Přípravná utkání

Ankaragücü - Slavia 2:1

Fotbalisté Slavie prohráli na soustředění v Seefeldu přípravné utkání s tureckým Anakaragücü 1:2. Jedinou branku Slavie vstřelil Ladislav Volešák. Slávistický dres poprvé oblékl Mato Ivanovič.

Slávisté nastoupili do utkání v odlišné sestavě, převážně s hráči, kteří nenastoupí v prvním mistrovském zápase. Trenér Jarolím totiž nechal odpočívat řadu opor, které si zahrají až generálku proti AEK (redakce SN bude na místě). Do vedení se dostali naši hráči, když Tafat vybojoval míč, zpětnou přihrávkou našel Volešáka, který si v zakončení poradil bez problémů. Jenže soupeř dokázal skóre rychle otočit. Ve 26. minutě Tafat údajně ve vápně fauloval a Ceyhun v pohodě skóroval. O čtyři minuty později po chybě Šenkeříka mířil Cihan sám na Vaniaka a z úhlu ho prostřelil.

Do druhého poločase se na hřišti objevil testovaný Vasiljevič a byl dokonce blízko vyrovnání, ale na tečovaný míč nedosáhl. V průběhu druhého poločasu se na hřišti poprvé objevil také Ivanovič. Po zranění si zahráli i Ivana s Pekhartem. Slávisté však už nedokázali zvrátit výsledek a druhé utkání na soustředění také nevyhráli. Po úterní remíze s Freiburgem přišla prohra s tureckým Ankaragücü.

Ankaragücü - Slavia : (2:1)
Slavia, 1. poločas: Vaniak - Grajciar, Hošek, Čelůstka, Hubáček - Jarolím, Volešák, Trapp, Trubila - Šenkeřík, Tafat
2. poločas: Hanuš - Krajčík, Hošek, Čelůstka, Hubáček - Belaid, Vasiljevič, Trapp (66. Suchý), Trubila (75. Ivanovič) - Ivana, Tafat (61. Pekhart)
Branky: 26. Ceyhun z pen., 30. Cihan - 20. Volešák

Komentáře (47)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

    dalislavista     před 15 lety 16.07.2009 20:30 |  
    0 0

    Tak docela mě překvapil on-line, jméno MJ se objevilo jen jednou a to při sestavě 1. poločasu, zato Belaid se v druhém objevil asi 6x. To samo o sobě o něčem svědčí, ne?

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      slimak     před 15 lety 16.07.2009 20:52 |  
      0 0

      možná ano, možná ne..opravdu hodně těžko soudit..každopadně to vypada, že jedničkou bude Romanovs..co se tyce obsazeni stredniho zaloznika, jsem zvedav...kazdej z nich odehral dneska jeden polocas.(2 z nich na postu praveho zaloznika, přičemž se už nekolikrat ukazalo, že to jejich pozice neni)

  2. Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

    slaviator     před 15 lety 16.07.2009 21:16 |  
    0 0

    Takze Vaniak, Grajciar, Hubacek, Jarolim, Volesak, Trapp, Senkerik nezacnou v zakladu v lize...? "Slaviste nastoupili do utkani v odlisne sestave, predevsim s hraci, kteri nenastoupi v mistrovskem zapase..."

    Uff, takze Romanovs - Krajcik, Suchy, Vomacka, Hlousek - Janda, Belaid, Ragued, Cerny - Vlcek, Naumov? Hlavne, pokud KJ ma co se tyce sestavy jasno a nas jen se snazi splest :-)

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      slimak     před 15 lety 16.07.2009 21:19 |  
      0 0

      te ,,tvoji" sestave vse nasvedcuje..jen vidim otevrene post stredniho zaloznika, jak pisu vyse..doufam v belaida

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        slaviator     před 15 lety 16.07.2009 21:55 |  
        0 0

        Misto Romanovse Vaniak, misto Vomacky Hubacek na stopera a misto Naumova mozna jako patej zaloznik Volesak a byl bych spokojenej :-) Hlavne teda misto DR Vanous

        • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

          Fallen (přítel SN)     před 15 lety 16.07.2009 23:42 |  
          0 0

          Souhlasim zejména s Hubáčkem. Hub je podle mého vždy jistota, což ze svého hlediska o Vomáčkovi říct nemohu. Naumovovi bych šanci dal.

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 16.07.2009 21:22 |  
      0 0

      To by nebylo špatné. Rád bych viděl hrát i Milana Černého a Láďu Volešáka, ale ...všichni hrát prostě nemohou no.. :-).

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        Khadgar     před 15 lety 16.07.2009 21:42 |  
        0 0

        Tak Milan Černý hlavně není zdravý...bude to dohánět

        • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 16.07.2009 21:53 |  
          0 0

          Aha, to jsem nevěděl. Díky.
          Bude to pro něj ale určitě problém, po zranění se dostat do tak nabitého kádru :-(.

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      kytt (host)     před 15 lety 16.07.2009 21:36 |  
      0 0

      Ten Romanovs bude velkej průser :) Ale když chce KJ kam, pomozme mu tam...ale do LM to nebude.

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        Viking     před 15 lety 16.07.2009 21:49 |  
        0 0

        Škoda že nebude chytat čaroděj Diviš co?

        • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

          kytt (host)     před 15 lety 16.07.2009 21:51 |  
          0 0

          Mně by bohatě stačil Čaroděj. Nebo jiný kvalitní brankář.

          • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

            bongor     před 15 lety 16.07.2009 23:31 |  
            0 0

            Ty máš kytte obrovskou výhodu,že všechno dokážeš neomylně poznat.
            Uvědom si ale,že jsi světlá vyjímka, takových schopných lidí u nás je málo.Nemůžeš ovšem stihnout úplně všechno a tak se bohužel i na
            důležitá místa dostávají lidé,kteří tam nepatří,jako třeba KJ.A potom to podle toho vypadá.

            • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

              kytt (host)     před 15 lety 16.07.2009 23:40 |  
              0 0

              Bla, bla...Zkus někdy zajít na nějakej přátelák ;) Možná pak nebudeš nucen psát tyto trapné rádoby vtipné příspěvky.

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        slaviator     před 15 lety 16.07.2009 21:56 |  
        0 0

        No, treba zasahne vyssi instace a Romanovse postihne to, co onehda Misu Vorla, kterej jednou pred zapasem prosedel celou noc na hajzlu se strevni chripkou a tak samozrejme pote chytal Kozacik :-)) To by bylo "pruchodne" - a ted nemyslim tu nechutnou variantu :-D

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        venator     před 15 lety 17.07.2009 10:56 |  
        0 0

        Kde prosimte beres tu jistotu,ze je spatnej?:)
        Par zapasu odchytal a celkem dobre. Vaniaka mam rad,hrozne Slavii pomoh,ale ty jeho strasny minely v LM nam moc nepomahaly...takze kdyz Romanovs minelu neudela tak horsi nebude:)

        • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

          kytt (host)     před 15 lety 17.07.2009 11:52 |  
          0 0

          Jisté neni nikdy nic, ale viděl sem ho v několika přípravných zápasech a vlasy se mi hrůzou ježily.

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      opicemag     před 15 lety 16.07.2009 22:14 |  
      0 0

      Určitě se tam nakonec dostane Hubáček. To on vždycky... Kolikrát byl již odepisovaný a nakonec je z něj vždy stálice sestavy. A tak bych to neoddaloval a dal ho tam rovnou. Asi místo Vomáčky...

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        mirecek1111     před 15 lety 16.07.2009 22:19 |  
        0 0

        to je ale taky divné, Ben je u týmu sotva pár týdnů, sami jsme ho v moc zápasech neviděli, tak bych si na to odepsaní ještě chvíli počkal :-) Ono, těch pár velmi kvalitních zápasů za Žilinu v pohárové evropě opravdu nejde smatat několika zmatkama v nějakých přípravných zápasech. Myslím, že moudřejší budeme až po serii zápasů v lize.

        • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

          opicemag     před 15 lety 16.07.2009 22:22 |  
          0 0

          Já ho neodepisuji. Jen říkám, že Hubáček nakonec bude hrát... Nějak se tam prostě vetře. (Nic proti němu, naopak, mám ho rád, podává stabilní výkony, je na něj celkem spolehnutí. Jen ty centry by mohl ještě dopilovat...)

          • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

            mirecek1111     před 15 lety 16.07.2009 22:28 |  
            0 0

            Já proti němu taky nic nemám, a přesně to co si napsal v předminulém příspěvku jsem napsal před pár dny na ofiko webu či kde. David je u nás x let, na začátku každé sezony je "odepsán" ze základní sestavy v důsledku velké konkurence a každou sezonu si pak stejně odehraje svým 30 zápasů :-) Je to paradox, ale je to sezonu co sezonu :-) Ale to nic nemění na tom, že věřím, že bude Ben posila a prosadí se.
            Jinak dneska byla na čt4 sport v předligovém pořadu Plzeň a dávali tam náš domací zápas z kraje jara. Co tam prováděl Marek psát nebudu ale hrál tam druhý poločas Cissé a byl to opravdu žalostný pohled. Zavinil obě branky co jsme tehdy v závěru dostali a běhal tam celý poločas jak zmatený králík. Fakt hrozný pohled, a hrozný omyl.

        • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

          bongor     před 15 lety 16.07.2009 23:35 |  
          0 0

          hele mirečku,toho huba už na těchto stránkách odepsalo tolik lidí.A on to všechno přežil.Tak třeba jsme se poučili a přestaneme to samé dělat i s dalšími hráči.Až bude někdo opravdu špatný,tak to snad pozná i ten KJ,ovšem když mu tady poradí několik odborníků.Musí si přiznat,že bez těch rad by už dávno trénoval SK Davle.

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        slaviator     před 15 lety 16.07.2009 22:39 |  
        0 0

        Jo, to by bylo super... :-) Ale do kvaldy pujde Vomacka a asi Romanovs, uvidime. Ale neco mi rika, ze nakonec bude jedno prekvapeni, ktery nikdo neceka - jen nevim co :-) Snad ne to, ze by chytal Hanus. nebo na stoperu cisse:-))

        • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

          tolsimir     před 15 lety 16.07.2009 22:54 |  
          0 0

          cisseho jsem dnes mimochodem potkal v tramvaji a celkem si zije :-) Luxusni obleceni, navonen patrne necim taky co nebylo levne, sebevedomy vyraz v obliceji :-))

          • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

            slaviator     před 15 lety 16.07.2009 23:04 |  
            0 0

            A byl to skutecne Amadou? Trebas se dal na toceni... :-)

          • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

            bongor     před 15 lety 16.07.2009 23:37 |  
            0 0

            No tak jestli byl Cisse i nagelovanej,tak se možná chystá do sralty.

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      LordEdmund     před 15 lety 17.07.2009 08:46 |  
      0 0

      souhlas s tím co jsi vydedukoval i se sestavou od KJ :-)) Kdyby záleželo na mě, tak bych dal jen Šenkeříka, místo Naumova. Romanovsovi docela věřim, s tim problém nemám.A Vomajda věděl do čeho jde, takže musí ukázat ,že je oprávněnou náhradou za Brabčáka a věŕim, źe to zvládne. Záloha takto poskládaná, je mimořádně kvalitní.

  3. Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

    martin08     před 15 lety 16.07.2009 22:44 |  
    0 0

    Vy s tou averzi vuci M.Jarolimovi uz dete nekam...!!! a vy vseznalci s Romanovsem taky - Vaniak nemuze chytat prvni zapas tak jee strida, a zacne i v lize.. no boze..

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      kytt (host)     před 15 lety 16.07.2009 23:01 |  
      0 0

      Může chytat.

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      slaviator     před 15 lety 16.07.2009 23:03 |  
      0 0

      To jsou mi novinky, ze nemuze chytat prvni zapas... Dostal flastr jeden, JEDEN, zapas a ten si odpykal proti Ajaxu, kde chytal Divis. V predkole Vaniak chytat smi...

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        lassiter     před 15 lety 16.07.2009 23:51 |  
        0 0

        A já jako doufam, že chytat bude. Nemyslim, že je Romanovs špatnej brankář, no ale tak nějak že jo, no ne? :-)

        • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

          slaviator     před 15 lety 17.07.2009 08:19 |  
          0 0

          Ale se nam do koncepce:))

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        martin08     před 15 lety 17.07.2009 11:38 |  
        0 0

        AJO. Tak to se omlouvam, celou dobu ziju v tom ze dostal 2 zapasy, tak jsem si to nasel.. Moje chyba. A tim hledanim jsem ale nasel ze KJ dostal na 3zapasy..

  4. Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 17.07.2009 08:20 |  
    0 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Ráno opravdu bývá moudřejší a protože mám k tomu zápasu další ranní info od svého přítele, který je kousek od Seefeldu v Telsu na dovolené a byl se podívat, tak tady se o to s Vámi podělím. Berte to jako informaci a prosím, jak já, tak i můj přítel jsme pouze fandící laici.
    Vaniak za branky nemohl - první pentle, druhá z levé strany po chybě Šenkeříka a i Hoška sám na branku turek dal. Martin sice vyběhl, ale taková ta z nouze ctnost....
    Grajciar zase trochu nervozní, Hošek nic moc a Čelůstka taky (na stoperu asi tedy ne), Hubáček byl vidět a byl v pohodě,
    Jarolím si koleduje o malér (seřval ho dost KJ - prý dokonce ukrutně), Volešák asi nejlíp, Trapp se hledá, Trubila trochu janek - ale rychlostně velmi dobré, Šenkeřík až na tu chybu (ale to nebylo jen jeho, Jarolím se na tom podepsal taky) se taky dostal k pár míčům a Tafat je prý na tu svou postavu celkem fotbalovej i mezi turky, ta pentle byla vymyšlená, ten tureckej šašek se tam válel jako pominutej, spíš tafatova nezkušenost při bránění.
    V duhé půli Krajčík lepší než Grajciar, Hubáček se vyměnil s Čelůstkou a bylo to hned lepší, Belaid a Vasiljevič pohyb a docela slušná spolupráce, Suchý se do zálohy nehodí - ale jako štítový byl jistý, Ivana marnej - Ivanovič ho předčil jak v pohybu tak i v technice, Pekhart byl znát a tlačil se k bráně. Berte to prosím jako info od velkých fandů Slávie s tím, že jsme pořád jen laici. S týmem nejsem a nevím co jak, kdo a kde.
    Dneska bude los, tak jsem zvědav, kéž k nám bude Bůh milostiv.
    Pokud si mohu trofnou na svůj tip k sestavě:
    Vaniak (Romanovs, Hanuš)- vyzkoušené a snad sebou bude mít chuť znovu mrskat
    Krajčík(Grajciar) - Suchý (Hošek?), Vomáčka(Hubáček) - Hubáček(Trůbila, Čelůstka)
    Janda (M.Černý) - Belaid (Vasiljevič, M.J), Ragued (Trapp), J.Černý, Hloušek (Šmicer)
    Vlček(Ivana, Ivanovič) - Šenkeřík(Pekhart, Tafat, Naumov)

    Ještě jsou další hráči na možné záskoky, ani si netroufám to odhadnout. Až je uvidím na hřištia bude odehráno pár zápasů, určitě si každý z nás uděláme další názory a možné korektury. Od turka jsem dostal "přes díru" a aspoň si nebudeme vznášet nad zemí. Ta zkratka KJVCD snad bude platit a aspoň já zase stojím na začátku další sezony, tetelím se očekáváním, bojím se průseru a stejně budu "furt" slávista i po prohře. Tak pěkný den a doufám v dobrý los. PBVCD (PánBůhvícodělá). Sokrates55

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      slaviator     před 15 lety 17.07.2009 09:52 |  
      0 0

      Zdravim,
      Ac je tomu Vasiljevicovi 27, podepsat bychom ho si myslim meli... Ale jinak je vskutku zajimava informace to o tom MJ... Mel jsem pocit, ze narozdil od LJ, kterej to mel tezky, hodne tezky, to mel MJ "vyslapany" a co neproslo Belaidovi, jemu proslo. Ta "lenost", neochota se vracet, "mekkost" pri soubojich... A ze na nej KJ ani mnohdy nezarval. Na druhou stranu KJovi se neni moc co divit, je to syn brachy a mit pak od brachy dnes a denne na taliri dalsich dvacet let, ze synovi znicil karieru, protoze ho vzal do Slavie a pak ho posadil a MJ nehral, to by bylo tezky. Mozna se skutecne jedna o posledni sanci, kterou MJ ma. Dostal jich hodne, co by za ne dal Kalivoda nebo Dosoudil, kteri dostali pouze jednu sanci... Mozna, ze MJ skutecne ligu nezacne.

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        mirecek1111     před 15 lety 17.07.2009 10:38 |  
        0 0

        Tak Kalivoda ho ale provokoval i mimofotbalovými věcmi, což působí vždycky strokrát hůř, zvlášť na takové pedanty jakým pan trenér je.
        A u Dosoudila to naopak bylo zřejmě až zbytečně přísné, ale ani jeho výkony bez červených karet nebyly bůhvijaké a třeba měl už v průběhu jara pan trenér připravenou náhradu, zřejmě toho Holeňáka. Tak se ho prostě zbavil, tehdy jsme ještě nemohli mít tolik kvalitních hráčů pod smlouvami.

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        Luke7     před 15 lety 17.07.2009 10:57 |  
        0 0

        Zrovna Kalivoda je podle mě hráč, kterej dostal nejvíc šancí ze všech hráčů co si pamatuju.

        • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

          slaviator     před 15 lety 17.07.2009 11:54 |  
          0 0

          Jenze i ten Kalivoda, kterej tri zapasy pos..al a v jednom zazaril, nakonec zahral lepe nez MJ. MJ byl oporou v posledni sezone vazne snad proti te Plzni, kdy dal goly a diky tomu jsme vyhrali. V jinejch zapasech ho zastinili jini hraci - nekdy Krajcik, jindy Svento, J.Cerny, v zaveru jara M.Cerny nebo Volesak. Prave jeden z tech dvou by mel podle me byt v zakladu na jaro, MJ najit neco jineho, na hostovacku s opci klidne, Belaida se snazit jeste probudit. Tijany totiz ma narozdil od MJ velkej potencial, jen musi zacit chtit. Nez mit MJ, to jsme si mohli nechat i toho Kalivodu, hur by to nezahral.

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.07.2009 10:09 |  
      0 0

      Sokrate, diky za zajimavy komentar k zapasu. Zda se, ze budem muset zapracovat na obrane. Vcerejsek zase ukazal, jak tezky to budou mit nase kluby v evrope - my nestacili na prumernej tureckej klub a olomouc nedala islandany... Tak si drzme pri losu palce.

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        opicemag     před 15 lety 17.07.2009 12:02 |  
        0 0

        Budiž nám malou útěchou to, že jsme nehráli v úplně nejsilnější sestavě... (i když kdo ví, jestli oni ano).

  5. Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

    tantalos     před 15 lety 17.07.2009 12:13 |  
    0 0

    Inter-Turku - Šerif
    všechna ta jména znějí přijatelně

  6. Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

    Wommi     před 15 lety 17.07.2009 12:14 |  
    0 0

    ..tak že by repete minulého roku, akorát místo sparty slavia?
    sNAD BY TO TEDY MOHLO VYJÍT A SLAVKA BY ŠLA DO 4. PŘEDKOLA

  7. Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

    mirecek1111     před 15 lety 17.07.2009 12:14 |  
    0 0

    noo tak kdo má dobrý tip :-))) akorát že mi do toho mého Inter Turku teče jak do díravých bot, takže nás čeká zase cesta na východ kua

  8. Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

    Wommi     před 15 lety 17.07.2009 12:18 |  
    0 0

    a jéje,..spartička má zase panathinaikos..

    • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

      slaviator     před 15 lety 17.07.2009 13:02 |  
      0 0

      Asi jim to jednou nestacilo :-) No, ja jim pral celkem Sachtar Doneck... :-) Na Panathinaikos ceske kluby neumi dlouhodobe, s Doneckem jsme na tom byli dobre celkem, pod_lali jsme to az v zaveru :-(

      • Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

        EdCable     před 15 lety 17.07.2009 17:00 |  
        0 0

        Doneck za tech 13 let usel dalekou cestu, dneska je to kvalitnejsi tym nez my

  9. Re: Ankaragücü - Slavia 2:1

    wector     před 15 lety 18.07.2009 15:48 |  
    0 0

    Tak s AEK se hrát nebude, tzn. základní sestava nejspíš bez pořádnéh zápasu před startem ligy.