Aktuality z médií

Komentáře (73)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    Morb     před 9 měsíci 03.08.2023 17:57 |  
    1 15

    "Nabídka pro Linžiho odpovídá tomu, co mají někteří další hráči. Výkonnost je daná a ani lidsky si neumíme zdůvodnit, proč by měl mít víc než třeba Ivan Schranz, se kterým jsme smlouvu prodloužili. Nabídka pro Lingra je stropní a už moc nemáme kam stoupat. "

    Tak to hodně štěstí.

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      pehacko     před 9 měsíci 03.08.2023 18:09 |  
      10 7

      Pokud se jim ho podaří opravdu ted prodat, tak neni duvod mu davat nejaky nesmyslný ranec. Vice me sere to, ze se to s tema smlouvama nekdy nechava dojit do stavu, ze tahame za kratsi konec… Lingr ma byt prodlouženy uz rok a nebyl by zadny problem, to zase jen nekdo zaspal.

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        wimpy     před 9 měsíci 03.08.2023 18:14 |  
        12 0

        Minimálně půl roku už se mluví o tom, že prodloužit nechce.

        • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

          Cabr3     před 9 měsíci 03.08.2023 19:21 |  
          1 6

          jen bych to poupravil, prodloužil by, pokud by Slavia přistoupila na plat a bonus.

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        Cabr3     před 9 měsíci 03.08.2023 18:33 |  
        6 5

        nezaspal.... Lingr s agentem vsadili na kartu peněz a tlačení Slavie do kouta. Spíše bych byl pro podepisovat s hráči na 5 let a pokud se vyhrají, tak ve třetím roce znova prodloužit a ve čtvrtém prodat.

        • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

          pf     před 9 měsíci 03.08.2023 18:58 |  
          16 0

          A pokud se nevyhrají, tak tady budeme mít zbytečného hráče pět let, který se nebude chtít hnout jinam, protože mu obdobný plat jiný český klub nedá...

          • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

            Cabr3     před 9 měsíci 03.08.2023 19:08 |  
            2 5

            to je taky pravda. Podepsat Balutu na 5 let, tak 4 roky sedí na tribuně a pobírá plat. To je druhá strana mince. Vždy se vše hodnotí zpětně, ale dopředně to moc nejde. Ale pokud se povede kauf typu Zafeiris (ještě teď tomu skoro nevěřím, že hraje tady u nás) nebo Ogbu, tak tam ta šance se zmýlit není až tak velká, pokud by nepřišlo fatální zranění typu Naumov....

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      Juventus turin     před 9 měsíci 03.08.2023 18:16 |  
      8 0

      Jasně stanovená pravidla souhlasím

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      Cabr3     před 9 měsíci 03.08.2023 18:30 |  
      12 4

      vypadá to, že Lingr, resp. jeho agent licitují o plat a podpisový bonus a tlačí Slavii do kouta vzhledem ke končící smlouvě. Pokud je nabídka na stole a ze strany Slavie finální, tak se musí Ondřej rozhodnout. Pokud nepodepíše, tak si asi moc nezahraje a za rok odejde zadarmo, otázka je kam, pokud nebude hrát. Je to trochu poker, ale myslím si, že pevná pozice Slavie je v tuto chvíli správná. Je jasné, že na vděčnost se nehraje, je to obchod jako každý jiný, ale bez Slavie by Lingr kopal možná ještě v Karviné.... Mám ho celkem rád, ale tohle licitování jak na trhu se mi taky nelíbí.

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        Slávista 51     před 9 měsíci 03.08.2023 18:33 |  
        3 0

        Licitují všichni.

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        Morb     před 9 měsíci 03.08.2023 18:37 |  
        1 19

        Vždyť ať licituje. Mně jen přijde od Tvrdíka divný říct, že nevidí důvod, proč by měl Lingr brát víc peněz, než Schranz.

        • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

          Cabr3     před 9 měsíci 03.08.2023 18:47 |  
          2 6

          řekl to jak to je. Mám trochu pocit, že je z toho celkem nasranej, tak možná proto. Ale že je to divný, tak to je, mohl to říci neutrálně a nejmenovat. To nikdy nedělá dobrotu.

        • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

          Ondráš     před 9 měsíci 03.08.2023 19:07 |  
          5 17

          Jaroslav co neví, to nepoví.

          • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

            Cabr3     před 9 měsíci 03.08.2023 19:11 |  
            1 9

            pokud máš v sobě trošičku negativní emoce, leckdy plácneš kravinu. Tvrdík se drží, ale někdy je na něm vidět, že to s ním cloumá, když se mu něco nelíbí. Tohle může být ten případ.

          • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

            knl66 (přítel SN)     před 9 měsíci 03.08.2023 23:10 |  
            5 1

            Nechceš raději jít někam do kouta mudrovat, kam ještě morálně můžeme spadnout?

            • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

              Ondráš     před 9 měsíci 04.08.2023 09:22 |  
              2 7

              Každej máme holt to dno hozený jinak no.

              • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

                knl66 (přítel SN)     před 9 měsíci 04.08.2023 18:35 |  
                1 0

                Což o to, s tím jsem srozuměn. Ale když s něčím bytostně nesouhlasím a mám s tím zásadní problém, pak se snažím zboží - služby - atd. prostě bojkotovat. Příklad: mám problém s Babišem? - Fajn, nebudu kupovat zboží z jeho holdingu. Kdežto ty nejsi spokojený ani s majiteli, ani s naším předsedou, vymezil ses vůči případným novým spolumajitelům Saudům... Tak Slavii prostě bojkotuj, když s ní máš takový osobní problém.

                • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

                  Ondráš     před 9 měsíci 05.08.2023 15:01 |  
                  0 4

                  A kritizovat to můžu?

        • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

          mig52     před 9 měsíci 03.08.2023 19:11 |  
          11 2

          Upřímně, já to také nevidím a jistě nebudu sám.

          • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

            rak (přítel SN)     před 9 měsíci 03.08.2023 20:58 |  
            1 0

            To určitě. Také bych je oceňoval dost podobně.

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        žbl68     před 9 měsíci 04.08.2023 06:58 |  
        0 1

        kdopak on _Lingrovi dělá agenta ... :-(((

  2. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    MarekB98     před 9 měsíci 03.08.2023 18:11 |  
    15 2

    Je pravda, že nepouštět hráče za 8 mil. eur a výš už je celkem luxus. Musíme žít v realitě. U D. Juráska se to vyplatilo, ale mnohokrát naopak ne. Pokud je na M. Juráska nabídka 8 mil. eur, věřím, že je v silách Slavie ji povýšit na 10 mil. eur a za takovou částku bych ho už pustil. Jsou to krásné peníze. Je to přesně, jak říká Tvrdík, co když se stane něco jako u Provoda nebo Davida Pecha? Prostě je potřeba počítat i s tímhle. A ještě k Lingrovi. Tam je podle mě důležité ho v tomto přestupním období prodat. Psal jsem to už i v přestupech a spekulacích, bylo by velmi nešťastné, kdyby to dospělo k tomu, že by šel za rok zadarmo. Ani M. Jurásek, ani Lingr nejsou stabilními členy základní sestavy a dohromady za ně může Slavia dostat klidně nějakých 12-14 mil. eur, tedy skoro tolik jako za D. Juráska. To podle mě nejde odmítnout.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.08.2023 18:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      Dennis     před 9 měsíci 03.08.2023 20:42 |  
      11 1

      Jestli nám někdo dá 10 mil. za Matěje Juráska a 4 miliony za Lingra, tak bych je taky prodal. Investoval bych ty částky do akademie, dnes jsem jel náhodou okolo přes Šeberov a už se tam rušně staví, zatím tedy asi ještě ne přímo naše akademie, ale kdyby to pokročilo a měli jsme díky těmto přestupům už komplet pořešené i financování, tak bych se vůbec nezlobil.

  3. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    SKEP     před 9 měsíci 03.08.2023 18:27 |  
    10 0

    Je otázkou, zda nabídka Panathinaikosu byla míněna opravdu vážně, či se jednalo o známou balkánskou taktiku, kdy se osloví opora klubu, který připadá v úvahu jako stěžejní soupeř pro cestu do Evropy, s neodolatelnou nabídkou. Protřelí balkánští funkcionáři se tím snaží nahlodat vztahy v týmu protivníka a po vzájemném souboji jejich zájem rychle opadá. K dokonalosti tuto fintu přivedl známý šibr Gigi Becali z Bukurešti před měřením sil s Povidlovími čerty. Afričana Konatého včetně jeho agenta z téže destinace nejprve nalákal na lukrativní plat a poté co nebohý Konaté ztratil soudnost a Sparta postup, Gigi o transfer ztratil zájem...

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      Slávista 51     před 9 měsíci 03.08.2023 18:31 |  
      0 0

      Balkán - to nejsou TOP ligy !

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        Cabr3     před 9 měsíci 03.08.2023 19:04 |  
        6 9

        Dinamo Záhřeb nebo Hajduk jsou velmi kvalitní týmy.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.08.2023 19:05) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    Mikey     před 9 měsíci 03.08.2023 19:12 |  
    13 6

    Tak co Navy, pořád tvrdíš, že Kolář sníženou smlouvu nepodepsal? Že to je jen výmysl Tvrdíka atd.???

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      Radek097 (přítel SN)     před 9 měsíci 03.08.2023 19:15 |  
      8 4

      Vždyť Tvrdík sám přiznal, že rozdíl mezi Kolářovou smlouvou a smlouvou Schranze je (jedna) nula. :-D

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      Cabr3     před 9 měsíci 03.08.2023 19:18 |  
      4 12

      nemyslím si, že by mělo být předmětem diskuse to, zda někdo bere tolik a druhý tolik a zda to podepsal tak či onak. my jsme fanoušci a chceme fandit nejlepšímu klubu ve střední evropě. To jak si řeší své kontrakty je věc vedení a určitě to není procházka růžovým sadem. Těch faktorů, co do problematiky zasahují je hodně a nelze je zjednodušit na binární otázku. Že jsou tady někteří, co ví více, je bonus a nemyslím že je vhodné se do toho/nich opírat.

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      mig52     před 9 měsíci 03.08.2023 19:22 |  
      0 14

      Mausi, to piš do off-topicu!

  5. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    kexholm     před 9 měsíci 03.08.2023 21:38 |  
    7 11

    Lingra určitě prodat, do systému 343 se on vůbec nehodí, jako hrot je malej a neudrží míče, na křídlo je pomalej, nejplatnější byl vždy jako střídající hráč, víc než 4 mio eur za něj nedostaneme, je pro lepší kluby pomalej. Že mu Slavia nabízí nějaký nadstandardní plat nechápu, to co předvádí na hřišti tak na základ to podle mě ve Slavii určitě není...... myslím že to je hráč kterého JiT z kádru nejvíc přeceňuje....

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      PetCC     před 9 měsíci 03.08.2023 23:32 |  
      2 0

      Tak se musí chytit na levém krajním obránci, místo Juráska :-)

  6. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    žbl68     před 9 měsíci 04.08.2023 06:56 |  
    3 0

    prodeje zadarmo jsou na kočku, určitě by se mělo do konce prázdnin 100% rozhodnout ...
    a Juráskovi dát ve Slavii alespon jěště 2 roky ....samozřejmě vycházím z povinnosti Slavie hrát minimálně základní skupinu Evropy ...

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      knl66 (přítel SN)     před 9 měsíci 04.08.2023 08:39 |  
      4 2

      Hezký výraz: "prodej zadarmo" :)

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        žbl68     před 9 měsíci 04.08.2023 10:31 |  
        0 0

        ano tak nějak je to ze šuplíku jako prodloužená nábližka, apod. jinak to samozřejmě vychází ze šimka a grossmanna - nechci slevu zadarmo :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2023 10:32) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    Lunaris     před 9 měsíci 04.08.2023 08:50 |  
    2 0

    Co se stalo, že Jaroslav dává rozhovor isportu? Nebo to jen od někoho zkopírovali?

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      butters     před 9 měsíci 04.08.2023 12:45 |  
      14 1

      To je v rámci té nové strategie, že jsme na všechny hodní, i na č*ráky.

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        žbl68     před 9 měsíci 04.08.2023 14:50 |  
        2 0

        kdo po tobě kamenech, ty po něm chlebem a solí (2 měsíce starým a pěkně do oči... )

  8. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    Jikom33     před 9 měsíci 04.08.2023 09:13 |  
    2 20

    Jurásek potřebuje hrát. Potřebuje cítit důvěru trenéra, potřebuje vědět, ze když něco pokazí, nebude kvůli tomu další zápas na lavičce. Pokud tuhle důvěru dostane, bude skvělej.
    Je to ten typ hráče, co vymyslí opravdu fotbalový řešení, jde do kličky, nebojí se vzít to na sebe. Takových máme v celý ČR zoufale málo.
    Ale ruku na srdce: je to hráč, který se může prosadit po JT? Já se obávám, že JT to s těmito hráči prostě neumí.

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      Wulfstan (přítel SN)     před 9 měsíci 04.08.2023 09:47 |  
      11 5

      Jindřich neumí nic a nemá na Slavii!!! Brzo bude volnej Koubek, sem s ním. :-D

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        Jikom33     před 9 měsíci 04.08.2023 10:03 |  
        4 8

        Dovolil jsem si slušně zde vyjádřit vlastní názor. Trest v podobě palců dolu a toho, že mi někdo vkláda do úst blbosti, ktery jsem nenapsal ani nenaznačil, zřejmě musím přijmout :)))
        Ten trest se čekat dal, diskuze a argumenty asi ne. Moje chyba

        • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

          Wulfstan (přítel SN)     před 9 měsíci 04.08.2023 11:17 |  
          3 2

          Palce neřeš, to není trest. Trest jsou karty. Ale o tu mou blbinu sis prostě koledoval. ;-)

          • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

            žbl68     před 9 měsíci 04.08.2023 14:48 |  
            2 0

            palce jsou odměna, doufám, že mě 666 zdejších tupanů podpoří dislike ... :-)

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        žbl68     před 9 měsíci 04.08.2023 14:46 |  
        0 0

        VHS tréňa by volnej nebyl ?

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      lukas6novak     před 9 měsíci 04.08.2023 10:12 |  
      8 0

      Řekni mi jeden pořádný důvod proč by to neměl být Trpišovskýho hráč?
      Fyzicky mi přijde že se dostatečně posunul aby zvládal naší fyzickou ligu. Směrem dozadu mi přijde taky dost poctivý což je u některých hráčů největší problém a důvod proč se nakonec neprosadí (Myslím kreativní hráče vepředu)

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        Jikom33     před 9 měsíci 04.08.2023 10:37 |  
        4 4

        No třeba právě to bránění. Z toho mála, co odehraje, jsem opravdu nevypozoroval, že by se v bránění nějak extra posunul, aby se vyrovnal ostatním krajním hráčům.
        Mně se Jurásek od začátku hodně líbí, jen si myslím, že jeho síla a výjimečnost je hlavně v tý ofenzivní části. Pochybuji,že někdy bude tak univerzální, jako další hráči, kteří u nás hrají nebo v minulosti hráli na krajích. Ti univerzálové do Trpišovského hry sedí víc. Takže buď bude Jurásek muset "zuniverzálnět" nebo JiT tolerovat to, že Jurásek není tolik jako Schranz, Masopust, Douděra, David Jurásek, Olayinka....
        V tomhle JiT nekritizuju, jak si myslí někteří nediskutéří, naopak respektuju a chápu, že JiT má na kraje nějaký nároky a očividně to funguje, jen si prostě nejsem jistý, že Jurásek má tu sadu vlastností, který JiT dokáže ve hře týmu využít.

        • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

          lukas6novak     před 9 měsíci 04.08.2023 10:56 |  
          4 0

          Jasně že Jurásek nemá bránění a defenzivní činnost na úrovni Olayinka, Masopusta nebo Schranze ale zároveň si myslím že to má na takový úrovni aby to nebyl pro trenéra problém proč by se pod ním neměl prosadit. Vzhledem k tomu že ho proti Drážďanům zkusil i na wingbacku (zatímco normálně v lize bude hrát o pozici výš) a nehořel tam tak to ukazuje že jeho bránění pro trenéra problém nebude

          Jinak to že směrem dopředu může mít velký přínos se nemá cenu ani bavit protože když chytí formu tak je výborný

  9. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    japhy     před 9 měsíci 04.08.2023 09:49 |  
    14 2

    Půjdu teď proti zdi, ale nedá mi to.
    Pořád se divím těm vysokým nabídkám na Juráska. Dvakrát krásně porazil Ostravu, přidal pár dalších gólů a premiérová sezona mu vlastně bodově vyšla velice pěkně, to všechno v 19 letech. Co se teda divím, že jo? Mě ale prostě přijde při hře takovej nijakej, nevyčnívá, těžko si vybavit super momenty mimo těch gólových.
    Chápu ale, že alespoň trochu prověření nadějní mladíci jsou horký zboží a jestli jsme si už na evropském trhu vypracovali takovou pozici, jen dobře.
    Jestli ale tady jen povytáhnu obočí, u Karabce bych si hlavu ukroutil. Už ho zase někam prodávaj, přitom ta lemra líná se do sestavy pořádně neprosadila za celý 3 roky co je v lize a ani bodováním se nedá argumentovat. Jeho 3 sezony bodově sfouknul náš Juras za svoji jedinou, premiérovou.

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      lukas6novak     před 9 měsíci 04.08.2023 10:08 |  
      8 1

      Ber to tak že u hráčů kterým je mezi 17-20 tak se pořád platí relativně dost za potenciál a ne vyloženě za okamžitou kvalitu
      1) Jak už bylo zmíněno pořád mu je 19 a letos mu bude 20
      2) V 19 letech měl v lize 6+5 za nějakých 850 minut
      3) Technicky dost kvalitní a když bude mít dobrý rozvoj tak to bude extrémně nebezpečný křídlo. On má už teď kolikrát fakt zajímavý průniky. Jeden z mála co se nebojí do kličky a umí obejít hráče
      4) Ke konci sezóny a ze začátku letošní sezóny mi přijde že se extrémně posunul fyzicky a to jak třeba proti Drážďanům nebo Hradci zvládal osobní souboje je na jeho věk velmi pěkný
      5) Jak píšeš i sám tak částečně naše pověst kde se počítá s tím že hráč co u nás uspěje (nebo mladík co dostane příležitost) má relativně evropský předpoklady

      A ke Karabcovi. O něm se několik let říkalo že to je mnohem větší talent než Hložek a já bych asi i řekl že fotbalově je na tom dost dobře ale problém je hlava a to že někteří si nechtějí přiznat že fotbal jde do komplexnosti a nikdo nemůže hrát jen dopředu a na bránění se vysrat což mi přišlo jako největší problém. Další věc že to nezvládá absolutně fyzicky
      4)

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        japhy     před 9 měsíci 04.08.2023 10:36 |  
        0 0

        Jasně, však jsem skoro všechny ty plusy zmínil, jen mi ta částka překvapuje. Ale opět - dobře pro nás. On to teda může být časem problém a možná bychom si měli zvýšit tu pomyslnou částku, která už nepůjde odmítnout, aby se z nás nestal příliš velikej průtokáč.
        Karabec je talent jak kráva, nepřesvědčil už ale 3 trenéry po sobě a za 3 sezony má 7+3. Ale tak, Paska se postará.

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        lantsmit     před 9 měsíci 04.08.2023 10:38 |  
        1 3

        Pak ale moc nevychází cena za Samka, kterej měl v 17ti letech v lize bilanci 3+3 za stejnejch (860) minut z pozice středního záložníka, navíc spíš defenzivního... A ano, může se říct, že už na první pohled nemá takovou dynamiku a další vlastnosti, který jsou dneska hodně určující, ale pořád i přes tenhle handicap odehrál v takový kvalitě poměrně slušnou porci minut za Slavii, v té době dominující naší lize a pořád ještě se velmi dobře prezentující v EKL Cena za něj byla v 18ti letech jen 2 mil. EUR.

        Jinak loni odehrál velmi zajímavou sezonu v juniorech Lecce, který vyhráli celou soutěž (primaveru) a letos se s ním počítá už do áčka Lecce.


        Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2023 10:41) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

          lukas6novak     před 9 měsíci 04.08.2023 10:49 |  
          6 0

          Jeden z velkých faktorů bude ta dynamika která ho bude dost limitovat a nejde s tím moc co udělal. A druhý bod, nechci aby to vyznělo hnusně k Samkovi ale on se prodával jako relativně nepotřebný hráč zatímco Jurásek může být pro nás klidně klíčový hráč letos a celkově má dost předpokladů pro evropský fotbal

          • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

            lantsmit     před 9 měsíci 04.08.2023 11:02 |  
            3 4

            Debata je o potenciálu v kategorii 17-20 let, Samek jej nepochybně měl. Kolega je překvapen z nabízené ceny za Juráska, já jsem byl a pořád jsem překvapenej z nízké ceny za Samka. I při vědomí jeho rychlostních nedostatků. Právě proto, že je každý viděl, je obdivuhodný, jak fantastický musel mít přednosti, když byl i přes tu menší rychlost takhle výbornej. Osobně jsem největší fanoušek současnýho fotbalu do rychlosti, ale myslím, že Samek ještě může ukázat, že cena z Lecce za něj byla krádež za bílýho dne.

            „Když si srovnám Daniela Samka před rokem a nyní, je to někdo úplně jiný. Je neuvěřitelné, jak se takto mladí hráči dokáží rychle zlepšovat. Má obrovský potenciál. Spoustu věcí musí zlepšit, ale dnes hrál proti Baníku a všichni jsme viděli jak.“

            „Dan Samek tady má pár startů, přesto už na něj je velká poptávka ze zahraničí. Každý hledá hráče na tenhle post, jakmile se nějaký objeví, je o něho okamžitě velký zájem. U Sama bychom potřebovali přehodit brány z jihu na sever, protože góly zatím dává pouze na jižní bránu,“ uvedl s úsměvem Trpišovský, který přitom debutoval v červenobílém dresu teprve na konci května.

            „Při útoku v té defenzivní činnosti nemůže být úplně stoprocentní, zase nám ale dává velkou variabilitu v rozehrávce, skvělé přebírání míče a rozhodování,“ dodal Trpišovský, který chválil i Samkův výkon proti Hradci Králové. „V první půli rozjel snad všechny naše nebezpečné akce, Kuchtovi dával gól do finále. Je to o rotaci, až se do středu vrátí Holeš nebo Hromada, může hrát o něco výše, nebo třeba i úplně nahoře,“ míní.

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      mig52     před 9 měsíci 04.08.2023 14:28 |  
      3 2

      Přesně stejný pocit a názor na Matěje mám i já.

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      Ondráš     před 9 měsíci 05.08.2023 13:13 |  
      1 5

      Nesmíš taky Jaroslavovi zobat z ruky úplně všechno.

  10. Matěj

    Dante22     před 9 měsíci 04.08.2023 11:26 |  
    13 0

    Myslím si, že s Matějem to dobře promysleli. Prodloužená smlouva, znamená i při prodeji navýšení ceny. Kdyby chtěl Matěj ven, tak si myslím že neprodlouzi. Přál bych si, aby tu ještě zůstal. Baví mě jeho styl hry

    • Re: Matěj

      žbl68     před 9 měsíci 04.08.2023 14:45 |  
      7 0

      aspon na 2 sezony v evropských pohárech :-)

  11. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    Radek097 (přítel SN)     před 9 měsíci 04.08.2023 17:43 |  
    5 4

    S tím zájmem Stuttgartu to nebude zas tak horké, dle sportovního ředitele Stuttgartu nepodali žádnou nabídku za Juráska a to ani ústní. O to zvláštnější je, že se Tvrdík snaží jeho hodnotu šroubovat nahoru, asi ještě budeme muset prodávat...
    https://www.transfermarkt.at/wohlgemuth-dementiert-vfb-angebot-fur-jurasek-bdquo-da-versucht-jemand-schlau-zu-sein-ldquo-/view/news/425972

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      lukas6novak     před 9 měsíci 04.08.2023 20:47 |  
      5 1

      Rozhodně bych neřekl že musíme prodávat. Nemusí to být nutně Stuttgart ale jestliže vedení Slavie vidí velký zájem o něj tak je potřeba dát těm klubům najevo že si ho chceme nechat a pokud by měl odejít už teď tak za pořádnou cenu. Když si to vezmeme tak ve Slavii je prodejný každý hráč ať se nám to líbí nebo ne. Když to přeženu a přijde teď někdo kdo dá 15M za Ogbua a 25-30M za Zafeirise tak je prostě prodáme oba ještě teď v létě. Tím chci říct že i když je někdo "neprodejný" tak u každýho je nějaká částka u který se to změní na prodejnýho

  12. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    Cross     před 9 měsíci 04.08.2023 19:54 |  
    11 14

    Kdo by prodàval Matěje Juráska v 19 letech, byť za 8 miliónû Eur, je u mě přizdisráč. Jsem ràd, ze Jarda Tvrdík a Trpiš mezi tyto lidi nepatří. Chci Juráska vidět u nás něco odehrát, nejlépe Ligu mistrů. Má se ještě co učit a můžeme prodat nakonec mnohem lepšího hráče. Přizdisráčství vede k tomu, ze za chvíli budeme talenty za pár krejcarů prodávat v osmnácti… Kdyz tady čtu některé ty uslintané šmelinářské názory, jakoby z doby 2008-10, přemýšlím co vlastně si tito lidé myslí, že Slavia je a co reprezentuje. Mluvme zde víc o fotbalu a úspěších na hřišti, jak je udělat, nebo se fakt změníme už jen v teletník.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2023 19:55) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

    Ragnarok     před 9 měsíci 04.08.2023 22:06 |  
    3 9

    Agenti Lingra prý v kontaktu s Rosickým. Od 1.7.2024. Podpisový bonus. To se poseru, jestli se ho nepodaří střelit třeba do Panathinaikosu.

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      jenusp     před 9 měsíci 05.08.2023 00:13 |  
      1 0

      To by byla katastrofa

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      wimpy     před 9 měsíci 05.08.2023 00:25 |  
      8 2

      Věřím, že Rosický mohl dát nabídku, rozumím i tomu, že si ji agent vyslechne a prezentuje Lingrovi (tady jsme u toho, že jsou v kontaktu), ale ještě by musel být Ondra tak blbej.

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      butters     před 9 měsíci 05.08.2023 01:32 |  
      7 0

      Ono už neplatí, že jiný klub nesmí jednat s nějakým hráčem dřív než půl roku předtím, než mu končí smlouva v jeho aktuálním klubu?

    • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

      Kulajs     před 9 měsíci 05.08.2023 16:57 |  
      7 0

      Snad platí co řekl JT v rozhovoru pro iSport:
      Myslím si, že by pro nás bylo velkou chybou, kdybychom hráče s hodnotou několika milionů eur pouštěli zadarmo. Takže pokud jde o Linžiho, na jedné straně buď podepíše novou smlouvu, nebo z klubu odejde. Jsou jen dvě možnosti. Když to řeknu jednoduše: Variantu, že bychom ho u nás ještě rok drželi a pak pustili zadarmo, nepreferuju, v zásadě vylučuju.“

      a dále toto:
      „To je naprostá pravda, protože jediný, kdo si může koupit naše hráče, je Sparta. Ale to je principiálně vyloučené.

      • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

        Karel13     před 9 měsíci 05.08.2023 22:07 |  
        10 5

        Obávám se, že byl pan Tvrdík opět poněkud ukvapený. Řekl bych, že Lingr pokud nebude chtít podepsat, tak nepodepíše a zároveň pokud nebude chtít odejít, tak neodejde. Těžko ho k tomu může někdo donutit ...

        • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

          Kulajs     před 9 měsíci 05.08.2023 22:26 |  
          7 1

          A rok stát by se mu chtělo?

          • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

            SKEP     před 9 měsíci 05.08.2023 22:53 |  
            3 2

            Když má hráč určitou kvalitu, a tu Lingr prokazatelně má, vždy bude při licitacich s klubem ve výhodě. Klub musí hráči po dobu trvání smlouvy zajistit odpovídající podmínky k výkonu jeho práce. O nějakém přeřazení do Béčka, které hraje neprofesionální soutěž, nelze vůbec uvažovat. Už případ Petera O. ukázal, že tím, kdo tahá za kratší konec, je klub. A že by ho Trpišák dusil na lavičce či dokonce na tribuně? Nesmysl, určitě nastanou momenty, kdy se mu vyplatí ho postavit. Myslím, že když Lingr nepodepíše a současně neodejde, určitě nebude v pozici pátého kola u vozu. Ale nakonec se stejně dohodnou...

            • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

              krumicek     před 9 měsíci 06.08.2023 08:27 |  
              11 0


              Tak Olayinka měl podepsáno v CZB a byl pro nás klíčový hráč, tak nebyl moc důvod ho nestavět. Teď pokud jsou signály, že by Lingr mohl jít do sparty, tak tam si to o posazení na tribunu přímo říká. Nebudeme přece dávat do sestavy "trojského koně" a pro spartu by hráč, který rok nehrál, asi taky nebyl bůhvíjaké terno. A Lingr je pro nás sice důležitý hráč, ale rozhodně ne nepostradatelný (loni třeba z 35 ligových kol byl v základu 15krát).

              • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

                lubi34     před 9 měsíci 06.08.2023 08:55 |  
                2 0

                Ondru mám rád ale má jeden problém v rozestavení 3-4-3 zmizela jeho přirozená pozice podhrotu.

              • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

                Wulfstan (přítel SN)     před 9 měsíci 06.08.2023 09:49 |  
                7 1

                Jestli jako Lingr hrozí, že buď dostane vyšší plat nebo půjde do sparty, tak bych ho na tu tribunu nejen posadil, ale i přivázal řetězem a rok mu dával k jídlu jenom moučníky.

                Ale snad je to celý blbost a prodá se někam ven.

                • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

                  Peťánek826     před 9 měsíci 06.08.2023 14:11 |  
                  2 0

                  A moučníky potřebuješ také zapíjet. Takže cola, energeťák, pivo dvanáctka, ...

            • Re: Tvrdík: Lingr? Podpis, nebo odchod. Od nás má strop nabídku. Juráska chce...

              Mijk     před 9 měsíci 07.08.2023 14:22 |  
              5 2

              Porovnávat Olayinku a Lingra je podle mě nesmysl. Jednak postavením v týmu (Olie byl jasný tahoun), jednak počtem "odsloužených" let.. Lingr zdaleka není tak důležitý hráč jako byl Petr a pokud nepodepíše a nepovede se ho prodat, úplně v klidu bych mu to dal v rámci možností sežrat, čistě jako výstrahu pro ostatní..