Fortuna liga

Zajíždíme do Plzně

Dalším důležitým datem v diářích všech slávistů je pondělí 7. dubna, Slavia totiž zajíždí na hřiště Plzně. Do konce soutěže zbývá pár kol, boj o ligový primát vrcholí. Vám, kteří utkání neuvidíte na vlastní oči, ho nabídne od 17:15 ČT2.

Slavia si v minulém kole udržela dvoubodový náskok na druhou Spartu, nicméně v sobotu vpodvečer Sparta vyhrála a opět se před nás o bod dostala a vytvořila tak na hráče tlak. Vraťme se na okamžik k derby. Utkání provázely "výtržnosti" fanoušků, diskuzi nad tématem nechme orgánům činným. Nicméně názor společnosti na kotelníky je o kus horší, než by bylo zdrávo. Klíčovým momentem derby byla osmapadesátá minuta. Radost z branky přebil Kalivoda svou klukovinou - při oslavách si svlékl dres. Kalivody bych se však rád zastal, na jeho místě bych udělal totéž.
Viktoria Plzeň se formě na jaře úspěšně vyhýbá, na svém kontě má při čtyřech porážkách jen dvě remízy a jedinou výhru. Vedení Viktorie rozdalo hráčům před minulým kolem pokuty a ty, jak se zdá, zabraly. Plzeň si odvezla bod ze Žižkova.

"Je pravda, že Plzeň už delší dobu nevyhrála, v tomto směru je situce pro nás nepříjemná, protože soupeř bude určitě na pondělní utkání dostatečně motivovaný, možná se bude na něj připravovat i více než na předešlé zápasy," řekl k formě soupeře Karel Jarolím."Bude to první zápas v Plzni po mém odchodu, ale žádné slitování z mé strany tam určitě nebude. Hrajeme o titul, takže potřebujeme vyhrát," s takovým cílem jde do utkání Marek Jarolím.

Trenér Jarolím bude postrádat opět několik členů A týmu, jsou jimi zranění Švento, Šenkeřík, Janda a Střihavka. Slavia je bohužel o dalšího muže slabší, zhruba měsíc bude chybět Milan Ivana se zraněným kolenem. 
S týmem už trénuje Šmicer, chybět nebude ani Kalivoda, za svlečený dres vyfasoval podmínku. Vracejí se i vykartovaní hráči - kapitán Brabec a Jan Blažek. Za béčko včera nastoupili Krajčík, Volešák, Šourek a Kubásek, jejich nasazení do utkání je tedy nepravděpodobné.

Pravděpodobná sestava podle autora článku: Vaniak - Dřížďal, Brabec, Latka, Pudil - Jarolím, Abraham, Tavares, Černý - Blažek, Toleski.

Hraje se v pondělí 7. 4. 2008 ve Štruncových sadech, utkání nabízí ČT2.

Komentáře (78)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zajíždíme do Plzně

    (host)     před 16 lety 06.04.2008 09:34 |  
    0 0

    zraněný střihavka? si myslím že ne, zraněný je Ivana! BUFT

      • Re: Zajíždíme do Plzně

        (host)     před 16 lety 06.04.2008 09:40 |  
        0 0

        tak nefim tomáši. když si napsal střihavku na list absentátorů,tak proč si ho zařadil i do základní sestavy.co třeba goce

        • Re: Zajíždíme do Plzně

          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 06.04.2008 09:42 |  
          0 0

          Jo vim, měl tam bejt Goce podle mě

  2. Re: Zajíždíme do Plzně

    (host)     před 16 lety 06.04.2008 09:51 |  
    0 0

    Tomáši, zase špatná sestava. Takto to Jarolím nepostaví. Vaniak, Dříždal, Suchý, Brabec, Pudil, Kalivoda, Balaid, Abrahám, Tavares, Černý, Blažek. Letos ses ani jednou netrefil do sestavy.

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 06.04.2008 09:53 |  
      0 0

      Netrefil, tak se koukni jak to točí. Kdyby tu tipovalo deset lidí tak se trefí maximálně jeden, na tom nevidim nic špatnýho

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      eden07     před 16 lety 06.04.2008 10:38 |  
      0 0

      Ach. Jaké to krásné časy. Jaro - a slávisté VYBÍRAJÍ hráče sestavy. JE TO NÁDHERNÝ POCIT. Tolik zraněných hráčů a stále lze do sestav vybírat kvalitu. Já to vidím: Brána jasně Vaniak, obrana Dříždal, Latka, Brabec, Pudil (Hubáček), záloha Jarolím (Kalivoda), Balaid (Švento), Tavares (Abrahám), Černý, útok Blažek a Toleski. V závorce jsou možná střídání. Letos jsem se také ani jednou netrefil do sestavy. Snad jsem trefil tentokrát i vítěznou sestavu.

  3. Re: Zajíždíme do Plzně

    (host)     před 16 lety 06.04.2008 10:21 |  
    0 0

    Dobrý den a hezkou neděli přeji Vám všem.
    Vím jak je těžké psát o zítřejším zápase. Všichni si přejeme vítězství a věříme, že se naši hráči o ty tři body budou rvát a bojovat. Jiná cesta není a až do konce ligy prostě nebude. Proto je nutné, aby hráli Ti, kteří tu bojovnost a zarputilost mají. Kteří neklesají na bojovnosti, když se hned nepodaří dát branku. Neztrácejí hlavu a snaží se hrát fotbal a tlačí to dopředu někdy i silou vůle, prostě to tak musí být. Proto chápu zpravodaje TKutnika, Jane, Richiho, že prostě napíšou svůj odhad situace, možné sestavy a úvahy, které k tomu patří. Buďme k nim toleratní, představme si sebe a náš názor, jak bychom ho prezentovali my. Proto je tady možná diskuze a povídání si o tom, jak co může být a nemusí. Už jsem tu vícekrát napsal, jak je těžké odhadnout sestavu, když hráče nevidíme. Co je možné určit za taktiku, jak pracuje fotbalová špionáž a pod. Já si třeba myslím, že je škoda Pudila dávat do obrany a spíš bych využil J.Černého a jeho tvořivosti, právě jeho akcí máme tlak na střed hřiště a rozehrávky na útočníky. Blažek a Tolesky souhlas, ale možná K.Střihavka na jejich vysoké stopery bude třeba platit. My máme problém hlavně v rychlejším přechodu v útočné fázi, tam se nám nedaří. Vybojujeme míče a neumíme rychlou akci dopředu, to je to, co jsme uměli a teď nám to nejde. A Abrhám se mi v derby v tomhle docela v druhém poločase líbil, protože ty míče docela slušně vyvážel. Škoda, že Toleski už toho měl dost a Kalivoda chyběl. Tavarez je takovej sběrač těch míčů v poli, ale čekat od něho neustále tvoření hry, nevím. Ona se mu povedou dvě tři příhry za zápas, ale taky má dost nepřesných přihrávek dopředu. Ovšem jeho hra hlavou při našich rozích, to je síla zase k nezaplacení. Krajčík byl na derby přemotivován, já bych mu zrovna v tomto utkání šanci dal a Dřížďala bych dal za Dana Pudilů, J.Černého bych posunul do středu, ať se tam točí s Abrhámem a Tavarezem v takovém trychtýři. No ty brďo, ale teď je to jen moje úvaha. Třeba zase další z Vás to vidí úplně jinak. Sparta to taky ukopala za 1:0, Budějky byli zalezlé ještě víc než u nás a stejně to byla holomajzna a v první půli nevěděli prvoci co hrát. Tak Vám klucí držím palce a našim Ultras vzkaz, fanděte ať jste slyšet klucí a pomožte našim klukům. Bohužel tam nemohu jet a tak je to na Vás. Tak buďme připraveni makat naplno a věřme, že to půjde.
    Sokrates 55

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      bongor     před 16 lety 06.04.2008 10:47 |  
      0 0

      Většinou s Tebou souhlasím.Pudilovi to v obraně moc nejde,je to od KJ
      zajímavej pokus při přetlaku na levý straně,ale já bych ho zkusil na pravý záloze.V tý obraně podle mě je takovej nesvůj.Krajčíka bych vrátil do obrany,ale včera hrál v Kolíně ,tak nevím.Ferry by měl hrát,je to jeden z těch co hrajou dobře jenom když cítěj důvěru.Střihavka prý klempíruje s nohou a tak nakonec zbývají poslední dva a není z čeho vybírat/Blažek,Goce/.Takže můj názor je:Vaniak-Krajčík,Suchý,Brabec,
      Dřížďal-Pudil,Tavares,Abrahám nebo Belaid,Černý-Blažek,Toleski.
      myslím,že naše marodka se začne vyprazdňovat,alespoň doufám,že si do konce ligy zahrajou Šmíca,Šenkeřík.Ivana je do konce out,Janda
      asi taky-a toho bysme zrovna potřebovali nejvíc,ovšem v jeho formě před zraněním.I já věřím,že Ultras v Plzni zase zabodujou,stejně jako mužstvo.Ať žije naše Slavie!

      • Re: Zajíždíme do Plzně

        (host)     před 16 lety 06.04.2008 11:10 |  
        0 0

        Ahoj a pěkný den Bongore,
        no vidíš, o tom Střihavkovi toho moc nevím. Fr. Dřížďal, souhlas s Tebou. A určitě by to byla celá silná pravá strana, když by nim (Dřížďal a Pudil) přibyl ještě ze vnitř hřiště J.Černý. Jak je vidět, K.J. věděl, proč je třeba nabrat víc hotových hráčů. Teď se to projevuje. Blažek a Toleski, kdyby pod nimi mohl být Šmíca, taky by to nebylo špatné. Jenomže nevíme jak na tom V.Šmicer je a jak ho znám, on sám má tolik zodpovědnosti vůči ostatním, že pokud to nepůjde, tak tam nepoleze. Jinak Kalivodu asi víc než Jarolíma. Šenkeřík, taky nevím jak na tom je, ale trénoval individuelně, zato Švento už docela jezdil s mančaftem a dával si docela dávky, vypadal už velice slušně. Ale to jsou Bongore zas jen naše přání viď. Včera jsem koukal na on-line na Ostravu s tím Jabloncem, Necid přišel až ke konci a byl hned docela platný. Měl by si to urovnat v kebuli a může být Slávii platný v příští sezoně. Uvidíme. Pořád si myslím, že když budeme makat a makat, tak to perstě uhrajeme. Viz Budějovice, Bohemka, Zlín i nakonec Ostrava. Nesmíme machrovat do novin a makat na hřišti. Tudy vede naše cesta. Co myslíš? Jdu za chvilku k obědu, tak ať Vám také chutná. Odpoledne bude pěkný mač na Galaxii a večer uvažuji nad tou Bohemkou s Kladnem. Pokud vyhraje Bohemka, tak pro nás jedině dobře. Ne, nefandím Klokanům (ať mi prominou), ale z hlediska motivace Klokanů k záchraně a zápasu se Spartou by to bylo dobré. Sokrates 55

      • Re: Zajíždíme do Plzně

        (host)     před 16 lety 06.04.2008 11:11 |  
        0 0

        Ať nastoupí kdokoliv, stejně v Plzni prohrajeme!!!!!!!!!!!!!!!
        Věčně druhý!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Re: Zajíždíme do Plzně

          PetCC     před 16 lety 06.04.2008 11:45 |  
          0 0

          Ahoj plzeňáku, máš pravdu, prohrajete.

          • Re: Zajíždíme do Plzně

            (host)     před 16 lety 06.04.2008 12:23 |  
            0 0

            Já nejsem ale Plzeňák!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Re: Zajíždíme do Plzně

            (host)     před 16 lety 06.04.2008 18:30 |  
            0 0

            Ne..., Ty nejsi Plzeňák, ale provakatér - "hovádko".

            • Re: Zajíždíme do Plzně

              (host)     před 16 lety 07.04.2008 10:14 |  
              0 0

              Takže dneska Plzeň-Slavia 2:1... A druhý místo je naše.............

        • Re: Zajíždíme do Plzně

          (host)     před 16 lety 06.04.2008 18:47 |  
          0 0

          Ts bejt zas druhej, stadak + kvalifikace na LM jak minule , me by to nevadilo, pristi rok ten titul bude daleko dulezitejsi, protoze LM > Kapr liga

      • Re: Zajíždíme do Plzně

        slaviator     před 16 lety 06.04.2008 11:21 |  
        0 0

        Naopak, na pravé záloze Černého.... Pudil na levé. Koukni na to, Pudil má silnější levačku, ale Jarda pravačku! ;)

        Vaniak - Gebre Selassie, Suchý, Brabec, Dřížďal - Černý, Abraham, Jarolím, Pudil - Latka - Toleski. Tak bych to poskládal já, Latka dříve v útoku hrával, hrál tak i v pár úsecích pod KJ a potřebujem někoho do útoku, když Janda, Střihavka, Ivana, Šenkeřík jsou mimo... A potřebujem nějakého útočníka pořád mít nachystanýho na lávce...

        • Re: Zajíždíme do Plzně

          (host)     před 16 lety 06.04.2008 11:28 |  
          0 0

          Lukáši, Gebre na kraji obrany? To myslíš vážně? Proto rychlému Petrželovi se jenom zesměšní jako proti Střeštíkovi. Udělá si z něho trhací kalendář. Gebre ať zůstane na lávce, zlatý Hubáček proti němu.

          • Re: Zajíždíme do Plzně

            slaviator     před 16 lety 06.04.2008 11:35 |  
            0 0

            jediný, na čem bych váhal ještě, by byl Tavares místo Jarolíma.... Ale Gebremu bych šanci dal.... Nebo možná Šourkovi... Horší než to bylo na jaře už by to být nemohlo... SNAD:)))) Ale s tím Latkou v útoku souhlasíš?

            • Re: Zajíždíme do Plzně

              (host)     před 16 lety 06.04.2008 12:05 |  
              0 0

              Lukáši, nevím, jestli je to sestava od Lukáše Vojtěcha. Latka v útoku je naprostý nesmysl, Latka byl nejhorším hráčem v derby a experiment s útokem, to nemůžeš myslet vážně. V útoku musí hrát útočníci, ne experimentující hráči. Stejně tak experiment s Pudilem na beku nebo s Pudilem na pravé záloze. Stačí si vzpomenout na jeho zápas proti Seville doma, kdy v první půli byl vynikající na levé záloze, pak se nuceně přesunul na pravou zálohu a nešlo mu to. To samé bude s Černým na pravé záloze. Jarolím je z formy, a představa, že proti Plzni díky zvýšené motivaci něco zahraje, je naivní. Hrát musí hráči s formou. Navíc jsem stále přesvědčený o tom, že Marek Jarolím na Slávii nemá a neměl vůbec přijít. Byl to nesmyslný nákup. Je to horší Volešák, který díky tomu musí hrát za B tým. Moje sestava:Vaniak, Krajčík, Suchý, Brabec, Dříždal, Kalivoda, Abrahám, Černý, Pudil, Blažek, Toleski. Přemýšlel jsem nad tím, proč to nešlo Krajčíkovi v derby. Očividně mu nesedí hra na jednoho útočníka, zvláště když jen nakopáváme míče na Toeskiho nebo v Brně na Střihavku. On potřebue, abychom hráli kombinační fotbal po stranách. Viz první půle na Totenhamu a druhá půle. V druhé půli byl Krajčík nejlepším hráčem na place. Krajčíkovi nesedí herní styl Jarolíma sjedním útočníkem, na kterého se nakopávají vysoké míče.

              • Re: Zajíždíme do Plzně

                TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 06.04.2008 12:37 |  
                0 0

                Latka že byl nejhorší hráč derby??? Co??? Se koukněte kolik vzadu posbíral míčů, jen před vyrovnáním nesmyslně zazmatkoval, to jo...Ale jinak celkem jistej

                • Re: Zajíždíme do Plzně

                  (host)     před 16 lety 06.04.2008 13:01 |  
                  0 0

                  V první půli doslova hořel, nestíhal rychlostně, měl minely, v druhé půli zařídil zbytečně roh, ze kterého padl gól. Suchý ho jednoznačně předčil. Podívej se ještě jednou na první půli a uvidíš, jak snadno se Sparta přes něj dostávala. působil dost neohrabaně.

              • Re: Zajíždíme do Plzně

                slaviator     před 16 lety 06.04.2008 15:27 |  
                0 0

                Spíše bychom se měli zeptat: jací hráči mají formu? Ehm... Jarda Černý šel s výkonností také pomalu postupem jara dolů... V derby nebyl Latka nejhorším, to ani náhodou - horší byl Krajčík, kterej šel dolu, horší byl Belaid... A Abraham v prvním poločase, ale to bylo dáno pozicí, kdy hrál podhroťáka. Ve druhým poločase zahrál hodně, hodně dobře - a v kontextu celého zápasu byl nakonec nejlepším slávistou v poli... Sestava s Matejem na beku ti momentálně asi těžko vyjde, když je přeřazen do B týmu... :( Černý by na pravém kraji zálohy nebyl o nic horší než M.Jarolím, ba naopak by mu to mělo spíše sednout... Problémem také je, že vlastně nemáme nikoho na pravo - Janda zraněnej, Ivana zraněnej... Krajčík přeřazen do B týmu... Volešák, Kalivoda, Černý i Jarolím jsou středoví hráči. To byla podle mě chyba, že v zimě nepřišel nikdo do obrany (typu Vidličky,kterej je schiopnej hrát na beku i na stoperu) a někdo na pravej kraj zálohy, pokud by byl schopnej alternovat v útoku, bylo by to super... (někdo typu Filla, který by byl pravda na Slavii asi drahej, 50mil je 50 mil... Ale lepší dát 50 mil za hráče jako je Fillo než 15 za někoho zcela nepotřebného)

                • Re: Zajíždíme do Plzně

                  quelhar (admin)     před 16 lety 06.04.2008 15:55 |  
                  0 0

                  Formu v poslednich zapasech maji: Tavares, Cerny a snad i Abraham. Zbytek je bud prumerny a nebo jeste horsi. Na druhou stranu, zapas ve Zline nebyl o fotbale a derby je tak specificky zapas, ze bych podle nej na nejakou formu snad ani neusuzoval. Uvidime v Plzni, treba zrovna tam se dalsi hraci chytnou.

                  • Re: Zajíždíme do Plzně

                    slaviator     před 16 lety 06.04.2008 16:00 |  
                    0 0

                    Tavares svůj standart, Vaniak se Suchým svůj standart, Černý oproti začátku jara šel výkonostně lehce dolů.... Jedinej, u koho se dá pozorovat nárůst formy, tak je Abraham...
                    Ale máš pravdu v tom, že Zlín byl těžký zápas - na terénu na hraně. Stojím si za tím, že nebýt to utkání v TV, tak to rozhodčí asi odloží, takhle je to těžší, umíš si to představit že by to odložil, co by asi Otík Černých vyváděl...? Ale hlavní je, že jsme tam vyhráli.... silou vůle, ale vyhráli. A počítaj se tři body... Je to smutné, že nám musí stačit "jen" tohle, že k tomu není i lepší výkon (nemyslím tím utkání se Zlínem, tam se snad ani nic jiného hrát nedalo, myslím tím ostatní zápasy na jaře....
                    ), ale i v derby byl vidět prvních 10 minut druhého poločasu posun dopředu... škoda toho vyloučení Kaliče, ale život jde dál a chybama se člověk učí. Jak říkáš, uvidíme v Plzni. Pokud to nebude ale ani tam ono, je to už zlé...

                    • Re: Zajíždíme do Plzně

                      quelhar (admin)     před 16 lety 06.04.2008 16:39 |  
                      0 0

                      No, co si budeme nalhavat, formu nemame asi tak od lonskeho podzimniho zapasu prave s Plzni. Ale hraje se o titul a zapasy se casto nerozhoduji krasou, ale vuli. A te jsme na jare projevili dost, proto verim, ze i v Plzni nejake goly dame.

            • Re: Zajíždíme do Plzně

              (host)     před 16 lety 06.04.2008 14:12 |  
              0 0

              Nad tím Latkou jsem taky přemýšlel, ale v obraně Šourka? To byl asi slaviatore vtip, viď. Jinak neváhej, bohužel Jarolím není ani ke hře dopředu a ani dozadu. Tavarez jednoznačně a už jsem psal proč. Jsem zvědav na Šmicera, snad aspoň na chvíli, tak uvidíme.

              • Re: Zajíždíme do Plzně

                (host)     před 16 lety 06.04.2008 14:13 |  
                0 0

                Omlouvám se
                Sokrates 55

              • Re: Zajíždíme do Plzně

                slaviator     před 16 lety 06.04.2008 15:32 |  
                0 0

                Šmíca by moh na chvíli aspon, a možná by mohl za týden za dva i Dušan, už trénuje s týmem... A vlastně jde to dle plánu, první (jedny z prvních) prognozy byly, že si zahraje koncem dubna, začátkem května... Víceméně by to mohlo vyjít.
                Proč Šourek v obraně ne? Nepoved se mu zápas na Bohemce, on to ví... Nepovedl se mu zápas LM na Seville, on to ví.... Ale už když pak ve zbytku podzimu se ukázal na hřišti, nebylo to zlé... Teď nevím zda hrál na pravém beku proti Steaue nebo v dalším zápase proti Seville (šel myslím na plac v průběhu prvního poločasu), ale hrál dobře... Pokud ho KJ v létě chtěl, pokud ho v zimě neposlal do Bohemky nebo někam jinam na hostování a pokud nehraje po minutách ani za áčko... Na co ho teda platíme? Ať ukáže co v sobě má. Někdo dostává šanci každej zápas, někdo po jednom nepovedeném má smůlu, jinej po dvou... Kdyby se jmenoval Ondřej Jarolím, tak věřím tomu, že si zahrál více... jak říkám: dejme mu šanci ukázat, co umí. To samé Volešák, to samé Belaid s Kalivodou... Nemusí všichni najednou, ale ať do konce ligy ještě ukážou, co dokážou a zda s nima máme počítat pro A kádr i příští sezonu...

                • Re: Zajíždíme do Plzně

                  quelhar (admin)     před 16 lety 06.04.2008 15:49 |  
                  0 0

                  Opravdu chces v dobe, kdy bojujeme o titul, zkouset hrace, jestli se s nimi da pocitat i pro pristi sezonu? Na jednu stranu je tu web plny kritiky, ze nemame ustalenou sestavu a na druhe strane je tu plny web toho, ze se ma zkouset tu Volesak, tu Belaid a ted dokonce i Ondra Sourek.

                  • Re: Zajíždíme do Plzně

                    slaviator     před 16 lety 06.04.2008 16:06 |  
                    0 0

                    Lepší zkoušet hráče, kteří na ten post mají nějaké předpoklady, než zkoušet míchat "základní" sestavu způsobem, že Pudil hraje na beku nebo ABraham de facto podhrotového útočníka (první poločas proti Spartě...). Na beka má jít Hubáček, Dřížďal, v případě že je Krajčík přeřazen do rezervy, tak kdo zbejvá? Buď ten Pudil, nebo onen Šourek či Gebre Selassie... A Volešák by se v záloze nezkoušel, Volešák by předved to, co hrál na podzim.
                    Ani jedna cesta není ideální... Ale musíš si vybrat: věřit, že si hráč jako Marek Jarolím v osmém jarním zápase konečně řekne, tak já teda se budu vracet a budu bojovat... Nebo tam zkusíš "experimentálně" dát třebas toho Černého ši někoho jiného? Máš tři možnosti střídání, navíc hráče může i prohodit během hry na hřišti, přepozicovat, aniž bys musel střídat ... To, že něco zkusíš a zjistíš, že je to ještě horší než to bylo předtím, tak se s tím dá udělat ještě mnoho během samotného zápasu. A také se může stát, že najdeš tu "ideální" pozici v daném systému hry pro daného hráče...

                    • Re: Zajíždíme do Plzně

                      quelhar (admin)     před 16 lety 06.04.2008 16:33 |  
                      0 0

                      Ja myslim, ze nejlepsi je cesta, kdy trener nasadi hrace, o kterych si mysli, ze maji nejlepsi predpoklady ten zapas vyhrat.
                      A mimochodem, troska statistiky - Jarolim nehral ve dvou jarnich zapasech - pri prohre v Brne a pri remize se Spartou. Takze ciste statisticky - kdyz hral Marek Jarolim na jare za Slavii ligu, tak Slavia ctyrikrat vyhrala a jednou remizovala.

                      • Re: Zajíždíme do Plzně

                        slaviator     před 16 lety 06.04.2008 17:05 |  
                        0 0

                        Statistika je strašně pěkná v tom, že je to nepřesná věda o přesných číslech.. :-)) Zápasy v Brně a se Spartou byly proti trošku jinejm soupeřům, než byly zápasy doma proti posledním celkům aktuální tabulky Mostu a Bohemce nebo proti zápasu s Budějkama, které získaly nejméně bodů na jaře... :-)

                    • Re: Zajíždíme do Plzně

                      (host)     před 16 lety 06.04.2008 16:44 |  
                      0 0

                      Zdravím Tě Slaviatore,
                      chápu to, že se zkoušet někteří hráči musí, a že se musí točit. Třeba i Volešáka bych bral. Ondru Šourka a to nic proti němu, už zkoušet nemusí. Tenhle kluk je možná hodný, snaživý, ale fotbalově je na tom opravdu slabě. Měl jsem možnost vidět i jeho některé zápasy za B a on na tom není dobře ani rychlostně( a bek musí být rychlý) a není ani technický a fotbalově to čte opravdu špatně. Nezlob se, ale tohle se zrovna nepovedlo. M.Jarolím se asi zalekl možnosti , kterou dostal a neustál to zatím víc psychicky než herně. Jako kdyby se bál hrát, přitom za Plzeň jrál docela dobře a tvořil hru Plzně. Snad si vzpomene. Volešák je typ fotbalisty, který se pere do finále a tak by měl dostat šanci. Tamto to vidím daleko reálnější. A my ty kluky budeme ještě potřebovat, bude nový stadion a hrát se bude i v další sezoně. Zase se budeme prát se Spartou přesto jí, když na scénu jejího majitele vstoupila srdeční záležitost a to Slovan Bratislava, tak už tolik penízků nepoteče. A u prvoků je to i o hráčích typu Horváth, Kulič, Řepka. Tak je potřeba mít kádr silnej. Šmicer, Vaniak, Brabec nejsou taky nejmladší. Ale Šourek určitě ne. Koukalijste se na M´sgboro a M.Ú. To byl match, jezdili všichni až do konce. A my musíme zítra makat taky. Nikdo nám zadarmo nic nedá a na hvezdy si hrát rozhodně nemůžeme. To je problém trochu i Matěje Krajčíka. Je třeba makat a ne dělat na hřišti bububu. Tohle dneska mladý hráči neberou a dělaj si z toho akorát srandu. Sokrates 55

                      • Re: Zajíždíme do Plzně

                        slaviator     před 16 lety 06.04.2008 17:03 |  
                        0 0

                        Mno, Šourek je zase můj kůň celkem no, je to hodnej kluk.... A tak i možná proto bych mu tu šanci dal, není to ale důvod objektivní, to uznávám... :( Uvidíme no, kdo bude hrát...

                        • Re: Zajíždíme do Plzně

                          (host)     před 16 lety 06.04.2008 17:16 |  
                          0 0

                          Ale já Ti rozumím. Já bych taky byl rád kdyby nastoupil už Švento, Janda, Šenkeřík, Šmicer a to by teprve bylo živo při boji o místo. A s tím Volešákem, taky uznávám, že moc zápasů za A neodehrál na jaře. Snad se shodneme na tom, že nám tam ten rychlej chlap (myslím i tou myšlenkou a fází založení útoku) na rozehrávku chybí. Jak správně říká guelhar, nevidíme hráče při práci každý den a tak to opravdu necháme Kejdžejovi, snad bude mít trochu šťastnou ruku a sestaví to dobře. Musím se smát některým článkům v novinách a té snaze popotlačit tu Spartu už konečně..... jak je jenom dobrá a hezky hraje a že když Slávia nevyhraje v Plzni bude druhá. To jsou opravdu postřehy hodné investigativní žurnalistiky. Ach jo. Musíme být trpělivý, neklesat na mysli a bojovat a bojovat. S pokorou, která zdobí slušné lidi, ale nedat si dát na držku.......... a všechno vrátit i s úrokama. Jak říká jedno staré mlynářské přísloví: Když na náhonu voda není, vantroky se netočí....
                          Tak s chutí a do toho Sokrates 55

                          • Re: Zajíždíme do Plzně

                            slaviator     před 16 lety 06.04.2008 17:33 |  
                            0 0

                            Právě ten, co to strká rychle dopředu, by měl být Abrc.... ale nesmí hrát na postu staženýho útočníka, zády k brance soupeře.... Pokud ho máme plnohodnotně využít, musí hrát ve středu zálohy, spíše maličko zezadu než jeho kolegové... :)

                      • Re: Zajíždíme do Plzně

                        bongor     před 16 lety 06.04.2008 19:20 |  
                        0 0

                        Ahoj Sokrate,já myslím,že Matej nemá problémy s nasazením a že málo kdo je tak zarputilej jako on.Jenže druhý dojem je ten,že se nechá dost lehko odradit a otrávit,třeba nějakým dobře míněným ale ostřejším slovem.To je ale jenom můj dojem,třeba to vůbec tak není.
                        Ale je to ten typ.Jinak zase jsem u své oblíbené sportovní formy,ta je u každého kolísavá.Podívej třeba Ronaldinho,vloni si běhal po hřišti jako by tam byl sám a letos nic moc-nemá formu.Celkem se nám vytratila lehkost hry a hlavně se nám vytratil Standík.Chybí ještě víc,než jsme si připouštěli.

          • Re: Zajíždíme do Plzně

            (host)     před 16 lety 07.04.2008 12:28 |  
            0 0

            zdravim četl sem to stím Latkou chtěl sem se k tomu také vyjádřit...do útoku bych bych úplně nedal ale dost se mi líbí když se hodně vytahuje až do pokutového území. Třeba jako s bohemkou když sme potřebovaly dát fíka tak výborně podržel míč a připravoval nebezpečný akce...kdyby něco takového předváděl pořád tak by to bylo skvělí...jinak si nemyslím že byl v derby špatnej hrál průměrnou hru jako celej tým...sestavu bych dal Vaniak-dřížďal,Brabe,Latka,Hubáček-Pudil,Tavares,Suchý,Černý-Blažek,Toleski
            Ať žije slávie Knaphi

  4. Re: Zajíždíme do Plzně

    (host)     před 16 lety 06.04.2008 11:46 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že v poslední době hrajeme většinou na jednoho útočníka a to i v utkáních kdy potřebujeme vyhrát si myslím, že dva útočníci v základu nebudou.

  5. Re: Zajíždíme do Plzně

    Tealc     před 16 lety 06.04.2008 12:38 |  
    0 0

    Včera kamarád mluvil na hokeji s Řehákem a Střihavka podle něj určitě nebude. v útoku by měli být od začátku Goce s Blažkem.

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      (host)     před 16 lety 06.04.2008 12:48 |  
      0 0

      ouuu,tě osvítilo vid? :-)

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      slaviator     před 16 lety 06.04.2008 15:33 |  
      0 0

      Tak jelikož je Střihavka zraněnej, nebylo by to zodpovědné, kdyby hrál.. :-)

  6. Autem do Plzne

    (host)     před 16 lety 06.04.2008 13:02 |  
    0 0

    Zdravim,
    chtel bych jet zitra do Plzne, bohuzel povinnosti me drzi v Praze do 16.hod., ale pak bych mohl vzit auto a vyrazit smer Plzen. Kdyby se nasel nekdo kdo by chtel jet se mnou (2 lidi) tak by byl odjezd od hlavaku v 16 hod a z Hradcanske v 16:15, kdyztak piste na xFilipos@seznam.cz a domluvime se. Cena jen za benzin. Filipos

  7. Tipovačka

    (host)     před 16 lety 06.04.2008 14:34 |  
    0 0

    Richi, dej do tipovačky další zápasy prosím, jinak to nestihnu:(

  8. Re: Zajíždíme do Plzně

    (host)     před 16 lety 06.04.2008 17:32 |  
    0 0

    Zdravim. Mel bych dotaz. Proc nejdou komentovat zapasy zen? Dik

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      slaviator     před 16 lety 06.04.2008 17:37 |  
      0 0

      Nejdou nikdy... .)

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      Richi (admin)     před 16 lety 06.04.2008 20:04 |  
      0 0

      Rozhodl se tak tym.

      • Re: Zajíždíme do Plzně

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 10:49 |  
        0 0

        ok respektuju to.
        oni by to byli stejne nejspis vetsinou nadrzeny vykriky zdejsich jedincu :]

  9. Re: Zajíždíme do Plzně

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 06.04.2008 17:41 |  
    0 0

    Doufám, že KJ postaví vedle sebe do útoku Blaženu a Goceho, tito dva hráči se mi velmi zamlouvají (nic proti ostatním forwardům). Co takhle zkusit hru na 3 útočníky? Vím...je to možná v našem prostředí trochu archaismus...ale třeba by to soupeřovu obranu překvapilo. Proti slabším soupeřům (Most) bychom si to snad dovolit mohli.
    P. S. Jinak Velmi zajímavé komentáře má Sokrates, musím jej pochválit.

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      (host)     před 16 lety 06.04.2008 17:59 |  
      0 0

      Zdravím a přeju dobrý den,
      taky se mi občas nevede a splodím blbiny. Spíš mám radost z toho, ž si tady můžeme úplně normálně pokecat a sdělit si své názory z velké většiny slušnou formou. Taky to někdy máme jako takový předzápas, no a po zápase jsou pak ty pravdy vidět a to bych taky někdy zalezl do kouta, když vidím co jsem před tím plácal. Ale někdy se to povede. S tím Abrhámem Slaviatore nevím, on až tak velkej tvořitel asi není, ale zase jen bořit taky nepřišel. Někdy by se měli více ukazovat krajní halvové a tlačit forwardy víc do vápna. Hm, jenomže to se to kecá.... Blažek a Toleski už spolu hráli a šlo jim to. Jsou oba pohyblivý a umí jít do šance. Prostě musíme si to uhrát sami a nespoléhat na nic a nikoho. Teplice, Brno a Ostrava potřebujou body taky a tak to bude masakr až do konce ligy. Tak zdravim a buďte vítán. Sokrates 55

      • Re: Zajíždíme do Plzně

        slaviator     před 16 lety 06.04.2008 18:45 |  
        0 0

        Není tvořitel, to vůbec... Ale když o tom tak ten měsíc a něco přemejšlím, možná měl Jarolím na mysli tohle.... Že není jen defenzivní hráč... Koukni třebas na fotbalzive.cz na starší zápasy Bolky, kde to Abraham cpe z první dopředu... Ne aby se snažil něco vymyslet, udělat kličku, druhou jako třebas dělává Tavares... Ale prostě to načutnul dopředu, kolmicí středem hřiště. Vlastně něco podobného, jako dělá Marek Suchý na stoperu, aspon na podzim to tak dělával, i když je fakt, že párkrát i z toho byl "pěknej" gol soupeře, viz Sevilla... Ale to je daň za "přímočarej" fotbal proti takovejmhle týmům... A třeba proti Seville či hlavně Arsenalu jsme prohráli se ctí. Se ctí! A to se počítá...
        Jinak bohužel nyní na tři útočníky těžko můžem hrát... :(( když jich asi pět máme zraněnejch... :( /Střihavka, Ivana, Šmicer, Janda... a otazník Šenkeřík - bude moc hrát, nebude? Bylo by teda jako super, kdyby moh...!/

        • Re: Zajíždíme do Plzně

          (host)     před 16 lety 06.04.2008 19:12 |  
          0 0

          Tak to asi ano, to by mělo asi být to "jádro pudla". Teď jde o to, aby se to dařilo a bylo to kumu dát a šlo to rychle z nohy na nohu. No malujeme si to tu pěkně, ale skutečnost nikdy není tak snadná. Já se domnívám, že máme dost hráčů na to, aby se s tím pořádně porvali a nepodlehli nějému zmaru nebo vlastní nervozitě. Už taky něčím prošli a nátěr už dostali taky pořádnej. Teď by mohla přijít i naše lepší část a začali jsme hrát víc toho fotbalu, co nám taky občas šel. Tak dneska zatím ahoj a zítra ať do toho vlítnou naplno a bojujou. Výsledek bude odpovídat vložené námaze a vůli po vítězství. Sokrates 55

          • Re: Zajíždíme do Plzně

            Eluin (přítel SN)     před 16 lety 06.04.2008 19:25 |  
            0 0

            Věřím ve výhru v Plzni, i když..já věřím ve výhru i v poměrně absurdních situacích (Arsenal, zápas na Bohemians), ale co...svému klubu se věří, i když se nedaří.
            Jen bych byl rád, kdyby se nám už uzdravili všichni hráči, ta marodka je někdy vskutku děsivá.
            Dovolím si tip na pondělní utkání. Plzeň : Slavia 0:2 (Blažek, Toleski).
            Tak hodně zdaru.

          • Re: Zajíždíme do Plzně

            slaviator     před 16 lety 06.04.2008 20:37 |  
            0 0

            Pozitivní je, že Sparta se v posledních kolech také nadřela.... Proti Jablonci na hubené vítězství 1:0, pak v derby na remízu s náma a teď na hubené vítězství 1:0 s Budějkama... A nedá se říct, že by ty týmy také jednoznačně přehrála... To je zase pozitivum... Teď se musíme ale také my snažit, abychom zahráli a zabodovali naplno my... V Plzni to bude těžké a bohužel, není tu Ford, aby zase dal hattricka postará Goce. Před Zlínem jsem psal, že by moh dát gola, tak to napíšu zase: Goce by moh v Plzni dát gola... :-)

            • Re: Zajíždíme do Plzně

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 06.04.2008 23:18 |  
              0 0

              Dobre, tak ted si prvni:-)), ale ja souhlasim a taky verim Gocemu, ze da gola, Goce je hrac, kteryho potrebujeme, pujde za golem a rozhodne zapas..:-)) Jinak Sparta.. pozitivni na tom neni nic.. proste sbiraj body jak na bezicim pase a ani se na to nenadrou..je uplne burt jestli po dobrym vykonu nebo po holomajzne.. jou nebezpecny a kluci se nesmej podelat..

  10. Re: Zajíždíme do Plzně

    quelhar (admin)     před 16 lety 06.04.2008 19:49 |  
    0 0

    Jakto, ze tu jeste nikdo neangazuje Singlara, kdyz nepodepsal v Liberci novou smlouvu? To by taky mohla byt na ligove pomery slusna posila, ni? :o)

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      slaviator     před 16 lety 06.04.2008 20:39 |  
      0 0

      Už v lednu podepsal v Bolce smlouvu od 1. července... Tak třebas proto..? :)
      Od Liberce je to pěkné divadlo... Jak by moh ve Slovanu prodloužit, když už má podepsanou smlouvu tři měsíce v Bolce...?

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      (host)     před 16 lety 06.04.2008 23:59 |  
      0 0

      Ještě toho trochu... největší simulant v lize, s balónem naprosto bezradnej, celá jeho hra je postavená na tom, sebrat míč a když se přiblíží protihráč, tak se s výkřikem svalit k zemi... jen ať je od nás co nejdál (aspoň v Boleslavi)!

  11. Re: Zajíždíme do Plzně

    KING25     před 16 lety 06.04.2008 20:01 |  
    0 0

    Tak doufám, že zítra zase půjdem na první místo. Bohužel nemohu přímo do plzně a tak snad zvládnu zápas na plátně v Praze. Musíme vyhrát a doufám, že fanoušci zachovají chladnou hlavu a budou fandit, tak jako vždy a nebudou bojovat proti lidské blbosti násilím.

  12. Re: Zajíždíme do Plzně

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 06.04.2008 23:10 |  
    0 0

    Zdravim, probiram se uvahami o sestave, myslim, ze nejdulezitejsi bude jedna vec - uz to tady pred par dny kdosi nacal - musi nastoupit ti nejodolnejsi, ktery zvladnou tlak nadchazejicich zapasu, nebudou se bat, budou bojovat a rvat se o titul, kdo to bude? V obrane je to pro me asi nejjednodussi, verim Brabcovi, Suchymu, Latkovi, Krajcikovi, Drizdalovi i Hubackovi, kdo tedy, na stoperu bych videl Suchyho a Brabce, Latka preci jen udelal par chyb, i v derby..na krajich - zde podle me zalezi jen na tom, zda se Matej posune dopredu. Experimenty urcite ne - Sourek,Gebre, atd., na to neni cas. Utok - neni moc na vyber, tj, Goce a Blazek a kdyby v 60.min Blazka stridal Smica, bylo by to super. O koho se oprit v zaloze? Neni cas na krasu, proto na def. stitu bych dal prednost Abrahamovi, byt tedy tento post prakticky zatim ve slavii nehral. Tavares v derby byl zas nekolikrat hodne laxni, byt v predchozich zapasech nabiral formu, takze u nej vaham. Pak asi Kalivoda - myslim ze kdy jindy nez ted by mel na hristi vypustit dusi, nalevo Pudil a uprostred bud Cerny nebo Jarolim.. bohuzel myslim ze ani Jarda Cerny neni hrac, kterej by se rval 90. min, ma dobry momenty, ale boj o titul si dle myho zada vic... zaloha je nase slabina a tam se bude rozhodovat, kluci ze sebe musi vymacknout maximum.. Belaid - asi ne, Volesak by si zaslouzil sanci, o jeho forme ale nemuzem nic vedet, kdyz jsme ho na hristi nevideli.

    • Re: Zajíždíme do Plzně

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 00:04 |  
      0 0

      Běž už s tím shazováním Tavarese do p*dele, laxnost viděli opět pouze věční kritici všeho, co tenhle hráč předvede, tedy slaviator a ty. Už i všichni novináři si všimli že s Abrahamem byl suverénně nejlepší na place, několikrát jeho akce (především odebrání balonů v situacích, které by ostatní "nelaxní" hráči vypouštělí atd.) sklidily potlesk všech slávistů, jen vy tu budete neustále vykřikovat lži a nesmysly o nějaké laxnosti... smiř se s tím, že ten hráč prostě hraje dobře a ještě u toho elegantně vypadá, narozdíl od Hubáčků nebo Dřížďalů.

      • Re: Zajíždíme do Plzně

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 08:47 |  
        0 0

        Ja ho narozdil od tebe a tebe podobnzch Hubacka jen nekritizuju.... Tavares miva dobre momenty, ale proste kdyz nechce, tak nechce... To same jako miva Krajcik a dalsi, akorat jsou nebezpecni dopredu a stihaj dozadu. Kdyz jsem si jednou dal tu praci a spocital, ze proti Bohemce mel Tavares jednu velkou chybu stejne jako Hubacek, tak prej Tavares je dobrej, Hubacek je :smejd: co nema ve Slavii co delat... Tak to nekdo naznacil, nerikam ze ty, protoze ani ses nepodepsal... Tavares je nekdy az vazne moc lehkovaznej, coz nekdy je dobre, ale nekdy to nadela peknou paseku... Nerikam ze je spatnej, ale ze jsou tu hraci, co by v momentalni forme meli hrat spise nez on, i vzhledem k tomu, koho na hristi potrebujem - ne nejakyho mekotu, ale brouska. Tedy at hraje Abraham, kdyz sekvuli temhle zapasu musel rozehravat od prvniho jarniho kola, kdy nemel vubec formu. Ted uz ji ma... A je hloupost hrat se dvema defenzivnejsma zaloznikama - v derby jsme prekvali, hrali jsme dokonce se trema, byt teda mel Abcr v prvnim polocase roli podhrotaka - ta mu ale nesedla, musi hrat na DZ... At hraje Abrc a Tavares je pripraven na lavce... slaviator

      • Re: Zajíždíme do Plzně

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.04.2008 12:55 |  
        0 0

        Ja jsem tu uz nekolikrat psal i o silnych strankach Tavarese, takze se necitim bejt jen kritikem, jak mi to podsouvas..nijak na nej nenadavam, ani naznakem jsem nemluvil o nem tak jako ty (nebo jini anonymove) o Hubackovi... pokud nedokazes zkousnout, ze mam jinej nazor, tak nema cenu, abychom si tu povidali..

        • Re: Zajíždíme do Plzně

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 13:15 |  
          0 0

          Klucí prosím Vás, nezajíždějte do sebe, vždyť jste oba rozumní slávističtí bardové a Vaše názory ctím s plnou vážností a přitom můžou být rozdílný. Důležitý je, že Ty martyni i slaviator se podepisujete a tak vím aspoň, že jste oba slávisté se svou tváří. Teď se musíme semknout a ukázat našim fotbalistům, že stojíme za nimi. Teď si vemte, že teď budeme na místo K.J. v Plzni a budeme to muset opravdu sestavit, to by bylo horko u srdce a druhej den by nám cca 20 000 trenéru umylo kebuli se vším všudy. Tavarez má svý a už jsem tu psal, že je tak i s Volešákem, Hubáčkem, Latkou, Blažkem atd. Koneckonců, když jsem čutal do meruny, tak to bylo to samý. Kdo jsme dneska dokonalý? Ani ten Ronaldo a že je to pleyer, co? Když dneska budou tři bodíky, zaplať PánBůh a jedeme dál. Tak na Plzeň Vávro, na Plzeň. Sokrates 55

          • Re: Zajíždíme do Plzně

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.04.2008 14:10 |  
            0 0

            Mas pravdu, Sokrate, mne jen obcas trochu vytoci, kdyz sem nekdo prijde jen proto, aby pod svou anonymitou nekomu zanadaval a ulevil si, ok, pokud posle do p.. me, tak je to jedno, ale kdyz nadava hraci tak jak tu tento ci jiny anonym nadaval Hubovi, tak me to dost zamrzi.. ono je tezky pak si s nekym povidat, kdyz chybi podpis, pak nevis, jestli sem prispiva, jaky ma nazory, esli vubec fandi slavii a tak...snad tedy neni mylky v tom, ze tohle nebylo na slaviatora, ale na toho "kohosi"... jinak je fakt, ze je snadny sem psat sestavy, pro nas je to zabava, kdyz nemame odpovednost jako KJ.. co se tyce Tavarese, proste ma silny i slabsi stranky jako kazdej, je jsem predtim uvazoval o tom, o koho se muze slavie oprit, Tavares miva obcas chvilky nepozornosti a i KJ o tom mluvil, ze tohle musi zlepsovat, protoze ted uz jde fakt do tuhyho. Drzme teda palce, at to kluci vybojujou, dnes to zas nebude snadny.

        • Re: Zajíždíme do Plzně

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 14:19 |  
          0 0

          Tak, a já to teď rozseknu :) Tavares i Hub jsou mými oblíbenci oba dva. I když je pravdou, že Huba pomaloučku polehoučku už hážu přes palubu. Líbil se mi hlavně na podzim a celou minulou sezonu, když jsme měli problémy se složením obrany a on bylo tou naší stálicí-dopředu sice nikdy nic nevymyslel, ale dozadu prostě jistota. Teď na jaře to je ale horší. Nějak už prostě nebývá, tam kde by měl být, i těch nebezpečných centrů jde přes něj moc. Ale, abych na něj nadával, to ne. No, a Tavares? Jeho hra se mi prostě líbí. Sice spousta lidí nadává na jeho nedůraz nebo malý pohyb. To si nemyslím. Ve spoustě zápasů mi naopak přišel jako nejběhavější prvek naší zálohy. A že skoro nechodí do skluzů, jako třeba Míša Šveců? No, nechodí, když nemusí. Třeba v derby. Jako jeden z mála neprohrával osobní souboje, nenechá se odstavit, ze šprajců často odbíhal jako vítěz. Takže hlavním minusem je u něj taková ta jeho laxnost při rozehrávce. Je ale nutný si uvědomit, že při tom, jak to letos KJ staví , se z Tavarese chcanechca stával playmaker, tudíž měl spoustu dotyků s míčem, spoustu rozehrávek a jelikož nehraje alibisticy, tak i docela dost zkažených míčů a leckdy nám docela zatápěl( jako blahé paměti Aračič :)) K jeho cti se ale musí dodat, že své zkažené míče zpátky naháněl jak lev, i ty skluzy byly. Prostě hraje tak, jak hraje a kdo ho má v oblibě, vypíchne ty dobrý stránky, kdo ne, tak ty špatný. Doufám, že teď už je to všem jasný :) Howhg.
          Japhy

          • Re: Zajíždíme do Plzně

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.04.2008 14:57 |  
            0 0

            Zalezi na tom, jaky typy hracu kdo ma rad, to je jasny. Nekdo ma rad ty, ktery se fotbalem radi bavi, nekdo ma radej zodpovedny drice. Ono co si budem povidat, nejlepsi je kombinace tech dvou vlastnosti:-)) Pokud jde o Huba, ani ja nemyslim ze by byl v buhvijaky forme, ale stale si myslim, ze je to solidni obrance, kterej nam kolikrat hodne pomohl a nezaslouzi si, aby se tu na nej nadavalo do tragedu i hur.. kritika je neco jinyho a uplne beru, co ty pises.. Tavares je vybornej fotbalista, na hristi vypada jak z jinyho sveta, silnej v soubojich, nemyslim, ze by malo behal, ale mne osobne se nelibi obcasna nezodpovednost, at uz v pokrejvani hracu pred vapnem nebo pri rozehravce, kdy dela dost riskantni veci, laxne prihrava do stran, v zapasech o titul a kor v takovych jako je derby si to nemuze dovolit. Mozna je klasicka situace s tou patickou s Bohemkou...z myho pohledu je to na zabiti, v takovy situaci se musi otocit a protrhnout sit, jinej je na vrcholu blaha, jak to krasne zahral.. teda jako bylo to krasny, vo tom zadna, ale za tyhle situace nemuze riskovat,ze ta paradicka nevyjde

  13. aktuální počasí v plzni

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 07:31 |  
    0 0

    Ahoj,jen pro info.Od včerejška tady leje a teď momentálně padá z nebe sračka (sníh z deštěm) tak doufám že to na Štruncákách zvládnou a nebude terén jako ve Zlíně.Každopádně jestli bude takhle tak by to chtělo v kotli zatopit :o)
    ne to byl blbej fórek

    • Re: aktuální počasí v plzni

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 09:16 |  
      0 0

      tve to taky nemaj vyhrivanej travnik? :/

      • Re: aktuální počasí v plzni

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 10:38 |  
        0 0

        Ne ,neboj,v Plzni mají vyhřívání..naštěstí,ale pořád tady prší (už 2 den v kuse)..tak sem zvědavej na terén a určitě to nebude prdel.Plzeň bude betonovat,a mi budeme muset kombinovat snad na ucházejícícm terénu

        • Re: aktuální počasí v plzni

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 10:55 |  
          0 0

          Dobrý den Vám všem,
          aspoň vidíte, že si to musíme vyžrat až do konce. Opravdu nemá cenu nad ničím!! fňukat a hlavně si vymýšlet nějaké ublíženecké představy. Prostě dneska padá sníh a tak budeme makat nadoraz jako ve Zlíně. To je úplně jedno, jestli prší nebo padá sníh. Včera na Midllesborough taky sněžilo jako kráva celý zápas a všichni jezdili na plný pecky celý zápas. Ona to snad odpoledne má být už trochu lepší. Je třeba se připravit, dobře se nabudit a hlavně nezazmatkovat, když to hned nebude pro nás příznivé. Podívejte včera na Bohemku, srovnali to ač už to nikdo nečekal. Tak i naší kluci a všichni jako tým, ne jen někdo, to by bylo špatně. Škoda, že nemohu jet, tak klucí co jedete i za mě, prosím fanděte na plný pecky. Držím palce Sokrates 55

          • Re: aktuální počasí v plzni

            (host)     před 16 lety 07.04.2008 13:13 |  
            0 0

            O.k. :o)
            já jedu i s rýmou jako kráva,ale než čumět na Ota TV tak to si radši zafandím i v tomhle počasí :o)

      • Re: aktuální počasí v plzni

        slaviator     před 16 lety 07.04.2008 17:06 |  
        0 0

        aby se mohlo využít, musí se topit většinou už tři dny předem.... nejhoršíco mužeš udělat je zapnout to pár hodin před výkopem...

        • Re: aktuální počasí v plzni

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.04.2008 17:14 |  
          0 0

          sestava - KJ překvapil, kdyžtak mě připoměnte až budu kecat, ze to KJ zas blbe postavil, ze pred zapasem jsem napsal, ze to je dobra sestava:-))) Matej predpokladam nemuze...

  14. Zajíždíme do Plzně

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 14:11 |  
    0 0

    mam 3 volny mista v aute, odjizdim v 15.30 ze smichovskyho nadrazi - kdyby nekdo chtel. jedu jen tam, zustavam v plzni...

  15. Re: Zajíždíme do Plzně

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 15:49 |  
    0 0

    nevíte někdo jak vypadá trávník? myslim ,jestli je podmáčenej... :)vosaa