Fortuna liga

Slavia - Sparta 1:0

Martin Latka rozhodl hlavičkou po centru Davida Hubáčka o cenném vítězství Slavie nad Spartou 1:0. Více než 15 tisíc diváků v Edenu mohlo velkolepě slavit!

Slavia - Sparta 1:0 (0:0)
Branky:
 73. Latka 

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Juhar - Mičola, Petrák, Zmrhal (90. Jarolím), Tusjak - Kisel (90. Vlček) - Škoda (82. Cicman)

Trenér Petr Rada oproti zápasu na Dukle změnil sestavu jen na jednom místě, Štěpána Koreše nahradil na pravé straně zálohy Tomáš Mičola. Soupeř nemohl počítat se zraněným Vidličkou, kterého nahradil Zápotočný, ve středu zálohy pak Spartě chyběl Matějovský a nastoupili tam tak Holek s Hušbauerem. Před výkopem atmosféru zpestřila pyroshow, pěkné video s brankami z minulých derby a státní hymna, kterou zazpívala Marta Jandová. Po výkopu držela míč častěji na kopačkách Sparta, ale první dva střelecké pokusy si připsali slávisté, Ondřej Petrák ale mířil slabě a daleko vedle, Luboš Tusjak sice bránu trefil, ale Vaclíka příliš nevystrašil. Na druhé straně dobře hlavičkoval po rohu Švejdík, naštěstí bránu těsně přestřelil. Obraz hry se první čtvrthodinu neměnil, sparťané drželi míč častěji, slávisté se snažili hrozit z brejků. Když už vybojovali sešívaní roh, zasypal kotel hostí Karola Kisela odpadky. Když už to vypadalo, že kapitán Slavie bude moci rozehrát, Karola Kisela jen těsně minula zapálená světlice. Dohromady se tak nehrálo téměř tři minuty. Když se konečně Kisel dostal k rozehrání rohového kopu, následovala hlavička Petráka mimo. Následovaly minuty vyrovnaného souboje, ve kterém Sparta držela častěji míč, ale všechny nebezpečně vypadající akce dokázala obrana Slavie zlikvidovat, centrované míče bezchybně sbíral Čontofalský. Další střelecké pokusy tak přišly až po půlhodině hry, jenže Hušbauer dopadl zhruba jako Petrák ve druhé minutě zápasu a Kweukeho pokus téměř od poloviny hřiště jen získal území u rohového praporku. Nadějněji vypadala střela Kadlece z 20 metrů, bránu Čontofalského však také minula. V závěru poločasu výborným obranným zákrokem zneškodnil Tusjak šanci Hušbauera a na druhé straně po rychlé akci prudkou střelou minul bránu Škoda. Kiselův nebezpečný centr sebral Vaclík a sudí Příhoda odpískal konec poločasu, který příliš fotbalové kvality a krásy nepobral.

V poločasovém derby minižáků slávisté porazili svého soupeře vysoko 5:1. Žádný z trenérů neuznal za vhodné v sestavách něco změnit a tak se začalo ve stejném složení. První šanci si připravili hosté, Krejčího centr sebral dlouhou paží Čontofalský. Na druhé straně nenacházely adresáty centry Tusjaka. Z velké dálky to zkusil dokonce i David Hubáček, bránu však vysoko přestřelil. Po hodině hry prolétl vápnem Slavie nebezpečný centr zleva, nikdo z nabíhajících sparťanů na něj ale nedosáhl. O pět minut později chybovali hosté před vlastním brankářem, Mičola šel z úhlu sám na Vaclíka, vystřelit si však netroufl a hledal obsazeného Škodu. Toho ubránil Hušbauer a protože se kotel Slavie domníval, že v rozporu s pravidly, vlétly do vápna slávistické vlajky a sudí Příhoda opět přerušil hru. Když se nehrálo, oživil dění na trávníku příznivec Sparty, který proběhl přes celý trávník od Tribuny Sever až ke vlastnímu kotli. Slavia se však po této akci probrala k větší aktivitě a byl to především Tusjak, který posílal před Vaclíka nebezpečné míče. Branka však padla po centru jiného hráče. Byl to David Hubáček, který poslal před bránu centr z přímého kopu a Martin Latka hlavou míč lízl mimo dosah Vaclíka - 1:0! Logicky následovala výrazná územní převaha Sparty, šance rudých však přišla až v 88. minutě, kdy centr z hloubi pole přeletěl Kweukeho a Kadlec za ním minul bránu. Vzápětí Balajovu ránu vyškrábl na roh Čontofalský. Sudí Příhoda nastavil málo vídaných 6 minut a dalo se čekat, že Slavii bude čekat peklo. To jen potvrdila pyroshow Tribuny Sever, po které se Eden zahalil do vpravdě pekelného dýmu. Stav už se ale nezměnil a nový Eden tak poprvé mohl slavit ligové vítězství nad Spartou!!

Trenér hostů Vítězslav Lavička nemohl být po zápase spokojen, úvod jeho hodnocení však nemůžeme poskytnout, poněvadž zástupci Sparty nebyli ochotni počkat s tiskovou konferencí do doby, než novináři vyzpovídají hráče Slavie v mixzóně. K bránění brankové situace trenér Lavička uvedl: "Bráníme kombinovaně, byla to chyba více hráčů. Chybí nám kvalita, čekáme víc od Lea Kweukeho, měl formu na počátku sezóny, nyní se nedostává do zakončení. Kadlec pracuje dobře, ale také bez gólového efektu. Je to ale o kvalitě všech hráčů v útočné fázi, musíme být ostřejší po krajích. V první půli jsme měli několik centrů, ale provedení nebylo tak kvalitní, byly to obloučky, které snadno a lehce sbíral Čontofalský. Stejně tak chybí kvalita ve středu hřiště. Mladé hráče ale ani po několika nezdarech nebudeme házet přes palubu. Marek Matějovský není ve stoprocentním stavu, tak jsme jej do základní sestavy nepostavili. Trpíme nevyrovnaností výkonů, mladí kluci občas předvedou skvělé věci, ale stabilnější výkonnost chybí. Tlak samozřejmě cítíme, ale věřím, že se zvedneme, byť nás ve čtvrtek čeká těžký soupeř Athletic Bilbao. Pokud by se jednalo jen o ligovou soutěž, asi by se náš stav mohl nazvat, že jsme blízko krize. Ale v kontextu i Evropské ligy bych to tak nenazval."

Petr Rada byl o mnoho spokojenější. "'Samozřejmě se to hodnotí dobře, protože jsme vyhráli. Nerodilo se to však lehce, vstoupili jsme do zápasu opatrně, nechtěli jsme udělat chybu. Sparta držela míč, ale postupně jsme hru vyrovnali. Trochu vázla přechodová fáze. Snažili jsme se udržet vzadu nulu a to se povedlo. V první půli jsme Spartu do větší šance nepustili vyjma hlavičky Švejdíka, kterého neuhlídal Nitrianský, poněvadž ho blokoval Kweuke. Ve druhé půli jsme chtěli být aktivnější, i proto, že jsme hráli proti našemu kotli. Začaly být aktivnější kraje, jak Mičola, tak Tusjak s Juharem. První šanci Mičoly jsme ještě nedotáhli do konce. Pak jsme měli další šanci Mičolou, střelu z první ale poslal vedle. Po brance jsme čekali, že Sparta zvýší aktivitu. V dresu soupeře tam přišli Balaj a Grajciar, na můj vkus jsme se dostali hodně hluboko. Čontofalský nás podržel, když vyrazil střelu Balaje. Dvě standardní situace zaváněly, ale ustáli jsme to, šli jsme tam navíc ještě dva na jednoho. Tusjak mohl možná prostrčit na Zmrhala. Ale jsem spokojen s výhrou, hráli jsme proti těžkému soupeři. Teď nás čeká těžký týden, čeká nás Ústí a Slovácko. Chci hráčům poděkovat za nasazení a přístup, dnes jsem viděl výborný kolektivní výkon. Připravovali jsme se na Kweukeho i Kadlece, jsou to nebezpeční útočníci. Chtěl jsem, aby se na ně hráči nelepili, aby spíš viděli balón. David Hubáček si s tím poradil skvěle, stejně Nitrianský s Juharem, kteří měli vystupovat na krajní hráče Sparty. Nepustili jsme Spartu ke zdvojování na její levé straně. Petrák odehrál výborné utkání, vyhrál spoustu osobních soubojů. Chtěli jsme, ať neopouští svůj prostor, ať nechodí kolmé přihrávky na Kadlece a Kweukeho. Martin Latka si se situacemi jako u vstřelené branky umí poradit, ostatně začínal jako útočník. Myslím, že Vaclík pozdě vyběhnul. Každopádně Latka je stoper s jedním s největším čichem na branky v lize. Jarda Zmrhal v první půli byl trochu nervózní, ve druhé půli to už bylo lepší. Stejně tak Tusjak měl ve druhé půli dost tahových situací, dostávali jsme se po jeho akcích před bránu soupeře. Petrák oba převyšoval, se všemi jsem ale velmi spokojený. Že jsme vyhráli nad Spartou po čtyřech letech? Sám jsem to ani nesledoval, byl jsem někde jinde. Já chci ale vyhrát každý zápas, ať už jde o Příbram nebo o Spartu. Jsme teprve v devátém kole, musíme se připravovat tak, aby kvalita dále stoupala. Karol Kisel dostal druhou žlutou kartu a ne červenou? O tom vůbec nevím, střídal jsem proto, abychom hru trochu rozkouskovali. Ty karty jsem vůbec nezaznamenal. Fotbal je hra pro chlapy, každý musí něco vydržet. Co se týče pyrotechniky, s tím já nic neudělám, na takové zápasy lidi chodí víc, občas někdo něco pronese, je to možná škoda pro fotbal, ale patří to k tomu. Mladíci? My se rozhodujeme podle toho, jak hráči pracují v tréninku. Lukáš Jarolím sice nenastupuje, ale jsem rád, že tu je, o jeho pozici jsem s ním i mluvil. Já nejsem ten, že bych někoho odsunul na lavičku, pokud mu zrovna nevyjde zápas. Máme zdravý kolektiv, atmosféra v kabině je dobrá."

Komentáře (121)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sparta 0:0 v 1. pol.

    goop     před 12 lety 29.09.2012 20:51 |  
    0 0

    Zatím tedy dost bída. Z obou stran.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0 v 1. pol.

      vlastik33095     před 12 lety 29.09.2012 21:03 |  
      0 0

      Jsou nervózní, ta přestávka při rohu tomu taky nepřidala. Mičola,Petrák a snad i Čontofalský v pohodě. Vadí mi ale že se hoši nechaj přetlačit v soubojích rameno na rameno,jen málokdo to ustojí. A taky neschopnost vystřelit z hranice vápna na branku,Škodu nekomentovat...

  2. Re: Slavia - Sparta 0:0 v 2. pol.

    JS (přítel SN)     před 12 lety 29.09.2012 21:18 |  
    0 0

    ŠKODA VEN!! Nejlíp úplně ze Slavie.

  3. Re: Slavia - Sparta 1:0

    no-nick     před 12 lety 29.09.2012 22:27 |  
    0 0

    Yeeeeeees! A jdu trhat šedivý vlasy:-)

  4. Re: Slavia - Sparta 1:0

    Barra     před 12 lety 29.09.2012 22:34 |  
    0 0

    Máme je!!!

    A ať se ještě někdo odváží pustit se do mého oblíbence Davida
    Hubáčka!

    Mimochodem, zírám, s jakým přehledem Petrák hraje. Je to pravý ´vysavač´ před obranou. Tohle umět v jeho věku… Bohužel Ondru časem těžko udržíme ve Slavii. Jestli takhle bude pokračovat, má před sebou velkou kariéru v zahraničí, a doufám že ho nebude lákat Turecko či Rusko, ale Bundesliga nebo Premier legue.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      goop     před 12 lety 29.09.2012 23:18 |  
      0 0

      Souhlasím s pochvalou oběma zmíněným.

  5. hodnoceni

    rudahvjezda     před 12 lety 29.09.2012 22:34 |  
    0 0

    Mne se to libilo, vsichni makali
    Conto 6 - nitri 6, latka 8, hub 7, juhar 6 - micola 6, kisel 6, zmrhal 5, petrak 7, tusjak 6 - skoda 4

    • Re: hodnoceni

      bongor     před 12 lety 29.09.2012 23:34 |  
      0 0

      Moje známky:Čonto 8,Nitri 6,Laty 8.Hub 8,Juhár 7.Mičola 6,Kisel 6,Zmrhal 6,Petrák 8,Tusjak 7,Škoda 5.
      Mám radost,že Petr pochválil Huba,pro něj je to jako dostat nějaký pohár.Taky Barra to viděl stejně a samozřejmě i já.Taky jsem mu dakl zaslouženou osmičku.

  6. Sparta- bez brankových šancí

    Mike     před 12 lety 29.09.2012 22:47 |  
    0 0

    Něco do polemiky- podle vytvořených šancí a nebezpečných situací- podle mě byly 2- Balejova střela, kterou Čontofalský vyrazil - mimochodem jediná přímá střela Spaty na branku-a Grajciarův trestný kop vedle- byla Sparta v letošní sezoně týmem, který si u nás vytvořil nejméně brankových příležitostí. My jsme dopředu také neoslňovali, ale na to jak jsou protežováni do reprezentace- Hušbauer, Kadlec, Krejčí- a mají dle některých novinářů nejlepší kádr v lize- tak Sparta podala směrem dopředu naprosto zoufalý výkon.

    • Re: Sparta- bez brankových šancí

      JS (přítel SN)     před 12 lety 29.09.2012 22:49 |  
      0 0

      A co Brno?

      • Re: Sparta- bez brankových šancí

        Mike     před 12 lety 29.09.2012 22:56 |  
        0 0

        Mám to přes celé hřiště z hlediště, ale byla tam v 1.poločase levá tyč po střele z dálky a ve 2.poločasu to 2x hořelo po brněnském rohu. To Sparta dnes rozhodně neměla.

      • Re: Sparta- bez brankových šancí

        bongor     před 12 lety 29.09.2012 23:37 |  
        0 0

        Brno tak na úrovni sparty,jenom nám to utkání líp sedlo a hlavně z něj nejsme připos*aní.Až si uvědomíme,že rumun je s bídou průměrné mužstvo,tak budeme vyhrávat o 2-3 góly.

        • Re: Sparta- bez brankových šancí

          Socrates (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 01:57 |  
          0 0

          Přesně tak ... to si musí ti kluci uvědomit! :-)

  7. Re: Slavia - Sparta 1:0

    Khadgar     před 12 lety 29.09.2012 22:51 |  
    0 0

    Takových derby už bylo hodně a většinou je na svojí stranu zlomila Sparta, takže jsem rád, že tentokrát jsme vyhráli my.
    Petrák si zaslouží absolutorium, až na jedno menší zaváhání hrál excelentně.

  8. pro quelhara- čistá konta v řadě

    Mike     před 12 lety 29.09.2012 22:51 |  
    0 0

    Již 5 čistých kont po sobě- bude se Ti to hledat těžko. Matně si vzpomínám, že Jánoš měl kdysi- nevím zda v české nebo ještě federální lize kolem 600 minut bez branky a dostal ji doma od Vítkovic. Bude to pěkná makačka dohledat, ale věřím, že se po dnešním krásném vítězství ponoříš do archívů třeba až do rána.

    • Re: pro quelhara- čistá konta v řadě

      lassiter     před 12 lety 29.09.2012 22:58 |  
      0 0

      Já sice nejsem quelhar, ale zkusím to - sezona 1997/98 prvních pět jarních kol. později to bylo ještě v roce 2003, ale tam to bylo rozděleno do dvou sezon (dvě jarní kola a tři podzimní).

      • Re: pro quelhara- čistá konta v řadě

        quelhar (admin)     před 12 lety 30.09.2012 00:01 |  
        0 0

        Diky, overim a pouziju :o)

    • Re: pro quelhara- čistá konta v řadě

      Barra     před 12 lety 29.09.2012 23:14 |  
      0 0

      A vlastně téměř 6 - protože poslední gól jsme dostali v Boleslavi ve 18ste minutě zápasu. Takže do konce zápasu ještě zbylo 72 minut, a pak čisté konto proti Brnu, Liberci, Teplicím, Dukle a dnes. Takže 522 min celkem.

    • Re: pro quelhara- čistá konta v řadě

      quelhar (admin)     před 12 lety 30.09.2012 00:01 |  
      0 0

      Hehe, nevim nevim, jestli se mi to bude chtit dohledavat... Ceka me zitra daleka cesta a nove prostredi, takze vubec nevim, kdy budu mit cas nahodit statisticke okenko a co bude jeho obsahem :o)

      • Re: pro quelhara- čistá konta v řadě

        Barra     před 12 lety 30.09.2012 00:13 |  
        0 0

        Daleká cesta a nové prostředí?

        Tak ať se ti tam daří - a my si s radosti počkáme na okénko. O to větší bude naše očekávání.

  9. Re: Slavia - Sparta 1:0

    smichov_1     před 12 lety 29.09.2012 22:55 |  
    0 0

    v prvni puli vycnivali nekvalitou u nas (samozrejme) Skoda ale take Tusjak. Den druhy se pak chytil a patril mezi nejlepsi na hristi. Myslim si ze jeho prace vlevo prinesla situace a tlak ktere prinesly vitezstvi. Skoda je na prestup, nechapu to staveni, i kdyby tam dal zaloznika, nebyl by horsi. Vitestvi je vydrene, ale o to cennejsi. Sparta je neuveritelne marna, ale to muze byt i dobrou taktickou pripravou, a take Latkou, ktery obranou suverene kraloval. Jinak bych ocenil praci vsech, krome Skody.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      bongor     před 12 lety 29.09.2012 23:41 |  
      0 0

      Ríkal jsem,že Laty Kvakoše suveréně vymaže.A to jsem ještě netušil,že se tak výborně přidá Hub.Ten kluk z Afriky bude dnes mít hodně divoké sny.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Socrates (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 02:00 |  
      0 0

      No dneska bych na přestup radši než Škodu poslal radši Mičolu ...

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        urs (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 16:38 |  
        0 0

        to je vtip, že je to tak? :)

  10. Re: Slavia - Sparta 1:0

    lassiter     před 12 lety 29.09.2012 23:00 |  
    0 0

    Velká holomajzna z obou stran, z naší ve druhém poločase trochu menší :-) Petrák do repre, snad ten Dovalil není slepej. Latka na hrad.

  11. Re: Slavia - Sparta 1:0

    rek     před 12 lety 29.09.2012 23:01 |  
    0 0

    Snad nebude vadit trocha kritiky po takovém cenném vítězství, ale ta poslední zdržovací obranná čtvrthodinka byla fakt o nervy. Tohle Slavia nikdy nedělala a nelíbilo se mi to.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Mike     před 12 lety 29.09.2012 23:22 |  
      0 0

      V derby mě NIKDY nezajímá výkon, ten jsme kolikrát podali dobrý, ale remizovali jsem nebo prohráli. V derby je vždy důležitý pouze výsledek, na výkon a krásu můžeme hrát ve zbývajích 28 kolech. 7.finálový zápas Stanley Cupu se hraje vždy na výhru, krása nikoho nezajímá. Vítěze si pamatují všichni, poraženého málokdo. A tak já to mám s derby. Třena někdo se mnou nesouhlasí, to je jeho právo, ale takhle je to u mě.

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        Barra     před 12 lety 29.09.2012 23:44 |  
        0 0

        Máš pravdu.

  12. Re: Slavia - Sparta 1:0

    slaviator     před 12 lety 29.09.2012 23:06 |  
    0 0

    My tu ligu stejně vyhrajem! Vládci Prahy!!!

  13. Re: Slavia - Sparta 1:0

    Tom     před 12 lety 29.09.2012 23:08 |  
    0 0

    Čontofalský -7 , Nitrianský -7 , Latka -9 , Hubáček -7, Juhar -7 , Mičola -7 , Kisel - 7 , Petrák -8 , Zmrhal - 6, Tusjak - 6 , Škoda -4


    Mičola - Teď už jsem si stoprocentně jistý že pro nás je posilou výborný křídlo jen nabrat trochu sebevědomí a konečně po Šventovy (jak se mu vlastně daří? ) Tu bude brousit lajnu záložník s tahem na branku a dravostí !

    Petrák - Dneska excelentní výkon, skvělá práce do defenzivy ale umí i výborně rozehrát a založit akci fakt mě příjemně překvapil

    Škoda - Není tak uplně marnej ale opravdu je těžký bejt sám na hrotu ... Často špatně rozehraje či zazdí akci ale to je otázka sebedůvěry

    Latka - Do repre

    Hlavně příští kolo vyhrát na Slovácku !! cejtim konečně šanci že se do Edenu vrátí alespoň evropská liga ... Ale v zimě určitě pořádnýho střelce jinak to půjde těžko !

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      PetCC     před 12 lety 29.09.2012 23:20 |  
      0 0

      Ne, že bych se tentokrát nějak moc Škody zastávat, chtěl bych od něj mnohem víc. Ale jak byl vystřídán, tak jsme neudrželi vepředu míč a díky tomu jsme byli strašně pod tlakem.

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        JS (přítel SN)     před 12 lety 29.09.2012 23:35 |  
        0 0

        Vepředu jsme neudrželi míč proto, že jsme zalezli do vápna, přestali presovat a hlavně po získání míče přestali nabíhat, takže hráč, co míč vyvážel, neměl komu přihrát, zato měl tři soupeře na zádech. To s vystřídáním Škody nemá co dělat.
        Škoda má, pokud tomu rozumím, za úkol zpracovávat vysoké míče a přihrávat je na křídlo nebo Kiselovi a vyhrávat hlavičkové souboje. Ustát ataky soupeře a podržet vepředu míč. V neposlední řadě, jako koncový hráč, by se měl prosazovat alespoň po centrech do vápna. Řekni mi, kdy naposledy něco z toho splnil.
        Přidejme k tomu jeho pomalost, hraničící snad s leností udělat pár rychlejších kroků k míči, jeho neochotu atakovat a presovat (proč čtyřiatřicetiletý Kisel může lítat po celém hřišti skoro celý zápas a Škoda nepopoběhne ani mezi rozehrávajícími stopery soupeře?). Přidejme k tomu nulový přehled o rozestavení spoluhráčů na hřišti (jak jinak si vysvětlit jev, že pokud už míč zpracuje, pak ho předává na nohy zásadně soupeřům?). Přidejme k tomu jeho neustálé pády v pokutovém území místo viditelné snahy se rvát o míč, které přicházejí po špatných nábězích, při kterých je permanentně schován za obráncem. V kombinaci s jeho mizernou technikou.
        Ten hráč nemá ve Slavii co dělat. Pro Bohemku byl možná dostačující. Ale všichni víme, jak mizerný fotbal celý ten tým praktikoval. Škoda je poleno s minimálním přínosem a to mi nikdo nevymluví, dokud ho neuvidím alespoň běhat a bojovat o míč, když už ho neumí ani zpracovat.

        • Re: Slavia - Sparta 1:0

          utrzeny_ze_retezu     před 12 lety 29.09.2012 23:42 |  
          0 0

          Přesně jak píšeš. Zoufalej zoufalej zoufalej, hlavně bez bojovnosti, bez nasazení, bez chuti - hráč pouze do počtu. To takovýmu Mičolovi to zas tak fotbalově nejde, ale aspoň maká, norozdíl od Škody.

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        bongor     před 12 lety 29.09.2012 23:44 |  
        0 0

        Tím to asi Pete nebylo,ale přesto bych taky doporučoval,trošku víc Škodovku podpořit.Důvěra často udělá víc než kilo dopingu.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Socrates (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 02:06 |  
      0 0

      To jsem zvědavej, jak se svojí rychlostí bude brousit tu lajnu :-)) Technika taky o ničem ... nevim, jestli jeho bojovnost bude stačit k tomu, aby byl prospěšnej. Zatim velký zklamání ... a to jsem ho vítal pomalu s ohňostrojema :-(

  14. Re: Slavia - Sparta 1:0

    Stahler     před 12 lety 29.09.2012 23:20 |  
    0 0

    Paráda !!! První poločas nic moc,ale ten druhý byl skvělý ! Latka do repre !!! Pokud ho tam ten deBílek nedá ani po tomto derby je to debil na entou. Slavie vyhrála zaslouženě,za obrovskou vůli po úspěchu si vyhrát zasloužila. Atmosféra super,chorea super,snad jen ty naše dělbuchy byly na hovno. A chování rudých fans bylo debilní jako obvykle.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Barra     před 12 lety 29.09.2012 23:36 |  
      0 0

      Co by tam Latka dělal? Vždyť Bílek má Hubníka, a co na tom, že Hubník od roku 2010 již 2x sestoupil v Hertou Berlin do druhé Bundesligy? Bílek má své oblíbence, a jen tak rychle nebude měnit.

      Jestli Martin Latka ale takhle bude pokračovat, tak mám obavu, že v prosinci odehraje svůj poslední zápas u nás a bude mířit do zahraničí. Bohužel.

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        JS (přítel SN)     před 12 lety 29.09.2012 23:39 |  
        0 0

        A co je na tom nejhorší - zadarmo.

        • Re: Slavia - Sparta 1:0

          Barra     před 12 lety 29.09.2012 23:58 |  
          0 0

          Jó, zadarmo přišel, zadarmo odejde. Snad se během zimní přestávky podaří Radovi stmelit obranu Dobrotkou. Snad se už konečně zdravotně dopořádku. Robert Cicman mě minulou sezónu moc nepřesvědčil.

  15. Re: Slavia - Sparta 1:0

    spino     před 12 lety 29.09.2012 23:32 |  
    0 0

    PRAVDA A LÁSKA ZVÍTĚZILA NAD LŽÍ A NENÁVISTÍ

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      slaviator     před 12 lety 29.09.2012 23:56 |  
      0 0

      Tak teď nevím, jestli Ing.Aleš Řebíček a Bc.Adam Řebíček jsou teda bratři "Pravda" a "Láska"? Nebo spino, jak to myslíš?

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        spino     před 12 lety 29.09.2012 23:57 |  
        0 0

        Slavia zvítězila nad Spartou :-)

  16. Re: Slavia - Sparta 1:0

    eomer (přítel SN)     před 12 lety 29.09.2012 23:49 |  
    0 0

    DERBY JE NAŠE!!!!!!fotbal hroznej hlavně první půle, ale DERBY JE NAŠE !!!!!!!!!!!!!!!

  17. Re: Slavia - Sparta 1:0

    Fallen (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 00:14 |  
    0 0

    Já bych jen rád odsoudil to trapné rasistické huhuhu na Kweukeho. Jako slávista se za ta individua docela dost stydím

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      spino     před 12 lety 30.09.2012 00:34 |  
      0 0

      Víc než to mi vadili ty dělbuchy. To jsem fakt nepochopil.

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        Jakubisko     před 12 lety 30.09.2012 00:47 |  
        0 0

        abyste se všichni neposrali. nebylo to takhle náhodou derby?

        • Re: Slavia - Sparta 1:0

          spino     před 12 lety 30.09.2012 01:07 |  
          0 0

          Jakékoliv pyro mi nevadí, ale dělbuchy na hrací ploše nesnáším. Bučení na Kweukeho mi nevadilo. Bylo to jen jednou a nikterak výrazné.

          • Re: Slavia - Sparta 1:0

            slaviator     před 12 lety 30.09.2012 01:27 |  
            0 0

            Ohrozily někoho? Sparťani hodí zapálený pyro přímo po slávistovi. Očekávám mastnou pokutu a že se to v médiích rozmázne. Bejt to naopak, tak se Kadlec/Přikryl/Hušbauer svalí na zem a ještě teď se po zemi válí. Fakt hovada, kvůli takovejm je pak zakázaný pyro celoplošně...

            • Re: Slavia - Sparta 1:0

              spino     před 12 lety 30.09.2012 08:43 |  
              0 0

              Jasně, že sparťani jsou hovada. Jelikož jsem seděl na jihu, tak jsem to viděl pěkně zblízka, hlavně u té světlice mi zatrnulo, protože ho těsně minula. A jak se na konci vstekali, paráda! :-D

              Ale stojím si za tím, že dělbuchy z našeho kotle byly zbytečné, žádný efekt to nemá a akorát teď budou pisálkové poukazovat na to, že bordel dělaly obě strany, ačkoliv ten poměr je tak 1:10.

              • Re: Slavia - Sparta 1:0

                slaviator     před 12 lety 30.09.2012 08:57 |  
                0 0

                Já byl na protilehlé, taky se mi zdálo, že ho to těsně minulo. Nevím, být já na místě rozhodčího, tak po tomhle nechám vyklidit sektor hostů. Ale je pravda, že nakonec se to uklidnilo a tak by tam byly akorát zbytečný jatka. Každopádně kotel Sparty by toho, kdo hodil tu světlici na Kisela, najít a dát mu co proto sám..

        • Re: Slavia - Sparta 1:0

          Boss82     před 12 lety 30.09.2012 01:25 |  
          0 1

          To Jakubisko: No a co, že to bylo derby? To je jako důvod házet na hřiště dýmovnice, že je hovno vidět a všichni se dusí?! Já se chodím do Edenu dívat na fotbal, a ne na to, jak se někteří pubertální nezralí jedincí realizují v tom, že hází na hřiště dýmovnice a petardy. Je to dětinský, trapný, a každýho, kdo se přijde podívat na fotbal, to akorát nasere! To nemluvím o tom, že hráči pak vypadnou z tempa, když je přerušené utkání, že Slavia bude platit zbytečné pokuty atd.

          Atmosféra na zápasech je jedna věc, za tu zaslouží náš kotel uznání. Ale jak atmosféře přispívají petardy a dýmovnice, tak na to asi fakt nikdy nepřijdu!

          • Re: Slavia - Sparta 1:0

            Socrates (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 02:12 |  
            0 0

            Na to nikdy nepřijdeš? Tak to tě lituju. Vůbec nechápu, proč teda nedřepíš doma u tv s lahváčem nebo nejdeš radši než na fotbal do ND na Labutí jezero .... Mně se například líbí podobná atmosféra jako tady http://www.youtube.com/watch?v=f5hPgSEwCiQ ....
            Jo a dávej příště bacha, aby ses na tom fotbale neudusil, proboha! Ty dospěláku:-)

            • Re: Slavia - Sparta 1:0

              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 08:19 |  
              0 0

              Stejně tak by šlo argumentovat, že Vy byste namísto fotbalu mohl raději navštívit pyrotechnickou show.
              Takovéto diskuse jsou o ničem.
              Osobně se mi pyrotechnika na stadionech v českém provedení moc nelíbí. Nicméně pokud by se do toho zapojilo hodně lidí, bylo by to domluveno s pořadateli (a skutečně by za to klub nedostal žádný postih), tak ano, proč ne.

              • Re: Slavia - Sparta 1:0

                Socrates (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 11:35 |  
                0 0

                To byste na tom fotbale měli ovšem opravdu atmosféru jak na Labutim jezeře. A to by se vám líbilo, viď? Konečně by byl klid. A nikdo by se hlavně nedusil. Bylo by jen slyšet občas nějaký to zanadávání ... super ...

                • Re: Slavia - Sparta 1:0

                  Eluin (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 12:17 |  
                  0 0

                  Nedomnívám se, že Tvé tvrzení ohledně toho, že bez pyrotechniky nemůže být na fotbale dobrá atmosféra je správné.
                  A nedomnívám se ani, že by na fotbale bez pyrotechniky byla atmosféra jako v divadle, už ze samotné podstaty je to prostě dost nemožné.
                  Domnívám se ale, že pokud jsou nastavena nějaká pravidla, tak se musí dodržovat, škodu pak nese klub. Jak by se "pyrotechnikům" líbilo, kdyby jim penalizace nechal klub předložit k úhradě?
                  Znovu tedy zopakuji to, co jsem už psal výše a co možná nebylo pochopeno. Pokud bude pyrotechnika povolena (!) a pokud bude skutečně synchronizována a předem domluvena s pořadately, tak proti tomu nic nemám. V opačném případě to považuji za jev, který by slušný člověk neměl podporovat.

                  • Re: Slavia - Sparta 1:0

                    Socrates (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 13:12 |  
                    0 0

                    Ty jsi asi slušná ovce. Hlavně že se snažíš psát jak kniha. Vyndej si to pravítko z prdele a zopakuj si základy gramatiky.
                    P.S. S čím by měla bejt pyrotechnika synchronizována, kniho? Asi jsi chtěl použít jiný slovíčko, ne?

                    • Re: Slavia - Sparta 1:0

                      martyni (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 14:02 |  
                      0 0

                      Pyro je detinska blbost.. obtezuje ostatni divaky, kteri pak nevidi na fotbal a atmosferu si uzije jen tech par kluku, ktery se zajimaji jen o sebe, asi si mysli, ze lidi chodi na fotbal se podivat na ne. Velky omyl. Pres vsechnu uctu k tomu, jake choreo jsou nasi schopni udelat, opet bylo tentokrat skvely, preci jen to hlavni se hraje na hristi a pokud nekdo zahaluje hriste do dymu a smradu, je to jen a jen votravny. Nemluve o tom, ze je to zakazany. A kdo to hazi na hrace, je idiot. Kecy o divadle me nezajimaji, jsou to jen vymluvy.

                      • Re: Slavia - Sparta 1:0

                        Jakubisko     před 12 lety 30.09.2012 15:58 |  
                        0 0

                        Mně se líbí že jakmile "je něco zakázaný" tak to všichni začnou odsuzovat...:) Pak to v týhle zemi nemá vypadat jak to tu vypadá...co úředník sepsal, člověk neporušuj! :)

                        • Re: Slavia - Sparta 1:0

                          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 19:46 |  
                          0 0

                          To bych si dovolil nesouhlasit, domnívám se totiž, že v ČR je obecně spíše rozšířeno obcházení stávajících pravidel (či jejich vyslovené nedodržování), stačí se pro příklad třeba podívat na zacházení s Ústavou.
                          A nebyl on náhodou Eden (či jak se to dnes jmenuje) myšlen jako nekuřácký stadion?

                        • Re: Slavia - Sparta 1:0

                          martyni (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 22:49 |  
                          0 0

                          Tak tuhle reakci nechapu, vetsina z myho prispevku byla vecna argumentace, ne ze je to zakazany.. jinak dusledek toho, ze je to zakazany, je napr. to, ze slavie bude platit pokutu. Co kdyby se ti, co pyro pouzili, pochlapili a zatahli tu pokutu?

                    • Re: Slavia - Sparta 1:0

                      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 14:11 |  
                      0 0

                      A už jsme u urážek a převedení diskuse do osobní roviny. Bohužel, častý jev, ale doufal jsem, že na SN chodí lidé, kterým podobné věci nejsou vlastní.
                      Jak by řekl Sokrates55 - Errare humanum est.
                      Pokud nebudeš ctít pravidla slušné diskuse, nebude dále reagovat.
                      P. S. Stran pyra, otázka není "čím", ale "kým". A ano, pod synchronizací si představuji vzájemnou koordinaci.

            • Re: Slavia - Sparta 1:0

              Boss82     před 12 lety 30.09.2012 15:05 |  
              0 1

              To Socrates: No myslím, že tím, jak si se o pár komentářů níže pustil sprostě do Eluina, který s Tebou diskutoval naprosto slušně, si se vybarvil a zdiskreditoval dostatečně na to, abych tady s Tebou vedl nějakou neplodnou diskuzi.

              Takže jen stručně. Pokud se Ti líbí to, cos mi sem dal za video, tak je to Tvůj problém. Mě tohle nezajímá, mě nazajímaj vohníčky, ohňostroje, dýmovnice, petardy, milión konfet na hřišti, všude bordel....mě zajímá, co se děje na hřišti! Do Edenu chodím na fotbal (představ si to!), na ohňostroje o půlnoci na Silvestra do centra Prahy. Jestli Tebe toto fascinuje, tak lituji já Tebe, protože se asi víc zajímáš o to, co se děje v hledišti, než na hřišti.

              Tvoje zcestný blafy o tom, že bych měl bejt u TV nebo v ND beru jenom jako slinty nevyzrálého jedince. V Anglii je na fotbale naprosto skvělá atmosféra i bez všech těch šaškáren, které jsou v Tebou postnutém videu.

              Pro mě za mě si petardy a dýmovnice odpaluj třeba u sebe doma obýváku, když Tě to tak fascinuje! Ale netahejte tyhle manýry na stadiony a už vůbec ne do Edenu. 90% lidí tím akorát naserete a jediný čeho dosáhnete je, že poškozujete Slavii.

              • Re: Slavia - Sparta 1:0

                Barra     před 12 lety 30.09.2012 16:50 |  
                0 0

                A rád se k tobě připojím.

                Zajímalo by mě, jak by ti milovníci dělobuchů reagovali, kdyby rozhodčí přerušil zápas a následovala by kontumace. Přes ten dým nešlo vidět. A asi to doopravdy bude trvat tak dlouho, že se stane nějaké neštěstí a buď nějaký hráč nebo divák bude zraněn.

                Že Slavia dostane pokutu, je jasné. Raději bych ale ty peníze včera rozdělil mezi hráči jako extra prémii. Nebo že by ti ohňostrojci sáhli do vlastní kapsy a složili se na tu pokutu? To ale asi nehrozí, viď?

              • Re: Slavia - Sparta 1:0

                rossobianco     před 12 lety 02.10.2012 01:13 |  
                0 0

                Opravdu nechápu tuhle posedlost Anglií...Atmosféru vytváří především kotel,a ten se tam podařilo prakticky zlikvidovat.Za kotel považuji skupinu lidí,ochotných fandit i složitější věci než ,,Slávie do toho",za účelem čehož se shromáždí na jednom místě s ostatními ,kteří rovněž nemají zábrany aktivně fandit a hlasová podpora je tak pak daleko efektivnější.
                Jedním ze znaků kotle je že si člověk stoupne tam,kde je místo.To je v té slavné Anglii něco nepředstavitelného!Nesmyslně tam zrušili sektory na stání(pod záminkou ,,bezpečnosti",přitom tragédii v Hillsborough způsobilo více než cokoliv jiného především velmi neprofesionální jednání policie,jak nyní po dlouhé době přiznal i britský premiér),takže je nyní nemožné tam fandit vestoje,okamžitě tě vyvedou stewardi.Totéž trochu větší vlajky na tyčích,to by taky vadilo seduchtivým divákům,kterým byl nesmyslně vyhrazen celý stadion.Jak by se ti líbilo,kdyby tě v kotli někdo buzeroval kvůli tomu,že přes tebe vsedě nevidí?
                Podělit se o radost přímo z fanoušky by tam Martin Latka tak,jako v sobotu po gólu,taky nemohl,nepustili by ho k nim.
                Za problém nepovažuju tolik pyrotechniku jako takovou,ale přílišnou blízkost hřiště a hlediště(takže dým z kotle nevyhnutelně zaplaví i nezanedbatelnou část hřiště) a absenci bezpečnostních prvků,zejména ochranných sítí aspoň u kotle,které by zamezily dopadu různých předmětů(nejen světlic,ale i těch kelímků,zapalovačů či čehokoliv jiného) na hřiště,když už se někdo rozhodne je tam házet(a to tak bude bohužel vždycky,ani zdaleka to není v novém Edenu první případ).

  18. Re: Slavia - Sparta 1:0

    slaviator     před 12 lety 30.09.2012 00:23 |  
    0 0

    "Karol Kisel dostal druhou žlutou kartu a ne červenou?"

    Cože, on KK dostal dvě žlutý? Jako nebyl jsem si jistej, jestli mi nějaká žlutá neunikla nebo jsem si ji nepamatoval z prvního poločasu, ale vždyt KK dostal žlutou (první a jedinou) až v 90.minutě, ne? Tak na co se to ptali zase novináři na tiskovce...? :-O

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Barra     před 12 lety 30.09.2012 00:31 |  
      0 0

      V 55 minutě dostal Nitrianský žlutou a mělo se za to, že s ním i Karol Kisel. Místo Kisela to byl ale Ondra Petrak.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 30.09.2012 00:32 |  
      0 0

      Taky jsem moc nechapal, na co se to ten novinar ptal. A o te Petrakove zlute jsem se zatim docetl jen v onlinu na idnesu a nikde jinde jsem ji taky nenasel, tak nevim...

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        Mike     před 12 lety 30.09.2012 00:39 |  
        0 0

        Byly tam 2 žluté za sebou, Kisel hráče rozhodil a Petrák ho dojel, vzápětí Nitrianský fauloval Krejčího. Žluté dostali Petrák a Nitrianský, Bosák ale tvrdil, že Kisel, v záběru ale udílené 1.karty nebylo vidět.

        • Re: Slavia - Sparta 1:0

          slaviator     před 12 lety 30.09.2012 00:42 |  
          0 0

          To dostal kartu i Petrák, jo? Já si vůbec nevšim, že by mu jí ukázal, jestli si pamatuju, tak to písknul jako faul sice, ale vytáh kartu a běžel hned za Nitrianským...? Nebo ji stihl i ukázat Petrákovi?

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        slaviator     před 12 lety 30.09.2012 00:40 |  
        0 0

        On ji možná ukázal tak ledabyle, já si třeba vůbec nevšim, že by ji dal i Petrákovi... myslel jsem, že jen Nitrianskému...

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        Barra     před 12 lety 30.09.2012 00:42 |  
        0 0

        Rozhodčí ukázal žlutou jak Nitriankému, který stál před rozhodčím, tak hráči, který stál na druhé straně za rozhodčím, a to měl být Petrák a ne Kisel.

        A jinak to Sparta určitě uvede na správnou míru a bude si stěžovat, že Kisel nedostal červenou. Že by se nový kufřík důkazů už chystal?

  19. Záloha

    Mike     před 12 lety 30.09.2012 01:19 |  
    0 0

    Kdyby mi někdo řekl, že se zálohou Vošahlík /Mičola/, Petrák, Kisel, Zmrhal a Tusjak získáme za 5 kol 11 bodů, porazíme Spartu a nedostaneme gól, nevěřil bych mu. Buď je naše lig tak slabá, a proto se v ní můžou prosadit i mladí, pro hodně lidí i před sezonou neznámí fotbalisté nebo musím pochválit trenéra za odvahu, že je staví a že je dobře trénuje.
    Nebo něco mezi tím.

    • Re: Záloha

      slaviator     před 12 lety 30.09.2012 01:39 |  
      0 0

      Jinak Jihlava má po devíti kolech stejně bodů jako my a je šestá, Olomouc je dokonce třetí. Takže ty dvě remízy s nima jsou ztráty, ale na druhou stranu oba týmy mají v první třetině ligy formu...

      • Re: Záloha

        Mike     před 12 lety 30.09.2012 01:46 |  
        0 0

        Tak s Jihlavou jsme mohli klidně prohrát, remíza byl malý zázrak. Olomouc jsme porazit měli, zase jsme ale mohli prohrát v Ostravě, kde jejich hráč trefil v poslední minutě tyč za 3 metrů. Takže nula od nuly pojde. Musíme si vážit současného bodového zisku, po prvních 4 kolech bych takovému přísunu nevěřil. Ale máme to oproti minulých sezonám slušně rozjeto, stejný počet bodů jsme ,,dokázali" v minulých sezonách vyprodukovat o mnoho kol později. Již po tomto kole mohu v klidu prohlásit, že boj o záchranu se nás na rozdíl od minulých sezon týkat nebude.

        • Re: Záloha

          slaviator     před 12 lety 30.09.2012 02:00 |  
          0 0

          Tak jistej bych si nebyl. Pamatuješ na mistrovské sezony, jak jsme měli nabušenej kádr a jednou jsme nevyhráli na jaře stejně snad sedm zápasů v řadě, z toho asi pět proher? Stálo nás to celkem luxusní náskok, první místo a nakonec jsme titul vyhráli díky kiksu Sparty třetí a druhé kolo před koncem soutěže...

          Takže jsme na to experti a nechci nic přivolávat, ale takováhle ztráta formy může přijít kdykoli. Takže to, že v klidu prohlásím, že boj o záchranu se nás týkat nebude, tak to bude až když budeme mít třicet bodů na kontě...

          • Re: Záloha

            Mike     před 12 lety 30.09.2012 02:10 |  
            0 0

            Ale pod námi je hodně týmů, kteří se budou obírat navzájem. A kvalita a organizace hry je přece jenom výše než v minulých letech. Herně nám nevyšly jenom zápasy v Boleslavi a na Dukle, to je slušný. A na podzim kromě Jablonce a Plzně nás čekají týmy , které jsou od 10.místa dolů.
            Spartu jsme zmákli, Plzeň může být vyčpělá z Evropské ligy, ale samozřejmě můžeme prohrát na Slovácku nebo s kýmkoliv, kdo je dole.
            Ale o sestup se nyní vážně nebojím. Před trojbojem Teplice, Dukla a Sparta bych bral i 4 body, toto je nad plán. I když Sparta byla dnes zoufalá, 3 body jsou perfektní.

            • Re: Záloha

              bongor     před 12 lety 30.09.2012 12:27 |  
              0 0

              Sparta byla dnes zoufalá?Opravdu dnes?Já naštěstí vidím,že jsou zoufalí pěkně dlouho.Přesto mám strašnou radost,že jsme je udělali,ale hoši,uvědomte si,že teď už většinou narazíme na kvalitnější mužstva než bylo to včerejší.Oslavné články v novinách ještě nikdy z nikoho neudělaly machra,neudělají ho ani z rudých.

  20. Re: Slavia - Sparta 1:0

    DrFe1     před 12 lety 30.09.2012 02:26 |  
    0 0

    Spokojenost a radost.

    Akorát ten útok, na tom mi vadí, že tam není :-) Škoda už toho (ne)předvedl dost, je čas zkusit něco (někoho) jiného.

  21. Re: Slavia - Sparta 1:0

    dArtagnan     před 12 lety 30.09.2012 02:52 |  
    0 0

    Fotbal to byl na pohled dost hrozný, navíc bezmozci z obou fanouškovských táborů se vyřádili dosyta. Pro nezaujatého člověka to asi muselo být peklo... Naštěstí jím ale nejsem, účel holt světí prostředky. Vůni čersvě useklého rudého skalpu jsme necítili dlouhá léta, vychutnejme si ji stejně jako libozvučný rumunský pláč.
    Velká pochvala a gratulace k narozeninám Latymu, řezal bolševiky hlava nehlava, gorila i "supertalent" se báli do vápna jen podívat.
    A ještě vyzdvihnu Petráka, který středu hřiště naprosto kraloval, odebíral míče s lehkostí Tavarese, vážně klobouk dolů.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Barra     před 12 lety 30.09.2012 13:26 |  
      0 0

      Je ze zajímavosti, kdyby hrál Kweuke u nás, také bys ho nazýval ´gorila´?

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        dArtagnan     před 12 lety 30.09.2012 14:38 |  
        0 0

        Ne. Osobně proti němu mám jen to, že je rumun. Což ale stačí.

  22. Re: Slavia - Sparta 1:0

    jigsaw     před 12 lety 30.09.2012 03:34 |  
    0 0

    Škoda je naprostý zoufalec. Opakovaně jsem tu před začátkem sezóny psal, že nemáme již několik let útočníka a že to bude zase průšvih, a teď se to potvrzuje. Hrát bez útočníků není moc sranda, to si může dovolit jen Španělsko.

    Klikněte v nabídce na "Dvě šance Tomáše Mičoly" a podívejte se v 1:09, jak si Škoda bravurně nenaběhl do stoprocentní gólovky. Škoda měl minimálně metr náskok před Hušbaurem a ještě k tomu to měl přímo do brány, zatímco Hušbauer musel běžet šikmo a měl tedy o dost delší dráhu, i přesto se Škoda nechal předběhnout.

    http://www.ceskatelevize.cz/ct4/fotbal/197749-slavia-po-ctyrech-letech-ovladla-derby-spartu-porazila-1-0/

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      PetCC     před 12 lety 30.09.2012 11:15 |  
      0 0

      Škoda zase ale nemohl běžet rychlejc, protože by pak byl už v brance :-)
      To byla chyba Mičoly, buď měl střílet, nebo přihrát dřív, protože toho Hušbauera musel taky vidět. Jediný, co mohl udělat Škoda jinak bylo to, že by šel hodně doprava, aby mu to mohl Mičola hodit obloučkem na dorážku hlavou.

  23. Re: Slavia - Sparta 1:0

    Borris     před 12 lety 30.09.2012 04:19 |  
    0 0

    Dnes nemůžu jinak, než chválit chválit a chválit. A taky poděkovat klukům za po prdeli odježděný zápas. Co na tom že fotbalově to nebyl nijak úžasný zápas. Hlavní je že jsme urvali tři body a všichni kluci do jednoho na place nechali duši. Ano takhle se hraje za Slavii! Musí říct že na začátku zápasu i v poločase jsem měl ale dobrý tušení že dnes je klepnem a já taky hned řeku proč. Na začátku proto, že jsem viděl že v druhé půli budem útočit na kotel. A v poločase proto, že hráli mojí oblíbenou písničku od Nickelback :-) rumuny jsme k ničemu nepouštěli a po první vyronané půli, jsme podle mě v té druhé byli lepší. Výhra naprosto zasloužená! Jen teda posledních deset minut jsem měl propletený nohy do vánočky a při Grajciarově trestňáku už se o mě fakt ta mrtvice pokoušela. A když to vezmu jednotlivě jednoho po druhém.

    Čonta - naprosto spolehlivý a super výkon. Dal jednoznačnou odpověď té spoustě kritiků, která ho kolikrát až nespravedlivě kritizovala a vyháněla z brány na úkor Berkyho. Ukázal že jedničkou je zalsouženě. Když šel centr do vápna, vůbec jsem netrnul protože Čonta je sbíral tak suverénně že jsem byl fakt v kludu. Patří mu veliká pochvala přenášel jistotu nejen na obranu ale i na celý mančaft. Juhar - co říct? Taky super! Bylo vidět že má proti Spartě motivaci jako hrom a ne že ne :-) hrál s jistotou, neprohrál snad jediný souboj a i dopředu se snažil. Jedna z nejlepších posil za poslední léta. Hubáček - o mě je známo že patřím k jeho kritikům, ale dneska hrál jak bůh. A ten balis co Latymu posadil přímo na šišku, no to byla poezie. Kurva kdyby takhle hrál pořád, tak mu ještě teď na starý kolena snad přisviští laso z Bundesligy :-) nic na tom nemění že zkraje sezony byl marnej, ale teď zdá se chytá slinu a patří ke sloupům zadních řad. Jen tak dál Hube! Latka - má to cenu se tady nějak rozepisovat? Nebudu psát že do repre, protože tam by nám ho akorát zkurvili. Ale že má repre formu dnes viděla celá republika! Kweuke se dnes kvůli němu bude v noci bude budit! Nitrák - taky samozřejmě pochvala. Dozadu super a dopředu se také snažil. Začíná se zvedat, i sebedůvěra mu jde nahoru a hned je to vidět! Prostě obrana i s Čontem dnes opět pracovala na jedničku podtrženou!

    Mičola - super výkon a potvrdil že jednoznačně bude posilou! Ten až se vyhraje, tak už na své místo nikoho pouštět nebude. Ale u něj musím přidat taky trošku hnidopišství. To jak šli se Škoďákem sami na Vaclíka a jak to Čolek prodrbal, tak za to by mu měl Rada takovou hvízdnout, že by si to pro příště pamatoval. Tahle promrhaná mega šance se nám mohla tak šeredně vymstít, že nech ci ani domýšlet. NIc to ale nemění na jeho super výkonu. Směrem dopředu byl neustále nebezpečný a i dozadu to odmakal. Toho neustále oslavovanýho Krejčího dokonale vymazal ze hřiště! Zmrhal - Byla na něm vidět veliká nervozita. A není divu. Vždyť kdyby někdo před koncem minulé sezony řekl, že v další sezoně vyrukujeme do derby s devatenáctiletým Zmrhal v sestavě, tak by ho každý posílal do Bohnic. Ale své si odmakal, nijak přehnaně nekazil a ukázal, že nám v něm roste velmi pozoruhodný hráč! Petrák - paráda. Já žasnu s jakým hraje klidem a grácií. Jak kdyby ani nevěděl co to jsou nervy. Prostě jak zkušený harcovník. Já když na něho koukám, tak vidím Tavarese. Jestli takhle bude pokračovat, tak se s ním budem asi brzo loučit protože si myslím, že pokud ne už mnohem dřív, tak po dnešku určitě, už mají jeho jméno poznamenaný skauti zahraničních klubů. Kisel - na můj vkus dnes měl Karol hodně pokažených přihrávek. Ale ten nás v tolika zápasech tak táhnul, že má právo si to jednou za čas dovolit. Jinak ale tradičně jezdil jezdil, hecoval, bylo ho plné hřiště a ve druhé půli se po zákroku na něj měl pakovat ze hřiště Holek! Tusjak - v něm nám taktéž jako ve Zmrhalovi roste hodně zajímavý hráč. Zápotočnýho dnes větral tak, že z toho průvanu musel dostat rýmu. Rychlostně patří podle mě k nejlepším v lize a posílal hlavně ve druhé půli do vápna hodně nebezpečných centrů. Na něm nebyla nervozita znát tak jak na Zmrhalovi. Ale to přičítám tomu, že Luboš toho má v lize přecejen odkopáno víc než on. A myslím že mu hodně prospělo to loňské hostování pod vysílačem. Škoda - tomu jediném dnes ten zápas moc nesedl. Bohužel na něm leží deka a on se zpod ní pořád nemůže dostat. Maká příkladně pro tým, ale bohužel mu to tam nepadá. Nutno uznat že ale nedostává moc míče které potřebuje a nedostává se mu ani takové podpory jakou by potřeboval. To není jen o něm.

    A právě tohle je jediný post kde nás tlačí bota a který bude v zimě třeba posílit, protože alternativa za Škoďáka není. Honza Vošahlík je spíš krajní záložník no a Standa už se asi taky gólově nerozšoupne. Tohle se podle mě v létě šíleně podcenilo a nezvládlo. Rada nechtěl Zbyňu. Dobře chápu je to jeho právo si vybrat které hráče chce a které ne. Ale měla se tedy snad přivést náhrada. To že se vepředu trápíme, je tak podle mě docela logickým vyústěním. Nebo aspoň mě to teda nijak nepřekvapuje. Není náhodou, že první tři fleky okupují mančafty které disponují dobrými střelci. Jablonec Lafata, Plzeň Bakoš a Sigma Ordoš. Mít v týmu gólového útočníka je prostě nutnost. Jinak se problémy dřív nebo později dostaví. V zimě to chce nejlépe dva útočníky a to bez debat!

    Nedá mi abych se ještě nevyjádřil k Příhodovy. Zápas podle mě zvládl skvěle! Ale když jsem viděl že v závěru nastavuje šest minut, tak jsem fakt nevěřil svým očím. Kdyby je nastavil v první půli kterou přerušili ty rudý bezmozci svou debilitou, tak bych to pochopil. Ale kde těch šest minut vykouzlil ve druhé půli to fakt netušim. Jasné proběhl tam po hřišti ten rumun. Ale to bylo zdržení ani ne minutové a hrálo se dál. A navíc dneska už to není tak, že by se za každá střídání nastavovala půl mnuta jako dřív. Dnes je to v pravidlech tak, že když střídání proběhne bez nějakých průtahů, tak se za něj nenastavuje. Takže to šestiminutové nastavení si vysvětluju tak, že Křetinský si ve VIP hnízdu poposednul, poklepal si směrem k Příhodovi významně na tu svou brašnu a šestiminutové nastavení bylo na světě. Ale co už....

    Slávisti slavme a nenechme si to ničím zkazit. Konečně můžeme jít v ponděli do zaměstnání a do škol se vztyčenou hlavou a nemusíme poslouchat kecy od rumunů kterých jsme si už užili až až! A našim gladiátorům ještě jednou velký dík a pojďme teď najet na vítěznou vlnu. Vyhrané derby a opětná nula vzadu, musí ty kluky tak obrovsky nabudit, že to musí z nich teď prýštit v každém zápase! Tak to pojďme dokázat i v dalších zápasech. SEŠÍVANÍ OLE!!!!!!

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Bulldock (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 10:34 |  
      0 0

      Zdravím Borrisi,
      moc dobřes to shrnul, takže nemá cenu to rozepisovat znova. Hlavně na Mičolu a Škodu máme stejnej názor. Kolikrát jsem si včera vzpomněl na Pospěcha.. Naopak Mičola se mi včera moc líbil, je na něm vidět, že herní jistotu ještě nemá, ale nasazenim a aktivitou ho vidim jako druhýho Šventa, či Rajtorala.. skvělá posila. Na toho jsem se těšil. Překvapil mě tedy i Čontofalský, skvělej a hlavně jistej výkon.. oproti loňsku k nepoznání. A muj oblíbenec Laty paráda, i když musim říct, že tam hodně pracoval rukama. To by mu Evropě asi neprošlo tak snadno.. hlavně ten faul na konci. Pochválil bych i Petráka a podotknul, jak několikrát obral Kweukeho, to jsem čuměl. Vypadá jak pápěrka a přitom je v soubojích velmi stabilní. Tusjak také velmi dobrý, rozumí si s míčem v rychlosti, což se u nás v lize jen tak nevidí.

      K tomu rozhodčímu. Překvapil mě taky, ale obecně s tím souhlasím. Když se něco v zápase probendí, tak se to má nastavit..od toho tam sudí je, ale většinou na to nemaj koule. Ve druhý půli se taky několikrát přerušovalo a zdržovalo, to já nevidím rád a tohle je recept, jak na to.

      K závěru bych dodal dvě věci.. ten prozdržovanej konec nevidím u Slávie rád. Jednak když se kope pořád kolem našeho vápna, tak mi nervy nepovolej :) a pak bych byl rád zrovna u Slávky, kdyby to neměla zapotřebí. Ale on k tomu dost přispěl Rada, když ze hřiště eliminoval útok.. to je takovej signál pro hráče už dopředu ani nechoďte. Já bych tam naopak spíš šoupnul místo Škody Vlčka, na nějakej případnej break.

      Jen malou doušku atmosféra byla moc dobrá, ale dovedl bych si to představit i bez těch excesů.. Já prostě pro na fotbale nemusím.. Dýmovnice udělaj pěknej efekt, ale následkem pak neni videt nic, a tím pádem je to dost nešikovné, nemluvě o smradu..jejich samostatné užití je ale jaksi beze smyslu a dělobuchy jsou naprostej úlet. V tom nevidím zbla užitku. Bohužel ale v současné době je všechno zakázaný, takže jedinym reálnym výsledkem je pokuta pro klub.. Takže říkám pyro ne.

      Po dlouhé době mám ale ze Slavie radost! Takže Ať žije Slavie!!

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        Borris     před 12 lety 30.09.2012 13:46 |  
        0 0

        Taky zdravím Bulldocku!
        Tebe už jsem nepotkal ani nepamatuju. Přesně jak píšeš Čolek paráda, toho jsem si u nás přál ještě když hrál za Baník. Včera ukázal že v něm dřímá obrovský potenciál. Ale že to bude chtít v zimě nějaké útočníky, to doufám že je Radovi už teď jasné.

        Určitě ať se nastavuje to co se prozdržovalo, ale těch šest minut na konci zápasu co nastavil, to byl fakt úlet. Nastavil bych tam tři minuty. Víc se určitě nezdržovalo.

        To pyro to je takové věčné téma u kterého se stále nemůžou lidi shodnout. Na jednu stranu si myslím, že si za to ( budu mluvit o nás všech fanoušcích ) my fanoušci můžem tak trošku sami. Spousta lidi pořád nadává že se pyro zakazuje, že to není zločin atd. Jenže když někteří nezralí jedinci se s nekonečnou oblibou realizují v tom, že házejí každou chvíli světlice, dýmovnice nebo dělbuchy na hřiště a ohrožují tím hráče, tak se pak nedivme že se to zakazuje. Vždyť si to lidi dělají uplně sami. A teď ukazuju obecně na fanoušky, bez ohledu na to komu fandí.

        Pokud jde o mě, tak mě se pyro líbí pokud se tím neohrožuje dění na hrací ploše. Třeba jak vždycky Strašák drží světlici a po jejím dohoření jí normálně odloží, tak takhle je to OK a nic se tomu nedá vytknout. Nikoho to neohrožuje a na efekt je to moc pěkné. Nemám nic ani proti nějaké menší dýmovnici nebo tak. Ale všecko to prostě musí být pořád v nějaké rozumné míře a aby nebylo ohrožováno zdraví druhých. Vždyť to co včera předvedli rumuni jak mrskli Karolovi světlici pod nohy, to byla ubohost. Nebo když vlastnímu hráči hodí k nohám dělobuch. A to není jen o nich. Pamatuju si jak kdysi v Příbrami nějaký blbec z našeho kotle mrsknul dělobuch Krbečkovi přímo pod nohy. To je prostě taková demence, že to svět neviděl. A přesně kvůli takovýmhle idiotům se to pyro zakazuje. Dokud z našich řad tyhle vemena nevyženeme, nikam se to nepohne.

        No a co se týká toho našeho zdržování v závěru. Samozřejmě jsme se tím zbytečně dostali pod menší tlak a je daleko lepší držet balon, protože to pak nejde dostat góla. Také to obecně nevidím u nás rád ale tady si musím pomoct slovy kolegy Mika. Snad se na mě nebude zlobit, když se dopustím menšího pirátství a zkopčím sem přesnou citaci jeho příspěvku ze shora:

        "V derby mě NIKDY nezajímá výkon, ten jsme kolikrát podali dobrý, ale remizovali jsem nebo prohráli. V derby je vždy důležitý pouze výsledek, na výkon a krásu můžeme hrát ve zbývajích 28 kolech. 7.finálový zápas Stanley Cupu se hraje vždy na výhru, krása nikoho nezajímá. Vítěze si pamatují všichni, poraženého málokdo"

        Ať žije SLAVIA!!!!

        • Re: Slavia - Sparta 1:0

          Bulldock (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 16:58 |  
          0 0

          Jó, taky už si ani nepamatuju..:-)
          Vezmu to od konce.. vpodstatě souhlasím s Tebou i s kolegou. V derby to bývá o fotbale spíš výjimečně.. jenom mi prostě takovejhle závěr nepřijde moc chytrej.. pro mě je pořád nejlepší obrna útok. Takhle si týmy akorát koledujou o vyrovnání..viz třeba namátkou Valencia s náma v EL..nebo možná lepší příklad když jsme hráli se Švédama na MS 2010 semifinále.. když to potom komentoval Jágr, že v podstatě jen vyhazovali puky a to je voda na mlejn útočícímu týmy, kterej může jezdit jen dopředu a to zkoušet a zkoušet překonat obranu. A třeba y fauly, který z toho včera vznikaly a vyústili např. v Grcovu střelu gólem smrděly..

          Na pyro souhlas. Bohužel dnes je to kvůli zákazu většinou jen o těch jedincích, který si t neodpustěj a ještě nemaj všech pět pohromadě, aby to udělali tak, aby to nikoho neomezovalo, neřku-li neohrožovalo,. Pak je to jen další argument pro zákaz.

          6 minut je otázka, podle mě je to v pořádku. Spíš mi přišlo, že za první půli mohl dát víc a tak to trochu vykompenzoval na závěr. Já s tím prostě problém nemám, ale bylo by dobré, aby to byl trend. Takhle jako solitér mu to každej může omlátit o hlavu zvlášť v týhle Křetínským rozjitřený době.

          Ještě mi prosimvás řekněte, jakej to vzalo konec s Rudlou Skácelem? Přijel jsem po dovolené a o něm ani vidu, slechu.. podle Googlu to tedy vypadá, že zase střílí góly za Hearts.. ví někdo, jak se to seběhlo?

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      bongor     před 12 lety 30.09.2012 12:18 |  
      0 0

      To se Ti moc povedlo Borrisi,za chvíli z Tebe bude Alois Jirásek.
      Dokonce jsi pochválil i Huba,to je pokrok!SeŠÍVANÍ OLE!!!!!

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        Borris     před 12 lety 30.09.2012 13:07 |  
        0 0

        no to víš Bongore, já jak se vždycky snažím abych tam napsal všecko co chci, tak je z toho potom takováhle slohová práce :-D jinak co se toho Huba týká, já budu moc rád když ho budu moct chválit. Ale musí mi k tomu dávat šanci. A poslední cca čtyři zápasy, mi k tomu tu šanci dává narozdíl od prvních zápasů. A jeho výkon včera, to byla luxuska. Není co dodat. SEŠÍVANÍ!!!!!

  24. Re: Slavia - Sparta 1:0

    podol (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 08:15 |  
    0 0

    Přiznám se,nešel jsem na zápas s optimismem.Zažil jsem už tolikrát prohru v derby,mnohokrát způsobenou i nepřízní rozhodčích a štěstěny.O to víc děkuji všem hráčům za výkon a
    vítězství.Dalo zase nám všem slávistům po bídných letech naději
    a radost.Z našich hráčů bych vyzdvihl dva-samozřejmě Latku,to je
    mimořádný fotbalista-doufám jen,že přeci jen zváží příp.odchod
    do jiného klubu.Možnost hrát jako excelent ve Slávii a potom
    tam dokončit hráčskou kariéru s následnou perspektivou uplatnění má taky svou váhu před okamžitým ziskem.
    Tím druhým hráčem byl Huby.Je vzorem pro všechny mladé-svou
    vůlí a vytrvalostí,ba zarputilostí v přípravě i ve hře.Je důkazem,
    že nejenom talent může přinést úspěch.Samozřejmě uznání i všem ostatním hráčům,mladým i těm starším.
    Také "tribuně sever"patří ocenění za vytrvalost a věrnost,s kterou
    zůstala při Slávii i v letech hubených.Také nejsem příznivcem
    házení pyro na hřiště,či některých hlasových projevů.Ale berme
    to jako celek,buďme rádi že ji máme.Je to nejlepší skupina mladých fandů v lize,ty "rudé"ani nezmiňuji.
    Jeden postupný cíl byl splněn.Nyní se soustředit na pohár a potom se uvidí.Podol

  25. Re: Slavia - Sparta 1:0

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 08:44 |  
    0 0

    Nakonec spokojenost, byť fotbalu jsme mnoho neviděli, jednak díky trogloditům v hlediště, ale také rovněž díky hře obou mužstev (zejména prvních 60 minut). Náš takový trochu "připosraný"závěr mi pěkně brnkal na nervy. Nejsou příznivcem zdržování, ale rozumím tomu, že dostat v závěru gól po nějakém zkratu by asi bylo na ručník...
    Gratuluji Latkovi k narozeninám, snad i ty další oslaví v našem dresu. Z hráčů, společně s Petrákem, jednoznačně vyčníval.

  26. Re: Slavia - Sparta 1:0

    marek018     před 12 lety 30.09.2012 10:03 |  
    0 0

    Pro mě jedno z nejlepších derby za poslední dobu. A to nejen tím, že jsme vyhráli, ale především atmosférou. Tahle dobrá v Edenu nebyla od mistrovských sezón. Bezva fandění, pěkný choreo (škoda toho zádrhele u prvního a je teda smutný, že toho si naše média všimnou a finálního provedení už ne), i pyro bylo, což mi ulehčilo minuty do posledního hvizdu, protože jsem nic neviděl a měl klid :-)

    K fotbalu-bylo to z obou stran dost opatrný, nám hlavně v první půlu vázla hra ve středu pole, bylo tam až děsivě nepřesností. V druhé půli se to zlepšilo a optickou převahu jsme vyjádřili i gólově. Za mě zaslouží absolutorium Latka (zralej na repre, má obrovský přehled, ční nad všechny), Čonto (skvěle sbíral centry, vychytal Baleje) a Petrák (na to, kolik tomu klukovi je, hraje jako mazák, vyčistí střed pole, skvělý). Kdo mě zklamal až naštval je Mičola. Ok, snažil se, makal, ale z těch 2 mega šancí měl být aspon jeden gól. Poprvé nepochopitelně nahrával obsazenému Škodovi, podruhé z vápna netrefí bránu. Za mě zklamání.
    A taky smekám před Radu za výborně takticky zvládnutý závěr, tohle bylo výborný. Zrušil střídání před obranou standardkou, 2 střídání v 90., tahle se mi to líbí, to je ten největší rozdíl proti Petroušovi a Poustkovi, to se oba musí tepre naučit...

    Výkon Sparty byl matný, bezkrevný, pro mě až překvapivý, čekal jsem od nich víc. Nikdo nezaujal, pokud se jel Pešice dívat na alternativu do repre, v jejich kádru určitě žádná neběhala. Kde byli ti megatalenti Krejčí, Kadlec, Přibyl? Já jsem viděl jiné mladíky hrát výborně. Ale v sešívaném - Tusjak, Petrák, Nitrianský.
    Taky mě docela otravovalo, jak sparťani dost padali a polehávali, hlavně v první půli. A rozhodčí pískal zbytečně úzkostlivě, kouskoval hru. Kdyby pískal jen jasné fauly a držel si jednotný metr, udělá líp.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      jiras     před 12 lety 30.09.2012 11:47 |  
      0 0

      Taky jsem si říkal. Bosák a ten druhej se tam z těch sparťanů mohli udělat, jak jsou mladí a bla bla. Že si tam na pravé straně dělal Tusjak co chtěl a že Petráka nepřetlačí ani ten Kvák, toho si nějak nevšimli. Věkem jsou přitom nastejno. Kadlec tam něco měl, Krejčí průměr a Přikryl se ukázal leda když šel střídat. A zase si přečteme ty plačky, jak mají mladý kádr.

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        bongor     před 12 lety 30.09.2012 12:04 |  
        0 0

        To je mladej nadějnej kádr,jsem nadšen!Akorát fotbal hrajou na *ovno.Teď ještě dát do repre Krejčího,Vaclíka,Pavelku a vrátit tam Matějovskýho a prohrajeme i doma s Maltou.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 12:19 |  
      0 0

      Já jsem v tom polehávání a svalení se skoro při každym přistrknutí nebo souboji nepochopil bývalého reprezentanta Jarošíka. Fotbalista ostřílenej nejvtrdšíma ligama v Evropě - Anglií, Skotskem, Ruskem tam pořád naříká, dělá grimasy. Že mu to neni blbý. Taky jsem nepochopil Holka, byl mu odpískanej faul za jasný držení za dres a on potom vystartuje na pomezního a řve na něj jako starej mazák. Přitom takový mládě a rozhodčí si nechá srát na hlavu. Nechápu u fotbalistů tohle chování.

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        slaviator     před 12 lety 30.09.2012 12:23 |  
        0 0

        Jo, to jsem taky nechápal. Drží protihráče asi dvacet nebo třicet metrů, ten nakonec spadne, je písklej faul, Holek nedostane žlutou a ještě začně řvát na pomezního... Nebo Kweuke, má dva metry a stodvacet kilo, protihráči se od něj odráží a on asi pětkrát se rozplácne ve vápně na zem...

  27. Re: Slavia - Sparta 1:0

    Clarinet     před 12 lety 30.09.2012 10:42 |  
    0 0

    Díky Bohu, že jsme to tam dokopali. Moje nářky, že jsme pryč ze hry o poháry, tak pozbyly platnosti. Fotbal to byl hroznej, ale za ty tři body to člověk přetrpí. :)

    Nemůžu si hned na úvod nerejpnout do těch, který oponovali mýmu názoru na Hušbauera. Zdálo se mi to, nebo ho včera Petrák úplně vymazal ze hřiště? Troufnu si říct, že to nebyla žádná náhoda a úplně stejnym způsobem by dopadlo 9 z 10 jejich střetnutí. Při Petrákově současný formě začínám mít obavy, že aktuální sezona bude jeho poslední v našem dresu. Nejlepší DZ v lize.

    Stejnej osud jako Hušbauera potkal i druhou z rudejch hvězdiček, Krejčího, i když toho může částečně omlouvat herní výpadek po zranění. Nitrianský mu nedopřál žádnej prostor, skvělej výkon. Výrazně mu v tom pomoh' i Mičola, kterej odehrál parádní zápas. S každym dalším se zlepšuje, odvede spoustu práce, ohromná posila - i když trochu palič. Promarněnou šanci bych ale nezazlíval jemu, spíš Škodovi. Do prdele, takhle si útočník nabíhá pro gól do prázdný brány? Katastrofa.

    Zmrhal s Tusjakem opět odehráli zápas dvou různejch poločasů. V tom druhym podali oba dobrej výkon.

    Kisel kazil, až moc. Už zase.

    Juhar tentokrát ne úplně výraznej, ale svoje si odpracoval. Pochvala.

    Čonto a Hub dneska představovali velkou jistotu. S chvalozpěvy bych to nepřeháněl. Hub si jakoukoli minelu odpustil snad poprvý v sezoně a Čonto až timhle zápasem potvrdil návrat formy. Teprve teď jsem se přestal bát centrovanejch míčů, který mu v předchozích zápasech padaly z rukou jako na běžícím páse. Výbornej výkon oba.

    A nejlepší na závěr, Latka. Paráda. Musim se přidat: jeho aktuální forma je reprezentační, to se nedá přehlídnout. Jsem opravdu zvědavej, jak se rozhodne v zimní přestávce. O lukrativní nabídky ze zahraničí asi nebude mít nouzi. Na druhou stranu, fanoušci ho tady milujou a podle mýho skromnýho názoru se nám ve Slavii rodí nadmíru kvalitní tým, třeba by moh' mít chuť bejt u toho. Nezávidim mu to rozhodování.


    Nemůžu si odpustit kritickou poznámku na adresu několika bezmozků z našeho kotle: to nesmíme zůstat pozadu, když rudá lůza hází dělobuchy na hřiště? Jeden bouchnul kousek od Vaclíka, jeden hozenej skoro pod nohy Kisela (kterej se nakonec vzdálil, takže se na útěk museli dát jen fotografové), světlice hozená k hloučku našich hráčů radujících se z gólu. To jsou věci, který prostě nepochopim.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Bulldock (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 11:18 |  
      0 0

      K tomu Kiselovi, jeho přihrávky tu řešilo ví hráčů. Máte pravdu klucí, ale taky na druhou stranu častokrát jsem viděl, že hráči okolo něj často jen sehráli dozadu nebo se rychle zbavili míče, přičemž hledali často právě jeho a on narozdíl od ostatních se snažil něco vymyslet. Kazil, ale taky hodně vytvořil a vůbec..kde by sme bez něj byli...To byl jeden z velkejch podílníků na vítězství..

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        slaviator     před 12 lety 30.09.2012 11:43 |  
        0 0

        Kdo nic nedělá, nic nezkazí.

        LJ se nadávalo, že přihrává dozadu pořád. KK se nadává, že kazí přihrávky směrem dopředu.

        • Re: Slavia - Sparta 1:0

          Jakubisko     před 12 lety 30.09.2012 12:35 |  
          0 0

          KK se nenadává, KK se skanduje několikrát za zápas. :)

          • Re: Slavia - Sparta 1:0

            slaviator     před 12 lety 30.09.2012 12:38 |  
            0 0

            Na východní KK nadávali docela dost...

            • Re: Slavia - Sparta 1:0

              Jakubisko     před 12 lety 30.09.2012 12:47 |  
              0 0

              bufeti na východní nadávaj po výhře po prohře :) to bych nebral za reprezentativní vzorek

  28. Re: Slavia - Sparta 1:0

    Hajens     před 12 lety 30.09.2012 11:11 |  
    0 0

    Četl jsem tu už vše, s čímm souhlasím, kromě vyjadření k Latyho zákroku rukama na Hušbauera jak z amerického fotbalu. Kdyby mu dal Příhoda kartu (možná i rudou) tak bychom se nemohli ničemu divit.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Bulldock (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 11:49 |  
      0 0

      On za to žlutou dostal, ne? Jestli teda mluvíme o stejném zákroku. Je to tak, proto jsem psal, že v Evropě by se musel Laty při práci rukama krotit. Ale to on zase ví.. A na druhou stranu se dá říct, že to platí pro všechny.

  29. Re: Slavia - Sparta 1:0

    rek     před 12 lety 30.09.2012 11:50 |  
    0 0

    Nějak jsem nepochopil, proč se včera zpívala hymna. Myslím, že jsem to na ligové úrovni ještě nikdy neviděl a také to tam nepatří.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 12:10 |  
      0 0

      Viděl bych to podobně jako hymna ve finále extraligy ledního hokeje. Daný zápas je vnímán jakou součást dlouholeté tradice českého (potažmo československého) sportu.

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        slaviator     před 12 lety 30.09.2012 12:27 |  
        0 0

        A mám pocit, že při derby to bývá pravidelně celkem. Určitě to nebylo poprvé. Ale ten ohňostroj, nevím no...

        • Re: Slavia - Sparta 1:0

          Jakubisko     před 12 lety 30.09.2012 12:29 |  
          0 0

          Celej ten úvod byl prima, marketingové oddělení konečně vykázalo nějakou činnost. :)

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      marek018     před 12 lety 30.09.2012 12:34 |  
      0 0

      a co je na tom špatného? hymnu máme krásnou, proč si ji neposlechnout? celkově byl úvod pěkně zorganizovaný..

      • Re: Slavia - Sparta 1:0

        rek     před 12 lety 30.09.2012 13:32 |  
        0 0

        Dělá se z toho cirkus. Hymna se hraje na mezistátních utkáních. Tak doufám, že Vám potom nebude divné až se bude hymna hrát na jakémkoliv jiném ligovém utkání, taková hymna na zápase Liberec-Teplice před 3000 diváky třeba, je to přece také derby, ať žije cirkus gambrinusliga.

        • Re: Slavia - Sparta 1:0

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 14:17 |  
          0 0

          Osobně si také nemyslím, že by to bylo zcela vhodné, ale na derby mi to zase až tak nevadí. Na zápase Teplic s Libercem by to působilo asi zvláštně.

        • Re: Slavia - Sparta 1:0

          Jakubisko     před 12 lety 30.09.2012 15:56 |  
          0 0

          prosimtě zklidni hormon. už podle toho že většina stadionu zpívala hymnu společně s martou svědčí o tom, že to do atmosféry zapadlo :P

  30. Re: Slavia - Sparta 1:0

    Barra     před 12 lety 30.09.2012 13:22 |  
    0 0

    Jak překrásně se kouká na tu fotky na idnes, kde Martin Latka při své vítězné hlavičce přeskakuje ´příbor´ Jarošíka, a Švejdík a Kweuke jen marně přihlíží? A jak se patří, Martin při tom očima sleduje míč. Paráda.

  31. Re: Slavia - Sparta 1:0

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 13:29 |  
    0 0

    Myslim, ze jsme byli tentokrat tvrdsi a duraznejsi, coz je pozoruhodna zmena. V zaloze jsme spartu prehrali, meli lepsi start na mic, lepsi presing. Ale je treba si asi rict, ze to spis byl boj nez fotbal, oba tymy nemaji v utoku moc kvalitu - nebo se neprojevovala.. Neni to treba ani tak o hracich, ale o souhre, vlastne hraci moc nevedi, co maji hrat, kdyz prijdou k vapnu.

    Je videt, ze Lavicka i Rada jsou spis defenzivni treneri a podle toho vypada hra tymu. Rada nejdriv mluvil o utocnem fotbale, po problemech v defenzive ale od toho evidentne ustoupil. Ted je obrana dobra, tak doufejme, ze to pujde i dopredu, hraci jako Tusjak, Zmrhal nebo Micola muzou maji potencial, snad ted nabrali nejaky sebevedomi a pujde to lip i v ofenzive.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Barra     před 12 lety 01.10.2012 15:47 |  
      0 0

      Rada si musí vystačit s hráči, které má k dispozici. A bohužel nemáme moc velký výběr, co se týká útočníků. Milan Škoda - a pak už jen žolík Standa, který už na celý zápas nemá, a Vošahlík.

      Je sice pěkné, že máme 14 střelených gólů, ale když toho odečteme těch 5 proti Zbrojovce, tak už to tak růžové není. Zůstane 9 gólů v 8 zápasech, stejně jako dala Dukla, horší už jsou jen Teplice a Příbram. A když ještě pomineme ty 3 góly při té zázračné přestřelce s Jihlavou, tak nám už jen zůstává 6 střelených gólů během 7 zápasů. Bez Brna a Jihlavy nám to dává 0,85 gólů na zápas.

      Doufám, že se už pracuje na posílení útoku během zimní přestávky. Musím se přiznat, že Skácel je pro mě celkem zklamání, už se dávno měl nějak vyjádřit a rozhodnout. Chybějí mi střely, jako vyslal Bekim Balaj na Čonta na konci derby - a kdo jiný než Rudi má na takové střely patent? Takže Rudo, jestli si chceš příští sezónu zahrát Evropský fotbal, neváhej a rychle se přidej. S tebou to Slavia zvládne.

  32. Re: Slavia - Sparta 1:0

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 21:55 |  
    0 0

    zapas uz byl probran ze vsech stran, tedy se primo k deni vyjadrovat nebudu.

    ale taky vas stve pred a behem polocasu pridane volume??? si ani nemuzu prohodit dojmy z 1. polocasu.

  33. Re: Slavia - Sparta 1:0

    zeleznik2     před 12 lety 01.10.2012 16:41 |  
    0 0

    Hoši děkujem!!spravedlnost konečně zvítězila. Naprosto bídný výkon Sparty, který nemá na předních místech co dělat a navíc její rádoby fanoušci, které měla policie vývezt hned na začátku zápasu, protože tihle osoby prostě na stadion nepatří. K výkonu Slavie nemám výhrady až na Milana Škodu, který prostě znovu zklamal, vyzdvihnul bych Čontyho, Latyho a Huba, který mne mile překvapil, zbytek velmi dobře, Míčola se mi líbí, ale kdyby proměnil svoji šanci mohl být za hvězdu, takhle jen dobrý. Jinak asi jsem viděl jiný zápas než Deník sport, který po několikráte už hodnotil hráče podle sympatii, jak může Škoda dostat 4 a Míčola také?Latka 7 to je výsměch. Také se Deník objektivně vyznamenal už před zápasem, když v sobotní příloze věnoval Spartě o 3 stránky více než domacímu týmu!!!tak teďka vyhrát v úterý v Ústí a pak v pátek na Slovácku a je to doma.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      bongor     před 12 lety 01.10.2012 21:46 |  
      0 0

      Nech je zelezniku,to je nejlepší,co můžou pro nás a vůbec pro celý český fotbal udělat.Ať je chválej,vynášej třeba do nebes,ať je třeba celé vydání před derby jen o těch hadrnících.To je totiž hlavní problém sparty,o kterém já tu píšu už několik let.To mužstvo je medii strašně přeceňováno,to vede k tom,že tomu i sami rumuni uvěří,začnou machrovat-no proč by se taky nějak zvláště snažili,když už jsou stejně dávno nejlepší.Mužstvo jde do kytek ,ale s frňákama až u hvězd.To je dobře,jen tak dál soudruzi z deníku Spart i Idnes a další vlezdořitníci.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0

      Barra     před 12 lety 01.10.2012 22:17 |  
      0 0

      Ale jedním dechem se musí dodat, že i hráči Sparty obdrželi nízké známky:
      2 Přikryl, 3 Pamič, 4 Krejčí-Zápotočný-Švejdík-Vaclík-Holek, 5 Kadlec-Kweuke-Jarošík, 6 Hušbauer. Celkem dostali 46 bodů.

      My:
      4 Škoda-Mičola, 5 Juhar-Čonto-Hub-Nitri-Zmrhal-Petrák-Tusiak, 6 Kisel, 7 Latka. Celkem 56 bodů, tedy o 10 bodů více na Sparta.

      Každé bodování je subjektivní, že Sport má své favority je jasné (vadí mi když se zase mluví na první stránce o ´nadějné sparťanské školce´, na druhé straně se úspěch Slavie minimalizuje tím že podle Lavičky Sparta nemá ´zkušené borce jako Kisela a Latku´). Neřekl bych, že Zápotočný, Jarošík, Švejdík, Kweuke a co. by se dali zařadit do nějaké školky, už také mají něco odehráno, ani ne Kadlec který má už v první lize na svém kontu nějakých 88 zápasů.

  34. David Hubáček - přihrávka

    Barra     před 12 lety 01.10.2012 20:50 |  
    0 0

    Líbilo by se mi, kdyby se také vedla tabulka hráčů, kteří přihrávali na gól – jak se to sem tam objevuje na zahraničních webech klubů.

    Často má hráč který pošle přesný assist, stejně velkou zásluhu na gólu jako střelec sám. David Hubáček to nádherně namířil Latkovi na hlavu, který přesně zakončil. Jsou ale jiné případy, kde ten, kterému je branka připsána, se postaral jen o šťastné zakončení akce, u které má spoluhráč větší zásluhu.

    Stejně se Hubáčkovi mimochodem dařilo před 6 léty. V sezóně 2006-2007 hrála Slavia 5. 11. 2006 proti Příbrami, zápas končil 1-1, v nastaveném čase dál Příbram gól. Před tím Standa Vlček v 75 min hlavičkou dal gól Slavie, přihrávka od Davida Hubáčka.
    Slavia hrála se sestavou Kozáčik - Hubáček, Latka, Dosoudil, Urbánek - Švec, L. Jarolím, Kalivoda (82, Hrdlička), Švento - Vlček (86. J. Vorel), Fořt (61. Gaúcho) (trenér K. Jarolím).

    Po sobotním výkonu si David zaslouží ještě jednu pochvalu podle mě. Od sezóny 2005-2006 do teď odehrál za Slavii (jestli jsem to dobře spočítal) celkem 16.068 min v kompetici. Za tu dobu dostal 23 žlutých karet, 1 červenou. Znamená to, že jako obránce dostává žlutou kartu co 698 minut, nebo jen ob 7,76 zápasů. Pro obránce je to vynikající statistika a svědčí o tom, že si umí správně vybrat pozici a nepotřebuje faulovat, aby splnil svůj úkol.
    Tu červenou kartu dostal 2. 10. 2006 proti Spartě, zabránil tak téměř jistému gólu. Zápas končil 0-0 (trenér Sparty Bílek).