Fortuna liga

Zlín - Slavia: odloženo

Zápas Slavie ve Zlíně byl odložen pro nezpůsobilý terén. Dle vyjádření zlínského klubu se tak stalo kvůli velkému množství sněhu, který ani během noci nepřestal padat.

Navzdory absurdnímu oficiálnímu vyjádření LFA ze včerejšího odpoledne, že "stav hrací plochy je na Letné vyhovující k odehrání zápasu se Slavií a dle předpovědi počasí by se na tom nic měnit nemělo ani v neděli," napadlo ve Zlíně přes noc minimálně 10 centimetrů sněhu a zápas se nakonec odkládá na neurčito. Slavia tak absolvovala náročnou cestu do Zlína včera odpoledne zbytečně.

LFA v oficiálním vyjádření k odložení zápasu přiznala, že ve včerejší reakci na tweet Jaroslava Tvrdíka lhala. Zatímco v sobotu LFA slovy Pavla Jahody řekla, že "LFA v posledních dnech kvůli počasí detailně a pečlivě sleduje dění na všech stadionech a Zlín není výjimkou," dnes už platilo něco úplně jiného: "Pokud domácí celek požádal, LFA vyslala na stadion delegovanou osobu, aby situaci posoudila a v případě špatného stavu, utkání s předstihem odložila. V případě Zlína ale klub o nic podobného nežádal a dopředu avizoval, že stav hrací plochy je dobrý a díky příznivé předpovědi by mělo být vše připraveno tak, aby se utkání mohlo uskutečnit bez jakýchkoliv omezení."

Je zřejmé, že letos se zápas odehrát nestihne, protože Slavia má plný kalendář až do 17. prosince. Je tak pravděpodobné, že se utkání ve Zlíně odehraje během února, pokud Slavia dokáže vyhrát svou skupinu Evropské ligy a nebude se tak muset účastnit prvního vyřazovacího kola.

17 - Středa 14. 02. 2024 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
1 - 1
0 - 1
FC Zlín
FC Zlín

67. Ikugar

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

45. Mojmír Chytil

Komentáře (127)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    Radovan62 (přítel SN)     před 5 měsíci 03.12.2023 10:26 |  
    28 0

    A co tomu řekne to hovado z LFA,cesta tam úplně zbytečná,místo odpočinku trmáceni v autobuse

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Slávista 51     před 5 měsíci 03.12.2023 10:32 |  
      7 2

      A kdo jí Slavii proplatí !

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      donford     před 5 měsíci 03.12.2023 12:53 |  
      13 0

      To hovado (jak jsem ho viděl v TV, tak umaštěná, špinavá hrouda čehosi rozteklého) z LFA si možná trochu zamne ruce, jak to zase tomu Tvrdíkovi a celé Slavii se zbytečným výjezdem nandal. Zatím co Plzeň se mohla z Ostravy vrátit už v sobotu, byť měla hrát až v neděli, kam přímo zaletěla po zápase z Albanie. Malinký a ubohý okopávač kotníků, který zpětně vystupoval proti nedej pánbůh názoru, že by snad naše Liga mohla získat víc peněz než roky almužnu od Vackova Pragosportu (almužnu proti jiným ligám). Jak se ukázalo velmi brzy, naše liga vydělá dík návrhu a jeho prosazení od Tvrdíka každoročně o pár set stovek milionů navíc. Co na to umolousaný Svoboda? Zpětně tvrdí, že proti Tvrdíkově návrhu nic nemá. Tak proč se mu tak sveřepě bránil? Proč mu roky Pragosport nevadil? Proč asi?
      Už aby ten rudý zmetek z čela LFA zmizel, a to navždy. O hodných pár set milionů za ty roky všechny ligisty připravil.


      Komentář byl uživatelem upraven (03.12.2023 12:54) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        Flame     před 5 měsíci 03.12.2023 15:50 |  
        1 0

        Na jakém programu a v kolik "Umaštěnec " žvanil?

  2. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    honza304     před 5 měsíci 03.12.2023 10:30 |  
    14 1

    Tady je vidět, jací blbci ten náš (myslím český) fotbal vedou. Nejde jen o kvalitu hřišť, zničení hrací plochy, ale dost podstatně i o dlouhé a nebezpečné cestování jak pro fotbalisty, tak pro fanoušky. Jen jsem zvědav, jestli se bude hrát v Pardubicích, tady taky dost padalo, na zahradě mám místy až 20cm. LFA a FAČR jsou bandy trotlů.
    podle pardubického internetu se hráýt bude.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.12.2023 10:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      rak (přítel SN)     před 5 měsíci 03.12.2023 10:42 |  
      18 0

      Aspoň nám to znepříjemnili, ale pořád lepší než na tom ještě hrát. FAČr s tímto nemá nic společného. Svoboda, Šádek.

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        honza304     před 5 měsíci 03.12.2023 11:12 |  
        6 0

        Ale, že i oni jsou trotlové, s tím snad souhlasíš, ne?


        Komentář byl uživatelem upraven (03.12.2023 11:12) . Zobrazit původní komentář

  3. Tak hlavně že mužstvo muselo včera v16hodin,

    Slávista 51     před 5 měsíci 03.12.2023 10:35 |  
    17 0

    vyrazit autobusem a to rychlostí 40km/h, že !
    Mamlasové ze Strahova královsky placení - defenestraci na ně.

  4. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    pf     před 5 měsíci 03.12.2023 10:56 |  
    30 0

    Změny ve vedení LFA potřebujeme jako pes drbání. Čert vem, že ženou náš tým po příletu z Tiraspolu do Zlína. Nicméně zaráží, že odmítají s týmem, který letos hrdě reprezentuje v Evropě, komunikovat telefonicky, jak se v moderní společnosti nosí a odvolávají se na formální komunikaci. Naprostá neúcta k fanouškům, kteří vážili cestu přes celou republiky, ačkoliv muselo být jasné, že se hrát opravdu nebude. LFA v čele s tydýtem a ádou pohrdají fotbalovými fanoušky a řeší osobní komplexy, hazardují s bezpečností i zdravím. Augiášův chliv potřebuje vykydat od nabubřelosti a arogance. Dal bych jim proplatit cestovné fanouškům i našeho týmu.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Edenjejenjeden     před 5 měsíci 03.12.2023 11:21 |  
      20 0

      Tohle je naprostej výsměch a to včerejší vyjádření LFA vůči Tvrdíkovi (Slavii) byla totální arogance . Hlavně , že se bijou v prsa , jak jim zvyšujeme koeficient . Jako strávit nějakej 8 hodin v autobuse (dálnice včera večer na Vysočině stála) a dnes absolvovat stejnou trasu zpět , když každýmu muselo bejt jasný , že terén bude nezpůsobilý , to je vážně vrchol debility . Ale tahle víkendová blamáž má alespon jedno pozitivum , a to že Svoboda ze sebe udělal naprostýho debila před celým fotbalovým národem ...

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        pf     před 5 měsíci 03.12.2023 11:26 |  
        18 1

        Pozitivní je, že se v plné nahotě ukázala jejich nabubřelost, nekompetentnost a arogance. Jejich chování ocení leda tak rudí a berbrovští fanoušci, ostatní musí vnímat jejich naprostou neprofesionalitu a pohrdání, což představuje jasné argumenty pro potřebu změny a obměny vedení LFA, vlastně se to projevilo v ideální dobu, jsou všem pro smích...

        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

          butters     před 5 měsíci 03.12.2023 11:50 |  
          4 1

          No nevím, např. na eurofotbalu téměř všichni jednohlasně Tydýtovi tleskají za to, jak to Tvrdíkovi hezky nandal, zejména pak fanoušci Baníku nebo Brna, kdysi sparťanských rivalů, dnes už jen jejich nohsledů a podřízených klubů. Zkrátka mediální výplach funguje.

          • Re: Zlín - Slavia: odloženo

            pf     před 5 měsíci 03.12.2023 11:54 |  
            8 0

            Fanoušci Brna by si měli hledět raději svýho Katapulta (Ádova tchána) a přemítat, proč je jejich klub všem pro smích :)

  5. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    SLAVIESTA     před 5 měsíci 03.12.2023 11:00 |  
    25 1

    Nejvyšší čas odstranit ty trotly( v čele s umaštěným dementem), včera tvrdili, že to sledují a není důvod zápas odkládat a přitom předpověď byla na dnešek ve Zlíně sněžení. Doufám, že vedení Slavie jim v tom ty jejich korupční držky vymáchá jak jen to nejvíc půjde, až se z toho poserou.

  6. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    Ondráš     před 5 měsíci 03.12.2023 11:10 |  
    1 15

    Nepříjemné, že po dnešku nabereme další manko na bukanýry a kumulují se nám zápasy. Doufám, že ten pohár aspoň odehrajeme.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      pf     před 5 měsíci 03.12.2023 11:18 |  
      17 0

      Lepší kumulovat ztrátu i zápasy, než riskovat zdraví hráčů a vážná dlouhodobá zranění. Přitom se nabízí paralela se stejným soupeřem. Stačí si vzpomenout, jak ve Zlíně tehdy vypadal terén, když si Hovorka obnovil zranění kolene.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      lubi34     před 5 měsíci 03.12.2023 11:19 |  
      1 2

      Myslíš že RB bude hrát? Nevím nevím myslím že ne a zdůvodní to čímkoliv.

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        Ondráš     před 5 měsíci 03.12.2023 11:21 |  
        1 9

        Oba týmy chtějí hrát, podmínky v pohodě - od Pardubic dobrá práce, takže hrát budou. Já bych byl raději, kdyby jim to taky zrušili, ale to asi neklapne.

        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

          lukas6novak     před 5 měsíci 03.12.2023 14:13 |  
          3 0

          podmínky v pohodě soudíš podle čeho. To že na hřišti není sníh neznamená že to hřiště ten zápas zvládne. Koukni se na Olomouc kde to delegát i rozhodčí posoudili jako způsobilé aby z toho po zápase bylo pole a hřiště dost možná zničené do konce sezóny

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        pf     před 5 měsíci 03.12.2023 11:22 |  
        1 0

        Jen ať hrají a v ideálním případě ztratí body, to by bylo rudého kvičení:))

  7. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    pehacko     před 5 měsíci 03.12.2023 11:13 |  
    25 1

    Tak muze byt tydyt spokojeny, ze nam zaridil vylet po d1 tam a zpet. Curak mastnej malej. To mame ta odmenu za vsechny ty body do koeficientu, kdy jeho rumunsky tym delal v evrope ostudu a nam radost.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Fačín     před 5 měsíci 03.12.2023 11:23 |  
      5 7

      Hele jako všechno dobrý, LFA a tydýt jsou dementi, ale proč tam jedem autobusem po D1, která stojí a nejedem radši vlakem? Je to pohodlnější a bezpečnější.

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        pehacko     před 5 měsíci 03.12.2023 11:53 |  
        17 1

        Vlakem asi fajn do Ostravy do Brna proc ne. Asi i do Pardubic… ale do Zlina je to trosku kodrcání a stejne tam musis poslat autobus a vecma, to asi z nadrazi tahat v teplejch nechces. A asi takovy vlak musis mit rezervovany dopredu a pred čtrnácti dny by nikoho nenapadlo co udela zima hned s nástupem prosince. Za me je to proste tydytova pomsta. Kazdy s mozkem v hlave by to kolo cele odlozil. A je zajimave, ze pradelna odložena byla a u nas to neslo. Proste naschval a vse ostatni je bezpredmetne!

  8. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    ManSlavia     před 5 měsíci 03.12.2023 11:27 |  
    7 5

    Ahoj Slavisté, a nyní bych všechny náklady, které vznikly Slavii díky neakceptování jejího požadavku o přeložení zápasu vymáhal po LFA, nebo po svazu. Bez pardonu.
    ManSlavia

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Ondráš     před 5 měsíci 03.12.2023 11:40 |  
      2 23

      Přestaňte už tady s těma vtipama, nebo z toho bude další plamenné prohlášení na twitteru.

  9. Slavia

    Mimoň     před 5 měsíci 03.12.2023 11:30 |  
    28 0

    To je fakt sračka ze strany LFA ... neskutečný. Jak tady už někdo psal. Hlavně že Tydýt psal, jak to sledují. Kdyby to sledovali opravdu, věděli by, že to takto přesně dopadne. Předpověď se totiž nemilí. Spíš je Tydýt pomstichtivý prase. To máme za ty body do koeficientu, to máme za to, že jsme se zasadili o peníze pro český fotbal. Tento idiot musí skončit příští rok

    • Re: Slavia

      SLAVIESTA     před 5 měsíci 03.12.2023 11:40 |  
      12 2

      To je hlavně za ty peníze, to jsou peníze pro fotbal, ale ne pro Umaštěnce a spol. Jejich kohoutek jim Trvdík zavřel, za celkem vlažného přihlížení prakticky celé ligy, neb kluby byly postrašeny, že nemusí dostat ani to málo co dostávají a tak podle hesla o vrabci v hrsti byly raději zticha. Tohle mu Tydýt nikdy neodpustí a pokud bude moc bude Slavii škodit.

      • Re: Slavia

        pehacko     před 5 měsíci 03.12.2023 11:50 |  
        24 2

        Ja si myslim, ze touhle detinskou pomstou si pod sebou fiknul vetev. Bude muset do lfa misto nej bolsevik poslat jinyho kokota. Ona i Olomouc a Slovacko za ten vcerejsek mu to spocitaji. Zmrd je nechal hrat jen proto, aby mohl dneska nechat hrat i nas.

        • Re: Slavia

          rakusan     před 5 měsíci 03.12.2023 12:34 |  
          7 0

          Mluvíš mi úplně z duše, díky

          • Re: Slavia

            pehacko     před 5 měsíci 03.12.2023 12:40 |  
            7 1

            A ted jen bolsevik vyhraje v pardubicich, ktere se na to uplne vyserou. Preci jen Kováč je rumunsky kun. Bylo to hezky pripravene, ze nas ve Zline pokopou a ztratime. Nastesti se Zlin vysral na uklid snehu v noci. Tahle liga je cim dal tim vetsi spina diky te rude pakazi a diky tomu, ze jsou ve vzduchu prachy z ligy mistru.

            • Re: Slavia

              rakusan     před 5 měsíci 03.12.2023 12:45 |  
              4 0

              Ne, ne. Zlín i tydýt chtěli, aby se hrálo, ale ono to fakt v tomhle počasí tam nešlo i kdyby se posrali. Tak mají aspoň radost, že jsme se projeli. Nakonec to dopadlo dobře, tydýt je snad definitivně zkompromitován za blbost (viz Olmík) a kluci si utuží kolektiv v bude a do neděle na Bolku se připraví v pohodě. Pohár v Hradci je o hovně, tam to případně nějak odkopeme.

              • Re: Slavia

                pehacko     před 5 měsíci 03.12.2023 12:50 |  
                1 3

                Zlin si myslim nejdriv hrat chtel, ale pocitam, ze je Jarda přesvědčil aby se na te tydytove svinarne nakonec nepodílel.

                • Re: Slavia

                  butters     před 5 měsíci 03.12.2023 12:53 |  
                  9 0

                  Pochybuju. Čím by je asi přesvědčil? Zlín chtěl hrát za každou cenu a čím horší terén, tím líp pro ně. Jde jim o přežití, každý bod dobrý a bodovat s námi by bylo nad plán, a tu šanci by dnes měli hodně velkou. Podle mě to odložení Grygeru a spol. hodně štve. Určitě víc než Tydýta, ten věděl už včera, že to odloží, ale šlo mu jen o to donutit nás strávit víkend na D1.

                  • Re: Slavia

                    pehacko     před 5 měsíci 03.12.2023 12:57 |  
                    2 0

                    Tak jeden bod je o hovne a treba jim na jarni cast sezony posleme dva hrace na hostovani a budou mit vetsi sanci uhrat body jinde. Mozna s nima udelame i nejaky nakup.. dva zajima mlade tam maji. Mozna ten nakup bude penize ted a hrac k nam az po sezone. Verim, ze Jarda jiste nasel par lepsich argumentu net tydyt aspol.

  10. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    jfunion     před 5 měsíci 03.12.2023 11:37 |  
    22 4

    Všechno k úhradě,veškeré náklady ,ubytování,doprava,stravování,doprovodná vozidla,kompenzace prokazatelných nákladů fanouškům,a zahájit jednání o odvolání komise pro absolutní neschopnost a aroganci...

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      pehacko     před 5 měsíci 03.12.2023 11:58 |  
      3 5

      Dobre to nas svaty Jarda zaridil. Rozdal údržbářum travniku ve Zline kazdemu litr rumu at radsi chlastaji a nedrou se snehem!

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      davy     před 5 měsíci 03.12.2023 12:07 |  
      30 0

      Zlíňáci budou moct v budoucnu vyprávět, jak u nich jednou Slavia zaparkovala autobus. :-)

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        Martin 58     před 5 měsíci 03.12.2023 12:29 |  
        17 0

        A ještě to budou moci doplnit: "Neztratili jsme tenkrát ani bod, natož pak tři!"

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      hamlo1 (přítel SN)     před 5 měsíci 03.12.2023 12:09 |  
      9 0

      Jaká příznivá předpověď? Tu jsem neviděl.

  11. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    Ivan     před 5 měsíci 03.12.2023 12:03 |  
    27 0

    K té "oficiální žádosti" kterou LFA neobdržela, to Tvrdík vysvětlil na twitteru. Oficiální žádost o přeložení musíš podat týden dopředu. Pokud se má odložit zápas den předem, tak žádná oficiální procedura ani neexistuje a je to v libovůli lfa, takže nic jiného než oficiální žádost ani neexistuje.

  12. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    hamlo1 (přítel SN)     před 5 měsíci 03.12.2023 12:04 |  
    20 1

    Já bych chtěl vědět, jakou předpověď počasí ti kouzelníci sledovali? Moje tři aplikace říkaly ,že na východě bude sněžit, možná se stačilo jen podívat na televizi. Podle mě jasný záměr nás poškodit

  13. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    Snivec     před 5 měsíci 03.12.2023 12:06 |  
    30 1

    pri takovych situacich, kdy ma vedeni rozhodnout, se ukaze, zda je schopne nebo neschopne
    tady to je zcela selhani vedeni LFA
    cele kolo se melo odlozit, at uz kvuli nezpusobilemu terenu nebo nebezpecne doprave
    nemel se hrat ani zapas v Olomouci, bylo to o zdravi hracu, fotbal se hrat ani nemohl a travnik maj ted rozmrd......
    vedeni LFA je symbolem zoufalstvi a neschopnosti

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      popin     před 5 měsíci 03.12.2023 12:41 |  
      13 1

      Jeden z nejlepších trávníků v zemi, úplně na sracky, na místě olomouckých travnikaru bych nechtěl být . To je na pěst, nemluvě o nákladech na výměnu...

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        Edenjejenjeden     před 5 měsíci 03.12.2023 13:17 |  
        10 0

        To je nejen na pěst , ale i na poslání faktury odpovědným lidem .

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Flame     před 5 měsíci 03.12.2023 15:39 |  
      3 0


      Jsem přesvědčený, že vedení LFA je "všehoschopné"!

  14. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    jfunion     před 5 měsíci 03.12.2023 12:08 |  
    9 1

    Teď to nejdůležitější, přeji bezproblémový návrat domů !!!!!!:-))))

  15. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    carevitchando     před 5 měsíci 03.12.2023 12:26 |  
    15 3

    Tak se stalo přesně to, co jsem včera věštil. Že se kluci kodrcali do Zlína zbytečně a že se zápas zruší dneska. No...hezky si Tydýt s Šádkem kluky povozili na dálnici.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      SLAVIESTA     před 5 měsíci 03.12.2023 12:30 |  
      19 3

      Že se to hrát nebude, věděl kromě tydýta, každý. Troufám si tvrdit, že to věděl i on, jen nám udělal nepříjemnost.

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        carevitchando     před 5 měsíci 03.12.2023 12:33 |  
        17 1

        Někdo by mu měl nepříjemně promluvit pěstí do toho jeho umaštěnýho ksichtu.

        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

          butters     před 5 měsíci 03.12.2023 12:42 |  
          7 1

          Gentlemani pěsti nepoužívají. Navíc lopatou to víc bolí.

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        Qope     před 5 měsíci 03.12.2023 13:36 |  
        5 0

        Každý ne, konkrétně ty ve Zlíně taky utvrzovali, že to půjde...

  16. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    Slobo     před 5 měsíci 03.12.2023 12:35 |  
    14 5

    Pro příští domácí zápas navrhuji obří choreo přes celou TS s nápisem "Tydýt je prase"

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Ondráš     před 5 měsíci 03.12.2023 12:45 |  
      4 36

      Ježiš už fakt přestaňte. Nejsme první, ani poslední, komu se něco podobného stalo. Poslední dobou to tady je jedna velká zeď nářků.

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        Edenjejenjeden     před 5 měsíci 03.12.2023 13:13 |  
        23 0

        Uved jeden příklad , kdy se něco podobného stalo Ondráši . nenasněžilo za den , odpoledne , sněžilo dva dny a dvě noci . Každému muselo být jasné , jak hrací plochy po podobném přívalu sněhu budou vypadat . I když každému asi ne ...
        Konstatování faktů není bulení , včera si tu ze sebe dělal kašpara a koukám , že v tom dnes hodláš pokračovat . Hlavně , že ty tu bulíš před každým zápasem

        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

          Ondráš     před 5 měsíci 03.12.2023 13:30 |  
          5 18

          Nikomu nezrušili zápas, až když byl tým na cestě, nebo na místě jo? Všechno příkoří světa se děje jenom nám, je to v prdeli prostě:(

          • Re: Zlín - Slavia: odloženo

            Edenjejenjeden     před 5 měsíci 03.12.2023 13:47 |  
            10 6

            Nedělej ze sebe hlupáka Ondráši jo

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        SLAVIESTA     před 5 měsíci 03.12.2023 13:27 |  
        10 3

        Podle Tebe asi takhle: Nechme si srát na hlavu, ať nejsme ubrečenci.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Edenjejenjeden     před 5 měsíci 03.12.2023 13:14 |  
      9 0

      Neurážej prasata ...

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      mig52     před 5 měsíci 03.12.2023 14:07 |  
      8 1

      Možná by stačilo, tydýt ven. Proč urážet milé zvíře??

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        Slobo     před 5 měsíci 03.12.2023 14:40 |  
        3 1

        Tydýt je Řepka mne ještě napadá.

        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

          Karel13     před 5 měsíci 03.12.2023 15:23 |  
          2 2

          Neurážej Řepku ...

  17. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    Leksel     před 5 měsíci 03.12.2023 12:45 |  
    27 1

    Kdo má v hlavě funkční mozek, věděl už včera, že lopotně cestovat do Zlína je totální nesmysl, ptz hrát se za daných podmínek stejně nemůže. Ze strany LFA neomluvitelná buzerace a naprostá neprofesionalita.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      rakusan     před 5 měsíci 03.12.2023 12:46 |  
      8 1

      To máš svatou pravdu.

  18. Tydýt v LFA

    Mimoň     před 5 měsíci 03.12.2023 13:02 |  
    15 1

    Doufám, že tohle bude poslední hřebík do rakve Tydýtovi. Jen potvrdil proč se mu tak v zákulisí říká běžně. Prachy jsou prachy v této ekonomicky nepříznivé době a doufám, že kluby ostatní na jaře nezapomenou, kdo se o to nejvíc zasadil a Tydýtovi kurvit fotbal už nedovolí!

  19. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    kupik     před 5 měsíci 03.12.2023 13:11 |  
    24 1

    Dobrý odpoledne přátelé,
    dopadlo to tak,jak jsme včera po poledni asi všichni předpokládali.
    Všichni logicky uvažující jedinci a tvorové používající selskej rozum.
    Bohužel touto výbavou nedisponují soudruzi pobírající hezké bankovky pod hlavičkou LFA.
    Jak už tady někdo psal,vše do posledního halíře vyčíslit,spočítat a nechat uhradit.
    Prosím pěkně ale ne z rozpočtu LFA.Z vlastní kapsy.A transparentně.A pokutu navíc.
    Jedná se o nekompetentní a arogantní pracovní výkon.
    Vyrobíš zmetek?Zaplať.Jsi-li zmetkem sám,táhni do řiti.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      SLAVIESTA     před 5 měsíci 03.12.2023 15:32 |  
      4 1

      Neposílej prosím Tydýta do řiti, vždyť vypadá, že z ní zrovna vylezl.

  20. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    Qope     před 5 měsíci 03.12.2023 13:35 |  
    15 2

    Nechci hledat nějakou omluvu pro blbouny z LFA, ale taky se mohl už včera Zlín vyjádřit a rovnou říct - "hele dneska to sotva uklidime a navíc večer má zase sněžit, pojďme to odpiskat jako v Ostravě". Ale to oni ne a ještě dle všeho utvrzovali, že to půjde...

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Ondráš     před 5 měsíci 03.12.2023 13:41 |  
      2 9

      No je to tak no.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      mig52     před 5 měsíci 03.12.2023 14:03 |  
      5 2

      Tak podle tabulky vidíš, jací lidé vedou i Zlín.

  21. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    mig52     před 5 měsíci 03.12.2023 13:41 |  
    21 1

    Aspoň vidíme, proč nazýval Berbr toho hňupa tydýtem.

  22. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    slavista23     před 5 měsíci 03.12.2023 14:45 |  
    6 0

    Na outů teď padlo, že kluci v 23:15 měli ještě 50 km do Zlína.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Slávista 51     před 5 měsíci 03.12.2023 14:54 |  
      2 0

      No, hezký - 250km za 7hodin, tak to si to " užívali " !

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        Mesiaš     před 5 měsíci 04.12.2023 01:13 |  
        2 8

        Nikdo je nenutí. Mohou jít do Kolbenky a budou mít po starostech

        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

          Slávista 51     před 5 měsíci 04.12.2023 05:54 |  
          2 0

          TAM POTŘEBUJÍ JÍT TI BAFUŇÁŘI,
          co to zavinili !

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Edenjejenjeden     před 5 měsíci 03.12.2023 15:01 |  
      4 0

      Dobrý no , a to vyjeli v sobotu v 16h ... :-(

  23. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    coogee     před 5 měsíci 03.12.2023 15:57 |  
    21 0

    Tohle snad ani nemá cenu komentovat, ale co čekáte od křiváka Svobody? Že má v hlavě aspoň tolik rozumu, aby mu došlo, že fotbal na takových terénech ani vlastně fotbalem být nemůže, že se riskuje zdraví hráčů a že v takovém počasí přijde možná desetina diváků? To by musel mít v hlavě aspoň trochu rozumu, o čemž se ale dá, s velkou pravděpodobností úspěchu, pochybovat.
    Jinak Sor dal dnes oba góly za Genk !

  24. JO, kopat desítku proti Spartě,

    Slávista 51     před 5 měsíci 03.12.2023 16:19 |  
    3 4

    kdo to kdy viděl, že !

    • Re: JO, kopat desítku proti Spartě,

      rakusan     před 5 měsíci 03.12.2023 21:54 |  
      4 1

      Já myslím, že je to i v pravidlech pro nejvyšší soutěž zakázáno. On si to nějak hned neuvědomil a musel mu to říci VAR :-)

  25. To se to vyhrává, když

    Slávista 51     před 5 měsíci 03.12.2023 17:01 |  
    9 1

    se odvolá penalta a neuzná regulérní gól, že !

  26. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    Tacit     před 5 měsíci 03.12.2023 17:02 |  
    32 5

    Omluva za OT
    Pardubice vyrovnaly, ale nakonec to VAR jistil a jasný gól samozřejmě neuznal. Tak mě napadlo, jestli by LFA neměla sparťánkům ten titul předat už teď. Nemuseli by to furt jistit v zákulisí a byl by klid.

  27. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    Monarchie     před 5 měsíci 03.12.2023 18:30 |  
    17 2

    V Olmiku zničené hřiště, Svoboda by měl celé kolo anulovat. Jenomže to nikdo neřeší, jen kryje záda tomu oligarchovi z Brna. Sněžení bylo oznámeno dopředu, nesmyslně nechali jet naše hráče do Zlína. Za tohle by měl Svoboda osobně odstoupit, neregulerní soutěž!!

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      torn     před 5 měsíci 04.12.2023 00:21 |  
      7 0

      Dovolím si nesouhlasit. Toto očividně ukazuje na jeho neschopnost, ale odstoupit by měl kvůli jiným, mnohem horším věcem. Procházka o něm napsal pár snadno ověřitelných informací, doporučuji přečíst.

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        Monarchie     před 5 měsíci 04.12.2023 07:49 |  
        12 0

        Pokud Svoboda osobně komunikoval s funkcionáři Zlína, jak psal pan Tvrdík, tak dnes už neměl být ve funkci. Můžeš nesouhlasit, ale uvědom si, co se asi dělo koncem loňského ročníku ... to je nový Berbr, ale lépe to uchopil

        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

          mig52     před 5 měsíci 04.12.2023 09:05 |  
          2 1

          Podívej, Kulajs jasně napsal 30.11. před půlnocí, že v neděli bude ve Zlíně 20cm sněhu. (Ve starším off-topicu). Takže on to věděl a tydýt ne!!?? Už proto musí platit, neděkujeme - odejdĕte. Nikdo mi nevymluví, že to nebyl naschvál. Existovat spravedlnost, tak by to musel s týpkem, který má v LFA tyto věci na starosti, zaplatit do poslední koruny. Ne z peněz asociace, ze svých! Jenže spravedlnost v Česku, no!!!


          Komentář byl uživatelem upraven (04.12.2023 09:10) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Zlín - Slavia: odloženo

            lantsmit     před 5 měsíci 04.12.2023 10:17 |  
            2 2

            A co Zlín? Ten to nevěděl? Ten v tom nehraje roli naprosto zásadní? Jako pořadatel primárně odpovědný za stav hřiště? LFA je "jenom" orgán kontrolní a výkonný s pravomocemi danými ve zcela jasných řádech. Pokud se pořadatel na náležité kroky (komunikace s LFA, delegátem, faktická opatření směrem k zajištění stavu hřiště) vys**e, tak může, resp. musí LFA jenom něco hasit, trestat (v rámci svojí kontrolní činnosti). Přece není možné, aby byl na každej debilní klub vyčleněný jeden revizor, který bude na stadionu pořadatele "bydlet", kontrolovat a honit ho k tomu, co a jak má dělat, aby se vždy pokud možno hrálo, a to na nejlepším možném a hlavně regulérním terénu.

            Jak je možné, že sám Zlín nepřišel v sobotu se žádostí na LFA, že vzhledem k předpovědi nemá technické / personální kapacity připravit na neděli hřiště tak, jako to dokázali zřejmě v trochu méně postižených Pardubicích.

            • Re: Zlín - Slavia: odloženo

              lukas6novak     před 5 měsíci 04.12.2023 13:18 |  
              2 0

              Tady dávám příspěvek z Twitteru od LFA potom co Tvrdík oznámil že se nic neodkládá a Slavia tak v sobotu odjíždí do Zlína -"LFA žádnou oficiální žádost ze strany Slavie neobdržela. Zároveň je potřeba jasně říct, že LFA v posledních dnech kvůli počasí detailně a pečlivě sleduje dění na všech stadionech a Zlín není výjimkou. Současný stav hrací plochy je na Letné vyhovující k odehrání zápasu se Slavií a dle předpovědi počasí by se na tom nic měnit nemělo ani v neděli. Do startu utkání navíc zůstává více než den."

              1) Zde píšou že stav a počasí LFA pečlivě sleduje a v sobotu odpoledne je způsobilé. Zároveň to je psaný stylem že to LFA bere jako regulerní hřiště a není tam ani zmínka o tom že by to bylo na základě zpráv od Zlína.
              2) Nevím jakou předpověd LFA sledovala ale všude bylo že má docela dost sněžit ale podle nich to asi nebyl problém
              3) Když jsem pak viděl pár fotek hřiště pod odhrabaným sněhem tak muselo být všem jasný už v sobotu po obědě že se to nedokáže dát do hratelnýho stavu a od toho má být delegát aby to vyhodnotil ne? Vždyť i v Olomouci o tom rozhodl delegát+rozhodčí (opačně než chtěli trenéři atd ale to je jedno)
              4)Nikde nemůžu najít nějaký manuál jak a kdy to může hodnotit/rozhodnout delegát ale asi se shodnem že když na některých stadionech se to dalo zrušit den předem tak to asi šlo i tady. A zároveň i třeba na Baníku to musel posvětit delegát ne?

              5) Už to nemá moc smysl řešit kdo za tok z jak velký části může ale tady bych čekal prostě mnohem lepší postup LFA která má na starost profesionalitu ligy a ne že to takto shodí na Zlín dá se říct. Zatím jsem nenašel důvod proč tam nemohl přijít delegát to zkontrolovat už v sobotu a říct buď to že se to odloží už v sobotu a nebo že to je na hraně a počká se na neděli co udělá noc

              • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                Leksel     před 5 měsíci 04.12.2023 13:49 |  
                4 1

                Naprosto neobhajitelné profesionální selhání LFA jakožto garanta férovosti soutěže. Můžou psát sebedelší litanie, ale vina jednoznačně zůstává na jejich straně. Tady se v plné nahotě ukázalo, jaká “kvalita” řídí nejvyšší profesionální soutěž, kdy rozhodnutí o zrušení zápasu by včas vydali i v té nejzapadlejší vísce, kde čutají do meruny.

                • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                  lantsmit     před 5 měsíci 04.12.2023 14:03 |  
                  2 2

                  Primární vina je na straně Zlína... Sekundární pak na straně LFA za to, že pochybení na straně Zlína včas neodhalila. Zcela jistě to funguje tak, že to "detailní a pečlivé sledování dění na všech stadionech" probíhá na dálku na základě informace od pořádajících klubů. Představuju si to tak, že jim někdo v sobotu zavolal: "tak, co jak to u vás vypadá? Zvládnete to zítra i s tou dnešní očekávanou nadílkou". Odpověď: "Jasný, dneska všechno cajk, hřiště bez sněhu a tvrdý, posíláme fotky, topení jede na plnej céres a zítra na to od rána vlítnem". Klíčová otázka, jestli v případě obvyklýho podezřelýho jako je Zlín, neměl někdo z LFA do Zlína okamžitě vyrazit a všechno na místě zkontrolovat. Zvlášť pokud se toho nějakým, byť za mě dost nešikovným způsobem, dožadoval soupeř (tzn. my).

                  • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                    Leksel     před 5 měsíci 04.12.2023 14:40 |  
                    2 1

                    Hlavní odpovědnost za pořádání/nepořádání jakéhokoli zápase nese jednoznačně LFA a jak důvěryhodně si zajišťovala informace o stavu hřiště nikoho nezajímá a ani se nemůže odvolávat na špatné info od Zlína. Měli si zjistit kvalitní informace o skutečném stavu hřiště. Zlín bych nevinil, vina leží jednoznačně na LFA.

                    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                      lantsmit     před 5 měsíci 04.12.2023 14:53 |  
                      2 2

                      Pravidla v příslušných řádech takhle napsána nejsou. Takže by se možná měl ten náš populista zabývat jimi. Aktivita má jednoznačně ležet na straně pořádajícího klubu, pokud identifikuje jakýkoli problém. Logicky jako ten, kdo má o rozsahu toho problému a možných následcích ty nejlepší informace.

                      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                        butters     před 5 měsíci 04.12.2023 16:19 |  
                        2 1

                        Hlavní odpovědnost za ligu má LFA a ta taky nese největší odpovědnost za tu víkendovou frašku. Nebudeme snad předstírat, že věříme tomu, že by si Tydýt skutečně myslel, že se ve Zlíně může hrát, a že jediným účelem zamítnutí žádosti Slavie nebylo to, aby se naši hráči místo regenerace po Tiraspolu dvakrát zbytečně projeli po D1. Pokud má LFA pocit, že Zlín porušil nějaká pravidla (např. lhal o stavu hrací plochy), tak si to má vyřešit interně a dát Zlínu pokutu apod. Ale hlavní viník celé situace je LFA. Zlín pouze (ochotně a dobrovolně) sehrál roli užitečného blbce.

                        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                          lantsmit     před 5 měsíci 04.12.2023 16:30 |  
                          2 4

                          je to přesně obráceně, ale chápu, že se to nehodí do krámu ani Tvrdíkovi, ani jeho uctívačům. Zlín jako nepřítel je málo a ke sběru lacinejch politickejch bodů by to zdaleko nestačilo. Potřebujeme nepřítele velikého, centrálního, všehoovládajícího . LFA, UEFA, Itálie, Skotsko...

                          Jestli tuhle nejnovější žumpičku vymyslela LFA a Zlín hrál jenom roli užitečnýho idiota, tak je to banda nesvéprávnejch kašparů, která v lize nemá co dělat.

                          Takže naposledy LFA je garantem soutěže, ale aktéry při plnění podmínek pro její zajištění jsou samotné kluby. LFA za kluby fakt nemůže pouštět vytápění, brát do ruky hrabla nebo zajistit pomoc dobrovolníků. Nástrojem k tomu, aby si tohle Zlín nemohl dovolovat opakovaně, je nyní exemplární trest za naprosté nezvládnutí situace, hlavně co se týká komunikace toho, jak na tom ve skutečnosti byli, v sobotu i v neděli.

                          • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                            wimpy     před 5 měsíci 04.12.2023 16:39 |  
                            4 0

                            Nehrálo se na šesti stadionech a netuším, je-li v pravomoci klubu říct, že se nebude moci hrát zítra.

                            • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                              lantsmit     před 5 měsíci 04.12.2023 16:52 |  
                              2 3

                              V žádném okamžiku není v pravomoci klubu říct, že se nebude moci hrát - dnes nebo zítra. Jestli se může nebo nemůže, bude nebo nebude moci hrát, je v pravomoci pouze delegáta (LFA). Zlín měl především včas a zcela otevřeně a pravdivě komunikovat s LFA. Říct mu už v sobotu, že je to už teď na hraně (nebo třeba i v tu chvíli dostatečně dobrý), ale že tu předpokládanou nadílku sněhu v neděli nezvládne. Teprve pak by mohl někdo z LFA situaci začít posuzovat a eventuálně rozhodnout, že se hrát v neděli nebude. Jako k tomu přesně tímhle postupem došlo na Baníku.

                              • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                                wimpy     před 5 měsíci 04.12.2023 17:00 |  
                                5 1

                                Přesto si myslím, že LFA měla být aktivní a situaci předvídat. Vykonávají službu soutěži a měli by se starat o zdraví hráčů. Když už jsou tyhle zimní termíny, na kalamity by měla být schopná reagovat a nenechávat vše na řádech. Vinu Zlína nepopírám.

                          • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                            butters     před 5 měsíci 05.12.2023 16:35 |  
                            1 1

                            Nejsem uctívač Tvrdíka, jsem mu vděčný za to, jak pomohl Slavii, zároveň jsem skeptický k jeho manažerským schopnostem vzhledem k jeho minulosti (ČSSD, ČSA), ale v tomhle případě fakt nevidím důvod, proč věřit spíš Svobodovi a LFA než Tvrdíkovi. Naopak tvůj problém je, že z nějakého důvodu Tvrdíka nenávidíš a všechno, co dělá, je špatně a ty bys to na jeho místě řešil úplně jinak a lépe.

                            Ano, Zlín je svým způsobem banda nesvéprávných kašparů, protože se nechali Tydýtem vodit jako loutky jen proto, aby se on mohl "pomstít" Tvrdíkovi za ty miliony, o které ho připravil Tvrdíkem vynucený tendr na TV práva + si za to vysloužil podrbání na zádech od svého páníčka oligarchy.

                            Sobotní konverzace mezi LFA a Zlínem vypadala pravděpodobně nějak takhle:
                            T: Čau, Zdeňku, vole, hele, teď mi volal ten čurák Tvrdík, že by prý chtěli Číňani odložit ten zápas u vás, že prý počasí a podobný sračky, chápeš...
                            G.: Jasný, a co?
                            T: No, mně jde o to... jak to u vás vypadá, půjde na tom hrát?
                            G: No, o tom rozhodujete vy, že jo, ale... vidíš, jaký je počasí, tady sněží, má sněžit celou noc, to fakt není šance připravit na zápas.
                            T: Jo, je mi to jasný, ale stejně bych potřeboval, abyste tvrdili, že hřiště je ok, aby tam Číňani museli jet v těch sračkách na D1, zítra to odložíme a řekneme, že se změnilo počasí, nebo něco takovýho, jen ať si ti čuráci udělají výlet...
                            G: Ty vole, ale pak z toho budeme mít průser, ne?
                            T: Ale hovno, jakej průser, vždyť ti říkám, svedeme to na nečekanou změnu počasí, kdo by vás asi trestal, ty vole... a představ si, jak se bude tvářit ten kokot Tvrdík, akorát mě sere, že neuvidím jeho ksicht, až mu budu oznamovat, že u vás je všechno v pořádku a jestli tam nepojedou, tak kontumačka...
                            G: No dobře, ale... jestli nám budete chtít napálit nějakou pokutu, nebo něco, tak já řeknu, že to byla celý tvoje akce...
                            T: Ale jo, v pohodě, vůbec ničeho se neboj, tak jsme teda domluvení...
                            (vypustil jsem asi 36x "vole", ať to nemusím opakovat, takže ten "přepis" nepůsobí zcela autenticky)

                            Takže ano, Zlín nese část viny, ale rozhodně ani zdaleka ne tak velkou část jako LFA. A nevidím smysl v tom, aby Tvrdík vedl nějaké tažení proti Zlínu (v rámci českého fotbalu absolutně bezvýznamné organizace), na kterém si vůbec nic nevezme, místo toho, aby pokračoval v boji se zkorumpovaným vedením LFA, které si celou českou ligu řídí podle svých představ.

                      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                        Leksel     před 5 měsíci 04.12.2023 16:35 |  
                        5 1

                        Snad nechceš za tu naši zbytečnou cestu na zápas vinit Zlín? Pro mě je oficiálním partnerem LFA a ne náš soupeř, co řekne LFA, to beru v potaz, ptz odpovědnost z titulu funkce je na ní. Co říkal Zlín, není podstatný, podstatný je, co říká LFA. Hotovo dvacet.

                        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                          lantsmit     před 5 měsíci 04.12.2023 16:46 |  
                          2 3

                          Ano, obecně máme přímé nároky vůči LFA, nikoli vůči soupeři. Ale předpokladem pro vznik jakékoli odpovědnosti na straně LFA je porušení nějaké jeho povinnosti. Z toho, co jsem se přes víkend dozvěděl, jak jsou v tomto směru postaveny řády, LFA koná k žádosti pořádajícího klubu (tzn. Zlína - ta nepřišla) a eventuálně na základě podnětu / žádosti ze stranu druhého týmu (tedy nás. To sice asi nějak přišlo, ale způsobem takovým, že mi z toho nevyplývá, že bychom měli podezření na neschopnost Zlína zajistit na neděli regulérní hřiště, ale že se nám do Zlína, pokud není jistota, že se bude hrát, moc nechce.

                          „Slavia požádala z důvodu nebezpečné cesty pro autobus a vozidla klubu a našich fans odložení zítřejšího zápasu ve Zlíně. Naše žádost byla zamítnuta, takže v 16 hodin vyrážíme,“ napsal odpoledne na sociální síť X (dříve Twitter) předseda představenstva českých vicemistrů Jaroslav Tvrdík.

                          Takže ani ne tento popud by se zřejmě do Zlína nikdo nevypravil a navíc je otázka, jestli by už i tak nebylo pozdě.

                  • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                    hamlo1 (přítel SN)     před 5 měsíci 04.12.2023 17:46 |  
                    3 0

                    Jenže LFA psala ,že se žádná sněhová nadílka nečeká

                    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                      lantsmit     před 5 měsíci 04.12.2023 18:54 |  
                      2 2

                      Stejně jako Zlín

        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

          torn     před 5 měsíci 04.12.2023 20:25 |  
          2 0

          I zde nesouhlasím. Berbr byl schopný vůdce, přes jasnou korupci nezanechal ani moc důkazů. to ukazuje na jeho inteligenci.
          Svoboda je umaštěný hlupák, Berbr si s ním vytíral zadek. Jeho jedinou ochranou je Křetínský. Jako příklad uvedu Procházkův přepis ze souboru Šváb, kde Berbr chtěl, aby se kluby mohli zachránit.
          https://www.efotbal.cz/clanek-225579-Odejdou-Sadek-a-Svoboda-z-vedeni-LFA-Jak-s-Berbrem-a-Malikem-navzdory-radum-cpali-Brno-do-ligy-zachr.html#.Ybw5AOmOShQ.twitter

  28. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    Ross     před 5 měsíci 03.12.2023 20:28 |  
    3 1

    Myslite ze nam tohle hrozi i v poháru v Hradci,ze nas tam nechaji jet a pak to zruseji? Ani bych se nedivil

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      pehacko     před 5 měsíci 03.12.2023 20:31 |  
      13 0

      Tak Hradec je kousek. To je kratsi nez jet ve špičce z Kobylis na Jiznak. To se klidne kluci projedou a daji si tri partičky karet.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      ehad     před 5 měsíci 03.12.2023 21:54 |  
      6 0

      v Pardubicich bylo hriste slusny, v Mechove muze byt podobne ... snezit nema, mrznout sice bude, ale to by snad tolik vadit nemelo ...

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        lukas6novak     před 5 měsíci 04.12.2023 06:31 |  
        2 0

        Jestli do středy nepřijde žádný veliký sněžení tak by neměl být extra problém. V této zimě to hřiště nemusí být úplně dobrý ale jestliže je "jen" zima tak to hřiště musí být regulerní. Protože pokud ne tak by to akorát znamenalo záměr

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Pantagruel     před 5 měsíci 03.12.2023 23:21 |  
      1 1

      Tak MOL Cup nemá s LFA nic společného. Nicméně to neznamená, že ČMFS si nemůže také kopnout, že?

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        jirkag5     před 5 měsíci 04.12.2023 00:28 |  
        1 1

        Kdo (nebo co) je to ČMFS ?

        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

          Ivan     před 5 měsíci 04.12.2023 01:00 |  
          1 0

          to je fačr (a dřív se ten pohár jmenoval pohár čmfs)

          • Re: Zlín - Slavia: odloženo

            Pantagruel     před 5 měsíci 04.12.2023 10:09 |  
            1 0

            Jojo FAČR, sorry...

  29. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    IJS     před 5 měsíci 03.12.2023 23:09 |  
    23 0

    Před malou chvíli komentoval rozhodnutí LFA v televizním Dohráno Jiří Němec. Ač je to bývalý hráč Sparty, tak to za mě, řekl naprosto přesně a bylo by dobré, kdyby media jeho slova uveřejnila! A to se netýkalo jen "neodehrání" zápasu, ale hlavní nekompetentností LFA a střetu zájmů ve vedení LFA. Navíc tam bylo rozpor mezi tvrzením správce hřiště ve Zlíně a prohlášením LFA. Jsem zvědavý jako to bude mít dohru a kdo se za Slavii postaví!

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Slávista 51     před 5 měsíci 03.12.2023 23:32 |  
      2 0

      NO, UVIDÍME !

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      pf     před 5 měsíci 04.12.2023 09:26 |  
      20 0

      Jednalo se o Josefa Němce, ale je důležité, že tato slova zazněla ve veřejnoprávním vysílání, které má stále velký divácký dosah. Navíc tvůrci Dohrána zaslouží pochvalu za celou reportáž a diskuzi kolem vedení LFA a jejího jednání v případně odkladu utkání ve Zlíně, proti tendenčnímu vyznění a bagatelizování ispartu zazněly důležité argumenty a podstatná kritika. Často tu zaznívá kritika Dohrána, tak je potřeba také zmínit pochvalu, když je na místě. Když si vezmu, co předvádí rudej trapák Svěcený v Tiki-Taka...


      Komentář byl uživatelem upraven (04.12.2023 09:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      whiplash     před 5 měsíci 04.12.2023 10:16 |  
      7 0

      ...vystizne shrnuti situace je na sport.ceskatelevize.cz -viz vyjadreni p. Tvrdika

  30. Re: Zlín - Slavia: odloženo

    SLAVIESTA     před 5 měsíci 04.12.2023 11:09 |  
    13 1

    Doporučuji všem, kteří Dohráno neviděli, si ho pustit. Josef Němec dokázal, že ani Sparťan nemusí být hovado. Mluví objektivně o střetu zájmů(Tydýt) a správně zhodnotil celou nedělní situaci. Je neuvěřitelné, že takovou dobu něco tak nepatřičného, jako Tydýt v čele LFA, kromě Slavie, nikomu nevadí.
    Snad bude p. Tvrdík tak důsledný, jako při boji o zacházení s televizními právy, V každé normální zemi(ale které to jsou, že?) by toto hovado z čela LFA dávno letělo.

    • Re: Zlín - Slavia: odloženo

      Slávista 51     před 5 měsíci 04.12.2023 11:40 |  
      3 4

      ZŘEJMĚ BY PROSPĚLO,
      kdyby ta fotbalová valná hromada, byla svolána už do konce letošního roku a nového reprezentačního trenéra, vybíralo nově zvolené vedené, že !
      ŽELEZO SE KUJE, dokud je žhavé.

      • Re: Zlín - Slavia: odloženo

        jirkag5     před 5 měsíci 04.12.2023 12:00 |  
        10 0

        Reprezentačního trenéra vybírá FAČR, nikoliv LFA.

        • Re: Zlín - Slavia: odloženo

          Slávista 51     před 5 měsíci 04.12.2023 12:12 |  
          3 2

          Bafuňáře nahoře, je potřebné vyměnit všechny, ať jsou pod jakoukoliv " hlavičkou "/všechno jeden spolek !

          • Re: Zlín - Slavia: odloženo

            wimpy     před 5 měsíci 04.12.2023 12:27 |  
            9 2

            Tohle je ideologie revolucionářů, která ovšem nefungovala nikdy v žádném odvětví a situaci. Není horší opatření, než nahnat ke korytům nenanžrané, kteří jsou navíc ještě neschopní, neb to dosud nedělali.

            • Re: Zlín - Slavia: odloženo

              Vhoo (přítel SN)     před 5 měsíci 04.12.2023 13:54 |  
              3 0

              Pravda pravda . Žal bohu jinak se revoluce dělat nedá.

              Proč to nezničit kdyz to stejně nefunguje.

              Nesouhlasím s tím ale naprosto to chápu.

              • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                wimpy     před 5 měsíci 04.12.2023 15:13 |  
                3 2

                Nikoli, i Němci při vytvoření protektorátu úřednickej aparát ponechali, stejně jako potom bolševici. I při běžnejch výměnách vlád po volbách se měněj jen politické funkce, od náměstků dolu se vyhazují maximálně neschopní. Tedy pokud je příchozí vláda jen trochu rozumná.

                • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                  Vhoo (přítel SN)     před 5 měsíci 04.12.2023 15:31 |  
                  3 0

                  A proto se právě pak dělají ty revoluce a vyhazuje se z oken

                  • Re: Zlín - Slavia: odloženo

                    wimpy     před 5 měsíci 04.12.2023 15:37 |  
                    4 0

                    I defenestrace se dělaly víceméně na té politické úrovni, i když při jedné tuším letěl z okna i písař. :-)
                    Důslední byli Číňani při kulturní revoluci a taky se jim to vymstilo.

          • Re: Zlín - Slavia: odloženo

            slaviator     před 5 měsíci 04.12.2023 13:12 |  
            3 3

            Nesouhlasím.

          • Re: Zlín - Slavia: odloženo

            rak (přítel SN)     před 5 měsíci 04.12.2023 15:18 |  
            11 0

            To by byl nikdy nekončící proces a rychle bychom zjišťovali, že ti noví nejsou lepší. Fousek a spol. přes řadu výhrad nějak fungují a ne všechno dělají špatně. U LFA, kromě toho, že tam jsou zrovna postavy jako Tydýt a Adolf, je to nastavené špatně principiálně a JT má naprostou pravdu. Nemohou to řídit lidé přímo z klubů, navíc těch dominantních. Je to úplně neskutečné.