Přípravná utkání

SC Freiburg - Slavia 2:2

V dalším přípravném utkání s bundesligovým soupeřem slávisté pouze zachránili remízu v posledních minutách. Konečný výsledek stanovil Marek Jarolím.

Slavia: Romanovs - Krajčík (46. Čelůstka), Vomáčka, Suchý, Hloušek - Janda (66. Grajciar), Ragued (65. Hubáček), Belaid (46. Jarolím), J. Černý (46. Trubila) - Vlček (65. Šenkeřík), Naumov (65. Tafat)

góly: 24. Vlček, 84. Jarolím

další info na of. webu - zde

Komentáře (105)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

    Jakubisko     před 15 lety 14.07.2009 20:57 |  
    0 0

    Už vidím ty litry slz, prolité nad náhodným gólem MJ, který mu opět potvrdí místo v základu...:o)

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      quelhar (admin)     před 15 lety 14.07.2009 21:27 |  
      0 0

      :o))

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      slaviator     před 15 lety 14.07.2009 21:32 |  
      0 0

      Kvuli tomu golu ne. Ale byl by hrich nechat sedet Krale :-)

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        mirecek1111     před 15 lety 14.07.2009 22:42 |  
        0 0

        nerozumím, proč do něj pořád rýpete. Jinak než, že bude hrát se z těch sraček nevykope. A od toho snad přípravé zápasy jsou.
        Je zpravé, že konečně dostal příležitost v základu Belaid, a myslím, že to prospěje i Markovi, snad si uvědomí, že je nejvyšší čas zabrat. Ale proto i on musí dostávat v přípravě šanci. Lavičkou se nic nevyřeší. Lavička nezměnil nic ani ve Spartě :)

        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

          slaviator     před 15 lety 14.07.2009 22:57 |  
          0 0

          Rejpani mu neuskodi. Kdyby byl v druhym prazskym S, uz by mel porejpany auto, zazil dva tri utoky kamenu na autobus apod, at je rad kde je - v zakladu Slavie coby nejlepsi hrac ligy :-)

          Ale vazne to stoji k zamysleni: a) je ta anketa natolik objektivni a MJ je natolik dobrej hrac, ze je nejlepsi v Cesku? b) je to lehce nadprumernej hrac v lize, ale nemel zadny zasadni vypadky? c) je to spatnej hrac, co ma protekci a k tomu jsou vsichni novinari mazli jeho otcem a strycem? :-))

          Osobne si myslim, ze spravne je d). MJ je dobry hrac, ale musi to potvrdit vykony. A je fakt, ze ty muze podat jen kdyz hraje. Ale bejt na jeho miste nekdo jinej, uz by davno sedel na tribune. Proc nezacal pripravu v zakladni sestave ten, komu se nejvice na dane pozici povedl zaver jara, tedy Volesak? Proc ZASE MJ?

          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

            mirecek1111     před 15 lety 14.07.2009 23:06 |  
            0 0

            Já bych to hodnocení výkonů hráčů v jednotlivých zápasech zase tak nezhazoval. Možná i proto, že Marka snad každý jako fotbalistu nesnáší, a tak většina zapoměla, že na podzim to zase taková hrůza nebyla a Marek chytal pěkné známky a snad i zaslouženě. A když se mu na jaře přestalo dařit, tak než stihl nachytat ty špatné, tak jej pan trenér ze sestavy stáhl a posílal ho v době, když už se hráč v zápase nehodnotí. A tak mu po celou sezonu vlastně vydrželo plus mínust hodnocení z celkem povedeného podzimu.
            Bylo by 20 jiných fotbalistů, kteří by si to zasloužili více, ale tak to hodl je no. Podle mé volby by tu anketu vyhrál Dušánek nebo Kerič.

          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

            mirecek1111     před 15 lety 14.07.2009 23:08 |  
            0 0

            ale tohle přece víš, stejně jako každý, kdo se nad jeho "výhrou" zamyslí a nepíše jen tupě, jaký trouby tam v Deníku sport mají.

            • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

              slaviator     před 15 lety 14.07.2009 23:31 |  
              0 0

              U Slavie to tak dejme tomu neni, ale vim o tom, ze v sezone 07/08 si jisty redaktor u jisteho severomoravskeho tymu ty cisla tam hazel presne tak, aby mu u hracu co ma rad zvysil prumer a naopak, stejne tak u domaci/hoste mel jiny metr. Pak clovek prave celou tuhle "anketu' bere jako hodne, hodne nepresnou hru s cisly... Coz je skoda, protoze treba hodnoceni Kickeru je docela odpovidajici, narozdil od hodnoceni Sportu. Kdyz redaktor da petku hraci jen proto, ze je z prazskyho tymu, ale kdyby to byl Moravak, dal by mu sedmicku nebo osmicku a podobne... :-( a nedelam si iluze, ze se to v uplynule sezone nejak zmenilo

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      bongor     před 15 lety 14.07.2009 22:54 |  
      0 0

      My neroníme litry slz.Každý gól je v podstatě náhodný,ale každý kritik je v podstatě naprogramovaný.Tak si kritizuj a kritizuj,máš na to právo,protože je demokracie.

  2. Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 14.07.2009 21:24 |  
    0 0

    Kdyby dal MJ náhodný gól v každém zápase... :-)
    Jsem rád, že Belaid i Ragued hráli vedle sebe. Může někdo napsat - kdo má lepší info - jak jim spolupráce šla? A co Čelůstka? Jsem na toho kluka zvědavý jako alkoholik na první pivo :).

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      quelhar (admin)     před 15 lety 14.07.2009 21:26 |  
      0 0

      No nevim, myslim, ze v Rakousku asi nikdo z nas nebyl... :o)

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 14.07.2009 21:49 |  
        0 0

        No, já myslel, že třeba KJ by mohl něco napsat :-).
        Nebo mikrofon Jiří :).

  3. Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

    slaviator     před 15 lety 14.07.2009 21:53 |  
    0 0

    Zatim to vypada, ze smerem dopredu to nebude zle. Ale defenziva zda se byti nestastna... Tym ze spodu druhe ligy si vytvori nekolik golovek, jen diky strelecke nemohoucnosti loni jeste divizniho Franka a vekem jeste dorostence Hory Most zadnou sanci nepromenil, takze 0 na kontu obdrzenych branek mozna svadela k uspokojeni. Freiburg ocividne sve sance promenil. A bohuzel, smerem dozadu horela podle onlajnu prava strana, tzn Krajcik a ve druhym polocase Celustka... Zda se, ze skutecne neni dobre obmenit vetsinu defenzivnich hracu, zvlaste pokud neni uplne zcela jiste, zda-li jsou kvalitnejsi nez ti predesli. Zda se, ze do ligy pocita KJ jako s jednickou s Romanovsem, obrana Krajcik, Suchy, Vomacka, Hlousek je proti poslednimu pulroku ze 3/4 nova, dejme tomu ze Krajcik zde nejakej cas hral, tam ta zmena neni tak markantni jako na leve polovine - a presto hori. A k tomu novy DZ Ragued. 6 defenzivnich postu, z toho 4 uplne novi hraci (resp Romanovs z jara asi 3 zapasu v lize a Poharu CMFS...) a zatim to skripe. Uz brzo se dozvime soupere do predkola LM, ale pokud se do te doby nesehrajou... Jinak nevim, ale myslim, ze jednickou by mel byt i nadale Vaniak, ze netreba pred kvaldou to menit.

    • Spodek?

      FrancoisMerlin     před 15 lety 14.07.2009 22:20 |  
      0 0

      Ze spodku 2 ligy? To si vyčetl kde? Freiburg suveréně vyhrál 2. ligu a postoupil do bundesligy - což by řekl, že tak odpovídá úrovni naší kaprligy!!! :-( Se zbytkem souhlasím!!!! :-)

      • Re: Spodek?

        Jakubisko     před 15 lety 14.07.2009 22:28 |  
        0 0

        mluvil o mostu

      • Re: Spodek?

        slaviator     před 15 lety 14.07.2009 22:49 |  
        0 0

        Franek, Hora nehrajou za Freiburg a stejne v obrane nachazeli hodne, hodne mezer a Oboya si delal trhaci kalendar... A Most je tym ze spodku druhe ligy :-)

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      czross (přítel SN)     před 15 lety 14.07.2009 22:46 |  
      0 0

      souhlasim ze obrana celkem dost hori, zvlast v Moste sem byl docela sokovanej z toho kolik sanci si mostecaci vypracovali. Mam docela obavy z nahrazeni Brabce, puvodne sem si myslel ze ho Vomacka ihned zatoupi, ale zatim tomu tak neni :/ Jinak kdyz sem mel moznost videt v Moste Krajcika, tak mi prisel jeste vic pomalejsi nez odesel, ale nevim jestli to nebyl jen nejakej klam :)

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        quelhar (admin)     před 15 lety 14.07.2009 22:49 |  
        0 0

        Nj, Matejovi chybi tyden v Krkonosich... :o)

        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

          czross (přítel SN)     před 15 lety 14.07.2009 22:52 |  
          0 0

          Ten by potreboval alespon mesic :) Ma strasne pomaly zrychleni :)

        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

          slaviator     před 15 lety 14.07.2009 23:02 |  
          0 0

          :-) To jen aby se vyrovnal rozdil mezi Matejem (bez tydnu Krkonos) a MJ (s tydnem) co se tyce rychlosti... :-))) Prece nesmi nikdo vycnivat, pokud se nejmenuje Jarolim! :-))

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        slaviator     před 15 lety 14.07.2009 22:51 |  
        0 0

        To jo. Ale s Celustkou si mohli podat ruce...

        Taky jsem myslel, ze Ben Brabcaka nahradi, ale nakonec asi bude muset na stoperu hrat se Suchym Hubacek, coz by nemuselo byt zase tak spatny reseni...

        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

          czross (přítel SN)     před 15 lety 14.07.2009 22:54 |  
          0 0

          Kdyz Hub obcas naskocil na stoperu tak se mi tam libil vic nez na kraji, takze i to je moznost :) Celustka byl stejnej jako Matej to je pravda. Mozna ze nejlepsi moznost bude tam nechat Grajciara kdyz se tedka rozehral...

          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

            slaviator     před 15 lety 14.07.2009 22:59 |  
            0 0

            Kazdopadne je to sice "proverena" varianta, ale ne s brankarem Romanovsem v zadech a s Raguedem pred... Takze asi by nebylo uplne na skodu "pro sichr" v priprave zkusit i tu stoperskou dvojicku Suchy-Hubacek.

            Nebo kdyz Liberec poslal na stopera Nezmara, my posleme na stopera Naumova :-))

            • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

              czross (přítel SN)     před 15 lety 14.07.2009 23:17 |  
              0 0

              To radsi ne, co kdyby se v ty obrane rozstrilel, to by pak mel Denis v ty brane celkem dost prace :)

              • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                slaviator     před 15 lety 14.07.2009 23:32 |  
                0 0

                Tak Besta... :o)))

                • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                  tolsimir     před 15 lety 14.07.2009 23:35 |  
                  0 0

                  Pekhart? Ten ma se zachranovanim absolutne jistych golu uz zkusenosti a vysku taky ma :-)

                  • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                    slaviator     před 15 lety 14.07.2009 23:40 |  
                    0 0

                    Lepe nez Pekhart by to neubranil ani Chuck Norris... Vystrelit a jeste to vyrazit z brany... :-) Tohle bude jednou stejne slavne jako Munster na Zizkove proti Blsanum ci Adauta jak doklepaval do prazdne z ofsajdu :-)

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      bongor     před 15 lety 14.07.2009 23:03 |  
      0 0

      No jistě,ale myslím,že má Vaniak distanc ne?Tak Romanovs.Obrana je
      neustále v našem systemu útočná t.j.vlastně že krajní jsou křídla,ale oproti klasickým křídlům dřívějšího období se mají víc stahovat.jestli kecám,opravte mě prosím.Zdá se,že hlavní obranná činnost v tomto systemu spadá na dva střední a štíta.Jinak se křídla/krajní obránci/stahují a pokud máme míč tak útočí.čili v útoku 6 hráčů
      2 útočníci,2 střední halvové a dva krajní obránci.V obraně dva střední a štít+2 krajní obránci,ti se nejvíc nalítají.Prosím,abyste omluvili amatéra.

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        Jakubisko     před 15 lety 14.07.2009 23:16 |  
        0 0

        Vaniak měl distanc jen na jeden zápas, KJ na víc...pokud se nepletu

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        slaviator     před 15 lety 14.07.2009 23:33 |  
        0 0

        Vaniak si svuj trest odpykal proti Ajaxu, kde chytal Divis. V predkole muze Vaniak chytat bez problemu. Snad to KJ vi! :-)

        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

          martin08     před 15 lety 15.07.2009 08:15 |  
          0 0

          Prave ze KJ vi, ze Vaniak dostal zapasy 2! tudiz v 1.zapase redkola chytat NEMUZE!

  4. Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

    opicemag     před 15 lety 14.07.2009 22:53 |  
    0 0

    Spíš by jim mohl někdo vysvětlit, že utkání nezačíná až ve 3 (respektive 47) minutě. To nemůže být úplná náhoda, že dostanou 2x gól hned po dvou minutách...

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      lassiter     před 15 lety 14.07.2009 23:09 |  
      0 0

      A tak to já myslim, že jim to Karel zase jako vysvětlí... Těžko hodnotit podle onlajnu, ale víc mě teda trápí Naumov, vypadá to že měl dost šancí. Samozřejmě se může stát že nedá, ale už v Čelákovicích se svojí stoprocentní šancí naložil děsivě, i když to moh dát doleva doprava, tak sám před golmanem zavřel oči a napálil to bombou do něj, tohle střelci nedělaj... No na druhou stranu v přípravě to tolik neni na škodu, v zimě dával Ford jeden gol za druhym a v lize dlouho dlouho nic...

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        bongor     před 15 lety 14.07.2009 23:12 |  
        0 0

        Tak to je jasný.Dávat góly je strašně lehký.Ale když oni ti pitomci ,obrana soupeře, s tím nechtějí být srozumění.Co úpotom?

        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

          lassiter     před 15 lety 14.07.2009 23:30 |  
          0 0

          Potom je dobrý mít střelce, kterej, když už je obrana překonaná, dokáže sám před brankářem nezpanikařit, zachovat rozvahu a pokud možno ze dvou tří šancí dát aspoň jeden gol. Od toho tam ty útočníci tak nějak jsou. Standovi se to zatim daří.

          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

            slaviator     před 15 lety 14.07.2009 23:38 |  
            0 0

            Ze dvou tri sanci gol? Standa? To ho musime vyreklamovat, protoze driv mel na gol 5 az 10 sanci a jinak palil co se dalo :-))

            • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 08:39 |  
              0 0

              Dobré ráno Vám všem přeji,
              výsledek z tohoto zápasu není důležitý, ale hlavně poznatky, které jsme tím zápasem získali, to je to hlavní. Také jsem názoru, že Romanovs je zkoušen, protože Vaniak bude mít stopku v poháru. Asi nás bude nejvíc zajímat složení obrany, protože tam se mi to jevilo a pořád jeví nejvíc problematické. Ale je to o sehrání v těchto těžších zápasech a byl to problém hlavně levé strany. Nechám to na KJ, vidí je v práci každý den a tak to snad poskládá. Freiburg nejsou žádný nazdárci, s přehledem postoupili do Bundesligy. Každý takový soupeř je v přípravě dobrý. Navíc, hráčů máme dost a kvalita se prosadí, doufám. Pokud mám informace, perou se o místa všichni a makají. Další informace se týká S.Vlčka. Pokud vím, tak právě on je uznáván celou kabinou a velice slušně (jak je jeho zvykem) komunikuje i s KJ. Nevím proč se tu objevila informace, že ho hráči nemají rádi, to je nesmysl. To o něm tvrdí jeden bývalý hráč a ten už ve Slávii není.
              Ale co je to proti tomu, co nám připravuje život. Byl jsem teď na Moravě a to co tam Ti lidé zkusili s vodou, to se nedá popsat. Pár dní jsem opravdu neprožil zbytečně a snad jsem pomohl. A mám radost, kolik tam máme fandů a nejen těch s mnoha křížky na krku, ale mladých. A jezdí do Edenu i když ne na všechny zápasy. Taky se jim ty pondělky nehodí.
              Jinak jsem se těšil na to, až si sednu k mašině a počtu si tu všechna Vaše povídání. Od Bongora počínaje a až Quelharem konče. Někdy je člověku i smutno, tak díky chlapi za to, že jste zrovna slávisti.
              Sokrates55

              • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 08:55 |  
                0 0

                Ještě chci poděkovat za info, Vaniak dostal jen jedno utkání, takže může chytat, žil jsem v omylu. Sokrates55

                • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                  bongor     před 15 lety 15.07.2009 09:06 |  
                  0 0

                  Ahoj Sokrate,taky jsi nám chyběl.Je bezvadné,že jsi na Moravě pomohl,já jsem o tom taky přemýšlel,ale bylo by to pro mě moc komplikované,tak jsem si srabovsky zdůvodnil,proč tam nejet.
                  Taky je dobrá zpráva,že nám rostou noví slávisti i na Moravě.Myslím,že tam byla i dříve velmi početná červenobílá obec.
                  Když se na to podíváš,byla tam Moravská Slavia,Hanácká Slavia
                  a další.S tím Vaňousem je to asi opravdu tak a bude moci nastoupit.
                  Romanovs ho určitš nenahradí,mám taky obavu,že je trošku mrňavej.
                  Jo,zapomněl jsi přidat něco latinského.

                  • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                    swoff     před 15 lety 15.07.2009 09:28 |  
                    0 0

                    Sokrates avizoval přestávku v latině koncem června, jestli se nepletu :-)

                    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                      Stroninhu     před 15 lety 15.07.2009 09:30 |  
                      0 0

                      Já už se chtěl lekat, že se nám se Sokratem něco stalo, že nám na Moravě přestal po slivovici mluvit latinsky :-). Ale já myslím, že si to užil a že bude v teď od 25. července pokračovat co Sokrate? Mimochodem, hezké ráno...

                      O

                    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                      bongor     před 15 lety 15.07.2009 10:04 |  
                      0 0

                      No vždy´t to měl omluvené,nebyla z toho žádná poznámka do žákovský.

              • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                slaviator     před 15 lety 15.07.2009 09:52 |  
                0 0

                Zdravim. Tim hracem, ktery ve Slavii uz neni, myslite toho, kdo se nechal v derby jeste za Spartu vyloucit... a pak prisel do Slavie spolu s Vlckem z Dynama Moskva..? :-) To jsem taky slysel jeste v dobe, kdy byl Standa ve Slavii poprvy, ze prej donasi a ze leze trenerovi do s prominutim do prdele... Ale to jsou veci, co se stavaj - zhrzena milenka take pomlouva.

  5. Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

    lassiter     před 15 lety 15.07.2009 10:04 |  
    0 0

    Tak naši rudí kolegové získali novýho snajpra, kterýho sháněj už rok. Dvacetiletý Alexander Prudnikov ze Spartaku Moskva, jak jinak než na hostování. Čtyřicet ligovejch zápasů, čtyři goly...

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      bongor     před 15 lety 15.07.2009 10:07 |  
      0 0

      Kolegové?Rudýho znám gentlemana to je Winettou ale rudý kolegy
      to nevím co by mohlo bejt.

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        bongor     před 15 lety 15.07.2009 10:10 |  
        0 0

        Ten snajpr Prudnikov,není to ten co prudce vystřeli z Aurory?
        Ale vidím,že bolševik pomáhá bratrovi bolševikovi.Je to už třetí kus co jim půjčili.Vidím,že jako obvykle na to jdou politicky.

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      tolsimir     před 15 lety 15.07.2009 10:08 |  
      0 0

      hlavne ruska liga se hraje od brezna bez prestavky, takze to bude pro nej urcite skvele hrat 8 mesicu takrka bez odpocinku :-)

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        bongor     před 15 lety 15.07.2009 10:13 |  
        0 0

        Bude aspoň dobře rozehranej.

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      slimak     před 15 lety 15.07.2009 10:16 |  
      0 0

      mno, uprimne receno, jejich prestupova politika je tezko pochopitelna, respektive ukazuje na financni problemy sparty. Natahnout si do tymu 4 hrace na hostovani, z cehoz u 3 z nich je uplne unreal, ze by zustali, je dost o hubu. Jeste nedavno mluvil chovanec o tom, ze nechce hrace, co maj spartu jenom jako prestupovou stanici..:)))
      Prudnikov nemusi byt na ceskou ligu spatny, ale necekal bych zadny zazrak, navic pochybuju, ze ho delsi dobu sledovali..

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        Viking     před 15 lety 15.07.2009 10:57 |  
        0 0

        Nazvat Rumuny kolegama je urážka non plus ultra..

        Sparta nemá prachy a navíc disponuje nulovým evropským skautingem, proto ty hostovačky vesměs českých hráčů od spřátelených agentů. Dneska je na evropském trhu spousta hráčů za pár kaček a přesto si musí hráče půjčovat. Hubník, možná Kalouda, Střeštík a ten novej Rusák něco solidně zahrajou, fotbalisti jsou to podle mě na českou ligu kvalitní, nicméně po skončení hostovačky ve Spartě tak jako tak nezůstanou. Oni sami berou Rumuna jenom jako možnost se ukázat (jako u nás Fořt) a buď si vybojovat místo v mateřským klubu, nebo jít někam na západ. Prostě průtokovej ohřívač a za rok budou shánět zase někoho dalšího.

        Jsem rád, že naše vedení tuhle cestu odmítlo a hráče začalo kupovat vesměs natvrdo.

        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

          slimak     před 15 lety 15.07.2009 11:08 |  
          0 0

          souhlas, když na hostovani, tak to musi byt fakt borec spickove kvality..vychovat nekomu hrace neni cesta pro slavii..myslim, ze cesta vede v prichodech hracu bez smluv viz. Ragued. riziko se tim o dost snizi a pritom lze s hracem lzedlouhodobeji pocitat

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        bongor     před 15 lety 15.07.2009 11:11 |  
        0 0

        Já myslím,že sralta nemá finanční problémy,spíš je úplně v p*deli.
        Tohle jim může zachránit teoretickou možnost nějakého poháru.Ale stejně asi vyhrajou jedině pohár slušnosti.

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 11:34 |  
      0 0

      On asi nebude špatný (mimochodem někde se dokonce uvádí, že mu je 19 let), ale žádný velký strach bych z něj neměl. Útočníky máme bezesporu kvalitnější než letenští.

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        slaviator     před 15 lety 15.07.2009 13:08 |  
        0 0

        24.unora 1989... :-)

        Jinak asi si vzpomneli, ze proti nim hral v Poharu UEFA v listopadu 07... (bylo mu 18) nebo je to jen nahoda :-)

  6. Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

    brekekeSKS     před 15 lety 15.07.2009 11:18 |  
    0 0

    11.7.2009 Jakub Diviš si odbyl svůj debut ve slovenské lize. Na hřišti exúčastníka Ligy Mistrů Artmedie Bratislava udržel čisté konto a i díky němu vyhrál Tatran 1:0. Na jeho výkon se snesla vlna chvály.

    Ještě, že místo něj máme hvězdného lotyšského skřeta, který neudrží snad jediný míč...

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      czross (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 11:29 |  
      0 0

      Ten skret na me zatim zanechal o mnoho lepsi dojem nez Divis

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 11:33 |  
        0 0

        Jaký dojem na tebe vůbec mohl zanechat brankář, který se za x let, co je ve Slavii nedokázal pořádně propracovat ani na lavičku. A když už dostal šanci v zápase, tak to dopadlo tak jak dopadlo na tom Ajaxu, ale to jsme tady už rozebíraji s klukama co trošku ujíždějí na fotkách jiných kluků už hodněkrát :)

        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

          kytt (host)     před 15 lety 15.07.2009 11:38 |  
          0 0

          Jak to dopadlo na Ajaxu, povídej? :)) Dostal gól po hrubce Tavarese, pak chytil samostatný únik a do konce byl bezchybný. Slušný výkon na debut na takhle ostrém zápase. Celou minulou sezonu byl dvojkou, letos na podzim taky, na jaře asi v pěti zápasech taky.

          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

            mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 11:47 |  
            0 0

            Víš a přesně kvůli takovým názorům "pak chytil samostatný únik a do konce byl bezchybný" je úplně zbytečné jeho výkon s tebou rozebírat.
            Zkusi si někde ten zápas sehnat a dej si 90 minut veget u kompu, pak uvidíš sám..
            A mezitím mi v mezidobí můžet třeba vysvětlit, proč se ho pan trenér zbavil tou opcí někde na Slovensku a raději si přivedl, jak předřečník zdělil, nějakého skřeta z Bukurešti, který tam ani nechytal.

            • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

              kytt (host)     před 15 lety 15.07.2009 11:52 |  
              0 0

              Ten zápas mám nahranej. Sám KJ se po něm vyjádřil, že byl s jeho výkonem spokojen a mile překvapen jak se vypořádal s tlakem.

              • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                CarlBruno     před 15 lety 15.07.2009 15:17 |  
                0 0

                No to nemyslim vazne , vzdyt byl naprosto tragickej , jeste ted se mi jezej vlasy hruzou kdyz si na to vzpomenu.

            • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

              brekekeSKS     před 15 lety 15.07.2009 12:29 |  
              0 0

              Mirecku, spis prave kvuli takovym ignorantum, jako ses treba ty, je uplne zbytecne jeho vykon rozebirat.
              To, co kytt napsal o zapase s Ajaxem, jsou hola fakta. Navic, Divis je oproti Romanovsovi, ktery ma ve svych skoro 31 pdchytano souteznich zapasu asi tolik, co by dokazalo na prstech spocitat prumerne dite v materske skolce, brankar s daleko vetsim potencialem a mnohem lepsimi fyzickymi parametry.
              Jedinou vyhodu zapasu s Romanovsem v brane vidim v tom, ze si Hosek procvici odkopavani vyrazenych micu z vapna. Jinymi slovy, je to hrac jako delanej do Bcka a i na to je vlastne moc starej...

              • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                swoff     před 15 lety 15.07.2009 12:38 |  
                0 0

                Podle mě je dobře, že Diviš dostal šanci ukázat, jak na tom je a kvůli první vychytané nule snad není nutné titulovat Romanovse skřetem...

                • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                  brekekeSKS     před 15 lety 15.07.2009 12:40 |  
                  0 0

                  Dobre to urcite je, nicmene na opci (pokud na ni budou mit) Tatran na ukor Slavie nemalo vydela.

                  • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                    swoff     před 15 lety 15.07.2009 12:48 |  
                    0 0

                    Souhlasím, pokud na ní budou mít. Uvidíme v zimě.

                  • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                    CarlBruno     před 15 lety 15.07.2009 15:41 |  
                    0 0

                    nechapu jak by na tom mohli vydelat , jedine ze by mel ten divis zuby ze zlata , jinak na necem co ma cenu nula nula nic , nemuzes vydelat.

              • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 13:42 |  
                0 0

                Tak proč je teda v A týmu a Diviš svou karierů ve Slavii již ukončil? Chápeš, že bezhalvé podsouvání svého názorů z něj nedělá ten uprávný. Já se opírám o kroky co udělal sám pan trenér, ty tady vycházíš ze zápasu, který si asi ani neviděl.
                Rozumím, že si zase asi bude muset zase ulevit nic nevypovídajícími větami ale pak bych byl zvědavý, jak mi teda racionálně dokáže někdo vysvětlit proč asi tedy jeden z nějvětších českých brankářských talentů, co odchytal pouze jeden zápas v A týmů odešel do provinčího slovenského týmů na hostování z opcí..
                od dopoldne koukám, že se tady pár nicku snaží na tom mém zvýšit ego, či jinak si nedokážu vysvětlit vaše reakce ale na tohle nikdo nebyl schopný napsat ani svůj názor..

                • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                  kytt (host)     před 15 lety 15.07.2009 14:01 |  
                  0 0

                  Protože ta tvoje otázka je úplně stupidní a mimo mísu. Vede k naprosto nesmyslným spekulacím. To ví jen sám KJ.

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        kytt (host)     před 15 lety 15.07.2009 11:39 |  
        0 0

        Byl si v Čelákovicích? Tam neudržel jedinej míč. Ten fén co dostal o pauze od Přibyla byl slyšet až na tribunu.

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      slimak     před 15 lety 15.07.2009 12:08 |  
      0 0

      mám radost z toho, že se diviš na slovensku chytá a hlavě že vůbec chytá. to je totiž to, co potřebuje nejvíc a u nás by šanci zatím nedostal. otázka je, jak to tam je z onou opcí, já doufám, že se vrátí.

      btw. může mi někdo podat kvalifikované informace o Hanušovi, vím, že teď chytal 3. ligu v Krči, kde hostoval. dostal se i do nominace 21, ale o jeho schopnostech/talentu mi neni moc známo

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        kytt (host)     před 15 lety 15.07.2009 12:09 |  
        0 0

        Souhlas.

        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

          mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 12:18 |  
          0 0

          Diviš se ve Slavii nikdy neprosadí a nebude ani slabilní jedničkou v žádném jiném prvoligovém týmu s ambicemi většími než se zachránit, protože pokud se dokážete přenést přes jeho vzhled, tak pochopíte, že na to nemá výkonost.
          Kdysi jsem si vytvořil tak debilní nick, že si mě jistě budeš pamatovat, a pokud se můj odhad nepotvrdí, máš u mě bednu šampusu :-)

          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

            mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 12:19 |  
            0 0

            českém prvoligovém :-))

            • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

              denydzlSKS     před 15 lety 15.07.2009 13:06 |  
              0 0

              mirečku, přece nemůžeš odsoudit 22ti letýho kluka kterej chytá první zápas za áčko na ajaxu(a ano, opravdu ho chytá podprůměrně) že na to nemá, nevím jestli si ho viděl chytat v krči nebo v benfice, jestli ano tak na to máš právo, jinak mi přijde fakt přehnaný ho odepsat po ajaxu.. a navíc vyloženě velkou hrubku udělal jen jednu a navíc z toho nic nebylo...a to dělají i zkušenější gólmani.
              ale zárovneň souhlasim, že někteří slávisti to s ním trochu přehánějí, asi to nebude žádnej gólman světový třídy, když mu KJ tu příležitost v lize nedal...uvidí se v zimě kdo měl pravdu, já mu přeju ať chytá a ať chytá dobře!! když bude chytat dobře ve slavii, bude mít u mě plus

              • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 13:33 |  
                0 0

                Já jsem někoho odsoudil? Ano máte pravdu, mám vazby na pana Jarolíma. On ho chtěl původně poslat rozchytat do jiného klubu, aby nabral pro budoucí služby Slavii cenné zkušenosti a to já jsem na něj furt tlačil ať tam dá tu opci, že to s ním nemá cenu. A tak to udělal, zničli jsem jedne velký talent slaviscké lihně, žel se budu muset omluvit:-)
                Pane bože, někdy si přečtěte co píšete. Navíc jsem nikoho neodsoudil, tvrdím už snad půl roku, že čistě z výkonostních důvodů Diviš nemá ve Slavii co dělat. Po půl roce ze mě ale pan Jarolím udělal úplného idiota...
                Když si při tomto psaní uvědomím, co se děje na slavistických webech okolo Marka tak kolega s podobným nickem co máš svou chytrnou větou akorát zratil pár okmažiků života. Mě jsou nějaké úražký na netu čistě uprdele :)

                • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 13:45 |  
                  0 0

                  Mirecku, ja tomu nejak nerozumim. Nevim, z ceho usuzujes, na co Divis vykonnostne ma nebo nema. Ja ho v becku hrat nevidel a za acko v lize sanci nedostal, poradne chytat jsem ho videl jen na tom Ajaxu. Z tohodle zapasu ale nikdo soudny nemuze delat nejaky zavery, na co ma nebo nema. Kluk co nechytal ani ligu najednou mel nastoupit na Ajaxu.. vysledek byl takovy, ze diru do sveta neudelal, ale nic zasadniho nepokazil. Nevim, o co se tedy opira tvuj nazor. Upozornuju, ze ani nejsem na chlapce a ani nemam ohledne vykonnosti a potencialu Divise jasno, nemam dost informaci proto, abych si udelal usudek. Jen me zarazi v zasade vsechno, co jsi tu dnes napsal..

                  • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                    mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 13:49 |  
                    0 0

                    Ach bože, aspon tvůj nick z tadyma znám. Můžeš mi tedy nějak racionálně vysvětlit proč dopadl u Jarolíma Diviš tak jak dopadl? Proč se včera připravoval v brance na předkolo LM nějaký, jak tady kdosi napsal skřet, a Divíš bude někde na Slovensku zachraňovat ligu? proč to tak je?

                    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                      slaviator     před 15 lety 15.07.2009 14:36 |  
                      0 0

                      Těch důvodů může být víc. Ten, snad nejlepší, by byl, aby se Diviš někde na hostovačce dostal do tempa, odchytal v lize valnou většinu zápasů zatímco tady by byl jedničkou pořád Vaniak a dvojkou Romanovs, když tu už být musí.

                      Spíše to bude o penězích. Ale to z Diviše nedělá "díru". Navíc, co bys chtěl? Aby brankář byl v jednadvaceti oporou Slavie? Pokud chceme hrát o titul a o LM, tak by to musel být supertalent jako byl Čech, ale jak vydržel ve Spartě? Jednu sezonu...

                      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                        Khadgar     před 15 lety 15.07.2009 15:03 |  
                        0 0

                        Čech je odlišnej případ...Být v 17 jedničkou v prvoligovým týmu, to je rarita. Plus stabilně chytal v mládežnických repre. Udělal dobrý přestup do zahraničí a přišel super úspěch na MS, kde si udělal obrovský jméno.
                        Diviš odešel na hostování, opce je pochopitelná, protože dneska mladýho brankáře bez opce v první lize nikdo neveme. Na to je moc velká konkurence a taky risk, protože jde o mladýho hráče. Ráďa Černý taky chodil po hostovačkách, akorát tenkrát měla Slavia se Spartou ještě sílu na to, aby to bylo bez opce. Prostě je to realita dnešních dnů. A Luboš Přibyl dělá svojí práci dobře...

                        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                          martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 15:10 |  
                          0 0

                          S timhle ja nesouhlasim, hostovani s opci neni vychova hrace pro acko, ale nabidka hrace, o nehoz klub nestoji, k prodeji. nelzeme si do kapsy. ekonomickym ucelem tohohle smluvniho vztahu je proste prodej hrace za predem sjednanou cenu, jeden klub ho chce prodat a druhy koupit, kupujici klub se jen jisti tim, ze nejdriv si hrace vyzkousi a az pak se rozhodne, zda za tu cenu stoji.

                          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                            quelhar (admin)     před 15 lety 15.07.2009 15:27 |  
                            0 0

                            Nj, tak odchazi dalsi odchovanec. Na jeho misto prisel z becka Hanus. V zajmu Divise je jiste ve 22 uz pravidelne chytat. Toho by se ve Slavii proste nedockal, tak odesel nekam, kde chytat bude. Dvojku az trojku bude misto nej delat mladsi hrac, kteremu to nevadi.

                            • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                              martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 15:47 |  
                              0 0

                              No dyt nic nerikam, ja nevim esli je to dobre nebo spatne, Divise moc neznam, stejne jako treba Romanovse.

                              • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                                tantalos     před 15 lety 15.07.2009 18:25 |  
                                0 0

                                Fakt je, že Diviš potřebuje chytat. Proto je přirozené, že jde tam, kde má šanci se ukázat. Vaniak hned tak nikoho místo sebe do branky nepustí. Hanuš ho na místě náhradníka a brankáře béčka může snadno zastoupit.
                                Na druhé straně Slavia potřebuje stoprocentně (nebo alespoń conejvícprocentně) spolehlivého náhradníka. Výkon Romanovse teď v přípravě v Čelákovicích, kde ho jen štěstí zachránilo před třemi góly za jediný poločas, ve mně vyvolává značné obavy, že s jeho spolehlivostí to moc valné není.
                                Diviš je velmi talentovaný brankář, spolehlivější než Romanovs, a bude se dál zlepšovat. Jeho odchod může mít něco společného s agentovým zájmem mládežnického reprerzantanta s poměrně slušným renomé z juniorky zpeněžit. Souběžně je to i projev trenérovy snahy dávat přednost levným secondhandovým žoldnéřům před vlastními neskrývaně ctižádostivými odchovanci

                          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                            Khadgar     před 15 lety 15.07.2009 15:27 |  
                            0 0

                            S tím já ale souhlasím, jenže v první lize ti prostě gólmana nikdo bez opce neveme, pokud se nejedná o nějaký tatarstán. A evidentně to zas takový supertalent není. Kdyby byl, tak nejde na hostování s opcí. Kdo se s tím nechce smířit, tak ať s tím dál bojuje. Jenom mě udivuje ta koncentrace brankářských odborníků, kteří mají Jakuba nasledovaného víc než Přibyl.
                            S opcí jako s variantou prodeje souhlasím, rozhodně to tak má vedení od "aféry" Dočkal, kdy se hodně spálili. Gebre, Vácha jsou toho jasným signálem.
                            Mimochodem, někdo tu psal že vedení posílá hráče na hostování+opce jenom ven. KJ říkal že korejce chtějí právě na hostování s opcí.

                        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                          slaviator     před 15 lety 15.07.2009 16:09 |  
                          0 0

                          Vsak rikam, ze aby nekdo byl ve Slavii ve 22 (nebo driv) jednickou, musel by to byt supertalent jako byl Cech... Pokud chceme hrat o LM, tak nam Kozacikove, Divisove a podobni talentovani brankari to v tomhle ranem veku neodchytaj. Jsou to dobri brankari, maj talent, ale to nestaci. A brankar neni post, kde muze hrat osmnactiletej "janek" s tim, ze kdyz mu to nepujde a bude horet, ze ho trener ve 30. minute vystrida..

                    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 14:47 |  
                      0 0

                      Myslis KJVCD? :-)) ok, to je pochopitelne neprustrelny:-)). ackoli milejsi by mi byl tvuj osobni nazor.

                • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                  denydzlSKS     před 15 lety 15.07.2009 13:47 |  
                  0 0

                  "Diviš se ve Slavii nikdy neprosadí a nebude ani slabilní jedničkou v žádném jiném prvoligovém týmu s ambicemi většími než se zachránit." --tohle mi přijde jako odsouzení...podle mě předčasný...ale dělej klidně dál toho ublíženýho

                  • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                    mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 13:53 |  
                    0 0

                    a že půlka slavistických fandů se už půl roků učí místo Marek Jarolím říkat synovec a nadává mu snad za každé jeho projevení na hřišti takovýma ubohostam, že jsem to už raději přestal čist je proti mé větě, uplně blbost..
                    Teď je to třetí a poslední přispěvek ve kterém se na to zeptát, dokážeš se přenést přes kritizování cizího názoru, který ti není sympatický a vysvětlit mi, proč tedy dopadl Diviš u pana Jarolíma tak jak dopadl?

                    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                      denydzlSKS     před 15 lety 15.07.2009 13:57 |  
                      0 0

                      "asi to nebude žádnej gólman světový třídy, když mu KJ tu příležitost v lize nedal" ---tohle je můj názor proč tu šanci nedostal...viz můj první příspěvek.

                      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                        mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 14:00 |  
                        0 0

                        ""Diviš se ve Slavii nikdy neprosadí a nebude ani slabilní jedničkou v žádném jiném prvoligovém týmu s ambicemi většími než se zachránit." --tohle mi přijde jako odsouzení...podle mě předčasný------------"asi to nebude žádnej gólman světový třídy, když mu KJ tu příležitost v lize nedal"

                        hezké odpoledne

                        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                          denydzlSKS     před 15 lety 15.07.2009 14:02 |  
                          0 0

                          první příspěvek, ne druhý! hezké odpoledne i tobě.

                        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                          brekekeSKS     před 15 lety 15.07.2009 14:08 |  
                          0 0

                          Mirecku, tvuj dusevni projev tady na diskusi by mozna zaslouzil mensi (vetsi) analyzu odborniku a dukladny rozbor. Kdyz prejdu to, ze se chovas jako plesnivej arogantni curak a tvuj nazor me vubec nezajima, tak zatahovat MJ do diskuse s Divisem, to dokaze opravdu jenom mistr sveho umeni. Doporucuju zagooglit a nejakeho blizkeho specialistu velice rychle najdes.

                          Hezke odpoledne

                          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                            lassiter     před 15 lety 15.07.2009 14:19 |  
                            0 0

                            a tak aspoň že to hezký odpoledne si popřejete :-)

                            • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                              brekekeSKS     před 15 lety 15.07.2009 14:27 |  
                              0 0

                              To patri k dobremu vychovani :)

                    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

                      CarlBruno     před 15 lety 15.07.2009 15:22 |  
                      0 0

                      Protoze Divis je fakt spatnej , mozna tak to slovensko , ale ve slavce se doufam uz nikdy neobjevi ,ted se jeste zbavit Tvaroha a trada ke svetlim zitrkum :)

          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

            kytt (host)     před 15 lety 15.07.2009 12:21 |  
            0 0

            To je na mě? Nepamatuju si nic. Jeho vzhled mě vskutku nezajímá.

          • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

            brekekeSKS     před 15 lety 15.07.2009 13:21 |  
            0 0

            Mirecku, ty jsi proste bozi hovadko, vid?

            • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

              Gino     před 15 lety 15.07.2009 14:23 |  
              0 0

              A ty jses vymatlany jelito, co si honi ptaka nad fotkou Divise!

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      CarlBruno     před 15 lety 15.07.2009 15:19 |  
      0 0

      Jakub Divis je hrozna lama a moc se modlim aby se uz nikdy nevratil, kdo videl Ajax tomu se jeste ted jezej vlasy hruzou.

  7. Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

    creedby (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 11:35 |  
    0 0

    Tak Ivanovič je náš na pět let. Tak snad se ukáže, asi nejdřív v béčku..

    • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

      mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 12:06 |  
      0 0

      To je jasné, že nejdřív v béčku, pokud je to opravdu talentovaný kluk, tak ho tam čeká rok. Doufám, že potom už jej bude rozvíjet v A týmu :-)
      Jinak dneska asi spousta fandů nemohla dospat, 15. července, podle zahraničních webu zahajuje ve Slavii přípravu Mahír Karič :-)))

      • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

        creedby (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 12:24 |  
        0 0

        no myslím, že pro nás je to velká neznámá...

        • Re: SC Freiburg - Slavia 2:2

          CarlBruno     před 15 lety 15.07.2009 15:24 |  
          0 0

          roflmao