Přípravná utkání

Slavia - Most 3:0

Slávisté v přípravném utkání porazili druholigový Most. V sestavě diváci neviděli ani jednu posilu, Josef Kaufman ani Pavel Fořt nenastoupili.

Kouč Karel Jarolím se musel obejít bez několika hráčů, gólman Michal Vorel má problémy se stehnem, zranění achilovky nepustilo do hry Tomáše Jablonského a Marka Suchého. Ze zdravotních důvodů absentovali i František Dřížďal a Goce Toleski. Pavel Fořt a Josef Kaufman se připravovali s kondičním trenérem Janem Netscherem a doháněli tak manko ve fyzické přípravě na horách, které unikli.

Tři slávistické góly padly v prvním poločase, trefili se Černý z penalty, kterou zahrával za faul na sebe, Šmicer a Ivana.

"V této fázi přípravy je takové utkání spíš zpestřením. První půle byla z naší strany mnohem fotbalovější než ta druhá. Se hrou ve druhé půli jsem už spokojen méně," uvedl k zápasu Karel Jarolím.

Slavia - Most 3:0 (3:0)

Branky: 24. Černý z pen., 31. Šmicer, 44. Ivana

Sestava Slavie:

1. poločas: Vaniak - Grajciar, Latka, Hubáček, Švento - Belaid, Jarolím, Tavares, Černý - Ivana, Šmicer

2. poločas: Diviš - Grajciar, Jan Hošek, Brabec, Šiklić - Janda, Cissé, Jarolím, Černý - Ivana, Šenkeřík

Další přátelské utkání sehrají slávisté s Teplicemi v sobotu od 13:00 opět na hřišti Slavoje Vyšehrad.

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Most 3:0

    Viking     před 15 lety 21.01.2009 16:12 |  
    0 0

    Pozor na to, supi z Německa létají okolo Sucháče..

    • Re: Slavia - Most 3:0

      bongor     před 15 lety 21.01.2009 16:21 |  
      0 0

      No to bych se vůbec nedivil.Nakonec budeme mít půl základu novýho a to není moc dobrá zpráva.Jaro bude těžký.Ještě si myslím,že odejde Goce.

      • Re: Slavia - Most 3:0

        Viking     před 15 lety 21.01.2009 16:25 |  
        0 0

        No to nevím, v létě asi skončí Šmíca s Fordem a hned budeme mít útočníků nedostatek. V současnosti jsme na podzimním stavu, Litteri, Necid - Ford, Bestie. Nevím co s tím Sucháčem. Na jednu stranu ho budeme na jaře potřebovat, na druhou lepší když odejde nyní. Ještě můžeme do půlky února někoho sehnat, v létě je na sehrávání před LM málo času.

        • Re: Slavia - Most 3:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 17:09 |  
          0 0

          Lítají, slintají ale penízky nemají. Sokrates55

      • Re: Slavia - Most 3:0

        slaviator     před 15 lety 21.01.2009 17:12 |  
        0 0

        Já bych si vsadil spíše na Šenkyho, že odejde, pokud nepodepíše brzy novou smlouvu... A Sucháč? Pokud to bdue částka vyšší než 50 milionů, tak to asi bude dobrý.. :(

  2. Re: Slavia - Most 3:0

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 17:46 |  
    0 0

    viděl ste někdo zápas ?? jak zahrál Grajciar ????

    • Re: Slavia - Most 3:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2009 18:08 |  
      0 0

      Byl jsem na zapase, ale podle vykonu tezko nekoho hodnotit. Bylo videt, ze to je pratelak. Proto predesilam, ze moje hodnoceni je treba brat s rezervou, protoze to utkani prakticky nic podstatneho ukazat ani nemohlo. Presto tedy par vet -
      1. polocas - Vaniak dva skvele zakroky, obranna dvojice Latka, Hubacek nic extra, souper se dostal do tutovky stredem hriste. Grajciar v prvni puli nic moc, ale nedostal se do hry, protoze jsme hrali vice po leve strane. Kazdopadne po slibnem predstaveni v O2 Arene to bylo zklamani, myslel jsem, ze bude videt daleko vic. Na leve strane se v prubehu hry na beku vystridali Svento s Cernym (vic casu tam hral Svento) - chce to vic praxe, ale porad si myslim, ze je to spravny tah. Svento byl hodne ofenzivni a po ztrate mice ho musi zajistovat zbytek obrany a defenzivni zaloznik, jako to fungovalo za Krajcika. Jeho defenzivni cinnost nelze hodnotit, Most ji prilis neproveril. Zaloha hrala klasicky s castou zmenou postu, zapal do hry ale nebyl prilis velky, Jarolim s Cernym se snazili casto hrat na jeden dotek a casto to koncilo ztratou mice. Prvni gol penalta, ktera by se v lize asi nepiskala, uplne v rohu vapna, kdy se Cerny nestacil vyhnout souperi, skrtl o nej a spadnul. Potom po dohode s Belaidem kopal pentli sam Cerny a bez problemu dal. Utocnici Smicer a Ivana byli hodne pohyblivi, ale pri castych vysokych micich nemeli sanci. Presto jsme se dostavali do dalsich sanci, jednu polosanci pak Smicer promenil v gol roku (z voleje obloucek pres golmana do sibenice). V zaveru pak po pekne Jarolimove akci a prihravce skoroval Ivana. Jednu sanci po rohu jeste spalil Tavares.
      Druhy polocas s obmenenou sestavou - Divis prakticky jen mrznul, Most ho ohrozil vsehovsudy dvakrat, jedna strela skoncila mimo a druhou vytahl nad brevno. Jinak jen dirigoval obranu. Hosek byl vyborny, z hracu, kteri jeste ligu prilis nehrali byl jednoznacne nejlepsi, s utocniky Mostu si poradil pomerne hrave. Brabec klasika, na leve strane Siklic vyborny vykon, neustale komunikoval s nejblizsim zaloznikem, nabihal si, chtel mic. Po Hoskovi druhe prijemne prekvapeni. Janda standardni vykon se spalenou tutovkou po rohu, kdy nedokazal asi z metru dotlacit mic do branky, az se lidi kolem smali :o) Cisse naopak docela zklamani. Jsou tam takove "tavaresovske" zablesky, kdy ciste vypichne mic a zalozi protiakci, ale je tam take hodne "tavaresovskych" kiksu, kdy nahraje neatakovan mic primo souperi. Hodne rozporuplny vykon, v soucasnosti to asi na nejaky atak zakladni sestavy neni, ale myslim, ze tam je potencial se zlepsovat a tu ledabylost odstranit. Senkerik opet "pracoval pro tym", coz se da prelozit, ze behal, ale do sance se prakticky nedostal. Pokud by mel po prichodu Besty nektery z utocniku odejit, tak bych asi nejmene postradal prave jeho.
      A perlicka na zaver - uz mesic pred zacatkem ligy a prvnim zapasem s Plzni nas peclive sledoval plzensky kouc Vrba :o)

      • Re: Slavia - Most 3:0

        zz     před 15 lety 21.01.2009 18:24 |  
        0 0

        Zdravím quelhare,
        a díky za podrobný report.
        Je dobře, že Hošek chytil šanci za pačesy a snad i Šiklič.
        Cisse neví, co má hrát. Ale je tam předpoklad zlepšení.
        A díky za větu, že Šenkeřík opět pracoval pro tým.
        Já bych ho nechal hrát na pravé straně zálohy.
        Plzeň hrála s Kladnem, takže to neměl Vrba daleko.

        • Re: Slavia - Most 3:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2009 18:31 |  
          0 0

          Zdravim. Ano, prava zaloha by mohla byt ten pravy post pro Senkerika, tam by mohl uplatnit rychlost a hravost a pritom by tolik nebyl do oci maly hlad po golech. Nicmene to vypada, ze i na jaro planuje hrat KJ stejne jako na podzim, tedy se zalozniky menicimi si posty (Belaid, Jarolim, Cerny) a tedy by tam pro nej taky nebylo moc misto. Jak rikam, pokud by mel nektery z utocniku ted odejit (at uz hostovani nebo prestup), tak nejmene bych postradal Senkerika.

          • Re: Slavia - Most 3:0

            quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2009 18:32 |  
            0 0

            *nebil, omlouvam se :o)

            • Re: Slavia - Most 3:0

              Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 18:37 |  
              0 0

              ja si myslim ze by nikdo odchazet nemel protoze v lete odejde Fort a Litteri taky asi nezustane takze nam zbudou idealni 4 utocnici

          • Re: Slavia - Most 3:0

            slaviator     před 15 lety 21.01.2009 18:57 |  
            0 0

            Šenkeříka nebo Ivanu. Oba dva jsou myslím na plus minus podobné úrovni. Blbý by bylo, kdyby odešel Goce :)

      • Re: Slavia - Most 3:0

        slaviator     před 15 lety 21.01.2009 18:54 |  
        0 0

        Zdravím,
        mám dva dotazy: myslíš, že Švento by mohl na beku hrát i nadále, min v přípravě? Bylo to lepší než když hrával v útoku? A za druhé: kdo byl podle tebe dneska nejlepším hráčem? A neříkej, že Mára Jarolím :))

        • Re: Slavia - Most 3:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2009 19:07 |  
          0 0

          Myslim, ze by tam Svento hrat mohl. Myslim, ze by to mohlo fungovat stejne jako s Krajcikem - zvlast v zapasech se slabsimi souperi to ma opodstatneni. Ostatne, Siklic v druhe puli hral velmi podobne jako Svento. Povazuji to za vhodnejsi post nez utok.
          A co se tyce druhe otazky, tak to je tezke, ze by nekdo vynikal daleko nad ostatni, to se rict neda. Libili se mi Cerny, Smicer a v druhe puli Hosek a Siklic. A samozrejme Vaniak.

          • Re: Slavia - Most 3:0

            slaviator     před 15 lety 21.01.2009 19:19 |  
            0 0

            Tak teď ještě aby na pravém beku hrál Franta tak, jako hrával před zraněním... a bude to super:-)

            • Re: Slavia - Most 3:0

              zz     před 15 lety 21.01.2009 19:28 |  
              0 0

              A Kaufman bude hrát kde?

              • Re: Slavia - Most 3:0

                mart     před 15 lety 21.01.2009 19:38 |  
                0 0

                Dobry vecer, ... no on by mohl (teoreticky) hrat i praveho stopera, ...opet teorie, ale kdyby hral na levem beku Hub, Brabec(levy stoper- pomalejsi), Kaufman(Pravy stoper a zaroven pravy bek), a hodne ofensivne Franta (asi proti slabsim souperum, a doma). Je to jen teorie, ale zejmena pokud by Suchy odesel uz ted, je to vzhledem k jeho rychlosti mozna alternace. Jak jste spravne rikal hrat Brabce a Latkou vedle sebe, by asi nebylo uplne spravne.mart

                • Re: Slavia - Most 3:0

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 20:09 |  
                  0 0

                  Ahoj Marte,
                  Latka půjde ven. Je to jen otázka hodin. Suchý naopak teď už nepůjde. Takže Kaufman bude napravo a Šiklič nebo Dřížďal nalevo. Ale to je moje hypotéza. Doufám, že to KJ poskládá správně. Vemte si, že může být někdo ze stoperů zraněn a Kaufman je možná alternace. Musíme být na každém postu silní a to dost hodně. Uvidíme, hlavně že už doufám ustalo to ircionální "hysterčení". Nechme pracovat trenéra i hráče v klidu, ať mají čas se sžít a sehrát. Pak můžeme začít hodnotit.
                  Sokrates55
                  "Amicitia nisi inter bonos esse non potest"
                  Přátelství může být pouze mezi dobrými lidmi.
                  Cicero ("zřejmě asi slušnej oddíl")

                  • Re: Slavia - Most 3:0

                    slimak     před 15 lety 21.01.2009 20:14 |  
                    0 0

                    utok uz ted mame velmi solidni, jen se trochu obavam obrane faze..pokud odejde latka, asi bude muset prijit nejaky stoper nebo defenzivni zaloznik..preci jenom pokud by se tavares zranil, byl by to zasadni problem

                    • Re: Slavia - Most 3:0

                      Khadgar     před 15 lety 22.01.2009 15:02 |  
                      0 0

                      Pokud bude nejvyšší spokojen s Hoškem, tak by ani nikdo přicházet nemusel. Všichni v to asi doufáme :-) Hraje pro to taky fakt, kde teď vzít za dobrý peníze slušnýho stopera.

              • Re: Slavia - Most 3:0

                slaviator     před 15 lety 21.01.2009 21:29 |  
                0 0

                Kaufman bude hrát stopera. A bude:-D

                Ne, jako sám jsem zvědav, jak to KJ poskládá... Ale je dobře, že na každej post máme dobrou alternativu.

        • Re: Slavia - Most 3:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 19:12 |  
          0 0

          Také děkuji Quelhare za report,
          pokud mohu dodat, mnoho hráčů ještě bude nasazeno a teď nastane období hledání. Hošek mi dle tvých informací udělal radost a můj přítel o něm hovořil obdobně, stihl druhý poločas. Tak uvidíme, co se z toho vyvrbí. Díky moc. Sokrates55

  3. Re: Slavia - Most 3:0

    Fly     před 15 lety 21.01.2009 22:43 |  
    0 0

    Zdravim,
    na zápase jsem také byl,musí se brát v úvahu fáze přípravy,takže jen pro dokreslení představy:
    Vaniak odvedl spolehlivý výkon,dirigoval obranu,předvedl 2 kvalitní zákroky,brankář podle mého gusta,v současné Slavii nenahraditelný.Diviš bez práce.
    Grajciar byl hodně nevýrazný,když přicházel,bral jsem ho jako pravého záložníka,tam by možná nalezl lepší uplatnění,předpokládám že Kaufmann a Ferry ho bez problémů na p. beka nepustí.Stoperská dvojce Latka -Hubáček předvedla standartní výkon,nebyla nijak zvlášť prověřená,většinou jsme hráli de facto na 3 beky a Hub zaskakoval za Dušana.Dušan působil,aspoň co se výrazu a pohybu týkalo,na levém beku pochopitelně trošku nejistě,většinou ale stejně hrál halva.Chudák Dušan-v létě útočník,v zimě obránce.Myslim že po odchodu Vaniaka si najde i pro něj KJ místo v základu:-)
    Záloha poměrně nevýrazná,Černý klasika,TJ jakbysmet,Tavares si také odehrál svuj standard,to nemusím rozepisovat.Poměrně s emi líbil MJ,snažil se hrát,proti hráčům Mostu nebyla absence rychlosti znát,sympatický výkon. K záloze jedna poznámka,ve hře Moatu mě výrazněji zaujal jediný hráč,a to hráč č.24,domnívám se že Andrei,s lepšími spoluhráči by jeho hra dostala lepší výstup,vyjádření,ale něco v něm je.
    Vláďa je Pan Fotbalista,i když ten gol byl zpola vinou golmana,jeden z asi nej hráčů v 1. poločase,ne-li nejlepší.Milan Ivana s emi celkem líbil,když nic tak byl aktivní,i ten golek dal(což je pro některé hráče neřešitelný problém:-)
    V drůhé půli hra upadla,stejně jako quelharovi s emi líbil výkon Hoška,má i kvalitní fyzické parametry.E.Brabec si to opět ukočíroval,Šiklič byl aktivní.Velké zklamání byl cisse,nejistý,neví co hrát,hodně "nevynucených" chyb.Pokřik "Mamadou" od E. Brabce byl v zápase druhý nejčastější,hned po sekýrování "Diego" levého obránce Mostu.Šenky běhavý výkon,snaha mu nechyběla,do šance se nedostal.
    Chtěl jsem uvést jako perličku že jsem na zápase zahlédl A.Bestu ,byl jsem předběhnut:-)
    Oěknyý večer

    • Re: Slavia - Most 3:0

      slaviator     před 15 lety 21.01.2009 22:51 |  
      0 0

      O Andreiovi jsem před časem psal, že je to snad jeden z tří jedinejch hráčů, co v Mostě za něco stojí. Byl rok zraněnej, ale už se do toho skutečně zase dostává. Česky umí docela dost dobře, na Brazilce až neskutečně dobře... Očekávám, že v zimě zamíří taky do Kladna nebo tak nějak...

  4. Off Topic

    Goveman     před 15 lety 22.01.2009 06:27 |  
    0 0

    Trosku OT:
    Jestlize chceme do LM, titul je nutnost, z druheho mista se vzhledem k moznym souperum postoupit neda. Podle mych propoctu budeme v predkolech LM na 99% nasazeni (musela by se stat neskutecna shoda nahod, abychom nebyli), cimz se vyhneme neprijemnym souperum jako jsou napr. Anderlecht, Olympiakos atd. To ale neznamena, ze to bude lehky, stale budeme moci vyfasovat tymy jako Salzburg, Partizan Lutych apod. Ale i tak bude sance postoupit do skupiny asi nejvetsi, jakou kdy Slavie mela. Chtelo by to ale konsolidovany kadr a my, jestlize chceme byt velkoklub (byt jen regionalni) musime myslet nekolik kroku dopredu. Velmi pravdepodobne nas v lete bude tlacit bota na miste stopera a defenzivniho zaloznika, mozna i na levy a pravy zaloze (mozny odchod Jarolima a Sventa) a Vanous taky nebude chytat vecne. Ja bych nahrazoval predevsim z vlastnich zdroju, nasi odchovanci nato rozhodne maji, ale museji hrat. Proto bych poslal ted na jaro na hostovani Divise (videl bych realne Kladno), Jablonskyho (proc ne zase Bohemka) a Jandu (nejakej lepsi klub jako Liberec, Jablonec, Teplice). Divis nasbira zkusenosti v prvni lize a od pristi sezony se muze zabudovavat do branky pod dohledem Vaniaka, Jablonsky muze byt alternativa na levo v pripade odchodu Sventa (Cerny zaklad a Jablonsky nahradnik) a Janda muze byt velmi prinosny napravo pri odchodu Jarolima. Hlavne ale se vsema prodlouzit smlouvy a hostovacky BEZ OPCE! Nepocitam s tim, ze udrzime Suchyho s Tavaresem, a tak by moje velky prani byl Tomas Marek z Baniku. Nevim, nakolik je to realny, ale neco se rikalo o nem v souvislosti s Vachovou smlouvou. Ja bych za nej Vachu obetoval + doplatil prachy, protoze dalsi takovej hrac tady neni. Muze stejne dobre hrat na stoperu jako na DM. Ja nejsem priznivec preplacenych hvezd, treba Rajnocha jsem za kazdou cenu nechtel, ale za Marka bych dal klidne balik. Dalsim cilem bych si vytycil prichod Standy Vlcka do utoku. Myslim, ze se Standou bychom meli konkurenceschopny utok na Evropskem poli s tim, ze pres jaro se snad nekdo vystrili. Fort to podle mne nebude (rad bych se mylil), vic verim Bestovi.

  5. Re: Slavia - Most 3:0

    Viking     před 15 lety 22.01.2009 11:49 |  
    0 0

    Jak si tak pročítám místní diskuse, připadám si jako v ráji, to je jako v Edenu:-) Když si uvědomím, v jakém srabu klub v letech po zisku titulu byl a kde je teď.. Řešili jsme tady, kde komu dlužíme, na koho nemáme, koho nám v přestupním období Sparta přetáhne a proč nás chodí 2000 na Strahov.. Nyní jsou to spory o to, zda vlevo Švento nebo Černý a jestli poslední domácí návštěva 12000 není málo. Taky občas rejpám a remcám ale když to shrnu kolem a kolem, tak to jsou víceméně hovadiny. Musíme prostě uznat, že od té doby, co klub vedou Doležal, Rosen, resp. Vik a trénuje nás KJ, tak jdeme neustále nahoru. Sportovní stránku lze třeba hodnotit takto:

    V sezoně 2004/2005, před derby se Spartou, tj. 23.kole, jsme byli před prvním zápasem pod taktovkou Karla Jarolíma v tabulce s 33 body třetí se ztrátou 6 bodů na druhé Teplice (Sparta měla o 19 bodů více!). Poté jsme dokázali uhrát v 9 kolech včetně dohrávky s Brnem 20 bodů (pouze jedna ligová prohra doma s ČB), což nám zajistilo druhé místo a účast v předkole LM. O rok později jsme uhráli o bodík více a dosáhli jsme 54 bodů, o pět bodů za Libercem. V sezoně 2006/2007 jsme přidali další 4 bodíky a skončili o 4 druzí za Spartou. Loni jsme konečně získali titul se 62 body, letos máme po 16 kolech bodů 37, jsme na nejlepší cestě k obhajobě a také překonat loňský bodový zisk. Co se tedy týká ligy, vykazuje mužstvo neustálý progres. Samozřejmě, v pohárech nám to kromě historické účasti v LM moc nešlo a tolik úspěchů nebylo. Nicméně pro mě je z hlediska dlouhodobé výkonnosti určující gambáčliga, to je dlouhodobá soutěž a UEFA, resp. kvalda LM, je do větší míry o štěstí na soupeře a aktuální formě.

    Současně s tím lze kvitovat i ekonomickou stránku, klub se po létech agónie, kdy jsme byli zralí na konkurz a při životě nás nechávalo pouze úvěrování ENICu, zdá se býti na dobré cestě k prosperujícímu klubu. Stadion jsme postavili prakticky bez veřejné pomoci, což je v Česku unikát, a rozumná provozní přestupová politika nám drží finanční stabilitu. Přesto se v dlouhodobém horizontu kádr jednoznačně zkvalitňuje.

    Vím, taky mi občas to opomíjení odchovanců moc nevoní ale za KJ jsou jednoznačné výsledky a jenom ty jsou důkazem toho, že svoji práci dělá dobře. Odchovanců hrát 11 nemůže, jenom ti výjimeční. Prostě funguje jednoznačná rovnice - čím lepší mužstvo, tím těžší se pro naše juniory do něj dostat. Schválně se mrkněte, jaký kádr zdědil KJ po Csaplárovi a porovnejte ho s tím současným. Neříkám že KJ nedělá chyby a není ješitný (stejně jako Ferguson), ale kdyby to byl trenér bez chyb, tak trénuje Real Madrid.

    • Re: Slavia - Most 3:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.01.2009 12:13 |  
      0 0

      Souhlasim a jen upresnim, ze jsme loni uhrali 60 bodu, ne 62. Tak si tak s usmevem rikam, ze ten gol v posledni minute na 2:2 v zapase s Jabloncem padl jen proto, at letos, kdyz uhrajeme bodu 62, muzeme rici, ze KJ zase udelal vice bodu nez rok predtim :o)
      Loni jsme meli na jare krizi, ale udelali jsme 25 bodu ze 14 zapasu - to neni zrovna moc. Myslim, ze jsme schopni to minimalne zopakovat (uz treba proto, ze hrajeme v Edenu a ne na Strahove) a 62 bodu by melo na titul stacit.

      Je to jeste hodne predcasne, ale ja od jara ocekavam, ze nebudeme hrat v takove forme jako na podzim. Prijdou porazky, prijdou i domaci ztraty, jsem pripraveny na to, ze se bude opet nadavat na trenera a na nektere hrace, ale stejne tak ocekavam, ze na ten kyzeny titul dosahneme. Je potreba videt, ze odehrat celou sezonu bez nejakeho krizoveho obdobi je hodne vyjimecne a pri vyrovnanosti ceske ligy velmi malo pravdepodobne. Na podzim jsme se diky dobre praci krizi vyhnuli a lze ocekavat, ze na jare nejaka krize prijde. Doufejme, ze nebude trvat cely mesic, jako loni v dubnu :o)

      • Re: Slavia - Most 3:0

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2009 12:35 |  
        0 0

        Neřekl bych, že jsme se krizi vyhnuli. . Jak začátek, tak konec podzimu se nepovedl. Spíš jsme měli štěstí, že nás to moc nepoznamenalo bodově a v rozhodujícím období jsme svou dobrou formu prodali. Na jaře se to bude tradičně lámat ve venkovních zápasech na blátě a důležité budou zápasy se špičkou doma. Čekám ale změnu stylu proti podzimu. Už to nemůže být jen o pravé straně a Neckově produktivitě.

        • Re: Slavia - Most 3:0

          Viking     před 15 lety 22.01.2009 12:39 |  
          0 0

          Ale posun určitě je v tom, že nevydařené zápasy až na výjimky výsledkově zvládáme. To nebývalo zvykem.

          • Re: Slavia - Most 3:0

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2009 14:15 |  
            0 0

            Ano, ale zároveň je třeba říci, že nám k tomu dost pomáhal Eden. Na venkovních hřištích to není taková sláva.. třeba Příbram, Budějice, Bolka. A hlavně terén nám v tom nepomůže..

        • Re: Slavia - Most 3:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 22.01.2009 12:41 |  
          0 0

          Promin, ale krize neni, ze se remizuje venku. Krize je to, co potkalo Spartu, nebo v zaveru Ml. Boleslav - kdyz se nekolik zapasu v rade nevyhraje, nebo se z peti zapasu vyhraje jeden. Ano, na zacatku a na konci podzimu jsme nevyhrali vsechny zapasy. Ale pokud budeme povazovat za krizi, ze se priveze remiza z Pribrami nebo z Plzne, tak budeme nesoudni a to bych nechtel.

          • Re: Slavia - Most 3:0

            Viking     před 15 lety 22.01.2009 13:13 |  
            0 0

            Taky si myslím, že občasné remízy venku nejsou krize, nebál bych se říct, že nejsou ani ztráta. 90 bodů neuhrajeme, to je fakt. Na podzim jsme měli famózní bilanci doma, tam je třeba hledat naše kralování. Pokud budeme v tomto trendu pokračovat (třeba i s občasným výpadkem, tomu se nikdo nevyhne), tak nám bude stačit dělat venku ze tří zápasů 4-5 bodů a nikdo nás nedostihne.

            Co psal Jiri o mládeži, je pravda, v tom souhlasím. Je třeba pravidelně dávat každý půlrok alespoň 3 dorostence, popř. juniory z B mužstva do přípravy, kluci musí vidět, že šanci mají.

            Na druhou stranu, my jim ale šanci přeci dáváme. Jenom krátký výčet - Diviš, Jablonský, Hošek - mají šanci ukázat, že jsou v áčku právem. Kdo fotbal bere vážně a pod KJ maká, tak šanci dostane, o tom jsem přesvědčen. Za Csaplára a zkraje za KJ jsme byli před krachem a mladíků hrálo hodně. Výsledek? Plácání se okolo 2.-3. místa. My ale musíme mít cíle nejvyšší a ty s odchovanci nedosáhneme. Podívejte se, kolik odchovanců hraje v základu ve špičkových evropských týmech. My jsme v přirovnání k nim v podobné situaci, také chceme alespoň ob jeden rok vyhrávat domácí soutěž.

            • Re: Slavia - Most 3:0

              zz     před 15 lety 22.01.2009 14:54 |  
              0 0

              Ahoj Vikingu,
              nikdo nechce hrát jen s odchovanci. To tu už tvrdíme přes rok.
              Bohužel to musíme neustále opakovat a vysvětlovat.
              Titul nám neprohráli odchovanci. To není pravda a mrzí mě, že jsi se uchýlil k této argumentaci.
              Švec, Suchý, Janda podávali stabilní a kvalitní výkony. Necid, Dočkal, Nečas nastoupil jen v pár zápasech a rozhodně nezklamali.
              Problém byl ve špatných výkonech zkušených hráčů jako Dosoudil, Jan Vorel, Hrdlička, Aračič, Zbončák, Kalivoda často marodil a nepodával stabilní výkony.
              Výkyvy měli i Vlček a Lukáš Jarolím.
              Prostě na lepší hráče nebylo, ale není možné házet vinu na mladé odchovance. Ti podávali kvalitní výkony, v nich problém rozhodně nebyl.
              Není možné zapomenout na to, že liga byla cinklá a nahrávala Spartě, takže získat titul bylo obtížné.
              Navíc Sparta měla peníze, takže si mohla koupit nejlepší hráče ligy jako Grygeru, Kováče, Fukala, Kadlece a další. K tomu měla talentované odchovance jako Jarošíka, Hubschmana a Rosického.
              Jen pro Tvoji představu uvedu kvalitu hráčů z ročníků 87-89. Diviš-Vácha, Suchý, Hošek, Jablonský-Janda, Dočkal, Švec, Nečas-Necid, Pekhart, MIlan Černý.
              To jsou ti nejtalentovanější. Prostě pan Říčka dokázal za málo peněz vychovat velkou kvalitu hráčů. Ve střední Evropě je to výjimečný jev, možná i v Evropě. On neměl možnosti jako slavné akademie Ajaxu, Interu, Barcelony, Bayernu a dalších špičkových týmů. Přesto dokázal velké věci. I díky němu jsme udělali velký pokrok.
              Nikdo nechce, aby nejtalentovanější mladíci hráli za každou cenu. Ale musí platit pravidlo, že hráč zvenčí musí být lepší než nejtalentovanější odchovanci. Pokud tomu tak není, tak nemá smysl dávat přednost a kupovat hráče zvenčí.
              Uvedu příklad, Míra Beránek testoval stopera z Bosny. Když zjistil, že není lepší než hráči Brna, tak ho poslal zpět.
              Podobně to platí i ve vztahu cizinec a domácí hráč.
              Třeba Papadopulos nebyl lepší než německý hráč Kiesling, tak hrál Kiesling a Papadopulos byl na lávce nebo na tribuně.
              To samé by mělo platit i ve vztahu talentovaných odchovanec a posila zvenčí. Viz třeba Dočkal-Černý.
              To není nic proti úspěchům pana Rosena a spol. To nikdo ani náhodou nezpochybňuje. Naopak jim patří velké poděkování.

              • Re: Slavia - Most 3:0

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2009 15:14 |  
                0 0

                Souhlasím, u KJ jde spíš o to, jestli je lepší aktuálně. Tady mi ty přestupy (všichni víme jaké) taky vadí. Na druhou stranu je potřeba vidět, že zkrátka on je suverén a má právo si vybrat, s kým bude pracovat a pokud má výsledky, a ty on má, tak je to v pořádku, byť samozřejmě fotbal je i o emocích a sympatiích. Proto já mám rád Volešáka a Šenkyho i když nejsou hlavní tahouni a nemám rád Bestu i když po sportovní stránce tam je kvalita.

                • Re: Slavia - Most 3:0

                  zz     před 15 lety 22.01.2009 15:27 |  
                  0 0

                  Ahoj,
                  mně prostě vadí tvrzení, že za neúspěch-druhé místo můžou odchovanci a za úspěch-titul posily.
                  Jinak s Bestou Ti rozumím, ale dejme mu čas.
                  Ono se stačí podívat na chování C.Ronalda, to má taky daleko k fair play-viz simulování a červená karta Roonymu na MS v Německu.
                  Hledat Gutha Jarkovského ve fotbale, to je jako hledat jehlu v kupce sena.
                  A platí pro profesionální i amatérské soutěže.

                  • Re: Slavia - Most 3:0

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2009 15:41 |  
                    0 0

                    Ano toto tvrzení se mi taky nelíbí. Já jsem jenom naznačil, že pokud má KJ k hráči nějaké výhrady( z jeho pohledu objektivní), tak se podle toho vedení musí nějak zařídit a určitě to zvažuje. Třeba Teplice dobře kšeftují s mladými hráči, ale sportovně jdou od 10 k 5. Vedení určitě zvažuje, co jim ten a ten krok dá a zrovnatak působení KJ. Já jsem tu nedávno psal, že za rok, dva bude čas na jeho hodnocení i v širším kontextu. . pak se dozajista projeví ty z dnešního pohledu kontroverzní kroky pak to můžme hodnotit. Dnes je to opravdu víc kontroverze.

                    Zkrátka mám docela rozporuplný pocit, když k nám přišel můj do včerejška nejméně oblíbený hráč ligy. Nějak se s tím porovnávám, ale jak říkáš a to jsem tu včera deklaroval i já sám. Jen on sám mě může přesvědčit a je minimálně férové dát mu na to možnost.

              • Re: Slavia - Most 3:0

                Viking     před 15 lety 22.01.2009 20:29 |  
                0 0

                Já s tebou ale nesouhlasím. Titul nám sice odchovanci neprohráli, ale při dobré formě ostatních bychom ho stejně neudělali. To mužstvo hrálo skoro celou sezonu na hraně a pokles musel jednoznačně přijít.

                Konkrétně mě z odchodů mrzí akorát Dočkal, tam jsme na podzim viděli, že na základ asi mít mohl a to stejné co někteří "zvenčí" by si zřejmě odehrál. U ostatních vidím to, že jeden dva zápasy se jim podařit mohly - my ale potřebujeme, aby dobře zahráli 75% zápasů. Jinak ale nevidím vůbec nikoho. Vácha se třeba vyhrát časem může. My ale nemáme čas nechat ho rok dva se zlepšit a cpát do základní sestavy. Až se navíc rozehraje, tak při první příležitosti půjde ven. A ne za bůhvíjaké peníze, v současné situaci budeme rádi, když občas někoho prodáme za 40-50 mega. My prostě potřebujeme okamžitou kvalitu a hlavně stabilitu výkonů. Šance na to odskočit postupem do LM ostatním o další parník je veliká a je třeba do toho jít natvrdo. Třeba u Černého je ta výhoda, že není pro zahraničí tolik pespektivní ale u nás může základ mlátit ještě dlouho.

                • Re: Slavia - Most 3:0

                  zz     před 15 lety 22.01.2009 21:44 |  
                  0 0

                  Mýlíš se.
                  Suchý pravidelně podával kvalitní výkony.
                  Švec to samé, Janda taky až do zranění.
                  Necid taky.
                  Dočkal podává pravidelně kvalitní výkony.
                  Váchu zbrzdilo zranění, počkej si na jaro a pak ho porovnávej s ostatními hráči. Stejně tak je nesmyslné odsuzovat Bestu jako špatný nákup, když za nás nic neodehrál.
                  Milan Černý měl smůlu na těžké zranění v kvalifikaci na Ukrajině, jinak už kope v cizině jako Kalouda.
                  Nečas udělal hloupost, že šel do Bolky.
                  Pekhart taky zbytečně odešel.
                  Jablonský není horší Hubáčka.
                  Titul nám prohrála kvalita hráčů jako Aračič, Hrdlička, Jan Vorel, Dosoudil a další, nikoliv kvalita hráčů Suchého, Jandy a Švece, Necida.
                  Tyto hráče nahradili kvalitou Brabec, Tavares, Belaid, Šmicer.
                  V tom je největší rozdíl. Druhou příčinou byl úzký kádr. K titulu zas tak daleko nebylo.
                  Nikdo nechtěl hrát s 11 talentovanými odchovanci.
                  Když se podíváš na to, kdo nás na podzim táhl, tak to byli především Suchý, Krajčík, Tavares, Necid a gólově Belaid.
                  Tedy dva mladí odchovanci Necid a Suchý.

                  • Re: Slavia - Most 3:0

                    Khadgar     před 15 lety 23.01.2009 00:48 |  
                    0 0

                    Nikdo především nemohl hrát s odchovanci...to by to bylo asi trochu jinak

                  • Re: Slavia - Most 3:0

                    Viking     před 15 lety 23.01.2009 10:07 |  
                    0 0

                    Suchý, Švec a Janda pravidelně hráli, s tím nemám problém. Bestu schvaluju, proti němu jsem neřekl půl slova, tenhle typ hráče nám jednoznačně chyběl. Baletek máme v kádru dost. Černý byl dlouho zraněný, Vácha taky, Nečas se nechal zblbnout agentem, Pekharta jsme v té době kvůli dluhům prodat museli.

                    Jediný, kdo nedostal šanci a nehrál, resp. byl odstaven, je Bořek. A v tom s tebou souhlasím. Jablonský se rozehrál na podzim, to že mu to šlo v pravý Bohemce (spíše se dá říct, že podával průměrné výkony) neznamená, že na nás na podzim měl. Třeba Hubáčka vůbec nemusím, ale byl na něj v obranný činnosti spoleh v 90% zápasů. To si třeba o Jablonském nemyslím. Teď je v kádru, má šanci se poprat o šanci.

                    K otázce (ne)uhrání titulu - já jsem nepopíral jejich kvality, ty bezesporu v té době měli, ale nabízí se otázka, jsme vzhledem k tradici, síle a ambicím klub, který si může dovolit nechat v základu "uzrát" svoje odchovance? To, v jakém srabu jsme byli na jaře 2007, bylo hrůzné. Nenapsal jsem, že za to odchovanci mohli. Ty právě hráli na momentální hraně (Aračič, Hrdlička, Vorel, Dosoudil jsou pro nás dřeváci, škoda slov) a není možné chtít po nich v tam mladém věku stabilní výkony. Musela proto přijít kvalita. A v porovnání s ní se Suchý, Necid, Švec prosadili.

                    Měl jsem možná ten svůj příspěvek rozšířit a nevztahovat to na jaro 2007. Od sezony 1995/1996 docházelo vzhledem k ekonomickým problémům neustále k postupnému zhoršování kvality kádru. Zpočátku jsme sice byli schopni koupit ještě si kvalitní hráče, ale to později přešlo v ojedinělé nákupy typu Švancara a pokud jsme někoho prodali, tak za 30 mil. Kč jsme byli rádi. Ruku v ruce s tím jsme tím pádem měli možnost zkusit více juniorů z vlastní líhně. Výsledek? Od roku 1996 žádný titul, i když vzhledem k nenákupům byl na jejich implementaci ideální prostor. Potom přišel Karel do nejhorší krize, dal mlaďákům šanci a kdo na to měl a měl to v hlavě srovnané, tak se prosadil (výše uvedené trio). Změnou majitele se naše ekonomická situace zlepšila a KJ mohl začít zkvalitňovat kádr. Jasně, polovina Říčka boys by před osmi lety v základu hrála s prstem v nose. Ale třeba v porovnání s Belaidem, Tavaresem, Šmicerem, Brabcem nebo Šventem jsou srovnatelní pouze Necid se Suchým. A ty šanci dostali ne?

                    Kromě Bořka opravdu nevidím nikoho, kdo by nedostal šanci ukázat, že na Slavii má. A s Bořkem sám KJ uznal, že to byla chyba.

                    • Re: Slavia - Most 3:0

                      zz     před 15 lety 23.01.2009 10:39 |  
                      0 0

                      Jde o kvalitu hráčů, nikoliv věk.
                      Suchý, Necid, Švec, Janda se prosadili, protože byli zdraví a měli kvalitu.
                      Vácha se zranil, to samé Milan Černý. Nečas s Pekhartem udělali chybu.
                      Uvidíš, že Vácha Tě na jaře vyvede v Ostravě z omylu. Já mu věřím jako jsem věřil Necidovi.
                      U každého hráče je to individuální, někdo se prosadí hned v 17, někdo později, někdo se neprosadí vůbec.
                      Suchý, Švec, Janda byli hozeni do vody a naučili se hned plavat.
                      Blažek, Abrahám, Šourek jsou zkušení hráči, přesto se ve Slávii neprosadili.
                      Pudil se prosadil hned. Podobně Dříždal, který hrál většinu času amatérské soutěže, jen jeden rok druhou ligu v Sokolově.
                      Podobně mladý Švento se prosadil hned, jak přišel. Ivana s Toleskim se výrazně neprosadili.
                      Naopak Černému a Jarolímovi trvalo téměř rok než se se určitým způsobem zapracovali v lize a zahráli pár dobrých zápasů.
                      Proto mluvit o tom, že Vácha bude potřebovat dva roky, aby se zapracoval do A týmu, je nepravdivé.
                      Bude záležet na Váchovi samotném, jakou kvalitu nabídne na jaře v Ostravě. To nikdo neví předem. To se teprve uvidí.
                      Může se stát, že bude patřit k oporám Ostravy. V přípravě se mu daří.
                      Je to individuální, nelze automaticky napsat, že mladý hráč potřebuje dva roky na zapracování a zkušený hráč nepotřebuje žádný čas.
                      Jak říká Arsen Wenger, nezajímá mě věk ani národnost, ale jen fotbalová kvalita.
                      U Váchy šlo o to, že na rozdíl od Suchého, Necida, Švece, Jandy nedostal vůbec šanci.
                      Tu šanci dostal i nevýrazný Cisse, kterého všichni kritizují. Šanci dostal i Grajciar, Litteri.
                      Šanci dostane i Fořt, který rok nehrál.

                      • Re: Slavia - Most 3:0

                        Viking     před 15 lety 23.01.2009 11:16 |  
                        0 0

                        A ty si nemyslíš, že třeba KJ neví, jak to šlo Váchovi na podzim v béčku? Že nemá od doktorů informace, jaký je jeho zdravotní stav? Právě mě jde o tu kvalitu. Souhlasím, že jedině to je měřítko. Jak dlouho nehrál Vácha? Dva roky? A KJ ho neměl na podzim v tréninkovém procesu? Prostě mu teď trochu ujel vlak a dohánět ho nějakou dobu bude..

          • Re: Slavia - Most 3:0

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2009 14:23 |  
            0 0

            Tak já taky neříkám, že to byl nějaký průšvih. Nicméně první tři kola, to byla prohra v Liberci, upocený výhra s Příbramí a ztracené body v Plzni. Pak už trenér dobře zareagoval. Dalo by se mluvit o tom, že to byl následek pokažené přípravy. Závěr podzimu to nebyla žádná sláva, ztráty v Budějicích a Příbrami a do toho konec v Evropě, domácí zápasy jsme zvládali, ale jinak jsme byli rádi za konec podzimu.. Rozhodně jsme nebyli bůhvíjak na výši. Však taky když jste mluvili, že se nějaká krize nevyhne nikomu, tak se nemyslí hned na krizi, ale na nějaké slabší období. . Loni na podzim jsme měli taky výpadek po Bohemce a nemluvil bych přímo o krizi.

            • Re: Slavia - Most 3:0

              quelhar (admin)     před 15 lety 22.01.2009 14:51 |  
              0 0

              Ano, loni krize prisla na konci podzimu (5 zapasu v rade s bilanci 1-4-0, z toho tri domaci zapasy) a pak v dubnu (5 zapasu v rade s bilanci 1-2-2 a opet tri domaci zapasy).
              Letos proste za krizi zatim nelze povazovat nic, z jakychkoli 5 zapasu v rade mame alespon 3 vyhry. Ano, nektere zapasy se nepovedly, ale uplny propadak v lize nebyl zadny - ani prohra v Liberci.
              Jak rikam, budme v realite, domaci bilance je primo neuveritelna a plichty zvenku, jakkoli casto byly uplne zbytecne (Pribram, Plzen), nelze povazovat v kontextu cele ligy za ztraty. Na konci podzimu jsme nebyli na vysi, ale porad jsme meli nejlepsi bilanci v cele lize (z poslednich 3 zapasu 7 bodu, ze 4 zapasu 8 bodu (jen Plzen ziskala vic - 9, z 5 zapasu 11 bodu - opet nejvic z ligy). Budme v realite, nebudeme vyhravat ligu se 70 body. Samozrejme mohly byt vysledky lepsi, to mohou byt vzdy, ale v kontextu cele ligy i tahle "zadna slava" je nejlepsi.

              • Re: Slavia - Most 3:0

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2009 15:09 |  
                0 0

                To máš pravdu. Já jsem neuvažoval o kontextu celé ligy, ale o našich výsledcích. Prostě byla tam dvě slabší období, kdy to skřípalo, ale nenechalo to na nás velké škody. Je to v rámci toho "Na každý tým přijde slabší doba", stoprocentní není nikdo. Po pravdě se čekalo, že liga bude daleko vyrovnanější. Dokonce ani komunisti neměli 100% podporu, ale jen 95% :-)

        • Re: Slavia - Most 3:0

          Jiri1     před 15 lety 22.01.2009 12:49 |  
          0 0

          Zdravim, jde jen a jen o pripravu, navic posty na kterych hraci nastoupili jsou opravdu hodne nestandartni, po prichodu Besty pry bude jeden z utocniku hrat standartne v zaloze a je mozne ze prestupum neni konec, proc Slavia v uplynulych dnech zkousela hned 4 Brazilce a jednoho FrANCOUZE , ALE V ACKU NEUSPEL NIKDO A V BECKU MOZNA JEDEN FOTBALISTA, KTERY SE MA PREDSTAVIT PRI VIKENDOVEM UTKANI BECKA, TOTO JE ODPOVED I VAM BULDOCKU, NECHTEL JSEM BYT KONKRETNEJSI DOKUD BYLI HRACI VE HRE, NAVIC ZREJME POSILAM JESTE NEMUSI BYT KONEC, NEBOT PRY SPORTOVNI REDITEL SRAMEK MOMENTALNE LOVI PRIMO V BRAZILII A JE EMINENTNI ZAJEM NEKOHO PRIVEST. Osobne bych s temi financemi prilis nejasal, protoze je znamo, ze hraci se malokdy plati na prkno a treba splatkovy kalendar za Bestu je urcen na dele nez jeden rok. Myslim , ze by se nam snad herni krize mohla na jare vyhnout a ze by jsme mohli uhrat dobre vysledky, je jasne , ze z tymu zmizi asi 4 az 5 hracu a mozna dojde k uvolneni nejen Latky, o Suchem neni treba spekulovat , prvni kloudna nabidka jde. Osobne bych uvital, kdyby v acku zustal jeden hrac z mladeze je mi jedno jestli to bude Hosek nebo Kindel ci nekdo jiny, protoze mezi kluky zacina pomerne hodne byt citit nezajem ligoveho mistra o fotbalisty z vlastni lihne a to je velka skoda. Snad jen zaverem , mam pocit mpozna , ze je to opravdu jen pocit, ze by to chtelo trochu zapracovat i na doplneni dorostu , proste vice investovat penize do ziskavani vlastnich fotbalistu a zkvalitnit tym vyhledavacu .

          • Re: Slavia - Most 3:0

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2009 14:35 |  
            0 0

            Zdravím, nechodím na tréninky a ty přípravné zápasy teď jsem taky neviděl, takže jestli jsme zkoušeli 4 hráče, to opravdu netuším, ale vzhledem k tmou, že jste jediný, kdo o nich píše, nebo je snad i viděl, tak se nedite, že jsme v tomhle obezřetný. Jaký by pak byl rozdíl, kdyby vůbec neexistovali. Nic ve zlém, ale na kachny a brouky do hlavy jste tady přeborník. :-) Když bude hrát Šenky s Ivanou jako falešné křídlo, budu jenom rád. I kdyby to mělo nadále znamenat 5 záložníků, tak raděj Šenky s Ivanou na křídle než MJ. Na kluky z béčka bych taky sázel, myslím, že šanci dostanou jako na podzim zejména v poháru. Od toho taky je.

  6. Re: Slavia - Most 3:0

    Wommi     před 15 lety 22.01.2009 16:14 |  
    0 0

    Slávista Latka odletěl na testy do Panioniosu Atény

    Novým působištěm slávistického fotbalisty Martina Latky by nakonec mohl být řecký celek Panionios Atény. Čtyřiadvacetiletý stoper či defenzivní záložník ve čtvrtek odletěl na jih Evropy na testy. Ještě na počátku týdne se přitom spekulovalo o zájmu Dinama Záhřeb.
    22. 1. 2009 15:41 PRAHA

    "Máme od řeckého celku konkrétní nabídku," řekl tiskový mluvčí Slavie Ondřej Zlámal. Pokud Latka na testech uspěje, znamenalo by to pro tým českého mistra třetí odchod z kádru aktuálně vedoucího celku tabulky. V zimní přestávce zamířili Tomáš Necid do CSKA Moskva a Matej Krajčík do Regginy. Naopak posilami Slavie se v minulých dnech stali Aleš Besta, Josef Kaufman a Pavel Fořt.

    Latka už za sebou jedno zahraniční angažmá má, v roce 2006 byl na půlročním hostováním v Birminghamu City. V poslední době jej pronásledovaly zdravotní problémy a příliš v české lize nehrál. Celkem už má ale v nejvyšší soutěži na kontě 125 startů a jedenáct gólů.

    V Panioniosu v minulosti několik Čechů hrálo. Tři ročníky tam strávili Jaroslav Drobný a Petr Vlček, sezonu 2005/06 David Langer a Latkův současný spoluhráč ze Slavie brankář Martin Vaniak, na podzim v řeckém klubu působil Pavel Drsek. "S většinou z nich jsem se bavil, třeba gólman Drobný si tamní angažmá nemůže vynachválit. Uvidím jak to dopadne," řekl před odletem Latka.