně, tak pro Slavii hrající nudný fotbal okolo desátého místa bez zájmu kohokoliv o ni (kromě těch 5 tisíc lidí, co na ni chodí) to byl vzhledem k současné době a osobě majitele úkol nadlidský. Jestli tady jsou dnes firmy, které jsou schopny a ochotny dát 20 mega do sportu na svou prezentaci, tak buď patří Křetínskýmu a spol., nebo nemají potřebu být spojovány s AŘ a AŘ. Dneska totiž když se mluví o Slavii, tak se nemluví jen o "Slavii", ale o "Slavii, kterou vlastní AŘ".

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          Markus     před 11 lety 11.06.2013 15:59 |  
          0 0

          Přesně tak, ale ono nejde jen o Slavii a první ligu, odliv sponzorů je i u reprezentace. Částečně si za to může fotbal sám nedůvěryhodným vedením a fungováním. Hlavně ale trvá už několik let tlak ve firmách s cílem ušetřit, dřívější až rozhazování peněz (spíše mi to připomínalo vyvádění prostředků z firem do spřátelených sportovních klubů) dnes firmy nahrazují buď nulovým rozpočtem nebo programy společenské zodpovědnosti, pro které je komerční sport mimo záběr. Moc možností nám pak už nezbývá, desítky mega do reklamy se těžko někomu reálně vrátí, lidi nechodí a téma číslo jedna v médiích fotbalová liga také není. Miliardářů, co by Slavii měli jako zábavu ochotnou krmit moc není.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      Matlafous     před 11 lety 11.06.2013 15:35 |  
      0 0

      Díky Tomisi, vidím to stejně.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      Markus     před 11 lety 11.06.2013 15:39 |  
      0 0

      Já si pořád myslím, že za odchodem pana Kusého nebudou jen sportovní důvody. Pro současnou Slavii je asi Šeterle volba číslo jedna. V době kdy u nás působil si nevybavuji žádná podezření, naopak mi přišlo, že Slavia se tehdy snažila fungovat až naivně čistě, doplácela na to a jeho odchod bych viděl spíše na množící se konflikty s ambiciózním Leškou. Jestli se "zkazil", tak si myslím, že to bylo až později a asi byl jen dalším z mnoha, kdo se přes utopením v naší žumpolize zachránil jednoduše tím, že se naučil plavat. Svatý není, ale to ani Slavia, zkušeností včetně kontaktů z fotbalu má bohatě, mě se ten příchod zamlouvá.

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 16:03 |  
        0 0

        Máš pravdu,jinak já do Kusého vkládal velké naděje a byl i sympatický směrem k fanouškům.No do žumpy zvaný český fotbal se přece jenom víc hodí Seterle to je prostě holej fakt.Tudíž jeho případný nástup vítám.

  7. Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 15:27 |  
    0 0

    tak pojďte rozjet nějaké diskuze, ví se o něčem, šušká se o nějaké posile?

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Matlafous     před 11 lety 11.06.2013 17:16 |  
        0 0

        David Hubáček dostal nabídku na prodloužení smlouvy o rok. Tak uvidíme jak se rozhodne. :))

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 19:00 |  
          0 0

          Preju Hubovi, aby ucinil to nejzodpovednejsi rozhodnuti pro sebe, rodinu u Slavii. Tudiz ze odejde do Zlina:-)
          Podekovat a ahoj

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            steev (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 19:51 |  
            0 0

            Hub nám pomohl vždy když bylo potřeba.Jestli to byl on kdo zraňoval naše hráče,to už se nikdo nedoví :) Nikdy nepatřil mezi mé oblíbence ale vydržel nejen v časech dobrých,za to mu patří velký dík.Jestli ještě rok zůstane tak za mě dobrý,jestli se vrátí domů tak hodně štěstí.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            opicemag     před 11 lety 11.06.2013 19:54 |  
            0 0

            No ale pak by to chtělo stopera. Protože v případě odchodu Hubáčka nám zbývá jen Bortel a Dobrotka. A u druhého je otázka, jak na tom je a bude zdravotně.
            A pak kluci z juniorky. K tomu by se snad mohl vyjádřit někdo povolanější, jsou-li schopni naskočit teď hned do áčka a hrát.

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 20:51 |  
              0 0

              Samozřejmě má Slavia nějaké výhlédnuté hráče na tuto pozici.

              • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

                spino     před 11 lety 11.06.2013 21:29 |  
                0 0

                Uvažuje se i o Latkovi?

                • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

                  Alanor (admin)     před 11 lety 11.06.2013 21:32 |  
                  0 0

                  Je to možné, ke mně se jeho jméno nedoneslo. Pochybuji, že by se chtěl vracet.

  8. Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

    mirros     před 11 lety 11.06.2013 18:52 |  
    0 0

    bohužel se mi zdá, že tady je snad víc troubů, než na oficiálkách....najednou je ze Šetrleho korupčník apod...jak si myslíte, že Kusý sháněl peníze od sponzorů v Pardubicích..takhle to prostě v naší zemi chodí....zkuste najít čistého majitele a GŘ...Hlavně jsou to všechno jenom spekulace...Šetrle je schopný manager, což předvedl již ve Slavii a potom i v Bolce....to jsou fakta...zbytek jsou vaše hloupé konspirace....

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      Khadgar     před 11 lety 11.06.2013 19:16 |  
      0 0

      Výjimečně musím souhlasit. Taky nechápu, kde se vzala ta svatozář okolo Kusého hlavy...

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      vavicek     před 11 lety 11.06.2013 19:20 |  
      0 0

      Co předvedl ve Slavii a v Bolce? Ve Slavii předvedl jeden titul za situace, kdy Spartě došly peníze a skončila pátá. Jinak tady nic nepředvedl. Respektive byl vždy poražen. Vždy neúspěšný. Když byl ve Slavii, tak prostě "silnější pes" nebyl. A to dokonce tak, že musel kolikrát zákulisí "pořešovat" Cipro. Dokonce jednou to zkoušeli i samotní hráči. V MB předvedl na to kolik měl k dispozici peněz velké kulové. Stejně tak velké kulové předvedl v Plzni. Takže, kde jsou ty "fakta"? Já žádné nevidím - podle "faktů" je Šeterle neschopný jako "manažer" i jako "šíbr".

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        no-nick     před 11 lety 11.06.2013 19:49 |  
        0 0

        Vavicku Vavicku, ty budeš taky prudce inteligentní. Co to je za kecy o došlejch sparťanskejch penězích? Titul je prostě titul, tečka. V pohárech se za něj taky slušně dařilo, pokud mě paměť nešálí. Takže pro mě schopný je.

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 20:10 |  
          0 0

          Za Doležala byly tituly dva. Chtěl by jsi ho snad zpět?

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 20:18 |  
            0 0

            Doležala nemusím,pokud bych věděl že se s ním uděla 2 krát mistr tak okamžitě bych ho chtěl zpět.Notabene když vidím ostatní dobytky v ostatních klubech.

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              spino     před 11 lety 11.06.2013 21:27 |  
              0 0

              Produkt byl jedním z architektů stěhování Bohemky do Edenu. Návrat bych nechtěl, ani při záruce dvou titulů.

            • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 22:03 |  
              0 0

              Já jsem tím chtěl hlavně naznačit, že osoba GM není záruka titulu. Za Doležala jsme zažili jak největší slávu tak nejhorší období.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            no-nick     před 11 lety 11.06.2013 20:46 |  
            0 0

            Chtěl bych ty tituly zpět;) Když pominu časy pár let zpátky, tak byl Šetrle u největších úspěchů za poslední dlouhá léta. Proto mi přijde zvláštní dát ho do škatulky neschopný. Ikdyž můžeme spekulovat, do jaké míry to byla jeho zásluha či přičinění, tak argumentovat tím, že Sparta neměla zrovna prachy, to je úplně mimo.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      mart     před 11 lety 11.06.2013 19:24 |  
      0 0

      :-), no vida, aspon nemusim nic psat.
      Myslim si presne to same. Sem s nim. Dokazal udelat titul pro Slavii po vice nez padesati letech. Taky diky jemu se moh' muj tata radovat, ... tech dalsich uz se bohuzel nedozil.
      mart

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 23:04 |  
        0 0

        Marte, co se týká tátů, tak jsem na tom úplně stejně a jsem moc rád, že jsme společně aspoň ten první oslavili.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 20:45 |  
      0 0

      Ano, také úplně té averzi vůči osobě pana Šetrleho nerozumím... Možná nemám všechny potřebné informace, ale ty výkřiky, které se tu zatím objevily, mi rozhodně jeho obraz nijka nerozšířily. Stejně, jako jsem příliš neporozumněl té mnohdy až adoraci pana Kusého.

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 23:08 |  
        0 0

        Bohužel, pokud převládne názor, že chceme absolutně čistého GM a absolutně čisté celé vedení a vlastníky, tak se můžeme s úspěchy v lize a pohárech na roky rozloučit. Proti Paclíkům, Berbrům, Peltům, Křetínským, Karlům, Hrdličkům, Starkům atd. nelze uspět. I při posledních titulech byl naší šedou eminencí Puček, protože jinak by Rosen odvolával hráče ze hřiště v každém druhém zápase. Kdo byl tehdy na Stahově na Liberci, tak ví, o čem píšu.

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          bongor     před 11 lety 12.06.2013 04:03 |  
          0 0

          Souhlasím s Tebou,je to bohužel pravda,která svědčí o stavu našeho fotbalu,ale i celé společnosti.Poctivost není "in",je pokládána za slabost.

          • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 08:55 |  
            0 0

            Ale Bongore, on je to zde spíše obecný jev, než otázka pouze fotbalu, řekl bych... A neidealizujme si zbytečně hokejové prostředí (a tedy ani mediálně zdatnou osobu pana Kusého), myslím, že by to bylo spíše z ryzí neznalosti. I hokej má u nás podivuhodné panoptikum šíbrů a vlastníků.

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 11.06.2013 20:41 |  
      0 0

      r. 04, ten vpravo od Necky mi připomíná Vozábala :D

    • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

      Oja     před 11 lety 11.06.2013 20:53 |  
      0 0

      Na obou je Švec a na fotce z roku 04 je golman Berkovec, víc jsem jich nerozpoznal :)

      • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

        Oja     před 11 lety 11.06.2013 20:55 |  
        0 0

        Tak nakonec nevím, jestli ten vlasatej je Švec nebo ne:))

        • Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

          jandam93     před 11 lety 12.06.2013 08:24 |  
          0 0

          Tak Míša Švec by to neměl bejt určitě, jelikož už na podzim roku 2003 nastoupil za A-tým Slavie :) Navíc už nespadal do tý kategorie, páč je ročník 87 ;)

  9. Re: Výsledky mládeže (8. - 9. 6.)

    quelhar (admin)     před 11 lety 12.06.2013 10:16 |  
    0 0

    Tak po tydnu a pul mlceni je tu konecne tiskovka, dnes odpoledne...