Slávisté mají za sebou vynikající sérii 4 výher za sebou a není tak zas tak divu, že se mnozí vezou na vlně euforie. Ostatně i samotný Josef Hušbauer naznačil v rozhovoru po zápase s Hradcem, že slávisté myslí i na příčky nejvyšší. Zároveň však, v čele s trenérem Šilhavým, neopomenou dodat, že jsou stále na začátku cesty. A ostatně, přiznejme si, že výsledek 3:0 venku vypadá parádně a Slavia měla po většinu doby skutečně zápas pod kontrolou. Leč soupeř toho předvedl skutečně málo, trochu jsem si vzpomněl na možná již dávno zapomenutý zápas před osmi lety ve Zlíně, který dopadl taktéž 3:0 pro sešívané, který se tomu nedělnímu do značné míry podobal. I tehdy šlo o zkompletování 4 výher v řadě, přičemž následující tři zápasy, které přišly (doma s Olomoucí a Kladnem a zápas na Letné), patří k tomu nejlepšímu, co jsem kdy od Slavie viděl. Ale to byla spíše jen taková moje lehká nostalgická vsuvka, zpátky do přítomnosti. Trenér Šilhavý staví, podobně jako ve svých předchozích angažmá, na jedné jedenáctce, která mu zatím, až na výjimky důvěru vrací nazpět. Jak již však zaznělo i v diskuzi, možná by nebylo na škodu přeci jen občas ten kádr protočit, tím spíše, že ne každému se daří úplně na sto procent. Ale znáte to pohrávání si s ohněm a zakořeněnými pravdami (zde - vitězná sestava se nemění).
To Brno, jak se zdá, konečně také tu svoji "vítěznou" sestavu našlo. Ono to bylo hodně slávy v létě, když do týmu mířil o kus dál na východě úspěšný Svatopluk Habanec, který měl navázet na předchozí nadmíru povedenou sezónu, kdy se Brno stalo dost možná snad i největším milým překvapením ligy. Ale ejhle, jak už to tak bývá, když se na něco člověk moc těší, většinou přichází zklamání. To přicházelo pro brněnské fanoušky. Prvních 7 kol, jen 7 bodů, pouhé jediné vítězství a dolní polovina tabulky. Takhle si to určitě nepředstavovali, když netrpělive vyčkávali před prvním kolem v ustavičném dešti na brněnském stadiónu, zda se odehraje první kolo, tedy zápas právě se Slavií. Mimochodem, ta jediná výhra, která zahřála Svatopluka Habance u srdce, přišla právě proti jeho bývalému Slovácku. No jo, jenže co teď, bodů máme málo a čeká nás Sparta, Jablonec venku a pak Slavia, to není úplně ideální, možná si Habanec říkal. Leč ač se říká, že los je slepý a měří všem stejně, tak právě na příkladu Brna je vidět, že to tak úplně neplatí. Namistrovaná Sparta po Interu, leč stále bez formy, to si lze představit i těžšího soupeře. A taky z toho hned byl, možná pro někoho i překvapivý, cenný bod. A pak výlet do onoho Jablonce, utápícího se ve vleklé krizi. I tak však Zbrojovka herně příliš lepší nebyla. Jenže když se vám perfektně na úvody obou poločasů připraví útočné duo, jmenovitě Řezníček a Michal Škoda, kteří dokáží vždy prakticky z první akce zasadit soupeři ránu někam do oblasti vazu, to se to hned lépe dýchá. A tak ačkoliv měl Jablonec spoustu jasných šancí, Zbrojovka dokázala tlak přečkat a radovat se z druhého plného bodového zisku v sezóně.
Mimochodem, čistě statisticky by si měla zítra připsat třetí. Co já se do Brna vždy se Slavií natěšeně najezdil a jak já jsem vždy odjížděl jak spráskaný pes. Zápasy s nula góly, nula šancemi, nulou zábavy. To bylo takové typické mecheche v Brně. Z posledních 10 ligových zápasů na stadionu v Srbské vyhrál domácí tým hned 8x... Podobně hrozivou bilanci nemá Slavia za tu dobu nikde. Ale buďme pozitivní, úplně prokleté místo to být nemůže, 2x se tam i podařilo vyhrát. Z toho samozřejmě plyne, že nepřišla ani žádná remíza. Ono se není zas tak co divit, za posledních 12 let mezi těmito dvěma týmy přišly jen 2, obě v Edenu.
Slavii bude chybět Mihalík, Mikula a dlouhodobý marod Kenia. Oba týmy hrály v sobotu, oba týmy by tak měly mít na regeneraci času dost. Dočkáme se pěkného fotbalu?
Tip na sestavu: Pavlenka - Frydrych, Deli, Bílek, Bořil - Ngadeu - Zmrhal, Hušbauer, Barák, Švento - Škoda
Komentáře (68)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
jiri před 8 lety 18.10.2016 18:37 |jsem zrovna v Brně - že bych zašel??? Richi, jane - jdete??
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
jane (admin) před 8 lety 19.10.2016 10:25 |Já bohužel budu muset vynechat druhý letošní zápas, protože jsem nemocná :(
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
jiri před 8 lety 19.10.2016 10:47 |to já jsem taky))) Nebuď slabota))
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 19:07 |Cekam hodne tezky zapas. Nevim proc zrovna v Brne, ale dlouhodobe se nam tam nedari a to nejen vysledkove, ale i herne. Na druhou stranu uz by bylo na case to zmenit a zitrejsi zapas je k tomu jako stvoreny...
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Artur (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 19:16 |Nepříjemný zapas, ktery nas nejspis vrati zpet na zem :-) tak snad se budu tentokrat mylit!
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Sracken před 8 lety 18.10.2016 20:04 |Bude to těžké, ale u Jardy Šilhavého jaksi věřím, že tým bude skvěle připraven po všech stránkách, že udělá naprosté maximum pro vítězství a s takovým týmem je radost vždy být. Po výhře, po prohře i po remíze. Ale přáním je vítězství s nulou vzadu, kádr máme totiž kvalitnější, nežhavenější a kluci hrají se zjevnou radostí. Určitě to bude fajn.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Quentin před 8 lety 18.10.2016 20:35 |Snad to zítra zlomíme, na Zbrojovce vyhrajeme a budu moct hrdě vyrazit do práce (Brno) v sešívaném dresu! Poslední roky je to v našem podání velká mizérie a pak si mě každý vychutnává - už nechci!!! Btw na konci července jsem byl na dovolené, odložení zápasu je tak určitě znamení, že se chce, abych zítra na Srbskou vyrazil a něco pěkného viděl.. SKS do toho!!!
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
rybář 53 před 8 lety 18.10.2016 20:44 |Jde to prosím sledovat jinde než na 02?Nechce se mi jít do hospody.Obava s priblblejch Sparťanů,kdyby to nahodou nevyšlo.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Quentin před 8 lety 18.10.2016 20:50 |Často sem kolegové dávají linky na různé streamy se spoustou reklam, já si nemůžu vynachválit tipsport, kde máš live přenosy v reálném čase, chce to jen registraci a tuším nějaký drobný vklad a sem tam nějakou sázku. Slavia je často na ČT, co není sleduju na tipači, ze srandy tam občas dám sázku např. na střelce v utkání za deset dvacet korun a jsem naprosto spokojený.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Crys1s před 8 lety 18.10.2016 20:54 |Tady to bude urcite - http://www.feed4u.tv/
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
fredydj (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 08:04 |na tipsportu
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
dubas před 8 lety 18.10.2016 22:03 |Vykládej mě o tom, každý rok tu v Brně hrajeme ten nejhorší zápas a v práci se to nedá vydržet. Ale letos věřím, že to bude jinak, vyrazím dřív na prohlídku tělesných dutin, co nás bude čekat a budu doufat:-)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Quentin před 8 lety 18.10.2016 20:43 |Tip na výsledek: Brno-Slavia 1:2 (branky Škoda-Škoda 2x). Milan se chytne, do šancí se dostává, chce to jen seřídit mířidla a bude to OK. A konečně snad taky jednou dáme branku po standardce..
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Sracken před 8 lety 18.10.2016 20:47 |A co vypustit z lahve Gina? Na to jsem zvědav, kdy Jarda pohladí lampu ve které Gino odpočívá :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Quentin před 8 lety 18.10.2016 21:00 |Milan, Gino, Muri, Mike, klidně i Železo nebo Jirka Pavlenka, poryv větru & mokrý trávník a je to tam! Pátrám jen v hlavě, ale poslední výhru trefil Juhar takovou nijakou ranou zpoza vápna? Kde teď vůbec hraje?
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 21:20 |Hraje v Polsku za Termalicu. (ztrácí 1 bod na první místo)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Quentin před 8 lety 18.10.2016 21:24 |Jj, polské Blšany, už to čtu..
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Staršina před 8 lety 18.10.2016 23:07 |Po projetí příspěvků. Po velmi, ale velmi dlouhé době, jsem se přestal bát, jak venkovních, tak domácích zápasů. Změna jasná. Před>DU>JŠ. Již po třech zápasech pod JŠ jsem se vrátil o několik let zpátky. Já opravdu vidím sílu a touhu jít za vítězstvím. Určitě nevyhrajeme vše. Je to jen sport, který má své souvislosti ( karty, zranění, útlum formy atd.) Stále jsme ve vývoji a zlepšování. To co momentálně vnímám je to, že se nebojím ani MB. Ty ostatní máme za sebou. Proto se nebojím ani Brna.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Dobi před 8 lety 18.10.2016 23:28 |Nebát se a nekrást, pravil Masaryk! Je to v rozporu s idejemi Slavie? Zítra držím palce, ať to dopadne, jak to dopadne!!!
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Staršina před 8 lety 18.10.2016 23:47 |Ideje Slavie jsou jasné. My Brnu prostě ty tři body sebereme po čestném souboji. Krást se nemá.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Fulham před 8 lety 19.10.2016 05:50 |Čestně jim to tam vypleníme ..
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Jachym před 8 lety 19.10.2016 09:21 |Jenže Masaryk toto osobně údajně nikdy neřekl jak jsem se právě dnes náhodou dozvěděl: http://neviditelnypes.lidovky.cz/historie-jak-vlastne-vzniklo-nebat-se-a-nekrast-f5d-/p_spolecnost.aspx?c=A110103_181548_p_spolecnost_wag
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Divizni (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 06:26 |Já Brno viděl jen část druhé půle s rudochama, ale ta jejich obrana se mi zdála tragická. Věřím, že šance si vytvoříme a jestli nám to tam dneska bude padat, nebude co řešit. Hezký den a příjemný večer všem.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
jarmik před 8 lety 19.10.2016 08:01 |V Brně studuji 9. rokem (jen pro jistotu - nejsem věčný student, ale dodělávám doktorát) a za tu dobu mi to vyšlo pouze 3krát. Ale tentokrát je ta příčina neúčasti peklo. Učím přípravky pro přijímací zk. na gymnázia do 18:50 a na stadion to přitom mám jen takových 500 metrů. Nemá za mě kdo zaskočit, takže nic nenadělám. Odpovědnost vůči těm dětem je moc velká. Takže budu učit a doufat, že oknem (moc se tam topí) zaslechnu radost tryskající ze sešívaného kotle hostů. :-) Tipuji výsledek 1:2 (Škoda - Škoda, Hušbauer).
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Jachym před 8 lety 19.10.2016 09:18 |Já už jsem si výlet do Brna udělal. Před více než týdnem jsem ve slávistickém dresu běžel závod Vokolo Priglu...:-)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
bububu (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 10:11 |Tak aspoň stíháš 2. poločas :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Travinho před 8 lety 19.10.2016 11:40 |A co odpovědnost vůči Slavii? Aspoň půlku bys dát mohl, ne?
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
sicilianbrno před 8 lety 19.10.2016 08:13 |aktuální počasí v Brně? Zas tu chčije a nevypadá to, že by mělo slunko vykouknout...snad to nebude taková kalamita jako prvně v červenci...i tak já jdu se mrknout, mám to pod stříškou :-)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Zane před 8 lety 19.10.2016 09:02 |Slunko asi nevyleze, ale alespon uz prestalo prset :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
jiri před 8 lety 19.10.2016 10:48 |nene, zase prší (mrholí - Bohunice)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
red_dwarf19 před 8 lety 19.10.2016 11:36 |Hele u nás v Práglu ráno přšelo až to hezký nebylo a teď je tady skoro jasno.. Třeba to dojde do odpoledne až k príglu...
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
bongor před 8 lety 19.10.2016 14:26 |V Ústí fest chcalo,ale horší byl pátek,vichr okolo stovky/ne ve městě,ale nad Petrovicema/.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Hanes před 8 lety 19.10.2016 11:42 |oproti prvnímu pokusu je to jenom nevinné mrholení (píšu z Ponavy) :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Grobar před 8 lety 19.10.2016 09:20 |Tady už přestává veškerá legrace, pokud získáme v Brně tři body, tak už nám nezbude nic jiného, než se porvat o titul! Rád bych připomenul, že pokud si vítězové Ligy mistrů a Evropské ligy zajistí přímý postup do ligy mistrů z domacích soutěží, bude už letos postupovat vítěz ligy přímo do základní skupiny LM. Totéž platí i pro vítěze domácího poháru v podobě postupu do základní skupiny EL. Letos to vidím na double!
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
smely (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 09:29 |jako, ze acko bude hrat LM a juniorka EL ? :-)))
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Jachym před 8 lety 19.10.2016 10:10 |To je, myslím, ještě velmi střízlivý odhad. Příští sezónu by cokoli méně než postup od semifinále LM bylo pro mě velkým zklamáním:-))
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
dubas před 8 lety 19.10.2016 10:23 |Já si taky myslím, že udělat letos double zase není nijak famózní výsledek, ale musíme být skromní, jsme přece jenom na začátku cesty :-))
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
bongor před 8 lety 19.10.2016 14:28 |double by byl dobrej,ale bacha na tripl.Nějak je toho pořád víc.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Sracken před 8 lety 19.10.2016 11:05 |Že v případě vítězství v UEFě někoho, kdo si zajistí postup z ligy jde vítěz gambrinus ligy do LM přímo je pravda. Vítěz poháru jde ale do EL až příští rok, to je pro prvních 12 a my jsme 13 - pokud se tedy nepletu. V LM se právě to místo toho vítěze EL přenese na 13, pokud vítěz EL má CL již zajištěnu. Příští rok to platí. Vypadá to, že EL po dlouhé době nevyhraje Sevilla, tak musíme přát někomu, kdo je na tom dobře v lize. Hlavně ať ligu nevyhraje Sparta letos ani příští rok a ani nikdy potom.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
bububu (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 11:17 |Myslím, že máš úplnou pravdu. Zrovna včera jsem na to koukal a vítěz tohoto ročníku MOL Cupu ještě přímo nepůjde do skupiny EL, ale i tak do velmi příjemného play off (4. předkola).
Zatím má Sevilla blízko tomu, aby postoupila do další fáze LM; v opačném případě bych se totiž skutečně obával, že by podle svého dobrého zvyku z posledních třech sezon opět vyhrála EL a v lize skončila 5. :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
soudek82 (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 11:28 |no to právě ne...pokud teda nekecaj, tak buď třetí předkolo, nebo rovnou skupina...
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Sracken před 8 lety 19.10.2016 12:03 |Letos Dane do skupiny EL přímo z české ligy nikdo za žádných okolností. Příští rok vítěz poháru přímoí, pokud by to měl být ten, kdo skončí 1. nebo 2., tak se to týká 3. fleku v lize.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
soudek82 (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 12:59 |If the Champions League title holders or the Europa League title holders have qualified for the Europa League through domestic performance, their berth in the Europa League will be vacated (not replaced by another team from the same association), and cup winners of the highest-ranked associations will be moved to a later round accordingly.
Já z toho teda chápu, že pokuj by se vítěz LM nebo UEFY kvalifikoval do UEFY z ligy, tak se na místo nasazeného do skupiny posouvá tým na 13. místě, ne?
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Sracken před 8 lety 19.10.2016 14:29 |Ano, to máš pravdu, na tuto eventualitu jsem nepomyslel, protože je daleko méně pravděpodobná, i když Sevilla je výjimka potvrzující pravidlo. Nicméně UEFU snad konečně vyhraje někdo, kdo je v lize nahoře, což je pro nás nejlepší (ideálně třeba někdo z portugalské trojky, ti mají doma LM předplacenou). Takže jsem se mýlil a může se to stát, takže i Králův Dvůr by se mohl dostat přímo do UEFY již letos a nečekat.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
soudek82 (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 11:19 |no v UEFA by to mělo být podobně, jen šance na to, že se vítěz UEFY kvalifikuje z ligy jen přímo do UEFY je asi menší...viz:
https://en.wikipedia.org/wiki/2017%E2%80%9318_UEFA_Europa_League
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Borgetti před 8 lety 19.10.2016 11:58 |Z této sezóny se ještě nejde přímo do LM a ani do EL. Nejprve se musí tuto sezónu uhrát dostatečný koeficient na to, aby se udržela aspoň 12. příčka. Momentálně je Česko 11. tak že to vypadá velmi slibně. Tak že konec sezóny 16/17 ukáže pořadí pro nasazení, až do sezóny 18/19, nýbrž pro tu příští 17/18 už jsou karty rozdány, jak kdo kde bude nasazen. Tak že pokud se liga podaří Slavii vyhrát v sezóně 17/18, tak je LM snad jasná. To snad píšu proto, že od sezóny 18/19 v Evropě budou dána jiná pravidla. Zatím je jasné že 4 rezervace pro kluby přímo do skupin LM mají 4 nejsilnější státy (Španělsko, Anglie, Německo, Itálie) či-li rovnou polovinu. Snad to tedy nezasáhne přímý postup do LM 11. a 12. země.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Grobar před 8 lety 19.10.2016 12:27 |To třinácté místo platí pro LM i EL, takže již letos muže jít vítěz obou našich soutěží přímo do LM i EL. Naopak příští sezónu už máme téměř jistotu 12 pozice v koeficientu. To je jistota účasti v LM i EL, ale bohužel pravidla v LM se budou měnit, takže pravsěpodobně utřeme nos.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Borgetti před 8 lety 19.10.2016 12:35 |Tak jo. Máš úžasnou pravdu. Já to viděl v tom normálním rozdělení a teď tam čtu podmínku: Přímý postup 21 klubů a obhájce LM nebo vítěz EL, nebo mistr třináctého státu. Tak že vítězové těchto poháru musí skončit na pozicích zaručující postup z ligy. Díky :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
bongor před 8 lety 19.10.2016 14:31 |Jaký pokud,tam je to celkem jasný.Letos musíme hlavně pohlídat,aby se tam nedostala bída.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
bububu (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 14:35 |Bohužel se zatím zdá (podle toho, co dosud UEFA představila), že od sezony 18/19 právě přijdou 11. a 12. liga o přímý postup mistra do skupin LM. Jinými slovy, budeme z toho těžit maximálně rok. Prakticky se tedy vrátíme do stavu, v jakém je liga teď, s tím rozdílem, že z mistrovské části kvalifikace půjdou nově už jen 4 týmy místo současných 5.
Přenos na iSportu
hvojt před 8 lety 19.10.2016 11:29 |Ahoj, nevíte někdo, zda bude platit platba za přenos zápasu na isportu z 1.kola, když se zápas neuskutečnil?
Re: Přenos na iSportu
JS (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 11:50 |Proč se nezeptáte na isportu? Určitě mají nějaké zákaznické info.. :)
Re: Přenos na iSportu
zeleznik2 před 8 lety 19.10.2016 15:52 |Záleží jak to mají nastavené v podmínkách, správně měli vrátit peníze, že se přenos neuskutečnil, či nabídnout náhradní variantu na jiné kolo, ale nevím, zda to isport takhle má.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
zeleznik2 před 8 lety 19.10.2016 11:36 |Tak mám obavy, aby se za a/ zápas vůbec odehrál a za b/ aby to zase nebyla obvyklá holomajzna. Škoda, že jsme s Brnem nehráli o nějaký ten týden dříve, jsou posílení vítězstvím z Jablonce, těžký zápas. Dnes bych to viděl na plichtu. Moc gólů nepadne.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Sešívaný před 8 lety 19.10.2016 11:41 |V Brně bydlím už pět a půl roku a ještě jsem tu nebyl na fotbale. Se zápasy se Slavií mi to nějak podivně nevycházelo a jen na Zbrojovku se mi chodit nechce. Až dnes konečně. A beru s sebou i dva Brazilce z práce. Bude to jejich první zápas české ligy, tak snad to nebude totální holomajzna nebo už je na žádný jiný nedostanu :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Hanes před 8 lety 19.10.2016 11:44 |Nejsem na tom o moc líp, za 4 roky jsem tu byl jen jednou na Plzni. Tak se potkáme v sektoru hostů :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Sešívaný před 8 lety 19.10.2016 13:17 |Oni se báli jít do sektoru hostů, tak máme lístky na hlavní. Třeba během zápasu uvidí, že to tam není tak ostré jako v Brazílii a příště je dostanu i tam.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Borgetti před 8 lety 19.10.2016 12:39 |Tak snad ti Brazilci uvidí pár parádiček, na což jsou ujetý :D Slavia má konečně lepší sebevědomí, tak třeba něco uvidíme :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Sešívaný před 8 lety 19.10.2016 13:21 |Oni mají skutečně trošku jiné priority. S jedním z nich chodíme hrávat malou kopanou a občas nás dohání k šílenství. Hraje totiž efektně, ale totálně neefektivně. Obejde si parádičkou borce, udělá efektní patičku, ale balón skončí u soupeře, který jde sám na bránu... Když mu vysvětlujeme, že fotbal je o gólech, tak nám řekne, že primárně jde o to, aby hra dobře vypadala, a hrozně se nám diví, že hrajeme jednoduše a účelně. Holt jiná mentalita :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Borgetti před 8 lety 19.10.2016 14:27 |Přesně, to je ta jiná mentalita. Stačí si porovnat EURO s MS, kde turnaj jen o Evropských týmech je herně nudnej a strašně utaktizovanej :) Jinak Brazilci snad baví celej svět, ale bylo mi jich tenkrát líto jak na domácím šampionátu dostali 1:7 od skopčáku.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 12:35 |Moc si preju,aby jsme dneska vyhrali!
To je asi tak vsechno,co bych k tomu rekl :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Borgetti před 8 lety 19.10.2016 14:50 |Tak to já si přeju každý zápas co Slavia hraje :-)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 16:37 |To ja samo taky. Ale dneska si to preji obzvlaste :) a proto jsem to sem i napsal..
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
carfi-sks (přítel SN) před 8 lety 19.10.2016 13:14 |Jak bylo řečeno, v Brně se nám tolik nedaří a Brno hraje doma celkem slušně, taky to vidím na plichtu , ale rád bych 3 body :)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Borgetti před 8 lety 19.10.2016 14:58 |Taky poslední 3 zápasy tam Slavia nejen nevyhrála, ale nedala tam ani branku! Upřímně bych byl i za bod rád, ale věřím ve vítězství. Vždyť i úspěšné sázkářské aplikace tipují výhru Slavie v Brně. Mimo jiné přeji Pavlenkovi další čisté konto a pak další a další, ať překoná rekord Petra Čecha :-)
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Borgetti před 8 lety 19.10.2016 14:59 |oprava: místo nejen nevyhrála, mělo být prohrála.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Pepino44 před 8 lety 19.10.2016 15:16 |Ale ono je to vlastně to samé, takže jsi nemusel opravovat. Myslím, že by se to nyní mohlo změnit. Ono jde vlastně o to, aby se chlapci o výsledek porvali. Většinu utkání v Brně vlastně odchodili.
Re: Netradičně v týdnu s Brnem
Borgetti před 8 lety 19.10.2016 16:38 |Není to to samé, pač 3 zápasy tam nevyhrála, může znamenat, že tam např. 2x remizovala a jednou prohrála. Proto jsem to upravil, že tam vlastně 3x prohrála v řadě.