Fortuna liga

Na Strahov zavítá Liberec

Fotbalovou Slavii čeká další z řady velmi důležitých duelů, v neděli se na Strahově utká se Slovanem Liberec. Jak říká trenér Jarolím, Slavia již vyčerpala všechny bonusy a v nadcházejícím utkání by měla bodovat naplno. Utkání začíná v neděli v 17:00, nevysílá ho žádná televize.

Minulý víkend byl pro Slavii památný, bohužel ne v dobrém slova smyslu. Nejenže přišla o vedení v tabulce, ale nedokázala v jednom utkání proměnit dva pokutové kopy. Proti slabé Plzni tak vydolovala pouze bod. Sešívaní mají na čele tabulky tedy stejně bodů jako konkurenční Sparta, byť jsou za městským rivalem vinou skore druzí.

Liberecký Slovan si na jaře s formou potykal, z osmi duelů vytěžil sedmnáct bodů za pět výher, dvě remízy a prohru. Tu zaznamenal v minulém kole v utkání s Mladou Boleslaví. Venku je na jaře Liberec stoprocentní. Slovan má na hostování zapůjčené slávisty Váchu s Dočkalem, prvně jmenovaný si v přípravě přivodil zranění a je v lékařské péči Slavie Praha, Dočkal naopak patří k základním kamenům Škorpilova výběru. Exslávista Gecov se zatím do A-týmu natrvalo neprobojoval kvůli zranění.

"V zápase s Libercem musíme prokázat svoji sílu. Je odehráno dvacet čtyři kol, pořád máme situaci ve svých rukou. Měli jsme nějaké bonusy, které jsme vyčerpali, ale takové pořadí by po posledním kole stále hrálo pro nás. Musíme se o to poprat," vyjádřil se ke ztraceným bonusům Karel Jarolím.

Kromě Dočkala může k utkání vyběhnout další hostující, tentokrát Jan Blažek v barvách Slavie. "Na utkání se moc těším, bude to pro mě specifický zápas, je běžné, že hráč se chce proti mužstvům, odkud přišel, vždycky vytáhnout a ukázat, že je dobrý fotbalista. Jen se to nesmí s motivací přehnat," řekl k utkání Jan Blažek.

SK Slavia Praha připravila pro návštěvníky zápasu soutěž o zajímavé ceny. Ti, kteří u vchodů vyplní dotazníky a vhodí je do schránek, mohou získat vstupenky na zahajovací utkání s Oxfordem v novém Edenu nebo mp3 přehrávače.

Skvělou zprávou pro slávistické fans je, že s mužstvem trénují Švento, Šmicer a Šenkeřík. Chybět naopak budou zranění Janda a Ivana a vykartovaný Toleski. "Doufám, že se dostanu na soupisku mezi těch osmnáct hráčů, rád bych se dostal na lavičku a alespoň na pár minut vyběhl na hřiště," doufá před utkáním Vladimír Šmicer. Za B tým v neděli ráno budou hrát Gebre Selassie, Šourek, Kubásek a již zmiňovaný Toleski, proti Liberci tedy nebudou ani na lavičce.

Pravděpodobná sestava je podle autora článku neodhadnutelná.

Přijďte zhlédnout utkání mezi Slavií a Libercem. Místo je tradiční - pražský Strahov. Čas - neděle 17:00. Slavia potřebuje podporu.

Na utkání je přísný zákaz použití pyrotechniky a ultras slíbili klubu, že žádná nebude použita. Respektujte to a nepokoušejte se nic odpalovat, klub by to mohlo hodně poškodit!

Komentáře (49)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na Strahov zavítá Liberec

    slaviator     před 16 lety 12.04.2008 08:14 |  
    0 0

    Vaniak - Dřížďal, Suchý, Brabec, Hubáček - Krajčík, Tavares, Abraham, Černý, Pudil - Blažek -> tak to asi KJ postaví... A jak bych to dal já: Vaniak - Dřížďal, Suchý, Brabec, Hubáček - Krajčík, Abraham, Černý, Pudil - Sřihavka, Blažek (na lavici jako střídání o útoku kromě Šenkeříka a Šmicera i na hlavičkové souboje v závěru zápasu Latka...)

    • Re: Na Strahov zavítá Liberec

      (host)     před 16 lety 13.04.2008 11:47 |  
      0 0

      Tak to KJ nepostaví určitě. Leda by se definitivně pomátl a Ty taky.

  2. Re: Na Strahov zavítá Liberec

    slaviator     před 16 lety 12.04.2008 08:14 |  
    0 0

    Vaniak - Dřížďal, Suchý, Brabec, Hubáček - Krajčík, Tavares, Abraham, Černý, Pudil - Blažek -> tak to asi KJ postaví... A jak bych to dal já: Vaniak - Dřížďal, Suchý, Brabec, Hubáček - Krajčík, Abraham, Černý, Pudil - Sřihavka, Blažek (na lavici jako střídání o útoku kromě Šenkeříka a Šmicera i na hlavičkové souboje v závěru zápasu Latka...)

    • Re: Na Strahov zavítá Liberec

      (host)     před 16 lety 12.04.2008 09:28 |  
      0 0

      Hubacka pane boze uz ne

      • Re: Na Strahov zavítá Liberec

        (host)     před 16 lety 12.04.2008 11:29 |  
        0 0

        Podle mě nejlepší sestava: Vaniak-Krajčík,Suchý,Brabec,Dřížďal-Kalivoda,Tavares,Abraham(Šmicer),Pudil(Černý)-Blažek, Střihavka(Šenkeřík)

  3. Re: Na Strahov zavítá Liberec

    quelhar (admin)     před 16 lety 12.04.2008 09:33 |  
    0 0

    Takhle na ty remcaly! TKutnik boduje s neodhadnutelnou sestavou :o))

    Muj odhad: Vaniak - Drizdal, Brabec, Suchy, Hubacek - Krajcik, Abraham, Cerny, Tavares, Pudil - Blazek

    • Re: Na Strahov zavítá Liberec

      slaviator     před 16 lety 12.04.2008 09:37 |  
      0 0

      neodhadnutelná sestava mě také pobavila.. :)) Tomáš je hezky převez.. :))) P.S. nevidíš příspěvek výše? "Hubáčka už neeeeeee" :))))

      • Re: Na Strahov zavítá Liberec

        quelhar (admin)     před 16 lety 12.04.2008 09:48 |  
        0 0

        Dobre, alternativa tedy je Pudil na beka, Cerny na levou zalohu a do stredu zalohy Jarolim. A muzeme hlasovat, jestli je lepsi Hubacek v zakladu a nebo tahle modifikovana bezHubackova sestava :o)

        • Re: Na Strahov zavítá Liberec

          slaviator     před 16 lety 12.04.2008 10:13 |  
          0 0

          Zdržuju se hlasování.. :)))

        • Re: Na Strahov zavítá Liberec

          (host)     před 16 lety 12.04.2008 10:16 |  
          0 0

          Kalivodu na pravej kraj zálohy a obrana Krajčík, Suchý, Brabec, Dřížďal

        • Re: Na Strahov zavítá Liberec

          (host)     před 16 lety 13.04.2008 11:51 |  
          0 0

          Vám ten Pudil na beku a přípravách a některých dalších zápasech nestačil? To ho chcete definitivně zlikvidovat. Vždyť je to jeden z našich nejlepších halvů a na beku hrát vůbec ale vůbec neumí. Ani vedle Černého hrát nemůže, oba jsou to ortodoxní leví lajnaři. Copak jste to ještě nepochopili?

      • Re: Na Strahov zavítá Liberec

        (host)     před 16 lety 12.04.2008 09:48 |  
        0 0

        Co stale mate proti Hubackovi? Bez nej to vzdy dopadlo spatne. Je to jedna z mala jistot, svoje si odkope. Jini borci jednou zazari, pak shori jak papir a tim ztracime dulezite body. To je milejsi Hubackuv standard, ktery na ceskou ligu rozhodne staci. Rozhodne si z neho nedelaji utocnici soupere legraci, jako napr. z Gebreho.

        • Re: Na Strahov zavítá Liberec

          (host)     před 16 lety 12.04.2008 09:58 |  
          0 0

          Ano bez nej ty zápasy s Ajaxem dopadli opravdi špatně.

        • Re: Na Strahov zavítá Liberec

          (host)     před 16 lety 12.04.2008 09:59 |  
          0 0

          ano staci. Mozna tak na ten Zlin. Ikdyz ani to ne, furt mam v pameti to jak nakopl krtka na zmrzlem povrchu. Plzen uz byl vrchol, 2x nakopl mic do Pudila, hruza. Mel sem ho rad, ale uz proste na Slavii nema

          • Re: Na Strahov zavítá Liberec

            PetCC     před 16 lety 12.04.2008 11:11 |  
            0 0

            Jenže proti Liberci někoho schopnýho kvalitně bránit potřebujeme a Pudil to rozhodně není!

            • Re: Na Strahov zavítá Liberec

              (host)     před 16 lety 12.04.2008 11:32 |  
              0 0

              A co Dřížďal??? Nevím, jak je to možné, ale ne levým kraji obrany je vždycky lepší než na pravým!!! Ikdyž to má přes nohu... A hubačka už konečně na střídačku, nemá na to...

            • Re: Na Strahov zavítá Liberec

              (host)     před 16 lety 12.04.2008 12:07 |  
              0 0

              Když potřebujeme "někoho schopnýho kvalitně bránit", tak jak jsi proboha došel k tomu, že je to právě nejslabší hráč kádru Hubáček? Zrovna hráč, jehož celá obranná činnost spočívá ve stínování a pobíhání od ničeho k ničemu?

              Snad potřebujeme i útočit ne? A toho se od něj už vůbec nedočkáme - dočkáme se zase nákopů do autu, zahrávání standardek na prvního protihráče nebo na území nikoho, trefování spoluhráčů někam do hrudníku nebo do zadku atd.

          • Re: Na Strahov zavítá Liberec

            (host)     před 16 lety 12.04.2008 12:16 |  
            0 0

            Souhlas, občas to bohužel vypadá, že část slávistů se smířila s tím, co Hubáček hraje (ti drzejší pomocí lží ještě tvrdí, že hraje dobře) a zatímco po většině kádru chtějí bezchybné výkony, u Hubáčka stačí, že si něco odehraje. Ani to už ale neplatí a se svojí současnou výkonností by měl opravdu problémy kopat základ třeba i v tom Zlíně, a to tam na beku mají jednoho z nejslabších hráčů vůbec - Pennera.

            Ten jeho krtek byl fakt nezapomenutelný, stejně tak jako plzeňské "ostřelování" Pudila, nebo to, když ve Zlíně přiběhl doprostřed hřiště, kde málem zranil sám sebe i Tavarese a ještě nabídl brejk soupeři... nadevše pak ční jeho kiks při gólu Sevilly na Strahově.

        • Re: Na Strahov zavítá Liberec

          (host)     před 16 lety 12.04.2008 12:04 |  
          0 0

          Běž už s těma kecama, že si "svoje odkope" do p*dele. A laskavě si to jeho odkopání prohlídni ve všech zápasech. Začít můžeš třeba tím, jak si to minulý týden odkopal v Plzni.

  4. Re: Na Strahov zavítá Liberec

    (host)     před 16 lety 12.04.2008 10:04 |  
    0 0

    Za béčko nebude hrát Volešák? To je dobře. Doufám, že nastoupí proti Liberci, KJ přece nebude donekonečna stavět hráče, kteří tolikrát zklamali, chce to změnu!

    • Re: Na Strahov zavítá Liberec

      slaviator     před 16 lety 12.04.2008 10:14 |  
      0 0

      .... kéééž by

    • Re: Na Strahov zavítá Liberec

      (host)     před 16 lety 12.04.2008 13:24 |  
      0 0

      Jj, snad by měl. MW

  5. Re: Na Strahov zavítá Liberec

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 12.04.2008 10:08 |  
    0 0

    Doufám, že Šmíca nastoupí. S ním v sestavě nemůžeme prohrát...už jen to jméno. Škorpil uvidí Šmicera napsaného v sestavě a vlasy mu hrůzou zešediví:-).
    Btw. Tipuji 2:0 pro nás...ale poslední dobou mi ty tipy moc nevycházejí, tak snad teď..

    • Re: Na Strahov zavítá Liberec

      (host)     před 16 lety 12.04.2008 14:45 |  
      0 0

      Škorpil už šedivej je ne?:D

      • Re: Na Strahov zavítá Liberec

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 12.04.2008 21:44 |  
        0 0

        Bude ještě víc!:-)

  6. Re: Na Strahov zavítá Liberec

    (host)     před 16 lety 12.04.2008 10:22 |  
    0 0

    btw jak je to vubec s pudilem? uz je nas? nebo je tady jeste na hostovani s opci???

    • Re: Na Strahov zavítá Liberec

      Eluin (přítel SN)     před 16 lety 12.04.2008 14:07 |  
      0 0

      Pudil je u nás stále jen vítaným hostem.

  7. beseda s fanoušky

    (host)     před 16 lety 12.04.2008 10:30 |  
    0 0

    jak včera dopadla ta beseda vedení s fanoušky? neviíte někdo?

    • Re: beseda s fanoušky

      (host)     před 16 lety 12.04.2008 10:45 |  
      0 0

      Doufám, že o tom Richi něco ví, a napíše to hlavně.

    • Re: beseda s fanoušky

      (host)     před 16 lety 12.04.2008 11:36 |  
      0 0

      Do doby, než bude svaz projednávat náš případ, musíme Slavii podržet - tj. žádný excesy v hledišti ani mimo. Na Liberec příslíbeno (od zástupců kotle), že ABSOLUTNĚ žádný pyro. Taktéž musíme morálně zabodovat na slavnostnim zápase s Oxfordem, kde se s náma dost počítá. Takto na nás vedení apelovalo... A já doufam, že nezklamem. Víc se uvidí až po zasedání svazu... Asi tak.

    • Re: beseda s fanoušky

      Richi (admin)     před 16 lety 12.04.2008 23:33 |  
      0 0

      Byl jsem tam, ale psat o tom nebudu. Detaily musi zustat mezi fandy a vedenim, ne to vytahovat na verejnost, akorat by se toho nekdo chytil.

  8. Re: Na Strahov zavítá Liberec

    (host)     před 16 lety 12.04.2008 11:06 |  
    0 0

    Dobrá zpráva pro B tým je, že jim při trestu na dva zápasy pomůže Toleski. Jsem zvědavý na útok Toleski, Vukovič. B tým musí získat plný počet bodů z těchto dvou zápasů. Jinak může těžko pomýšlet na záchranu, když bude zase jen remizovat. Pokud jde o A tým, proti Liberci se musí vyhrát. Pozitivní je, že se uzdravili Šmicer, Švento a Šenkeřík. Doufám, že zasáhnou do hry aspoň na část zápasu. Jejich přítomnost, byť jen na lavičce,může hráčům na hřišti hodně pomoci. Sestava:Vaniak, Krajčík, Suchý, Brabec, Dříždal, Kalivoda, Černý,Abrahám,Pudil, Balaid, Blažek. V průběhu zápasu bych poslal místo Kalivody Šmicera, místo Balaida Šenkeříka a místo Pudila Šventa. Hrál bych systémem 4-4-1-1. Střihavku bych nepostavil, nakopávané míče na něj naší hře neprospívají. Je třeba hrát po stranách kombinační fotbal, ne nakopávat míče na Střihavku. Liberc nebude betonovat, to by nám mělo vyhovovat. Hlavně pozor na rychlého a gólového Keriče, na střelce Papouška a Frejlacha a na zbytečné fauly v nebezpečných prostorech. Dočkal je umí dobře zahrávat a Nezmar s Holeňákem dobře zakončovat. Slabinou Liberce je hra krajních obránců a defenzíva celkově. Také brankář Zlámal občas dělá zbytečné chyby, zvláště při centrech a střelách ze střední vzdálenosti. Chce to střílet. A hlavně to chce tři body.

    • Re: Na Strahov zavítá Liberec

      (host)     před 16 lety 12.04.2008 12:11 |  
      0 0

      Naprostý souhlas se vším. Snad jen, že případnému betonování Liberce bych se vůbec nedivil, pokud budou držet plichtu, budou zdržovat atd. Ono to jejich jaro totiž není vůbec tak zázračné, jak se nám snaží mediální svoloč podsouvat - v zápasech v Plzni, na Kladně, proti Olomouci a Boleslavi byli vždy výrazně horším týmem, ale třikrát ze čtyř případů brali body, hlavně díky Zlámalovi.

      • Re: Na Strahov zavítá Liberec

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 12.04.2008 12:27 |  
        0 0

        Jo, to je pravda. Zlámal jim hodně zápasů vyhrál. Ale třeba na Kladně rozhodně nebetonovali. . naopak byli strašní dopředu nic a vzadu díry. Akorát Kladno nebylo schopný dát gól a oni pak dali dva šťastný gĺy.

    • Re: Na Strahov zavítá Liberec

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 12.04.2008 12:22 |  
      0 0

      Tak tak. . Liberec je silný vepředu, ale na obranu má hliněných nohou. Minule proti Plzni se ukázalo, že varianta 4-4-2 je pro nás správná a hra po křídlech měla smysl i proti zhuštěný obraně. Jenom je třeba víc doplňování a efektivní práce ze středu. V tomhle směru je chba stavět dva DZ, kteří nevytvářejí šance. . takže sestava: Vaniak, Ferry, Suchý, Brabec, Hubáček( ať si kdo chce co chce při odstavení Mateje stejně neni lepší alternativa. Pudil tam obranu nezvládá a navíc Hub teď zahrál velmi jistě, Bořka ohlídá) Gebre, Volešák( MJ) Abrc, Pudil, Blažek, Střihavka Postavil bych Gebreho. . nechybí mu rychlost a pomohl by s defenzvou střednímu záložníkovi (hlídat Papouška. .) a např. proti Teplicím odehrál na pravý záloze skvělej zápas. Volešák by podle mě měl dostat šanci, je gólovej, hra Liberce a volná obrsns by mu mohla sednout. . MJ by to taky zvládl. A samozřejmě Šmicra přijde na plac. . a odehraje co zvládne.. počítám tak půl hodinky. . totéž Šenky a Jarda Černý by se měl taky ukázat v průběhu druhý půle. Může střídat kohokoli ze zálohy a dobrej byl i jako podhrot. . pokud už bezpečně povedeme. .

      • Re: Na Strahov zavítá Liberec

        (host)     před 16 lety 12.04.2008 12:24 |  
        0 0

        Hub teď zahrál velmi jistě? Kdy? Kde? On se hrál od úterý ještě nějaký další zápas?

        • Re: Na Strahov zavítá Liberec

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 12.04.2008 12:36 |  
          0 0

          V Plzni hrála velmi dobře celá obrana. Nebyl jedinej problém. A jak říkám. Lepší alternatva není jestli nebude hrát napravo Matej, aby Ferry mohl hrát zleva, tak Hubáček nastoupí. Řeči, že na Slávii prostě nemá jsou hloupý. . Na Slávii nemá a pak ohlídý Walcotta, že se ani nedostane do šance. . Samozřejmě neřikám, že nemá špatný zápasy, ale umí zahrát na jistotu dozadu a má návyky obránce. . To Dan při vší úctě nemá a je to dost vidět. V Brně propadal a v derby to zvládl jen proto, že měl proti sobě nulovýho Kuliče. A stejně mu dvakrát utekl, když ho bránil dost naivně.

          • Re: Na Strahov zavítá Liberec

            (host)     před 16 lety 12.04.2008 12:54 |  
            0 0

            Tak ať jde hrát Hubáček stopera ale na levym beku, nemá tenhle člověk co dělat, možná tak proti Arsenalu, kdy je potřeba akorát bránit. Ale jakmile se tenhle člověk pohne směrem dopředu, tak je to hrůůůůůza. Ale fakt hrozná. Tohle je levej bek minulého století, dneska potřebuješ typ Ferryho. Kmotr

            • Re: Na Strahov zavítá Liberec

              (host)     před 16 lety 12.04.2008 13:43 |  
              0 0

              Zdravim, jsem take zvedav co s hraci udela minuly zapas, s trenery uz t o toci poradne, Rehak se po zapase v Plzni hodne vyrval na pritomne hrace, jde o to jestli to bylo k necemu, k sestave bych rad jen dodal , ze by bylo nejlepsi kdyby uz se konecne stabilizovala a zmeny vice nez koncepcni praci nepripominaly nalady trenera Jarolima, popripade kdo koho namaze. Z me logiky bych uvital v zaloze zrejme navrat Sventa, ale to je NEREALNE, TAKZE TO VIDIM TEZ NA Pudila, Abrahama, Tavarese a Krajcika, utok je jasny. Zraneni hraci budou zrejme jen stridat, vyjimkou by mohlo byt zarazeni Smicra. . NaLADA V KABINE NENI NEJHORSI, VELKA CAST HRACU VERI VE VITEZSTVI, horsi uz je to s trenery, kteri jeste nemohou zkousnout prubeh zapasu v Plzni a tak je mozne cekavat i prekvapivy zasah do sestavy. Vcerejsi setkanii vedeni kluu s fandy je dobrym znamenim pro kotelniky, ze se s nimi pocita, ale setkani se neucastnila dost vlivna skupina nasich hooligans, kteri prave pri derby vyprovokovali zasah policie. Nemohu si vsak odpustit jeste poznamku , nedavno potkal jeden muj znamy Macelu, ktery se pri zmince o penaltach v Plzni jen smal a rikal tohle odpiskat Sparte , to by bylo povstani. Jinak, ale obe pentle oznacil za jasne a dle neho se mela kopat i treti. Doufam, ze to vsem sudim vydrzi a dockame se objektivniho piskani, Spatrta muze uz zitra na Kladne KLOPYTNOUT, PODLE ZAKULISNICH ZDROJU TO MA BYT BOJ NA ZIVOT A SMRT, bez operetnich rosad spratelenych Sraltanu, Silhaveho a Kotala. Jinak poklud by nasi hraci pokracovali ve svych mldlych vyknech, je pry vedeni pripraveno rozdat TUCNE POKUTY a sahnout ke zmenam v kadru. Pozice trenera nebude pry dotcena ani pripadnym neziskanim titulu.. jiri

              • Re: Na Strahov zavítá Liberec

                Eluin (přítel SN)     před 16 lety 12.04.2008 14:14 |  
                0 0

                Pan Jiří tu chyběl, už jsem si říkal, co se s ním stalo (fotbalová mafie?..:-)).
                Bohužel, s tím Šmicerem to vidím maximálně tak na poločas, celý zápas určitě nezvládne. Velmi smutná je i absence Goceho. Teď se nám potvrdila správna politika při nákupu útočníků, neboť v případě, že by se tak nestale, tak nemáme v útoku s kým hrát (Ivana - zraněn, Šenkeřík - zraněn). Díky solidnímu přístupu Liberce teď můžeme alespoň postavit dvojku - Blažena, Střihavka.

                • Re: Na Strahov zavítá Liberec

                  (host)     před 16 lety 12.04.2008 14:26 |  
                  0 0

                  zdravim Vas, na rozdil od Vas bych si treba vystacil s Gauchem/je stale nasim hracem a v lete se tesi na SVOU SLAVII/, co treba Necid a mozna by slo pouzit treba I Vukovice, pri strelecke impotenci vsech nasich hracu je to temer ci zcela jedno.fotbalova mafie nepracuje na p. Jirim a jeho zpravickach, ty jsou neskodne na rozdil od sazkove partie nekterych hochu........ jen se modlim ,aby to vyslo alespon te nasi hokejove Slavii, se kterou jsem ac hlavne fotbalovy fanatik uzival ty veci velmi intenzivne a dokonce zajel i do Karlovych Var. Vubec hokej je pro mne balzamem, dovedu tam prekousnout i vysledek s osmi goly v nas neprospech. Pokud zitra nevyhrajem je titul zrejme v prdeli a tak doufam v zazracny obrat a skvelou herni formu , jak tvrdi velky mag KJ. Jinak jen na okraj , mate taky pocit, ze nam titul preje nejak podezrele moc lidi, ja uz ani nemohu nikde rikat,m ze jsem SlAVISTOU. JIRI

              • Re: Na Strahov zavítá Liberec

                (host)     před 16 lety 12.04.2008 14:48 |  
                0 0

                No Jirko stabilizovat můžeš něco co funguje.Nemůžeš stabilizovat naopak to,co zatím evidentně nepracuje jak by mělo.To by byla pitomost.A tak se musí zkoušet,bohužel.Kdybysme měli Standu,tak by polovina starostí odpadala.Útočníků máme jako nikdy,ale golových
                máme nula.Navíc jim nějak nejdou průniky po straně,jak to uměl Standík a tak chybí přečíslení.A k dovršení všeho se hraje na sklepávání balonů druhý vlně.Prostě tohle není slávistická hra.

          • Re: Na Strahov zavítá Liberec

            (host)     před 16 lety 12.04.2008 14:09 |  
            0 0

            V Plzni hrála velmi dobře celá obrana ??? Plzeň byla vepředu naprosto zoufalá. Obrana nemusela nic složítého řešit přesto tam byly problémy s ofsajdy. Hubáček byl naprosto naprosto tragickej jak to můžeš nevidět ?? Umí zahrát na jistotu dozadu ?? Neustále propadá jak už tady někdo několikrát psal protihráče pouze stínuje je od něj dva metry, nechá ho centrovat jak chce, ztrácí neuvěřitelný množství míčů je nervózní ve třiceti se bojí s míčem cokoliv udělat atd. Jak můžete tvrdit že je to solidní obránce ??

            • Re: Na Strahov zavítá Liberec

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 12.04.2008 16:05 |  
              0 0

              Nevim. Asi koukáme každej na jinýho Hubáčka. A neřešme jen Standu. Naše problémy zdaleka nejsou v útočnících, ale ponejvíc v záloze. Nemáme šance. . k útočníkům se balon pořádně ani nedostane. To je potřeba změnit. Je fakt, že právě Standa většinou něco vymyslel a i když byl sám na hrtu, tak prostě uržel balon, až někoho donutil jít mu na pomoc. Základ je zlepšit zálohu. . mít aktivitu a vytvářet šance a to nepřijde s dvojkou DZ. . tohle je základní problém a jestli to KJ nepochopí, tak můžeme výhry a titul jedině utrpět. . a to je málo pravděpodobné. Od abrce nebo Tavarese nejde za zápas ani jedna dobrá, konstruktivní přihrávka, která by " měla voči" . . když tam bude Kalič, Voliš, MJ nebo Jarda, tak to nikdy nebude horší. . navíc jeden každej se taky neboí vystřelit, takže jsem zvědavej jak to bude zítra vypadat.

              • Re: Na Strahov zavítá Liberec

                (host)     před 16 lety 12.04.2008 16:52 |  
                0 0

                ano, asi koukame kazdej na jinyho Hubacka. Je to proste nas jasne nejhorsi hrac a kdyby Lennon nehral na krasu, tak nam tady da hattrick a uz by jsme zadny super vykon v Londyne nepredvedli, protoze by to uz nemelo smysl

              • Re: Na Strahov zavítá Liberec

                slaviator     před 16 lety 12.04.2008 17:12 |  
                0 0

                Abrc měl v derby dobrej pas na Kaliče, proti Plzni měl dva dobrý pasy na Blažka, co měly hlavu a patu... A také oči.. :) Ale souhlasím, že se dvěma "DZ" se hrát nedá.. :(

                • Re: Na Strahov zavítá Liberec

                  (host)     před 16 lety 13.04.2008 00:44 |  
                  0 0

                  já si myslím že hubáček je v rozehrávce stejně dobrý jako Marek Suchý a ten je fakt hodně mizerný jen je divný že si toho nikdo nehledí jako toho hubáčka. Tak jak hraje slávia zezadu na to se nedá koukat, ale já to popíšu je to jak přes kopírák: VAINAK-BRABEC (ten bívá pod tlakem, protože kvalitně rozehrává, když není většinou rozehraje) - SUCHÝ(ač není pod tlakem nerozehrává a čeká až soupeř tlak vytvoří) - VAINAK odkop .

  9. Re: Na Strahov zavítá Liberec

    (host)     před 16 lety 12.04.2008 13:25 |  
    0 0

    "Pravděpodobná sestava je podle autora článku neodhadnutelná." - dobře...! :)))