Fanoušci Slavie

Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

Včera se na webu superslavia.com objevila výzva k demonstraci před domem údajného majitele Antonína France. Sešívaní drží spolu se od takového jednání distancují.

Fanouškovské hnutí Sešívaní drží spolu se zásadním způsobem distancuje od výzvy webu superslavia.com k demonstraci před domem údajného majitele Antonína France. Svou nespokojenost se současnou situací Slavie projevíme při domácím utkání Slavie proti Slovácku v pondělí, výzvu "Všichni slávisté na tribunu východ" jsme již zveřejnili a šíříme mezi fanoušky Slavie.

Za hnutí Sešívaní drží spolu

OP SK Slavia Praha
Fanklub Slavia
Tribuna Sever
Slávistické noviny
Desítka pro domácí

Komentáře (36)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

    piero (přítel SN)     před 13 lety 16.04.2011 12:51 |  
    0 0

    Souhlasím s redakcí, Antonín Franc je pouhá loutka a demonstrovat před jeho domem, velký užitek přinést nemůže.Podle mého názoru jde v současné situaci o to, kdo má pevnější nervy a vydrží na své pozici.Zájemce o koupi klubu i stadionu pořád existuje, jeho podmínkou je koupě celého balíku a bohužel ENIC se nezměnil a chová se ke Slavii stejně macešsky, jako se choval, když jí majoritně vlastnil.Neznám jiného vlastníka( a nemusí jít o sportovní klub), aby financoval svůj majetek pomocí půjček!!! Při vědomí této skutečnosti se člověk nemůže divit programu valné hromady, kde došlo k navýšení ZK. Proč vznmikly dluhy za Ležky, protože si pan Colecocot neplnil své povinosti vyplývající z postavení ve statutárních orgánech a proto by měl vzniklé dluihy( dnes 110 mil Kč) uhradit ze svého a ne je chtít od klubu.

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      slaviator     před 13 lety 16.04.2011 13:17 |  
      0 0

      Nevím, kdo je zájemcem nyní, ale když se zcela vážně o koupi zajímala PPF, resp. Kellner osobně přes řekněme spřátelenou firmu, tak co jsem slyšel se dohodl s Rosenem, Francem i ENICem, ale nedohodl se s E Side a na tom to celé krachlo... Protože chtěl koupit klub i stadion najednou, společně...

      • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

        klimi     před 13 lety 16.04.2011 13:27 |  
        0 0

        Ono bůh ví, komu vlastně E-Side patří...

        • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

          Nemo     před 13 lety 16.04.2011 13:58 |  
          0 0

          To je právě taky jedna ze stěžejních otázek. Komu eside patří? Rozhodně vztahy mezi slavií a esidem nejsou nikterak růžové.
          Platil sám řekl před nějakou dobou, že být to na něm šel by raši hrát na strahov, bylo by to pro současnou slavii ekonomicky výhodnější a vzájemná jednání se nenesou v příliš přátelském duchu. Smlouvy nejsou pro slavii skutečně příliš výhodné.
          A kam se slehla síň slávy v edenu? Už už se k ní schylovalo a přišel další šprajc esidu. Ale to momentálně skutečně není to hlavní co by nás tížilo, slavia má horší problémy i když jistě by si to zasloužila už kvůli všem předchozím generacím slavistů.

      • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

        klimi     před 13 lety 16.04.2011 13:31 |  
        0 0

        Tohle je docela důležitá informace.
        Richi, nechtěl by jsi při případném kontaktu s Pavlem Kukou mu tuto informaci sdělit, zda by s tím něco nemohl udělat? (celkem naivní představa...)

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      Wommi     před 13 lety 16.04.2011 13:56 |  
      0 0

      ..pri vsi ucte, se ale ta valna hromada, resp. zvyseni, melo udelat jinak!!! a ne touto cestou prasarny nejhrubsiho zrna!!!

      jinak je otazkou proc vlastnik stadionu jej nechce prodat,...mozna citi, ze by se treba naslednou stavbou dalsi areny dalo neco vydelat/vyprat:)

      ..jinak ja bych totiz nedokazal pochopit co si soucasny majitel od toho vseho slibuje,..osobne myslim, ze majitel je jeden totozny, nebo je KI ve slavce opravdu pouze zastupcem majitele...

      • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

        Nemo     před 13 lety 16.04.2011 14:07 |  
        0 0

        Původně to všem bylo tvrzeno, že vlastnická struktura esidu kopíruje slavistickou. Ale čemu ve slavii věřit. Faktem je že z lidí kteří byly v počátku v esidu a byly spjati se slavií tam neni nikdo.
        Kdyby byl majitel totožný těžko by podnikal kroky které nejsou ku prospěchu slavie. Slavie s esidem je v neustálých rozepřích. Jakou roli tam teď hraje Pavel Kuka, to nevím. Ale moje osobní teorie je, že asi takovou jako, že Franc je majitelem slavie.

        • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

          Viking     před 13 lety 16.04.2011 18:17 |  
          0 0

          Pavel Kuka má sám máslo na hlavě. Kritizuje kudy chodí, že se neví, komu patří Slavia, a na druhé straně odpověděl na otázku v onlajnu, kdo vlastní Eside - SDRUŽENÍ FYZICKÝCH A PRÁVNICKÝCH OSOB:))))

          • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

            klimi     před 13 lety 16.04.2011 18:31 |  
            0 0

            Proto by to chtělo, aby sdružení Sešívaní drží spolu jednalo i s Kukou o těchto věcech :)

            • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

              travel (přítel SN)     před 13 lety 16.04.2011 19:24 |  
              0 0

              Navíc se tu už několikrát objevila informace,že Kellner chtěl vlastnit Slavii i stadion.A ztroskotalo to na tom stadionu.Kdyz se ho na to ptali,tak řekl,že neví nic o tom,že by Kellner chtěl koupit stadion.

              • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

                klimi     před 13 lety 16.04.2011 21:24 |  
                0 0

                No jasný, ale třeba prostě o tom jen nemůže mluvit...

                • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

                  travel (přítel SN)     před 13 lety 17.04.2011 08:13 |  
                  0 0

                  To je taky možný.Já jsem pro,ať se SDS s Kukou spojí,ale Kuka je zaměstnancem E side,tak kope hlavně za ně,Slavia je až na druhém místě.To ,ale jistě v SDS vědí.

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      Chlupp (přítel SN)     před 13 lety 17.04.2011 11:19 |  
      0 0

      Proč ne? Ať pocítí ten dobytek včetně Doležala a Rosena, kteří o tom podvodu museli vědět a umožnit ho, na vlastní kůži, co udělali!! Ty prasata zlikvidovali Slavii a místo toho, aby ji vytáhli nahoru a bojovali za ni, tak ji jednoduše rozkradli!!

  2. Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

    podol (přítel SN)     před 13 lety 16.04.2011 14:08 |  
    0 0

    Plně podporuji aktivity "sdružení" a chápu,že akce na webu
    suprslavia.com neorganizujeme.Přesto bych ty mladé zcela
    neodsuzoval a chápu jejich pocity.Jsou to slávisté a jsou
    rozhořčeni stejně jako my.Vůči lumpům se dříve či později
    musí přitvrdit,tím spíše,když vymahatelnost práva a spravedlnosti je v nedohlednu.Myslím,že přes "odhalení" pana GŘ je již jasné,
    že uvedený pán je "Bílý kůň",nastrčený tím pravým vlastníkem
    a mozkem devastátorů Slávie.Tak i případné demonstrace
    se minou účinkem.Vyčkejme do pondělí,tam přijďme všichni,potom
    se uvidí,co dále.Zítra ještě proběhne valná hromada OP,jistě
    se tam proberou i případné další kroky a projednají se všemi zástupci ze "sdružení".Hlavně si myslím,že zatím se musíme
    vyhnout jakémukoli násilí a porušení zákona.To je,co by se
    těm pánům velice hodilo.Nakonec by je veřejná moc ještě chránila.
    Podol

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      bongor     před 13 lety 17.04.2011 07:29 |  
      0 0

      Souhlasím s podolem,stačí když prohlásíme,že to není naše akce. Ještě bych dodal,že pokud se někdo z našich řad chce akce mladých
      zúčastnit,tak bych mu v tom nebránil.I když pan Franc ze zámku je pouze nastrčenou figurou/třeba/,pořád jej to nezbavuje zodpovědnosti.
      Když se někdo nechá použít pro takovéhle svinstvo tak je stejný jako samotní pachatelé.Zkus to udělat s penězi nebo nějakou levárnou.Dostaneš sice pár korun,které se ti momentálně hodí,ale dřív nebo později tě samotní tvoji sponzoři nějakým způsobem zlikvidují-Takže opět souhlas,vyhnout se násilí,ale musí být jasné,že
      to je jen varování a jak je známo dav se často stane nezvladatelným.Kdo zlikvidoval takovou národní hodnotu jakou je Slavia si musí být vědom,že si nikdy nemůže být jistý,kdy jej dostihne
      trest.Spravedlivý trest.

      • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

        travel (přítel SN)     před 13 lety 17.04.2011 08:16 |  
        0 0

        Plně souhlasím bongor,přesně jste vystihl i můj názor.

  3. Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

    slaviator     před 13 lety 16.04.2011 14:39 |  
    0 0

    V poslední době vychází spousta zasvěcených komentářů o tom, kdo vlastně vlastní Slavii, kdo koho žaluje a kdo koho oloupil o akcie. Problém je v tom, že ekonomičtí novináři nerozumějí sportovní problematice a naopak.

    Jednoduše řečeno: pokud britská investiční skupina ENIC tvrdí, že se stále cítí být majoritním vlastníkem Slavie, nemohla by být zároveň hlavním akcionářem Tottenhamu Hotspur.

    Nebo naopak! A pokud ano, měla by být dodatečně vyloučena ze všech soutěží UEFA!

    Různě servery (např. Česká pozice), a nyní i www.slavistickenoviny.cz, píší o podivných přesunech akcií ve Slavie: „Velice důležitá a klíčová událost nastala v lednu 2008. Tehdy byla svolaná valná hromada společnosti SK Slavia Praha – Fotbal a.s., kde se rozhodlo o navýšení zapsaného kapitálu o 618 milionů korun na 1040 milionů. VĚTŠINOVÝ vlastník – společnost ENIC – se této valné hromady nemohl zúčastnit, protože mu byla doručena pozvánka na špatnou adresu. Navýšení provedla formou nepeněžitého vkladu společnost Key Investments. Předmětem se stala teoretická suma maximálního pojistného plnění ze životních pojistek fotbalistů Slavie. Tato společnost se tak v podstatě přes noc a zdarma stala majoritním vlastníkem klubu a okradla dosavadního akcionáře MAJORITNÍHO akcionáře, společnost ENIC.“

    Fajn. Jenže v britské Wikipedie lze snadno zjistit, že klíčovým a hlavním akcionářem klubu anglické Premier League Tottenhamu Hotspur je už od roku 2001 britská investiční skupina ENIC. Od roku 2007 pak vlastnila 68 procent akcií.

    Jak Tottenham Hotspur, tak Slavia Praha od roku 2006 společně působí v soutěžích organizovaných UEFA, ačkoliv předpisy Evropské fotbalové unie nepřipouštějí, aby jeden klub měl stejného vlastníka!

    V únoru roku 2006 se dokonce tehdejší finanční ředitel ENICu, dnes jeho ředitel Matthew Collecott, stal předsedou představenstva SK Slavia Praha – fotbal. a. s.! Ve Slavii a Tottenhamu byli lidé, kteří měli pracovat pro oba kluby, docházelo i k výměně hráčů (Radek Černý, Tomáš Pekhart).

    Collecott sice svou funkci záhy opustil, ale už v září 2006 se jako na potvoru v 1. kole Poháru UEFA spolu utkaly právě Slavia a Tottenham Hotspur. Ve čtvrtek 14. září 2006 vyhráli kohouti na Strahově 1:0, v odvetě 28. září 2006 to skončilo na White Hart Lane v Londýně stejným výsledkem.

    Někdo už tehdy musel alespoň formálně „točit“ akciemi, aby se tihle dva soupeři vůbec mohli utkat. Jinak by UEFA vzájemný duel v jedné soutěži nepovolila.

    A za půldruhého roku na to, v únoru 2008, se souboj konal podruhé, tentokrát už ve 3. kole Poháru UEFA. Ve čtvrtek 14. února 2008 prohrála Slavia na Strahově s Tottenhamem 1:2, za týden na, 21. února 2008, to v Londýně skončilo 1:1.

    V té době měl už ENIC v Tottenahmu napřímo 68 procent akcií. Jestliže se tedy cítil být i po lednové „utajené“ valné hromadě Slavie také majoritním vlastníkem červenobílých, došlo k tomuto duelu podvodem! A podvedena byla Evropská fotbalová unie (UEFA)!

    Takže buďto to byl podvod, nebo účelové čachry s akciemi, aby byli pánové v UEFA v klidu. ENIC byl totiž, jak už bylo konstatováno, podle dostupných údajů hlavním majitelem Slavie od roku 1997 a klíčovým akcionářem Tottenhamu od roku 2001.

    A jestliže dnes Britové tvrdí, že jim Slavia patřila a stále patří, protože v lednu 2008 došlo k podvodu s Key Investments, tak zároveň byla podvedena i UEFA a to se všemi možnými důsledky.

    Jak říká známě přísloví: „Jedním zadkem nelze sedět na dvou židlích.“

    Pavel Procházka, šéfredaktor magazínu HATTRICK

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      tupoleff (přítel SN)     před 13 lety 16.04.2011 15:22 |  
      0 0

      je známo, že ENIC držel v letech 2006-8 pouze minoritní podíl. hromada 2008 znamenala jeho další snížení

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      podol (přítel SN)     před 13 lety 16.04.2011 16:06 |  
      0 0

      Jsem technik,nikoli ekonom a za podrobné vysvětlení Slaviatora
      děkuji.Alespoň trochu přehledu v té zamotané situaci.Ale i jako technik vím,že soud rozhodl,že Slávia dluží ENICu cca 120mil.Kč,následně i o tom (naštěstí),že Slávia nemusí uvedený dluh platit ihned,ale do listopadu t.r.Nakonec sama Slávia oficielně
      dluh uznala.Napadnout rozhodnutí soudu z důvodů uvedených
      v článku o vlastnictví Tottenhamu nepovažuji za schůdné.To by
      následovaly několikaleté soudy,odvolání a nakonec výsledek je stejně nejistý.Pro Slávii je východisko a naděje v tom,oprostit se
      od stávajících majitelů,nějak splatit dluh vůči ENIcu a začít zcela
      znovu.S někým jiným,nebo sama a hlavně se poučit z této
      tragické situace.Podol

      • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

        eomer (přítel SN)     před 13 lety 16.04.2011 16:13 |  
        0 0

        Pokud si pamatuji dobře, tak v listopadu se koná dovolání proti rozsudku- tedy ještě ne splátka dluhu. (i když řádově se bude jednat o týdny.)

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      vavicek     před 13 lety 16.04.2011 16:40 |  
      0 0

      Pan Procházka je naprosto mimo. Odkdy předpisy UEFY zakazují, aby měl jeden klub stejného vlastníka? Co je to za nesmysl? Zaprvé to nejspíš Procházka myslel jinak a zadruhé fotbalové kluby mohou mít stejného vlastníka. Nesmějí ovšem hrát stejnou soutěž. Dále sporný rok je poze 2008, protože v roce 2006 neměl ENIC majoritu v Tottenhamu a tudíž nebyl žádný problém s řády UEFY. Pan Procházka je tedy pěkný blb.

      • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

        travel (přítel SN)     před 13 lety 16.04.2011 19:40 |  
        0 0

        Nevíte někdo,kdy má soud rozhodnout o platnosti či neplatnosti navýšení kapitálu z VH v r. 2008?Děkuji za odpověď.

        • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

          slaviator     před 13 lety 16.04.2011 21:14 |  
          0 0

          Pokouším se zjistit, kdy bude jednání Vrchního soudu o tom, zatím jsem to nezjistil. Snad se mi to teď v týdnu povede.

          • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

            travel (přítel SN)     před 13 lety 17.04.2011 08:24 |  
            0 0

            Díky slaviator,já jsem totiž přesvědčen,že to může být zlomový okamžik kolem celého problému.Pokud to vyhraje ENIC(a pro nás by to bylo určitě lepší),pak by bylo jistě lepší "prostředí" pro jednání s novými zájemci o Slavii.A je zde strašně důležitý faktor-čas! a samozřejmě sehnat do konce dubna 10 milionů.A ještě jeden dotaz slaviator,tento rozsudek soudu už bude konečný,nezpochybnitelný,zkrátka nebude se moci odvolat? Díky i za tuto informaci!

            • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

              slaviator     před 13 lety 17.04.2011 19:15 |  
              0 0

              Je možné pak DOVOLAT se k Nejvyššímu soudu, ale to dovolání (narozdíl od odvolání) nemá odkladný účinek pravomocnosti rozsudku, takže abych odpověděl přesně - odvolat se (a dělat obštrukce a odkládat vynesení pravomocného rozsudku) už pak nejde

              • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

                travel (přítel SN)     před 13 lety 17.04.2011 20:55 |  
                0 0

                Děkuji,ale musím konstatovat,ještě,že jsem studoval ČVUT,práva bych určitě nezvládl.Ještě prosím ten teermín.

  4. Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

    Merlinus (přítel SN)     před 13 lety 16.04.2011 15:04 |  
    0 0

    No osobně bych podporoval všechny aktivity, které povedou k záchraně Slavie. A popravdě ty mírumilovné a srdcerivné prohlášení vůči majitelům Slavie je zrovna asi nedojmou. Možná, že když budou mít doma rozbitá okna, tak si uvědomí víc, že prostě takhle vyjeb........ se Slavisty nemůžou. A Franc zase taková figurka nebude. A pokud je, pak mu musí být jasné, že dělá špinavou práci pro někoho. A určitě je za to dobře placený a ví co dělá. Pak ale musí být schopen nést i následky.

  5. Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

    Markus     před 13 lety 16.04.2011 16:09 |  
    0 0

    Jsem rád za toto prohlášení. Hnutí Sešívaní drží spolu dobře reprezentuje jméno a myšlenky Slavie. Bylo by špatné pokazit si to snížením se k navíc zcela zbytečné agresivitě. I kdyby vyrazila půlka národa za Sisákem, nezmění to nic. Psát něco dalšího ohledně klubu mi nedává smysl.

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      urs (přítel SN)     před 13 lety 16.04.2011 17:24 |  
      0 0

      tak jest :)

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      podol (přítel SN)     před 13 lety 16.04.2011 17:52 |  
      0 0

      krásný a pravdivý článek-doporučuji přečíst všem!!!Podol

      • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

        Wommi     před 13 lety 16.04.2011 23:57 |  
        0 0

        ...jo to je velni pekne napsano a bohuzel velmi pravdive!!!

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      bongor     před 13 lety 17.04.2011 07:45 |  
      0 0

      To je článek,který zcela vystihuje naší realitu.Já jsem na tento web už několikrát napsal,že dění ve sportu naprosto kopíruje dění v celé české společnosti.Základem všeho jsou často záměrně nedokonalé zákony,které mají nenápadné mezery,umožňující podvody,ale i jiné
      nezákonné praktiky,které se tím stávají nepostižitelnými.
      Proto od soudů odcházejí všelijací zcela evidentní viníci s vítěznými úsměvy a jejich advokáti se smějí ještě víc,jak s námi všemi zase vyjebali.
      Na to spoléhají i ti pánové,kteří rozkradli naši Slavii.Dříve by se řeklo,že zapomínají na spravedlnost boží.Dneska jsme z velké většiny ateisté a tak můžeme říct:"Zapomínají na desetitisíce slávistů,kteří za svůj klub dýchají".Já na jejich místě bych se bál!

  6. Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

    Viking     před 13 lety 16.04.2011 18:15 |  
    0 0

    Spíš bych protestoval u Sisáků...

    • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

      Wommi     před 13 lety 17.04.2011 00:13 |  
      0 0

      ...pokud bych mel nekde protestovat, rozhodne bych se zastavil na peknou dobu i u Dolezalu a rozhodne bych zabusil i u Jarolimu,...nakonec bych na chvili posedel i u Rosenu, byt se u tohoto pana obavam, ze ten k tomu prisel trosinku jak slepej k houslim a spis se nechal strhnout svoji zakoukanosti do trenera...

      Ti vyse dva uvedeni dle meho se nejvice podileli at uz na vzrstupu, ale zejmena padu SKS,...samozrejme ze i dalsi panove v tom maji treba sve prsty, ale ja si az tak uplne nemyslim, ze by se ve slavii vsechno jen rozkradlo nebo neco propralo,...dle meho se, v klasickem ceskem stylu, vse zejmena poradne projedlo a prohospodarilo. Samozrejme, naslo se trochu mista i pro drobne zvysovani kvality vlastni zivotni urovne.

      Asi nema smysl tu vse rozebirat, ale myslim si, ze po uspesne sezone (LM) a vyhre v lize, se to proste vse posralo, protoze byly velke oci, financni stranka klubu se nastavila na dalsi LM, coz nedopadlo, nastavily se velke vydaje za hrace, vysokeplaty, bohusy, premie, x desitek hracu pod smlouvou, to jsou proste neoddiskutovatelne naklady, ktere po neuspechu s tiraspolem se projevily tak, ze to slo vse do haje. K tomu se pridal trener, ktery neustale tocil sestavou a privadel dalsi a dalsi drahe kone od spratelenych manazeru a pak tim vznikaly a dal i vznikaji dluhy a dluhy a dluhy.

      Jinak co se tyka vlastniku urcite na zacatku se okolo tymu i stadionu motali lidi z KI. U stadionu je tomu doposavad. Jestli je to jeden clovek, nebo jich je vic nevim. Okolo klubu se pak motaji i dalsi osoby, alespon co vim, pomerne znami a uspesni podnikatele. Jejich vztah ke spolecnosti - nevim. mozna je to vlastnicky, mozna ne. Vse jsou informace zpostredkovane a tudiz nemusi byt stopro pravdive. Kazdopadne se obavam, ze jejich kohoutky vyschly, a to i presto, ze penize maji. Ke koupi slavie si myslim, a psal jsem to, ze by zajemci i byli ale nejvetsim roblemem je to, ze vlastne nevime, kdo je opravdovym vlastnikem, fanc, enic, nekdo jiny a obavam se, nikdo se nechce dostat do situace, ze by se za par let dozvedel, ze nekomu nasypal miliony a ten dotycny vlastnikem nebyl.

      Nejsem si jisty, jestli platiluv napad na spolecnost ktera bude vlastnit slavii a v ni si budou podnikatele kupovat podily,..jestli je to to nejlepsi, v podstate nevidim duvod. Staci kupovat akcie SKS as, mozna snad nejake danove duvody...mimochodem jestli onou spolecnosti pro budouci vlastniky neni Slavia praha ltd. ?:)

      U stadionu, bohuzel nevim, proc e-side nechce prodat, co v tom je, ale treba v tom muzou hrat roli i nejake zajmy radnice?!...

      • Re: Sešívaní drží spolu se distancují od aktivit webu superslavia.com

        Citrus (přítel SN)     před 13 lety 17.04.2011 00:50 |  
        0 0

        Asi tak. Hlavně, že nás Doležal pořád krmil tím, jak má tři verze rozpočtů a s pěnězma z LM dopředu nepočítá.