Fortuna liga

Slavia - Brno 2:1

Slávisté prohrávali s Brnem sedmdesát minut, ale ve šťastné závěrečné desetiminutovce otočili na 2:1 a rozhodli tak o svém setrvání v čele tabulky. Prohlédněte si 60 fotografií jak ze zápasu, tak z hlavně pohled na kotel a choreografii!! Vše naleznete v článku či ZDE.
VIDEO 1: Na videu uvidíte fandění slávistického kotle, dvě choreografie, radost ze vstřelených branek a také závěrečnou děkovačku. Délka 6:21, rozlišení 640x480, velikost 42,7 MB. Stahujte ZDE.
VIDEO 2 - NOVÉ: Prohlédněte si záběry na fandění, reakce na vstřelené branky, choreo či děkovačku z pohledu hlavní tribuny. Autorem je r209vltava. Délka 7:07, rozlišení 640x480, velikost 28,5 MB. Stahujte ZDE.

Zápasová reportáž
Hosté z Brna nastoupili v trochu překvapivé sestavě, na hrotu dostal před ostřílenými útočníky Zelenkou a Wagnerem přednost jednadvacetiletý Vrána, průběh utkání ukázal, že se jednalo o velmi dobrou volbu. Slávistický kouč Karel Jarolím musel hledat náhradu za zraněného Martina Latku, nakonec dostal příležitost Radek Dosoudil před Markem Suchým. Na levém stoperu zůstal i Ante Aračič, který proti Liberci stoprocentně nepřesvědčil.

Hned v úvodu zahrál Lejsal úmyslně rukou mimo pokutové území, ale následně nařízené standardky z hranice pokutového území slávisté nevyužili. Slavia začala zápas aktivně, držela míč, předváděla pěkné a rychlé kombinace, ale zmrazil ji inkasovaný gól. Po zbytek poločasu sice měla převahu v držení míče, ale Brno se ještě více upnulo k defenzivní činnosti, důsledně bránilo naše hráče a napadalo slávistickou rozehrávku. Z toho pak mohly vzniknout nebezpečné brejky.

Do druhé půle Karel Jarolím sáhnul ke dvěma střídáním, Jana Vorla vystřídal Tomáš Necid, na Vorlovo místo v obraně se stáhnul Krajčík. Ve středu pole pak místo Švece nastoupil k ligové premiéře Costa. Necid se sice dostal do několika šancí, ale jinak hra vypadala hodně podobně jako v prvním poločase. Slavia kolem 65. minuty stáhla hru na tři obránce, v ofenzivě mělo pomoct i vystřídání Jandy Hrdličkou. Brňané však ještě víc zalezli a nechali do sebe bušit slávistické hráče. Vyrovnání zařídil jedenáct minut před koncem krásnou střelou Costa, Slavia rázem ožila, do vedení ji dostal za šest minut poté Krajčík. Výhru pak už udržela.

V utkání bylo evidentní, že kdyby slávisté hned na začátku dali Brnu gól, mohli hrát úplně v pohodě. Takto celý zápas bojovali s urputnou obranou soupeře a nebýt šťastné trefy Costy, který prožil snovou prvoligovou premiéru, bůh ví, jestli by si Brno neodvezlo tři body. Inkasovaný gól potvrdil problémy s bráněním standardek, které se projevily už v Liberci, takže je nepatřičné upadnout do euforie. Na druhou stranu se počítají tři body a udržení prvního místa tabulce, historie se neptá, jak zápasy probíhaly, ale hlavně jak skončily. Škoda, že si nenašlo do hlediště cestu víc diváků, takhle se hraje fotbalistům o titul dost špatně.

Průběh zápasu:
2. minuta: Lejsal zahrál nalevo od pokutového území rukou s cílem obrat o balón Jarolíma, dostal jen žlutou kartu. Z následného přímého kopu se slávisté neprosadili.
6. minuta: před vápnem přihrál Vlčkovi na pomezí ofsajdu Krajčík, ale Vlček trefil jen Lejsala.
8. minuta: po rohovém kopu zprava neměl před bránou Slavie velkou práci Okleštěk, nikým nebráněný vstřelil z bezprostřední blízkosti gól. Michal Vorel stál těsně za ním, těžko mohl brance zabránit. 0:1.
37. minuta: Švento zakončil svůj průnik po levé straně střelou metr vedle brány.
56. minuta: Vorel chytil prudkou hlavičku Vrány z několika metrů.
64. minuta: z hranice pokutového území vystřelil Necid po přihrávce Costy, jeho střelu pod břevno lapil Lejsal.
68. minuta: Střeštík se prokličkoval přes slávistické obránce vápnem, vystřelil, ale jen těsně vedle levé tyče.
79. minuta: Costa získal odražený balón po rohu, levačkou vystřelil pár metrů za vápnem, jeho střela prošla kolem ostatních hráčů a po mírné teči zapadla k levé tyčce. 1:1.
85. minuta: Vlček nastřelil levou tyč, balón se odrazil ke Krajčíkovi, jeho střela podklouzla Lejsalovi pod tělem. 2:1.
89. minuta: střelu Pavlíka ze standardky kryl u tyče Vorel.

Hodnocení trenéra:
"Brno přijelo s jasným záměrem zahustit střed hřiště, bohužel jsme mu situaci usnadnili tím, že jsme si nechali vstřelit branku po standardní situaci. Byl to pro nás určitě těžký zápas, jsem rád, že se nám podařilo vyhrát," řekl k utkání kouč Slavie Karel Jarolím.

Slavia - Brno 2:1 (0:1)
Branky:
79. Costa, 85. Krajčík - 8. Okleštěk
Sestava Slavie: M. Vorel - J. Vorel (46. Necid), Dosoudil, Aračič, Hubáček - Krajčík, Švec (46. Costa), Jarolím, Švento - Janda (70. Hrdlička), Vlček
Lavička: Suchý, Gaúcho, Dočkal, Kozáčik

Komentáře (46)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia – Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 19.03.2007 19:23 |  
    0 0

    to je nadhera, jen tak dale. diky slavii za krasny i kdyz velice napinavy sportovni zazitek .........musel sem sledovat on line v zime a vetru ale stalo to zato.dejva.

  2. Re: Slavia – Brno 2:1

    adesnaj     před 17 lety 19.03.2007 19:30 |  
    0 0

    díky za krasný nervozní ale štastní konec.......
    www.adesnaj.estranky.cz

  3. Re: Slavia – Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 19.03.2007 19:42 |  
    0 0

    Já sem teda už moc nevěřil, ale o to to pak bylo krásnější. Gratuluji Matesovi ke gólu a všechno nejlepší k narozkám :-)

  4. Re: Slavia – Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 19.03.2007 19:55 |  
    0 0

    vorel 6 - vorel 3 (costa 5), dosoudil 5, aračič 4, hubáček 4 - krajčík 6, jarolím 4, švec 4 (necid 6), švento 6 - vlček 5, janda 4 (hrdla)

    • Re: Slavia – Brno 2:1

      (host)     před 17 lety 19.03.2007 20:08 |  
      0 0

      Stupnice 1 až 10 Vorel-4, J.Vorel-7, Dosoudil-5, Aračič-5, Hubáček-8, Krajčík-9, Jarolím-8, Švec-6, Švento-7, Vlček-3, Janda-3 ... Necid-6, Costa-6 , Hrdla-6

      • Re: Slavia – Brno 2:1

        martin08     před 17 lety 19.03.2007 20:10 |  
        0 0

        dneska neslo o znamky ale o bojovnost a tu jsme meli! Presne takovyhle zapasy musime vyhravat!

      • Re: Slavia – Brno 2:1

        (host)     před 17 lety 19.03.2007 20:29 |  
        0 0

        Ty si blázen. Co bys jim dal třeba po zápase když porazili doma Celtu? To bych jim musel udělit všem 12 minimálně.

  5. Re: Slavia – Brno 2:1

    poltergeist007     před 17 lety 19.03.2007 20:11 |  
    0 0

    Teda málem mě to kleplo, ale klukům jsem věřil a když dal Michel gól tak jsem začal věřit že tam ještě jeden spadne. Krása jinak Matejovi přeju k narozkám a Michalovi taky. Díky kluci!!!

  6. Re: Slavia – Brno 2:1

    BELL     před 17 lety 19.03.2007 20:16 |  
    0 0

    Brno hrálo velmi dobře a mi jsme ukázali že se bojuje až do konce a posledních 15 minut zabrali, jen tak dál, už jenom 12x vyhrajeme a je to tam :-)

  7. Re: Slavia – Brno 2:1

    KING25     před 17 lety 19.03.2007 20:19 |  
    0 0

    Tak mám dalších několik šedivců na hlavě:-) Po tom inkasovaném golu jsme začali hrát velké kulové a Brno si hrálo, co potřebovalo. Díky bohu, že se k nám konečne přiklonilo to potřebné štěštíško a dopadlo to, jak to dopadlo..:-) Vůbec nechápu, jak jsme po takovémhle výkonu mohli brát tři body. Hoši děkuji za skvělý zážitek.:-)

    • Re: Slavia – Brno 2:1

      (host)     před 17 lety 20.03.2007 08:27 |  
      0 0

      k25o!

      • Re: Slavia – Brno 2:1

        (host)     před 17 lety 20.03.2007 10:45 |  
        0 0

        k25o,TURBO!!

        • Re: Slavia – Brno 2:1

          (host)     před 17 lety 20.03.2007 11:04 |  
          0 0

          k25o TURBO NUMERO UNO!!

  8. Re: Slavia – Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 19.03.2007 20:26 |  
    0 0

    Hoznej výkon, dobrý tři body. Vorel nejistej, Vorel J. - strašnej, zná jen přihrávku dozadu, Dosoudil Aračič škoda slov, Hub poprůměrem své výkonnosti, Krajčíkovi to v obraně jde lépe, Švec skvělý - 8, Lukáš - celkem slušný, Dušan - běhal pěkně a rychle, Vlk - byl tam v 1. půli?, Janda - bojovník a to se mi líbí. Costa - zatim je dost lehkovážnej, to v lize nejde, taky je strašně pomalej, Necid - perfektně sklepával balóny, nezklamal mě, Hrdla - moc krátce na hřišti. S takovouhle to může klukům vyjít dvakrát třikrát, ale pokud takhle budou hrát v každym zápase tak se se zlou potážou. Na stoperu musí být Latka a Suchý, nebo aspon Suchý, když je Laty mimo. V záloze musí být Švec, bez něj nemáme defenzivního záložníka, když to za něj veme Lukáš, tak nemůže nic tvořit. Necida bych stavěl od začátku, to je pan hráč a je to na něm vidět už teď. Líbí se mi jak Janda bojuje, de v tom příkladem. Hlvně že jsou tři body a že jsme zase blíž kvalifikaci ligy mistrů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snad to vyjde.

    • Re: Slavia – Brno 2:1

      (host)     před 17 lety 19.03.2007 21:54 |  
      0 0

      JANDA VEN!!!!to je traged nejvetsi,nebudu hodnotit zbytek ale janda ma za dnesni zapas znamku 0.TROUBI

    • Re: Slavia – Brno 2:1

      kickme     před 17 lety 19.03.2007 22:11 |  
      0 0

      ja bych rekl, ze ty prihravky dozadu pramenily z toho, ze hraci v zaloze nebyli moc aktivni...treba Krajcik se mi v prvni puli moc nelibil. Vorla obrance bych uplne nezatracoval, nehral tak spatne. Aracic opet vyrobil dost minel, ale mel i nekolik hodne svetlych okamziku. Svento super, ale ackoliv obranu prohanel asi nejvic, tak z jeho akci goly nepadaly...Svec dneska nic moc, stejne jako Jarolim, Costa hru taky celkem zpomaloval, chtel mic do nohy a hracum ho tak vetsinou i rozdaval, musime si pockat na jeho pristi zapasy, na zaklad bych to jeste nevidel. Vlcek prvni puli opravdu neviditelny, pak aspon neco predvedl, ale zaloznici mu moc nepomohli, on potrebuje rychly balon po zemi dopredu a to prakticky nedostal. Janda bojoval, skoro bych rekl, ze v prvni puli byl nejaktivnejsi, ale nechaval se lehce odstavit...a Necid? ten hral opravdu velmi dobre, mel snad vsechny hlavy, hral dobre i nohama a obehal toho take dosti.

  9. Re: Slavia – Brno 2:1

    Markus     před 17 lety 19.03.2007 20:48 |  
    0 0

    Ušmudlaná, ale výhra. Kluci se hrozně dlouho trápili, občas jsem je nepoznával. Měl jsem dnes pocit že jsme se moc přizpůsobili hře soupeře. Cením si střely z dálky od Costy, tohle je lék na betonování našich soupeřů, chce to zkoušet podobné střely častěji.

    • Re: Slavia – Brno 2:1

      (host)     před 17 lety 19.03.2007 22:00 |  
      0 0

      Teda, když se hraje proti dobrý obraně, jakože ta brněnská teda byla, tak mám pocit, že se výkon jeví vždy tragický.
      K tomu druhýmu, už padl nějaký gól, který by nebyl výsledkem chyby?

    • Re: Slavia – Brno 2:1

      (host)     před 17 lety 19.03.2007 22:16 |  
      0 0

      naprosto s tebou souhlasím tomahu

  10. Re: Slavia – Brno 2:1

    _Sedative_Youth_     před 17 lety 19.03.2007 21:09 |  
    0 0

    uffff... moc uz jsem ve druhe puli neveril, doufal jsem jen v to, ze to brno nevydrzi fyzicky; jinak brno ma vyborny tym, moc se mi libili - polach, strestik i ty stoperi hrali vazne hodne dobre (vazne si myslim, ze si bod zaslouzili), pristi kolo maji doma liberec, kez by ho stahli k sobe. nejlepsi hraci slavie jsou pro mne zaroven nejvetsim prekvapenim: krajcik a dosoudil byli dnes vyborni. hodne spatne hral jarolim, bohuzel to nebylo poprve - navic jakmile to nejde stredu zalohy, nejde to celemu tymu. stve me, ze jsem videl jen velmi malo balonu z prvni, vsichni to drzi minimalne na dva-tri doteky a tim se to strasne zbrzduje - i kdyby to mely byt jednoduche prihravky na jistotu, jsou porad lepsi nez stani na miste s balonem a prihravka az ve chvili, kdy jsem pod tlakem. hlavne prosim hrace, aby neusnuli po dvou vyhrach na vavrinech, protoze herne to dnes ani minuly tyden porad nebylo nic extra. navic se za dva tydny jede do olomouce, ktera nema zatim ani bod, a petrzela je ted bude 14 dni hecovat. o titulu se dle meho muze zacit teprve mluvit, az vyhrajeme pristi 4 kola, v nichz nam los celkem preje (ale jednoduche to nebude).

  11. Re: Slavia – Brno 2:1

    Luke (host)     před 17 lety 19.03.2007 21:20 |  
    0 0

    hru... komentovat nebudu... chyběli mi v základu asi tři hráči (Suchý, Dočkal, Necid; hlavně první a poslední jmenovaný)... hra místy trochu až tragická... přesto 3 body, díky bojovnosti. To nebývalo vždy zvykem... Ovšme taky dost štěstí: a) mohla být pencle po zákroku Aračiče b) oba dva goly byly se štěstím: první s tečí, druhej díky velkéé neduslednosti obrany Brna...

  12. Re: Slavia – Brno 2:1

    Bejbl     před 17 lety 19.03.2007 22:26 |  
    0 0

    Pochvala za bojovnost, kluci ši štěstíčku naproti. Jen tak dál.
    Co ty naše dresy? Trochu jiné, než na ofic. představení (jiný odstín červené, barevné provedení zad). Máte někdo vysvětlení?
    Díky.

  13. Re: Slavia - Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 19.03.2007 22:34 |  
    0 0

    Tady se nesoudně dávaj krásný známky za antifotbal! Dyk to byla bída a tragédie, zakončená skoro nezaslouženým happyendem! Stejně jako nedopečená klobása byl i výkon Slávistů dneska "nedopečenej". Jedinej hráč, kterej zaslouží pochvalu je Švento. Dřel na levý lajně od jedný brankový čáry ke druhý a rozjel hodně akcí. Krajčík sice dřel taky, ale moc držel míče, pozdě a nepřesně přihrával, průměrnou známku zaslouží jen za vítězný gól. Ale spíš by si měl vynadat gólman Brna... Costa taky moc vidět nebyl, ale dal gól. Pořád se zastávám Aračiče, dneska bych ho hnal bičem! Vorel hrál alibisticky dozadu, Hubáček nemlich to samý. Jarolím že je konstruktivní záložník? Vlček skoro nebyl vidět a ostatní jen průměr. Dnes to byla "Sparta kdysi". Mizernej fotbal, ale důležitý body. Zas je to lepší než naopak. Do dalšího zápasu to chce změny v sestavě a pořádně makat!!!

  14. Re: Slavia - Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 19.03.2007 22:34 |  
    0 0

    "Škoda, že si nenašlo do hlediště cestu víc diváků, takhle se hraje fotbalistům o titul dost špatně."

    Takovýhle hlášky jsou o hovně. Když se hraje v pondělí od pěti, těžko můžu jít z práce. Kdyby to aspoň bylo od osmi, jako v neděl, tak bych to snad stihl, ale takhle?

    Za nízké návštěvy nemůže lenost diváků, ale ČT. Slavie není Sparta, aby ji fandili nějací dělníci z Kolbenky, co maj padla ve dvě odpoledne a v pět mohou být na stadioně.

    Nazgul

    • Re: Slavia - Brno 2:1

      AKI     před 17 lety 20.03.2007 10:32 |  
      0 0

      Za nízké návštěvy na Slavii může hlavně lenost a pohodlnost fanoušků!! S tim s Jane naprosto souhlasim!!! AKI

  15. Re: Slavia - Brno 2:1

    Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 19.03.2007 23:19 |  
    0 0

    pekny fotky jen ta pata z tou postavickou ze simpsnu tam na ruce jak ma hakovy kriz to nemyslim ze je dobry

    • Re: Slavia - Brno 2:1

      (host)     před 17 lety 20.03.2007 08:00 |  
      0 0

      souhlasím swastika se mi taky nezamlouvá...

      • Re: Slavia - Brno 2:1

        (host)     před 17 lety 20.03.2007 12:56 |  
        0 0

        hakovej kriz, to je fakt hnus, to bych blil, to na fotbal nepatri,
        pokud to ovsem nemelo znamenat indicky symbol slunce, ale pochybuju, ze je to hinduista:)

        • Re: Slavia - Brno 2:1

          Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 20.03.2007 13:13 |  
          0 0

          to k slavii nepatri takovy fanousky at si ma sparta vylizany vypatlance co si hrajou na vojacky priste na to pozor je to fakt na bliti

          • Re: Slavia - Brno 2:1

            AKI     před 17 lety 21.03.2007 11:05 |  
            0 0

            Tenhle znak kazí celý (jinak velice pěkný!!) choreo na Jihu,stidtě se..... AKI

            • Re: Slavia - Brno 2:1

              (host)     před 17 lety 21.03.2007 12:46 |  
              0 0

              no nevim kdo by se tu mel stIdet.troubi

  16. Re: Slavia - Brno 2:1

    Coudy_no1 (přítel SN)     před 17 lety 19.03.2007 23:24 |  
    0 0

    pěkný fotky:-)dobrej zápas....atmosféra taky dobrá:-)a choreo moc pěkný!!!:-) stálo to za to:-)))

    • Re: Slavia - Brno 2:1

      BELL     před 17 lety 20.03.2007 11:49 |  
      0 0

      Bylo to napínavý ale naštěstí dobře dopadlo, fajn atmoška :-)

  17. Re: Slavia - Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 20.03.2007 00:36 |  
    0 0

    Ten hákáč na Nelsonově ruce je na blití.

  18. Re: Slavia - Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 20.03.2007 07:51 |  
    0 0

    Ante Aračič........hrůza!!!!! proč ho trenér vůbec dává do základu????? Jinak kluci dobrý!!!!

    • Re: Slavia - Brno 2:1

      (host)     před 17 lety 20.03.2007 13:35 |  
      0 0

      Protože k němu v létě jezdí zadarmo na dovolenou, holt Makarska je Makarska:)))

  19. Re: Slavia - Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 20.03.2007 08:44 |  
    0 0

    Brno jim to prostě pustilo.... Viz poslední gól - takhle se opravdu nebrání...

  20. Re: Slavia - Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 20.03.2007 10:30 |  
    0 0

    byla to ostuda ,nekteri nasi hraci zapomeli hrat fotbal, takovej Jarolim mladsi , nebo brankar Vorel by meli venovat odmeny za vitezstvi na charitu. Je to zajimavy loni na Liberec prijelo spoustu poorovatelu, letos opet , jen Zika privezl asi 8 lidi z prednich evropskych klubu, to nebyla jen Chelssea, Arzenal Schalke , Koln, ale taky treba Trodheim, Bruggy. A opet se opakuje trapny vykon nasich, kteri misto predvedeni se pripadnym zajemcum o jejich sluzby hraji kryci hru z nazvem kdo hure. Bohuzel se vynorili i dalsi problemy , opet mame dluh za stadion, opet hracum dluzime a ne malo. Co mne , ale zaujalo nejvice je zvlastni nominacni uvazovani trenera Jarolima, ktery misto Sucheho opet nasadil klaunskou dvojici Dosoudil, Aradzic, to podle mne uz je opravdu vysmech vsem fanouskum.Co mne potesilo parta nasich nactiletejch fanoousku s jednim pidizvikem v metru okolo osme hodiny smerem na Dablice skandujici popevky vo Slavii a zjevne vychutnaVAJICI VITEZSTVI. Karel

    • Re: Slavia - Brno 2:1

      (host)     před 17 lety 20.03.2007 10:50 |  
      0 0

      karle karle karle karle karle,kde mas to varle jo, kde mas to varle?

    • Re: Slavia - Brno 2:1

      (host)     před 17 lety 20.03.2007 11:10 |  
      0 0

      Zaprvé si jdi k mámě pro facku, až tě pořádně profackuje dej si studenou sprchu, až budeš zfackovanej a vysprchovanej třeba se ti trochu rozproudí krev v těle a začneš myslet a naučíš se i psát. Podle mě jsi buď závistivý sparťan nebo postižený slávista. Zapoměl si ještě dodat, že Karel Jarolím nechce prodloužit, odejde Švec, Suchý, Necid a Dočkal do Bolky a za rok jdeme do konkurzu. Ztrať se ty koště:-P...ttajpek

      • Re: Slavia - Brno 2:1

        (host)     před 17 lety 20.03.2007 12:29 |  
        0 0

        Trochu mě zklamalo, že jsem si chtěl koupit dres, minidres, šálu a nálepku a u západní tribuny nebyl ani jeden stánek. Tady klub totálně selhal. Líbí se mi šála, která je celá červená nebo bílá s proužky a dole je znak. Dres chci samozřejmě originál Umbro, nejlíp se jmenovkou Necid nebo Švento. Doufám, že se příště polepšej, na Spartě je dres k dostání na spoustě míst a cizinci si ho tam kupujou.

  21. Re: Slavia - Brno 2:1

    (host)     před 17 lety 20.03.2007 11:15 |  
    0 0

    super zápas...díky......jo a díky ostatním fanouškům co dřepěli doma a čuměli na tv...takhle se podporuje Slavie když hraje o titul?????

    • Re: Slavia - Brno 2:1

      (host)     před 17 lety 20.03.2007 12:23 |  
      0 0

      Napadlo mě, že jestli je Slavia opravdu tak v prdeli jak píše Karel, tak proč jí nedaj se všemi závazky do slosovací soutěže včetně Edenu. Já bych se přihlásil, Karel zjevně ne, když má tak skvělé interní informace. Karle buď prozraď svou identitu, nebo di do prdele. Tohleto prázdná tlachání a střelba do vlastních řad (pokud si slávista) je těžce kontraproduktivní a ubohá. Řešme 1. místo a supr choreo kotle (vyjma toho hákáče, kterej je nechutnej) a účast na dalších zápasech a né dluhy o kterejch nás Karel informuje aniž by řekl odkud to má a kdo vlastně je.

      • Re: Slavia - Brno 2:1

        (host)     před 17 lety 20.03.2007 14:36 |  
        0 0

        Jeskoda , za se hrdina nedokaze podepsat pod vlastni vytvor , ale to taky onecem svedci, nam snad jen jednu technickou,s dluhy uz zijeme mnoho let, tak nevim proc by nemohla bejt soutez s certifikaty, navic Karlovi rozumim minimalne v tom , ze ma obavu aby se nestalo co za casplara, nebyly penize , nebyly vykony Jiri

  22. Re: Slavia - Brno 2:1

    bubazx     před 17 lety 20.03.2007 21:42 |  
    0 0

    Díky SN za supr info.