Stadion Eden

Proti Oxfordu 7. května v Edenu

Tak a je to tady! Už je definitivně potvrzeno, že Slavia 7. května od 19 hodin vyběhne poprvé na trávník Edenu proti Oxfordu!

Utkání bude předcházet slavnostní program, dále česká státní hymna a poté už slávisté odehrají dvakrát pětatřicet minut proti Oxfordu, prvnímu anglickému týmu, se kterým se ve své historii v roce 1899 utkala. Tenkrát duelu přihlížely čtyři tisíce lidí, tentokrát jich asi bude o něco více....

Karel Jarolím zřejmě k zápasu postaví kombinovanou sestavu současných hráčů A týmu spolu s těmi bývalými. "Zápas bude slavnostním okamžikem, na který se těšily celé generace slávistů. Bude to pro mne velká čest být u toho," uvedl Jarolím.

K premiérovému zápasu v Edenu se vyjádřil i bývalý slávistický záložník Ivo Ulich, který si dokonce pronajal VIP box. "Je to úžasná zpráva pro klub i všechny jeho fanoušky. Eden bude ideálním místem pro dobrý fotbal, špičkovou kulturu, příjemný oddech a dobrý obchod."

Co nejvíc nyní zajímá fanoušky, to jsou možnosti nákupu lístků na toto utkání. Začnou se prodávat do konce dubna a budou se pohybovat v cenovém rozpětí 500 - 700 korun. Přednostní právo na jejich nákup mají majitelé voucherů na permice na příští sezonu.

U příležitosti zahajovacího utkání budou vydány i pamětní mince a bulletin.

Komentáře (35)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

    (host)     před 16 lety 17.04.2008 16:13 |  
    0 0

    Vy, kteří budete mít na vstupenku si to tam užijte i za mě...OZ

    • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

      (host)     před 16 lety 17.04.2008 16:17 |  
      0 0

      draho,draho,draho...i kdyz mě to nevadí. ale treba lidem kteří maj 4000 důchod to nepřipadne zrovna akorát

      • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

        (host)     před 16 lety 17.04.2008 17:07 |  
        0 0

        ty starouši co choděj furt na strahov a sou z vršovic rozhodně neberou 4000kč důchod, maj se o dost lepe neboj, takže tady neplkej blbosti. a pokud si zrovna důchodce kterej bere ty 4000kč tak si vypoj na měsíc internet a máš na oxford a uděláš tim i dobře že tady nebudem poslouchat tvoje výplody.

    • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

      (host)     před 16 lety 17.04.2008 18:09 |  
      0 0

      Pokud jsi za těch 8 let, co jsme byli pryč z Edenu nedokázal na tuhle chvíli našetřit pět stovek, tak to ti fakt není pomoci.

      Tyhle kecy jsou naprosto zcestný, je to zcela výjimečnej zápas a kdejakej študák si na něj může vydělat během tejdne na brigádě.

  2. Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 17.04.2008 16:29 |  
    0 0

    Ano, je to drahé. Půjdu raději na ligové boje - nic proti Oxfordu.
    Dost mě naštvalo zranění Ferryho Dřížďalo.. Nejsou naši hráči až podezřele často zranění?

    • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

      (host)     před 16 lety 17.04.2008 16:34 |  
      0 0

      je to dost, asi takhle - kdo tam nemůže z finančních důvodů jít (případně vzít děti atd.) tak to je škoda, protože je určitě hodně lidí, kteří by šli. ale na druhou stranu - stadion se otvírá jednou za život takhle slavnostně, všichni na to dlouho čekali, takže jestli někdo dal např. 700 za Tottenham, tak ho tohle taky nerozhodí.

      Jinak si myslím, že nejlepší bude mít na nový stadion permanentku, aby se pak někdo nedivil, že jednotlivý vstup bude stát třeba i 250 na běžný ligový zápas a že na derby nebude problém dát 500. Trochu se tedy děsím cen lístků na mezinárodní utkání, aby to nebylo minimum za 500.

    • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

      (host)     před 16 lety 17.04.2008 18:11 |  
      0 0

      Drahé? Lidem jako ty bude něco vadit pořád - jednou je to cena, pak zas bude zima, pak zase bude pršet, bude moc teplo, tak bude lepší jít k vodě...

      Stadion se otevírá asi tak jednou za život, opravdu nechápu lidi, kteří by tam chtěli lézt zadarmo.

      • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 17.04.2008 18:57 |  
        0 0

        Ano, drahé, neboť mám v životě i jiné výdaje než je vstupné na fotbalový zápas - byť významný - ale s týmem, o jehož fotbalových kvalitách lze úspěšně pochybovat. Celé mi to připomíná spíše takovou show spojenou s otevíráním stadionu. Show a exhibice mě moc nezajímají.

        • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

          (host)     před 16 lety 17.04.2008 19:06 |  
          0 0

          Evidentně ti nic neříká spojení Edenu a Slavie. Pokud jsi v životě ve starém Edenu nebyl, nemá cenu ti nic říkat a ztrácet čas. Jiné výdaje má v životě každej, takže argumentovat tímhle je totální nesmysl. O téhle akci se víc plus mínus rok předem, proto je dost úsměvný teď číst, jak někdo nemá pět stovek na lupen.

          Další z naprosto zvrácených argumentů je "pochybná kvalita týmu Oxfordu". Ty zřejmě budeš takovej ten "slávista", kterej celej rok doma u televize nadává, pak jednou za rok přetáhne přes pupek dres a vyrazí se podívat na Arsenal... pak to chápu. Dochází ti vůbec, že tady nejde o nějaký Oxford nebo o přátelák? Tady jde o to, že Slavie se po tolika letech vrací domů do Edenu!

          Suma sumárum, máš prostě jiné priority, Slavie tě až tak nebere, to je v pořádku. Pak ale nechápu, že máš vůbec potřebu ztrácet čas debatou o výši ceny za lístek. Je to normální produkt - nevyhovuje mi, jdu dál, ale rozhodně nemám potřebu někomu vykládat, že mám jiné výdaje a tohle je drahý.

          • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

            (host)     před 16 lety 17.04.2008 19:28 |  
            0 0

            No, já taky nikdy nebyl ve starym Edenu, ale snad to dokážu docenit

          • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

            (host)     před 16 lety 18.04.2008 08:51 |  
            0 0

            Domů do Edenu ? Skvělý fÓr !!

        • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

          (host)     před 16 lety 17.04.2008 19:11 |  
          0 0

          Ty jsi panečku myslitel. Celé ti to připomíná spíše takovou show spojenou s otevíráním stadionu....on je tu snad někdo, komu to připomíná něco jiného? To přeci JE show spojená s otevíráním stadionu. Marvin

        • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

          (host)     před 16 lety 17.04.2008 19:15 |  
          0 0

          Jestli tě nezajímají show a exhibice, tak co vlastně vůbec děláš na stránkách věnovaných fotbalu? Starej se radši o nějaký nepokoje v Zimbabwe nebo burzu, tam skutečně o něco "jde" :-D

          • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

            Eluin (přítel SN)     před 16 lety 17.04.2008 22:09 |  
            0 0

            Tady jde o to, co to vlastně znamená slovo "show", někdy to může mít i trochu hanlivý nádech:).
            Jinak na Arsenalu jsem nebyl, ale navštívil jsem např. utkání s Budějovicemi..(slavných 2339 diváků).
            K utkání s Oxfordem mám osobní výhradu i v tom, že velmi mnoho diváků ani nepřijde na fotbal jako takový, ale spíše se podívat na nový stadion, jako na nějakou atrakci. Stadion tu bude - doufejme - ještě dlouho a domnívám se, že skuteční slávisté se tam nebudou vyskytovat pouze v té prvotní vlně, kdy to bude "in" a něco nového, ale HLAVNĚ při zápasech, ve kterých půjde o důležité body. Kdy hráčům přítomnost divákům může dopomoci ke kýženým úspěchům.

            • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

              (host)     před 16 lety 17.04.2008 22:13 |  
              0 0

              Právě ta cena na úrovni lepších zápasů LM by měla přispět k tomu, aby se tam sešli opravdu převážně lidi - slávisti, kteří na tuhle chvíli čekali a je to pro ně něco zásadního. Kdyby byly lístky levné, dopadne to tak, jak píšeš - přijde tam spousta čumilů bez jakéhokoliv vztahu ke Slavii, jen okoukat novou stavbu - viz. otevření Sazky na finále se Zlínem, kde byla polovina haly zaplněná vandrákama ze všech koutů republiky, kteří si na benzínkách vytáhli za pár korun lístky a po exkurzi po hale odešli domů hokej nehokej.

              • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

                Eluin (přítel SN)     před 16 lety 18.04.2008 08:45 |  
                0 0

                Ano, to je pravda.
                Já mám podobnou zkušenost ze Sazka arény, kde v začátcích to fandění nebylo nic moc.
                Btw. nevíte někdo, na kolik se očekává vstupné na běžné ligové zápasy?

                • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

                  (host)     před 16 lety 18.04.2008 17:47 |  
                  0 0

                  80 až 350 Kč

  3. Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 17.04.2008 17:38 |  
    0 0

    To Vám jako 700 Kč na otevření Edenu přijde hodně...??? Splňenej se jen za 700??? Proboha lidi, probuďte se...

    • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

      (host)     před 16 lety 17.04.2008 18:14 |  
      0 0

      Souhlas, je tu pár příspvěků a polovina z nich hned brečí nad cenou... pro mě naprosto nepochopitelná věc. Ty lidi buď nechápou, co tenhle moment znamená (asi Eden nepamatují), protože jinak to prostě nejde vysvětlit - v dnešní době, kdy návštěva takovejch p*čovin, jako je kino, zoo, divadlo nebo výstava kdejakýho mazavky stojí minimálně stejně, tady část lidí brečí nad tím, že mají po osmi letech čekání a splnění snu vytáhnou pětistovku...

      • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

        (host)     před 16 lety 17.04.2008 18:19 |  
        0 0

        Cena je vysoká, ale to se dalo čekat. Já na to nemám a mít nebudu, protože s cestou mě to vyjde na 1000 při nejlevnější vstupence, ale byl bych rád, aby tam bylo co nejvíce lidí a hlavně - aby bylo co nejvíce lidí na obyčejných zápasech. Je to splněný sen a všem, kteří mají tu možnost tam jít to ze srdce přeji...

        • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

          (host)     před 16 lety 17.04.2008 18:21 |  
          0 0

          Nezlob se na mě, ale 1000 s cestou je prostě s ohledem na významnost toho zápasu normální. Když vidím, kolik tisíc v podstatě každej dává za svojí dovolenou, pití, zábavu, tak tu tisícovku na takovouhle věc snad musí za tu dobu ušetřit skoro kdokoliv. Všechno je prostě otázka priorit, já bych zas nedal ani tisícovku za nějaký moře nebo hory, za to za takovejhle zápas bych dal mnohem víc.

          • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

            (host)     před 16 lety 18.04.2008 11:08 |  
            0 0

            Nezlobím se na Tebe, přijde mi to normální cena na takto významný zápas a rozhodně nepatřím k těm, kteří tam nepůjdou kvůli tomu, že je to drahé a nebo kvůli tomu, že se hraje jen s Oxfordem. Nepůjdu, protože na to nemám a nemám z čeho ušetřit a někde si vydělat je pro mě v současnosti časově nemožné. Nic víc, nic míň...

  4. Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

    (host)     před 16 lety 17.04.2008 18:19 |  
    0 0

    nas jde asi dvacet tak tu mistni zdechliny snad dorovname :p

    • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

      (host)     před 16 lety 17.04.2008 18:24 |  
      0 0

      Tohle je ale jinej Oxford :-) My budeme hrát s tímhle slabším: http://www.ouafc.com/

  5. Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

    jack09     před 16 lety 17.04.2008 18:34 |  
    0 0

    jak si lidi stezujou na tu cenu... pred par lety tady byly vykriky jak udelame sbirku na stadion a ted by lidi nechteli dat ani tech 500. ja sem student,moc prachu nemam ale i kdybych mel jist suchej chleba a pit holou vodou tak na to nasetrim a pujdu tam...proste klasika,hlavne kdyz se maj tyhle "fanousci" na co vymlouvat...Jack

    • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

      (host)     před 16 lety 17.04.2008 18:46 |  
      0 0

      jasná páka. hlavně aby ty lístky vůbec nakonec do toho prodeje šly. proslýchá se, že už teď je to vybraný - může k tomu někdo (skutečně) kompetentní něco říct?

      • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

        (host)     před 16 lety 18.04.2008 08:57 |  
        0 0

        jo můžu!!! predpokládám že takovejch 7 000 v.i.p plus všem lidem kerí kdy působily nebo jejich rodiny atd. urcitě pude. dále 5000 voucheráků(kdy předpokládám že každej si bude moc pořídit dva lupeny). to máme 12 000.. a zbytek by měl jít mezi normální smrtelníky..

  6. Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

    (host)     před 16 lety 17.04.2008 18:48 |  
    0 0

    A liga se na nem zacne hrat kdy? Hned nasledujici ligove kolo? Díky Veverák...

  7. Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

    lucky-pilda     před 16 lety 17.04.2008 19:46 |  
    0 0

    Ach jo, tak bohuzel beze me )-: Sice je cena docela vysoka, ale hlavnim duvodem je to, ze zrovna ten den mam zkousky, v Parizi ... I pres to, ze bych si moh udelat teoreticky program rano zkousky, nasednu do letadla a druhy den zpet, tak to z financnich duvodu nepude - na nejlevnejsi letenku za neco pres 200 € ne ze bych nechtel dat, ale proste nemam ...
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

      (host)     před 16 lety 17.04.2008 21:00 |  
      0 0

      No to sme radi, ze ses nam pochlubil, ze studujes v PARIZI. Ty musis bejt ale chytrej kluk!

      • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

        lucky-pilda     před 16 lety 17.04.2008 22:33 |  
        0 0

        Kdybych napsal, ze studuju v Saint-Quentin-en-Yvelines, tak by ti to asi moc nereklo ... Nicmene zkousky delam v Parizi, cimz sem ovsem nechtel rict, ze je to PARIZ, ale ze, podobne jako kdybych je delal treba v Bukuresti, tak mi to znemoznuje navstevu utkani, na ktere cekam cely zivot ... ach jo )))))))))))))-;

        • Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

          (host)     před 16 lety 18.04.2008 08:59 |  
          0 0

          el elo prégo,já letěla do malajsie,tam do honolulu, kedy pregos italianos fašistos mi kůpilo el protézos.. nestihla bohužel já

  8. Zájezd ze Strakonic

    hajda     před 16 lety 18.04.2008 00:41 |  
    0 0

    Kdo chcet jet na slavnostní otevření ze Strakonic a okolí, tak se může přihlásit na autobusový zájezd na mail tomas@hajdusek.cz. Odjezd 7.5. v 16,00 hod, cena zájezdu = cena vstupenky + 200 Kč na dopravu.

  9. Re: Proti Oxfordu 7. května v Edenu

    (host)     před 16 lety 24.04.2008 14:26 |  
    0 0

    Cena vstupného je adekvátní zážitku!

    Budete na prvním, jedinečném, pro histrorii na řadu let mezním utkání! Zažijete splnění slávistického snu několika generací. Bude to opravdový svátek všech fanoušků Slavie. Kolik utratíte za jídlo a dárky na Vánoce, které jsou každý rok a bereme je jako cosi běžného? Toto je jednou za život!

    Kdo se ještě před lety kasal, jak by Slavii klidně sám přispěl na výstavbu stadionu? Nyní má možnost přispět a navíc dostat adekvátní protihodnotu!