Fortuna liga

Slavia - Liberec 0:2

Slávisté i v dalším ligovém kole pokračovali v úspěšném rozdávání bodů slabým celkům. Tentokrát si tři body z Edenu odváží jinak se trápící Liberec. V článku si prohlédněte video!

Slávisté do zápasu nastoupili s několika změnami v sestavě oproti nepovedenému utkání se Slováckem, v bráně se objevil Romanovs, na stopera se vedle Milana Kopice postavil Petr Trapp, ve středu zálohy se na jaře poprvé v základu objevil Hocine Ragued. Žádný pozitivní efekt však tyto změny nepřinesly. Už v 7. minutě chyboval Kopic, předložil míč Keričovi, ale ten v rychlé protiakci mířil vedle a navíc se srazil s Romanovsem, který musel být ošetřován. Slávisté odpověděli centrem Grajciara, který našel Vlčka, ten ale z voleje přestřelil. O chvíli později měl Vlček největší slávistickou šanci zápasu, když postupoval sám na Zicha, ten vyběhl až před vápno a střelu Vlčka zblokoval. To na druhé straně se v 19. minutě v totožné situaci nemýlil Kerič, který snadno utekl oběma stoperům a otevřel skóre - 0:1. Za šest minut Liberec zvýšil své vedení, když se trefil Vulin hlavou po rohovém kopu. Tím veškerá ofenzivní snaha Liberce v zápase skončila a je třeba napsat, že ani žádná další nebyla potřeba. Slávisté totiž ohrožovali branku Zicha jen sporadicky málo nebezpečnými pokusy. Ještě do poločasu střílel z voleje zpoza vápna Krajčík, ale minul.

Ve druhé půli se na hřišto objevili Trubila s Šenkeříkem, především druhý jmenovaný hru ofenzivy na chvíli oživil, mezi 55. a 65. minutou celkem třikrát zkusil ohrozit Zicha, ale brzy celá hra Slavie upadla do totální bezradnosti. Z té Slavii nepomohl ani uzdravený Jarda Černý, kteréhož návrat na hřiště byl jedinou dobrou zprávou dnešního dne. A protože hráči na hřišti žádnou zábavu nepřinášeli, musel se slávistický kotel bavit sám novým chytlavým chorálem.

Slavia podruhé v řadě prohrála po bezradném výkonu a už ani největší optimisté nemohou doufat, že se zapojí do boje o pohárové příčky v lize.

Slavia - Liberec 0:2 (0:2)
Slavia:
D. Romanovs - M. Krajčík, P. Trapp, M. Kopic, D. Hubáček - P. Janda, H. Ragued, Š. Koreš (46. V. Trubila), P. Grajciar (75. J. Černý) - S. Vlček, J. Kysela (46. Z. Šenkeřík)
Branky: 19. Kerič, 25. Vulin


Video ze zápasu - fanatické fandění, autor Richi

Video k přehrání v plném rozlišení na youtube.com.

Komentáře (127)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Liberec 0:2

    japhy     před 14 lety 25.03.2010 20:57 |  
    0 0

    Tak jsem zvědavej, jestli se tu oběví alespoň jediný příspěvek s pozitivním nádechem.

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      FrancoisMerlin     před 14 lety 25.03.2010 20:59 |  
      0 0

      Jarda Černý se vrací na travníky. Tak přece něco se našlo.:-)

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        japhy     před 14 lety 25.03.2010 21:02 |  
        0 0

        Sakryš, čekal jsem, že to bude Slaviator...

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          slaviator     před 14 lety 25.03.2010 23:27 |  
          0 0

          Jarda Černý se vrací na travník a dvě piva za cenu jednoho.

          • Re: Slavia - Liberec 0:2

            Filipos     před 14 lety 26.03.2010 07:44 |  
            0 0

            jo, ale jenom před zápasem a kdo přišel pozdě... :-)

            Je dobře, že je Jarda zpátky, ještě by to chtělo nějakýho stopera, doufám, že na Bazalech už bude hrát Lafrance.

            • Re: Slavia - Liberec 0:2

              slaviator     před 14 lety 26.03.2010 14:36 |  
              0 0

              "Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí" :-)

  2. Re: Slavia - Liberec 0:2

    whitesnake01     před 14 lety 25.03.2010 21:16 |  
    0 0

    hmm v pondeli prohrajem v Ostrave, pak padnem trikrat se spartou a ja se du obesit, muze byt jeste hur? :(

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Scrat     před 14 lety 25.03.2010 21:22 |  
      0 0

      dokud žijeme je to v pohodě :)

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      slaviator     před 14 lety 25.03.2010 23:28 |  
      0 0

      V rámci "dubna" hrajeme doma s Kladnem, tak prohrát v Edenu s Kladnem... to může být ještě hůř!

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        whitesnake01     před 14 lety 25.03.2010 23:45 |  
        0 0

        to uz by me asi kleplo totalne samo od sebe...

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          slaviator     před 14 lety 25.03.2010 23:54 |  
          0 0

          No, tak ono je to docela reálné, začni si hledat na krchově místečko, protože my na Kladno v poslední době neumíme ani ve formě... natož když jsme ve sračkách

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        spojka     před 14 lety 25.03.2010 23:48 |  
        0 0

        Já bych to možná i přivítal. Pokud by to někomu už pomohlo otevřít oči... navíc pokud by to pomohlo Kladnu k záchraně třeba na úkor Slovácka nebo lžiBohemky 2005... proč ne

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          slaviator     před 14 lety 25.03.2010 23:55 |  
          0 0

          Otevřít oči? Proč? Za to můžou hráči. Když se vyhraje, trenér je skvělej, ne hráči, ale trenér... A když se prohraje, tak ani Mourinho kříženej s Hiddinkem by z hovna bič neupletl... :(

          • Re: Slavia - Liberec 0:2

            spojka     před 14 lety 26.03.2010 00:00 |  
            0 0

            Ono je to jedno. Všichni víme, že Rosen Jarolíma nevyhodí. Pokud to Jarolím nepoloží sám (a proč by měl, jemu peníze choděj a o to jde), tak další přípravu povede zase on.

            • Re: Slavia - Liberec 0:2

              slaviator     před 14 lety 26.03.2010 00:17 |  
              0 0

              Končí mu smlouva. Takže mu jí budou muset prodloužit... A to nevím, jestli si Rosen lajzne...?

  3. Re: Slavia - Liberec 0:2

    mirecek1111     před 14 lety 25.03.2010 21:22 |  
    0 0

    Jste šílenec pane Jarolíme. To už se nedá jinak říct. Včera jsem se na obou webech rozčiloval s bláznama, co odstřelili kvalitního golmana kvůli jednom nepovedenému dnu a vy ho opravdu vyměníte. Po kolikáte letos už. A dopadlo to podle toho ne po pár zápasech jak jsem si bláhově myslel ale po 25 minutách. Můžete mi někdo vysvětlit na základě čeho jste kritizovali Štenfa Seneckého? Nepovedl se mu jeden zápas. Já se taky sem tam špatně vyseru. A to co se dělo na Slovácku? Neměli by jste se dívat jen na samotný zákrok nezákrok golmana ale i na cca 20 sekund co před tím předcházelo.
    Všechny kroky co v posledných týdnech či měsících děláte jsou naprosto špatně trenére.
    Měl by jste jít..

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Barlblog     před 14 lety 25.03.2010 21:32 |  
      0 0

      A Jarolím to dnes opravdu...

      Se vším bych souhlasil, ale proboha proč chytal Romanovs, to nepochopím.

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Alfabet     před 14 lety 25.03.2010 21:57 |  
      0 0

      Hmm, tak na rozdíl od Vás já jsem byl od začátku přesvědčený, že Romanovs je lepší než Senecký a celé huráangažmá Seneckého bez opce mi připadalo jako produkt nějaké (zaplacené) domluvy: Senecký by v Turecku nechytal a někdo má zájem aby se v dresu Slovenska zúčastnil MS. Buďme objektivní: Seneckému nevyšly dva zápasy ze tří, z obdržených 5 gólů má podíl na 3. Srovnáte-li objektivně hru S. a R., je Romanovs jednozančně jistější při vybíhání ve vápně a ve hře nohama (v tom není přeborník ani Vaniak). Jeho náhlé odstřelení KJ (KJNCD) s odvoláváním se stále na jeho zatajenou distanc při příchodu byl podraz. Z jedničky udělal trojku, která nechytala ani za béčko. Pozice golmana je v mužstvu klíčová a potřebuje důvěru. Podívejme se do Sparty: Blažek není podle mě vůbec nijak vynikající, ale dostává důvěru, která mu pomáhá.

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      jiroutek     před 14 lety 26.03.2010 00:00 |  
      0 0

      Tak Senecký zatím proti Střížkovu super, proti Budějcím bída, proti Teplicím normál, proti Slovácku bída. Z toho plyne, že výměna byla na místě.

  4. Re: Slavia - Liberec 0:2

    Barlblog     před 14 lety 25.03.2010 21:25 |  
    0 0

    Tak a je to hotové, aspoň nemusíme mít nervy. Teď hlavně aby kluci byli zdraví a nikdo se nezmrzačil.

    Já osobně bych teď dal prostor mladým hráčům. Vaněk, Koreš, Míňa, Tecl, Ivanovski, Starý. V lize bych jim dával důvěru. O výsledky už teď nejde. Na Pohár bych teď stavěl to nejsilnější, nemusíme se šetřit.

    Hodně štěstí a zdraví přeju Jardovi Černému. Chtěl bych věřit, že se to neuspěchá, postupná zátěž.

    Nakonec bych se rád zamyslel nad přínosem Šenkeříka a Kysely. Je nulový. Pokud je uvidím v Edenu v další sezoně, budu to považovat za svou osobni prohru. Protože v tom případě už by to bylo na protesty.

  5. Re: Slavia - Liberec 0:2

    japhy     před 14 lety 25.03.2010 21:27 |  
    0 0

    Vypadá to, že KJ dny jsou sečteny. Otázkou ale je, jestli ho vyrazit hned nebo neprodloužit smlouvu. Nevím totiž, co by se muselo stát, aby tam KJ nechali. Naše hra už tak rok upadá, měl na zlepšení dvě přípravná období, a nic...
    Já bych do toho asi řízl hned, jelikož v přípravě bude na vše málo času. Už teď se všechna jednání vlečou strašně dlouho, nový trenér navíc bude muset hráče teprve poznávat, atd. Takhle by si udělal jasno a po skončení ligy by se tedy zahýbalo(zase) kádrem.
    Anebo tu KJ zplesniví, i tohle je možný. Já jdu vždycky do mdlob, když po mizerii vždycky v klidu pronese ty svoje fráze zakončené, že příště, už MUSÍME zabrat. Asi je to jen maska a v kabině se pořádně rozčílí, ale účinek to určitě nemá. Plus ty neuvážené kroky, co se tu propírali asi milionkrát. Je to bída.
    Jo, objednal jsem lístky na 1.4 a 5.4., ale jeden člověk nám odpadl, nemá někdo zájem? :)))
    A to jsem si ještě v Pze zařídil dvoudenní školení, abych ušetřil za cestu na derby 12.4. Asi tam umřu.

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      DrFe1     před 14 lety 25.03.2010 22:28 |  
      0 0

      Já se bojím, že ho tam Rosen nechá i kdybysme měli do přeboru sestoupit. Nevím co všechno zlého se musí ještě stát, aby i vedení pochopilo, že s Jarolímem to nejde a do budoucna nepůjde.

  6. Re: Slavia - Liberec 0:2

    Richi (admin)     před 14 lety 25.03.2010 21:30 |  
    0 0

    A my tu ligu stejně vyhrajem !!!!! :-D

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Kactus     před 14 lety 25.03.2010 21:45 |  
      0 0

      jen velice nerad bych na to cekal treba 49 let :) tech 12 se jeste da :)

  7. Re: Slavia - Liberec 0:2

    Wommi     před 14 lety 25.03.2010 21:34 |  
    0 0

    ...ja jsem dnes odchazel z denu kupodivu "spokojenej"..kluci nezklamali a zase prohrali,..aale co mi potesilo,..ze uz jsem videl i na slavistickejch fanouscich usmevy,..docela mi přijde ze uz to fadove berou trochu s humorem...

    ..dnes se mi libil ragued, a snahou janda,.zbytek byl shit

    ..a rejpanec do kotle:)...pri poslouchani choralu kotle jsem mel pocit ze dnes vedem deset nula.

    Uz to tu jednou nadhazoval myslim sokrates..alew kdyz prohravame, myslim ze by se opravdu spis hodilo neco zarvat, nez si dokola zpivst...duvod..sedim na druhy strane a od kotle se line spis takovej milej jakoby zpev, nez poradny fandeni, ktery povzbudi!

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Kactus     před 14 lety 25.03.2010 21:46 |  
      0 0

      jo, potrebujeme tlacit a normalne fandit a strasak a kotel spivaji jednu pisnicku ...

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        jack09     před 14 lety 25.03.2010 21:47 |  
        0 0

        nahodou ja sem si to v kotli uzil, kdyby se nezpivalo tohle tak by bylo IMHO ticho...

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          Kactus     před 14 lety 25.03.2010 21:49 |  
          0 0

          jo, treba polocas ticha za slavne vyhlasenou slavnou eru slavie ktera skoncila rychleji nez zapocala :)

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      natalino     před 14 lety 25.03.2010 22:14 |  
      0 0

      ano Ragued jedinej s chutí hrát fotbal a hlavně dopředu... kudla kdo je nutí a učí hrát stále dozadu ! to je děs za stavu 0:2 neohrozit branku a nemít vůbec chuť hrát dopředu... Jarolím ven!!!

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      DrFe1     před 14 lety 25.03.2010 22:21 |  
      0 0

      To už je taková trpná rezignace, pak už nezbyde než se smát.

      To s tím kotlem mě při zápase taky několikrát napadlo, tyhle oslavné chorály a popěvky o šampiónech v kombinaci s tou bídou na hřišti zněly jako totální parodie. Tohle se hodí, když vedeme 3:0, když prohráváme a nedaří tak to působí spíš jako výsměch.

  8. Re: Slavia - Liberec 0:2

    Elanius     před 14 lety 25.03.2010 21:38 |  
    0 0

    Jarolím ven !

    Naše hra upadá už rok, nevidím jiné řešení.

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      DrFe1     před 14 lety 25.03.2010 22:26 |  
      0 0

      Jarolím ven !

      Podepisuji v plném rozsahu. Jarolím dostal několikanásobně víc šancí než jakýkoliv jiný trenér v jakémkoliv Českém ligovém mužstvu za posledních 20 let a je to přitom čím dál tím horší. Tohle k ničemu nevede.

      Osobně jsem jeho osobou velmi zklamán, že nemá tolik soudnosti a slušnosti a neodstoupí sám. To co se děje je utrpení pro všechny slávisty.

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 11:54 |  
        0 0

        Nechci pana Jarolíma obahjovat, protože k tomu nemám žádný důvod ale chtěl bych zmínit jeden fakt, který je dle důležité zmínit. Nabízí se paralela KJ a sira Fergussona. Ten taky dostal nevídanou šanci než jakýkoliv trenér v anglii. Na začátku jeho kariéry v Man U téměř všichni fanoušci volali ať si sbalí kufry a maže někam jinam. Nestalo se a sir teprve až v 6!!! sezóně na Old Trafford nastartoval rudé ďábly tak jak je známe dnes.

        Dodávám, přehled sezón: od 86 trénoval Fergusson http://www.manutd.cz/historia/ligove-pozicie

        Samozřejmě je třeba aby vedení analyzovalo všechny dostupné pro/proti atd a na základě toho se rozhodlo.

        Jinak k tomu co tady řikáte, že Jarolím musí na Rosena něco vědět.. já bych řekl, že je to celkem jednoduší - Jarolím Rosenovi vidělal spoustu spoustu peněz.

        Můj názor je takový, že pokud KJ byl schopný být úspěšný, není důvod proč by to nemohl zopakovat. Beru to tak, že tohle je jeho 1 nepovedená sezóna z 5 (body bohužel hovoří jasně). Uvidíme jak dohraje zbytek ligy, jestli to z mužstva spadne a nastartuje se na vítezství nebo jestli klesne ještě níž. Pak už by asi nebylo co řešit. Ale vesměs je mi to fuk, je to jenom fotbal a já se včera kupodivu bavil i když fotbal stál za starou belu..

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 11:56 |  
          0 0

          Aha, tak nakonec je tu ten příspěvek dvakrát.. no neva ;-)

  9. Re: Slavia - Liberec 0:2

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 21:40 |  
    0 0

    Jarolím ven!!!

    Připojuji se jednoznačně k výzvě.

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 23:57 |  
      0 0

      A nenapadlo Vás co tady provoláváte "Jarolím ven!!!", že to třeba neni Jarolímova vina? Sestava byla dnes až na Koreše místo M. Černého na stav mužstva ideální... ono je to dost těžký když jsou ti, co za něco stojí prodaní do Evropy, nebo zranění... a on to neni Jarolím kdo nedokáže přihrát balón spoluhráči nebo nedokáže balon zpracovat, natož vystřelit na bránu...

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        spojka     před 14 lety 26.03.2010 00:05 |  
        0 0

        Co bylo ideálního na Grajciarovi na levý záloze, na Kyselovi v základu, co bylo v předchozích zápasech ideální na ignorování Ragueda atd.?

        Že si hráči nejsou schopný přihrát? Co dělají sedm dní denodenně na tréninku? Proč nesehrajou jedinou nacvičenou akci, aut, roh, standardku? Kdo je trénuje? A vůbec - kdo tyhle hráče přivedl? Kdo vyházel Rosenovy prachy za lidi jako Vasiljevič, Vomáčka, Jarolím nebo Trubila?

  10. Re: Slavia - Liberec 0:2

    Oja     před 14 lety 25.03.2010 21:52 |  
    0 0

    Přepište učebnice! Náznaky jara už dávno nejsou jen vlaštovky a sněženky, ale i tahle bída...

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Wommi     před 14 lety 25.03.2010 21:55 |  
      0 0

      ..tak april klepe na dvere,..i v Edenu,..takze myslim, ze to neni zadny prekvapeni,...:)

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        MarHud     před 14 lety 25.03.2010 22:32 |  
        0 0

        Jen tak dál hoši.A v dalších kolech už to bude o záchranu:-))).Ať žije ACS!!!!!!

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          MarHud     před 14 lety 25.03.2010 22:34 |  
          0 0

          Ať žije Kadel Jábulím!!!!!!

          • Re: Slavia - Liberec 0:2

            bongor     před 14 lety 26.03.2010 05:17 |  
            0 0

            Á jé zase náš vševěd MarHud.Ty jsi tady ještě chyběl.Co Ti mám na ty
            plácaniny říct?Obdivuju bafíky a hlavně marketing ACS,kterou tak propaguješ,co dokázali třeba s Olomoucí,to už je fakt majstrštyk.
            Přesilovka dvanáct na deset,to se nehraje ani v NHL.Ještě se naučit hrát fotbal,aby váš nejlepší hráč nebyl chlápek co měl problém,dostat se alespoň na lavičku v podprůměrný Kodani.
            Už se těším,až Vás převálcuje nějakej Reykjavik nebo La Valetta,tam
            vám nepomůže ani celej rybník kaprů.Jo a ty odposlechy co se minule ztratily se našly,má je nějakej strejda v Alpách nebo kde.

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          mirecek1111     před 14 lety 25.03.2010 23:11 |  
          0 0

          Hlavně at žije Pepík. Bože jak já vám ho přeju :))

  11. Re: Slavia - Liberec 0:2

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 22:42 |  
    0 0

    No hnus, velebnosti...
    Pozitiva: Chvílemi se šlo dívat na výkon Hubáčka, Jandy a pak i Šenkeříka. Fandění kotle bylo vynikající. Hranolky s křidýlky mi chutnaly..... Tím výčet pozitiv končí.

  12. Re: Slavia - Liberec 0:2

    DrFe1     před 14 lety 25.03.2010 22:46 |  
    0 0

    Ten člověk nemá soudnost, o svou pozici se nebojí:

    http://sport.ihned.cz/c1-41838750-trener-slavie-jarolim-do-evropy-je-hodne-daleko-vetsi-sance-je-asi-pres-pohar

    Začínám ho nesnášet, tohle už je výsměch fanouškům. Ta drzost, ta jistota sama sebou a svojí pozicí, přestože všichni trpí tou bídou tak Karel je v nejlepší pohodě. On má svý jistý (ten snad na Rosena něco ví, nebo to nechápu), tak si to povede dál i kdybysme měli do přeboru sestoupit. Ani pak by neodstoupil, protože by se vždycky našla výmluva, že se někdo zranil, někdo nepřišel do mužstva, kdo moh přijít, někdo neproměnil šanci, kdo jí moh proměnit atd. A jinak je vlastně vždycky všechno v nejlepším pořádku, akorát těch pár nepříznivých okolností způsobilo, že jsme hráli totální hovno a prohráli jsme doma ...... Ale o pozici se nebojí tu má zřejmě za zásluhy na věčné časy a vy fanoušci se třeba vzteky podělejte, že se Slávia topí ve sračkách. Jo Karel ten si to umí užít

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      mirecek1111     před 14 lety 25.03.2010 23:05 |  
      0 0

      Jenomže o tom, jestli do pohárů povede cesta přes ondrašovka cup se ukáže již příští týden a oba víme, jak to dopadne.
      Takže takových argumentů bych se nebál. A to už je pak skutečně věc Doležala a Rosena, oni musí vědět jaký problém by to zejména po finanční stránce pro Slavii byl nebýt příští rok v pohárech.
      No a tak celkově z vývoje posledního roku se toho bud neobávají nebo jsou blázni, protože v součastné situaci, kdy prohrajeme se Slováckem a Liberce, týmy krizí zmítanými prostě reálné se Spartou bojovat není. A pokud vím, tak je to už za týden. To je prostě bláznovstí si myslte že se zítra hráči probudí, na treninku pořádně zapracují a podobné fráze, či do toho dají srdíčko a všechno bude ok? Za týden nemáme vůbec žádnou šanci pokud k tomu takhle pan trenér přistupuje.

      Já neříkám, že by byla s přichodem nového trenéra nějak výrazná šance, ale byl by to minimálně nový impulz. Vždyt i ta ODS toho hulváta dneska od hrůzy zrát koryt svrhla. To bohužel neví, že já je svým hlasem zlikviduju tak jak tak :-)) fór.

      Já tu sezonu z pohledu cílu shrnu.
      V srpnu jsem po obrovské blamáži vypadli z LM. Kdyby se trenér odvolal mohlo se začít znova s reálnými myšlenkami na titul. No a on se neodvolal. Pak se to sralo až to vyvrcholilo derby. A znova se vovalo po jeho odvolání. Tenkrát už zřejmě titul při pohledu skladbu týmu reálný nebyl ale stále se reálně mohlo po příchodu nového trenéra uvažovat o boji o druhé místo. Pan trenér ale zůstal, a tak katastrofické výkony v lize pokračovaly až do zimní přestývky. Znova se mohlo všechno racionálně vyhodnotit na základě pohledu žádného vývoje k lepšímu a pokusit se o změnu se snahou na jaře všechno zvrátit o urvat to třeba i poslední místečko pro poháry. Trenér ale i po zimní přestávce zůstal. Po několika zápasech na jaře jsme zlikvidovali jakokoli možnost se do pohárů dostat přes ligu a ted jsem před tím posledním pozitivním co ještě můžeme z letošní sezony vytřískat. Pokud si ale pan trenér či vedení neuvědomí, že to směřuje tam kam směřuje tak za týden bude po všem už úplně.

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        DrFe1     před 14 lety 25.03.2010 23:21 |  
        0 0

        Já jsem byl pro výměnu po derby. Od té doby je každý den navíc co je Jarolím ve funkci úplně zbytečně ke škodě Slávie. Těch šancí dostal víc něž kdokolivc jiný, hezky jsi ty zlomové momenty vyjmenoval. Já bych ještě doplnil, jeden "zlom" a to bylo po utkání s Příbramí, to byl další okamžik po derby, který ukazoval, že to nepůjde. Pak přišla ještě domácí remiza s Plzní ...... to už bylo ještě jasnější, no a teď když se ukázalo že ani zimní přestávka a možnost nového startu nepomohly, tak už je opravdu čiré bláznovství čekat na zázrak, že někdo sešle na tým osvícení shůry.
        Souhlasím s tím, že před pohárovým derby je jediná možnost k oživení výměna trenéra. Jinak jsou šance pramalé. Když jsem viděl jak jhe to dneska "chcíplý", jak nefungují ani ty nejzákladnější kombinace, tak nejsem optimistou :-(

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          spojka     před 14 lety 25.03.2010 23:29 |  
          0 0

          Šance jsou pramalé, ať se stane cokoliv. S takhle zlikvidovaným mančaftem by teď nedokázal nic ani Mourinho. Jarolím ten mančaft prostě totálně zničil, rozházel peníze za podprůměr (Vasiljevič, Vomáčka, Naumov, Trubila atd.), kterej nás táhne dolů. Když se k tomu přidaj nesmyslný tahy v sestavě (Koreš, Starý, brankáři), tak jsme tam, kde jsme...

          Nechal by to Jarolíma vyžrat až do konce. V létě mu končí smlouva, tak by se mu akorát neprodloužila a mezitím už by se mohl řešit někdo novej. Tentokrát už někdo, kdo nebude mít zájem ničit Slavii svejma soukromejma vekslama. Ale ani tak bych žádný zlepšení nečekal, ten kádr je "zasviněnej" spoustou průměrnejch hráčů, který prostě ze Slavie nikdo jen tak nedostane, navíc nebudou peníze na nový.

          • Re: Slavia - Liberec 0:2

            Gordon (host)     před 14 lety 25.03.2010 23:37 |  
            0 0

            no jo, ale kdo tady neveksluje, to same delal Beranek, Csaplar si zase nahonil vsehny sve libe kamarady, tam je mozny, ze taky neco bylo....

            • Re: Slavia - Liberec 0:2

              spojka     před 14 lety 25.03.2010 23:42 |  
              0 0

              Beránkovi, Csaplárovi a dalším to vždy musel někdo schvalovat. Jarolím měl v podstatě volnou ruku (samozřejmě v rámci nějakýho danýho objemu peněz), ale nikdo mu do toho nekecal. Proto taky najednou přilezlo asi pět lidí od Novákový atd.

              Csaplár si musel svoje Koloušky, Holeňáky a další vyprosit na Leškovi, kterej mu je mohl zatrhnout.

              A co se týče Beránka, tak tam naopak přestupy měly jakžtakž smysl, když si uvědomíš, v jakejch podmínkách Slavie fungovala. S Říčkou to dělali slušně.

              Ale utratit těžký prachy a zároveň tím zlikvidovat kvalitní mančaft, udělat z něho zoufalej podprůměr, to dokázal jen Jarolím.

              • Re: Slavia - Liberec 0:2

                Gordon (host)     před 14 lety 26.03.2010 12:38 |  
                0 0

                No berankovi to vyslo, taky mel nejaky srackohrace, ale vcelku sme na vsech vydelali. NIcmene taky mu sli do kapsy prachy. Kapitola Csaplar... hahahah

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        bongor     před 14 lety 26.03.2010 05:21 |  
        0 0

        No tak vidíš mirečku,Ods už svýho hulváta svrhla,teďka jste na řadě vy,slavní obhájci pracujícího lidu a tradic velkého října.

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      slaviator     před 14 lety 25.03.2010 23:32 |  
      0 0

      Jarolím má na Rosena obálku se třista tisíci a notářsky ověřené výpovědi Marka Jarolíma a Ericha Brabce... :))))

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        DrFe1     před 14 lety 25.03.2010 23:44 |  
        0 0

        Skoro to tak vypadá :-)

  13. Re: Slavia - Liberec 0:2

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.03.2010 23:06 |  
    0 0

    co k tomu napsat, jako zdejsi pesimista jsem nerad, kdyz se moje ocekavani naplnuji.. nezbyva nez opakovat, ze jsme s tim museli pocitat, tym nema leadry, obrana je rozpadla, v utoku jsou stejne typy hracu a jeste nikdo z nich nema formu.. dnes byl utok naprosto zoufaly, neudrzel jediny balon. Sve si odehrali snad jen Ragued a Janda. Jinak se mi to nechce komentovat..

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Wommi     před 14 lety 25.03.2010 23:10 |  
      0 0

      ..tak ono kdyz nemas kreativni zalohu, tezko muzes hrat pohlednej a k tomu efektivni fotbal!!!

  14. Re: Slavia - Liberec 0:2

    spojka     před 14 lety 25.03.2010 23:32 |  
    0 0

    Tak bolševickej pohůnek Kalous právě označil dnešní návštěvu na Slavii za "mizernou". Když necelejch osm tisíc přileze za nějaký kupony ze Sportu zadarmo na Spartu, tak je tatáž návštěva už označovaná tím televizním ksindlem za "solidní", mančaftům typu Liberce, Jabkáče nebo Teplic se o sedmi tisících může jen zdát...

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      harry     před 14 lety 26.03.2010 10:09 |  
      0 0

      No já se obávám,že jak Sparta,tak Bohemka snad tímhle tempem úbytku diváctva budou mít v hledišti převahu-každopádně to má své výhopdy,na pivo a párek už nečekám frontu celej poločas....

  15. Re: Slavia - Liberec 0:2

    stampi     před 14 lety 25.03.2010 23:37 |  
    0 0

    tak k co dnešku napsat... přišel jsem neskutečně zklamaný z Edenu a sedím nad compem a přemýšlím, zda mám své asi kontroverzní pocity ventilovat ven...
    nechci se už ani vyjadřovat k předvedené hře - každý kdo byl na zápase musí uznat, že se na fotbal z naší strany nedalo dívat. co je však horší, tato sešívaná nekvalita už trvá celý rok!!!!!!!!!! to odpovědné osoby snad nevidí??? JAROLÍM VEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nejvíce mě však šokuje chování kotle... strašák a spol. si tam poskakují a prozpěvují jako kdyby se nic nedělo. kluci, to jste tam snad dole "sjetí"??? bohužel mi přijde, že vedení našeho kotle si začíná hrát na svůj píseček - exibicionismus a honění vlastního ega. to, že se v Edenu vytvořila super atmosféra, za to vám díky, ale proboha, proč mám neustále oslavovat naše "borce" za jejich bídné výkony... já odvádět v práci to co oni na hřišti, tak dostanu na minutu padáka... a když v kotli vyjádřím svůj nesouhlas, tak jsem v lepším případě hned za špatného fanouška SKS, případně vyháněn na jih či pomalu fyzicky napadán...
    jasně a stručně: z kotle jsou vyháněni věrní a slušní fanoušci SKS a namísto nich se tam tvoří ... (nechť si každý domyslí svůj výraz)

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      DrFe1     před 14 lety 25.03.2010 23:47 |  
      0 0

      Jak už jsem psal k tomu fandění výše, dneska to vypadalo, jakože je kotel "někde jinde". Když se zpívají oslavné chorály o šampionech ve chvíli, kdy prohráváme 0:2 s bídně hrajícím Libercem a nedáme si ani kloudnou přihrávku, tak to nevypadá jako povzbuzování, ale spíš jako ironický výsměch vlastnímu týmu.

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        stampi     před 14 lety 25.03.2010 23:52 |  
        0 0

        bohužel to od většiny lidí ironicky myšleno nebylo...

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          slaviator     před 14 lety 25.03.2010 23:58 |  
          0 0

          Ale zase je lepší povzbuzovat... než za nepovedenou přihrávku posílat Ragueda do čuráků, Vlčka ať to radši už zabalí, kopyto posraný... Apod, jako se děje na jižní.

          • Re: Slavia - Liberec 0:2

            Wommi     před 14 lety 26.03.2010 11:56 |  
            0 0

            ..hele třeba u mně je klid,..nikod tam nenadává:)

            kazdopadne bych povzbuzoval spis jako slavie do toho (ac je to trapny a omsely)..ale je to neco co dokaze "hrotit" situaci..co dokaze vytvorit tlak,..pri tech choralech vcera, normalne jsem si rikal, to je ale libezna pisnicka, takova ukolebavka!...takovy pohodovy nic...a to myslim ty hrace nenakopne (pokud uz je ma tedy neco nakopnout)

            • Re: Slavia - Liberec 0:2

              Gordon (host)     před 14 lety 26.03.2010 12:42 |  
              0 0

              No mozna ukolebavka, ale fandi se, ale jandova slova:"Nám se to nedaří. ale nemám pro zlou bilanci vysvětlení. Dříve nám hodně pomohli diváci. V současné době však nemají takový důvod. Až budeme hrát lépe, zajisté budou hlasitější a povzbuzováním nás strhnou k ještě lepšímu výkonu", jsou jen alibi pro spatny vykon... Za vse muzou fanousci.. .D

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Gordon (host)     před 14 lety 25.03.2010 23:58 |  
      0 0

      By me zajimalo, jak si vyjadril nesouhlas a jak te skoro fyzicky nekdo napadl , kdyz predtim pises co to tam dole delate... :D

      velka vetsina vernych co byla treba na strahove uz je davno vyhnana naplavama z edenu co si jdou hlavne na pivo za 40 a preclliky a k tomu si mysli ze kdyz stoji v kotli a tvari se drsne ,jsou ultras .... smrt modernimu fotbalu.....

      to ze se fandi je jedine dobre, a to ze se jede jeden choral dokola, no a? to prece nevyhani zadne slusne fanousky z kotle... nebo rozjedeme pred choralem vzdy anketu kdo by co chtel? nebo muzeme zrusit strasaka a bude to jako driv, zafandi se 10 pokriku za zhapas, z toho pet zacne soubezne a kazdej bude mit jineho autora.... navic kazdej choral bude trvat 10 vterin, pak zacnou jako vzdy lidi bez hecovani odpadat... bud rad co je a bud se pridej nebo se nepridavej a nebo napis dopis strasakovi co si o tom myslis... :-)

  16. Re: Slavia - Liberec 0:2

    slaviator     před 14 lety 25.03.2010 23:52 |  
    0 0

    Už je to dva a půl roku, co tým byl na vrcholu. Do takového října 2008. Pak konec podzimu pokles formy, ale výsledky byly pořád, na jaře pamatujeme, jak jsme se v dubnu strachovali, abychom nepřišli o naději na titul. Už tehdy někteří mluvili o tom, že by se měl analyzovat úspěch (!) - tedy postup do LM. A tím spíše pak zisk titulu. A dle toho se zachovat. Zda náhodou nebyl postup do LM spíše než umem trenéra a hráčů o vyjímečném dni Čaroděje, kterej vychytal naprosto famózně Ajax, a Vlčka. Tím spíše, že proti Žilině stačilo, aby Necid přestřelil a vypadli jsme už ve druhém předkole a s Ajaxem bychom vůbec nehráli.. V lize jsme nebyli suverénní, naštěstí nám první titul spadl tak trochu sám od sebe do klína, protože ho Sparta nechtěla. Přitom tři čtyři kola před koncem už se zdálo být skoro jasné, že ho vyhraje ona. Mělo se to zanalyzovat, za kolik za ty úspěchy může Jarolím, za kolik hráči a za kolik štěstí.

    Nestalo se. A zatímco ti hráči, co vykopali LM, tedy třeba i Latka, Kalivoda a další, odešli /byli odejiti/, u Jarolíma se vypěstoval kult. On může za všechno to dobré. Jen on sám. Na podzim to pak šlapalo i díky tomu, že hráli dobře Tavares s Belaidem. Tavares pak z objektivních důvodů odešel, bylo mu to správně umožněno. Ale Belaid začal hrát hovno a hovno jsme hráli na jaře i my. Přesto jsme získali druhej titul. A opět mělo dojít k vnitřní analýze a nedošlo!!!

    Místo toho Jarolím nesmyslně opět obměnil polovinu týmu a v přípravě se je dejme tomu snažil sehrát. Jenže Vaniakovi se nepovedl ideálně zápas s Boleslaví, kdy do něj navíc boleslavskej hráč skočil, Martin to pustil... A zbytek známe: před důležitým dvojzápasem s Tiraspolem tam poslal Jarolím Hanuše místo Vaniaka. Nepodržel gólmana, což se ukázalo jako klíčová chyba. Postoupit přes Tiraspol, tak jsme za vodou, takhle se to s náma vleklo celej podzim a vleče se to s náma ještě teď, ač jsou tu noví hráči ze zimy, ač někteří hráči jako M.Jarolím nebo Tafat s Hanušem tu už nejsou...

    Nesmyslné rotace hráčů, nepodržení brankáře, to všechno se nám letos vymstilo. Ale ono se není co divit, pokud nedošlo k analýze úspěchu, tak Jarolím podlehl mylnému dojmu, že ví jak se to má dělat, že on má všechny ty sestavy geniálně vymyšlený a první střídání v 85. minutě když přitom prohráváme je přímo geniálně geniální. OMYL!!!

    A to ještě proboha, hráči si neumí přihrát na pět metrů! Standartky - máme nacvičené vůbec nějaké standartky??? A naopak, proč hrajeme do prdele pořád zónovou obranu, proč hrajeme pořád systém, kterej Jarolím hrál už ve Slovácku a kterej maj ostatní dokonale přečtenej, když třeba trénoval Nezmara a ten to zná...??? PROČ?????

    Čas na výměnu trenéra už byl tolikrát. Klidně i po prvním titulu. Milán taky vyměnil Manciniho za Mourinha, protože titul v Serii A jim nestačil, chtěli úspěch v LM. Druhý čas na výměnu byl po Tiraspolu. Třetí po derby v Edenu. Čtvrtý v zimní přestávce. Takhle ja jaro už stejně odpískané, nový trenér ale mohl mít čas půlroku se seznamovat s hráčským kádrem a v létě provést jeho obměnu.

    Takhle jí provede možná zase Jarolím (!!!), ač mu končí v červnu smlouva. Protože Rosen si myslí, že Jarolím je ideální trenér. Ono záležet to na Doležalovi, tka věřím, že Jarolím už se pakoval. On ale není tím, kdo tak zcela rozhoduje...

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      mirecek1111     před 14 lety 26.03.2010 00:15 |  
      0 0

      Jsem rád, že ses přidal na mou stranu v "kauze Vaniak". Tenkrát v srpnu jsem si připadal jako vyvrhel když jsem se Martina na webech zastával. Jasně kdyby měl postavu jako Petr Čech a naskokoval na centry s pokrčeným kolenem, tak kdo ví, ale ze 70% za ten gol mohl ten Vomáčka. Čuměl do nebes jak se míč pomalu snáší nad Vaniaka místo aby odstavil Mendyho a ten tak do Vaniaka naběl jako utržený vagon.
      Stejně tak bych si ani omylem nedovolil vyčítat tu Doškovu hlavičku v minulém zápase s Teplicemi Štefanovi.

      Jinak bych se chtěl vymezit proti tomu co si použil ty a všimil jsem si že ti to myslí i spousta dalších slavistů. Já si nemyslím, že nám ten první titul spadl do klína.
      Ono možná ten konec ročníku k tomu nějak nabádal ale když se na ten ročník podíváš celkově, tak jsme si ten titul zasloužili my. Se vzájemných zápasů jsme získali 4 body, navíc druhá prohra Sparty byla odvrácena oslavou Kalivody a hlavně, Sparta v tom ročníku jestli si pamatuješ vyhrála spoustu zápasů strašně štastně. Byla řada zápasů, kde rozhodla až v nastavení, a ještě s pořádnou klikou. Za to my jsme spoutu banálních zápasů s autsaidry proremizovali. A hlavně, ono se dá na ten konec sice dívat tak že nám ho Sparta darovala ale pravda spíš je, že my Spartě darovali tou svou klasickou jarní krizí nás dohnat a na chvíli předehnat. Ale titul jsme si zasloužili my. Narozdíl od tohoto ročníku.

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        slaviator     před 14 lety 26.03.2010 00:20 |  
        0 0

        Však já to psal už tehdy, že Hanuš neudělal vyloženou chybu, ale zkušenější brankář jako Vaniak by tu střelu měl... Počkal by si. A jak říkáš, ten gól hlavně proti Bolce nebyl až tak zcela Vaniaka...

        No je fakt, že ono by to k tomu navádělo hlavně to zaváhání Sparty v závěru ročníku, stát se jí to samé na začátku a nedohnat pak ztrátu, tak by se to tak neříkalo... Ale prostě tohle k fotbalu patří, my takhle ztratili milion titulů, že jsme se v závěru sesypali, a spadli do klína Spartě nebo někomu jinému - teď se to jednou holt statisticky muselo povést i nám a taky se tak stalo... Ale mělo to být zanalyzované, to samé postup do LM...

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          bongor     před 14 lety 26.03.2010 05:35 |  
          0 0

          Když jsem viděl sestavu,co poslal kJ na hřiště,tak jsem nevěřil vlastním očím.Bylo to jako když uspořádal mezi námi anketu a poslal
          tam ty ,co dostali nejvíc hlasů.Přišlo mi to,jako že jde do sebe.Vyjímkou byl Romanovs,to by nesměl být Karel,aby nevložil přece jen jednu křečovku .I když co mu zbývalo po nepříliš povedených zápasech Seneckýho.
          Výkon-jedním slovem-bída.V současné situaci by prodloužení kontraktu
          s naším "lodivodem"byla asi blbost.Ať už je důvod té trapnosti,co teď předvádíme jakýkoliv,takhle nemůže hrát Slavie.Chce to dohrát ligu alespoň bez dalších ostud a začít od nuly.

          • Re: Slavia - Liberec 0:2

            MarHud     před 14 lety 26.03.2010 06:09 |  
            0 0

            Bongore,mrzí mě,že se tak skepticky vyjadřuješ o Liboru Sionkovi.To že trenér Kodaně je kretén,kterej ho nechal sedět na lavici je jedna věc.Druhá pak jeho výkony na hřišti.Nebo snad chceš říct,že hraje špatně?A ještě něco,kéž by takových hráčů jako je on běhalo po našich trávnících co nejvíc.Kromě nesporných fotbalových kvalit je to i nezměrná bojovnost,příklad pro mladé atp.Navíc má jako jeden z mála charakter.MarHud.

  17. TO je kurva arogance!!!!!!!!!!!!!

    Kunetice     před 14 lety 26.03.2010 06:03 |  
    0 0

    Tož ten JK nebo nevím už jak ho nazvat je vrchol arogance nebo se na něm projevuje už věk - těžká senilita.

    Rosen si dělá s fanoušků prdel nebo je má totálně v kozách a proto se je třeba domluvit a vyhlasit stávku dokud JK neodvolají ( prostě na příští zápas bez diváků!!!).

    Já až do odvolání JK už nemám chuť zde něco komentovat protože je to k ničemu, přeji všem příjemné velikonoce bez fotbalu v provedení JK raději zajdu k nám na 1.a a dám s kámošama po kořalce .

    • Re: TO je kurva arogance!!!!!!!!!!!!!

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 06:59 |  
      0 0

      Absence na zápasech ničemu nepomůže. Já vždy rád přijdu a budu podporovat náš tým.

    • Re: TO je kurva arogance!!!!!!!!!!!!!

      slaviator     před 14 lety 26.03.2010 09:29 |  
      0 0

      Absence divaku po cely zapas nicemu nepomuze, to bych se primlouval spise za variantu hromadne prijit na tribuny az v 5. nebo v 10. minute. Ale ono pro dost lidi je to porad dobry, protoze treba pamatujou sestup v sedmdesatych letech, takze sesty misto je dobry.... A nebo nepamatujou, ale je jim to jedno, celej zapas jedou jeden choral.

      • Re: TO je kurva arogance!!!!!!!!!!!!!

        Gordon (host)     před 14 lety 26.03.2010 12:44 |  
        0 0

        lepsi jet jeden choral, nez brecet, blafat stale o nicem a piskat na hrace...

  18. Re: Slavia - Liberec 0:2

    Viking     před 14 lety 26.03.2010 07:23 |  
    0 0

    Dokážu pochopit, že se pár zápasů nedaří ale my hrajeme nahovno třetí půlrok za sebou. Sestava se zřejmě losuje, Jarolím ztratil absolutně soudnost.

    Jarolím ven, děkujeme, odejděte. Cipro do konce sezony jako trenér a do té doby vedení vybere nového trenéra.

  19. Re: Slavia - Liberec 0:2

    harry     před 14 lety 26.03.2010 08:12 |  
    0 0

    Kruh se zřejmě uzavřel-v podobném marasmu jsme nebyli ani na začátku jara 2005,kdy končilo neslavné období Csaplára a ještě než přišel právě KJ.A ani tehdy v nekonformní situaci,kdy byli za posily považovány i "fotbalisté" typu Munster apod. neprodukovala Slavie takový paskvil jako teď.To jak jsme během pár měsíců spadli z pozice jedničky až do šedi průměru je opravdu neuvěřitelné a pro klub našeho formátu(aspoň v českých podmínkách) zcela nedůstojné a nepřijatelné...

  20. Re: Slavia - Liberec 0:2

    Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 08:31 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Ráno bývá moudřejší večera a protože se tuto zádadu snažím dodržovat (až na pár výjimek) celý život, tak to činím i teď.
    Po včerejším zápase v kopané naší Slávie v Edenu však o mnoho moudřejší nejsem a pořád mám pocit velkého zklamání nad tím, že jsem i po tom zpackaném podzimu věřil tomu, že se zvedneme a ještě zabojujeme, aby dobré jméno Slávie nepřešlo do šedi a průměrnosti.
    Zdůrazňuji, že odmítám prohlašovat cokoliv, co by mohlo vyznít ve stylu "já to říkal", nebo, a to mě snad ani nemůžete podezírat, že bych měl nějakou škodolibou radost a sebeuspokojení, že konečně došlo na slova těch, kdo se tu neustále a pořád vyjadřují v tom smyslu, že je u nás ve Slávii vlastně všechno špatně a ty dva vyhrané mistrovské tituly byly vlastně někým darovány, byly vyhrány omylem, nebo nedejBože, tu dokonce zaznělo, že jsme si je snad koupili.
    Jako fanda, který své Slávii fandí už hodně přes půl století, jsem zažil spoustu dobrých období a také těch špatných. Nejsem natolik naivní, abych si myslel , že na mužstvo nemůže přijít krize, útlum a podobné další úkazy, zaviněné i např. velkou marodkou, nedostatkem peněz a podobně. V tom vidím logiku a nijak se tomu nebráním. Krizi můžeme mít každý a dokonce připouštím, že nemusíme být i původci této krize, či útlumu.... Můžeme to pojmenovat i jinak , ale to je pouza na Vás, jak si to domyslíte.
    Slávia vyhrála dvakrát titul a to je i pro Quelhara, že ve statistice české ligy pouze jen jednou za celé období skončila Slávia na konci ročníku na čtvrtém místě. Jinak jsem vždy zaujímali druhou či třetí příčku a dvakrát jsme byli mistři. Bouhužel nelze nevidět, že od ledna a přípravy v r. 2009, od chvíle kdy odešel Tomáš Necid, jde fotbalová cesta Slávie pomalu, ale jistě do průměrnosti. Bohužel.
    Přál jsem si, aby došlo k výměně realizačního týmu alespoň na pozicích pomocných trenérů, aby se změnili některé až přežité metody při rozcvičování hráčů, aby se víc makalo na automatismech, které vidíme z jiných evropských soutěží. Je tu i otázka výchovy našich mladých hráčů a účelné a na úrovni činěné doplnění mužstva ne kvantitou, ale kvalitou.
    Včera jsem sledoval naše mužstvo a po výprasku od Slovácka jsem očekával, že na trávník (proč se vymlouváme na nekvalitní terén na svém vlastním stadionu mi hlava nebere) vyběhne dobře připravené, nabuzené a hlavně sebevědomé mužstvo Slávie, které bude vědět, co má hrát. Já jsem to za celý zápas nepochopil, ve všech řadách panoval naprostý chaos, hráči se báli cokoliv fotbalově udělat a tak na nás stačil naprosto průměrný výkon mužstva z dolní poloviny tabulky, které si uhrálo výsledek a tři body, aniž by se obávalo z naší strany jakéhokoliv náznaku ofenzivního fotbalu. Mužstvo je i s trenéry v naprostém útlumu a bylo vidět tu bezradnost právě hlavního trenéra, který vůbec nevěděl, co by měl v daný moment s mustvem učinit, aby se hra zlepšila.
    Ano, uznávám, máme spoustu zraněných a tak musí nastoupit Ti, co jsou zdraví. Ale to není otázka např. golmana, to není otázka defenzivního záložníka, to není otázka útočníků.
    Víte sami, že jsem nikdy nevolal nijak tvrdě po tom, aby byl KJ odvolán. Snažil jsem se uvažovat pragmaticky a jak říkával můj děda, "vidět za kopec". Ano, kdo, na jeho místo. Proto jsem dával přednost změnám v realizačním týmu, aby i tato změna změnila KJ a přinesla nové tréninkové technologie a přípravu. Možná i jiné typy hráčů, kteří by v naší lize byli platnější, co se týká bojovnosti a tvrdosti např. Když jsem se díval, že nám po hřišti běhají krom M.Kopice brankáře Romanovse samí, a ať mi to hráči odpustí, trpajzlíci, tak je někde chyba. My tam krom těchto dvou jmenovaných nemáme hráče nad 180 cm. Možná, že se mýlím, a nekde jsem se spletl o jeden nebo dva centimetry, to však není důležité, ale výškově jsme nejmenší tým ligy. Kde asi soudruzi udělali chybu? Proto se domnívám, že nadešel čas, a to i vzhledem ke zpackané sezoně, že je nutný odchod i KJ. Bylo včera vidět, že už nemá mužstvu co dát, že ten chaos co jsme produkovali už produkujeme třetí zápas za sebou. Mužstvo, které se na nás připraví a hraje na nás to co Slovácko a Liberec a i Teplice, nejsme schopni nijak překonat (a ještě před rokem bychom to bojovností a vervou strhnout to na svou stranu dokázali) a propadáme na hřišti totální bezradnosti a letargii. Je to i tím, že KJ není schopen změnit sám sebe a pokusit se s mužstvem komunikovat jinak a vytvořit atmosféru, aby si hráči na hřišti věřili.
    Je mi jako velkému fandovi naší Slávie moc smutno a těžce to nesu. Vidím a snažím se popsat naše chyby a nechci a nebudu komentovat dění v našem fotbale a vymlouvat se za nějaké temné postavy, které za stav Slávie můžou. To by byl ten největší omyl, kdybychom hledali viníka někde jinde, než ve vlastních chybách.
    Kdybych měl recept a věděl kudy z toho, dal bych Vám na těchto stránkách vědět. Já ho ale nevím a to, co zde teď popisuji, to může být pro mnoho z Vás už "dávno stará věc" a jen se divíte mé naivitě a fandovské vášni. Už zde taky na stránkách SN "smrdím" deset let a sám mám někdy pocit, že už bych možná mohl přenechat diskuze nově nastoupivší vlně.
    To, že se nám opravdu hrubě nedaří, to určitě neznamená přestat chodit na stadion a fandit Slávii. Já jen teď nevidím tu cestu "za kopec". Pokud má být čas na změnu, tak ať je to co nejdříve. Budem mít alespoň čas na to, připravit mužstvo na novou sezonu a přitom se budou moci Ti mladí kluci otrkat ještě v zápasech tohoto ročníku.
    Přirovnal bych to k muzikantské terminologii. Každý má svou muzikantskou etapu, kdy se na nástroj učí, pak si sedne do orchestru ke třetímu pultu a začne makat a cvičit a postupne se dostávat až na místo solisty, kdy zahraje třeba na trumpetu i to tříčárkované "C". No a pak si to jistou dobu drží, aby pak sám poznal (kéž by to každý uměl), že už mu to tak dobře nehraje a tak si jednoho dne stoupne před kolegy a řekne "sorry", ale bohužel jsem dohrál a tak musí přijít mladší a lepší.
    Teď naší Slávii čeká pár zápasů pravdy o bytí a nebytí a možná i dalším pádu do šedého průměru. Já budu s optimismem sobě vlastním zase čekat na etapu vzestupu a úspěchů naší Slávie. Snad si každý z nás umíme odpovědět i na to, jak Slávii můžeme pomoci a "nehonit si jen své ego". Omlouvám se za delší povídání, ale takhle jsem to cítil a Vám všem na SN pověděl. Sokrates55

    P.S: " Život jednotlivce je vždy z celkového pohledu tragedií, ale v
    podrobnostech má charakter velké komedie."
    Arthur Schopenhauer

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Viking     před 14 lety 26.03.2010 09:01 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím. Letargie, tápání, bezradnost, zahleděnost. KJNCD.

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 09:17 |  
        0 0

        všechno zlé je pro něco dobré, nový trenér by ted měl opravdu dost času se seznámit s hráči a začít budovat nový styl hry , letos mu od fanoušků už nebude hrozit ani nějaký tlak na jeho osobu a tak by mohl v klidu pracovat, jména už tu padla a je jich víc než dost , to je už otázka slavie koho si vybere ale měla by tak učinit co nejdříve, nechme tedy KJ ještě zkusit pohár a pak by už případně měla hlava padnout, je třeba zatnout zuby a myslet na příští sezonu.

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          Viking     před 14 lety 26.03.2010 09:23 |  
          0 0

          Ani ten pohár. To mužstvo je mrtvý, úplně v rozkladu, neví co hrát. A Karel dělá jednu botu za druhou.

          • Re: Slavia - Liberec 0:2

            DrFe1     před 14 lety 26.03.2010 10:20 |  
            0 0

            Mě obrovsky dráždí ta jeho drzost se kterou se tváří jakože jeho pozice je neotřesitelná a jakože se vlastně nic moc neděje. Nejenže je to výsměch nám všem, ale zároveň tím jasně říká, že se ani nepokouší nic moc radikálněji změnit, když to tak dobře funguje ....... už zřejmě úplně ztratil soudnost.

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Kactus     před 14 lety 26.03.2010 09:29 |  
      0 0

      Sokrate, hezky jsi to napsal, jen jaksi mam temnou predtuchu, ze si jeste budeme muset vyzrat derby x 3 a pak se mozna neco stane. Ale nevsazel bych na to.

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        whitesnake01     před 14 lety 26.03.2010 09:34 |  
        0 0

        já se hlavně děsím toho pondělního nášupu od ostravy, ty se s nama srat nebudou, tak doufam, že to nebude ostuda

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      slaviator     před 14 lety 26.03.2010 09:34 |  
      0 0

      Mistri jsme nebyli dvakrat, ale trikrat (pokud pisete o historii samostatne ceske ligy a o druhych a tretich mistech a jednom ctvrtem). Ale to jen pro doplneni :)

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 09:50 |  
        0 0

        Omlouvám se, máte pravdu. Na ten z r.1996 jsem opravdu zapomněl a to by se mi stávat nemělo :-)). Sokrates55

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        harry     před 14 lety 26.03.2010 10:08 |  
        0 0

        no nejhůře jsme byli pátí v r.2002,ale to se aspoň vyhrál Pohár....

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Barlblog     před 14 lety 26.03.2010 09:51 |  
      0 0

      Souhlasím s vámi v tom, že uspěchy a hlavně kvalitní hra minulých let nebyli dílem náhody. Naše prohry a katastrofální situace v lize taky není dílem náhody. Naprosto souhlasím s tím, že by se měl klub řídit koncepčně a trenér by měl mít čas aplikovat svoje metody.

      Teď pro mnohé překvapivě, se ale musím klonit na stranu odvolávačů Jarolíma. KJ dostal velké pravomoce, slušné peníze a volnější ruku. Zdůrazňuji že to NENÍ CHYBA, pokud realizační tým rozhoduje víceméně kolektivně a prostředky se užívají s rozmyslem, ale to co se stalo u nás...

      KJ udělal chyby na podzim. Jarní část sezony je konstantně špatná a trpíme v ní nevyrovnaností výkonů už, jak tady lidé napsali, třetí-čtvrtý rok.

      Já proto říkám, čas uzrál, uděljme ozdravný řez. Teď se to samozřejmě nehodí, ale po velkém ligovém derby to bude ideální.

      Vrabec, Řehák(i když je to srdcař), Jarolím, Držmíšek. Konec. Nic jiného se dělat nedá.

      Zřídil bych funkci sportovního vedoucího pro A-tým - Na toto místo bych oslovil nějakého bývalého hráče Slavie, který ma kontakty do zahraničí. Nejlepší by byl Šmicer, ale vzhledem k situaci by se mi líbil vic Bejbl, nebo Kuka (Bejbl by byla moje volba).

      Sledování hráčů, o které má trenér přímo zájem. Domlouvání příprav v zahraničí (Bejbl - působení: Francie, Španělsko, Rakousko). Konzultace s trenérem atd. Tenhle člověk by se staral jen o A-tým. Šrámek by se tak mohl vrhnout na Mládež a Bečko. S tím souvisí i to, že bych se snažil přetáhnout Suchopárka k mládeži. Zmíním slovo Kooperace. V klubu není kupa jednotlivců, ale tým. Fotbal je týmový sport.

      A koho na pozici trenéra? Zeman, Lavička, Vrba, Koubek, Beránek, Komňacký, Hřebík - všichni jsou více-méně nedostupní.

      Kdo je dostupný: Stanislav Levý

      Ten odvedl velmi kvalitní práci v Plzni. Má kontakty a zkušenosti z Německa. Otázka je, jak je náročný na hráče. Chtělo by to tvrdší ruku.

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        Viking     před 14 lety 26.03.2010 10:02 |  
        0 0

        My hlavně potřebujeme trenéra, který umí pracovat s lidma. Nemáme v kádru moc osobností, spíš mi přijde, že jsme strašně labilní což se tluče se stylem Karla.

        Taky mi přijde luxus, že trojlístek Kuka, Šmicer, Bejbl nepracuje pro Slavii...

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        quelhar (admin)     před 14 lety 26.03.2010 10:17 |  
        0 0

        To co popisujes je podle me nerealne udelat v rozehrane sezone. To chce urcite trochu vic casu nez par dni mezi ligovymi zapasy.

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 11:18 |  
          0 0

          To si taky myslim.. byt bych rozsahlejsi zmenu privital, stejne jako zapojeni Smicera (asi nerealne), Kuky, Bejbla, Kozla ci Suchoparka. Stejne tak si nejsem jist, zda vymenu trenera udelat hned nebo v lete. Protoze k soucasnemu stavu nas nedovedly podle me nejaky aktualni chyby, ktere by bylo treba resit hned, ale spis jde o dlouhodobejsi zalezitosti.

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 10:29 |  
        0 0

        Ano, i ja souhlasim s tim, ze usoechy nespadly z nebe.. bylo to dilem kvalitni prace KJ i dalsich treneru slavie jeste pred postupem do LM, kdy byli vychovani a do tymu zarazeni skveli hraci jako Suchy, Svec, Janda a dalsi, kdy KJ ve slavii prosazoval moderni, rychly a agresivni fotbal, kdy se podarilo privest do slavie velke osobnosti jako Vlcek, Vaniak, Smicer, ale i Brabec, podarilo se sehnat Tavarese, Belaida, pak samozrejme i velka davka stesti prispela k tomu, ze jsme dostali do LM a tym ziskal sebevedomi. Jenze ja tvrdim, ze KJ, ktery pak mel velke pravomoci, nehospodaril se svym uspechem dobre, misto koncepcniho budovani kadru slavie skupovala kdekoho, neziskavali jsme do tymu opory, ale hrace, kteri behem pul roku ci roku slavii opusti, aniz by zanechali zasadnejsi stopu, po slabem jaru 2008 se nakonec podarilo behem podzimu jeste jednou vybudovat silny tym kolem Necida, Krajcika a Tavarese, ale od jara 2009 jsme jednoznacne na sestupu, pricinou je podle meho zejmena nekoncepcni prace trenera a odchod hracu, kteri byli na hristi osobnostmi. Ja bych po trenerovi ve slavii pozadoval, aby vedel, co chce hrat a s jakymi hraci, bohuzel u KJ vidim jen improvizaci a chaos, neni to ten KJ z roku 2007, ktereho jsem si vazil. Tedy nepovedlo se mu nalozit s uspechem, proto jsem nikoli po techto dvou zapasech, ale uz delsi dobu pro odvolani.

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          Gordon (host)     před 14 lety 26.03.2010 13:04 |  
          0 0

          pekne napsano

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      DrFe1     před 14 lety 26.03.2010 10:17 |  
      0 0

      Já tu cestu za kopec vidím celkem jasně a vede přes výměnu trenéra. Je ovšem zřejmé, že to bude nějákou dobu trvat, než si nový trenér vybuduje nový tým a proto bych s výměnou neváhal ani chvíli. Pokud dojde ke změně včas, tak je naděje, že od podzimní sezony uvidíme zase Slávii a ne tu partu náhodných kolemjdoucích co jsme viděli včera zmateně a bez cíle se ploužit po hřišti.

      To že to s KJ nepůjde, že tým vůbec nefunguje, bylo jasné už po podzimním derby se Spartou a asi jenom váš obrovský konzervatismus a přehnaná adorace KJ vám zabraňovaly, abyste si to přiznal taky už tenkrát.

      Já taky nemám radost, že se naplňují moje slova, ale bohužel to vychází do puntíku. Mnohokrát jsem tady byl "ukřičen" když jsem říkal, že by Jarolím měl být vyměněn a byl jsem házen do toho pytle jak píšete na začátku tj. do pytle těch co vždycky říkají, že je všechno špatně. Tak to ale není, já jsem pouze realista a chci aby se Slávii dařilo. Když vidím, že to nejde, tak to napíšu. Jsem rád, že jste si i vy nyní sundal růžové brýle a začal věci vidět takové jaké jsou. Viditelné to ale bylo mnohem mnohem dřív, člověk si ovšem nesměl nic namlouvat ............

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 11:14 |  
        0 0

        Dobrý den pane DrFe1,
        moc jsem si přál, když jsem tento článek psal, aby se nehodnotily vlastnosti mé osoby. Vy jste opět nezklamal. Já sám se u Vás toho dopouštět nebudu.
        Přehnanou úctou a tím, že bych KJ snad považoval za jakousi svátost, to jsem rozhodně nikdy netrpěl. Pouze jsem se ozval, pokud byl KJ tady na SN urážen a dehonestován. Ano, konzervativní myšlenka života je mi blízká, nevyměňuji ihned staré věci za nové, ale pokud je to nutné a logické, pochopím to a nebráním se tomu. Vy jste tu nikdy "ukřičen" nebyl, naopak jste tu mohl libovolně koholiv hodnotit a někdy dokonce dost neomaleně. Nevím sám, proč se do nějakého pytle zařazujete. Já Vás v žádném pytli nemám. Růžové brýle, to už jsem si vyposlechl mnohokrát, to není řečený žádný fakt, který by to dokreslovalo. Pokud za ten kopec vidíte, tak jen to, že je nutná výměna trenéra, to ještě to "vidění za kopec" opravdu není. Jinak jste v další části článku pouze jinými slovy řekl to, co jsem napsal výše.
        Ale to zavání další, už pro nás dva nicneříkají debatou a hlavně to nebude řešit to, že nyní hrajem zatím nejhorší fotbal od nástupu KJ ke kormidlu. Sokrates55

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          DrFe1     před 14 lety 26.03.2010 12:11 |  
          0 0

          Svůj názor jsem napsal níže v reakci na marta. S tím osobním hodnocením máte pravdu, tam mi nepřísluší hodnotit jaké osobní vlastnosti nebo motivy, vás vedly k tomu, že jste neviděl nebo nechtěl vidět kam se Slávia pod vedením Jarolíma řítí.

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        mart     před 14 lety 26.03.2010 11:30 |  
        0 0

        Clovece Dr Fe1, .... kdyz tak ctu Vas prispevek, tak me tak nejak napada, jestli Vy nejste nahodou perfektni.
        Ja nevim, mozna se pletu, ale cetl jsem to dvakrat, a nemuzu si to jinak vysvetlit.mart

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          DrFe1     před 14 lety 26.03.2010 12:08 |  
          0 0

          Nic takového. Pouze nejsem zaslepenec, který se na potápějící lodi do poslední chvíle tváří jakože se nic neděje a kapitán to má pod kontrolou a teprve když má vody po pas začne připouštět, že to ten kapitán možná tak úplně pod kontrolu nemá a mělo by se začít něco dělat. Já jsem jeden z těch, kteří říkali že se loď potápí těm kteří to nechtěli slyšet. Proto mě nadzvedává, když tady Sokrates výše začne svůj jinak trefný příspěvek osočením kritiků namísto aby se přiznal že se mýlil a ti zlí kritici měli v mnohém pravdu.

          • Re: Slavia - Liberec 0:2

            Filipos     před 14 lety 26.03.2010 12:26 |  
            0 0

            Co se naučit číst? Nebo lépe chapat psaný text?

            • Re: Slavia - Liberec 0:2

              DrFe1     před 14 lety 26.03.2010 12:31 |  
              0 0

              A v čem konkrétně nemám pravdu, když podle vás neumím číst ? Tohle je jenom plivání, když ani nedokážete napsat v čem se mýlím.

              • Re: Slavia - Liberec 0:2

                mart     před 14 lety 26.03.2010 12:55 |  
                0 0

                :), ale Vy se nemylite.
                BTW, taky by sem chtel videt za kopec, ..... to by byla parada.mart

                • Re: Slavia - Liberec 0:2

                  DrFe1     před 14 lety 26.03.2010 13:10 |  
                  0 0

                  Okopávat někomu kotníky je tak jednoduché, ale napsat nějáký argument je o dost těžší. Co kdybyste se alespoň pokusil ?

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      jesus76     před 14 lety 26.03.2010 19:43 |  
      0 0

      respekt ...

  21. Re: Slavia - Liberec 0:2

    harry     před 14 lety 26.03.2010 10:07 |  
    0 0

    Tak vida-náš mág by v dané situaci nepohrdl ani Belaidem,jenže toho pro změnu sráží nějaký specifický dýchací problémy(že by špatné celkové ovzduší v klubu?:-) ) a bude 14 dní mimo trénink..

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 27.03.2010 11:56 |  
      0 0

      nebo nevydýchá běh

  22. Re: Slavia - Liberec 0:2

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 11:51 |  
    0 0

    Trošku bych naši situaci přirovnal k současnýmu stavu v Juventusu, tam jsou na tom taky hrozně špatně, taky míchá trenér se sestavou, zkouší mladíky,kteří nikd ypředtim nehráli a taky to nejde a to tam toho trenéra vyměnili!A nejde to stejně, je to stejná bída jako s Ferrarou. Takže se obávám že s našim současnym zdemolovaným kádrem to bude cesta na mnohem delší trať to dát nějak do kupy ať s Jarolímem nebo bez něj.

    Nicméně, smlouvu bych mu rozhodně neprodlužoval.

  23. Re: Slavia - Liberec 0:2

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 11:56 |  
    0 0

    Nechci pana Jarolíma obahjovat, protože k tomu nemám žádný důvod ale chtěl bych zmínit jeden fakt, který je dle důležité zmínit. Nabízí se paralela KJ a sira Fergussona. Ten taky dostal nevídanou šanci než jakýkoliv trenér v anglii. Na začátku jeho kariéry v Man U téměř všichni fanoušci volali ať si sbalí kufry a maže někam jinam. Nestalo se a sir teprve až v 6!!! sezóně na Old Trafford nastartoval rudé ďábly tak jak je známe dnes.

    Dodávám, přehled sezón: od 86 trénoval Fergusson http://www.manutd.cz/historia/ligove-pozicie

    Samozřejmě je třeba aby vedení analyzovalo všechny dostupné pro/proti atd a na základě toho se rozhodlo.

    Jinak k tomu co tady řikáte, že Jarolím musí na Rosena něco vědět.. já bych řekl, že je to celkem jednoduší - Jarolím Rosenovi vidělal spoustu spoustu peněz.

    Můj názor je takový, že pokud KJ byl schopný být úspěšný, není důvod proč by to nemohl zopakovat. Beru to tak, že tohle je jeho 1 nepovedená sezóna z 5 (body bohužel hovoří jasně). Uvidíme jak dohraje zbytek ligy, jestli to z mužstva spadne a nastartuje se na vítezství nebo jestli klesne ještě níž. Pak už by asi nebylo co řešit. Ale vesměs je mi to fuk, je to jenom fotbal a já se včera kupodivu bavil i když fotbal stál za starou belu..

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Ravik     před 14 lety 26.03.2010 12:22 |  
      0 0

      když řekneš A musíš říct i B. KJ Rosenovi spoustu peněz vydělal ale možná ještě více utratil špatnýma nakupama. Ve Slavii je to jasně rozdané. Doležal KJ nemůže ani cítit a nejradši by ho vylil, naopak Rosen na něj trpí a drží nad nim ochranou ruku.

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        DrFe1     před 14 lety 26.03.2010 12:28 |  
        0 0

        To jsem chtěl taky říct. KJ sice spoustu peněz vydělal, ale teď i Rosen musí trpět jakou spoustu peněz dokázal v této sezoně prohospodařit.

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 17:59 |  
          0 0

          Nevim proč - má další potencionální miliony ve spartaku případně Palermu, další v Hlouškovi. Myslím si, že za éry KJ jsou finance pořád výrazně v plusu..

          Ale aby jste mě špatně nechápali, mě je to vážně jedno jestli tady zůstane nebo ne. Jen nevim jestli by mě bavilo každou sezónu čumět na novýho trenéra a jeho koně - jako to bylo/je ve Spartě.. Proto říkám dvakrát měř a jednou řež.

          Jinak pokud jsi to nepochopil, nebavil jsem se fotbalem..

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      DrFe1     před 14 lety 26.03.2010 12:26 |  
      0 0

      Když jsem jednou jednomu známému říkal, že se mi nelíbí žižkovský vysílač v panoramatu Prahy, tak mi ten známý oponoval, že eifelovka se taky zpočátku nelíbila, takže to je "důkazem" že ten vysílač se vlastně časem začne líbit taky. Přitom podle mě to samozřejmě není důkazem ničeho takového. Každá z těch staveb je originál a to že jedna byla přijata a časem se ukázalo, že je to stavba nadčasová a pěkná nic nevypovídá o kvalitě té druhé stavby. No a s těmi trenéry je to podobné.

      Co se týče kvalit Jarolíma, tak já o nich vůbec přesvědčen nejsem. Naopak jsem toho názoru, že opakuje stále tytéž chyby a téměř vůbec se z nich nepoučí. Viz třeba každopůroční obměna kádru a doplácení na nesehranost nebo tradiční jarní psychické selhání týmu se kterým si neporadil za celou dobu svého působení. Dále jeho nevycházení s hráči, v tomto se alespoň z vnějšího pohledu nejenomže nezlepšuje, ale naopak je to čím dál tím horší.

      Za sebe můžu říct, že už toho ukázal dost a nechci trpět zbytek sezony. Včerejším fotbalem jsem se věru narozdíl od vás nebavil. Přišel jsem s tím, že když už jsme ztratili šanci na přední umístění, tak uvidím alespoň trochu kvalitní fotbal a viděl jsem oboustrannou zoufalou bídu. Na straně Slávie to bylo čiré zoufalství, ten tým vůbec není týmem, hráči nevědí co mají hrát, jsou bez energie, totálně vyhořelí a zmatení. Tímhle jste se bavil ? Já bych bral že se občas nějáké období nevyvede, ale tohle trvá už příliš dlouho a hlavně není vidět žádná perspektiva do budoucna. Ti hráči vypadají jako když se sejdeme na hanspaulskou ligu a polovina týmu přišla poprvé a neví vůbec co má hrát, kde má hrát, nic.

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      Wommi     před 14 lety 26.03.2010 12:31 |  
      0 0

      ..pokud clovek vezme situaci velmi pragmaticky, tak ta uvaha s tema penezma je spravna..protoze..:

      co vic klubu hodí...to ze privede hrace ala tavares (dokonce zadara) a pak ho prodá do ciziny za x-milionu a nebo ze muze hrat pohar - evropskou ligu,..uprimen receno, kdyz se zadari prodat puvodne 2-3 noname hraci, vydela tim klub vic nez v evropsky lize..takze pokud to berete takhle a vubec ne ze sportovniho hlediska,..

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      tantalos     před 14 lety 26.03.2010 12:55 |  
      0 0

      Typická Kmotrova demagogie. KJ Rosenovui žádné peníze nevydělal. Ty mu vydělal tým a hráči, na jejichž akvizici ( kromě Tavarese a snad Vaniaka) neměl KJ prakticky žádnou zásluhu

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 17:52 |  
        0 0

        Typická tantalova demagogie- Za úspěchy můžou pouze hráči a za neúspěchy pouze trenér.. Co víc ti na to napsat?

    • Re: Slavia - Liberec 0:2

      tantalos     před 14 lety 26.03.2010 12:55 |  
      0 0

      Typická Kmotrova demagogie. KJ Rosenovui žádné peníze nevydělal. Ty mu vydělal tým a hráči, na jejichž akvizici ( kromě Tavarese a snad Vaniaka) neměl KJ prakticky žádnou zásluhu

      • Re: Slavia - Liberec 0:2

        Tonda     před 14 lety 26.03.2010 17:10 |  
        0 0

        Pánové, tak úplně za všechno Jarolím nemůže.
        Jakmile se v týmu vypracuje nějaký hráč do nadprůměru, R+D mu ho hned prodají.
        Příprava - to bylo řečí že pro přípavu je lepší hrát s druhuligovými soupeři, protože tak budeme schopni porážet bránící týmy. pche... totáloní nesmysl. Daloby se říct že přes to jejich bránění sme si pořádně nevyzkoušeli kombinační hru, a ani ten útok, pač druholigoví souipeři často hru bořili, bránili.. Za tohle Jarolím nemůže, to se na mě nezlobte. Za stav zraněných hráčů taky nemůže. Jestli bych hledal v někom chybu tak potom ve fyzioterapeutech.

        V čem Jarolím chybuje - no podle mě v práci s hráčema, ačkolikv do toho nevidím, ale hráči mi příjdou nenamotivovaní, nesebevědomí, když to nezvládá Jarolím, měl by se pořídit nějaký asistent motivátor, který hráče před zápasem vyburcuje. DOvedu si představit že tohle Jarolím nedělá. Další Jarolímova chyba je špatný stav útočníků. 5 stejných malých rychlostních útočníků, jeden hlavičkář-zraněný. a my hrajeme na ty naše prcky centrama, které jsou navíc často přetažené. Pomalá práce zálohy, jejich přechod do útoku je snad nejpomalejší v lize, to nám jsou potom ti rychlostní útočníci taky k ničemu.Záloha je holt nezkušená, kvalita odešla, byla prodána(tavares, švento, Jarolím) Belaid mimo formu, hloušek černý zranění, M. černý taky dlouho zraněný. Janda se hledá. Kdo je podle mě v tuto chvíli absolutně mimo je podle mě Krajčík, nezlobte se na mě, nadávám n něj už dlouho. nevrací se, často mu utíkají přihrávky do autu a přitom kdyby zasprintoval, stijhl by je. A jeho centry? no kdybysme tam měloi hlavičkáře, možná by to bylo lepší, ale kolik žema krajčík asistanecí? a kolik jich měl před rokem na podzim? A u obrany zůstanu - nikdo snad nečekal že po tom, co během roku odešel Brabec, Suchý, a překvapení čelůstka bude naše obrana neprostupná, a to podle mě sráží výkony slávie nejvíc. ty hloupé góly. Docela doufám v to, že se čelda v itálii neprosadí a vrátí se. K němu bych zkusil ukecat Kopice, který půjde ještě nahoru. Ale ruku na srdce, kdo tomu věří.

        Já budu Jarolíma podporovat dále, ale pouze za předpokladu, že:
        do obrany příjde buď čelůstka, nebo nějaký zkušený obránce z ligy.
        Do zálohy bych nerýpal, pořád je tam výryzná kvalita. přeejen podle mě Hloušek, J. černý, M. černý, Ragued, grajciar. podle mě belaid se taky spraví, navíc vaněk s korešem v průběhu jara nějakézkušenosti posbírají a taky se chytnou. Spíše bych zapracoval na nějakých těch automatismech, a hlavně rychlejším přechodu do útoku.A taky potřebujeme podporu záložníků v soupeřově vápně. jako když útočíme tím naším pomalým způsobem, balon jde 5x zleva doprava a naopak, a když nakonec vznikne prostor pro centr, v šestnactce jsou jen 2 útočníci. To je špatně.
        Je čas pro Krajčíka, šenkeříka, a podle mě i trappa. Kyselu nebrat. Tecla a ivanovskiho ano. Vlček není nejmladší. sehnat vysokého hrota. Tafata pouze z nouze.

        Kluci potřebují motivaci. kvalitu mají. herní styl potřebuje asi změnu, každý ví jak na nás hrát, a každý to tak hraje, v podstatě všichni stejně. zatažená obrana + zahuštěný střed, na kterém nám po chybách berou míče a potom kolmice na brejkové rychlonohé útočníky. + standartky. tohle na nás platí.naše platonická převaha je opravdu neefektivní, pomalá, a podle mě bezzubá - to sráží sebevědomí hráčů. takže tohle bych změnil.

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          lassiter     před 14 lety 26.03.2010 18:08 |  
          0 0

          Hezký, já s tím téměř do puntíku souhlasím. Až na obsazení hlavního kouče.

          Mně se, asi jako každýmu, moc líbí systém hry Barcelony. A jakkoliv to právě teď asi bude znít divně, tak myslim že přesně na tenhle systém máme směrem dopředu ideální hráče. Až na jednu výjimku, a tou je Ibrahimovic. Vysokej, důraznej útočník podobnýho typu nám chybí a je třeba ho sehnat, zřejmě v zahraničí. Na místa Messiho a Henryho tady máme dostatek kvalitních hráčů - ideál Hloušek a Grajciar, dále Ivanovski, Janda, Vlček (Šenkymu a Kyselovi v létě hezky poděkovat). Iniesta, Xavi a Busquets to přece není nikdo jinej než JČ, MČ (příp. TJ pokud se dá do kupy) a Ragued. Problém je v obraně. Velmi bych se divil, kdyby se Ondra vrátil. Je třeba udělat minimálně dva obránce, hlavně pravýho beka místo Mateje (příp. se může vrátit Vácha, kterej je doufám pořád náš) a jednoho obránce doleva nebo doprostřed. Prodloužit smlouvu Hubovi jako univerzálovi schopnému zaskočit kdekoliv. Vyřešit otázku golmana. Romanovs podle mě není jednička pro Slavii. Za těch pár zápasů minimálně tři chytatelný goly (Jablonec, Lille, Liberec), to je podle mě až moc.

          Vyřešit otázku trenéra. Věřím, že KJ se jednou do Slavie vrátí, ale nyní bych se podíval jinam. Fakt, že tým absolutně neví, co hrát, jde podle mě za ním. Chybí jakékoliv překvapení. Včera najednou Trubila v 70. minutě sprintem zprostředka zálohy naběhl na dlouhej balon po lajně. Věc nevídaná. Byl z toho nebezpečnej centr do otevřený obrany, bohužel Šenky byl asi o osm metrů dál od brány než měl být. Asi nečekal Trubilův náběh. Tohle všechno se dá nacvičit, nevím jestli se o něco podobného nebo jiného KJ pokouší, ale výsledkem jsou nakopávané balony na hlavu Šenkeříka a Vlčka.

          • Re: Slavia - Liberec 0:2

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 18:18 |  
            0 0

            ja bych jen podotknul, ze sotva muzem hrat jako barcelona, protoze nemame hrace, kteri dokazi udrzet mic pod tlakem na malym prostoru... to je v nasich podminkach utopie, tady se to nikdo nenauci.. viz vcera dve prihravky a treti nepresna.. proto si myslim, ze musime hrat rychle a jednoduse dopredu.

            • Re: Slavia - Liberec 0:2

              lassiter     před 14 lety 26.03.2010 20:29 |  
              0 0

              černí i tj to umí, když mají dobrej den. a navíc se to nevylučuje, barcelona taky umí zahrát rychle dopředu :-) spíš to bylo myšleno jako rozestavení, žádnej z našich útočníků není ten typ, kterej umí hrát úplně na hrotu, zády k bráně. snaží se o to šenky, ale tam je to spíš proto, že on už je asi dva roky línej učinit sprint do volného prostoru...

              • Re: Slavia - Liberec 0:2

                slaviator     před 14 lety 26.03.2010 22:00 |  
                0 0

                zády k bráně... to jsme taky mohli přivést Kollera, na naší ligu by ještě dva tři roky stačil... a třeba by se Hedvice v Praze líbilo, i když Cannes je Cannes...

                • Re: Slavia - Liberec 0:2

                  lassiter     před 14 lety 26.03.2010 23:16 |  
                  0 0

                  no to jsme taky chtěli jestli se nemýlím. s nim bysme byli tak o čtyři až pět příček vejš.

                • Re: Slavia - Liberec 0:2

                  Khadgar     před 14 lety 27.03.2010 00:50 |  
                  0 0

                  Hedvice se v Praze evidentně moc nelíbí. Jinak by vilka v Troji byla obývaná mnohem víc.

        • Re: Slavia - Liberec 0:2

          Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 26.03.2010 21:14 |  
          0 0

          Tondo, moc pěkně sesumírované. Souhlas.

          • Re: Slavia - Liberec 0:2

            bongor     před 14 lety 27.03.2010 07:59 |  
            0 0

            V podstatě se mi zdá,že Tonda to napsal dobře.Za odchody hráčů KJ naprosto nemůže,co se dá dělat,když klub potřebuje peníze a kluci taky jenom koukaj aby vypadli.Asi se ale měl udržet někdo z odchovanců,třeba Dočkal.U příchodů bych si tak jistej nebyl,protože konečné slovo při výběru má snad všude hlavní trenér a hodně peněz se zbytečně utratilo za slabý průměr.Některé nákupy nechápu,navíc to asi stálo hromadu financí za jejich platy.Ale máme tu některé povedené kaufy,třeba Tavares,J.Černý,M.Jarolím,Hloušek,Čelůstka a
            některé co se ještě pořádně nevyklubaly.
            Že je KJ odborník a špička mezi trenéry,o tom nepochybuju,horší je to asi s tou jeho povahou.Neznám ho osobně,ale některé jeho počiny naznačují,že se často až zbytečně nasírá a je hodně tvrdohlavej.
            Na druhou stranu musí být přísnost a disciplina,problém je to navážit tak,aby to nebylo někdy spíš kontraproduktivní.
            V současné situaci by bylo nejlepší,kdyby se Karlovi naskytla nějaká opravdu kvalitní nabídka a mohl odejít na nějaký čas trenovat jinam,nejlíp do zahraničí.V tomto případě věřím,že by se k nám po pár letech zase vrátil.Chtělo by to jenom uklidnit situaci.V žádném případě bych ho nevyhazoval,to by byla hodně špatná odměna za to,co ve Slávce dokázal.Ať žije SKS!

            • Re: Slavia - Liberec 0:2

              Tonda     před 14 lety 27.03.2010 14:58 |  
              0 0

              jo no, některé přestupy nevyšly, některé možná vyjít mohli, ale pořád si myslím že takové fiasko to nebylo, a koneckonců nemyslím si že celkově by byl Jarolím v mínusu. Je jasné že třeba na hráčově talentu nemá trenér žádný vliv, ale na čem Jarolím vliv má, to je rozpoznání toho talentu, a potom nějaké rozvíjení jejich kvalit. a to se u celkem dost hráčů podařilo. Jarolímem prozasovaným herním stylem zviditelnilo. U některých možná Jarolím talent nepoznal, u některých si naopak myslel že ho mají. není přece robot aby měl 100% úšpěšnost. Potom je tady taky faktor, že někteří hráči v jednom prostředí vynikají, a v druhém jim to tolik nejde.

              Mě osobně je momentálně Jarolíma líto. Všicni si do něj rýpnou. Tisk i fanoušci. co na tom že sme získali poslední 2 titul, to stejně vykopali hráči na hřišti a navíc nám je dali soupeři až pod nos. :) z tyhle řeči by si měli všichni nafackovat..Pokud by Jarolím dostal opravdu dobrou nabídku ze zahraničí, a současně by za něj přišla dobrá náhrada, ne žádná náplast jako Rada v nároďáku. Potom bych souhlasil, ale jinak říkám, Podpořit trenéra, udělat změny, a čekat až se chytneme a mladí se otřepou. kvalitu mají.

              • Re: Slavia - Liberec 0:2

                DrFe1     před 14 lety 27.03.2010 21:26 |  
                0 0

                Není možné žít ze zásluh nebo z lítosti. Za 2 tituly si Jarolím zaslouží velký dík, ale ne bianco šek na nekonečné angažmá