Domácí pohár

Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

Na Slavii čekají i boje na druhé frontě. Tou je domácí pohár, v odvetě čtvrtfinále Slavia v Edenu přivítá Zlín. Hraje se ve čtvrtek od 18:00. První utkání skončilo bezbrankovou remízou.

Slavii se nedaří. Zvítězit nedokázala už čtyřikrát v řadě. Kromě Gambrinus ligy, kde získala jediný bod z posledních tří utkání, nedokázala zvítězit ani v prvním utkání čtvrtfinále Poháru ČMFS.

I přes občasnou převahu a několik šancí nedokázala Slavia vstřelit branku a odvezla si remízu 0:0. I tento výsledek je do odvety slibný. Zlín v Gambrinus lize bojuje o záchranu, tím pádem pro něj domácí pohár neni prioritní.

Trenér Jarolím bude pro utkání postrádat zraněné, jsou jimi obránci Kaufman, Dens a Hošek. Ze záložní řady absentuje Volešák, Janda a pravděpodobně i Černý. Z útočníků nenastoupí Šmicer, Litteri a Ivana. Na marodce je tedy devět hráčů A týmu.

V základní sestavě bychom se měli dočkat překvapení, pravděpodobný je start Milana Černého nebo Jakuba Diviše. Představit by se mohl i Cissé. Uvidíme, jaké překvapení si pro nás Karel Jarolím přichystá.

Komentáře (58)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

    coolair     před 15 lety 22.04.2009 07:12 |  
    0 0

    Děvět zraněných - to fakt není normální. Bohužel už je to takhle ve Slavii dlouho a nikdo s tím nic nedělá.

    • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

      tantalos     před 15 lety 22.04.2009 08:19 |  
      0 0

      Mýlíš se, něco se dělá, není to tak dávno, co se vyměnil lékařský tým a pro Slavii byli získáni špičkoví odborníci. Nynější situace ukazuje, že chyba není v lékařích. Jelikož se situace opakuje již několik let a Slavia je postižena vysokou nemocností (nebylo by lepší slovo zraněnost?), nedá se mluvit o náhodě, jak se tvrdilo ještě před rokem. Viník evidentně existuje, ale kdybych napsal, kdo to podle mého názoru je, byl bych obviněn z plivání jedovatých slin.

      • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        PetCC     před 15 lety 22.04.2009 10:11 |  
        0 0

        Vinou je, že hráči Slávie drží míč u nohy a jen ho neokopávají, takže mnohem častěji jim protihráči zajíždějí do nohou nebezpečnými fauly a to dokonce za volného přihlížení rozhodčích, kteří za to neudělují žluté karty.

        • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

          urs (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 13:37 |  
          0 0

          to je stará fotbalová pravda.., já se taky ve svém super teamu dost mazlim s micem a vysledkem je celonožní pokopání od nekopů soupeře... :-))))))
          no jo, ale když tu hru miluješ, nedá se nic dělat :-) nicměně sem docela nezmar.., až na pár modřin, boulí a chronicky vykurvenýmu pravýmu kotníku, jsem porád schopen hrát naplno :-)))))
          NAPLNO chlapci profíci! ;)
          eh.., musel sem si rejpnout, někdy mi to připadá fakt pod úroveň to chození na ligovim pažitu..

      • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 11:12 |  
        0 0

        Vím kam jsi mířil Tantale, a neboj se, o tomhle taky přemýšlím. Byl jsem se parkrát na to podívat při trénincích. Na soustředění se pochopitelně těžko můžu dostat. Kdybych věděl, že hrajeme stylem neděle - středa - neděle, pak by možná zraněnost hráčů mohla pramenit s přemíry horlivosti trenéra, ale nezlob se Tantale, pokud hráči hrajou celé jaro pouze jednou za týden, tak musí alespoň dvakrát mimo zápas dostat trochu zabrat. Pokud vím, tak 4 hráči májí vážná zranění (Šmicer, Kaufman, Litteri, Ivana), ty jsou asi způsobeny buď dluhodobým zatížení (Šmicer, Ivana, Kaufman) a nebo kontaktním tvrdým zákrokem při hře (Litteri, Trapp, Černý, Besta, Pekhart). Pokud trenér pracuje s kondičním trenérem a vystudovaným fyzioterapeutem, a navíc tréninkové jednotky a plán je konzultován se sportovními lékaři a odborníky tělovýchovné fakulty UK. A tak si nemyslím, že by to bylo příliš velkou tréninkovou zátěží. Jako příklad dobré práce, je vidět vstup Dušana, Ferryho, Litteri už taky začíná a V.Volešák byl marod z úplně jiného důvodu. Ale pokud chceš zůstat u svého, neberu Ti to. A díky, žes neplivl. Sokrates55

        • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 12:15 |  
          0 0

          Já myslím pánové, že ono to taky nemusí být vůbec jednoduchá věc, odhalit příčiny těch zranění. Může to být dispozice některých hráčů, může to být i špatný způsob treninku, to může odhalit lékař, který o tom něco ví. Taky jsou různé důvody těch zranění. Samozřejmě je napováženou tolik problémů s vazy v koleni, zvlášť u nově příchozích hráčů. Pak máme hráče, kteří jsou zranění až moc často - Ivana, Ferry, Šmíca, byl to i Šenky a Toleski. Něco jiného jsou úrazy po zákrocích soupeře, to nelze asi moc ovlivnit. Obávám se, že k zanedbání mohlo dojít u Trappa, asi nebyl úplně v pořádku, když se mu zranění kotníku obnovilo, možná to ovlivnovalo i jeho výkony.

          • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

            quelhar (admin)     před 15 lety 22.04.2009 12:31 |  
            0 0

            Ze to neni jednoducha vec dokazuje i pocet zraneni v zahranici - treba Arsenal mel v nejdulezitejsi casti sezony zranene opory Fabregase, Walcotta a Adebayora. Kdyz se k tomu pricte temer skandalni pece o Rosickeho, tak to jsou 4 nejlepsi hraci mimo.

        • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

          urs (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 13:42 |  
          0 0

          nazdar všichni ve spolek :-)
          ono je také fakt, že někteří jedinci jsou zkrátka "náchylnější" ke zraněním než jiní.. :-! s tim se podle mě nedá zase až tak moc dělat..
          také děkuji Tantalovi za neplivnutí na tamtoho onoho :-)
          mějte se

        • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

          slaviator     před 15 lety 22.04.2009 21:14 |  
          0 0

          Takhle... u někoho se za to těžko může (Voliš), někdo je na to náchylnější (Šmicer), někdo to má ze hry (Pekhart, Besta). Ale to, aby bylo pořád sedm až deset hráčů na marodce, to skutečně normální není...

      • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 11:18 |  
        0 0

        Techničtí hráči jsou mnohem víc náchylní ke zranění než jednoduší tankové, kteří jen párkrát kopnou do míče a běhaj

    • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

      mpik     před 15 lety 22.04.2009 17:18 |  
      0 0

      To číslo opravdu bije do očí a přijde mi, že se s tím Slavia potýká už déle. A statisticky už to asi není náhoda... Jestli je problém na straně tréninkové zátěže, nebo následné rehabilitace, to nevím. Ale často čtu komentáře u zápasů, že to hráči "odchodili" a přitom na nich je vidět snaha i odhodlání. Že by únava? Ostatně můj názor je, že místo zimní přípravy na běžkách by hráči měli trénovat s míčem. Poslední ligový hráč, kterému míč u nohy nepřekážel, byl Tavares a ten už je pryč...

  2. Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

    slaviator     před 15 lety 22.04.2009 07:38 |  
    0 0

    Sestava: Diviš - Dřížďal, Suchý, Hubáček, Šiklič - Cissé - Grajciar, M.Černý, Belaid, Švento - Pekhart.

    • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 08:18 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji,
      já bych to asi viděl trochu jinak, ale je to taky jen takový hokus pokus a hlavně pouze můj názor:
      Diviš - může být, chytá pravidelně za rezervu a tak ať se ukáže
      Dřížďal - ano, je nutná herní praxe
      Suchý - určitě ano, v zadu jistota
      Brabec - určitě, nutná souhra těchto dvou před M.B
      Šiklič - určitě, nutná herní praxe (dravější a větší podpora do útoku)
      Belaid - na Kladně byl tím, kdo se snažil o nějakou akci
      J.Černý - je už fit a je nutné se rozehrát před M.B
      Čmovs - jako defenzivní, fyzicky je na tom dobře a umí bránit
      prostor i osobně
      M.Černý - z místa levého záložníka umí a je rychlý
      Besta - nutné ho rozehrát, už může, proti M.B pokud bude účinně
      napadat rozehrávku v obraně soupeře dost platný (M.B až
      tak dobrou obranu nemá)
      Pekhart- pokud bude moci, ale proti Kladnu nebyl nejhorší

      Na střídání: Trapp, Švento (byl docela utavený a tak bych ho šetřil na M.B., Hubáček, Jarolím, Tafat), problém je v tom, že "B" hraje dneska s Vansdorfem soutěžní zápas. Ale to si musí Karel Jarolím pořešit.

      Jinak přeji dnes pěkný den a dnes v 17:30 na ČT4 Sport uvidíte "souboj" o pohár. Plzeň vyhraje 2:1. Bude to děsně napínavý. Doufám, že mi nanatlučete moc. Sokrates55

      "Sacrilegia minuta poniuntur, magna in triumphis feruntur"
      Malé zločiny se trestají, velké se oslavují triumfálním pochodem. Flavius Sallutius

      • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        Jachym     před 15 lety 22.04.2009 09:19 |  
        0 0

        Člověče, chvíli jsem dumal, kdo že má přezdívku Čmovs, až pak jsem si našel, že tato osoba hraje za béčko:-)

        • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 10:22 |  
          0 0

          Dobrý den pane Jáchyme,
          když jsem to jméno asi před 2 lety slyšel, tak jsem si taky myslel, že jde o přezdívku, ale je to to opravdu příjmení. A mě se ten kluk líbí. Když vidím, kdo všechno může hrát ligu......? Sokrates55

          • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

            quelhar (admin)     před 15 lety 22.04.2009 12:24 |  
            0 0

            Nj, ale Cmovs hraje stopera a ne defenzivniho zaloznika... Myslim, ze zitra dostane sanci Cisse - uz proto, ze na DZ proste jina volba neni, kdyz je zraneny Trapp a zraneni Hoska zamezuje pouzit Sucheho.

            • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 12:35 |  
              0 0

              Já to vím Quelhare,
              jeho řešení situací se mi prostě zdá fotbalovější, navíc se nebojí vytahovat míč až do středu hřiště a s rychlostí nemá problém. Je to také jen návrh, ale za pokus by to stálo. Ale třeba bude všechno jinak. U Cissého mi zatím té fotbalovosti dost chybí a to nejsem zase bůhvíjaký "fajnšmekr". Sokrates55

              • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 14:03 |  
                0 0

                Tezko rict, ohlasy na Cisseho v priprave nebyly az tak zle, ale ta druha pule s Plzni byla z jeho strany hroziva. To musi rozhodnout KJ, pokud Cissemu neveri na ligu, pak je na miste zkusit kohokoli jineho. Jedna z odvaznejsich, ale podle me ne zcela marnych variant je zkusit na DZ Belaida. Jasne, s disciplinou na tom neni nejlip, vsichni to vime, ale podle me by to mohlo byt jine v pripade, ze defenzivni cinnost bude jeho hlavnim ukolem na hristi. Jednou takhle zaskakoval na strahove proti ostrave za Tavarese a hral to moc dobre, vzpominate? On na to navic ma fyzicky dispozice, protoze marna slava, ma proste rychlejsi start na mic nez vetsina cechu, takze odebirani micu by mu melo jit. Samozrejme bych se obaval, ze se nekde zapomene.

            • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

              slimak     před 15 lety 22.04.2009 17:02 |  
              0 0

              já myslím, že nezamezuje..na beku může hrát hub s brabcem a suchý vesele na DZ

              • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

                quelhar (admin)     před 15 lety 22.04.2009 17:41 |  
                0 0

                No vidis, tohle me nenapadlo, to je docela dobra varianta. Jinak Milan Cerny nehraje za becko, takze asi dostane sanci zitra. Tak proc ne treba sestavu
                Romanovs - Drizdal, Brabec, Hubacek, Siklic - Grajciar, Suchy, Belaid, M. Cerny (Jablonsky) - Pekhart, Besta

                • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

                  slimak     před 15 lety 22.04.2009 17:46 |  
                  0 0

                  nevim, jestli pekhart je uplne fit, kdyz mel problemy pred kladnem
                  jinak se sestavou souhlas, jen misto grajciara cernyho na pravou zalohu a nalevo jablonskyho..

                  • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 17:56 |  
                    0 0

                    no jo, taky me to nenapadlo.. takhle by to mohlo byt...

      • Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        Wommi     před 15 lety 22.04.2009 09:57 |  
        0 0

        ..no jo..sparta to musi vratit plzni za ligu:)
        ...jinak pekny postrehy!diky.
        M.

  3. Re: V čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

    urs (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 10:39 |  
    0 0

    ahoj, v nadpisu je chybka, V by mělo bejt Ve :-) jinak super článek :DDD

  4. Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

    Viking     před 15 lety 22.04.2009 12:39 |  
    0 0

    Vzhledem k posledním výkonům měl být zápas s Mladou Boleslaví zařazen do kategorie Z1 a na pohár se Zlínem vstup zdarma.

  5. Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

    tolsimir     před 15 lety 22.04.2009 13:19 |  
    0 0

    Nevim jak vy, ale ja dnes budu prat postup Sparte. Takovy dvojzapas v semifinale, to by byla parada

    • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 13:49 |  
      0 0

      Ty si koleduješ Tolsimire. V Plzni už narážejí bečku :-)).
      Sokrates55

      • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        lassiter     před 15 lety 22.04.2009 17:59 |  
        0 0

        Tak já bych se taky ještě rád letos podíval na dvě derby, když už nic jinýho, tak aspoň nějakej ten peníz do poklady by z toho byl. Sparta už vede, výsledek nula nula z venku je dost zrádný, tak doufejme, že zítra se to nebude opakovat a nějaká celebrita nás vylosuje v semifinále spolu :-)

      • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        quelhar (admin)     před 15 lety 22.04.2009 18:46 |  
        0 0

        No zatim to rozhodne nevypada na plzensky postup. Zato asi vypadne Banik...

        • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 19:12 |  
          0 0

          Taky už jsem Quelhare zticha,
          to jsem se zase dneska "vyznamenal". Sokrates55

        • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

          Khadgar     před 15 lety 22.04.2009 19:25 |  
          0 0

          No je to síla...Musíme pořádně bojovat. Na druhou stranu, Sparta hraje skoro pořád v identické sestavě. Mohli by se zatavit, ale to nesmíme brát v potaz. Mimochodem, Horváth kriminální faul na jasnou červenou.

          • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

            quelhar (admin)     před 15 lety 22.04.2009 20:05 |  
            0 0

            Verim, ze zitra postoupime. V domacim prostredi bychom inkasovat nemeli a nejakou branku snad dame. Kvalita je jednoznacne na nasi strane. Hraci z becka muzou vnest na hriste novy vitr, snad se budou chtit KJovi ukazat.
            Abych rekl pravdu, tak jsem cekal v semifinale spis Liberec a Banik nez Teplice a Slovacko. Zatim ve vsech trech zapasech postoupili hoste, tak snad bude nas zapas vyjimkou...

            • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

              Fallen (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 20:42 |  
              0 0

              jen počkej, jednou uteče Žůrek a pak bude beton. To bude problém, zvlášť, když bude hrát Fořt

            • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 09:58 |  
              0 0

              Teplice jsem videl prvni puli a byly jasne lepsi.. nehrali ten svuj typickej beton, byli mnohem zivejsi nez liberec.. budem si muset na ne dat pozor.

          • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

            marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 20:10 |  
            0 0

            Spíš mě zaráží, že Sparta nějak často v poslední době začíná dávat pojištovací góly z penalt.

            • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

              tolsimir     před 15 lety 22.04.2009 20:40 |  
              0 0

              Obe penalty jasne, neni o cem

              • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

                Fallen (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 11:35 |  
                0 0

                Obě penalty byly jasné, nicméně jinde se takové penalty už bohužel nepískají. Viz holeňák versus Jablonec. Rozhodčí jsou jasně povolnější písknout tu penaltu, když jde o spartu

  6. Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

    tolsimir     před 15 lety 22.04.2009 19:30 |  
    0 0

    Do zápasu nezasáhli Tafat, Javorek a M. Černý, kteří se připravují s áčkem na Pohár ČMFS.

    Na toho Tafata jsem zvedavy. Kdyz prichazel, tak se rikalo ze nema zadnou perspektivu pro a-tym. O Javorkovi vubec ani netusim co je za post?

    • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 20:09 |  
      0 0

      Spíš nechápu proč si nevytáhl i Kovaříka, ten hraje teď dobře.

      • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        PetCC     před 15 lety 22.04.2009 20:18 |  
        0 0

        Ono i to béčko asi potřebovalo nějaké hráče :-)

      • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2009 20:40 |  
        0 0

        Dneska udělal dva góly ze tří. Konečně někdo na Slavii dal gól po rohu a pak dal gól z přímáku. To už se v Áčku taky nestalo už skoro rok. Naposled pamatuju TJ.

        • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 09:57 |  
          0 0

          nemam moc dobrou pamet, ale v zasade to nepamatuju ani v cely lize. je tu tak zoufale malo sikovnych hracu...

          • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

            Fallen (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 11:19 |  
            0 0

            Jo, já si něco pamatuju. Teď nedávno třeba dal z přímáku ten zlínskej Rýdel (to by se mu dneska hodilo :), jak mu neuznali ten hattrick. Ale z těhle gólů jepak dycky gól týdne, jaká je to rarita.

          • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

            lassiter     před 15 lety 23.04.2009 11:22 |  
            0 0

            kucka s plzní :-)

            • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

              Fallen (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 11:24 |  
              0 0

              no vidíš, ale co sem motáš sparťany? :)

            • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 11:40 |  
              0 0

              tak to mam opravdu kratkou pamet..:-)) ten kucka se mi ale vubec nelibi, skoro v kazdem zapase gol nebo prihravka.. co na to MJ, prece se nencha zahanbit!

              • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

                Fallen (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 12:04 |  
                0 0

                Kucka je obstojnej, pokud nezačne mluvit. Inteligence z něj pak čiší všemi směry

                • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 12:13 |  
                  0 0

                  tak to kazdopadne..:-))

              • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

                lassiter     před 15 lety 23.04.2009 12:07 |  
                0 0

                Hm, Kucka se jim poved zdá se, když už sem ho sem teda zatáh :-). Důraznej, rychlej, technickej, i když třeba zrovna u nás nepředved nic, ale jinak zatím vypadá jako dobrý nákup. Spíš doufám, že se postupně probudí Trapp, zatím mi přijde hodně zabržděnej, i když nevím do jaký míry má na to vliv jeho kotník. A dnes, stejně jako v pondělí na kladně..., očekávám že nám Grajciar ukáže, proč jsme ho koupili :-)

                • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 12:21 |  
                  0 0

                  ja bych se nedivil kdyby ten Trappuv kotnik mel vliv, kdyz se mu to obnovilo, asi to sotva bylo ok. no a Grajciar, to ja taky doufam, ze neco predvede.. takovej Drizdal taky dlouho nehral, ale neni to na nem zdaleka tak videt, jako na Grajciarovi..

                  • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

                    quelhar (admin)     před 15 lety 23.04.2009 15:11 |  
                    0 0

                    Tak Grajciar ma treba asistenci na Pekhartuv gol v Jablonci a zalozil akci pred golem v derby (povedeny centr na Pekharta do vapna). Na to, kolik toho ma odehrano, to neni spatne...

  7. Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

    mart     před 15 lety 23.04.2009 12:53 |  
    0 0

    Asi se zas pletu, ale netvrdil nahodou nas pritel Otik Cerny, ze budou "delsi" zaznamy na CT (2 nebo4) z poharu? Nebo dokonce, ze bude prenos? ....jenze to asi byli na "pratele" z letne, ze.
    No tak nic. Teda, ze jako nic neuvidim :(.mart

    • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 13:19 |  
      0 0

      vcera davali na fotbalzive liberec - teplice, jinak nevim.

      • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        PetCC     před 15 lety 23.04.2009 14:06 |  
        0 0

        Na ČT4 bylo včera přímo Plzeň - Sparta.

    • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

      Wommi     před 15 lety 23.04.2009 13:42 |  
      0 0

      fotbalzive.cz
      o zbývajícím semifinalistovi Poháru ČMFS dnes rozhodne souboj Slavie se Zlínem. První zduel na Moravě
      skončil 0:0, odvetu sledujte od 18:00 na fotbalzive.cz.

      • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

        mart     před 15 lety 23.04.2009 17:15 |  
        0 0

        diky panove :),mart

  8. Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

    lassiter     před 15 lety 23.04.2009 14:09 |  
    0 0

    Tak Fery Dřížďal před zápasem říká: "Strašně důležité bude, abychom zlínské hráče nepustili ke skórování. Tím by se nám situace zkomplikovala, protože pak bychom na postup museli dát dva góly." Zní to jako příslib kvalitního, útočného fotbalu... Snad se jednoho dne dočkáme, že naši hráči před zápasem řeknou třeba "Strašně důležité bude dát Zlínu dva tři góly, protože pak můžeme klidně jeden dva dostat a stejně postoupíme" :-) anebo spíš :-(

    • Re: Ve čtvrtek odveta Poháru ČMFS se Zlínem

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2009 14:31 |  
      0 0

      Jo to jo, ale Ferry ma pravdu v tom, ze kdyz nam to nestrili, tak musi hrat obrana vzadu na nulu a nedostavat nesmyslny goly jako se spartou, v olomouci nebo na kladne.