Evropská liga

Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnava

Dnes proběhnou losy evropských pohárů. Pokud Slavia postoupí přes Dnipro, utká se v playoff EL s dalším ukrajinským soupeřem, Zoryou Luhansk. Pokud Slavia s Dniprem vypadne, o postup do skupiny EKL se utká v playoff s vítězem zápasu Lech Poznaň - Spartak Trnava.

Evropská liga

Pokud Slavia postoupí přes Dnipro, mohla narazit na šest soupeřů: Ajax, LASK Linz, Aberdeen, Čukarički, Zorya Luhansk, Royal Union St. Gilloise. Los Slavii tentokrát celkem přál, Slavia se vyhnula strašáku v podobě Ajaxu i nepříjemnému belgickému soupeři a pokud vyřadí Dnipro, utká se s dalším ukrajinským týmem Zoryou Luhansk. První zápas by Slavia hrála doma.

Zorya hrála minulou sezónu svůj domácí evropský zápas v Lublinu na východě Polska, ve dvojzápase 3. předkola Evropské konferenční ligy však vypadla s Universitatea Craiovou po výhře 1:0 a porážce 0:3. V domácí soutěži skončila Zorya třetí o tři body za druhým Dniprem, ovšem také čtyři body před daleko slavnějším Dynamem Kyjev. Hodnota kádru Zoryi na Transfermarktu je jen přes 17 milionů Eur (pro srovnání v případě Dnipra to je po přestupu Dovbyka 26 milionů Eur), novým trenérem se v této sezóně stal Srb Nenad Lalatovič.

Evropská konferenční liga

Pokud Slavia Dnipru podlehne, může po ranním zúžení okruhu soupeřů narazit na tyto čtyři soupeře: vítěz zápasu Lech Poznaň - Trnava, vítěz zápasu Arouca - Brann Bergen, vítěz zápasu Demirspor - Osijek a vítěz zápasu Hibernian - Luzern. Los určil Slavii za soupeře první možnost, tedy vítěze zápasu Lech Poznaň - Spartak Trnava. V tomto zápase by Slavia hrála první zápas venku, to se však ještě může změnit, protože v případě, že Sparta vypadne s Kodaní, hrála by v playoff Evropské ligy odvetu také doma a nastala by tak kolize dvou zápasů v Praze v jeden den, přičemž Slavia by zde byla v pozici, že musí pořadí svých zápasů změnit.

Polský tým je v tomto souboji poměrně výrazným favoritem. Lech postoupil ve druhém předkole EKL přes Žalgiris Kauno po výhrách 3:1 doma a 2:1 venku. Minulou sezónu skončil v polské lize na třetím místě, 14 bodů za vítězným Rakówem. Trenérem je Nizozemec John van den Brom. Minulou sezónu Lech zaujal cestou až do čtvrtfinále EKL, když ve skupině nechal za sebou Beer Ševu a Austrii Vídeň. Ve vyřazovacích bojích pak vyřadil Bodo/Glimt a Djurgarden, načež vypadl s Fiorentinou. Aktuální hodnota kádru Lechu na serveru Transfermarkt je necelých 33 milionů Eur. Za Poznaň hraje například Adriel Ba Loua, který prošel českou ligou v Karviné a v Plzni.

Spartak Trnava je outsiderem, hodnota jeho kádru je oproti Lechu zhruba pětinová. V druhém předkole EKL prošla přes lotyšský tým Auda po výsledcích 1:1 venku a 4:1 doma. V minulé sezóně slovenské ligy skončila Trnava třetí, sedmnáct bodů za vítězným Slovanem Bratislava. Trenérem Trnavy je Michal Gašparík, který hrál jednu dobu v české lize za Teplice.

Komentáře (114)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Losy evropských pohárů

    bububu (přítel SN)     před 9 měsíci 07.08.2023 13:10 |  
    2 0

    Bral bych v EL: Aberdeen a Čukarički;

    Eventuálně v EKL: Lech Poznaň - Trnava

  2. Re: Losy evropských pohárů

    bububu (přítel SN)     před 9 měsíci 07.08.2023 13:14 |  
    3 2

    Pokud jsem to dobře pochopil, dostali jsme ve 4. předkole Luhansk. Není to ale kravina? Kdyby postoupilo Dnipro, tak by jako proti sobě hráli dva ukrajinské kluby?

    • Re: Losy evropských pohárů

      lukas6novak     před 9 měsíci 07.08.2023 13:15 |  
      5 0

      V posledním předkole evropský ligy toto pravidlo neplatí. Je to nesmysl když ještě ve 3 to platilo


      Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2023 13:16) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Losy evropských pohárů

        bububu (přítel SN)     před 9 měsíci 07.08.2023 13:18 |  
        4 0

        Aha, tak to je pro mě novum a přiznám se dost zásadní změna. Dosud platilo, že dva kluby z jedné země se mohou potkat nejdříve ve čtvrtfinále soutěže.

        • Re: Losy evropských pohárů

          žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 13:22 |  
          1 0

          taky nechápu :-(

      • Re: Losy evropských pohárů

        Doty     před 9 měsíci 07.08.2023 13:19 |  
        2 0

        celkove jsou ta pravidla losu zvlastni,…

      • Re: Losy evropských pohárů

        žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 13:22 |  
        1 1

        admine promin dej mi žlutou i červenou ale
        mrdník UEFA toto jest ... :-( pravidla ohýbavá jak fouká vítr ...
        apropos kdyby ten Luhansk ? kde by se hrálo ?

        • Re: Losy evropských pohárů

          Hesmir (přítel SN)     před 9 měsíci 07.08.2023 13:29 |  
          3 0

          Jediný důvod vidím v tom, jak se soutěže rozšiřují a z každé země hraje poháry stále více týmů.

        • Re: Losy evropských pohárů

          japhy     před 9 měsíci 07.08.2023 13:38 |  
          4 0

          Jaká žlutá? Když někdo něco domrdá, je z toho mrdník. Já už debaty o nasazování, jeho pravidlech a teoreticky možných soupeřích rovnou přeskakuju a jen si počkám, koho nám nalosujou.

          • Re: Losy evropských pohárů

            žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 13:53 |  
            0 1

            tak já jsem v podstatě slušný chlapec ale jak mě něco nasere lítaj panský i dámsky pohlaví, anální otvory a sociální pracovnice z E55 vzduchem o 107 ... :-)

  3. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

    Lord     před 9 měsíci 07.08.2023 13:15 |  
    5 1

    Skupina povinnost

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

      Doty     před 9 měsíci 07.08.2023 13:17 |  
      3 0

      tak mohlo to dopadnout hur,… nevi nekdo kde by se hralo?

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

        mudrc     před 9 měsíci 07.08.2023 14:01 |  
        0 2

        Lublin

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

        butters     před 9 měsíci 07.08.2023 14:03 |  
        0 1

        Loni hrál Luhansk poháry v Lublinu (Polsko).

  4. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

    žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 13:20 |  
    1 3

    totál chaos ta uefa .... co ted provedou s teoretickým - UA vers. UA ? i když Slavia samozřejmě postoupí ....
    že ale na tohle nepamatovali ... ?
    :-(((

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

      skori (přítel SN)     před 9 měsíci 07.08.2023 13:24 |  
      6 0

      Nic, ve 4. předkole toto pravidlo neplatí :-) Mohou na sebe narazit i soupeři z jedné země.

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

      PetCC     před 9 měsíci 07.08.2023 13:25 |  
      6 0

      Pravidla tohoto předkola to povolují.
      Možná že podobná situace ještě nenastala, nebo jsem si toho v minulosti nevšimnul, takže je to pro mě taky novinka.

      Ale kdo by četl sáhodlouhé řády, ať si to řeší sami :-)

  5. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

    PetCC     před 9 měsíci 07.08.2023 13:29 |  
    4 1

    Jinak los v tomhle dobrej, druhá možnost byl Aberdeen.
    Čukarički jsem taky moc nechtěl, sice nejsou vůbec známí, ale mám z nich blbej pocit.

    Ale uvidíme tu horší možnost v KL. Snad los bude taky dobrej.

  6. Tak doufejme/přejme si, že nevypadne, že !

    Slávista 51     před 9 měsíci 07.08.2023 13:30 |  
    1 0

    Sílu na to má.

  7. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

    PetCC     před 9 měsíci 07.08.2023 13:42 |  
    9 0

    Zkusím teorii, proč v tomhle předkole neplatí nemožnost souboje z jedné země.

    Ve druhém předkole nemistrovské části LM jsou státy, které zároveň posílají své vítěze poháru do předkol EL aje tedy velká pravděpodobnost, že se ve 4. předkole potkají.
    Tentokrát to byly Ukrajina a Belgie.
    Na UEFA to samozřejmě vědí, protože si jistě dělají simulace.
    Vytvořit takové schéma losu, aby se tohle eliminovalo by bylo velmi složité.

    Takže protože vítěz i poražený postupujií do skupin, zřejmě došli k rozhodnutí, že radši souboj týmů z jedné země, než složité losování, při kterém může spíš dojít k nějaké fatální chybě.

    Doufám, že tu zas někdo nebude tvrdit, že básním :-)

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

      kjandourek (admin)     před 9 měsíci 07.08.2023 13:50 |  
      4 1

      Myslím si něco podobného - přidal bych, že pro UEFU je v téhle fázi z nějakého důvodu důležitější, aby proti sobě hráli mistři svých zemí, i když spadnou do EL, potažmo do EKL, proto ta sranda s těmi "priorotami" ....

      A roli asi fakt hraje to, že vítěz i poražený jdou do "nějaké" skupiny, tudíž není potřeba eliminovat, aby se mezi sebou nevystřílely týmy z jedné země.... řekl bych, že tohle platí jenom u EL? že v EKL už to takhle nebude...

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

        PetCC     před 9 měsíci 07.08.2023 14:05 |  
        0 0

        Samozřejmě, že priritou UEFA je maximum zemí ve skupinách a vytvořili proto preferenční systém pro mistry, čímž se zajístí, jestli si dobře vzpomínám zastoupení pro 33 různých zemí.

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

        butters     před 9 měsíci 07.08.2023 14:06 |  
        0 0

        Takhle jsem to taky někde četl, že se to týká jen posledního předkola EL, protože už oba mají jistou skupinu a UEFA evidentně nedělá moc rozdíly mezi EL/EKL a jde jim jen o to týmy nějak rozřadit.

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

      japhy     před 9 měsíci 07.08.2023 16:23 |  
      0 0

      To budu já s tím básněním :)
      Nn, tady ti věřím každý písmeno, sice jsem to jen prolít, ale vypadá to logicky. A je to vážně guláš.

  8. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

    SKSKali     před 9 měsíci 07.08.2023 13:54 |  
    6 5

    No, když oba vyřadíme, budeme označeni za nepřítele Ukrajiny. :D
    Nevim jak jsou na tom fotbalově, zvlášt v téhle době. O Luhansku vim hlavně to, že odtamtuď pochází lokomotivy Sergej. :)

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

      žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 13:56 |  
      1 1

      :-D naopak ... ale politika sem nepatří takže ..... 3,141592...666...96... :-)

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

        Slávista 51     před 9 měsíci 07.08.2023 14:33 |  
        2 0

        TO POVÍDEJTE
        některým politikům a jejím médiím, že.

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

          žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 15:07 |  
          2 0

          žumpu iheute a ispart nebrat :-)

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

      Lord_Edmund     před 9 měsíci 07.08.2023 13:57 |  
      17 3

      není to nepřátelství, říkejme tomu třeba "speciální fotbalová operace" :-))

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

        axxoSKS (přítel SN)     před 9 měsíci 07.08.2023 14:34 |  
        5 1

        Hodně přísný! Ale zasmál jsem se tomu nahlas :)

  9. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

    kostelnivlajka     před 9 měsíci 07.08.2023 14:06 |  
    4 4

    Dobrej intertoto cup...

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

      žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 15:32 |  
      3 0

      galeuv pohár ...

  10. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk

    PetCC     před 9 měsíci 07.08.2023 14:17 |  
    1 1

    Tak dneska nás šetřej, zase hned první los :-)

  11. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

    PetCC     před 9 měsíci 07.08.2023 14:38 |  
    4 0

    Koeficienty
    Slavia 52,000
    Dnipro 8,000
    Zorja 16,000
    Lech Poznaň 19,000
    Trnava 10,500

    ELO
    Slavia 1608
    Dnipro 1428
    Zorja 1454
    Lech Poznaň 1573
    Trnava 1366

    Opravdu mi přijde Lech jako nejtěžší možnej soupeř.

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      Alanor (admin)     před 9 měsíci 07.08.2023 14:44 |  
      10 0

      Ano, play off o EKL by bylo paradoxně těžší než o EL. Proto to chce vyřadit Dnipro, které by také nemělo být podobně paradoxně slabší než Zorya. :)


      Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2023 14:48) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        butters     před 9 měsíci 07.08.2023 15:28 |  
        4 0

        Je to zajímavý. Dnipro skončilo v lize 2., Zorya 3., Dnipro se tím kvalifikovalo do 2. předkola LM, Zorya do 4. předkola EL, takže Dnipro sice mělo možnost startu v předkolech vyšší soutěže, ale Zorya narozdíl od něj má jistotu účasti v základní skupině. Vzhledem k tomu, že se těžko dalo čekat, že by Dnipro přes 3 předkola s nízkým koeficientem dokázalo projít do LM, tak bylo vlastně v ukrajinské lize výhodnější skončit 3. než 2.

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          lemonade     před 9 měsíci 07.08.2023 15:45 |  
          3 0

          Jestli to není proto, že Ukrajinský pohár neměl v posledních dvou letech vítěze - 2022 přerušen a nedohrán a 2023 zrušen... v posledním hraném roce 2021 byl Luhansk ve finále, kde podlehl Dynamu Kyjev. UEFA se snaží propagovat domácí pohár, tak možná proto. Netuším, jen tipuji.

          • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

            kjandourek (admin)     před 9 měsíci 07.08.2023 17:07 |  
            2 1

            To určitě ne.... do Evropy se postupuje s tím, že první tým je zařazen "někam", druhý níže, třetí ještě níže a tak dále s tím..... že první je vždycky mistr a podle pořadí v tabulce je na postu druhého, nebo třetího týmu zařazen vítěz poháru... pokud se pohár nehraje, nebo pokud mistr zároveň získá double, jde se podle pořadí v lize.....

            Hlavní problém je v tom, že UEFA bere ligu mistrů jako strop, takže tým, který skončí výše má právo na start v LM.... a na určitém místě tabulky koeficientů to vychází tak blbě, že tým, který skončil výše a má právo startu v lepší soutěži (tedy v LM), jde do druhého předkola a tudíž nemá jisté nic, zatímco tým, který skončil za ním, je zařazen do horší soutěže, ale díky posunu v EL (vítěz LM, EL a EKL si zajistili start ve skupině i ze své ligy) se to tam zašmodrchá tak, že tým zařazený do horší soutěže má jistou skupinu, zatímco tým zařazený do lepší sice má šanci probojovat se až k jackpotu, ale nemá jisté nic...

            nedávno jsme na tom byli podobně: v sezóně 2016/17 jsme získali titul (byli jsme tedy tým č.1) a byli jsme zařazeni do LM, kde jsme vyřadili Bate Borisov a díky tomu jsme teprve měli jistou alespoň skupinu EL (kam jsme spadli po prohře s Apoelem).... Plzeň skončila druhá (byla tedy týmem č.2) s právem startu v LM, odkud vypadla se FCSB a musela ve čtvrtém předkole vyřadil Larnaku, aby hrála alespoň EL.... a Zlín vyhrál pohár (a byl tedy týmem č. 3), ovšem šel rovnou do skupiny EL.... V tomhle ročníku se u nás vyplatilo vyhrát pohár, nebo skončit třetí, kdyby pohár vyhrál někdo z těch prvních dvou...

            prostě to tak mají a nemůžeš si vybrat

            • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

              lemonade     před 9 měsíci 07.08.2023 19:04 |  
              0 0

              Díky Karle a připomeň teda ještě, za jakých podmínek právo startu přebírá poražený finalista domácího poháru? Mám pocit, že jsem to tak někdy zaznamenal..

  12. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

    žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 15:33 |  
    5 0

    krok prvý (těžký ale proveditelný...) - porazit 2x Dnipro a postoupit

  13. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

    pehacko     před 9 měsíci 07.08.2023 15:43 |  
    11 11

    Vubec nechapu, kde berou soupere pro nas a pro treba pradelnu. To je az do nebe volající, jake tezke soupere maji pro nas i v konferenční lize a jake pro sádkovce. Cele koeficienty jsou stejne na nic, kdyz si to uefa udela po svem. Asi nas tresta osud za to pohrnuti ligy mistru, kdy nas Ondra svou bohorovnosti poslal z kola ven. Od te doby je ten los vzdy tezsi a tezsi. Nakonec to nase silene hriste muze byt vyhoda, na tom jeste nikdo nikdy z nich nehral a treba se vsichni zrani, ze i po stridanich nebudou dohravat v jedenacti.

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 16:24 |  
      2 0

      cucaj si je z prstu .... a to je ta lepší varianta ...

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      Arya     před 9 měsíci 07.08.2023 16:34 |  
      5 2

      Nepřeháněj.

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 16:44 |  
        2 1

        má jiný úhel pohledu :-) cca 91°....

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        pehacko     před 9 měsíci 07.08.2023 17:52 |  
        1 5

        Nekdo kvičí pri zapasu a vyhazuje nejlepsi hrace a nekdo zase je nasrany az po boji a nelibi se mu system… ja respektuji pravo na výlevy v prubehu zapasu a ty bys treba mohla zase respektovat to, ze nekdo neveri systemu vedenemu zkorumpovanou mafiánskou organizaci, at uz je to uefa a nebo lfa

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          Arya     před 9 měsíci 07.08.2023 18:33 |  
          4 1

          Já opravdu nevěřím tomu, že je UEFA čistá. Pořád ještě pamatuju Kyjev. Ale některé věci, co píšeš, mi prostě připadají mimo realitu.

  14. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

    Dennis     před 9 měsíci 07.08.2023 16:17 |  
    1 1

    Samozřejmě doufám v postup přes Dnipro, ale kdyby to nevyšlo, tak do Poznaně by to mohl být pěkný výjezd, ne? Není to daleko a mají krásný stadion pro víc než 40 tisíc lidí.

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      Slávista 51     před 9 měsíci 07.08.2023 16:23 |  
      9 0

      Raději ten postup, že !

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      Ados     před 9 měsíci 07.08.2023 16:27 |  
      6 0

      Lech beru jako nejtěžšího soupeře z těch čtyř. Proto bych rád, abychom přelezli přes Dnipro a měli zajištěný podzim v Evropě. Postup do skupiny EL je pro mě jen příjemný bonus.

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        SKSKali     před 9 měsíci 07.08.2023 16:37 |  
        4 1

        Přesně, EL by měla být povinost. Už jen proto, že v tom novém formátu jsou některé skupiny atraktivnější než v LM. A v případě nepostupu ze skupiny můžem ještě do EKL. A finančně taky lepší. Předminulou sezonu jsme prošli do čtvrtfinále EKL, Sparta hrála jen skupinu EL a brala od UEFY víc peněz, než my. Navíc mít tam ješte zvučnější soupeře, můžeš ještě něco navíc vytřískat na televizních právech apod.

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        Dennis     před 9 měsíci 07.08.2023 16:50 |  
        8 0

        Taky bych chtěl EL, to jasný. Snad Dnipro dáme, ještě si sestava a souhra trochu sednou a věřím, že pak dáme i Zorju. Skupina EL by byla fajn.

        Plzeň podle mě projde do EKL. Malťany dají a Tobol myslím taky. Když je nepodcení, jako to asi udělali v Basileji.

        Bída na Kodaň stačit nebude. A Dinamo Záhřeb nebo AEK taky nejsou snadní soupeři. Abychom nakonec nehráli my EL a bída EKL...

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          necich     před 9 měsíci 07.08.2023 18:34 |  
          4 1

          Abychom nakonec nehráli MOL a bída LM.. To by mi praskl pelta podélně i napříč.. :)

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      wimpy     před 9 měsíci 07.08.2023 17:01 |  
      1 0

      Luhaňsk to hrál v Lublinu. To je sice dál, ale na rumuny tam na ně přišlo 780 lidí.

  15. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

    lemonade     před 9 měsíci 07.08.2023 16:29 |  
    12 0

    Nevim, jestli uz to tu nepadlo, ale tohle je zrejme nase soupiska na Dnipro: https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/clubs/52498--slavia-praha//squad/
    Zajimava je ucast Hromady (jeste jeden zapas stop) a neucast Kacaraby.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2023 16:32) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 16:43 |  
      1 3

      za mě to je ok, ale proč Bořil ? proč ne radši Pudil ... ? :-(

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        jirkag5     před 9 měsíci 07.08.2023 16:47 |  
        5 2

        Tzv. list B pro mladíky ti nic neříká ?

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 16:49 |  
          1 0

          nojo zase byly ruce rychlejší mozku ..... sorry ... :-(

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        kjandourek (admin)     před 9 měsíci 07.08.2023 16:50 |  
        6 0

        Protože Pudil jako odchovanec do 21 let může nastoupit jako hráč z Bé listu... podobně jako Matěj Jurásek, který tam není také... nebo Sirotník, který určitě pojede k zápasu jako třetí gólman.... ;-)

        Z ligové soupisky na oficiálkách dále chybí dlouhodobí marodi Synian a Pech a potom Hronek, Kačaraba, Tecl a Stejskal

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 17:02 |  
          0 0

          viz jirkova odpověd dole - soráč no ..

          • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

            kjandourek (admin)     před 9 měsíci 07.08.2023 17:12 |  
            1 0

            V pohodě, já jsem jenom dal "zareagovat" a pak jsem pár minut hledal, kdo tam vlastně ještě chybí, abych ten svůj příspěvek trochu okořenil - Jirkovu reakci jsem viděl až po odeslání :-)

            • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

              kostelnivlajka     před 9 měsíci 07.08.2023 17:17 |  
              2 1

              Si milý a hodný...

              • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                žbl68     před 9 měsíci 07.08.2023 17:21 |  
                0 0

                ono už jméno Karel je takové všeobjímající, milé a přitom přísné :-) k dokonalosti mu chybí jen iniciály K.K. :-)

                • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                  p!erreCORE     před 9 měsíci 08.08.2023 13:44 |  
                  1 0

                  Karel Kjanďourek je v poho kluk :*

                  ps. nevím, jestli má v reálném jméně háček nad ď, ale mně tam přijde milý.

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        lukas8 (admin)     před 9 měsíci 07.08.2023 19:28 |  
        1 0

        Pokud myslíš Miloše, který by teoreticky mohl být alternativa na kraje obrany, tak ten je stejně zraněný.

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          žbl68     před 9 měsíci 08.08.2023 06:37 |  
          0 0

          ajajaj... netušil jsem

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      Dennis     před 9 měsíci 07.08.2023 16:54 |  
      2 0

      Jsem si myslel, že Vlček má status odchovance a nemusí tam být napsaný. Jako Matěj Jurásek.

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        jirkag5     před 9 měsíci 07.08.2023 16:56 |  
        3 0

        Vlčkovi je už 22

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          Dennis     před 9 měsíci 07.08.2023 17:06 |  
          1 0

          Ok, jasný, takže na soupisce být musí, ale máme tam díky němu místo navíc, nebo ne? Díky.

          • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

            kjandourek (admin)     před 9 měsíci 07.08.2023 17:10 |  
            5 0

            Přesně, máme tam 22 lidí místo loňských 21....

            • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

              Dennis     před 9 měsíci 07.08.2023 17:11 |  
              1 0

              Ok, díky.

            • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

              jirkag5     před 9 měsíci 07.08.2023 17:22 |  
              6 0

              Hromada si alespoň vymaže trest.

              • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                kjandourek (admin)     před 9 měsíci 07.08.2023 17:26 |  
                7 0

                U Hromady je určitě dobře, že tam je... Potřebujeme aby si už definitivně vymazal trest - hodně mě překvapilo, že ho už loni nedali ještě alespoň na jedno předkolo, když se tvoří nová soupiska na každé z nich...

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        lukas6novak     před 9 měsíci 07.08.2023 22:04 |  
        1 0

        Jednoduše soupiska funguje takže máš 21 volných míst+ další 4 jsou jen pro odchovance. Zároveň k této soupisce funguje i takzvaný b-list kde se píší hráči kteří spadají pod pojem odchovanec a zároveň mají maximálně 21 let s tím že na tomto listu počet hráčů není omezen. Tam patří třeba Jurásek a teoreticky většina čechů z béčka

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      Karel13     před 9 měsíci 07.08.2023 18:15 |  
      3 11

      Při všech sympatiích k Bořilovi nepochopím, že je na soupisce místo Kačaraby ...

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        kalex     před 9 měsíci 07.08.2023 18:57 |  
        4 3

        Tak to já jsem teda raději.

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        JS (přítel SN)     před 9 měsíci 07.08.2023 21:55 |  
        3 12

        Kačaraba je děsnej zoufalec.

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          SKEP     před 9 měsíci 07.08.2023 23:19 |  
          1 6

          Jestliže je Kačaraba děsnej zoufalec, tak Trpišák je ještě děsnější zoufalec, protože ho chtěl do týmu a úplně nejděsnější zoufalec je Velkej Jaryn, protože to všechno schválil a zacáloval.

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          wimpy     před 9 měsíci 08.08.2023 00:07 |  
          8 1

          Pořád si myslím, že jste k němu nespravedliví. Není to top stoper, ale jako náhradník do rotace pořád hodně dobrej. Něco jako Frydrych nebo Jugas.

          • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

            necich     před 9 měsíci 08.08.2023 06:30 |  
            3 2

            Vcelku souhlas ovšem Frydrych jinej level, dokázal zahrát na jakémkoliv postu navíc byl i golovej..

            • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

              Cabr3     před 9 měsíci 08.08.2023 06:43 |  
              2 4

              v Baníku snad není ani na lavici...

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          Cabr3     před 9 měsíci 08.08.2023 06:43 |  
          4 2

          ono je to taky o důvěře a Taras je skromnej a introvertní týpek. Cítí, že tu důvěru moc nemá a pak když naskočí, tak ho svazuje to, aby něco nepokazil. A to je cesta do pekel. Přál bych mu tým, kde bude stabilním stoperem. Vzhledem k jeho povaze si bohužel myslím, že pro velké týmy není. Ale není to v žádném případě zoufalec. To je myslím příliš kruté hodnocení. Je to kvalitní stoper a hlavně dobrý člověk.

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          p!erreCORE     před 9 měsíci 08.08.2023 13:51 |  
          1 0

          Myslím, že vhodnější by bylo napsat "není dobrý stoper pro Slavii", s čímž mimochodem souhlasím.. ale když to chceš takhle, proč ne, je to tvá vizitka..

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          Karel IV     před 9 měsíci 08.08.2023 13:52 |  
          0 0

          Ale pořád je náš

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      p!erreCORE     před 9 měsíci 08.08.2023 13:49 |  
      1 0

      Jsem rád, že řeči o Standovi na "druhé koleji", i když možná bez uvozovek, nelhaly. Mám Standu moc rád a chybějících dvaadvacet gólů do stovky v lize mu moc moc přeju, při jeho fyzičce a pevnému zdraví na to má ještě klidně osm let, i když asi ne ve Slavii, to je jasný. Ale na Evropu to už není, to ví i Standa sám a jsem za jeho zdravou sebereflexi vůbec nejraději.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2023 13:49) . Zobrazit původní komentář

  16. Dvojitá Ukrajina

    pinochet     před 9 měsíci 07.08.2023 17:02 |  
    13 0

    Jsem optimista, těším se, jak 2x vyřadíme ukrajinský tým. Dle mého už zdaleka nejsou tím, kým ještě nedávnobývaly, zejména proto, že v nich nejsou skoro žádní vcizinci a nejlepší ukrajinští hráči také hrají v cizině...


    Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2023 17:03) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

    Cabr3     před 9 měsíci 07.08.2023 20:48 |  
    5 2

    měli jsme na Šachtar, ale nevyšlo to v poslední minutě tenkrát... to bylo jedno z největších zklamání co jsem zažil a mám to stále v sobě. Ale je to dávno. Ani Dnipro ani Luhansk nejsou nazdárci. Co je fakt je ten, že ukrajinské týmy díky válce opustilo mnoho zahraničních hráčů. Musíme přes Dnipro prolézt a pak je aspoň KF jistá (pokud se nemýlím) .. vypadnutí se rovná loterii... ale věřím, byť proti Zlínu jsem byl otrávenej. Ale to vše přebíjí trávník. já prostě neumím pochopit dvě věci : nikde v evropě jsem neslyšel o tom, že by by trávník u top týmu byl takový jako je u nás... a koncerty se konají. a druhá věc je, jak to chceme vyřešit. jsem jen laik, ale pokud zdravá role trávníku do 6 týdnů nezpevní, tak je možná i problém podloží. A jezdit s umělým sluncem jsou vyhozené peníze .. to jsme viděli se Zlínem. Opravdu to nechápu, tohle je alfa omega špičkového klubu - > Kvalitní trávník. Super fanoušci. Skvělý realizák, finance, ambice .... hřiště nám do toho hází vidle a někde je chyba, že to je už poněkolikáté. .. viz Bony a Klid ... jiným řidičům (píchlá guma) se to nestává...hezký večer všem a nos vemos ve čtvrtek. snad dáme 2:0 aby cesta do Košic byla veselá.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2023 20:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      kostelnivlajka     před 9 měsíci 07.08.2023 20:55 |  
      4 1

      Jo to bylo hrozný, tam myslím dával Ulich na 1:0

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        Cabr3     před 9 měsíci 07.08.2023 21:14 |  
        2 2

        hlavně Černý podběh poslední roh a předtím Vágner nedal tutovku.... Raději dostat trojku v poločase než gol v poslední vteřině

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          jirkag5     před 9 měsíci 07.08.2023 21:52 |  
          2 2

          On tam Černému tenkrát bohužel dost překážel Hyský

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        coogee     před 9 měsíci 07.08.2023 21:30 |  
        7 0

        Přesně, tam jsme vyhráli Ulichovým hodně šťastným gólem 1-0, doma jsme hráli ustrašeně a těsně před koncem dostali gól. A v prodloužení asi po 8 minutách druhý. Pak už jsme se úplně rozsypali.
        Já to sledoval v Mikulově (dovolená), přítelkyně kolem mě chodila po špičkách, za celej zápas jsem neřekl ani slovo, jen před tím gólem jsem poznamenal: Teď už to snad ukopem na tu potřebnou plichtu... A do minuty nám ho dali. Nic horšího jsem nezažil, tohle neskutečné zklamání nezapomenu.

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          rak (přítel SN)     před 9 měsíci 07.08.2023 22:23 |  
          7 0

          Ano, bylo to snad to nejhorší, co jsem na Slavii za mnoho let zažil. Takticky úplně nezvládnutý závěr. Ještě pak podobný šok s Tiraspolem. Tam by ale ještě do LM bylo jedno další předkolo. Hrůza. Opak potom naštěstí Ajax a Sevilla. Euforie. Ještě Rakow, tam jsem ale nebyl.

          • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

            coogee     před 9 měsíci 07.08.2023 22:44 |  
            5 0

            Ano, Tiraspol byl taky "zážitek", gól ve třetí minutě nastavení. KJ, už skoro na odchodu, to tehdy prokaučoval.

            • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

              wimpy     před 9 měsíci 08.08.2023 00:02 |  
              0 1

              Tiraspol byl sice zážitek, ale pořád jen třetí předkolo. Dost pravděpodobně by nás ve čtvrtém předkole típnul někdo nasazenej, takže výsledek by byl v podstatě stejnej.

              • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                necich     před 9 měsíci 08.08.2023 06:27 |  
                5 1

                Není nic horšího než ztratit naději, my ji tehdy ztratili a ještě s takovými pastevci.

              • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                kjandourek (admin)     před 9 měsíci 08.08.2023 08:36 |  
                4 0

                No na to pozor, tehdy se hodně mluvilo o tom, že v dalším osudí byly v LM lehčí soupeři, než nás čekali v EL, kde jsme nakonec vyřadili CZ Bělehrad...

                • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                  wimpy     před 9 měsíci 08.08.2023 09:31 |  
                  0 0

                  Tiraspol dostal ve čtvrtém předkole Olympiakos Pireus. A naším postupem by se asi nic nezměnilo.

                  • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                    kjandourek (admin)     před 9 měsíci 08.08.2023 09:50 |  
                    2 1

                    Jenomže Tiraspol nebyl nasazený (losovalo se až o dvojzápase)...

                    My jsme mohli dostat Ventspils, Kodaň, Salcburk, Levski Sofia, nebo Debreceen... díky našemu vyřazení se do pozice nasazeného dostal jeden ze dvou posledně jmenovaných...

                    https://sport.ceskatelevize.cz/clanek/fotbal/sparta-bude-mit-cestu-do-ligy-mistru-tezsi-nez-slavia/5bdf92ba0d663b6fe807cc15

                    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-liga-mistru/74274/koho-dostane-slavia-v-predkole-lm.html

                    Tenkrát se opravdu hodně mluvilo o tom, že případný soupeř ve čtvrtém předkole LM by byl výrazně snazší, než CZ B, ale i další, co čekali v EL, protože šlo poprvé o "mistrovskou" část... takže tam byli jenom mistři svých zemí... a to tedy zemí, které byly v koeficientu za námi... Zatímco EL se tehdy ještě losovala normálně.... tedy všechno z jednoho pytle...

                    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                      wimpy     před 9 měsíci 08.08.2023 09:59 |  
                      1 0

                      Nepřebíral tehdy slabší tým nasazení po lepším, kterej vyřadil?

                      Pro mě šlo o to, že jsme v posledním předkole LM dostávali vždy soupeře nad naše síly, kdy vyřadit je by se rovnalo malému zázraku. A s tím Šachťarem byl ten zázrak už na dosah. Šachťar měl tehdy rozpočet, o jakém se nám nesnilo. Na druhou stranu Tiraspol byla nejhorší banda votroubků, která nás vyřadila po St. Mirren. To bylo zklamání trochu jiného charakteru.

                      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                        kjandourek (admin)     před 9 měsíci 08.08.2023 10:23 |  
                        3 1

                        Ten rok se právě všechno měnilo.... Do té doby se týmy, které postoupili do předkola LM rozdělili podle koeficientů na dvě půlky na nasazené a nenasazené a mohl jsi dostat kohokoliv - klidně mohl mistr dostat čtvrtý tým z Itálie (jako se nám to stalo v případě Fiorentiny)....

                        https://cs.wikipedia.org/wiki/Liga_mistr%C5%AF_UEFA_2008/2009#P%C5%99edkola

                        Rok 2009 poprvé přišel s rozděleném na mistrovskou a nemistrovskou část s tím, že zatímco mistr mohl dostat jenom mistry jiných zemí (a ty z top 10 tím pádem ne, protože ti měli základní skupinu jistou), týmy z dalších míst si to rozdávali mezi sebou.... Sparta vypadla s Panathinaikosem, ten vzápětí dostal Athletico Madrid a končil

                        https://cs.wikipedia.org/wiki/Liga_mistr%C5%AF_UEFA_2009/2010#P%C5%99edkola

                        Přebírání koeficientu je špatně pochopený mýtus... Nikdo koeficient nepřebírá.... Je to tak, že teď se losuje další kolo ještě před tím, než je odehráno to současné, tudíž se neví, kdo postoupí.... a tak pro potřeby losu se bere vždycky ten lepší.... proto to vypadá, že někdo přebírá koeficient, když vyřadí lepšího, ale tak to prostě není....
                        Dnipro (166. v žebříčku UEFA - 8 bodů) letos narazí buď Luhansk (104.-16b), nebo na podobně koeficientově postavenou dvojici Poznaň (84.-19b) / Trnava (140.-10,5b) ne proto, že by převzalo náš koeficient, ale proto, že při losování byla dvojice Slavia - Dnipro nasazena podle koeficientu Slavie (34. - 52b)

                        A když se podíváš detailněji na předkola z roku 2009, tak uvidíš, že mezi jednotlivými předkoly vždycky byl volný týden.... Proto se tehdy mohlo udělat to, že se losovalo až po skončení jednotlivých dvojzápasů, čímž se tedy mohlo vždycky s nasazením počkat na to, kdo opravdu postoupil.... ostatně i to tam je - odvety 3. předkola se hrály 4. a 5. srpna, los proběhl v pátek 7.srpna....


                        Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2023 10:24) . Zobrazit původní komentář

                        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                          wimpy     před 9 měsíci 08.08.2023 11:40 |  
                          1 0

                          Úplně nerozumím, jak vnímáš rozdíl mezi "přebrat koeficient" a "pro potřeby losu vzít koeficient toho lepšího"?

                          • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                            Hesmir (přítel SN)     před 9 měsíci 08.08.2023 12:09 |  
                            0 0

                            tak že ten koeficient je jen pro to jedno losování. není to tak, že tím že vyřadíme někoho s lepším koeficientem si jej proneseme předkoly pořád... natož na později, apod.

                            • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                              wimpy     před 9 měsíci 08.08.2023 12:11 |  
                              0 0

                              No jasně, tak jsem to ani nemyslel...

                              • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                                Hesmir (přítel SN)     před 9 měsíci 08.08.2023 14:28 |  
                                0 0

                                jen já v tom díky komentátorům z TV měl takový hokej no :))

            • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

              Cabr3     před 9 měsíci 08.08.2023 06:35 |  
              1 2

              bohužel KJ tam poslal hráče, jehož jméno si už nepamatuji a tím byla zkáza dokonaná.. za mne nejhorší zážitky jsou : Šachtar, Tirasspol a Teplice 07. ... Tohle už nechci nikdy zažít.
              Z druhé strany nejlepší zážitky- Sevilla (to o parník), Brno na Strahově Rakow doma (do poslednej minuty....) a AS Řím na ledu, taky na Strahově..


              Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2023 06:38) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

                wimpy     před 9 měsíci 08.08.2023 16:37 |  
                1 0

                Libor Tafat.

            • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

              žbl68     před 9 měsíci 08.08.2023 08:10 |  
              0 0

              to teda ..člověk by vzteky zboural eden , s kámošem jsme na sebe jen nevěřícně zírali ...

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          wimpy     před 9 měsíci 08.08.2023 00:00 |  
          2 1

          Ten gól Ulicha nebyl šťastnej, přehodil ho lobem skoro z malého vápna. Doma jsme nehráli zase tak ustrašeně, oni byli prostě dobří. Jenže dvacet minut před koncem to otevřeli, hráli na riziko a měli jsme několik nedotaženejch brejků, kdy jsme mohli rozhodnout. Ten vyrovnávající gól v poslední minutě nastavení byl v podstatě z ničeho, padalo to tam jak hruška ze stromu a Radek Černý to nedokázal přehodit přes břevno. V nastavení už jsme neměli šanci.
          Úplně nejhorší zážitek, kterej jsem se Slavií zažil. Jentaktak ho nepřekonal sestup v roce 2014.

          • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

            Cabr3     před 9 měsíci 08.08.2023 06:55 |  
            0 2

            bylo to z ničeho, někdy si nepamatuji co bylo včera a tohle z nějakého důvodu vidím před sebou furt... jak to padá ze zhora a pak neuvěřitelný pocit.. to ani nejde popsat.

        • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

          amon     před 9 měsíci 08.08.2023 16:33 |  
          0 0

          Bylo to po autu z levy strany acioro si tenkrat stezoval na oodavace micu, ze kdyby tenkrat nepodal tak rychle balon, ze by to gol nebyl. Ja na to koukal v praci a byl z toho spatny cely tyden. S tiraspolem jsme to meli lozeny. Pred tim golem jsme sli 2:1 a myslim, ze senkeryk zkazil prihravku- nakop, zbytecny faul od nasehosteidajiciho hrace- standardka a gol.. jak ja sel nasr… z edenu do toho kopce na bohadalec si pamatuju dodnes. Tfuj, tohle nevytahovat :)

    • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

      žbl68     před 9 měsíci 08.08.2023 06:44 |  
      2 1

      šachtor - černá můra až do smrti ... a hned po ní náklep od kobylek :-( snad Slavia UA nepodcení ... také věřím alespon v 2:0 :-)

      • Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

        Cabr3     před 9 měsíci 08.08.2023 06:50 |  
        1 3

        to byla půlka kádru venku... sice jsem nečekal že v Curychu dostaneme bůra, ale tak nějak jsem měl v mysli, že postup je nereálný. .. uvidíme ve čtvrtek. Kacířská myšlenka pro diskusi je, zda by stálo uvažovat - po vzoru Modo - o umělce. Dnesky ty špičkové umělky už jsou na úrovni jen malinko za přírodní trávou.

  18. VYLOSOVÁNO JE, S TÍM SE MUSÍME SMÍŘIT,

    Slávista 51     před 9 měsíci 08.08.2023 12:37 |  
    0 0

    nyní už je na hráčích a realizačním týmu udělat vše pro postup do skupiny, že !

  19. Re: Losy evropských pohárů: V EL Zorya Luhansk, v EKL případně Lech Poznaň nebo Trnav

    zmuchlanec     před 9 měsíci 08.08.2023 12:39 |  
    1 0

    Lehká úleva Dovbyk přestoupil z Dnipra do Girony.
    možná to tu již padlo.