Fortuna liga

Slavia - Teplice 3:1

Slávisté sice inkasovali v 10. minutě, ale díky drtivé převaze a dvěma gólům Tomáše Necida a jednoho Tijaniho Belaida vyhráli a mají jistotu, že přezimují na prvním místě.

K poslednímu letošnímu ligovému představení v Edenu přijeli fotbalisté Teplic, jejichž obrana patří dle počtu inkasovaných branek k nejlepším. V dresu soupeře se představil i bývalý slávista Štěpán Vachoušek.

Trenér Jarolím vyslal do zimy očekávanou sestavu. Možná právě chladné počasí zapříčinilo, že tentokrát se slávisté na soupeře od začátku pořádně nevrhli. Naopak první desetiminutovka pro ně dopadla tragicky. Po vymyšlené standardce se k odvrácenému míči dostal Vachoušek a fanouškům Slavie tentokrát radost vůbec neudělal, když z hranice vápna propálil vše, co mu stálo v cestě. Mužstvo v sešívaných dresech tak poprvé v ligovém utkání v Edenu prohrávalo. Nezvyklá situace byla na hráčích znát, nemohli se dostat do tempa a hodně kazili. Přesto se do šancí dostali, ale Belaid a Jarolím pálili nad. Velkou šanci na vyrovnání měl po půlhodině hry Latka, dostal se ve vápně k míči, ale vypálit na branku nestačil. Před koncem prvního poločasu byl blízko skórování i Jarolím, po autovém vhazování však pálil nad.

Do druhé půle již nevyběhl Toleski a jeho místo v útoku zaujal Ivana, což se brzy ukázalo být geniálním tahem. Domácí vstoupili do poločasu s jasnou chutí zápas otočit. První krůček udělal právě střídající Ivana, když byl ve dvaapadesáté minutě faulován ve vápně a vybojoval penaltu. K exekuci se postavil střelec Necid, bez problémů proměnil a dotáhl se tak opět na čelo tabulky ligových střelců. Teď již bylo jen otázkou času, kdy Slavia půjde do vedení. Dalším vyvoleným, jehož jméno mohutně znělo v Edenu, byl Tijani Belaid. V sedmdesáté minutě se dostal k míči ve vápně po centru Jarolíma a poslal svůj tým do vedení. Definitivní uklidnění přinesl další centr Jarolíma a osamocený Necid ve vápně, který hlavou nezaváhal a vstřelil již svůj letošní jedenáctý ligový gól. V následujících minutách si hosté málem dali vlastní gól, jinou brankovou příležitost by si těžko vypracovali. Slávisté již dohráli zápas s přehledem a mohlo se slavit. V polovině soutěže má Slavia v čele tabulky již osmibodový náskok.

"Už minule jsme se doma dostali do situace, že Viktorka srovnala skóre, dnes jsme poprvé prohrávali. O to víc si vítězství cením, nebylo jednoduché se dostat přes obranu Teplic. Vedoucí branka nás trochu zaskočila, nemohli jsme se dostat do tempa. Měli jsme šance, ale byli jsme váhaví. Myslím, že ve druhém poločase nám pomohla vstřelená branka," řekl k zápasu trenér Karel Jarolím.

Slavia - Teplice 3:1 (0:1)

Góly: 53. (z pen.) a 77. Necid, 71. Belaid - 10. Vachoušek

Sestava Slavie: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Švento, Belaid (84. Volešák), Latka, Jarolím (88. Janda) - Toleski (46. Ivana), Necid

Lavička: Diviš, Cissé, Šenkeřík, Siklic

Počet diváků: 8212

Komentáře (153)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje se Teplicemi

    mart     před 15 lety 23.11.2008 20:15 |  
    0 0

    Hmmm, tak mel pan zz pravdu. Ten Mahmutovic je opravdu dobrej. Perfektne nasimuloval faul. Trestnak. Gol.

    • Re: Slavia hraje se Teplicemi

      slaviator     před 15 lety 23.11.2008 21:59 |  
      0 0

      ... a já měl pravdu, když jsem psal, že Vachoušek hrát bude. Bohužel na jednu stranu hrál, na druhou stranu to nakonec dopadlo dobře. Tak ať si ten gól dal.. :)

      • Re: Slavia hraje se Teplicemi

        mart     před 15 lety 23.11.2008 22:07 |  
        0 0

        Jasne, dneska jsme meli vsichni pravdu Lukasi. Nakonec ta Cobra asi neni tak spatna, .... navic de fact zadarmo :D.mart

        • Re: Slavia hraje se Teplicemi

          mart     před 15 lety 23.11.2008 22:10 |  
          0 0

          ..... a jeste bych chtel timto podekovat Jackovi, ze to takhle krasne zaridil:), ... snad jedina nevyhoda je, ze ty flasky jsou 660ml, a navic to ma 5%.....kdyz je jich pet, ..... , ale to az zas tak nevadi, hlavne, ze se vyhralo :D. A jak se vyhralo.mart

          • Re: Slavia hraje se Teplicemi

            mart     před 15 lety 23.11.2008 22:33 |  
            0 0

            a podekovani Jane, ktera to nahodila.mart

        • Re: Slavia hraje se Teplicemi

          slaviator     před 15 lety 23.11.2008 22:11 |  
          0 0

          Hlavně že pravdu měl KJ, když o poločase poslal Milana místo Goceho :-) A i s Týdžejem v základu..: )

          • Re: Slavia hraje se Teplicemi

            mart     před 15 lety 23.11.2008 22:14 |  
            0 0

            To vis, TJ, ... totalni hlavickar :D

            • Re: Slavia hraje se Teplicemi

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2008 22:42 |  
              0 0

              Však se tam tomu před děkovačkou s Jandou smáli, že ani neví jak to tam ťukl:))

              • Re: Slavia hraje se Teplicemi

                slaviator     před 15 lety 24.11.2008 08:20 |  
                0 0

                Není důležité JAK, ale ŽE :)

        • Re: Slavia hraje se Teplicemi

          bene     před 15 lety 24.11.2008 19:54 |  
          0 0

          fotky SKS - Teplice na www.bene2.unas.cz

  2. Re: Slavia hraje se Teplicemi

    mart     před 15 lety 23.11.2008 21:00 |  
    0 0

    Tak koukam, ze sem tu sam. Nevadi.
    Rozhodl sem se, ze zkusim dneska Kobru. Pri vanocni objednavde mi muj vyhradne dovozce prihodil krabici Cobra Beer, tak to testuju. Jestli ten fotbal bude takhle dal, tak uz to vickrat neudelam :)

    • Re: Slavia hraje se Teplicemi

      Rhodri     před 15 lety 23.11.2008 23:02 |  
      0 0

      Marte,

      ja bych tu byval byl take, ale zrovna k nam na pobrezi dnes vecer zavitala civilizace, takze jsme vyrazili na koncert city of birmingham symphonic orchestra... moc dobri byli, dokonce jsem i chvilemi zapomnel na to, ze hraje slavie :-)

      tak treba u poharu (pokud to nebude davat televize, pocitam, ze se nas tu sejde dost) nebo u pristiho kola z pribrami.

      Osm bodu uz je slusny naskok.

      zdravi
      Rhodri

  3. Re: Slavia hraje se Teplicemi

    mart     před 15 lety 23.11.2008 21:28 |  
    0 0

    Goooooooooool!!!!!!!!!!!!

  4. Re: Slavia hraje se Teplicemi

    mart     před 15 lety 23.11.2008 21:32 |  
    0 0

    Gooooooooooool!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Slavia hraje se Teplicemi

      jnnxx     před 15 lety 23.11.2008 21:39 |  
      0 0

      ...teď už to bude snad dobrý, ne? Kvůli debilnímu sněhu musím tvrdnout u netu....

      • Re: Slavia hraje se Teplicemi

        mart     před 15 lety 23.11.2008 21:47 |  
        0 0

        Sni(c)h znam, to je peknej blbec. Vzpominam, jak jsem v Alpach, v noci, v dvoumetrovejch zavejich, pred barakem ve dvaceti pod nulou poslouchal reportaz v autoradiu z Lens :), ale bylaa to paraaaada. Navic jsem byl vo vic jak deset let mladsi :(

  5. Re: Slavia - Teplice 3:1

    slaviator     před 15 lety 23.11.2008 22:10 |  
    0 0

    1) Jsem rád, že jsme vyhráli. Ukázalo se kouzlo Edenu. Pokud neztratíme body v Příbrami, budeme mít po podzimu velmi luxusní náskok 8 bodů na druhou Boleslav, možná dokonce i více (pokud Bolka ztratí ve Zlíně, což je možné). Osm bodů je dostačujících pro to, aby když nás potká znovu jarní krize, abychom se z toho nepodělali.
    2) Trenér Jarolím dnes vytáhl z rukávu trumfové eso, když Toleského vystřídal o poločase Ivanou. Goceho mám rád, dnešek mu prostě nevyšel, naopak Milan hru oživil a možná i se štěstím vybojoval pokutový kop, který Necid s přehledem proměnil... Dobře, Milane!
    3) Záložník Jarolím dneska hrál hlavně v prvním poločase super, ve druhým jsem si všim minimálně dvakrát že i výtečně zaskočil v obranné činnosti. Palec nahoru! To samé Dušan, kterej se poctivě vracel a jednou nás taky zachránil - při přečíslení Teplic 4 na 2. Taky palec nahoru.
    4) Necid... To netřeba snad ani komentovat. Že by mu i těch pár minut proti San Marinu a gól v repre zvedly zase, jak by řekl, o level náladu? Škoda že nepřidal i další branku.

    A ted minus... Produktivita. Je super, že vystřelíme za zápas 25× (což na rozdíl od Kladrubské "Vystřelili jsme devadesátkrát na bránu a padl jen jede gól, hmmm, co s tím" po zápase s Libercem odpovídá realitě), tak tři branky jsou na můj vkus málo. Dvacetpět střel, dvanáct rohů - to by těch branek mělo být daleko více, na produktivitě musíme zapracovat! Nemůžeme čekat, že i třeba proti Žilině těch šancí budeme mít taky tolik, natož proti třeba HSV. Tam těch střel bude třebas pět a dvě branky z toho dát budeme muset.

    Jinak pochvala. Zápas se líbil, i když jsme prohrávali, nedalo se propadat panice. Bylo otázkou času kdy vyrovnáme a pak kolik gólů přidáme. Že jsme vstřelili jen tři branky je škoda. Ale hlavní jsou tři body a vysokou produktivitu prokázat v zápase s MŠK...

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      mart     před 15 lety 23.11.2008 22:13 |  
      0 0

      On Zas Goce nebyl tak spatny, spis naopak. Ale Milan prinesl proste neco jineho. A hodne kvalitniho. Milane, vyborne! A ted na Zilinu! Ostartovali si na Tehelnem poli serii proher? Ja doufam, ze ANO!mart

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        slaviator     před 15 lety 23.11.2008 22:26 |  
        0 0

        Goce nebyl špatnej, ale dneska mu to nesedlo. To se stane.

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          mamut     před 15 lety 23.11.2008 22:32 |  
          0 0

          jinak jsi zapoměl,že MJ nahrál na 2 góly.Pro věčné kritiky....Dneska zahrál velmi dobře.

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2008 22:47 |  
            0 0

            Dneska jsem speciálně sledoval MJ a Hubáčka, ten rozdíl byl diametrálně odlišnej, zatímco MJ hrál dneska opravdu výborně a po mé kritice(podle mě oprávněné) ze začátku sezóny, ho teď musím velmi pochválit, vybojoval několik míčů, přihrál na gól, dost toho i odběhal, rozděloval přihrávky. Naproti tomu Hubáček hrál již podruhé za sebou velmi špatný zápas a to hlavně v prví půli, kdy si nedokázal stopnout ani zdánlivě lehkou přihrávku, špatně odkopával míče, špatně centroval, pro mě to prostě není hráč do základu Slavie.

            • Re: Slavia - Teplice 3:1

              mart     před 15 lety 23.11.2008 22:55 |  
              0 0

              No, na zacatku, to trochu vypadalo, ze ma Hub trochu "kasel". Ale pak si nasel schnuptychl, a hned to bylo lepsi:). MJ slusny. SUCHY = superhvezda. Vania=Vaniak (lepsi prirovnani jsem nenasel). A Latka, o.k., vim, ze mu par lidi bude nadavat, ale me se libil. (tecka)

            • Re: Slavia - Teplice 3:1

              slaviator     před 15 lety 24.11.2008 08:28 |  
              0 0

              Hub... Já nevím no, jsou lidi co se vždycky zastávali Marka, já se vždycky zastával Huba. Udělal pár chyb, ale to udělá každej. Goce udělá chybu třeba že nenahraje, ale z třiceti metrů vystřelí přes obránce hooooooodně mimo. Marek udělá chybu, že dá sice super pas za obranu, ale jaksi mu dá až příliš razanci a ani Dušan není Usafa Bolt... Brankář někdy špatně vyběhne (to není moc Vaniakův případ), jindy má špatnej výkop (to už je). Mno a Hub

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            slaviator     před 15 lety 24.11.2008 08:22 |  
            0 0

            Ano, ale ve druhým poločase ho zastínil trochu Tijany. Ovšem dneska Marek zahrál dobře, velmi dobře a jen ještě si zpřesnit střeleckou mušku a byl by král:)

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          Botelho     před 15 lety 23.11.2008 22:55 |  
          0 0

          Marek zahrál dobře!Ale jedno nepochopim. Kopal 12 rohů a šance z toho žádná. Proč to proboha kope? Ty jeho rohy sou fakt něco neuvěřitelnýho. Jinak dneska velmi dobrý výkon!

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            mart     před 15 lety 23.11.2008 23:00 |  
            0 0

            Njn, mas pravdu, ale (vlastne 2 ale). 1. Kdyz to kopal TJ, tak to bylo jeste horsi, a navic, maj teplaky 3, jestli ne 4 hrooooozne veliky lidi "vzadku :)".Jinak trochu improvizace tam bylo. 3 rohy z 12 byly na vapno, nez do vohne. Mam pocit, ze protin teplakum moc tymu z roho skorovat nebude.mart

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            quelhar (admin)     před 15 lety 23.11.2008 23:09 |  
            0 0

            Zasadne nesouhlasim. Z rohu Marka Jarolima dnes plynulo pomerne velke nebezpeci, v prvni puli po jednom kopal Belaid z hranice vapna tesne nad, ve druhe puli hraci zahrali nekolik variant a minimalne po pulce z nich se nekdo dostal do nadejne prilezitosti. Dneska bych Jarolimovi rozhodne nevytykal zahravani rohu, vylozene podelal jen asi jeden nebo dva z tech jedenacti (jeden kopal TJ a kopl ho na prvniho obrance).

            • Re: Slavia - Teplice 3:1

              Ravik     před 15 lety 23.11.2008 23:45 |  
              0 0

              Spíš je blbý, že to jsou takový bochánky, že když najde přesně spoluhráče, že se z toho i celkem težko zakončuje.

              • Re: Slavia - Teplice 3:1

                marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2008 23:54 |  
                0 0

                Nejlepší centry má bezkonkurenčně Krajčík, to je jeden z našich nejdůležitějších hráčů, jestli neprodlouží tak nevim. A taky jsem rád, že se ukázalo, že i bez Tavarese dokážeme vyhrát.

              • Re: Slavia - Teplice 3:1

                slaviator     před 15 lety 24.11.2008 08:30 |  
                0 0

                Mno, nevím, mě přišlo... Proč je z levé strany ty rohy nezkusil třebas Dušan? A z pravé Matej? Jejich centry jsou během hry nebezpečný, navíc Marek by pak moh bejt ve vápně a zkusit hlavičkovat. :)

  6. Diky bohu za stream

    Sisanek     před 15 lety 23.11.2008 22:17 |  
    0 0

    Jeste ze je nyni na fotbalzive live stream vsech zapasu. Takhle muzu sledovat zapasy i ve Statech.. Jsem hrozne pysny na to jak kluci bojuji. Opravdu kdyz zacali behat, tak Teplice vypadaly jak divizni tym. Vubec nestihali. A neni nic lepsiho pro Slavistu v Americe, obleceneho v dresu a se salou, nez takoveto vitezstvi. SKS Forever

    • Re: Diky bohu za stream

      mart     před 15 lety 23.11.2008 22:23 |  
      0 0

      Zdravim, priteli. Pokud ses na vychodnim pobrezi, ... a vyklonis se trochu, tak ti muzu pres vodu svoji salou zamavat:)(dres mam pochopitelne na sobe taky :). mart (Liverpool)

      • Re: Diky bohu za stream

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2008 22:49 |  
        0 0

        A když se podíváte všichni k jihu, tak já vám mohu zamávat z Itálie:D

        • Re: Diky bohu za stream

          mart     před 15 lety 23.11.2008 22:51 |  
          0 0

          ... :D, uz tam koukam(na jih), ale jelikoz jsem na severnim predmesti, tak je pres mlhu docela blbe videt. Nevadi. Docela si Te umim predstavit :D.mart

      • Re: Diky bohu za stream

        lucky-pilda     před 15 lety 23.11.2008 22:52 |  
        0 0

        A kdyz se na sebe budete takhle hezky divat, tak pri ceste zaostrete na Preston (cca 50 km severozapadne od Liverpoolu) ;-D

        • Re: Diky bohu za stream

          mart     před 15 lety 23.11.2008 23:17 |  
          0 0

          Pockej, nepatris Ty nahodou do Parize? O.K., mozna se pletu, ale ja se casto pletu:), obzvlaste po peti kobrach :D.mart

          • Re: Diky bohu za stream

            Sisanek     před 15 lety 23.11.2008 23:24 |  
            0 0

            Byl jsem ve Virginii, ted jsem v New Orleans - prece jen tu je tepleji..Zrovna dneska asi 20 stupnu - ale slavim vyhru s plznickou!!

            • Re: Diky bohu za stream

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2008 23:46 |  
              0 0

              U nas dneska bylo neobvykle chladne pocasi a studený vítr, naštěstí ten sníh co jsem viděl na žižkově tu nehrozí:D

            • Re: Diky bohu za stream

              mart     před 15 lety 23.11.2008 23:47 |  
              0 0

              :), to bylo na Lucky-Pilda, mel jsem pocit, ze zil v Paizi, ale Orleans neni daleko :), hlavne, kdyz tam maj Plznicku! Cobra neni zla, ale Plzen je holt Plzen.mart

          • Re: Diky bohu za stream

            lucky-pilda     před 15 lety 24.11.2008 00:48 |  
            0 0

            Pravdu dis. V Parizi jsem opravdu nejake 3 roky stravil, nicmene jsem se pro tento rok rozhodl zmenit zemi, takze jsem momentalne na rok v Prestonu ;-)

            • Re: Diky bohu za stream

              Sisanek     před 15 lety 24.11.2008 03:01 |  
              0 0

              jasne, doma je nuda..:-D Mne jen mrzi, ze mam permici a nemuzu ji vyuzivat. Protoze vzdy, kdyz je sezona, tak mam semestr. Tak aspon chodi tata. New Orleans je sakra daleko cece;) asi tak 14 hodin letu.:-D

              • Re: Diky bohu za stream

                lucky-pilda     před 15 lety 24.11.2008 19:48 |  
                0 0

                No vidis, to je skoro jako z Parize do Prahy busem, to bylo tusim 13 hodin ;-)

    • Re: Diky bohu za stream

      bongor     před 15 lety 24.11.2008 18:04 |  
      0 0

      No tys to teď vystihnul.Ve druhé půli to byla divize proti lize mistrů,ti kluciv modrožlutém byli úplně out.Proto zvláště mě rozesmálo tvrzení Plíška,které vyznělo jako že kdyby nebyla penalta,tak nás mohli pořádně potrápit.Čím?Byli tak o dvě vteřiny na sto metrů pomalejší.Tak velký rozdíl ve výkonnosti jsem už dlouho neviděl.

  7. Re: Slavia - Teplice 3:1

    Miklos     před 15 lety 23.11.2008 22:32 |  
    0 0

    Zdravim, myslim ze po dnesnim zapase by melo stichnout hodne kritiku MJ (alespon pro tento tyden:). Byl jednim z hlavnich strujcu vitezstvi. Jeho centry byly jak ze spanelske ligy. Dokonce odebral i par micu v obrane. Necka se vratil na stare koleje 2 goly za zapas. Penalta(mazacky), a hlava klasicky skvely vyber mista. V hlavickovani mu dnes vydatne sekundoval jinak docela otraveny TB. Milana prinesl oziveni a pravdepodobne stezejni moment zapasu. Latka slabsi, chvilemi nemotorny. Dusan by potreboval jeden, dva skvele zapasy at ma formu jak minuly rok. Trosku mi u nej chyby primocarost v zakonceni a tah k brance. Libil se mi v minule sezone v poslednim kole s JAbloncem a od te doby bych cekal ze se jeste vic rozehraje a ono ne. Suchac nespravedliva zluta. Brabec jeste nespravedlivejsi zluta. Krajcik se musi podepsat. Vzdyt on si ten plat zaslouzi a bude to levnejsi nez nekoho kupovat za 0,5M euro. Hubacek nejslabsi z obrane 4, ale momentalne asi nikdo jinej na jeho post neni. Svoje si odbrani a vetsinou to ta prava strana + stred nejak uhrajou:) Kluci si zaslouzej obdiv za otaceni zapasu 3mi goly v 2. pulce a doufam, ze je to nakopne na Zilinu(na kterou se osobne chystam a tesim). Na unavu bych nehledel v te euforii se ten podzim/zima nejak musi uhrat v nejsilnejsi sestave.

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      Miklos     před 15 lety 23.11.2008 22:38 |  
      0 0

      Zapomel jsem na Goceho. To je bohuzel vysledek jeho prinosu. Zapas mu nesed a moc si jeste neveri. Premyslim co by svedl s Neckovym sebevedomim:) Janda a Volis to dokopali.

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      slaviator     před 15 lety 24.11.2008 08:34 |  
      0 0

      Hlavně asi kohokoliv můžeme nahradit... Kromě Necida, za kterýho však budou slušný prachy a dá se s tím pak tak nějak žít, a Krajčíka, kterej nám vlastně tvoří hru na celé pravé straně, jenže by odešel zadarmo. Abychom našli někoho druhýho podobnýho, již nyní kvalitativně srovnatelného, stálo by to víc jak 12 milionů. Dejme tomu, že podobným případem byl ve Spartě Pospěch a za kolik šel do Dánska...

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        Miklos     před 15 lety 24.11.2008 20:20 |  
        0 0

        Presne tak, Krajcik je otazka pridani nakeho toho melounu za rok, nebo milion euro ci vic(coz uz Dolezal neda)za "nadejneho praveho obrance". Proto doufam ze to dojde i tem nahore a tu lepsi smlouvu mu daj. At nam tam ten dabel s vousem prohani obrany jeste par let:)
        Myslim, ze necka do urcite miry nahraditelnej herne je, treba Pekhartem, ale to jeho slavisticke srdicko tezko!

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      bongor     před 15 lety 24.11.2008 18:07 |  
      0 0

      Matej je stabilně mezi třemi nejlepšími hráči co máme .Doufám pevně,že ho podepíšeme.Matěji zůstań u nás Červenobílý Gattuso!

  8. Re: Slavia - Teplice 3:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2008 23:16 |  
    0 0

    Zdravím, z dnešního výkonu jsem nadšenej, kluci ukázali velkou sílu a snad krom prvních 10 min hráli paradni fotbal, soustavnej tlak, vsichni chteli balon, byla videt chut do hry, vule neco vymyslet. Nechci to zakriknout, ale doufam, ze timto by mohla byt pryc takova minikrizicka, uz po zapase v boleslavy to nebylo herne uplne ono, ale minulej tejden jsme ji snad zahnali. Otazka je, zda-li nam dnesek nesebral moc sil do dalsiho narocnyho programu, ale snad to tak nebude, dneska jsme na tom byli se silami dobre a snad se do dalsich zapasu promitne dnesni herni pohoda, rika se, ze kdyz se dari a vyhrava, sily tolik neubyvaji. Kdyby nekdo nemohl, v zaloze se da stridat, jen ten Matej to holt musi vydrzet. Dnes bylo dobre, ze mu na pravy strane pomohl v druhy puli Jarolim a Ivana, predtim ho tam kluci trochu nechavali samotnyho.

    Super stridani byl Ivana, Goce nehral spatne, ale Milan predvedl vetsi aktivitu, hodne toho nabehal, tlacil se do kraju, pomohl Matejovi napravo, sbihal si za Dusanem nalevo, vyborny vykon, presne to jsme potrebovali. Cela zaloha byla vyborna po cely zapas, az na to zakonceni. Marek ponekolikate predvedl, ze strelec neni, situace resi spatne, stejne tak neni strelec Dusan, ten se snazi zakoncovat hodne durazne, ale taky mu to nevychazi. Laty se ze sve pozice obdivuhodne dostava do zakonceni, ale i on opetovne selhava pri situacich ve vapne, vsichni by na tom meli zapracovat. Marek ve druhe puli zacal delat to, co bych od nej ocekaval, tj. pripravovat sance pro jine, dve golovy prihravky, vyborne, jen skoda toho golu, Vachousek byl jeho hrac. Dusan tez vyborny vykon i dozadu. Tijani po delsi dobe aktivni cely zapas, narozdil od ostatnich se pri zakonceni orientuje a dobre rozhoduje, neni to nahoda. Krajcik vyborny, i Hub si uhral sve. Necka famozni, obranu nema cenu hodnotit, Teplice byly slaby. Tak ted jeste tu uefu, chtelo by to udelat vysledek i v evrope, mame na to.

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      Ravik     před 15 lety 23.11.2008 23:50 |  
      0 0

      Naprostý souhlas do posledního písmenka. Jen bych dodal že dnešní druhá půle v podání MJ byla asi jeho nejlepší a konečně začal smysluplně tvořit, vyvážet balon a DOKONCE i něco vybojoval. První půli mi přišel hodně matný a jak píše Martyni v koncovce zmatený.

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 23.11.2008 23:55 |  
        0 0

        Na druhou stranu - co to bylo za strely? V prvni puli - prvni sance strela z vysokeho voleje, druha strela v probihajicim souboji a taky z vyssiho mice. To nebyly zadne tutovky, zadne vylozene pozice. Na strely v druhe puli si ani nevzpominam.

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          Ravik     před 15 lety 24.11.2008 00:02 |  
          0 0

          no jak řikáš ty dva voleje... a pak ze začátku kdy mu to Dušan posunul na hranici vápna a místo aby vystřelil tak to zmateně posunoval ještě na Toleskiho nebo na koho a nebylo z toho vůbec nic. Ve druhý půli si pamatuju jen jak to potahl od našeho vápna přes celé hřiště a pak vystřelil šmudlu doprostřed.

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.11.2008 00:03 |  
            0 0

            No střely to je MJ dlouhodobý problém, ty by měl trénovat a trénovat.

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            slaviator     před 15 lety 24.11.2008 08:37 |  
            0 0

            Vidíš a to posunutí na Goceho se mi líbilo. Škoda že se Goce nezachoval tak trochu víc zabijácky, nepotvrdil instinkt a tu příhru nechal vylítnout do zámezí. Byl by v jasný golový šanci, sám na malém vápně.

            • Re: Slavia - Teplice 3:1

              Wommi     před 15 lety 24.11.2008 11:04 |  
              0 0

              ...pobavila mne pritelkyne, ktera rikala, ze by se MJ hodil s tema kopama do americkyho fotbalu:)

              kazdopadne, k tomu ze pekne hraje by byla tresnicka, kdyby pridal i golovy strely, byla by to parada a sluselo by mu to!
              M.

              • Re: Slavia - Teplice 3:1

                slaviator     před 15 lety 24.11.2008 12:15 |  
                0 0

                pravdu má..:)))

                • Re: Slavia - Teplice 3:1

                  Wommi     před 15 lety 24.11.2008 13:05 |  
                  0 0

                  ..no ja vzdycky z nej rost na tribune...akce pekna..ma takovej ladnejsi pristup...a pak kop jak se rikaáá "pánu bohu do oken":)

                  je to velka skoda..pokud by mu to litalo dolu..kdovi kolik golu by uz mozna dal.

                  ..ale musim rict ze ten druhej polocas to bala parada..hezky jsem se bavil i v ty kose!

                  • Re: Slavia - Teplice 3:1

                    slaviator     před 15 lety 24.11.2008 14:26 |  
                    0 0

                    S tím pánem Bohem mi připomíná Gedyho, ten to taky kolikrát zpoza vápna vystřelil tak, že to letělo přes celou atletickou dráhu na Strahově až k plotu...

                    A jak je ta reklama... Netopte pánu Bohu do oken... Možná by se to dalo parafrázovat: Nestřílejte pánu Bohu do oken :-))))

                    Ale je to těžký, včera mu tam vždy pár decimetrů chybělo. Myšlenkově vždy ty střely jsou dobrý, ale provedený to není dobře. Asi moc podebírá míč?

                    A vlastně ani jsem si nevšim jak střílí. Bodlem, placýrkou či jinak? Ale což, ono Fořťák taky s Kukou nebo Tomášem Doškem nedali kolik loženek a to byli útočníci, on je záložník. Ale třebas stejně Došek, Vlček těch deset branek za sezonu dycinky dali. Tak ať teda Marek jednou zavře oči a praští do toho míče vší silou, ono to tam nějak propadne... :-)

                    • Re: Slavia - Teplice 3:1

                      Jakubisko     před 15 lety 24.11.2008 19:09 |  
                      0 0

                      Jako v Budějkách :)))

  9. hodnoceni

    rudahvjezda     před 15 lety 23.11.2008 23:24 |  
    0 0

    vaniak 5 - krajcik 6, suchy 7, brabec 6, hubacek 4 - belaid 6, jarolim 7, latka 4, svento 6 - toleski 4 (ivana 6), necid 7

    • Re: hodnoceni

      Khadgar     před 15 lety 23.11.2008 23:29 |  
      0 0

      Koukám že Latka je neoblíbený u víc lidí, než jsem si myslel...

      • Re: hodnoceni

        mart     před 15 lety 23.11.2008 23:52 |  
        0 0

        Me se docela dost libil. (Latka). Daval bych vyssi znamku Suchymu (9-10), a krajcik by mohl byt taky trochu vys - lepe nez Braba. Za to sobe bych dal tak pri nejlepsim 3. Hlavne v prvni puli to bylo z my strany dost slabota:).mart

        • Re: hodnoceni

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2008 23:57 |  
          0 0

          Podle mě Latka dneska nic moc nehrál, špatně přihrával, opět dost fauloval.

  10. Re: Slavia - Teplice 3:1

    Strasak_1892     před 15 lety 23.11.2008 23:28 |  
    0 0

    Po zápase jsem zašel k autobusu hráčů Teplic, konkrétně ke Štěpánu Vachouškovi, a jelikož jsme na něj zapomněli při zápase, tak jsem alespoň u autobusu poděkoval tomuto hráči za to, co řekl v rozhovoru na efotbal.cz - že má Slavii stále v srdci a fandí jí. Také gesto, které předvedl po vstřelené brance (omlouval se fanouškům a kotli) bylo v konečném součtu sympatické. Poděkoval jsem mu za Ultras a fanoušky za to, že na Slavii nezapomněl, popřál mu zdraví, ať se mu daří a hodně štěstí. Byl nesmírně rád, moc děkoval a všechny pozdravuje. Slavii prý bude fandit stále. (viděl jsem na něm velké dojetí, něco takového prý vůbec nečekal.)

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2008 23:32 |  
      0 0

      diky, stepan skutecne vystupuje moc sympaticky a zaslouzi si to.

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      slaviaprag     před 15 lety 23.11.2008 23:52 |  
      0 0

      pekne gesto, tekl bych, ze to musi hrace ohromne tesit, i kdyz prohrali

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      mart     před 15 lety 23.11.2008 23:54 |  
      0 0

      Borec! Hned se mi vybavi Partizan Belehrad na strahovske vetrne hurce. mart

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      bongor     před 15 lety 24.11.2008 18:12 |  
      0 0

      Dobrý Strašáku,moc dobrý!!!

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      Miklos     před 15 lety 24.11.2008 20:11 |  
      0 0

      Rad slysim, ze se na Stepana nezapomelo:) Spolu se Rudou jeden z mych oblibenych z Berankovi ery. Hrozne me mrzelo kdyz se jeho kariera zacala hroutit v pod tihou zraneni. A proto doufam ze se jeste rozehraje do patricne formy (i presto ze jsou to Teplice ktere nemusim). Uz ve vcerejsim zapase si to obcas pekne vodil:)

  11. .

    slaviaprag     před 15 lety 23.11.2008 23:57 |  
    0 0

    dneska velice dobre zahral opet jarolim a suchy (ne nadarmo je ve fifa 09 nejlepsi obrance sveta s polu s nekolika dalsima v dospelem veku, overall 89)

  12. Re: Slavia - Teplice 3:1

    Strasak_1892     před 15 lety 24.11.2008 00:41 |  
    0 0

    Článek a fotky z utkání s Teplicemi...

    www.slaviaultras.goo.cz

  13. Re: Slavia - Teplice 3:1

    trelec     před 15 lety 24.11.2008 10:39 |  
    0 0

    Možná je to otázka mimo mísu, ale nevíte někdo na jakým místě a jak hraje ten Cisse??? Chtěl bych ho vidět na trávníku.....koho by mohl střídat?? Znáte ho někdo? Viděl jste ho někdo hrát? Díky za odpověd´ (myslím že by to mohlo zajímat i ostatní)

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      Jakubisko     před 15 lety 24.11.2008 11:25 |  
      0 0

      Hraje stejný post jako Tavares, taky to má být eventuální náhrada :) Myslím že to ví skoro každý teda...

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        trelec     před 15 lety 24.11.2008 12:47 |  
        0 0

        Díky. Věděl jsem že je záložník, jen jsem nevědě jestli střední nebo krajní a jestli ofenzivní nebo defenzivní...... Jak hraje? Myslím že za Béčko už má pár startů. ..Kdo ho viděl hrát??? Bude posilou pro A?

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          Jakubisko     před 15 lety 24.11.2008 16:27 |  
          0 0

          Já jsem ho viděl akorát ve Voticích a tam mi přišel takový nemastný neslaný...ale za béčko údajně válí :) Nemůžu však potvrdit

  14. Re: Slavia - Teplice 3:1

    marek018     před 15 lety 24.11.2008 12:01 |  
    0 0

    jen technickou mimo téma-jak je to s Matejem Krajčíkem a prodloužením smlouvy?byla už nějaká jednání atd?jeho odchod by byl dle mě velký průšvíh,adekvítní náhradu nemáme.

  15. Re: Slavia - Teplice 3:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 24.11.2008 13:13 |  
    0 0

    Myslim, ze ke vcerejsku neni potreba moc komentaru. Tentokrat jsme se rozjizdeli pomaleji, ale od 20. minuty to byl prakticky konstantni tlak, ktery vyvrcholil tremi zaslouzenymi brankami, kterych mohlo byt jeste vice. Jsem rad, ze se nepotvrdila domnenka o unave, Krajcik vydrzel tentokrat cely zapas ve vysokem tempu, v zaloze jezdil neunavne Jarolim, ktery se stava klicovym hracem a motorem ofenzivy. Jiz ponekolikate v rade zastinil svym vykonem ostatni zalozniky. Rekl bych, ze se nam investice do nej vyplaci. Zustavaji tu opodstatnene vytky ke strelbe, ty by ale mely patrit i ostatnim - predevsim Sventovi a Ivanovi. Ivana si nicmene jednoznacne rekl o zakladni sestavu pro zbytek podzimu.
    Vzhledem k situaci v lize se da rici, ze se pro zbytek podzimu uz muzeme soustredit vyhradne na pohar UEFA (nasledujici dva zapasy budou klicove) a ligu v Pribrami na spatnem terenu muze odehrat obmenena sestava s hraci jako Volesak, Senkerik, Janda, kteri se nedostanou do zakladu pro pohar UEFA. V Ziline bych postavil stejnou sestavu, ktera odehrala druhy polocas proti Teplicim - za predpokladu, ze nebude moci hrat Tavares. Dalsi mozna varianta je nasazeni Smicera, zalezet bude na zdravotnim stavu. Pravdepodobne by vsak zapas zacal na lavicce.
    V pulce ligy mame naskok 8 bodu, o tom se nam na zacatku ligy jiste ani nesnilo. Tezime z toho, ze souperi ztraceji, Banik byl pred dvema tydny jen 4 body za nami a vsude se psalo o utoku na titul, ale pres pomerne kvalitni vykony uhral jen bod a nyni ztraci bodu 9. Podobna vec potkala Boleslav po remize s nami. Liberec venku neboduje, Sparta ma problemu plnou hlavu. Jedinym tymem, kteremu se vyhnul vysledkovy vypadek jsme my a muzeme za to dekovat predevsim domacim zapasum, ve kterych zatim ukazujeme velkou kvalitu.
    Nevim, jestli bude tentokrat stacit na titul 60 bodu jako loni, mozna bude zapotrebi o nejaky ten bodik navic. Pozici mame vybornou a pokud nenastane nejaky velky vyprodej v zime, meli bychom byt schopni uhrat ve zbylych 15 zapasech nejakych 27 bodu, coz by dalo 65 bodu a troufam si tvrdit, ze to na titul bude stacit jiste.

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      slaviator     před 15 lety 24.11.2008 14:20 |  
      0 0

      Je za náma přesně polovina soutěže, máme 36 bodů. Já bych řek, že pokud se vyhneme na jaře naší celkem tradiční krizi, tak klidně můžeme i atakovat hranici 70 bodů... Navíc zápasy se Spartou, Boleslaví, Ostravou či Libercem budeme hrát v Edenu, což bude naše strašná výhoda... Těch 70 bodů bych teď dal jako jakýsi cíl, protože se nemá koukat pod sebe (či za sebe), ale dopředu. Když to nevyjde a vyhráli bychom ligu se 63 body, tak nám hlavu nikdo neutrhne... Ale těch 70 bodl by bylo krásné získat:)

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 24.11.2008 14:28 |  
        0 0

        Bylo by to krasne, ale neni to podle me moc realne. Jednak nas ceka mirna obmena kadru, to je samozrejme s otaznikem, kdo prijde a kdo odejde. Kazdopadne to nejak nasi hru asi ovlivni a tezko budeme hrat na jare se stejnou lehkosti jako na podzim. Za druhe nas ceka 8 zapasu venku a jen 7 doma, navic budeme hrat na hristich souperu, kteri se budou prat o zachranu (jen na Zizkove hrajeme na jare dvakrat, k tomu ted zimni Pribram). A konecne za treti, i kdybychom krasne meli titul uz tri kola pred koncem v kapse, tak prijdou oslavy, poleveni v koncentraci a jak uz to tak byva, tak kdyz o nic nejde, tak bodove ztraty v zapasech, ktere bychom treba za normalnich okolnosti vyhrali. Titul je prvorady cil, tomu musime na jare podridit vse, ceka nas za odmenu lakave hratelne predkolo LM.
        Navic citim velkou sanci na uspech v poharu CMFS, protoze nas souper Zlin se bude prat o udrzeni a zakonite do poharu (zvlast proti nam) nasadi kluky z becka podobne, jako to udelala Bohemians Praha na Letne. Postup pres Zlin by mel byt bezproblemovy a pak budeme tri zapasy od Smicova vysneneho poharu.

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          slaviator     před 15 lety 24.11.2008 15:09 |  
          0 0

          Jenže sedm zápasů v Edenu = minimálně 17 bodů. A venku taky nehrajeme špatne, takže myslím, že je to celkem reálný... Pokud se vyhnem jarní krizi. Ale ono i těch 65, 67 by bylo slušnejch.

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      bongor     před 15 lety 24.11.2008 18:17 |  
      0 0

      Já myslím quelhare,že druhým týmem ,kterýmu se vyhnul výsledkový výpadek je Sparta.Ti totiž nemají z čeho vypadnout.myslím,že jejich béčko je lepší než áčko.jestli to nebude tím,že naši pracující je mají rádi skoro jako stranu a vládu.

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        slaviator     před 15 lety 24.11.2008 21:36 |  
        0 0

        Omyl, jejich béčko je poslední ve durhé lize. To Sparta A má na sestupové pásmo po podzimu slušný náskok 13 bodů

  16. K debate o Hoffenheimu

    Nax     před 15 lety 24.11.2008 14:45 |  
    0 0

    Klub je napojeny na Dietmara Hoppa, velmi sikovneho pana, jinak taky znameho jako SAP. Mozna nas Tomas Rosen muze byt neco podobneho.

    • Re: K debate o Hoffenheimu

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.11.2008 15:10 |  
      0 0

      No kéž by, ovšem myslim že finanční možnosti obou pánů jsou velmi rozdílné.

    • Re: K debate o Hoffenheimu

      mamut     před 15 lety 24.11.2008 16:45 |  
      0 0

      Hopp patří mezi nejbohatší Němce.Kdežto Rosen je jistě zajištěný,ale ne tak jako Hopp.Zde by mu mohli konkurovat jen Kellner nebo známí uhlobaroni.

      • Re: K debate o Hoffenheimu

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.11.2008 18:10 |  
        0 0

        Právě, přesně o to jde. Protože tito lidé rozhodně nemají potřebu investovat do českého fotbalu s jeho pověstí a hlavně fotbal zde nevynáší.

        • Re: K debate o Hoffenheimu

          Nax     před 15 lety 25.11.2008 10:19 |  
          0 0

          Kellner se pohybuje na hranici prvni stovky Hopp v sedme stovce nejbohatsich lidi. Nemyslel jsem to tak, ze nam Rosen poskytne funding na fungovani, ale jde mi o zdravy pristup k provozovani fotbaloveho klubu. Ten myslim muzeme mit podobny. Oba tymy jak my tak Hof musi nekolik let potvrzovat spravnost cesty.

          • Re: K debate o Hoffenheimu

            slaviator     před 15 lety 25.11.2008 11:41 |  
            0 0

            Tak dokonce Kellner teď má skoro tolik, jako Abrahamovič. Díky krizi se ty nůžky mezi nima doost zavřeli, zatímco Roman A. přišel o velkej majetek, stejně jako někteří další oligarchové, tak Petr K. se drží víceméně na stejném... Nebylo by marný kdyby nás koupil a přived někoho, ani by to nemusel být Kaká, stačil by na levého obránce třebas Jankulovski :))))))

  17. Necid

    slaviator     před 15 lety 24.11.2008 16:48 |  
    0 0

    Osobně jsem tomu moc nevěřil zpočátku, že by bylo reálné aby u nás na jaře zůstal na hostování, ale podle Kaloudy, kterej se o tom bavil prý i s ředitelem klubu, je to docela možný. Bude záležet prý jen a jen na novém trenérovi, kterej může mít záměry všelijaké.

    Nevím no. Na jednu stranu bych řek, že by nebylo rozumné ho tu držet. Má životní šanci, začal by v novém klubu pod novým trenérem novou sezonu, z CSKA se dá přestoupit i do jeho vysněné Chelsea (Jiří Jarošík). Pokud by tady zůstal do konce naší ligy, tak do Ruska by přišel z hostování až v půlce jejich ligy a prosadit by se bylo pro něho určitě těžší. Navíc my bychom museli v létě řešit otázku nahrazení Necky, neměli bychom příliš času před důležitým předkolem o LM. Zatímco kdyby na hostování nezůstal, tak s luxusním náskokem osmi bodů na druhého můžeme tak trochu s útočníkama i "experimentovat", dát jim větší důvěru. Ať Ivanovi, Toleskému, Šenkeříkovi, tak i Litterimu. Ať ukážou, že mají na to oblékat sešívaný červenobílý dres!

    Na druhou stranu ale má po dlouhééé době někdo ze slávistů výtečně rozjetej podzim a může získat korunku střelců. Nevěřím moc tomu, že by to byl Tijany, na jaře to bude něco jiného než na podzim, myslím že v šesti zápasech dal šest branek. Ale Necka tu šanci má. A myslím, že má i šanci atakovat hranici 20 branek za sezonu. Navíc ve Slavii má letos jistotu základu, hraje v obrovské pohodě, byl povolán do reprezentace, dal gól, herně nezklamal a bude povolán i pro březnový přátelský zápas. Pokud se uchytí v reprezentaci, tak bude mít i v létě dobré podmínky se v Rusku prosadit a dostat pořádnou šanci. Jednak jako král střelců Gambrinus ligy, jejíž úroveň není zase tak špatná, jednak hráč české seniorské reprezentace.

    Podle mě je to nyní asi na vážkách a rozhodne se i dle toho, zda postoupíme ze základní skupiny UEFA dále. Pokud ne, tak Necka na hostování asi nezůstane. Pokud ale postoupíme, tak na hostovačku zůstane, protože bude moc odehrát další minimálně dva těžké zápasy v Evropě a nabrat další zkušenosti.


    Btw tak ČT koupila vysílací práva na Žilinu, pěkný. Pozdě, ale přeci.

    • Re: Necid

      slaviator     před 15 lety 24.11.2008 16:50 |  
      0 0

      Tak, akorát teď to řek i Střihavka, že Necid může atakovat hranici 20 branek .)

      • Re: Necid

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.11.2008 18:13 |  
        0 0

        Já bych byl radši, kdyby u náš na jaře zůstal, měli bychom pak přes léto ča snajít náhradu a přece jenom léto je na tvorbu nového kádru lepší.
        K Neckovi - do Ruska přestoupils tím, že je odhodlán se tam prosadit, takže pokud na CSKA má, nezáleží na tom jestli tam nastoupí v zimě(ač by to logicky pro něj bylo výhodnější) nebo v létě, protože opakuji, pokud ten hráč předpoklady prosadit se má, tak se prosadí.

        • Re: Necid

          Khadgar     před 15 lety 24.11.2008 18:37 |  
          0 0

          Jenže my chceme do LM, budeme hrát předkolo a jít z přípravy rovnou do takhle důležitýho zápasu není ideální. Proto je lepší když nový útočník přijde v zimě a na jaře se sehraje s týmem. Obzvlášť když v létě nejspíš odejdou jiní klíčoví hráči.
          A neříkal bych jak nahradit Necida, ale spíš Necidovy góly. Necid nahradit nejde...

        • Re: Necid

          slaviator     před 15 lety 25.11.2008 15:02 |  
          0 0

          Víc času máš v zimě. Máš 2-3 měsíce na to, aby se ten hráč sehrál s týmem. V létě máš měsíc.

  18. Re: Slavia - Teplice 3:1

    slaviator     před 15 lety 24.11.2008 18:10 |  
    0 0

    Ani jedno utkání FK Teplice zatím v právě probíhající sezóně Gambrinus ligy nevynechala devatenáctiletá fanynka Petra Černá. Také v Edenu hnaly její hlasivky„žlutomodré“ ke zteči soupeřovy branky. Je v současné době stadion pražské Slavie v České republice skutečně tím nejkrásnějším? „Je krásný, to ano. Má ale několik svých nedostatků. Například mezi ochozy a střechou je volný prostor, kterým hlavně v zimě citelně profukuje. Nešťastně je vyřešena také světelná tabule, jenž je umístněna v horní části sektoru pro hostující fanoušky. Není přes ní totiž vidět na hřiště. Velkým plusem jsou strmé tribuny a také domácí příznivci. Jejich podpora je opravdu mohutná,“ informuje věrná teplická fanynka. "Je to zatím nejhezčí stadion, jaký jsem v rámci naší ligy navštívila. Samozřejmě, že až po Stínadlech," dodává s úsměvem.


    To nechápu trochu. Není tam ten prostor tam kvuli větrání, aby se nemusel každou chvíli měnit trávnik...? A na ta místa, odkud není vidět, se lístky neprodávaj, ne?

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.11.2008 18:15 |  
      0 0

      Neprodávaj a vzhledem k tomu, že je to fanynka Teplic, pochybuju že by se zaměřovala na podrobnější informace o Edenu, tudíž podrobnosti nezná, dala pouze svůj dojem ze zápasu.
      Btw: Stínadla rozhodně lepší nejsou

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        slaviator     před 15 lety 24.11.2008 21:40 |  
        0 0

        Jenže pak je o to horší, že to vydaj teplický ofišky, pak se to přetiskne do regionálního tisku a najednou Eden je ošklivej stadion a ještě si dovolí prodat lístky na místa, odkud není vidět, vyděrači... Klasicka, když si někdo nezjistí info no

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      Wommi     před 15 lety 24.11.2008 18:18 |  
      0 0

      ..pravdou je ze zvlast v techto teplotne hodne nevlidnych casech by se celkem hodily nejake teplomety zejmena v koridoru,...teplo se tam celkem drzi, bylo to citit pred zapasem - ale pokud chteji aby v tuto dobu taky chodil nekdo jiny nez jen blazni:)..musi neco udelat..treba rodiny v tuto dobu a v teto zime opravdu neprijdou!!!!

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      Jakubisko     před 15 lety 24.11.2008 18:29 |  
      0 0

      No ten průduch je kvůli vzduchu samozřejmě...a zima je na všech stadionech, to se nedá nic dělat :) Nezapomenu jak mi mrzla prdel na Emirates...v Leverkussenu mají údajně obrovské teplomety nad tribunami, takže i v zimě tam fanoušci jsou v tričkách :) Ale těch peněz... Co se týče Stínadel, tak musím říct že po Edenu jsou určitě nejhezčí, vím že když jsem tam byl poprvé, byl jsem docela uchvácen :)

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        slaviator     před 15 lety 24.11.2008 21:38 |  
        0 0

        Teplomety byly i na Barceloně, jenže dej je do Edenu... To by ses v životě nedoplatil... :)

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          Jakubisko     před 15 lety 24.11.2008 22:02 |  
          0 0

          na Barceloně? to si moc neumím představit, když nemají střechu? :)) jedině že by jim hřáli do zadečku :D

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            slaviator     před 15 lety 24.11.2008 22:48 |  
            0 0

            Jo, na Barce... Je to asi rok dva zpět. Tam je vše možný. I výkop kolem půlnoci a stejně je vyprodáno:-)

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            slaviator     před 15 lety 24.11.2008 22:48 |  
            0 0

            ... do zadačku hřejou na Letný :-D

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          bongor     před 15 lety 24.11.2008 22:38 |  
          0 0

          No tak to by ses skutečně nedoplatil.Zvlášť od ledna,kdy zase soudruh vedoucí ČEZu bude zdražovat.Prý se hrozně rozčílil,že vloni dostal jenom 530 milionů premie.No já se mu nedivím,je to almužna na tak úspěšného manažera.

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            slaviator     před 15 lety 24.11.2008 22:51 |  
            0 0

            Ty jooo... Ten kdyby nás sponzoroval! Pětina jeho prémie by stačila, ročně. I tak by měl stále krásných 420 milionů:)

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        bongor     před 15 lety 24.11.2008 22:40 |  
        0 0

        Já myslím,že úplně nejhezčí je toaletná.Jenom tam nesmíš dupat,aby se to nezřítilo,ale jinak po stránce architektonické je to socialistický klenot.

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          slaviator     před 15 lety 24.11.2008 22:49 |  
          0 0

          By to mělo být vyhlášeno památkou UNESCO. Pak by se nikdy nesměla zbourat a muselo by se i investovat do oprav:)

  19. Re: Slavia - Teplice 3:1

    Ravik     před 15 lety 24.11.2008 19:15 |  
    0 0

    Jen bych ve všeobecné euforii a nadšení z naší podzimní Slavie připomněl to, že už jsme 12 zápasů v řadě v Evropských pohárech nepoznali pocit vítězství. A to je tedy opravdu hodně. Snad to v Žilině zlomíme. Aby jsem nebyli jako nedávná Sparta jednookým králem. Doma suveréní, v Evropě nekonkurence schopný.

  20. Re: Slavia - Teplice 3:1

    Wommi     před 15 lety 24.11.2008 19:36 |  
    0 0

    ..dalsi klenot a stripek do mozaiky!
    Sparta padla v Jablonci!
    :)

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.11.2008 19:43 |  
      0 0

      Ale že teda prasila, snad ještě víc než v derby. Apropo Ten Kladrubský se do ty sralty uplně hodí, jakej je to idiot

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        PetCC     před 15 lety 24.11.2008 20:56 |  
        0 0

        No jo, ale co ty záběry po skončení zápasu. Já pak ty sparťany ještě lituju, to mi v ČT nedělejte. :-)

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.11.2008 21:00 |  
          0 0

          Já je teda nelituju vůbec:))Boží mlýny melou totiž pomalu...

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            slaviator     před 15 lety 24.11.2008 21:42 |  
            0 0

            ... a nejlepší byl Jozef Ch. Ve druhým poločase jsem viděl kvalitu.. :)))) Ty voleee:)))) Někomu stačí ke spokojenosti málo, no...:)

            • Re: Slavia - Teplice 3:1

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 02:27 |  
              0 0

              To teda:))) Takže dokud uvidí v tomhle kvalitu, tak se opravdu nemáme čeho bát:D

              • Re: Slavia - Teplice 3:1

                slaviator     před 15 lety 25.11.2008 11:43 |  
                0 0

                Tak tu kvalitu tam ale viděl všichni, ne? Jen měla Sparta smůlu v zakončení, kdy to vše létalo dva metry vedle brány... :-)

                • Re: Slavia - Teplice 3:1

                  marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 13:18 |  
                  0 0

                  Právě, no a ten chudák Holenda? Jak mu jablonečtí vůbec nedali čas na rozmyšlění na zpracování aby dal góla?Nechápu jak si to vůůbec mohli dovolit. btw. Pečnik, to je nnějakej omyl ne?:D

                  • Re: Slavia - Teplice 3:1

                    slaviator     před 15 lety 25.11.2008 13:48 |  
                    0 0

                    Vždyt mu ten stoper dokonce se opovážil jít do těla a tím ho rozhodil! Proto Holenda nedal ten gol... A ten druhej...? Jak vystřelil a nešlo to ani mezi dva rohové praporky? Holt příště mu do toho čaje na střídačce nesmí dávat rum, byla to smůla no. Nebo naopak: že by tam ten rum právě neměl?! Nechápu ale, jak mohl mít tolik smůly a nedat to. A nechápu, jak si Jablonečtí mohli dovolit nevstřelit si vlastní gól. A pochopils, proč rozhodčí neodpískal dvě penalty a nevyloučil dva Jablonečáky?
                    V zimě Sparta prostě musí posílit o střelce. Takže Papadopulos a Střihavka.. :)))))

                    • Re: Slavia - Teplice 3:1

                      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 16:19 |  
                      0 0

                      Papadopulos Střihavka? To bys posílal do Sparty moc špatný hráče! Co třeba Šilhana z Kladna? Nebo Kincl by se mohl vrátit.
                      Každopádně, vůbec nechápu to novinářský šílení, že Sparta potřebuje zimní přestávku, aby mohl nastat velký třesk a vybudování fungl new team. To jako si představujou, že Sparta vykoupí celou ligu:)))) Už vidim, jak se tam cpou hráči z Ostravy, Boleslavi nebo i Liberce. Jedinej kdo do Sparty přide bude Žofčák z Jablonce a Drsek z německa, pak zkoupí všechny z rakouska jako Ježka, Fukala(potřebujou stopera ne?), Patrika Siegla, koupí Zúbka a přemluví Koubu aby zas chytal:D

                      • Re: Slavia - Teplice 3:1

                        slaviator     před 15 lety 25.11.2008 16:51 |  
                        0 0

                        Drsek jim asi nevyjde... :) Jo, ale je pravda, že to bude mít Sparta hodně, hodně těžký. A) z těch klubů se může jít už i přímo do zahraničí, Sparta už nefunguje jako mezistanice... B) pokud by měli přestoupit v rámci ligy tak věřím tomu, že většina z nich půjde raději do Slavie, a než do Sparty, tak třebas i do Ostravy, Boleslavi nebo Liberce. Ve Spartě to prrostřední není vůbec dobrý, platy se opožďujou, prémie z loňské sezony někteří hráči snad doteď dokonce nemají... On i ten Žofčák možná raději zůstane v Jablonci, Jeslínek na Střížkově apod... :)

                        • Re: Slavia - Teplice 3:1

                          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 17:13 |  
                          0 0

                          No jo al eco nadělají,když si je bude chtít Sparta stáhnout zpět. Nic. Já doufám, že koupí Huňu

                          • Re: Slavia - Teplice 3:1

                            slaviator     před 15 lety 25.11.2008 17:51 |  
                            0 0

                            Neblázni, ten tam nepůjde.. :))))

                            • Re: Slavia - Teplice 3:1

                              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 20:16 |  
                              0 0

                              Tak si zase Nova vykouzlila nová jména do Sparty jako Mazuch, Rajnoch, Morávek, J. Blažek. A vyjádření Jana Blažka, že Sparta se neodmítá mě opravdu vyloženě pobavila.

                              • Re: Slavia - Teplice 3:1

                                slaviator     před 15 lety 25.11.2008 20:21 |  
                                0 0

                                Hele, Blažek je z těch čtyř asi reálnej i docela... Ale co by tam měl hledat Rajnoch? S Bolkou hraje o pěknej druhej flek, proč by se měl plácat ve středu tabulky?:-) A Mazuch má, pokud vím, nabídky z Itálie, Německa a Anglie... Asi Spartu neupřednostní. To je pouze sen Sparty, Tittlebacha a Novy.. :)

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        bongor     před 15 lety 24.11.2008 22:35 |  
        0 0

        Takže vidíme,že soudruzi rozhodčí ze zvyku připískávají a připískávají,i když zde jde pouze o zdraví soupeřů.Ten Kladrubský mi původně přišel docela normální.ale on se brzy vypracoval.Ale už se přestaňme bavit o těch věčně šestých,je to pod úroveň.

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      bongor     před 15 lety 24.11.2008 22:32 |  
      0 0

      Copak padla,ona se zřítila.Poměr střel v 1.poločase byl 16:1 pro Jablonec.Tím ovšem naše vítězství 4:1 ztratilo hodně ze své ceny,protože nutno konstatovat,že jsme vyhráli nad silně podprůměrným mužstvem.

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        slaviator     před 15 lety 25.11.2008 13:48 |  
        0 0

        To byla jen smůla... :)))))

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 16:27 |  
          0 0

          Podle mě mela Sparta 90 střel,ale všichni se proti ní spykli a nezapočítali to.

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            slaviator     před 15 lety 25.11.2008 16:54 |  
            0 0

            Neblázni, jen 90? To jsi pustil televizi až v 80. minutě, ne? :-)

            • Re: Slavia - Teplice 3:1

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 17:11 |  
              0 0

              To ne, ale spartani tam lítali jak blázni, vůbec jsme je nestíhal. Úplný stíhačky.

              • Re: Slavia - Teplice 3:1

                slaviator     před 15 lety 25.11.2008 17:55 |  
                0 0

                Jo, z Jablonečáků si udělali uplně stojící kužele. Jsem koukal kolikrát kde ten balon vubec je, tu rychlost, to nasazení, to by Spartě mohl kdekdo závidět... :))))

                • Re: Slavia - Teplice 3:1

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 18:10 |  
                  0 0

                  Zdravím Vás všechny a přeju hezký podvečer.
                  Pane Lukáši, vím, že to co teď píšete, je ta lehká ironie ke Spartě a rozumím, že je dobré si to užít. Buďme však stále pokorní sami k sobě a mějme na paměti slova z písničky J.Ježka................ Ale jinak se přiznám, že když jsem viděl ten zděšený výraz soudruha Chovance, když Holenda zamířil svou "střelu" přes celé vápno do autu na druhé straně hřiště (což je nepochybně také umění), vzpomněl jsem si na všechny ty jeho suverénní keci za posledních dvacet let. Vrátil bych se však radši k našemu týmu a poděkoval klukům za moc pěkný výkon a že se s tím poprali a měli to správné, bojovné "slávistické srdíčko". Tak se bojuje za klub. A doufám, že se poperou i v Žilině za naše barvy. Moc bych jim to přál. Sokrates55

                  • Re: Slavia - Teplice 3:1

                    slaviator     před 15 lety 25.11.2008 18:29 |  
                    0 0

                    Zdravím,
                    my k moři doplouváme. Sparta se potápí. Ale co je "nejlepší", může za to jen a jen sama a může za to především její přestupová politika, kterou řídil a v zimě opět řídit bude pan Chovanec. Dokud se to tohle tam nezmění, tak je to jejich věc.
                    Ale jak píšete, neměli bychom při tom všem zapomínat ani na náš tým, ve čtvrtek hrajeme jeden z nejdůležitějších zápasů podzimu. Úkol je jednoznačný, musíme vyhrát. Kéž by kluci zahráli po celý zápas tak, jako proti Teplicím ve druhém poločase:)

                • Re: Slavia - Teplice 3:1

                  marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 18:12 |  
                  0 0

                  Vůbec nechápu co ještě dělají v Gambrinus lize, vždyť oni by v Anglii patřili mezi BIG 4. A Chovanec si podle mě říká o nějaké zajimavé zahraniční angažmá, např. Maribor, Dubnica nebo Osijek, prostě evropská kvalita.

                  • Re: Slavia - Teplice 3:1

                    slaviator     před 15 lety 25.11.2008 18:26 |  
                    0 0

                    Nebo FC Háje :)))))

                    • Re: Slavia - Teplice 3:1

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 18:37 |  
                      0 0

                      Vám asi pane Lukáši neřeknu nic nového,
                      asi sám víte, že soudruh Chovanec se chce opět "svézt" na vítězné vlně a bude chtít být opět tím správným kamarádem I.Haška, který půjde do volby o nového předsedu ČMFS. A mám tu informaci z velmi dobrého zdroje, málem jsem se znovu "pobl...." A soudruh Karolyi včera nepozdravil Košťála ("hrdinský čin") a už také psal Ivanovi, že by to "jako zvládl i v dalším období". Sokrates55

                      • Re: Slavia - Teplice 3:1

                        slaviator     před 15 lety 25.11.2008 18:47 |  
                        0 0

                        Já se po tomhle raději ani nepídím... Nemá to cenu. Doufám, že Hašan má dostatek rozumu a na tyhle kr... se vysere. A za to kr... ať si každej dosadí kretény, kriply, co je mu libo. Pokud se chceme (=český fotba) hnout z místa, musí tam dojít k totální výměně. Od předsedy přes místopředsedy až po různé podržtašky.

                        • Re: Slavia - Teplice 3:1

                          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 20:15 |  
                          0 0

                          No to by jeden blil vašnosto.

                          • Re: Slavia - Teplice 3:1

                            slaviator     před 15 lety 25.11.2008 20:22 |  
                            0 0

                            co jeden... :(

                      • Re: Slavia - Teplice 3:1

                        slaviator     před 15 lety 26.11.2008 09:21 |  
                        0 0

                        Zdravím, Sokrate.
                        Tak jsem se po tom tak trochu pídil a ono to tak skutečně, bohužel, je... :( Ten Chovanec je na tutty... Ale Károlyi prý bude naopak jeden z prvních, kdo poletí. Možná si je toho sám vědom, takže proto ta odvaha nezdravit teď Košťála...

  21. Re: Slavia - Teplice 3:1

    mirecek1111     před 15 lety 25.11.2008 18:56 |  
    0 0

    Celkem mě překvapily všechny ty superlativy na Marka Jarolíma. No snad už konečně všem dojde, že místo jeho jména používat synovec, je laciné. Dneska jsem se ve sportu dočetl, že by o něj měl být dokonce zájem v zahraničí, což mě také dost překvapilo. Myslím totiž, že zase tak výborné to pořád není. Chybí mu, a to dost výrazně, rychlost a tu bohužel už nebude mít nikdy. Ale na naši ligu, jak je vidět to stačí. Jsem rád, že se konenčně aklimatizoval a daří se mu, snad také proto, že ještě nedávno jsem byl snad jediný, který se ho pořád zastával a popravdě to tehdy bylo hlavně z principu. Některé zápasy byly opravdu slabé, ale to neustálé zkazovní Marka, tím že z něj každý dělal synovce a hotovo, tak to bylo špatné a bylo mi ho líto. Ale jak říkám, v nebi zase nelítám.
    Jinak Sparta jak jsem se dočetl testuje první zahraniční posilu, nějakého mladého dána. No myslím, že je to jediná cesta. Snad i my v zimě někoho ze zahraniční na testy přivedeme.
    Trošku mě mrzí, jak dopadl Litteri, teď to vypadá, že není ani jisté, zda nastoupí do zimní přípravy..

    • Re: Slavia - Teplice 3:1

      tantalos     před 15 lety 25.11.2008 19:22 |  
      0 0

      Ono není tak obtížné si zařídit takový článek například za dárky od Umbro pro novinářova syna k vánocům. Novináři jsou dnes hodně špatně placení. Čtyřicetiletý chlap s VŠ a 15 lety praxe má cca 35 tisíc měsíčně brutto, což odpovídá 21 tisícům čistých, a to u lepších novin, u horších je to méně.
      K tomu poměrně vysoké životní náklady, Praha je drahá, byt pro mladé manžele pod 12000 těžko seženeš, doprava atd... a tak není divu, že noviny vypadají tak tristně jak vypadají.
      Pokud jde o MJ. v druhé půli hrál proti Teplicím solidně, v první bylo vidět, že ani jemu, ani Belaidovi rozehrávka nešla.
      Mimochodem doporučuji přečíst Hřebíka v dnešním Sportu. Velmi hezky píše o tom, jak Slavia vede ligu, aniž by musela makat celé utkání - ukazuje se totiž, jak v poslední době většinou zvládá dobře jenom jeden poločas, ale i ten jí stačí.
      Slavia má velmi dobrý kádr pro českou ligu, ale jak se ukazuje, Čechy už dohánějí nejen Rumuni (dva týmy v LM), ale pomalu i celý svět.
      To, že hráč stačí na Teplice - už tradičně pomalé - bohužel nestačí na Evropu.
      Mužstvo by se tedy mělo doplňovat hráči, kteří jsou schopni naplno pracovat celé utkání, jak je běžné ve fotbalově vyspělých zemích.

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 20:19 |  
        0 0

        První půle tvého názoru-otázka-máš to za potřebí?Závidíš?

      • Re: Slavia - Teplice 3:1

        slaviator     před 15 lety 25.11.2008 20:26 |  
        0 0

        Mno, mno... Já bych to řek jinak. Není problém tam prostě nacvakat známku, jakou ten konkrétní redaktor chce, pokud chce aby se třebas ten a ten hráč dostal v průměrném hodnocení vejš nebo naopak níž... A zasáhnout do toho může i editor, kterej to ještě poupraví jednou, ať tím či oním směrem. Takže nějaký známkování je ve Sportu k smíchu:-) Ale to, že hraje daleko líp než na jaře, nemůžeš popřít ani Ty...
        A Rumuni jsou, co se týče fotbalu, už asi před náma. Bohužel.

        • Re: Slavia - Teplice 3:1

          tantalos     před 15 lety 25.11.2008 20:44 |  
          0 0

          Tady nejde jen o známkování. MJ je podle Sportu hráč kola a mimochodem, myslím že zrovna na Sportu.cz se v rozhovoru s ním jasně říká, že ta první půle byla slabší. A ona skutečně byla. Určitě nebyl nejlepší na hřišti - Necid byl jistě lepší, když nic jiného, Necka dva góly d á v a l. - takže udělat z něj hráče kola, a ne třeba někoho z olomouce, se může jevit přinejmenším překvapivé.

          • Re: Slavia - Teplice 3:1

            slaviator     před 15 lety 25.11.2008 20:48 |  
            0 0

            A jak by Necka ty d v a g ó l y d á v a l , když by Ivanu nefauloval Lukáš v pokutovém území a na druhý gól Necidovi nepřihrál, stejně na Belaidův, Jarolím? :) Tohle jsou žabomyší války. Minimálně stejně důležitá je i ta koncová přihrávka... A jestli naší jedinou starostí bude, zda nejlepším mužem zápasu byl Jarolím, Necid, Švento, Krajčík nebo někdo jinej ze Slavie, po vítězným zápase... Co víc si přát? :)
            Samozřejmě, vždycky je kam postupovat a co zlepšovat, vždycky můžeme přivést lepší hráče, vždycky může přijít více diváků, vždycky může padnout více branek, vždycky může... Ale nemůžeme chtít fše najednou.

            • Re: Slavia - Teplice 3:1

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 22:23 |  
              0 0

              Přesně tak, podle mě byli 3 nejlepší hráči - MJ, Necka a Matej

            • Re: Slavia - Teplice 3:1

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 25.11.2008 22:27 |  
              0 0

              No otázka je, zda platí: "vždycky můžeme přivést lepší hráče", kdyby odešli všichni, na které se jezdí někdo koukat: Suchý, Krajčík, Tavares, Belaid, Jarolím, Švento, Necid, Ivana, tak kde nabereme lepší. Česká liga je dost rozebraná, slovenská taky. Chystá se zavedení pravidla 6 + 5, nákupy z ciziny se nám teď sice několikrát povedly, ale předtím jsme sáhli mnohokrát těžce mimo...

              • Re: Slavia - Teplice 3:1

                tantalos     před 15 lety 26.11.2008 01:09 |  
                0 0

                Ano, to je otázka, co budeme dělat, jestli budou velké odchody.. Suchý je letos na podzim výborný,proti Teplicím mimořádně skvělý, počítám že letos už mu dobrá nabídka přijde a bude ho těžké udržet. Necid bude hráčem Moskvy, a je otázka, jak by se mu vyplatilo hostování ve Slavii, když v Rusku bude mít plat vyšší než celá jedenáctka tady. Bude ochoten obětovat tolik milionů? Udělal by to jen málokdo. Tavaresovi a Krajčíkovi dobíhá smlouva a pro Mickaela jsou tu údajně slušné nabídky. Dušan Švento měl jít ven už před dvěma roky, no tak to jsem zvědavý, s čím ještě přijde. Vaniak už není nejmladší, i když snad by mohl podepsat ještě na jeden rok - krýt záda třeba Divišovi, jak říkal. O dalších dvou třech hráčích se povídá, že jsou na odchodu. Doufejme, že tuhle zimu přežijeme bez velkých ztrát.

                • Re: Slavia - Teplice 3:1

                  Nax     před 15 lety 26.11.2008 09:57 |  
                  0 0

                  Zalezi jak ma postaveny kontrakt, kdyz by tu byl na hostovani, tak myslim o penize neprijde.

  22. Morávek

    slaviator     před 15 lety 25.11.2008 20:30 |  
    0 0

    Tak do Sparty přece jen nakonec asi.... nepřijde:-)) Absolvuje testy v Schalke 04.

    • Re: Morávek

      mirecek1111     před 15 lety 25.11.2008 20:36 |  
      0 0

      No tak to by ale mělo mrzeti i nás. Já pořád věřil, že nějakou iniciativu v zimě přeci jenom vyvineme. Je to výjmečný hráč. Škoda.

      • Re: Morávek

        slaviator     před 15 lety 25.11.2008 20:49 |  
        0 0

        Já tomu taky věřil, stejně jako v létě jsem věřil v Rajnocha. Ale co naděláme, když si Bohemka řekne o částku, kterou prostě dát v českých podmínkách za hráče je nesmysl, a na nějaký jednání není?

        • Re: Morávek

          Miklos     před 15 lety 26.11.2008 00:59 |  
          0 0

          Ja v Moravka uz neverim. My bysme necida za 20 taky nedali (teda malem jsme dali do Jablonce) To je proste sila trhu. Ja doufam ze v zimni priprave dostane sanci Milan Cerny, a ze by mohl na jare nakukovat do acka. Taky by se stalo za to poohlednout se v cizine po nakych rychlych krajnich becich s dobrou kondici. Treba JArolimovi kontakty ve francii.

  23. Re: Slavia - Teplice 3:1

    Fuxik     před 15 lety 27.11.2008 11:28 |  
    0 0

    je super to že slavie vyhrala ale bál jsem se