Domácí pohár

Karviná - Slavia 1:0

Slavia prohrála i v dalším zápase a uřízla si opět ostudu. Na hřišti druholigové Karviné jsme nedokázali opět skórovat a v prvním zápase 4. kola Ondráškovka Cupu si připisujeme prohru 0:1. Jak hluboko musíme až spadnout? V článku je i statistické shrnutí našich zápasů v roce 2009.

Slávisté s několika změnami v sestavě svého soupeře zatlačili, ale do výrazné šance se nedostali. Tu svou první však domácí využili, když se z hranice šestnáctky prosadil Pavlík. O tři minuty později jsme mohli vyrovnat, když byl ve vápně faulován Janda, ale Belaid penaltu neproměnil a podtrhl naší zoufalost. Domácí i díky tomu získali větší sebevědomí a na hřišti si více dovolovali. Ve 20. minutě jsme museli střídat kvůli zranění Jandy. O chvíli později domácí Opic předvedl parádní střelu a ještě lepším zákrokem se prezentoval Vaniak, když vyškrábl míč směřující pod břevno na roh. Slávisté se tlačili do útoku, ale často jejich akce ztroskotaly na nepřesnosti. Domácí se snažili chodit do přečíslení. Ve 40. minutě domácí Kučera chytil hlavičkový pokus Belaida.

Druhý poločas byl ve znamení dobývání domácí branky. Jenže jsme nebyli příliš plodní a Karviná chodila do přečíslení, z jednoho byl blízko další branky Cika, o chvíli později zahrozil Opic. V 57. minutě prošel mezi dvěma obránci Skácel, ale jeho střelu vyrazil skvělý Kučera. V dalším průběhu si stejný hráč vytvořil opět šanci, stejně tak i Vlček, ale jejich pokusy se do sítě nedostaly. Vyrovnat se nám bohužel nepodařilo i přes velký nápor, domácí mnohokrát podržel parádní Kučera. Dnes to však byl opět festival zahozených šancí i důkaz bezradnosti. I druhá liga na nás stačí. Kdy se zastaví náš pád? A hlavně, prohra 0:1 je ta nejhorší co může být. Postup tak bude hodně složitý!

Karviná - Slavia 1:0 (1:0)
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Vomáčka, Hubáček, Skácel - Vasiljevič, Trapp, Belaid (65. Trubila), Janda (20. Grajciar) - Vlček, Šenkeřík (60. Naumov)
Branky: 9. Pavlík


Rok 2009 - zápasy:
V roce 2009 jsme sehráli celkem 43 zápasů, z toho 28 v lize, 7 v Ondráškovka Cupu, 2 v Lize mistrů a 6 v Evropské lize. Bilance je však docela tristní. Hlavně v lize to můžeme brát jako nejslabší bilance posledních let.

Gambrinus liga: 28 zápasů - 12 výher - 9 remíz - 7 proher = 45 bodů
Ondrášovka Cup: 7 zápasů - 2 výhry - 2 remízy - 3 prohry
Ligy mistrů: 2 zápasy - 0 výher - 2 remízy - 0 proher
Evropská liga: 6 zápasů - 1 výhra - 2 remízy - 3 prohry
Celkem: 43 zápasů - 15 výher - 15 remíz - 13 proher

Komentáře (131)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

    whitesnake01     před 14 lety 14.11.2009 15:24 |  
    0 0

    toto uz prece Karel nemuze ustat, podle onlajnu totalni des, snad ma vedeni rozum......

    • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

      vertic     před 14 lety 14.11.2009 15:31 |  
      0 0

      promiň, ale zápas proti takovýmu soupeři by ti hráči co tam jsou měli vyhrát i kdyby tam žádnej trenér nebyl. A pokud to ti hráči opravdu flákaj kvůli Jarolímovi, tak je to vážně smutný. Přeci nehraju za trenéra, ale ZA SLAVII.

      • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

        whitesnake01     před 14 lety 14.11.2009 15:37 |  
        0 0

        to je fakt, samozrejme pokuty, ale ty uz asi mely prijit drive...
        duha vec je, ze hraci kolikrat ani nevi co maji hrat a celkove taktika nakovanych micu na Senkyho proste nemuze uspet, dnes mame brejkovy utok Senkerik Vlcek, hrac do vapna Naumov sedi, takze sme asi prijely branit a hrat na brejky....... dyt je to na hlavu postavene

        • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

          whitesnake01     před 14 lety 14.11.2009 15:39 |  
          0 0

          chachaaa, dalsi supr vec, prohravame takze misto Belaida prijde obrance, vyborny tah, musime udrzet prohru 1:0, to je prece jasne

          • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

            quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 15:42 |  
            0 0

            Trubila na beka, Skacel na levou zalohu, Vasiljevic do stredu.

            • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:13 |  
              0 0

              A proč to takhle nebylo od začátku? Skácel proti Karviný na beku? Fakt sorry ale tohle už prostě KJ nezvládá.. a hráči teda taky ne, nechat si dát od Karviný gól v 11 minutě je demence a měli by všichni dostat pokuty a tresty v podobě náročnějších tréninků (časově i fyzicky).

              • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

                quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 16:19 |  
                0 0

                A proc by to tak proboha melo byt od zacatku? Ano, proti souperi ze druhe ligy mi prijde logictejsi nasadit jedine dva kreativni hrace, kteri nam jeste zbyli - Vasiljevice a Belaida - a na kraje obrany utocne hrace, kteri budou podporovat ofenzivu. Rozhodne to melo podle me vetsi sanci na uspech, nez sestava z poslednich ligovych zapasu - Grajciarem a Skacelem po stranach zalohy a s nulovou myslenkou v jejim stredu. Zvlast v situaci, kdy se dalo cekat, ze souper opet zahusti obranu.

                • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:54 |  
                  0 0

                  Zjevne myslenka Vasiljevice s Belaidem byla tak silna, ze se v onlajnech jejich jmena v podstate nevyskytujou. Naopak Skacel po prechodu do zalohy se dostal do rady sanci.

                • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:59 |  
                  0 0

                  Proč? Protože by jsme třeba mohli dát góla víš? To je když ten kulatej míč dostaneš za čáru mezi ty tři tyče.

                  Ne teď vážně: Třeba proto, že by si to Trubila už zasloužil? Třeba proto, že by se zvedla naše útočná síla? Třeba proto, že levýho záložníka by nemusel hrát pravák? Třeba proto, že by si to měl střední záložník s kým narazit (Rudou)? Třeba proto, že se Vasiljevič jevil v posledních zápasech bez formy..

                  Nevim jakou logiku používáš ale každopádně zklamala..

                  P.S. Poslední ligové zápasy (Příbram, Plzeň) jsme hráli ve středu s dvojící Ragued - Trapp, respektive Trapp - Janda. Tyhle dvojice opravdu nulovou myšlenkou přímo překypují, to máš pravdu.
                  Pokud se ovšem podíváme na zápas s Olomoucí, kde hrál Belaid s Raguedem a na krajích s Rudou a Grajciarem, tak jsme soupeře "drtili" a pro mě osobně to by jeden z nejhezčích a nejofenzivnější fotbalů které Slavia předvedla.. Pouze nedůslednost až laksnot v obraně a "ŠÍLENÁ" koncovka, způsobili, že jsme prohráli ale takovýhle prohry beru.

                  • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:10 |  
                    0 0

                    Pravda je, ze to KJ mohl s touto zalohou jeste zkusit. Protoze podle me tihle 4 jsou to nejlepsi, co momentalne mame. Proti Olomouci fungovali az na koncovku vyborne. KJ to pak rozbil, jak je jeho zvykem.

      • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

        harry     před 14 lety 14.11.2009 15:38 |  
        0 0

        ten samej pocit jsem měl proti Plzni,kdy mi přišlo,že zdaleka ne všichni do toho dávají vše....

    • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

      whitesnake01     před 14 lety 14.11.2009 15:34 |  
      0 0

      Skácel na beku to se fakt musim smát, trenér asi zešílel, vždyt v Hearts a Souphamptnu hral skoro utok, a na co je ten Trubila, kdyz ani v becku nehraje, to ho chcem totalne dodelat aby zapomel hrat fotbal? Pustit tak lehkomyslne Bestu s Fortem byla chyba, aspon makali pro tym. Zeman do Slavie dokud ho nevyfoukne Lazio :)
      na zaver citat z me produkce : I s pulkou hovna se da pomazat cela zed.

      • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 15:39 |  
        0 0

        hlavně střídani Trubila za Belaida mi do hlavy fakt nejde

      • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

        Trilador     před 14 lety 14.11.2009 15:40 |  
        0 0

        no a koho by si tam dal ty, trenére, snad už jedině trubila nebo grajciar připadá v úvahu, ale grajciar by to měl přes nohu a trubila ani nevím kde hraje, jelikož a protože sem ho ještě za slavii hrát neviděl, ale zřejmě je to taky záložník...
        je to hrozná bída, ale Karvinou bychom prostě měli porazit i v krizi

        • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

          slaviator     před 14 lety 14.11.2009 15:41 |  
          0 0

          Trubila hrál v Mostě snad jen v obraně, hrál tam i ve Zlíně... :)

        • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

          harry     před 14 lety 14.11.2009 15:43 |  
          0 0

          nemůžu si pomoct,ale tenhle zápas smrdí něčím jiným.....

        • Re: Karviná - Slavia 1:0 poločas

          whitesnake01     před 14 lety 14.11.2009 15:47 |  
          0 0

          protoze souper bude zalezly ma vyznam hrat na centry, ty umi grajcar, krajcik, skacel, takze Vaniak krajcik omacka trubka
          grajcar, trapp, belaid, skacel, vlcek(Vasil), tafat naumov
          to by me prislo rozumne......

  2. Re: Karviná - Slavia 1:0

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:00 |  
    0 0

    Nejdůležitější je, že my opravdu nejsem v krizi jak říká Suchý a KJVP, krize totiž vypadá o něco líp.

  3. Re: Karviná - Slavia 1:0

    quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 16:01 |  
    0 0

    Aby tech spatnych zprav nebylo malo, tak Tunisko po prohre v Mozambiku nepostupuje na MS, takze zadne zviditelneni Ragueda a pripadne Belaida se v lete konat nebude.

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      Wommi     před 14 lety 14.11.2009 16:05 |  
      0 0

      ...jen pro info, v tv bylo fotbalzive extra se smicrem,....docela se mi libi,...ze proste na rovinu mluvi na konci o tom podzimu, samozrejme nemluvi o konkretnich lidech, ale zaplatpanbu aspon neustale dokola neopakuje, ze krize neni a ze je vse ok.

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:56 |  
        0 0

        Tak smica tohle proste umi a proto je takovou osobnosti.. bohuzel se uz nebude podilet na tom, abychom se z toho dostali..

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        harry     před 14 lety 14.11.2009 17:13 |  
        0 0

        zrovna dnes jsem si to pouštěl a ukázalo se že Šmíca je prostě v našem fotbale téměř jedinečný jev...

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      vizzir     před 14 lety 15.11.2009 08:14 |  
      0 0

      Co ten Toleski na lavicce, mate nekdo vice info?

  4. Re: Karviná - Slavia 1:0

    wooodie     před 14 lety 14.11.2009 16:03 |  
    0 0

    Až se vrátěj do Prahy, taj nasednou do svých aut za 3 miliony, skouknou účet, že na něj přišlo 500 tisíc a pojedou za svými nádhernými přítelkyněmi. Ostrůvek blahobytu v moři krize. Kdo umí, ten umí.
    Samozřjmě, že kluci zase makali a měli jenom smůlu, navíc 0:1 je dobrý výsledek z venku. Že jo Quelhare a Huzgi, věční obhájci flákačů a lenochodů v sešívaném dresu.

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:06 |  
      0 0

      Hrajou perfektně,snaží se,jen ty góly chyběj:D Zajímalo by mě kdo jim tyhle kecy žere:D

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 16:08 |  
      0 0

      Rekl bych, ze ani Huzgi ani ja tu vecne neobhajujeme flakace a lenochody v sesivanem dresu. Naopak, tvrdime, ze za momentalni neschopnost hracu nenese uplnou zodpovednost trener. Dnesni zapas jsem nevidel, ale jeho zacatek evidentne predznamenal cely prubeh - ve treti minute spalena tutovka, v desate inkasovany gol z prvni akce soupere a ve 14. zahozena penalta. Za normalnich okolnosti stav 2:0 pro Slavii a ne 0:1. Bohuzel, uz delsi dobu mam pocit, ze nekterym (Belaid) je to porad jedno.

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:17 |  
        0 0

        A timhle se máme utišovat do nekonečna?Bodejt by to Belaidovi nebylo jedno, on už by byl nejradši v jinym klubu

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:18 |  
        0 0

        Můžu ti říct, že už se Belaidovi ani nedivím..

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 16:21 |  
          0 0

          Takze flakajici se hraci jsou vlastne v poradku? To tim chces rict? Kdyz uz jsem na hristi, tak doprdele snad hraju, ne? Zvlast, kdyz chci prestoupit nekam pryc. Takhle o Belaida nebude stat ani Kladno, natoz nekdo v zahranici. Kdyz vsichni uvidi, ze zapasy odchodi a kdyz uz se dostane k penalte, tak ji zahodi.

          • Re: Karviná - Slavia 1:0

            marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:34 |  
            0 0

            To že Belaid tomu nedává všechno je dobře známo myslim většine diskutujících tady, problém je ten,jestli tomu nedává všechno kůli sobě, nebo kuli KJ nebo je to pul na pul

            • Re: Karviná - Slavia 1:0

              quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 16:40 |  
              0 0

              I kdyby mel za trenera kdovijakeho despotu, tak prece nemuze hrat na pul plynu. Vinit trenera z toho, ze se hrac na hristi flaka, to opravdu nechapu. A pritom dostava dalsi a dalsi sance, duveru dostane znova a znova a porad to dopada stejne.

              • Re: Karviná - Slavia 1:0

                marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:00 |  
                0 0

                Trenér má docílit toho aby se hráč na hřišti neflákal.

                • Re: Karviná - Slavia 1:0

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:22 |  
                  0 0

                  Přesně tak a je jeho starost jakými prostředky..

          • Re: Karviná - Slavia 1:0

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:43 |  
            0 0

            Jaký v pořádku? Ti řikám, že se Belaidovi ani nedivím, že mu je to jedno ale to neznamená, že je to v pořádku. A ta tvoje představa, že když chci odejít pryč protože mě trenér "sere", tak hraju jak o život je úplně zcestná.

            Já ti jenom řikám, že Karel prostě s hráči neumí pracovat a zvlášť asi s mladejma nebo nevim. Jestli si četl co psal Blažek o chování Karla, tak nemáš co řešit, je to prostě "magor s bičem (a bičem)"..

            • Re: Karviná - Slavia 1:0

              quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 16:47 |  
              0 0

              Kdyz pises, ze se mu nedivis, tak mi to pride, jako bys ho omlouval. Ze on chudak by tak rad hral naplno, ale proste kvuli trenerovi nemuze a musi se flakat. Je zajimavy, ze jine kadry nez Belaid s trenerem problem nemely a nemaji...

              • Re: Karviná - Slavia 1:0

                vavicek     před 14 lety 14.11.2009 16:56 |  
                0 0

                Pokud si dobře pamatuji, tak i například za Hřebíka ve Spartě na to někteří hráči kašlali nebo třeba za Jarabinskýho v Ostravě atd. Krom toho já si nemyslím, že by Belaidova snaha nějak vybočovala.

              • Re: Karviná - Slavia 1:0

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:00 |  
                0 0

                Panove nezlobte se, Belaid je sveraz, ale z hlediska soucasnych pruseru je to zastupny problem.

              • Re: Karviná - Slavia 1:0

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:12 |  
                0 0

                Hrál si někdy fotbal? Hrál si někdy pod trenérem, kterýho si nechápal (neměl rád atd)? Já jo a proto řikám, že se Belaidovi nedivím.

                Pokud mi budeš chtít odepsat, že hráč musí být profesionál, hrát jenom fotbal a nestarat o to aby chápal trenérovi kroky atd, tak ti rovnou odepíšu: nejdůležitějším krokem trenéra je aby si získal hráče na svojí stranu, aby rozumněli jeho "cestě", a aby ho po ní následovali s nadšením. Pokud tohle nedokáže, skončí jako Hřebík.

                To samé platilo ve vojsku: pokud si vojevůdce nezískal vojáky na svojí stranu, zůstal většinou na bitevní poli sám nebo rovnou v rukou nepřítele.. pokud se mu to podařilo, stal se nezastavitelným dokud nenarazil na stejně loajální vojsko, pak už rozhodovali zručnosti vojevůdce a vojáku samotných..

          • Re: Karviná - Slavia 1:0

            harry     před 14 lety 14.11.2009 17:33 |  
            0 0

            penaltu zahodila už řada hráčů což si zrovna my nemusíme dvakrát říkat,že...Udivuješ mně jak dokážeš krásně najít viníky,ač si proti těm,kteří tady tak hlasitě odsuzovali hráče(MJ) do úmoru bojoval....

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:58 |  
        0 0

        Nevim proc ma tendenci to svalovat na Belaida. Taky se mi jeho pristup nelibi, ale je to jen hjeden z mnoha, navic nenastupuje pravidelne, mrha svym talentem nebo ho trener nedokaze vyuzit, to nedokazu posoudit. Bohuzel problem je v tom, ze to predevsim nefunguje tak obecne, nefunguje tym, system hry... za to ma odpovednost trener.

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 17:08 |  
          0 0

          Nesvaluju vsechno na Belaida, takovych hracu, u kterych mam pocit, ze na to kaslou, je vic. Ale jeho pristup tomu rozhodne nepomaha. Jak se zda, tak opet ukazal, ze do zakladu se s nim proste pocitat v soucasnosti neda.

          • Re: Karviná - Slavia 1:0

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:10 |  
            0 0

            A s kym se pocitat da? S Vasiljevicem?

            • Re: Karviná - Slavia 1:0

              quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 17:15 |  
              0 0

              S nikym a to je prave ten problem. Nemame jedineho kreativniho hrace ve forme. Jedini dva, kteri jsou schopni neco vymyslet, jsou posledni tydny (v pripade Belaida mesice) mimo.

              • Re: Karviná - Slavia 1:0

                murko     před 14 lety 14.11.2009 20:10 |  
                0 0

                Ja tam byl a tak vam to trochu sesumiruju.

                Utok - tragedie. Vlcek a Senkerik byli na hristi zbytecni. Nevyhraji ani jednu hlavicku, vetsinou jdou do souboje alibisticky. Zpracovat balon a pohlidat si offsajd je pro Vlcka velkej problem, ale porad lepsi jak Senkerik. Naumov si neumi v rozhodujici okamzik zpracovat balon. Nechapu proc sebou vozi Goceho a neda ho tam ani na minutu. Pri rozviceni a centrech ze strany je videt, ze ve vapne mu to jde. Mozna by nam mohl v te soucasne bide docela pomoct, kdyz uz ho platime.
                Zaloha - skoda Jandy, zrychliloval hru, pak zase ztratil par lacinejch balonu. Trubila byl velky oziveni a rozhodne hru rozhybal, urcite by si zaslouzil dalsi sanci. Rudymu to dneska moc neslo. Lepsi prumer dneska Grajciar. Hodne spatnej byl dneska Trapp a Belaid. Nejhorsi hrac je pro me Vasilevic, tak takovyho lazara jsem dlouho nevidel. (zlatej MJ).

          • Re: Karviná - Slavia 1:0

            vavicek     před 14 lety 14.11.2009 17:12 |  
            0 0

            Ty jsi ten zápas viděl? Tyhle odsudky od onlajnu jsou užasný.

            • Re: Karviná - Slavia 1:0

              quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 17:17 |  
              0 0

              Tento ne. Videl jsem vetsinu predchozich a soudim podle nich. V tomto zapase me Belaid nastval jen tim, ze nedal penaltu. A protoze vyznavam heslo, ze penalta se neda chytit, ale jen blbe kopnout, tak to je pro nej velke minus.

              • Re: Karviná - Slavia 1:0

                vavicek     před 14 lety 14.11.2009 17:23 |  
                0 0

                Přece nemůžeš odsoudit hráče kvůli tomu, že nedal penaltu? To už je naprostá blbost to se jen tak nevidí.

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        harry     před 14 lety 14.11.2009 17:18 |  
        0 0

        proti Plzni jsem měl takový pocit téměř ze všech na hřišti a to Belaid nehrál vůbec v základu.Ale chápu,že o tvých oblíbencích se Ti to asi těžko říká....

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 17:21 |  
          0 0

          Ja ale nemam zadne oblibence a zadne neoblibence, to je ten rozdil mezi mnou a vetsinou ostatnich. Jenze u takoveho Jandy treba mam pocit, ze se snazi, jen na to proste zrovna nema. Tijani na hristi pusobi tak, ze se ani nesnazi. Na Rudovi zase ocenuju, ze se snazi na hristi ostatni burcovat, i kdyz taky toho zatim vic zazdil nez vytvoril.

          • Re: Karviná - Slavia 1:0

            harry     před 14 lety 14.11.2009 17:27 |  
            0 0

            "prostě zrovna nemá"-kolikrát tuhle berličku ještě uslyšíme...

            • Re: Karviná - Slavia 1:0

              quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 22:12 |  
              0 0

              Do doby, nez Janda nekam odejde. Protoze dobre hral naposledy pred zranenim a to uz je pres dva roky...

          • Re: Karviná - Slavia 1:0

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:32 |  
            0 0

            Tak ja myslim, ze kazdej ma svy oblibence, to je normalni. Kazdej si nejak zduvodni, proc se mu jeden hrac zda lepsi nez nez jinej.. a je tedy oblibenejsi..

  5. Re: Karviná - Slavia 1:0

    opicemag     před 14 lety 14.11.2009 16:05 |  
    0 0

    Myslím, že vedení by již mělo něco dělat.
    1) Napařit hráčům pokuty. (velké)
    2) Udělat něco s Jarolímem.

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      martin08     před 14 lety 14.11.2009 16:16 |  
      0 0

      pokuty nic nevyresej, jen by to zhorsili..

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      vizzir     před 14 lety 14.11.2009 20:26 |  
      0 0

      a co pokuta jarolimovi?

  6. Re: Karviná - Slavia 1:0

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:08 |  
    0 0

    Ježiš to už snad neni možný. Sestavu radši ani nekomentuju, snad jen že Trubila je fakt chudák - nezahraje si pomalu ani proti Karviný. Nemyslím si, že by nás měl spasit, ale dle mého názoru symbolizuje nᚨcelkový úpadek a dokud neodejde nebo nezačne hrát, bude to s námi špatné..

  7. Re: Karviná - Slavia 1:0

    Trilador     před 14 lety 14.11.2009 16:10 |  
    0 0

    co říct je to tragédie jak v lize tak v poháru tak v evropě, ačkoli tam nám valencie nabídla jednou naším podceněním a jednou naprostým vypuštěním zápasu dvě remízky...
    nejsem si jistý, že změna trenéra z nás udělá z ničeho nic super tým, proto si myslím, že Jarolím by tam měl zůstat, ale měli by se změnit aspoň jeho asistenti a ty by měli trošku změnit atmosféru v kabině
    a co se týče kádru, tak potřebujeme jednoho velmi dobrého útočníka a jednoho velmi dobrého středního záložníka, žádných 10 nových posil, který potom stejně putujou mezi A týmem, tribunou a B týmem, radši ty peníze investovat jen do 2, ale kvalitních hráčů
    a Skácela jsme do základu nepotřebovali, na jeho místě by měl nastupovat Hloušek, ať si říká kdo chce co chce, tan kluk je nejlepší po lajně, nikoli ve vápně

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      bongor     před 14 lety 14.11.2009 16:59 |  
      0 0

      Je to špatný,ale kdo si dnes poslech rozhovor Šmíci s Čapounem,tak
      to byl reálnej a kupodivu i od Čapka korektní pokec.Mně zaujalo,že
      Vláďa uvažuje o trenéřině i když vidí co to obnáší.Když je mužstvo v pohodě,tak to je dobrej flek,ale běda jak to nejde.Potom za deset let takovej trenér zestárne o dvacet let.Bavíme se tady o našich některých hráčích,shodneme se snad všichni,že do toho zdaleka nedávají všechno.Potom jsou dva důvody:jsou na tom špatně fyzicky nebo to dělají natruc trenérovi.Ale nakonec kdekdo žádá výměnu trenéra.I kdyby tady byl Mourinho,Capello ,nebo nevím kdo,fotbal se rozhoduje na hřišti.Že nevědí co hrát?Tak jsou to nějací nedoukové a nezaslouží si svoje dobrý gáže.Už slyším Karla,jak jim vtlouká do hlavy,aby hlavně nehráli po zemi,ale nakopávali míče do ohně,že dá Šenkymu chůdy a ten bude míč sklepávat jako Dino.
      Určitě svůj díl odpovědnosti má i trenér a realizační tým,to je bez debaty.Ale jít cestou toaletný a měnit trnéry kdykoliv se nebudou hodit hráčům,pěkná blbost.Rád bych se mýlil.

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:05 |  
        0 0

        Pokud by sel trener spravnou cestou a hracum se to nelibilo, tak je treba nejit cestou letenskych a vyhazet hrace. Pokud ovsem trener dela hovadiny a ztraci autoritu u vsech krom par fanousku, kteri jsou mu vdecni za minule uspechy, tak je vymena trenera naprosto v poradku. Bohuzel pro me je to varianta c. 2.

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:02 |  
      0 0

      Tak Skacel byl podle onlajnu nejlepsi slavista na hristi, takze je spis otazka, co tam delali ti ostatni, napr. Belaid s Vasiljevicem, Vlcek s Senkym, Naumov a pod.

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        quelhar (admin)     před 14 lety 14.11.2009 17:05 |  
        0 0

        No podle onlajnu stal Vlcek porad v ofsajdu. O ostatnich se tam nepise skoro vubec. Kazdopadne fakt je ten, ze se Skacelem v sestave jsme ze ctyr zapasu nevyhrali ani jeden.

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:07 |  
          0 0

          To je ale statisticka haluz, nezlob se na me. Fotbal je tymovej sport, kdo videl zapasy, snad musi uznat, ze Skacel skoro vzdy patril k nejlepsim, byl aktivni, burcoval, hodne strilel, bohuzel mu nevychazi koncovka.

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 17:14 |  
          0 0

          Co je tohle za "fakt" proboha?

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          harry     před 14 lety 14.11.2009 17:25 |  
          0 0

          s touhle statistikou se můžeš jít akorát tak klouzat,to můžu taky tvrdit,že s třeba s Jandou v základu jsme nevyhráli pět zápasů po sobě apod.-má to asi podobnou relevanci...

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        Trilador     před 14 lety 14.11.2009 19:33 |  
        0 0

        já jsem ale nehodnotil zápas Karviná - Slavia, já jsem to hodnotil všeobecně...
        v základu by měl na levým křídle nastupovat Hloušek a ne Skácel, protože Hloušek je nejlepší na křídle a je škoda ho cpát do útoku, když spíš šanci připraví a ne zakončí

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          Trilador     před 14 lety 14.11.2009 19:37 |  
          0 0

          v tomhle zápase měl zase nastoupit klidně na křídle Skácel, protože Hloušek byl fuč, ale to je kdyby, myslím, že ačkoli bychom měli dnes klidně 100 šancí tak ten gól nedáme...
          je jen škoda, že nemáme takový prachy, abychom nemohli udržet takový talenty jako necid nebo (sám se divím co to teď napíšu) hráče typu Fořta

  8. Re: Karviná - Slavia 1:0

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:37 |  
    0 0

    Nejhorší na tom je, a toho se bojim, že se nezačne dít nic převratnýho ani po té dnešní ostudě.

  9. Re: Karviná - Slavia 1:0

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 16:54 |  
    0 0

    Ach jo, fandit Slavii, to není jen tak. Minulé dva roky si člověk zvykl na jakýs-takýs fanouškovský komfort, ale teď je to zpátky ve starých kolejích. Ještě že ten stadion nám nikdo nemůže vzít.

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      SoSad     před 14 lety 14.11.2009 17:25 |  
      0 0

      To o stadionu bych snad radsi ani nevyslovoval :))

  10. Re: Karviná - Slavia 1:0

    harry     před 14 lety 14.11.2009 17:11 |  
    0 0

    Bude se už NĚCO DÍT???Copak nevidíte,že tenhle podzim je až na světlé výjimky(domácí zápas s Crvenou Zvezdou a body s Valencií) jeden obrovskej a neomluvitelnej propadák?

  11. Re: Karviná - Slavia 1:0

    denydzlSKS     před 14 lety 14.11.2009 18:39 |  
    0 0

    a to já se byl dneska radši podívat na naše béčko a na to se alespoň trochu dalo koukat...
    mimochodem..je zarážející, že hráči brna, kteří jsou spíš zvyklí hrát ve středu tabulky, kde momentálně taky jsou, se před fanouškama cítí trapně a dělaj alespoň nějaký gesto...u nás mrtvo, ve vedení, u trenérů u hráčů...:-P

  12. Re: Karviná - Slavia 1:0

    vizzir     před 14 lety 14.11.2009 20:16 |  
    0 0

    Ja to rikala, ze si cumaky rozbijou...

    Re: V sobotu pohár v Karviné (Hodnocení: 1)
    Od: vizzir (vizzir@centrum.cz) - Pátek, 13.11. 2009 - 09:05:10
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Ja to vidim nejak takto:

    FC Karviná - Slavia
    1 : 0 (0 : 0)

    Datum: 21. 03. 1997
    Druh zápasu: 1. liga 1996/97, 20. kolo
    Sestava: Stejskal - Kozel - Vlček, Ašanin - Pěnička (46. Vávra), Ulich, Lerch (67. Šmejkal), Řehák (52. Jindráček), Novotný - Vágner, Vácha
    Branka: 90. Kovář 1:0
    Průběh: Slavia předvedla velmi špatný výkon
    Rozhodčí: Jirků
    Diváci: 7.286
    Trenér: Josef Pešice: „Takový je fotbalový život: jednou jsi nahoře, podruhé dole. Musím se přiznat, že do Karviné jsme jeli pro tři body, ovšem na druhé straně otevřeně řeknu, že výkon našeho mužstva byl katastrofální. Čeká nás mnoho práce, neboť tým nemá ještě takovou tvář jako v uplynulé sezóně.”

  13. Re: Karviná - Slavia 1:0

    harry     před 14 lety 14.11.2009 20:45 |  
    0 0

    Zahodit během pár měsíců takovou šanci jak udělat ze Slavie skutečně silnou a trvalou českou jedničku,a že k tomu byly ty nejlepší předpoklady,to je opravdu umění....

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      Trilador     před 14 lety 14.11.2009 21:13 |  
      0 0

      to by se v lize museli udžet takový hvězdy jako byly necid, tavares, švento...
      ono je to těžké, když česká liga je taková spíš kopaná...
      myslím si ale že je to přístupem i ostatních klubů, který hrajou podle zásady trenérá Řeků Rehhagela: "Nejlepší obrana je obrana" a zalezou v 9 lidech na svoji půlku a snaží se udržet nulu

  14. Re: Karviná - Slavia 1:0

    DrFe1     před 14 lety 14.11.2009 21:15 |  
    0 0

    Co se ještě musí stát, aby šel Jarolím pryč ? Nebo bude za zásluhy trénovat do roku 2020 bez ohledu na výsledky ? Někteří ho tady pořád omlouvají s tím, že jsou to hráči, kdo hraje špatně, nesnaží se atd. ale KDO TY HRÁČE TRÉNUJE ? Kdo je připravuje na zápasy ? Kdo si je do týmu vybral ? Kdo rozhoduje o tom kdo odejde a kdo přijde ? Kdo je má psychicky připravit ? atd. atd. To je přece všechno zodpovědností trenéra. Omluvit se to dá v ojedinělých případech - jednotlivých zápasech, kdy hráči dělají kraviny a trenér to nemůže z lavičky až tak ovlivnit, ale když je tým celkově a dlouhodobě v zoufalém stavu, tak kdo jiný zato nese zodpovědnost než trenér ?

    Řada lidí si tady z Jarolíma udělal Boha a tak největší změnu na trenérském postu, kterou jsou ochotni připustit je výměna asistentů. To mi připadá absurdní, jakoby byl KJ nedotknutelný. Není potřeba měnit asistenty, je potřeba vyměnit hlavu která nefunguje - hlavního trenéra !!!

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      Sisanek     před 14 lety 14.11.2009 22:55 |  
      0 0

      Nejsem ani zastance KJ, ani jeho odpurce. Ale nebavi me vecne shazovani viny na trenera. To, ze dela urcite ptakoviny se sestavou a tak dale je jedna vec. NICMENE na hristi jsou hraci a maji hrat. Kazdy kdo nekdy delal nejaky sport vi, ze se snahou da zvratit mnoho. Pokud ale umyslne (a to uz z jakehokoliv duvodu) nekdo zapas odchodi, tak si zaslouzi vyhazov on a nikoliv trener.

      Proto se rozhodne stravim na stranu tech, co jsou pro snizeni platu nebo zmeneni systemu odmen pro hrace.

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        mirecek1111     před 14 lety 14.11.2009 23:10 |  
        0 0

        To bych neřekl. Podívej se na Standu Vlčka. Přišlo ti někdy, že by se nestažil. Vůbec od úplného počátku co je ve Slavii. Vždycky to od něj bylo opravdové, každý zapás. A podívej jak to z jeho strany po návratu z Anderlechtu i přes tu snahu vypadá. Janda patří taky mezi hráče, pro které bych dal ruku do ohně, že hrají každý zápas na 100% a poslední týdny podává výkony, že by bylo pro všechny lepší, kdyby v té nominaci nebyl.
        Pak jsou tady hráči jako Vasiljevič, Naumov a spol. které zajímá zejména výpis z bankovního účtu a ty výkony spolu s bojovností podle toho také vypadají. Oni dva byli naprosto zdrcující přestupový omyl.
        A pak jsou tady hráči jako Tijany, kteří jsou zase znechuceni přístupem pana trenéra a podle toho to na hřišti vypadá.
        Ale za všechny tyhle hráče co jsem vyjmenoval odpovídá trenér. Že Jandu se Standou staví, když jsou naprosto zatavení, že tady dotáhl tu sebranku z východu, nebo že na některé hráče jako je Belaid svým přístupem tak neskutečně negativně působí, že jim ten fotbal takhle znechutí a oni se mu takhle odvdečují.

        Nejhroší na tom všem co se teď děje ale je, že když to takhle půjde dál, tak asi pan trenér skutečně odejde, přijde někdo nový, bude to třeba terno a Slavia začne znova šlapat, jenomže ty neskutečné škody co se na našem klubu pachají od toho večera s Tirasspolem po dnešek už nikdo nesmaže.
        Posrali jsme si to v LM, nic neurajeme ani v Evropské lize, pravděpodobně jsme přišli o titul a zřejmě to bude na ostří nože i v boji o poháry vůbec v lize a ještě do dneška jsme se mohli utěšovat, že to půjde aspon v tom Ondrášovka cupu a postoupíme do Evropy z něj. A už je to na hraně i v něm..
        Já myslím, že doba nuceného odchodu pana Jarolíma od týmu byl po derby se Spartou, teď aď už to dopadne jakkoli, a přijde to kdykoli už to bude pořád pozdě..

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2009 23:19 |  
          0 0

          Dost se tady omila, ze hraci hrajou spatne nebo ze na to nemaji, nejsou pouzitelni. Ja myslim, ze tym mame kvalitni a vetsina hracu hraje hluboko pod sve moznosti. Bud se vsem nedari individualne nebo je tym spatne poskladany a hraci si nerozumeji. Tak ci tak je za to odpovedny trener, nemuzu si pomoct.

          • výsledek který se dal očekávat

            dejva     před 14 lety 15.11.2009 00:28 |  
            0 0

            dnešní prohra s devátým týmem druhé ligy (ve které se hraje opravdu tragická kopaná) má pro mě dvě možné vysvětlení.

            hráči nedostávají výplaty. přes veškeré úspěchy a pokroky v minulých dvou letech je to sice nepravděpodobné, ale nikoli nemožné.

            typický případ hráčského puče. tzn. hráči hrají hluboko pod svoje možnosti, aby se zbavili trenéra.

            k této druhé variantě vede mnoho indícií.
            např. hráči jsou schopni odjezdit utkání v evropském poháru, kde jsou na očích skautů zahraničních klubů. mají možnost se jim předvést a urychlit tak vysněný přestup do zahraničí.

            těžko by bylo možné, aby v normálně fungujícím mužstvu byl opakovaně nejlepší na hřišti hráč, který se s týmem pomalu nezná, půl roku trénuje více méně individuálně a zápasy hraje maximálně za kozlovnu náčelníka "prořízlá huba" experta na všechno ládi vízka.

            • Re: výsledek který se dal očekávat

              Sisanek     před 14 lety 15.11.2009 18:44 |  
              0 0

              Ale kde to jsme s timhle pristupem? Tady je videt ta hloupost a zvracenost, za vse muze trener, nikdy hrac.

              Vem si, ze pracujes a nebude se ti libit pristup tveho sefa. Dva roky super, ale pak uz najednou spatny, moc velky naroky. Tak proste budes sabotovat praci..a co se stane? Poletis tak rychle, ze ani nezaregistrujes dvere.

              A to je presne ono - vetsina hracu jsou primadony, co si mysli, ze muzou vsechno..Ja bych vyhazel vsechny takove a nechal si jen hrace, co chteji opravdu hrat.

              To, ze se treba Vlcakovi nedari je ok, to proste prijde.

              • Re: výsledek který se dal očekávat

                dejva     před 14 lety 15.11.2009 22:41 |  
                0 0

                Když budeš mít ty a tvoji spolupracovníci pro majitel firmy vyšší hodnotu než-li tvůj šéf. Taky zaměstnavatel asi nevyhodí tvého vedoucího.

                • Re: výsledek který se dal očekávat

                  dejva     před 14 lety 16.11.2009 04:24 |  
                  0 0

                  nevyhodí tebe. jsem chtěl samozřejmě napsat.

            • Re: výsledek který se dal očekávat

              slaviator     před 14 lety 16.11.2009 11:29 |  
              0 0

              ....tragická kopaná se hraje ve druhé lize stejně jako v první. Je jasný, že v první lize jsou techničtější hráči, ve druhý zase je to více ale o bojovnosti. Měl jsi vidět sobotní zápas Most-Jihlava. Souboj dvou týmů ze středu tabulky, přesto oba hodně útočily. A bylo to celej zápas dost napínavé, nakonec padlo sedm branek a domácí s trochou štěstí nakonec zvítězili 4:3... Ale takovejhle fotbal v první lize, kdy na sebe narazí Kladno-Střížkov, Budějovice-Příbram... nenarazíš. A připomínám, boj dvou týmů ze středu tabulky...

              • Re: výsledek který se dal očekávat

                dejva     před 14 lety 16.11.2009 14:32 |  
                0 0

                ano jistě se najde zápas na který se dá koukat i ve druhé lize. já jsem možná ovlivněn zážitky z před cca 4-5 lety kdy jsme chodili na druhou ligu do Pardubic. Hrálo se v ideální dobu sobota 10.15. na stadion kousek, setkání s přáteli, rosánek před obědem. prostě ideální víkendové dopoledne na které jsme se všichni jednou za 14 dní těšili. Chyběla tomu jediná věc. A to byl dobry fotbal.

                Shodou okolností jsme nedávno potkal známého o kterém jsem se dozvěděl, že byl v širším kádru druholigového mužstva. To co mi vyprávěl už pro mě ani nebylo překvapující.

                Z důvodu neschopnosti pardubického klubu vyrovnávat pohledávky vůči hráčům, se výsledky neurčovali na hřišti,ale v sázkových kancelářích. " a co měli ty kluci dělat, když tři měsíce neviděli vejplatu". říkal na konec.

                • Re: výsledek který se dal očekávat

                  slaviator     před 14 lety 16.11.2009 21:12 |  
                  0 0

                  No právě... Bohužel, za to, že se to (tyhlety prodeje, sázení ze strany hráčů) neděje v první lize, bych ruku do ohně rozhodně nedal...

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          DrFe1     před 14 lety 15.11.2009 10:33 |  
          0 0

          Taky si myslím, že ta pravá chvíle pro odvolání Jarolíma byla po derby, já bych ho tenkrát odvolal. Tehdy se totiž už naprosto jasně projevilo, že sezonu podělal a jeho "koncepce" nefunguje. Ale dalo se to ještě zachránit, to dnes už jde jenom do jisté míry a velice těžko.

  15. Re: Karviná - Slavia 1:0

    Gordon (host)     před 14 lety 15.11.2009 00:07 |  
    0 0

    na ftobale jsem byl, nejlepsim hracem byl Trubila, jestli ho KJ nepostavi v jablonci do zakladu, tak envim

  16. Re: Karviná - Slavia 1:0

    Gino     před 14 lety 15.11.2009 10:00 |  
    0 0

    Taky napisu svuj nazor.
    Pres Karvinou musime doma postoupit, to jednoznacne... uz jen proto, ze vypadnout s takovym tymem by nam na psychice moc nepridalo. A tu psychiku potrebujem presto, ze podle me uz je titul nerealny. Snizil jsem ale sve ocekavani alespon na Evropu - do te by se tym jako nase Slavia dostat mel - to znamena alespon treti misto a to, podle me, jeste ztracene neni.
    Pokud to je ovsem tak, jak nekteri tady naznacuji, ze hraci hraji spatne zamerne, aby se zbavili trenera, tak bych vyhodil nejen jeho, ale i pulku tymu i za cenu toho, ze se ani do tretiho mista nedostanem a dohrajem ligu s beckem. Proste tyhle manyry ja ve Slavince nechci, to je ten nejvetsi hnus. Fuj! Nechci, aby to bylo jako na toaLetne, kde tyhle praktiky byly bezne a ja se jim smal.

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      DrFe1     před 14 lety 15.11.2009 10:37 |  
      0 0

      Podle mě k pozitivní změně nedojde dokud se nezmění trenér, jinak je to čekání na zázrak. A ten se obvykle nestává. Jsem přesvědčen, že hráči nehrají špatně záměrně, tomu nevěřím. Jarolím prostě jenom tým rozložil, hráči už mu nevěří, mají ho "plné zuby", nechápu co po nich chce, nechápou jeho míchání se setavou, mají dost té nejistoty jestli příští zápas nastoupí v obraně, v záloze nebo v útoku ...... prostě hráči nejdou za trenérem, ne proto že by to dělali natruc, al oni neví co po nich chce a už ho mají dost. Hráči by teď potřebovali pomoct, psychickou podporu od trenéra, ale ten jim z výše uvedených důvodů už pomoct nemůže, už je pozdě.

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        Romino     před 14 lety 15.11.2009 12:30 |  
        0 0

        Také to vidím tak nějak, líbil by se mi trenér jako je Zeman má západní fotbalové návyky, měl by respekt, zavedl by útočný styl, ale je to Čech - zná jazyk a prostředí, myslím, že v jeho věku by mohl přistoupit na snesitelné finanční podmínky. To ale jen tak fantazíruji.

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          whitesnake01     před 14 lety 15.11.2009 13:01 |  
          0 0

          souhlasim, s jeho zkušenostma obrovský přínos pro klub ve všech ohledech, navic by měl velký respekt a k němu někoho mladého jako asistenta aby něco okoukal a za pár let ho vystřídal :)

          • Re: Karviná - Slavia 1:0

            dumbo_strang     před 14 lety 15.11.2009 13:50 |  
            0 0

            I ja mam tento sen!

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      wector     před 14 lety 15.11.2009 16:57 |  
      0 0

      Samozřejmě že pokud se na to hráči vyprdnou, protože se jim zrovna nelíbí trenér, tak zasluhují tvrdý trest (ať zvedne ruku komu se nelíbí v práci jeho šéf...). Otázkou ovšem je, co je to za trenéra, když připustí, že mu na to hráči serou. Ono to asi nebude s tou trenérovou tvrdostí tak horké, resp. tím bičováním dohání jakýsi nedostatek přirozeného respektu. Když nám bylo hej, tak se to neprojevilo, vidět je to až teď.

      Na druhou stranu KJ byl nejlepší, když jsme byli v řiti, až na stadion v úplně stejné jako teď... Nevim jestli se zbavit Jarolíma, možná to pomůže. Pak je taky otázka, jak by to vypadalo s hráči jako Ragued nebo Belaid, to by taky mohla být slušná díra do rozpočtu. Do kytek to jde delší dobu, něco se mělo udělat už minimálně před měsícem, teď už to asi fakt nemá smysl a bude lepší se doplazit do zimní pauzy.

      Možná by bylo nejlepší, pokud by to někteří na Slavii zabalili sami a ihned, osobně jsem hodně zklamán hlavně Krajčíkem a Vlčkem. Od nich speciálně bych v tuhle chvíli čekal víc než matné výkony, resp. odfrknutí do novin ve smyslu "fandové mi zase něco vyčítaj, to je pořád dokola".

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        bongor     před 14 lety 15.11.2009 19:07 |  
        0 0

        Určitě jsou tady hráči,kterým se momentálně nedaří a strašně by chtěli.Za všechny třeba Vlčák,tam nevěřím,že by byl něco schopnej odfláknout.Potom jsou tady normální výkyvy formy,jako po delším zranění,třeba Jandys.Další sorta jsou hráči,co i v téhle neutěšené situaci makají jak blázni,ale když okolo nich není odezva,tak to sami neurvou,třeba Adam.Další kapitola jsou asi nepovedené přestupy,za to může jednoznačně KJ,jako odborník by měl poznat,kdo fotbal nejen že umí,ale že se mu hodí do jeho stylu hry.Protože naše hráče osobně neznám,nedovolil bych si říct,ten to schválně odbývá,ale stačí jeden,dva a udělají v mužstvu blbou náladu.Nevěřím,že najednou zapomněli všichni hrát fotbal,když to ještě nedávno docela dobře uměli.Jen tak mimo téma:Viděli jste dneska naši novou reprezentaci?
        Jak to řek komentátor-holomajzna.Hra od ničeho k ničemu.Zaujaly mě dvě věci,Šimůnek v sestavě,který odehrál v tomto ročníku bundesligy dvacet minut a Matějovský,který nehraje pokud vím vůbec.
        Necka,nic moc.

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          dejva     před 14 lety 15.11.2009 22:36 |  
          0 0

          Tahle sezóna mi velice připomíná ročník 03-04 na začátku byl nepostup do LM přes možná porazitelného soupeře Celtu Vigo.

          Pan Beránek taktéž měnil sestavu jako ponožky.

          Bylo evidentní, že s ním hlavně starší hráči v čele s Kukou nevycházejí a hráli pod svoje možnosti a výsledkově se nedařilo.

          Následovalo Beránkovo propuštění.

          Hráči mají pro klub hodnotu a jsou si vědomi toho, že spíš než oni půjdou od válu neoblíbení trenéři takhle to bylo, je a bude.

          To, že je to nemorální a vůči fanouškům unfair je sice pravda, hold prostě všude platí jiné podmínky.

          Vzpomínám si, že před lety jedno extraligové mužstvo na začátku sezony topicí se v rádoby krizi po odvolání neoblíbeného trenéra zázračně ožilo a na konci ročníku slavilo titul.

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          wector     před 14 lety 16.11.2009 01:09 |  
          0 0

          Mně se právě zdá, že po návratu z Bruselu to už vůbec není ten starý Vlček. Nemyslím ani tak formu, ale právě to nasazení, bojovnost, to tam prostě nevidím a přijde mi, že se na to po začátku sezóny vykašlal. Asi čekal zase super pevnou pozici, ale s takovejma výkonama těžko. Podobně Krajčík, ten mi přijde, že Slavii bere jako nouzovku - "nevyšlo to v Itálii, tak si holt trochu vydělám v Praze, třeba manažer něco sežene". Paradoxní je, že máme 3 pravé beky a na tom místě hraje ten s nejhoršími výkony... Aspoň že má smlouvu jen na rok, stejně jako Vasiljevič, jejich opce snad ani nemůžeme využít, to bychom byli za kokoty.

          • Re: Karviná - Slavia 1:0

            MarHud     před 14 lety 16.11.2009 07:02 |  
            0 0

            Jen tak dál hoši sešívaný!A příští rok s KJVHCD na lavičce o záchranu.Ať žije ACS!!!!

            • Re: Karviná - Slavia 1:0

              bongor     před 14 lety 16.11.2009 10:16 |  
              0 0

              Jasně MarHude,jen abysme se v tom boji o záchranu nesešli s váma.
              Teď vám odejde všechno,co jste si navypůjčovali a jste v řiti.
              No a když nám sparťan radí co máme udělat,tak je to signál nejjasnější a to,že bysme měli udělat pravej opak.

              • Re: Karviná - Slavia 1:0

                DrFe1     před 14 lety 16.11.2009 10:57 |  
                0 0

                No, lepší by bylo řídit se vlastním rozumem a odvolat Jarolíma.

                • Re: Karviná - Slavia 1:0

                  fanfaron     před 14 lety 16.11.2009 12:27 |  
                  0 0

                  teda doktore, ty ho fakt nemáš rád, že se pořád tak opakuješ...
                  holt se musíš smířit s tím, že ty ho neodvoláš a že existujou fanoušci i s opačným názorem.

                  • Re: Karviná - Slavia 1:0

                    Jiri1     před 14 lety 16.11.2009 13:34 |  
                    0 0

                    Zdravim, diskuze o tom , kdo co odchodil, nebo nedal penaltu, nebo nebere penize jsou v teto chvili zbytecne, my jako fandove muzeme jen utrpne sledovat ci nesledovat vykony mancaftu ci nezvykle ticheho az zarazeneho trenera Jarolima, diskuze o tom proc skoncil Smicer i vypady pana Vizka lidsky chapu, ale jsou v nasi soucasne situaci o nicem. A zduraznuji , ze samozrejme, ze ve hre jsou žzcela jine okolnosti nez nevyplacene prewmie ci nechut mit za trenera Jarolima. Hraje se daleko vyssi hra , kterou muze ukoncit jen nase vedeni a je jasne , ze za cenu obeti.

                    • Re: Karviná - Slavia 1:0

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 13:52 |  
                      0 0

                      A to tedy jaka vyssi hra?

                      • Re: Karviná - Slavia 1:0

                        Jiri1     před 14 lety 16.11.2009 14:08 |  
                        0 0

                        Tak to by ses musel asi zeptat treba pana Dolezala , co je ve hre a proc nas temer vsechny ligove kluby nemusi, proc nekteri nasi hraci jsou vitanymi celebritami jide nez ve svem klubu a proc nekteri hraci , kterym o neco jde chteji za kazdou cenu pryc tedy vyjma asistentu velkeho Karla.

                        • Re: Karviná - Slavia 1:0

                          martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 14:17 |  
                          0 0

                          Nejak nerozumim.. ty to tedy vis a nechces rict nebo nevis a jen se domnivas, ze je ve hre jakesi obri spiknuti? Vis sam, ze casto na tebe tady lidi reagujou podrazdene, ale tezko se jim divit, kdyz je tvuj prispevek e stylu "neco se deje a nepovim vam co". Na to se neda reagovat, bude rekni nejakej jasnej nazor nebo se se smir s tim, ze lidi budou povazovat tvy prispevky za snusku blabolu. Tedy chces rict, ze problem neni v nevyplacenych premiich ani v tom, ze, by hraci chteli odstrelit trenera. Tak v cem tedy?

                        • Re: Karviná - Slavia 1:0

                          DrFe1     před 14 lety 16.11.2009 14:18 |  
                          0 0

                          Sakra to je zase mlžení, nechápu jestli si tím masírujete ego nebo proč to děláte, že naznačíte že něco zásadního víte a pak to odmítáte říct. Tohle opravdu nesnáším.

                          • Re: Karviná - Slavia 1:0

                            Jiri1     před 14 lety 16.11.2009 14:31 |  
                            0 0

                            To co je zcela jasne, ze uz nejde jen o sarolima a hrace a to, ze vstahy klubu , ale i svazovych cinovniku k nasemu klubu jsou slusne receno na bodu mrazu a samozrejme nektere pro nas prekvapive vykony hracu nejsou v kontextu poslednich udalsti az tak prekvapive, stejne jako mlzeni okolo pripadneho odchodu KJ .

                            • Re: Karviná - Slavia 1:0

                              Jiri1     před 14 lety 16.11.2009 14:33 |  
                              0 0

                              Proste bez jakehokoliv púodrazdeni nebo zatrpklosti rikam, ze tato sezona je v hajzlu.,

                              • Re: Karviná - Slavia 1:0

                                dejva     před 14 lety 16.11.2009 14:41 |  
                                0 0

                                to jste jiří říkal poprvé po velkých nákupech před LM a píšete to od té doby stále. tak že nic nového pod sluncem.

                            • Re: Karviná - Slavia 1:0

                              martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 14:49 |  
                              0 0

                              Zcela jasna nejsou tva slova jiri, nezlob se. Vztahy svazu a naseho klubu jsou pricinou serie porazek? To nemyslis vazne, snad.. Nebo jsou hraci placeni svazem, aby hrali blbe? zkus napsat neco srozumitelneho..

                            • Re: Karviná - Slavia 1:0

                              jnnxx     před 14 lety 16.11.2009 14:50 |  
                              0 0

                              ...asi neumím číst mezi řádky, ale já vám vůbec nerozumím. Neživíte se náhodou politikou? Říci mnoho slov a přitom neříct nic.

                              • Re: Karviná - Slavia 1:0

                                martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 14:56 |  
                                0 0

                                mam stejnej problem..

                              • Re: Karviná - Slavia 1:0

                                Kactus     před 14 lety 16.11.2009 15:01 |  
                                0 0

                                to on tady rika jiz nekolik let a prozatim se z jeho mnoha teorii o spiknuti nevyplnilo nic.
                                Ale mozna by mohl napsat treba nejakou Slavistickou Sifru neboli Da Slavia Code a bude slavnej, nekdo to snad zfilmuje a my jako fanousci se tam na jednom zaberu mihnem jako divaci v zapasu proti Barcelone nebo tak :)

                                • Re: Karviná - Slavia 1:0

                                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 15:04 |  
                                  0 0

                                  Nic se nemuze vyplnit..:-). Teda aspon myslim.. je to vysoce filosoficka otazka a zde bych se obratil na Sokrata, co o tom soudi?

                                  • Re: Karviná - Slavia 1:0

                                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 15:11 |  
                                    0 0

                                    Já si dovolím pana Sokrata zaskočit - to není "vysoce filosofická otázka" ale "zbytečná filosofická otázka" ;-)

                                    Zdraví Kmotr (P.S. Jiri1 je magor :-D)

                                    • Re: Karviná - Slavia 1:0

                                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 15:29 |  
                                      0 0

                                      Myslíš něco jako ... "Hlaváčku, už jste četl mou publikaci Zbytečné otázky v kriminalistice?" :-))

                                      • Re: Karviná - Slavia 1:0

                                        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 18:42 |  
                                        0 0

                                        Přesně :-D

  17. Re: Karviná - Slavia 1:0

    ClaudiusX     před 14 lety 16.11.2009 18:25 |  
    0 0

    Po Praze koluje fáma, která se mě zdá čím dál více pravděpodobná: na jaře Slavia prodala zápas Kladnu a hráči si s KJ rozdělili nemalý peníz. Neshodli se však na poměru, KJ si pro sebe nárokoval ještě část z peněz pro kabinu a Erich se za mužstvo postavil. Hádka - a Erich končí. Tým nesouhlasí a dělá všechno proto, aby skončil trenér. Hráči mají jedinou možnost, jak se zbavit trenéra - na hrišti, a Slavia padá tabulkou .. ať KJ postaví koho chce, tým drží spolu a na hrišti nevyhrává. Tak co, dává to logiku?

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      tantalos     před 14 lety 16.11.2009 18:33 |  
      0 0

      Ne.

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 18:51 |  
      0 0

      Já zas slyšel tu o Slovácku, o kterém věděli jenom Erich a jeden nejmenovaný bossík, a když se to domák KJ, Erich musel odejít..
      Ale tohle pro nás smrtelníky nemá cenu řešit, nás musí zajímat co dál?

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        Ravik     před 14 lety 16.11.2009 18:56 |  
        0 0

        tak jestl ije to pravda tak ať vypadnou všichni!!! A KJ jako první!!

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        slaviator     před 14 lety 16.11.2009 21:19 |  
        0 0

        O Kladnu jsem slyšel jinou verzi, že si vsadil prej nějakej strejc z Moravy asi 400.000 a když Kladno vyhrálo, tak si ta sázková kanclář najmula soukromé očko a ten zjistil, že ten strejc z Moravy je údajně vzdálenej příbuznej Ericha. Stálo by za to, dát dohromady všechny ty verze. Kolik jich bude? Deset? Dvacet?

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      lassiter     před 14 lety 16.11.2009 19:19 |  
      0 0

      Mezi fanoušky je rozšířeno mnoho polopravd, omylů a mýtů. Tohle je zatím to nejšílenější co jsem slyšel. Jsi normální?

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 21:07 |  
        0 0

        Taky mam pocit, ze tohle je extra silena verze. Od toho, ze snad proboha neni mozny, aby cela kabina vcetne trenera prodavala zapasy po silenost, ze snad chude kladno kupuje zapasy u nejbohatsich klubu u nas..

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      urs (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2009 20:26 |  
      0 0

      já bych se na to podíval takle:

      z Liberce vyhodili Nečase s Kozlem..

      co Takle udělat rošádu na místech asistentů, když už je KJ nedotknutelnej?? :-)

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        whitesnake01     před 14 lety 16.11.2009 21:07 |  
        0 0

        na to uz je asi pozde..... a Karel vedle stejne nesnese nekoho s jinym nazorem

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      slaviator     před 14 lety 16.11.2009 21:16 |  
      0 0

      Kolik by muselo Kladno zaplatit, aby to pustili všichni hráči a i trenér? Není daleko, daleko jednodušší (a bezpečnější) koupit jen jednoho, dva hráče soupeře? Když koupíš brankáře, je to v suchu, když koupíš stopera, je to skoro v suchu... Když koupíš oba dva, máš to na sichr :)

      • Re: Karviná - Slavia 1:0

        wector     před 14 lety 17.11.2009 12:48 |  
        0 0

        Hlavně proč by to mělo kupovat Kladno? To mohlo (pokud by to byla pravda) hrát jen tu roli, že je na něj velkej kurz. Když jdu na Kladně ze sportovní haly, tak občas potkávám hráče, jak se rozcvičujou na parkovišti za stadionem a běhaj ve veřejnym parku, kde lidi jezděj na kolečkovejch bruslích, nebo mámy s kočárkama. Že by zrovna oni mohli kupovat zápasy se Slavií?

        • Re: Karviná - Slavia 1:0

          DrFe1     před 14 lety 17.11.2009 13:01 |  
          0 0

          Kdo viděl jejich stadion, se zrezivělou ohradou, shnilou střechou, udusanou hlínou namísto chodníků atd. tak mu muí být jasný, že tyhle chudáci opravdu nikoho nepodplácí.

    • Re: Karviná - Slavia 1:0

      vizzir     před 14 lety 19.11.2009 08:09 |  
      0 0

      To je absolutni nesmysl, v sazce bylo mnohem vic (prvni misto a snazsi postup do LM). Navic neverim, ze by si hraci tak meli prijit na vic, nez kolik maji premie za vyhrany zapas.
      To uz bych spise rekl to Slovacko, kde to fakt Brabec nahral tomu utocnikovi na nohu, az se nechce verit, ze to bylo omylem... na to nikdy nezapomenu.