Fortuna liga

V sobotu v Teplicích

V uvolněné atmosféře a po několika dnech oslav pojedou slávisté k duelu 29. kola Gambrinus ligy na hřiště Teplic. Hraje se od 15:00, utkání nenabízí žádná televize.

Jak trenér Jarolím naznačil, Slavia konec ligy rozhodně nechce vypustit. "Dohrajeme to v plné síle," prohlásil Karel Jarolím. Ani v situaci, kdy je již titul jistý, tak pravděpodobně nedostanou moc příležitostí hráči B týmu.

Na konci sezony se opět rozrostla marodka. "Ligu jsme sice vyhráli, ale na to se v sobotu nemůžeme ohlížet, rozhodně nebudeme chtít v Teplicích prohrát. Řídit se budeme především zdravotním stavem našich hráčů. Problémy se zády má například Marek Suchý," uvedl Jarolím.

Suchý tak doplnil Kaufmana, Litteriho, Trappa a Šmicera, kteří stále nezasáhnou do hry. Zdravotní problémy trápí i Belaida.

Naopak k dispozici by mohli být uzdravení Hošek a Dens.

Pravděpodobná sestava podle autora článku: Vaniak - Grajciar, Brabec, Hubáček, Švento - Janda, Volešák, Jarolím, Jaroslav Černý - Fořt, Milan Černý

Komentáře (68)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu v Teplicích

    quelhar (admin)     před 15 lety 21.05.2009 23:34 |  
    0 0

    Erich ma sedm zlutych, bylo by vhodne, aby dalsi zlutou uz do konce ligy nedostal, protoze pripadny trest na dva zapasy by se prenesl i do nove sezony.

    • Re: V sobotu v Teplicích

      Ladineeek     před 15 lety 21.05.2009 23:44 |  
      0 0

      no vzhledem k tomu, že Sucháč asi bude stát, tak stoperská dvojice bude Hošek-Brabec, Teplice hrajou poměrně agresivně (hlavně ti bosňané), tak bude těžký se vyvarovat ......

      • Re: V sobotu v Teplicích

        elpresidente     před 15 lety 22.05.2009 00:35 |  
        0 0

        nechápu, proč si jí nenechal dát ve druhý půlce na žižkově. odstál by si to pěkně ted na konci sezony a byl by klid. aspon by mohl další ligový zápas vstřebat hošek. vůbec bych nasadil trochu pozměněnou sestavu, at se vyzkouší i jiné varianty...

        • Re: V sobotu v Teplicích

          Socrates (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 00:46 |  
          0 0

          Erichu, jdi si pro žlutou !!!!! ..................... I když pozdě ..... *51*

    • Re: V sobotu v Teplicích

      vizzir     před 15 lety 22.05.2009 08:02 |  
      0 0

      Vzhledem k forme Ericha by bylo nejlepsi, kdyby si nechal dat 8. zlutou v poslednim zapase s Libercem ;)

    • Re: V sobotu v Teplicích

      slaviator     před 15 lety 22.05.2009 11:14 |  
      0 0

      proto jsem se divil, že minulej zápas pak ke konci za žlutou nezakop balon... :(

      • Re: V sobotu v Teplicích

        Fly     před 15 lety 22.05.2009 19:39 |  
        0 0

        třeba protože ten fotbal člověk dělá kvůli tomu,aby hrál zápasy an e,aby jako kapitán stál 2 poslední zápasy,ještě když jsem mistr ligy?

  2. Re: V sobotu v Teplicích

    lassiter     před 15 lety 22.05.2009 09:51 |  
    0 0

    Pěkná marodka, pokud KJ nevypustí do hry Cissého, tak to vypadá, že budem hrát bez typického defenzivního záložníka. Pokud je Dens už v pořádku, tak bych ho asi vyzkoušel místo Šventa na beku, Dušana do zálohy a J. Černýho místo MJ do středu. Ať se chlapec ukáže.

    Jinak teda ne že bych nepřál Vlčákovi titul s Anderlechtem, ale jestli tomu dobře rozumim, tak v případě, že by v baráži s Lutychem neuspěl (což je po prvním zápase i celkem pravděpodobný), šel by Anderlecht do třetího předkola LM a vzhledem k tomu, že má na rozdíl od lutychu vyšší koeficient než naši kolegové z letné, odsunul by spartu na první nenasazené místo už ve 3. předkole, což by pro kluky sparťanský znamenalo panatinaikos,sporting,sachtor,celtic nebo anderlecht už ve 3. předkole a to nezní vůbec špatně :-) Samozřejmě musí rudoši nejdřív postoupit...

    • Re: V sobotu v Teplicích

      LordEdmund     před 15 lety 22.05.2009 10:18 |  
      0 0

      Já bych byl pro, ještě Cisseho vyzkouśet. sice to zatim v lize byla trága, ale co jsem ho viděl v pŕípravé, hlavně v zápase s Nitrou, tak tam byl výbornej. Možná je kluk jen trochu labilnějśí a hned se sesype, když o něco jde, to sice neni moc dobrá vlastnost, ale třeba by tomu dva povedené zápasy v GL, když už se tak moc nedá pokazit mohly pomoci. A když ani tuto šanci nevyužije , tak nazdar.
      Jinak, ve Sportu je rozhovor s Doleźalem. Má v plánu do každé řady přitáhnout jednu kvalitní posilu. Naznačil, źe by jedním mohl být teoreticky Ruda Skácel, naopak jasně vyvrátil Otepku a zpochybnil Rajnocha, ale v případé Rajnocha třeba jen mlźí. Zájem je o Sucháće, ale zatím neni prý adekvátní nabídka a Šventa chtějí Rakuśáci. No, že by se jim na to Duśan nevybodnul :-(.

      • Re: V sobotu v Teplicích

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 10:31 |  
        0 0

        Já ho viděl v zimě v zápase s Kladnem a tam byl nejlepší na hřišti. Jedinej problém co jsem u něj pozoroval - On je takovej strašně vyjukanej, někdo na něj furt volal a on tak nějak vůbec nevnímal nebo nevěděl, co se po něm chce. Jako byste od nějaký činnosti vytrhli autistu, nebo tak. Asi ještě komunikační bariéra. Nevíte, jestli se už učí česky? Jinak proti tomu brnu. Já nevim, ale jak má dlouhý nohy, tak by mohl popoběhnout trochu rychleji, ale tenkrát nehrál nikdo rychle, takže to asi bylo tim.

        • Re: V sobotu v Teplicích

          LordEdmund     před 15 lety 22.05.2009 10:39 |  
          0 0

          Jo, ta komunikace asi vázne. To jsem viděl i když hrál za "B". Nevim, jestli se učí ćesky, ale drží partu s TJ a Densem, což je pochopitelné Tedy aspoń spolu jezdí do práce:-) takže je to samo o sobě moc nenutí. Taky by mě zajímalo, jestli jim klub zajistil nějakýho učitele.

      • Re: V sobotu v Teplicích

        lassiter     před 15 lety 22.05.2009 10:39 |  
        0 0

        S Rajnochem mlží, nevěřim, že neví jak to má se smlouvou... Jen doufam, že do těch posil do každé řady nepočítá už Vomáčku a Vlčka :-)

        • Re: V sobotu v Teplicích

          Fallen (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 10:52 |  
          0 0

          Vlčka ať klidně počítá, ale Vomáčku? :-(((

          • Re: V sobotu v Teplicích

            bongor     před 15 lety 22.05.2009 19:58 |  
            0 0

            fallene,neříkej že jsi specialista na Vomáčky.Třeba bude zrovna dobrej.

      • Re: V sobotu v Teplicích

        slaviator     před 15 lety 22.05.2009 11:16 |  
        0 0

        Posily... Obrana Vomáčka, záloha Skácel a útok Vlček. A je to, co by fandové chtěli víc...? :-)

        • Re: V sobotu v Teplicích

          tantalos     před 15 lety 22.05.2009 11:38 |  
          0 0

          Branka: Filipko?
          Ale kdyby bylo po mém, rozhlížel bych se mezi sestupujícími Rýdel a Naumov.

          • Re: V sobotu v Teplicích

            slimak     před 15 lety 22.05.2009 11:44 |  
            0 0

            brankář myslim potřeba neni..to by musel prijit fakt nejakej spickovej..filipkovi je navic 36 !
            rýdel ne - průměr, naumov ano - jako nahrada za toleskeho, pokud se s nim nepocita

            • Re: V sobotu v Teplicích

              tantalos     před 15 lety 22.05.2009 12:02 |  
              0 0

              Filipka velice chválil KJ. ten věk není tak hrozný, určitě lepší než Romanovs.
              Rýdel - on s Dostálkem a Šmahajem přehráli slavistickou zálohu, je už vyzrálý, ale ještě celkem perspektivní. Znamenal by určitou náhradu za Suchého a cissého. Je kvalitnější než trapp, tedy lepšího mít nebudeme.
              Naumov - zajímavý hráč, ale jako většina jugošů sázka do loterie. hrát určitě umí.

              • Re: V sobotu v Teplicích

                LordEdmund     před 15 lety 22.05.2009 12:07 |  
                0 0

                No, tak přehráli, to je asi dost silný výraz :-)) Ale je fajn, že jsi pŕipomněl Šmahaje, na toho jsem zapomněl. Poměrně zajímavej hráč.

          • Re: V sobotu v Teplicích

            LordEdmund     před 15 lety 22.05.2009 12:04 |  
            0 0

            Z týmů ohrožených sestupem bych sáhl jedině po Čelůstkovi, za zvážení by stál i Fantiš, ale vzhledem k údajnému zájmu, bude asi hodně drahej. Naumov neni špatnej, ale podobných útočníků máme dost. Myslim, že kdyby tŕeba Goce, nebo Ivana hráli na jeho místě ve Viktorce, tak by měli stejně gólů. Rýdel dal dva pékný góly, ale jinak jsem ho nějak neregistroval, tak nevim.

            • Re: V sobotu v Teplicích

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 12:28 |  
              0 0

              Dobrý den přeji Vám všem.
              Já bych si přál, aby se nám vrátil Gecov, protože si myslím, že jako defenzivní záložník by dokázal jezdit a odebírat míče jeméně tak dobře jako Trapp, v Liberci se mu docela v posledních zápasech tohle dařilo. Hlavně má velmi dobrou fyzičku a je to repezentant do 21 (stříbro). Jako hráč se mi líbil i brněnský Lira. Uvidíme, hráčů jste tu našli dost a jsou to zajímavé postřehy. Nechme se překvapit i s tím, zda někdo odejde kromě avizovaného Fořta a již jasného příchodu Vlčka. Tak se mějte a na "Stínadlech nás snad nesetnou". Sokrates55

              "Žirafa má přehle, ale jen myš ví, co se děje dole".
              To je citát jednoho ze studentů na VŠE.

              • Re: V sobotu v Teplicích

                tantalos     před 15 lety 22.05.2009 12:35 |  
                0 0

                Gecova bych měl samozřejmě rád, ale zřejmě není masochista, aby se vracel. Podobně jako Kozel.

              • Re: V sobotu v Teplicích

                slaviator     před 15 lety 22.05.2009 12:36 |  
                0 0

                Taky by nebyl tak marnej Gebre, vzhledem k tomu, že Kaufman nestihne ani začátek sezony... Pokud by Gebre dostal příležitost a ukázal by, že psycicky v Liberci vyzrál, byl by přínosem, věřím tmu. Otázkou je, zda na něj Liberec uplatní opci.


                Jinak Baník Ostrava je bez peněz, ale totálně. Ano, mluví se o 30-50 milionech c má pohledávku jinde, jenže právě že ty peníze asi jen tak neuvidí a Petera ze svýho do klubu víc nepřidá. Takže v létě možná budou nuceni prodat Marka neb Rajtorala, bral bych je. Jak toho, tak toho, kdyby byli k mání za rozumnou cenu. A kdyby se vrátil Vácha, byli bychom už posílení dost. Vomáčka, Vlček jistí už teď, k tomu Marek, Gebre, Vácha a Naumov, do budoucna Čelůstka. Byl bych spokojen.

                • Re: V sobotu v Teplicích

                  slimak     před 15 lety 22.05.2009 12:53 |  
                  0 0

                  Možná bych radši bral Mičolu, je mladej a je to v něm..Marek ted hraje dost hrozně, jeho čas ve Slavii měl přijít v zimě.ted uz je pozdě, nebral bych ho..
                  Rajtoral-po ty nemoci to neni ono, navíc je to docela náladovej hráč, nehraje vždy naplno..nevim nevim

                  • Re: V sobotu v Teplicích

                    slaviator     před 15 lety 22.05.2009 13:07 |  
                    0 0

                    Hraje hrozně poslední dobou (stejně jako ale všichni v Ově), Baník potřebuje nutně někoho prodat => sníží to jeho cenu, a to o dost. V zimě by byl o dost dražší. Vzal bych ho, minimálně by se zvedla Brabcovi konkurence :-) Brabec, Vomáčka jsou schopní hrát pouze na stperu, Suchý v létě možná přestoupí (klasika :-) ), Hošek je pouze na stopera, navíc mladej. Marek by se myslím hodil, kor pokud chceme pomýšlet na LM.

                    Rajtoral - TJ je taky náladovej, to musíme všichni přiznat, ale je to vyjímečnej hráč a dokáže, když chce, skoro sám rozhodnout zápas - geniálním pasem, na podzim goĺem. Musíme se rozhodnut, zda i Rajtoral je takovým hráčem. Já bych do toho rizika šel.

                    • Re: V sobotu v Teplicích

                      slimak     před 15 lety 22.05.2009 13:15 |  
                      0 0

                      na pravou zalohu bych spis uprednostoval jandu a milana černého.nemyslim si, ze by je rajtoral moc převyšoval..
                      obecně bych řekl, že bychom potřebovali talentovany hrace, kteri budou v budoucnu slušně prodejní.ti hraci pomalu odchazeji a další moc nepřicházej...

                      • Re: V sobotu v Teplicích

                        slaviator     před 15 lety 22.05.2009 13:26 |  
                        0 0

                        MIlana Černého bych spíše viděl ve středu zálohy, místo MJ... :( Abychom v Evropě uspěli, potřebujeme mít rychlostní hráče. A když už je ten hráč pomalej, musí mít techniku. Janda na jedné straně, Švento (věřím, že do Rakouska nepřestoupí) na druhé straně, mezi nima Míňa Černý coby ofenzivní a Trapp jako defenzivní. Útok Vlček, Pekhart (Fořt se vrací do Toulouse, že). Kdyby byl Rajtoral, mohl by hrát n na kraji zálohy a Janda (nebo M.Černý) by mohl hrát buď v útoku nebo v pětičlenné záloze, na hrotu Vlček.

                        Čelůstka by nebyl talentovanej mladej hráč? :-) Ale spíše to chce doplnit vhodně mládežnické týmy. Uvidíme. Ovšem dávat třeba patnáct milionů za Chramostu, když se mu povedlo pět zápasů, to v žádným případě...

            • Re: V sobotu v Teplicích

              tantalos     před 15 lety 22.05.2009 12:32 |  
              0 0

              Potíž s Gocem spočívá v tom, že je tp hráč jenom do vápna. V poli toho moc nenaběhá, a když ho k tomu trenér donutí, nedává góly. Ve slavii musí makat celý mančaft, tedy kromě jednoho ofenzivního záložníka, který je tam pro ozdobu.
              čelůstka i fantiš jsou hodně mladí a zřejmě hodně předražení, navíc ve věku, který KJ vůbec nepreferuje. Naumov má hodně talentu, je tvůrčí, ale jeho charakter neznám, natolik mě Šiškov nezajímá. Kdyby měl motivaci, mohl by ještě růst.
              U Rýdela je výborné, že na defenzivního hráče - třeba i obránce - je tvůrčí i ve hře dopředu - narozdíl od Trappa. A uimí kopat trestňáky. A má správný věk.

              • Re: V sobotu v Teplicích

                slaviator     před 15 lety 22.05.2009 13:08 |  
                0 0

                Pokud by Goce se potuloval ve vápně a max 20 před ním a každej druhej zápas rozhod, tak by přece nemusel chodit bránit...

              • Re: V sobotu v Teplicích

                bongor     před 15 lety 22.05.2009 20:07 |  
                0 0

                To je divný Tantale,že ta "ozdoba"je v hodnocení hráčů GL na prvním místě /za letošní ročník/.Je to náhoda,nebo to hodnotí nějací ignoranti?
                Nebo snad nedej bože tady proti němu je nějaká zbytečná averze?

          • Re: V sobotu v Teplicích

            slaviator     před 15 lety 22.05.2009 12:32 |  
            0 0

            Branka: za mne říkám Drobisz. Loni měl spolu s Vaniakem nejvíc nul v lize, letos chytal taky dobře, je zkušenej, Jarolím s ním už pracoval.

            Naumov do útoku by nebyl špatnej, paradox by byl, kdyby KJ dal ještě šanci Gocemu a hráli by tak vepředu někdy spolu i dva Makedonci Naumov-Toleski.. :-) Ale říkám, Naumov by nebyl špatnej a narozdíl od Keriče by byl levnější. Rýdela bych nebral, spíše bych ze Zlína zkusil vzít Čelůstku (buď koupit a na hostvání někam v lize, nebo na něj mít předkupní právo za jasných podmínek a předem určené ceny)

            • Re: V sobotu v Teplicích

              slimak     před 15 lety 22.05.2009 12:56 |  
              0 0

              o tom Drobiszovi jsme vlastne uz nedavno diskutovali..jako brankar je slusnej, ale nemyslim si, ze by bylo vhodny mit dvojku vaniak drobisz..kdyz golmana, tak nekoho lepsiho nez vaniak a nebo mladyho talentovanyho s predopkladem rustu..drobisz nesplnuje ani jeden predpoklad.

              • Re: V sobotu v Teplicích

                slaviator     před 15 lety 22.05.2009 13:09 |  
                0 0

                Vždyť proti Vaniakovi je to ještě benjamínek, o sedm let mladší... :-)

            • Re: V sobotu v Teplicích

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 13:23 |  
              0 0

              Drobisz je dobrej, ale to může rovnou zůstat Vaniak. Nic proti němu, ale když někoho přivést, tak mladšího. Teď bych ale dal přednost Divišovi. A vkládá se i vlastizrádná myšlenka, že by se mohl vrátit Kozáčik:-) Goceho bych pustil a místo něho přivedl toho Naumova. Kuka měl dobrej čuch. . jako hlavní rozdíl byhc viděl, že na Goceho musí hrát celej tým a i Psotka ho odstavil kvůli jeho ne zrovna příkladné defenzivní práci. Střílet umí, to jo, ale to i ten Naumov a hlavně umí si sám vypracovat akci a má přehled. Mně se dost líbí, včetně posledního zápasu. Mimochodem. . co zas Kabíčkovi ruplo v kouli? Dobrej pokus s Urugaycem:-))

              • Re: V sobotu v Teplicích

                slaviator     před 15 lety 22.05.2009 13:35 |  
                0 0

                Je to přece hvězda, má hvězdnou trenérskou dráhu a hvězdnou hráčskou...! Což o to, že t jméno jsem slyšel pprvý v životě, tak on hrál v pár týmech v první lize, ale ty týmy jsou taky neznámý.. bože... Ale hlavně, že je to cizinec... Most kdyby neměl nahrabaný body z podzimu, kdy ještě kolem desátého kola se držel na nějaký druhý třetí příčce, tak by přesně následoval příklad Blšan a hned by plul do ČFL... Počkej, v létě přijde hráčská čistka, Hofmann jako mládežnickej reprezentant přestoupí za půl milionu do Kladna, taková nabídka se nedá odmítat, odejde i brankář Paleček, protože pvedla se mu sezona a klub mu nebude bránit v jeho další kariéře; Kabíček nabere nějaký Bulhary, Frantíky tmavé pleti odněkud z předměstí Paříže a pojede se znova. V zimě bude Most na nesestupové 14. příčce (o skóre), vyhodnotí se to jako dobrej výsledek, opět se vymění polovina týmu a pak se ztrátou osmi bodů na první nesestupovu příčku po konci sezony neslavně spadne do ČFL. Ale ne, Kabíček neodejde, vyhlásí cíl vrátit se do druhé ligy... A tým spadne po vzoru Blšan do divize.

                Žák je, myslím, proti tomuhle Urugayci hvězdným trenérem. A šel asi víš proč? Protože ho už nebavilo poslouchat pokyny kdo jak má hrát, začal klást odpor vedení a to se nedělá. Není ani první, ani pslední. Stalo se t Bičovskýmu, když mu prodali po pár kolech Poláčka do Sparty a pak se zjistilo, že se to dělat nemělo, udělali to Ščasnýmu, když mu Kabíček rozkazoval, že Oboya musí hrát aspn poločas, prtože je tu charitativní televize ze Slovenska a Oboya je tváří nějakýho jejich projektu atd atd...

                Jediný co se divím je to, že Kabíček si ještě neudělal licenci, aby na tý lavičce rovnou seděl on. ALe až třeba Most spadne za chvíli do divize, tak na tu lávku třeba půjde. I kdyby jen jako Starka coby vedoucí týmu...

                • Re: V sobotu v Teplicích

                  Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 13:58 |  
                  0 0

                  Však on se stylizuje do takovýho mesiáše už delší dobu, tak si připravuje cestičku asi:-)))

                  Mimochodem když jsem viděl na Žižkově Ščasnýho s Vinšem na Balkoně, tak mi jednoho bylo upřímně líto a u druhýho jsem si myslel cosi o osivu a sklizni. Podle mě by s Csaplárem a Kukou Žižkov nespadl. Ale hlavně doufám, že tenhle prof-ibafík projeví dost soudnosti a bude se věnovat výhradně svému druholigovému klubu a nechá si zajít chuť na předsednictví ČMFS.

                  • Re: V sobotu v Teplicích

                    slimak     před 15 lety 22.05.2009 14:02 |  
                    0 0

                    souhlas, Vinš je trapná figurka, která si o sobě hodně myslí, ale výsledky nikde..Jeho chaotické řízení klubu dostalo žižkov do druhý ligy. Ten klub evidentně vůbec nefunguje a to, že Vinš chce řídit celý český fotbal je k smíchu

                    • Re: V sobotu v Teplicích

                      bongor     před 15 lety 22.05.2009 20:19 |  
                      0 0

                      Jak to,právě skutečnost že to dokur...na Šiškově,je nejlepší kvalifikací pro řízení ČMFS.Přemýšlej.

                  • Re: V sobotu v Teplicích

                    slaviator     před 15 lety 22.05.2009 14:14 |  
                    0 0

                    Připravuje, dělá to systematicky :-)

                • Re: V sobotu v Teplicích

                  slimak     před 15 lety 22.05.2009 13:59 |  
                  0 0

                  Třeba to tak hrozný nebude. Nový trenér znamená nový přístup k fotbalu, který je u nás tolik potřeba..Žádná hra na obranu a betonování.
                  Jenom se divim, že se o mostu pořád mluví v souvislosti s cizincema. Jen se podívej na sestavu z lonskyho jara, kdy tym sestoupil nebo i ted v poslednim zapase za nej nastoupili cizinci jen 4 (kdyz nepocitam šavola).
                  Mě se jejich systém líbí a kdybych vlastnil fotbalovej klub a nemel zadny penize, nedelal bych to jinak než kabíček..

                  • Re: V sobotu v Teplicích

                    slaviator     před 15 lety 22.05.2009 14:19 |  
                    0 0

                    Ano, koukni na to, ti hráči, ti jsou posbíraní pak po divizích. Franěk v útoku (a pak prej, že Fořt je kopyto), v zimě přišel zase někdo z Prachatic... Vždyť i kapitán týmu byl do loňské sezony v divizi! Ten tým na rovinu na druhu ligu nemá, takhle ne. A trenér je toho jen důkazem.

                    Ano, nemám nic proti cizincům, ale cizinec musí být kvalitnější než domácí hráč. A ne že vezmu průměrné cizince a doplním to podprůměrnejma Čechama z divizí.

                    Ano, nemám nic proti trenérovi ze zahraničí, ale musí být kvalitnější než českej. A pak ho musíš taky adekvátně zaplatit. I tak nemusí být ale drahej. Morales nebyl o moc dražší než by byli Češi.

                    Kdybych vlastnil fotbalovej klub a neměl žádný peníze, tak bych se na t vysral nebo si koupil nějakej divizní. A ne že systematicky z prvoligového klubu ten divizní vytvořím.

                    • Re: V sobotu v Teplicích

                      slimak     před 15 lety 22.05.2009 14:31 |  
                      0 0

                      nemyslim si, že musí být zahraniční hráč kvalitnější než domácí. jde i o dalších x kriterií. plat,perspektiva,přidaná hodnota hráče,charakter,....

                      ale taky přišel třeba knakal, zkušenej ligovej hráč...
                      co se týče kabíčka-nevim, myslim, že on se na to chtěl vykašlat, ale klub nikdo nechtěl koupit. kdyby on ted odesel, most by v tuto chvili asi skoncil, ne?

                      jinak, samozřejme nejsem tak informovanej...

                  • Re: V sobotu v Teplicích

                    slaviator     před 15 lety 22.05.2009 14:22 |  
                    0 0

                    Jinak asi Most hraje špatně a není to jen můj názor. Resp může hrát špatně, ale musí být vidět nějaká koncepce, která vede ke zlepšení.

                    V lize chodilo na Most první dvě sezony v průměru 5.000 lidí, loni když Kabíček začal ve velkém dělat čachry to kleslo tak na 3.000 a letos nebylo ve skutečnosti víc jak 1.500, bejvá tam vždy tak 300-500 lidí a když se oznámí 1.413 nebo kolik, smějou se tomu všichni. Tlik jich tam ttiž nechdí ani ve snu.

            • Re: V sobotu v Teplicích

              bongor     před 15 lety 22.05.2009 20:10 |  
              0 0

              Jenže na posílení do LM potřebujeme hotový hráče,i když vím,že
              Kerič chce ven,tak bych to přeci jen zkusil.Do branky Drobisz nebo ten Kuciak.

          • Re: V sobotu v Teplicích

            bongor     před 15 lety 22.05.2009 19:59 |  
            0 0

            Jenže Šišky chtěj koupit gamrligu od Čáslavi.

  3. Re: V sobotu v Teplicích

    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 13:17 |  
    0 0

    Zdravím všechny místní usedlíky!

    Po delší době jsem zavítal na stránky, v době největší euforie. Na Žižkově se opravdu zadařilo, moc hezké odpoledne to bylo:-) Teď zbejvaj dva zápasy, který si my můžeme užít, ale KJ využít k prozkoušení dalších hráčů. Určitě by z toho neměl udělat úplnou bramboračku, ale 2-3 hráče navíc bych tam rád viděl. Rozhodně bych dal do brány Kubu Diviše, Teplice i Liberec jsou top kluby v GL a maj o co hrát, brankáře řádně prověří. Do obrany bych klidně dal Hoška Brabčák beztak hraje slušnou haluz:) Kovařík si kopnul minule, proč nezkusit taky Koblera, Zelinku nebo Kindela, pokud jsou všichni zdrví a pak taky Jablonskýho a Cissého. rád bych viděl i Dense, pokud už je v pořádku.

    A že už jste se pustili do posil(což je logické:), tak mě z GL zaujal Naumov, Borek, případně Hloušek. . ty bych zkusil oslovit a přivést. K tomu toho ostravského Marka. . Sucháč to může v létě zabalit a koho pak budem hledat. Jinak vzhledem i k finanční situaci Baníku se snad ten Vácha vrátí a mohli bychom právě i někoho koupit. .že by Mičolu?

    • Re: V sobotu v Teplicích

      LordEdmund     před 15 lety 22.05.2009 13:34 |  
      0 0

      Hlouśek by se hodil. Je rychlej,důraznej a má tah na bránu. Bulldocku ,čim tě zaujal Borek? Prodle mě je to naprosto tuctovej hráč, bez větší kvality a asi i bez perspektivy, aspoň co jsem vypozoroval z těch zápasů, co jsem s ním vidél.Snad jen to, že se dost snažil, ale to by mělo být normální. Taky si myslim, že se Vácha vrátí, ale na to, že tu zůstane bych si tedy nevsadil. Je sice poměrně univerzální, ale i tak pro něj nevidim moc místa v sestavě, určitě ne v základí .
      Dence bych taky rád viděl v zápase a myslim, že se nám to poštěstí.

    • Re: V sobotu v Teplicích

      slaviator     před 15 lety 22.05.2009 13:37 |  
      0 0

      Diviš chytat nebude, Vaniak sám říkal, že si před sezonou dal cíl odchytat 30 zápasů v lize, vyhrát titul a dojít do LM, tak snad že vyjdou ty dva aspon, když už vyšel titul, znamená to, že chce ještě chytat ty dva zápasy. A asi je i chytat bude...

      • Re: V sobotu v Teplicích

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 14:05 |  
        0 0

        No Borek se mi líbí svým pojetím, je to hodně důraznej hráč s velkym fyz. fondem, přičemž umí vymyslet dobrou přihrávku nebo vystřelit. Proti našim šmodrchalům typu MJ nebo TB je to úplně jiná nátura. Neříkám, že by aktuálně měl bejt tahounem Slávie, ale na rozkoukání a zapracování bych do toho šel. Nebo bych si vyjednal předkupní právo.

        Myslim, že Vaňous na tom trvat nebude. A kdyjindy Diviše vyzkoušet. . tohle budou těžký zápasy a na druhou stranu když nezachytá, tak to nebude tragédie. Já bych ho tam strčil. Jestli má bejt v budoucnu jednička, tak to musí prokázat.

    • Re: V sobotu v Teplicích

      bongor     před 15 lety 22.05.2009 20:15 |  
      0 0

      No nazdar,Ty ještě žiješ Bulldocku?Já nevím ten Jablonský-je to dost padavý.Naumov mě zaujal tak středně.Sucháč to asi zabalí,to jo.Hloušek půjde do sralty,s tím se dá počítat.Jablo je jejich líheň a dodává jim naděje,který se na toaletný zavčasu domršej.Klasika.

  4. Re: V sobotu v Teplicích

    Fly     před 15 lety 22.05.2009 13:28 |  
    0 0

    Zdravím,
    tak pokud bychom se porozhlédli po GL a řekli si hráče,kteří by pro nás byli jednoznačným přínosem a hráčem do základní sestavy(po zapracování v letní přípravě) na místa,kde potřebujeme posílit(golman,konstruktivní záložník,útočník,levý bek) a navíc vhodnou investicí do budoucna s možností alespoň dvojnásobného zisku,s reálnou možností ho skutečně získat do řekněme 15-20 milionů(víc nikdy vedení za hráče z GL nedá), tak nám zase tak velká cifra nevyjde.
    Když si to vezmeme podle tabulky:
    Sparta: tam je to pravděpodobně no comment,i když někteří hráči by se možná našli
    a dále:
    Sylvestre,Hořava,na spolehlivou dvojku možná Beláň, ale jinak? bohužel mě už nikdo dostupný z GL nenapadá,dnešní fotbal stojí na něčem jiném-na skautingu.

    • Re: V sobotu v Teplicích

      slaviator     před 15 lety 22.05.2009 13:50 |  
      0 0

      Do základu.. Tak kdyby přišel Rajnoch, Marek, ten Hořava pravda, Sylvestre asi taky, byly by to posily. Než ale Beláně na spolehlivou dvojku, tak t fat ten Drobisz - oba dva jsou skoro stejně staří (Jardovi je už nějakejch 30 let, Drobisovi 31 nebo 32), ale Drobisz toho má daleko víc odchytáno, Jardovi se povedla až tahle sezona.

      • Re: V sobotu v Teplicích

        Fly     před 15 lety 22.05.2009 14:11 |  
        0 0

        Tak Rajnocha jsem nepočítal do GL, u Marka padá možnost dalšího prodeje za dobrou cenu.
        Otázkou zůstává,jstli by chtěl Drobisz dělat jen dvojku, i když asi by si věřil i na střídavou jedničku.Mně s e nikdy jako golman ultra kvalitní nezdál, navíc v jeho letech,aby nám pak zas 1-2 dělal slabou jedničku.To raději ne.

        • Re: V sobotu v Teplicích

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 14:16 |  
          0 0

          Zase u Marka neni tak žhavá možnost, že se ohřeje půl roku a pude za 50 mega do Ruska. Já bych ho bral. V lize prověřenějšího a perspektivnějího univerzála nevidím.

          • Re: V sobotu v Teplicích

            slaviator     před 15 lety 22.05.2009 14:20 |  
            0 0

            Ty nevidíš Suchýho? :-) Ale rzumím.. :-)

            • Re: V sobotu v Teplicích

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 14:27 |  
              0 0

              Chtěl jsem napsat krom Sucháče.. pro blbé, ale myslel jsem, že to nebude nutné. Měl jsem.:-))) A tena Rajnoch samo, ale to netušim jak je reálné, spíš zbožné přání, podobně jako Ruda Skácel.

              • Re: V sobotu v Teplicích

                Fly     před 15 lety 22.05.2009 15:05 |  
                0 0

                Asi tak, Rudovi finanční požadavky jsou pro nás přemrštěné,navíc nalevo máme už třicátníka J. Černého,když Dušan odejde.Ruda má pořád ještě výborné jméno ve Skotsku a vůbec bych se nedivil,kdyby skončil tam či v jiném týmu Championship.
                Rajnoch vyhořel v jednom z nejslabších týmů bundesligy mezi průměrnými Bulhary a Chorvaty, já si nemyslim, že by byl posilou.Když někdo z Bolky,tak Sylvestre.
                30tníky další už bych do týmu nevodil, jsme závislí na prodeji akdyž uvážíš,že už teď jsou další dva (Bendží a Vlčák) jistí,tak v té sestavě už moc prodejného nezbývá- v lepším případě polovina obrany,polovina zálohy a útok těžko.Nákupem zralých hráčů jít dlouhodobě nemůžeme,v případě nepostupu do LM se neuživíme .

                • Re: V sobotu v Teplicích

                  bongor     před 15 lety 22.05.2009 20:24 |  
                  0 0

                  Sylvestre určitě.Ale že Rajnoch vyhořel to bych netvrdil.Ono "vyhořet" mezi průměrnými hráči není problém,zvláště když s nima bojuje o místo v sestavě.u nás může silně nahoru.

                  • Re: V sobotu v Teplicích

                    Fly     před 15 lety 22.05.2009 21:10 |  
                    0 0

                    Na druhou stranu je pravda, že jak se jednou podíval ven, tak teď bude určitě chtít hrát poháry aby se tam zase co nejrychleji dostal.A kde se může nejlépe ukázat? Ve Slavii.
                    Ohledně Sylvestreho mě napadlo před nedávnem jedna utopická myšlenka: ´Bolka když někoho prodává,tak za něho chce mít relativně adekvátní náhradu hned(Rajnoch-Kúdela),a tak kdyby se nedostali do pohárů a třeba museli prodávat,nebál bych s ejim za Sylvestreho nabídnout s doplatkem i M.Jarolíma.V lize panuje o něm obraz kvalitního of. záložníka,je to post za post,a navíc v Bolce i působil,jestli se nepletu.Bylo by to výhodné pro všechny.Třeba 8-10M+MJ.

    • Re: V sobotu v Teplicích

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 18:15 |  
      0 0

      Nechápu, na co potřebuješ dalšího golmana. Diviš na to podle mne má a i Vaniak říkal, že se co půlrok hrozně zlepšuje. Romanovs nevypadá moc nadějně, i když za nás vlastně vychytal dvě nuly, ale i tak máme první dva brankáře plus Denisse.

      • Re: V sobotu v Teplicích

        Fly     před 15 lety 22.05.2009 18:30 |  
        0 0

        já ho ani tak nepotřebuju,ale Diviš potřebuje chytat stabilně první ligu aby se ukázalo,zda na to ve Slavii má/bude mít. U nás se mu to ještě minimálně rok nepoštěstí.
        Beláňe jsem uvedl asi proto,že mi ty dvě jména přišla prostě málo:)

    • Re: V sobotu v Teplicích

      wector     před 15 lety 23.05.2009 16:29 |  
      0 0

      Hráčů je tu dost. Na stopera třeba Lencevič, kterej dokáže s míčem vyjet i trochu dopředu. Do zálohy Střeštík, ktrej v Brně rok a půl padá do průměru a Pros by mohl mít zájem se domluvit o nějakém prodeji s velkym podílem na dalším zisku, protože to není idiot a dochází mu, že tohle nebude terno jako s Kaloudou. Podobně to došlo Karlovi s Blažkem, kvůli kterýmu dřív prodával jeho spolukaliče první nabídce a nakonec ho poslal k nám. Sylvestreho vůbec, Tavaresovi nesahá ani po kotníky a nemá ani na Belaida. Občas se blejskne, ale dlouhodobě nepředvádí nic úchvatného, aby se za něj vyhazovaly takový peníze.

      • Re: V sobotu v Teplicích

        Fly     před 15 lety 23.05.2009 16:55 |  
        0 0

        Tak Lencevič skutečně neni lepší,než naši stopeři. Hráč, který upadá rok a půl do průměru také asi nebude to pravé,navíc on v nadprůměru byl možná pár měsíců.
        Sylvestreho neporovnávejme s Tavaresem, na něj v české lize za a) nemá ikdo a za b) jsou to naprosto jiné posty..

  5. Nemálo trapný

    Fallen (přítel SN)     před 15 lety 22.05.2009 14:25 |  
    0 0

    z online rozhovoru na týden.cz:
    Alice

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat na Váš názor, který z českých klubů má nejlepší marketink. Sama pociťuji v našem klubu nedostatky a chtěla bych načerpat nějaké zkušenosti od ligové elity. Musím být k dispozici více kolegům najednou a na marketink mně už často díky těmto povinostem nezbývá příliš času.

    Petr Doležal, ředitel fotbalové Slavie

    Musím říct, že se o marketing ostatních klubů tolik nezajímám. Zajímá mě především marketing náš. Jak už jsem řekl, všechno se dá pořád zlepšovat. Ostatně jak chceme být první sportovně, tak chceme být první i v marketingu.

    • Re: Nemálo trapný

      bongor     před 15 lety 22.05.2009 20:33 |  
      0 0

      Fallen,je to smutný poznatek a stydím se to říct,ale koukal jsem,že
      jak jsou špatní ve fotbalovém řemesle,tak v marketingu jsou asi nejdál.
      Ano,jsou to naši nazdárci rumuni.Teď mají pěkný poutač na ligu a pojali to jako takový jarmark s lidovou zábavou.Chudák klučík na tom
      plakátu ukazuje svaly,které jim však evidentně chybí.No nic .Svým koncertem to zachrání nejprofláklejší persona z oboru-Sammer Issa.
      Inu,vrána k vráně atd.
      Ale vážně:Taková lidová veselice alespoň potěší fanoušky a zabaví je,když už na hřišti není na co koukat.

  6. Re: V sobotu v Teplicích

    Strasak_1892     před 15 lety 22.05.2009 15:03 |  
    0 0

    Informace o vlakovém výjezdu!

    www.slaviaultras.goo.cz

    • Re: V sobotu v Teplicích

      jack09     před 15 lety 22.05.2009 19:12 |  
      0 0

      Strasaku,uvazu je se o zpivani toho choralu "ve znaku hvezda je" nebo uz se zavrhl??musim se priznat ze se me velice libi...jinak by me zajimalo co se chysta za chorea na liberec :) a jeste posledni vec,co se treba sejit v kotli pul hodiny pred zapasem a poradne se naucit ten nastupni choral,popr. dalsi?

      • Re: V sobotu v Teplicích

        coolair     před 15 lety 22.05.2009 21:41 |  
        0 0

        Já ten chorál chci!!! Byl výbornej!!!