Fanoušci Slavie

Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

Včera byl zveřejněn text dopisu, který je směřován Ivanu Haškovi, nyní zveřejňujeme i text směřující současným tajemným majitelům Slavie a na vědomí současnému vedení. Pokračujeme v záchraně slávistické hrdosti a bojujeme proti nečistotě! MY JSME SLAVIA! VY NEJSTE NIC! Připojte se navíc na facebooku - Sešívaní drží spolu!

Současným majitelům fotbalové Slavie,
na vědomí vedení SKS

V Praze 8. dubna 2011

Jsme hrdí fanoušci Slavie,

nejstaršího českého fotbalového klubu a na srdcích nám všem leží jeho budoucnost. Chceme Slavii předat dalším generacím v co nejlepším stavu. Stejně jako se radujeme se svým milovaným klubem v dobách úspěchů, neopouštíme ho ani v dobách těžkých. Bohužel nevíme, kdo jste Vy. Nejste hrdí majitelé Slavie. Zdá se, že se stydíte vlastnit rodinné stříbro českého fotbalu, odkaz mnoha generací slávistů před Vámi. Neznáme Vaše plány, neznáme Vaše úmysly.

Jediné, co známe, je výsledek Vašeho "hospodaření": nekonečné soudní spory se společností ENIC, prázdná klubová pokladna, dluhy vůči hráčům i obchodním partnerům, zakládání nových Slavií kdesi v cizině.

Vaše machinace poškozují pověst našeho klubu a celého českého fotbalu. Vaše jednání je jednou z příčin poklesu přízně sponzorů i fanoušků. Vaše konání blokuje příchod strategického partnera, schopného zajistit rozvoj Slavie.

Obracíme se na vás jako zástupci fanoušků, kteří jsou tím pravým bohatstvím Slavie, nositeli tradic a pozitivních hodnot, její duší: Odejděte! Stačí, co jste napáchali doposud. Nechceme, abyste dál škodili našemu klubu a špinili jeho jméno.

Práva na svébytnou komunitu fanoušků nikdo nevlastní a nejdou převádět žádným trikem. Nezapomínejte, že klub bez fanoušků neznamená nic - a my na vaší straně nestojíme, nás si nikdo nemůže koupit ani naše bohatství vytunelovat. Slavia je pojem, Slavia je tradice, Slavia je symbol. MY jsme Slavia! Vy nejste nic!

Jsme tady a není nás málo...

Za hnutí fanoušků Slavie "Sešívaní drží spolu":

Fotbalový oddíl - Odbor přátel SK Slavia Praha
Fanklub SK Slavia Praha
Tribuna Sever
Slávistické noviny
Desítka pro domácí, politické hnutí fanoušků

Komentáře (52)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2011 08:16 |  
    0 0

    Hezké gesto, kterému fandím, nicméně se domnívám, že pokud současní majitelé dokázali vydržet dosavadní tlaky, tak to asi zvládnou i nadále :-(.

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      Chlupp (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2011 15:38 |  
      0 0

      Rozhodně nestačí odejít..to je jen první krok, co mohou ti zloději udělat!! Nový majitel by měl nechat udělat vnitřní audit, nechat zahájit vyšetření veškerých machinací v klubu a hnát ty darebáky před soud a všechny je nechat pojmenovat, ať se ukáže kdo za takovou krádeží století stojí!! Alespoň část rozkradené Slavie by se mohla soudní cestou vrátit zpět..zabavením majetku, zmrazení kont, exekucí atd..

  2. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    podol (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2011 08:31 |  
    0 0

    To není jen gesto,domnívám se,že pokud nebude vstřícná reakce
    "majitelů" měly by následovat další akce.Jako nejvhodnější termín
    se mi jeví nejblížší domácí utkání.Ale to je předbíhání a spekulace.
    Já jsem rád,že obec Slávistů jednotně vyjádřila svůj názor,dala
    najevo svou sílu a odhodlání.Jako pokračování se nabízí řada
    možností,ale ty ponechme na vývoji situace.Podol

  3. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2011 09:11 |  
    0 0

    Myslím, že není co řešit. Pokud už i Ondra Zlámal napíše, že sdílí stejné obavy jako my fanoušci, tak je to jasný. Dle mého názoru je načase ukázat vedení, co všechno se může dít, pokud by k podobnému podvodu mělo dojít. Možná si pak uvědomí, že když každý domácí zápas jejich "nové Slavie" budou provázet výtržnosti apod., tak nemá cenu se do něčeho podobného pouštět a radši od toho ustoupí. Možná by měli malou ochutnávku dostat na domácím zápase se Slováckem..

  4. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    DrFe1     před 13 lety 09.04.2011 09:41 |  
    0 0

    Oba dva dopisy (majitelům i Haškovi) pěkně napsané, podepisuji je v plném rozsahu. Děkuji iniciátorům, že to dali dohromady.


    Spousta lidí tady sice zpochybňuje význam těchto kroků, já ale s takovým zpochybňováním zásadně nesouhlasím. Je naše povinnost vůči Slávii, vůči všem slávistům co už nežijí i těm co se teprve narodí i vůči nám samotným udělat pro záchranu Slávie co se dá, co je v našich silách ! Z tohoto hlediska je význam těchto kroků nezpochybnitelný i kdyby to jinak žádný jiný dopad nemělo, už pro naše čisté svědomí, že jsme si nenechali všechno líbit jako ovce a za svůj klub se zasadili !

  5. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    travel (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2011 09:56 |  
    0 0

    Znovu zopakuji,co jsem psal již včera po zveřejnění dopisu I.Haškovi.Souhlasím s touto formou protestu,ale je třeba pro to získat i příznivce Slavie - známé osobnosti z kulturního,společenského,sportovního a možná i politického života.Aby bylo zřejmé,že se nejedná pouze o úzkou skupinu nejvěrnějších fanoušků.Tento protest nesmí vyšumět(jako to bylo s finančním fondem),naopak se musí v rámci možností stupňovat!

  6. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    tantalos     před 13 lety 09.04.2011 10:14 |  
    0 0

    Nechci tady vedení Slavie hájit, sám jsem už před dlouhým časem označil pana Rosena za největšího škůdce Slavie po Čepičkovi, za což jsem sklidil řadu obvinění z demagogie, ale velmi se mi nelíbí, že hrajeme do karet Enicu.
    Pokud se vedení Slavie dopustilo nečestnosti vůči Angličanům, bylo to při obraně Slavie, protože ENIC se k ní choval velice svinsky. Neřešil její problémy, neinvestoval do ní (narozdíl od pana Rosena), udržoval v čele Slavie Ležku a podváděl své vlastní investory, když vydával zadlužování Slavie za posilování aktiv vlastního investičního fondu.
    Jestli se R+D plus ti, kdo stojí za nimi, dopustili unfair chování, jednali tak, jak to bohužel chodí.
    Nevím ani, zda bychom si měli přát návrat Kellnera do Slavie, byl to toiž on, kdo nás prodal anglickým darebákům, a to bez garancí, že splní svůj slib postavit stadion.
    To nakonec učinil Key Investments či kdo za dluhopisy, které evidentně poškodily několik pražských obvodů. Na druhé straně kdo jiný než Praha se měl na stavbě stadionu podílet? V civilizovaném světě je běžné, že se město podílí na takových stavbách jako jsou velké knihovny, divadla a stadiony. Když se podíváme, kolik peněz bylo utopeno v nesmyslných projektech typu tunel Blanka...
    .

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      bongor     před 13 lety 09.04.2011 10:58 |  
      0 0

      Na předchozí názory je těžké odpovědět bez znalosti faktů.Každý podobný tunelář vydává spousty protichůdných prohlášení a ti co je vydávají si dávají setsakramentský pozor,aby v jejich verzi vždy bylo něco pravdivého nebo hodně pravděpodobného.Nejsou to hlupáci,ale schopní manipulátoři a podvodníci.U nás tyto dezinformační kampaně přivedla mimochodem k dokonalosti StB. A než se stačí veřejnost v těch propletencích zorientovat,tak už jsou všechny cennosti hlavně hráči a peníze dávno v suchu,
      Na 100% je dobré,že konečně něco děláme,že nejdeme na porážku jako ovce,ale bráníme naši Slavii,každý jistě nejlíp jak umí.
      Nejhorší na tom všem je,že neznáme soupeře,jsme ve velké nevýhodě.Je to jak už jsem několikrát na tyto stránky napsal v záměrné nedokonalosti našich zákonů,které se bohužel často tvoří už s určitým záměrem.U nás paradoxně nemusí být znám majitel podniku,v tomto případě sportovního klubu?Kde to jinde
      takto funguje a proto ani nemůže férově fungovat?

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      vavicek     před 13 lety 09.04.2011 11:20 |  
      0 0

      To jsou hrozný nesmysly. ENIC investoval do Slavie částku kolem 400 milionu. Koupil ji za částku přes 100 milionu a začal stavět stadion. Kolik do ni vložil Rosen? Kde v civilizovaném světě se na stavbě podílí město? Arsenal postavil stadion sám, Bayern s 1860 taktéž. Valencia začala stavět sama.

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        ElvisPresley     před 13 lety 09.04.2011 11:33 |  
        0 0

        Enic szavet stadion nezacal...Pletes si to s E side...

        • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

          vavicek     před 13 lety 09.04.2011 12:03 |  
          0 0

          Nepletu. Za ENICU se začal stavět stadion.

          • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

            tantalos     před 13 lety 09.04.2011 14:12 |  
            0 0

            Enic zaplatil nějaké představební studie. Stadion (přinejmenším z podstatné části vzhledem ke sporům o 200 M, které si ještě žádá stavební firma) zaplatily dluhopisy vydané Key Investmentem-

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        miros     před 13 lety 10.04.2011 08:36 |  
        0 0

        Enic stadion stavět nezačal. Vzpomínám, když mi na strahově Rosen řekl, že do roka začne stavět stadion. Smál jsem se! Stalo se. To už Slavii vládnul Rosen...Bayern stadion nepostavil. Najdi si na stránkách Allianz arena.. Postavila a zafinacovala celé Allianz!!Nejdřív si ty věci zjisti, než začneš psát blbosti.

        • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

          vavicek     před 13 lety 10.04.2011 12:41 |  
          0 0

          Laskavě mě z tvých nesmyslých her vynech. Allianz Allianz Arenu rozhodně nepostavila. Ani se to nikde nepíše. Allianz akorát uzavřela smlouvu na 30 let, že se ten stadion bude jmenovat po ní. Výstavba byla financována z dluhopisů, které splácí dceříná firma Bayernu. Původně byla ta firma vlastněná i 1860, Bayern ale jejich podíl odkoupil. To Rosenovo tvrzení není v žádném rozporu s tím co jsem psal já. Rosen se dostal do představensta ještě za ENICU, čili to o ničem nevypovídá.

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      quelhar (admin)     před 13 lety 09.04.2011 11:49 |  
      0 0

      Hnuti Sesivani drzi spolu nehraje do karet nikomu, jen Slavii. Vzhledem k Enicu jsou fakta bohuzel jasna - vedou se soudni spory o pochybne navyseni zakladniho kapitalu, ve kterych ma laickym nazorem pravdu prave Enic. To vede k situaci, ze kdokoli, kdo by chtel do Slavie vstoupit, se musi domluvit zaroven se soucasnym majoritnim vlastnikem a zaroven s Enicem.
      K cemu hnuti vyzyva, je jen dohoda s Enicem, bez ktere se nic ve Slavii nejspis nepohne.

      Jak se o Enicu zminuje v tech prohlasenich:
      "soupeřem je kdosi, vydávající se za jejího majitele (tento fakt je dlouhodobě zpochybňován společností ENIC, která za podivných okolností ztratila majoritu v klubu)."
      "Jediné, co známe, je výsledek Vašeho "hospodaření": nekonečné soudní spory se společností ENIC, prázdná klubová pokladna, dluhy vůči hráčům i obchodním partnerům, zakládání nových Slavií kdesi v cizině."

      Mas pocit, ze to jsou nepravdive vyroky?

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        tantalos     před 13 lety 09.04.2011 14:01 |  
        0 0

        K tvému lnázoru, že je třeba dohoda s Enicem.
        Ano, bylo by to snažší, jenže ENIC by se měl chovat vstřícněji a být ochoten realisticky vyjednávat.
        Navíc:
        1. Neztratil náhodou Enic majoritu kvůli Lize Mistrů? Předal ji čechům skutečně, nebo to byl podvod na UEFA, a teď se k podvodu vlastně přiznávají? Nestojí tedy za celou aférou podvod ze strany Angličanů?
        2.Pokud jde o založení nových Slavií kdekoli, nemám k tomu výhrady. Třeba to může být jen vyjednávací trik, který by měl ENIC postrašit, že se Slavia chystá krachovat.
        A navíc bych se vůbec nezlobil, kdyby ona pochybná akciovka Slavia-fotbal zanikla a Slavia se konstituovala znovu. Ligu nehraje akciovka, ale Slavia.
        Slavia existovala dávno před tím, než ji Ležka "založil". Slavia není jen fotbalová, je to klub mnoha sportů. Třeba pozemkáři určitě s Ležkou ani s Rosenem nemají nic společného
        3.Zda budou soudy nekonečné, to se teprve může ukázat.
        4.O tom, že je prázdná klubová pokladna není sporu. Sám jsem brojil proti prodejům Dočkyho, Váchy a spol. ale byl jsem ujišťován, že teď Slavia na to má a nějaká mládež je jen na škodu.
        Vždyť my jsme dnes v takovém stavu, že bychom potřebovali snad i toho Chlebouna

        • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

          quelhar (admin)     před 13 lety 09.04.2011 15:15 |  
          0 0

          Jak uz jsem psal pod prvnim dopisem, cele se to redukuje na to, zda jednomu kazdemu fanouskovi vadi to, ze se zalozi nekde nova Slavia, na kterou se prevedou nejakym zpusobem hraci a licence a ta soucasna pujde i se stamilionovym dluhem ke dnu. A jestli se jeden kazdy fanousek bude chtit identifikovat s "novou Slavii". To je klicova otazka, ktera take hlasite zaznela i na setkani hnuti SDS, ktere predchazelo formulaci techto dopisu. A je treba respektovat, ze na to muzou mit ruzni lide ruzne nazory.

          Ja jsem dalek toho, abych obhajoval Enic, nebyl to podle me dobry majitel a povazuju za mozne, ze cast akcii puvodne odprodal kvuli poharum jen "na oko" a chtel si udrzet vliv. Ano, soucasna Slavia urcite neni puvodni entita, ktera hrala fotbal po svem zalozen a akciovka opravdu vznikla teprve nedavno. A ano, nebyli bychom prvnim klubem, ktery by zkrachoval a pak pokracoval dal, proslo si tim treba i Brno.

          Jenze neverim, ze se Enic jen tak vzda toho, co povazuje stale za sve a dokud nerozhodne pravomocne posledni soud, ktery uz odvolani nepripusti, tak tu bude porad nejistota, komu vlastne Slavia patri - pokud ovsem s Enicem nebude uzavrena nejaka dohoda. A osobne se mi (stejne jako vetsine lidi spojenych v hnuti SDS) velmi prici moznost, ze tu probehne ten avizovany "tunel", ktery muze vyustit v dalsi zaloby a dalsi soudni spory, ktere se se Slavii budou tahnout leta, podobne jako se tahnou s Bohemkou (a to je jejim protivnikem jen nikterak vlivny a bohaty Vejsada a ne obrovska zahranicni investicni spolecnost).

  7. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    podol (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2011 13:26 |  
    0 0

    Myslím,že není čas na nějaké spory a hádky.Mne jako Slávistu
    zajímá jen Slávia,její prosperita a životaschopnost.Pokud bude
    majitel X,nebo majitel Y je mi jedno.Důležité je jeho schopnost
    zajistit uvedené.To se vývojem posledních 2-3let nestalo.Majitelé
    i vedení dokázali neuvěřitelně prohospodařit (zde nevolím drsnější výrazy) nejen finanční přínos z LM, EL,dvou titulů,vítěze ČP,ale i pověst a věrohodnost nejstaršího českého klubu.To je neomluvitelné a mělo by být jedním z bodů případných dalších iniciativ jmenovitě napsat kdo ,čím a kdy se na uvedené lumpárně podílel.Aby si dotyční spokojene neužívali svých peněz ve vážnosti
    a třeba v dalších vrcholných funkcích ve fotbale.Proto považuji
    tyto dopisy za první krok,nejdůležitější je,že slávisté již
    postupují jednotně a společně.Kritikům-pokud znáte lepší postup,
    navrhněte jej a zorganizujte.
    Podol

  8. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2011 13:48 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/blogy-redaktori-jakub-konecny/103806/bijec-zen-pospech-co-vsechno-mu-jeste-projde.html

    cituji: JAKUB KONEČNÝ - "Tomáš Řepka je ve srovnání s tímhle pašákem (Pospěch) učiněný andílek. Vždyť jediným jeho prohřeškem mimo hřiště byl vůz zaparkovaný na chodníku"

    už novinářům začínají docházet témata, tak se pořád opakují a opakují...

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      vavicek     před 13 lety 09.04.2011 14:18 |  
      0 0

      V tomto případě má naprostou pravdu.

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        skman     před 13 lety 09.04.2011 14:23 |  
        0 0

        a co napadeni rodice na to evidentne pan pisalek zapomnel

        • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2011 14:49 |  
          0 0

          A kameramana ČT...

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      slaviator     před 13 lety 09.04.2011 19:12 |  
      0 0

      "Také měl trable s autem, ale to se rovnou vyboural s alkoholem v krvi. K tomu se soudí se svým bývalým agentem i klubem, kterému dosud patří." - aha, takže Zbyněk může za to, že Chovanec je k...tén, kterej porušil předpisy UEFA a ČMFS to nejdřív Chovancovi sežrala i s navijákem a navázalo se na to, pochopitelně, i vypovědění smlouvy v Brně? Takže Pospěch může za to, podle Konečnýho, že Chovanec je ...tén? Ach jo, co se rozčiluju

  9. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    travel (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2011 17:47 |  
    0 0

    Na isport.cz je o tom článek.

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      Tonda     před 13 lety 09.04.2011 18:21 |  
      0 0

      „Se zástupci všech sdružení se sejdeme, budeme nad tématem diskutovat a pokusíme se najít nějakou odpověď,“ slibuje tiskový mluvčí Slavie Ondřej Zlámal.


      Podle mě už bylo jednání až až a výsledkem je mnoho nesplněných slibů a jedna vlajka před stadionem, za kterou by se mimochodem styděla každá druhá benzinka.. Další jednání nic nevyřeší, padnou další sliby a fanoušci budou zase vyčkávat. No jestli nejsme ovce tak diskuze a všechny slušné prostředky už byly vyčerpány. Teď to chce masivní mediální kampaň namířenou ostře proti majitelům slavie a fotbalovému svazu který tomu jen neschopně přihlíží.. jen ať taky koná.

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        Fallen (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2011 21:08 |  
        0 0

        Přesně. Nakecalo se toho už dost. Navíc o čem by chtěl zlámal diskutovat? Dyť ani on nic neví. Nikdo nic neví. Jak dlouho chtěj diskutovat o ničem? A odpovědi? Smůla

  10. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    slaviator     před 13 lety 09.04.2011 21:04 |  
    0 0

    „Jediným možným řešením je plamenomet,“ neskrývá například František Ringo Čech zlobu k těm, kteří za současný stav klubu mohou.

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      bongor     před 13 lety 09.04.2011 22:25 |  
      0 0

      Zatím nejlepší řešení.

  11. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 10.04.2011 12:15 |  
    0 0

    Tak to vypadá, že Béčku definitivně zahučelo. To je teda ostuda ale bohužel to odpovídá všemu co se v klubu děje..

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      Tonda     před 13 lety 10.04.2011 12:19 |  
      0 0

      jak to skončilo?

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 10.04.2011 13:15 |  
        0 0

        Prohra 2:0

  12. Filípek (Sport...)

    slaviator     před 13 lety 11.04.2011 00:31 |  
    0 0

    "Sparta rozvázala mediální partnerství: Pořád dokola se mezi sparťany objevuje omyl, že to byla Sparta, kdo rozvázal smlouvu o mediálním partnerství. Bylo to jinak: udělal to Sport kvůli pokusům zasahovat do obsahu deníku (sám jsem byl jednoho svědkem). Jestli vám kdokoli tvrdí opak, tak lže. A může mě z fleku zažalovat."

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 11.04.2011 10:08 |  
      0 0

      Nejzajímavější je ten poslední odstavec:
      Ani dluhopisů E Side Property ovšem nelze vyloučit, že vše dá do pořádku PPF. V médiích se hovoří o tom, že finanční skupina Petra Kellnera má v hledáčku ovládnutí fotbalového klubu Slavia Praha. Stadion může mít tržní hodnotu zhruba 800 milionů korun, a pokud se PPF dohodne na diskontu s Českou spořitelnou a s Hochtiefem, klidně ho může získat za mnohem méně. Richter v zádech s Kellnerem uzavře dohodu s E Side Property a přemění dluhopisy na kapitál v této firmě. Tím se vše překryje, protože Praha 10 už nebude vlastnit pohledávku, ale majetkovou účast v E Side Property. Richter může být skupinou PPF stimulován, aby to právě tak udělal. Kellner nebude muset Praze 10 nic platit a minoritní účast městské části ve společném projektu „Stadion“ společnostem typu PPF nemusí vadit. Spíše naopak. Toto řešení se nám jeví jako nejpravděpodobnější.

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        travel (přítel SN)     před 13 lety 11.04.2011 12:52 |  
        0 0

        Ladislave,Vy stále věříte,že Kellner Slavii zachrání?

        • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 11.04.2011 15:05 |  
          0 0

          Všechno má svůj čas a Slavia to je takový propletenec, že to bude trvat delší dobu než se předpokládalo. Ale slovo zachrání bych nepoužíval, tihle byznysmeni nejsou charita.

          • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

            travel (přítel SN)     před 13 lety 11.04.2011 17:16 |  
            0 0

            Bohužel mám obavu,že vzhledem k tomu v jaké situaci se Slavia nachází, by se to dalo i záchranou nazvat i když je pravda,že důvod by byl asi jiný.Bohužel,já už v Kellnera nevěřím(i když díky Vašemu optimismu jsem v něj dost dlouho věřil).

  13. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    lassiter     před 13 lety 11.04.2011 12:40 |  
    0 0

    No tak kdo se těší na fotbal?

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      Tonda     před 13 lety 11.04.2011 13:54 |  
      0 0

      ja jo, jdu tam i přes to že je to na letné, píská sparťan a slavia je v prdeli. Jdeme 4 kámoši - 2 slavisti a 2 sparťani. :) takže se celkem těším.

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.04.2011 15:49 |  
      0 0

      slovo "tesit" zni dost blahove.. je to skutecne derby, v nem jde o cest a slavu, nebo jen chabe divadlo, u kteryho mame asistovat? Co muzem cekat od hracu klubu, ktery se schvalne decimuje zevnitr.. proc a za koho maji na hristi bojovat? Co kdyz opet nedostavaji vyplaty.. Muze to byt hrdy souboj slavie a sparty?

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        Tonda     před 13 lety 11.04.2011 16:27 |  
        0 0

        no ja se na to divam jako na derby a tyhle myslenky si radeji nepripoustim. Pokud ale slavie predvede to co s hradcem tak se za ne budu stydet. tim zapasem me neuveritelne zklamali..

        • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

          venator     před 13 lety 11.04.2011 17:02 |  
          0 0

          Jsem velmi zvědavý na náš herní projev. Pokud budeme Spartu agresivně napadat už na její polovině jako např. Teplice pak můžeme v pohodě i vyhrát, protože takový styl dělá problémy každému týmu. Pokud budeme čekat na vlastní polovině jako většina českých mužstev na hřišti soupeře pak to pro mě bude velké zklamání. Pokud budou čekat na vlastní polovině relativně pasivně tak ale po získání míče musí sprintovat do protiútoku 3 a více hráčů a každý takový útok musí skončit střelou i špatnou než to zadrbat. Pak ať to dopadne jakkoliv stejně budu na jejich hru hrdej!

  14. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    podol (přítel SN)     před 13 lety 11.04.2011 16:42 |  
    0 0

    přátelé,Slávisté,po dlouhých desetiletích se dnes derby nezúčastním.To první,které si pamatuji bylo někdy v roce 1946 a
    skončilo,tuším,nerozhodně.Za celá dlouhá léta se většinou
    naplňovala zkušenost,že favorit nevyhrává.Ale když si odmyslíme
    naše přání a lásku k Slávii,tak takový rozdíl ve výkonosti nebyl
    nikdy.Naše mužstvo,poskládané z dorostenců,nezkušených
    a neostřílených mládenců,doplněných pár staršími,se nemůže rovnat s týmem,který sice někdy je doplňovám amatérsky,ale
    přece jen většinou kvalitně.Jim jde o mistrovský titul,pro který
    udělají vše,na hřišti i mimo.Proti nim hráči kteří pravděpodobně
    nedostávají výplaty,s nejasným vedením,s neznámou perspekrivou i budoucností Klubu.Snad jen s nejlepšími fanoušky
    a příznivci.A kdyby se přeci jen stal zázrak a schylovalo se
    k uspokojivému výsledku,nastoupí hlavní arbitr a zařídí to.
    Když se budu mýlit,budu moc rád.Dnes již nejsem tak odolný,
    abych unesl další ponížení Slávie.
    Podol

  15. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    opicemag     před 13 lety 11.04.2011 20:11 |  
    0 0

    Už je to tu...
    Takhle bránit standartku...

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      opicemag     před 13 lety 11.04.2011 20:13 |  
      0 0

      A další. Oni tam stojí a čučí.

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        BARTjan     před 13 lety 11.04.2011 20:15 |  
        0 0

        no, to je začátek jak z říše snů...:-(

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        Nemo     před 13 lety 11.04.2011 20:17 |  
        0 0

        Co na to říct? Snad, že se zdá, že už to ani moc lidí nevzrušuje vzhledem k tomu co se ve slavii momentálně děje.

  16. Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

    Viking     před 13 lety 11.04.2011 20:15 |  
    0 0

    To si dělají prdel??????????????????

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      Nemo     před 13 lety 11.04.2011 20:19 |  
      0 0

      Proč nehraje Koubský? Proč nehraje Pospěch? Nic proti Míňovi, sem rád, že hraje. Ale na hrotu?

    • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

      opicemag     před 13 lety 11.04.2011 20:32 |  
      0 0

      Asi pořád nedostali peníze či co. Ale i kdyby to byla pravda a Slavia jim dlužila jakoukoli částku, tak proti spartě na to musí zapomenout a bojovat jak o život.
      No kdyby šlo o život, jsou už dávno mrtví.

      • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

        Viking     před 13 lety 11.04.2011 21:29 |  
        0 0

        Ten Janda to snad prodal.

        • Re: Otevřený dopis slávistů současnému vedení Slavie

          opicemag     před 13 lety 11.04.2011 21:35 |  
          0 0

          No nějak si vydělávat musí. Ale zrovna do Jandy bych neřekl...