Fortuna liga

Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

Dlouho očekávaná zpráva se dnes stala skutečností. Dušan Švento přestoupil ze Slavie do Salcburku, podepsal zde smlouvu na tři roky s roční opcí. 

Švento je v Rakousku od pondělí, kdy absolvoval zdravotní testy, kterými úspěšně prošel. V úterý si poprvé zatrénoval s novými spoluhráči a dnes dopoledne podepsal smlouvu. Stane se tak spoluhráčem českých legionářů Pitáka a Ježka. Stal se čtvrtou letní posilou rakouského klubu.

Cena slávistického záložníka nebyla zveřejněna. Podle informací medií se pohybuje okolo 1,8 milionu Eur. Se Slavií měl smlouvu pouze na rok.

Překvapením je situace ohledně Ericha Brabce. V mediích proběhla informace, že s ním trenér Jarolím dále nepočítá. "Erich Brabec normálně nastupuje do letní přípravy, která začne fyzickými testy. K žádným spekulacím se vyjadřovat nebudeme," vyjádřil se k situaci Ondřej Zlámal.

Komentáře (121)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    mirecek1111     před 15 lety 16.06.2009 12:14 |  
    0 0

    No, Švento měl smlouvu ještě na rok. Končila mu 30.6.2010, a cena podle toho co napsali v rakouksu byla dva miliony euro. Nemá cenu zase šířit paniku, jak nevýhodně odchází další stavební kámen naší sestavy.

  2. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    opicemag     před 15 lety 16.06.2009 12:16 |  
    0 0

    Tak Švento byl jasný. Měl jsem ho rád, ale zdá si, že poslední dobou stagnoval. Nějak to nebylo ono. Ale i tak ho je škoda, ale co se dá dělat. Šel za penězi, rakouská liga není o moc (možná vůbec) lepší než ta česká.
    Ale ten Brabec? To má být vtip? Nechce se mi to věřit. Sice ze sebe dělal většího machra než je, ale stejně. Snad je to nějaká kachna.

  3. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    lassiter     před 15 lety 16.06.2009 12:33 |  
    0 0

    Tak pokud ta někde zmíněná částka souhlasí (1,8m E), tak je to ještě celkem slušnej obchod. Chci věřit, že větší část těhle peněz využijeme na jednu dvě kvalitní posily, a to co nejdřív, příprava začíná za dva dny. Co se Brabce týče, jakkoli jsou to jen spekulace, tak mi to přijde zvláštní. Mezi KJ a ním zřejmě něco proběhlo a ať už to dopadne jakkoli, tak napjatý vztahy mezi kapitánem a trenérem toho zpravidla moc dobrýho nepřinesou, chm.

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      slaviator     před 15 lety 16.06.2009 12:45 |  
      0 0

      Možná, že Erich někdy zařval na Týdžeje, Marek si myslel že je to na něj a... :-) Ne, teď vážně: nelíbilo se mi, že Brabec řval na Týdžeje a na Marka naopak ne, že sám chyboval a po jeho chybách padaly branky, ale tohle by byla docela podpásovka - ale jo, má smlouvu ještě na tři roky, tak třebas se chytnou s Abrcem za ruce a my je budem tři roky ještě platit... :( Protože KJ se sek. Přece nepřijde ze dne na den s tím, že s Brabcem nepočítá - viz to, že Vomáčka byl jistej už kdy... V tom případěm si myslím, že když to Erichovi nešlo, neměl ho ani stavět - a ne ho stavět a pak ho kopnout do pr... Ale třeba to tak nebude ani.

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        quelhar (admin)     před 15 lety 16.06.2009 13:26 |  
        0 0

        Kdyby Brabec u nas skoncil, tak ho rozhodne nebudeme tri roky platit - naopak ho prodame a jeste na nem vydelame (mozna tolik, ze by zaplatil i toho Abrahama).

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:03 |  
          0 0

          Za kolik myslis, ze bychom ho prodali? Kdo ho bude chtit...? Sparta - tam neprodavat, jinak tymy jako Slovacko, ... nebudou schopny vyplacnout vic jak 5 mil... jedine AFK Vrsovice...? i kdyz dostanou 20 mil za Moravka primo a dalsich 50 behem peti let za ruzne starty, goly apod...

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            quelhar (admin)     před 15 lety 16.06.2009 16:17 |  
            0 0

            Brabce? Jsem presvedceny, ze bychom ho kolem 1M Eur prodali nekam do Rakouska/Svycarska/Belgie nebo podobnych zemi...

            • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

              slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:25 |  
              0 0

              Mno, ve Svycarsku hral uz, jde o to, jake tam ma jmeno... Ale jeden mil € mi prijde asi vazne hodne. Je to tezky, Sventovi je 23 let, je to ofenzivni (lec neproduktivni :)) ) hrac, smlouva na rok - a prodan za 1,8 mil (na rakouskejch serverech uvadej 2 mil dokonce) vs Brabec, kapitan tymu, zkusenej obrance, lec v poslednich zapasech chybujici... smlouva na 3 roky... vek 33 let... nevim, 1 mil € mi prijde vazne hodne, ale kdyby to tak bylo, slo by to. To Rakousko, Svycarsko by realne bylo. Pokud by ale nesouhlasil s prestupem, museli bychom ho z ty trilety smlouvy vyplatit..


              Btw do Slavie jde Celustka

              • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                quelhar (admin)     před 15 lety 16.06.2009 16:32 |  
                0 0

                Myslis jako, ze by se vykaslal na karieru a nechal se tri roky platit Slavii? No nevim. Mozna by to nebylo 1M, ale treba 700k, ale stejne, Brabec si u nas udelal docela dobre jmeno, ma dva tituly, pri kterych byl oporou zakladni sestavy, dostal se do repre, nevidim duvod, proc by za nej nejaky klub v podobnych zemich takovou castku nedal. Nebo treba do Rumunska, Vaslui dal Brabec gol, tak tam muze putovat vymenou za Kuciaka ;o)

                • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                  slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:36 |  
                  0 0

                  Kdyz nebude souhlasit s prestupem, tak ho budem muset vyplatit, ne? Nejde jen tak predcasne ukoncit platnou smlouvu, coz je krasne bohuzel videt u Abrahama. Ale jde hrace z ni vyplatit... a to bychom na tom prave prodelali.

                  Na co Kuciaka? Mame Romanovse a Divise :)))

                  • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                    quelhar (admin)     před 15 lety 16.06.2009 17:06 |  
                    0 0

                    No jiste, kdyz nebude souhlasit s prestupem, tak ho budeme muset platit. Ale proc by to delal? Jasne, my jsme vazani smlouvou mu platit tri roky plat, ale on je zase vazan tim, ze nemuze nastupovat v jinem klubu. Kdyz by nechtel prestoupit a zaroven by nehral ve Slavii, tak by defakto ukoncil karieru. Proc by to proboha delal, kdyz se dostal do reprezentace a ma pred sebou jeste klidne nejakych 5 let na nejvyssi urovni?

                    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                      slaviator     před 15 lety 16.06.2009 17:11 |  
                      0 0

                      Uvidime, uvidime... jeste tohle leto bude zajimave :) a asi i co se tyce prichodu, ze by prece jen Skacel...? :)

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        wector     před 15 lety 16.06.2009 13:38 |  
        0 0

        Možná šlo spíš o ta vyjádření do novin, že je vše v pohodě, že o titul strach nemá atd. v době, kdy my se klepali strachy, kam až to může ještě spadnout.

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      urs (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 12:47 |  
      0 0

      jj, pokud je to přes padesát melounů a ne nedávno zmiňovaných 30, pak budiž..
      nezbejvá než popřát Dušanovi ať se za dva roky ráčí stěhovat do pořádný ligy, anžto mu k tomu dopomůže nejen super výkonnost, ale hlavně to zdraví..
      urs

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        Mart04     před 15 lety 16.06.2009 13:04 |  
        0 0

        heej to si děláte se mě srandu..? Erich Brabec je Kapitán a stoper a jeho ukol je směrovat hráče! Vypadá to jako by ste mu to přáli.. a stejně, Denik Sport je BLESK takže bulvar!

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          slaviator     před 15 lety 16.06.2009 13:18 |  
          0 0

          ano - ale ne za cenu toho, že má hodně odlišnej dvojí metr... kdyby seřvával všechny, není problém.

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            Mart04     před 15 lety 16.06.2009 13:23 |  
            0 0

            Ale Tyžany hrál už dlouho špatně.. taky bych zjebal

            • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

              slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:07 |  
              0 0

              Proti tomu nemam nic, hral tuzku, bylo v poradku ze na nej nekdo krikne a kdyz tu tuzku hraje dal, ze ho trener vynda ze sestavy. To je v poradku. Vadi mi to, ze kdyz tu samou tuzku hral Marek, ze k nemu byl ten pristup uplne jinej... to mi vadi.

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 13:53 |  
            0 0

            To si snad děláš srandu nebo co. Na hřišti má každý určený úkoly a role. Hlavní stoper a kapitán k tomu seřve toho, kdo své úkoly neplní. Já ty úkoly přesně neznám a zná je jen ten, kdo byl v kabině. Jak můžeš kecat do toho, koho jiného měl ještě seřvat, koho méně a koho více, když vůbec netušíš, jaké kdo má na hřišti povinnosti, navíc ty, o kterém víme, ža na fotbaly zas tak moc nechodíš a čapáš to pouze z onlinů. Na takováto moudra se můžeš klidně vykašlat.

            • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

              Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 15:46 |  
              0 0

              :-)) trefný

              • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 15:33 |  
                0 0

                to bylo na toho TJ na ovládání ;-)

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 15:17 |  
            0 0

            Na Belaida se musí řvát pořád, on je totiž na dálkový ovládání.

            • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

              slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:09 |  
              0 0

              Mno, kdyby byl na joystick, tak by ho moh z lavicky ovladat a usmernovat jeho pohyby Pavel Rehak :))

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 15:19 |  
            0 0

            A dokavaď na něj nevytáhne 8. železo, tak nedělej paniku:-)))

  4. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    slaviator     před 15 lety 16.06.2009 12:42 |  
    0 0

    ad Brabec - já se bál, že Vomáčka přichází místo Suchýho... A on nakonec místo Brabce..? Každopádně je to docela myslím podpásovka, když se mu na jaře nedařilo a chyboval, tak ho trenér stejně stavěl - a v létě by ho vykop...? To se mi nějak moc extra nepozdává - Brabec rozhodně nepatří mezi moje nejoblíbenější hráče, ale tohle nedává smysl.

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      lassiter     před 15 lety 16.06.2009 12:46 |  
      0 0

      no vzhledem k marodce neměl na jaře KJ moc na výběr

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        slaviator     před 15 lety 16.06.2009 12:55 |  
        0 0

        co Hubáček...? když Švento hrál na beku..?

        každopádně co bych nevydejchal by bylo, kdyby šel Brabec do Sparty. Snad to dopadne jako když chtěli loni v létě Vaniaka - že to padne. My chceme taky Tevéze do útoku, že jo...

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          bongor     před 15 lety 16.06.2009 14:23 |  
          0 0

          Já Teveze nechci,zdá se mi málo pracovitej.

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      bongor     před 15 lety 16.06.2009 12:49 |  
      0 0

      Nemusel ho přeci nikdo vykopnout,on si mohl někde něco sehnat, to v jeho letech ještě jde,ale většinou tak 2.-3.rakouská liga ,nebo něco exotického.Tipoval bych nějakou Asii,tam se nikomu moc bránit nechce.
      Každopádně jestli jsou tam nějaké osobní problémy,zejména s KJ,tak je lepší,ať se to řeší co nejdřív.Do LM stejně těžko postoupíme,s Brabcem nebo bez něj.Byl by to už pátý člen základu z podzimu,co by odešel.A téměř stopro se dá počítat i se Sucháčem-to už je většina.
      Teď musíme sehnat 2-3 opravdu borce,nebo ta příští sezona bude propad.

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        LordEdmund     před 15 lety 16.06.2009 12:58 |  
        0 0

        Co se týče ligy, tak to stačit bude, ale postup do LM by se rovnal zázraku, protoźe i když přijdou hráči a třeba i kvalitní , bude jim nějaký ćas trvat, než si sestava sedne. no a LM je za pár týdnů. :-/ samozřejmě se vše odvíjí od financí, ale možná to s prodejem chtělo poćkat až po pŕedkole.

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        lassiter     před 15 lety 16.06.2009 12:58 |  
        0 0

        Tak zrovna Lavička někde psal, že do Sydney shání dva obránce a loví v českejch vodách...

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          slaviator     před 15 lety 16.06.2009 13:04 |  
          0 0

          nemaj prej prachy

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          bongor     před 15 lety 16.06.2009 14:19 |  
          0 0

          To je klidně taky možný.A zabije dvě mouchy jednou ranou:Posílí svoje mužstvo a poškodí Slavii.

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        slaviator     před 15 lety 16.06.2009 12:59 |  
        0 0

        "stejně těžko postoupíme"? Proč? Letos máme snad nejsnažší situaci, určitě se vyhneme evropským gigantům á la Arsenal, vyhneme se i Šachtaru Doněck, Panathinaikosu a dalším :-) Neříkám, že postoupíme, ale ta šance je velká. I když nás čekají vlastně dvě předkola. Ale do toho čtvrtého předkola prostě prolézt musíme stůj co stůj, pak už buď postoupíme do základní skupiny LM nebo spadneme do základní skupiny EL... V prvním případě budeme mít víc jak sto milionů, v tom druhém případě se to bude po finanční stránce blížit cca 70 milionům - jen za účast. Další miliony TV práva, vyprodaný stadion, za uhrané body...

        A my místo abychom posilovali zase pouštíme žilou. Na nesprávném místě :(

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 15:42 |  
          0 0

          Odvoláváme KJ? Chceš zase klečet, woe? :-)))

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      bongor     před 15 lety 16.06.2009 14:22 |  
      0 0

      Neboj,Sucháč taky brzy odejde.To je holt náš úděl jakožto konečníku Evropy.Blbě jsme se narodili,Slavia měla být tak alespoň holandský mančaft.

  5. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    Viking     před 15 lety 16.06.2009 12:54 |  
    0 0

    Tak Dušanovi to samozřejmě přeju, za nás si odvedl své. Po zranění už to ale nebyl on, ta jeho produktivita na levého záložníka byla hodně špatná. Jak by se teď hodil Dan Pudil..

  6. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 13:43 |  
    0 0

    No, Dušanovi to přeju. Chtěl si to zkusit, jestli je to za tuhle částku, tak je to nakonec i výhodné pro klub, patřil ke Slavii, ale pudem dál i bez něj.

    Co se týče Brabce, tak tam bych počkal, jak se situace vyvrbí. Stejná kauza tu byla i loni se Šmícou. Uvidíme, nicméně na jaře. . a už na konci podzimu Brabčák rozhodně nebyl pan nepostradatelný. Opravdu dobrej výkon jsem od něho viděl až s Libercem a v repre. Myslim, že by se nahradit dal, ale zase za každou cenu bych se ho nezbavoval.

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      tantalos     před 15 lety 16.06.2009 13:51 |  
      0 0

      Nemá smysl dělat předčasné závěry. Ale KJ se takhle Brabce zbavil jen v případě, že by pro to měl hodně dobrý důvod.

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 14:18 |  
        0 0

        Souhlasím.

  7. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    KING25     před 15 lety 16.06.2009 14:15 |  
    0 0

    Tak Dušanovi přeji hodne štěští v rakousku, ale sám jsem ho viděl nekde ve španelské lize a za pár let v Barcelone. Takhle přes Rakousko se moc daleko v kariéře už asi neposune. Jedine až zaperlí za rok na MS v Africe. No a co se tíká Brabce, tak tam jsem měl už na konci sezony tušení, že by už Erich nemusel mít své místo v sestavě jisté, ale že by ho přímo vyhazovali z klubu, to se mě nezdá.

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      Jiri1     před 15 lety 16.06.2009 15:01 |  
      0 0

      Zdravim, ten pribeh Brabce se zacal psat uz na jare , kdy Erich po prohranych zapasech dost nestastne zkritizoval Jarolima pred fandy a zcela nepokryte mu daval najevo svoji nevoli treba se sestavou. Jak uz to chodi , dost rychle se vse doneslo k bozskemu Kajovi a ten chytre pockal na konec souteze a pak mel Brabcovi oznamit svou vuli. Muzes si hledat angazma, tve vykony na jare byly dost mizerne a nemel byt sam, lecos naznacuje souhlas klubu s tim , ze si angazma mohou hledat treba Svento, Suchy ci Jarolim. navic se v nejvyssich mistech naseho klubu dost sklonuje jmeno Vlcek , jako dalsi duvod se udava , ze kabina prece nemuze mit dva sefy. O cele situaci se vi jiz asi 14 dnu, dnes deklaroval Erich, ze se do pripravy zapoji a bude cekat na dalsi vyvoj situace , ten je ale dost jasny, pokud bude Karel trenerem nadale prosdi svou vuli a Brabec bude muset odejit, nic na tom nezmeni ani operetky ala Dolezal ani jine veci.

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        opicemag     před 15 lety 16.06.2009 15:08 |  
        0 0

        Suchý si nesmí hledat angažmá!!! Ale na tom asi já nic nezměním.
        Ale nechce se mi věřit, že by se Jarolím zbavil Jarolíma (i když žádná obří škoda by to nebyla, pořád bychom měli Volešáka a Belaida).

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 15:15 |  
        0 0

        Dva šéfy už Slavia měla.. v tom problém nevidím. Brabec je nahraditelný, ale faktem je, že teď lepšího nemáme. Suchý si hledá angažmá už dávno. . u něj a u Šventa bychto viděl spíš na podonou dohodu jako s Tavaresem - v případě dobré nabídky pro tebe i pro klub tě nebudeme držet násilím. Takže pokud takové prohláčení padlo, není to nic překvapivého. Jarolím ať si ho klidně hledá, podle mě je pouze průměrným hráčem ve Slavii, potřebný pro šíři kádru, ale ne nezbytný. . stejně jako Kalič loni. MJ bych klidně pustil ven, stejně jako Belaida, ale pokud místo nich přijde adekvátní náhrada.

        S Brabčákem si vážně netroufám odhadovat.

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          Viking     před 15 lety 16.06.2009 15:49 |  
          0 0

          No mně je nejbližší názor, že ne vždy to od Brabce bylo na jaře "čistý"... Kolikže vystřídal před Slávií klubů?

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:16 |  
            0 0

            Tohle je na svedomi hracu. Pokud ale trener ma pocit, ze to neni cisty, tak ho prece nebude furt stavet a radsi tam da nekoho jinyho, ne? Spise Brabec bud podle KJ nemel vykonnost nebo rek nekde o Jarolimovi neco, co nemel... Ze by prodal zapas, tomu neverim. Ale je fakt, ze ruku do ohne bych za to nedal...

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        bongor     před 15 lety 16.06.2009 17:37 |  
        0 0

        Jestli Brabčák kritizoval veřejně KJ,tak bych se nedivil,že Karel nemá chuť s ním pracovat.EB je dobrej hráč,ale na to,aby někdo kritizoval trenéra musí být jiný kalibr a to ještě se mužstvo nesmí jmenovat Slavia,ale sparta.Ovšem nic takového,jako kritiku,kterou uvádí náš přítel Jiří,první toho jména jsem nikde nečetl.Protože se Jirka1 rád předvádí se svými vědomostmi,které se k němu dostaly díky jeho stykům,tak si tím nejsem jistý.Božský Kája je Karel Gott milý příteli.
        KJ je všechno,jen ne božský. Je to zarytý pracant a slávista každým coulem,je to fotbalový odborník ale taky trošku" pozitura",jak by řekla moje nebožka babička.To vždycky říkávala mému dědečkovi,když ji vytočil.Takže možné je všechno.Jen nesmíme dovolit,abychom měli v mužstvu nějaké výraznější rozpory,to je horší než osina v p*deli.
        Jestli půjdou Krajčík a Brabčák nakonec do sralty,což by odpovídalo
        rumunské mentalitě,tak by mě to hodně mrzelo.

  8. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 16:12 |  
    0 0

    No, teda ja se nestacim divit.. tedy myslim pochopitelne Brabce.. osobne jsem Brabce povazoval za jednoho z nejdulezitejsich hracu, protoze kazdej tym potrebuje poradneho kapitana, kterej ma respekt, nekoho, kdo je na hristi poradne slyset. Herne to sice nebylo vzdy ono, zvlast v rozehravce Brabec nebyl moc silny, jinak ale dozadu vesmes dost spolehlivy. Povazoval jsem ho za prodlouzenou ruku trenera, ktery na hristi vyzaduje po hracich to samy, co KJ. Proto jsem teda dost prekvapenej.. je to napovazenou pred predkolem LM prijit o dalsi dulezitou soucast tymu.. na druhou stranu, kdo vi... treba Brabec skutecne nebyl az tak pozitivni osobnosti, jak jsem si myslel.. nekteri si vsimaji, ze serval vzdy jen nekoho.. kdo vi, snad treba neco napise, skoro se mi chce napsat legendarni vetu, ze snad KJ vi co dela..:-)))

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      LordEdmund     před 15 lety 16.06.2009 16:16 |  
      0 0

      zatim bych neplašil, spíš to vypadá na poŕádnýho kačera..""S Karlem Jarolímem jsem zatím nemluvil. Vždycky jsem s ním měl výborný vztah. Nevím, co přimělo média vydat tuto zprávu. Nechtěl bych se k tomu dále vyjadřovat," uzavřel Brabec rozhovor. Kapitán Slavie je mediální tváří kampaně sešívaných "Poslouchej kapitána, kup si permanentku," takže o to více je informace o jeho vyhazovu překvapující."

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        lassiter     před 15 lety 16.06.2009 16:21 |  
        0 0

        No tak na idnes je s doležalem vtipnej rozhovor, podle toho co řiká byly změny v předchozích dvou přestupových obdobích taková běžná fluktuace :-) no aspoň nebude nuda

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:21 |  
      0 0

      Hlavne bude sranda, jestli Jarolim vykopne Brabce a tejden pred 3.predkolem LM prodame za 40-50 mil Suchyho, ze budeme mit pak vlastne novou obranu... coz neni dobry ani kdyz budem hrat proti "nejakym" Islandanum nebo tak... natoz ve 4.predkole... z mozne obrany Grajciar/Dens, Hosek, Vomacka, Trubila jde des... :( O to horsi pro nas bude, kdyz Krajcika zlanari Sparta a pokud by na Letnou sel i Brabec... :(

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        lassiter     před 15 lety 16.06.2009 16:23 |  
        0 0

        Tak prej přišli tři hráči a dalších šest je na cestě :-) vypadá to nejen na novou obranu a celej team...

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:28 |  
          0 0

          Sakra, byl jsi rychlejsi :) Z toho Celustky mam ale radost... Ten kluk ma budoucnost!

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            lassiter     před 15 lety 16.06.2009 16:46 |  
            0 0

            a jako radost máš z čeho? že o něj máme zájem? nemyslim, že jsme jediní

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          mirecek1111     před 15 lety 16.06.2009 16:28 |  
          0 0

          No hlavně snad konečně vylezlo na povrch, proč nemáme zájem o Krajčíka. Pokud přijde ten mladý talent ze Zlína, tak by to skutečně byla blbost. Uzdraví se Kaufman, a pak budou s Čelůstkou bojovat o místo, a to je tady ještě Grajciar, ale toho nepočítám, protože můj osobní názor je, že ve Slavii nemá co dělat..

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:33 |  
            0 0

            Kaufman nestihne ani zacatek ligy. Celustka je do budoucna. Zapomnel jsi na Dense, coz je velka neznama. Matej by nam pichnul na prave strane. I kdyby mel hrat v zaloze a Celustka za nim...

            • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

              mirecek1111     před 15 lety 16.06.2009 16:51 |  
              0 0

              no zapoměl nezapoměl, podle mého dopadne Densovo angamžmá ve Slavii jako to Šikličovo. Ten kluk z Brazílie je ve Slavii půl roku a já ho viděl dvakrát, když podepisoval smlouvu a když si šel v šusťákovce za půl roku pro medaili.. Navic nikdo z nás nemůže vědět, jak na tom vlastně skutečně fotbalově je. U Cissého mělo také spousta lidí na základě nějakého přáteláku velké oči a nakonec se ukázalo, že nemá ani na ČFL..

              Jinak pokud má odejít 6 hráčů, tak bych do tajenky dosadil :-) Šikliče, Grajciara, Dřížďala, Cissého, Toleskeho a Diviše. Oslabení nulové, míst pro talentované kluky z dorostu nebo od jinud 6..
              Jinak bych se ale v žádném případě nezbavoval Tijanyho Belaida. Tomu bych se za to, jak zase odflákl půlku sezony pomstil spíš tím, že bych mu v přípravě do těch pytlů co kluci vláčí na zádech nasypal místo písku makadán, ale v žádném případě bych se ho nezbavoval. Líbi se mi, že si pan Jarolím jde trvdě za svým, za tím, co si myslí, že je pro Slavii nejlepší, ale všechno má své mantinely. Belaid sice půlku zápasů ve Slavii odflákl, ale také je pravda, že když měl chuť a formu, tak musí každý přiznat, že takových talentů Slavie za poslední dobu moc neměla. Něco jo, ale všehcno by se řešit "buldozerem" nemělo. Myslím, že by Tijanymu pomohlo napřílad angažování jeho kamaráda Litteriho. I on by si šanci zasloužil a mělo by to dobrý vliv i na Belaida, podlé mého. Asi mu chybí Tavares. Musíme si uvědomit, že to má asi taky složitější, když je z ciziny a odejde mu Mickael, který byl mu přece jenom blíž než ostatní.. Vím, že tohle není moc racionální omluva jeho odfáknutých výkonu, ale přece jenom bych mu šanci ještě dal a mstil se spíš v tvrdší přípravě..

              • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 17:46 |  
                0 0

                Dobrej fotbalista on je, ale při vší úctě, ve Slavii nemůžou bejt frajeři, co půjdou hrát, jen když maj chuť. Chuť musí mít furt, když se dal na profifotbal. Jinak může jít leda za Doležalem do Jílovýho jestli chce kopat za párek a.. mojito.

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 16:48 |  
            0 0

            To je mně právě divný. Máme Kaufmana v rekonvalesenci. Grajciara, kterej je sice bejv. záložník, ale přeškolen na beka, Dense, kterej ještě nekopl do balónu, pak Váchu, kterej se vrací, ale je lepší v záloze i když neni vůbec jistý, že ho KJ nepošle zas někam do pryč. Je tu i Franta, alternativa na oba kraje stejně jako Held v béčku, tam je ještě Kindel. . oba dvy hráči, co se potřebujou vykopat. O něco dál je i Čelůstka. . z tohohle pohledu nechápu jeho příchod, navíc nebude za pakatel. Jedině, že by KJ byl přesvědčenej, že má na to hrát u nás základ i v LM. . a to si nemyslim.

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 16:43 |  
        0 0

        Nebál by ses jen o Vitalije, co? :-) To nestraš. . už nemáme univerzála Šventa, abychom to zaplácli:-)

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:46 |  
          0 0

          Tak univerzala udelame z Marka J...:))

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 16:49 |  
            0 0

            Kriste spas nás! :-))

            • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

              slaviator     před 15 lety 16.06.2009 17:07 |  
              0 0

              Seru na to... :))))

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      Jirka61     před 15 lety 16.06.2009 17:49 |  
      0 0

      Dobry vecer,

      az do dneska jsem se "opajel" mistrovskym titulem. Snil,podival se na nejake zapasy posledni sezony a fantaziroval o LM.
      Kauza "Brabec" me vsak z tohoto sneni velmi rychle probudila.
      Doufal jsem, ze do noveho rocniku nastoupi konsolidovany tym,maximalne 3-4 posily ( ne do poctu ). Muzstvo, kde kostra tymu ma aspon 2 sezony za sebou. Uz to je posileni samo o sobe.
      Ted to spis vypada na chirurgicky rez a Slavie zmeni podstatne svou tvar.
      Tipoval bych, ze hraci jako Toleski,Senkerik,Jablonsky,Siklic,Kovarik
      a Cisse stoji k dispozici ( hostovani-prestup ). Mozna i Belaid. A co
      Marek Suchy?
      Na druhou stranu si myslim, ze prestup Skacela je nyni realny a i Rajnoch neni pouha "fatamorgana".
      No uvidime.
      Kazdopadne se tesim na "svou" 43. sezonu.

      Ahoj Jirka

  9. celustka do slavie

    slaviator     před 15 lety 16.06.2009 16:26 |  
    0 0

    Konecne zas jednou dobra zprava :) a ma prijit jeste sest hracu, no super:(

  10. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    opicemag     před 15 lety 16.06.2009 16:47 |  
    0 0

    No tak na seznamu píší, že má odejít ještě (nebo celkem?) 6 hráčů... Trochu moc, ale i když: Švento (toho je mi líto, ale co se dá dělat), ?Brabec (toho bych si určitě nechal) a kdo další? Já bych poslal pryč Toleskiho, Bestu, možná Dřížďala nebo Jablonského (ale když teď odešel Švento, mohl by dostat šanci). Asi si nenechají Šenkeříka, Cissé se zatím taky moc neukázal. No bude to zajímavé.
    Prý se zajímáme o Čelůstku (toho bych bral všemi 10), možná prý přijde někdo z Afriky/Jižní Ameriky. To zas bude loterie...

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 18:10 |  
      0 0

      no, trochu se obavam, abychom to zase nejak neprokormidlovali.. mam-li to rict slusne:-)). uprimne, celustka muze bejt fajn, ale kdyz mame pred sebou tak vyjimecne priznivou situaci v predkolech LM, bral bych Mateje vsemi deseti.. to same s Brabcem.. kdo tak narychlo seridi obranu, aby fungovala v tech nejdulezitejsich zapasech? a ty prijdou hned na zacatku sezony. samozrejme ze na ajax jsme meli novy tym a vyslo to.. ale co vsechno se nam v tu chvili seslo, jakou kliku jsme tehdy meli.. na to bych nespolehal.. no jsem tedy zvedav.. co se odchodu tyce - Silklic, Toleski, Besta, Cisse, Dens...???

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        opicemag     před 15 lety 16.06.2009 18:30 |  
        0 0

        No o Krajčíkovi není třeba se bavit. Vzal bych ho hned. A nezatracoval bych Šikliče. Když hrál, líbil se mi (ale on toho moc nenahrál, že).

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        quelhar (admin)     před 15 lety 16.06.2009 18:40 |  
        0 0

        Dens? Proboha proc? Prijde v zime, zrani se, neodehraje ani minutu a odejde?

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 18:44 |  
          0 0

          a proc by mel zustat? proc vlastne nehral? kolikrat se behem toho pulroku zranil? ma vubec nejakou perspektivu? nevim, tezko rict, ale pokud na pravou obranu jeste nekoho poridime, asi nekdo odejde.. tak proc ne zrovna Dens?

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 07:59 |  
            0 0

            Třeba Kaufman, co? :) Teď vážně, kdybych někoho posílal pryč, tak spíš Bestu a to na základě toho, jak hrál. Na Dense se fakt těšim. Minimálně nebude poomalej.

            • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 10:04 |  
              0 0

              to je neco jinyho. Kaufman mel jedno tezky zraneni, navic o nem neco vime, minimalne to, ze je schopny hrat ligu. Dens je velka neznama jak vykonnostne - muze to byt super fotbalista stejne jako totalni traged, kterej nema ani na druhou ligu, tak i zdravotne - v tech jeho zdravotnich lapaliich se trochu ztracim, cely to na me pusobi dost neduveryhodne a vlastne nevim, proc neodehral ani minutu za slavii.

              • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 10:56 |  
                0 0

                Nechme to na KJ, ten ho viděl na tréninku a viděl i jeho chorobopis. Já nevidim důvod vyhodit hráče, kterej ještě nic nepřevedl a máme ho na dlouhodobou smlouvu. Když se dostal i do mládežnickejch repre v Brazílii, tak to nějaký nemehlo nebude. Jak říkám, Bestu jsem viděl, toho bych poslal do háje, Dense ne. Myslim, že odejde Cissé, Šiklič, Šenky, Goce a dost možná i TB a ten Brabčák. Otazník je u Litteriho. a pak nějací junioři + hostovačky, ale to je těžko odhadnutelné.

                • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 16:46 |  
                  0 0

                  ja jen abychom nezjistili, ze mame v kadru plno zcela nepouzitelnych hracu.. typu Dens, Cisse, Besta, apod. Ono je hezky mit siroky kadr, ale kdyz pak je treba, aby hraci z lavicky naskocili do zapasu, je dost blby, ze najednou se teprve projevi, ze nemaji vykonnost.. proto mit na v zaloze hrace jako Dens je podle me vetsi riziko nez treba Kaufmana nebo Drizdala. A znas me, ja nez si nekoho oblibim, tak me to nejakou dobu trva.. a kdyz jsem hrace jeste nevidel hrat, tak mi neni lito, kdyby odesel..:-)))

  11. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    Mimo86     před 15 lety 16.06.2009 18:00 |  
    0 0

    "Ideální sestava"
    Vaniak - Krajčik (Dříždal), Brabec, Suchý, Hubáček - Šmicer(M.Černý), Belaid, Jarolím, Janda - Vlček, Ivana

    To bude možná stačit na českou ligu,
    ale v UEFĚ to zas bude ostuda.
    Doufám že v průběhu léta přijde pořádná posila do útoku a do zálohy za Dušana.

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 18:02 |  
      0 0

      To jsi zkopíroval z loňskýho podzima, jo? :-))

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        Mimo86     před 15 lety 16.06.2009 18:11 |  
        0 0

        Kéž by.
        Samozřejmě bych si radši představoval na místě vedle Vlčka, Keriče nabo aspoň Naumova.
        A v záloze náhradu za Šventa, Pudila.
        Ale v současnosti to asi není moc reálné.

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      slaviator     před 15 lety 16.06.2009 18:42 |  
      0 0

      i s touhle sestavou letos UEFU vyhrajem... pac ostatni tymy budou hrat Evropskou ligu :)

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        Mimo86     před 15 lety 16.06.2009 19:32 |  
        0 0

        Myslel jsem samozřejmě UEFA Champions league:-)

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          slaviator     před 15 lety 16.06.2009 19:59 |  
          0 0

          V tom případě ano.. :-)))

  12. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    martin08     před 15 lety 16.06.2009 18:40 |  
    0 0

    Takze: Dusana je skoda, ale uz tu byl dlouho, a nebejt zraneni uz jsme ho tu nemeli, ale prestup do Salckurku me prekvapil, sportovne si ale podle me moc nepomuze. Jak bylo tuhle napsano v deniku Sport v jednom z dopisu, on byl jednim z hracu na ktery se clovek jezdil koukat.. skoda, a nezbejva nez poprat hodne stesti. Potesi i komentar ze mu Slavia dala vsechno, a ze by se treba jednou vratil.. no s tim Brabcem bych to videl trochu na kachnu, i kdyz klub nic nepoprel, a rika pockejte si na nedeli, takze na tom neco bude, ale ze napisou ze mu po sezone rekli ze s nim nepocitaj, a noviny s tim prijdou 3 dny pred novou sezonou..?! i kdyz podle me teda Brabec nesplnoval stopera na kterym by mela Slavia dlohodobe stavet. A myslim ze uz si moc nezahraje. Po precteni rozhovoru na iDnesu s Dolezalem jsem zacal bejt trochu optimista. Vypada to ze by jsme se mohli rozloucit s hracema ktery se neprosadili, nebo nesplnili ocekavani, a prijde nova krev. Jsem zvedav koho jeste privedou. Trubila a Vomacka jsou podle me zatim moc dobry nakupy - a Vomacka s prehledem Brabce nahradi - ale nesmi se prodat Suchy. Ale vzhledem k tomu ze ma prijit jeste jeden stoper, to vypada ze jeden z teto dvojce nejspis odejde. Nezbejva nez si pockat..

  13. příprava

    slaviator     před 15 lety 16.06.2009 22:52 |  
    0 0

    Asi se dá čekat zase zajímavá příprava... :-) Dneska jsem se dozvěděl, že v rámci oslav sto let fotbalu v Mostě má s Baníkem hrát na hlavním stadionu v Mostě 16.července Slavie... která je však 12.-20. na soustředění v Seefeldu... Asi Kába z prodeje Trubily a chystaného prodeje Oboyi utržil tolik, že si bude moc dovolit vypravit pro výpravu Slavie do Seefeldu leteckej speciál :-)))

    • Re: příprava

      quelhar (admin)     před 15 lety 16.06.2009 23:01 |  
      0 0

      Nebo tam bude hrat v ramci pripravy Slavia B, coz by bylo fajn - kluci by si zahrali se souperem hrajicim vyssi ligu :o)

      • Re: příprava

        slaviator     před 15 lety 17.06.2009 00:50 |  
        0 0

        Tak to by se Kabovi nelibilo asi... i kdyz, on je na ty mladochy... ted me napada, nepise sem nahodou jako Tantalos? :)) Taky samej odchovanec, odchovanec sem, odchovanec tam... :)))

    • Re: příprava

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 16.06.2009 23:04 |  
      0 0

      Ne, Kába stržil tolik, že si může dovolit pozvat béčko. :-)))

      • Re: příprava

        slaviator     před 15 lety 17.06.2009 00:55 |  
        0 0

        Popravde receno by me zajimalo, kolik jsme zaplatili za Trubilu... Kdyz jsem dneska telefonoval kvuli necemu jinymu s klukem, co pro mosteckej klub dela, vypacit se mi to z nej nepodarilo - ze pry je to tajny a kdesi cosi... Jako kdyby to byl nejakej Messi ci co... Uvidime, po par pivech snad roztaje :)
        Ale prave, ze me diky tomu napada - mozna to tak nebude, ale kdo vi - co kdyz jsme za Vitaliho zaplatili min nez by byla jeho trzni cena a prislibili ten zapas...? Kazdopadne to je snad skoro kazdou prestavku nejakej zapas s Mostem - predloni v lete nekde na Litomericku, tam se poprvy predstavil Ronald (a pak se vratil zpet do Chorvatska na rok :) ), v zime... On ten Kaba holt je nakazenej od dedy... Jeho deda totiz ve Slavii chytal :)

        • Re: příprava

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 08:02 |  
          0 0

          Tak potom bych Doležalovi pogratuloval a o Kabíčkovi si myslel, že ho definitivně přemohlo jeho mesiášství. :-) Jinak je to ale velkej sympaťák a jmenovec mýho dědy, letitýho sparťana, kterej na starý kolena trpí a vzhlíží k Edenu..:-)))

          • Re: příprava

            slaviator     před 15 lety 17.06.2009 08:49 |  
            0 0

            tak tomu se říká "dostal na stará kolena rozum" :-)))

      • Re: příprava

        slaviator     před 15 lety 17.06.2009 01:02 |  
        0 0

        Jinak z Mostu je na odchodu Oboya, pry do "predniho ceskeho klubu", tak doufam v kombinaci s dnesnim Dolezalovym prohlasenim, ze prijde jeste asi 6 klukl vc.nejakyho Africana... ze to NEBUDE Oboya. Snad si KJ NEMYSLI, ze by to mohl byt dalsi levny nakup misto provereneho hrace, snad si NEMYSLI ze nahradi Sventa v zaloze... ale pomalu uz to vypada na uzsi spolupraci Most-Slavia, jako mela Sparta Jablonec... :) Posledni 2-3 roky: Zboncak (prestup), Studik (host) - Vaniak, Toleski, Trubila (prestup)... a snad i Belousek je ze Slavie, mam pocit? Kovarika loni v lete zkouseli... a ted, Oboya? Chran Buh, gazelu nechci :) Skoda, ze Gasparik zapad v Teplicich, kdyby nemel problemy se zdravim (at mi nikdo nerika, ze to nema z tech bot do spicky co tak rad a furt vsude nosi! :)) a neprolejzal kdyz je "marod" teplicke pajzly a la Kulna, tak by dneska uz ani v Teplicich byt nemusel... Potencial na to mel... :(

        • Re: příprava

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 01:52 |  
          0 0

          Možná bys udělal lépe, kdybys na ten fotbal aspoň občas chodil a ne si pořád jen s někým telefonoval a získával nesmyslné drby ze zákulisí :-)

          • Re: příprava

            slaviator     před 15 lety 17.06.2009 06:31 |  
            0 0

            Dyk chodim kdyz to jde... ono je to tezky, v lize jsem byl letos na Slavii na asi 5 zapasech, z toho Plzen venku... vic jsem casove nestih... k tomu 13 domacich utkani Mostu, asi 6-8 domacich Teplic, nejaky Usti tam taky bylo asi dvakrat nebo trikrat... To je asi 26-30 ligovejch utkani, k tomu nejaka ta letni priprava, Tipsport, turnaj jako byl BicanCup, krajsker prebor... Ono casove mi fakt nevyslo vic nez tech pet zapasu Slavie, bohuzel. Nestesti v tomhletom vazne je, ze jsem tak trochu linej a kdyz je to v televizi, mam problem si to ukecat sam pred sebeou hlavne a podridit tomu ostatni veci - jet dve hodiny do Prahy, hodina a pul fotbalu, jet dve hodiny domu... Pristi sezonu by to melo bejt lepsi, kdyz vyjde stehovani se do Prahy, to odpadnou ty zapasy na severu Cech, na starost to bude mit holt nekdo jinej, se uz tesim, pac treba ty Teplice co letos hraly se Spartou doma... to je leckdy lepsi fakt i ta druha liga... Na pristi sezonu si i kupuju permanentku, takze tech min 10 utkani snad fakt navstivim plus uz si setrim na ten Hafnefjordur ci s kym to budem hrat predkolo..:)

        • Re: příprava

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 08:05 |  
          0 0

          Tak v tom případě už takhle spolupracujeme s Mostem, Libercem, Jabloncem, Plzní i Spartou. To je náhoda, resp. důkaz toho, že Doležal se umí domluvit s každym a má na to prostředky. A to je dobře. Oboyu ne! Doufám, že tim přednim klubem míní F.C. Aš :-)

          • Re: příprava

            slaviator     před 15 lety 17.06.2009 08:51 |  
            0 0

            klidně ať je to Sparta, třebas se zase dočkáme jednou mlžení á la přestup Hainaulta do Slavie, kdy celou dobu Kabíček všem tvrdil, že jednaj se Slavií a nakonec skončil Andrew na Spartě :))

  14. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    Gino     před 15 lety 17.06.2009 08:21 |  
    0 0

    Tak Sparta pry pece hostovani Lubose Kaloudy z CSKA.

  15. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    opicemag     před 15 lety 17.06.2009 10:38 |  
    0 0

    V novinách i na internetu se píše o tom odchodu Brabce jako o jisté věci... Může mi někdo vysvětlit, proč chtějí (je-li to pravda) vyhodit kapitána a jednoho z nejlepších hráčů (je pravda, že jaro mu nevyšlo, ale to se stane každému). Objevují se spekulace jako že mluvil Jarolímovi do sestavy, sázel na vlastní zápasy apod., ale všechno je to stylem "slyšel jsem od kamaráda, který má karámada a ten slyšel...". Ví někdo víc?

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      slaviator     před 15 lety 17.06.2009 10:46 |  
      0 0

      miross by řekl, že špinavé prádlo se pere doma a měl by asi pravdu. Trenér ho buď chce i nadále, nebo nechce. A my můžeme jen spekulovat... (!) proč. Proč by ho ale nechtěl doopravdy, to nikdo nenapíše. A mám pocit, že pokud s ním KJ skutečně nepočítá, tak pravý důvod znají jen oni dva. Ale třeba je to jen kachna, u nás je vše možný - když Švento je dle iDnesu Čech, když dle iDnesu je Airbus americké výroby a má vrtule (proudové letadlo..!) a další "nepřesnosti", tak se tu něco takového né přímo ztratí, ale sedí to pak jak poklice na hrnec...

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        Nax     před 15 lety 17.06.2009 13:08 |  
        0 0

        Mozna u tymu konci Vrabec a ne Brabec;-)

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      lassiter     před 15 lety 17.06.2009 10:56 |  
      0 0

      Ti, kdo ví víc, na diskusní fóra nepřispívaj. Kecy, který se píšou tady, ale hlavně na OS, je třeba prosít velkým sítem s malýma dírama. Bylo jen otázkou času, kdy někdo vytáhne sázení a všichni se toho chytí. Jediná konkrétní věc, která z toho plyne, je, že to Slavii začíná hodně škodit, což je před LM skvělá věc...

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 11:17 |  
      0 0

      Dobrý den přeji Vám všem.
      Předně bych chtěl poděkovat Dušanovi Šventovi za velmi dobrou práci pro Slávii a popřát mu v Salcburku hodně dobrého fotbalu, zdraví a osobní pohody. Moc si ho vážím i za ten jeho boj se zraněním a velmi dobrým vstupem po zranění. Při rozhovoru s ním bylo znát, že je to velmi vzdělaný a chytrý kluk a budu to mít jako pěknou vzpomínku na něho. Působení v Salcburku nebudu nijak komentovat, já se domnívám, že půjde i někam ještě "vejš". Cena velmi dobrá a stejně bychom ho asi neudrželi. O odchodech jsem slyšel tolik zvěstí, že to nemá cenu vůbec komentovat. Domnívám se, že se to dozvíme oficiálně a s konečnou platností v neděli před nástupem na soustředění. To samé i příchody. Snad jen za sebe si troufnu povědět, že pokud se chceme poprat o ligu mistrů, tak by si měli naši "šéfové " uvědomit jednu zásadní věc. Posily musí být adekvátní tomu, čeho chceme dosáhnout. Ruku na srdce, Vomáčka a ani Trůbilla zatím takové posily nejsou. Můžete mi tady dát kartáč jaký chcete, ale oba dva jsem viděl několikrát hrát a tak vycházím ze svých zkušeností. Ano, na Gambrinusligu asi stačí, ale zkušenosti z pohárové evropy už jsou minimální. A to jsem ještě ochoten u Vomáčky zahmouřit obě oči. Co se týká Ericha Brabce a jeho výkonů ? Ať hodí kamenem, kdo bez hříchu jest. Vždyť na jaře se v tom "plácali" skoro všichni. Kdo tam neměl špatný zápas a nebo nějaké minely. Všichni a to včetně některých omylů i našeho trenéra. Ale nejsem ten, kdo určí kolo osudu a na "koho to slovo padne". Slávia se dostala z velké mizérie před ještě asi 4 roky postupně do období, kdy jsme celkem v dobrých číslech. Jak jsem se dozvěděl, budeme dávat na naše poměry slušné peníze do výchovy našich nadějí, bude nám fungovat (doufám, že dobře) skauting pod vedením Fr. Cipra, je velká snaha o vstup do majetkové účasti na stadionu. Snad bude i v intencích těchto poznatků pokračovat rozhodování našeho vedení o posilách a odchodech. Je to na nich,tak ať to má logiku !!! Sokrates55

      "In maxima fortuna, minima licentia est"
      Nejvyšší postavení skýtá nejméně volnosti.
      Lucius Annaeus Seneca

  16. Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 10:51 |  
    0 0

    Moje babička říkávala, že nic se nejí tak horké, jak se to uvaří. Tak uvidíme, zřejmě až v neděli. Brabec si během dvou let udělal ve Slavii, v kabině i na hřišti velkou pozici a nemyslím si, že by to bylo možné bez Jarolímova souhlasu, možná dokonce i na jeho přání. Ať se dívám na Brabcovi jarní výkony sebekritičtěji, tak stále patřil k opěrným pilířům týmu a i KJ ho opakovaně stavěl. Kdyby byl opravdu tak nespokojený s jeho výkony (nebo s chováním kolem), tak ho určitě razantně přesune do béčka či na tribunu už na jaře. Možné je, že v jeho věku a s vidinou na budování nového týmu se rozhodl stavět odzadu "novou Slavii" a vsadit na jiné koně (podobně jako když Růžička zničehonic vykopl Málka nebo Svobodu). Koneckonců už před jarní sezonou prohodil KJ, že stoperskou dvojici Suchý Hošek si dovede představit i pro LM. Kdoví, jestli nemá v rukávu nějaké tajné ESO. Jiná věc je, zda se KJ a Brabec nerozešli lidsky (nebo to nazývejme jakkoli jinak). Tam si musíme položit otázku, koho současná Slavie potřebuje více, Jarolíma nebo Brabce, ale zatím nemáme dost argumentů, že by ten spor dosáhl takto vylučovací úrovně. V této chvíli stále platí teze ze začátku a uvidí se v neděli nebo v dalších týdnech.

    Ke kritikám Sportu. Ano, posouvá se směrem k bulváru, ale je to asi v dnešním světě nutnost, aby mohl dál fungovat na trhu. Zatím však platí, že drtivá většina jejich spekulací, i když na začátku vypadají fantasmagoricky, je nakonec správná....

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 11:02 |  
      0 0

      Posouvá? Sport je regulérní bulvár dávno. Jinak souhlasim, že nemá cenu se v tom pitvat. Jestli Brabec odejde rozhodne(ul) KJ a sám dobře ví, co tim ztratí a co (odkud) bude muset nahradit. Takže jako obvykle - KJ (snad) ví, co dělá! :)

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        bongor     před 15 lety 17.06.2009 12:24 |  
        0 0

        Sport není jen bulvár,ale je to drbna/to byla svého času Večerní Praha/.To by mi nevadilo,kdo si občas rád nezadrbe,ale vadí mi,že je to převážně na účet jednoho mužstva a většinou ve prospěch jiného mužstva.Jména si jistě spoludiskutující dosadí sami,je to těžká tajenka,ale vyluštit se to dá.Proto já tomu plátku už dávno říkám Českij SPART.Čtu to totiž jako rusové.
        Musíme věřit,že se všechno vyřeší ve prospěch našeho mistra i když nevěřím,že budeme hrát alespoň na úrovni loňského podzimu/jaro bych klidně rád zapomněl/.

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          wector     před 15 lety 17.06.2009 15:56 |  
          0 0

          No vidíš a rumuni si stěžujou, že je to sláviscká hlásná trouba, která může za všechny jejich problémy na hřišti i mimo něj...

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            bongor     před 15 lety 17.06.2009 20:23 |  
            0 0

            No vectore,přece znáš vytříbený smysl našich rumungrů pro humor.Ale i mě tenhle názor pobavil.Minulý týden jsem si tam třeba vystříhnul
            plakát super hvězdy V.Kadlece a pověsil jsem si ho do pracovny.Je to i pro nás poučení,že je ve sportu možné stát se z nuly za dva týdny celebritou.

    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

      slimak     před 15 lety 17.06.2009 11:59 |  
      0 0

      přesně jak řikáš, přišlo by mi více logické, pokud by brabec třeba začal na lavičce, rovnou vyhazov je dost zvláštní...inu, uvidime..

      co mě ale zaujalo, je, jak Doležal mluvil o chystanem příchodu ,,velice kvalitního" hráče na levou stranu..že by přece jenom Ruda? moc tomu nevěřim, ale bylo by to hezké..
      oboya myslim určitě nepřijde, co jsem ho v pár zápasech viděl, dostal by z něj KJ asi infarkt, techniku má supr, ale taktika, zbytečný ztráty balonu a obranná fáze je přesně taková, jakou KJ nestrpí:)

      ještě přídám tip na těch 6 černých Petrů : Šenky, Goce, Brabec, Ferry, Šiklič, Cisse

      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

        bongor     před 15 lety 17.06.2009 12:26 |  
        0 0

        Můj tip na ČP je:Goce,Ferry,Šiklič,Cisse,Jablonský,Vácha

        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

          Troubi     před 15 lety 17.06.2009 16:30 |  
          0 0

          a muj cisse,toleski,senkerik,vacha,jablonsky,siklic....:)

          • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

            Jiri1     před 15 lety 17.06.2009 17:28 |  
            0 0

            Zdravim, pokud se bavime o odchodech, Toleskeho ci Vachu , ale treba i Senkerika bych do nich nepocital , to jsou hraci, kteri jiz stoji mi mimo Slavii , spi to osobne vidim vyjma Brabce, Sventa, Forta take na Drizdala, Jablonskeho, Bestu a mozna i Jarolima /v pripade jakekoliv zahranicni nabidky/, o tech dlsich mene vyznamnych nema smysl spekulovat. K pohybu dojde ale i v becku kde by meli skoncit treba Studik, Stary, Zelenka a Held.

            • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 17:43 |  
              0 0

              No, možná bych se hned nezbavoval Jablonského, Franta je oblíbenec asi všech, ale ta zranění ho dost srazila, je to pech. Vácha by mě mrzel, furt si myslim, že by z něho byl dobrej záložník, je to dynamickej hráč, perspektivní. Co se týče béčka, O Heldovi se mluvilo, vpodstatě nedostal šanci v áčku, tak snad trenéři vědí proč. Zelinka byl příslibem, ale po zranění taky stagnuje. Starého vůbec neznám. Jsem zvědav, co se vyvine z toho Tafata.

              • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                Jiri1     před 15 lety 17.06.2009 17:57 |  
                0 0

                No , myslim si, ze ty odchody samozrejme souvisi s urcitou situaci, ktera v tymu na jare nastala. nechci spekulovat o prodeji zapasu ci jejich vypousteni, ale proste stagnace sportovnii formy postihla i jine borce, jedno je v teto chvili jasne , stale se jedna , priklad Brazilec, ktery byl u nas na jare na hostovani a neodehral prakticky nic, presto si myslim, ze jde o reakci vedeni nebo zrejme i KJ , toho predevsim na urcitou opozici v tymu, ktera je i podle vnitrnich zdroju primo z kabiny pomerne pocetna, hlavne doufam , ze pujde jen a jen o sportovni kvalitui a ne vyrizovai uctu ze strany trenera.

                • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                  Fallen (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 18:07 |  
                  0 0

                  Hele opozice už tady byla minulé léto, přestaň prosimtě drbat kohokoli kdo se objeví v kabině. Spíš by mě zajímalo Jimmy Dens Maia da Silva byl u nás jen na hostování? Já myslel, že byl volnej...

                  • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                    urs (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 18:17 |  
                    0 0

                    no já teda newim, aale domníval sem se, že brazilec podepsal "dlouhodobou" smlouvu..

                    • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                      Jiri1     před 15 lety 17.06.2009 18:20 |  
                      0 0

                      ne , dostal jaro na to , aby predvedl co v nem je

                      • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                        Jiri1     před 15 lety 17.06.2009 18:23 |  
                        0 0

                        takze omluva , ano ma smlouvu na 4 roky, ale byl mezi temi , ktere zminoval treba Drzmisek jako potencionalni kandidaty odchodu.......

                        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 17.06.2009 19:15 |  
                          0 0

                          V tom teda nevidím logiku, pokud neni nějakej problém s tréninkovou morálkou. Nevim, jaká je opozice, ale každej v týmu by si měl uvědomit, že KJ je ve Slavii suverén a jeho slovo je zákon, takže by ten dotyčnej měl zvážit pozici před nějakou konfrontací.

                        • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                          mamut     před 15 lety 17.06.2009 19:51 |  
                          0 0

                          Teď jste si nas.al do huby že?:)Hlavně,že se o něm jedná:) Plácáte nesmysly jiří,stejně jako včera,co jste si tu vymýšlel spiklenecké teorie,že za odchodem Brabce je Vlček.To je zvláštní,když jsou to dobří kamarádi a za jeho příchodem(Brabce)do Slavie tehdy stál právě Standa.Než si začnete vymýšlet,tak si alespoň ověřte fakta.

                • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                  bongor     před 15 lety 17.06.2009 20:17 |  
                  0 0

                  Tedy Jirko,proč se nedáš na kuchaře?Bramboračku děláš teda prvotřídní.Ještě nám prozraď ty spiklence,ať víme,na koho si případně zapískat.

                  • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                    slaviator     před 15 lety 17.06.2009 20:37 |  
                    0 0

                    Dozvime se, ze KJ se bal, ze vliv Brabce na kabinu bude vyssi nez vliv KJ... :)

              • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                quelhar (admin)     před 15 lety 17.06.2009 20:43 |  
                0 0

                Uprimne receno, vubec bych se nedivil, kdyby po Tafatovi sahla Sparta v pripade, ze by se neprosadil u nas. Tam totiz utocniky nejspis hledaji predevsim podle vysky (Koller, Lokvenc, Kincl, Dosek, Holenda, Jirous a urcite jsem jeste ne nekoho zapomnel... :o))

                • Re: Dušan Švento přestoupil do Salcburku, skončí i Brabec?

                  slaviator     před 15 lety 17.06.2009 21:03 |  
                  0 0

                  To ma teda Ivana stesti, ze hraje u nas :))