Fortuna liga

Sparta - Slavia 1:0

Slavia podlehla v derby letenskému rivalovi 0:1. Domácí měli další gólové šance, ale Martin Vaniak předvedl, že je ve formě.

Sparta - Slavia 1:0

Branka: 39. Sionko

Sestava Slavie: Vaniak - Krajčík, Kopic, Trapp, Hubáček - Kysela, Janda (53. J. Černý), Ragued, Grajciar (60. Trubila) - Šenkeřík (72. Ivanovski), Tecl

Diváci: 18 639

František Cipro vedl dnes Slavii ve třetím utkání a opět se jednalo o pražské derby. Tentokrát vedl poprvé tým jinde než v Edenu, hrálo se na neoblíbené Letné.

Základní sestava oproti ostatním zápasům vypadala jinak pouze v útoku. Milan Černý odpočíval na důležitější čtvrteční zápas a tradiční kapitán Vlček seděl pouze na lavičce náhradníků. Důvěru dostal tentokrát Šenkeřík a poprvé v základní sestavě Tecl. Nebyla to úplně šťastná volba.

Mokrý terén letenského trávníku nahrával agresivní hře. Od prvních minut bylo jasné, že tvrdých soubojů neuvidíme málo. Vše symbolicky začal domácí kapitán Řepka, který zezadu tvrdě fauloval unikajícího Kyselu. S napětím diváci sledovali, zda rozhodčí vytáhne červenou kartu, ale více než opak byl pravdou.  Nepochopitelně nebyla udělena ani karta žlutá. Začátek utkání přesto nebyl pro slávisty špatný, drželi míč na svých kopačkách a vypadalo to, že utkání by mohlo skončit dobrým výsledkem. V deváté minutě se postavil ke své oblíbené exekuci přímého kopu Grajciar, ale orazítkoval jen břevno branky. A to bylo ze strany sešívaných vše. Naopak začali při obranných zákrocích spíše ohrožovat vlastní branku. Stoperská dvojice dnes opravdu neměla svůj den, zvláště Kopic patřil ke slabším hráčům, ale naštěstí se mu skórovat nepodařilo. Hustě pršelo a sparťané byli stále nebezpečnější, po hrubce Kopice se do dobré šance dostal Sionko, ale Hubáček dokázal chybu svého spoluhráče napravit. V osmadvacáté minutě se dostal do další slibné příležitosti Sionko, ale Vaniak svůj tým tradičně podržel. Čisté konto ale již neudržel šest minut před poločasem. Hubáček odhlavičkoval dlouhý aut přímo na volného Sionka, který z hranice vápna otevřel skóre. Jeho střelu do protipohybu Vaniaka tečoval nešťastník Kopic. O dvě minuty později mohlo být ještě hůře, to Hubáček šel nedůrazně do hlavičkového souboje se Sionkem, ale slávistická opora v brance byla na místě.

Ačkoliv trenér Cipro po zápase hodnotil druhou půli jako lepší, tak příliš dobrého fotbalu jsme v ní neviděli. Sparta měla utkání pevně v rukou a jen díky Vaniakovi se skóre neměnilo. Právě on byl zvolen mužem utkání. Na červenobílém mužstvu nebyla vidět enormní snaha na vyrovnání. V minulém zápase se stejným soupeřem jakoby nastoupilo mnohem aktivnější mužstvo. Slávistický fanoušek tak nemohl být tentokrát spokojen. Navíc za zbytečné protesty dostal čtvrtou žlutou kartu Krajčík a v příštím utkání nebude k dispozici. Snad to ve čtvrtek bude o poznání lepší, na Letné čeká Slavii opět Sparta.

"Líbila se mi víc druhá půle, kdy jsme hráli líp. Zápas se musel líbit všem, odehrál se ve skvělé atmosféře. Někteří mí hráči podali nadstandardní výkon, některým se tolik nedařilo," zhodnotil utkání trenér František Cipro.

Komentáře (130)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2010 19:27 |  
    0 0

    :-( Dnes jsem na fotbal nemohl, ale sledovat to u internetového - nestabilního - připojení bylo snad ještě větší trauma..

  2. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Tonda     před 14 lety 12.04.2010 19:27 |  
    0 0

    Kopic nemá ve Slavii co dělat. Je dobře že na něj není opce. To je fajn že umí hlavičkovat, v ostatních ohledech mě ale ničím nepotěšíl. Až mi to připadalo moc okaté jak si snažil dát toho vlastňáka. ten skluz jak netrefil balon a sionko běžel sám na vaniaka, pak v úvodu skoro vlastenec, a nakonec si ho opravdu dá. a nemyslím si že by sionko vypálil takovou pumelici aby do té střely nestihl dát nohu.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      Eskaes     před 14 lety 12.04.2010 19:31 |  
      0 0

      tolik minel co předvádí je na pováženou i na náš kádr. Hrozný hráč.

  3. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Eskaes     před 14 lety 12.04.2010 19:29 |  
    0 0

    Ubohost! Snad jedině Vaniak...Pozápasové rozhovory trenérů mě přesvědčily, že náš fotbal je špína špín.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      steev (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 10:19 |  
      0 0

      To víš že jo :)

  4. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Viking     před 14 lety 12.04.2010 19:29 |  
    0 0

    Jděte do prdele s takovýma kšeftama, už tomu chyběla jenom pusa na konci zápasu.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      Eskaes     před 14 lety 12.04.2010 19:32 |  
      0 0

      J. Černý se po zápase usmíval na Sparťany jak sluníčko a to nebyl sám. Chtělo se mi zvracet.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        Viking     před 14 lety 12.04.2010 19:33 |  
        0 0

        No ono druhou půlku jak dostal balon Krajčík, Hubáček nebo Černý, tak ho okamžitě ztratili nebo nahrávali na vlastní půlku.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2010 19:35 |  
          0 0

          Spíš co předváděl Trubila, tomu bych dal výpověď hne dpo zápase. Splašenej kůň, nic víc, přihrávku nedá, hráče neobejde, souboj nevyhraje, akorat se válí, válí a válí.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            Viking     před 14 lety 12.04.2010 19:36 |  
            0 0

            Proto tam šel - ten ohrozit branku Sparty absolutně nemohl.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          Wommi     před 14 lety 12.04.2010 19:37 |  
          0 0

          jednou jsi dole jednou nahoře,..klucí hráli dobře:)..tak jim to vyjde ve čtvrtek,..no..pak to domluvej s jabloncem:)..no a pak finále!
          :)

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            Viking     před 14 lety 12.04.2010 19:39 |  
            0 0

            To je panečku taktika - bude se to v lize všechno nechávat navzájem. Hnus.

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              YsoEz     před 14 lety 12.04.2010 20:03 |  
              0 0

              měli ste to hrát za 1 jako já a ještě byste vydělali nějakou korunku :-)

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            steev (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 10:18 |  
            0 0

            wommi: hodně slušnej komentář,jestli si ty a někteří ostatní myslíte že to bylo domluvený,tak proč slávii vůbec fandíte.takovej nesmysl už jsem dlouho nečetl.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        afro     před 14 lety 12.04.2010 20:29 |  
        0 0

        Ach jo, a k tomu si vyměnit s bolševikem dres... hnus! Když se pak náš bejvalej kapitán a srdcař radoval s tou bandou primitivů, myslím, že ten slávistickej měl strčenej v trenkách - jak typické...

        No, když to po sobě čtu, zní to jako výplod nějaký hysterky... :-)

  5. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Viking     před 14 lety 12.04.2010 19:36 |  
    0 0

    Jinak Kopic, Trubila - to není ani na první ligu.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2010 19:40 |  
      0 0

      Ani Šenkeřík bohužel, v prvnim poločase nezpracoval snad jedinej balón a nevim co se mu stalo,ale tentokrát měl z Řepky docela nahnáno.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        Viking     před 14 lety 12.04.2010 19:41 |  
        0 0

        Nahnáno neměl, věděl jak má hrát.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2010 19:48 |  
          0 0

          Ne ja neverim tomu ze to bylo domluveny.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            Viking     před 14 lety 12.04.2010 19:50 |  
            0 0

            Dyť to bylo děsně vokatý, v poslední minutě můžeme střílet na vápně a čekáme, než k nám dojde Sparťan a míč laskavě ukopne...

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              spojka     před 14 lety 12.04.2010 20:10 |  
              0 0

              To nemusí nic znamenat, takovýhle nesmysly jsou u nás k vidění od začátku sezony.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      bongor     před 14 lety 12.04.2010 19:42 |  
      0 0

      bída.Jedině Vaňous,Hub,Grco a Jandys a potom už nic.Vrchol Kopic,to už je lepší Hošek.Trubila opravdu lítá jak raketa,ale od ničeho k ničemu.Tecl a Šenkeřík opravdu hráli?V první půli snad vůbec nebyli u míče.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        Viking     před 14 lety 12.04.2010 19:48 |  
        0 0

        Vaniak - super, jasně nejlepší hráč.

        Hubáček - první půle jakžtakž, ve druhé dělal všechno pro to, aby jsme neohrozili soupeřovu bránu.

        Kopic - děs, u něj ale z lemplovství a ne úmyslné chyby.

        Trapp - průměr.

        Krajčík - chtěl hrát, rychlostně už začíná nestíhat.

        Kysela - neviditelný.

        Ragued - neviditelný.

        Janda - super, prvních dvacet minut bylo jeho, potom hodně ubral.

        Grajciar - shodné hodnocení jako u Jandy.

        Tecl - snažil se ale nezkušeností a tím, že všechny míče dostal do hlavičkových soubojů, byl bez šance.

        Šenkeřík - ven, postrádám smysl ho dále platit.


        Celkově - taková šaškárna není hodná jménu Slavie. To radši zkousnu rok bez pohárů ale chci vidět férové zápasy. Ne tuhle slátaninu.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          denydzlSKS     před 14 lety 12.04.2010 19:54 |  
          0 0

          vidim to stejně, akorát ragued byl dozadu opět skvělej...
          důvod proč necháváme hrát dva podprůměrný hráče, kteří nám nepatří(kopic, kysela) mi neni jasný:-(

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            spojka     před 14 lety 12.04.2010 20:02 |  
            0 0

            Já bych ke Kopicovi a Kyselovi přidal ještě Šenkeříka a Trubilu. Ty už doufám od léta ve Slavii taky neuvidíme. A takhle by se dalo pokračovat, ale to už bychom asi chtěli moc...

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              vavicek     před 14 lety 12.04.2010 21:00 |  
              0 0

              Jestli byl někdo tragickej, tak to byl Hubáček. Nahrál na gol a neuhlídal Sionka při další golovce. Centry příšerný jako obvykle.

              • Re: Sparta - Slavia 1:0

                spojka     před 14 lety 12.04.2010 21:02 |  
                0 0

                Jo, s tím souhlas. Bohužel tady má z nepochopitelnejch důvodů silnou klaku příznivců, takže teď se na nás asi vrhnou :-)

                • Re: Sparta - Slavia 1:0

                  EdCable     před 14 lety 12.04.2010 22:47 |  
                  0 0

                  Kdyz se podivam na nasi obrannou ctverici, tak tam Hubacek kraluje, slusne hraje Trapp, ale Kopic, to je tragedie a Krajcika jsem poprve videl u balonu ve 30. minute. Strasne pekne nadavat, ze nenacentruje, ale kde byla po cely zapas nase prava strana? Hubacek tady ma silnou klaku z dosti dobrych duvodu.

              • Re: Sparta - Slavia 1:0

                denydzlSKS     před 14 lety 12.04.2010 22:02 |  
                0 0

                plus dvakrát uhasil šanci sparty po kopicovo minelách;-)

              • Re: Sparta - Slavia 1:0

                brekekeSKS     před 14 lety 12.04.2010 22:37 |  
                0 0

                Hubacek dneska odehral solidni zapas, jednoznacne to byl nas nejlepsi obrance

              • Re: Sparta - Slavia 1:0

                Tonda     před 14 lety 12.04.2010 22:55 |  
                0 0

                Hub, ne že by zahral nějak dobře, ale ta nahrávka na gól - to ses dívalna nějaký jiný zápas, ne? po autu před ním skákal hoheneder, a těsně minul míč, hub byl za ním, a ten balon ho spíše trefil, to byla smůla, spíše po střele sionka mi přišlo že kopic tu nohu schválně nastavil na teč. Kopicovi nevěřím,a v obraně bych raději viděl už i toho vomáčku...

                • Re: Sparta - Slavia 1:0

                  spojka     před 14 lety 12.04.2010 23:32 |  
                  0 0

                  Hm, to je zajímavý, že Hub má vždycky smůlu... dneska mu spadnul balon na hlavu a byl z toho gól. Že by třeba do toho souboje vyskočil, aby mu na tu hlavu balon jen tak nespadnul? V Ostravě měl smůlu, že nesmyslně skočil do Kopice, aniž by chtěl hrát balon, prostě do něj naběh skrčenej... opět gól. Na Slovácku tak dlouho čuměl na balon v malým vápně, až tam přiběh ten jugoš a narval to do brány...

                  Co se týče hry dopředu, tam není o čem mluvit. Vždycky když dostane míč náš střední záložník a chce to posunout doleva, kde by už měl bejt bek v náběhu, tak Hub stojí na půlce a čeká. Pak dostaně přihrávku, přehodí si to na druhou nohu a přihraje dozadu Kopicovi. A takhle je to dokola.

                  • Re: Sparta - Slavia 1:0

                    Gordon (host)     před 14 lety 14.04.2010 10:26 |  
                    0 0

                    lepe si to vystihnout nemohl...

              • Re: Sparta - Slavia 1:0

                slaviator     před 14 lety 13.04.2010 08:13 |  
                0 0

                Hubacek nemel hlidat Sionka, kdyz byl u Hohenendra. Sionka mel mit nekdo uplne, uplne jinej!

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            urs (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2010 23:39 |  
            0 0

            skvělej? :(

            škoda jen, že fotbal se hraje na góly a ty nám skvělou defenzivní prací Ragued neudělá..

            mimochodem.. nic skvělého jsem na jeho výkonu neviděl..

            urs

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          natalino     před 14 lety 12.04.2010 21:45 |  
          0 0

          jako nemůžu souhlasit..

          Ragued - byl tedy dost viditelný, je výbornej, čte hru a jedinej má zatím v každým zápase chuť hrát dopředu...

          Vaniak - ten tam nebýt, tak je to min 4:0

          Krajčík - ten nestíhá rychlostně a ani fotbalově, každej balon na govno

          Grajciar - dal 2 goly minule a bude z toho zase žít půl roku, drží míč dlouho a ztrácí zbytečně

          Janda - ten byl vidět možná tak prvních 15 min, dostihovej kůň je to výbornej, ale míč se mu občas plete

          Šenky - opravdu zbytečnej.. neměl jedinej míč

          Kopic - tragédie.. ten tam nemá co dělat

          Hubáček - má lepší zápasy,ale v každým zápase nemůže být super

          Trubile - další dostihovej kůň bez smyslu fotbalovosti

          Celkově... Sparta nás drtila v soubojích, útočníci se neustále váleli na zemi a nevyhráli snad jedinej souboj... Sparta šla za vítězstvím víc.. zda to bylo domluvené, dle důrazu a hry možná ano... a if dostal něco rozhodčí to by mi taky zajímalo.. fauly na nás bez povšimnutí a fauly samého rázu na Sparu pískané neustále.. Řepkovi nepísknul snad jedinej faul.. že by strach...

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        urs (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2010 20:49 |  
        0 0

        je to tak, chybí nám kvalita :o(
        nerad to přiznávám, ale sparta má co do umění jednotlivých hráčů hodně navrch :((
        rozhodně byhc posadil "zkušené" hráče a hrál s odchovanci..
        pokud jde o Huba, tak byl u prvního gólu, kdy by měl takhle zkušenej borec zareagovat i na podskočenou loptu a ne namazat na volnýho sionka (chyba byla také v rozestavení - na vápně nebyl od nás nikdo a číhali tam snad 3 sralťani :-/)
        co dodat, spekulace o prodeji jsou podle mě liché, prože s tímto mančaftem se toho udělat moc opravdu nedá..

        urs

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          slaviator     před 14 lety 12.04.2010 22:11 |  
          0 0

          Já bych z toho gólu Hubáčka tak moc nevinil, nějakej ten spartan to podskočil, Hubáčkovi to spadlo přímo na hlavu a odvrátil to, resp mu to odskočilo samo... Smůla byla, že u nabíhajícího Sionka prostě nikdo nebyl, nikdo si ho nehlídal?

  6. Re: Sparta - Slavia 1:0

    slaviator     před 14 lety 12.04.2010 19:45 |  
    0 0

    Vaniakovi prodloužit smlouvu!!!

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      DrFe1     před 14 lety 12.04.2010 22:05 |  
      0 0

      Souhlas, není žádný důvod na cokoliv čekat. Má na to aby příští sezonu odchytal a i kdyby se počítalo s někým perspektivnějším, tak jako dvojka nebo trojka bude využitelnej vždy.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        slaviator     před 14 lety 12.04.2010 22:16 |  
        0 0

        ¨Nechápu s jakým perspektivnějším. Copak jsme to neviděli? Romanovs, Senecký, Hanuš - žádnej z nich není lepší než dědek Vaniak. Takže Vaniak to bude muset odchytat do doby, než Čecha vyhodí z Chelsea ... :)

  7. Re: Sparta - Slavia 1:0

    martynko     před 14 lety 12.04.2010 19:52 |  
    0 0

    Čapoun spokojenej, Sigi spokojenej, Kuka v pohodě. Čapoun:"Tak Sparťani titul, Slávisti pohár, takle je to dobře rozdělený, viďte". V televiznim studiu nálada skoro jak po poslednim postupovym zápase repre na Euro...
    K fotbalu asi tak, že bez silnejch útočníků ve vápně a vůbec drzosti a agresivitiy se proti Řepounovi a spol. v podstatě nedá nic uhrát.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      slaviator     před 14 lety 12.04.2010 19:57 |  
      0 0

      Nemyslím. Řepka mohl dostat už ve 4. minutě žlutou. Měl ji "až" v 21. minutě. Pak stačilo hrát kolem něj, na něj přímo, rychlostně, po zemi, do běhu Teclovi/Šenkeříkovi, Řepka by se musel krotit. Nemuselo to jít agresivitou...

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        YsoEz     před 14 lety 12.04.2010 20:06 |  
        0 0

        to by tam ale musel bejt někdo kdo dá po zemi přihrávku do běhu... my jen nakopáváme míče proti pomalým stoperům, když tam máme 2 rychlostní typy (no šenky teda rychlostí už taky moc neoplývá...)

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        martynko     před 14 lety 12.04.2010 20:16 |  
        0 0

        Když to stačilo, proč se tak nehrálo? Kdepak, hlavně pro mladýho Tecla tohle byla zatraceně užitečná lekce, Řepoun ho za sebe ani jednou nepustil, nohama ani rukama. A jak už se tady kolikrát napsalo, žádnej "buldok typu Necida (ač taky žádná těžká váha)" v sešívanym dresu do vápna na udržení balonu a na vzdušný souboje. Možná, kdyby si záloha a útočníci trochu víc mákli s nabízenim a nabíhanim do stran a volnýho prostoru a nebylo to dopředu tak statický..jenomže to by muselo o něco jít.. čest už dnešní fotbalisty nemotivuje...

  8. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Viking     před 14 lety 12.04.2010 20:01 |  
    0 0

    Rozkaz od Cipra zněl jasně, k vápnu Sparty nesmí projít ani noha:-)

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      steev (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 10:26 |  
      0 0

      S těmahle kecema jdi víš kam?! Zdá se že ty to máš jasně rozhodnutý,chtěl bych vidět jestli by si to řekl hráčům po utkání do očí,že ten zápas schválně pustili.

  9. Re: Sparta - Slavia 1:0

    vlchan     před 14 lety 12.04.2010 20:14 |  
    0 0

    Domluva ? V žádném případě. Zde bylo naprosto jasné jak musí utkání dopadnout. Už dle sestavy a následného střídání hráčů. Zaráží mne, ale jiná věc. Co musí udělat Řepka rozhodčímu, aby byly neustále přehlíženy jeho prasárny !!!

  10. Re: Sparta - Slavia 1:0

    whiplash     před 14 lety 12.04.2010 20:16 |  
    0 0

    Tak podle on-line Internetu usuzuji na dost 1-ny prubeh.....a nebyt Vaniaka, tak to mohlo dopadnout mnohem hure,napr. 3:0

    Nevim, zda dnesni vykon Slavie rozptylil predzapasove spekulace.
    Jsem opravdu velmi zvedav, co se bude dit ve ctvrtek......ze by treba
    nehral Sionko ? :)

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      spojka     před 14 lety 12.04.2010 20:40 |  
      0 0

      Ja bych se tem 3:0 ve ctvrtek ani nedivil... Ono s hracema jako Hubacek, Trubila, Trapp, Kopic, Kysela nebo Senkerik budem bolsevika u nej doma nejak prehravat tezko. Kdyz k tomu pridame Vomacku a Naumova, tak uz jsme na tretine kadru, ktera je sotva ligovej prumer. S tim nejde cekat zadny extra vysledky.

      Navic kdyz ve ctvrtek ten rudej lampasak opet vytahne z klobouku nejakyho podobnyho ubozaka, jako je Franek. Treba takovej Kralovec nebo Matejek uz nas dlouho nepiskal. Nebo muzou dat rovnou pistalku Repkovi, blbej je na to dost.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        slaviator     před 14 lety 12.04.2010 20:47 |  
        0 0

        Je to dva tydny zpet, co na VV CMFS chtel Dolezal vyvolat hlasovani o zmene na postu Macely - Hasek byl zrovna nekde fuc, stejne to neproslo... A co jsem slysel, mezi Haskem a Dolezalem to docela skripe, prave i diky tomuhle, ze chtel jakoby za jeho zady nechat odvolat Macelu.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        vavicek     před 14 lety 12.04.2010 21:24 |  
        0 0

        No, třeba Kysela jsem viděl odehrát za Boleslav proti Spartě velice dobrý zápas. Na ME 21 patřil mezi nejlepší. Kopic tam hrál lépe než Hubník. Ono to není tak jednoznačné.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      steev (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 10:33 |  
      0 0

      wiplash:Příště jdi radši na zápas aby si viděl jak to doopravdy bylo.A nesuď výkon hráčů podle netu!

  11. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Khadgar     před 14 lety 12.04.2010 20:42 |  
    0 0

    Tak že by v dalším zápase hrál pravýho beka Mikula? Nebo přijde na řadu experiment Hub napravo-Trubila nalevo, případně Grajciar na beku?

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 14 lety 12.04.2010 21:23 |  
      0 0

      Anebo vytahnem z becka Dense :) jane

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        quelhar (admin)     před 14 lety 12.04.2010 21:40 |  
        0 0

        Ze by po roce prvni zapas za acko? Aspon bychom ho mohli lepe udat v lete, kdyz bude mit na konte ligovy zapas :o) Ale vazne, cekam, ze bude hrat Mikula. Ostatne, kdy jindy, nez doma proti Kladnu, zacit hrat ligu?

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          bongor     před 14 lety 12.04.2010 22:02 |  
          0 0

          K rozhodčímu bych poznamenal jen to,že ten faul ve 4.minutě byl zezadu a hodně praseckej,Řepka měl jít ven,nebo přinejmenším žlutá a důrazné napomenutí k tomu.Ovšem jak je vidět lampasákův klobouk je opravdu hlubokej.Jinak ten náš soubor potřebuje hodně přebudovat,ovšem sralťani by to taky potřebovali.Brabec,to už řek Kukáč před zápasem jinými slovy,na jeho místě bych se studem propad.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            slaviator     před 14 lety 12.04.2010 22:13 |  
            0 0

            Mohl si vybrat x klubů a když nosil dva roky pásku ve Slavii, tak ať se stalo co se stalo mezi ním a vedením Slavie, do Sparty neměl NIKDY ani pomýšlet jít... Jenže on je průser, že se Spartou jednal už když byl kapitánem ve Slavii! Takže jemu to problém nedělá, není klubista jako Kuka, je to obyčejnej žoldák...

  12. Re: Sparta - Slavia 1:0

    mirecek1111     před 14 lety 12.04.2010 23:05 |  
    0 0

    Těžko se k zápasu vyjadřuje, když je člověku od třetí minuty na blití.
    Znova jsme se v televizi díval na ten zákrok toho hovada a..
    Jako tohle není na nějaké další obhajování rozhodčího před nějakou komisí. Opravdový chlap když něco takhle posere, tak by s prací měl seknout. Franěk má v hlavě buď úplně vyjebané nebo byl podmáznutý, obojí ale vede k tomu, že nemá smysl dál pískat.
    To snad ani není možné, když se člověk na ten zákrok podívá.

    A k zápasu se též raději vyjadřovat nebudu, protože už ani nemá smysl psát tu větu "kolikrát ještě". Kontakty Trubily s míčem kontakt co kontakt na zvednutí žaludku, Šenkeřík opět nulový, Krajčík už to má taky za sebou. A hrají pořád.
    Pan Cipro povídal v kabině o starém Edenu a možná zvedl hráčům psychyku ale neudělal to jediné co Slavii vytáhne z té krize, ve které se už rok plácáme. Po chvíli ten efekt nového trenéra vyprší a bude to zase stejné jako předtím, protože se sice změnil trenér ale hráči hrají stejní.

    V létě musí přijít nový trenér, ambiciozní trenér, který jasně vedení řekne, že si chce do týmů natahat své oblíbence z venku, a třebaže se půlka z nich neprosadí musí prostřednictvím takového kroku udělat to JEDINÉ co nás může vrátit zpět. KONEČNĚ se zbavit toho odpadu co v týmu máme, který táhne kde dnu i ostatní kluky.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      spojka     před 14 lety 12.04.2010 23:25 |  
      0 0

      No já toho zbavování se odpadu vidím jako neřešitelný problém, ačkoliv bych si ho taky přál, protože jinak se nezvedneme. Po pětiletém vládnutí KJ a jeho nákupech v posledních letech totiž na nějaké přebudování kádru nebudou peníze.

      Navíc pokud přijde nějaký "provinční tělocvikář" typu Komňackýho (nic proti němu, ale to opravdu není trenér, který by byl schopen suplovat i funkci sportovního manažera - v Jablonci vše stojí na Peltovi, který prostě fotbalu rozumí), tak se obávám, že si všechny ty Trubily, Vomáčky nebo Naumovy v kádru ponechá. Protože jsou to prostě hráči, kteří tím že se vyskytli ve Slavii, tak už mají nějaké jméno, a všichni ti televizní experti typu Druláka, Paličky, Bosáka, Čapka a Karocha, stejně jako většina českých alibistických trenérů, je proto považují za kvalitní hráče.

      Takže příští rok opět čekám Vomáčku na stoperu, Huba vlevo, Trubilu připraveného naskočit, Tafata na hrotu, protože nikoho vysokého dopředu neseženeme a v novinách budeme číst, že čekáme na uzdravení kanonýra Risteho. To všechno někde mezi 5. a 8. místem...

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        slaviator     před 14 lety 12.04.2010 23:40 |  
        0 0

        OK, řekněme, že na Čelůstku bude využita opce, že Palermo vše zaplatí cash a že nakonec bude mít vedení Slavie k dispozici řekněme zaokrouhleně padesát milionů korun a všechny bude ochotno dát do přestupů. Tak, a teď teda vypište hráče, které byste za těch padesát milionů dohromady koupili (a to neberme ještě v potaz platy a to, že nikdo o Tafata, Trubilu apod zájem mít nebude a budeme je život dva tři roky v béčku...). Tak koho?

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          spojka     před 14 lety 12.04.2010 23:55 |  
          0 0

          Předpokládám, že peníze půjdou hlavně na splátky dluhů ENICu atd. Navíc Doležal v létě tvrdil, že těch příchodů bylo tolik, že chtějí vytvořit široký stabilní kádr, který pak už budou jen doplňovat podle odchodů. Takže podle Doležala teď máme široký kvalitní kádr. Vždyť nedávno sám řek, že ty hráči kvalitu mají. Bohužel.

          Takže se obávám, že přijde max. jeden stoper za Kopice (třeba Beneš z Kladna nebo podobná kvalita), novou smlouvu doufejme nedostane Šenkeřík, místo Romanovse se vrátí na post dvojky Hanuš a maximálně podepíšeme natvrdo hostovačky (Lafrance, Ivanovič, Tecl). Pokud někomu ve vedení došlo, že nám chybí vysokej hrot, tak čekám příchod nějakýho ligovýho odpadu na úrovni Střihavky nebo Doška, nebo prostě jen návrat Tafata. Kvalita stojí peníze a ty se v létě rozházely za Naumova a spol. Nulový výsledek skautingu se omluví tím, že Franta Cipro musel trénovat.

          Živit Tafata, Trubilu a spol. v béčku, to je smutný, ale ještě horší je, že reálně hrozí, že je budeme vídat normálně v áčku.

          Jinak ono tady stejně moc není kde a koho brát, kromě pár hráčů, který by podle mě kvalitu zvedli, ale jsou mimo realitu (Chramosta, Rabušic, Haurdič, Petržela, Klein, Pavlík, Pekhart, nebo třeba Dočkal s Kovaříkem, ale to už je starý téma). Jestli je možný něco sehnat venku nevím, předpokládám, že na to jsou ve Slavii placený lidi.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            slaviator     před 14 lety 13.04.2010 00:04 |  
            0 0

            Já to tak předpokládám, že to půjde na splátky dluhů vůči ENICu apod. Ale dejme tomu, že by ta částka mohla být vynaložena na přestupy. Tak jmenuj koho bys přived, aby tu nebyl ten "odpad"?

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              spojka     před 14 lety 13.04.2010 00:13 |  
              0 0

              Já nemám představu, kolik kdo může za jaký hráče chtít, jak na tom třeba budou Teplice nebo Jabkáč, pokud se nedostanou do pohárů, protože i Pelta vykládá, že neví, co bude (i když tímhle pofidérním způsobem to tam financujou už dlouho a pořád fungujou). Ale tyhle kluby asi letos budou schopný udat něco i venku, takže na hráče odtud peníze nebudou, kór když nás nebudou čekat žádný poháry a tím i potenciální peníze.

              Hráče, který by nás podle mě zvedli, jsem napsal výše. Ale ani na jednoho nebude. Prostě v létě nic zásadního neočekávám - kvalitních hráčů je tu málo, nejsou na ně peníze, takže max. zaplácnutí děr po odchodech (Hanuš, stoper na úrovni Štochla nebo Beneše, útočníka ani nečekám - ani bych se nedivil, pokud začneme sezonu s Vlčkem, Teclem, Ivanovskim, Kyselou a Naumovem..., no a doplní to pár kluků z béčka).

              • Re: Sparta - Slavia 1:0

                slaviator     před 14 lety 13.04.2010 01:06 |  
                0 0

                Vidíš, tak neříkej "No já toho zbavování se odpadu vidím jako neřešitelný problém, ačkoliv bych si ho taky přál, protože jinak se nezvedneme. Po pětiletém vládnutí KJ a jeho nákupech v posledních letech totiž na nějaké přebudování kádru nebudou peníze.

                Navíc pokud přijde nějaký "provinční tělocvikář" typu Komňackýho (nic proti němu, ale to opravdu není trenér, který by byl schopen suplovat i funkci sportovního manažera - v Jablonci vše stojí na Peltovi, který prostě fotbalu rozumí), tak se obávám, že si všechny ty Trubily, Vomáčky nebo Naumovy v kádru ponechá. Protože jsou to prostě hráči, kteří tím že se vyskytli ve Slavii, tak už mají nějaké jméno, a všichni ti televizní experti typu Druláka, Paličky, Bosáka, Čapka a Karocha, stejně jako většina českých alibistických trenérů, je proto považují za kvalitní hráče.

                Takže příští rok opět čekám Vomáčku na stoperu, Huba vlevo, Trubilu připraveného naskočit, Tafata na hrotu, protože nikoho vysokého dopředu neseženeme a v novinách budeme číst, že čekáme na uzdravení kanonýra Risteho. To všechno někde mezi 5. a 8. místem..."

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          Barlblog     před 14 lety 13.04.2010 00:25 |  
          0 0

          Nesnáším, když se dělají soudy. Tafat neodehrál nic za Ačko, a už ho tady kritizujeme. Radši bych měl v kádru jeho, než průměrného a malého Kyselu, který se vůbec nehodí do našeho mužstva. O Trubilovy se zmiňuji níž, nelze mít 5 nejlepších levých záložníků ligy v jednom týmu. :-) To by těžko fungovalo. Trubila pracuje, je to dříč a až se všichni vrátí, bude střídajícím náhradníkem. Navíc jsem ho viděl v mnohem lepší formě.

          Nebylo by moudré prodat 15 hráčů a 20 přivést. Chce to promyšleně hledat kvalitu a přemýšlet, kde nás tlačí bota. Uvedu pár Příkladů.

          Vezmeme si Obranu:

          Krajčík, Kaufman, Kopic, Vomáčka, Hošek, Lafrance, Hubáček

          Mikula, Starý, Mareš + Kindel, Čmovš, Zieris

          Hráči, kteří jsou v A-týmu a na pomezí.

          V létě asi odejde Kopic. Hodně by mě překvapilo, kdybychom ho dokázali vykoupit ze smlouvy. Navíc, že by nějak zářil, to se říct nedá.

          Máme
          Krajčíka, Hubáčka, Vomáčku - Zkušení hráči
          Kaufmana - Střední generace
          Hoška, Lafrance - Mladíci

          Je jasné, že musíme přivést stopera v ideálním fotbalovém věku. Neměl by tam být problém v komunikaci, protože potřebujeme kvalitní obranu hned, ne až na jaře 2011.

          Napadají mě jména jako Hudec a Procházka. Nejsou nedosažitelní.

          Navíc bych Mikulu a Starého posunul do A-týmu "navždy". Mikula je opravdu velký talent a byla by ho škoda posílat na hostování. Starý se zatím ukázal nevyrovnaný, ale na levé straně se může učit od Hubáčka. (prodloužení smlouvy je samozřejmostí) Uplatnil bych opci na Lafrance, ten potřebuje čas. Moje obrana by tak vypadala:

          Krajčík, Mikula, Kaufman - Procházka/Hudec, Vomáčka, Hošek, Lafrance - Hubáček, Starý

          Mareš, Kindel, Čmovš, Zieris = Hostování, nebo podzimné Bečko.

          Je to nákup dostupné kvality. Až budou prostředky na Vidiče, byl bych pro jeho koupi.

          UTOK, ten já mám jasný. Asi bych to udělal takto:
          Vlček, Naumov, Ivanovski, Tecl, Pilař, Dvořák

          Ta dvojice z Hrace je užasná. Dvořák má 186 cm a je to bojovník do vápna. Slušná technika, dobrý v kombinaci. O Pilařovy se asi nemusím zmiňovat... :-)

          Já bych je rád ve Slavii viděl i proto, že můj vysněný systém do Edenu na ligu je 3-4-3.

          Vaniak - Procházka, Vomáčka (Trapp), Hubáček - Grajciar, Ragued, J.Černý, Hloušek - Vlček, Dvořák, Pilař

          To by byla Barcelona. :-D Sen je to hezký.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            spojka     před 14 lety 13.04.2010 00:28 |  
            0 0

            No, sen... mně teda obrana s Vomáčkou, Trappem a Hubáčkem přijde spíš jako noční můra.

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              Barlblog     před 14 lety 13.04.2010 00:42 |  
              0 0

              Mě ani ne. Lidé jsou tu dost zaujatí. Objektivně by to byla velice silná a vyvážená obrana. (s Procházkou samozřejmě :-) )

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      Barlblog     před 14 lety 12.04.2010 23:49 |  
      0 0

      Nechci polemizovat nad rozhodčím, ale je pravda, že zákrok byl na kartu. Na druhou stranu, viděl jsem mnohem horší verdikty sudí. To co mě vadí, je chování Řepky vůči rozhodčím. Kdyby ke mě naběhnul a nadával mi ze 3 centimetrů do obličeje, tak bych si ho tou kartou vychutnal. Potom vypadají trochu směšně karty pro Ragueda a Krajčíka.

      Kvalita kádru je taková jaká je. Pořád máme zraněné a o posledních přestupech se toho nedá říct moc dobrého. Souhlasím v mnoha věcech. Musí přijít nový trenér a musí se přepracovat systém sportovního řízení klubu, problémy jsou minimálně v A-týmu. Šenkeřík - Já mu neupírám snahu, ale jeho projev je... S Quelharem ho tu dlouhodobě kritizujeme. Kysela? Nechci ho zatracovat, ale je to průměrný fotbalista, navíc typ, kterých máme na rozdávání. Kopic je dost nejistý a hlavně bude i dost drahý v případě našeho zájmu. Trubila je "zmatený" hezky rečeno. Na golmanském postu máme Seneckého a Romanovse, těžko říct, co s nimi vedení plánuje.

      Mužstvo se bude muset rozumně doplnit. Ale my si zas musíme uvědomit, že všichni hráči nemohou mít stejně vysokou kvalitu, protože bychom je nebyli schopni zaplatit a hlavně ti hráči by nebyli ochotni sedět na tribuně. Například Trubila je typický náhradník na 20 minut a je, v krizi, použitelný v obraně i záloze. Nic víc, nic méně. Navíc, člověk nikdy nemůže předvídat růst fotbalisty.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        spojka     před 14 lety 12.04.2010 23:59 |  
        0 0

        Ten průser ale je, že místo Trubily tady mohl tuhle funkci plnit třeba Kovařík. Ten je taky použitelnej v obraně i záloze, předpoklady růstu má rozhodně větší než Trubila, kvalitou už je teď rozhodně vejš a navíc je to odchovanec Slavie. Jenže v létě se prostě musel koupit Trubila...

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          slaviator     před 14 lety 13.04.2010 00:07 |  
          0 0

          Jenže Kovařík v Jablonci vesměs hraje pravidelně, za áčko Slavie odehrál předtím snad jednu minutu v lize akorát, kdoví jak by tomu bylo letos a hrát ČFL za B tým mu moc asi nepřineslo. Stejně tak třeba na tom pořád vydělala Slavie, co "odepsala" za Kovaříka v transferu "Hloušek" a co zaplatila Kabíčkovi za Trubilu...

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          slimak     před 14 lety 13.04.2010 00:16 |  
          0 0

          mno, Doležal v posledni době naznačil další možný průvan v kádru, který je s příchodem nového trenéra celkem opodstatněný..
          zaměřit se je potřeba na všechny řady týmu a přebudovat ho...
          stavěl bych na raguedovi, jandysovi a černém..přitom uvidíme, jak se uzdraví hloušek a naumov...

          je tady az moc hracu, co na slavii v tuto chvili nemaji, nejsou nadprůmerní: senkerik, trubila, stary,vanek,vlcek, možná i trapp a vomacka

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            spojka     před 14 lety 13.04.2010 00:19 |  
            0 0

            Vaněk je mladej kluk, je tu sotva dva roky, toho bych v žádným případě neodepisoval. Ono by se to přebudovávalo hezky, ale já fakt netuším, kde na to chce Doležal brát. Zvlášť poté, kdy v létě odůvodňoval ty velký výdaje za přestupy tím, že jsme vybudovali stabilní kádr do budoucna. Takže asi nepočítal s nějakou rezervou na to, aby ho za rok mohl překopat.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        mirecek1111     před 14 lety 13.04.2010 00:08 |  
        0 0

        Je jasné, že nemůžme mít 15 stejně kvalitních hráčů, ale potřebujeme silnou kostru, věkově jedno jak strukturovanou a ti další musí být mladí a talentovaní.
        Nerozumím tomu, prot by se v klubu jako je Slavia měli živit hráči, u kterých je jednak jasné, že do základu s ambicemi jaké máme napatří a zároveň to, že už se rozvíjet nebudou moci.

        Krajčík, Šenkeřík, TRUBILA, Naumov, Vomáčka. Tak mi to někdo řekněte, rok se tady bavíme o jedněch a těch samých.
        Tak mi řekněte jeden jediný přínos a necháme je tam. On ale není. A to je ten problém.
        My si necháme v kádru hráče, protože hold mají dlouhodobé smlouvy a nevidíme fakt, že by bylo minimálně sportovně efektivnější kdyby jim ten plat z účtu Slavie chodil někde třeba na kanáry, hlavě že by netáhli Slavii ke dnu přítomností na hřišti.

        Jako když si pořád dokola budeme u některých hráčů nalhávat že to přece musí jít, že to přece není možné, že jim to pořád nejde a pořád a pořád dokola tak to pořád a pořád bude vypadat stejně.

        Tak mi ho řeknětě, řekněte mi jeden důvod, proč pan Cipro staví i na zbytek zápasu toho skřeta. Proč nevytáhne vyklepaného 15ti letého kluka z A žáků raději. Co nám dá jeho přítomnost na hřišti, když je každý jeho dotek s míčem jako sentiment se župním přeborem.
        Já jsem měl dneska opět hlavu v dlaních když jsem viděl úvodních deset minut Trubilovy přítomnosti na hřišti abych pak s tlakem jako po 10 panácích zlosti přestal zápas úplně sledovat.
        To je taková ostuda se dívat na zápas se soupeřem, kterého jsme ještě před rokem a půl u nich tak zostudili a ted nám po hřišti běhají někteří hráči s takovými fotbalovými dovednostmi..

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          spojka     před 14 lety 13.04.2010 00:16 |  
          0 0

          Jo, taky jsem si vzpomněl na tu potupu bolševika, kdy jim Belaid, Tavares, Černý, Necid a spol. pomalu nepůjčili balon. A za tyhle peníze se přivedli všichni ti Trubilové, Kopicové, Trappové... smutný.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          Barlblog     před 14 lety 13.04.2010 00:36 |  
          0 0

          Ve sportu musíš mít alespoň elementární trpělivost. Hodně tu kritizujeme Naumova, ale kdo vyhrával všechny hlavy na hrotu? Kdo ten balon udržel? Kritizujeme tu Starého, Vaňka a Koreše. Proboha! I ten Necid začínal, Suchý taky. Já si moc dobře vzpomínám na doby, kdy se jim nadávalo do kopyt. :-)

          Na druhou stranu, Kysela byl a je nesmysl. Shodneme se. Šenkeřík u mě skončil, s Kopicem taky nejsem spokojen. Můžeme se bavit o tom, jak tyhle problémy řešit, ale zásadně nesouhlasím se strategii "10 dovnitř, 10 ven". To moc nefunguje.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            spojka     před 14 lety 13.04.2010 00:41 |  
            0 0

            "10 dovnitř, 10 ven" se dělalo i v dobách úspěchů, teď je nutný to udělat tím spíš - pokud na to budou peníze.

            Kdo vyhrával všechny hlavy na hrotu? Kdo balon udržel? Já nevím. Určitě to nebyl Naumov. Podle mě to nebyl nikdo, už proto, že se nám všechny nákopy okamžitě vracely a vznikaly z toho problémy v obraně. Proboha tys na ty zápasy nechodil? Tobě se opravdu líbilo, co předváděl Naumov? Rychlost nula, zpracování a technika nula, zaujetí pro hru nula, důraz nula...

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              Barlblog     před 14 lety 13.04.2010 00:46 |  
              0 0

              Nejsi objektivní. Naumov hrál na jaře dobře. Vlček mu může děkovat za goly. Na zápasech jsem většinou byl a musím říct, že Naumov byl přesně takový, jakého hráč jako Vlček potřebuje. Pusť si záznamy a sleduj Naumova v jarních zápasech. Pokud to uděláš, budeš nucen to odvolat.

              • Re: Sparta - Slavia 1:0

                spojka     před 14 lety 13.04.2010 00:49 |  
                0 0

                Záznamy nepotřebuju, ná zapasech vždy sedím na tribuně, dost často i venku. Naumov byl na podzim katastrofální, na jaře slabý. Na útočníka ve Slavii mám prostě jiné nároky, třicetiletý chodec tam podle mě nemá co dělat.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 14 lety 13.04.2010 08:16 |  
          0 0

          Rok se tu ty bavis o tech samych a veskerou svou energii venujes na spineni nekolika konkretnich hracu. Neustale oponovat a porad dokola predkladat stejne argumenty uz me opravdu nebavi, ale z tech peti minimalne Krajcik, Naumov a Vomacka sve misto v tymu maji a posledni dva nam podle me v soucasnosti citelne chybi.

          Poslednim odstavcem ses pak dostal snad jeste pod uroven tantala a to uz je co rici.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            mirecek1111     před 14 lety 13.04.2010 09:12 |  
            0 0

            Jenomže o tom o čem mluvím jsem minimálně já přesvdčet, že dusí naši Slavii, proto o tom mluvím, ale už mě to vytáčí takovým způsobem, že mě z toho včera v noci tak rozbolela hlava, jak jsem se zase kvůli tomu rozčilil, že mi to za to nestojí.

            A větu ..pořád dokola předkládat stejné argumenty mě už skutečně nebaví.. to je tak na hlavu padlá úvaha kolego účastníku diskuze, že bys po ránu neměl raději nic psávat. A co mám psát? To mám jednou kritizovat hráče, pak si dát na měsíc oddych a kdydat sračky na pana Jarolíma jako například tvoje kolegyně co se stará o stránky, pak si dát 14ti denní etapu s Doležalem a vrátit se zase k hráčů, ale aby to nebyla taková nuda pro ostatní účastníky tak místo Trubuly a spol. si na mušku vybrat jiné hráče?

            Já jsem narozdíl od řady ostatních optimista a věřím, že naprostý začátek a konec všech problému co máme vězí právě ve zminovaných hráčích a nehledám problémy jinde, abych nenudil ostatní.
            Já jsem aspon na rozdíl od tebe přesvědčený v čem je problém naší Slavie a nezabývám se prováděním naprosto nesmyslných nikam nevednoucích "analýz" nepodstatných věci, kterým tady věňuješ svůj čas a ospravedluješ své názory jako si to předvedl napříkad u té špicové statistky Koreše z podzimních zápasů v Béčku, kterou si mě tady kdysi obohatil.
            Už tenkrát jsem se smál, protože takhle skutečně nejde přistupovat k tomu, jestli to v A týmu na takovém postu je schopný zvládnout či není, a to jsem nevěděl, že se všichni společně dočkáme morbidního výkonu týmu na Slovácku..
            Dej si zrovna za tuhle statistiku facku a přestaň mi tu vyčítat věci co píšu, když si ani nedokážaš přeložit slovo konzistentnost.

            A to že si mě přirovnal k nějakému Tantalovi. Jednak nevím jak si to mám vyložit, protože zřejmě nejsem tak pravidelným účastníkem diskuze a nemám na něj názor. A hlavně, já nevím no. Po tom o čem tady už asi půl roku diskutujem a pak ty věci od Volešáka, přes toho Koreše ted po Trubilu dopadají tak jak dopadají snad ani nemyslíš, že by mě to trápilo :) Navíc jsem tady narozdíl od tebe neměl v úmyslu kritizovat ostatní. I když máš pravdu, že když jsem viděl, jak včera někdo psal, že nám chybí Naumov tak jsem se chytl za hlavu, ale narozdíl od tebe jsem to polkl.

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              quelhar (admin)     před 14 lety 13.04.2010 12:16 |  
              0 0

              Nevim, co jsi mel nebo nemel v umyslu, ale fakticky jsi napsal, ze hrac Slavie je skret, cimz jsi sam sebe shodil na uroven tech, kteri hrace Slavie urazeji. Do takove skupiny patri fans veskerych ostatnich tymu v cele se Spartou a nekolik "jakoze slavistu", kterym vevodil tantalos (ale nebyl jediny, napr. MJ tu urazelo a zesmesnovalo vice lidi).

              • Re: Sparta - Slavia 1:0

                Gordon (host)     před 14 lety 14.04.2010 11:35 |  
                0 0

                Jezis na co si hrajes? Porad jeste na elitarstvi? Ze my sme ty lespi a oni jsou ten povl? Ze prece slavii nemuze fandit clovek co by urazel hrace a kdyby jo, taK to je "jakoze slavista"? no to me poser... A poslouchal si nekdy jak mluvi ti tvoji Bohove v dresech? Porad to sou kluci naseho veku, kterym sel fotbal (casto nic vic) a tak ho hrali... Ale abych si kvuli tomu nemohl dovolit rict ze nekdo je skret ci vul, tuhle uctu budu mit k lidem kteri toho dokazali mnohem vice, nez jen ti kteri kopaji do mice....

  13. Re: Sparta - Slavia 1:0

    harry     před 14 lety 13.04.2010 08:15 |  
    0 0

    Může mi někdo z místních expertů,nadšenců,statistiků apod. vysvětlit přínos Trubily v týmu Slavie?

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      Viking     před 14 lety 13.04.2010 09:10 |  
      0 0

      Je z Mostu, stejně jako Toleski nebo Lafrance.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        slaviator     před 14 lety 13.04.2010 10:42 |  
        0 0

        A propo, Vaniak do Slavie spadnul z Marsu?

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      tantalos     před 14 lety 13.04.2010 09:14 |  
      0 0

      Jeden z mála aktivních, běhavých, rerlativně rychlých s průměrnou technikou a nepříliš dobrou postavou hráčů, kteří by měli být schopni zaplnit střed hřiště, napadat a úspěšně krýt své prostory. Kvůli své hyperaktivitě může nadělat zmatek buď v řadách soupeře nebo vlastního mužstva. Až mu někdo vysvětlí, co má dělat, mohl by být užitečnější.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        Viking     před 14 lety 13.04.2010 09:22 |  
        0 0

        Jeho největší problém je, že prohraje 80% osobních soubojů. To se potom špatně hraje.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          bongor     před 14 lety 13.04.2010 10:00 |  
          0 0

          Já bych řek,že tady často posuzujeme hráče tak diametrálně odlišně,že je vidět,že většina z nás fotbalu moc nerozumí/já se mezi ně taky počítám/.Prostě se mi někdo v určitém zápase líbí,tak ho pochválím,druhý se mi zdá slabší,tak ho moc nechválím.Odborníci jsou trenéři,kteří vědí co od hráčů požadují a jak ty jejich požadavky hráči v tom zápase splnili.Když třeba trenér řekne Hubovi"dneska moc nelez dopředu,ta jejich pravá strana je nebezpečná",tak my mu budeme po zápase vyčítat,že málo podpořil útok.Jak tady shora někdo řek,často si navíc na některé hráče zasedneme a kdyby se rozkrájel,tak ho budeme posílat do divize.Typické příklady jsou například MJ a Hub.
          Hub je vůbec fackovací panák,i když si myslím,že na jaře je jeden z nejlepších,tak se vždycky najde pár odborníků,co ho apriori odsoudí.
          Jinak zase musím připomenout hodně kyselou pravdu,že jakmile se
          v naší lize objeví opravdu něco s kvalitou,už je okolo něho tlupa
          vyžírků a ti ho tady dlouho kopat nenechají.Tak veškeré naše sny
          o budoucnosti dlouho zůstanou pouze sny a musíme se spokojit
          s tím na co máme.Když mám na trabanta,nemůžu mít v garáži mercedesa.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            LordEdmund     před 14 lety 13.04.2010 10:08 |  
            0 0

            MJ byl kritizován ve většině připadů zcele oprávněně. tim nemyslím samozřejmě hloupé obviňování z protekce u KJ (bylo to spíś naopak), ale u nás spoustu zápasů odchodil a nebojoval. Hub je divnej, jednou hraje dobŕe pak špatně a hodně chybuje. Chyboval hlavně v titulových sezonách, kdy se to ztratilo protoźe jsme narozdíl od soućasnosti i dávali goly.Je to sice stálice sestavy, ale já si nemyslim, že je to dobře pro slavii.Jeho pŕinos pro ofenzivu je i přes určité zlepšení v poslední době minimální.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            Jachym     před 14 lety 13.04.2010 10:08 |  
            0 0

            Tak mercedes Švancara zatím nevytrhl trn z paty ani Slovácku... :-))

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        LordEdmund     před 14 lety 13.04.2010 10:00 |  
        0 0

        s tou rychlostí to neni taková sláva. Včera mu rudoši stačili s prstem v nose.Přijde mi hodně roztěkanej a nekoncentrovanej. Zatim je jeho pŕínos pro SKS nulový.

  14. Re: Sparta - Slavia 1:0

    LordEdmund     před 14 lety 13.04.2010 09:55 |  
    0 0

    Kopic :-)) je normální komik. Ten svůj výkon nemůže vůbec myslet vážně, ale špatných bylo víc hráćů třeba Šenky obrovsky zklamal,Trubila na to prostě nemá i když chce a ani rychlostně neni tak dobrej ,jak se ćekalo.Nelíbil se mi Hubáček a tentokrát ani Matej.Graiciar jen pěkné střely, jinak nic..Kvalitu měl jen Vaňous a relativně sluśné hrál Trapp na to, źe to neni jeho post,Janda tak 15 minut,chvilku Černý.Hocine v defenzivě. Teclovi nemá cenu nic vyčítat, bojoval ale nakopávané vysoké balony prostě ani nemohl mít.Spara byla lepši a víc chtěla.Ve čtvrtek to rubý bídě a šmej do vi Brabcovi vrátíme i s úroky.SMRT SPARTĚ.Rozhodčí uśetřil Řepouna, ale na letenské poměry byl ještě přijatelnej.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      mirecek1111     před 14 lety 13.04.2010 10:05 |  
      0 0

      Tak Grajciarovi určitě škodí též už letitý problém ve Slavii, stavění hráčů na posty, které pro ně prostě nejsou. Ale tohohle bych se nebál, věřím a možná se to snane už v příštím zápase, se do hry naplno vrátí Jarda Černý a Grajciar poputuje na místo Kysely na své místo. Takže aspoň tohle se snad vyřeší.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      bongor     před 14 lety 13.04.2010 10:07 |  
      0 0

      Souhlasím s Lordem,Kopic,ten to snad musel dělat naschvál,ale říkám snad,protože je bývalej sralťan a tam se toho moc naučit nemoh.
      Šenky a Tecl neviditelná kavalerie.Řepka měl jít ven,nevím za co už by měla být červená.Jinak rozhodčí hru pouštěl,ale už se neodvážil nás nějak okatě řezat.Ale ona ta čtvrtá minuta bohatě stačila.Musím přiznat,že tentokrát ani Hub nezářil.Janda opravdu v začátku skvělej,poto jako když mu došlo.
      Nakopávané balony není hra Slavie,zvlášť když vepředu jsou malí kluci
      a ne věže.Měli bysme se držet slávistické hry kombinací po zemi.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        lassiter     před 14 lety 13.04.2010 10:20 |  
        0 0

        No, to bychom museli mít hráče, kteří mají dostatečnou kvalitu na to, aby si dali tři čtyři přihrávky za sebou. Bohužel každý třetí míč se od Grajciara, Jandy nebo Kysely odrazí na tři metry. Tak snad až se JČ vrátí.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          steev (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 10:39 |  
          0 0

          Ti hráči kvalitu maj. Jedinej problém je v sehranosti.A tomu se neni co divit když se to celou sezónu u nás takhle točilo.Ale ono to přijde a zas budem mistři.

  15. ...

    Tonda     před 14 lety 13.04.2010 10:53 |  
    0 0

    To že Rozhodčí neudělil ve 2 minutě červenou řepkovi za dostatečně hrubý faul zezadu na unikajícího hráče, bez úmyslu hrát míč, to mi nesedí. Rozhodčí byl 2 metry od toho zákroku. No nnevím. Ale červená pro řepku by dost ovlivnila průběh zápasu, a i odvety v které by řepka nemohl nastoupit. Proč teda Cipro po utkání řekl, že rozhodčí neovlivnil nevyloučením řepky zápas, to taky nechápu, ale vyvolává to otázky. Podle mě by se nám proti 10 hrálo lépe. To že se slavie nedostala do zakončení ani jednou za zápas (kromě 2 standartek) - to hodnotit nechci, může za tím být jak neschopnost hráčů, tak špatná motivace. Ono popravdě nasazení útočné dvojice jakoby říkalo, nechceme vás svým útokem nijak ohrožovat. Nezkušený Tecl, a šílený - špatný - neschopný šenkeřík spolu v základu opravdu neměli šanci. Zvolená taktika, 2 malí útočníci proti řepkovi, brabcovi, Kladrubskému- opravdu v hlavičkách nemůžou konkurovat. a proto jsme pro jistotu na tyto rychlostní útočníky hráli tak, že jsme jim posílali balóny vzduchem. Bravo pane Cipro.

    Jen doufám že opravdu šlo o taktický záměr neukázat spartě že umíte hrát, a že cipro nechtěl odkrýt taktiku pro čtvrteční zápas. Protože jinak bych je musel podezírat z korupce.

    K jednotlivcům se už vyjádřili druzí, a víceméně s nimi souhlasím.

  16. ad Ota

    slaviator     před 14 lety 13.04.2010 11:00 |  
    0 0

    Tak mi psala predsedkyne RRTV o ty stiznosti na nevyvazenost Studia fotbal. Doporucuje mi obratit se v teto veci na Radu Ceske televize, RRTV neshledala duvody k zahajeni spravniho rizeni z moci uredni.

    No super, na RCT jsem taky predtim posilal, tam je to nezajimalo vubec.

  17. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 11:11 |  
    0 0

    Po dlouhé době jsme byli v derby ti výrazně horší. Už snad ani nepamatuji zápas, kde jsme neměli jednu jedinou opravdovou šanci. Jestli by to opravdu měl být ten předem avizovaný scénář, tak by to bylo dost krátkozraké. Jednak je cesta do poháru přes pohár trnitá a čekali by další soupeři s možná taky jedinou šancí, jak zachránit sezónu a potom "kdo s čím zachází, ........"

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 11:55 |  
      0 0

      ja jich pamatuju za posledni rok celkem dost, jalova hra byla pro slavii v poslednim roce typicka.

  18. Re: Sparta - Slavia 1:0

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 11:49 |  
    0 0

    Nevim, nakolik bylo co domluvene, samozrejme mozne je vsechno, ale nerekl bych, ze vcera nejaka dohoda bila do oci. Nasazeni nechybelo, ale kvalita ano. Sparta nas prehrala trochu podobne jako my ji v poharu, jen my jsme byli dopredu mene nebezpecni. Fakt je, ze Cipro nenasadil Minu (snad ne kvuli zraneni), Standu a zrejme setril Jandu a Grajciara (ten ale mohl byt zranen, snad je ok).

    Byla tu rec o kvalite kadru, celkem zajimavy spor spojky s barlblogem. Podle me je problem v tom, ze mame plno hracu, kteri jsou solidnim doplnenim kadru, ale kvalitne pouzitelni jsou max. na par minut stridani. Skutecnych opor do zakladni sestavy je zoufale malo. Trubila nebo Kysela muzou dle meho ve slavii pusobit, nechybi jim bojovnost, rychlost, ale kvalitni reseni situaci s balonem jim chybi. Nevdel bych jejich hru tak tragicky, jako nekteri, nakonec myslim, ze na jejich posty mame ale lepsi hrace (Hlousek, Cerny, M. Cerny, Janda, Grajciar). Horsi je to s obranou a utokem, tam neni kde brat. Kopic dela moc chyb, je to bida. Prijde mi, ze spolu s Trapeem predevsim nehrajou dobre pozicne. Hub je kritizovany, udelal samozrejme chybu, ale podle me je o dost jistejsi. Na jeho poste se vystridalo x hracu, ale kdo ho dokazal zahrat lepe? Z hracu, co prosli slavii, me napada jen Kovarik s Jablonskym, Kovarik asi ano, Jablonsky je ale zatim dozadu horsi a dopredu je take dost nepresny. Krajcik podle me nehraje spatne, jen nehraje tak dobre, jako na podzim 2008. Podava na sebe prumerne vykony, ktere jsou v ramci ligy i v ramci nasich moznosti solidni. Utok je velky prusvih. Senkerik je totalne z formy, Vlcek taky nehraje dobre, Tecl vcera ukazal, ze zatim na to nema, Ivanovski nic moc neprinesl, Naumov podle me nemel ani na jare to, co u nej vidi Barlblog, chybi typ durazneho utocnika, ktery vyhrava souboje s obranci. Kdyz neudrzime vepredu balon, je to spatny.

    Zaroven bych po jedny porazce nedelal hned nejaky zasadni zavery, uvidime, jak to pujde dal, kdo se chyti.. snad nedojde k domlouvani vysledku, ja osobne jsem mel horsi pocit z nekterych jinych zapasu - napr. Jablonec - Boleslav nebo Plzen - Olomouc.

    • Kvalita mužstva

      venator     před 14 lety 13.04.2010 12:35 |  
      0 0

      Na rozdíl od některých kolegů z diskuse to nevidím tak černě s kvalitou našeho týmu. Pokud "dá bůh" tak v létě jsme schopný mít na hřišti min. "titulovej" tým možná i s kvalitou pro evropské poháry k němu pár agilních typů vhodných na oživení hry.

      VANIAK (náhradník Romanovs do zimy pokud bude zdravý + Berkovec pokud je lepší než Hanuš)
      - KRAJČÍK (když forma týmu půjde nahoru i on se vrátí do bývalé formy)
      TRAPP (jeho kvalita roste a na stoperu by mohlo být jeho místo) ČELUSTKA (nejsem si tak jistý,že určitě uplatní opci, když tam není skoro ani na lavičce)
      KAUFMAN (snad zvládne kvalitně i levou stranu a snad bude konečně fit)
      - RAQUED (není co řešit, na tom postu defenzivního záložníka je nejlepší v lize, říkejte si co chcete)
      - zleva HLOUŠEK (když bude v létě fit jinak Janda)
      J.ČERNÝ (typově jasný špílmachr, v evrop. pohárech to zvládne,když bude dávat balon rychleji od nohy)
      GRAJCIAR (pokud ho prodáme pak na pravo nejlíp sedí Vlček,protože impotence na hrotu velká,ale jako křídlo by byl užitečnější)
      - M. ČERNÝ,
      XY posila (event. Ivanovski)

      Rezerva "na střídání":
      Romanovs (do zimy) - Mikula (měl by hrát teď do konce ligy co nejvíc) Lafrance, Vomáčka (na rezervního stopera stačí), Hubáček - Vlček,Janda, Vaněk, Koreš, Trubila - Ivanovski, Tafat, Naumov

      Co se týče posil jen kvalita né zase kvantita!
      Tzn. pokud se Čelůstka nevrátí tak jednoho stopera jak už se tu psalo tak v českém fotbale není nouze o dobré stopery na rozdíl od útočníků. Jednoho útočníka určitě zkusit přivést typu Rabušic nebo z druhé ligy jako Brno "našlo" Kalabišku tak my zkusit přivést kluky jako Pilař nebo Dvořák nebo někdo ze Slovenska. Je tam několik útočníků co pravidelně několik let dávají dost golů jako třeba Halenár, Novák, Masaryk nebo Lietava (statistiky viz zde: http://sporttab.sme.sk/futbal.php?part=stat&liga=slovak ). Třeba Ján Novák za poslední tři sezony 66záp./37 golů, 26let.

      +Skauting by měl přivést min. na testy 2-3 dlouhodobě sledované s ověřenou kvalitou jako byl Raqued.

      • Re: Kvalita mužstva

        lassiter     před 14 lety 13.04.2010 13:27 |  
        0 0

        Já teda nechci bejt puntičkář, ale Raqued se jmenuje Ragued. G. A kvalita moc ověřená nebyla, byl to tip kámoše, který s ním vyrůstal v ulici :-) Na podzim měl trošku útlum, ale na jaře je výbornej, čím dál tím lepší. Kromě JČ by se mi tam líbil ještě jeden fotbalista, který nemá problémy se základními dovednostmi, jako je zpracování míče a nahrávka na pět metrů. Když už jsi u těch Hradečáků, Karel Piták hraje v Salzburgu jen za béčko, a to pouze občas. Pokud to takhle bude pokračovat, myslim že by i zauvažoval v létě o změně. Ale obávám se, že to bude chtít ještě dva tři roky zkusit v Rakousku. I ten Ruda Skácel v Larise jen střídá...ach jo.

        Jinak upřímně nevím, co si mám myslet o Fraňkovi. Za takovejhle zákrok prostě musí dát minimálně žlutou. Vidí to, je od toho pět metrů, je to v televizi a on tu kartu stejně nevytáhne. A za deset minut mu ji stejně dá skoro za nic. Proboha i kdyby tý Spartě chtěl nějak pomoct, tak takovýmhle stupidním do očí bijícím způsobem se to snad už nedělá ani v B. třídě. Bych chtěl docela slyšet jeho vysvětlení, proč mu tu kartu nedal. Možná něco v duchu vysvětlení rozhodčího Vodičky z derby někdy z 90. let. Jestli si to dobře pamatuju, tak tehdy si Vodička na lajně "zrovna poskočil a jak si poskočil, tak při tom zavřel oči" a proto neviděl třímetrový ofsajd Lokvence, po kterým pár minut před koncem vyrovnal :-)

        • Re: Kvalita mužstva

          lassiter     před 14 lety 13.04.2010 13:49 |  
          0 0

          aha, tak už jsem si to vysvětlení přečet. nechtěl dávat karty ze začátku, aby měla hra spád. to je dementní.

        • Re: Kvalita mužstva

          venator     před 14 lety 13.04.2010 15:45 |  
          0 0

          Ale to jsi puntičkář:) ne dobře omlouvám se převelice:)
          No co se týče Pitáka a Skácela tam je to otázka hlavy jestli v ní mají jen prázdnou "dutinu" tak budou sedět za béčko v zahraničí.
          Nevěřím,že by si ve Slavii s premiema za body a případné evrop. poháry v budoucnu vidělali o velký miliony méně než v B-týmu resp. na lavičce v cizině tzn. defacto bez premii. Tady by hráči jejich formátu měli i s prémiema min. pul mega si tipnu a možná Piták má základ v Salzburgu vyšší, ale otázka kolik bere, když je v Btýmu z výkonnostních důvodů nebo zdravotních netušim a Ruda v podprůměrném řeckém týmu, že by tam měl základ milion se mě nechce věřit....nevím. Je pravděpodobné, že bude v létě zase jinde a s doživotní pohledávkou v Řecku v řádech milionů:) Prostě ty fotbalisti jsou bohužel většinou jednodušší a jejich manažeři dostatečně vychcaxxx a nenažraný, že radši vezmou nabídku v cizině za plácnu 600tis.+premie (které mužstvo na padáka moc neudělá:) místo aby vzal ve Slavii co já vím 400tis+premie (byť s jejich splatnosti může být problém údajně taky). A ve finále se ještě vrátí s pohledávkou, kterou nikdy neuvidí zaplacenou...takže kdyby uměli ty "kopáči" počítat vyjde jim, že jsou v minusu třeba 2mega oproti tomu zůstat v ČR a být za totální hvězdu.

          • Re: Kvalita mužstva

            venator     před 14 lety 13.04.2010 15:46 |  
            0 0

            ježiš to je hrubka "vydělali" s měkkym "i" :D pardon

          • Re: Kvalita mužstva

            Khadgar     před 14 lety 13.04.2010 17:27 |  
            0 0

            Piták to má ze zdravotních důvodů. Je po zranění, hodně dlouho nehrál. Salzburg vede ligu, těžko se teď rychle prosadí do základu. Před zraněním měl pevný místo v sestavě.
            Skácel, to už je jiná...

      • Re: Kvalita mužstva

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 13:35 |  
        0 0

        Jenze cena Nováka je na nase pomery jaksi vysoka, navic okolo nej krouzi tymy Premier League

  19. Re: Sparta - Slavia 1:0

    urs (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 12:28 |  
    0 0

    jsem amatér..

    Hub (a nejen on) jako profík by měl počítat s tím, že to hráče přeletí a bejt aspoň trochu ready odvracet jinam než na hrušku velkýho vápna, jak dobře poznamenal Hřebík - je pravidlem, že se míče odhlavičkovávaj do stran a na na střed, kde jsou záložníci soupeře připravený na případnej volej.. pro Huba je polehčující okolností jen fakt, že byl v tísni a ten balon mu na tu hlavu holt spad, ale jak sem psal.., pro mě jako pro amatéra je to pochopitelný.., pro profíka to moc dobrá vizitka neni.. kor pro hráče, kterej má odkopáno jako hub :-! a to mě mrzí snad vůbec nejvíc :-(

    kopic je slabej, pomalej, ani těch hlav moc nevyhrává, spíš jen chodí do soubojů, do kterých ale naskakuje a to neni taky dvakrát dobře, bo by je se svou výškou mohl s klidem ustát a "nechat se faulovat" od útočníka..

    nechci říkat, že tomu fotbalu rozumim, ale zkrátka výkony profíků si představuju úplně jinak :)

    to je vše, co sem chtěl napsat :o)

    urs

  20. Re: Sparta - Slavia 1:0

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 13:21 |  
    0 0

    Když tak čtu rozhovory s Brabcem,jsem fakt rád,že za nás nehraje, mezi tu rudou chátru se absolutně hodí.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      lassiter     před 14 lety 13.04.2010 13:35 |  
      0 0

      a co řekl tak hroznýho?

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2010 13:39 |  
        0 0

        Nemusel, říct nic hroznýho, jen si představim jak nám dělal kapitána a ted se bije rukama do prsou ve spartě a raduje se na všechyn strany jak jeho minisouboj se slavii zatim vyhral. Ale co no,je to prostě žoldák a tak ho asi musíme brát

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          Viking     před 14 lety 13.04.2010 13:55 |  
          0 0

          Brabec je čurák a na Letnou patří.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            Jiri1     před 14 lety 13.04.2010 16:03 |  
            0 0

            Zdravim, celkove mne derby nadchlo jen navstevou a atmosferou, vykon obu tymu byl jen prumerny , nekteri hraci jako by ani nechteli hrat. Vykon Kopice vnimam jako pomoc , ale je otazka komu,uz v predchozich letek se nekteri klienti pana Pasky cinili........ Rozhodci Franek pokracoval v trendu, jehoz jedinym cilem je zachovani Repky ve hre, protoze obrana bez nej v podstate nefunguje. Brabec a to bych rad pripomel byl ze Slavie vyhozen, dobrou pozici nema ani vkabine a u fandu soupere, takze se jeho medializovanym vyrokum nedivim, navic pokud by Vam nekdo neustale dluzil balik penez a nejde o koruny.......,.........Opravdu jsem byl prekvapen naprosto presnym tipem ,zpravou pana Gordona , temer mu vysla i minuta golu z minuleho tydne , jsou holt lidi a nejen on , kteri vidi i dal. Posileni tymu, trener, tamtamy hovori o 3 variantach , Cipro uspeje, zvladne to i s hraci a bude pokracovat, Jarolim nesezene angazma a bude vracen k tymu a nebo prijde mlady , teoreticky zdatny trener, ktery bude nakupovat ci menit levne mlade hrace a doplni to par starsich rutineru. No finance , to je asi to hlavni , ale uz pred lety jsme se presvedcili, ze lze nakoupit levne a hlavne dobre. Docela mne zaujalo predvolani Plzne na DK kvuli pyrotechnice v kotli Sparty / komise tedy se vraci ke starsimu modelu, ze poradatel utkani ruci za vse a praxi UEFA neprebira , to je asi v nasich podminkach spravne. Docela mne zaujal nedelni trenink hracu Slavie pred utkanim , ktery zacinal v zacatek utkani a vlastne nemel prilis pevny program, na tymu je znat uvolnenost, hraci jsou mnohem klidnejsi, porad mi unika jen role obou asistentu Medi a Bedi, kteri zrejme nejsou kalisek kavy pro Cipra a snasi je jen z vule vedeni a ucty k padlemu Karlovi, ktery mu pred rokem sehnal alespon naky dzob za slusny prachy ve Slavii.

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              Khadgar     před 14 lety 13.04.2010 19:04 |  
              0 0

              Tak nejenom že Jarolím stojí za všema obchodama a kšeftíkama ve Slavii, ale ještě mu bude i poslední uklízečka vděčná za místo. Tak to jo.

              • Re: Sparta - Slavia 1:0

                tantalos     před 14 lety 14.04.2010 08:05 |  
                0 0

                A to si snad trenér nemůže vybrat uklízečku podle svých strategických záměrů?

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              Gordon (host)     před 14 lety 14.04.2010 11:59 |  
              0 0

              Mno byl to tip, nicmene jsem si byl pomerne jisty :). Porad praha je praha a bude se drzet vice spolu nez treba s ostatnimi... Navic jak rika muj bratr,: "hele kde zijes, porad to sou dvacetilety kluci co si potrebujou tedko vydelat do konce zivota, tak to musis brat" - a pak zacal vypravet o strizkovsky afere a zacal jsem skoro zvracet.

  21. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Tonda     před 14 lety 13.04.2010 17:45 |  
    0 0

    Jak to vidím já, prostý fanoušek Slavie:

    tuto sezonu už nějak dokopeme, a jestli se dostaneme do poharů či ne, to je ve hvězdách. Každopádně bysme se již v tuto chvíli měli soustředit na vykrystalizování sestavy pro příští sezónu. Sehrát tým, + dávat šance i mladým z rezervy aby se ukázalo zda na to mají, a když ne, minimálně získají zkušenosti.

    Do nové sezóny bych byl rád, kdyby:
    Brána:
    Vaniaka 1, Romanovs 2, Berkovec?/Hanuš 3

    Obrana:
    Nevím jak je na tom Kaufman a Vomáčka, kdy budou schopní hrát,
    Proto takto:
    PO - Krajčík, Mikula
    LO - Hubáček, Starý
    S - Čelda/Nový hráč-zkušený, Lafrance, Trapp, Hošek

    Záloha: - zde jsem/budu spokojený až se uzdraví hloušek a Belaid,a když vydrží zdraví ostatním.

    DZ - Ragued, Trapp
    OZ - J. Černý, M. Černý, Belaid, Vaněk, Koreš
    LZ - Hloušek, Janda
    PZ - Grajciar, Vlček?, Vácha?

    Útok: tady bych zařádil. Zpátky Tafata + jednoho nového hlavičkáře. Uzdraví se Naumov. Pokud by nebyly prachy, potřebujeme minim silného útočníka, takže bych zkusil dát novou šanci Bestovi.
    Hlavičkář - Nový hráč/Besta?, Naumov, Tafat
    Rychlík - Ivanovski, Vlček, Tecl

    Rozloučil bych se s Volešákem, Šenkeříkem, asi i s Vomáčkou
    Na hostování bych poslal Trubilu - je mladý, potřebuje hrát a trochu se vyklidnit, ale podle mě může jít nahoru. Kopice nebrat, nějak nevěřím že chce za slávii podávat dobré výkony, na které podle mě má. No a Kyselu poslat z5. Senecký bohužel moc nepřesvědčil, ale možná bych mu ještě dal jednu šanci. ale když ji nedostane, nebude mi to vadit. Podle mě měl holt smůlu na tu mizerii v obraně co předvádíme.

    Určitě jsem na něco zapomněl.. ale co už. Abych nezapomněl, ještě mě zajímají ty první vysledky scautingu, které byly datovány ke konci jara.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      mart     před 14 lety 13.04.2010 19:26 |  
      0 0

      Tak me tak napadlo Tondo, ... jako kdyz shanite toho golovyho hrace/hlavickare,... no co zkusit Kopice. V obrane zatim vypada docela .... nedobre, goly uz dva dal (coz je polovina uspechu nasich nejlepsich strelcu) :D
      Jinak sem koukal, ze Tecl moc u fanousku nebodoval. U me ano. A hodne. Ten kluk se neboji, ma rychlost. Nerikam HOP, ale neco by z nej mohlo byt.
      Co se tyce Kysely, o.k. moc videt nebyl, ... ale. Byl jedinym hracem, ktery ze hry (skoro) trefil branu. Ja bych v nej jeste trochu "zadoufal" :).
      Vazne mi neni jasne, jaky fotbal/vysledek mam ocekavat ve ctvrtek ????zdravi mart.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        bongor     před 14 lety 13.04.2010 23:11 |  
        0 0

        Sudí Pavel Franěk v pondělním derby udělal hrubou chybu, když faul sparťana Tomáše Řepky na slávistu Jana Kyselu nepotrestal kartou. "Byl jsem v šoku, když mu ji nedal. Přitom měl vytáhnout rovnou červenou," řekl internacionál Jan Fiala.
        Na zákrok sparťanského kapitána v úvodu zápasu je jasný pohled: kartu měl sudí Franěk vytáhnout každopádně a spíš červenou než žlutou. "Já řeknu jedinou větu, měla to být červená karta," podotkl někdejší reprezentant Zdeněk Nehoda.
        Řepka ve čtvrté minutě ještě na polovině Slavie zezadu podrazil unikajícího Kyselu. "Byl to vědomý zákrok zezadu s cílem faulovat hráče. Řepka měl jít ven," souhlasí s Fialou i Nehodou jejich bývalý spoluhráč z pražské Dukly i národního mužstva Ladislav Vízek.
        Tentokrát jsme si ani nemuseli stěžovat a sudí dostal 5 zápasů stopku.
        Ovšem zřejmě se mu to finančně vyplatí, nemusí mít strach,že by snad na tom prodělal.Vloni Franěk hrubě ovlivnil zápas Teplice-sralta,když neodpískal Kladrubskému jasnou penaltu.
        Ovšem co je tohle za soutěž?Ukažte mi rozhodčího,který poškodil bolševika,to by byla rarita k vystavení do Národního muzea.Zato
        škůdci Slavie by stáli v řadě od muzea až na můstek.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        bongor     před 14 lety 13.04.2010 23:16 |  
        0 0

        ten Kysela není úplně na odpis,zdý se mi,že se jako jeden z mála nebojí a to už je potřeba ocenit.Ovšem ten Tecl,zatím bohužel vůbec nic,možná se taky nebojí,možná jsem blbě koukal,ale nikde nic.No nemůžeme ty kluky odepisovat po jednom zápase.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          Tonda     před 14 lety 13.04.2010 23:59 |  
          0 0

          no já nevím, Kyselovi je 25, odehrál přes 100 ligových zápasů - tudíž měl by mít už dost zkušeností na to aby něco předvedl a jasně si řekl o základ, podle mě je ale normální průměr. Raději budu věřit Teclovi, kterému je 19 a v lize má odehráno dohromady 1 zápas. Kysela na Slavii spíše nemá. Ale nechtěl bych mu škodit. Určitě je v současnosti daleko platnější než šenkeřík, který už má nejspíše odzvoněno. Ničím slavii nepomohl už řádně dlouho, a to je velký luxús na to kolik měl příležitostí.

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            bongor     před 14 lety 14.04.2010 10:06 |  
            0 0

            S tím Šenkym s Tebou Tondo souhlasím,nevím co s ním je,asi na sobě přestal pracovat.Jinak co se týká průměru ve Slavii tak mám dojem,že už průměrný hráč je pro nás momentálně výhra.Průměr sklouzl do podprůměru a schopné hráče buďto někdo za nadšeného souhlasu rozhodčích sejme,nebo se někam urychleně prodají.
            Ty poměry v českém rybníce už jsou skutečně neúnosné.Jedině nás může trochu uklidnit,že sralta není jediná v Evropě,která na to jde od lesa.Každá země má svoje bolševiky,podívej třeba Chelsea,Terry
            pokud se chování týče nezůstává nijak za Řepasem a taky nic.
            To samé Bayern,viděl jsi ten gól ze třímetrového ofsajdu,co dal ten Polák v LM.A taky spokojenost.Španělsko má svůj reálek,naštěstí i Barcu,která nedá na protekce maminčina mazlíčka a je prostě o tolik lepší,že by se to bez nějakého skandálu nedalo úplně převrátit.
            Tam se musí opatrně,Katalánci jsou horkokrevní.V Itálii je to spíš regionální a všichni viděli,že třeba i Juve bez pardonů putoval z hrušky dolů.

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              Jachym     před 14 lety 14.04.2010 11:37 |  
              0 0

              Člověče, Bongore, ty jsi přímo analytik evropského formátu:-))

              • Re: Sparta - Slavia 1:0

                bongor     před 14 lety 14.04.2010 13:11 |  
                0 0

                A to jsi nevěděl Jáchyme?

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            mart     před 14 lety 14.04.2010 10:25 |  
            0 0

            No, ja nerikam, ze Kysela bude tutova hvezda....., ale. Jednak je uplne neco jineho hrat (treaba i 100 zapasu) za provincni klub, a neco jineho hrat za Slavii. Navic je neco jineho hrat za Slavii pred dvema lety(nebo trema, to je fakt jen detail) a ted. Jak rikam, ...trosku bych v nej "zadoufal".
            Tecl, no tam je skoro jasny, ze se musi doufat, ale i kdyz proti Sparte neoslnil, me osobne pripada ze ma hodne velkej potencial. Zaverem pripomenu, ... ze se casto pletu :).mart

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              Viking     před 14 lety 14.04.2010 10:42 |  
              0 0

              Mně se Tecl líbil a nechápu, proč na jaře nedostal vůbec šanci. Narozdíl od Šenkeříka nebo Vlčka, kteří jsou úplně plonkoví a bez pardonu bych se s nima v létě rozloučil, semtiment nesentiment. Vlčák třeba zabírá v útoku místo Teclovi, Ivanovskemu a už to prostě není, co to bývalo.

              Na Šenkeříka začínám být alergický. Co je to za útočníka, který polovinu zápasu hraje zády k soupeřově bráně, stahuje se na polovinu a prohraje skoro všechny souboje? To je samá patička, pouštění balonu mezi nohama ale efektivita nulová. To ať se tam radši omlátí Tecl s Ivanovskim, nebo i ten Kysela mi přijde důrazný na to, aby mohl hrát v útoku.