Domácí pohár

Slavia - Karviná 2:0

Slávisté v odvetě 4. kola Ondráškovka Cupu na svém hřišti porazili druholigovou Karvinou 2:0, když branky vstřelili Hloušek a Šenkeřík. Po prohře v Karviné 0:1 jsme dokázali manko smazat a po výkonu z odvety zaslouženě vyhráli.

Slávisté nastoupili do důležitého utkání sezony, kdy museli dohánět jednobrankové manko z prvního zápasu, s několika změnami. Od začátku nastoupil opět Ragued, příležitost tentokrát dostal i Trubila. A překvapením bylo nasazení hráče z juniorky Ondřeje Vaňka. Ten zaujal post ve středu zálohy společně s Raguedem a stažil se o tvorbu hry. Slávisté se v prvním poločase dostali rychle do vedení a v dalších minutách si vytvořili i další šance, ale druhou branku se nepodařilo přidat a i hra postupně postrádala nápad a moment překvapení. Karviná pozorně bránila a nedopustila velké ohrožení. I proto skončil poločas jednobrankovým vedením.

Do druhého poločasu nastoupili slávisté mnohem aktivněji a vytvořili si velkou převahu, chvílemi doslova drtivou. Měli jsme několik nebezpečných akcí, ale některé jsme nedokázali dotáhnout, chyběla tomu lepší finální přihrávka. Každopádně to hráči odjezdili a odměnou jim byl druhý gól, který zaručoval postup. Přesto byla znát touha po vstřelení další branky, ale nedařilo se, i když jsme k němu byli opravdu blízko. Závěr zápasu již slávisté pohlídali, takže jsme po výhře 2:0 postoupili do dalšího kola a splnili tak povinnost. V dalších zápasech je však třeba hru ještě zlepšit.

Zajímavé situace:
3. minuta - Od Skácela šel míč za obranu, Naumov se řítil na brankáře, ale předložil volnému Hlouškovi, který dával do prázdné branky - 1:0.
10. minuta - Vaněk získal odražený míč, obešel obránce a ve vápně střílel na vzdálenější tyč, minul jen o kousek.
15. minuta - Vaněk poslal pěknou přihrávku do strany na Krajčíka, jehož centr Hloušek pustil na Naumova, který však těsně minul. V následné akci pak z dálky střílel opět aktivní Vaněk, ale brankář si s pokusem poradil.
23. minuta - Opět Vaněk, vybojoval míč, předložil před šestnáctku naběhnutému Skácelovi, jehož střelu Kučera vyrazil k Hlouškovi, který dorážel do branky. Gól však neplatil pro ofsajd Hlouška.
33. minuta - Skácel prošel až k vápnu, kde vyslal prudký projektil, ale Kučera opět vyrazil.
48. minuta - Po centru Trubila nedokázal míč protlačit Šenkeřík a dorážející Vaněk trefil jen obránce, z následného protiútoku se Karviná dostala do šance, kdy prošel přízemní centr až na Ficka, kterému však střelu zblokoval dobře postavený Romanovs.
52. minuta - Po centru Grajciara na vzdálenější tyč hlavičkoval Skácel, ale jen do připraveného Kučery.
53. minuta - Na pěkný Trubilův centr si naskočil Šenkeřík, ale mířil těsně nad branku.
56. minuta - Grajciar z rohu orazítkoval břevno.
61. minuta - Po centru se míč dostal k Šenkeříkovi, který z deseti metrů nekompromisně propálil Kučeru - 2:0.
66. minuta - Po nenápadné akci se ke střele dostal Mišinský, ale z hranice šestnáctky míč ideálně netrefil.
84. minuta - Skácelova střela z 18 metrů skončila na tyči, brankář Kučera se pouze ohlédl.
90. minuta - Další Skácelovu dalekonosnou střela Kučera vyrazil.
90.(+1) minuta - Skácel z hranice šestnácky se znovu opřel do míče, ale orazítkoval pouze břevno.

Slavia - Karviná 2:0 (1:0)
Slavia:
Romanovs - Krajčík, Suchý, Čelůstka, Trubila (81. Hubáček) - Grajciar, Vaněk (75. Belaid), Ragued, Skácel - Naumov (46. Šenkeřík), Hloušek Branky: 3. Hloušek, 61. Šenkeřík
Diváci: 2829

Komentáře (97)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje proti Karviné

    DrFe1     před 14 lety 25.11.2009 17:43 |  
    0 0

    A sakra, to bude slávy pokud postoupíme ! A Jarolímovy bude na základě toho prodloužena smlouva z roku 2020 na 2050

    • Re: Slavia hraje proti Karviné

      Eskaes     před 14 lety 25.11.2009 18:23 |  
      0 0

      Aha, takže bude asi lepší, abychom nepostoupili a nějaký pan chytrolín Fe měl konečně pocit satisfakce. Tak to ano.

      • Re: Slavia hraje proti Karviné

        DrFe1     před 14 lety 25.11.2009 20:12 |  
        0 0

        Ale govno pocit satisfakce, jenom bych chtěl aby Slávia šla konečně zase nahoru.

        • Re: Slavia hraje proti Karviné

          PetCC     před 14 lety 25.11.2009 21:09 |  
          0 0

          Doktore, ty se radši drž dálnic, těm jak se zdá rozumíš :-)

          • Re: Slavia hraje proti Karviné

            DrFe1     před 14 lety 25.11.2009 22:02 |  
            0 0

            Já rozumím prakticky úplně všemu :-o :-))

            • Re: Slavia hraje proti Karviné

              bongor     před 14 lety 25.11.2009 22:46 |  
              0 0

              Mimo fotbaku.Poznámka redakce.

              • Re: Slavia hraje proti Karviné

                DrFe1     před 14 lety 25.11.2009 23:47 |  
                0 0

                To jsem čekal, takovouhle zákeřnou podpásovku :-(

  2. Re: Slavia - Karviná 2:0

    jack09     před 14 lety 25.11.2009 20:32 |  
    0 0

    ja jsem se v kotli bavil dobre :))

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      Kactus     před 14 lety 25.11.2009 23:54 |  
      0 0

      jak jste behali sem a tam to byl dobre :)

  3. Re: Slavia - Karviná 2:0

    quelhar (admin)     před 14 lety 25.11.2009 20:34 |  
    0 0

    Dnes to byl solidni vykon od 1. do cca 25. minuty, od 45. do 62. minuty a od 84. minuty do konce. Ve zbytku casu to byla klasicka bida. Ale postup je naprosto zaslouzeny, sanci bylo dost a vetsina individulanich vykonu se da hodnotit pozitivne. Nejvetsi prekvapeni byl pro me jednoznacne vykon Ondry Vanka, ktery zahral tak, jak jsem ho v becku hrat jeste nevidel. Aktivni pohyb, napadani a hlavne zadna alibisticka hra, ale snaha hrat dopredu. Bravo a vykon takovy, ze si hlasite rekl nejen o misto v A tymu, ale rovnou v zakladni sestave, aspon pro dalsi zapas s Brnem.

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      vavicek     před 14 lety 25.11.2009 20:39 |  
      0 0

      Jo, Vaněk hodně potěšil. Já jsem spíš čekal, že nastoupí Koreš. Škoda, že se nedostal šanci v průběhu zápasu. Doufám, že díky výkonu Vaňka začnou dostávat víc příležitostí kluci z béčka.

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      slaviator     před 14 lety 25.11.2009 20:49 |  
      0 0

      ...naproti tomu Naumov...? Tohle už je vážně moc, brankář podběhne centr, jemu stačí vyskočit a hlavou dát do prázdný... a jen se vyhoupne na špičky a ten míč ho taky přeletí. Mohlo být vymalováno už někdy ve 20. minutě či kdy přesně to bylo... A kolik měl přesných přihrávek, když nevystřelil? Kolik vyhrál soubojů? 1? 0?

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        quelhar (admin)     před 14 lety 25.11.2009 20:58 |  
        0 0

        Na Naumova muzes nadavat jak chces, ale zase pripravil gol. V utoku mame dlouhodobe problem a Senkerik me ani dnes nepresvedcil, ze by byl lepsi, prestoze dnes gol dal. Naumov neni hrac do kombinace narozdil od Senkerika. A ta situace, o ktere pises - dost tezko mohl cekat, ze golman ten mic pusti, vypadalo to, ze si pro nej jde celkem jiste. A pak uz samozrejme bylo pozde skakat. V situaci, kdy na vyber je v utoku z Naumova, Senkerika a Vlcka, je pomerne prirozene, ze se v utoku celkem pravidelne stridaji (az na Standu, ktery toho moc nenahral a zapas v Jablonci ukazal proc).

        • Re: Slavia - Karviná 2:0

          Barlblog     před 14 lety 25.11.2009 21:20 |  
          0 0

          Naumov u nás nehraje dobře. Netvrdil bych, že není typ do kombinace. Je tu zatím krátce a hra zálohy není ideální. Nějak zásadně bych ho hodnotil až na jaře.

          Každopádně se ukázala jedna krásná věc. Nebude potřeba kupovat ofenzivní záložníky, protože máme hned 2 v B-týmu. Vůbec by nevadilo, kdybychom nějak udali Volešáka, Vasilijeviče a nepodepsali Skácela(na toho stejně nemáme). Vaněk s Korešem mají potenciál, myslím, že nastal čas věřit odchovancům.

          Rojili se fámy ohledně Belaida, ten by přestup potřeboval, jako sůl. Pokud by se tak (nedej)bože stalo, hledal bych kvalitu ve francouzsky mluvících zemích. Ať není raguedovi smutno. :-)

        • Re: Slavia - Karviná 2:0

          slaviator     před 14 lety 25.11.2009 21:51 |  
          0 0

          No, jenže on by to jako útočník, o kterém se tvrdí, že se dobře orientuje ve vápně, tak "trochu" to propadnutí míče čekat měl...

  4. Re: Slavia - Karviná 2:0

    Stahler     před 14 lety 25.11.2009 20:36 |  
    0 0

    Tak jsem se vrátil z Edenu po delší době spokojený,postoupili jsme a hráli jsme dobře,vinou smůly jsme vyhráli jen 2:0,přitom správně jsme měli vyhrát tak 4:0,šance na to byly a třeba Skácelovo břevno bylo hodně smolné.Je jasné že nám velmi pomohla rychlá branka,kdy Naumov nezištně vybídl ke skórování Hlouška.Karviná určitě chtěla hrát co nejdéle na 0:0,což se jí naštěstí nepodařilo už od samotného úvodu.Jinak dopředu byla Karviná téměř neškodná,Romanovs vychytal asi nejsnadnější čisté konto v kariéře.Líbili se mi oba stopeři Suchý i Čelůstka,hráli výborně,Krajčík a Trubila taky hráli solidně ale byly tam nějaké zbytečně ztracené balony,na to pozor!Grajciar a Skácel byli dobří,Vaněk naznačil že může v zimě zkusit bojovat o A-tým.Ragued nic moc,na nejlépe placeného hráče týmu bych čekal lepší výkony.Hloušek asi nejlepší na hřišti,dal gól a byl velmi aktivní,Naumov se snažil a připsal si asistenci při Adamově gólu,jeho střídání mě překvapilo protože Šenkeřík je poslední dobou jen stínem toho snajpra na začátku sezony,hned zkazil šanci ale zase dal gól tak třeba se zase chytne.Jinak se potvrdilo že Naumov dává góly pouze venku a Šenkeřík pouze doma.Na jaře bych je podle toho nasazoval do zápasů.Je to divná bilance,těžko říct proč tomu tak je.

  5. Re: Slavia - Karviná 2:0

    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 25.11.2009 20:47 |  
    0 0

    Výkon Ondřeje Vaňka byl hodně nadějný, mně se snad líbil vůbec nejvíc ze všech hráčů na hřišti. Pracovitě oběhal úžasný prostor, neustále se nabízel, nápaditě hledal hráče v náběhu, několikrát se nebál vystřelit, dobíhal u lajn téměž ztracené balony. Takže aspoň u nás na východě povstala při střídání celá řada diváků a obdivně tleskala. Vaňkův výkon byl hodně kontrastní proti výkonu TJ, na toho hned po 2 minutách od střídání volali diváci "Belaide, běhej!", ale bylo vidět, že TJ česky ještě nerozumí..... :-)

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      vavicek     před 14 lety 25.11.2009 21:34 |  
      0 0

      To je jedna z věcí kterou nechápu. Jak to, že se Belaid nebyl schopen naučit aspoň trochu česky? Když si vzpomenu na Adauta nebo třeba Wilfrieda, tak u nich byla nebo je patrná snaha o zapadnutí do kabiny atd. A to je tady už dva a půl roku.

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        slaviator     před 14 lety 25.11.2009 21:58 |  
        0 0

        To je tým od týmu. A třeba ve Spartě zrovna se s tím moc nes... Hainault se třeba v Mostě za dva roky naučil česky 5-10 slovíček jako kur..., pí... apod a to chodil na doučování češtiny. Ve Spartě musel mluvit česky a tak se opravdu učil - jak na Smíchově, kde bydlel, tak si sehnal sám doučování češtiny, tak pak ještě měl lektora od Sparty. A za pět měsíců ve Spartě se naučil docela solidně česky.

        Taky nezapomínej, že Wilfried je ve Spartě dva roky. A musel mluvit... Trubila má výhodu, že je Slovan, takže běloruština je češtině trochu podobná a tak se taky naučil. Adauto se naučil, ale taky - jaký s tím měl problémy?

        A u těchle Frantíků je i problém, že pořád mají nějakou tu grupu. Ve Slavii byl Tavares, Belaid a Cissé, k tomu do tý party spadal Sylvestre, Aimen Belaid... a pak ještě pár dalších fr. mluvících hráčů z jinejch klubů, Tavars z Mostu, Abdelsgount...

        A tihle hráči v tý grupě někteří více, někteří méně spolu trávili a tráví čas. Mají potřebu se učit česky? Kor když trenér umí francouzsky a když francouzsky si popovídat mohli třeba i se Šmícou?

        • Re: Slavia - Karviná 2:0

          lassiter     před 14 lety 25.11.2009 22:03 |  
          0 0

          Nemají. Nehledě na to, že sem přichází s vidinou jednoho dvou let a co nejdřív někam zpátky na západ.

          • Re: Slavia - Karviná 2:0

            slaviator     před 14 lety 25.11.2009 23:13 |  
            0 0

            No jo, ale proč nemají? Proč když Čech přijde do zahraničí, musí se téměř okamžitě naučit alespoň základy nizozemštiny/řečtiny/italštiny/..., zatímco když sem přijde cizinec, tak to po něm "tak moc" požadováno není? Jo, nějaký fotbalový výrazy jako "záda" apod se naučí, naučí se i nějaký sprostý slova - ale jak může fungovat s týmem, pokud neporozumí nějakýmu blbýmu fóru v kabině třeba? A všechno mu překládat nemohou... Tohle říkaj všichni (nebo většina) Čechů, co šli do zahraničí - že se museli naučit jazyk. Proč to není i naopak ale u cizinců u nás? Resp proč třeba Wilfried se může naučit česky a Belaid ne?

            • Re: Slavia - Karviná 2:0

              Jakubisko     před 14 lety 25.11.2009 23:17 |  
              0 0

              Podle mě hodně dělá ten francouzsky mluvící trenér...

              • Re: Slavia - Karviná 2:0

                slaviator     před 14 lety 25.11.2009 23:21 |  
                0 0

                myslíš negativně nebo pozitivně? Negativně v tom smyslu, že se pak hráči nemusí snažit, protože on jim to "vždycky" "nějak" přetlumočí?

                • Re: Slavia - Karviná 2:0

                  quelhar (admin)     před 14 lety 25.11.2009 23:23 |  
                  0 0

                  A pozitivne v tom, ze do klubu vubec prijdou?

                  • Re: Slavia - Karviná 2:0

                    slaviator     před 14 lety 26.11.2009 00:22 |  
                    0 0

                    A ač si s ním pak můžou pokecat, on je dusí :) Začínám být zvědav, kdo přijde v zimě na DZ. Loni v zimě to byl Trapp, po Tavaresovi druhý nejlepší DZ v lize. Teď najednou DZ vůbec není. V létě Ragued, který má velký potencionál být ještě lepší než byl Tavares. No, kdo přijde tuhle zimu...?

                    • Re: Slavia - Karviná 2:0

                      Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 11:12 |  
                      0 0

                      Nevím, proč by měl přicházet nějaký DZ, když lepší DZ než Ragued dle mého názoru v lize není.

                • Re: Slavia - Karviná 2:0

                  lassiter     před 14 lety 25.11.2009 23:28 |  
                  0 0

                  no oni nemaj potřebu se učit z těch důvodů, který si vyjmenoval. navíc čeština je na učení ne moc jednoduchej jazyk... takže to porovnání neni úplně fér, zkus s belaidem porovnat, kolik našich hráčů se naučilo během svýho angažmá řeč v turecku...

                  • Re: Slavia - Karviná 2:0

                    slaviator     před 14 lety 26.11.2009 00:20 |  
                    0 0

                    no, to je asi pravda. Turecky se učit by se mi taky teda nechtělo.. :)

  6. Re: Slavia - Karviná 2:0

    Viking     před 14 lety 25.11.2009 21:30 |  
    0 0

    Belaidovi za takovéto nasazení roztrhat smlouvu.

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      slaviator     před 14 lety 25.11.2009 22:00 |  
      0 0

      No, pokuta by ho za to nasazení asi minout nemohla. Jo, může být znechucenej, může ho to sebevíc nebavit - ale bere slušnej plat a měl by se minimálně snažit. Jestli ne, ať si najde jiný angažmá. Ale do tý doby ať maká.

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      slaviator     před 14 lety 25.11.2009 22:01 |  
      0 0

      ...otázkou taky je, kdo by ho s takovýmhle přístupem k fotbalu chtěl?

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      Jachym     před 14 lety 26.11.2009 10:51 |  
      0 0

      No, já jsem si zase všiml, že za tu čtvrthodinu Belaid vymyslel tři precizní přihrávky do šance... To naopak miláček davů Ruda Skácel přes dobré střelecké pokusy také žádné velké nasazení nepředvedl, viz to jeho nesmyslné lomení rukama po ztrátě míče místo okamžité snahy získat míč zpět. Takovou zarputilost předvádí akorát Hloušek...

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 11:29 |  
        0 0

        Tak tak.

  7. Re: Slavia - Karviná 2:0

    Wommi     před 14 lety 25.11.2009 22:03 |  
    0 0

    "Slavia je kvalitní tým, i když má poslední dobou nějaké problémy. Vzdorovali jsme, co jsme mohli, ale i nám se trochu rozpadla sestava, museli hrát mladí kluci. Karviné jsme ale neudělali ostudu. Slavii teď přeju všechno nejlepší, hlavně aby se dotáhla na příčky, na které patří, což dokázala v minulých sezónách,“ hodnotil sympaticky zápas trenér hostů Leoš Kalvoda.
    ..jestlipak on pan Kalvoda neni nahodou slavista:)

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      slaviator     před 14 lety 25.11.2009 23:19 |  
      0 0

      Kalvoda je hodně dobrej. A na tiskovkách říznej... Mimo záznam, někdy i do záznamu, což se ale použít kolikrát nedá. Víc takovejch trenérů, kteří neužívají fráze, ale řeknou od podlahy co si myslí. "Kurva, my tu prohrajem a ještě pojedem takovou dálku domů šest hodin v autobuse." To je jeden z jeho starších výroků. Jedinej, kdo mu v tomhle asi konkuroval, byl Uličný... :)

  8. Re: Slavia - Karviná 2:0

    lassiter     před 14 lety 25.11.2009 22:09 |  
    0 0

    Jejej, tak ve sportu píšou, že se "hodně mluví o zimním zemětřesení v kádru." Zřejmě ve stylu - chci-li aby se o něčem hodně mluvilo, začnu o tom mluvit...

  9. Skacel

    Kactus     před 14 lety 25.11.2009 23:54 |  
    0 0

    Ale mel ten Skacel dnes smulu ... sem cekal ze alespon jedna z tech jeho strel se ujme. Tak si alespon oznackoval celou branku :)
    jinak vykon dobrej, na tu mizerii co hrajeme celou podzimni sezonu.

  10. Re: Slavia - Karviná 2:0

    Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 01:10 |  
    0 0

    Vážně nechápu, jak tu někdo může říct byť jen jedno pozitivní slovo na adresu Krajčíka. Když dával takový přihrávky jako on Grajciar, v dobách, kdy hrál beka, posílali jste ho zpátky na Slovensko. Když to dělá ten Krajčík, co vždycky po zápase šaškoval s dekou a hrál si na slávistu, tak to nevadí? Místo toho se tu zas navalil metrák hnoje na Belaida. To už je takovej evergreen, že "neběhá", "nemáká". Přitom člověk, kterej nejde na fotbal jen nadávat, vidí, že jeho nasazení je stejný jak u ostatních. Dokázal podržet míč, přihrát (tomu Skácelově břevnu předcházela Belaidova kvalitní přihrávka) a odved si svý. Jeho úkolem není běhat po celým hřišti. Nadává někdo třeba Xavimu, že se za celej zápas nehne ze svýho prostoru a napádání ho nijak zvlášť netrápí? Tomu se, pánové, říká styl hry. Totéž kritika Ragueda. Říct proti němu křivý slovo může jen pitomec. Byl všude, kde měl bejt, absolutně NIC přes něj nepřešlo a ještě stíhal bránit za lempla Krajčíka. A třeba pochválit dobrej výkon Trubily, kterej ukázal, že levej bek taky může bejt rychlej a podporovat útok, to tu nikoho nenapadne. Stala se tu z toho skoro stejná žumpa, jakou jsou oficiální stránky a zůstalo tu jen několik ostrůvků zdravého rozumu (quelhar, Sokrates a další - byť i s nimi mnohdy nesouhlasím).

    A dneska mě na fotbale napadla zajímavá myšlenka. Jistě se najde spoustu hlupáků, kteří ji budou překrucovat, ale na tom nezáleží. Pokaždý, když koukám na zápas Barcelony, válnou část zápasu sleduju zdánlivě naprosto neplodný přihrávky. Fanoušci tomu tleskají. Proč? Protože vědí, že po nějaké době přijde pár přihrávek dopředu a gól. Když si tohle dovolí naši hráči praktikovat třeba jen chvilku, snese se na ně pískot a nadávky. Ovšem, že nechci srovnávat Slavii s Barcou, ale vnímejte tu souvislost. Zatímco fanoušci Barcy hráče podporují, fanoušci Slavie na hráče vytváří tlak. Oni to musí mít v hlavě, že pokud do půl minuty nezkusí přímočarou akci, budou zase poslouchat pískot. Pod oním tlakem to pak třeba zkazí. Napadlo vás to někdy? Za slávistický fanoušky, samozřejmě s výjimkou kotelníků, by se člověk skoro styděl. Ale chápu, v Čechách je to normální. No nic, to byl jen takovej výkřik do tmy.

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      marek018     před 14 lety 26.11.2009 01:41 |  
      0 0

      To už je zde zažitý styl,že Belaid je líný a nemaká.To bude poslouchat,ikdyby naběhal 15km. To semé Ragued. Čtu tady na jeho stranu kritiku a po pravdě nechápu proč.Ve středu hřiště vytvořil hráz,měl tam všechny míče,odehrál super zápas.
      Krajčík byl již po několikáté úplně mimo,dost akcí SKS u něj skončilo, je to jen odvar toho starého Mateje a po pravdě-na základ moc nemá v této formě.

      Výjiměčně jsem šel na hlavní a přísahám Bohu,že už tam nikdy nepudu. Nechci to generalizovat,ale tam snad chodí samí tupci. Slavia vede, hraje docela pohledný fotbal,byť nedává fotbal a všude okolo mě se píská, křičí se"Běhejte" a pár jedinců-SLÁVISTŮ-si při každé šanci Karviné přálo,aby dali gól,nepochopím..Tam snad ani nechodí slávisti,bylo mi z nich a blití,po půli jsem radějš šel..A nejlepší je Zíková-vsadím se,že permici má jako VIP zadara a stejně jen nadává a buzeruju,z ní by jeden chcíp..

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        marek018     před 14 lety 26.11.2009 01:44 |  
        0 0

        myšleno nedává góly,pardón

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        bongor     před 14 lety 26.11.2009 09:09 |  
        0 0

        To jsou ještě pozůstatky staré "dřevěnky"tam se nadávalo i když Franta Veselý,dej mu pán Bůh věčnou slávu prošel z vlastního vápna až k brance soupeře a pak přihrál lahůdkovej centr na loženku.
        Paní Ziková tam určitě taky musela chodit.
        Jinak tenhle web je každopádně lepší než ofiko,i když i tam chodí dost
        kvalitních slávistů,ale i třeba sparťani jako Nixon jsou na úrovni.
        Ale to dusno tam dělají většinou rychlokvašky.

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      japhy     před 14 lety 26.11.2009 09:08 |  
      0 0

      Tleskám. Takhle nějak si představuju, že by se mělo oponovat davu. Bez nadávek, v klidu, k věci. Jen jsi mě namíchl s tím Krajčíkem. Ano, hraje nejtužkovatější tužku, co kdy ve Slávii hrál, sám na něj porád nadávám. Ale osočovat ho za šaškování s dekou a hraní si na slávistu... Zápasy prožíval, patřil k pilířům, připadalo mi, že mu Slávia přirostla k srdci, co víc bys chtěl?
      Jinak - včera jsem si, navzdory všem zvyklostem, na nás vsadil. Říkal jsem si, když už, sakra, když ne včera s Karvinnou, bychom už měli vyhrát, že jo. Hodlám to udělat i na Brno, mám stejnej pocit. Jste pro? :)

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        DrFe1     před 14 lety 26.11.2009 09:29 |  
        0 0

        Bez nadávek, v klidu, k věci ? Děláte si legraci ? Věty jako "Říct proti němu křivý slovo může jen pitomec" nebo "Jistě se najde spoustu hlupáků ..." já tedy nepovažuji za nekonfliktní a neurážlivý přístup k oponentům. To že má někdo jiný názor neznamená, že ho musím nazývat pitomcem či hlupákem či přímo žumpou. Jak vidno, tak spousta lidí stále ještě nedokáže zkousnout opačný názor a musí hned nadávat ....

        • Re: Slavia - Karviná 2:0

          Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 11:05 |  
          0 0

          Pitomec - ano, protože neoprávněná kritika hráčů je to poslední, co by fanoušek měl dělat. Hlupáků - ano, to bylo určeno pro ty, které by napadlo moje srovnání s Barcelonou překroutit a posmívat se mu. To není napadání, to je konstatování skutečnosti. A do žumpy jsem hodil jen některé. Že ses do ní zřejmě instinktivně sám vrhnul taky, to není můj problém.

          • Re: Slavia - Karviná 2:0

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 11:51 |  
            0 0

            Jezis.. "nikdo by se nemel neopravnene kritizovat".. ty jsi zjevne svobdomyslny clovek.. ! a kdo jako rozhoduje o tom, ktera kritika je "opravnena", cili pripustna? Ty? ..ale to je asi zbytecna debata..

            • Re: Slavia - Karviná 2:0

              Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 12:03 |  
              0 0

              To už záleží na tom, do jaký míry má kdo zdravej úsudek. Když vidím Ragueda, jak si precizně plní svý povinnosti a přidává i něco navíc a pak přijdu sem a čtu kritiku na jeho adresu, mám chuť si odplivnout.

              • Re: Slavia - Karviná 2:0

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 12:09 |  
                0 0

                Kazdej to vidi jinak, to je normalni.. na tom neni nic spatnyho.. ja si o Raguedovi myslim totez, ale nelze prece nadavat lidem, ktery maj jinej nazor.. me je skoro trapny sem psat takovou frazi.. ale asi je to treba...

                • Re: Slavia - Karviná 2:0

                  Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 12:13 |  
                  0 0

                  Mně přijde normální, že se názory liší - v rámci určitejch mezí. Pokud je některej názor naprosto zvrácenej, odporující zdravýmu rozumu, nemůžu si pomoct a musím se vyjádřit - byť možná příliš ostře.

          • Re: Slavia - Karviná 2:0

            DrFe1     před 14 lety 26.11.2009 12:56 |  
            0 0

            Tak do žumpy si nás kromě quelhara se Sokratem zařadil všechny, zjevně je to tvůj problém s nezvládnutím tolerance cizího názoru.

            • Re: Slavia - Karviná 2:0

              Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 13:02 |  
              0 0

              quelhar, Sokrates A DALŠÍ - čti pozorně.

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 11:11 |  
        0 0

        Já tomu, že je srdcař, taky dřív věřil. Ale ztratil moji přízeň svým chováním v době, kdy odcházel. Nebudu to rozvádět, mě prostě zklamal a dostal nálepku zlatokopa. Trvám na tom, že se do Slavie neměl vracet.

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 26.11.2009 10:50 |  
      0 0

      Je pravda, ze Krajcik hraje spatne cely podzim. To se ale dalo cekat, lonsky podzim byl z jeho strany naprosto vyjimecny, nikdy predtim tak dobre nehral a po pul roce vysedavani na lavici v Reggine se dal ocekavat vykonnostni pokles.
      Co se tyce Belaida - za 15 minut toho moc predvest nemohl. Prisel na hriste v dobe, kdy jsme trochu vyklidili stred hriste a Karvina se zacala dostavat pred nase vapno celkem jednoduse. Vanka si z toho zapasu bude pamatovat skoro kazdy, hlavne v prvni puli byl skoro u vseho podstatneho, nebal se, daval mic rychle od nohy. A kdyz uz nic, dlouho mi zustane v hlave, jak Vanek zasprintoval k rohovemu praporku ve chvili, kdy vsichni hraci na hristi povazovali mic za ztraceny. On ho jeste stihl, otocil se a zkusil nacentrovat (i kdyz ten centr pak nikoho nenasel). V dobe, kdy se tymu celkove prilis nedari je prave takova akce neco, co divaci oceni a tym by to melo povzbudit. Od Belaida bych takovy sprint ani necekal. Jeho prednosti jsou mozna v necem jinem, ale uprimne receno v poslednich mesicich nebyly prilis videt a pokud si nejakou jeho akci nekdo zapamatuje, tak to je zahozena penalta v Karvine.
      Kritiku Ragueda taky nechapu. Vcera hral tak, jak bych ho rad videl hrat i proti silnejsim souperum. No a co se tyce Trubily - prvni polocas se mi moc nepozdaval, hodne kazil. Druha pule byla mnohem lepsi.

      A co se tyce toho srovnani s Barcelonou - je pravda, ze pri oslavnych pisnich na hru Barcelony se zapomina na fakt, ze se na to vetsinu zapasu neda prilis divat, ze hraci drzi mic 40 metru od brany treba pet minut a nesnazi se nic vymyslet. Pak prijde treba kolma prihravka nebo zajimavy centr a casto padne branka, ale v takovem tom mezidobi je to dost nuda, kdy si clovek rika, ze kdyby Barca opravdu chtela, tak tomu souperi musi nasazet 7 golu a ne treba jen 2. Mezi Slavii a Barcelonou vidim paralelu prave v te "neplodne" kombinaci pred vapnem, kterou na ceske pomery zvladame solidne. Ale chybi tam to klicove - jakykoli napad smerem k brane. Vcera se mi libilo, ze jsme se hodne snazili strilet zdalky (predevsim Ruda), to je podle me cesta, jak by to mohlo jit. I kdyz vcera nakonec padly oba goly z prostoru par metru od branky, tak nebezpeci hrozilo prave i ze strel z vetsi vzdalenosti. To mi v minulych zapasech hodne chybelo.

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 11:13 |  
        0 0

        Po precteni toho rozhovoru s KJ na novinkach musim rict, ze jsem pocitil urcitou litost.. myslim vazne.. ovsem to nic nemeni na tom, ze si myslim, ze to vede ve slavii od desiti k peti a ze moc neverim, ze to da jeste nejak dohromady.

        Jinak krajcik podle me nehraje spatne, ale prumerne, nebo rekl bych dokonce - mirne nadprumerne ve vztahu k ostatnim hracum, coz je samozrejme ve srovnani s minulym podzimem slabe.. jako by mu chybel vetsi drive, touha neceho dosahnout, presto kvalita tam je a neni moc hracu, kteri si uhrali totez, myslim ze Celustka pres snahu byl na pravem beku preci jen o fous horsi.

        Ragueda jsem vcera nevidel ale obecne si myslim, ze neni na miste ho dusit, ale stavet na nem, je to vybornej hrac, Trapp je kvalitni zaskok, ale nemel by mit prednost. Chvalite vsichni Vanka, to je fajn, nejakej svezi vitr z becka by to chtelo, zvlast kdyz Milan C. je na tom buhvijak.. Jo a doufam, ze Ruda uz proti Brnu protrhne smulu.

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        Wommi     před 14 lety 26.11.2009 11:24 |  
        0 0

        ..jen k raguedovi a trubilovi..

        Ragued se mi libi, ale myslim ze ma docela podobnej "nesvar" jako tavares...vcera dokazal vybojovat vse, sel do souboju,..ale dost casto bohuzel prihraje blbe nebo rovnou na nohu soupere,..

        trubila se mi libi,..myslim ze potrebuje trochu cas...vzdyt on byl koupenej a ja myslel ze minimalne dostane sanci,..tu dostal az vlastne poradne vcera..uz v reportu z chvile co byl na hristi v karviny bylo par jeho prihravek a centru,..a rozhodne myslim ze nezklamal a mohl by treba i byt prinosem, jen potrebuje hrat a asi i ziskat trochu sebeduvery,..kdyz si predstavim ze se treba blbe citi, nevi jestli mu trener duveruje, jeslti ho okamzite po chybe nevyhodi, verim, ze se dvakrat dobre nehraje.

        Jeste k belaidovi,....osobne mam na nej nazor takovej, ze to je dobrej hrac,..bohuzel by mozna i za urcitejch okolnosti mohl byt treba i vyjimecnej,..ma myslenku, dobrou techniku,..ale obavam se ze je linej, a tady v ceskych pomerech si asi i velmi rychle zvykl na to, ze tu ten profesionalismus neni...pozoroval jsem ho a vzdycky pozoruju hrace jak se rozcvicuji o prestavce,....myslim ze nemusim bejt profik, abych si troufl rict, ze timto (ne) rozcvicovanim se opravdu moc na zapas nepripravi, nedejboze si privodi nejakej zraneni..co si budem povidat,..sahneme si do svedomi,..at je to hriste nebo kancelar,..vzdy kdyz neco nedelat na temer nebo idelane 100pro,..nemuze vas vystup proste byt perfektni!!!!
        M.

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 11:24 |  
        0 0

        Přesně tak. Ale když uvážím, jakou dobu Krajčík s týmem trénoval, než byla podepsána smlouva, musel si přece někdo všimnout, že je v otřesný formě a tu smlouvu mu vůbec nenabízet. K Vaňkovi - ten na mě taky působil jako zjevení, když jsem viděl ten sprint za ztraceným balonem. K Belaidovi - loni ukázal, v čem je jeho síla. 9 gólů a obstojná tvorba hry. V tu bobu hrál stabilně v základu. Já si myslím, že on prostě potřebuje mít pocit, že je nenahraditelnej, nebo jak to říct. A ten pocit rozhodně nezíská, když po prvním nepovedeným zápase nebo neproměněný penaltě skončí na lavičce - v lepším případě.

        U nás je zásadní rozdíl v tom, že my ani nevíme, jak by to dopadlo, kdyby se takovej styl praktikoval. Hráči chvíli kombinují, drží míč - na první pohled bezúčelně - a po chvíli se ozve pískot. Hráč se potom dříve nebo později pokusí o zbrklou přihrávku dopředu, z který nejpíš nic nebude. Fanoušci by měli tým nechat hrát svou hru..

        • Re: Slavia - Karviná 2:0

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 11:31 |  
          0 0

          obavam se, ze kdyz barca drzi mic a plane kombuinuje, je to soucast taktiky a vi co dela.. u nas je to spis vyraz zoufalstvi, ze nevime co hrat..:-).

        • Re: Slavia - Karviná 2:0

          Wommi     před 14 lety 26.11.2009 11:35 |  
          0 0

          ..na druhou stranu uznas sam, ze kdyz minuly rok si prihraval bezucelne suchy s brabcem a to vetsinou do dobry nez to jeden z nich podelal a dal do presu druhyho nebo brankare,..tak to opravdu s kombinacni hrou nema nic spolecnyho a bohuzel se na to neda ani divat..chvili mozna, ale pri vedomi, ze to zase podelaj,..jsem se vzdycky stresoval do sediva:)

          • Re: Slavia - Karviná 2:0

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 11:38 |  
            0 0

            a hlavne - tym, kterej nema techniku a kvalitu na to, aby mohl kombinovat pod tlakem soupere, aby mu neuskakoval balon, aby si presne prihraval.. tohle hrat nemuze, musi hrat rychle dopredu..

            • Re: Slavia - Karviná 2:0

              Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 11:59 |  
              0 0

              Já si myslím, že naši hráči na to, minimálně v rámci naší ligy, schopnosti mají. Jen jim ten styl není vlastní. Prokombinovat se až k vápnu, dát rychlou přihrávku a gól. V poslední době pozoruju, že hráči, jakmile se přiblíží k šestnáctce, okamitě do ní naprosto bezmyšlenkovitě cpou balony na náhodu - třeba tam někdo bude a dá gól? Chce to trochu rozvahy a trpělivosti.

              A jen tak mimo téma - po rozhovoru s KJem na novinkách mě napadlo, v čem je možná problém - zřejmě se topí v osobních problémech. Díky tomu jeho pověstnej bič poněkud ztratil na svý hrozivosti a hráči už nejsou tak disciplinovaný a neplní do písmene taktický pokyny, jak tomu bylo dřív. Ať tomu tak je, nebo není - v současný době by mělo bejt povinností všech slávistů se za trenéra postavit, ne ho vyhazovat. Lidi nejsou roboti a zřejmě je toho na něj v současnosti moc. Dřív jsem taky volal po jeho vyhazovu, ale nějak mi to nedávno došlo - měli bychom projevit trochu lidskosti. Věřím, že spolu s ním se z toho vyhrabe celá Slavia.

          • Re: Slavia - Karviná 2:0

            Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 11:48 |  
            0 0

            Ovšem, nekonečná kombinace Suchý - Brabec - Vaniak se stylu Barcy moc neblížila. :)) Ale já mám pocit, že od vyhazovu Brabce se takové situace často nevidí..

            • Re: Slavia - Karviná 2:0

              Wommi     před 14 lety 26.11.2009 11:57 |  
              0 0

              ..neublizila, pokud to kluci moc neprodluzovali,...jakmile si to kopali uz mockrat, vetsinou jeden prihral blbe a pak se dost casto stavalo, ze jednomu mrzl usmev na rtech.
              Po "Brabcovi" se uz takhle moc nehraje, osobne to ocenuji, protoze na fotbale mam rad predevsim akci,..hru dopredu,..klidne bych byl radeji, kdyby slavia hrala na trena 5:4 nez 1:0..je to pro divaky...zabava a myslim ze dlouhodobe na to slavka tym ma.

              • Re: Slavia - Karviná 2:0

                Khadgar     před 14 lety 26.11.2009 12:15 |  
                0 0

                Srovnat to s Barcou je hezký, ale i kdyby se to u nás dělalo stejným stylem, tak v Barce to bude pořád mnohem rychlejší a hlavně s úplně jiným pohybem hráčů. Teď to bylo vidět s Interem, kombinujou, kombinujou a pak najednou dvouma přihrávkama vyřadí půlku bránících hráčů a dvouma dalšíma jsou v šanci.

                • Re: Slavia - Karviná 2:0

                  Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 12:22 |  
                  0 0

                  Ovšem. Ale na českou ligu by tenhle styl stačil i v daleko nedokonalejším provedení. :)

                  • Re: Slavia - Karviná 2:0

                    lassiter     před 14 lety 26.11.2009 12:40 |  
                    0 0

                    No já se obávám, že právě nestačil. Pokud na jakýkoliv český mužstvo, a Slavii bohužel nevyjímaje, přijdeš s presinkem a těsnym obsazováním, tak není schopný dát si tři čtyři těžký přihrávky za sebou. Navíc s nima mají velký problémy oba naši defenzivní záložníci, viz třeba včera (a nejen včera) Ragued, o Trappovi nemluvě.

                    • Re: Slavia - Karviná 2:0

                      Khadgar     před 14 lety 26.11.2009 12:55 |  
                      0 0

                      To je právě v tý rychlosti. U nás to ty hráči neuměj tak rychle. Resp. oni by to rychle zvládali, akorát by nezpracovali míč, takže by to skončilo u jedný, možná u dvou souvislých přihrávek :-)

                    • Re: Slavia - Karviná 2:0

                      DrFe1     před 14 lety 26.11.2009 13:01 |  
                      0 0

                      V podání Slávie vždycky tahle rozehrávaná zavání "tragédií" v podobě zkažené přihrávky a rychlého protiútoku soupeře do naší otevřené obrany, rozhodně to zato nestojí. Barcelona opravdu nejsme, její hráči jsou technicky úplně jinde a proto si takový způsob hry můžou dovolit. Zrovna tímhle způsobem hry bych se u nich neinspiroval

                      • Re: Slavia - Karviná 2:0

                        slimak     před 14 lety 26.11.2009 13:19 |  
                        0 0

                        zdravim!
                        srovnani s barcelonou je celkem dost nemistne, taky z jejich fotbalu mam pocit, ze by souperum mohli dat klidne tech 5 golu, kdyby fakt chteli a dali do toho vsechno..

                        spis je zajimave srovnani s olomouci, ktera ted predvadi fotbal, ktery bychom (a jeste lepe) meli hrat my, rychly prechod do utoku a predevsim kombinovat, vepredu vynikajici ordoš a pohyblivy sultes, do toho zlepsujici se petr..mozna to je blbost, ale co v priprave zkusit hru na 4-3-3 ? hrace na to mame,
                        napada me treba toto: romanovs - celustka,vomacka,hosek,trubila-janda,ragued,skacel-naumov(senky),belaid,hlousek...domnivam se, ze za pokus by to stalo. samozrejme predpokladem je ze hraci budou sehrani a budou vedet co maji hrat a kdy se zajistovat

                        do tretinu nabidnu srovnani, ktere je asi nepresnejsi. je to srovnani s liverpoolem.kdyz se koukam na jeho hru, pripomina mi to slavii..proste tym v krizi, malo sebevedomi, gol dostanou ze vseho a na vstreleny se nadrou..taky maj hodne zranenejch, stanou obranu a jalovy utok...

                        • Re: Slavia - Karviná 2:0

                          quelhar (admin)     před 14 lety 26.11.2009 13:25 |  
                          0 0

                          K tem zbylym dvema srovnanim - tedy s Olomouci a Liverpoolem. Olomouc byla na podzim v tezke krizi, kdy mezi 2. a 10. kolem uhrala v deviti zapasech jen ctyri body. Presto dostal trener Psotka duveru od vedeni a vyplatilo se. Stacila jedna nahodna vyhra v Edenu, tym se nastartoval a vyhral petkrat v rade. Rozhodne si nemyslim, ze by hraci jako Ordos nebo Sultes byly hvezdami ligy. Ale tak jak nemeli formu na zacatku ligy, tak ji maji ted, vezou se na vlne, veri si a davaji branky.
                          Liverpool - v tezke krizi, ale Benitez ma stale duveru.

                          • Re: Slavia - Karviná 2:0

                            DrFe1     před 14 lety 26.11.2009 13:58 |  
                            0 0

                            Olomouc už před zápaem u nás doma kohosi porazila 5:0, to je jenom taková technická. Jinak tvoje snaha obhájit Jarolíma za každou cenu je až dojemná. Domnívám se že každý případ je jiný a u Slávie mám dojem, že Jarolím naší kabinu opravdu pořádně "rozjebal" a velmi těžko se to bude pod jeho vedením dávat dohromady, když ho řada hráčů nesnáší. Nemožné to není ale pokud se to vůbec podaří tak nás to bude stát ještě spoustu neúspěchů.

                            • Re: Slavia - Karviná 2:0

                              mart     před 14 lety 26.11.2009 14:20 |  
                              0 0

                              ...olomouc sice porazila Aberdeen 5:1 (dokonce venku), ale to belo jeste v Cervenci, ..... mezi 2 a 10 kolem stacila prohrat i s Kladnem. To jsou fakta, .... narozdil od dojmu.mart

                              • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 14:39 |  
                                0 0

                                Nechci ti kazit radsot ale Sigma v zápase před náma porazila Brno 5:0. To jsou fakta narozdíl od tvých dojmů. Zdraví Kmotr ;-)

                                • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 15:00 |  
                                  0 0

                                  Tak ci tak sigma na podzim odehrala urcite vic povedenejsich zapasu nez my, byt mela velkou krizi.

                                  • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 15:10 |  
                                    0 0

                                    Pokud si dobře pamatuju její zápasy byli často podobné tomu našemu právě proti Sigmě.

                                • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                  vavicek     před 14 lety 26.11.2009 15:07 |  
                                  0 0

                                  Fakta jsou takové, že Jarolím ukončil 25 let trvající dominanci Sparty ve fotbale a jako první nesparťanský trenér obhájil titul. Už jenom proto by bylo fér umožnit mu odtrénovat celý ročník a až potom případně ukončit jeho působené u nás.

                                  • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 15:14 |  
                                    0 0

                                    Já s tebou souhlasím. A nechápu co mi to píšeš - mart prostě nevěděl o čem doktor mluví a ještě je ho chtěl setřít. To jsem si nemohl nechat ujít ;-) V dobrém samozřejmě..

                                    • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                      vavicek     před 14 lety 26.11.2009 15:18 |  
                                      0 0

                                      To nebylo myšleno na tebe. Já jsem chtěl reagovat i na ty předešlé příspěvky ve vlákně, kde doktor vyčítal snahu obhajovat Jarolíma. Tak jsem to vložil do posledního příspěvku.

                                      • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 15:31 |  
                                        0 0

                                        No tak příště reaguj na koho reagovat chceš. Takhle mě akorát okrádáš o čas ;-)

                                • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                  mart     před 14 lety 27.11.2009 08:14 |  
                                  0 0

                                  no jo, mas pravdu. Na to Brno sem zapomnel. To se v mem veku muze stat. Jinak ale nejsi az zas tak inteligentni jak predstiras, ..... nebo sem mozna nasadil latku trochu prilis vysoko ? :)mart

                          • Re: Slavia - Karviná 2:0

                            slimak     před 14 lety 26.11.2009 14:07 |  
                            0 0

                            ano, ti treneri tam vydrzeli, ale zasadni roli tam hraje ekonomicka stránka..oba maji dost dlouhodobou smlouvu a pro klub by to bylo sakra drahy..my nicim takovym omezeni nejsme
                            a ordos, quelhare dal v minule sezone 9 golu a ted uz jich ma 8 na konte..jakymu slavistovi se to krome necida povedlo? jedinej vlcak a driv dosek umeli dat 10 golu za celou sezonu

                            • Re: Slavia - Karviná 2:0

                              Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 14:45 |  
                              0 0

                              Belaid loni 9 - jen pro přesnost.

                              • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                slimak     před 14 lety 26.11.2009 15:14 |  
                                0 0

                                to je pravda, nicmene své výkony na jaře ani ted nepotvrzuje.(at je pricina jakákoliv a podle me ne chyba zdaleka jen v nem)
                                my ale potrebujem utocniky, co jsou schopny strilet goly, jinak nemuzem uspet..narozdil od vetsiny naumovovi stále verim, po hlouskovi je totiz nyní opravdu nasim nejlepsim utocnikem ! muzem jen litovat odchodu Pavla Forta, ktery nam na konci jara dost pomohl a chtal vybornou formu..

                                • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                  quelhar (admin)     před 14 lety 26.11.2009 17:04 |  
                                  0 0

                                  Litovat muzeme, ale to je vse. Fort u nas zustat nechtel, my jsme na nej nemeli opci, takze jsme ho proste nemeli jak udrzet. Ja bych ho u nas taky rad videl.

                          • Re: Slavia - Karviná 2:0

                            martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 14:21 |  
                            0 0

                            Jenze takhle se srovnavat neda.. Vzdycky je prece treba prihlednout k pricinam krize.. pokud vysledkem hodnoceni je, ze pricinou krize neni trener, pak samozrejme nema smysl ho vyhazovat.. ja ale myslim, ze nas trener ma na krizi, ktera trva vicemene rok, velky podil.

                          • Re: Slavia - Karviná 2:0

                            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 15:04 |  
                            0 0

                            Ale no tak quelhare. Nevim jak přesně jsi to myslel ale zní to teda dost divně - "stačila jedna náhodná výhra v Edenu" - to přeci není pravda. Olomouc si už od minulého roku buduje pod Psotkou zcela jasný rukopis, to že z něho na určitou dobu vypadla má několik příčin spojených pouze a jenom s Olomoucí. Přeci nejde paušálně říct "když podržíte trenéra dopadne to vždycky dobře". To je prostě individuální. Zvlášť u tý Olomouce by Psotku vyhodil opravdu jenom magor. Oni i v těch prohranejch zápasech hráli dost obstojeně. Sází na mladé, odcchovance, klub zná odshora dolu, je mladej, neni drahej. A hlavně to během celé té "téžké krize" vypdalo, že hráči za ním stojej. A u Liverpool teda neni zatím co slavit - jsou 7. s 13 b. ztártou na prvního a vypadli už v základní skupině LM. Tam podržení trenéra teda nic pozitivního zatím nepřineslo. V případě Slavie už je to všechno trošku jinak ale to řešit nechci - Karel si důvěru zaslouží, nejlépe do konce sezóny, ať dopadne jakkoliv. Nevěřím tomu, že by nám něco zásadního uniklo, akorát ztratíme čas - a ten vem čert ;-)

                            • Re: Slavia - Karviná 2:0

                              DrFe1     před 14 lety 26.11.2009 15:47 |  
                              0 0

                              Já nesouhlasím s tezí, že by měl někdo trénovat nebo hrát za zásluhy. To že jsme pod Karlem získali dva tituly je krásné a určitě mu zato patří velký dík, ale nechápu proč bysme mu měli dávat jeden celý ročník na zkoušku, když jde doslova od neúspěchu k neúspěchu a náznaky nějákého obratu k lepšímu veškeré žádné, sebereflexe žádná ...... to je opravdu jenom úplně zbytečně ztracený čas. Stejně jako nechci aby hrál Standa Vlček, ač ho mám rád a přál bych mu aby se mu dařilo, ale bohužel je vidět že už to nejde. Stejně to vypadá s Jarolímem, všechno nasvědčuje tomu že už to nejde a nepůjde. Teď ne. Třeba by se mohl vrátit za pár let, ale nyní vzhledem ke zničeným vztahů s hráči a i vzhledem k jeho problémům které má sám se sebou to reálně nevidím. Nový trenér by měl jaro na rozjezd a od nového ročníku už by mohla Slávia zase šlapat naplno.

                              • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 16:47 |  
                                0 0

                                Doktore, dyť ty nevidíš vůbec nic, stejně jako já a všichni ostatní. Co víš o zničenejch vztazích s hráči? Co víš o Kralových problémech? Nic, jenom co sis přečetl v novinách. Tak si prostě připusť, že tahle hra se hraje bez tebe, protože ty do ní nevidíš.

                                A že by měl dojet tuhle sezónu neni o zásluhách. To je prostě nejednoduší cesta jak zjistit, jestli dokáže být stejně úspěšný jako doteď. Pokud ne, odejde. Vyhodit ho uprostřed sezóny, kdy nic ještě není ztraceno je "nedobré". Zvlášť po tom, co na něj vedení v létě talčilo aby překopal celej kádr - mysleli si, že na ligu stačí cokoliv a že je čas se soustředit jenom na evropu, s mladejma, běhavejma. To je sice hezkej záměr ale ta realizace už neni tak jednoduchá. Stejně jako celej fotbal. Ve kterym nikdy přesně nevíš co se právě stane.

                                • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                  DrFe1     před 14 lety 26.11.2009 16:55 |  
                                  0 0

                                  Je jasné, že mám pouze filtrované info ze třetí ruky, ale o svých problémech už KJ mluví veřejně i sám, viz rozhovory s ním a o stavu v kabině vypovídá jednak stav a hra mužstva, druhak rozhovory s bývalými hráči, odchod Šmicera .... zdravé to rozhodně není.

                                  Co se týče "dokončování sezony" tak mám názor odlišný (viz výše), respektuji ale ten tvůj. Souhlasit musím s tím, že ve fotbale opravdu nikdy nelze přesně říct jak se to vyvine. Třeba se KJ opravdu zase stane ve Slávii úspěšným, ale mě to v současné době připadá nepravděpodobné.

                                • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 17:26 |  
                                  0 0

                                  Tak to je samozrejme na zvazeni! Jedinej, kdo to muze odpovedne rozhodnout je ten, kdo ma nejvic informaci, tj. R+D. Ja si myslim, ze cas na zmenu uz nastal, ale samozrejme je to jen z pohledu fanouska, kterej vi jen neco malo.. moje duvody, ktery jsem tu uz vickrat psal, nespocivaji na nejakej zakulisnich domnenkach. Samozrejme nevim zda a nakolik je tym rozlozen. Ale muzu hodnotit, jak dopadaji letni pripravy, jak je tym "pripraven" na zacatcich sezon, jak chaoticky se rodi slozeni tymu, jak nekoncepcne prichazeji a odchazeji hraci, jak tym ztraci herni styl, jak chabe hraje v poharech, jakej pruser jsou standardky.. Samozrejme 2 tituly jsou silnym argumentem, ale nemuzou bejt nejakou mantrou, kterou staci opakovat jako duvod setrvani ve funkci. Jsem pro zmenu, protoze neverim, ze KJ je trener s vizi, za kterou hraci pujdou, neverim, ze z nich dokaze dostat to nejlepsi a vytvorit zas fungujici tym. Mel k tomu vynikajici podminky, ale herni projev za posledni rok tomu neodpovida.

                                  • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                    DrFe1     před 14 lety 26.11.2009 22:24 |  
                                    0 0

                                    Souhlasím, podepisuji. Dodávám že přestože máme stále stejného trenéra tak se co půl roku obmění téměř polovina kádru, to je nepochopitelné a není potom divu, že tým není sehraný.

                            • Re: Slavia - Karviná 2:0

                              quelhar (admin)     před 14 lety 26.11.2009 17:13 |  
                              0 0

                              Olomouc v Edenu mela jednoznacne prohrat. Vysledek vubec neodpovidal prubehu hry, meli jsme daleko vic sanci, trefovali tyce, souper mel dohravat v deviti. Proste jejich vyhra byla naprosto nahodna. Je otazkou, jestli by po prohre v Edenu byli schopni dalsi tri zapasy vyhrat. Mozna ano, mozna ne, ale verim, ze prave vyhra u nas je hodne psychicky povzbudila do dalsich zapasu a zacali si vic verit. Ano, Psotkuv rukopis je videt, chce hrat stale stejnym systemem. A jejich uspesnost je tak trochu vlnova. Serie nevyher, pak serie vyher, pak zase krize, pak zase serie vyher. Mi se libi, ze Psotka ma duveru, stejne jako se mi libi, ze ma duveru Jarolim, Benitez a dalsi treneri, ktere majitel nevykopne po serii nevyher. Nesouhlasim, ze Olomouc hraje v prohranych zapasech obstojne, naopak to byla casto dost velka tuzka, viz treba nedavna prohra doma s Kladnem.
                              U Liverpoolu podrzeni trenera nic neprineslo zatim, protoze se jeste nedostali (narozdil od Olomouce) z krize. Podobne je na tom Slavia. Ja naprosto nepochybuji o tom, ze se taky Slavia z krize dostane a jaro bude uspesnejsi nez podzim.

                              • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2009 17:35 |  
                                0 0

                                souhlasim, ze treneri, kteri vedi co chteji s tymem hrat, maji dostat sanci. KJ me posledni dobou o tom nepresvedcuje.

                              • Re: Slavia - Karviná 2:0

                                slimak     před 14 lety 26.11.2009 17:55 |  
                                0 0

                                treba mas pravdu, ze se z krize brzy dostanem, ale neni to preci zadna samozrejmost..kazdej vidi, ze ten tym ma na mnohem vice nze predvadi a nezlob se na me, za to muze trener..
                                ja jsem KJ hodne dlouho obhajoval, i po tiraspolu,i po Lille, ale ted uz proste nemuzu..ta krize trva rok a za tu dobu se promenilo spousta hracu, to je jeden z ukazatelu, ze za to muze trener
                                ja si proste preju, abychom zase viitezili a utocili na titul, a dost pochybuju, ze to zvladnem s KJ. ten tym jako celek hrozne stagnuje az upada, neni videt pokrok, nejde to dopredu

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      skman     před 14 lety 26.11.2009 13:13 |  
      0 0

      tak to si pust znova tu Barcu, a pust si zapas Slavie, kolikrat jsi videl u Barcy ze by stoperi si mezi sebou davali xy prihravek a dalsi hraci se nepohybovali a cekali, rozdil je ten ze Barca to prohodi jednou mezi bekama a ostatni hraci se nabizej to u nas nevidis

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 14:43 |  
        0 0

        Jak už jsem psal výše, sáhodlouhý série přihrávek mezi obránci a sem tam i brankářem jsem u nás od odchodu Ericha mockrát neviděl..

    • Re: Slavia - Karviná 2:0

      Pavlik     před 14 lety 26.11.2009 13:52 |  
      0 0

      Dlouho jsem se rozmýšlel zda reagovat či nikoliv.To srovnání s Barcelonou beru.Že je Krajčík s formy-s tím naprosto souhlasím a svym způsobem nechápu proč Karel takovej pedant ho už dávno nedal do béčka-těžko říct.Ale! Ted to ale :-)..-Raqued hraje pěkný kulový-a že přes něj nikdo nepřešel?Přešel-fakt přešel a ne jednou.A žádnej zázrak to není.Jasně-na naší ligu má,netvrdim že nic neumí ale že by něco vymyslel...Můžeš namítnout že je defenzivní záložník,ale v dnešním fotbale i takovýto hráč musí umět něco na hřišti vymyslet.Ale v poho

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        Clarinet     před 14 lety 26.11.2009 14:42 |  
        0 0

        Absolutně nesouhlasím, ale asi to vážně každej může vidět úplně jinak. :)

      • Re: Slavia - Karviná 2:0

        potty     před 14 lety 26.11.2009 16:04 |  
        0 0

        Kdyby Ragued ke své kvalitní defenzivní činnosti přidal i dobrou rozehrávku, tak by v Česku vůbec nebyl.