Aktuality z médií

Komentáře (195)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    SirCohen     před 5 lety 03.04.2019 16:37 |  
    7 23

    Jan Podroužek má stejný počet slabik jako Franta Straka, takže by to šlo;-)

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      kalex     před 5 lety 03.04.2019 17:37 |  
      13 6

      Počítám, že sis taky zahulákal.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        SirCohen     před 5 lety 03.04.2019 17:48 |  
        4 2

        Vidíš, přepočítal ses.

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          kalex     před 5 lety 03.04.2019 19:10 |  
          1 2

          Pak se hluboce omlouvám. Nicméně pointa v tomto případě je velmi podobná. Ale je to jen můj subjektivní pocit.

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            SirCohen     před 5 lety 03.04.2019 22:12 |  
            3 4

            Je to jen moje reakce na mediální bouři ve sklenici vody.

            • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

              kalex     před 5 lety 03.04.2019 23:12 |  
              0 2

              Tvůj názor.

  2. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    carevitchando     před 5 lety 03.04.2019 18:03 |  
    43 9

    Já poplavu proti proudu a napíšu, že tentokrát má Podroužek pravdu...Je toho v poslední době nějak moc, těch extempore TS. Ostuda v Kodani, permanentní hrozba nějakých trestů kvůli vhazování předmětů na hřiště a teď ten Straka. Já ho nebudu obhajovat, ale tahat do nenávisti jeho osoby i manželku a děti je primitivismus a ne, že ne. Hrajou si tam na TS na chlapáky, ale tohle by normální chlap neudělal.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      o-cab     před 5 lety 03.04.2019 18:06 |  
      21 4

      tak samozrejme - jedine, v cem Podrouzek tentokrat chybuje, je, ze se problemu dotyka jen povrchne a zminuje pouze zlomek vsech sracek, ktere ma kotel posledni dobou na svedomi. ale tak to je, kdyz se problem nezachyti v pocatcich a nechava se rozrust do rakoviny. to uz je chyba vedeni klubu, ktera se mu tvrde vrati. Chelsea je pouze prvni vaznejsi vlastovka.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      roygrey     před 5 lety 07.04.2019 19:55 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím.

  3. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    pehacko     před 5 lety 03.04.2019 18:04 |  
    13 27

    kdyz nas nejde porazit na hristi, tak pujdou po tribune sever... ze pan redaktor neresi jude slavie? dle meho o tridu horsi, nez nevkusny choral na frantu straku... ale to se hnoji zvanemu spart nehodi do kramu!

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      mig52     před 5 lety 03.04.2019 18:09 |  
      13 8

      Mnozí jaksi zapomínají, že si Straka nenabídl smlouvu ve Slavii sám. Brečíme sice pěkně, ale na špatném hrobě. Já bych spíše v této věci poděkoval Řebíčkovi.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        pehacko     před 5 lety 03.04.2019 18:13 |  
        7 13

        hlavne ted nam tady podrouzek preje zavrenej celej stadion za urazky jejich byvale modly, uz se tesim co (ne)bude psat po zapase na toaletne... tak to bude mit frata o dost levelu horsi. cele tohle tazeni proti TS je prizivovano hlavne proto, ze nas muze opet facr poradne podojit a uzavrit par sektoru. ano TS neco ted fakt posrala, ale dokud neuvidim adekvatni trest za jude slavia, tak nas za TS nema nikdo pravo soudit!

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          carevitchando     před 5 lety 03.04.2019 18:17 |  
          1 4

          S tím Jude Slavia souhlasím, ale zároveň dodávám a ptám se, to fakt musíme reagovat tímhle způsobem na každej výmysl nějakých debilních rudochů "intelektuálů"?

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          uru100     před 5 lety 03.04.2019 19:44 |  
          9 2

          Já myslím, že Jude Slavie a Smrt Sparte se vyrovnavaji. Ale tady přeci nejde o to co dělaji fanoušci Sparty. My jsme Slavie! Ale TS je teď na úrovni Kotle Sparty. A když je to těší.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        rak (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 18:28 |  
        16 2

        To uz jsem psal. Je to tak. Takto silne utoky na Straku jsou zcela mimo misu. Totalne nesmyslne. TS dela i super veci, dokonce je jich o dost vic. Proc to kazit hovadinami az nebezpecnymi vecmi, ktere jsou zcela navic zbytecne, atmosferu jen kazi, misto aby ji zlepsovaly. Proto je tady tolik kritiky. Toto je treba zarazit vcas, jinak se to rychle rozroste. Zastanci takoveho chovani se zmohou pouze na zvatlani klise s Mirkem Dusinem. Zadny argument nemaji.

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          roygrey     před 5 lety 07.04.2019 19:59 |  
          0 2

          Já bych si přál, aby se na Slavii fandilo slušně, aby se nic neházelo na hřiště a každému soupeři se zatleskalo. Aby i soupeř, který je antislávista si po zápase řekl: "Byl jsem v Edenu, prohráli jsme, atmosféra super, ale nejvíc si budu pamatovat neuvěřitelně přátelskou atmosféru, slušné fandění a ocenění i soupeře."
          Straku nemám rád, je to pitomec, ale tohle byla ubohost.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        SirCohen     před 5 lety 03.04.2019 18:32 |  
        4 2

        A podepsal to dobrovolně nebo z donucení? Tahle stylizace do role pasivní oběti mi začíná trochu vadit.

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          Markus     před 5 lety 03.04.2019 18:59 |  
          11 0

          Samozřejmě, že to byl ne hloupý, ale přímo blbej nápad smlouvu u nás podepsat, ale co už. Hráči a snad i ostatní v klubu k tomu přistoupili profesionálně, když už si to s ním takhle majitel dohodl, jednou jsi členem týmu, tak máš podporu. Co vím, tak se nad to dokázala povznést i většina fandů. Byla to špatná doba, tak se prostě už zkoušelo vše. Franz navíc není nic ve stylu Pavla Řeháka apd. silných lidí, tak mi přijde obohé se do něj i kvůli té hlouposti s podpisem smlouvy i nás trefovat. On byl prostě tak naivní, že nám opravdu šel pomoci a my ho za to budeme trestat? Ignorovat ho a nechat už být.

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          Gillan     před 5 lety 03.04.2019 20:06 |  
          3 9

          Kdybys byl trenér, profi trenér a nabídli ti Spartu za opravdu velké peníze, odmítl bys?Já třeba ne, Trpiš je taky sparťan a co jako?

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      o-cab     před 5 lety 03.04.2019 18:17 |  
      17 6

      to, jestli isport resi nebo neresi jude slavie (resil to minimalne dvakrat, i kdyz neprimo), je zcela irelevantni tomu, ze z naseho kotle se stava hnuj

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        pehacko     před 5 lety 03.04.2019 18:22 |  
        7 6

        narazim na to, ze pulku prenosu bolsevika v teplicich znelo z kotle “jude slavie” az dokonce musel nekolikrat hlasit poradatel, at se vyvaruji techto pokriku. dle meho je to horsi prohresek, nez urazeni franty straky... TS je grilovana a bolsevickej kotlik je opet ok. byl bych rad, kdyby se resilo vse... takhle je to opet pouze hon na cervenobile carodejnice.

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          bongor     před 5 lety 03.04.2019 20:25 |  
          5 6

          Přesně tak,ono když to nejde na hřišti,tak se to musí vybojovat jinak.Jude je hanlivý pokřik nejhoršího zrna a nejlepší na tom je ,když to řve kotel nejoblíbenějšího mužstva pražských Židů. Já v tom všem vidím snahu znejistět a znechutit TS a naopak téesákům vytýkám,že si mezi sebou neudělají pořádek,protože tvrdím,že jsou jedním z nejdůležitějších komponentů naší obrozené Slavie.Bez nich by se dnes Slavie možná plácala někde v pražském přeboru a pes by po ní neštěk.Tímhle přihrávají na góly zmetkům ,co nás nenávidí a můžou se posrat vzteky,když vidí Slavii jako zdaleka nejlepší české mužstvo.Přitom je úplně nesmyslné,takhle urážet France a jeho rodinu.Franto promiň.

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            uru100     před 5 lety 04.04.2019 10:44 |  
            0 0

            Jude Slavie, Jude Slavie. Nezapomínejte na Smrt Spartě. I když nikomu Smrt nikdo nepřeje, to je jasná věc, tak se to křičí taky. A nejvtipnější je, že ani nemusíme hrát se Spartou. Ale souhlas, že pořádekj si musí udělat hlavně TS sama.
            Dnes jsem četl, že Slavie bude vymáhat po jednotlivcích škodu. [Ne Milana :)]. Jsem zvědav jak to budou chtít udělat.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        rak (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 18:33 |  
        4 3

        Jude Slavie je opravdu maximalne na urovni Smrt Sparte, coz se mne take moc nelibi. I kdyz se jedna o sportovni smrt, ztratit hlavniho rivala? Ja chci, abychom je porazeli a byli lepsi. Na Jude Slavie navic existuje perfektni odpoved. Vsude Slavie. To je uplne neutralizovane.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Faris (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 18:31 |  
      7 2

      Přesně, furt se řeší jak je to v té Anglii, tak ok, Šídlo (novinář fandici Arsenalu) psal po derby, že kdyby toto (Jude Slavie) bylo v Anglii, tak je zápas bez milosti ukončen.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        pehacko     před 5 lety 03.04.2019 18:33 |  
        7 0

        hlavne na toaletne to jude slavie nekrici jen jejich kotlicek, ale vsechny tribuny... a nikdy jsem zadny rozhoceny clanek od pana podrouzka na toto tema necetl!

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          o-cab     před 5 lety 03.04.2019 22:02 |  
          4 3

          to je sice pravda a dokonce toto bagatelizoval i ten samotny zkurveny klub kdyz aferu na toto tema nedavno rozjelo Aktualne (nakonec je nejaky duvod proc vsichni prejeme sparte smrt), nicmene my bychom meli nejaky standard drzet a nikoli se prokopavat na uroven te spiny z druheho brehu. tento standard se neodviji od objektivity novinare deniku vlastneneho kretinskym, ale od nasi historie a tradice.

          to, co posledni dejme tomu sezonu predvadi TS je skutecne na urovni zkurvene sparty a tudiz hluboko pod nasi urovni. proto me nebetycne sere, ze s tim klub nic nedela. ted dalsi clanek o moznych discipliarnich trestech - za chvili budu mit chut spalit permanentku (mimochodem na TS).

  4. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    zeleznik2     před 5 lety 03.04.2019 18:13 |  
    8 4

    Každá mince má rub i líc, tak je to v životě i ve fotbale, Tribuna Sever má rovněž dvě strany, jedna je skvělá, podpora týmu, vynikající choreografii, což nám může lecjaký klub závidět, bohužel je tady i ta druhá a to je vandalismus, Samozřejmě se nejedná o celou tribunu, pevně věřím, že je to jen pár jedinců, ale bohužel na jejich chování doplácí zbytek. Nesmyslné jednání při Genku, či zábavní pyrotechnika skoro v každém zápase, kdy si tihle jedinci pletou fotbal s manévry, jenom poškozuje náš milovaný klub. Kolik jen nás jejich blbost stála klubových peněz?Proč nemůže být takový pořádek jako v Anglii?Jsem proti tvrdým opatřením, ale do budoucna to zřejmě bez nich nepůjde,

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Faris (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 18:27 |  
      9 8

      Máš pravdu, jako v Anglii. Tak prosím tě doufám, že na příštím domácím zápase vbehnes na hřiště a napadneš jako fanoušek hráče hostujícího týmu. Toto se v Anglii letos stalo.
      Chci tím říct, zlepsujme se, pořád, ale nemysleme si, že jsme sto let za opicema. Nejsme.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        o-cab     před 5 lety 03.04.2019 18:37 |  
        6 3

        omyl - zlepsovali jsme se, nyni se zhorsujeme. to je prirozeny pruvodni jev toho, ze se na uspechy TS a klub nalepi spousta lidske spiny, ale je kardinalni chybou klubu, ze toto od zacatku nekoriguje. kdybychom se lepsili, tak neplatime rekordni pokuty, nemame zavrene tribuny, zakazy vyjezdu atp.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        sasky     před 5 lety 04.04.2019 08:41 |  
        6 1

        Vždycky mě dokáže pobavit, když někdo jako argument proti nějakému trvalému jevu (pyro, házení bordelu na hřiště, atd. v podání TS) použije nějaký ojedinělý případ (tvoje vběhnutí fanouška). Zatímco ten ojedinělý jev je selháním jednotlivce a nikdo, ani sebelepší ochranka, mu nemůže zabránit, tak to co předvádí TS za dětinsky tvrdohlavé lpění na pyru, na své nedotknutelnosti, je jev, se kterým může klub bojovat. A měl by to začít dělat. Nejsem nějaký cenzor, nakonec ať si každý řve co chce, vypovídá to o jeho inteligenci, ale ať je pak také schopen nést si následky. Ať křiklouni, házeči a pyromani vystoupí z davu a alespoň finanční škodu klubu uhradí. Morální bohužel nemohou.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        mis3     před 5 lety 04.04.2019 10:13 |  
        4 1

        tohle je demagogie jak sviňa... on totiž ten co to udělal už druhý den dostal tolik zákazů, že bys čuměl. Mylsím, že chlapec svojí fanouškovskou kariéru prakticky zrušil... a co na druhé straně? Ten kdo je vidník úterních událostí - člověk který má zákaz na ligu a poháry, jenže v soudním rozhodnutí jaksi nezmínili domácí pohár, takže na ten může - a tohle tam udělá :(

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Krystof     před 5 lety 03.04.2019 19:15 |  
      8 1

      Zase ta Anglie... Myslím, že pokud jen trošku zapátráš, nalezneš tam co se pokřiků týče namátkou takové "parády", jako že mnichovskou tragédii přežilo až moc lidí a málo zemřelo (obecně proti ManU), že kohouti jsou opět na cestě do Osvětimi, kde budou zplynováni, že Sol Campbell je Jidáš, který už brzy zemře na HIV nebo dříve všeobecně populární o smrti Margie Thatcherové, po které budou mít všichni party, který se dokonce vytahuje dodnes...
      Nevím, kde se pořád ta fascinace Anglií bere, je pravda, že v televizi to člověk vidí jako takové vzorové divadlo, ale pravda je rozhodně trošku jiná a to vůbec nezmiňuji nižší soutěže, kdy prakticky už od Championship je úroveň často ještě tvrdší (asi netřeba zmiňovat třeba Millwall) a jsem rád, že u nás se až do tak extrémních rovin nezachází, byť včerejší pokřik na Straku (dříve ale třeba úplně stejný sparťanů na Kuku, Šmicera, Bestu, všech klubů na Peltu atd.) rozhodně není daleko.

  5. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    Faris (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 18:21 |  
    12 9

    Mne to teda připadá jako když jsem byl mladý, ožral jsem se, pozvracel a pak mi rodiče týden nadávali a lámali nade mnou hůl. Stalo se, pěkné to nebylo, už toho bylo řečeno dost, ale aby se z toho tady dělali články na všech serverech, to je moc. A když už, tak prosím každý týden článek o Jude Slavie, jinak se tu neměří jedním metrem.
    Jednou jsme se omluvili, tím bych to ukončil.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      pehacko     před 5 lety 03.04.2019 18:22 |  
      1 2

      podpis a razitko!!!

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Leksel     před 5 lety 03.04.2019 18:44 |  
      6 0

      To je fakt a příště se můžeme zase omluvit a je to z krku.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Tomastu     před 5 lety 03.04.2019 18:54 |  
      1 0

      Vážně si myslíš že v deníku ispart bude objektivita? :D co píše nějaký trouba v jejich novinách je mi vcelku jedno. Nicméně v poslední době těch průser je moc a nějak řešit se to musí, začal bych vstupenkou na jméno, ostatně já ho mám na permici taky a nijak mě to neobtěžuje a jako věc druhá je najmout pořádnou security a důsledně dodržovat zasedací pořádek za třetí z kamer identifikovat problémového fanouška a vymáhat po něm pokuty. Tohle by vyřešilo minimálně ucpané schody a kelímky, co u stupidního pokřiku UEFA Mafia nemám zdání :D a vzhledem k utkání s Libercem ovšem kelímky nejsou problém jen TS bohužel.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Qope     před 5 lety 03.04.2019 20:13 |  
      0 0

      a nebo vyvalet v tom čumak pořádne, at se zase nedeje? Samozrejme mas pravdu v tom, že bych byl rád, aby se upozornovali i na prusery ostanich fans jinych klubu ...

  6. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    honzah (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 18:25 |  
    2 25

    Na Karviné jsem nebyl, ale v zápase s Libercem mi přišlo hodně zvláštní, když se šéf-fanda čínského klubu posmíval asijské kuchyni.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Rhu-rhu     před 5 lety 03.04.2019 18:32 |  
      10 1

      Čínského klubu????

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        Markus     před 5 lety 03.04.2019 18:50 |  
        2 8

        No co, technicky má honzah pravdu, těm firmám se v byznysu říká podle země majitele, ne podle země, kde jsou aktivní. Stejně jako je Škoda Auto německá, Unipetrol polský, Barum německý, Česká spořitelna rakouská, Komerční banka francouzská, ČSOB belgická. Jiná věc ale je, že málokterý fanda chce tohle slyšet (či vůbec připustit) :) Za sebe ale říkám, zaplať pánbůh za to, funguje to.

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          necich     před 5 lety 03.04.2019 20:58 |  
          5 1

          To co píšeš je hloupost, to že má firma majitele z cizí země nemění nic na původu. Jako myslíš, že si rakušáci odvezou všechny pobočky ČS do Rakouska? Že by tedy Slavia měla hrát čínskou ligu?

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            Markus     před 5 lety 03.04.2019 21:43 |  
            0 1

            Psal jsem technicky, chápu proč se čertíš. Ale věř mi, s lokálním managementem dceřinky se nikdo nebaví, jde vždy o majitele skupiny a tam jsou národnosti jak jsem psal. I jako pouhý ajťák si takového prostředí užívám až až a vidím specifika a problémy co s tím jsou spojené. Stejně jako nikdo nebude stěhovat zlatý důl, pojišťovnu, banku, telko operátora, tak ani stěhovat fotbalový klub, když ta hodnota je založena na lokálním podílu na trhu. Naštěstí nejsme NHL, kde jde více o licenci než místní fanoušky. Sinobo si (doufám) naopak uvědomuje, jak výbornou pozici Slavia má, jsme v zemi, kde jsme schopní díky dostatečné kvalitě místního fotbalu pravidelně bojovat o ligu mistrů a jsme pro ně zajímaví. Z pohledu fanouška win-win, tak bych vůbec celý tohle vlákno neviděl nijak negativně, jen si prostě přiznejme, že Sinobo je nyní opravdu pan majitel.

            • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

              necich     před 5 lety 03.04.2019 21:58 |  
              3 0

              Rozumím tomu co píšeš, nečertím se, jen se neztotožňuji s názorem, že jsme čínský klub když máme čínského majitele. Prostě např. Chelsea je anglický klub bez ohledu, že ji vlastní Rus, klub NHL je kanadský přestože ho vlastní americký kapitál apod.

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          sasky     před 5 lety 04.04.2019 08:48 |  
          3 0

          Teda zazněla tady spousta kravin, ale ty jim celkem kraluješ. Škoda, byť je vlastněná VW rozhodně není a ani není snad nikým vnímána jako německá firma. Pochybuju, že když v Belgii zmíníš ČSOB, tak kromě managementu z KBC bude někdo vědět o čem mluvíš. Stejný případ s ČS a Erste. Unipetrol a PKN Orlen není tatáž firma. Orlen polský je, Unipetrol nikoliv.

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            Victory     před 5 lety 04.04.2019 09:33 |  
            0 0

            Nediv se, ta myšlenka vzešla od "ajťáka" a ti si žijí ve vlastním světě... :-))) Ať žije IT a SKS Forever :-)

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            Markus     před 5 lety 04.04.2019 10:25 |  
            0 1

            Nekoukej se na fasádu těch firem a co ti říkají z reklam, ptej se lidí, co tam přímo pracují. Klíčová oddělení jsou řízena ze skupiny, strategie je určována skupinou, větší služby se objednávají přes skupinu. Zrovna ta IT oddělení co znám už dávno nejsou lokálně nezávislá, realita je spíše taková, že si za název skupiny připiš ČR. Nejsem žádný anti-globalista, takhle to prostě chodí. Třeba McDonald je v ČR díky franšízám více českou firmou než tyhle velké organizace. Jo, uznávám, nic takového na Slavii nepozoruju a ani se to moc nedá očekávat, bude nám asi dána opravdu velká volnost, jen říkám, jak to je u těch jmenovaných organizací.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Edenjejenjeden     před 5 lety 03.04.2019 18:41 |  
      14 0

      Jakej čínskej klub máš na mysli?Copak třeba Chelsea je ruskej klub,nebo ManCity arabskej?

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      mis3     před 5 lety 04.04.2019 10:15 |  
      0 0

      namíchat Vitnemce s Čínou a asijskou kuchyní, to chce fakt fištróna :-/

  7. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 18:36 |  
    22 3

    At jde celej redaktor do prdele, proč tak vehementně nepranyřuje dlouhodobé celorepublikové řvaní JUDE SLAVIE a to i na utkáních kde Slavia nehraje.Nicméně i když jsem na utkáních občas sprostej jak dlaždic řečeno slovy klasika,tak urážet děti a manželku je prostě špatně.No na pana ptáka bych hulakal zřejmě také.Rodinu do toho rozhodně netahat.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      carevitchando     před 5 lety 03.04.2019 18:38 |  
      4 1

      Líp to shrnout nešlo.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Altona     před 5 lety 03.04.2019 18:54 |  
      6 13

      A co má psát? Že JUDE SLAVIE je špatně, protože mnozí slávisté přece poctivě hajlují, doma i v cizině?

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 19:45 |  
        3 1

        A ono to není špatně ?

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      necich     před 5 lety 03.04.2019 20:51 |  
      2 5

      Naši fans zase křičí "Zkurvená Sparta", kdo začal dříve nevím, ale je to remíza.

  8. Ts

    slamacek (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 18:50 |  
    6 3

    Receno bylo vsechno. Co vsak s tim? Vlajkonos, subhaman a sef kotle quelhare do pristiho podcastu. A priber nejakeho normala. Myslim, ze toto se musi resit na TS.

    • Re: Ts

      Ondráš     před 5 lety 03.04.2019 19:42 |  
      9 2

      Vždyť to tebou jmenovaní schvalují, tak co chceš jako řešit?

      • Re: Ts

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 19:49 |  
        7 0

        Mě nejvíc vadí,že TS dělají nedotknutelnou,místo toho aby se prostě řeklo, že se něco událo opravdu špatně.Jinak samozřejmě většinou mají mojí plnou podporu.

        • Re: Ts

          mis3     před 5 lety 04.04.2019 10:18 |  
          0 0

          bohužel oni to tak ale necíti a s ními i mnoho lidí, co nemají rádi "moderní fotbal"

    • Re: Ts

      iwanowicz     před 5 lety 03.04.2019 20:07 |  
      4 14

      Nic hroznyho se nestalo, kotelnici tomu venuji spoustu casu a penez, bezte si to delat sami kdyz jste tak chytri, atd.. Radsi bych v podcastu poslouchal jako hosta nekoho ze sportovniho, nebo slavistickeho vedeni..

  9. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    FanatikSKS     před 5 lety 03.04.2019 18:52 |  
    10 19

    Tak nevim. Když se to na Straku řvalo před sedmi lety, tak to nikomu, kromě asi samotného Straky, nevadilo, protože sme měli úplně jiné problémy a v novinách se spíš psalo, jaká je senzace, že hrajeme o záchranu a takové to věci je vůbec nezajímalo. Každý ať si vzpomene na dobu, kdy byl ve věku, jako je většina osazenstva Tribuny Sever. Když mi bylo 15/16, tak jsem v kotli na Strahově taky řval věci o kterých jsem nevěděl proč je řvu, a řvu je proto, že je řve celý kotel a dnes bych z huby nic takového nevypustil, ani kdybych na sever ještě chodil. Moc jsem nezachytil, nějaké narážky, či hrození dětem Straky smrtí, pokud to tam bylo, tak je to opravdu zbytečné a i přes čáru, ale fotbal je o obrovských emocích a nevidím problém v tom, že kotel řval Straka ven, jako na bývalého sparťana. Kdyby do Edenu přijel v jakékoli roli Řepka, tak by sme tu zase odsuzovali kotel, že na nej celý zápas řvou??? Proč nikdo neřeší, že na každém stadionu, včetně Edenu, lidi řvou Limberský ty si hovado??? Proč nikomu nevadí, když se skanduje Pelta je č....???? Chápu, že když se teď daří, není na co nadávat, tak si najdem vždy něco, ale nebuďme, prosím, papežtější než Papež.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      jufoun (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 19:49 |  
      21 1

      Myslím, že každý chápe, že když se křičí Pelta je čumák, atd. tak je to v pohodě. Je to vulgární, ale není to přes čáru.
      Ale skandovat zabijeme něčí děti nebo urážky manželky to je naprosto mimo a zbytečné.
      Ještě chybí skandovat s Chelsea UEFA mafia a pak budou asi někteří jedinci teprve spokojeni, když se bude hrát třeba bez diváků. Vždyť za to přece může ta zlá UEFA...

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        pipe1980     před 5 lety 03.04.2019 23:57 |  
        0 2

        pojď se vsadit že to proběhne, dokonce mě o tom jeden "SKALNÍ" ujistil a vysvětlil mi jak nádhernej je to pokřik a jak se na něj těší

  10. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    Martin Platil     před 5 lety 03.04.2019 19:05 |  
    10 3

    Bohužel skupinka dementů pak vypovídá o všech fanoušcích Slavie.

  11. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    Gino     před 5 lety 03.04.2019 19:06 |  
    47 8

    Sorry, kluci, uminusujte me, ale vsichni, kdo na Straku nadavate, mate nejspis proste jenom ublizeny srdicko a do chlapu mate daleko.

    Naprosto neinstrumentalni problem (ze nas Straka chvilku vedl) priserne zvelicujete. Kam se na Vas hrabou hystericky zensky. Reakce Tvrdika naprosto spravna. Kdo vulgarne nadava je hulvat. Kdo vulgarne nadava i rodine a detem, je normalni dement zralej na par facek.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Ondráš     před 5 lety 03.04.2019 19:40 |  
      42 3

      Já hlavně vůbec nechápu tu strašnou nenávist vůči Strakovi. Jestli se někdo musí cítit ponížený, podvedený a zrazený, tak především Rumuni pro které to byl ten nejvíc srdíčkovej srdcař. Ty z toho museli být úplně na prášky, ale absolutně nechápu tu šílenost z naší strany??
      A omlouvat včerejší demenci tím, že se přece jelo jude Slavie?? No tvl co mi je po tom, co ti klauni skandují a jestli o tom někdo píše, já prostě takový vymrdance v Edenu nesnesu!

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Borgetti     před 5 lety 04.04.2019 04:03 |  
      1 1

      Já teď pomalu vidím jako zázrak, že TS vzala tak dobře Hušbauera :D

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      brťas74     před 5 lety 04.04.2019 08:01 |  
      2 0

      Souhlas,klasická davová psychoza na TS,spíkr nebo někdo jinej začne pokřik a dav se chytne.Sám když tam náhodou jsem toto nekřičím.Nemá to s podporou nic společného je to hnus,a je to mimo mísu.Bohužel pokud toto skanduje třeba jen 100 lidí je to bohužel slyšet a na TS to pak vrhá špatný světlo.

  12. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    jose01     před 5 lety 03.04.2019 19:22 |  
    31 5

    rozmohla se nám tady taková nepěkná nemilý věc. Ono je to asi jako s děckem, to zkouší co si může dovolit a pokud je v zárodku neklepneš přes prsty, tak si dovoluje víc a víc až rodiče přeroste přes hlavu a pak už je složitá cesta zpět. Což si myslím že se stává s TS, při vší úctě k ní si myslím, že už vedení díky jeho liknavosti na počátku celkem začíná přerůstat přes hlavu. A když idiocie řve i někdo do tlampače tak potěš koště

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Jiri v UK     před 5 lety 03.04.2019 23:41 |  
      0 0

      Jak rika Jara Cimrman - Vysetrovani ztraty tridni knihy. :) Pekny citat

  13. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    spino     před 5 lety 03.04.2019 19:41 |  
    3 2

    Místo abychom se po letech společně zasmáli tomu, jak tam tenkrát našel Aleše na zemi, tak pořád dokola řešíme to samé. :(

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      slaviator     před 5 lety 03.04.2019 20:03 |  
      2 1

      Ahoj Honzo! Teď si vezmi kdyby Aleš neměl rád víno, tak tu dneska nebyl Trpisovsky ale Vrba...

  14. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    Eskaes     před 5 lety 03.04.2019 19:55 |  
    27 5

    Líbí se mi reakce JT, vlastně bych byl ještě mnohem rezolutnější. Co nám tak strašného Franz udělal, že sklidil takovou zášť a nenávist? Já vím já vím, jsem jen "normál", co nerozumí fotbalový "kultuře". Ale jsem Slávista a Slavii jsem si vybral i proto, že byla vždy klubem inteligence, slušnosti a nadhledu-možná díky tomu, že nevyhrávala tituly jak na běžícím páse ji ta mentálně slabší individua míjela?
    Bylo by super gesto, kdyby v sobě viníci našli odvahu a omluvili se přímo Strakovi.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      necich     před 5 lety 03.04.2019 20:45 |  
      16 2

      Řekl bych, že ti co to skandovali se určitě neomluví neboť slovo jako "omluva" ve svém slovním repertoáru nemají. Dokonce si myslím, že jsou pyšní na to co se kolem toho rozpoutalo.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Karel13     před 5 lety 03.04.2019 20:51 |  
      2 6

      Nelíbí se mi Tvrdíkova reakce. Omluva rodině a Strakovi ne? Takže jeho urážky byly v pořádku ? Navíc se jedná o soukromý twitter. Myslím, že by to chtělo oficiální vyjádření (omluvu a postoj vedení klubu) ...

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        pipe1980     před 5 lety 03.04.2019 23:53 |  
        3 4

        to zas myslím že zbytečně hrotíš, za co by se měl omlouvat strakovi, respektive měl by se omlouvat každýmu na koho z tribuny zařveme že je č...k a at tahne? takže se po každým zápase rovnou omluví všem rozhodčím a větší časti kadru soupere? to snad zase úplně ne

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Leksel     před 5 lety 03.04.2019 21:14 |  
      14 4

      Omluvy je schopen jen vyzrálý sebekritický člověk, který si dokáže přiznat, že udělal něco špatně. To nebude, bohužel, tento případ. A přitom omluva by bylo chlapské gesto, ale to ty bačkory nedokážou.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        pipe1980     před 5 lety 03.04.2019 23:51 |  
        1 2

        což o to chlapské gesto, jenže ono by pak bylo taky potřeba přijmout za své chování odpovědnost

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Papol     před 5 lety 03.04.2019 21:18 |  
      4 10

      Je to Erbéčko srdcem i duší, k nám šel jen pro prašule, to udělal. Kam vítr, tam plášť, asi tak.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        jose01     před 5 lety 03.04.2019 21:40 |  
        5 10

        vy jste fakt úplně mimo realitu, vždyť trenéřina je normální zaměstnání. Chtěl bych vidět vás , jak nepřijmete nabídku práce a manželka vám doma řekne, ty jsi borec že jsi to nezval, sice nemáme na hypotéku, na náklady domácnosti taky nemáme, ale jsem na tebe hrdá jsi přece sparťan nebudeš trénovat Slávii. Uvědomte si že normálně vzal práci, která se mu naskytla. Názor na něj můžu mít jaky chci, ale tady v tom ho chápu. A pak mu nějací blbeči po několika letech skandujou prasárny

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          wimpy     před 5 lety 03.04.2019 21:57 |  
          8 3

          Mimo realitu byl zjevně Franz, když to vzal.

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            jose01     před 5 lety 03.04.2019 22:12 |  
            2 10

            takže ty budeš třeba ve formuli fandit Red bullu, dřív tam třeba i pracovat a tak proto nevezmeš práci v Renaultu a zůstaneš bez peněz?

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            necich     před 5 lety 03.04.2019 22:25 |  
            2 10

            To už je snad úchylka. Jeden tataráček, sparťanský srdíčko a neskutečnej mindráček TS? Fakt úsměvné. Ani se nedivím, že si nás ta chátra maže na chleba, přesto že jsou momentálně fotbalově v prdeli..

            • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

              wimpy     před 5 lety 03.04.2019 22:32 |  
              5 2

              Ale vážně, těch lidí, kteří byli ikonami jednoho z S a nemohli si dovolit změni barvy bylo ke spočítání na prstech jedné ruky. On byl mezi nimi.

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          chrobak     před 5 lety 03.04.2019 22:09 |  
          7 2

          Není to stejné, jako něco kutit v nějaké firmě. Patří k tomu i ten veřejný kontext. Blbost hlavně byla mu to nabídnout, ale přijmout to neměl.

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          pipe1980     před 5 lety 03.04.2019 23:48 |  
          4 6

          ne, ty jsi mimo realitu když si myslíš že trenéřina je normální zaměstnání

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          mis3     před 5 lety 04.04.2019 10:21 |  
          3 0

          ne, trenéřina fakt není úplně normální zamšstnání. nebo jsi někde viděl inzerci na jobs.cz nebo snad na úřadu práce?

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            jose01     před 5 lety 04.04.2019 20:08 |  
            0 2

            zdá se mi , že se u nás ta síla fanoušků celkem přeceňuje, vždyť kolikrát v milionovým městě byl vyprodanej stadion pro 20tis?a trenéřina je normální práce ve smyslu slova že nejsi fanoušek ale prostě zaměstnanec

  15. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    wimpy     před 5 lety 03.04.2019 20:00 |  
    10 27

    Z toho, jak se o TS otíraj medmrdky z iSportu se dá vyvodit, že i přes drobné excesy to dělají dobře. :-)

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      bongor     před 5 lety 03.04.2019 20:35 |  
      6 7

      Jistě to dělají dobře,to už píšu o kousek výš,ale to snad musíme vědět všichni,jak by asi zápasy v Edenu vypadaly bez
      té nejfotbalovější tribuny.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        wimpy     před 5 lety 03.04.2019 20:49 |  
        5 6

        Vždycky, když se mnou moralisté moc souhlasí, zamyslím se, kde jsem udělal chybu. :-)

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          necich     před 5 lety 03.04.2019 21:24 |  
          2 2

          Přesně, když je ředitel firmy příliš oblíben zaměstnanci, je něco dost špatně. Znám. :)

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Qope     před 5 lety 03.04.2019 20:58 |  
      0 1

      Jedno se musí nechat - téma k zamyšlení to rozhodně je, zasáhlo i chranenku

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        necich     před 5 lety 03.04.2019 21:22 |  
        5 3

        Jak zasáhlo? Že je tam o tom také zmínka? Myslím, že to zasáhlo každého skutečného fandu Slavie, otázka je jakou optikou se na celý problém díváš. Někdo to bagatelizuje, někdo naopak hrotí v trestný čin apod. Většina to ovšem odsuzuje jako zbytečný a neadekvátní akt. A tak to má na diskusích být. V každém případě to je negativní reklama pro Slavii Praha a její fanoušky, to je neodiskutovatelné. Prostě kult inteligentních fans klubu inteligence utrpěl opět trhlinu. Ono to utichne, aby se časem objevil zase jiný problém. Třeba vymlátí nějaký bar v Londýně...:)

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          Qope     před 5 lety 03.04.2019 21:36 |  
          0 0

          Ber to jako pokus o nadsázku ...

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          wimpy     před 5 lety 03.04.2019 21:56 |  
          3 1

          Zase od těch, co vymlátěj bar v Londýně, bude pár let klid. :-)

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            necich     před 5 lety 03.04.2019 22:16 |  
            0 0

            To je pravda :)

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            obiwan     před 5 lety 03.04.2019 22:51 |  
            1 1

            Viděnou touto optikou, kdyby to mělo klapnout, tohle by byla zrovna aktivita, na kterou bych TS přispěl:-))

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            Altona     před 5 lety 04.04.2019 09:06 |  
            2 3

            No a kolik můžou v Anglii dostat za vymlácení mlíčnýho baru? Na víc totiž nemaj....

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Hofo78     před 5 lety 03.04.2019 20:37 |  
      3 1

      neměli jsme někdy minulý rok podmínečně uzavřený stadion???

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      yossarian     před 5 lety 03.04.2019 21:07 |  
      2 5

      No to bude scénář jak od Havla,až na derby uzavřou TS (část) po stupidních urážkách na adresu bývalého sparťana

  16. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 21:20 |  
    11 7

    Je to naprostá ubohost, když tohle někdo opakuje po hip hop dj a úroveň TS bohužel začíná klesat, je to velká škoda, kvalita Slavie jde nahoru a místo abychom se těšili na dobrou atmosféru a skvělé zápasy, tak se řeší sračky a ubožácké podpásové pokřiky mířící na rodinu a děti, to je hrdinství...to samé platí, když někdo začne v El do megafonu hulákat UEFA mafia a ostatní se chytnou, jsou to jedině pokuty pro Slavii, když jste takoví frajeři a škodíte Slavii, tak mějte alespoň koule a začněte na ty pokuty vybírat a platit je za sebe...

    • Re: ..

      wimpy     před 5 lety 03.04.2019 21:25 |  
      7 10

      Na choreo, na právní pomoc, na videosystém pro mládež, přispěju i na pokuty.

      • Re: ..

        necich     před 5 lety 03.04.2019 22:13 |  
        2 3

        Pokuty a ztráty jdou do milionů.. Kolik přispěješ? Pár stovek? Bude takových několik tisíc?

        • Re: ..

          Snivec     před 5 lety 03.04.2019 22:16 |  
          4 2

          wimpy je frajer, proda cajku a zatahne to za ty kluky :)

        • Re: ..

          wimpy     před 5 lety 03.04.2019 22:33 |  
          3 1

          Máš pravdu, že asi neadekvátně k výši. Myslel jsem, že jde o princip.

          • Re: ..

            necich     před 5 lety 03.04.2019 22:51 |  
            3 0

            Tak trochu to o principu je. Ty třeba (jsem přesvědčen dle tvých názorů) bys přispěl řádově stovky aniž bys tu škodu zavinil. Ti, kteří se na té škodě nejvíce podílejí nepřispějí nic, neboť jsou z větší části na podpoře. No a vzhledem k tomu, že to je několikrát ročně? Vyplatí se skutečně pár desítek členů TS,kteří fandí do roztrháni těla? Píšu pár desítek, neboť předpokládám, že ti ostatní nejsou tak dementní. Já mám v tomto jasno.

      • Re: ..

        obiwan     před 5 lety 03.04.2019 22:45 |  
        10 2

        Přispěju taky na právní pomoc...pokud se díky ní podaří imbecily, kteří něco hází na hřiště nechat koukat na zápas v televizi.

      • Re: ..

        pipe1980     před 5 lety 04.04.2019 01:19 |  
        0 4

        tu právní pomoc mi vysvětli

  17. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 21:34 |  
    11 3

    Dle mě asi jediná šance, když začne ten hip hop dj řvát do megafonu při zápase s Chelsea UEFA mafia, aby začal celý Eden pískat, přehlušil ho a dal najevo jasný nesouhlas, to samé se mělo stát včera při ubožáctví na Strakovu rodinu!

    • Re: ..

      jose01     před 5 lety 03.04.2019 21:49 |  
      10 6

      spíš mu narvat ten megafon někam a hnát ho sviňským krokem k Neumětelům

      • Re: ..

        wimpy     před 5 lety 03.04.2019 21:59 |  
        7 7

        Co ti brání to jít zkusit?

        • Re: ..

          jose01     před 5 lety 03.04.2019 22:08 |  
          2 7

          když už si tykáme tak mně nic, jen doufám že půjde trochu do sebe a tyhle blbosti dělat nebude, i když se obávám že doufám asi marně

          • Re: ..

            wimpy     před 5 lety 03.04.2019 22:29 |  
            8 0

            Doufáš marně. Na všech fotbalovejch webech, na kterých jsem kdy byl, bylo tykání samozřejmostí. Ale jestli si přeješ, můžu ti začít vykat.

            • Re: ..

              necich     před 5 lety 03.04.2019 22:59 |  
              3 0

              To není jen na fotbalových webech. Vykat na anonymní diskusi je nesmysl. Představa, že vykám např. nějakýmu desetiletýmu smráďovi je neskutečná:) Jsem rád, že po celodenní diskusi najdeme přeci jen v něčem shodu.:) :) :) :) Uf, ty smajlíci...

              • Re: ..

                wimpy     před 5 lety 03.04.2019 23:10 |  
                1 1

                Já se s tebou shodnu na mnoha věcech. Třeba, že na chudý lidi musí být přísnost, jak už říkávala nebožka babička. :-)

                • Re: ..

                  Qope     před 5 lety 03.04.2019 23:25 |  
                  3 1

                  se slzou v oku vzpominam, jak me v zacatcích mé diskuzní kariery na oficialkach Wulf povazoval za duchodce a stejne mi bohuzel nevykal ... skoda ... :D

            • Re: ..

              jose01     před 5 lety 03.04.2019 23:12 |  
              2 4

              já doufám ale v to, že do megafonu nebude plkat kraviny, ne že ty mi budeš vykat...

              • Re: ..

                wimpy     před 5 lety 04.04.2019 00:54 |  
                3 0

                Vcelku souhlasím s Vrškem, taky mám k support leaderovi spoustu výhrad (až na to pyro, mně se umírněné líbí). Vliv na něj má pár lidí, určitě ne já, jediná možná odpověď je aktivita Východu.

        • Re: ..

          obiwan     před 5 lety 03.04.2019 22:41 |  
          3 1

          Máš pravdu, udělit mu doživotní permanentku, nakoupit dýmovnice a prak na metání kamení na plochu...a praporek UEFA MAFIA.

          • Re: ..

            wimpy     před 5 lety 03.04.2019 22:44 |  
            3 5

            Tak promiň, jæ prostě tohle netový hrdinství moc nemusím, na TS chodím, a vím, že umravňovat kohokoli je o hubu.

            • Re: ..

              obiwan     před 5 lety 03.04.2019 22:47 |  
              6 2

              Já tomu rozuměl, jen mě fakt vadí ta neustálá obhajoba chování TS - pokud jde o fandění, nemají konkurenci, ale ty excesy mají progresi...kde to skončí? Nebo čím?

              • Re: ..

                wimpy     před 5 lety 03.04.2019 22:52 |  
                3 3

                Nemaj progresi, leda snad na zahraničních výjezdech a dost pochybuju, že jsou za tím ultras nějak v zæsadní míře.

                • Re: ..

                  obiwan     před 5 lety 03.04.2019 23:13 |  
                  2 2

                  OK, jen škoda že to vidí jinak zkorumpovaná UEFA a to ještě nevíme, co nás čeká od naší disciplinárky...progrese na financích je, myslím, zřetelná:-(

                  • Re: ..

                    wimpy     před 5 lety 03.04.2019 23:17 |  
                    3 3

                    Popravdě jsem zvědavej na trest za Sevillu (pivo ze Západu), a za Liberec (pivo z Východu). Jinak k tomu progresu, kolik je to let, co z TS létaly každý zápas desítky kelímků a zapalovačů. Vyřešilo se to.

  18. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    brugy     před 5 lety 03.04.2019 22:31 |  
    9 0

    Zbytecne to resit a je zbytecne si nalhavat ze zamindrakovany primitivove fandi jen Sparte, snad jen u nas je to procento je u nas snad trochu nizsi :-). Pote co jsem pred zapasem se Sevillou nekolikrat vyslechl v hospode na Kubani pokrik cca 10ti “slavistu” kolem ctyriceti let koncici “Husbauer do plynu” a dalsi perly, tak uz me neprekvapi vubec nic. Hold jsme spolecenstvi hodne ruznorodych lidi.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      brugy     před 5 lety 03.04.2019 22:32 |  
      2 0

      Resp. holt

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      brugy     před 5 lety 03.04.2019 22:37 |  
      0 0

      Snad jen jeste slavisticky Ultras se podle mne nepozna ve dvaceti ale v padesati, z lidi se kterymi jsem chodil fandit “do kotle” zkraje devadesatych let dneska do Edenu zavita malokdo....

  19. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    warhammer (přítel SN)     před 5 lety 03.04.2019 22:58 |  
    15 5

    Rád bych p. Podroužka v zájmu objektivity (jemu neznámé) upozornil, že chorál o neexistujícím klitorisu a zabíjení dětí je součástí repertoáru většiny klubů, např. Baníku Ostrava http://www.banicek.com/index.php?page=chor nebo jeho milované Spartičky https://fanssparta.wgz.cz/rubriky/choraly.
    Je to na přibližně na úrovni pokřiků na Peltu, které se nedávno skandovaly na všech stadionech, příp. chorálu "Radek Drulák nemá č......", k jehož skandování nejvíc vybízel dnešní sportovní ředitel Sparty Rosický https://isport.blesk.cz/clanek/vip-sport/112792/jeste-jednou-drulak-nema-c-a-hecoval-kapitan-rosicky.html.

    To, že se nemusíme chovat stejně jako ostatní, je jiná věc.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      pipe1980     před 5 lety 04.04.2019 01:16 |  
      5 5

      teda, nic ve zlým, já si dokonce myslím že se to řeší až moc, ale reagovat na cokoli sdělením "ALE ONI TO DĚLAJ TAKY" je, já nevím, to jsem slyšel naposledy někdy ve školce

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      p!erreCORE     před 5 lety 04.04.2019 10:56 |  
      2 0

      Ukaž piču, dám Ti jabko, jéjeje.
      To je piča, vrať mi jabko, jéjeje.
      Nečum pičo, bo Ti jebnu, jéjeje.
      Přes tu piču propocenou jéjeje.
      Nesmíš být nikdy čurák, nesmíš být nikdy chuj.

      díky za zpestření :)

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        p!erreCORE     před 5 lety 04.04.2019 10:57 |  
        1 0

        Franta Straka

        Franta Straka nemá čuráka,
        Franta Straka nemá čuraka,
        Franta Straka nemá, Franta Straka nemá, Franta Straka nemá čuráka!

        Jeho žena nemá klitoris,
        jeho žena nemá klitoris,
        jeho žena nemá, jeho žena nemá, jeho žena nemá klitoris

        Jeho děcka fandí Baníku,
        jeho děcka fandí Baníku
        Jeho děcka fandí, Jeho děcka fandí, jeho děcka fandí Baníku!!!

        o zabíjení nic..

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          p!erreCORE     před 5 lety 04.04.2019 11:55 |  
          0 0

          a přijde mi to i mnohem mnohem vtipnější..

  20. "Skandál v Edenu musí být potrestán"

    vršek     před 5 lety 03.04.2019 23:27 |  
    8 4

    Mám permanentku v sektoru 115 a byl jsem přítomen na zápasech s Libercem i s Karvinou.
    Skandování Straka je č.....jistě znělo, skandování Straka ven jsem se aktivně účastnil i já - přítomnost p.Straky, trenérského nýmanda a kovaného sparťana, na lavičce Slavie byla pro mne naprosto nepřijatelná a bylo to jediné, naštěstí krátké období, kdy jsem na Slavii ani jednou nebyl.
    Zde "propírané" pokřiky o útoku na rodinu a děti p. Straky jsem opravdu za celý zápas na tribuně 115 neslyšel.
    Možná jsem nahluchlý děda, může být, ale jsem přesvědčen o tom, že v tomto ohledu nešlo o skandování kotle.

    Že tomu tak bylo, o tom svědčí i věta páně Podroužkova : " Straka byl podroben ubohým výlevům jedinců s tribuny sever" a pokud je za skandální a zcela dehonestující uváděn výkřik ke Nguyenovi - M45 bez koliandru...pak jistě může p. Podroužek předvídat a předpovídat, že Slavia pravděpodobně slízne trest od DK.
    Sakra - trest za pokřiky jednotlivců????

    Docela by mne zajímalo zda i Vy, kteří zde brojíte proti zmiňovaným a jistě odpudivým a ubohým výkřikům z Tribuny Sever či odjinud jste ony výkřiky, skandování či zpěv slyšeli, zda je lze považovat za skandování kotle a lze tedy Slavii disciplinárně trestat - například uzavřením tribuny sever v závěru sezóny...a podle toho jak je o těchto incidentech informováno v médiích, vypadá to na exemplární potrestání oné "fanouškovské spodiny", která se schází v Edenu a ničí náš "užasný fotbalový produkt" jako nikdo jiný u nás.

    Jen pro mé oponenty - mám velké výhrady k fandění Tribuny Sever. Nejsem příznivcem pyrotechniky na stadionu a již vůbec nechápu její použití v důležitých chvílích zápasů, naprosto nepřijatelné a stupidní je vhazování čehokoli na hřiště, natož na hráče soupeře a nelíbí se mi ani neustálé používání "chorálů" , a to i ve chvílích, kdy je jednoznačně potřeba tým podpořit reakcí na vývoj zápasu či dění na hřišti "hromovým" a pro mne nejoblíbenějším a nejúdernějším - červenobílá .... síla! nebo Slavie do toho!

    • Re: "Skandál v Edenu musí být potrestán"

      rak (přítel SN)     před 5 lety 04.04.2019 01:50 |  
      7 1

      Musím přiznat, že jsem to poblíž také neslyšel resp. nevnímal nic podobného kromě "Straka ven", což jsem nepodpořil, protože jsem nechápal, proč ho máme vyhazovat jako trenéra Karviné. Pokud by nám vadil sparťan v Edenu, tak příště tedy "Ščasný ven" Mimochodem mně je ten namyšlenec o dost nesympatičtější než Straka.

      Vycházel jsem z informací, které nikdo nepopřel.

    • Re: "Skandál v Edenu musí být potrestán"

      ColinSKS     před 5 lety 04.04.2019 08:17 |  
      0 4

      takže je to všechno lež.

  21. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    DF007     před 5 lety 04.04.2019 07:29 |  
    1 6

    Celé bych to rozdělil na dvě věci. První je jasná, oboje bylo zbytečné. Straka je naštěstí minulost a Nguyen byla hloupost jednotlivce.
    Druhá věc je tak trochu konspirační. Blíží se derby (ano příští domácí ligový zápas s RB) a novináři z deníku, který vlastní majitel klubu z druhé strany řeky do nás šijí. Je jedno, zda oprávněně nebo ne. Já si myslím, že neoprávněně, protože jinak by musely být reportáže i z ostatních stadiónů. Asi by se jim hodilo, kdyby ve vzájemném zápase nebyl otevřen sever nebo jiný sektor. Navíc FAČR se rád inspiruje UEFOU a tak by i na vyprodaný zápas mohli uzavřít některé sektory.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      slavistajiri     před 5 lety 04.04.2019 07:39 |  
      8 10

      Za me uzavrit ts na derby. Treba se nekdo chiti za nos a udelaji si mezi sebou poradek. Tohlen je ostuda jak hrom.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        Faris (přítel SN)     před 5 lety 04.04.2019 07:50 |  
        13 7

        Za co? Za pokřik? Ok, tam ale zavřeme stadiony všude. Mimochodem Straka si stěžoval na zápas Karviná-Baník, že byl urážen, zavřít Baník. A prosím Tě, když jsi spravedlivý, v zápase s Plzni celý východ odpovídal na pokřik Zkurvena Plzeň. Vrba si na to stěžoval. Dodatečne prosím Zavřít východ. A možná by bylo nejlepší zbourat stadion a smazat veškeré stopy o Slavii. Ne já nevím, jestli toto sebemrskacstvi je v genech Slavie nebo co se děje. Ale jak se mi nelíbilo fandění na stadionu, tak co tady provádí parta svatých, co v životě snad neřekli ani slovo hovno, to je snad ještě horší. Do neděle se odmlcim, po Dukle určitě bude další téma pro partu svatých

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          ColinSKS     před 5 lety 04.04.2019 08:14 |  
          0 5

          trochu demagogický příspěvek. ano, stejně by měl být potrestán i baník za ty urážky. to prostě není kultura, to je primitivní chování bezmozků pod vlivem davu.

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            Faris (přítel SN)     před 5 lety 04.04.2019 08:33 |  
            4 1

            Není demagogický. Reaguji na tu histerii. OK, zavře nám někdo stadion (vážně si někdo myslí, že to udělají?), fajn, je to precedens a můžeme zavírat stadiony a sektory jako na běžícím pásu. Za pokřik

            • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

              Qope     před 5 lety 04.04.2019 08:55 |  
              3 5

              A co když to pak zabere a rodinný příslušník se prostě na stadiónech nebude zbytečně urážet ... Stejně tak se nebude místo fandění každých 10 minut urážet trenér soupere ... Nebude to možná lepší?

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          yossarian     před 5 lety 04.04.2019 08:52 |  
          2 4

          Opravdu demagogický příspěvek.Celý východ rozhodně neodpovídal na skandování Zkurvená Plzeň.Nevidím ani nikoho v mém oklolí,aby se přidával k výkřikům Smrt Spartě.Naopak jsem rád,že čím dál víc lidí začíná pískat při pokřiku UEFA MAFIA.

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            SirCohen     před 5 lety 04.04.2019 08:55 |  
            6 0

            Nevadí, že to nebyl celý východ, kolektivní vina, zavřít. Na Straku to taky neřvali všichni, kelímky na plochu taky nehážou všichni a uefa mafia taky neřvou všichni.

            • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

              yossarian     před 5 lety 04.04.2019 08:59 |  
              0 5

              Fajn,nyní už jsem snad i pro,i když to odnesu,ale snad už pak začne vedení jednat

            • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

              yossarian     před 5 lety 04.04.2019 09:47 |  
              3 2

              A kolektivní trest jsem si už vytrpěl v Bordeaux.Chápu ale,že když vedení klubu si nezkrotí problémové fandy,platí za ně pokuty,FAČR a UEFA už nemá moc možností,jak klub potrestat,než že mu zavře sektory či dokonce celý stadion.Spousta nekonfliktních fanoušků se stala rukojmím party bezmozků.Rádi jezdíme na zahraniční výjezdy a nyní už musíme brát předem i možnost,že když budeme mít koupené letenky a ubytování,dostaneme zase od UEFA na zápas zákaz.
              Jsem rád za TS,ale vůbec bych se teď nedivil,když tam na derby bude zavřený některý sektor.Pak by třeba JT dostál svému slovu po Kodani.
              Kelímkářům klidně na rok zákaz.

              • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

                p!erreCORE     před 5 lety 04.04.2019 11:26 |  
                4 0

                cituji: "Spousta nekonfliktních fanoušků se stala rukojmím party bezmozků."

                možná to úplně nejdůležitější. TOHLE JE PRIMÁRNĚ ŠPATNĚ!!!

                spousta zlobivejch kluků tu říká, že to dělá jenom pár blbečků..a že s tim třeba nesouhlasí..já pískat neumím, takže když jsem byl na východě a řvali se tyhle blbosti, volal jsem fůůůj!!

                ne, nepujdu si na TS vyřizovat účty, nejsem sebevrah. ale TS je podle všeho ORGANIZOVANÁ SKUPINA!! takže buď 1) souhlasí s těmi dementy nebo za 2) měli by si sjednat pořádek.

                tohle není o tom, že se na východě nebo jihu udělá novej sluníčkářskej kotel, tohle je o tom, že nejlepší nejznámější nejlépe fandící skupina fotbalových fanoušků v republice má mezi sebou shnilá jablíčka.. a buď je sežerou nebo nakopnou.. já do těch shnilých vždy kopal.

                prostě to je vostuda, a jakkoliv to omlouvat - argumenty typu "ale pepa to říkal taky" nebo "ale sparťani nás taky urážej" sou mimo.. no a co kurva? že je někdo kretén znamená, že se tak budu chovat taky? ne! a argumenty typu "je to tradicionál, nemyslej to doslovně" taky neobstojí.. když řeknu, že někoho zabiju, je to na kriminál.. i když to řikaj i sparťani.

                kdo to schvaluje pro jakýkoliv důvod, je hloupý člověk..

                • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

                  p!erreCORE     před 5 lety 04.04.2019 11:28 |  
                  0 0

                  když jsem byl na východě a řvaly se tyhle blbosti, volal jsem fůůůj!!

                  (ne na tomhle zápase)

                  • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

                    p!erreCORE     před 5 lety 04.04.2019 11:47 |  
                    0 0

                    dotřetice: když jsem byl na východě (ne na tomhle zápase) a řvaly se tyhle blbosti, volal jsem fůůůj!!

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        mis3     před 5 lety 04.04.2019 11:14 |  
        0 0

        to snad nejde, když se to stalo v MOL cupu?!

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      ColinSKS     před 5 lety 04.04.2019 07:57 |  
      1 3

      ta "konspirace" není zdaleka nejen na isportu...

  22. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    hastrman     před 5 lety 04.04.2019 08:04 |  
    4 9

    Tak to vypadá, že kvůli několika desítkám hovad na TS, dnes DK uzavře TS na derby.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      ColinSKS     před 5 lety 04.04.2019 08:12 |  
      6 5

      tomu jelitu s megafonem bych dal 10 let stopku.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Faris (přítel SN)     před 5 lety 04.04.2019 08:37 |  
      9 4

      Kde to vypadá? Už to rozhodli? Nebo trpíš silnou histerii? Přemýšlej chvíli, opravdu si myslíš, že uzavřou TS na derby? Opravdu si myslíš, že ti lidi jsou úplně vymaštění? Před derby bude venku čekat 2000 nasranych lidí, které nikdo nepustí na stadion. To aby policie požádala armádu o pomoc.
      UEFA to je jiný případ, ti si to dovolit můžou, ale na ligu zavřít stadion za pokřik? Vzpamatuje se.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Snivec     před 5 lety 04.04.2019 09:16 |  
      4 2

      tohle je uz hysterie, pokriky trapne, o to trapnejsi, ze to je prevzate, ale zavírat stadion? to by se fakt musely zavirat stadiony po cele republice, v ostrave, na sparte, na bohemce.
      pisalci ze spartanskych novin to budou ted chvili zivit, protoze se jim to hodi do kramu, takze vyjdou nejake exkluzivni clanky o Strakovi, o TS apod

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      smely (přítel SN)     před 5 lety 04.04.2019 15:04 |  
      1 0

      jak ti muzou zavrit sektor na ligu, kdyz se "pretupek" stal v poharu ? 2 ruzny souteze, 2 ruzni poradatele ( LFA vs FACR ) . :-))

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        Petr9608     před 5 lety 05.04.2019 22:40 |  
        0 0

        Tuším, že se jednou stalo, že za přestupek v poháru kdysi jednomu klubu zavřeli stadion na tři ligové zápasy. Ale možná kecám. Je to dlouho.

  23. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    Fallen (přítel SN)     před 5 lety 04.04.2019 09:25 |  
    12 1

    iSport zase vede naprosto fascinující kampaň :ú Nebude brzo derby?

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Ondráš     před 5 lety 04.04.2019 09:35 |  
      10 0

      Jo, teď už je to moc. Někteří dementi z TS se stejně nepoučí (viz jejich vyjádření na twitteru). To si bude muset nyní vyřešit klub. Z hlediska fans je teď na čase se zase sjednotit a táhnout za jeden provaz, sezona se láme.
      Každopádně aniž bych chtěl snižovat tu úterní trapnost, tak o vyváženém zpravodajství asi nemůže být řeč. Těch urážek (včetně rasistických) zaznělo v poslední době hned několik na více stadionech, nevšiml jsem si nějakého rozhořčení v mediích.

  24. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    houston (přítel SN)     před 5 lety 04.04.2019 09:40 |  
    5 11

    Je to blbý, ale TS zaslouží maximální trest. Jinak jim asi nic neotevře oči. Ale horší je, že klub s touto rakovinou nic nedělá. Tvrdíkovy omluvy nic neřeší. Je mi podivná dosavadní nečinnost Slavie.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Ondráš     před 5 lety 04.04.2019 09:42 |  
      4 0

      Už to řeší - viz jeho vyjádření v lidovkách.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        Pepino44     před 5 lety 04.04.2019 10:03 |  
        2 2

        Kecy nemají cenu, uvidíme jak to dopadne.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      Petr9608     před 5 lety 05.04.2019 22:41 |  
      0 0

      By opravdu mohla být "galerie inteligence ze SN"

  25. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    daadyy     před 5 lety 04.04.2019 09:50 |  
    3 1

    Je to kampáááň.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      daadyy     před 5 lety 04.04.2019 10:00 |  
      5 0

      Čímž tedy nechci úplně říct, že bych chování TS schvaloval. Nicméně si nemyslím, že by se to nějak vymykalo tomu, co se děje na ostatních stadionech..

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        bongor     před 5 lety 04.04.2019 10:12 |  
        4 1

        Nevymyká se to vůbec.Ale to víš.slovo Slavie v kríplech vzbuzuje nenávist a jak si ji vybít,když na hřišti to nejde.
        Tak aspoň hýkají a kydají hnůj.

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          uru100     před 5 lety 04.04.2019 10:47 |  
          2 2

          Rozdíl je v tom, že když někdo sprostě huláká v Příbrami tak není ani slyšet. Ale TS prostě slyšet je a pokud to je ještě v TV tak je to prostě problém. Rozhodně to, ale není kampaň proti Slavii.

          • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

            travel (přítel SN)     před 5 lety 04.04.2019 11:05 |  
            2 0

            Dobře nemusíme tomu říkat kampaň,ale rozhodně spousta médií,jak se něco vyskytne,co Slavii v očích veřejnosti poškodí,tak se toho chytnou a leckdy to ještě zveličí.Smutný je,že my jim ještě nahráváme. Samozřejmě se jim to hodí o to víc, že se blíží derby.Jak se vyvíjí případ,kdy plzeňáci hodili petardy mezi sparťany,nebo sparťan málem zabil bratra Hušbauera? Na mě to dělá dojem,že to moc rychle utichlo i když v obou případech šlo o vážné ohrožení života,nebo vážné ohrožení zdraví. Zkrátka nejvíc negativně se musí psát o Slavii,tím spíše,když fotbalově se oběma klubům vzdalujeme.

            • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

              uru100     před 5 lety 04.04.2019 11:57 |  
              0 1

              Myslím si, že nemáš v něčem pravdu. O problémech TS po zápase se psalo druhý den po zápase s Karvinou,. O rasistickém skandování v utkání s Libercem prakticky taky až po utkání s Karvinou. A teď už se o tom nikde nepíše (krom toho, že se to řeší tady, což je v pořádku. Řešíme to doma). A jednoznačně máš pravu v tom, že jim nahráváme. Kdyby mi někdo před pár lety řekl co se bude na těch dvou zápasech skandovat, tak bych mu zaťukal na čelo. Pamatuji si na zápas, kde mluvila paní Bicanová. Říkala, že fanoušci Slavie byli vždy kultivovaní. Tak tohle už asi neplatí. A mě to neskutečně žere.

              • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

                travel (přítel SN)     před 5 lety 04.04.2019 12:26 |  
                1 0

                uru, na jednu stranu chápu,co píšeš,ale položme si otázku,co z těch 3 případů je nejhorší? Dopředu píši,že hrozný je všechno a nechci pokřiky TS zlehčovat,už jsem se k tomu vyjádřil dříve a to stále platí.Přesto si dovolím tvrdit,že nejhorší je případ bratra Hušbauera -tam šlo skutečně o život,to co provedl někdo z plzeňáků, taky mohlo skončit tragicky (přiznán se,že neznám důsledky toho činu).A pak v závěsu jsou podle mě ty pokřiky.Proto píši,vzhledem k závažnosti těch prvních 2 případů,že se mi zdá,že to nějak utichlo a média se hlavně věnují nám.

                • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

                  uru100     před 5 lety 04.04.2019 13:20 |  
                  0 0

                  Jojo, já myslím, že si v podstatě rozumíme. A máš naprotou pravdu, že to co udělali Plzeňáci na Spartě bylo šílený. Ale tam ho hned chytli a předpokládám, že u civilního soudu to bude mít dohru a novináři 100% o tom ještě budou psát. Já bych si jen přál, aby dostal co nejpřísnější trest.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        vršek     před 5 lety 04.04.2019 12:05 |  
        5 0

        Podstatná je jedna věc - i podle pánů Podroužka ze Sportu resp. Čermáka z MFDnes se volání "jeho děti stejně zabijem" týkalo "jedinců z TS" resp. "ozývalo se z hloučku chuligánů po předchozí sérii vulgarismů".

        Nechápu rozpoutanou hysterii v mediích - jakoby v průběhu celého zápasu TS skandovala urážlivá a vulgární hesla neboť jediným vulgárním skandovaným pokřikem TS bylo "Straka je č..." a to pouze jednou na začátku zápasu.
        I to je potvrzeno v Podroužkově výčtu oněch "nechutných útoků" proti Strakovi v průběhu celého zápasu.
        Ono neustále uváděné "Tvoje děti stejně zabijem" jsem během zápasu nezaregistroval ani já, přímo na stadionu v sektoru 115 ani Ti, kteří zápas sledovali v TV, jak mám potvrzeno od několika svých přátel a známých. Pokud by se jednalo o urážky a skandování TS a ne jen "jednotlivců či hloučku chuligánů", pak by bylo možné a snad i správné trestat TS.
        Ani já neschvaluji vulgární a rasistické projevy a často mi TS svým principem "davového" jednání, používáním pyrotechniky a házením předmětů do hřiště vadí - avšak intenzita oné vulgarity (vyjma právě skandování Straka je č...) v zápase s Karvinou odpovídá jen a jen naprosto nepřijatelnému chování jednotlivců max skupinky a dožadovat se a předjímat tvrdé tresty s následným uzavřením TS je neadekvátní tomu, co se na stadionu dělo či tam zaznělo. Navíc použít jako podpůrný argument ono "M45 bez koriandru", které podle vlastního vyjádření neslyšel ani brankář Nguyen, je už naprostá demagogie, zvláště v dimenzích toho, co na fotbalových hřištích zaznívá týden co týden a v podstatě na všech úrovních!

        • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

          SirCohen     před 5 lety 04.04.2019 12:25 |  
          5 0

          Jsem rád, že se tu vyskytují i lidé, kteří nepodléhají hysterii. Přidávám obligátní podpis a razítko.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      slavanda     před 5 lety 04.04.2019 11:07 |  
      4 0

      "Naši právníci teď řeší, jakým způsobem budeme škodu po těchto konkrétních lidech vymáhat. Adresní postup vůči jednotlivcům je něco, o čem klub v žádném případě nepochybuje."

      Ano, tohle je cesta.

  26. Nechte to vyřešit klub

    slavanda     před 5 lety 04.04.2019 10:59 |  
    4 0

    Celý to má dvě roviny.

    1) Za prvé chování TS je potřeba zkultivovat, je to občas přes čáru a je potřeba některým lidem roztrhat permanentku, zakázat vstup na stadiony a přestat podporovat to, co nechci, naopak výrazně podpořit slušný fanoušky by bylo záhodno.

    2) Jakýkoliv trest ze strany DK je podezřelý, pokud nebude měřeno všem stejně, to už jsme zase u toho JUDE Slavie apod. Takže ano, pokud se vyhlásí boj debilismu všude na všech stadionech bez výjímky a TS se sveze tak dobře, ale ne jen reagovat na mediální kauzu.

    Nechte to vyřešit si to klub,tohle je jen reakce na samočistící proces koneckonců zahájený i na SN stránkách, který se stal mediální kauzou tím, že se JT správně omluvil. Pak i konspirace vidící za kauzou snahu ovlivnit sportovní výkony SKS mohou být úderem hřebíčku na hlavičku. FAČR by měl SKS pochválit za snahu to řešit a vyhlásit něco ve smyslu že to sleduje. Selektivní trest nikomu nepomůže.

    Diváckou kulturu si mohou vyřešit jen kluby společnou prací, sdílením informací, návštěvních řádů, společně nastavenými pravidly. Sice do toho mohou být tlačeny, ale hlavně musí chtít. Dobrovolně.

  27. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    karpet     před 5 lety 04.04.2019 11:02 |  
    1 1

    Není novinka, že někteří novináři si na nás rádi smlsnou. Na druhou stranu to rozhodně nemáme zapotřebí. TS si vybudovala slávu skvělou podporou týmu a ne tím, že bude půl zápasu urážet soupeře, či jednotlivce. Já vůbec například neřeším, jaké pokřiky zazněly, ale to, že jsem byl celý zápas otráven, že se nefandí, ale jen nadává. Kdyby to zaznělo jen tak z davu, tak dejme tomu, ale že to vyvolává speakr do megafonu s tím, že když se do toho lidem na TS moc nechce, tak to rozjede ještě jednou a důrazněji, to je pro mě prostě nepřípustné. Zkrátka Strašáka se nepovedlo adekvátně nahradit. Ono to nějakým způsobem setrvačností funguje, ale ta úroveň klesá... A já měl za to, že chcem být něco víc, než ostatní ;)

  28. .

    japhy     před 5 lety 04.04.2019 11:38 |  
    6 1

    Na jednu stranu už to je přes čáru (pokřik na členy rodiny), na stranu druhou mi ta následná hysterie přijde zbytečná. V TIKI-TAKA se toho lehce dotkli, když zmiňovali pokřik ostravských holek, že Straka nemá čuráka. Ten z toho byl zase na tiskovce hotovej a odsuzoval to. Nevím, kde se ten pokřik vzal, já ho registruju od doby, kdy ho proslavili naši slovutní reprezentanti někdy ve 2011 proti Drulákovi. Dirigoval je Rosa, vyhlášenej slušňák.
    Dál si např. vybavte, co se řve na pralesních ligách, to jsou někdy vážně chuťovky. Nebo komunikace hráč - rozhodčí, kdyby se měl arbitr striktně držet pravidel, nedohraje se jedinej zápas...
    Zabijem tvoji manželku... Jo, zní to strašně, ale osobně to se mnou moc nedělá, protože mi to přijde hrozně abstraktní, prostě výkřik do tmy. Něco jako Smrt spartě. Nikdo asi nečeká, že by Strakova manželka byla v jakémkoliv ohrožení. Horší pro mě je, když mi soupeř řekně něco ve stylu. "Jen počkej, kundo, po zápase..."
    Proto se divím té hysterii a zvláště pak tomu rozčarování, že se to děje i u nás, na Slavii. No, co by ne, lidi jsou všude stejní a kolem i uvnitř fotbalu je mraky buranů.
    Takže jsem se TS trochu zastal, ale souhlasím, že poslední dobou už toho je zu viel. A jedinej, kdo může reálně něco udělat je JT. Můj návrh by směrem k TS byl:
    1. Jsme ochotni vás nadále podporovat i platit pravidelné pokuty, páč atmoška a blablabla
    2. Snížit strop tolerance. Žádný dělbuchy/dýmovnice, NIC neházet na plochu, neřvat UEFA MAFIA, apod.
    3. Největší magory postupně vyzobávat a banovat.

    • Re: .

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 04.04.2019 11:52 |  
      2 1

      Návrh řešení se mi líbí, ale myslím, že už se o takovém řešení pár let píše. Nic se ale nezlepšuje. A je otázka proč?

      Snížit strop tolerance..... Někdy mi přijde, že TS je dobře organizovaná skupina a když je průser nebo jde do tuhého, najednou je to skupina různých lidí, na které ti ostatní nemají a nemůžou mít žádný vliv.
      A jestliže je speaker dutohlávek, jakým směrem se asi může celá TS ubírat?

      • Re: .

        wimpy     před 5 lety 04.04.2019 16:20 |  
        1 0

        Před několika lety chtěli před TS natáhnout síť, protože každý zápas letělo na plochu desítky kelímků a zapalovačů, taky se to podařilo ukočírovat.

          • Re: .

            wimpy     před 5 lety 04.04.2019 19:59 |  
            1 0

            Sám jsem zvědav, na druhou stranu třeba fakt, že na domácích zápasech EL není pyro, ukazuje na nějakou dohodu mezi klubem a ultras. Nejnovější události zřejmě vyvolají upgrade.

    • Re: .

      japhy     před 5 lety 04.04.2019 12:59 |  
      0 0

      A to možná nejdůležitější jsem zapomněl...
      Tohle všechno vykřičet do světa, aby se to dostalo i k tomu největšímu zabedněnci.

    • Re: .

      Mimoň     před 5 lety 04.04.2019 17:25 |  
      0 1

      To co se děje na stadiónech je obraz doby, takhle se bohužel lidi teď k sobě chovají, je těžké se s tím smířit

  29. .

    chrobak     před 5 lety 04.04.2019 13:38 |  
    4 2

    Hlavní výsledek akce Straka je, že se z něj stala mediální hvězda, z nás vrahové malých dětí a disciplinárka si na nás s chutí smlsne, dostala zdarma munici. Přitom stačilo zůstat u těch retro pokřiků Straka ven a Táhni na Sr. A nic na to nemění ani to, že naproti na jihu nebyly ty ostatní stejně ani slyšet.
    Teď už jen čekám, že ve čtvrtek ve spravedlivém boji se bude křičet UEFA mafia, protože se přece nedáme. A výsledkem bude, že si na nás smslne UEFA a zavře stadion komplet, zaplatíme částku za kterou by šlo koupit půl posily. A někteří z nás se budou cítit úžasně jak to té UEFě nandali.

    • Re: .

      kjandourek (admin)     před 5 lety 04.04.2019 14:01 |  
      3 0

      V Tv taky nic slyšet nebylo... je na to vůbec nějaký dohledatelný důkaz? Protože pokud o tom nenapsal delegát do zápisu o utkání, tak nevím, na základě čeho by se mělo trestat...

      • Re: .

        wimpy     před 5 lety 04.04.2019 16:15 |  
        2 0

        Neboj, Podroužek to bude mít na diktafonu. :-)
        Liberec, TS, 20. řada, po nějakém rasistickém urážení na Nguyena ani památky. Samozřejmě, pískalo se na něj, když zdržoval, ale jako na kohokoli jiného, po žádném bučení ani stopy. Takže nejspíš někdo s mikrofonem za brankou sbíral projevy jednotlivců z prvních řad.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      wimpy     před 5 lety 04.04.2019 18:28 |  
      3 0

      Jestli se disciplinárka sveze s vlnou anti TS, nadělá si pěkně do bot. Zavřou ji na derby, tím víc bude v Edenu slyšet Jude Slavie a to bude teprve sranda.

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        kostelnivlajka     před 5 lety 04.04.2019 18:48 |  
        0 1

        to bude, to by nám krásně vrátili toho řepku s kokotem v jejich kotýlku...

      • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

        ehad     před 5 lety 04.04.2019 19:37 |  
        0 0

        to mas pravdu, to je dobra past ... ;-)

  30. Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

    Petr9608     před 5 lety 05.04.2019 22:39 |  
    0 0

    Tuším, že se jednou stalo, že za přestupek v poháru kdysi jednomu klubu zavřeli stadion na tři ligové zápasy. Ale možná kecám. Je to dlouho.

    • Re: Tribuna Sever ubližuje Slavii i sobě. Motá se v ubožáctví a klišé.

      wimpy     před 5 lety 05.04.2019 23:04 |  
      0 0

      Taky si matně vzpomínám, ale myslím, že se to utkání nedohrálo.