Fortuna liga

Boj o udržení první příčky proti Mostu

Ve třetím jarním kole zavítá na Strahov FK Siad Most. Devatenácté kolo tedy svede dohromady vedoucí a poslední tým ligové tabulky. O favoritu duelu je tedy předem jasno. Vedení Slavie připravilo pro fanoušky na stadionu několik speciálních akcí, které mají pomoci zvednout návštěvnost zápasu. Ted se odehraje v neděli od 17:00, v programu ho nemá žádná televize.

Slavia v osmnáctém ligovém kole zaváhala, podlehla Brnu na jeho hřišti 1:2. Představení to nebylo povedené, Gebre Selassie byl střídán už v průběhu prvního poločasu. Brněnští mladíci Slavii přehráli, Slavia tedy zaslouženě ztratila pětibodový náskok na Spartu. Odstup od městského rivala se ztenčil na dva body.

"Po utkání v Brně máme co napravovat, takže tři body jsou pro nás povinností. Potřebujeme odehrát dobrý zápas s dobrým výsledkem. Žádnou jinou soutěž už nehrajeme, máme před sebou pouze ligu, takže naše veškerá pozornost už musí být směřována jen na ni,"
řekl k utkání v Brně Karel Jarolím. Pro Severočechy to bude další z řady důležitých duelů, ostatně když jste na posledním místě tabulky, tak je takový každý. Soubor trenéra Žáka ztrácí na nesestupové pozice tři body. V minulém kole vyválčil pouze smolný bod v utkání s Olomoucí, trefil se slávista Studík, který v Mostě hostuje. Utkání bude specifické pro Goce Toleského nebo Martina Vaniaka, kteří v Mostě dříve působili.

"Most je nevyzpytatelné mužstvo, určitě nesmíme soupeře podcenit. Musíme hrát od začátku aktivně. Most asi zvolí podobnou taktiku, s jakou sem přijely České Budějovice, tedy budou se snažit zahustit prostor a spoléhat na brejkové situace," vzhlíží k utkání kouč Karel Jarolím. "Narodil se nám tam syn Boris, mám na to ty nejhezčí vzpomínky. Dařilo se mi i fotbalově, i když SIAD určitě mohl dosáhnout lepších výsledků," vyjádřil se pro oficiální web Goce Toleski.

Slavia bude fandit Slavii. Takový slogan si připravilo vedení pro speciální akci, jejímž cílem bude zvednout ubohé návštěvy na Strahově. Do ochozů stadionu budou nahnáni slávisté všech věkových kategorií, byl jim upraven tréninkový proces. Návštěva by se měla zvednout o pět set diváků.

O přestávce duelu budou vylosování štastlivci, kteří si za doprovodu hráčů prohlédnou nový stadion v Edenu. Dalších deset vylosovaných získá plyšové medvědy různých velikostí. U všech vchodů budou připraveny dotazníky a hnědé schránky, do kterých vyplněné dotazníky vložíte.

Trenér Jarolím se bude muset obejít bez několika hráčů. Těmi jsou Švento, Janda, Šmicer a Šenkeřík. Chybět bude i Hubáček, zranil se na palci u nohy.

Pravděpodobná sestava podle autora článku: Vorel - Krajčík, Brabec, Latka, Dřížďal - Jarolím, Abraham, Černý, Pudil - Střihavka, Toleski.

Přijďte povzbudit Slavii, hraje se o titul, který sešívaným utíká už řadu let. Utkání je netelevizní, hraje vedoucí tým tabulky, losuje se o ceny. Lákadel je hodně.

Komentáře (52)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

    (host)     před 16 lety 01.03.2008 14:36 |  
    0 0

    Dobrý den všem! Vrátil jsem se ze služební cesty z Německa (snad mi tu nebude nikdo spílat do nácků) a přátelům jsem tam vysvětloval mj. situaci v č.fotbale, hlavně mizivé návštěvy. Když jsem řekl Herr Schwarz, der Dicke - nechápali, až když zazněla vysvětlivka, že se jedná o tlouštíka pana Černého, který si usurpoval právo vlády nad fotbalem v TV. Že mi huba neupadla, když jsem skandovával invektivy vůči Nově... Když jsem jim říkal, že z Londýna jsme honili info po netu a z rádia (u posledního manšaftu Česka v Evropě) , ale že se Slavia snad každé kolo vyskytuje v programu ligy. Warum? ("proč"). To by mělo být přece ctí! No jo, ale ne v neděli ve 20:15 či v pondělí v 17:15. Was? Warum? No, nedokázal jsem vysvětlit. A to jsem netušil, že po příjezdu (bez zpoždění!!! - pro němcobijce uvádím, že ČD nahnaly asi 10-minutové nesmyslně vzniklé zpoždění od DB) mnichovského rychlíku sednu k SN a co nevidím v programu TV - přeslaviováno! Kromě Mostu furt v bedně! Soudruh Černý (black, Fekete, Schwarz, Crni, Čórnyj, Noir, Čierny) určitě zapomíná, že většina pravých fandů študuje, je v učení nebo na chléb vezdejší si prací vydělává. A to i v pondělí (modré pondělí mívali za sociálizmusu a mírusu snad akorát stavaři...). Takže pokud nechcete připravit své blízké o společnou dovolenou nebo sebe o obživu, musíte zůstat am Arsch sitzen (krásný je citát z Hrabala, když zachránění Němci v Ostře sledovaných vlacích přijeli do Kostomlat a v očích hrůzu z mnou již kritizovaného bombardování Drážďan. Sie sollten am Arsch zu Hause sitzen bleiben - Měli jste zůstat doma na prdeli (a nehnat Evropu do války, říká, myslím, výpravčí Hubička. A na tom zadku sedí i slávisté. A řada z nich právem. Viz výše.... Omlouvám se za malý a asi neumělý literární výtvor, ale napadá mne jediné: Napsat soudruhu Černému stížnost fanoušků basketu (volejbalu, kuželek, gorodek, honu na lišku atd...) jak dlouho ještě budou trpět nadvládu fotbalu, když by raději sledovali svůj sport v TV, když je tam furt "ňáká Slavia". Jedna vlaštovka přece jaro neudělala, i když se miláček lidu p.Černý snažil. Ten basket jsme si přece vychutnali, i když nějací slávisti prý zuřili, že nějaký Tottenham nejen nedávají, ale asi jim došel film či co, ani nepřipravili šoty... Hanba Vám!!! Jako loajální obyvatel platím koncesi. Ale až já se naštvu!!! Ale nebylo by lepší udělat 3.pražskou defenestraci a p.Černého vyhodit z okna? TV by určitě neutrpěla.. Těm, kteří jste jen na fakta a fakta, se omlouvám. Přijel jsem v dobré náladě, ale ten Vepřík Kladenský se pokusil mi ji zkazit. Ale zítra je Most a i když mi to jako Severočechovi nebude milé, musíme jej potupit.... Aspoň 1:0 z poslední desetimintovky.. Nééééé, to bude lepší, uvidíme! Dobi

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      (host)     před 16 lety 01.03.2008 15:21 |  
      0 0

      Napišme všichni české televizi, že se nám vysílací časy nelíbí - slušně! Když se jim tam přivalí tolik negativních dopisů na vysílací časy - tak na to přece musí reagovat!! Jinak Cerný je dutohlavec

      • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

        (host)     před 16 lety 01.03.2008 15:49 |  
        0 0

        Tak jsem přispěl se svojí troškou a poslal také email do ČT. Snad nás nezůstane pouze pár. Taxi

        • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

          (host)     před 16 lety 01.03.2008 16:02 |  
          0 0

          ste nermální? co to plácáte o špatných časech TV zápasů? přestože se mi taky nelíbí, tak to hlavní je, že KLUBY S TĚŠMITO ČASY SOUHLASILY VŠECHNY, BEZ VÝJIMKY!!!!! černý za to nemůže, prostě si vybral nejlepší časy co chtěl on a dal je zda se schválí a oni kluby je schválily!! brečíte na špatnym hrobě!! přestante všichni idioti hlavně fňukat!! ted se to stejně nevyřeší-až se zase budou prodávat tv práva-to je za pár let!! takže nazdar

          • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

            (host)     před 16 lety 01.03.2008 16:34 |  
            0 0

            *nejsou normální:)

            • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

              (host)     před 16 lety 01.03.2008 17:54 |  
              0 0

              Proč tady někoho urážíte? To že s časama kluby souhlasili vím, ale pochybuju, že by tak jakýkoli klub udělal, kdyby dopředu věděl, že bude v tyto nevýhodné časy tak často jako Slavia. Spočítejte si kolikrát jsme byly za tuto sezónu v televizi! My prostě vidíme v ČT část problému a snažíme se nějakým způsobem bojovat. Může to být souboj s větrnými mlýny, ale aspoň se snažíme. Co děláte vy... čemu pomůžete nadáváním? Taxi

        • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

          (host)     před 16 lety 01.03.2008 16:33 |  
          0 0

          OK. V tom případě nejsou nenormální kluby, podle mě jsou proti sobě! A fakt se mi nezdá, že Slavia souhlasila s vysílacím časem v neděli od 20:15...to by byla taky proti sobě - určirě ji muselo byt jasný, že návštěvy v takový čas budou velice nízké...v tom případě Slavia nechce fanoušky na stadionu, ale u televize - já si normální připadám

          • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

            slaviator     před 16 lety 01.03.2008 16:58 |  
            0 0

            Ono je to možná tak... že by jinak chodily na stadion 4 tisíce fanoušků... Maximálně 5. Takhle budem často v TV a sponzoři nám daj víc hned na začátku, pže budou více vidět... Protože panely zaberou kamery někdy celkem detailně, ty zadky taky... Mno... Možná to bere Slavie takhle...

          • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

            (host)     před 16 lety 01.03.2008 17:55 |  
            0 0

            Mě daleko víc vadí čas pondělí 17:15. To se stadion nedostanu, můžu až tak v 19. Neděle mi nevadí, ale je blbá pro mimopražské bez auta. Ale pondělí od 17:15 je pro Prahu katastrofa, při derby je ucpaná celá Praha.
            Nejlepší časy by podle mne byly sobota 18 neděle 14 nebo 16 hodin, když už ve všední den, tak v pátek ve 20.

            Derby by se mělo jako zlatý hřeb sezóny, jímž je každý rok, bez ohledu na postavení S v tabulce, hrát v nějaký exklusivní čas jako v sobotu od 20. I Nova dávala derby v jiném čase než ve 14:25, například to naše super vítezné derby bylo tusím v neděli od 17:25.
            Celkem mne štve, že nemohu na zápasy v pondělí jít ačkoli mám permanentní vstupenku. Někde na ní holt vydělat musim a pokud k tomu chci pracovat ve firmě v Praze, kde můžu nějak rozvíjet svou kariéru, tak holt v 16 hodin skončit nemohu. Podobně jako lidé všude po světě. Jenže ČT a debilní funkcionáři jsou asi českou specialitou. Nikde ve světě ligová utkání nezačínají ve všední den dříve než v 19 hodin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

              (host)     před 16 lety 01.03.2008 23:00 |  
              0 0

              pondělky jsou světová rarita. Sobotní zápasy jsou blbost v praze. začne být hezky a polovina luftáku je pryč, historicky a vzdycinky nej byla nedele 15, nebo 17:00h (to je si myslim ten spravný čas). amon

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      slaviator     před 16 lety 01.03.2008 16:08 |  
      0 0

      Zdravím, pěkný příspěvek... Ale problém není asi až tak v Černém, jako ve všech klubech... Pokud kluby řeknou po sezoně Chceme změnu vysílacího času, tak se ten čas změní... Fanoušci s tím nenadělaj vůbec nic...

      • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

        (host)     před 16 lety 01.03.2008 22:58 |  
        0 0

        nesmysl. smlouvy jsou už dávno daný, rozhoduje čmfs, ne kluby

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      (host)     před 16 lety 01.03.2008 22:56 |  
      0 0

      tak tohle mi napsal míra bosák, někdy vloni, když jsem se rozčiloval, že díky pondělním přenosům, nestíhám ligové šlágry a jestli se někdy dočkám-
      Zdravím,
      v pondělí máme dvě volby. Buď vysílat na ČT 2 a to znamená od 17.15, protože jiný vysílací čas nám programové oddělení neumožní, anebo jít s přenosem na ČT 4 a vysílat ho kdykoli večer. Proto, aby byl jeden zápas kola přístupný všem, i těm, co nechytají "čtyřku", jsme zvolili první variantu. Až bude šířen jen digitální signál, bude vše daleko jednodušší. Pokud jde o zbytek Evropy, jsou vysílací časy rozprostřeny od pátku 20:00 až k pondělku do 21:00. Ale hlavně, v žádné vyspělejší evropské zemi nenajdete ligovou soutěž na veřejně šířeném kanálu. Vždy jde o placený kanál - Sky Sport, Sky Sport Italia, Canal Plus, Premiere....
      Mějte se fajn
      jaromír Bosák
      Hlavně v novém edenu mě to bude mrzet, jestli přijdu o polovičku zápasů, tak si permicu můžu .....(amon)

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      (host)     před 16 lety 02.03.2008 09:33 |  
      0 0

      Vidíš a pro mě je to takhle dobře. Na Strahov mám permici a na zápasy dojíždím autem 45 km. Neděle v noci je lepší než k večeru, protože už není takovej provoz a do půl dvanáctý jsem doma. Pondělní zápas je vopruz, ale naštěstí mám tu možnost ve tři vyjet a většinou to stíhám i v bordelu. To se už musí fakt něco stát abych chyběl. Potom, když si to pouštím ze záznamu, tak jsme tam s klukama skoro vždycky. Díky Otto!
      Totenham jsem viděl v herně U Nováků, byl tam i Dušan Švento a vyhrál jsem 600 na vítězství Slávie v druhé půli. Úžasnej zážitek.
      Televizi se nediv. Slávie hraje pěknej fotbal a na Strahov to mají blízko. A pokud dávaj i venkovní zápasy, tak to nemá chybu.
      Laurus

  2. Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

    (host)     před 16 lety 01.03.2008 14:38 |  
    0 0

    No nase mladez je cela nakrivo z toho, ze bude moct shlednout tento zapas. Nechtelo by to taky nahnat hrace acka zejtra na becko, hraje o 3. misto na Vysehrade?

  3. Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

    (host)     před 16 lety 01.03.2008 14:54 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že Most neumí betonovat a má velká okna v defenzivě, hrál bych v rozestavení 3-4-3.Sestava:Vorel, Dříždal,Brabec, Latka, Krajčík, Suchý, Černý, Pudil, Ivana, Toesli, Blažek. Aktivní kombinační hrou po krajích rozhodnout zápas v prvním poločase. Do druhé půle místo Blažka, který nemá kondici na celý zápas, postavit Střihavku. Dávám přednost Blažkovi před Střihavkou, protože naši stopeři mají tendenci místo hry přes krajní obránce nakopávat dlouhé míče na Střihavku, to není naše hra. Pozor si musíme dát na rychlého Rilkeho a na obranné standardní situace, Most má při nich dobré hlavičkáře. Doufám, že počasí nepřekazí zápas, zvláště silný vítr. Očekávám kvalitní kombinační fotbal s rychlým přechodem do útoku a jednoznačné vítězství.

  4. Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

    holvi     před 16 lety 01.03.2008 21:16 |  
    0 0

    Dost mě srra.. "mrzelo",že jsem Slávku neviděl v poháru,ale proti vysílacím časům v ČT ,toho moc nezmůžeme.Osobně jsem rád,že když se nedostanu na stadion,tak mám šanci ,vidět Slávii v TV. Každopádně na Most určitě JDU!!! A doufám,že nás bude tentokrát nejvíc z kola.Dík,ahoj SLAVIE DO TOHO !!!

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      (host)     před 16 lety 02.03.2008 15:17 |  
      0 0

      no kámo to můžeš jenom doufat

  5. Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

    (host)     před 16 lety 01.03.2008 23:11 |  
    0 0

    No hlavně by mě pánové zajímalo, jestli se vůbec zítra bude hrát fotbal, když je takováhle patálie s větrem.tipuji 2500 lidí. a popravdě, jestli bude takovýhle počasí i zítra, není se čemu divit...

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      holvi     před 16 lety 02.03.2008 07:09 |  
      0 0

      Vítr už by být neměl,takže se hrát bude.A myslím,že po té ostudě z minule s ČB ,by bylo super,přidat před Tvůj tip 1 (tj.12500).Ale to bych chtěl asi moc.Nebo ne.....?

      • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

        quelhar (admin)     před 16 lety 02.03.2008 09:39 |  
        0 0

        To bys chtel asi trikrat tolik, nez tam skutecne bude. Obavam se, ze pres 5000 se dneska nedostaneme :o(

      • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

        (host)     před 16 lety 02.03.2008 09:39 |  
        0 0

        Tys asi upad... lidi, který si myslej, že se oproti ČB něco změní, jsou naivní. Možná přijde trochu víc Nepražáků, protože jim bude víc vyhovovat čas, ale to je tak všechno, žádný masový příval ,,náhle uvědomělých" fanoušků nebude. Nejvěrnější jádro + mimopražští, co minule nemohli a dneska můžou + hráči slávistických týmů = 4000 lidí.

      • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

        slaviator     před 16 lety 02.03.2008 10:11 |  
        0 0

        3800 - 2500 co chodí vždy, cca 500 fotbalistů a 800 co minule nemohli... :-)

        • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

          (host)     před 16 lety 02.03.2008 10:59 |  
          0 0

          no my plánovali velkou rodinnou výpravu na fotbal, ale vzhledem k tomuhle počasí určitě nejdeme, tak příště na bohemku...

          • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

            (host)     před 16 lety 02.03.2008 12:11 |  
            0 0

            Tak to snad ani radši příště nejezděte, vandráci...

            • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

              (host)     před 16 lety 02.03.2008 12:49 |  
              0 0

              Prober se retarde, v několika krajích je vyhlášenej stav nouze a sednout si v tomhle počasí do auto s celou rodinou je trošku demence. Kdo může měl by zůstat doma. je to jenom fotbal a přijít kvůli němu o život je horší než jestli se nás tam zase sleze 2 a půl. Kmotr

              • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

                (host)     před 16 lety 02.03.2008 13:02 |  
                0 0

                Myslíš, že tam kde je teď vyhlášenej stav nouze a děje se buhvíco, má někdo čas psát si na netu o fotbale? Asi ne. To, co popisuješ, je snad jasný každýmu, ale když budu v takový situaci, tak mě fakt asi nenapadne přijít psát na SN o fotbale... Jestli někomu ulítla střecha, tak je asi logický, že nepojede na fotbal, ale kolik takovejch případů asi bude? Mě jde o to, že kvůli blbýmu dešti se na to určitě vykašle spousta lidí...

                • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

                  (host)     před 16 lety 02.03.2008 14:50 |  
                  0 0

                  Hale prostě si zbytečně nemáš otvírat držku a někomu nadávat do vandráku že nepřijede v orkánu na Strahov. Vůbec nevíš odkud je, to že mu jde internet neznamená že nepojede přes kraje kde je te´d stav nouze nebo kde se dá očelkávat že to přijde. Prostě nemel a jdi na fotbal. Já tam taky jedu ale nikomu to tady necpu a nikomu nic nevyčítám. Jestli si myslíš že dnešní zápas měl vyřešit problém ohledně návštěvnosti tak to bohužell holt nevyjde a neni se čemu divit. Postav se k tomu jako chlap, venku řádí orkán, takže nás tam bude zase jako vždycky. Ano je to smůla že zrovna v odbě kdy hrajem v "optimální" čas a většina lidí mobilizovala svoje síly a chtěla ukázat že Slavii fandí ale tak to prostě chodí. Příroda je proti nám, tak to vítězství musíme ukopat jako vždycky. Kmotr

              • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

                slaviator     před 16 lety 02.03.2008 13:02 |  
                0 0

                To jsi mě potěšil, už takhle se celkem bojím jak to bude vypadat na dálnici... A teď jsi mi nepřidal na náladě... Fakt dík... Tak pomalu jak pojedu jsem ještě v životě nejel, možná tak u závěreček v autoškole... :-D

              • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

                (host)     před 16 lety 02.03.2008 13:04 |  
                0 0

                "Kdo může, měl by zůstat doma"??? Tak to abych si ještě rozmyslel, jestli pojedu, doma zůstat můžu.

            • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

              (host)     před 16 lety 02.03.2008 13:27 |  
              0 0

              zajímalo by mě, komu říkáš vandrák. asi jsi prostě chytrej a když všude varujou, že by lidi měli radši zůstat doma a když dneska odpoledne se má zase vrátit ta veliká vichřice, opravdu nejlepší je podle tebe asi jít na strahov, neboli větrnou hůrku, co...

              • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

                (host)     před 16 lety 02.03.2008 13:41 |  
                0 0

                No hezký, tím že zmiňuješ Strahov jako "větrnou hůrku" a používáš to jako argument, proč tam v tomhle větru nejít, to je fakt síla... vám ten Bosák fakt snad vymyl mozky, kdyby nezačal každej přenos označovat Strahov za větrnou hůrku, tak o tom 99% lidí ani neví... takhle je to pro každýho nějaký hrůzostrašný místo, kde i v bezvětří fouká uragán... přitom je to uplnej nesmysl. Ale tobě se to holt hodí - dneska ohlásej vichřici, tak na tu VĚTRNOU hůrku radši nepůjdem... Tak jsem asi blbej a se mnou i pár dalších lidí, protože se dneska v tomhle větru na tu tvojí "větrnou hůrku" prostě chystáme - a to jen proto, že tam hraje Slavie.

                Mimochodem v létě bude vedro, takže čekej, že ohlásej, že lidi by měli hodně pít a nevycházet ven, takže to taky radši nechoď. Až bude zima, tak to taky nemá cenu - vždť můžeš nastydnout. A pozor - Eden je v ďolíku ve Vršovicích, kde je extrémní smog, takže až bude inverze, tak se tomu taky radši obloukem vyhýbej.

                • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

                  (host)     před 16 lety 02.03.2008 14:53 |  
                  0 0

                  Uklidni se. Venku je orkán, možná se ti v tý tvý pražský prdeli nezdá ale v jinech městech to taková sranda neni. U nás ve městě lítaj plechy od střech, v celý evropě už to zabilo několik lidí a není nic debilnějšího než naložit rodinu do auta jet se projet do Prahy. Tobě asi vymyl mozek vztekm že se nás na Starhově sejde opět málo. Ale jak už sem psal víš, postav se k tomu jako chlap a na Bohemku už to určitě vyjde.

                  P.S. uvidíme se na Starhově. Kmotr

                  • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

                    (host)     před 16 lety 02.03.2008 15:26 |  
                    0 0

                    Buď bez starosti. Jak už jsem psal VÝŠ já - orkán, střechy atd. jsou naprosto jasnej důvod, ale ten člověk tady argumentoval tím, že je venku vítr, tak přece ještě k tomu nepůjde na Strahov, když se tomu říká Větrná hůrka... to prostě není normální. Jinak neměj péči, k čemu se stavím či nestavím jako chlap, už jsem na Strahově zažil i nižší návštěvy... a ten svůj komplex z Prahy si taky řeš s někým jiným, mně do toho nic není ani ti s tím nepomůžu.

                    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

                      (host)     před 16 lety 02.03.2008 19:55 |  
                      0 0

                      No vidíš, nakonec jsem tu rodinu sbalil hodinu před zápasem a nakonec se všechno stihlo a viděl jsem to. Hra dobrá, šancí moc, a spokojenost...

      • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

        eomer (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2008 11:41 |  
        0 0

        No takjako maximum by mohlo sloužit provnání prvního zápasu s Kladnem. Stejný den a čas. Daleko lepší počasí a hlavně tahák v podobě návratu VŠ. Diváků jen 5200

  6. Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

    (host)     před 16 lety 02.03.2008 10:14 |  
    0 0

    Ve Zlíně se nechali slyšet, že ií kdyby prohráli další dvě kola, tak doma se Slavií maj tři body jistý. Celkem tomu i věřim, pokud opět nastoupí hráči ve hvězdné formě jako Abrahám, Jarolím, šutér Toleski...

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      (host)     před 16 lety 02.03.2008 10:45 |  
      0 0

      jeste neco zaruceneho a chytreho nam povez prosim. troubi

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      slaviator     před 16 lety 02.03.2008 12:09 |  
      0 0

      Ano a v Mostě se nechali slyšet, že to vypustí dneska, protože hned pětice lidí prošla Slavií - trenér Žák trénoval dorost a mám pocit, že i jeden nebo dva roky tu hrál... Gedeon, Pešír netřeba komentovat... Studík půjde do hry ve druhém poločase z lavičky a zaviní penaltu... a chytat bude Svoboda, odchovanec Slavie... Navíc Kabíčkovi to vadit nebude, protože jeho otec za Slavii chytal... A sám Kabíček jí fandí...

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      (host)     před 16 lety 02.03.2008 12:12 |  
      0 0

      Zapomněl jsi na "hvězdu" největší - rudé kopyto Střihavku

  7. Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2008 11:12 |  
    0 0

    sestava? Kutnik se snazi premyslet jako KJ:-)).. no ja doufam, ze KJ prece jen uzna, ze Abraham si zatim vymi vykony zaklad nezaslouzil.. co takhle: Vaniak (nebo Vorel, to je fuk) - Krajčík, Brabec, Latka, Dřížďal - Černý, Suchý, Volešák, Pudil - Střihavka, Toleski... nebo s překvapením - Vaniak - Suchý, Latka, Brabec - Krajčík, Volešák, Tavares, Černý, Pudil - Střihavka, Blažek

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      slaviator     před 16 lety 02.03.2008 12:05 |  
      0 0

      S tou překvapivou jen ejdna techniká: ve středu obrany by musel být Brába jako dirigent.. :) Jinak souhlas, akorát místo Tavarese Suchý nebo dokonce hra na tři útočníky... tzn: Vorel/Vaniak - Latka, Brabec, Suchý - Krajčík, Suchý, Černý, Pudil - Ivana, Střihavka, Toleski (Blažek prý nevydrží víc jak poločas)

      • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2008 12:39 |  
        0 0

        Mas tam Suchace 2x:-)) no ja bych se nezlobil, ale naklonovat ho nestihnem:-)) jinak taky pekna sestava, Ivana, proc ne..

        • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

          slaviator     před 16 lety 02.03.2008 12:44 |  
          0 0

          Jo,,, počkej... To je vlastně proto, protože ABraham bude hrát... Takže ne klon Sucháře, bohužel, ale Abraham... Aby měl KJ radost... Jinak Tavares...:)

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      (host)     před 16 lety 02.03.2008 12:13 |  
      0 0

      Abraham si to zaslouží více než Střihavka. Abraham hrál v Brně hrozně, ale aspoň se rozeběhnul. Střihavka si to v Brně v klidu odchodil...

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2008 12:22 |  
      0 0

      Nesnaží, ale ta sestava je PRAVDĚPODOBNÁ, kdyby bylo na mě, taky to postavim jinak

      • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2008 12:42 |  
        0 0

        Ja vim, ja to tak i myslel, ze se snazis uvazovat jako KJ a napsat co nejpravdepodobnejsi sestavu, ne podle sebe.. no uvidime, ale kdyby KJ znovu postavil Abrahama a nechal sedet Suchyho, bylo by to uz na hrane ztraty soudnosti

        • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2008 12:56 |  
          0 0

          No každej kouč má nějaký oblíbence, Abraham zatim nemá výkonost na základ...Občas mi ta sestava i vyjde, uvidíme co dneska :-)

  8. Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

    (host)     před 16 lety 02.03.2008 12:13 |  
    0 0

    Co je to za pitomou zbabělost? Po "přátelské dohodě" prý nenastoupí Studík. Proč? Jarolím ho nechtěl, místo něj nakupoval své "hvězdy" a teď se třese strachy, aby se neukázalo před slavisty, že Studík umí víc než ti jeho slavní Šourkové a Abrahámové? To má už skutečně tak naděláno v kalhotách?

    • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

      slaviator     před 16 lety 02.03.2008 12:20 |  
      0 0

      Ono by to dopadlo tak stejně... Webster odehrál proti Olomouci jeden z nejlepších zápasů, co v Mostě je... V Teplicích hrál na stoperu spolu s Johanou, kterej se teď do sestavy vrací... A tak stejně bylo víceméně jasné, že Studík asi spíše půjde na lávku. Takhle je to posichrované a nemá prý zakázán start, jen nebude v základu... Ale to by nebyl nejspíše stejně...

      • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

        (host)     před 16 lety 02.03.2008 12:33 |  
        0 0

        A co kdyby takhle v útoku nastoupil Standa Grossů?Hahaha.MarHud

        • Re: Boj o udržení první příčky proti Mostu

          (host)     před 16 lety 02.03.2008 16:34 |  
          0 0

          ty vole to je zas sestava proc tam sere abrahama....??? at tam da tavarese, mateje do zalohy a na pravyho beka frantu....a jarolima na lavku