Fortuna liga

Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

Dalším soupeřem v Gambrinus lize bude Slavii Tescoma Zlín. Nadcházející kolo rozhodne o výchozí pozici obou "S" před utkáním nejprestižnějším. Generálka před derby je na programu v pondělí od 17:15. Vám, kteří duel neuvidíte na vlastní oči, nabídne utkání Česká televize na svém čtvrtém kanále.

V týdnu uplynulém bylo na programu několik událostí. Personální obsazení vedení klubu se mění, do E-Side odchází provozní ředitel Jan Jakubec. Slavia má také nový nejmladší tým, budoucí hvězdy motivovali při náboru Vladimír Šmicer a Francouzi Tijani Belaid s Mickaelem Tavaresem. Těmto událostem předcházelo derby s Bohemians 1905. Atraktivní duel mezi vršovickými kluby rozhodl v samém , do tréninku s týmem by se mohl zapojit během dvou týdnů.

Zlín, soupeř tak trochu vložený mezi obě derby. V očích fanoušků je proto opomíjen, jedná se však o utkání velmi důležité, z mého pohledu jde dokonce o jedno z rozhodujících v bitvě o příčku nejvyšší. Slavia pokračuje svou "Morava Tour", právě kolo dvaadvacáté rozhodne o výchozích pozicích před derby. Nezbytným minimem ze hřiště Zlína je proto bod, Sparta s Jabloncem doma nezaváhala. "My tam potřebujeme vyhrát, abychom si před derby vytvořili stejnou pozici, kterou máme teď. To znamená mít v tabulce na druhou Spartu dvoubodový náskok," potvrzuje má slova Milan Ivana.

Moravané na jaře viděli formu pouze z rychlíku, možná ani to ne. Čtyři prohry a jediná výhra nad Plzní jsou toho důkazem. Minulé kolo podlehla Tescoma Teplicím.

"Zlín je nevyzpytatelné mužstvo, doufám, že se umoudří počasí a na zápas nebude mít žádný vliv. Je velmi pravděpodobné, že vepředu bude hrát Libor Žůrek, na kterého si musíme dát pozor. Je to typ hráče, který když má svůj den, tak je schopen rozhodnout utkání,"
říká o utkání Karel Jarolím. Na seznamu marodů nadále zůstává zmiňovaný Švento, společnost mu dělají Šmicer, Šenkeřík a Janda.

Pravděpodobná sestava podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Hubáček - Kalivoda, Tavares, Jarolím, Černý - Střihavka, Ivana

Nadále se můžete hlásit do zájezdu fanklubu, můžete také vyrazit podpořit svůj klub po vlastní ose. Pro ostatní je tu v pondělí v 17:15 kanál ČT4.

Komentáře (86)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    (host)     před 16 lety 23.03.2008 08:01 |  
    0 0

    Prvni:D ba ne at vyhrajem dpce !

  2. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    (host)     před 16 lety 23.03.2008 08:24 |  
    0 0

    Pokud by nebyl Jarolím šílenec, tak to postaví takto:
    Vaniak-Krajčík, Latka, Brabec, Dřížďal-Ivana, Tavares, Černý, Pudil-Blažek, Toleski. A na druhou půlku tam pošle Abrahama, který je zápas o zápasu lepší a bojuje jako lev, Suchého, přípaně Střihavku nebo Kaliče či Volešáka. Jeho preference Hubáčka a Jarolíma jsou o nebe volající nesmysl. Hubáček na to prostě nemá a mít nebude a Jarolím je pomalý a musí na sobě honě pracovat, aby tuto nevýhou nějak vykompenzoval. V současnosti na zákla v SKS nemá a v týmu jej drží jen jeho strýček.

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      (host)     před 16 lety 23.03.2008 08:54 |  
      0 0

      S tím se dá jenom souhlasit, bohužel opět bude hrát Jarolím i Hubáček. Franta nebude hrát, protože pak by nezbylo místo pro Marka Jarolíma. Už se mi protěžování tohoto příbuzného nelíbí.

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        (host)     před 16 lety 23.03.2008 09:47 |  
        0 0

        Se sestavou naprostý souhlas avšak bude úplně jiná.. Kmotr

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        (host)     před 16 lety 23.03.2008 09:48 |  
        0 0

        kecy

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        PetCC     před 16 lety 23.03.2008 12:41 |  
        0 0

        Bez Hubáčka si nedovedu sestavu představit.

        • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

          (host)     před 16 lety 23.03.2008 12:47 |  
          0 0

          Jestli tohle opravdu myslíš vážně (což snad ani nejde, pokud nejsi jeho příbuzný), tak v tom případě ti doporučuju podívat se například na zápasy proti Ajaxu.

          • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 13:20 |  
            0 0

            Co sem taháš pravěk? To bych ti mohl zrovnatak jmenovat Steau a derby. .

            • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

              (host)     před 16 lety 23.03.2008 13:41 |  
              0 0

              Jakej pravěk? Ten člověk vykládal o tom, jak si bez Hubáčka neumí představit sestavu. Tak jsem mu připomněl, že i bez něj to fungovalo úspěšně. Steauu a derby odkopal na stoperu, což je uplně něco jinýho. Všichni, kdo ho tady oprávněně kritizují, ho kritizují za dlouhodobě slabé výkony na krajním beku. Tak si to přeber, než na někoho začneš vyjíždět. Tak abychom nevytahovali takový pravěk - tak co mi povíš k ofenzivní části výkonu pana Hubáčka v zápase proti Bohemce? Tohle je podpora útoku od krajního beka v domácím zápase, kde potřebujeme útočit?

              • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 13:58 |  
                0 0

                Proti tomu ani popel, ale argumentovat špatnym výkonem před půl rokem? To je blbost.

                • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                  (host)     před 16 lety 23.03.2008 14:10 |  
                  0 0

                  To beru, ale zrovna tak je blbost to, že "bez Hubáčka si nelze představit sestavu". Já si jí bez něj naopak dokážu představit velmi živě a dokonce by se ta hra pak víc blížila úspěšnýmu podzimu, kdy se hrálo rychle, jednoduše, po zemi a do útočení se zapojovali i obránci.

                  • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                    slaviator     před 16 lety 23.03.2008 14:35 |  
                    0 0

                    To by ale Ferry nesměl sedět na tribuně proto, že se mu v sezoně nepoved jeden zápas... :(

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      (host)     před 16 lety 23.03.2008 12:36 |  
      0 0

      Naprostý souhlas se sestavou i s celým komentářem. Jsem rád, že výkony Hubáčka neunikly pozornosti dalších fanoušků.

      Bohužel to opět bude stát právě s Hubáčkem, Jarolímem a Střihavkou, a proto budeme hrát pomalý kostrbatý fotbal, který nás ve výsledku připraví o titul.

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        Gino     před 16 lety 24.03.2008 11:22 |  
        0 0

        Az nas to o ten titul pripravi, tak to vykladej. Do te doby ale pomlc s temahle kravina, ty tezkej hospodskej trenere. Tyhle ubreceny reci se mi vazne hnusej clanek od clanku vice. Mam taky pocit, ze si tu nejakej paranoik pripisuje komentare k vlastnim komentarum.

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      bongor     před 16 lety 23.03.2008 15:04 |  
      0 0

      Určitě by se dal na pravým halvu vyzkoušet i Pudil.Myslím,že to už někde hrál.Sestava:Vaniak-Krajčíklatka-Suchý-Dřížďal-Pudil-Tavares-
      Abraham-Černý-Ivana-Střihavka

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        (host)     před 16 lety 24.03.2008 11:34 |  
        0 0

        Na pravém halvu hrál Pudil v Brně a všichni viděli, jak to dopadlo, šly přes něho dva góly. Jestli tenkrát někdo vyhořel, tak to byl Pudil v obraně.

        • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

          slaviator     před 16 lety 24.03.2008 15:44 |  
          0 0

          Kurňa, tak hrál na pravém halvu nebo v obraně? Neodporuješ si trochu? :)

  3. FOtbal na ČT4 ne na ČT2

    (host)     před 16 lety 23.03.2008 09:09 |  
    0 0

    rád bych tě opravil ale tentokrát dávají fotbal na 4, protože na dvojce bude hokej a postup Slávie do finále

  4. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    (host)     před 16 lety 23.03.2008 10:01 |  
    0 0

    Nebude chytat Vorel? To se divim... Georg

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      slaviator     před 16 lety 23.03.2008 10:03 |  
      0 0

      Nene, bude chytat Kubásek... :-)))) Včera se dostal do herního vytížení.. :)))

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        (host)     před 16 lety 23.03.2008 14:24 |  
        0 0

        no od tebe sem odpoved zrovna nevyzadoval

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        bongor     před 16 lety 23.03.2008 15:07 |  
        0 0

        Kubásek je asi zraněnej.Píšou,že ho někdo prostřelil,tak asi leží na áru.

  5. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    slaviator     před 16 lety 23.03.2008 10:02 |  
    0 0

    Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Dřížďal - Ivana, Tavares, Černý, Pudil - Střihavka, Toleski. Proč? Dřížďal je rychlejší než Hubáček a potřebuje se před derby, ve kterém doufám bude hrát, dostat do herního zatížení. V útoku bych dal od začátku zápasu konečně šanci Gocemu, musí se dostat do střelecké pohody... A proti Zlínu by se mu to mělo povést. Na pravém kraji zálohy bych nedal ani pomalého Jarolíma, ale ani Kalivodu, který proti Bohemce hrál jakoby bez zájmu... Místo toho bych tam dal rychlíka Ivanu, stejně tak nalevo Pudila. KJ to ale poskládá jinak no...

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 10:25 |  
      0 0

      Já bych vrazil napravo Jardu Černýho. . trochu zmást soupeře. Kalič byl minule nevýraznej, Jarolím napravo taky nemá smysl a Ivanu tam nedá. S Ferrym souhlasim, ale zase má 3 žlutý:( Jenom se bojim, aby to nebyl druhej Žižkov, protože nevim jak u vás, ale tady sprchne, občas zasněží.."paráda".

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        slaviator     před 16 lety 23.03.2008 10:46 |  
        0 0

        Ferry zase na druhou stranu nefauluje třeba tak, jako Matej... U něj ty karty jak si je tak vybavuju padaj spíše z "nezkušenosti"... Ale s Kaličem a Jarolímem napravo souhlas - nedávat prostě... Ty bys tam dal Jardu, já Milana - Karel tam dá třebas Pudila... Nebo někoho jiného... :) U nás teda poletuje sníh už asi dva tři dny, hrůza... Ale jak je to na Moravě?:) Zjistím od kolegy, co je ze Zlína...

        • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 11:40 |  
          0 0

          Matej hraje zostra. . to jo, ale jednak nehraje žádný zákeřný prasárny a taky takovej brousek je potřeba. Nicméně má prej jednu. . což nechápu, když jen v Liberci dostal 2 žlutý, ne? Nevim že by dostal rovnou červenou, protože další zápas normálně hrál. Podle mě bordel. . Ale možná se krotil. . nicméně tušim , že v LM, potažmo Uefě jich pár sesbíral:-)

          • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

            slaviator     před 16 lety 23.03.2008 11:47 |  
            0 0

            Počítá se totiž jen jedna ŽK a pak už ČK... :) I když dostal vlastně jakoby dvě ŽK no.... Ale ta druhá karta by tak byla započítaná dvakrát, víš co:) Stejně Goce má 7 ŽK a 1 ČK, přitom ŽK dostal 8... :))) Jinak souhlasím, brousek je potřeba, já neříkám že ne... A Matej skutečně nefauluje prasácky, ale právě že v případě, že by měl tři žluté karty před derby on, tak by to riziko bylo hodně velký, že mu ji rozhodčí sekne... U Ferryho to tak myslím nehrozí..

            • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 12:36 |  
              0 0

              Tak to dík za osvětlení. . ale stejně je mi to na Mateje nějak málo:-) Tak ono je riziko, že mu sekne červenou. . nebo rovnou v derby. . a zrovnatak Laty. . Jak říká pan Jiří. . ten se s tim nesere:-) ) Ale pak je aspoň u mě za idiota, když on, chlap jak hora padne ve vápně jak podťatej. Tim mě vždycky tak neskutečně nas*** ! ! ! ! ! :((((

              • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                slaviator     před 16 lety 23.03.2008 13:09 |  
                0 0

                Holt se s tím nesere... :-)))) Ale furt lepší, když padne ve vápně jak podťatej, než kdyby sám prasil ve vápně na pencle... :)

                • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 13:17 |  
                  0 0

                  No já todle fakt nesnášim. .

                  • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                    slaviator     před 16 lety 23.03.2008 13:38 |  
                    0 0

                    filmování? Já taky ne... Teda... ne ve fotbale... Pokud chce někdo filmovat, ať jdo do ateliérů Barrandov...

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        slaviator     před 16 lety 23.03.2008 11:22 |  
        0 0

        Takže počasí ve Zlíně, dnes, kolem 11:00 :) Polojasno, bez sněhu a deště, klidné počasí... A prej, u vás je živelná pohroma?:) Tak snad to bude okej i zejtra...

  6. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    (host)     před 16 lety 23.03.2008 11:51 |  
    0 0

    Sestava na Zlín:Vaniak, Krajčík, Suchý, Brabec, Dřížďal, Ivana, Černý, Tavares, Pudil, Blažek, Střihavka. Proč Střihavku místo Toleskiho? Zlín má dobré standardky a my potřebujeme potřebujeme hráče typu Střihavky při obranných i útočných standardkách. Blažek svou rychlostí bude platit na pomalejší stopery, zvláště pokud bude měký terén. Podobně vynikal za Libercd na Bohemce na podobném terénu, jen spaloval šance. Ivana svou rychlostí bude na tomto terénu hodně platným hráčem. Proti Žůrkovi je třeba nasadit rychlejšího stopera než je Latka, proto Suchý. A kdyby byl terén opravdu hodně špatný, tak místo Tavarese Abraháma. Technický Tavares by na tomto terénu nebyl tak platný jako Abrahám. Ale Karel Jarolím to postaví zase postaru.

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      (host)     před 16 lety 23.03.2008 12:34 |  
      0 0

      Ten tvůj předpoklad se Střihavkou by platil, jen kdyby ty hlavy vyhrával. Bohužel on se svojí výškou většinu hlav prohraje... Goce jich vyhraje mnohem víc, přestože je o hlavu menší.

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      slaviator     před 16 lety 23.03.2008 13:11 |  
      0 0

      Místo Blažka Toleski... Jedinej ještě nebyl v základu (z útočníků)

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        (host)     před 16 lety 23.03.2008 13:15 |  
        0 0

        No to je důvod jako hrom...

        • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 13:19 |  
          0 0

          Ta tam dáme Blaženu. . to je důvod jako blesk. Ale já souhlasim. . Goce - Blažek X Goce- Ivana, beru:)

          • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

            (host)     před 16 lety 23.03.2008 13:36 |  
            0 0

            Jednoznačně Goce - Blažek. Kdykoliv přišli na hřiště, tak to hodně rozhýbali. Ivana na pravou zálohu, protože Šmicer už asi ukončil kariéru a bude nám jen přes noviny vykládat, jak nás chodí málo, a Kalivodu to zřejmě nebaví, ani když dostane šanci v základu.

        • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

          slaviator     před 16 lety 23.03.2008 13:37 |  
          0 0

          To není hlavní důvod... Hlavní důvod je, že je golovej a musí dostat pořádnou šanci, aby konečně ukázal co v něm je... Za posledních 15 min toho v žádném zápase nikdo moc neukáže, ani když se jmenuje Ronaldinho...

          • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

            (host)     před 16 lety 23.03.2008 13:43 |  
            0 0

            No to už je lepší, nicméně určitě by neměl hrát místo Blažka, který je z útočníků při zranění Šenkeříka nejlepší. Takový Střihavka dostává šanci skoro pořád a pořád dokazuje, že je k ničemu a jeho nasazení naší hře škodí.

            • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

              slaviator     před 16 lety 23.03.2008 14:01 |  
              0 0

              Tak tedy Ivana na kraji zálohy a v základu útok Goce-Bláža... Lepší? A na lávce Šenky připravenej naskočit do druhého poločasu (snad) a Střihavka...

            • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 14:01 |  
              0 0

              Třeba proti Bohemce byl dobrej. Ale brejkovej typ to fakt neni:-) Čili Kamile. . až příště, jo? A raděj až v druhý půli. . abysme nehráli to, co minule Sparta na Doška :(

              • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                slaviator     před 16 lety 23.03.2008 14:12 |  
                0 0

                Kamilovi je to jedno, vezme si na lávku mp3ku se svejma peckama a bude v klídku, v pohodě... Ale někdy by to potřebovali i fanoušci na tribuně, nebo minimálně... Výhledově, do Edenu... Mít na stadionu nejen služebnu Policie ČR, ale také zdravotnický personál s defiblirátorem... Protože jednou někoho už trefí šlak z těch domácích zápasů.. :(

                • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 14:14 |  
                  0 0

                  Nejen z domácích. Mně už na Žižkově braly mory a kolega vedle pálil jednu od druhý:-)

                  • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                    slaviator     před 16 lety 23.03.2008 14:36 |  
                    0 0

                    ... ještě že na tom Žižkově se bude moc kouřit i příští sezonu, co... :-)))

  7. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 11:58 |  
    0 0

    Rád bych viděl v základu Pudila, Toleskiho, či Dřížďala...snad se mi to snad aspoň u jednoho splní.
    Doufám, že vyhrajeme, protože derby bude hodně těžké... a zostávat za spartou o 4 body by byl asi konec našich nadějí na titul..

  8. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 15:07 |  
    0 0

    taky přidám jednu sestavu: Vorel - Suchý, Brabec, Hubáček - Krajčík, Tavares, Černý, Pudil - Ivana, Střihavka. Proč Vorel a Suchý - dostáváme goly, přitom potřebujeme nuly vzhledem k chybý produktivitě.. takže je třeba něco změnit, nejlepe před derby.. jo a pokud je Šenky uplně v pořádku, tak bych ho tam dal místo kohokoli z útoku.

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 15:08 |  
      0 0

      pardon vypadl mi tam Dřížďal na pravym beku

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      (host)     před 16 lety 23.03.2008 15:24 |  
      0 0

      Především potřeba změnit styl hry. Takže vypustit Hubáčka a Střihavku, ty tam uvádíš asi ze zvyku, ale výkonnost tam není.

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 15:33 |  
        0 0

        v posledni dobe jsem tu nekolikrat rikal svuj nazor na Hubacka, nevim jestli jsem to bylo v diskuzi s tebou nebo s jinym anonymem. podle me bude Hubacek ve Zline platny a pomuze nam vzadu udrzet nulu, kterou tolik potrebujeme. Strihavka - to je otazka, kdyby byl 100% Senkerik, tak ano, ostatni utocnici zatim neukazali buhvijakou kvalitu, takze je asi jedno, jestli Toleski, Strihavka, nevim jak je na tom Blazek..

        • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2008 22:39 |  
          0 0

          Hubajz sice dopředu nedělá zázraky, ale zvlášť pokud jsme pod tlakem, tak dozadu je to jistota. On si je dobře vědomej toho, že neni žádnej rychlik, tak se moc nevysouvá, ale pkud neni jó z formy, tak ze sebe žádnej větrák dělat nenechá. A jestli bude chumelit, tak jinak než s těma nákopama ani hrát nepude:( Takže může klidně nastoupit. . Taky je pravda, že Ferry má tři karty, ale já bych mu asi přednost dal. Ale je to z pozice člověka, kterej nezná zdravotní stav hráčů a neni každej den na tréninku.

  9. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    (host)     před 16 lety 23.03.2008 15:47 |  
    0 0

    Nemá Brabec 3 žlutý? Radši bych hráče s kartama nenasazoval, případně až podle průběhu zápasu (když dá Zlín nedejbože gól, tak bych tam nasázel to nejlepší, co máme. Jestli to bude 2:0 pro nás po 20min., můžeme unevený hráče šetřit). Napište mi někdo, kterým hráčům hrozí na derby stopka. Dík

    OaKe

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      (host)     před 16 lety 24.03.2008 00:29 |  
      0 0

      Tak už jsem si to zjistil. 3 žlutý - Dřížďal, Blažek, Brabec.
      Jinak pro všechny, kteří si přejí, aby dnes nenastoupil Hubáček - má 4 žlutý, takže fakt nenastoupí ;-)

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        (host)     před 16 lety 24.03.2008 09:20 |  
        0 0

        S Hubajdou jsi docela mimo. Za čtyři žlutý stál proti ČB. Žlutá hrozí ještě Toleskimu a Jarolímovi a doufám, že ten jí dostane, abysme v derby nehráli o deseti,

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.03.2008 11:03 |  
        0 0

        porad Hubacek, Hubacek... schytava to tady od tebe snad kazdej den.. pritom pokud ma slavie herni problemy, tak ty plynou predevsim z pomaly a malo pohyblivy zalohy, cekal bych ze tohle vetsinu slavistu trapi predevsim, protoze tam je tedka zakopenej pes, zaloha nehraje to co by mela, nevytvari dostatek sanci, neprehrava soupere, spatne spolupracuje, a to mame zalozniku pres 10. Pokud jde o obranu, tak tam urcity potize taky jsou, byt o dost mensi, nedari se sbirat nuly, ktery by tedka tolik pomahaly, ale chybuji jini - Pudil v Brne, Latka a Krajcik na Bohemce, v Ostrave stred obrany..

        • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

          (host)     před 16 lety 24.03.2008 14:32 |  
          0 0

          Já jsem sem psal poprvé něco o Hubáčkovi, asi si mě s někým pleteš. Jinak on dostal kartu proti Bohemce, ne? A na sport.cz jsou u něj napsaný 4 žlutý...

          • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

            (host)     před 16 lety 24.03.2008 14:32 |  
            0 0

            Zapoměl jsem se podepsat...... OaKe ;-)

            • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.03.2008 15:29 |  
              0 0

              tak sorry, myslel jsem ze to psal nekdo jinej... coz je jde tezko odhalit, kdyz chybi podpis..

  10. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    Gino     před 16 lety 24.03.2008 11:32 |  
    0 0

    Libi se mi, jak tu nekteri neustale a pohotove prosazuji Pudila do sestavy. Pritom jaky jste meli cerne bryle pres oci.. Pudil nehral a spekulovalo se o tom, ze kdyby hral pravidelne a byl z nej velmi platnej podzmini hrac, tak nam vyrazne naroste jeho cena a treba by byl problem pak uplatnit opci, kterou na nej mame. Navic kdyz tu sanci dostal, tak s ni nalozil silenym zpusobem - Brno- nu, takze ja pro Pudila rozhodne nebrecim. Vetsina z vas jsou tu jak prodejny devky. Menite nazory na hrace jak spinavy ponozky az se mi to hnusi. To bylo nejdriv s Pudilem, kteryho ted tak moc chcete, pak s Cernym, kteryho td tak moc milujete, pak s Abrahamem, kterymu ted pejete, ze je lepsi a lepsi... proste mi prijde, ze je na tyhle strance v mode psat sestavy a kecat vedeni klubu do prace, pricemz prave tady se ukazuje, ze o tom vite uplny houbeles.
    Je to tak... kdyz jsme druhy, nelibi se vam to... kdyz jsme prvni, nelibi se vam to.. kdyz hraje ten, nelibi se vam to... kdyz hraje onen, taky se vam to nelibi... vam se proste nic nelibi. Divim se pak, ze tomuhle tymu jeste fandite.

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.03.2008 12:07 |  
      0 0

      a tobe se ten fotbal jako libil?:-)) hele to je prece normalni, ze se tu bavime o tom, kterej hrac hraje dobre, kterej spatne, ze clovek spatne odhadne schopnosti hrace, ze nekdo hraje houby a pak se zlepsi, jezis o cem bychom se tu meli bavit, nas klub nas zajima tak se tu rozebira vsechno mozny.. a ze je nekdo nespokojenej... tobe se libi, ze sparta je na jare zatim mnohem presvedcivejsi a ze jsme zatim nedokazali naskok navysit nebo alespon udrzet? mne ne, ten titul by slavie sakra potrebovala, moc bych ji ho pral, aby se uz neopakoval klasickej jarni kolaps, vysmivani atd

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      (host)     před 16 lety 24.03.2008 12:10 |  
      0 0

      A tobě se jako líbí, když nás přehrává tým, který je na posledním místě tabulky? Tak se pak nediv, že jsou lidi nasraný.

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      bongor     před 16 lety 24.03.2008 12:39 |  
      0 0

      Pořád se tady zapomíná na podstatnou věc,která určuje momentální výkonnost v každým sportu .A to je sportovní forma.Ta je u každého kolísavá a proto jednou na někoho nadáváme,podruhé ho chválíme do nebes.Druhá věc je,když se zachází fo extrémů a hráč se až uráží jako třeba Vaniak/co tady chcete dělat s tím dědkem/nebo Dřížďal/no to je strašný,už kupujeme i amatéry/,nebo teď Abrc.Potom,když mu to začne jít,tak to nejednou všichni věděli.Když se přestup nepovede,tak je neschopnej trenér/případ Šourek atp./Tady nejde o nic jinýho,než se snažit chovat k sobě slušně a takový výlevy si odpustit.Jsme Slavie,jedna rodina a žádný pologramotný rumuni,tam je to normální.

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      slaviator     před 16 lety 24.03.2008 15:57 |  
      0 0

      Mno... Tak Pudil hrál v Brně pěkně... Ono, kdyby Jarolím stavěl Vlčka na stopera například, tak by asi nehrál tak jako na "svém" postu, v útoku... Vidíš to už jen v repre když hraje v záloze, nedostane míč a je neviditelnej... Jediný co se mu nedá odpárat je snaha a bojovnost... Za to, že pak nedostane míče, že nehraje v útoku, ale v záloze - za to nemůže... Mno a pokud například Pudil hraje na beku a hoří jako papír, tak za to taky nemůže... Jako když by Jarolím postavil Abrahama na hrot útoku a řek mu, ať střílí góly... To je přesně ono, musíš na to koukat komplexněji...
      Jinak na Černého tu byly připomínky spíše kvůli ceně, kterou za něho Poborský chtěl... Na to, že Jarda dosud nic nedokázal a táhne mu na 30, by bylo 20 milionů, o kterých se mluvilo, příliš. V porovnání třeba s jednadvacetiletým Pudilem, který je pravidelně zván už do seniorské reprezentace a má titul s Libercem, jeho cena je 30 milionů, by byl Černý za 20 milionů rozhodně až příliš drahej. Stejně jako Toleski za 15.
      Na Abrahamovi vadilo mě osobně to, že Jarolím v zimě řek že všichni hráči musí projít celou herní přípravou... a najednou přivede doslova pár dní před ligou hráče, kterej se neprosadil ve Spartě (to by mi až tak moc nevadilo) a nasadí ho do základní sestavy. Okej, mohl se pokusit překvapit soupeře tím nasazením, dejme tomu... Ale když se mu ten zápas nepoved a on ho tam dal v Brně zase, pak ho dokonce jako jediného pochválil v kabině před ostatníma hráči (!), přitom Abrc v Brně nepředved taky nic extra... Tak to se mi nelíbí. Ovšem teď maká a je vidět, že lávka mu prospěla. A myslím, že by prospěla i M.Jarolímovi.
      Naproti tomu Dřížďalovi se nepovedlo jedno utkání proti Ostravě a hned byl proti Bohemce venku ze sestavy... Mno super. Ale proč hraje v tom případě dál M.Jarolím, co? Dopředu se dejme tomu snaží, ale dozadu vůbec. Pomalej, nestíhá. Přesně kvůli takovejmhle věcem byl dřív K.J. schopnej třeba v derby stáhnout v prvním poločase Belaida. Ale Marka nechává v sestavě dál... To jsou věci, které vadí asi nejen mě...

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        (host)     před 16 lety 24.03.2008 16:04 |  
        0 0

        Ámen, slaviator to napsal bez chyby!!!

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.03.2008 16:30 |  
        0 0

        No Lukasi k tomu opravdu neni co dodat...KJ trochu popira to, za co jsme ho vsichni obdivovali, resp. za co ho stale jeste obdivujeme, ale nektery jeho rozhodnuti tedka budi rozpaky..samo nevim co se deje uvnitr tymu, ale nektery kroky KJ skutecne vypadaji trochu unfer..zjevne..a taky ustup od moderniho rychlyho fotbalu...snad nas to nebude stat titul... jsem trochu nervozni jak dneska, doufam ze to kluci dneska zvladnou, nebude to lehky.. tlak, souper, hriste..kandidat na titul tohle ale proste musi zvladnout, tj. slavie prokazat, ze je kandidatem na titul...

        • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

          slaviator     před 16 lety 24.03.2008 16:35 |  
          0 0

          MNo... Nervozní... To je slabý slovo... Já mám nervy v kýblu... Musíme dneska bezpodmíněčně vyhrát... Prostě musíme... Ale bojím se, hodně moc se bojím, že rozhodčí nám vyžlutí koho se dá... Brabce, Ferryho, Goceho... Goce by nebyl až tak velkou ztrátou vzhledem k tomu, že ještě se mu nepodařilo vstřelit branku... Ale Ferry už celkem ano a Brabec, to už no coment...
          Ale ke KJ... Uvidíme, kdo bude dneska hrát:-) Škoda, Voliš ani do Zlína nejel, jsem tak ve skrytu duše doufal, že by ho mohl KJ poslat v sobotu do béčka se rozehrát, aby dneska mohl hrát třebas poločas... Z hlediska kondičky by to nebyl problém, ale... :(

          • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

            slaviator     před 16 lety 24.03.2008 16:41 |  
            0 0

            Tak sestava celkem dobrá, víceméně jak bych si to sám představoval... Akorát ten M.Jarolím mi tam nesedí.. :(

            • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.03.2008 16:46 |  
              0 0

              jo, slusna, slusna.. s tim Latym na lavce souhlas, uz jsem to tu psal, mam ho rad, super hrac, ale udelal zkratka tak primerene chyb na to, aby dostal sanci Mara Suchy - nemene kvalitni hrac.. takze jedine Kalic nebo Volis misto Marka J.

              • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                slaviator     před 16 lety 24.03.2008 16:48 |  
                0 0

                Souhlas s obojím... Řekl bych, že dneska bychom mohli i hrát hru celkem podobnou tomu z podzimu, koukej, jak to Suchý rozehrává ze stoperu úúplně odlišným způsobem než Laty a že to dělá hodně... Ještě dejme tomu Ivana pak do druhýho poločasu místo Marka Jarolíma a bude to fajn :)

                • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.03.2008 16:50 |  
                  0 0

                  anebo teda Drizdal a Matej v zaloze, Ferryho mi je taky lito, kvuli jednomu zapasu, kde koneckoncu zas tak slabej nebyl.. tak drzme palce..

                  • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                    slaviator     před 16 lety 24.03.2008 16:57 |  
                    0 0

                    Jasný to, to mi k dokonalosti schází... Matej-Milan na jedný straně a Ferry-Půďa na druhý... ale buďme rádi už i za toho Marka Suchýho na stoperu :)

            • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.03.2008 16:48 |  
              0 0

              jinak kdyz uz dostal dnes Goce sanci.. myslim ze da gol, cejtim to..:-)) dostava se do tolika sanci, ze uz to statisticky neni mozny, aby zas zazamatkoval..:-))

              • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                slaviator     před 16 lety 24.03.2008 16:59 |  
                0 0

                neřek bych, že zmatkoval... jeden ofsajd, kterej nebyl - a šel by sám z nějakejch dvaceti metrů úplně sám, z ideálního střeleckého úhlu, na brankáře.... (Budějky), tyč (Budějky)... a pak už nedostal tolik příležitosti... Ale je to škoda, snad už ten gol dá... :) V Makedonii vyhrál krále střelců, tak ať to vyhraje i tuto.. Musí dát do derby tři góly, aby dohnal Slepici :)

                • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                  slaviator     před 16 lety 24.03.2008 17:02 |  
                  0 0

                  Samozřejmě, to je už spíše sranda... Není tak důležité kdo dá kolik branek, hlavně že se vyhrává... Na druhou stranu zase když dá útočník branku, tak si splní to, proč je na hřišti... A pomůže tím k tomu vítězství spíše, než když odehraje sice super zápas, ale branku prostě nevstřelí... Ale toho krále ligovejch střelců by vyhrát jako klíďo píďo moh, kdo naposled ze Slavie vyhrál? Pokud mě paměť neklame, tak v samosttaný lize to nebyl snad nikdo, Kuka určitě ne, to bych si snad pamatoval... Došan taky ne... Piták byl blízko, ale uteklo mu to... Vlčákovi to před dvěma lety (když vyhrál Ivana) uteklo o gol... Takže někdy koncem 80., začátkem 90. let někdo?

          • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.03.2008 16:43 |  
            0 0

            Volis holt neni vyvolenej..pritom se mi z ruznych reportazi zdalo, ze on je dulezitym clankem slavisticky party, herne.. nebylo to ono, ale urcite lepsi nez Marek..mohl se zlepsovat, dal tri goly, behem sezony urcite zlepsil fyzicku... Vyzluceni se tentokrat nebojim, mame sirokej kadr, Brabec by byl neprijemnej, ale mame tri vyrovnany stopery, podle me jde hlavne o tri body...

            • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

              slaviator     před 16 lety 24.03.2008 16:52 |  
              0 0

              Máme tři vyrovnaný stopery... Ale Brabec je přeci jen asi z nich ten šéf.. :) I když taky dělá chyby, jako udělal myslím proti Bohemce, že málem namazal útočníkovi soupeře... Ale to se někdy prostě stane, jsme jen lidi... Každému mohu jednu chybku v zápase odpustit, pokud z toho nepadne gól... Když těch chyb dělá hodně a nesnaží se ani je napravit, je to zlý... A když by někdo si dal vlastňáka tak jako si dal Ivan Hašek, ale pak hrál tak jak hrál on, tak se tomu taky nedá co vytýkat, že jo... AVoliš si během sezony určitě zlepšil fyzičku, stejně jako Milan Ivana... Ale holt Marek asi hraje kvůli tomu, aby nebylo vidět, že někdo na tom postu dokáže zahrát líp a tím by ho definitivně dostal ze sestavy... Kalič proti Bohemce se snažil, ale jen prvních deset patnáct minut... Pak nic. Bohužel.

              • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.03.2008 18:14 |  
                0 0

                jsem ti říkal že Goce da gol:-)) jinak samozrejme neregulerni teren, hruza, snad zlin uz nevyrovna.. Brabec ji ma, no, ani nemuzem moc nadavat...

                • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

                  slaviator     před 16 lety 24.03.2008 19:04 |  
                  0 0

                  já ti neodporoval, páč já to říkal už v tejdnu.. :-) akorát škoda že nedal i ten druhej

  11. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    (host)     před 16 lety 24.03.2008 15:58 |  
    0 0

    Dostane dneska Brabec kartu = stop na derby? Ja si myslim, ze jo.

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      (host)     před 16 lety 24.03.2008 16:02 |  
      0 0

      Vůbec by mě to nepřekvapilo.

      • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

        (host)     před 16 lety 24.03.2008 16:50 |  
        0 0

        vzhledem k tomu ze jde o kapr ligu tak ji dostane...

        • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

          (host)     před 16 lety 24.03.2008 17:22 |  
          0 0

          BINGO

          • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

            (host)     před 16 lety 24.03.2008 18:37 |  
            0 0

            a uz ji ma i blaza;))

            • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

              (host)     před 16 lety 24.03.2008 18:55 |  
              0 0

              uz chybi jen Goce

  12. Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

    (host)     před 16 lety 24.03.2008 16:45 |  
    0 0

    Tak Jarolím opět nezklamal, Dřížďal ani na lávce, zato Mára Jarolím opět v základu na pravém kraji zálohy. Proboha proč nepostaví Frantu na pravýho beka a před něj Krajčíka ? Na Totenhamu to fungovalo. To protěžování synovce je do nebe volající. Pozitivem je návrat ke stoperské dvojici Suchý, Brabec a v útoku Blažek. Uvidíme, jak si bude rozumět s Toleskim. Terén je moc špatný, jako na Žižkově. Snad vyhrajeme.

    • Re: Na Velikonoční pondělí ve Zlíně

      (host)     před 16 lety 24.03.2008 19:20 |  
      0 0

      M.Jarolím mi dnes dnes nepřipadal nejhorší,tak nebuď zaslepenej.Nejhorší hráč byl opět HUBÁČEK!!!!!Díky Bohu za 3 body!!!A příští tejden uděláme další 3!!!