Domácí pohár

Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

Ostrá premiera čeká Františka Cipra, jeho tým ve čtvrtfinále Ondrášovka Cupu přivítá Spartu. Hraje se ve čtvrtek od 19:00 v Edenu, utkání nevysílá žádná televize.

Pro Slavii, kterou včera opustil Karel Jarolím, je to poslední šance, jak se v letošní sezoně probojovat do pohárové Evropy. A dvojzápas to bude náročný, Sparta má v poslední době bohužel lepší formu než sešívaní.

Slavii budou chybět zranění Kaufman, Naumov, Vomáčka, Hloušek. Nejistý je start Romanovse a Milana Černého. Seznam zraněných se může rozrůst, klub doposud (20:00) oficiální preview před zápasem nevydal.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Lafrance, Kopic, Hubáček - Grajciar, Janda, Ragued, Koreš - Ivanovsi, Vlček.

Komentáře (73)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

    martin08     před 14 lety 31.03.2010 10:50 |  
    0 0

    Pravda, dva roky jsem se mohli posmivat jim, az se to obratilo. V soucasny dobe, maj i lepsi kadr.. bojim se aby z toho nebyla ostuda, ale i tak verim ze pres Spartu muzeme prejit. Je to jedina mozna naplast na toho jaro (i kdyz postup pres Spartu nebude jistota vyhry poharu - obzvlastne v tomto roce, kdy zacina byt i pohar docenovany). Jen se bojim, ze sparta zaleze a bude hrat tvrde, coz na nas plati i s prispenim panu rozhodcich. Viz poslednich par derby..
    Porad jsem se nejako nikde nedozvedel jak je to s listkama pred zapasem.. budou nebudou se prodavat?

  2. Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

    whiplash     před 14 lety 31.03.2010 11:22 |  
    0 0

    Vzhledem k situaci, kterou vedeni zpusobilo, by mel byt vstup zdarma :)

    Jinak snad jedine pozitivum nasledujicich klani se Spartou spatruji v tom, ze se projevi pravy charakter nasich hracu.

  3. Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

    venator     před 14 lety 31.03.2010 11:56 |  
    0 0

    Ať trénuje naši milovanou Slávii Jarolím nebo Cipro tak vždycky je na prvním místě Slávie! Potřebujeme teď uspět v poháru jako Slávie ať tam hraje nebo trénuje kdokoliv.
    Furt se tady řeší jestli Jarolím měl nebo neměl zůstat. Většina příspěvků je v osobní rovině, ale my přece musíme koukat jen a hlavně na dlouhodobé zájmy Slávie jak řek nakonec i Kuka v tv.
    Každý fanoušek KJ nebo jeho odpůrce přece musel vidět fakta tzn. že recese Slavie co se týče výsledků, hry, kádru i atmosféry trvá už skoro rok a půl. Právě Jarolím nás (za to je legenda SKS a děkujeme mu moc všichni) vytáhl tam kde jsme si přáli být a přišli konečně i velké peníze z LM. Paradoxně právě od té doby to jde od 10 k 5. Kdo je objektivní tak musí vidět,že na tom má nějvětší odpovědnost hlavní trenér natož v případě KJ, který byl neomezený vládce.
    Moje teorie proč se to stalo je jednoduchá. KJ je supertvrdý trenér jehož přístup si nechá líbit mladý tým bez "hvězd", který měl po příchodu KJ K dispozici, aproto byl velmi úspěšný. Jenže po titulech a LM chtělo vedení zvětšit kvalitu mužstva o třídu s výhledem konkurenceschopnosti v evrop. pohárech. A to byl kámen úrazu, protože v takové situace zvýší kvalitu jen opravdové osobnosti s kterými se ukázalo neumí KJ pracovat, protože prostě jeho styl trénování (bič a bič) nejde dohromady s "osobnostma". Ale bez opravdových osobností to v klubu jako Slavie dlouhodobě nejde. To nemluvím o naprosto nepochopitelném "rozložení" mistrovského týmu loni v létě výměnou víc než 10 hráčů. Každý kdo jen trochu rozumí fotbalu nebo vlastně to platí i v jiném oboru, prostě když chceš z úspěšného týmu udělat ještě lepší tak ho doplníš o dva nebo tři opravdové posily s ověřenou nebo vysledovanou kvalitou a ne, že vyházíš půlku mistrovského mužstva a nakupuješ nové hráče na kvantitu. To byl podle mě začátek konce KJ.

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      venator     před 14 lety 31.03.2010 12:00 |  
      0 0

      A teď k tomu poháru :)
      Ten tým není průměrný, ale je to otázka psychiky. Jsem přesvědčený, že když nový impulz v podobě Cipra hráčům "uvolní" mysl tak to bude vypadat zítra jinak a při troše štěstí v podobě rychlého nebo trochu štastného golu můžeme zítra uspět a pak to může být úplně jiný tým, který Spartu vyřadí.

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      venator     před 14 lety 31.03.2010 12:00 |  
      0 0

      PS podívejte se co udělalo příliš mnoho změn hlavně v obraně s mistrovskýma Varama v hokeji !!!

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      DrFe1     před 14 lety 31.03.2010 12:02 |  
      0 0

      Naprostý souhlas

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      lassiter     před 14 lety 31.03.2010 12:30 |  
      0 0

      No ono asi nemá cenu to dokola rozebírat, ale "výměna víc než 10 hráčů" a "vyházení půlky mistrovského mužstva" ? Ze základu odešel Brabec (čert ví proč), odešel Švento (všichni víme proč a KJ se v tom těžko nějak angažoval) a Fořtovi skončilo hostování (sám chtěl jít a dal by přednost Slavii před Německem?).

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      blamaznik     před 14 lety 31.03.2010 18:05 |  
      0 0

      kuka řekl, že by jarolíma neodvolal ne

  4. Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

    Viking     před 14 lety 31.03.2010 12:06 |  
    0 0

    Je třeba na ty sráče vlítnout s maximální agresivitou a zadupat je do země, karty nekarty!!! Smrt Spartě!!!

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      DrFe1     před 14 lety 31.03.2010 12:26 |  
      0 0

      naprostý souhlas :-)

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      PetCC     před 14 lety 31.03.2010 12:40 |  
      0 0

      Já chci víc, chci alespoň 6 žlutých za zranění soupeře! Po zápase musí platit: Sparta, invalidů parta! :-)

  5. Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

    harry     před 14 lety 31.03.2010 12:31 |  
    0 0

    Nikde není uvedeno,zda jdou ještě sehnat lupeny zítra v den zápasu...Jinak vůbec si netroufnu odhadnout návštěvu-možná 10.tisíc??
    Jsem zvědav jak pojme utkání Sparta,narozdíl od nás má prioritu v lize,tak očekávám,že nastoupí s nějakou tou změnou v sestavě..

  6. Macela se nedivi... ???

    mart     před 14 lety 31.03.2010 12:46 |  
    0 0

    Hmmm, tak tohle uz je moc i na me.
    AhaBleskoSport pise, ze se Zoldak nedivi slavistum, ze podali protest? Jak to? Vzdyt ten Jech je prece dobrej kadr, ..... aha vono vlastne neprospelo Sparticce, ... sem ja to ale hlupak. O.K. uz to chapu.mart

    • Re: Macela se nedivi... ???

      Wommi     před 14 lety 31.03.2010 12:59 |  
      0 0

      ..stejne je to naprd...porad se zamyslim nad tim, jexstli je nejaka schudna cesta jak toto osetrit.

      K cemu mi (hlavne tedy fotbalovymu tymu) je, ze ted jech, jindy nekdo jinej, dostane stopku na 2,3 nebo 10 zapasu,....sice bude potrestan, ale da nekdo moznost alespon zkusit slavce kopnout ty pentle???..da nekdo moznost hrat novy utkani olomouci, pokud se prokaze, ze kapr lhal..?....neda..neda..a neda....tomu druhemu tymu zustanou tri body...v podstate nebude potrestan (at uz jednani rozhodciho je nahoda nebo svindl),....a o cistote ligy si zase muzem nechat zdat..protoze pokud by takto byt nahodne rozhodci kazili utkani, nikdy to nebude o fotbalovem umu, ale o tom co napadne nejakyho blba vetsinou v cernym!

    • Re: Macela se nedivi... ???

      tantalos     před 14 lety 31.03.2010 16:43 |  
      0 0

      Víte, marte, ono se říká, kdo maže, ten jede. Když se nemaže, holt to skřípe.
      Myslet si, že samotný nástup tří čtyř nových lidí do vedení svazu toho nějak moc změní, může idealista nebo člověk neinformovaný.

  7. Podpořme pana Cipra

    tantalos     před 14 lety 31.03.2010 12:52 |  
    0 0

    Především se mýlí ti, co tvrdí, že Franta Cipro na Slavii nemá. Dovedl Slavii k titulu, což se třeba nepodařilo ani Vlastovi Petrželovi, a jak je to mimořádný trenér. Pod Ciprem se Slavia dostala do semifinále evropského poháru, a to se nepodařilo ani tak velkým trenérům, jako Slavia měla v minulosti !třeba panu Vytlačilovi. Pan Cipro je momentálně nejlepší řešení a vůbec bych netvrdil, že je to jen záskok, jak píše Sport.
    Potíž je v tom, co má pan Cipro k dispozici:
    1. Neklidný mančaft - důsledek finančních potíží. Že by ono "zázračné" ovládnutí Slavie snížením hodnoty jejich akcií byl omyl?
    2. Nefunkční mančaft- když KJ přebíral Slavii - byla v katastrofální situaci, bez peněz a čtvrtá. Dnes je bez peněz a osmá.
    3. Nedostatek hráčů schopných podat opravdu mistrovské výkony:
    3.1 - Dnes má Slavia jen dva opravdu špičkové fotbalisty. Hlouška a Vaniaka. Z toho Vaniak je na odchodu a Hloušek mimo.
    3.2. Má dva nadějné hráče, kteří z různých důvodů neodvádějí špičkové výkony - Jandu a M. Černého a možná Ivanovskiho
    3.3. Má dva hráče mírně nad ligovou úrovní Grajciara a J. Černého.
    3.4 Velké množství cizinců žoldnéřů demotivovaných špatnou finanční situací Slavia
    Když KJ nastupoval, měl k dispozici třeba tuto sestavu (proti Spartě)
    M. Kozáčik - L. Došek, R. Bejbl, M. Latka, M. Zbončák - S. Vlček, P. Gedeon, M. Švec, K. Piták - P. Fořt (55. L. Sedláček), P. Kuka (71. P. Munster)
    tedy Bejbl, Latka, Vlček, Svec, Piták, Fořt a Kuka hráči s mezinárodní úrovní, talent Suchý a další budoucí machři v dorostu a navíc měl docela spolehlivé Došky a Gedeona.
    Výchozí situace je tedy pro pana Cipra katastrofální.
    Proto teď potřebuje mimořádnou podporu, ne žvásty, že není pro Slavii dost dobrý. Naopak stav, v němž Slavii přebírá, není dost dobrý pro Frantu Cipra.
    .

    • Re: Podpořme pana Cipra

      DrFe1     před 14 lety 31.03.2010 13:15 |  
      0 0

      Pěkně popsáno. Ta samá parta , která tady tak adoruje Jarolíma teď velice usilovně shazuje Cipra aniž se Cipro jakkoliv projevil. Dokonce i ten titul prý získal jen díky hráčům, které tehdy měl a postup do semifinále UEFA (což je podle mě největší sportovní úspěch novodobé Slávie) je prý stejně sportovně významný jako základní skupina ligy mistrů a pak postup do EL ze 3. místa ve skupině.

      Začínám si zvykat, že tady je to opravdu z velké části o osobních sympatiích a antipatiích a o sportovní realitu jde až ve třetí řadě.

      • Re: Podpořme pana Cipra

        Wommi     před 14 lety 31.03.2010 13:39 |  
        0 0

        ..tak je to samozrejme otazkou, co rikas,..nekdo to vidi tak, nekdo jinak,...

        ja jsem se hlsil k tomu, ze se cipro dostal k dobrymu tymu,...na tom bych nevidel nic spatneho a rozhodne divneho,..

        podivej se preci do jakehokoliv odvetvi lidske cinnosti,...

        Bez dobreho tymu nejsi nic i kdyby jsi byl kdokoliv,....k tomu se pricita jeste porce nahody a stesti,..a dostavi se vysledek,...

        Pokud prijdes do tymu, kde je elan, nadseni, ale zaroven um, lidi si sednou a je to v nich...minimalne mas pul hotoivo,..pote zalezi jak se vec vyvine a jestli ty treba das dobry impulz, apod.

      • Re: Podpořme pana Cipra

        zibi     před 14 lety 31.03.2010 13:58 |  
        0 0

        Sportovní realitou jsou 2 tituly v řadě, postup do LM a následné prodeje hráčů, které drží ekonomicky Slavii nad vodou a k tomu četná zranění, což vedlo ke stávající krizi.
        Házet toto jen na KJ nejde. Příští sezona by s KJ byla zase v pořádku.

        To je ale stejně jedno, hlavně že si tu můžeš zaexhibovat.

        Každopádně Frantovi přeju jen úspěchy.

    • Re: Podpořme pana Cipra

      quelhar (admin)     před 14 lety 31.03.2010 13:35 |  
      0 0

      Aniz bych se vyjadroval k obema trenerum, tak Franta Cipro ma k dispozici treba tuto sestavu (zdravych hracu pripravenych hrat cely zapas):

      Vaniak - Krajcik, Kopic, Trapp, Hubacek - Grajciar, Janda, Ragued, Kores - Vlcek, Ivanovski,
      tedy Vaniak, Krajcik, Kopic, Grajciar, Janda, Ragued, Vlcek hraci s mezinarodni urovni, talenti Kores a Ivanovski, docela spolehlivi Hubacek a Trapp a v dorostu a becku by se par budoucich machru mozna taky naslo (Mikula, Kolarik, Pazler, Zakostelsky, Duranski, Hurka, Cepelak, Kucera, atd.)

      Po uzdraveni Hlouska, J. Cerneho, M. Cerneho, Naumova a Vomacky dostane trener (at uz jim bude kdokoli az se uzdravi Hlousek nebo Naumov) k dispozici par dalsich kvalitnich hracu. Vetsina z hracu v soucasne Slavii nejsou tragedi a nekopove, ale jsou psychicky naprosto dole a neveri si. Az se dostanou psychicky nahoru, muzou titez hraci predvadet vykony, na ktere si nekteri zvykli za ery K. Jarolima.

      Vychozi situace pana Cipra je spatna, ale rozhodne ne katastrofalni. Navic neni spatna proto, ze jsou spatni hraci, ale proto, ze jsou hraci psychicky dole. Tezko neco udela za dva mesice, ale at uz to bude on, nebo nekdo jiny, kdo povede Slavii od leta, tak bude podle me v zasade v podobne situaci jako kdyz nastupoval KJ pred peti lety.

      • Re: Podpořme pana Cipra

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2010 13:44 |  
        0 0

        Podobne nebo horsi, kazdopadne situace nic moc. S Raguedem souhlas, to je dobry hrac a osobne si myslim, ze mnohymi vcetne KJ zbytecne podcenovan. Hubacek s Trappem prumer, ale ano, proti nim nic nemam, zvlast Hub je spolehlivy, Trapp by potreboval vetsi prehled a rozvahu. Kopic je ovsem pro me velkym zklamanim.

        • Re: Podpořme pana Cipra

          quelhar (admin)     před 14 lety 31.03.2010 13:47 |  
          0 0

          Ja nevim, mi Kopic prijde docela solidni. Ano, obrana dostava spoustu golu, ale prave z ni mi prijde Kopic relativne nejjistejsi. Pokud v lete odejde, tak to bude znamenat nutnost privest minimalne dva kvalitni stopery, nerad bych sel v lete do nove sezony se stopery Vomacka, Lafrance, Hosek, Cmovs (Zieris).

          • Re: Podpořme pana Cipra

            Wommi     před 14 lety 31.03.2010 14:04 |  
            0 0

            tak snad uz bude v cajku kaufmann

          • Re: Podpořme pana Cipra

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2010 14:31 |  
            0 0

            Mne prijde obrana celkove hrozna, myslel jsem, ze Kopic bude spolehlivejsi, prijde mi, ze dela dost chyb casto neni na svem miste, nekde propada apod. Mozna by k sobe potreboval nekoho, kdo bude obranu ridit.

        • Re: Podpořme pana Cipra

          DrFe1     před 14 lety 31.03.2010 14:07 |  
          0 0

          Mě taky Kopic připadá v pořádku, stejně jako quelharovi. Ani toho Vomáčku, kterého tady mnozí odepsali, bych nezatracoval. Mě připadalo, že hraje celkem slušně. Naopak Hubáček nám teď něják blbne. Jak na Slovácku tak v Ostravě zavinil gól, doufejme že se zase co nejdřív vrátí do starých spolehlivých kolejí.

          • Re: Podpořme pana Cipra

            quelhar (admin)     před 14 lety 31.03.2010 14:33 |  
            0 0

            Ano, dvojice Kopic, Vomacka by mohla byt slusna, ja taky nevim, cim si Vomacka vyslouzil od nekterych takovy despekt. Ale presto bych si k temto dvema predstavil nejakeho dalsiho kvalitniho stopera.

            • Re: Podpořme pana Cipra

              Jiri1     před 14 lety 31.03.2010 14:44 |  
              0 0

              Zdravim, ano podporme Frantu Cipra , zaslouzi si to hlavnre v teto situaci, kdy tym z osobnich duvodu odmitl Janu a zadna jina alternativa vyjma Sramka uz nebyla. Nejsem si sice jist , zda.liu tato vrazedna situace do ktere nas svymi neuvazenymi kroky dostalo vedeni klubu bude mit stastny zaver , ale o o vic ti drzim palce.Na Slavii se chysta tradicni podvecerni trenink, nejsem si jist Vasim optimizmem tykajiciho se zdravotniho stavu nasich hracu, ale ani nas souper na tom neni prilis dobre , zatim to vypada spise na start jen jednoho ze stabilnich stoperu. V nasem pripade jde o zapas roku , mozna i vic , v pripade Sparty hlavne o prestiz a Ja verim , ze vyhrajeme, ze zlomime prokleti a ze rozhodcim nebude jeden ze zaslouzilich ........, kteri uz na jare darovali nasemu rivalovi penaltu.

      • quelharovi

        tantalos     před 14 lety 31.03.2010 14:53 |  
        0 0

        Výkony pánů Krajčíka, Kopice, Jandy a Vlčka z posledních měsíců měly hodně, hodně daleko k prostému ligovému nadprůměru. Jsou to hráči, jejichž potenciál je výrazně nerozvinut a nevyužit - možná už přece jen únavou, možná nedostatkem formy- To, co všichni čtyři předvedli v Ostravě, mělo ke světu strašně daleko

        • Re: quelharovi

          denydzlSKS     před 14 lety 31.03.2010 14:57 |  
          0 0

          janda nehrál tak špatně...bohužel u těch zbývajících tří je to přesně jak píšeš

          • Re: quelharovi

            Jiri1     před 14 lety 31.03.2010 15:01 |  
            0 0

            Tantale ,co bylo , to bylo , ted hrajem o Vse , snad si to uvedomuji nejen hraci , ale i vedeni a vytvori jim k tomu i marterialni podminky ,

        • Re: quelharovi

          japhy     před 14 lety 31.03.2010 15:38 |  
          0 0

          Janda je v této skupině podle mě omylem. Navíc myslím, že hodnotit několik posledních měsíců je zbytečné, odehráno je dost na to, aby je stačilo hodnotit podle posledních utkání. A v těch Jandys patřil rozhodně k tomu lepšímu, co jsme mohli nabídnout, bylo na něj dost faulů, nešetřil pohybem, atd. Nejvíc mě irituje to, co předvádí Krajčík, na Standovi je alespoň ta snaha vidět, ale Krajčík...Je vidět, že místo něj není náhrada, do vápna posílá mizerný centry, dozadu nestíhá.
          Kopice, popravdě, ani moc za slávistu nepovažuju-prostě přišel s tím, že za pár měsíců odejde. Nevadilo mi to, přijal jsem to, ale čekal jsem daleko lepší hru, splašenej je skoro stejně jako Kevin.

    • Re: Podpořme pana Cipra

      jesus76     před 14 lety 31.03.2010 19:50 |  
      0 0

      add bod 3.1 + Hocine Ragued
      jinak všichni víme že psychika dělá víc jak polovinu kvalitního výkonu, to je náš momentální problém..hráči nemají patřičné sebevědomí (otázka je proč) a to je ten faktor, který vždy odděloval obecně Slavii a Spartu od zbytku ligy. To je dnes pryč.
      Za další nabízím úvahu srovnání fotbalové a hokejové Slavie..Růžička a Jarolím, Čelanský a Řehák třeba, posily střelci Kůrka a Naumov, odchod D. Hrušky a Šventa atd atd atd není to nezajímavé porovnávání...

  8. Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2010 15:58 |  
    0 0

    Z jineho soudku.. jak myslite, ze to Cipro postavi?

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      Khadgar     před 14 lety 31.03.2010 16:02 |  
      0 0

      No, v jeho věku už to asi vyžaduje trochu času...

      • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

        tantalos     před 14 lety 31.03.2010 16:39 |  
        0 0

        Naopak,Khadgare, je už dost starý, aby už uměl myslet. Ty se to za dvacet, třicet let taky možná naučíš

        • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

          Khadgar     před 14 lety 31.03.2010 16:44 |  
          0 0

          Myslet by ses měl naučit hlavně ty, protože jsi vůbec nepochopil můj příspěvek...

          • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2010 16:49 |  
            0 0

            ja ho ale taky nepochopil..

            • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

              DrFe1     před 14 lety 31.03.2010 17:11 |  
              0 0

              Já ho pochopil a ještě teď se stydím :-)

              • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2010 17:13 |  
                0 0

                jsem zvedav, esli se nyni z kritiku trenera stanou obhajci a z obhajcu kritici..:-))).

                • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

                  quelhar (admin)     před 14 lety 31.03.2010 17:19 |  
                  0 0

                  Ja jsem taky zvedav, ale verim a doufam, ze velka cast "obhhjcu" budou "obhajci" i noveho trenera, protoze jim nejde o to, kdo na lavici sedi, ale o to, jestli se Slavii dari nebo ne. Zabomysi valky, jestli je Franta lepsi nez Karel jsou podruzne.

                  • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2010 17:42 |  
                    0 0

                    to ja taky doufam.. a ze kritici kritizuji z principu, kdyz se jim neco nelibi, a nekvuli jarolimovi.. ale bude to zajimavy..:-)

                    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

                      slaviator     před 14 lety 31.03.2010 17:43 |  
                      0 0

                      Teď bude na řadě kritiky vedení... :)))))

                  • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

                    mart     před 14 lety 31.03.2010 18:24 |  
                    0 0

                    :), ja bych ty "obhajce" (alespon podle sebe) spis nazval umirnovace kritiky (nikoliv umirnovace kritiku). Tak nejak, historicky by me to lepe sedelo. Slavie do toho! To je pomerne slavny a taky hodne stary pokrik, a pamatuju se hodne dobre, kdyz jsme tak povzbuzovali muzstvo o hodne slabsi nez to dnesni.
                    Tenhle "srab" snad brzo prejde. Drive to byly roky a jejich desitky, .... i kdyz s obcasnymi zablesky na lepsi casy :).mart

              • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

                Khadgar     před 14 lety 31.03.2010 17:28 |  
                0 0

                No aspoň že někdo :)
                Jinak trenéra kritizovat nehodlám, vždyť teď ani není za co, proboha.

            • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

              slaviator     před 14 lety 31.03.2010 17:42 |  
              0 0

              nejste sami očividně

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      slaviator     před 14 lety 31.03.2010 16:18 |  
      0 0

      Moc do toho řezat proti Ostravě nebude bych si tipnul. Možná akorát že Ivanovski v základu...

      • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

        mart     před 14 lety 31.03.2010 16:44 |  
        0 0

        ...a asi bez Kevina. Kdo na jeho misto ? No, hezka otazka :).

        • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

          Filipos     před 14 lety 31.03.2010 17:40 |  
          0 0

          Vomáčku. Není? Tak Hubáčka, ale koho místo Huba? Těžko předpokládat, že bude v prvním zápase a ještě derby experimentovat s nasazením Mareše (případně Starého) nalevo a Hubem na stoperu. Myslím, že na Trappa na stoperu nechci (v záloze je platnější), takže mi z toho vychází, že nám nezbývá jiné řešení obrany než s jakým jsme hráli v Ostravě.

          • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2010 18:01 |  
            0 0

            myslim ze Lafrance - Kopic ne... Tak ze by.. Vaniak - Krajcik, Trapp, Kopic, Hub - Grajciar, Janda, Ragued, Ivanovski, Kores (M.Cerny, kdyby mohl) - Vlcek?

            • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

              mirecek1111     před 14 lety 31.03.2010 18:47 |  
              0 0

              Já vás nechápu. Jeden z důvodu, že jsme se za rok takhle propadli a pan trenér musel po pěti letech odejít byl fakt, že pan trenér stavěl hráče na úplně nesmyslné posty (pro ně). A vy tam zase rubneme Jandu do středu hřiště. Jako to potom nemělo žádný smysl někoho odvolávat, jestli se naprosto jasně, zřetelně nepoučíme z chyb. Už proboha žádný Janda, Koreš ve středu hřiště, už žádný Čelůstka, Hloušek na levém beku, už žádný Trapp na stoperu, už žádné čachry z brankáři.
              Jako to opravdu nemělo smysl pana Jarolíma odvolávat, jestli se "pojede" dál..

              At si pan Cipro vybere do základní sestavy hráče kteří se mu zdají nejvhodnější (ale proboha na posty, které jsou pro ně přirozené) a at s nima už to jaro dohraje. Už proboha žadné veletoče v sestavě. Mimo to, je tohle jediná možnost, jak vůbec zjistit, kde nás tlační bota a na jaké posty potřebujeme skutečně posílit. Podívejde jak to dopadlo minulé léto. Přišla halda hračů a my stejně neměli vyřešené ani posty v základní sestavě.

              Já být trenérem Ciprem, tak bych to postavil takto a stěma hráči už hrál až do konce jara, a případně měnil opravdu jen jednotlivce.

              Senecký - Krajčík, LaFrance, Kopic, Hubáček - Grajciar, Vaněk, Ragued, Ivanovski - Vlček, Tecl

              Když budeme pokračovat v nestálém točení hráčů tak se nedopracujeme ani k tomu, abychom zjistili co budeme muset přes léto vylepšit a přestupové omyly budou pokračovat.

              • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

                mirecek1111     před 14 lety 31.03.2010 18:54 |  
                0 0

                samozřejmě bych "své" angažmá ve Slavii nastartoval co možná nejefektivnějšími kroky pro blaho našeho týmu, takže by si po prvním společném treninku hráči jako Trubila, Naumov, Vomáčka, Šenkeřík nesli domů propagační kalendáře Slavie na hezké vzpomínky..

                NIC, NIC jiného nám totiž nepomůže. Bežte se vycpat s kecy typu, že je stejěn budeme muset platit a tak vyhozeni být nemůžou. A co? My je platili, měli v základní sestavě a podívejde jak to v sezoně vypadalo a kam nás stáhli.
                Jestli naprosto zřetelně nedokážeme pojmenovat problémy, které stály za tím, kde jsme se propadli, tak opravdu odvolání pana Jarolíma nemělo ale vůbec žádný význam.

                • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

                  japhy     před 14 lety 31.03.2010 20:04 |  
                  0 0

                  Já nevím, ale ten Vomáčka mi přijde celkem v pohodě. Co si pamatuju, tak ho zpočátku lidi chválili, že to, co Brabec, si uhraje taky, navíc nemá tak debilní rozehrávku. Hl. naživo mi přišel docela jistej. Je fakt, že ke konci už s ním asi nebyl moc spokojenej ani KJ, ale pořád se mi jeví líp, jak Kopic. U toho mám mnohem větší obavy a navíc se za těch pár zápasů podepsal pod dost golů.

                  • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

                    spojka     před 14 lety 31.03.2010 20:08 |  
                    0 0

                    Mně tedy Vomáčka jistej nepřišel nikdy, spíš naopak. Nejistej a nedůraznej, začalo to jeho gólem proti MB (po kterým byl odstaven Vaniak a "instalován" Hanuš) a vyvrcholilo to zápasem proti Olomouci, kde byl jak namalovanej...

                • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

                  spojka     před 14 lety 31.03.2010 20:15 |  
                  0 0

                  100% souhlas. Snad ještě, že bych nebrečel ani pro Romanovse (věčně zraněný brankář nám je k ničemu), Trappa, Hubáčka a Starýho. Ale zbavit se těch, které jsi uváděl, taky vidím jako nutnost. Bohužel se obávám, že se to nestane a příští sezonu opět začneme s Vomáčkou, Naumovem a spol., jednak proto, že na jejich vyhazov nebudou peníze (platit je a nevyužít, to si trenér s Doležalem nedovolej, pže by jim to v novinách zas omlátili o hlavu) a možná i proto, že nám vedení bude chtít dokázat, že jejich příchod nebyl omyl (ačkoliv všichni musí vidět, že byl). Snad jen Šenkeřík - tomu končí smlouva, tak by mohl letět. Naumova budeme držet už jen kvůli tomu zranění, ačkoliv doteď nepobírám, jak se tu vůbec takovej hráč mohl objevit, natož jak jsme za něj mohli dát Vinšovi 8 mega...

        • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

          slaviator     před 14 lety 31.03.2010 17:45 |  
          0 0

          No, právě, není koho... pokud teda nevytáhne někoho z béčka, honzu hoška?

        • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

          slaviator     před 14 lety 31.03.2010 19:59 |  
          0 0

          No, právě, není koho... pokud teda nevytáhne někoho z béčka, honzu hoška?

  9. Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2010 18:00 |  
    0 0

    To byla dnes ale fronta.. :)

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      Kactus     před 14 lety 31.03.2010 18:45 |  
      0 0

      kde kde kde? :)

      • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2010 18:50 |  
        0 0

        Při prodeji vstupenek :)

  10. Jech

    Mike     před 14 lety 31.03.2010 18:04 |  
    0 0

    Jech byl potrestán za 2 neodpískané penalty stopkou do konce soutěže. Ještě že v lize již o nic nehrajeme. Pokud by to Ostravě mělo pomoci k titulu, tak by mě to v naší letošní zpackané sezoně nevadilo.

    • Re: Jech

      Mike     před 14 lety 31.03.2010 18:09 |  
      0 0

      A ještě dodatek- 1 penalta za jasný faul na Trappa loktem Neuwirtha, 2. penalta za ruku Neuwirtha při přímém kopu Grajciara a faul na Jandu se jako penalta MOHL pískat také. Tudíž vlastně penalty 3. A to ještě klidně při odpískání penalty po faulu na Trappa mohl dát za faul loktem Neuwirthovi žlutou a tudíž červenou. Když si vzpomenu, jaké penalty se pískaly po tom, co Sionko upadne hlady...

      • Re: Jech

        Wommi     před 14 lety 31.03.2010 18:27 |  
        0 0

        ..no jo..ale o cem to je...vlk se nazral a koza zustane cela...viz muj prispevek vyse....proste je dobre ze k tomu doslo,..ale nam ci nekomu jinemu, komu se toto stane to body nevrati!

        • Re: Jech

          Kactus     před 14 lety 31.03.2010 18:46 |  
          0 0

          jo, body nam to nevrati, ale alespon se nebude zase ptat jakyze jsme to ubrecenci. Kdyz to vidi i takovy "fanousek" Slavie jako Macela.

          • Re: Jech

            quelhar (admin)     před 14 lety 31.03.2010 18:58 |  
            0 0

            Kdybys slysel nektere "novinare" na vcerejsi tiskovce. Pak ma byt nejake objektivni zpravodajstvi, kdyz se tam ti, kdo to zpravodajstvi vytvari, vzajemne bavi nad tim, jak "jsou smesni, furt jenom brecej, pritom hrali hovno, dobre jim tak, saskum".

            • Re: Jech

              bongor     před 14 lety 01.04.2010 09:02 |  
              0 0

              Novinářské řemeslo v Čechách upadá,stejně jako všechno ostatní.
              Takže není divu,že se mezi novináře dostávají i takoví šašci o kterých Quelhare píšeš.Jejich typická vlastnost je,"podle sebe soudím tebe".
              A tak šašek v každém kdo se mu jen trochu nepozdává vidí taky šaška.
              Kdybych nebyl slušně vychovanej,tak bych řek,že spousta z nich je
              pakáž,které by do ruky pasoval tak krumpáč,psací potřeby jsou jim
              jenom k pomlouvání a očerňování.Tímto se omlouvám všem,kdo snad s tím krumpáčem pracují a poctivě se tím živí.Nechtěl jsem Vás urazit...
              Včera jsem porušil svoje předsevzetí,nečíst spart.Zaujal mě tam rozhovor s trenérem Baníku Koubkem.A jeho reakce na nepotrestané fauly na naše hráče:"Když si vzpomenu na zákrok Řepky na Pekharta,
              kdy na něj Řepka skočil a chytil ho do takové té kravaty tak to,co se dělo u nás,to byly proti tomu taneční".Konec citátu....

      • Re: Jech

        PetCC     před 14 lety 31.03.2010 20:01 |  
        0 0

        No vidíte a mě ani nepřekvapilo, že se pro nás taková penalta, jako třeba faul na Trappa, nepíská. Mě už to za ty léta přijde normální.
        Soutěžní otázka: Vzpomene si někdo na nějakou penaltu pro nás, která být neměla? Myslím, že za posledních 10 let to jedna byla, ale jaká, to si nevybavím :-)

  11. Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

    Viking     před 14 lety 31.03.2010 18:47 |  
    0 0

    Já myslím že Franta vsadí na odchovance a mládí, Honza Hošek na stoperu, Míňa pokud bude zdravej, možná Tecl...

    • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

      mirecek1111     před 14 lety 31.03.2010 19:37 |  
      0 0

      S tím mládím to moc nevypadá, když bude zítra chytat Vaniak :)
      Ale třeba to s tím Hoškem. Trošku nechápu co v té zimní přípravě blbnul. Na podzim hrál na MS výborně.

      • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

        spojka     před 14 lety 31.03.2010 20:17 |  
        0 0

        Na MS hrál v podstatě proti dětem. Už na jaře vedle Brabce měl v každým zápase min. jeden kiks. Obávám se, že to žádná extra kvalita nebude.

        • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

          mirecek1111     před 14 lety 31.03.2010 20:23 |  
          0 0

          nadruhou stranu ale pak proti dětem hrálo dítě. A pokud má talent, tak z toho dítěte v kvalitního ligového obránce vyroste. Ale na lavičce těžko.

          • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

            spojka     před 14 lety 31.03.2010 20:28 |  
            0 0

            To samozřejmě. Prostě takovej talent jako Sucháč to zdaleka není (a podle mě tak dobrej ani nikdy nebude) a už proto je důležitý, aby hrál vedle někoho, kdo mu pomůže. Na jaře mu pomáhal Brabec, teď tu nikdo není. Postavit ho vedle Kopice nebo Vomáčky, to bych mu nepřál. Vždyť "zkušenýho" Vomáčku musel držet kolikrát i dvacetiletej Sucháč.

            • Re: Ve čtvrtek Ondrášovka Cup se Spartou

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2010 11:11 |  
              0 0

              Jenze suchac mel prehled a jistotu zkusenyho hrace uplne od zacatku.. s tim se asi holt clovek rodi.. samozrejme nejaky chyby taky delal, ale na hristi byl citit jako osobnost od zacatku..hned byla radost se koukat, jak chodi do souboju, apod...