O Slavii

Marcel Gecov přestupuje do Liberce

Jeden z nadějných slávistických odchovanců Marcel Gecov mění definitivně své působiště. Po ročním hostování na Kladně přestupuje do Liberce.

Záložník, který na Nový rok oslavil dvacáté narozeniny, je odchovancem Slavie, do klubu přišel v roce 1994. "Na roky ve Slavii budu vzpomínat hrozně rád, nemůžu vyzdvihnout nějaký jeden zážitek či úspěch, vše tady bylo dobré. Jsem rád, že jsem vyrostl v klubu, který má výchovu mládeže na tak vysoké úrovni, budu vzpomínat na všechny trenéry, kteří mě vedli. Na Slavii jsem v žádném případě nezanevřel, jen zkouším odejít někam, kde bych mohl hrát ligu," odpovídá Marcel Gecov na otázku, na co bude ze svého působení ve Slavii vzpomínat nejraději.

Gecov absolvoval přípravu se slávistickým A týmem poprvé v létě 2005, ale podzim a jaro odehrál za béčko, podruhé šel do přípravy s áčkem v létě 2006 a do třetice v zimě 2007. Následně hostoval na Kladně, v létě pak reprezentoval Českou republiku na mistrovství světa U20 v Kanadě a následně odešel na hostování na Kladno. Na Kladně hrál poprvé ligu, za loňský rok nastoupil do 17 zápasů a prosadil se do základní sestavy. "Hostování na Kladně bylo fajn, vděčím mu za to, že jsem měl možnost vyzkoušet si ligu, narostlo mi v něm také trochu sebevědomí a děkuji všem trenérům, kteří mi dali šanci. Ale mířím výš, chtěl jsem někde zakotvit nastálo. Také to nebylo jednoduché absolvovat přípravu ve Slavii a pak odejít na hostování těsně před začátkem ligy, chyběla mi pak sehranost se spoluhráči, člověk by prostě měl být s týmem." Právě tři absolvované přípravy a následné odchody byly pro záložníka nepřijemné. "Je to zklamání, člověk jde do přípravy a pak nemůže v týmu zůstat. Ale chápu to tak, že jsem se prostě trenéru Jarolímovi nehodil do koncepce a nejsem typ hráče, na které sází. Navíc je ve Slavii velká konkurence."

V novém působišti narazí na staré známé - asistenta trenéra Luboše Kozla a bývalé spoluhráče Radka a Robina Dejmkovi, a současné slávisty Lukáše Váchu či pravděpodobně i Bořka Dočkala. "Do Liberce jsem přestoupil kvůli tomu, že je to klub na vysoké úrovni, má výborné zázemí, pěkný stadion. Navíc se s Lubošem Kozlem dobře známe z béčka, myslím, že jsme spolu vycházeli velmi dobře a ví, co ode mě čekat. Jinak se hodně těším, že si třeba zahrajeme s Bořkem Dočkalem, se kterým jsme si nejblíž." Právě Bořek Dočkal by měl být dalším slávistou, který bude v Liberci hostovat. Cíle v novém klubu má Gecov jasné. "Rád bych se samozřejmě dostal do základu a pravidelně hrál, a tím pádem se dále prosazoval v reprezentaci." V Liberci podepíše smlouvu zřejmě na tři a půl roku.

Přestupové částka zatím nebyla zveřejněna, ale vzhledem k tomu, že Gecov měl ještě dva roky smlouvu ve Slavii, tak by se mohlo jednat o zajímavou sumu.

Komentáře (139)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 16:14 |  
    0 0

    Škoda, osobně jsem ho viděl tak za rok do základu ve Slavii... Marceli, ať se daří! Luke

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 16:26 |  
      0 0

      Přes Švece nebo Tavarese nemá šanci, oba jsou o třídu vejš, může tam hrát i Marek Suchý, kterej je taky mnohem lepší než Gecov. Prostě objektivně byl až nějakej čtvrtej pátej v pořadí, takže přestup je jedině správnej (pokud bude za odpovídající částku).

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 16:34 |  
        0 0

        Suchý podle mě maximálně v létě odejde, Švec je bohužel pomalu častěji zraněnej než zdravej, jinak by na základ měl rozhodně. Tavares převyšuje střední záložníky v lize a řekl bych, že možná v létě odejde do nějakého týmu z Bundesligy nebo Serie A... Pak tu zbejvá Volešák a právě Gecov... ;) Ale uvidíme jak se prosadí v Liberci, uvidíme zda Suchý s Tavaresem v létě odejdou, uvidíme jak to všechno dopadne... Jen říkám., že já osobně jsme ho viděl do roka v základu. Stejně jako vzpomínám že před rokem a půl jsem říkal že do tří let bude Suchý v seniorské repre a všichni se mi vysmívali, přitom už před půl rokem byl jednou ze zvažovaných alternativ pro myslím zápas s Německem, zda pvolat Suchýho nebo Šimůnka... A vypadá to, že skutečně za rok, za rok a pul v té repre bude. Luke

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          (host)     před 16 lety 01.01.2008 16:50 |  
          0 0

          Já se ti rozhodně nevysmívám. Ale podle mě je Gecov sice kvalitní a asi i nadějnej, ale na současnou Slavii je to prostě pořád málo - na jeho místě jsou a budou hráči, který mají něco navíc (ať už Švec, Tavares nebo Suchý). Nemyslím, že všichni tři v příštím roce odejdou, a i kdyby, tak předpokládám, že za ty peníze lze přivést jako náhradu kvalitnějšího hráče, než je a bude Gecov. Takže by byl zase náhradníkem. Donekonečna ho posílat po hostovačkách nejde, časem by ho to asi omrzelo a za dva roky by nám mohl zmizet zadarmo... takže co s ním? Pokud Liberec pošle slušný peníze nebo Blažka, tak to vítám.

          Nelíbí se mi jen to neustálý naznačování odchodu Bořka Dočkala, mluví se o tom už dost dlouho a dosud nezaznělo jasný vyjádření, který by rozptýlilo ty fámy o případný opci na něj. Jestli se Jarolím nezbláznil, tak musí vidět, že pustit někam takovýho hráče natvrdo je naprostá blbost... Dočkal totiž narozdíl od Gecova výhledově na základ Slavie má a možná že by to netrvalo ani tak dlouho.

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:31 |  
            0 0

            V klidu jim jeste za 3 miliony prodáme Dočkala, za 20 si koupíme o třídu horšího Černého a za 2 roky si za 25 koupíme Dočkala zpět. Gratuluji vedení, jdeme ve stopách Sparty, jak to tady již někdo psal.
            Tavares je sice momentálně možná lepší, ale pokud se na něj člověk podívá například v duelech ligy mistrů, tak to není žádný zázrak a myslím, že Marcel by ho do roka dvou přerostl, jaro měl na Kladně výborné.
            Už se těším na další kluky ve stylu Nedzipi a Reiter, takový bombarďáky potřebujem, aby si Lafek s Pučkem a dalšíma přišli na své. Doufám, že udržíme aspoň Bořka a Vašona. Kam to kráčí s těmi našimi odchovanci, kteří nás zachránili v době největší krize.
            Snad se chytí Milan Černý.

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:36 |  
              0 0

              Na to snad nemá cenu ani reagovat, ale přece... Napsat, že "Tavares je sice momentálně možná lepší, ale ... myslím, že Marcel by ho do roka dvou přerostl", by se hodilo možná tak včera do nějaký silvestrovský estrády. Gecov na Slavii nemá a pokud se nějak zázračně nezlepší, tak ani nikdy mít nebude. A co se týče tý kritiky Tavarese za výkony v LM, tak se až bojím domyslet, co by tam předváděl třeba právě Gecov... Tu techniku a další fotbalový návyky, který má Tavares, se totiž už Gecov nikdy nedoučí, na to už je v jeho věku pozdě.

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:31 |  
                0 0

                Snad ani nemá cenu reagovat, ale o jaképak technice to mluvíš? Pokud chodíš na zápasy, tak vidíš, že vedle nesporného přehledu a umění pracovat s balonem Tavares neuvěřitelně spomaluje hru a přihává takřka pouze a jen dozadu na Edu nebo Sucháče, podobně jako to činí Belaid.

                • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                  (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:42 |  
                  0 0

                  Mluvím o technice a o práci s balonem, díky níž je schopen fotbalově a s přehledem řešit situace, ve kterejch by kterejkoliv jinej hráč míče ztrácel nebo zakopával do autu. Dopředu hraje to, co má "nadiktováno" od Jarolíma. Nepřišel jako tvůrce hry, ale jako klasický defenzivní záložník, který má za úkol odebrat míč a odevzdat ho. Jestli na zápasy chodíš, tak sis musel všimnout, že přídává mnohem víc - když se rozběhne s balónem, tak je rychlejší než zbytek týmu, co se týče zpomalování hry (který spousta lidí vyčítala např. Lukášovi Jarolímovi, kterej měl navíc za úkol tvořit), tak já naopak tvrdím, že dokáže poznat, kdy hru uklidnit přihrávkou do strany a kdy zas poslat pas dopředu (viz Šenkeřík proti Arsenalu).

                  I kdyby hrál, jak popisuješ, tak stále nevím, čím by ho měl Gecov trumfnout...

                  • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                    (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:48 |  
                    0 0

                    Souhlasím, že ho Gecov v současnosti ničím netrumfuje. Mě se Tavares líbí, ovšem hru podle mne opravdu velmi často zpomaluje (čestné výjimky v utkání s Ajaxem a Steauou). Nemyslím, že je to diktátem od Jarolíma, spíše je to jeho naturelem. Někdo jde holt jako buldok pořád dopředu někdo hraje opatrněji. Nabízím srovnání s Dřížďalem, tan se dostane k balonu a už pádí dopředu a vychází mu to a doufám, že ještě dlouho vycházet bude.
                    Vedle 20ti letého Diabyho působil Tavares jako trapnej kašpar, ale nebudem hodnotit nesouměřitelné. Já to píšu jen proto, že to zas takovej zázrak neni.

                    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                      (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:21 |  
                      0 0

                      Tak samozřejmě, kdyby to byl nějakej zázrak, tak hraje třeba právě v Arsenalu a ne ve Slavii. Co se týče Dřížďala, tak sice s balonem vždy pádí dopředu, jiná věc je ovšem to, že tím, jak x let hrál fotbal jen "pro žízeň", tak absolutně nemá některý návyky pro fotbal na ligový úrovni. Například si vůbec nekryje balón když s ním běží nebo jde do kličky, takže když proti němu vystoupí kvalitnější obránce, tak není co řešit. Některý jeho přihrávky v situacích, kdy je pod tlakem, jsou taky nepochopitelný (např. domácí zápas s Ajaxem), to je právě to, co třeba Tavares řeší naprosto s přehledem. Ale jinak je Dřížďal samozřejmě velký plus a dle mě v současný situaci první volba na levýho beka.

                      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                        (host)     před 16 lety 02.01.2008 12:22 |  
                        0 0

                        blbecci s tim Tavarezem, je to nas nejlepsi stredni zaloznik a zadnej Gecov nikdy nebude lepsi, ty ostatni nesmysly ani nebudu komentovat

                • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                  (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:11 |  
                  0 0

                  Co blbnete s tim TAvaresem?Vzdyt se podivej na kolik golu prave v LM prihral!!!Prej nahrava jen dozadu,pane jo,,kolikrat se tu nestacim fakt divit.

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:07 |  
            0 0

            já ale souhlasím

  2. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 16:22 |  
    0 0

    Divná politika pouštět na přestup mladé reprezentanty ČR.........
    Papol

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      jane (admin)     před 16 lety 01.01.2008 16:27 |  
      0 0

      Tak samozrejme je to reprezentant, nadeje, ale pokud za nej Liberec zaplatil slusny penize, tak je to pro nej lepsi nez ho davat porad nekam na hostovani, protoze ve Slavii by mu psenka pod Jarolimem asi zrovna nekvetla. A to by ho myslim taky docela otravilo a pak by treba neprodlouzil smlouvu a odesel by zadarmo.. tak co je lepsi?

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 16:30 |  
      0 0

      A co s ním? Na základ ve Slavii ani výhledově nemá - na jeho místě jsou tři čtyři kvalitnější hráči, v současný Slavii by se nedostal na hřiště zřejmě ani na minutu. Jen proto, že jen mladej reprezentant ČR má podle tebe hrát místo o třídu lepšího Tavarese? Posílat je donekonečna po hostovačkách taky nejde, takže co? Není prostě možný držet kádr čtyřiceti lidí.

  3. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    Plim     před 16 lety 01.01.2008 16:25 |  
    0 0

    Je to obrovska skoda,ale z tria Vacha,Dockal,Gecov to je asi nejmensi zlo..no ikdyz buhvi jak to bude za rok,dva.Kazdopadne hodne stesti a zdravi!

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:11 |  
      0 0

      souhlas kdyz uz musel nekdo odejit tak je dobre ze on a ne vacha nebo Dockal , vsichni to Marcelovi urco prejem , jinak doufam ze to nejakou spojitost s Blazkem ma .

  4. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 16:32 |  
    0 0

    Možná se blíží příchod Blažka,když tam odešel Marcel ne?

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      jane (admin)     před 16 lety 01.01.2008 16:36 |  
      0 0

      Tam bych souvislost nevidela, to spis v hostovani Vachy a pripadne Dockala.

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        Plim     před 16 lety 01.01.2008 16:43 |  
        0 0

        Jane a tusis prosim jestli budou i s tou zatracenou opci?

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          jane (admin)     před 16 lety 01.01.2008 16:54 |  
          0 0

          To nevim.

  5. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 16:54 |  
    0 0

    ještě prodejte Dočkala hovada

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:15 |  
      0 0

      Aaa asi nějakej filuta, co? Ty budeš mít za ušima a určitě budeš moc chytrej, šikovnej a přijemnej chlap. Se prober ty psycho, slavie je v nejlepší situaci za nekolik desetiletí a ty tu nadáváš že prodají kluka sice šikovnýho, ale co za nás nehraje, nikdy by nehrál a nakonec by odešel zadarmo? Trochu používej to co ti zbylo v palici, borče.

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:38 |  
        0 0

        Nejlepší situace za posledních deset let? To si nejsem jistý sportovně určitě ne a finančně možná.

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          bojler     před 16 lety 01.01.2008 19:10 |  
          0 0

          ehm ehm...

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:42 |  
            0 0

            Co jako??

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          (host)     před 16 lety 02.01.2008 06:50 |  
          0 0

          Ty seš buď nějakej rejpal, trapáček, nebo seš na drogách! Finančně MOŽNÁ??? Slavie měla dluhy co pamatuju, hráči byli pořád ve stresu jestli přijdou výplaty nebo ne . . . a teď . . . dluhy zmizely, hráči sou v naprostým klidu a STAVÍME STADION! A sportovně URČITĚ NE??? Asi si zapomněl, že jsme ani ne před měsícem dohráli ligu mistrů a na jaře nás ještě čeká Tottenham, vedeme ligu o 5 bodů, máme možná nejširší kádr v lize a když si dneska hráč může vybrat mezi sraltou a námi, volí obvykle nás jako perspektivnější klub . . . velice tě prosím, asi mám krátkou pamět, kdy jsme na tom byli líp??? Jestli mi neodpovíš, tak drž pysk a krok chytráčku, papa

  6. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:15 |  
    0 0

    Muj nazor

    Jsem presvedcen, ze tento prestup vsem prospeje. Liberec ziskal hrace minimalne do sirsiho kadru, Slavia se "zbavila" hrace, ktery by se mozna az do konce sve smlouvy neprosadil a hlavne usetri. Ano, vsichni, kteri byli pod Kozlem ve slavisticke juniorce, byli dobri, ale ne vsichni maji na to, aby se prosadili v acku Slavie. Od doby, co prisel Dolezal, tak se prodali Dejmkove a Gecov. Na hostovani odesli Vacha, Dockal, Bauer, Bayer, Dubsky, Studik, Zelinka a dalsi. Urcite mnoho z techto hracu dostalo prilezitost v priprave acka, nekdo se prosadil, nekdo ne. Aniz bych chtel nekoho hodnotit, tak dle meho nazoru ma sanci na acko ve slavii z techto hracu Dockal, Vacha, Necid, Svec, Suchy, Jablonsky. Ostatni ne. A kdyz ti ostatni jsou treba 2 roky nekde na hostovani a stale nemaji na acko, tak to hovori jasne a ten hrac odchazi. Nevidim v tom zadny problem nebo nejakou novinku. Tito hraci neco stoji a Slavia nema zrovna penez na rozhazovani. Kdyz byl sef Leska, tak si stezoval, ze Jablonec supluje juniorku Sparty. Ted se zrejme o neco podobneho pokousi Dolezal s Libercem. A kdyby to bylo pro Liberec nevyhodne, tak pochybuji, ze by neco takoveho Karl umoznil. A urcite z toho bude neco mit i Slavia, at uz v pripade Pudila, tak treba i v pripade Blazka. Proste jsem tim chtel rici, ze s tim souhlasim a ze se mi tato prestupova politika zamlouva.

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:33 |  
      0 0

      Lze souhlasit, až na jednu drobnost... Jablonský?????? Mě se teda ten kluk nelibil ANI JEDNOU z těch 13 zápasů, do kterých na podzim nastoupil...

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        mart     před 16 lety 01.01.2008 18:40 |  
        0 0

        Jj, uz sem chtel reagovat na kolegu s jmenem "Muj Nazor". Tak ze - jeho nazor je mi velmi blizky, .... a presto, ze jsem velkym kritikem Jablonskeho, si myslim, ze Jarolim to ma dobre vykoumane. Jablonsky je levak, a jako takovy, kdyby se podaril (coz asi jeste rozhodne neni definitivni, ale je to mozne), tak za nej bude o hodne vic nez za pravaka.
        Ja nevim, toho kluka Jablonskyho neznam, mozna ze je to docela "liska", ale ten jeho pripitomelej vyraz me na nem dost rozciluje. Je to jen muj osobni nazor, ... ale tak to proste citim.zdravi mart

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:49 |  
          0 0

          Zdravim Marte... tak jablonskeho asi vnimame stejne, neni mi simpatickej jak vzhledove, tak predevsim fotbalove.
          A pokud jde o Gecova... vzdy kdyz jsem ho videl hrat za kladno, tak se mi libil. Ale vedeni asi holt verit budu, koneckoncu kazdej delal tragedii z dejmku a jak se prosadil v liberci, kterej byl v jednu chvili skoro posledni tym ligi? No nic, ted ho budu mit trochu vic na ocich :-)

          Vzhledem k tomu, ze slovan pravidelne sleduju, tak bych mel jeste poznamku k blazkovi - dobry utocnik (i kdyz ma problemy udrzet si formu) to je ale nevim jestli se vyplati ho kupovat draho, nebo kompenzovat hromadou hostovacek. Osobne bych klidne zaovazoval protuknout i ostatni liberecke utocniky. Otazka je kolik by stal Nezmar, ale je to silovy hrac, ma charakter a rozhodne je dvakrat lepsi nez pospech, o kterem take media spekuluji. A pak bych rad rekl jeste jedno jmeno, ktere bych ve slavii chtel - Jakub Dohnalek. Je mu dvacet, ma 186 cm a i kdyz hraje zalohu, tak ho osobne pokladam za utocnika.

          Taxi

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:23 |  
            0 0

            DOhnálek by nebyl špatnej, ovšem Nezmar je utopie...:) Je to strašnej srdcař a nechal se slyšet, že nikam už z Liberce nechce. On nechce. To znamená že by ho museli prodat přes jeho nesouhlas, "vytrejdovat". To by hrozilo maximálně si myslím kvuli výši jeho smlouvy, která možná je pro Liberec trochu přítěží. Slyšel jsem od asi dvou hráčů Liberce co v klubu nedávno působili, že to byl velkej problém teď... Ale to si spíše myslím, že Nezmar by šel s platem dolů než aby šel pryč. Je pověstné, že pod dresem nosí tričko od ultras, že chodí do kotle... :) Nezmara bych osobně ve Slavii chtěl strašně moc, je to nejen silovej hráč, ale i přímej a férovej člověk, člověk s velkým Č, ale bohužel... Luke

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:51 |  
              0 0

              Tak utopie to mozna je, ale jak rikam, protukl bych to, treba by liberec prave kvuli platu na to pristoupil. To ze nikam nechce je taky pravda, ale mozna bychom mu mohli nabidnout podminky, ktere by ho presvedcili. Taxi

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:02 |  
                0 0

                Ano, to máš zase v tomhle pravdu... Ale na jaře by za nás válelo liberecké komando.. :) Ještě aby tak přišel Frejlach a bude tu pulka libereckého týmu.. :)) Ovšem koho z Libe do utoku, když už to probíráme, tak by se mi celkem líbil i Dort... :) Luke

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            bongor     před 16 lety 01.01.2008 21:15 |  
            0 0

            My jsme holt hoši zvyklí,že za Slavii hrajou inteligentní hráči.A když
            nastupuje někdo mimo tuhle šablonu,tak se nám to moc nelíbí.Ale my to posuzujeme jenom podle výrazu obličeje a ona to nemusí být pravda.protože ho nikdo vůbec neznáme.Myslím,že podobný typ je i Hub,taky mezi našimi fans nemá moc příznivců.Sparta je přesný opak,s oblibou berou paka/Sivok,Limberský/,a rumunům se to líbí.Tyhle typy jdou do všeho se zavřenýma očima a kosti jen praskají.Myslím,že by se nám pár takových silových hráčů hodilo,i kdyby třeba nastoupili jen proti sraltě

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              mart     před 16 lety 02.01.2008 09:03 |  
              0 0

              Ale jo, to je asi docela dobre vypozorovany, ... ale ze by Jablonsky sel do neceho (cehokoliv!) az by praskaly kosti ?! ....to je asi to hlavni proc je mi trochu protivnej, ze vypada, jako by se ho veci tak nejak vubec netykaly. Jinak jasne, davam mu senci :D. Treba me prekvapi.mart

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              (host)     před 16 lety 02.01.2008 13:39 |  
              0 0

              U mě Hub patří mezi cca 5 nejoblíbenějších hráčů Slavie.. :) Luke

  7. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:23 |  
    0 0

    Nevim, co se zase plasi, ale M.Gecov na zaklad Slavie proste nema. Kdo ho videl nekdy hrat, tak to musel jednoznacne videt. Prodej schvaluji. Tvrdit, ze do roka bude v zakladu a to proto,ze tenhle odejde a tenhle se zrani a tenhle pojede za babickou muze jen Luke.(Se Suchacem si mel mozna pravdu,zaroven ti to taky malokdo vyvracel.Ovsem abys taky pravdu nemel, kdyz tu behem roku vyplodis takovejch fantazmagorii, ze se nekdy i trefis)
    troubi

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:29 |  
      0 0

      Málokdo? Vzpomeň si sám na sebe... Howgh

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:11 |  
        0 0

        co to placas?

  8. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    quelhar (admin)     před 16 lety 01.01.2008 17:24 |  
    0 0

    Odchod Gecova neznamena zadnou ranu pro tym, letos by se jiste neprosadil a kdo vi, jak by to bylo pristi rok. Ale samozrejme clovek radeji slysi zpravy o prichodech nez odchodech, takze by bylo vhodne treba zitra prinest zase nejaky prichod :o)

  9. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:38 |  
    0 0

    Nalijme si čistého vína!!!!
    Prosím znalce a odborníky přispívající do těchto diskuzí, kteří vidí do zákulisí a s každým mluvili, aby nám ozřejmili, případně od vedení zjistili (nebo pokud chtějí mohou promluvit se samotným M.Gecovem):
    1.za kolik Gecov odešel,
    2.jestli je ve smlouvě o Váchově hostování opce na přestup,
    3.jak to vypadá s Dočkalem
    4.jestli tento liberecký exodus nějak souvisí s Janem Blažkem
    5.jestli přijde Jaroslav Černý
    6.jestli přijde Zbyněk Pospěch
    7.jestli se Slavia pokusí zlákat Santiago Canizarese :D

    Díky všem, nejúplnější (a hlavně nejpřesnější odpověď) odměním lahvinkou něčeho ostřejšího...

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      mart     před 16 lety 01.01.2008 18:44 |  
      0 0

      ... no dobra. Tak se Santiagem sem zrovna pred chvili mluvil, a rikal neco spanelsky..... Nebylo mu taky moc dobre rozumet, protoze jsou dost pretizene linky. Takze je pomerne dost mozne, ze prijde, .. ale je taky dost mozne, ze neprijde. No to snad pro zacatek staci...(?), ne?
      Jinak nemas zac,mart

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        bongor     před 16 lety 01.01.2008 21:17 |  
        0 0

        Možná že jsi mu nerozuměl,protože mluvil katalánsky.

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:09 |  
      0 0

      Na to ti může odpovědět jedině Richi nebo Jane, ale to si počkáš.

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:13 |  
        0 0

        Omyl ještě Jiří, Dan a další :D

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:32 |  
      0 0

      S Blažkem to nesouvisí, on za to nemůže - může za to Košťál! U Váchy opce není. S Dočkalem, Blažkem, Černým a Pospěchem zříš pravdu Boží již brzy... Na to Ti nikdo nedá přesnou odpověď, dokud neuschne černý inkoust na hlavičkovém papíře se slovy jako "smlouva" apod... Zříme všichni, již brzy přijde na světlo Boží pravda! :) Luke

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:54 |  
        0 0

        A co ten Santiago :D ?

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:59 |  
          0 0

          Mno, ztroskotalo to na tom, že Míša Vorel nechce do Valencie... :( Koeman chce Vorla za Santiaga, kus za kus, je ochoten i doplatit něco navíc, ale prostě Vorel řek že ne, že má na Moravě rodiče a nechce se od nich úplně odtrhnout, ovšem ani Koeman nedokáže Moravu přesunout do Iber, že jo... Bohužel.. :))

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:29 |  
      0 0

      a co na to jan tleskač?

  10. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    KING25     před 16 lety 01.01.2008 17:43 |  
    0 0

    Marcelovi přeji hodně štěští v Liberci a přeji mu at nejde ve stopách Valenti, Eliáše a Nečaše.

  11. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:44 |  
    0 0

    Tak u Váchy je to hostovačka s opcí a u Dočkala to bude na 99,9% to samý. Jinak za Gecova prej dali 4 mega ...

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:46 |  
      0 0

      takže je to pěkně na hovno

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:51 |  
      0 0

      A tobe nasrali do hlavy, když tam nemáš mozek, sparťanský idiote.

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      Richi (admin)     před 16 lety 01.01.2008 20:24 |  
      0 0

      Ano jedno neni pravda.

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:29 |  
      0 0

      to určitě.....

  12. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:50 |  
    0 0

    Odchod mládežnického reprezentanta svědčí o tom, že něco ve Slavii pěkně smrdí. Zvlášť když Slavia platí nekopy jako Hubáčka a Šourka. Buď potřebuje peníze agent a odchod Marcela si vynutil vydíráním, nebo KJ osobní finanční zájem na příchodu někoho jiného, nebo se prostě Rosen cítí jako velký pán, který může dělat hovadiny jako Křetínský a opičí se po sparťanské demenci.
    Co je asi na tom pravdy?

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      quelhar (admin)     před 16 lety 01.01.2008 17:57 |  
      0 0

      Ono by to asi bylo jinak, kdyby to nebyl reprezentant na postu stredniho zaloznika, kde je v tymu pretlak, ale treba zrovna na levem beku, kde hraje Hub.
      Kdyz odejde clen sirsiho kadru repre, ktery by u nas byl asi tak devatym strednim zaloznikem, tak to zadna tragedie neni.

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 17:57 |  
      0 0

      ale prosimte pro tebe je Hubáček nekopa? a opravdu si myslis že by se Gevov prosadil? a jak mužeš říci že to hned ve Slavii smrdí když odejde Gecov? srovnej si to v hlavě a pak přispívej....

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 18:36 |  
        0 0

        Přehraj si několik zápasů Slavie a počítej Hubáčkovy centry. Zjistíš, že devět z pokusů Huba o dlouhou přihrávku jsou vlastně zakopnutý balony do země nikoho. A vyhodnoť si většinu gólů, které Slavia dostává. Jsou po centru nedostatečně kryté naší levé strany. Gecov je člen dvacítky, která udělala velký výsledek. Má sice mezery v technice, ale je to dříč, obětavý, rychlý a dravý fotbalista s dobrou hrou hlavou. Může hrát i pravého záložníka, i levého beka. Je tvrdý. Ve dvaceti mimořádný talent. Hubáček je pomalejší, měkčí, má horší hru hlavou a zoufalou přihrávku

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 18:56 |  
        0 0

        Hubáček je nekopa snad pro každýho, kdo na zápasy Slavie opravdu chodí. Svými katastrofálními podzimními výkony na levý straně dal vzpomenout na podobný představení hráčů jako Aračič nebo Kratochvíl. Stačí přípomenout poslední dva zápasy - se Sevillou dva góly vyloženě jeho, protože nestíhá (a to ani v lize), na Kladně opět hořel jak papír, domácí přes něj chodili, jak se jim zachtělo, veškerý souboje jenom stínuje, jakmile se útočník rozeběhne a rozhodne odcentrovat z naší levý strany, tak je zle, protože přes Huba to není problém - on to prostě jen stínuje. Takže Brabec de facto hraje stopera i beka, protože Hubáčka musí neustále křižovat. Dopředu je to taky zoufalost - polovina balónů, který dostane k rozehrání, se vrací na Brabce, druhá polovina skončí po nákopu buď v autu nebo letí na nejmenšího hráče do předem prohranýho souboje. Hlavně že na svý spoluhráče má po každý akci spoustu keců. Není náhoda, že klíčový zápasy v úvodu podzimu (včetně postupu do LM) odseděl na lavici a hrál místo něj Dřížďal. Přesto jsou některý lidi schopný toho hráče cpát do základních sestav... neuvěřitelný.

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          bojler     před 16 lety 01.01.2008 19:06 |  
          0 0

          Jestli vono to nakonec nebude trosku jinak a ne takle cernobily..

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:11 |  
            0 0

            A jak to teda je? Nic si nenamlouvej, taky bych si přál, aby to bylo trochu jinak, ale když se na jeho hru podíváš objektivně, tak bohužel dojdeš k tomu samýmu... Jeho zastánci (asi včetně Tebe) neustále argumentujou nějakou bojovností a poctivostí - to mu nikdo nebere, ale evidentně to nestačí a ty jeho výkony se nelepší, nejvíc problémů v každým zápase přichází přes něj. Co třeba říkáš na jeho představení na Kladně (předpokládám, že taky chodíš na všechny zápasy, když si ho taky dovolíš hodnotit)?

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:25 |  
              0 0

              Osobně mě nejvíc rozčiluje také právě Hubáček, jeho chyby jsou čím dál větší. Ještě horší byl ovšem například v duelu se Zlínem Šourek. Že je tragickej bylo vidět i v zápase, který jsme vyhráli 7:1. Ale levý beci jsou nedostatkový zboží, v lize nevidim žádnýho, který by Hubáčka uspokojivě nahradil. Michal Kadlec, toho ale asi nekoupíme, že jo. Já bych klidně zkusil i momentálně volného Flachbarta.

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:14 |  
          0 0

          jak si udelal výčet Hubových záporu tak si kladu otázku ,proč ještě hraje fotbal? a když ho dáváš do stejnýho pytle s Aračíčem a Kratovchvílem tak seš pěknej vů. !!

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:20 |  
            0 0

            Co naděláš... svejma výkonama na podzim se do toho stejnýho pytle zařadil sám. V loňský sezoně se dost zlepšil, ale letos to prostě byla nalevo opět bída. Co kdybys místo urážek zkusil napsat, proč máš jinej názor? Nebo v těch situacích, který popisuju, měli snad všichni kolem na tribuně vlčí mlhu, že je viděli naprosto stejně?

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:24 |  
            0 0

            Pěknej vůl seš tak možná jedině ty, když v diskuzi poté co ti dojdou argumenty přecházíš k urážkám... Ať už tě tady nevidím ty klacku jeden!

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:37 |  
              0 0

              Hub dopředu není bůhví jaký expert,to uznávám, ale to co si v zadu odkope tak vše na doraz a dobře,měl možná nějake horší zápasy ale proste nemuzu souhlasit že je tragickej a stejnem jako Aračič a Kratochvíl,myslím že K.J. moc dobře ví proč ho stavěl a když nastoupil na stoperu a odvadel velice dobre vykony v rámci svých možností.Je to zkusený hráč a tech je zapotřeba v týmu jako sůl,takže kritiika všeho co na hřišti dělá(alepson me to prislo z tvých prispevku) je si myslím mimo,ale mas pravo na svuj nazor...jen mě neřikej že jsem ho neviděl hrat.

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:48 |  
                0 0

                Ten předchozí příspěvek s "klackem" jsem nepsal já, já psal jen ty předchozí, na který jsi reagoval :) Ale k věci - jak jsem psal, já ti neberu, že Hub hraje nadoraz a poctivě, s tím naprosto souhlasím, ale na těch příkladech, který jsem uváděl je prostě vidět, že to nestačí. Bojovnost a nasazení považuju za samozřejmost, musí přidat něco navíc (takový Dřížďal to zvládá dopředu i dozadu mnohem líp než Hub hlavně díky svý rychlosti) - nekritizuju všechno, co na hřišti dělá, ale v závěru podzimu vyzněla opravdu většina jeho kontaktů s míčem a soubojů v náš neprospěch. Na stoperu zahrál dobře, až mě překvapil, ale nalevo prostě díky své pomalosti nestíhá.

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:50 |  
                0 0

                Mě osobně se Hubáček na stoperu líbil! Tam hrál super! ale na ty lajně je to fakt bída kluciiii...

                • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                  (host)     před 16 lety 02.01.2008 11:59 |  
                  0 0

                  Asi takhle. Souhlasím s tím že Hub na to nemá. Od krajního obránce očekávám naprosto jiný způsob hry o který se Hub ani nesnaží. Jeho váhavé pohyby které vyustí ve zpětnou přihrávku nebo chybu ve mě vyvolávají agresy na tribuně.

  13. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 18:42 |  
    0 0

    Něco mimo dané téma:

    Brazilský fotbalový útočník Evandro Adauto má namířeno z druholigové Sparty Krč do týmu slovenského mistra MŠK Žilina. Kluby jsou blízko dohody.

    :D :D :D

    Hezký den všem

  14. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 18:51 |  
    0 0

    Otevírám diskusi na téma, kdo je lepší Theodor Gebreselassie (koupen z Jihlavy za cca 5 mega, člen ČR U21) nebo Marcel Gecov (prodán do Liberce za cca 5 mega, člen loni ČR U20, letos snad ČR U21)??? Jsem zvědav na vaše názory! Podotýkám, že částky jsou zaokrouhleny (nebavím se o tom jestli jeden stál 4,4 mil. a druhej 4,6 mil), ale v podstatě je to tak, že jsme bez zisku nebo ztráty vyměnili Gecova za Selassieho. Co vy na to?

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:00 |  
      0 0

      Theo je univerzalenjsi, muze hrat pravyho beka, stopera i stredniho zaloznika, Gecov muze hrat jen stred. Zatimco Teo za Acko nezklamal, Gecov v priprave nikdy nenadchnul. starr

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:06 |  
        0 0

        maca ecov je lepsi dopredu než gebre.

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:19 |  
        0 0

        neřekl bych že je Theo univerzálnější, mám pocit (i když netvrdím, že se nemýlím), že Marcel hrál i krajního obránce či záložníka. Tudíž ohledně univerzálnosti bych to viděl na plichtu. Určitě souhlasím, že Theo v zápasech áčka nezklamal, ale to nelze porovnávat, protože Marcel v zápase áčka (v mistr.utkání) nikdy tu možnost nedostal... Tím však nebrojím proti kroku vedení, ale spíše se snažím rozvinout konstruktivní diskuzi... Stejně až čas ukáže, je klidně možné, že Marcel Gecov dopadne jako Jiří Valetna, Michal Toma, Pavel Eliáš, Radim Nečas, Jakub Hottek či Petr Mikolanda (pokud jsem někomu zkomolil křestní jméno, tak se velmi omlouvám...) nebo, že ho za dva roky koupíme my nebo Sparta za 20 milionů z Liberce a budeme v pozici Sparty (viz. Krmaš, Pudil, Volešák a řada dalších). Nidko to ale dopředu neví!!!

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:28 |  
          0 0

          Gecov hral obcas i pravyho zaloznika, ale vzdycky jen zalohu AFAIK. starr

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:37 |  
          0 0

          Tak Eliáš stejně jako Valenta letos odehráli na podzim přes 10 ligovejch zápasů. Nevím, zda by to odehráli i kdyby zůstali ve Slavii... Takže neříkej, že dopadli špatně. Chtěli hrát a hrajou. Něco jiného jsou Nečas, kterej nehraje už ani za béčko Boleslavi, něco jinýho je Toma... Hottek je ve druhý skotský lize v týmu s Pešírem (FC Livingstone) a rozhodně si nemůže stěžovat, minimálně po stránce financí. Mikolanda si zkusil angažmá v Anglii, což také není špatné, ale už tam se podle mého osobního názoru projevila hloupost, když bezmezně důvěřoval agentovi. Podruhý udělal blbost, když se vracel do Česka, že nešel do Žižkova jak měl, ale do Bolky. Luke

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:47 |  
            0 0

            Ono je otázka, jestli jsou tam kde být mohli a měli... Co si vzpomínám tak třeba Hottek uchvátil ve Villagiu většinu scoutů a jsem přesvědčen, že kdyby zůstal ve Slavii mohl na tom být v současnosti jako Marek Suchý třeba, ale také nemusel s tím souhlasím... A Eliáš a Valenta. Si vzpomen na Eliáše, když ho vytáhli do áčka Slavie... Myslím, že od té doby ztratil rok, dva, nu uvidíme, kam to chlapci dotáhnou, když se rozhodli zvolit tuto cestu...

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:55 |  
              0 0

              Viareggiu. To jen taková věcná. Jestli je uchvátil ve Villagiu, tak se nedivim, že je tam kde je.
              Myslim, že Eliáš se nechytil špatně, na stoperu hraje v Jablonci dobře.

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:11 |  
                0 0

                Sorry, já byl letos v Itálii v městečku Villagio tak to pořád motám dohromady. Samozřejmě máš pravdu bylo to na turnaji ve Viareggie.

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:55 |  
              0 0

              Nevím, já to částečně chápu ale že šli... Ono ne každej chce chodit na hostovačky a někdo si je vědom toho, že v A týmu nemůže hrát pravidelně třeba deset dvacetiletejch hráčů... A tuplem ne osmnáctiletejch. Ted si vem, že teď je tu dneska Suchý (20), Janda (20), jsou tu Vácha, Dočkal, Černý, Necid, byl tu Gecov, na ligu by možná měl Zelinka, a ještě by tu byli Valenta, Eliáš a Nečas? To máš 12 hráčů! Takže někdo místo aby chodil po hostováních zvolí raději tým, kde bude nastálo a kde má šanci hrát - jako je třeba ten Jablonec.... Oboje má co do sebe, navíc dneska už se nechodí do zahraničí jen ze Sparty, nebo ještě třeba maximálně Slavie, ale chodí se i z Jablonce (Lafata do Austrie Vídeň). A hlavně tihle hráči v tomhle věku potřebujou hrát, pravidelně hrát a pokud možno první ligu. Takže buď zůstat ve Slavii a jít na hostování nebo někam přestoupit. Na hostování se změní trenér a vyje*** s tebou protože nejsi jejich, viz Vácha. Když někde ale už jsi jako kmenovej hráč, tak tu šanci dostaneš a hraješ, i když se změní trenéři (Eliáš, Valenta). A nezlob se na mě, ale ona juniorka Slavie vyprodukovala hodně dobrejch fotbalistů, ale ne všichni se mohou hned prosadit v A týmu a ne všechny můžeš posílat po hsotováních, někdo odejít prostě musí, je to nevyhnutelné...

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      Richi (admin)     před 16 lety 01.01.2008 20:32 |  
      0 0

      Jen podotknu, ze financni srovnani neni spravne.

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:42 |  
        0 0

        Ahoj Richi,
        díky za opravu. Mohl bys to ale víc konkretizovat? Alespoň napsat třeba poměr ceny Gebreho a ceny za Gecova. A případně mohl bys tady uklidnit všechny Slávisty a vyvrátit spekulace o hostování Dočkala s Váchou s opcí na přestup? Děkuji předem mnohokrát. Squater

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          Richi (admin)     před 16 lety 01.01.2008 20:47 |  
          0 0

          Ceny nedokazu konkretizovat, kazdopadne za Gecova dostaneme vice nez jsme zaplatili za Gebreho. A co se tyce Vachy s Dockalem, tak definitivne v Liberci jeste nejsou, i kdyz je to pravdepodobne. Az to bude uzavrene, tak pak budeme moudrejsi.

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      bongor     před 16 lety 01.01.2008 21:28 |  
      0 0

      Lepší je ten,koho si vybere KJ.Nějak brzy zapomínáte,kdo postavil a připravil mužstvo za dva týdny tak,že se dostalo až do LM.

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:35 |  
        0 0

        Ona ho postavila spíše náhoda než Jarolím.Krom toho to s tím nemá co dělat.

  15. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    bojler     před 16 lety 01.01.2008 19:16 |  
    0 0

    Nevim nevim, ale kdyz se po trech pripravach s ackem neprosadi, tak by asi mel odejit. A reakce vo Kretinskym v podobe Dolezala sou IMHO dost vedle. Je mu dvacet, v jeho veku uz Svec valel jedna radost nevim jestli druhou nebo treti sezonu. Kdyby byl takovej supertalent, tak uz hraje za acko.

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:20 |  
      0 0

      Souhlas, palec nahoru, pro dnešek ve vile zůstáváš :D

  16. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    stromovous (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 19:23 |  
    0 0

    Zajímavý je, že o tomto přestupu neinformoval zatim ani web Slavia.cz ani web slovanu liberec, ani žádný český internetový portál... že by se SN podařil takovýto solokapr? To, že tu jsou informace o chloupek dřív než na ofiko webu už sem si zvyknul... ale todleto mi příde jako opravdu moc... No a k obsahu diskuse: Hubáček je borec, jakejpak nekopa? to ví každej kdo na zápasy chodí, né jen sleduje v TV... Dočkal bude brzo (5let?) nejlepší pravej záložník v lize. Pokud KJ Gecova do kádru nechce, tak to asi neni nic novýho, a měl bejt za 50mega pryč bezprostředně po MS20

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:29 |  
      0 0

      S Gecovem souhlas, ale opravdu by mě zajímalo, jaký zápasy navštěvuješ, když jsi schopnej napsat o Hubovi, jakej je borec (ani se nedivím, že to je bez jedinýho argumentu)... například poslední podzimní zápasy (MB, Olomouc, Sevilla, Kladno) byly ze strany tohodle borce totiž naprosto zoufalý.

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        stromovous (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 21:14 |  
        0 0

        nikdo nic nezpochybnuje... ale divný to je... reprezentant dá rozhovor že přestupuje a nikde ani zmínka... ani v krátkejch zprávách idnesu, sport.cz...

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          Richi (admin)     před 16 lety 01.01.2008 21:16 |  
          0 0

          No tak o Gecovovi se vubec nemluvilo, holt to nevinari nevedeli, tak nebyli na pozoru. Myslim ze behem zitrka to internet obleti.

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:54 |  
          0 0

          Jane se nepovedl silvestrovskej vtípek... :)) Ne, je to tak, ale nikdo o tom nechce říct víc... Takže vlastně tohle je teď jediné dostupní info. Navíc je svátek, takže vážně to čekej zejtra.. :) Luke

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      Richi (admin)     před 16 lety 01.01.2008 20:29 |  
      0 0

      Na slavia.cz by se to melo zverejnit zitra, co jsem koukal, tak web Liberce uz dlouho spi. A jelikoz to rekl sam hrac, tak nevim proc neco zpochybnovat :-).

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      stromovous (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 21:12 |  
      0 0

      co třeba derby? uskákat Doška... všechny zápasy LM? zápas s Baníkem? ... Jako Hubáček je dlouho, buhvíproč, opomíjenej skvělej levej bek.

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:18 |  
        0 0

        Kdybys na ty zápasy opravdu chodil, tak bys třeba i věděl, že v derby hrál Hubáček stopera. A řeč byla o tom, že naprosto nestíhá na levym beku, zatímco právě o jeho záskoku na místě stopera jsem nijak záporně nemluvil. Totéž zápasy v LM na stoperu. Ale chceš snad tvrdit, že domácí zápas proti Seville zvládnul, vždyť přes něj chodil jeden centr za druhým, pod prvním a třetím gólem (ten mimochodem založil nevídanou minelou) je podepsanej vyloženě on. Ono to jeho opomíjení nebylo náhodný, úvod sezony nehrál a hra obrany byla skvělá, Jarolím ho nyní bohužel neopomíjí a taky ta obranná hra podle toho vypadá...

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          stromovous (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 21:59 |  
          0 0

          právě proto, že jsem na tech zápasech byl o tom mluvim. a taky řikám, že uskákal Doška, což je většinou ukol prave stoperů

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 22:13 |  
            0 0

            Tak znova - uskákání Doška a jeho hru na pozici STOPERA tu nikdo nezpochybňuje (přestože ho uskákal spíš Marek Suchý že), tady se mluvilo o tom, že je vyloženě zoufalej na LEVYM BEKU (tzn. zápasy v druhé části podzimu - vrchol doma proti Seville a liga proti MB a Kladnu). Už nevím, jak Ti to říct jasněji.

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          stromovous (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 22:11 |  
          0 0

          a to, že místo diskuse věcné tady z toho je nakonec nadávání našemu hráči, jenž je dobrej a hlavně zpochybňování toho, kdo chodí na jakej zápas... to je fakt na pováženou, ale už obvyklé. pokud mi nekdo neveri ze sem byl na derby (proč proboha?) tak rád zašlu mé důkazní foto, ktere sem poridil

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 22:14 |  
            0 0

            No jo,ale když dávaš za příklad jeho kvality na levym beku derby tak se potom nediv

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              stromovous (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 22:23 |  
              0 0

              není pravda, nikdy sem neřek že hrál na levym beku výborně derby (což mimochodem jedno zahrál, nejlepší hráč na place, před tim než se nechal vyloučit, pamětníci vedi o kterym derby je řeč). ale to že je to dlouho opomíjenej levej bek+to že zahrál výborně třeba derby, což je o to lepší, že ot nebylo na jeho pozici. takže něpřekrucovat prosím

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                (host)     před 16 lety 01.01.2008 22:32 |  
                0 0

                Tak v tom derby rozhodne nejlepší hráč nebyl. Hubáček prostě není žádná opora.

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              stromovous (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 22:23 |  
              0 0

              není pravda, nikdy sem neřek že hrál na levym beku výborně derby (což mimochodem jedno zahrál, nejlepší hráč na place, před tim než se nechal vyloučit, pamětníci vedi o kterym derby je řeč). ale to že je to dlouho opomíjenej levej bek+to že zahrál výborně třeba derby, což je o to lepší, že ot nebylo na jeho pozici. takže něpřekrucovat prosím

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                (host)     před 16 lety 01.01.2008 22:46 |  
                0 0

                Problém je v tom, že jsme kritizovali Hubáčkovu hru na levým beku (rozhodně ho nikdo neurážel), zatímco tys tady bez jedinýho argumentu začal vykládata, jakej je to borec a že to musí vidět každej, kdo chodí na zápasy. Já na ty zápasy chodím, jezdím i ven a dovolím si tvrdit, že kdykoliv letos nastoupil na levym beku, tak byl jeden z nejhorších na place (příklady jsem uváděl už výše - jak co se týče hry dopředu, tak i dozadu, už nemá cenu ty zápasy zmiňovat, přečti si to potřetí a pochopíš). Řeč je stále o pozici levýho beka! O jeho hře na stoperu nepadlo ani slovo - tam ho nikdo nekritizuje.

                Dlouhodobě opomíjenej levej bek rozhodně není, do příchodu Dřížďala hrál neustále v základu, tak jakýpak opomíjení? Zkraje sezony hrál Dřížďal, pak začal hrát Hub a z levý strany je průchoďák. Prosím Tě podívej se na ten zápas se Sevillou ještě jednou - jeden centr za druhým přes naší levou stranu, první gól opět z prostoru levýho beka, třetí gól po našem rohu, kdy je Hub na pozici posledního a má balón - je z toho brejk a gól... (to by až tak nevadilo, stejně už to nic neřešilo, ale těch útoků a centrů, který přes něj jdou, je prostě příliš).

                • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                  stromovous (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 22:58 |  
                  0 0

                  opomíjený fanoušky, fanouškovskou obcí a jejich pozitivními komentáři. To že KJ ho neopomíjí je fajn, ten ví co dělá. PS: Ferry je samozrejme lepší, ikdyž je to pravej bek, hrající na levo pouze z nouze, to když se Hub zranil. snad poprvý co tu je.

  17. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:27 |  
    0 0

    Osobně se mi to nelíbí. Marcelovi přeju, aby se mu tam dařílo, vím, že je to obrovský Slavista a dříč.
    Podle mě je to jasnej vexl za talentovaného, leč dost přeceňovaného a věčně marodného Blaźka...Ale OK, chápu, že nemůže me mít v týmu 50 hráčů. co mě, ale znepokojuje, je to, jestli je na Váchu, jak se tady uvádí v příspévcích, opce. Jestli to tak je, tak toho budeme moc litovat, ten kluk má větší budoucnost než celej Blažek.Ale pořád tomu nevěŕim..LordEdmund

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:36 |  
      0 0

      Ten kluk si to hlavně nejdřív musí srovnat v hlavě. A jeho "okolí" totéž, hlavou sice má už na Real Madrid, ale nohama je to tak na slávistickou lavičku. Mnohem větší průser bude, jestli s opcí odejde Dočkal - ten má na Slavii už teď (navíc když máme napravo problémy), v hlavě to má srovnaný, jako málokdo z jeho vrstevníků.

      Blažek není přeceňován - stačí se podívat na jeho produktivitu. Je to mnohem větší talent než Fenin a další. Jeho zranění může být problém, ale pro klub jako Slavie by snad neměl být problém nějakou vážnou věc na základě prohlídky a informací od Pasky zjistit?

  18. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:30 |  
    0 0

    K čemu je nám Gecov, když v nejbližší době vybuchne přestupová bomba: Honza Rajnoch jde do Slavie!

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:50 |  
      0 0

      Kecáš..kde si to slyšel?

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 19:57 |  
        0 0

        To víš, že kecá, vždyť on o Rajnochovi mele už tři roky :D :D :D je to jenom jeho zbožné přání (rád se mu tady velkým tučným písmem omluvím pokud Rajnoch do Slavie přijde :D )

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:01 |  
        0 0

        Gratuluji Ludvíku Karlovi, narozdíl od vedení Slavie je to dobrý obchodník. Pudil 30, Blažek 30. Gecov 4, Dočkal 4, Vácha 3.

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:06 |  
          0 0

          Příště ty částky napiš trochu víc reálný, aby ti to vůbec někdo byl schopen věřit :)

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:08 |  
          0 0

          Pudil - reprezentant, levonohej hráč, ti jsou dražší. Blažek - jeden z největších talentů mezi útočníky, větší než je třeba Necid s Kozákem dohromady, řekl bych... Naproti tomu Gecov - univerzální hráč, těch je spoustu. + kde jsi sebral čtyři miliony? :) Dočkal - do Liberce nejde. Vácha - jde na hostování... Luke

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:32 |  
            0 0

            Tak předně muísm říct, že mě odchod Marcela mrzí, jasně, je to typ unierzálního hráče, ale právě takoví jsou moc platní pro tým, kterej chce hrát evropský poháry, což představuje spoustu zápasů a častý lepení sestavy. Navíc je to odchovanec, evidentně slávista jak poleno, takže škoda. Samozřejmě je otázka, jestli má na slavii výkonostně nebo jestli spíš Jarolímovi nesedí, to nemůžu uplně posoudit, tolikrát jsem ho hrát neviděl. Doufám tedy, že do zálohy slavie počítá s jinými kluky, tj. s Dočkalem a Váchou, který by nejpozdějc v lete meli zakotvit, pokud je to tak, že tihle dva budou mít přednost a třeba i kvuli jejich zařazení už by na Gecova místo nezbylo, pak jeho odchod jistou logiku ma. Jo a Lukáši, tedy Dočkal, ten do Liberce nejde, v tom je jasno?

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:36 |  
              0 0

              pardon, koukam ze nejsem prihlasenej, martyni

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:49 |  
              0 0

              Jasno... Jasno není nikdy nic dokud se nepodepíše, všechno se může změnit. Dneska to klidně může vypadat že zůstane ve Slavii, v pátek to může vypadat že půjde do Liberce na hostování a nakonec třeba přestoupí do Teplic, protože jsou v balíku a daj na něj na stůl takovou částku, která se neodmítá. Ve fotbale je všechno možné...:) Asi tak.:) Luke

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:51 |  
                0 0

                Ale tím nechci strašit, jen říkám že není nic nikdy jasné pokud to není černé na bílém... V létě bylo nad slunce jasný že Holeňák přijde do Slavie, plácli si na to s panem DOležalem - a jak to dopadlo? Holeňák podepsal v Liberci... Některý věci neodhadneš. Můj osobní názor ale je, že Bořek by šanci dostat měl...

                • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 21:07 |  
                  0 0

                  Ja to chapu, byl to příklad...:-)) No je to fakt, že přestupy jsou nevyzpytatelný a všichni počítají s několika variantami, takže to byla špatná otázka, spíš jsem se chtel zeptat, z čeho tak usuzuješ, když Marcel v článku tvrdí, že si s Dočkalem zahrajou.. I já bych mu dal šanci, ofenzivnich zalozníci s dobrou střelou jsou nedostatkový zboží, třeba i proto že Volešák a Kalivoda jsou mírně za očekáváním, Janda s Dušanem zraněni, Bořek je ten, kterej by tuhle roli ve slavii mohl plnit, každopádně s Volešákem a Kalivodou se určitě může poprat o místo

                  • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                    (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:10 |  
                    0 0

                    Je to moje tajné přání spíše asi no.. :) Luke

                  • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 21:14 |  
                    0 0

                    Vlastně by se dalo říct, že záložník napravo nebo uprostřed byl možná nejslabším článkem naší sestavy, zvlášt když Šmíca je na tom se zdravím tak jak je, forma Kalivody je nestálá a navíc je taky furt zraněnej a Volešák není v takové formě, jakou by záložník jeho typu měl mít, jestli chce hrát za slavii - i když si myslim, že ještě může jít nahoru, to místo pro Bořka tu určitě je

                    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                      (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:47 |  
                      0 0

                      Volešák nemůže hrát krajního záložníka na to je moc pomalej.

        • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

          Richi (admin)     před 16 lety 01.01.2008 20:25 |  
          0 0

          Dalsi hovadina, castky jsou naprosto zvraceny.

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:33 |  
            0 0

            Částky každopádně, ale neví se už něco bližšího o případný opce v případě Dočkala (když i v článku je naznačen jeho odchod)? Díky.

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              Richi (admin)     před 16 lety 01.01.2008 20:37 |  
              0 0

              No jelikoz jeste neodesel, tak ani neni logicky znamo, jak to presne bude ze.

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                (host)     před 16 lety 01.01.2008 20:44 |  
                0 0

                Tak jestliže už i Gecov mluví o jeho odchodu, tak jsem si říkal, zda už není něco dohodnuto i v případě Dočkala. To, že až skutečně odejde, tak taky bude známo, za jakých podmínek, je opravdu logické :) Ale jinak díky.

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.01.2008 20:41 |  
            0 0

            Jo, nekdo si tu z nas zkousi vystrelit, 30 mega za Blazka s pulrocni smlouvou, hm...

          • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

            (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:23 |  
            0 0

            Na to odpovim citaci: Ja tady do toho sel a nevedel jsem castku nevedel jsem nic.
            Na castkach nezalezi, dulezite je, jestli Slavia oslabi nebo posili a to jak aktualne, tak do budoucna. Jak sportovne tak financne.

            • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

              bongor     před 16 lety 01.01.2008 21:50 |  
              0 0

              Hoši,my se tady dohadujem o maličkostech a přitom už soudruh Košťál připravuje vyřazení Slavie z ligy,protože by mohla ovlivňovat výsledky,když nemá majitele,kterého by ten dotyčný soudruh odsouhlasil.Právě jsem si to přečet v Aktuálně.Viděli jste větší svi**?

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                Richi (admin)     před 16 lety 01.01.2008 21:51 |  
                0 0

                Ale klid, na svazu znaji majitele, to jen Kostal je debil.

                • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                  mart     před 16 lety 02.01.2008 09:52 |  
                  0 0

                  v souvislosti s panem Kostalem. Doneslo se mi az sem, ze se pripravuje akce - "Svine na otevreni stadionu nesmi". Podle mych zvedu je to organizovane fanklubem, a je to takove neadressne.... Proste univerzalni zakaz vstupu svini na otevreni stadionu Slavie v Edenu....,
                  akorat je tam prej u toho transparentu Kostalova fotka(:D). .....to se ovsem na druhou stranu da vysvetlit i takovou malou zastitou od svazu (ten zakaz vstupu pro svine, by svaz jiste podporil), a to ze se pan Kostal na stadion nedostane, muze byt (teda aspon podle me) zcela nahodny. mart

              • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

                (host)     před 16 lety 01.01.2008 21:57 |  
                0 0

                Koštal blafuje... :) S tím se mu mužou akorát vysmát. Licenční komise ví, komu SLavie patří... Koštal bud nemuže překousnout fakt, že to on neví a chce se to dovědět za každou cenu nebo prostě to třeba sice ví (nebo neví), ale Slavii chce vyloučit a už demagogicky opomíná fakt, že LK to ví komu patříme.. :)

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 22:03 |  
      0 0

      Nekecám, uvidíš... Je to hotovka, ale zatím přísně pod pokličkou.

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 01.01.2008 22:06 |  
        0 0

        Honza Rajnoch je hotovka, ale zůstává to pod pokličkou přísně tajné. Uvidíte, že mám pravdu. Mirda

  19. Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

    (host)     před 16 lety 01.01.2008 22:09 |  
    0 0

    Řekl bych, že tyto přesuny hráčů do Liberce znamenají definitivní končí projektu "odchovanci" se kterým přišli Beránek s Říčkou.Bohužel.

    • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

      (host)     před 16 lety 01.01.2008 23:13 |  
      0 0

      Palat: jo, projekt odchovanci se mi taky líbil, ale neměl žádné výsledky, bohužel. Od doby, co přišel Doležal se Slavia zvedá a především v této sezoně, kdy dostal konečně KJ peníze na přestupy.........řekněme si to narovinu, bez Vaniaka, Tavarese, Brabce a Vlčka bychom Ligu Mistrů nikdy nevybojovali, bylo to stěžejní hráči, tohle asi bude filozofie pánů Jarolíma a Doležala, a já myslím, že správná

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 02.01.2008 00:30 |  
        0 0

        Úplně přehlížíš Jandu, Švece a Suchého. Bez těch by LM nikdy nebyla. Jenže evidentně hráči koupení jsou pro leckoho lepší než vlastní hráči. A co Kalivoda, nerozhodla jeho pentle v Amsterdamu. Že to nejsou výsledky může říct jen totální blb.

      • Re: Marcel Gecov přestupuje do Liberce

        (host)     před 16 lety 02.01.2008 14:43 |  
        0 0

        Souhlasim: bez SUCHÝHO, Švece, Kalivody by to určitě nešlo...