Evropská liga

Slavia proti CZ Bělehrad

Fotbalovou Slavii čeká zítra první zápas play-off Evropské ligy proti CZ Bělehrad. V domácím zápase budou chtít slávisté získat dostatečný náskok, protože v odvetě to bude nesmírně těžké.

"Hrajeme v domácím prostředí, proto bychom si rádi vytvořili příznivý výsledek do odvety a hlavně neinkasovali. Na jejich stadionu nás totiž čeká bouřlivé prostředí, což už jsem měl možnost vidět. Musíme se vyvarovat chyb, kterých jsme se dopusitli v Českých Budějovicích, protože soupeř kvalit Bělehradu by nás mohl potrestat. Vím že jsme dlouho v pohárech nevyhráli, proto bychom rádi tuto nepříjemnou sérii přerušili. Minule už chybělo jen pár vteřin. Každopádně jsme studovali hru Bělehradu a snad tam nějaké mezery najdeme. Jinak se nám uzdravil Adam Hloušek, takže pravděpodobně nastoupí. Jinak převratné změny v sestavě nebudou," řekl na tiskové konferenci trenér Karel Jarolím.

V utkání proti svým krajanům se může představit Dušan Vasiljevič, který proti Bělehradu dokonce dvakrát nastoupil a vstřelil i branku. "Naposledy jsem proti hrál před šesti lety. I proto jsem rád, že proti nim hramjeme, můžu se s nima znova setkat a hlavně se představíme v Bělehradě. Každopádně je to klub, který vyžaduje respekt, i když poslední dobou jsem je moc nesledoval. Na jejich stadionu bude skvělá atmosféra, i co říkali přátelé, tak nás tam čeká peklo. Ale Slavia je zvyklá hrát před plným stadionem, tak věřím, že to zvládneme," řekl ofenzivní záložník.

V tuto chvíli je na zápas prodáno cca 9000 vstupenek. Ve čtvrtek probíhá prodej od 9 hodin. Kdo tedy může, nechť si lístek koupí co nejdříve, kvůli bezpečnostním opatřením prodej vstupenek trvá delší dobu a budou se tvořit fronty. Stadion se otevře dvě hodiny před utkáním, proto přijďte včas. Při vstupu mějte připravenou občanku s lístkem, aby bylo možné zkontrolovat údaje. Kvůli rizikových fanouškům hostů nečeká pořadatele nic lehkého. "Ze strany klubu se jedná o největší bezpečnostní opatření v dějinách Synot Tip Areny. Počet pořadatelů a členů bezpečnostní služby je 220. Klub uplatnil adresný ticketing, vstupenky do sektoru hostů distribuovala Cervena Zvezda. Slavia nabídla srbskému soupeři povinnou pětiprocentní kapacitu stadionu," prozradil tiskový mluvčí Ondřej Zlámal.

Předpokládaná sestava podle Richiho:
Hanuš - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Belaid, Ragued, J.Černý, Hloušek - Šenkeřík, Vlček

Komentáře (93)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia proti CZ Bělehrad

    mirecek1111     před 15 lety 19.08.2009 18:32 |  
    0 0

    To by byla krásná sestava ..jen kdyby to tak někdy napadlo i pana trenéra..

    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

      denydzlSKS     před 15 lety 19.08.2009 18:33 |  
      0 0

      hanuš - čelůstka, suchý, vomáčka, hubáček - belaid, ragued, černý, hloušek - naumov, šenkeřík (radši naumova, kterej je v poli marnej, ale je to střelec a je možný, že mu tam něco padne, než vlčáka, kterej je sice fajn, slávista, oblíbenej, ale hraje tragicky a šance, že mu tam něco spadne je ještě menší než u naumova. . .ať si prostě standu sedne na lávku a jde tam třeba na 20 minut

      • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

        opicemag     před 15 lety 19.08.2009 18:42 |  
        0 0

        Anebo: Hanuš - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Janda/Krajčík/Černý, Belaid, Ragued, Černý - Hloušek, Naumov/Šenkeřík
        (Já bych z těch alternativ zvolil Krajčíka a Naumova).

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          quelhar (admin)     před 15 lety 19.08.2009 18:49 |  
          0 0

          Mi by se tato sestava taky libila s tim, ze na volitelna mista bych dal M. Cerneho a Senkerika.

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          slaviator     před 15 lety 19.08.2009 19:33 |  
          0 0

          Misto Naumova Senkerika :-)

          • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

            Martysks     před 15 lety 19.08.2009 19:56 |  
            0 0

            Moje sestava:
            Hanuš-Čelůstka,Vomáčka,Suchý,???? Hub(podpora ůtoku=0)
            Vlček(M.Černý,Janda,Grajciar),Raqued,Volešák,Hloušek-Belaid-Naumov(Šenkeřík)..4-4-1-1 s tím,že by TJ hrál podhrot...

            • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

              venator     před 15 lety 20.08.2009 10:04 |  
              0 0

              Tip na sestavu (nebo spíš přání:):
              Hanuš - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - VLČEK (na hrotu nedostává balony jak potřebuje tudíž jeho přínos mužstvu by byl lepší na kraji zálohy, je rychlej a centrovat umí), RAQUED, J.ČERNÝ (na Evrop. pohár je pomalejší,ale technik s citem pro hru tzn. platnější by byl ve středu zálohy), HLOUŠEK (musíme konečně využít jeho rychlostního a ofenziv. potenciálu kvůli kterému jsme vysolili tolik peněz!) - BELAID (M.ČERNÝ) - ŠENKEŘÍK (tzn. 4-1-3-1-1)
              No ale zaleží samozřejmě jaký systém hraje CZB

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          Kactus     před 15 lety 19.08.2009 21:22 |  
          0 0

          Naumova bych nestavel, ani Krajcika s Jandou, v poslednich zapasech nic moc.

      • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

        Martysks     před 15 lety 19.08.2009 20:03 |  
        0 0

        Ta záloha se my vůbec nelíbí!!!!! TJ,Raqued a černý= 3 střední záložníci a jen 1, co dokáže bránit a nemáme pravou zálohu, protože jak TJ a černý se stahujou do středu...Nevím, ale mě se černý vůbec nelíbí, pomalej,drbe a nebrání....

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          rek     před 15 lety 19.08.2009 20:09 |  
          0 0

          přesně tak. Ale snad si nemyslíš, že strateg Jarolim posadí Černeho na lavici ..chachacha, to spíš bude hrat TJ praveho beka než by Černy seděl

          • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

            Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 19.08.2009 20:22 |  
            0 0

            Chlapi, dovolil bych si nesouhlasit, Jarda jako jeden z mála hraje stabilně dobře a i v těch celkem nepovedených Budějicích podal slušnej výkon. Trochu mi přijde, že tu všichni opěvují technika Belaida, ale taky se dost často zapomíná, jak hraje TJ, když zrovna nemá náladu a chuť do fotbalu (naštěstí pro SKS ji v poslední době celkem má)...
            a kdyby skládal KJ sestavu podle obliby, tak by se se Slavií nedostal jako první v historii do LM a neobhájil by titul! Ta ironie a narážky na výběr hráčů do sestavy (to samý je i s MJ) mě celkem vytáčí, obzvlášť, když KJ vidí hráče denně na trénincích a ne pouze jednou (vyjímečně dvakrát) do týdne při zápasech jako ostatní...

            • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

              Martysks     před 15 lety 19.08.2009 20:51 |  
              0 0

              Tak za sestavu je odpovědnej KJ:o))) to co tady píšeme je jen to jak to vidíme my...
              Poslední 3 zápasy jsem se na černýho zaměřil a sledoval jsem ho pozorněji....Techniku sice má, ale prostě mi přijde, že zbytečně vede míč a utápí se v kličkování....Příklad: je před vápnem soupeře, může dát přihrávku do křídla a nebo kolimici na střed, ale on se z místa pokouší kličkou obejít hráče....Následuje ztráta míče a protiůtok soupeře....Hloušek sprintuje dozadu, Volešák taky, jen jarda si vyklusává v klídku....Ale to je jen můj názor....

              • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                quelhar (admin)     před 15 lety 19.08.2009 21:02 |  
                0 0

                Je pravda, ze Jarda se dozadu nepretrhne, ale na druhou stranu se mu dost casto povede tu klicku udelat, pripadne je faulovan a ziska nebezpecnou standardku. Pokud takovych hracu neni na hristi prilis mnoho, tak to tolik nevadi.

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          opicemag     před 15 lety 19.08.2009 20:26 |  
          0 0

          No přijde mi, že Černý je v poslední době jeden z mála, co za něco stojí. Možná není rychlejší, ale má techniku, umí něco vytvořit, vystřelit. V poslední době je to náš nejlepší hráč.

  2. Re: Slavia proti CZ Bělehrad

    rek     před 15 lety 19.08.2009 20:07 |  
    0 0

    Belaid muže hrat " napravo " jen když hraje Krajčik, kterej je takovej polovični pravej založnik. Takhle tam bude zase utopenej....

    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

      Martysks     před 15 lety 19.08.2009 20:17 |  
      0 0

      Mno neposadí:o)) ale když by otevřel oči, tak by ho měl vystřídat proti Tiraspolu o půli!!! On i ten Matěj tedka taky žádná sláva,není forma,rychlost a že by byl nějak výtečnej dozadu se taky nedá říct...

  3. Re: Slavia proti CZ Bělehrad

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 19.08.2009 20:27 |  
    0 0

    S tou Richiho sestavou souhlas, ale stejně bude podle mě spíš záležet na sehranosti a na tom jakej ten výkon bude kolektivně, než jestli bude hrát např. TJ nebo Volda...

  4. Re: Slavia proti CZ Bělehrad

    brekekeSKS     před 15 lety 19.08.2009 20:36 |  
    0 0

    Do brany Divise - okamzite stahnout z Presova.

    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

      Martysks     před 15 lety 19.08.2009 20:43 |  
      0 0

      A pokusit se o Tavarese na hostování....V posledních zápasech není ani na lavici...Hraje tam Ze Roberto...

      • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

        slaviator     před 15 lety 19.08.2009 20:53 |  
        0 0

        A co pak s Raguedem? Nebo bychom pak hrali s nima obema v zakladu? Ci to byla pouze ironie? :-)

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          Martysks     před 15 lety 19.08.2009 20:59 |  
          0 0

          Vlček,Raqued,Tavi,Belaid,Hloušek....proč ne:o)))
          Nerealný...ale za Raqueda nemáme náhradu...Trapp?s ním se asi už nepočítá....

          • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

            brekekeSKS     před 15 lety 19.08.2009 21:02 |  
            0 0

            Oba jste debilove, mluvi se o Divisovi.

            • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

              Martysks     před 15 lety 19.08.2009 21:07 |  
              0 0

              Proč Diviš? At se pořádně rozchytá...Máme 3 brankaře...

              • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                slaviator     před 15 lety 19.08.2009 22:22 |  
                0 0

                Nehlede na to, ze Divis tezko bude psanej na soupisce...

                • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                  brekekeSKS     před 15 lety 19.08.2009 22:58 |  
                  0 0

                  Nejste debilove, ale naprosti idioti, panove :D

                  • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                    slaviator     před 15 lety 20.08.2009 08:52 |  
                    0 0

                    Ty snad myslis, ze bude na soupisce...? Na soupisce A neni psanej, na te "juniorske' byt nemuze, uz je mu vic jak 21 let..........

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 19.08.2009 21:16 |  
          0 0

          Dobrý večer Vám přeji,
          abych pravdu řekl, poslední výkony Slávie jsou pro mě zklamáním a nebudu to nijak zamlouvat. Stále budu trpělivě čekat na lepší výkony, protože mi prostě nic jiného nezbývá. Tak to je a tečka. Pokazili jsme si sezonu už na začátku a plkat nějaké omluvné řeči se mi moc nechce.
          Sestava od Richiho není špatná, ale můj tip (přání)je trochu jiný:
          Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček
          M.Černý, Belaid, Raqued, J.Černý,
          Hloušek, Šenkeřík

          Vaniaka proto, že pohárová utkání jsou jeho silná stránka.
          M.Černého proto, že je na tom rychlostně velmi dobře a je i do kombinace.
          Hloušek se Šenkeříkem jsou typem do boje s obranou a u Hlouška je to výšková dispozice. A s Tiraspolem byl Hloušek z ofenzivy jediný jediný, kdo tam byl za fotbalistu. Tentokrát si také myslím, že vzhledem k tomu, jak jsme se zbavili LM, mohlo vedení ukázat i České televizi schopnost domluvy. Bylo by pak zajímavé,co by s tím televize dělala, když už má dávno bukovaný přenos z Bukurešti. Ale to nechám pouze na uvážení. Stadion plný nebude a obávám se bělehradských "bláznů". Snad ten zápas zvládneme. Víra je dobrá věc a potřebná. Ale všechno má svou logiku a základ. Snad jste mě pochopili dobře. Sokrates55

          • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

            slaviator     před 15 lety 19.08.2009 22:21 |  
            0 0

            Tak presne takhle bych si tu sestavu predstavoval, bohuzel Vaniaka asi tezko KJ vezme na milost, tak snad Hanus neco chyti... A jeste lepsi bude, kdyz na nej Srbove ani nevystreli. A snad na lavicce budou nyni zkuseni hraci vcetne nejakeho obrance a utocnika, ne jako proti Tiraspolu....

            • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

              bongor     před 15 lety 19.08.2009 23:06 |  
              0 0

              Tady možná na Hanuše nevystřelí.Ale do bělehradu jedině Vaňouse,nebo se můžeme dočkat nakládačky.Můj tip:V Praze 2:1 v Bělehradě 0:4bez Vaňouse ,0:0 s Vaňousem.Hra proti nim:Tvrdě,až na hranici a hlavně celý zápas napadat.Když je necháš s míčem,umějí to mnohem líp než my a rádi se předvádějí.Když je ale nenecháš přebírat míč a občas do nich vlítneš,ztrácejí nervy a koncentraci.Byl jsem tam dva roky,tak tu mentalitu přece jenom trochu znám.

  5. Správné sestavy

    japhy     před 15 lety 19.08.2009 21:47 |  
    0 0

    Tak, konečně se objevil článek a mohu vás oblažit teorií, kterou už mám v hlavě pár dní a která dá jasné odpovědi na to, proč hrajeme tak blbě :) Je to prosté - nemáme (jak rád řikával Bruckner) ostré kraje. Prakticky jedinej je Hloušek. Vůbec mi nevadí sestava se 4 středními záložníky, ostatně tak jsme hráli i loni na podzim. Ovšem v té době hrál ve skvělé formě Matěj, který svými náběhy neustále zaměstnával obranu soupeře. Na jaře zase Švento. To teď naprosto chybí a je to i jeden z důvodů, proč jsou útočníci za hlupáky - obrana si je v poho uhlídá, jelikož tam bývají většinou sami. Buď tedy musí být tyto typy na krajích v záloze nebo obraně. Tzn. napravo M.Černý, Janda, nalevo Hloušek, to v případě zálohy. Bohužel M.Černý i Jandys jsou trocha z formy. Když by měli být v obraně, tak je to složitější, jelikož tam tak nějak zbývá pouze nalevo Hloušek. Matěj se zatím nějak s formou nepotkal, to Čelůstka se jeví o hodně lépe, ale přijde mi, že se zatím bojí víc vyrážet dopředu. Celkem škoda toho Grajciara. Možnosti tedy jsou, jen si stačí rozmyslet, která strana by měla být útočnější. Hl. tedy nestavět už nikdy nestavět sestavu jako poslední dva zápasy, kdy se oba krajní záložníci stahují doprostřed, ale obránci je nijak extra nepodpoří. Když si tohle KJ přečte, titul je opět náš. Uf, no není na tom světě krásně, když se ví, jak na to??? :) Brou

      • Re: Správné sestavy

        slaviator     před 15 lety 19.08.2009 22:24 |  
        0 0

        Pockej, az se v zime objevi na testech.... :-)

      • Re: Správné sestavy

        dejva     před 15 lety 19.08.2009 22:38 |  
        0 0

        sestavu slavie si tipnout netroufnu. snad jen, ze Jarda Cerny ve stredu zalohy pod KJ snad nikdy nenastoupil.


        k sestave Belehradu. ( ta je preci jen vice citelna) da se ocekavat, ze souper nastoupi stejne jako v dosud odehranych utkanich pod trenerem Vladimirem Petrovicem coz je 4-4-2 :

        Bojan Pavlovic - Slavoljub Djordjevic , Nikola Ignjatijevic , Pavle Ninkov , Vujadin Savic - Marko Blazic , Mohammed Awal Issah , Nikola Lazetic , Cadu - Aleksandar Jevtic , Dejan Lekic

        skoro dvoumetrovy utocnik Lekic ma v poslednich zapasech obzvlast veliky golovy apetit.

        to ze neni Slavia v TV me mrzi a v budoucnu se to projevi na poctu jejich fanousku.....

        • Re: Správné sestavy

          quelhar (admin)     před 15 lety 19.08.2009 22:56 |  
          0 0

          Djordjevic dostal cervenou v poslednim zapase s Tbilisi a mel by tak snad mit trest.

          • Re: Správné sestavy

            dejva     před 15 lety 19.08.2009 23:17 |  
            0 0

            ano, ale ono je to v celku jedno. slavia by mela belehrad porazit tak jako tak ;)

            • Re: Správné sestavy

              wector     před 15 lety 20.08.2009 01:45 |  
              0 0

              To jsme si už o někom říkali a jak to dopadlo...

    • Re: Správné sestavy

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 19.08.2009 22:37 |  
      0 0

      Krásné, tak hlavně, aby to zítra vyšlo (můj soukromý tip je 1:0). Vím, je to málo, ale třeba to bude v konečném účtování stačit.

    • Re: Správné sestavy

      Martysks     před 15 lety 19.08.2009 22:37 |  
      0 0

      S tímhle musím na 100% souhlasit...Taky bych o viděl takhle,ale toho se asi nedočkáme....

    • Re: Správné sestavy

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.08.2009 23:15 |  
      0 0

      Tak to bych podepsal hned nekolikrat. Opet se vsichni zaloznici stahujou do stredu a hrajou ten svuj pomalej fotbal a po kridlech nikdo neutoci. Krajcik nema formu, Hub hraje jako vzdy, Celustka si na to jeste neveri. Dal bych sestavu takto: Vaniak - Celustka, Suchy, Vomacka, Hubacek - M.Cerny, Belaid, Ragued, Hlousek - Vlcek, Senkerik. Uvazoval bych jeste o Krajcikovi, Jandovi, Trappovi - kdyby bylo treba na konci branit vysledek. Jardu bych tam nedaval, esli jsou srbove rychly, nebude mit sanci.

      • Re: Správné sestavy

        Ravik     před 15 lety 20.08.2009 08:27 |  
        0 0

        naprostý souhlas s Japhym... na levym beku bych třeba zkusil Trubilu

        • Re: Správné sestavy

          venator     před 15 lety 20.08.2009 10:14 |  
          0 0

          Taky jsem pro nasazení Trubily,protože je rychlej a ofenzivni na rozdil od Hubacka,ALE nemuzes ho "zkouset" v tak dulezitem zapase...to radsi ho nechat 2-3zapasy rozehrat v lize.

  6. Re: Slavia proti CZ Bělehrad

    quelhar (admin)     před 15 lety 19.08.2009 23:08 |  
    0 0

    No, bude to boj a mam pocit, ze to bude asi podobny zapas jako loni proti Vaslui. Z meho pohledu - jakakoli vyhra o dve a vice branek by bylo velmi prijemne prekvapeni temer hranicici se senzaci. S vyhrou 1:0 bych byl spokojeny. S jakoukoli jinou vyhrou o gol uz mene spokojeny, ale porad by to byla po dlouhych dvou letech vyhra v Evrope. 0:0 bych jeste taky docela bral, jinou remizu nebo prohru nikoli - to by bylo zklamani a sance na postup by se dost snizila.
    Ocekavam, ze to bude z nasi strany dost opatrne, jednak posledni vykony nebyly nic moc a dale je treba myslet na to, ze inkasovany gol doma je velmi neprijemny.
    Budu doufat ve zlepsenou hru a dobry vysledek (tedy vitezstvi), ale zaroven pujdu na stadion tak trochu s obavami, jak to bude vypadat.

    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.08.2009 23:20 |  
      0 0

      No to ja pujdu taky s obavami. Bohuzel loni doma proti Vaslui jsme byli jeste relativne ve forme, i kdyz se zapas nepovedl. Ted spis cekame na to, az se nejaky zapas konecne povede. Chtelo by to sebevedomy vykon, nasazeni na hranici moznosti.. nevim esli je toho tym schopen, kazdopadne by melo hrat co nejvic hracu, kteri tohle dokazou. Nejaky paradni kombinace cekat nelze, budem se muset souperi vyrovnat v pohybu a durazu. Jo, kdyby si hosi pustili nejakej ten starej zapas ze strahova, kdy jsme tahli balkan cupem..

      • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 20.08.2009 00:42 |  
        0 0

        Já zase doufám, že pokud se podaří dát rychle gól, tak to naši hoši nevypustí jako s šeriffem a Budejkama, a že vyhrajeme vysoko. Pokud bude chytat Hanuš, tak to vzadu na nulu nevidim:( Mě přijde, že se na něj tým nemůže spolehnout, takže se soustředí jen na obranu, a to ještě k tomu na takovou tu jednoduchou - tj. pryč s balonem, kamkoli.

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.08.2009 08:17 |  
          0 0

          Hazet to na Hanuse mi prijde nespravedlivy, on nemuze za to, ze v drtive vetsine zapasu si tym nepripravil zadny golovy sance. Ze kvuli nemu vsichni brani a proto nemohou hrat dopredu, to je preci nesmysl. Hraje spatne zaloha, nefunguje spoluprace s krajnimi obranci a utocniky.

          • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

            Fallen (přítel SN)     před 15 lety 20.08.2009 13:30 |  
            0 0

            To jsi mě špatně pochopil, já jsem rád že Honza chytá. Problém vidím jen v tom, že hráči si uvědomují, že to není Vaňous, kterej obvykle chytí i něco navíc, takže se soustředí předně na tu obranu. Je to jako v zimě když se zranil Michal Vorel v utkání proti Bohemce a Díva s Vaňousem byli v Sazce. Bohemka nám dala hned potom co se zranil gól z rohu a pak jim naši hoši 15 minut do konce poločasu už vůbec nepučili balón, ale hrálo se na středu a do útoku nikdo nešel. Na druhou stranu Vorel už nemusel nic dělat. Takhle to myslim.

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          swoff     před 15 lety 20.08.2009 09:44 |  
          0 0

          Zdejší nedůvěra k Hanušovi mi přijde nespravedlivá. Jedničkou se stal díky chybě (chybám) jiných a zaslouží si podporu, ne zpochybňování...

  7. Re: Slavia proti CZ Bělehrad

    bongor     před 15 lety 20.08.2009 08:21 |  
    0 0

    Teď koukám na zprávy,po cestě vybrali na Moravě dvě benzinky.
    Přes dvacet už jich poslali šupem domů.Přesně tohle jsem čekal a nechtěl bych být v kůži našich odvážlivců,co se vydají příští týden na Balkán.Tam se jim všichni budou chtít pomstít.něco podobného k fotbalu nepatří.No i u nás máme podobné zkušenosti,bohužel.

    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

      lassiter     před 15 lety 20.08.2009 08:41 |  
      0 0

      No co sem čet, tak šupem domů nikoho neposlali, jen jim zkrátili víza do půlnoci, což ovšem neznamená, že odjedou :-)

  8. Re: Slavia proti CZ Bělehrad

    lassiter     před 15 lety 20.08.2009 08:53 |  
    0 0

    Sestavu nahoře bych si představit dokázal, jen možná Adama bych zkusil zase v útoku. Jak už někdo říkal, JČ snad uprostřed nikdy nehrál a myslim že nebude ani tentokrát, i když vzhledem k tomu, jakým systémem to ta záloha hraje, je to asi jedno. Co se televize týče, tak je to pitomý, jsem zvědavej jestli ČT dá aspoň odvetu, když může vysílat z Bukurešti... V zásadě v tomhle stojim za vedením, ostatní český kluby dávaj ČT práva v podstatě zadarmo, což je pro mě nepochopitelný, Oťas pak Slavii v klidu může dostávat pod tlak svejch fanoušků, což se mu evidentně daří. Kdyby se domluvili český kluby, že nepůjdou pod nějakou částku, tak by byl pod tlakem Oťas, pač by si těžko dovolil nevysílat nic... tak snad za rok. Jinak dnes je to v 30. minutě 2:0, měl jsem sen. Těžko říct, jak byl reálnej, jednoho góla totiž dával Hub :-)

    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

      DrFe1     před 15 lety 20.08.2009 09:54 |  
      0 0

      Tak to byl hodně divokej sen :-) ani nepamatuju kdy dával Hub za Slávii gól, jestli vůbec někdy. Ale nezlobil bych se , kdyby se Ti ten sen vyplnil. Mimochodem kdo dá toho druhýho góla, ať vím co nás večer čeká ? :-)

      • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

        lassiter     před 15 lety 20.08.2009 10:18 |  
        0 0

        to nevím, pamatuju si jen velkou dvojku, velkou nulu, třicátou minutu a vysmátýho Huba :-)

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          slaviator     před 15 lety 20.08.2009 12:37 |  
          0 0

          ...da ho z primaku :-) Jako ale skoda je, ze Jarolim nepocita se Siklicem, ten by to byl schopnej prostrelit tvrdou ranou, Grajciar to same. Myslim z vetsi vzdalenosti, ne jenom tesne pred vapnem. Skoda no...

          Jinak muj typ je 2:1 :-( - Hlousek, Belaid - vlastnak

    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

      denydzlSKS     před 15 lety 20.08.2009 10:28 |  
      0 0

      hele mě se neska zdálo snů víc a jeden byl naprosto hrůzostrašnej...hráli jsme v edenu s kladnem já přišel na záaps až kolem 60. minuty bylo to 0:0 pak jsem si odskočil a ono to bylo v 72. minutě 0:8:-)potom se mi zdálo ještě o teplicích s tel avivem (ty vyhrály 1-0 a gól dal ve druhý minutě vondrášek) a o sigmě...(ta prohrála 3-1) a taky se mi zdálo o mojí zkoušce, jak jsem jí neudělal, protože jsem na ní zaspal...prostě zlej sen no:-)

    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

      opicemag     před 15 lety 20.08.2009 11:58 |  
      0 0

      Nedovedu si představit, že by Hubáček dal gól a jak... Možná jako teď Gallas proti Celticu, ale chodí on (Hubáček) vůbec na standartky?

  9. Re: Slavia proti CZ Bělehrad

    whiplash     před 15 lety 20.08.2009 09:11 |  
    0 0

    ...hlavne nedostat hned na uvod gol, po Hanusove chybe, ze?

    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

      quelhar (admin)     před 15 lety 20.08.2009 10:13 |  
      0 0

      Uz jsme dostali nekdy gol po Hanusove chybe?

      • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

        venator     před 15 lety 20.08.2009 10:20 |  
        0 0

        Mas pravdu...skoro vsichni tu hystericky toho kluka odsuzujou a on je cim dal lepsi natoz,ALE za zadny gol nemohl tak nechapu tu hysterii....jeho negativni vliv na psychiku muzstva,ktere hraje (pod)vedome opatrneji a defenzivneji to je vec druha,no

        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

          DrFe1     před 15 lety 20.08.2009 10:37 |  
          0 0

          Běžte už někam s tím údajným negativním vlivem na psychiku mužstva. S Boleslaví chytal Vaniak a mužstvo hrálo stejně "negativně" jako v zápasech kde chytal Hanuš. Zato že nefunguje záloha a hlavně kraje opravdu ale opravdu Hanuš nemůže.

          • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

            denydzlSKS     před 15 lety 20.08.2009 11:08 |  
            0 0

            podle 90% přispěvatelů evidentně může:-) já mám pro hanuše slabost, už jen proto, že ho drtivá většina odsuzuje a dělá z něj naprsotýho amatéra:-/ a nejhorší je, že až snad někdy hanuš udělá chybku tak všichni budou chytrý, že to říkali...ale já mu věřim!!

            • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

              quelhar (admin)     před 15 lety 20.08.2009 11:09 |  
              0 0

              Myslim, ze s temi 90% to snad nebude tak zhave. V prvnich zapasech byl pomerne nejisty, ale ted v Budejovicich vsechno chytil a to pomerne jiste.

              • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.08.2009 11:27 |  
                0 0

                no byl nejisty jako vaniak s boleslavi, takze co.. ja bych sice veril asi preci jen vic Vaniakovi, na druhou stranu Hanus opravdu zadny pruser nepusobil a parkrat i ukazal, ze neco umi. Podava dejme tomu prumerny, solidni vykony, zatimco zbytek muzstva haje podprumerne. Nezaslouzi si, aby se na nej svalovala vina.

              • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                denydzlSKS     před 15 lety 20.08.2009 12:18 |  
                0 0

                90% asi ne no, ale hooodně moc lidí určitě:-) a kdo by nebyl nejistej když přejdeš z 3. ligy do I. ligy?? čech, casillas...

                • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                  venator     před 15 lety 20.08.2009 14:54 |  
                  0 0

                  hele ja nenapsal,ze si myslim,ze ma negativni vliv na psychiku ostatnich,ale psal jsem,ze je zbytecna hysterie,kdyz jeste nezavinil gol (zakon schvalnosti znate to bude,ze ho zavini dneska)....ale vec uplne jina je jeho vliv (klid/nervozita) na muzstvo je vec diskuse nebo nazoru

            • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

              tolsimir     před 15 lety 20.08.2009 11:25 |  
              0 0

              vtipne na tom je, ze vicemene ti sami co ted nadavaji na Hanuse zase nadavali, kdyz se poustel Divis na hostovani :-)

              • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                Jiri1     před 15 lety 20.08.2009 12:16 |  
                0 0

                Zdravim, dnesni zapas vidim jako zapas pravdy o kvalite tohoto tymu, co si budeme vykladat , prestupy z dilny KJ se nam zatim prilis nevyplatily a v kabine vladne strach a skupinky hracu jiste nepripominaji kolektiv z doby Ericha Brabce . A Divis, Hanus , ani jefen nema potrebnou kvalitu standartne chytat kvalitni Evropske soutete, snad Berkovec , ale to jeste par let potrva. Presto bych vse nesvadel na golmana chytajiciho obcas treti ligu, proste Vaniak prilius mluvil a to se v Edenu neodpousti ani jinym lidem , ze pane Zlamal. Objektivne jde z vysledku Srbu strach , ale jsou hratelni a v pripade , ze je dostaneme pod tlak si myslim, ze obrana nema patricnou kvaltu, bohuzel horsi je to i s tou nasi....Trener vcera hodne premyslel o slozeni zalozni rady, podle treninku bych ocekaval spise pasivni variantu s jednim kůlasickym utocnikem a zatazenym druhym, ktery bude hrat jakehosi ofenzivniho zaloznika. Edenem sli take vcera hlasy , ktere hovorily o tom , ze dalsi nezdar si proste Jarolim a spol nemuzou dovolit.

                • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                  jnnxx     před 15 lety 20.08.2009 12:40 |  
                  0 0

                  Pokud já si pamatuji ne zase tak stará slova M.Vaniaka, tak mluvil i o tom, že klidně rok vydrží dělat ve Slávii dvojku...

                • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.08.2009 13:36 |  
                  0 0

                  No jestli budem hrat doma ustrasene s 5 zalozniky, to nevesti nic dobryho. Ze mame liny zalozniky, to se nevyresi tim, ze jich bude o jednoho vic.

                  • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                    quelhar (admin)     před 15 lety 20.08.2009 14:13 |  
                    0 0

                    Lini jsou jen nekteri a ti maji zase jine prednosti. Chce to najit vyvazeni mezi poctem kreativnich a trosku pomalejsich zalozniku a tech, kteri s micem nic nevymysli, ale zase toho vic obehaji.

                    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.08.2009 14:43 |  
                      0 0

                      jenze ty prednosti nemaji cas uplatnit proti rychlejsimu souperi. k cemu nam jsou kreativni zaloznici, kdyz zadnou sanci nevytvori.. to je nas pripad, nevytvarime si sance.

                    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                      venator     před 15 lety 20.08.2009 14:58 |  
                      0 0

                      :) tak to vypada na muj tip tzn. 4-4-1-1
                      Hanuš
                      Čelůstka - Suchý - Vomáčka - Hubáček
                      Raqued
                      Vlček - J. Černý - Hloušek
                      Belaid
                      Šenkeřík

                      • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                        mirecek1111     před 15 lety 20.08.2009 15:55 |  
                        0 0

                        Taky bych to tak viděl, nebo si to přál. Uvidíme co ale vymyslí pan trenér, které o tom rozhoduje.
                        Ale i podle mého se z herní krize vymotáme jen když to nejlepší co máme začneme opravdu využívat na postech, kde to nejlepší co v hráči je dokážou prodat. Tedy, že Hloušek bude jako ostrý kraj a Belaid typický playmaker uprostřed hřiště. Navíc i ten Standa se mi na boku zamlouvá, tuším, že v Anderlechtu hrál převážně právě pravého záložníka. Akorát jde o to, aby byl Šenkeřík opravdu vydatně podporován právě Hlouškem a Vlčkem, aby neskoničl jako osamělý trosečník a nedopadl jako Bony na jaře v derby :)
                        No uvidíme večer.

                      • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                        quelhar (admin)     před 15 lety 20.08.2009 16:38 |  
                        0 0

                        No, neprekvapilo by me, kdyby ta sestava byla takova, ale v jinem rozestaveni - Hanus - Celustka, Suchy, Vomacka, Hubacek - Senkerik, Belaid, Ragued, J. Cerny - Hlousek, Vlcek

                • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                  Gino     před 15 lety 20.08.2009 14:30 |  
                  0 0

                  Dva body...
                  1/ jak si cucas z prstu nesmysly o skupinkach hracu, ktere rozhodne nepripominaji ten uzasny a skvely kolektiv za dob nepopsatelne charakterniho a nejlepsiho krale kabiny Brabce?? Jsi smesny.
                  2/ jak si cucas z prstu nesmysly o tom, ze Vaniak sedi protoze moc mluvil? Vaniak se pred zapasy LM sam necitil ve forme, coz sam rekl KJovi (bylo to psane i na netu) a od te doby proste sedi. Bludy o jeho prilisnem mluveni zde stale rozhlasujes jenom ty jakozto zaprisahly odpurce KJ. Jsi smesny.

                  • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                    jnnxx     před 15 lety 20.08.2009 15:29 |  
                    0 0

                    ....navíc pokud si dobře pamatuji, tak Jiří zde mluvil o nespokojených skupinkách i za dob Ericha....

                    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                      Jakubisko     před 15 lety 20.08.2009 15:43 |  
                      0 0

                      Jiří tu taky mluvil o tom, jak poznal Zemanův ofenzivní rukopis v pohárových zápasech Partizanu Bělehrad, ačkoliv je Zeman nikdy netrénoval...toho ušišlance nemá cenu poslouchat ;o)

                      • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                        Jiri1     před 15 lety 21.08.2009 09:02 |  
                        0 0

                        Zdravim o Zemanovi jsem tady nikdy nepsal, ctete pozorneji a omluvte se.

                  • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                    slaviator     před 15 lety 20.08.2009 15:48 |  
                    0 0

                    ...na druhou stranu Brabec take porad mluvi o tom, ze byl odejit kvuli tomu, ze se nehodil do koncepce - a veri tomu nekdo snad?

                    Kdyby Vaniak nerek, ze se necejtil dobre, treba by byl take odejit. A ruku na srdce, v 37 letech by tezko nasel angazma, kde byl i coby jednicka plat takovej, jako ma ve Slavii coby dvojka. Pokud by to angazma vubec jeste v rozbehnute sezone nasel... Chci rict, ze to co rikal do novin Vaniak, to proste nemusi vubec, ale vubec nic znamenat a klidne Jiri muze mit o tom, ze sedi kvuli pohadani se s Jarolimem, pravdu...

                    • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                      mirecek1111     před 15 lety 20.08.2009 15:57 |  
                      0 0

                      a co měli jako říct, že někoho přeřízl nebo, že jeho strykoš vyhrál ve Fortuně :-) či co všechno se povídá :-)

                      • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                        slaviator     před 15 lety 20.08.2009 16:20 |  
                        0 0

                        Nene, tak jsem to nemyslel - myslel jsem to tak, ze se mlzi ohledne Brabce, proc by se nemohlo stat, ze se mlzi i okolo Vaniaka? Stejne tak to bylo s Krajcikem, ne, ten ve Slavii hrat uz nebude a za tejden podepisuje :-)

                        • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                          lassiter     před 15 lety 20.08.2009 16:29 |  
                          0 0

                          no tak Matej přišel až potom, co se KJ rozhodnul odstavit z nějakýho důvodu Grajciara

                          • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                            slaviator     před 15 lety 20.08.2009 16:38 |  
                            0 0

                            Grajciar byl "odstaven" rekneme az po prichodu Mateje a to az v probihajici sezone a bylo to kvuli rekneme nefotbalovym vecem (a rovnou rikam, ze zadnej chlast, sazeni:-) apod v tom roli nehraje) - kazdopadne je to divny, prijde mi to, jako proste kdyby se to KJovi hodilo do kramu to, co se stalo, a Grajciara tak odepsal schvalne. Pritom ho chtel, pritom jsme pak cekali, az se vyleci, a kdyz se uzdravil, tak zacal skoro okamzite hrat za acko a dobre, a pak ho KJ "potresta" za oproti tomu co se stalo s Romanovsem volovinu....

                            • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                              Jakubisko     před 15 lety 20.08.2009 16:48 |  
                              0 0

                              a budeš tak laskav a řekneš nám co se teda stalo, velký luku? ;)

                              • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                                slaviator     před 15 lety 20.08.2009 17:18 |  
                                0 0

                                Proste - propad mu pas a on to zjistil na posledni chvili, asi dva nebo tri dny pred odletem... Neco, co se muze stat vsem. Pamatuju, ze nekdy v polovine devadesatych let zjistila delegatka CK Cedok (!) na hranicich s Rakouskem, ze ma propadlej pas. V patek vecer. Mohli jsme tam s ni cekat na tech hranicich do pondeli, az si ho vyridi nebo jet bez ni. Jeli jsme bez ni, jako jela Slavia bez Grajciara :-) Ale on to nemel na starosti, resp to nebyl a neni jeho job. Stat se to muze kazdymu, ze mu propadne pas a zjisti to na posledni chvili... KJ ho mel potrestat treba financni pokutou, treba 10 % platu, ale nesahat do kadru. To uskodi jak Grajciarovi, tak i nam. Ale treba to byl jen zastupnej duvod....

                            • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                              quelhar (admin)     před 15 lety 20.08.2009 16:48 |  
                              0 0

                              Romanovs snad neni potrestany? On chyta za acko?

                              • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                                Jakubisko     před 15 lety 20.08.2009 16:50 |  
                                0 0

                                imho to myslel tak, že oba byli potrestaní stejně, ale Grajciar za volovinu, oproti Romanovsovi

                                • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                                  quelhar (admin)     před 15 lety 20.08.2009 16:55 |  
                                  0 0

                                  Vysledek je, ze ani jeden nehraje, pricemz Grajciar je navic zraneny, takze se nepozna, jestli nehraje kvuli nejakemu trestu nebo kvuli zraneni.

                                  • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                                    Jakubisko     před 15 lety 20.08.2009 17:10 |  
                                    0 0

                                    třeba ho jarolím za trest zranil :o)

                                • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                                  slaviator     před 15 lety 20.08.2009 17:23 |  
                                  0 0

                                  Jo, presne tak. Romanovs lhal, i kdyz da se to pochopit, ma pravdu, ze jinak bychom ho v zime asi nevzali. A chyba je i na strane Slavie, kor pokud rek, ze tam jsou "urcite" problemy, meli po nem chtit, at je specifikuje. Kazdopadne dost velka vina lezi na nem. Tam bych se nedivil, kdyby byl take "odejit" jako nepotrebnej hrac, prekvapenim naopak bylo, ze v kadru zustal - i kdyz nechyta, to by byla volovina, aby v lize chytal Romanovs a v Evrope Hanus (popr. Vaniak). Brankar neni jako hrac v poli, kde v lize muze hrat Frejlach a v EL Coric (kdyz vezmeme Liberec), brankar by toho mel odchytat co nejvic.
                                  Zato Grajciar byl proste "bordelar", mel dostat nejakou financi pokutu, ale normalne se s nim dal pocitat.

                                • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

                                  slaviator     před 15 lety 20.08.2009 17:48 |  
                                  0 0

                                  Jo, presne tak. Romanovs lhal, i kdyz da se to pochopit, ma pravdu, ze jinak bychom ho v zime asi nevzali. A chyba je i na strane Slavie, kor pokud rek, ze tam jsou "urcite" problemy, meli po nem chtit, at je specifikuje. Kazdopadne dost velka vina lezi na nem. Tam bych se nedivil, kdyby byl take "odejit" jako nepotrebnej hrac, prekvapenim naopak bylo, ze v kadru zustal - i kdyz nechyta, to by byla volovina, aby v lize chytal Romanovs a v Evrope Hanus (popr. Vaniak). Brankar neni jako hrac v poli, kde v lize muze hrat Frejlach a v EL Coric (kdyz vezmeme Liberec), brankar by toho mel odchytat co nejvic.
                                  Zato Grajciar byl proste "bordelar", mel dostat nejakou financi pokutu, ale normalne se s nim dal pocitat.

            • Re: Slavia proti CZ Bělehrad

              urs (přítel SN)     před 15 lety 20.08.2009 16:27 |  
              0 0

              každej brankář dělá chyby.., jde o to jejich počet snižovat :-)

  10. Re: Slavia proti CZ Bělehrad

    Viking     před 15 lety 20.08.2009 12:56 |  
    0 0

    Jestli dneska vyhrajeme, tak to pro mě osobně bude docela překvapení...