Fortuna liga

Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

V rámci 21. kola Gambrinus ligy se Slavia utká ve čtvrtek od 19:00 s Libercem. Utkání nevysílá televize.

Po nepovedeném výkonu na Slovácku si Slavia bude chtít spravit chuť na Severočeších. Liberec prožívá stejně nepovedenou sezonu jako svěřenci Karla Jarolíma.

Nastoupit by mohl Petr Janda. "Musíme se vyvarovat naivních chyb, po kterých jsme dostali na Slovácku branky, a přidat důraz v zakončení. Věřím, že už budeme mít k dispozici alespoň Petra Jandu, který nemohl na Slovácku hrát. Další bodové ztráty si už nemůžeme dovolit," řekl před utkáním Karel Jarolím.

K utkání nebudou k dispozici Hošek, Lafrance, Vomáčka, Hloušek, Naumov a Kaufman. Nenastoupí ani Jaroslav Černý, který se už připravuje s týmem.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Senecký - Krajčík, Kopic, Hubáček, Starý - Grajciar, Janda, Trapp, Milan Černý - Vlček, Ivanovski.

Komentáře (134)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

    madlenka     před 14 lety 24.03.2010 12:38 |  
    0 0

    tkutniku, zapomněl jsi na J. Černého nebo už je k dispozici?

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      matej-kt     před 14 lety 24.03.2010 15:40 |  
      0 0

      podle článku na oficiálkách už trénuje s týmem

  2. Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

    slaviator     před 14 lety 24.03.2010 12:43 |  
    0 0

    Jestli chceme do EL, tak MUSÍME Liberec porazit! Koho jiného bychom měli porazit, než právě Slovan, když po porazil i Střížkov, kterej x desítek zápasů venku nevyhrál a loni uhrál venku za celou ligu dva ubohý body, kdežto už jen tím vítězstvím u Nisy to překonal... Liberec je na jaře ubohej, jestli si je nedáme "s prstem v nose", tak to můžeme rovnou zabalit a nemusíme příští kolo jezdit vůbec do Ostravy, co bychom tam jako pak chtěli...

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      Viking     před 14 lety 24.03.2010 12:51 |  
      0 0

      Nemusíme nic, EL už je dávno v řiti. Tedy přes ligu.

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        slaviator     před 14 lety 24.03.2010 12:57 |  
        0 0

        Zbejvá 10 kol a máme ztrátu devět bodů, kvůli vzájemnejm zápasům s Teplicema a Jabloncem bychom na jistotu museli uhrát o deset více než oni... Je to hodně, ale není to nereálné - pokud zabereme a pokud se vyhneme "dubnu".

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          Jiri1     před 14 lety 24.03.2010 13:09 |  
          0 0

          Zdravim , ty uz taky blbnes Lukasi, nemam moc sanci si overit jestli ti z za zdejsi praci plati , nebo ji delas zadarmo. Mozna tak nahrazujes zmizeleho Zlamala i s celym oddelenim, po kterem neni vidi ani slechu, tedy zaplat pambu, ze uz tady nesiri ty svy informace a my mame moznost se po dlouhe dobe zase svobodne nadechnout bez jeho dozoru.

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            lassiter     před 14 lety 24.03.2010 13:28 |  
            0 0

            Samozřejmě, že slaviator je placený agent. Ale to nám může být jedno pane Jiří, důležité je, že už konečně zase všichni svobodně dýcháme!

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 14:00 |  
              0 0

              Konečně.. už jsem skoro zapomněl jak ten svobodnej vzduch chutná!

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:12 |  
            0 0

            Myslíš, že je to nereálné? Reálné to pořád je,šance je sice malá, ale je...

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              Jiri1     před 14 lety 24.03.2010 15:27 |  
              0 0

              Ja Lukasi fakt nevim, videl jsem jarni kola , videl jsem zcela neuveritelne veci na Slovacku, viz nenasazeni 3 zkusenych hracu, pristup k utkani, mluvil jsem s par lidmi , kteri ve fotbale delaji a vsichni rikaji , ze jsme ligu odpiskali. Obdivuji tvji viru , ale mnoho faktoru a to nejen fotbalovych pracuje proti nam. A to nikdo nevi , kam se bude rozrustat kauza Olomouce, vsichni odepisuji Kapra , Ja furt mam ocit a nejen pocit , ze jde o neco vetsiho a ted bude dulezite , co z toho vyleze. Priznam se , ze uz dlouho jsem nevidel takove kapitulanstvi nasich bafiku.

              • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:35 |  
                0 0

                S tím Kaprem to taky tak vidím, že tam jde o něco velkého - a že Kapr je natolik prohnanej a mazanej, že to má pojištěný tak, aby on nebyl trestně stíhanej ani za přijetí úplatku, ani za něco jiného. Možná mu to vyjde, možná ne, ale taky bych ho neodepisoval. Ne v situaci, kdy všichni odepisovali Košťála a Vacka a svaz jim teď nemůže nic... protože nejsou už členy svazu. Takže jde akorát o to, zda to bude na trestní stíhání u těch dvou pánů či nebude, ale svaz... ten je nemůže už nikterak potrestat.

  3. moje přání!

    Kunetice     před 14 lety 24.03.2010 13:09 |  
    0 0

    Já si přeji aby jsme s Libercem pukli protože jinak bude zas JK vykladat jakou máme ještě šanci atd.

    Lepší je puknout a možná se bude něco řešit protože sezona je stejně v piči

    • Re: moje přání!

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 18:19 |  
      0 0

      Tak to já si porážku našeho týmu nebudu přát nikdy.

      • Re: moje přání!

        PetCC     před 14 lety 24.03.2010 21:15 |  
        0 0

        Já taky. A to i když by trenér byl Kunetice :-)

  4. Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

    Wommi     před 14 lety 24.03.2010 13:35 |  
    0 0

    ..ja si myslim ze se do EL dostaneme z poharu,..prodame ligu sparte a ona nam necha pohar!(-

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      tantalos     před 14 lety 24.03.2010 13:37 |  
      0 0

      A přibalíme jí k tomu Karlštejn

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        bongor     před 14 lety 24.03.2010 20:58 |  
        0 0

        Neblbněte rumuni jsou absolutní nenažranci,chtějí všechno...

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      Gordon (host)     před 14 lety 24.03.2010 23:55 |  
      0 0

      Me uz to napadlo minuly tyden, pro obe muzstva je lepsi, pokud bude vse jen v praze a pro sparticku fajn, kdyz se nebude muset se slavii honit v trojzapase...

  5. Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 13:39 |  
    0 0

    Tentokrat bude zajimava sestava.. ja bych navrhoval:
    Vaniak - Krajcik, Trapp, Kopic, Hubacek - Grajciar, Belaid / Janda, Ragued, M.Cerny - Vlcek, Ivanovski. Pokud je Belaid fyzicky ok, je nejvyssi cas.. a budu se opakovat, Ragued je nezjlepsi DZ v lize a s nim bude obrana pevnejsi, krom toho Trapp muze zaskocit na stoperu.

    Jinak afera Kapr dospiva ke komickym zaverum, penize ulozil na ucet a poslal cmfs, pricemz se haji, co pry ze s nimi mel delat! Svata prostoto! Kazde male dite vi, ze podezreni na trestny cin se hlasi okamzite policii a tamtez patri penize z trestne cinnosti. Bud je tedy slaboduchy idiot, nebo gauner, vybermez si.

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      quelhar (admin)     před 14 lety 24.03.2010 13:50 |  
      0 0

      Je to slaboduchy gauner :o)

      Se sestavou bych i souhlasil, jen nalevo bych dal Korese a M. Cerneho do stredu, pokud Janda nebude jeste moci hrat, v Belaida vubec neverim, toho si KJ setri do derby jako tajny trumf :o) Jardovi Staremu bych dal par zapasu oddech a zkusil ho zase proti nekteremu ze slabsich souperu (i kdyz slabsich nez Liberec v soucasnosti moc neni), na Slovacku to cele leve strane dost horelo a tak bude asi lepsi tam vratit Huba a zkusit to na stoperu s Trappem.

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 14:12 |  
        0 0

        Je mi lito Seneckyho a Staryho.. ale asi by meli jit dolu.. Stary se snazil, ale nejak nebyl na svem miste a goly padly z jeho prostoru.. Senecky po skvelem vykonu v prvnim zapase 2x pruser, to je ze 4 zapasu dost, prisel mi vubec takovej nejistej, uz treba ten vybeh pri prvnim gilu byl nejakej divnej, otevrel utocnikovi celou branu..

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 14:21 |  
        0 0

        Zdravím Vás. Já bych navrhoval míchat s tím co nejmíň. Na Slovácku bylo vidět, že hlavně mladí kluci naskočili do rozjetého vlaku a vůbec neměli přehled "kam se jede" Tým nemá pořádnou kostru a proto ani styl, automatismy a drive. Vždyť ten Matej hrál na jaře stebilně a na jednom postě! (Grco sice ofiko taky, ale v té záloze nějak pendluje zprava doleva). Navíc Senecký po dobrém začátku velkou oporou není. Filipko proti němu ukazoval, jak má být brankář pánem v brankovišti, byť taky vyrobil botu jinde. Zvažoval bych i Romanovse, ale teď bych možná asi na poslední zápas podržel Seneckého. Tijaniho s Raquedem jsem potkal včera u Masaryčky a vypadali zdravě:), takže snad jsou k disposici, souhlasim, že by se do základu hodili oba. Takže takto: Senecký, Krajčík, Hubáček, Kopic, Starý (individuálně mi přišel dobrej, spíš chyboval pozičně a vzhledem k perspektivě je to lepší alternatniva než Trubila. Když už do toho naskočil, tak ať hraje.) Grajciar, Raqued, Vaněk (Janda - Belaid), M. Černý, Ivanovski, Vlček.

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        bongor     před 14 lety 24.03.2010 14:26 |  
        0 0

        Já hlasuju gauner,ale ne slaboduchej.Ten to má podle mě dobře spočítaný.Něco a ne málo mu z toho kápne.Ale kolik a od koho, to je tajný.Zase to bude:" odposlechy se ztratily,kde jen můžou bejt?Ještě ráno tady byly ne stole,to je ale smůla",no jo takzase až příště.

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      Wommi     před 14 lety 24.03.2010 13:58 |  
      0 0

      ..no ale pokud gauner, nebo idiot,..todle preci nemuze myslet vazne, at tak nebo jinak, oboji je pro nej spatne....
      ..stejne tak s tou obalkou...pokud nejakou mel,..mel okazite nahlasit policii pokus o uplatek, nechat asistovat policii pri predani, zajisteni dukazu a byl by z obliga,..takhle,..pokud tu obalku ma u sebe pul roku, neskrtne si, protoze to muze byt obalka jakakoliv, a treba dokonce by se Olomouc mohla branit ze to treba muze byt i ta co jim zmizela z kancelare jak je vykradli:)
      ..opravdu pokud nekde na policii nevysi nejaky padny dukaz, melil by se kluci pripravit na to, ze to mohou odskakat, protoze krive obvineni, apod.
      ..jen mi zustava rozum stat, jaky je tedy pravy smysl te kauzy (za predpokladu, ze je to opravdu tak)...jedine snad ze by chteli opravdu rozhodit olku pred spartou..ale preci museli vedet, ze je to pro ne opravdu nebezpecne, kdyz budou lhat...

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 14:03 |  
        0 0

        Město Olomouc mělo dát klubu 25 milionu na stadion, teď čekají jak to dopadne a peníze s nima. Což je značná suma i situace. Možná válka bafuňářů..

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 14:08 |  
        0 0

        ja to taky nechapu.. kapr je kvuli necemu vydiral? treba to fakt prodali, ale jemu to nerekli..:-)) ...a pak vydiral olomouc a ta se nenechala? nebo je v tom neco jineho.. fakt tezko rict, ale.. pokud chci vazne neco delat s korupci a oznamit korupcni pripad, neudelam absolutne nic z toho, co udelal kapr.. jeho vysvetleni jsou k smichu a jedinej, kdo mu to muze sezrat, jsou nasi novinari, nejhloupejsi skupina lidi ve state..:-)).

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 14:29 |  
          0 0

          Martyni, novináři jsou rádi za voly, když prodaj číslo.. Je fakt, že čím dál víc než na korupční jednání to vypadá na válku bafuňářů. Teď je jen otázka, jestli to opravdu někdo odnese, nebo to vyšumí jako vždy, což by byla rána do vazu Haškově snaze (podle některých údajné) a potažmo image fotbalu u nás (a je otázkou, jestli ještě je co ranit).
          A ač Kubíček jedná hraje taky často politické hry, tak jeho informace o vykradených kancelářích Olomouce je minimálně závažná. Těžko čekat, že tam přišli čórkaři pro něco do zástavy..

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            bongor     před 14 lety 24.03.2010 14:41 |  
            0 0

            Já když hledám viníka nějaké situace,tak se vždycky ptám v čí prospěch?Tak když si to probereme,o kom se v souvislosti s kauzou mluví tak jsou to:Olomouc,Kapr,Drobisz,čtyři účastníci štafety,sralta.
            Tak Olomouc-vypadává,žádný prospěch z toho nebude mít,ať to dopadne jak chce.Drobisz-vypadává,nemá z toho prospěch,jen problémy.Štafeta střížkovských-vypadává,ta z toho může mít až dva roky na tvrdo za křivé svědectví.Kapr,očekává prospěch,ale ten asi stěží vyváží ten průser,do kterého se namočil.No a kdo nám to zbyl?

              • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 15:20 |  
                0 0

                hm... a k čemu je obálka, ve které nejsou peníze...:-))). Jo, třeba mu Drobisz poslal milostny dopis..:-))

                • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                  Wommi     před 14 lety 24.03.2010 15:29 |  
                  0 0

                  ..sakra a ted se provalilo, ze drobisz, kapr a topol jsou homo...:(

                  • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 15:33 |  
                    0 0

                    dyt my na to nakonec prijdem.. a nebyly tam penize, ale 300 tuzek...:-))

                • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                  slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:37 |  
                  0 0

                  No, k čemu mu to je, ví jen Kapr (a jeho právník)

                  • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 15:39 |  
                    0 0

                    Ne, to vime vsichni.. slovy klasika, je to dobre leda na podpal v kamnech..:-)). Nevime jen, proc takovou hovadinu kapr rika..

                    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                      slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:47 |  
                      0 0

                      Tak to uvidíme, měl deset měsíců na to, si promyslet taktiku, nevěřím, že by to najednou takhle posral... Tak blbej není ani on, ani Kramerič.

                      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                        Wommi     před 14 lety 24.03.2010 15:56 |  
                        0 0

                        ..mozna ze Kramaric chce zamest stopy po svy kauze na plzenskych pravech(-

                        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                          slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:57 |  
                          0 0

                          jako že chce odvést pozornost? tak se mu to daří :)

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:18 |  
            0 0

            Tak Kubíčkovy zmizel z kanclu i noťas s citlivejma datama /a to by podle mě napovídalo podle mě že někdo měl v tom únoru zájem na tom, aby auditoři ani policie, kam podával trestní oznámení už před x měsíci na Košťála a spol, nedostali nějaké materiály?/, "smůla", že to měl zazálohované... :-)

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:14 |  
      0 0

      Má to vymyšlený dobře. Na penězích otisky prstů nebyly. Ovšem na obálce, které zmizely z Kubíčkovo kanclu začátkem února, stejně jako byly vykradeny další kancly v Sigmě, tak tam ty otisky jsou...

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 15:27 |  
        0 0

        No ono Drobiszovi bylo divný, proč mu po poslednim zápase podával Dobeš ruku a měl v ní obálku, ale tvrdil mu, že něco zapomněl hodit na počtu, tak jí furt nosí, aby nezapomněl..a bum ho, neuplynul ani rok a má kauzu na krku. Kde by ho to tehdá napadlo. :)

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          Jiri1     před 14 lety 24.03.2010 15:32 |  
          0 0

          Zdravim, nedelejte prosim z Kubicka nejakeho cestnaka, je to velmi zuseny fotbalovy obchodnik v zakulisi znamy svymi praktikami.. A ze Kapr nema prachy , to se vi uz minimalne rok, kdy uz opakovane Strizkov hlasal , ze Kapr uz v klubu nefunguje a pak se vzdy objevil. Spis si myslim, ze skutecne jde o nejakou promyslenou hru souvisici s prodejem klubu .

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 15:34 |  
            0 0

            hra to asi bude, ale kdo by kupoval strizkov...:-)))

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              Wommi     před 14 lety 24.03.2010 15:56 |  
              0 0

              Bohemians 1905, ze by?:)

              • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 16:04 |  
                0 0

                napadlo me to, ale tim by nic neziskali. jejich problem neni strizkov, ale vejsada.. ja se obavam, ze strizkov proste nezajima nikoho..je uplne bezvyznamny a driv nebo pozdeji zanikne a zustanou v nem jen utopeny (nebo vyprany) penize... mozna byl z toho kapr tak zoufaly, ze se rozhodl k cinu...nebo se zapojil do neci hry..

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 15:31 |  
        0 0

        doufam, ze to myslis v legraci.. viz vyse, k cemu jsou otisky na prazdne obalce...:-))

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:39 |  
          0 0

          no, jestli má v ruce a) notářsky ověřené výpovědi + obálku s otiskama + prachy, kterejma měli bejt údajně uplaceni, ale ví, že tam Drobiszovy otisky v životě nikdo nenajde, protože to jsou Kaprovo peníze nebo b) notářsky ověřené výpovědi + obálku s otiskama, co je pro něho méně nevýhodné? Ne k soudu, ten by smet oboje, ale směrem k veřejnosti?

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2010 15:50 |  
            0 0

            predne nevim, ceho by chtel vuci verejnosti dosahnout.. davas-li otazku smerem k verejnosti, vidim to takto: a) je za saska, b) je za vetsiho saska

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:56 |  
              0 0

              To není až tak zcela pravda, u dost lidí je to bojovník za čistotu fotbalu, bohužel.. A pro těchle dost lidí ty notářské zápisy jsou dostačující.

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            Wommi     před 14 lety 24.03.2010 15:58 |  
            0 0

            Slavi, bohuzel te zklamu,..penize uz nema,...ty uz jsou v jine podobe penez na svazu:)..

            A dokonce je mozne ze mas treba jeden petilitr od Drobisze ted doma(-

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              slaviator     před 14 lety 24.03.2010 16:05 |  
              0 0

              Drobisz mě uplatil, hanba! ((-:

              • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                bongor     před 14 lety 24.03.2010 16:24 |  
                0 0

                Tebe taky Lukáši?Že se nestydí.Kolik Ti dal?

                • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                  slaviator     před 14 lety 24.03.2010 16:35 |  
                  0 0

                  Jak píše Wommi, tak pětilitr :)

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        Wommi     před 14 lety 24.03.2010 15:33 |  
        0 0

        ..hloupost,....obalka sem, obalka tam,..nemuzes se prokazovat jednou obalkou,..aniz by byla zachycena na miste spachani trestneho cinu..dobre,..muze tam byt palec kubicka nebo drobisze,..a?..jeden rekne to, co pise dole bulldog a druhej rekne,..ze je to urcite obalka, kterou mu ukardli z kanclu,..a co?!...nikdo s tim nic neporidi.

        Jako vyviji se to tedy opravdu zajimave,..fakt nevim, jestli je ten kapr takovej totalni hlupak a to nemluvim o tech fotbalistech..reci jako ohlasit jsem to vedeni klubu a dal se o to nezajimal,..ja prvni co udelam, bezim na fizlarnu,...!!!!

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:46 |  
          0 0

          Vtip je v tom, že na policii poběžíš, když se to stane. Nebo to přijmeš a jsi ticho. Ale tady se to nestalo, je to hra, možná Kapr přestřelil, myslel si, že to vyjde, podcenil veřejnost v domnění, že mu to sežere a že svaz na základě nějakej (to se snad nedá ani tak napsat, ale budiž) "důkazů" Olomouc potrestá.

          Buď jde za
          a) o hru někoho z bývalého vedení svazu, vždyť Kapr má kontakty s Košťálem
          b) jde o akci Kapra a Vejsady proti Kubíčkovi (tomu asi věřím nejvíce), protože v kauze Bohemians jde skoro o 300.000.000 (!!!) v právech hráčů a Vejsada s Kaprem jsou teď spojenci, že... Všechny čtyři hráče zastupuje Vandas, Vejsadův kamarád... A v komisi, která to teď bude znovu posuzovat, sedí i Kubíčkův člověk. Nehledě na to, že Kubíček stranil spíše 1905 než Střížkovu.
          c) Kapr chce Střížkov prodat a líp se mu odejde jako "bojovníkovi za čistý fotbal, který ale byl potrestán"
          d) Kapr se zbláznil

          Osobně to vidím na a), b) a i c), přičemž někdo za ním mohl přijít, že když mu Kapr takhle pomůže, tak že mu sežene nějakýho kupce, kterej klub pak koupí... A Vejsada se přidal´kvůli sporu Střížkova s 1905...

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            Tonda     před 14 lety 24.03.2010 22:28 |  
            0 0

            nikdo si ještě nepohrávál s myšlenkou, že se je Kapr a Kubíček na jedné straně. oba mají v podstatě argumenty které se negují.
            kapr má obálku, Kubíčkovi vykradli kancl, Kapr ma prohlášení které nemá větší váhu než výpověď drobiše u soudu. ... netuším jaký by mohli mít společný záměr. Napadá vás něco?

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          Jiri1     před 14 lety 24.03.2010 15:53 |  
          0 0

          Kapr ma vedle sebe byvaleho elitniho policajta , kterej mu radi ve vsech tehle vecech a uz pro nej dela hodne dlouho, jeho vztahy s policisty hlavne s Krajskeho reditelstvi mluvim s tech na vedoucich mistech jsou vyrazne, neverim tomu, ze by sel ven bez toho aby se poradil s temito lidmi. Navic se vi , ze Kapr stale jeste bojuje i o prachy za tzv vec Bohemians, i kdyby nakrasne z Ceskeho fotbalu vycouval nebo chtel bouchnout dvermi udelal by to jinak. Tady se momentalne hraje hra na svazove urovni , kde v hlavni roli budou zrejme stari sibri , chci jen verit , ze v ramci prekvapivych odhaleni nic neulpi na nas a ze se nepotvrdi hlasky nekterych medii, o tom jak se pekly dva tituily.

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            slaviator     před 14 lety 24.03.2010 15:58 |  
            0 0

            Tak nějak, Kapr ví moc dobře, co má dělat... Viz včera na svazu: proč jim ty důkazy, které údajně má, nedal k dispozici, když Golda stejně má od svazu plnou moc a dneska tak nakrásno mohl jít se podívat do spisu...?

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      bongor     před 14 lety 24.03.2010 16:35 |  
      0 0

      A jsme doma.Není tam uveden člověk,zodpovědný za tvorbu a programy zábavných pořadů.Bude to pan Kapr!
      Ale teď vážně,že v celé věci Olomouc jde hlavně o souboj starého a nového vedení a především o zastírací manévr,takzvané plácnutí do vody,tomu věřím.Ale když víme,kdo v tom starém vedení měl hlavní slovo,tak máme i důvod ,proč se s tím vylezlo ráno před minulým kolem.To sedí.Zapadá to do sebe ideálně,říká se tomu zabití několika much jednou ranou.

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        Wommi     před 14 lety 24.03.2010 16:50 |  
        0 0

        ..i kdyby to takto bylo,..jedno nerozumím,..prostě přeci není ten Kapr takovej blb, že s tím vyleze, když nic nemá,..jen to že sparta vyhraje nad Olomoucí nemůže stačit...?!

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      slaviator     před 14 lety 24.03.2010 16:38 |  
      0 0

      Radní ovšem odmítli vzít restrukturalizační plán na vědomí s tím, že neobsahuje konkrétní informace. Rada se proto nakonec usnesla pouze na tom, že se s tímto plánem seznámila a bude chtít předložit podrobnější návrh změn.

  6. Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

    Viking     před 14 lety 24.03.2010 20:03 |  
    0 0

    Jinak zajímavá statistika rozhodčího Kocourka - v letošní sezoně pískal doma třikrát Spartu a třikrát vysypal hostujícího hráče už v prvním poločase.

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      quelhar (admin)     před 14 lety 24.03.2010 20:26 |  
      0 0

      Kusnir nasrany, ze mu udela Jarolim klicku, tak mu zezadu dupne na achilovku bez sance hrat mic - jen ZK... :o(

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        Viking     před 14 lety 24.03.2010 20:35 |  
        0 0

        Jj, to je ta jihočeská klika ve spolku rozhodčích - Jech, Makovička, Kocourek a Jílek. Kluci Pavlína Jirků...

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      slaviator     před 14 lety 24.03.2010 20:53 |  
      0 0

      "Když se dvakrát vystřelí (za poločas) na bránu, tak těžko hledat pozitiva" - nesouhlasím se Ščasným, pozitivem je, že rozhodčí si ještě nic zásadního nevymyslel (krom odpuštění té karty Kušnírovi)

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        bongor     před 14 lety 24.03.2010 21:06 |  
        0 0

        Ale nějak se hoši moc objímají.Tip:remiza,jsou to výborný kamarádi,ti si neublíží.

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          slaviator     před 14 lety 24.03.2010 21:08 |  
          0 0

          Já tipuju, že bude ve druhý minutě nastavení pencle a Wilfried ji napodruhý promění - 0:1.

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        Viking     před 14 lety 24.03.2010 21:08 |  
        0 0

        Sparta nehraje nic moc ale oproti našemu pondělku, kdy jsme si nenahráli na dva metry, to pořád o něčem je. Minimálně ten důraz, kterým tam dneska něco dotlačí...

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          quelhar (admin)     před 14 lety 24.03.2010 21:31 |  
          0 0

          Ono na to bude mit vliv take to, ze kdyz v Jablonci das prihravku po zemi, tak pujde skutecne po zemi a nebude poskakovat - prijimajici hrac to pak nemusi slozite zpracovavat. Nemyslim, ze by mela Sparta hrace, kteri jsou na tom technicky o tolik lepe nez slaviste.

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      quelhar (admin)     před 14 lety 24.03.2010 21:41 |  
      0 0

      To je neuveritelny, jasny faul Repky na hranici vapna se nepiska a na druhe strane nezavineny pad Lacneho samozrejme faul...

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        slaviator     před 14 lety 24.03.2010 21:52 |  
        0 0

        No, ono to co předved Řepka předváděl svého času i Latka u nás čas od času, na hranici vápna, takhle si naskočit... A taky se to nepískalo. Ale ten Lačného faul, vždyť uklouz?

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          quelhar (admin)     před 14 lety 24.03.2010 22:19 |  
          0 0

          Hlavne rozhodci je od toho dobrych 30 metru a suverenne to zapiska... Ale jen to zapadlo do kontextu. Ve studiu se hovori o vybornem sudim, ktery ve skutecnosti (kdyz odhlednu od Kusnirova frustracniho faulu) daroval Sparte za zapas dobre 4 standardky a na druhe strane Jablonci minimalne dve vzal. Proc ovlivnovat zapas okate nejakou penaltou nebo cervenou kartou, i takoveto posuzovani souboju (na jedne strane fauly, na druhe strane ciste zakroky) je pomerne vyrazne ovlivneni, protoze takhle umele udela rozdil sesti zajimavych situaci ve prospech jednoho tymu a pritom ho nikdo nezkritizuje, ze piskal spatne.

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            lassiter     před 14 lety 24.03.2010 22:29 |  
            0 0

            hm, já sem na to koukal teda jen jednim okem a bez zvuku, ale viděl sem že třeba Wilfried moh jít uplně sám na bránu a odpískali mu ofsajd co nebyl...

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              Viking     před 14 lety 24.03.2010 22:31 |  
              0 0

              Spartě stačí pískat standartky, viz podzimní derby a hádejte kdo tenkrát pískal. Jech...

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              lassiter     před 14 lety 24.03.2010 22:32 |  
              0 0

              a žlutou hohenedrovi v desátý minutě za absolutní h...o, tedy za nasimulovanej pád MJ

              • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                DrFe1     před 14 lety 24.03.2010 23:48 |  
                0 0

                Já jsem taky koukal jenom chvílema, když to Pekhart tak neskutečně zazdil, tak jsem to musel vypnout :-o a z toho mála co sem viděl mi připadal komentář normální, celkem objektivní. Když Sionko nasimuloval faul, tak to bez problémů rozebrali. Tu situaci se špatně písknutým sparťanským (ne)ofsajdem jsem taky viděl ...... Já si myslím, že hledat pořád všude prosparťanské popř. protislávistické spiknutí nám škodí víc než cokoliv jiného. I když je třeba možné, že se opravdu uplácí, tak bysme tomu neměli tak podléhat a vidět to všude, i tam kde to není. Škodíme tím sami sobě.

                • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                  quelhar (admin)     před 14 lety 25.03.2010 07:06 |  
                  0 0

                  Abych doplnil svuj predchozi komentar - nemyslim si, ze se v takovych pripadech jedna o uplaceni. Jde o typicke straneni silnejsimu tymu, ktere je ve fotbale k videni na vsech urovnich - i v mezinarodnim (OK, tam se nejspis uplaci) fotbale nebo v LM. Vsude je na silnejsi tym rozhodci hodnejsi. U nas je to v 90% svych zapasu prave Sparta, ktera z toho profituje vetsim poctem standardek a neudelovanim ZK Repkovi, ktery ma opravdu na hristi vysadni postaveni, kdy se rozhodci boji mu pisknout faul a naopak kazdy jeho pad v souboji je nutne faul na jeho osobu.

                  • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 09:01 |  
                    0 0

                    No a taky je fakt, že i rozhodčí má ňákej klub, kterýmu vždycky fandil. A vzhledem k tomu jak to tady vypadalo za socíku a v 90. letech, tak většina jich bude sparťanů pokud jsou z čech.

                    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                      slaviator     před 14 lety 25.03.2010 10:42 |  
                      0 0

                      Jsou mezi nima určitě i slávisti, vím tak o jednom, že je to zarytej slávista... Ale zatímco jemu by to ublížilo, kdyby se veřejně vědělo o něm, že je to slávista jak poleno, tak Královec se tím skoro chlubí, jakej je sparťan - a má to jako plus :-/

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      bobbik     před 14 lety 25.03.2010 14:10 |  
      0 0

      Ja to videl tak minimalne na dve CK. Jsou to reznici!

  7. Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

    Viking     před 14 lety 24.03.2010 21:34 |  
    0 0

    TY VOLE PEGY ROZTRHEJ REGISTRAČKU!!!

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      jack09     před 14 lety 24.03.2010 21:36 |  
      0 0

      sem si vzpomel na ten zapas v edenu kdy vyhlavickoval nas jasnej gol myslim proti ostrave to bylo :)

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        slaviator     před 14 lety 24.03.2010 21:38 |  
        0 0

        Co náš - vyrazil svojí vlastní střelu... :)))

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          Viking     před 14 lety 24.03.2010 21:42 |  
          0 0

          To jsou sráči ten Čapek s Karochem, to není snad možný...

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            Wommi     před 14 lety 24.03.2010 22:08 |  
            0 0

            ..co bylo za problem, nesledoval jsem prenos...

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              bongor     před 14 lety 24.03.2010 22:12 |  
              0 0

              Tak to nebyl ani tak problém,jako čistej vlezdořitismus.

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          Wommi     před 14 lety 24.03.2010 21:57 |  
          0 0

          69.Pekhart sestřelil u postranní čáry Řepku. Na něco podobného není spaťanský stoper zvyklý a odmítá Pekhartovu podanou ruku.


          72. Pekhart opakuje svůj výpad na Řepku a k vidění je opět i neuskutečněné podání rukou.

          :)

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      harry     před 14 lety 24.03.2010 21:54 |  
      0 0

      tak dle mýho společně se Sionkovým gólem v nastavení v MB tohle Spartě přihraje titul-neuvěřitelný...

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        bongor     před 14 lety 24.03.2010 22:10 |  
        0 0

        Tak jsme viděli v akci půl slávistickýho mužstva vakci:synoveček,Kovařík, Brabec,Peky,Jablonský,Nečas.V první půli synovec výbornej,ten KJ má fakt dlouhý prsty.Pekíno se s Řepasem moc nesral,Řepa mu to vrátil,ale za pencli,no ale proti božským se tohle nepíská.
        Nemůžu pochopit toho Pekharta,co na tý vesnici kluk hledá?
        No asi práce s lidmi není právě Karlíkovo hobby.

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          Wommi     před 14 lety 24.03.2010 22:15 |  
          0 0

          ..hehe, tak jsem videl tu akci..holt je videt, ze ani brabec, ani pekhart nejsou slavisti:))))

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            Viking     před 14 lety 24.03.2010 22:22 |  
            0 0

            Čapek, Karoch - totální alibismus a řiťolezectví. Jakmile je sporná situace, ani náhodou se neodváží říct svůj názor jestli to rozhodčí měl či neměl písknout. Lačný jde na hřiště a Karoch hlásí: "Doufám že Lačný je lačný po gólu". Neodpískaný faul na Pekharta na hranici vápna dvě minuty do konce a naopak odpískaný simulování Lačnýho: "V téhle situace bych nechtěl být v kůži rozhodčího".

            A Komňacký opět nezklamal, je to pan trenér. Vesměs řekl, že fotbal stál za hovno a byla to jenom holomajzna. Čímž udělal blbce z Chovance, kterej předtím popisovat kvalitu hry jako topšpíl Barca - Real...

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              bongor     před 14 lety 24.03.2010 22:32 |  
              0 0

              No tak o inteligenci pana Chovance si nedělám iluze.Se zápasem Real-Barce to mělo společného jenom to,že se taky hrálo s míčem.
              Pan Komňacký je sympaťák a zřejmě i odborník.Před zápasem který komentují Karoch a Čapek by se vždy mělo ohlásit,že komentář je pro
              nepříznivce sralty jen na vlastní nebezpečí a zvláště jedinci se slabšími nervy nebo nemocným srdcem by si měli vypnout zvuk.Když veřejnoprávní televize připouští tento způsob komentování,tak by se mělo povolit i komentování třeba politiky v podobném duchu napříkal
              Moravec by měl vždycky v neděli vykřikovat."Ten soudruh Paroubek,to je třída,ten jim to nandal,Topololánek ven!"nebo něco v tom smyslu.

              • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                Viking     před 14 lety 24.03.2010 22:51 |  
                0 0

                Komňackej byl hlavně měl trénovat Slavii a nebabrat se v Jablonci.

                • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                  slaviator     před 14 lety 24.03.2010 23:04 |  
                  0 0

                  Souhlas.

                  • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                    DKNL     před 14 lety 24.03.2010 23:09 |  
                    0 0

                    Doneslo se mi k uchu, že prý trávník v Edenu je v horšim stavu než na Slovácku! Je to pravda ??? Jestliže ano, je to na kriminál. Ale vlastně bych se už ani nedivil.

                    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                      Viking     před 14 lety 24.03.2010 23:23 |  
                      0 0

                      Přijď na Liberec a uvidíš. S Teplákama to byla bída, tráva je moc řídká. Hrálo se až do prosince, celou zimu na ní byl sníh a vyhřívání se zapnulo pozdě, jenom aby se neřeklo.

                    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                      DKNL     před 14 lety 25.03.2010 00:20 |  
                      0 0

                      Jedu já + 3 další ( 140 km ). Musime si taky koupit listky na Ond.Cup.

                  • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                    Viking     před 14 lety 24.03.2010 23:27 |  
                    0 0

                    Podle mě se úloha trenérů v Česku moc nedoceňuje, ačkoli dělají minimálně 60 procent úspěchu mužstva. Proto trénují takové kreatury jako Stanner, Petřík, Uličný nebo Tobiáš.

                    Jestli máme vyhodit za lehce nadprůměrného ligového hráče deset mega a uděláme to třeba šestkrát za dva roky, tak se vyplatí tomu Peltovi dát patnáct a pořídit si Komňackýho...

                    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                      mirecek1111     před 14 lety 24.03.2010 23:47 |  
                      0 0

                      překvapuje mě, jak si jsou všichni jisti, že by zrovna Komnacký ve Slavii uspěl. Dle mého je to typický provinční trenér. Hrát pravidelně o titul a bojovat v Evropě je trošku něco jiného než v zátiší u provinčního týmu čekat na ročníky, kdy se ti velcí zlikvidují sami. Na koleně něco udělal v Ostravě a pak dostal 0:5 v Monchengladbachu či kde.
                      Já bych bral pana Hřebíka nebo možná toho Uhrina.

                      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                        DrFe1     před 14 lety 24.03.2010 23:59 |  
                        0 0

                        Souhlas. U mě je to spíš pocit než, že bych tomu rozuměl :-)) ale taky bych víc než Komňackému věřil např. tomu Hřebíkovi nebo Uhrinovi. Komňacký u většího mužstva zatím nikdy nebyl, takže můžeme jenom odhadovat, jak by to zvládnul. Mám pocit, že je mu dobře, když je trochu "v závětří" je otázka jak by unesl tlak ve Slávii.

                        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                          slaviator     před 14 lety 25.03.2010 00:09 |  
                          0 0

                          No, tak Hřebík je spjat se Spartou, tam by to je nereálné, dělá jim skauta... Ale proč ne Vrba? Nebo nějakej mladší trenér? Psotka?

                      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                        urs (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 00:00 |  
                        0 0

                        no v tom výčtu co do kvality trnérstva.., jen tento pán převyšuje (dlouhodobě) všechny ostatní minimálně o hlavu..

                      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                        slaviator     před 14 lety 25.03.2010 00:07 |  
                        0 0

                        On možná Komňacký je trenér pro provinční týmy (jen mimochodem má na kontu stejnej počet titulů jako Jarolím... a myslím, že třeba s Baníkem vyhrát ligu bylo obtížnější než když jsme vyhráli poprvé my, protože ač v Baníku tehdy byli Laštůvka, Heinz, Matušovič ve formě, tak tehdy v tom 2004 byla Sparta ještě silná. My pak měli Tavarese, Vaniaka, Vlčka ve formě - a titul jsme získali i díky štěstí a zaváhání Spartě (což k tomu fotbalu však patří, my tak ztratili už kolik titulů... tak holt se to jednou stalo i Spartě).

                        Komňacký je trenér, který ví, co chce. Který má koncepci! Který se nebojí posadit na lavičku přestárlou hvězdu týmu, když ta už na to nemá, a místo ní nasadit mladíka z béčka. Myslím, že trénovat nás Komňacký letos, tak Vlček ani Šenkeřík nedostávají tolik příležitostí jako pod Jarolímem, a podobně...

                        Baník dostal bůra u Němců. Ale už v době, kdy Petera s Kahounem tehdy ten tým doslova rozprodali - Heinz, Matušovič, Bolf, Laštůvka, Lička pryč! Takže se nebylo co divit. Musíš to brát i z tohohle pohledu. Navíc nevíme, jak tam hráli - třeba nebyli zalezlí od první minuty a snažili se hrát fotbal, vzpomeň si, jak jsme dopadli my na Arsenalu. Dostali jsme sedmičku. Je to horší výsledek, než kdybychom se tam zakopali před bránou v deseti lidech a podařilo se nám uhrát prohru "jen" 0:2 z našeho pohledu? Nemyslím... Prohra není jako prohra, my na Arsenalu sice dostali sedmičku, ale prohráli jsme se vztyčenou hlavou. Jak víme, jak hrál Baník bez těch pěti prodanejch opor v Gladbachu?!

                        Navíc je to šest let, kde byl v té době Jarolím? Před šesti lety? Je to historie...

                        To zase můžeme shodit další jména ze stolu. Griga dělá poradce Střížkovu, každej jarní zápas tam je vidět na tribuně mezi lavičkama, dneska tam byl zas. Hřebík dělá skauta Spartě plus je na svazu plus dost fandů by ho nepřekouslo, že byl ve Spartě /ač snad vlastně nikdy v derby neprohrál, ani když byl u nás :) / Uhrina myslíš starýho nebo mladýho? Starší je starej, mladší mi přijde arogantní a nabubřelej, ale je fakt, že by dělat mohl. Každopádně jeho druhé angažmá v Bolce by pro nás mělo býti zvidnutým prstem, ukazováčkem... No tak dál. Levý? Nevím, nevím... Ať to beru jak to beru, vychází mi vždycky nakonec tři jména: a) Komňacký b) Vrba c) Jarolím zůstane na věky věků

                        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                          Khadgar     před 14 lety 25.03.2010 00:23 |  
                          0 0

                          c) je správně...asi by to letos musela být ještě větší trága, aby se to nějak změnilo. Udělá se tlustá čára a od nový sezony se pojede znova...
                          Uhrin ml. nikdy neměl stabilní období, vždycky jel na vlnách. Už jsem to psal před X měsícema, nejlepší varianta je podle mě Janů. Z hlediska peněz nejvýhodnější, zná klub, hráče atd.

                          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                            slaviator     před 14 lety 25.03.2010 10:46 |  
                            0 0

                            No, ono ještě přijde "naše" jaro, stačí zopakovat to loňské, kdy jsme snad v šesti zápasech v řadě za sebou od dubna do začátku května nevyhráli.. a propadnem se ještě víc tabulkou. Takže ona to ještě větší trága být může, když odehrajeme naše "klasické" jaro posledních let... :-/ Věřím ale, že jsme si jaro vybrali letos už na podzim.

                            Ale Jarolímovi v červnu končí smlouva! Takže moc nevěřím, že za situace, kdy bychom byli nějací sedmí třeba... že by mu tu smlouvu prodloužili, kdyby se na obzoru objevil nějakej pro vedení zajímavej trenér.

                        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                          Gordon (host)     před 14 lety 25.03.2010 02:02 |  
                          0 0

                          Jarolim byl v te dobe na slovacku a vsichni chvalili jeho koncepci, moderni hru a prorokovali jeho slavistickou budoucnost....

                          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                            Viking     před 14 lety 25.03.2010 08:39 |  
                            0 0

                            Uhrin ml. je dobrý trenér ale odpověděl jsi si sám - jede na vlnách a mezilidské vztahy také nejsou jeho silnou doménou.

                            Komňacký neuspěl ve velkém klubu? A který trénoval?:-) Já mu docela věřím, vystupování má prvotřídní, výsledky taky. Horší než letošní plácaná to být už snad nemůže...

                        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                          mirecek1111     před 14 lety 25.03.2010 09:54 |  
                          0 0

                          Heinz tam ještě tenkrát to předkolo LM hrál, toho si z toho zápasu v Německu živě pamatuju. Ale jakým způsobem hráli to už fakt ne, už je to dávno :) Ale dokonce myslím, že to nebyl Monchengladbach ale Leverkusen, a s tím gladbachem pak dostali další dardu o pár týdnů později v prvním kole poháru uefa kam spadli. No a pak už pan Komnacký balil kufry. Protože mimo jiné předvedl to samé co náš pan trenér minulé léto. Přivedl si naprosto šílené posily. Laštuvku anhradil nějakém neznýmám Konigem co předtím (ne)chytal v Turecku, Bolfa nahradil Velkoborským, pak si dovedl ještě Zavadila ..no a Heinze to už si nepamatuju, myslím že se tenkrát vracel Papadopulos s Arsenalu ne.

                          Mě se to opravdu nezdá, ale tím neříkám, že proti němu něco mám. Třeba by to zvládl, ale nevím. Na druhou stranu bychom měli býti realiste, jestli tam má smlouvu na další roky tak je to pasé. A vůbec bychom neměli snílkovat, když si pamatuju na ten večer po odchodu Čelůstky, jak jsme tu titovali ty jména a pak přišel hráč z druhé ligy, byt nás potom svým způsobem příjemně překvapil.
                          Ale jestli se vedení rozhodne dřív nebo později trenéra odvolat tak si opravdu myslím, že se nabízí ten Uhrin ml. = je volný. A myslím, že to bude pro vedení to nejdůležitější. Fakt bych si na něj vsadil.

                          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                            martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 10:47 |  
                            0 0

                            Spekulace o novem trenerovi z myho pohledu po jedne porazce neni aktualni tema, cas pro zmenu byl na podzim. Je priznacne, ze kdyz se zminuje dlouhodoby problem, tak vetsina pro vymenu neni, na druhou stranu jedna porazka v "prave chvili" vyvolava spoustu emoci a volani po novem trenerovi. Ja myslim, ze se o tom bude rozhodovat po sezone..

                            tedy nyni ciste teoreticky, mymi favority by byli Vrba, Uhrin ml. a Hrebik, ve druhe vlne Komnacky, Dovalil, Janu. Uz jsem psal, ze mne Komnacky buhvijak sympaticky neni, byt je pravda, ze nakonec ta jeho hodnoceni jsou docela ferova a strizliva. Esli je provincni trener, to by se ukazalo.. kdo koneckoncu u nas ma na to zvladat uspesny klub, ktery se dostal nahoru, muze mit siroky kadr, nakupovat hrace.. s tim proste nasi treneri nemaji zkusenost, KJ to taky nakonec moc nezvladal..

                            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                              Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 12:55 |  
                              0 0

                              Zdravím, já si dovolím zkopírovat mou úvahu z oficiálek, bo jsem líný ji opisovat a navíc si za ní stojím. :)

                              Co se týče jeho setrvání KJ, je pravda, že už nám to pomalu sklouzává do podzimní reality s tím, že narozdíl od léta měl v zimní pauze při výběru hráčů daleko svázanější ruce (což je asi dobře). Já osobně bych mu dal nějaké ultimátum, tím pádem i hráčům, tzn. aby věděli, že hrajou za trenéra. A to ultimátum je asi takové, aby uhrál výhru v prvním-domácím pohárovém derby a v následujících 3 kolech ligy porazil D Liberec, Bohemku a venku minimálně neprohrál s Baníkem. . přímým konkurentem v boji o poháry. To by znamenalo mít 7 kole před koncem ztrátu zhruba +/-5bodů na pohárové příčky. I když pakliže v tomto stavu nebudem, tak je to skoro jedno, protože sezona je kompletně v háji a zbejvá tak možná intertoto a letní zbrojení ať už s Karlem nebo bez něj. Druhá věc je ta, že aktuálně není volný žádný kouč, kterého bych si dovedl představit jako perspektivního trenéra na dlouhodobou vizi, (mohli by se domluvit na smlouvě od léta a mezitím to odkoučuje klidně Cipro), ale je vcelku neseriózní dohadovat se s trenéry v probíhající sezoně stylem Košťál-KJ a repre. . V úvahu na tu dlouhodobou vizi připadá podle mě p. Komňacký, Vrba, Hřebík i Beránek. Riskantní by byla varianta S p. Markem nebo Dovalilem, ale jsou to podle mě dobří trenéři, jen nevím, jestli by to nebylo brzy na Slavii. A z těch aktuálně "volných" snad p. Levý, Soukup, Fitzel, nebo Zeman, kde by byla podle mě zajímavá varianta se silným asistenetemjako svého času měl Škorpil s Csaplárem ap. A hodil by se na to např. L. Kozel nebo R. Bejbl. Jinak bych se v obecné rovině vůbec nebál zahraničního trenéra.

                              • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                                martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 13:54 |  
                                0 0

                                Nevim, asi hledame trenera na dlouhodobou spolupraci.. setrvani KJ preci neni otazkou toho, zda se zadari v nekolika pristich zapasech.. jde o to, jestli jsme spokojeni se zpusobem, jakym tym vedl, a jak by to melo vypadat do budoucna, zda by to mel delat on stejne jako driv, nebo jinak nez, nebo nekdo jiny.. nejsem pro zadna ultimata.

                                • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                                  Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 14:14 |  
                                  0 0

                                  Já ano, resp. chápu to tak, že pokud by to neuhrál, tak není schopen to vést tak jako dřív, tedy podle představ. Navíc tohle vidím jako nutnost, aby se sezona dala považovat za relativně úspěšnou. Bez pohárů to bude o dost těžší. To by to letos dovedl. Leda že by se vedení rozhodlo zahrát si scénář CSM.. Sestoupit (s Realem)do 2. ligy, pak ji vyhrát a rok na to titul v první i v LM. :-)))

                              • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                                slaviator     před 14 lety 26.03.2010 00:05 |  
                                0 0

                                Internetoto už asi dva roky je zrušeno...

                          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                            slaviator     před 14 lety 25.03.2010 10:49 |  
                            0 0

                            Proč odvolat? V červnu mu končí smlouva, tak do té doby to doklepe... a pokud nás z tý šlamastyky nevyhrabe, asi by bylo na čase prostě po skončení smlouvy vzít jiného trenéra...

                            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                              venator     před 14 lety 25.03.2010 12:11 |  
                              0 0

                              Co Petržela?

                              • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                                slaviator     před 14 lety 25.03.2010 13:03 |  
                                0 0

                                No, to už není ten trenér jak v Petrohradě...

                                • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                                  venator     před 14 lety 25.03.2010 14:50 |  
                                  0 0

                                  No nech bejt....v Šiškově musí dělat velkou restrukturalizaci kadru bez velkych penez a stejne jsou pátý což mě nepřijde nic špatného. Nevěřím tomu,že "zapomněl" trénovat. Podle mě je to hlavní kandidát pro potřeby Slavie, která potřebuje trenéra se zkušeností a výsledky v Evropě. Nikdo jinej to nedokázal, když budu brát srovnatelné kandidáty tzn. kteří jsou teoreticky přichází v úvahu. Ale dvojice Uhrin ml. - trenér + Uhrin st. - sportovní ředitel by se mi asi dost líbila.
                                  Prostě Petržela by dokázal se Slavistickými mládežnickými zdroji nejvíc z těch možných kandidátů!

  8. Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

    Wommi     před 14 lety 24.03.2010 23:13 |  
    0 0

    sem taky zvedavej, jak nalozej s tema dymovnicema spartanu,...se disciplinarka predvede!!

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      tolsimir     před 14 lety 24.03.2010 23:18 |  
      0 0

      :D

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        bongor     před 14 lety 25.03.2010 06:14 |  
        0 0

        Wommi,kam chceš poslat cenu za vtip týdne?

  9. Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

    Eskaes     před 14 lety 25.03.2010 09:06 |  
    0 0

    Zdá se, že mají ti s*áči z Letné víc štěstí než rozumu. Uvidíme, jak dlouho jim vydrží. Jen získávám poslední dobou pocit, že už to v jejich případě zase není o sportovním štěstí nebo smůle.
    Sezónu budu hodnotit pozitivně, když nedosáhnou na titul. Smrt Spartě!

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      lassiter     před 14 lety 25.03.2010 09:50 |  
      0 0

      jako že když hráč netrefí prázdnou bránu ze dvou metrů, tak za tím neni sportovní smůla ani jeho neschopnost ale něco úplně jiného?

      je zajímavý a podle mě i smutný, že čím míň se slavii daří, tím víc se tady píše o spartě... mimochodem všimnul si někdo, že tomu jedinému golu, který jsme na slovácku dali, předcházel jasnej ofsajd kysely? z pohledu pomezního naprosto jednoduchá situace, protože kysela se nepohyboval a stál jak pařez. i když je samozřejmě taky možný, že v rámci konspirace udělali redaktoři ČT tu ofsajdovou lajnu nakřivo...

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        Eskaes     před 14 lety 25.03.2010 10:17 |  
        0 0

        bavíme se tady o největším rivalovi a jsem přesvědčen, že i o velké příčině hromadné kupy špíny, která poznamenává náš fotbal dodnes.
        Já přeju úspěch a titul každému, kdo si ho zaslouží, ale Spartě ne. Ne dokud nebude po zásluze potrestána a neočistí se. Prosté. Titul přeju následujícímu triu v tomto pořadí-Jablonec, Ostrava, Teplice. Byla by paráda, kdyby tyhle týmy skončily na prvních třech pozicích.

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        quelhar (admin)     před 14 lety 25.03.2010 10:29 |  
        0 0

        Myslim, ze si toho vsimli vsichni, stejne jako toho, ze ofsajd predchazel golu Slovacka na 3:1.

  10. Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

    Viking     před 14 lety 25.03.2010 09:21 |  
    0 0

    Jeden politicky nekorektní - víte co mají společného Václav Kadlec a Libor Sionko? Vietnamskou matku.

    • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

      whitesnake01     před 14 lety 25.03.2010 09:48 |  
      0 0

      a jinak si zdravy? me te teda prijde spise trapne

      • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

        mirecek1111     před 14 lety 25.03.2010 09:55 |  
        0 0

        no to já zase vůbec nepochopil :) asi tím, že jsme ted vstanul :)

        • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 12:52 |  
          0 0

          Nebo že si z Brna. :)) Ale to myslím v žertu, jsem si při tom vzpomněl, jak včera komentoval jeden fanda Sigmy kauzu Kapr slovy: "tak přišlo to z Prahy, že, já tomu nevěřím za mák." :)) Jinak vtip hloupej.

          • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

            mirecek1111     před 14 lety 25.03.2010 13:50 |  
            0 0

            já to fakt nechápu :-) ale mám na to právo, jak jsem o víkendu zjistil, jsem jako křestan člověk s úplně vymytým mozem a navíc jako volič (víme koho) bych též zasloužil zavřít a nakopat do prdele. Aspon podle pana predsedy T. Jinak nejsem z Brna, tam jenom studuju. Jsem ze stejné domoviny jako zminovaný předseda, ach bože :) Aspon že ten Bolek je náš král.

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 13:57 |  
              0 0

              Když už mluvíš o tom nejmenovaném předsedovi, který nezná míru, ač se tak jmenuje.. :) Připadá mi, jestli on poslední dobou nechodí s Karlem na pivo. Vedou to oba pěkně z kopce a podobnym stylem.

              • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

                slaviator     před 14 lety 25.03.2010 15:14 |  
                0 0

                ... a oba se drží zuby nehty :)

            • Re: Ve čtvrtek v Edenu s Libercem

              DrFe1     před 14 lety 25.03.2010 15:21 |  
              0 0

              On to spíš myslel naopak, jakože ty bys chtěl každýho zavřít a nakopat do prdele, ale na tom, že je to blb to nic nemění.

  11. Kapr

    venator     před 14 lety 25.03.2010 15:37 |  
    0 0

    Přijde mi v té kauze nejpravděpodobnější, že jde o "akci" starého vedení, aby odvrátili pozornost což se jim zatím daří.
    Kapra k tomu donutili podle mě, protože na něho něco vědí resp. může to teď Kapr dělat naoplátku za to,že Střížkovu nechali roky používat název Bohemians....ve smyslu:"my tě teď necháme být, používej si dál Bohemians a máme to u tebe." ...a teď si dluh vybírají.
    Podle mě na těhle vzájemných "vydíráních", které se vzájemně negují funguje nejen politika v ČR,ale i zákulisí fotbalu. Prostě každý na každého něco ví a má a je jen otázka času kdy co a jak se použije přes media.

    • Re: Kapr

      Jiri1     před 14 lety 25.03.2010 15:57 |  
      0 0

      Zdravim, ono to nema cenu zkoumat, je jasny , ze i novi vejbori prisli odnekud , nekam patri a maji sve zajmy. Proste nastava faze 2 , kdo nejde s nami , jde proti nam.zacina proste spinava prace lidi, kteri se v zakulisi staraji o pozice a moc. Neverte na to co,kdo rekne , ale hlavne co udela. Jenom bych chtel Martina velice poprosit , aby nerozvijel tema , svetlice , dymovnice, petardy a pod, mohu te ujistit , ze by jsme na to mohli velmi rychle doplatit a dobre vim o cem mluvim, jak muzes treba v Edenu uhlidat 2 az 4 tisice lidi v kotli a pod, rucis za vsechny, kteri vyjedou vn ze Slavii.. At se v tomto pripade kazdy stara sam o sebe ,nechte radeji rejpani do cizich rad.