Hráči Slavie

Komentáře (86)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    damade     před 8 měsíci 31.08.2023 23:22 |  
    18 3

    Předpokládám, že teď přivedeme stopera. Pokud ne, už vůbec nic nechápu.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      MarekB98     před 8 měsíci 31.08.2023 23:26 |  
      20 1

      Já si tipnu, že se ještě prodá Kačaraba do Maccabi Tel Aviv a bude se spoléhat, že to uhrají v případě nutnosti Masopust a Bořil. :D Pak bude realizační tým strašně překvapený, že se jeden z nich (nebo nedej bože oba) zraní, jak se to stalo s Hovorkou, když se na něm mělo stavět.

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        hiker42     před 8 měsíci 31.08.2023 23:48 |  
        8 1

        Takhle si to predstavuju taky :-))
        Nedej bože, aby nám do EL nalosovali Hacken, a Aiham nám ukázal sve kvality..

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          MarekB98     před 8 měsíci 01.09.2023 00:02 |  
          3 2

          Teď jsem si představil, jak dává Ousou nepřesným pasem na útočníka gól Kolářovi z vlastní půlky... :) Ale teď beze srandy, přijde mi, že Slavia jde z extrému do extrému. V minulých letech bylo těch hráčů až příliš a teď jich je zase málo. I těch hráčů na hostování už není tolik, to je dobře, a u několika z nich je opce ke koupi, to taky kvituji. Ale těch hráčů v kádru mi opravdu přijde nějak málo. A na těch stoperech je to vidět asi nejvíce, protože se teď často hraje tříobráncový systém a v případě prodeje Kačaraby budou typičtí stopeři opravdu jen Ogbu, Holeš a Vlček, takže to riziko je skutečně enormní. Se Sinyanem na podzim spíše nepočítám, i když bych byl rád, kdyby se objevil na hřišti.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      JohnyBeGOOD     před 8 měsíci 01.09.2023 00:49 |  
      9 0

      Spíš se asi počítá s tím, že se uzdraví Sinyan. A na lavičce může sedět i Kačaraba.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      rudahvjezda     před 8 měsíci 04.09.2023 17:32 |  
      1 0

      máme stále 5 stoperů - Ogbu, Vlček, Holeš, Taras a brzy i Sinyan. K tomu tam v trojce často hrají Maso nebo Bořil - a oba hrají dobře. za mne jedině správný krok, Aiham musí hrát, aby z něj jednou něco opravdu mohlo být. a v současnosti jsem při jeho nasazení vždy jen trnul...

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        mudrc     před 8 měsíci 08.09.2023 12:21 |  
        0 2

        Brzy Sinyan? Jak jsi k tomu dosel? Bohuzel je spis pravdepodobne, ze vinou zdravotnich problemu nesplni smluvne uzavrene podminky a po sezone zkusi zase stesti nekde jinde. Jeho minutaz letos u nas vidim hodne dole, ackoliv bych si moc pral, aby dobre rehabilitoval a vratil se do Prahy.

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          no-nick     před 8 měsíci 09.09.2023 17:03 |  
          0 0

          On není v Praze?

          • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            mudrc     před 8 měsíci 12.09.2023 18:30 |  
            0 1

            Neni. Je v Bavorsku na rehabilitaci.

  2. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    Ragnarok     před 8 měsíci 01.09.2023 06:09 |  
    41 3

    Je mi z toho smutno. Odstřelení hráče, který je stále velmi perspektivní. Je dobře, že bude hrát poháry a nechal bych ho hrát i proti nám. Moc nerozumím tomu, že trenéři rádi odstřelují hráče jako Ousou, Usor, Musa, ale s Kolářem prodlouží smlouvu na velmi dlouho a on je podle mne první, kdo by měl okamžitě zmizet, kamkoli.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      jiras     před 8 měsíci 01.09.2023 06:21 |  
      12 2

      Nepřijde mi to jako odstřelení - šancí dostal hodně a pořád to bylo tak nějak stejné, nešlo se na něj spolehnout. Takhle bude hrát místo sezení na lavičce.

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        weetek     před 8 měsíci 01.09.2023 12:09 |  
        5 3

        "šancí dostal hodně a pořád to bylo tak nějak stejné" - tohle bohužel sedí na Koláře naprosto přesně. A dostal novou smlouvu. Výsledek jsme včera viděli.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      sasky     před 8 měsíci 01.09.2023 06:27 |  
      6 12

      Jako že by nám Ousou, Musa nebo Usor vyřešili brankáře??? Přestaňte tu furt plkat tyhle nesmysly o Musovi, který je prostě líný na krok a zas taková hvězda, aby stál před bránou a celý tým na něj makal to není. Ousou s Kačarabou a Santosem se vloni svými chybami nebo červenými výrazně podepsali pod neúspěchy (ztráta titulu například) a nevím kolik by ještě měli dostat šancí. Kolář by měl jít na lávku, to je asi tak jediný souhlas... Usor byl vysvětlen dostatečně - křídelních hráčů máme dost a jeden z nich je Jurásek, takže za mě ok, ať radši hraje odchovanec

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        Ragnarok     před 8 měsíci 01.09.2023 09:43 |  
        11 1

        Napiš to sportovnímu vedení Benficy. Možná by se podobně dal zhodnoti i Džeko.

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        weetek     před 8 měsíci 01.09.2023 12:11 |  
        9 2

        Ty kraviny o Musovi ale nemyslíš vážně, že ne? Kdyby byl líný na krok, nehrál by v Benfice. Je takový problém si prostě přiznat, že si JiT nechal odejít hráče evropského formátu v době, kdy to chtěl stavět na "legendě" Standovi?

  3. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    Fačín     před 8 měsíci 01.09.2023 07:00 |  
    16 6

    To je ale velká škoda, Aiham potřeboval důvěru, ne odstřelení. Kvalitu má vysokou.

  4. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    provit     před 8 měsíci 01.09.2023 07:08 |  
    7 6

    V pořádku, stoperů máme dost. Třeba Masopusta nebo Schranze, že.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2023 07:09) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    Taky     před 8 měsíci 01.09.2023 07:45 |  
    8 14

    Ousou je pro mě uzavřená kapitola, já ho ve Slavii nechci. Těch fatálních chyb (a se Spartou to bolí tuplovaně) bylo prostě moc a ve Slavii ho už nechci, To ať dělá chyby raději odchovanec.
    Ousou je mladej a potřebuje hrát. Tam kde to zná je to pro restart ideální.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      kalex     před 8 měsíci 01.09.2023 10:45 |  
      10 2

      Tak potom můžeme s klidným srdcem pustit i Koláře.

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        Lunaris     před 8 měsíci 01.09.2023 11:02 |  
        5 2

        Přesně tak, oběma zamávat a adios.

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          kalex     před 8 měsíci 01.09.2023 12:00 |  
          7 1

          Já bych nad Ousouem hůl nelámal.

          • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            Lunaris     před 8 měsíci 01.09.2023 15:02 |  
            3 3

            Srovnej jeho výkony a výkony Ogbua. Ousou je maximálně hráč do rotace, pokud vůbec, což asi on sám v jeho věku nechce. Na dlouhé míče má podobně špatný odhad jako Kolář, protože je s železnou pravidelností podskočí, z čehož rezultuje často samostatný nájezd na brankáře. Šancí dostal dost, progres nula.


            Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2023 20:54) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    pehacko     před 8 měsíci 01.09.2023 07:48 |  
    16 2

    Chudak lansmid! On k tomu ma jako jediny z nas co rict. Konecne se dockal samostatne diskuze a ma cervenou? To si s nim ten osud zahrava jako strely z dalky a z úhlu s ondrou kolarem. Je mi jej opravdu lito, vice nez odchodu Ousoua.

    Ps: ten kdo umlčel nejvetsiho odborníka na Ousoa, tak snad nema ani srdce!


    Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2023 07:49) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    jose01     před 8 měsíci 01.09.2023 08:18 |  
    0 6

    Tak houba nám odchází?

  8. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    SKSKali     před 8 měsíci 01.09.2023 09:38 |  
    13 1

    Jsem zvědavej, jestli odejde i Kačaraba. Ale než Kačarabu, to už si mohli radši nechat Ousoua. Není tam opce, tak snad se pořád věří, že se zvedne.
    Na příchod stopera nečekám. Spíše tam v případě nouze budeme alternovat a čekám, jak už je ve Slavii zvykem, že se jako na spasitele bude čekat na zraněného hráče, v tomhle případě na Sinyana. Což mě děsí. On možná bude mimo celý podzim. Navíc kde máme jistotu, že neodehraje pár zápasů a nebude zas mimo. Nehrál pořádně dlouhou dobu a není záruka, že bude hrát jak před zraněním.
    Jinak realizák by se měl v připadě stoperů/defenzivních záložníků už trochu chytnout za nos. V poslední době je to celkem tristní bilance. Santos, Talovjerov, ted nově Ousou na hostováních, Kačaraba na odstřel. Podivná anabáze s Madsenem. Valentu jsme stáhli, aby vymetal další hostovačky. Povedl se akorát Ogbu a snad i Vlček z dorostenců, ikdyž tam asi limity u něho budou. Musíme to alternovat Holešem, který pak chybí v záloze. Do toho přivedem dlouhoudobě zraněného hráče. Jestli někdo odpadne a budeme to muset řešit dalším hráčem z jiné pozici, tak nechci slyšet na tiskovkách výmluvy, že nám chybí ten a ten apod.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      coogee     před 8 měsíci 01.09.2023 09:58 |  
      12 0

      Já po včerejšku nemám pocit, že by Holeš v záloze chyběl, víc se mu poslední dobou daří vzadu.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      kalex     před 8 měsíci 01.09.2023 10:39 |  
      8 1

      On ten sportovní ředitel prostě chybí. Škoda toho Říčky.

  9. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    Martin Platil     před 8 měsíci 01.09.2023 09:38 |  
    7 1

    Nechce si sebou vzít i Koláře? Myslím Ondřeje.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      Taky     před 8 měsíci 01.09.2023 10:16 |  
      3 1

      Bosák říkal, že to posral Štěpán Kolář, tak proč Ondřej? :-)

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        Martin Platil     před 8 měsíci 01.09.2023 10:52 |  
        7 1

        Jojo, slyšel jsem. Ono včerejší výkon v kombinaci s Bosákovým komentářem bylo něco pro obzvláště otrlé.

  10. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    Alanor (admin)     před 8 měsíci 01.09.2023 09:39 |  
    12 1

    Ousou potřebuje hrát a u nás se nejde divit, že pozici ztratil.

    Už bych ale nepouštěl Kačarabu. Na Masopusta s Bořilem bych se úplně nespoléhal, hlavně kvůli zdraví. Se Sinyanem se spíš počítalo později. Že si dají záležet, aby se dal kompletně zdravotně do pořádku a dostal se do formy. Ale aktuální informace, jak se to s ním vyvíjí, nemám.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      mig52     před 8 měsíci 01.09.2023 09:49 |  
      1 5

      Jako bez hejtu, nebyl by to schopen zjistit Karel? Dle jeho slov je při zápasech na novinářských místech či Vip, tam se dá zjistit všecko.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      hiker42     před 8 měsíci 01.09.2023 10:07 |  
      9 5

      Jako Alanore, já s Tebou naproso souhlasím, ale když řeknu A, musím říct B. A to je, že nám na stopery zbyl
      - Ogbu - občas má zkrat, 2 červený za půl roku
      - Vlček - neprověřený Evropou a
      - Holeš - na pravém stoperu ok, ale poslední rok dost laborující se zraněním..
      - Kačaraba je nemotornej, když ho vidím s míčem, mám podobný pocit, jako z Koláře, když má soupeř míč na naší polovině.

      Přijdou karty, zranění, u Vlčka třeba výkyv formy.. Tohle nedopadne dobře, na Evropskou ligu je to absolutně nedostatečné, na domácí ligu ale taky. A to s vědomím, že rozpočtem nám konkuruje jen Sparta. Tohle jsme prostě posrali.


      Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2023 10:08) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        bububu (přítel SN)     před 8 měsíci 01.09.2023 10:13 |  
        10 1

        "Vlček - neprověřený Evropou" - tak teď se holt prověří :) Zase tady nemůžeme mít 150 hráčů.

        Čekal jsem popravdě spíš odchod Kačaraby, který zdá se zůstává. 4 stopeři (a Synian) za mě zcela adekvátní počet.

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          Ragnarok     před 8 měsíci 01.09.2023 10:25 |  
          5 11

          Vlček nemá zdaleka kvalitu Vitíka nebo Krejčího a ti v Evropě kolikrát hoří jako papír. Při současné nouzi jen doufám, že se chytne i v daleko rychlejším tempu a že Ogbu nepředvede další z nekonečné série zkratů.

          • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            Highland_JD     před 8 měsíci 01.09.2023 10:29 |  
            10 1

            Strašně bych si přál nákup jako byl svého času Kúdela. Odborníci kroutili hlavou nad jeho věkem, rychlostí atd. - a jakou kariéru u nás udělal a jaký měl vliv na tým. Běhá u nás někdo takový?

          • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            Alanor (admin)     před 8 měsíci 01.09.2023 10:35 |  
            12 0

            Neřekl bych, že Vlček výrazně zaostává. Ten jeho růst je teď rychlý. A Krejčí má v Evropě problémy, protože je pomalý. Vlček je naopak rychlostně vybaven skvěle, takže pro něj ta adaptace na evropský fotbal může být klidně lepší.

            • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

              Hesmir (přítel SN)     před 8 měsíci 04.09.2023 11:32 |  
              0 0

              Jojo, podobně jako Yira Sor byl na Evropu škvělý a v důrazné lize tolik nevynikl. Vlčák se porve, beze strachu!

          • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            birkin     před 8 měsíci 01.09.2023 11:53 |  
            2 0

            Vlček je lepší než Zima. Bohužel ten se ve Slavii dlouho neohřeje:-(

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        Taky     před 8 měsíci 01.09.2023 10:29 |  
        4 1

        Nemyslím si, že je náš realizák padlej na hlavu a že to nemá vymyšlený...
        Sinyan je vysněnej nákup, kupoval se do základu, takže se počká, až se doléčí a snad se osvědčí.
        Kačaraba je nemotora, ale jako lavičko/tribunovej stoper je to solidní a snáší tu roli s pokorou.
        Na dobývání ligových autobusů jsme navíc vymysleli rozestavení jenom s jedním klasickým stoperem... :-)
        A ještě perlička, v béčku se mi v neděli nejvíc líbil starej Švec, kterej ligu jako záplata když bude úplně nejhůř zvládne taky.

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        Alanor (admin)     před 8 měsíci 01.09.2023 10:32 |  
        10 1

        Nemyslím si, že jsme něco posrali. Za mě bylo jasné, že se musíme zbavit jednoho z dvojice Ousou/Kačaraba. U Kačaraby by to dávalo smysl na tvrdý přestup, protože tu podle mě budoucnost nemá žádnou. U Ousoua to zase dává smysl, že potřebuje hrát, pokud se tu má znovu chytit, nebo ho máme aspoň trochu dobře zpeněžit.

        Za mě je to takto na stoperech ok. Ogbu je pro trenéry vysněná posila, občas udělá kiks, ale v lize se i tak řadí ke špičce. Vlček je top talent a dává smysl na něj vsadit. Kdybys bral prověření Evropou jako nutnost pro nasazení v Evropě, tak ji nikdy nikdo nový hrát nebude. :) Holeš je ok. Zázrak to na stoperu není, ale na ligu nadprůměr a je to i jeden z tahounů po mentální stránce. Kačaraba jako nouzové řešení je ok.

        Navíc jsi nezmínil Masopusta s Bořilem, kteří jsou minimálně na ligu velmi dobře použitelní v rozestavení na 3 stopery. Zdraví je u nich s otazníkem, ale zase nevěřím, že vypadnou oba a dlouhodobě. V záloze je pak ještě Sinyan.

        Podle mě to stačí, obrana zatím nepůsobí vůbec špatně v úvodu sezony. Fakt nevím, v čem by to ten Ousou měl vytrhnout, pokud by tu zůstal.

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          hiker42     před 8 měsíci 01.09.2023 11:20 |  
          2 0

          Já už počítal s odchodem Kačaraby (nebyl ani na soupisce kvalifikace EL) a naopak s Aihamem počítal jako 4. obráncem, který minutáž dostane právě kvůli kartám, zraněním apod. Do toho Aiham, kterého beru za lepšího, zejm. rychlejšího, obránce než je Taras, odešel, a u Tarase nikdo na tvrdo neřekl, že zůstává, poslední byla ta informace o prodeji do Izraele. Naopak jsem počítal se Sinyanem nejdříve na jaro (ale jeho zdravotní stav je z dlouhodobého pohledu tak chatrný, že spíš vůbec). U Masopusta s Bořilem jsem vyšel z tvého tvrzení, že na ně bych nespoléhal.

          Uznávám, že je to u mě subjektivní, pamatuju, jak j1t Aihama opěvoval, jaká je to osobnost, budoucnost Slavie, jak se začlenil a ačkoli jsme s tím nepočítali, stal se okamžitou posilou.. Podobně kdysi chválil Musu - že s takovým útočnékem nikdy nepracoval. Jak to dopadlo, vidíme.

          • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            necich     před 8 měsíci 01.09.2023 11:37 |  
            0 0

            Ale to se nijak nevylučuje.. Není to tak dávno co byl Kačaraba stoper č. 1 a dnes ani nestřídá a není na soupisce pro poháry..

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      necich     před 8 měsíci 01.09.2023 10:46 |  
      8 1

      Souhlasím, Aiham je určitě kvalitní stoper a stále je ještě mladý. Potřebuje pravidelně hrát a ne čekat, že si občas kopne. Vrací se do známého prostředí, třeba se ukáže v EL a vrátí se tzv. vyhraný a nebo ho někdo za slušný peníz koupí.
      Tento krok ovšem nejspíše znamená, že Kačaraba zůstane nebo na tom je Sinyan lépe než se myslelo (což by bylo skvělé)..

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        Ragnarok     před 8 měsíci 01.09.2023 10:55 |  
        6 0

        Doufání v Sinyana je zajímavé. Také v něj doufám, ale na druhou stranu ho nikdo neviděl a objektivně neví ani on sám, co bude po extrémně dlouhé sérii zranění předvádět.

  11. Doufám, že se vyhraje a ještě dostane šanci

    Highland_JD     před 8 měsíci 01.09.2023 10:26 |  
    10 2

    Já si pořád myslím, že ten hráč má potenciál. Když jsme ho přiváděli, tak jsme mu nalajnovali postupný růst a zvykání a místo toho byl za pár měsíců v áčku a hrál velké zápasy. Pak to zcela objektivně neustál - ale stále je mu 23. Pokud si srovná hlavu, vrátí se mu sebevědomí, tak může být skvělý. Ale jo, taky už vůbec nemusí. Uvidíme.

    • Re: Doufám, že se vyhraje a ještě dostane šanci

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 01.09.2023 10:38 |  
      10 2

      Ousou měl to vhození do vody těžké a měl potíže. Pak se ale chytil a vypadal velmi dobře. Jenže místo dalšího zlepšení to bylo dál spíš naopak. Přešlapoval na místě a dělal chyby. Za 2 roky posun nula jak mentálně, tak výkonností. Nedivím se, že nám s ním došla trpělivost. Alespoň tedy pro teď.

      Podle mě mu změna prostředí a jakýsi restart mohou pomoci a třeba se tu v budoucnu ještě uplatní. Ale teď se tu 2 roky točil v kruhu a v podstatě to nikam nevedlo.

      • Re: Doufám, že se vyhraje a ještě dostane šanci

        Highland_JD     před 8 měsíci 01.09.2023 10:50 |  
        1 1

        Souhlas - potřebuje restart a uvidíme.

  12. ...

    PetCC     před 8 měsíci 01.09.2023 10:44 |  
    12 0

    Pro něj zcela nutný, potřebuje si provětrat hlavu.
    Podle mě má šanci z těch zkratů ještě vyrůst.

    • Re: ...

      Markus     před 8 měsíci 01.09.2023 11:08 |  
      2 0

      Plně souhlasím, potřebuje chvilku hrát někde kde se bude hodnotit jak hraje tady a teď a neuslyší hned, že už zase udělal chybu. Zároveň si ale myslím, že ho za nás hrát už nikdy neuvidíme.

  13. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        před 8 měsíci 01.09.2023 10:44 |  
    4 6

    Mno, docela luxus pouštět takového hráče. Kacharabu bych chápal, ale Aihama?!

  14. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    Lunaris     před 8 měsíci 01.09.2023 10:58 |  
    36 2

    V kontextu toho, že jsme dokázali odstavit všechny tři kiksující průměráky (Ousou, Santos, Kačaraba) ze stoperského postu, na mě Kolářovo prodloužení smlouvy působí jak rudý hard na býka. Pokud se Slavia chce někam posunout, musí odstavit i Koláře.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      Slávista 51     před 8 měsíci 01.09.2023 11:16 |  
      3 2

      ONO JE TO I
      o sebereflexi samotného Koláře, že.

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        necich     před 8 měsíci 01.09.2023 11:34 |  
        13 1

        Ne to není.. Hlavně to je o trenérech brankářů..

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          SLAVIESTA     před 8 měsíci 01.09.2023 12:31 |  
          6 4

          Hlavně je to o hlavním trenérovi!

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      Snivec     před 8 měsíci 01.09.2023 11:41 |  
      13 1

      tohle je tezke, Kolar mel pred svym zranenim velmi zajimavou nabidku na prestup a JiT ho nechtel pustit, Kolar to nehrotil a zustal, samozrejme za vylepseni smlouvy, ale zdaleka ne za takovych podminek, jake by bral v zahranici
      ted asi tezko sezene slusne angazma v zahranici a Slavia ho ma nyni odkopnout, kdyz mu prestup neumoznila?
      Jeste doplnim, nerikam, ze musi chytat, jenom zduraznuji, ze to je vazne tezka situace pro obe strany, Pro Koliho, i pro Slavii. Vzdyt Koli mohl chytat nekolik let v zahranici a mit vystarano. U sportovce vek nevratis, do super formy se take uz nikdy nemusis dostat a nabidka ze zahranici pred x lety se uz opakovat nebude.


      Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2023 12:01) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            před 8 měsíci 01.09.2023 11:49 |  
        0 0

        +1

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        Lunaris     před 8 měsíci 01.09.2023 12:06 |  
        10 1

        Myslím, že si tady za ty svoje kiksy vydělal natolik dobře, že bych v tomto neměl žádné výčitky. On žije jednak z povedené sezóny, kdy jsme hráli s Barcelonou a pak z té tolik omílané rozehrávky. Nicméně, jak už tu někdo včera trefně uvedl, Slavia už zdaleka nerozehrává tak, že to na Kolářovi vyloženě stojí. Co on tam rozehraje, by zvládl i jiný brankář. Kačaraby jsme se taky zatím úplně nezbavili, Kolář může jít dřepět vedle něho, to mu bude slušet. Pokud se ale už dnes uzavírá soupiska na EL, obávám se, že nám ještě nějaké infarktové situace připraví. I ten gól v Jablonci šel minimálně z půlky za ním. S tímhle prostě nejde pracovat, to si v klubu musí uvědomit.

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        Steve2924 (přítel SN)     před 8 měsíci 01.09.2023 12:18 |  
        22 1

        Asi nemám zásadní problém, že mu klub chce vrátit to co popisuješ. Ale nemůžeme mu to vracet na úkor sportovních úspěchů. Ať klidně má luxusní smlouvu a je člen Ačka za to, že za nás málem položil život. Ale ať teda přijme roli, že nemá na to být jednička. Může být dvojka jako byl Přemek, může se začít připravovat na to dělat třeba kouče golmanu. a najděme opravdu kvalitní jedničku do brány. A jestli to ještě nechce, jestli cítí, že na to má tak mu najděme hostování, kldině ho plaťme ať teda mu vracíme. Ale prostě ať není jednička v A týmu, když na to evidentně nemá.

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          p!erreCORE     před 8 měsíci 02.09.2023 12:01 |  
          1 0

          Přesně na to od rána myslím.. po tom, co psal výše kolega by bylo opravdu smutné ho odstavit. Smlouvu má ale pěknou, nechal bych ho si zbytek odsedět (případně na hostování), pokud se ovšem nedá do pořádku. Taková polo win-win situace. Pro Ondru to teda úplně výhra nebude, ale bude mít peníze a pokud má aspoň kousek soudnosti, měl by to vzít.. doufám, že nejpozději od příští sezony bude už ale jedničkou někdo z mladých brankářů.

  15. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    Barlblog     před 8 měsíci 01.09.2023 11:24 |  
    9 0

    Není ani tak problém hostování Ousoua a případný odchod Kačaraby. Problém je, že klub zatím nereaguje směrem dovnitř.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      JS (přítel SN)     před 8 měsíci 01.09.2023 12:08 |  
      1 1

      Na příchod (a registraci) hráčů, kteří by za nás mohli hrát v EL, máme čas do dnešních 23:59.

  16. .

    japhy     před 8 měsíci 01.09.2023 12:39 |  
    0 0

    Sice bych viděl pozice Kačaraby a Ousoua přesně naopak, i když jsem teda na Ousoua v poslední době dost nadával. Ale na takové to vysedávání vzadu je asi Kačaraba vhodnější.
    ALE - jestli Béřovi nevydrží koleno a Maso bude mít ty svoje zdravotní výpadky, jsem na to zvědavej.

  17. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    damade     před 8 měsíci 01.09.2023 12:49 |  
    14 3

    Pokud nepočítám odstavenýho Kačarabu, u kterýho se spekuluje o odchodu a maroda Sinyana, tak situace na stoperu vypadá takto:

    Do 4-5-1: Ogbu, Holeš, Vlček
    Do 3-4-3: Ogbu, Holeš, Vlček, Masopust, Bořil

    Ve 4-5-1 máme v kádru na jeden post 1,5 stoperů. Ve 3-4-3 máme na jeden post 1,66 stoperů. Ještě míň, pokud vezmem v potaz, že při připadném vypadnutí Ogbua nemůže jít doprostřed Bořil ani Masopust, to jsou vyloženě krajní stopeři.

    A teď si ještě připomeňme, že Holeš je náchylnej ke zranění, Bořil se vrátil po dvouletý pauze, Vlček hraje evropský poháry vůbec poprvý a žádnej z jmenovaných stoperů není levák.

    Hrajeme tři soutěže. Jednu z nich fyzicky extrémně náročnou. Pokud vedení nemá eso v rukávu v podobě novýho stopera, pak bude podzim ostuda. Asi jako dva roky zpátky, když jsme to lepili Bahem, Hromadou, Masopustem a Samkem. Nebo jako rok zpátky, když si tam šel na 5 minut kopnout Oscar a pak dostal ČK.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      Tonda     před 8 měsíci 01.09.2023 15:28 |  
      6 3

      přesně stejné pocity mám i já. Navíc mám z Holeše pocit, že kiksuje možná i více než Ousou, ale jeho kiksy zatím nebyly tolik fatální jako Aihama. Ze složení obrany mám rozporuplný pocit a modlím se aby se Sheriff rychle a úspěšně zapojil.

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        JohnyBeGOOD     před 8 měsíci 02.09.2023 13:04 |  
        4 0

        Nebyly? Penalta proti Midtjyllandu, která nás stála Ligu Mistrů. O rok později redka ve 3. minutě v EL proti Legii Varšava...

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          Tonda     před 8 měsíci 04.09.2023 11:18 |  
          0 2

          Máš sice pravdu, ale to nehrál v pozici stopera ale DZ. Mě prostě Holeš klidem na stoperu nenaplňuje. Pravda ale je, že co předváděl v Lublinu na DZ bylo taky na pár facek. Myslím si ale, že by se na DZ dokázal znovu rozehrát.

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          wimpy     před 8 měsíci 04.09.2023 11:21 |  
          1 1

          Tak proti Midtjyllandu to byla hlavně Ibrova fatálka, Holeš mohl těžko čekat, že mu to tam tímhle způsobem pošle. :-)

  18. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    Ivan     před 8 měsíci 01.09.2023 12:52 |  
    5 6

    Pro mě nepřekvapivé - a pokud dostaneme rozumný peníz - i správné rozhodnutí. Ousouovi rozhodně neprospěje půl rok u nás na lavičce a ať už ho budeme chtít prodat, nebo zabudovat do sestavy, odehraný podzim v Evropě mu prospěje. Stoperů kterým věříme máme dost (Maso, Bořil, Holeš, Igoh, Vlčák + Taras) a nebál bych se kdyby ve trojce musel odehrát zápas Oscar, Hromada, nebo Schranz.

  19. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    Alfabet     před 8 měsíci 01.09.2023 18:02 |  
    2 1

    Pozoruhodné je, že ve variantách, které se tady uvádějí v komentáŕích, nikdo nezmiňuje Kričfalušiho, který podle referencí hraje na hostování velmi dobře.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      hiker42     před 8 měsíci 01.09.2023 21:13 |  
      1 3

      Třeba je to proto, že hraje ve Vlašimi a do konce roku 2023 není pro Slavii použitelný. Navíc má pár zápasů ve 2. lize.
      Prostě když se Holeš zraní, Ogbu vykartuje, tak máme Kačarabu s Vlčkem, no. A nad tím si tu děláme vrásky. A oprávněně. Sportovní ředitel Bílek je nepoučitelný.

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        záplata     před 8 měsíci 01.09.2023 21:20 |  
        5 6

        My žádného sportovního ředitele nemáme.

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          hiker42     před 8 měsíci 01.09.2023 21:39 |  
          1 1

          Ale no tak ;-))

          • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            záplata     před 8 měsíci 01.09.2023 22:53 |  
            7 3

            Opravdu, Bílek možná sedí v kanceláři kde je na dveřích cedulka ,, sportovní ředitel" ale o příchodech a odchodech hráčů rozhoduje Trpišovský a světí mu to Tvrdík, Bílek nerozhoduje o ničem, akorát se fotí s posilama do béčka, s posilama do áčka se fotí Tvrdík.

            • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

              hiker42     před 8 měsíci 02.09.2023 08:34 |  
              0 0

              Tak jestli Bílkovi SKS nedovolí vykonávat funkci SŘ plnohodnotně, pak za A neodpovídá a je to na jiných.

  20. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    záplata     před 8 měsíci 01.09.2023 20:49 |  
    7 15

    Já to hostování Aihamovi přeju, pod JiT si nekopne tak jako řada dalších hráčů, kteří jinde hrají, například v Benfice, horší než Vlček není. Doufám, že se doma rozehraje k vynikajícím výkonům a pak se na nás vysere až ho tréňa bude chtít zpátky, my si za tu práci s některými hráči nic jinýho nezasloužíme. Jak dlouho nehrál Synian? Ví někdo, že to nebude propadák? Moje predikce, to samé čeká Wallema, hostovačka.

    • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

      pcitron     před 8 měsíci 01.09.2023 21:45 |  
      7 10

      V době nedávné jsme se smávali rudochům - kdo k nim přestoupil jako nadějný talent nebo již dobrý plejer, neměl šanci se chytnout a za pár měsíců putoval o dům dál. Rok se s rokem sešel... toto mě vadí opravdu nejvíc, ta totální nekoncepčnost v příchodech hráčů. Byl jsem velkým příznivcem Baluty - budiž, neplnil prý obranné úkoly. Ovšem Madsena jsem již fakt těžce nechápal, pak se "nechytal" Sor, Ewerton a mnoho mnoho dalších. O hráčích typu Hora, Malínský, Karafiát, nedávno Plavčič, Hronek - mraky hráčů, kteří sotva poznali kabinu...

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        necich     před 8 měsíci 02.09.2023 06:49 |  
        1 1

        Je fakt, že o Balutu i Madsena se rvou velkokluby napříč Evropou. Sor se přestal chytat,když si vzal do hlavy zahraničí, kde se stal rovněž kometou...Hora byl na hostování a u nás nepřesvědčil, po odchodu od nás se opět stal tahounem jiných mužstev. Malínský, Hronek, Plavšič a Karafiát byli tzv. za hubičku tak se to vyzkoušelo a bohužel nevyšlo.. Uvidíme u Plavšiče, ale ti ostatní ukazují, že jde jen o ligový průměr, možná..

      • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

        necich     před 8 měsíci 02.09.2023 06:50 |  
        10 1

        Je fakt, že o Balutu i Madsena se rvou velkokluby napříč Evropou. Sor se přestal chytat,když si vzal do hlavy zahraničí, kde se stal rovněž kometou...Hora byl na hostování a u nás nepřesvědčil, po odchodu od nás se opět stal tahounem jiných mužstev. Malínský, Hronek, Plavšič a Karafiát byli tzv. za hubičku tak se to vyzkoušelo a bohužel nevyšlo.. Uvidíme u Plavšiče, ale ti ostatní ukazují, že jde jen o ligový průměr, možná..

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          mig52     před 8 měsíci 02.09.2023 07:26 |  
          7 3

          K poslední větě. To zde psala spousta lidí, přijde mi proto zvláštní, že si to neuvědomili trenéři ze sportovního úseku, kteří mají fotbalové vzdělání a dotyčné hráče z ligy měli dobře nasledované. Kdo sleduje naší kaprligu věděl, že se jedná o její průměr či mírný nadprůměr a to přece na Slavii nestačí.

          • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            pehacko     před 8 měsíci 02.09.2023 13:52 |  
            4 0

            Kdyby vysel kazdy hrac, ktery se pořídí… tak jsme vesmírný ukaz. Taky se přivedlo hodne hracu, kde se klepalo na čelo a pak se z nich stala opora… Kudela, Hovorka nebo treba plzni odloženy Provod. Nekdy to vyjde a jindy ne. To je proste fotbalovy zivot a za me je dulezite, ze vsechny prichody viz nize nebyl nejaky veliky financni provar jako v minulosti treba Necas, Rusnák ci Svancara. Male se nejlepe v historii a schazi nam uz jen nekde u hranic s Rakouskem najit noveho Pepiho Bicana.

            • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

              pcitron     před 8 měsíci 02.09.2023 15:37 |  
              2 7

              "Nekdy to vyjde a jindy ne." Jistě, ovšem poměr ano - ne začíná být tristní...

        • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

          pcitron     před 8 měsíci 02.09.2023 15:36 |  
          3 6

          Zásadní otázka zní: proč jsme tedy za ně vyhazovali peníze? Ano, kluby se o ně nervou, nás to stálo desítky milionů...

          • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            Hesmir (přítel SN)     před 8 měsíci 04.09.2023 14:22 |  
            3 4

            Počkej. Tys něco za něco opravdu platil ze svého???

          • Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

            kjandourek (admin)     před 8 měsíci 04.09.2023 15:05 |  
            4 4

            jestli jsi zaplatil desítky milionů, tak je to od tebe hezké... my tě na to pivo pozveme...

  21. Re: Aiham Ousou na hostování do Häckenu

    p!erreCORE     před 8 měsíci 02.09.2023 12:11 |  
    5 0

    Pozitivně k situaci na stoperovi:

    Naše vedení, i když to tak někdy bohužel vypadá, nejsou žádní nazdárci. Pokud tedy posíláme pryč jednoho ze stoperů, jsou jen tři možnosti:

    Máme už vyhlédnutou náhradu.
    Šerif bude připraven dřív, než se čekalo.
    Ani jedno z toho, ale trenéři si to vyhodnotili tak, že to zvládneme.. a já jim věřím.

    Možná se mejlim, ale chtěl jsem být trochu v opozici těm zdejším nářkům.