Fortuna liga

Plzeň - Slavia 0:0

Slavia ve 24. kole ztratila dva body v Plzni a opustila první příčku ligové tabulky. Slávisté neproměnili hned dva pokutové kopy, zklamal Kalivoda i Tavares. Prohlédněte si 32 fotografií z utkání.

Plzeň - Slavia 0:0 (0:0)
Slavia: M. Vaniak - F. Dřížďal , M. Suchý , E. Brabec , D. Hubáček (79. M. Jarolím ) - D. Kalivoda (62. J. Černý ), M. Tavares , M. Abraham , D. Pudil - J. Blažek (70. D. Střihavka ), G. Toleski
lavička: M. Vorel , M. Latka , T. Gebre Selassie , T. Belaid

Pondělní ligová dohrávka přinesla smutek všem slávistickým fanouškům. Opět jsme museli dohánět náskok Sparty, ale tentokrát se to nepodařilo. Tým na jaře odehrál již několik fotbalově nepovedených utkání, ale většinou se tři body podařilo urvat. Plzeň měla být snadným soupeřem, v jarní části se jí vůbec nedaří. Právě proto mělo domácí mužstvo speciální týden, kdy se více věnovalo přípravě.

Trenér Jarolím tradičně pozměnil sestavu, do které se vrátil kapitán Brabec s Blažkem, šanci dostal i v derby vyloučený Kalivoda. Jen na lavičce zůstal Černý s Latkou, Krajčík o víkendu již hrál ze rezervní mužstvo. Slavia musela vyhrát a taky od začátku držela míč častěji na svých kopačkách. Plzeň nastoupila jen s jedním útočníkem, přesto to zpočátku vypadalo, že nebude chtít jen bránit. Dlouho se bojovalo jen ve středu hřiště a žádné šance nepřicházely. Až po půlhodině hry hlavou přiťuknul Toleski míč ve vápně na Abraháma, jehož střelu domácí obránci dokázali zablokovat. Toleski byl o pár minut později jednoznačně faulován ve vápně, ale píšťalka rozhodčího mlčela. Navíc následoval nebezpečný protiútok, který byl zakončen jen střelou nad.

Druhou půli začali ofenzivněji slávisté a po deseti minutách byla jejich snaha korunována odpískanou penaltou za ruku Sylvestreho. K exekuci se postavil Kalivoda a vyslal míč po zemi k tyči, kde ho chytil domácí gólman. Vedení se tak nekonalo a do té doby dobře hrající slávistický odchovanec musel být střídán za Černého, který se netradičně postavil na pravou stranu zálohy. Sešívaným chvilku trvalo, než se opět dostali do tempa, ale nic nebylo ještě ztraceno. Každou chvíli červenobílí zahrávali standardní situaci, ale skoro nikdy z ní branku soupeře neohrozili. Velkou šanci měl Pudil v sedmdesáté minutě, ale domácí gólman byl opět na místě. Pět minut před koncem normální hrací doby dostala Slavia další šanci k získání tří bodů. Další ruka ve vápně a další penalta. Tentokrát se k míči postavil Tavares a dokonale napodobil Kalivodu, z domácího gólmana se stal hrdina.

Po derby bylo jasné, že k titulu si můžeme dovolit luxus jedné remízy. Ta přišla hned v následujícím zápase, a tak teď pro jistotu první ligové příčky nesmí přijít již žádná prohra. Příště nás čeká Liberec.

Komentáře (202)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:18 |  
    0 0

    RUM! SEZENTE MI RUM!!! NUTNE POTREBUJU RUM!!! ...

    ach:(

    krax

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:19 |  
      0 0

      tak a mame tu stejnej pribeh jako kazdej rok , tenhle zapas nas rozhodi , s libercem to taky proserem protoze to hraci budou mit v hlavach a pak uz budem radi ze sme druhy , fakt traparna , ale tohle uz se neodpousti , za to musi bejt pokuty ,vhoo

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:21 |  
        0 0

        proc nesel na 2. Toleski nebo Cerny, Tavareze sem fakt nepochopil ze na to sel

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        bojler     před 16 lety 07.04.2008 19:22 |  
        0 0

        ja bych to tak nehrotil. myslim, ze hraci vijou vo co de a nepotrebujou k tomu flastry. tim by se to mohlo akorat zhorsit.

        kazdopadne je pravda, ze nase jarni diagnoza je opet tady. hra byla este docela solidni, ale to nasazeni..

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:40 |  
          0 0

          Promin,ale hra byla hrozná. Na terén se vymlouvat nemůžou tak nevim co by chtěly? Normálně je měly sfouknout raz dva. Na druhou stranu sparta hraje taky nic, takže nám z toho vychází ,že naše liga stojí kvalitou za hovno na podrážce.vosaa

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:24 |  
        0 0

        nwm, me penalty nestvou ani tak z pulky jako fakt, ze jsme se zas nepredvedli herne (goly se maji davat ze hry!).

        Kazdopadne diky bohu za skolu, jinak bych asi jel na vyjezd....ach:(
        krax

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 08.04.2008 08:52 |  
          0 0

          Přesně tak, máme 14 rohů, 12 standardek a vytěžili jsme z toho jen jeden protiútok. Nedat 2 pencle tj do nebe volající, ale Plzeň byl nejslabším mančaftem, proti kterému jsme na jaře hráli. KJ a spol. by měli trénink co trénink pilovat standardky. to není možný, že ze 14rohů ani jednou není golová šance a o standardkách ani nemluvím. To se vždycky třesu, aby to nedopadlo jako v Brně. Z venkovních zápasů (12b) jsme udělali 2b a to je tak trochu málo a pokuid nevyhrajem s takovejma **** jako Plzen, který se nedostanou ani za půlku, tak nevím, jak budeme chtít vyhrát v Teplicích, Bolce. No, doufám, že mi hoši zvednou náladu s Libe a pak to potvrdíme venku. Po výhře, po prohře= vždy s váma. amon

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 10:55 |  
        0 0

        taky to nechápu.máme plno ůtočníků v týmu kteří mají výcenežslušnou ránu a on to jde kopnout tavares.neřeknu kalič,tam to byla smůla , ale tavares celkově za dva žápasy vystřelí jednou,tak logicky nemůže kopat pencle,goce by ji chladnokrevně proměnil.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:21 |  
      0 0

      To se Ti ani nedivím.Ať žije AC SPARTA PRAHA.MarHud.

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:23 |  
        0 0

        takze jako vzdycky, psychicky sme se slozili a prachbidnymi penaltami darovali sparte titul...uz nam neverim...hlavne enchapu proc na tak dulezitou penaltu sel flegmatik tavares, kterymu to s urcitou nadsazkou je jedno, jestli da nebo ne, nevim proc nekopali penaltove uspesni toleski ci jarolim bombou do stredu brany, jako pokazde /a pokazde uspesne/ horvath

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:23 |  
      0 0

      Radši dlouho nebudu psát žádný příspěvky, protože umím asi prd. Rum nepomůže, jdu na procházku. Tak musíme bojovat dál a vydřít to jinde. Nic jiného nám nezbývá. Hlavně neklesejme na duchu, zažili jsme horší časy. Teď to radši ani nekomentujme. To jen, abychom věděli, že se nic nespiklo, jen nám to nejde. Sokrates 55

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:26 |  
        0 0

        ne tak pohoda Kalivodu beru proste mu to capnul ale tavares ty vole to je fakt konec, tak je kurva pred koncem zapasu tak tam dam nejakyho shootera cose rozbehne a a nakopne tam bombu a ne ze si ktomu stoupne a z mista to cutne jak na treningu takle to nejde ty vole , a i tak tam chybela nejaka vůle po vitezstvi , me prislo ze bojujem o desatej flek a ze je to kazdymu u prdele jeslti vyhrajem nebo ne

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:27 |  
          0 0

          Bohužel, je to přesně tak. Všichni tam mají odkopáno spoustu zápasů, ale nikoho nenapadne, jakým stylem je asi potřeba kopnout penaltu pár minut před koncem. Zbourat bránu ranou doprostřed... ne, ne a ne...

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:30 |  
      0 0

      Pamatujete, kdyz jsme loni prohrali doma s Plzni a pak to s nama slo z kopce? Pamatujete, kdyz rok predtim nedaval L. Jarolim v 92. penalte na 2:1 a na konci roku jsme byli treti??? Kurva, celej tejden trenovat penalty... Mne bylo Karla fakt líto, ten by to kopnul desetkrat lip... TAK TO ASPON BOMBOU PŘEKOPNU, NE???

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:36 |  
        0 0

        Karla líto? Karel by se měl především starat, aby ta sestava k něčemu vypadala. Nasazením Střihavky a hlavně Jarolíma Plzni jen pomohl k bodu.

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:44 |  
          0 0

          Strihavka s Jarolimem tam sli od zacatku???

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:48 |  
            0 0

            Ne, šli tam v době, kdy jsme měli tlak a oni jako čerství hráči měli Plzeň dorazit... výsledek jsi viděl asi sám, resp. neviděl, protože ani jednoho hráče jsem si v podstatě nevšimnul. Střihavky jen v momentě, kdy si zpracovával balon tak dlouho, až byl metr v autu a Jarolíma jen v poslední minutě, kdy vystřelil asi 20 metrů nad a ještě se tomu smál...

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:51 |  
        0 0

        Karla líto?? Karel má v hlavě hov.na. Může za to jedině on.
        diesel

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:42 |  
          0 0

          Jo jasny, ty budes ten prvni co budes Jarolima po dalsim uspechu chvalit... Tenhle trener nas udrzel v nejuzsi spicce ligy i kdyz jsme byli ve srackach a i kdyz jsou veci ktery bych udelal jinak tak muzu jenom dekovat, ze takovyho kouce mame... Veverák

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 04:06 |  
      0 0

      Tzv. psychika. Kalič posere derby, nedá penaltu, Jarolím postaví od začátku Abrahama místo Černýho, co kdo čeká? Kde skončil Volešák, kde Šenkeřík? Pan trenér se nakonec zbláznil?

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 10:53 |  
      0 0

      Pánové, víte co nám chybí? STANDA VLČEK, který dával góly. Teď bohužel nemáme nikoho......, a to je problém. V každém týmu se nějaký střelec probudil, jen u nás ještě spí a snad by mohl hrát už Šenkeřík, i když nebude rozehraný, ale je to bojovník a podobný typ, jako Vlčák.
      Každý je asi ze zápasu zklamaný, smutný ne-li nasr...., ale pokud se bude bojovat, i když se nedaří, tak se něco může dokázat. Horší je, když se ani nebojuje..........
      Věřím Slavii. Papol

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 10:54 |  
      0 0

      Pánové, víte co nám chybí? STANDA VLČEK, který dával góly. Teď bohužel nemáme nikoho......, a to je problém. V každém týmu se nějaký střelec probudil, jen u nás ještě spí a snad by mohl hrát už Šenkeřík, i když nebude rozehraný, ale je to bojovník a podobný typ, jako Vlčák.
      Každý je asi ze zápasu zklamaný, smutný ne-li nasr...., ale pokud se bude bojovat, i když se nedaří, tak se něco může dokázat. Horší je, když se ani nebojuje..........
      Věřím Slavii. Papol

  2. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 07.04.2008 19:22 |  
    0 0

    Zapas nekomentuju, ale rad bych se dozvedel, proc sel proboha druhou penaltu kopat Tavares? Standardky zadne nekope a kdyz kopal proti Ziline, tak sice dal, ale taky placirkou po zemi, coz ma sanci na uspech 50% (bud golman strelu vystihne a ma ji, nebo skoci na druhou stranu). Mame v tymu hrace, co kopou standardky (Cerny, Pudil, Toleski) a penaltu jde kopat hrac, ktery je v nasem tymu povestny tim, ze neumi dat prudkou strelu. Nechapu, nechapu, nechapu.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:24 |  
      0 0

      Že by na to všichni ostatní neměli nervy? Řekl bych, že je to dost pravděpodobný. Bohužel.

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:27 |  
        0 0

        no to je dasli vec , jak muze prvni tym tabulky kdyz se kope penalta hledat hrace kterej neni posranej aby ji sel kopnout , sakra to tam neni bojovnik co by sel a nacut to , myslim ze na tohle by se prave ten Krajcik hodil

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      poltergeist007     před 16 lety 07.04.2008 20:07 |  
      0 0

      měl to kopnout ABRC

  3. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:22 |  
    0 0

    Za todle si titul ani nezasloužíme:(

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 09.04.2008 22:10 |  
      0 0

      Za tohle si akorát zasloužíme od Sparťanů to jejich potupné: "Věčně druzí...!!!" A kdopak asi za to může?

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 09.04.2008 22:10 |  
      0 0

      Za tohle si akorát zasloužíme od Sparťanů to jejich potupné: "Věčně druzí...!!!" A kdopak asi za to může?

  4. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 07.04.2008 19:24 |  
    0 0

    Na druhou stranu, porad mame titul ve svych rukou, staci jen sestkrat vyhrat :o/
    Mohli jsme si dovolit jednu plichtu, kvuli vlastni neschopnosti jsme si ji vybrali v zapase, ktery jsme jasne meli vyhrat. Takze ted proste musime tezke zapasy vyhravat, pokud ten titul chceme. A ze nas dalsi dve kola neceka nic jednoducheho...

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 00:55 |  
      0 0

      Jasne meli vyhrat??? No podle deni na hristi to moc jasny nebylo... :D

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 08:56 |  
        0 0

        ty woe 14 rohů, x stnadartek. Z toho alespon jeden gol musí být, ale je fakt, že jediný výkon, který jsme předvedli a stál za to byl na Totts. Od té doby jsme se tomu ani zdaleka nepřiblížili. Nedat 2 pencle je ostuda, ale tyhle po*** jsme měli porazit min. 2goly ze hry. My hrajem nakopávaný míče na čahouny Toleskiho, Blažka. Taháme to do zahuštěnýho středu...amon

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 08.04.2008 10:25 |  
          0 0

          počet rohů a standardek o ničem nevypovídá. Důležitější je, že se slávisti kromě pentlí do moc nebezpečnejch akcí nedoslali, a to ani z těch standardek. To, že ty po*** neporazili o 2 góly (a ještě ze hry - ehm ehm) může znamenat 2 věci: buď to nebyli až takový po***, nebo slavia prostě hrála blbě.

  5. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 07.04.2008 19:24 |  
    0 0

    Musím se hodně krotit, abych sem nenapsal něco vulgárního. Zápas - který jsem viděl v tv - mi přišel ze strany Slavie takový...promiňte mi ten výraz...odfláknutý. Žádný tlak, silný nápor...nic. Standartní situace - to je kapitola sama pro sebe. K čemu je nám tolik rohových kopů, když si z nich nic nevytvoříme? Přístup hráčů k pokutovým kopům...nepochopitelné. Silné kluby musí mít ve svém středu i psychicky silné hráče, kteří podobné situace MUSÍ zvládat. My bohužel asi silným klubem nejsme... Obávám se, že nás tento neúspěch psychicky ještě více rozhodí (podobně jako loni remíza na Slovácku) a zůstane na nás druhé místo. Ach ouvej..

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:34 |  
      0 0

      Nezasloužíme si ho snad? Já myslím, že je to bez debaty. Bohužel, nabývám dojmu, že Karel už Slavie nemá co dát. Má kádr jako nikdo jinej a předvádí s nim výkony nehodné jména Slavie. Svoji politikou "každej zápas jiná sestva" pravděpodbně dovedl hráče ke stavu kdy jim je to jaksi jedno. A ty dvě neproměněné penalty to mu dali opravdu styl. Kmotr

  6. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:25 |  
    0 0

    Plzen chtela remis. Co jsme chteli my fakt nevim. Naprostou vetsinu zapasu jsme odchodili.

  7. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:27 |  
    0 0

    Je mně na blití. Nejde tady ani o ty podělaný zasraný penalty ale vůbec o celej výkon a výkony které předvádíme na jaře. Zatim nám to stačilo,ale všechno netrvá věčně. Hnus hnus hnus. Ta česká liga ,to je fakt trapárna že jim ani zato nestačí se snažit.Omlouvám se za sprostá slova ale nechybí moc k destrukci klávesnice.vosaa

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:29 |  
      0 0

      Souhlasím, když jsem viděl, co na hřišti předvádí Jarolím, Střihavka nebo Hubáček, tak jsem zuřil. Ty penalty byly takovej vrchol nezájmu a obrázek celkovýho přístupu k zápasu.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:32 |  
      0 0

      ještě jednou sorry za vulgaritu...

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:45 |  
        0 0

        Jarolima sem na hristi ani nezahledl, jen pri posledni strele doprdele, Hubacek klasicky centry na nikoho. Tavarez + Abraham stred proste nejde

  8. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:29 |  
    0 0

    po tomto zapasu uz nikdo normalni nemuze verit v titul ...

  9. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:29 |  
    0 0

    Zasloužená remíza. Zaslouženej pád na držku, kterej musel přijít. Víc bych k tomu nedodal. Kmotr

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:32 |  
      0 0

      Nejhorší na tom je, že právě přijít vůbec nemusel. Stačilo udělat to, co by asi udělalo 99% z nás - zavřít oči a narvat to, co to jde... tohle prostě není normální, Tavarese na tu penaltu neměli vůbec pouštět, nechápu, proč to nekopal Goce.

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:37 |  
        0 0

        Právě že v tom se mýlíš. Ten pád přijít musel a to, že se to stalo takhle "hustě" na tom nic nemění. Celý jaro hráli hovno. Teď pouze sklízej co zaseli. Kmotr

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:39 |  
          0 0

          A ještě bych chtěl dodat, že jsem byl jedním z těch co věřili i přes otřesné výkony. Mýlil jsem se.

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:44 |  
            0 0

            přesně tak! Uvidíme s libercem jak budou hrát,možná to ješte neni stracený...vosaa

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:50 |  
              0 0

              pro mě ano.. Kmotr

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 03:45 |  
      0 0

      Na co si to hrajem? Kali to posral podruhý a flegma Tavares?

  10. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:31 |  
    0 0

    kurva do píči s tím :-/

  11. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:32 |  
    0 0

    Tak pozor!! já si zas myslim, že sice tohle utkání se mělo vyhrát , ale neni to ono utkání kde bychom meli přijít o ten vysněný titul! já nevím jak Vy, ale já už si za tu dobu zvykl na to že ,,Večně druzí,, !! tak at! stejne na slavii chodit budu a na vyjezdy také!! je to jen fotbal, hráče bych za to nestřílel, sami vědi ,,co a jak se děje,,! oni sou profesionálové, nějak to zvládnou!! potřebujou nás, hned proti Liberci!!sebevědomí se vytracuje!!takže ho musí zas nabrat proti Liberci do bojí o titul!!!SKS since 1892!!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:34 |  
      0 0

      všichni na liberec a připravte si prsty na pískot :)))vosaa

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:35 |  
      0 0

      Mám oči. Ať mi pánové Jarolím, Střihavka nebo Hubáček nezkoušejí vykládat cosi o profesionalismu, první dva těch pár minut, které byli na hřišti naprosto odchodili, ten třetí zase přihrával jen soupeři. Kdybych ho neznal a neviděl každý zápas, musel bych si myslet, že mu Křetínský snad něco poslal. Vrchol byl ten přímák, kterým sestřelil Pudila a pak pasáž mezi 60. a 70. minutou, kde snad ze sedmi dotyků s míčem šestkrát přesně přihrál červenejm...

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:47 |  
        0 0

        sem zvedavej kdy se zase najde nekdo kdo bude Huba obhajovat! do B tymu s nim

  12. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:34 |  
    0 0

    vecne druhy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:43 |  
      0 0

      Naučte se penalty!!!!!!!!!!!!!! Vaším nejlepším hráčem byl Kocourek!!!!!!!!!!!!!!!! Kolik Vás to stálo????????????

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:45 |  
        0 0

        stálo nás to 10 let života , to je drahá sranda

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:46 |  
        0 0

        konkrétně? ...vosaaa

  13. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:38 |  
    0 0

    Nemohu ani dychat. Pitome penalty. Kdyby nebyly, tak bych tak zklamany nebyl.

  14. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:39 |  
    0 0

    hrozný hrozný hrozný.....slávsiti dnes nechtěkli vyhrát jinak by jezdili po prdeli....vždyt si nevytvořili snad jedinou pořádnou šanci ze hry.....ač slávista tak to musím přiznat. Teď už pro mě bude titul jen příjemným překvapením. :-/

  15. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:39 |  
    0 0

    Pokuty , za tenhle laxní výkon pokuty jako svine , takle se o tytul nehraje

  16. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:39 |  
    0 0

    nebudu komentovat to že kopou penaltu dva hrači,ktery na to nemaj (kalivoda nemá formu,viz.derby,je pod psychickou dekou) tavares neni exekutor....ale jak mužem hrat na hřišti jasně slabšího soupeře kde máme tvořit hru my, tak střed zálohy hraje tavares a abraham....oba defenzivní, neuměj tvořit...dko mi tohle vysvětlí tak mu složim básničku

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:47 |  
      0 0

      přesně, během dvaceti minut zauřadoval pudil kdy ztratil několik přihrávek!! no je to na analýzu zbytečně zkaženejch přihrávek, proč se nakopávaj desetimetrový přihrávky vzduchem když co řikám furt je slávie suvereně nejhorší tým v lize ve vyhrávání hlaviček a vytěžení ze standartky!! a to že se hráči nepohybujou bez míče a jen stojej!! to je vrchol, okamžitě bych je vyhnal běhat do lesa až se jim všechen tlak a prostě všechno vykouří z hlavy!! Oni prostě nevěděj že hrajou o titul!!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:40 |  
      0 0

      Ach jo... Chapu ze Tavares neumi vystrelit z vetsi vzdalenosti atd. ale pokud KJ rika, ze na treninku penalty dava tak proste neni chyba ze sel na tu penaltu... je to chyba hrace, kterej ji posral, ale jestli je na treninku promenuje tak je jasny ze ho na ni trener urci... A hlavni chybu bych nevidel ve stredovy formaci, Tavares se mi ve hre libil a Abraham vice mene taky... Ale kdyz nebude cely muzstvo bojovat a nebude chtit hrat tak proti takovejm reznikum nebudeme mit sanci... Veverák

  17. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 07.04.2008 19:42 |  
    0 0

    Je to jistý, že na konci rozhoduje vzájemňák? Pokud ano, tak to ještě není úplně v pytli. Ale Kalivoda nám pohnojil druhý zápas v řadě, ale ty zásluhy z překola LM a zejména proměněné penalty na Ajaxu jsou pořád vyšší. Mrzí mne, že selhal i Tavares, ale tady jsou ty kladné zásluhy za celou sezónu ještě jednoznačnější.

    Tak hoši, bojujeme a jedeme dál!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:45 |  
      0 0

      Tavarese je mi líto, ale na tu penaltu neměl vůbec chodit, resp. ho na ní neměli pouštět, když všichni vědí, jakým stylem střílí.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:46 |  
      0 0

      Kalic je pro me sympatak, vzal to na sebe. Mel by si odpocinout, ale nezatracovat ho! Krax

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:46 |  
      0 0

      Ale chápeš, že tady o ňákej posranej titul nejde? Tady jde o to že plivli do tváře všem fanouškům a hlavně těm věrnej. Do letošního jara jsem si řikal, že bych bral titul i kdyby se na to nedalo dívat ale teď už vim, že to je to nejhorší co může bejt. Srát na titul, chci Slavii sakra! hodně nasranej Kmotr

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:47 |  
      0 0

      a jeste bych dodal: koukni na los, todle je spatny. Za dve kola muze mit sparta i 4 body naskok. Krax

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        honzah (přítel SN)     před 16 lety 07.04.2008 22:51 |  
        0 0

        Já vím, v Plzni se prostě muselo vyhrát. Ale nikdo neví, jakým způsobem se posledních 6 kol zvrtne, tak je to ještě otevřené - Sparta hraje s týmama bojujícíma o záchranu, a ty budou bojovat jako lvi.

  18. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:43 |  
    0 0

    nevim jestli sem sám, ale já věděl a byl sem si opravdu jistej a to řeknu stoprocentně, kam kopne kalivoda penaltu!! to bylo jasný (jak v amsterdamu0) protože si byl jistej že jí umístí a vono hovno, a ten golman to ví líp než my. no a u taverese to samý!! stropro jasný že to kopne taky tam!! nezlob te se ale kdyby to kopal českej hráč, kopne tu druhou na druhou stranu!! druhou měl jít brabec, prostě starší hráč!!
    no nic, furt sme první sparta nás nepředskočila, dyk přece záleží po poslednim kole a to bysme ještě byli první my!!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:47 |  
      0 0

      Ten problém je v tom, že s tímhle nevýkonem prostě v Teplicích, Olomouci a v Boleslavi prostě nejde vyhrát.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:49 |  
      0 0

      nojo jenže v amstru se mu to kopnout povedlo-prutká k tyči-ted to zmrvil jak školák.vosaa

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:10 |  
        0 0

        jenže golman věděl že to tam dá!! vědělo to spoustalidí, jen ne kalivoda!!

  19. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:46 |  
    0 0

    Jak mohli bejt tyhleti nekopové nejlepším mužstvem za rok 2007??????

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:48 |  
      0 0

      Z těch nejlepších za rok 2007 jich tam už moc neni.. asi proto. Kmotr

  20. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:52 |  
    0 0

    To si ze mě děláte prdel!!?!...Co si víc jen přát, LM,vláda v lize, stadion!! a vy takhle na ně nadáváte když se jim nepovede zápas?!...to jste ti ''Verní fans''?tomu se ale tak neřiká, kdyby jste byli verni, tak by ste tohle nikdy nenapsali!!! tak se to stane, i těm nejlepším!!vsichni jsou jen lidi,a né nějaké stroje, po kterých každý chce aby vyhrávali!!! Oni potřebují podporu, a né primitivní keci, jaky to sou debilové , že nedají penaltu apod.!!!... Nemo(GOS)

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:54 |  
      0 0

      Hubáček hraje pořád totéž, podpora nepodpora. Odevzdávač balonů. Střihavka chodí po hřišti bez zájmu, Jarolím totéž... prostě nemám sílu neustále tyhle hráče omlouvat, když se to děje pořád znova a znova.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:55 |  
      0 0

      co to tady meleš?ty asi fanddíš zlínu nebo budějicím kde hráči za odchozenej zapas a bod z venku potřebujou pochvalu....prober se, fans nepoznáš podle koentářů tady, kde si každej rád zanadává(já taky, je to dobrý pro srdce :-) ...) ale podle toho jestli přijdou na další zapas....

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:56 |  
      0 0

      tady kurva nejde o jeden zápas,prece nejsi slepej. Tady de o jarní výkony celýho týmu. kdy snad jenom zápas v ostrave byl kvaliotní.Já celou dobu čekal na pořádnej výkon s výsledkem 3:0 a přijde tohle...logicky Vosaa

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:15 |  
      0 0

      A kdy Slavia naposled zahrála v lize? Kdy Zabrala? První zápasy na jaře, rozháranost, nesehranost... Okej, tak se sehrajem, vyhráváme, a až se sehrajem, přijde k tomu i výkon... Ale ono nejenže jsme se nesehráli, ale my dokonce už pravidelně ztrácíme body!

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 15:02 |  
        0 0

        Chcipni debile. GOS rulezz!

  21. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:55 |  
    0 0

    Pokračujeme ve špatných výkonech, to není náhoda, už není možné se alibisticky vymlouvat, že tým se potřebuje sehrát. prostě to nefunguje. hra je statická, vše je pomalé, máme hlemýždí přechod do útoku, spousta nepřesností ve hře, spousta zbytečných ztrát, když se dostaneme do přečíslení, chybí kvalitní finální přihrávka. Nejtragičtější jsou naše standardky, nezahraje je dobře ani Hubáček, ani Pudil s Černým, dokonce je zahráváme tak špatně, že hrozí kontr soupeře. Chybí nějaký nacvičený signál, jediné co funguje je vystavování do offsidu. Vaniakovy odkopy a jeho hra nohou, to je hrůza. Nejsmutnější je, že si nevytváříme šance a nedáváme góly. Bez gólu se nedá vyhrát. Když už nám rozhodčí daroval dvě penalty jako kompenzaci za faul na Toleskiho, tak musí být trenérem určen exekutor. Není možné, aby ji šel kopat ten, kdo si řekne. Tvrdil jsem před každou z nich, že ji ani Kalivoda, ani Tavares nepromění, podle toho to dopadlo. Bylo to vidět na hráčích předem. Měl je kopat Toleski, Jarolím měl dát pokyn z lavičky, byla to jeho hrubá chyba. Tak mizerně zahrané penalty, jsem už dlouho neviděl. Zápas to byl nevalné úrovně, chybělo mu tempo, kvalita hry. Bylo to z naší strany hodně odfláknutý, chyběl pohyb bez míče, nabízení se, chyběla střelba, bylo to hodně statické. Při penaltách jsem si vzpomněl na Necida, ten by je dal. Uměl vzít na sebe odpovědnost, zkušení hráči dostali strach. Proto přivedl Jarolím starší hráče, aby zvládli tlak. Výsledek jsme dneska viděli. Modlím se, aby už začali hrát Švento, Šmicer, Šenkeřík, snad se vrátí forma Krajčíkovi. Teď už nemůžeme ztratit body, tlak bude veliký a pokud mizerně hrající Sparta udělá titul, tak si za to můžeme sami. Bylo vidět, co dělá kvalita v útoku. Ostrava v Plzni nehrála nějaký oslnivý fotbal, ale má duo Svěrkoš, Magera, které je gólové. My máme hodně útočníků, ale góly nedává níkdo z nich. Toleskiho jeden gól je málo. Trenéra Jarolíma čeká horké jaro, buď udělá titul nebo pravděpodobně skončí. Měl všechny trumfy v rukávu, náskok pěti bodů po podzimu, mohl si vybrat posily. Dobrý trenér takovou výhodu musí využít.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:22 |  
      0 0

      Doufejme ,že si do zítra KJ hodí mašli a to bude to jediné správné,co potřebujeme.Po jeho kremaci se semkneme,odvoláme Matěje z béčka,pošleme Blažka do Sudet,výměnou¨za naše kluky.Začne hrát Janda a Švento a snad se nám podaří dokopat pohár uefa. I když nevím ,nevím. Dnes to byla sračka,ubohé,neumětelské-prostě jako každoročně slávistické posrané jaro.Jen blbec a nebo puberťák za tátovi peníze ještě může uvažovat o návštěvě představení souboru lazarů.Hoši hrajete hovno a každému jste pro smích!! Ostudy sešívaného dresu.Franta Veselý je už určitě na ARO.A Pepa Bican????!!!! Kopyta,jelita,šašci. Jak je možné,že Goče dal v týmu na posledním místě ligy tolik branek a ve vedoucím mužstvu jen jednu?Jdu se vožrat a pak budu chodit týden kanálama,než nás dorazí Liberec. A potom už to bude jedno! Bábo Kropáčková pojď nás trénovat!!

  22. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:56 |  
    0 0

    no..., budu optimista, ty pentle byli smesny a sem vcelku rad ze je chlapci nedali... liga jestze neskoncila tak neklesejme na mysli panove a damy? :-)
    urs

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:13 |  
      0 0

      Sparta i díky méně jasným penclím, které proměnovala, vyhrávala ligu. Můžeš si hrát na čestného a nedávat to, ale pak budeš věčně druhej... Nebo když to rozhodčí foukne, to prostě chladnokrevně proměnit... Pokud to nechceš dát, tak to prostě zakopni někam k rohovýmu praporku a pak říkej, že to prostě nebyla pencle a tys ji takhle "zrušil"... Ale kopnout to takhle, dvakrát... Hruza! První pencli asi kompenzoval Kocourek za ten faul na Goceho, kdy byla jasná a neodpískal ji... Ta druhá už možná se i pískat fakt dala. Ale mohlo být rozhodnuto už dááávno předtím, stačilo dát z nějakého rohu přesnej centr na hlavu našeho útočníka a vstřelit gól...

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:01 |  
        0 0

        goly z penalty dávaj jen srabíci a to my nejsme!

  23. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 19:59 |  
    0 0

    Asi sem sám,ale podle mě nám cyhbí šenkeřík..každej zapas co sem ho viděl hrát jezdil po zadku od 1. do poslední minuty....toho potřebujem,efektivního bojovníka (nevím jestli to je tim že už v zahraničí byl a nikam se nežene tak hraje srdíčkem pro naši slavii)

    MEK

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:02 |  
      0 0

      Hlavně chybí Vlček ten dělal 70 % útoku.

  24. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:03 |  
    0 0

    Výkon hráčů: bída, bída a bída.... Profackovat je, všechny. Chyboval Hubáček, z metru trefí soupeře do xichtu, nechápu. Chyboval Suchý, chyboval Brabec, všichni chybovali.... Standartky otřesný, Vaniak a jeho výkopy hrůza... Když už nám rozhodčí daroval dvě penalty - nemusel je pískat a taky by si odůvodnil... - tak je zahrajem prachmizerně. Poprvé se to stane, ale proč to podruhý kopnem uplně do stejnýho místa a snad ještě hůř? Měl tam jít podle mě Goce, možná klidně i Abrc... rozeběhnout se, zavřít oči a nabombit to. Mimochodem, proč NIKDO nedobíhal případný odražený míč??? Ani v jednom případě! To jsme si byli jisti, že tu penaltu dáme? Jediní, kdo by možná ušli facce, by byli Abraham, kterého bylo plné hřiště, Dřížďal, Blažek a možná s přivřenejhma očima Goce. Ostatní profackovat!!!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:06 |  
      0 0

      Hubáček hrál zase to, co hraje vždycky a za co ho tu vždycky chválíte. Jiná věc je to, že je to něco naprosto šílenýho. Ten člověk z půlky nedokopne do vápna, trefuje prvního protihráče a přihrává jim do brejků.

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:10 |  
        0 0

        Jindy hraje o dost, o dost líp... Aspon směrem dozadu... Dneska nic. Vlastně sorry, zapomněl jsem na Pudila, ve druhým poločase měl světlé okamžiky, tak ten by měl dostat ne nafackováno, ale jen vyhubováno za ten první....
        Fakt děs a hruza, už dlouho jsem nebyl takhle nasranej

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:13 |  
          0 0

          Ne Hubáček hrál svůj typický zápas akorát ostatní hráli hůř než jindy takže to za něj nehasili.

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:16 |  
            0 0

            Hub to kolikrát hasí i za jiné... Ale víš co se možná ukázalo jako klíčové? Že chyběl Latka. V obraně by dneska nebyl o nic horší než Brabec, ale rozhodně co se týče hry dopředu a standartních situací, tak by byl daleko platnější... Ale co, stalo se, stalo, máme bod po příšerným výkonu, horší to snad už být nemůže, v příštím zápase musíme zabojovat a vyhrát...! Zbytečně jsme se pod ten tlak dostali sami, po podzimu jsme měli luxusní náskok 5 bodů...

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:20 |  
              0 0

              Ja si myslim že to rozhodlo duo Tavares Abrahám měl hrát jenom jeden z nim a to Abraham k nemu někoho ofenzivního černý belaid a bylo by to hned lepší

              • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:24 |  
                0 0

                Nevím, zda je Belaid ofenzivnější než Tavares, řekl bych že nikoliv... Černý měl v týdnu zdravotní problémy, možná proto nehrál od začátku zápasu... Uznávám, že to bylo se sestavením sestavy dneska asi cekem těžké, na druhou stranu hlavní vina dneska leží na hráčích... Prostě to odchodili a ač nejsem zastánce pokut, dneska by si ji někteří vážně zasloužili...! Nemyslím tím Kaliče a Tavarese, nedali penaltu no... Myslím tím spíše Hubáčka, kterej to dneska vážně pohnojil na kraji obrany... Brabec na jistotě nepřidal... Kalivoda, Černý a Pudil nezahráli ani jednu (!!!) standartku přesně, a že jsme měli jen snad 15 rohů...!

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:18 |  
          0 0

          Hubáček hrál totéž, co vždy. Jde jen o to se na něj zaměřit a uvidíš sám.

          Jeho standartky radši ani nekomentuju, minutu se na to připravuje, aby následně poslal míč na prvního protihráče stojícího v prostoru, kde se žádný slávista nenachází... buď absolutně neumí kopat (a potom nevím, co tu dělá) nebo je to prostě sabotér. A takhle odezvdává míče v každém zápase.

          Totéž dělá i ve hře - devět z deseti jeho přihrávek směřujícího dopředu končí hned u protihráče. Dnes navíc založil brejk Plzně neskutečnou hlavičkou...

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:22 |  
            0 0

            Jenže dá se to brát i takhle: koho teda místo něj...?

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:28 |  
              0 0

              Lukáši, tuto otázku si měl položit Jarolím v zimním přestupovém období. To samé Doležal s Rosenem. Psal jsem na podzim, že potřebujeme akutně levého beka, tvořivého středního záložníka, pravého záložníka a jednoho nebo dva útočníky. Bohužel naše posílení je k smíchu. Tam je třeba hledat achilovu patu naší mizérie. Je třeba vytvořit oponenturu vůči trenérovi při schvalování přestupů do budoucna.

              • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:35 |  
                0 0

                .... proto by bylo cekem super přivést na post sportovního ředitele někoho, kdo prostředí ve Slavii zná... kdo i pracoval ve Spartě nebo u repre a ví, jak to chodí tam... nebo kdo byl v zahraničí. Takže vychází z toho Hřebík a Beránek, jednoho z nich... Na post sportovního ředitele, řekněme. Oponentura KJ, pod jeho kompetence by spadali i trenéři mládežnických týmů... A přivést ze Sparty Plíška na post scoata pro Balkán, o tom jsem psal už ale taky před x měsíci, někdy v pulce podzimu...
                jak je vidět, z posil se zatím prosadili výrazně akorát ti, u nichž jsem dával otazník nebo jsem je nechtěl. Otazník byl nad Černým, nechtěl jsem Blažka s Abrcem, oba z rozdílných důvodů... Abrc dneska nejlepší na hřišti, krom teda plzeňského brankáře Krbečka... Škoda, že v zimě nevyšel ten Vulič... Ale také je škoda, že KJ dneska trochu více nezariskoval a nedal Dřížďala nalevo a napravo Gebre Selassieho... Horší než dneska Hubáček by to nebylo. To samé Ondra Šourek kdyby dneska hrál - horší než dnes s Hubem by to vážně nebylo... :(
                24. kolo za náma a KJ ještě neví sestavu, základní sestavu. Kdybychom vedli stále o pět bodů, bylo by to super zjištění, takhle je to děsivé...

                • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                  mart     před 16 lety 07.04.2008 20:51 |  
                  0 0

                  Zajimave.... Krbecek nejlepsi hrac na hristi?
                  Pri prvni penalte v momente kopu jeden metr pred carou, pri druhe vide nez dva (presne uprostred maleho vapna).
                  To je normalne opakovana penalta, .... nekdy i zluta karta( v jeho pripade druha).
                  Jinak s Vulicem souhlasim, mohl bejt dobrej, ... ale taky nemusel.
                  Narozdil od ostanich, ja porad jeste verim. Nakonec, jednou uz snad musime zacit hrat fotbal.(?) ... a pokud se tak stane, tak nemuzem e byt jiny nez prvni..mart

                  • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                    slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:55 |  
                    0 0

                    Chytil to? Chytil... V derby nejlepší na hřiště Franěk, teď Krbeček.. :-)) Tak jsme prostě byli marní... :(
                    Marte, nechci strašit, skutečně jednou musíme zahrát - ale nebude to pozdě? Nebudeme už pouze stahovat náskok Sparty? Nebo nezahrajem dobře až v přípravě..?

                    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                      mart     před 16 lety 07.04.2008 22:12 |  
                      0 0

                      Asi jo. Chytil to. Pravda.
                      Jinak doufam, ze pozde nebude. Na pripravu bych dost nerad cekal. Jsem totiz pomerne dost nedockavy.mart

                  • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                    (host)     před 16 lety 08.04.2008 20:19 |  
                    0 0

                    hmm.. tak na to koukam na videu, pěkně jsem si to rozfázoval a nevim nevim... u první pentle stojí celou dobu na čáře a až přesně v okamžiku, kdy se Kalič dotýká míče, vystartoval dopředu. U druhý penalty vyběh o zlomek vteřiny dřív, ale ve chvíli střely nestál ani metr před čárou, do půlky malýho vápna se dostal až pak. Tzn. za prvý trochu dost přeháníš, za druhý pokud jsem viděl dost penalt včetně těch během LM, tohle naprosto běžně tolerovaný rozhodčim. A žlutá karta se za to opravdu nedává. Takže v tomhle ten neúspěch fakt nebude

                • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                  (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:52 |  
                  0 0

                  Na post sportovního ředitele bych přivedl pana Říčku a dal mu velké pravomoci. B tým hraje o sestup, A dorost se trápí. Nevychováváme si hráče na posty krajních beků, tvořivého záložníka. V létě musí dojít k velkým změnám, musíme investovat do mládeže a skautinku. Musíme se vyvarovat špatných nákupů. Nejsmutnější na tom je, že na problémové posty nemáme odchovance v ročnících 90-94. Jsme závislí na nákupech zvenčí. Toho jsem se obával, pokud nebudou peníze na posily, tak nemáme kam sáhnout. Švec, Dočkal jsou pryč, Pekhart, brzy odejdou Suchý, Janda, zbyli nám jen Necid a možná Vácha. Uvidíme jak to bude s Milanem Černým. Rosen s Doležalem musí jednat, nesmí žít v iluzích o LM, o desetiletkách. Jinak dneska jsme v druhé půli mohli hrát na tři obránce a místo Hubáčka mohl přijít do hry Balaid nebo Střihavka. Plzeň druhou půli neohrozila Vaniaka. Je to hloupá ztráta.

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:30 |  
              0 0

              Třeba Dřížďal (+napravo Matej) nebo Šourek, i když to mají přes nohu.

              • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:36 |  
                0 0

                Jojo, to jsem víceméně psal už před zápasem... Nalevo Ferry, napravo Šourek nebo Gebre Selassie (Matej je na tom momentálně asi jak Hub:( ).

  25. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:05 |  
    0 0

    už sem vykomentovanej,mějte se. Na liberec.. :/ vosaa

  26. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:11 |  
    0 0

    sparta praha - mistr ligy!!!

  27. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:33 |  
    0 0

    Karel Jarolím: "Herní projev špatný nebyl, ale nedokázali jsme se prosadit před brankou."

    Ach jo... nechápu, že člověk, který je loni nutil hrát rychle jednoduše dopředu teď kvituje to, co předvádíme nyní...

  28. Důvod porážky

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:35 |  
    0 0

    Píšu to už od ledna. Místo rychlostních typů přišly pomalostní. Systém hry se rozpadl, sestava se rozpadla. Mužstvo ztratilo pohodu. Kdo za to může.
    Určitě ti, co nevěřili, že Marek Jarolím je superhvězda, že Blažek není žádný zázrak, že Černý zpomaluje hru. ještě že máme Kubáska.
    Tantalos

    • Re: Důvod porážky

      slaviator     před 16 lety 07.04.2008 20:40 |  
      0 0

      K diskuzi výše... Dneska by to na tom levém beku snad ukopal i Kubásek.. :-))) Ale vážně: nikdo v zimě nemoh vědět jak to dopadne, v létě přišli hráči jako Vaniak, Brabec, Dřížďal - důchodce, hráč co proputoval snad 14 týmů, hráč co nikdy nehrál v první lize a neuspěl na testech v Blšanech a Plzni. A další a další hráči... Volešák se sedmikilovou nadváhou, a další a další... A jak to dopadlo víme všichni. Bohužel v zimě už se to nepovedlo.
      Receptem by mohlo být to co nejvíce sestavu přiblížit té z podzimu... Prostě hrát v té sestavě jak na podzim, místo Švece Abraham, místo Vlčka Blažek... Ale ono se to lehce mluví, když nemám zodpovědnost za výsledky no... :)

    • Re: Důvod porážky

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:40 |  
      0 0

      Blažek je v tý bídě jeden z nejlepších a rozhodně nejaktivnějších. Druhá věc je, že kromě pár hráčů (kteří navíc nenastupují pravidelně) prostě nemá s kým hrát.

      • Re: Důvod porážky

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:47 |  
        0 0

        Sorry ale dneska mu balon nafackoval snad pokaždý když se s nim potkal. Dneska nikdo nic.. Kmotr

      • Re: Důvod porážky

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:14 |  
        0 0

        Je to pánové pořád stejné,jeden výkon horší než druhý,naprosto
        neprofesionální přístup některých hráčů/nasazení!!!!!/,věčné motá
        ní se sestavou,o Hubáčkovi to platí NEUSTÁLE/tragedie/ale hraje pořád,prostě co by stačilo ve Zlíně,Kladně a jinde ve Slavii je k ni-
        čemu,jen člověk nechápe co ho nominuje do sestavy/přízeň pana
        Jarolíma?/,no a že titul vzhledem k hernímu projevu je v kategorii
        snů pochopí i neslávista ihned,s těmito výkony máme jen kliku,že
        máme ještě slušný náskok na 3.místo.Po téhle Plzni jsem docela
        znechucen,takhle se o titul nehraje a ty laxní penalty to je vrchol!
        Ale Spartágo nehraje také nic ale každý zápas nehraje v jiné ses-
        tavě!!!!!A dnes mají lumpové radost a my jsme smutní,to mě štve,zdraví Alba.

  29. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:52 |  
    0 0

    Se z ty remizy podelejte!!!! Kvuli takovym jako vy se o moji milovane Slavce rika, ze je ubrecena, je mi z vas na zvraceni!!!
    Kdyby golman skocil na druhou stranu, je z Kalice i Tavarese hrdina; nadavate (spravne) na Hubacka, ale co prava strana? Kolik z ni slo utocnych centru ve srovnani s levou? Kalivoda, ze hral dobre? A co sestava? Skoro vase vysnena sestava v ramci nasich momentalnich moznosti a jak dopadla? Proc nadavate na Jarolima se Strihavkou? Kolik ze odehrali minut, reknete mi? Opravdu chcete remizu svest na ne? Ze jsme nebojovali? Jste slepi?

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 20:55 |  
      0 0

      Na Jarolíma se Střihavkou nadáváme, protože je to z jejich strany každej tejden stejný - odchozený, bez nasazení, bez zájmu... o to podivnější je, že spousta lidí vypisujících sestavy tam Střihavku neustále cpe, zřejmě v bláhovym domění, že když má někdo dva metry, tak bude zakončovat centry atd.

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:08 |  
        0 0

        Tak do Střihavky se nes***, tj bojovník, rváč a platný hráč. Ono naskočit do zápasu na posledních pár minut, není úplně jednoduchý, podle mýho tam měl být včera od začátku, neb tam nebyl nikdo na centry a mohlo to dopadnout jinak. Takže za střihavku jsem rád, co se jarolíma týče, čekal jsem víc, ale třeba se probudí. Hlavně že na levou stranu máme černýho, pudila a ted bude i švento a na pravo jen dřeváky. Do střihavky se mi ne***. amon

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:54 |  
        0 0

        Amon, podepisuju Strihavka je nas nejlepsi utocnik v soucasnosti, ale nemuze strihavka pracovat na toleskiho, ale naopak. Senkerik Strihavka - jedina volba Murko

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:14 |  
      0 0

      Prober se podívej se na to co na jaře předvádíme. Dnešní remízu bych skousával hodně těžko ale když si kluci dovolej zahodit dvě penalty, tak jí skousávat odmítám. Pokud ty nad tím dokážeš mávnout rukou, je to tvoje volba. A propo, pamatuj si, že na kdyby se nikde nehraje.. Kmotr

  30. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:13 |  
    0 0

    Az se slavisti oklepou stoho ze letos zas titul nebude, tak uznaj ze to je docela dobrej rok a ze se clkem i dari i kdyz titul ma zas ta sparta. Ale byt na strane vedeni tak mam stoho slavistickyho fotbalu vrasky a hooodne spatnej pocit.

  31. paradox

    slaviator     před 16 lety 07.04.2008 21:27 |  
    0 0

    Chytil Slavii dva pokutové kopy a zařídil tak její sesazení z čela ligové tabulky, přesto brankář plzeňských fotbalistů Lukáš Krbeček říká: "Titul přeji Slavii, její fotbal se mi líbí." - tak taky moh něco pustit.. :((

    • Re: paradox

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:36 |  
      0 0

      Krbečku,Krbečku,to je od Tebe hezký hochu,ale vypadá to,že budeme ještě bojovat o druhý místo.Nějak se nám ta jarní sestava nevydařila.
      Všichni hrajou tak nějak bojácně,přihrávky na jistotu a ještě se nepovedou,nějak by to asi chtělo psychologa.Slavia léta hraje nejhezčí fotbal a najednou se na to moc nedá koukat.Dneska byli nejlepší Sucháč a Abrahám.Ani ten Černý nic nepředved navíc.Jsem smutnej,to je to správný slovo.Zase je rudej blbeček nahoře a to vyloženě naší zásluhou.Sami by nebyli nic,vždycky jim musíme pomoct.

      • Re: paradox

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:55 |  
        0 0

        Suchac? Skoro pri kazdem nasem pokusu o ofsajd jsem u opakovanych zaznamu trnul - dobrou polovinu mohl rozhodci pustit a kdo ze tam skoro vzdy stal?

  32. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    KING25     před 16 lety 07.04.2008 21:27 |  
    0 0

    Tak tohle byl zápas blbec. :-(( Snaha hráčů tam byla a i jsme je přehrávali, ale prostě když to tam nechce padnout, tak to tam hold nepadne..:-(

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:28 |  
      0 0

      Bohužel, snaha hráčů vypadá jaksi jinak.. Kmotr

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:56 |  
        0 0

        Chces snad rici, ze se hraci nesnazili? To, ze se nedari, jeste neznamena, ze by nebyla snaha, ty jsi dneska nejak rychle hotovej se soudem!

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:10 |  
          0 0

          Každej si holt snahu profesionálního fotbalisty představuje jinak. Já si pod snahou představuju i myšlení a chytrost. Když jdu na penaltu v takový situaci, jako Kalivoda nebo Tavares, tak nebudu vymejšlet na tom oraništi nějakou placku po zemi. Nebo když podesáte půjdu kopat roh (Černý) nebo standardku (Hubáček), tak si dám záležet, aby to doletělo aspoň za prvního protihráče, pokud možno na nějakýho slávistu... a pokud toho opakovaně nejsem schopen, tak jdu od toho.

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            (host)     před 16 lety 07.04.2008 23:25 |  
            0 0

            Aha, tak to potom chapu, ten rozpor. Pro me je snahou to, ze chodili do souboju, nevypousteli je a tak. Nedarilo se fotbalove, ale bojovnost a snahu proste nevidim duvod vytykat... Ale kdyz pro tebe snaha znamena vzdat fotbal...

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:33 |  
              0 0

              No tak jestli si myslíš, že se včera udělali všechno možný pro to aby vyhráli, tak je čas jít se kouknout i na jinou ligu než je gambáč. Mě se zdálo že pokaždý když se k nim dostal balon tak jim spíš nafackoval, případně odskočil jinam, případně ho nahráli proti hráči, případně zakopli, případně ukopli no a nakonec nehorázně odflákli dvě panalty a to neni žádná smůla, smlůla když trefíš tyčku na tý straně kam ten golman neskočil ale tohle? nene.. takhle se o titul nehraje to vim jistě. Kmotr

              • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                (host)     před 16 lety 09.04.2008 23:51 |  
                0 0

                Nechápu, jak většina diskutujících s Tebou může polemizovat, vždyť ty Tvoje názory jsou naprosto racionální a ten, kdo neměl na očích klapky, tak se musí pod Tvé názory bez zardění podepsat...

  33. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    japhy     před 16 lety 07.04.2008 21:30 |  
    0 0

    Bez náznaku ironie se ptám. Kdy naposledy jsme zahráli tak, že jsme mohli kluky pochválit? Tzn. dostatek šancí, pohledná hra, apod. Dřív mě alespoň hřálo to, že kluci makaj nadoraz a na hru se dá koukat. A teď? Vím, máme pořád dost zraněnejch klíčovejch hráčů, ale čas od času by se mohlo zadařit, navíc, když co do jmen, máme pořád top tým.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 07.04.2008 21:42 |  
      0 0

      POkud mě paměť nešálí, tak v derby na Letné? Hra sice nic moc, bylo to ovlivněno brzkým golem a vyloučením Horvátha, ale vyhráli jsme tam a byla to euforie... Z hlediska hry, bojovnosti apod, i když to nakonec nepřineslo výsledný efekt v podobě alespon remízy, tak doma proti Seville...?

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        japhy     před 16 lety 07.04.2008 23:29 |  
        0 0

        S tím derby to snad nemůžeš myslet vážně. Tam stála hra za velikou bačkoru. Když teda nepočítám začátek druhý půle. Jinak ta Sevilla mě taky napadla, pak ještě Totáč venku. Ale jsou to takový útržky, většinou jedna půlka a nic víc. Ale kdybych si měl vzpomenout na naší ligu...

  34. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:44 |  
    0 0

    no ty voe ct4, anglická liga, jiný kafe.vosaa

  35. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:52 |  
    0 0

    Začínám si připadat,jak na SPARTĚ,nedařilo se jim a fanoušci jim málem zničily autobus a pomalu i stadion.At si radši každý zamete před svym vlastnim prahem, a nechá ty kluky na pokoji - oni určitě nehrajou takhle schválně. Akorád by mě zajímalo,kdo z vás chodí na každý domácí zápas,asi moc lidí ne co?!!!!!Tak si nechte ty kecy a chodte je radši povzbuzovat na strahov!!!!!!
    SLAVIE DO TOHO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kluci nebojte se je pořád mezi námi pár fanoušků,kteří vám fandí!!!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:03 |  
      0 0

      Naprosto nesmyslný příspěvek. Tady nikdo nemluví o tom, že by nefandil. Ostatně většina z nás, co něco pamatujeme, jsme zažili mnohem horší chvíle. Z diskutujících tady snad chodí na zápasy snad skoro všichni, na druhou stranu se zkus vžít do situace, kdy utíkáš z práce nebo si bereš dovolenou, abys tam mohl být, jedeš 100 km a pak tam sleduješ tohle... nevím, někdo nad tím mávne rukou, ale někoho to prostě nase*e.

      Jestli kluci takhle nehrajou schválně...? No nevím, ale když Hubáček takhle hraje už půl roku, tak co si o tom myslet? Když desetkrát kopne míč protihráčovi, tak od profesionálního fotbalisty ve třiceti letech bych čekal, že to zkusí teda jinak, když takhle to nejde. Ale on to udělá znovu... a znovu... a znovu. A Jarolím ho znovu postaví. To prostě slávistu, kterej tím fotbalem žije, klidnýho nechat nemůže. Takhle můžeš pokračovat dál - Střihavka, Jarolím... k čemu jim moje povzbuzování je? Hrajou pořád stejně otráveně, je jedno jestli před plným Strahovem nebo třema tisícovkama v Plzni. Vždyť co, peníze za to mají stejný.

      Jen pro pořádek, chodím na každý domácí zápas včetně přáteláků, příprav atd., jezdím i ven (když je čas, ale ten většinou je, protože Slavie je priorita)... o to víc mě deptá vidět neustále dokola tytéž chyby a průsery...

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:28 |  
        0 0

        jj zlatá slova.. Kmotr

  36. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    martin08     před 16 lety 07.04.2008 21:52 |  
    0 0

    Rozhodně se z toho nepoděláme. Jsme nyní na stejné úrovni jako Sparta, navíc máme výhodu lepších zápasů a musí nás to naopak semknout. Před jarem jsme měli bonusy, které jsme vyčerpali, ale máme to stále ve svých rukou," dodal kouč Slavie.
    PRESNE TAK!!!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 07.04.2008 21:55 |  
      0 0

      Lepší zápasy? Možná v posledním kole, následující 3 zápasy má Sparta jasných 9 bodů, my hrajem s Libercem, v Teplicích...

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 21:59 |  
        0 0

        vsichni tady na hrace nadavaj, ale pri zapasech skandujou: po vyhre, po prohre, VZDYCKY JSME S VAMA!!! jsem jediny, komu se to zda trochu nelogicky??

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:04 |  
          0 0

          Mně se zdá nelogický to skandování. Nerad bych se dožil situace na Bohemce, kde se "hochům děkuje" i za antifotbal a prohry.

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:25 |  
            0 0

            Přesně, pokud to proserou jako včera tak bych žádnou děkovačku nedával.. Kmotr

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              quelhar (admin)     před 16 lety 08.04.2008 10:07 |  
              0 0

              A vubec, pokud nebudou porazet Arsenal 5:0, tak bych nedekoval, netleskal a spis piskal, aby se ti hraci probrali. Jsou to profici a prece jim tu hru nebudeme nijak ulehcovat, za to nas nikdo neplati. To je fakt logika jako poleno. Nastesti par lidi v kotli vi, ze kdyz se bude povzbuzovat, tak to hracum pomuze.

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              (host)     před 16 lety 08.04.2008 15:42 |  
              0 0

              Ja nevim, ale chodim do kotle jenom diky tomu, ze se povzbuzuje. Chci povzbudit Slavii, tak ji budu povzbuzovat a burcovat, opravdu nechapu k cemu pomuze srazeni hracu (jako napr. na zacatku jara Abrce)

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:07 |  
        0 0

        Tak on myslel lepší vzájemný zápasy se Spartou. Ty nám při tom losu ale budou k ničemu, protože vyhrát v Teplicích, Olomouci a Boleslavi (v podstatě kdekoliv z těchto tří zápasů) s těmahle výkonama a s tím, jakou rychlostí se "uzdravují" a "nabírají kondici" naši marodi, by se rovnalo zázraku...

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:18 |  
        0 0

        A k tomu losu si můžeme přidat stav kádru - na příští 2 mače je vykartovanej Goce, Ivana je zraněnej, Blažek proti Liberci asi nesmí hrát, Šmicer se Šenkeříkem se "uzdravujou" už asi dva měsíce a ještě je nikdo neviděl ani mezi náhradníkama... takže opět naše tradiční jarní sestava s jedním útočníkem, a tentokrát ještě s tím nejhorším - Střihavkou...

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:18 |  
        0 0

        ..byl jsem nasranej ted uz jsem v klidu..
        jen si stale rikam, jestli mam zapotrebi byt slavista,..zase jsem zestar o x let:))

        ..nechapu co s tema fotbalistama bylo,..15 rohu,..poradne nekopnutej balon..penalty..a pritom uz jsem dlouho nevidel ze by rozhodci byl tak na slavisticky strane!!

        .snad se to podari,..uvidime
        stale je sance a je to v slavistickych rukach..tak snad..
        Martin

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:29 |  
          0 0

          ..berme to treba pozitivne...treba jim nesedelo hrat z prvniho mista a svazovalo je to vice a ted z druheho jim to pujde lip.)
          ..jak todle dopadne...
          M.

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:34 |  
            0 0

            Tak to jim měl možná někdo připomenout, že z toho druhýho místa budou útočit, jen když vyhrají v Teplicích, Boleslavi a Olomouci. Opravdu nevím, kde chtějí s tou současnou produkcí vyhrávat. A při tom velkym útočení je nutný dívat se i dolů - ono s touhle formou je těch 8 bodů na čtvrtej flek jako nic...

            Ono to bude zajímavý už doma v neděli - nemáme totiž útočníka (Střihavku ani nepočítám).

  37. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    whiplash1     před 16 lety 07.04.2008 22:26 |  
    0 0

    to je proste NEUVERITELNE !!! jak je videt, v tymu neni zadna
    vudci osobnost :-(

  38. pro ty co chcou fandit sparte

    (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:41 |  
    0 0

    repka suka kulice
    on nesaha na pi?e
    ma rad leda ?uraky
    velky, pevny drevaky

    sivok mu je dodava
    taky si je doprava
    maty na ne hledi
    prdel ho uz svedi

    Lord Eden

    • Re: pro ty co chcou fandit sparte

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:53 |  
      0 0

      hm no...

    • Re: pro ty co chcou fandit sparte

      (host)     před 16 lety 07.04.2008 22:53 |  
      0 0

      vyborne

  39. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.04.2008 00:47 |  
    0 0

    Slavisti, kamaradi, co k tomu rici.. radej nic. Ze je to dalasi slavisticke tragikomicke harakiri v boji o titul? Jakej to ma smysl... ze se nic nedeje, porad jsme jeste prvni? hovadina... Tak jen fakta... v poslednich dvou zapasech jsme odevzdali 4 body sparte vlastni blbosti, slysim jak nam s posmechem dekuji.. Od zacatku jara hrajeme bidnej fotbal a nic nenasvedcuje tomu, ze bychom si s nim zaslouzili titul. To jsou hola fakta prubehu jara a poslednich v dvou zapasu. Bez emoci. Ale je tezky emoce udrzet, nezbyva nez verit, ze kluci budou jeste bojovat. Dnes to byl fotbal celkove prumernej. Do prvni penalty obstojnej.. obrana v zasade bez chyby, par nadejnych utoku, solidni hra Toleskiho, Pudila, Blazka, Abrahama, Kalivody. Po prvni penalte jako by vsichni podlehli slavisticky depresi. Proc? Kde je vira ve vlastni sily? To fotbalova slavie nezna? Stridajici hraci nebyli prinosem a je alarmujici, ze slo prave o zimni posily. Z myho pohledu tihle kluci popravu nebyli v zakladu a jako stridajici nezahrali nic. Snad dvacet rohu a ani jeden neznamenal nebezpeci pro soupere. O penaltach snad neni treba psat, snad jen to, ze v rozhodujicim okamziku musi zabrat nekdo, kdo na to ma. Vudce, prvni bojovnik, odolny hrac, nekdo s dobrou kpacio technikou... proboha splnuje alespon jednu z techto kvalit tavares? Naopak...absolutni opak toho vseho...kde byl Brabec, Toleski, Cerny, Pudil, Abraham? Nekdo kdo by to narval do brany i s golmanem? Pokud chceme titul, musi tam nekdo takovej prijit a ten tym strhnout. Vzdycky jsem s vama, ale nekdy je to fakt peklo...

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:10 |  
      0 0

      chtělo by to šmícu, hrozně chybí. Věřím, že s ním bysme uhráli mač v ostravě, zvládli líp derby a v plzni bez problému vyhráli. Takovýhle srágory, proti kterým máme 15 rohů musíme jasně přejet.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:55 |  
      0 0

      Není nic co bych k tomu dodal. Roli KJ zhodnotí snad majitelé na konci sezony.Výkaz infarktů"Slávistických srdíček" stejně nikdo nevede. Ahoj spolutrpící kamarádi - Jirka.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:59 |  
      0 0

      Není nic co bych k tomu dodal. Roli KJ zhodnotí snad majitelé na konci sezony.Výkaz infarktů"Slávistických srdíček" stejně nikdo nevede. Ahoj spolutrpící kamarádi - Jirka.

  40. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 08.04.2008 07:20 |  
    0 0

    Tak tu mate toho do nebes vynaseneho Kalivodu, ktery trpel lavickou kvuli mlademu Jarolimovi... oba jsou to kopyta.

    BTW: jakto, ze je prvni Sparta diky lepsimu skore - ja myslel, ze rozhoduje vzajemna bilance, ne? Aspon se o tom po derby mluvilo, ze ted mame vyhodu diky lepsi vzajemne bilanci.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:54 |  
      0 0

      to sice máme, ale bude nám to prd platné ,když budeme hrát tak jako včera....Je to obrovský zklamání, koukat na naši neschopnost a malej zápal pro hru. Pŕitom Plzeń hrála otřesně a koledovala si o nakládačku. lordEdmund

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 08.04.2008 10:03 |  
      0 0

      V prubehu sezony, dokud nejsou odehrana vsechna kola, se tabulka pri rovnosti bodu tvori podle skore (nejspis proto, ze nektere tymy jeste nemaji odehrany oba vzajemne zapasy). Ale po 30. kole uz se na vzajemne zapasy bere ohled, takze bychom byli prvni, kdybychom meli stejne jako Sparta.

  41. Konečně dobrá zpráva

    (host)     před 16 lety 08.04.2008 09:51 |  
    0 0

    Dneska ve Sportu píše v komentáři Luďka Madla, že o titulu je prakticky rozhodnuto, že to bude Sparta. Vzhledem k tomu, že Madla je absolutní hovado, které se vysmívalo Slavii za nákup Ferryho Dříížďala, viděl bych to jako dobré znamení. Téměř stoprocentně se dá říct, že co napíše Madla, určitě je jinak. Takže snad přece jen by mohl být ten titul, co jsme kvůli němu koupili tak drahé a skvělé superhvězdy.
    Tantalos

    • Re: Konečně dobrá zpráva

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.04.2008 10:26 |  
      0 0

      KJ vyhlasil, ze se z toho nepodelaji... takze ho beru za slovo, musi udelat vsechno proto, aby to byla pravda a aby uz se konecne tym prestal bat, semknul se a nabral smer titul..k tomu je nutny zmenit dve veci - ta prvni je v hlave a ta druha je v kvalite utocny hry - od konce podzimu nase hra nevede ke vstreleni branky, produktivita je zalostna, rekl bych tak 0,5 golu na zapas. Obrana by mela byt ok, vcera stoperska dvojice Brabec - Suchy navazala na dobry vykony z podzimu a zahrala temer bezchybne, problem je v zaloze a utoku a KJ na tom ma svuj dil.. kdyby tak mohl pomoci Smica, Senky a Svento

      • Re: Konečně dobrá zpráva

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 10:46 |  
        0 0

        ..samo jsem zvedavej jak todle dopadne....

        vcerejsek je zklamani..co vic rict tolik moznosti, primaku, panalty,..rozhodci nam sel na ruku (coz je az neuveritelny)...a dopadne to tak ze oni nejsou schopny si prihrat, nacentrovat,..je to skoda!..ale treba je to naopak nabudi, a hecnou se..a budou bojovat az do konce.stejne jako sparta...muzeme rict,..neverim ze sparta vsechno vyhraje..dokonce treba uz pristi vikend.
        prinejhorsim bude slavka na druhym a treba se zase dostane do LM!:)
        ..kde je vubec jiri a jeho komentare,..uz jsem ho dlouho nevidel..
        martin

        • Re: Konečně dobrá zpráva

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.04.2008 10:51 |  
          0 0

          zrovna jsem si rikal, ze tu uz nejakej cas chybi..od derby

          • Re: Konečně dobrá zpráva

            Jachym     před 16 lety 08.04.2008 10:59 |  
            0 0

            Vám opravdu chybí klepy, drby a rádoby "zaručené" a "zasvěcené" informace?

          • Re: Konečně dobrá zpráva

            (host)     před 16 lety 08.04.2008 10:59 |  
            0 0

            ja jsem proste hrozne zklamanej..a kdyz si vcera vezmu co to zase bylo za nervy..to je proste hrozny..a jak to dopadlo..fajn bod..ale mohly bejt tri..a ta hra..a vse okolo..nedava to moc nadeje:))
            M.

            • Re: Konečně dobrá zpráva

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.04.2008 11:06 |  
              0 0

              No.. nedava.. hele nekteri jsou hodne prekvapeni, pry to v zadnym pripade necekali, ze by nas sparta mohla dohnat 6 kol pred koncem.. no, to mi prijde trochu blahovy, urcite to byla jedna z variant, co se muze stat, naskok 5 bodu neni nic moc velkyho..ja jsem spis zklamanej z jarniho herniho projevu, ten zatim moc sanci na zvrat nedava, to je fakt.. jeste tam snad je par kluku, co s tim muzou neco udelat - Brabec, Toleski, Abraham, Smicer, Senkerik...

              • Re: Konečně dobrá zpráva

                (host)     před 16 lety 08.04.2008 11:26 |  
                0 0

                ..no uprimne receno..5 bodu je nic..staci dve remizy a je to pase...spis jak rikas a to mas pravdu je tzo kostrbaty..neni zajeta jedna sestava..vcera jsem az koukal jak to pekne slo v zadu,..v podstate naprostej klidek a mel jsem nejakej pocit vic klidu nez kdyz je vzadu latka s brabcem..ale ten stred a je takovej vselijakej..
                ja treba moc nerozumim proc lidi nadavaj strihavkovi,..samo ze moh neco individualne udelat..ale jeho hra(vyska)..je zalozena predevsim na tom ze mu budou vsichni davat balony a on je bude sklepavat a nebo vyuzivat vysku pri centrech do vapna, coz vcera proste neslo!
                ...a nakonec ty dve pentle..jak uz tu bylo receno..rozbehnout se, zavrit oci a napalit to..snad by to tam vlitlo,.ale todle bylo jak na podnose!!...snad se opet objevi tebou zminovani a pomuzou..porad je to na slavce,..kdyz vse vyhraje..muze byt vitez...bez ohledu na spartu (i kdyz samozrejme, mohla by Sparta nekde zaremizovat - nadeji je hodne, libe, ostrava, brno,..ale i bohemka nebo to kladno)..pokud jim to tedy nedaj!
                M

                • Re: Konečně dobrá zpráva

                  (host)     před 16 lety 08.04.2008 15:40 |  
                  0 0

                  Ja teda nevim, ale vzadu jsem trnul neskutecne. Dobry 3-4 plzenske "ofsajdy" se 100% mely pustit a to by se tady o obranne praci mluvilo uplne jinak. Nastesti pro nas byli pomezni pekne priposrani a pro jistotu mavali uplne vse.

        • Re: Konečně dobrá zpráva

          (host)     před 16 lety 08.04.2008 11:28 |  
          0 0

          Jo? mě teda moc nechybí
          ASForever1

  42. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    (host)     před 16 lety 08.04.2008 10:38 |  
    0 0

    Tady nejde ani tak o výsledek jako o to co se dělo opět na tribuně. Celé utkání pokazili svým chováním naši "ultras". Viděl jsem dokonce, že kvůli nim odešlo předčasně několik rodin s dětmi. Měli je policajti pořádně seřezat. bojler

    INFO!!! Článek byl psán pod jiným nickem než je realita s cílem poškodit výše uvedeného! Ignorujte proto uvedený text napadající naše ultras! Richi

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 11:26 |  
      0 0

      Co to kecáš?? magore jaký rodiny s dětmi? jaký chování Ultras? Změř s i teplotu a dojdi si k mámě pro facku
      SForever1

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        Jachym     před 16 lety 08.04.2008 16:08 |  
        0 0

        Jiří, opravdu tě to baví při pohledu na to, jak ti někteří ty tvoje smyšlenky žerou? A jsi tak namyšlený, že věříš tomu, co píšeš? Nemá třeba Jarolím doma manželské problémy?

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 11:35 |  
      0 0

      Zdravim, napred se omlouvam, ale tyden po derby byl pro mne pracovne i hokejove hekticky. Uz pred derby jsem zaznamenal od pritomnych hracskych agentu na utkani ligy na Dukle velmi zajimave info, hovorici o moznem odchodu Kalivody po sezone smerem na Letnou ci jinam a dalsi info smerem k derby. Nevenoval jsem tomu velkou pozornost stejne jako zpravam , ktere po derby ukazovaly na hadku hracu v kabine, ve ktere vystupoval velmi kriticky vuci Kalicovi i nekterym dalsim hracum prave prerazeny Matej Krajcik, ktery odehral vikend za becko. Po vcerejsim zapase musim smeknout pred rozhodcim Kocourkem, ktery se nebal a odpiskal minimalne jednu spornou penaltu a tim s v podstate smazal nadeji na postup na top listinu ceskych sudich. To co jsme videli v Plzni byl typicky obraz Slavistickeho jara, narychlo namichana sestava, ktera ani nemohla vykazovat nakou souhru a hlavne bez zajmu hrajici nekteri hraci, trener , ktery protezuje sve zname a pribuzne, ktery snad ani nema zajem o titul. A vedeni klubu, misto aby se po derby ozval alespon apel na trenery i hrace, je ticho i po utkani s Plzni, ceho se boji panove Rosen a hlavne Dolezal, existuji snad nejake pohledavky hracu ci se zase resi dalsi rozsireni kompetenci p. Tomasove. Jenze liga panove finisuje , bohuze uz ne tak nas stadion, takze je zcela realne , ze jaro dohrajeme na Strahove. Vite nadavat je proste a proto bych spis chtel vyslechnout , co bude dal , jak bude vedeni klubu treba resit tu vecne vzpominanou oponenturu trenerovi, ktery asi uz musi pripadat jak neomezeny vladce, kteremu se boji rici svoje i vedeni klubu. A prichod p. Ricky, na to zapomente , jeho plat i dalsi kontakty jsou nad momentalni sily Slavie. Tezko se smiruji s tim, ze pravdu mel vcera ve Sportu Spartan Kisel, ktery velmi slusne rika, ze ve Slavii jsou velke problemy a to rozhodne, buhuzel neni daleko od reality, ktera ma na Strahove obcas az pridech frasky, zatimco vedeni i lide v zakulisi odvadeji skvelou praci, hraci a treneri hovori jen o sportu a tom je vse mozne, dokonce i ztratit jasny titul, ano jsme ve Slavii, kde podobne historky poslouzchame uz radu let, kde hraci po dobrem podzimu sekaji individualni chyby a trapasy , jak na bezicim pasu, kde proste vic nez titul jsou ksefty nekterych treneru a hracu. Osobne si myslim, ze trener Jarolim by se mel pakovat i v pripade uspesneho jara, Smicrovi by mela byt misto hracske smlouvy nabidnuta pozice ve vedeni , kadr acka by se mel zuzit a vetsi roli pri vychove adeptu ci sirsiho kadru a tymu by opet melo hrat becko. Jinak se nehneme z mista a budeme resit i jine veci nez jen sesup szpozice lidra. Jiri

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 11:40 |  
        0 0

        ..no uz jsme se jiri bali ze se neobjevis....:)
        Martin

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 12:16 |  
        0 0

        dobra prace, jiri...je evidentni, ze parta slavie neni tak dobra jak byva prezentovana, skoda ze prichazime o dalsi titul...

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 08.04.2008 12:33 |  
          0 0

          Věřit tomu, že uvnitř Slavie je všechno v pořádku, by mohl jenom absolutní idiot. Stačí se podívat na "pokles formy" některých hráčů. Prostě Slavia na podzim šlapala, a proto bylo nutné celou ofenzívu přestavět.
          Tantalos

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            (host)     před 16 lety 08.04.2008 12:39 |  
            0 0

            ..mne mrzi ze vubec nehraje,..aspon jeden zapas,..ten volesak,..kdyt at mi nikdo nerika, ze by byl horsi nez ten mladej jarolim nebo jiny...myslim ze rozhodne ne!
            M.

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              (host)     před 16 lety 08.04.2008 12:43 |  
              0 0

              No jo jenže toho si nepřivedl KJ :(

              • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                (host)     před 16 lety 08.04.2008 12:50 |  
                0 0

                ..no jo..jenze za ty zapasy co jarolim hral predvedl prd (i s ohledem na to ze ne na uplne svym miste) a vcera mi maximalne nasral, potom co rikal, jak nedal plzni nic zadarmo,..tak misto aby hral aspon tvrde tech par minut tak tam normalne vyklusaval!!..
                ..volesak dal nekolik golu a hral dobre pokud byl stavenej!

                ..pak je to tedy obycejna leva..a myslim ze by stalo za to to nejak dat slavii na vedomi,..musim rict ze popevek "vzdycky jsme s vama"..je paradni a takovej cistej a cestnej..ale at se na mne nikdo nezlobi,..pokud by toho slavie mela zneuzivat,..radsi si nekdy i pisknu..protoze pristup..odchodit a skoro neumet kopnout do balonu,..no to uz ja..nekopa..bych snad udelal par peknejch centru!!
                M.

                • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                  (host)     před 16 lety 08.04.2008 15:36 |  
                  0 0

                  Volesak byl skoro vzdycky spatnej

                  • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                    (host)     před 16 lety 08.04.2008 17:16 |  
                    0 0

                    Co to povídáš woe?!

                    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                      (host)     před 16 lety 09.04.2008 17:33 |  
                      0 0

                      Ze neodehral za Slavii prakticky jeden skutecne vydareny zapas. Asi to. Ale sanci by dostat mohl

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            (host)     před 16 lety 08.04.2008 12:45 |  
            0 0

            Rad bych oddelil 2 veci , tou prvni je bezesporu ta tykajici se primo hracu a vedeni tymu, prilis mnoho hracu . kteri vedi , ze po sezone odejdou a dale skupina hracu , ktera titul proflakla jiz nekolikrat/chtel jsem to napsat tvrdeji, ale radeji ne/.Tito hraci nemaji zadnou podstatnejsi motivaci, to se bohuzel ukazalo hlavne v derby , kde bylo spoustu agentu, pozorovatelu snad 25 spickovych evropskych klubu, ale hrace to k maximalnimu vykonu nevyburcovalo, stejne jako zaplnene hleiste a pak skupina hracu, srdcaru, kteri proste vadi, patri mezi ne treba Krajcik, Volesak a mladi hraci, kteri si ve Slavii hrali ci hraji o vlastni budoucbnost. No a pak je tady vedeni, ktere byznysu rozumi, ale fotbalove zakulisi nam, casto ujizdi, viz derby, kde nam Sparta nabidla na sve fanousky svoji vlasani bepecnostni sluzbu/Spartane se ji opravdu boji/ ale my jsme ji nevyuzili a pak misto toho aby jsme zaplatili treba o 100 tisic vice za svalovce zaplatime tucnou pokutu v radu milionu. Jiri

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              (host)     před 16 lety 08.04.2008 12:57 |  
              0 0

              No v moc velkou pokutu nevěřím. Celý se to CMFS náramě hodí a nemůžu se zbavit dojmu, že to i tak bylo plánováno:/ GeorgK

              • Re: Plzeň - Slavia 0:0

                (host)     před 16 lety 08.04.2008 13:08 |  
                0 0

                Tahle vec je skutecnemozna, na sobotnim zapase Spaty s Budejkami totiz nebyl na stadaku jediny primy akter toho hnoje na derby, znami Spartane dokonce hovorili o hromadnych vyjezdech techto chlapcu s rodici ci pribuznymi na venkov ci chaty, protoze na Sralte uradovala policie a chtela zrejme tyto lidi minimalne vyslechnout, coz potvrzoval i zvyseny pocet pracovniku kriminalni sluzby . Spisewsi to , ale naplanovali hooligans Sparty sami , za ticheho prihlizeni nasich lidi, kteri meli od policie dobre info, i proto zpetne opet hovorim o tom posileni sekuriti, nebot poradatele na nasemstadionu jsou jiz takrka vymirajicim druhem/je jich tam asi 30 a vse ostatni vstupy hlidani plochy a jine dela jiz jen a jen najata sekurita. Jiri

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 12:43 |  
        0 0

        Pokud jde o Ricku, Liberec se chvástal jejich scautingem přičemž poslední posilu jim přivedel právě zmiňovaný. Opravdu by na něj Slavia tedy neměla? Jen tak, koho místo KJ poněvadž i když si zoufám náhradu nevidím. GeorgK

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 08.04.2008 12:55 |  
          0 0

          Ono je to s Rickou taky trochu jinak, kdyz odchazel ze Slavie, , tak se s tim dlouho nemohl smirit, dnes dodava hrace tymum nejen v CR a profituje z toho vic nez dobre, jeho hlavnim byznysem je Anglie , ale v ramci tteo prace dnes po letech , kdy nemel rad Spartany casto jedna i s klubovym vedenim tohoto tymu a jeho vstahy jsou dnes hodne korektni. A ja nevim jestli je info treba o Kericovi pravdive, ale spolupracuje treba prave i s Libercem ci Jabloncem . Jiri

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            (host)     před 16 lety 08.04.2008 13:36 |  
            0 0

            2 Jiri & ostatni: panove, znal nekdo z vas Ricku jeste jako mladeznickyho trenera? musim se smat, kdyz si tady ctu prispevky o tom, jakej je to machr. jiste, lidi se meni, ale Ricka je v jadru furt stejnej jako tehdy bejval..

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              (host)     před 16 lety 08.04.2008 13:45 |  
              0 0

              Ano znal jsem ho i jeho praci, ta dnesni mu sedi lip, vim i o jeho odchodu do Blsan, kde udelal dobrou praci o jeho navratu do Slavie, netvrdim ze byl nejaky machr na trenovani , ale vyhledavac talentu ci vyjednavac prestupu je jedinecny, to ukazuje nejen dnes , ale dokazoval i drive. Jiri

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 08.04.2008 15:23 |  
          0 0

          ted mi treba stve i to, ze vsude ted ctu..mame to ve svych rukou..mame to ve svych rukou..ale pravda je takova, ze to jsme zatim bohuzel videli jak to maji ve svych rukou:((
          ..na idnes..internacionalove..bohuzel uz to vidi vic pro spartu..
          ..podle mne jsou nejvetsi dva propodaky..a to je remiza na zizkove!!..a remiza v plzni!
          M.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      bojler     před 16 lety 08.04.2008 15:27 |  
      0 0

      tohle sem nepsal ja. pisu jenom jako prihlasenej

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        (host)     před 16 lety 08.04.2008 15:34 |  
        0 0

        Bude to neuveritelne tezky, to rozlosovani neni dobre, ale jedna sance tady je , Spartu cekaji souperi , kteri nemohou prilis rozdavat body a souperi, kterym o neco jde, nebo maji velmi tvrde sefy, kteri nestrpi odchozeny zapas a to je jedina nase vyhoda, ovsem nelze si nepovzdechnout, o titulu jsme mohli jiz nejen snit, ale realne ho v pristim kole oslavit a to nebyt klukovkych chyb uz tady v diskuzi zminovanych, jenze jedna vec je jasna , tlak na hrace se bude stupnovat , takze pokud ho neunesli dotet, co bude dale, vylouceni nebo dalsi trapne chyby, nevim. Jiri

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          (host)     před 16 lety 08.04.2008 15:44 |  
          0 0

          ..taky trochu malinko, pokud se mam ohlizet na spartu koukam na to, ze oni presne bud hrajou s tymy ktery potrebuji kazdy bod a myslim ze jen tak svoji kuzi nedaj zadarmo, protoze kazdej bod ktery ztratej je razem muze posunout na sestup...a nebo na konci naopak hraji s tymy, ktere muzou hrat o pohary a zatim to vypada ze ty tymy (teplice, brno a ostrava) budou tak nejak nastejno dokonce..+ liberec kde myslim a zaroven doufam jim nebudou chtit to dat zadara!
          samozrejme je pak druha vec jak se toho zhosti slavka:(..doufam ze dobre..
          no jediny cim se muzu utesovat:) je to ze bude stadak a ze treba se podari zase LM!
          Martin

        • Re: Plzeň - Slavia 0:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.04.2008 15:49 |  
          0 0

          ona otazka je, zda to doted bylo skutečně tím, ze to kluci neunesli, nebo zda problem není spise v tom, ze sportovni forma tohohle tymu na jare je proste nevalna.. jasne, penalty jsou nepochybnem zkratem, kterej byl v hlave.. i odchozeny prvni polocas se spartou muze byt castecne tim, ze nekteri neunesli tihu zapasu.. jinak treba vykon v plzni mi co se tyce nasazeni a bojovnosti prisel v poradku (nehrali chodici hraci Cerny, Jarolim), herni kvalita dopredu ale nebyla valna..chce se mi taky verit, ze sparta to bude mit tedka tezsi, byt se obavam, ze skutecny problem pro ni muze nastat az v poslednich trech zapasech... otazka je, co lze s tymem udelat, aby uz pred temi poslednimi trema zapasy neztracel.. na koho vsadit a koho uz nestavet? hodne tezka volba...

          • Re: Plzeň - Slavia 0:0

            (host)     před 16 lety 08.04.2008 16:07 |  
            0 0

            ..no musim rict jak jsem jiz psal v soucasne forme hrajici jarolim nema na hristi co delat..samozrejme muze uspet..ale kdyz se na nej sice jako laik ale podivam,..hra=0, treba abraham je jiny kafe..zacatek byl horsi ..ale ted myslim ze je lepsi..a HLAVNE..snazi se..maka..a vypustil by dusi..a takovych je ted potreba minimalne 10!:)
            Martin

            • Re: Plzeň - Slavia 0:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.04.2008 16:55 |  
              0 0

              mam stejnej nazor.. skoda ze nedal tu sanci v prvni puli a ze mu nevysla ta ulice na blazka.. byl by tvurce hry.. ale zlepsil se, je na hristi citit.. Jarolim zatim fakt nezahral, Cerny mi prijde, ze jde dolu, je to sikovnej hrac, hlavne ale zapasy o titul nejsou zadna sranda a musi to bejt o vuli, bojovnosti, tam musi zapracovat..navic na jeho poste hraje Pudil, kterej je evidentne lepsi, vcera zahral az na pokazeny centry, nebo pokazeny... nabihalo na ne malo hracu.. No a kdo dal, nestastnik Kalivoda, ja bych mu vcerejsek nevycital, bohuzel to pro nej v souvislosti s tim derby bylo tak emotivni, ze to nakonec neunes.. horsi bylo co se stalo s tymem po ty penalte, ze nebyl nikdo kdo by to vzal na sebe a stridajici hraci nepomohli...

  43. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    pupekd     před 16 lety 08.04.2008 15:50 |  
    0 0

    Tak už tady přestaneme brečet a půjdeme na Strahov fandit. Nic není ztraceno, pořád to máme ve svých rukou!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 08.04.2008 16:56 |  
      0 0

      Dobrý den Vám všem,
      tak to je to, co je nutné. Už jsem to psal na začátku, včera hned po zápase a taky jsem to splnil. Šel jsem na procházku a rozchodil to, aby mně nenapadlo psát nějaký bláboly ve stylu co kdo, kde jak a s kým a tak. Taky jsem se přistihl, že čutám do kamínků a kopu ty penalty a věřte nevěřte já bych je asi dal....... (berte to jako vtip). Tak opravdu nebudem brečet a na ten Strahov půjdu, zase budu fandit a doufám že i ultras taky. Klucí byli jste slyšet i vidět v Plzni a to je dobře. Hlavu vzhůru slavistický národe. Byli jsme před Plzní, budeme i po ní. Co víc k tomu dodat. Doufám, že dnešní trénink našich kluků bude dobrej a ty kecy o tom, že není parta, jsou akorát k smíchu. Sokrates 55

  44. Re: Plzeň - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 08.04.2008 18:40 |  
    0 0

    Neda mi to, abych opet nenapsal trosku statistiky, ktera mi prijde zajimava. Nicmene nerikam, ze je uplne relevantni.
    Kde jsme na jare ztratili body?
    1) V Brne jsme prohrali, Sparta tam na podzim taky prohrala.
    2) V Ostrave jsme remizovali, Sparta tam na podzim taky remizovala
    3) V derby jsme remizovali (samozrejme Sparta s nami taky remizovala :o))
    4) V Plzni jsme remizovali, Sparta tam na podzim taky remizovala.

    Takze v tomto srovnani jsme na Spartu neztratili nic. Bohuzel jsme ale taky zadne plusove body nenahnali, coz jsme v nekterych z techto zapasu rozhodne nahnat meli.

    Spartu ted cekaji tri zapasy, ve kterych jsme ztraceli my (Bohemka venku, Banik doma a Liberec venku), nas naopak cekaji tezke zapasy, ktere Sparta zvladla vyhravat (jen Teplice venku a Olomouc venku jsou zapasy, ve kterych ztratila).

    Jake jsou nase sance? Porad to vidim 50 na 50. Spartu totiz opravdu cekaji souperi, kteri si nemuzou dovolit nic vypustit a musi bojovat naplno. Kladno i Bohemka doma budou klast maximalni odpor, aspon doufejme. No a Brno i Ostrava sice hraji na Letne, ale jejich forma a jejich motivace je a bude velka.

    Pro nas naopak hraje treba to, ze Liberec se bude soustredit hlavne na pohar. Nejlepsi by bylo, kdyby Liberec v Trinci nic moc neuhral (plichta nebo dokonce prohra :o)). A taky by se nam hodilo, kdyby v poharu postupoval i Zizkov.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0

      (host)     před 16 lety 09.04.2008 00:08 |  
      0 0

      no jo, jenze to jsou teorie a zajimavosti...dulezity je to co se deje na hristi... na podzim sparta hrala mizerne a ztracela, za to my jsme alespon uvodni 2/3 podzimu odehrali prakticky bezchybne. vykony na jare jsou ale jiny.. sparta neztraci, mozna vic tlaci na pilu, kazdopadne boduje..my hrajeme prumerne a ztracime.. tim nechci malovat certa na zed, ale proste pokud se hra nezlepsi, titul nebude.. a nezalezi ani na tom, s jakymi souperi a jak s nimi hrala sparta

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 09.04.2008 09:42 |  
        0 0

        2/3 podzimu jsme hrali bezchybne, pak prisla krize a meli jsme ctyri remizy v peti zapasech.
        Ted hraje dobre Sparta pulku jara, ale taky na ni muze prijit krize. Neverim, ze vyhraje vsech sest zapasu a dokonce ani neverim, ze ztrati jen v jednom zapase. Myslim, ze z tech sesti zapasu dvakrat remizuje. A to je urcite i v nasich silach...