Fortuna liga

Proběhl los Gambrinus ligy

Dnes byl rozlosován další ročník Gambrinus ligy. Slavia začíná doma proti Baníku Ostrava, ve druhém kole jede do Liberce, se kterým se střetne na podzim i v 16. kole doma. Derby se Spartou je na programu 10. kola v Edenu, vychází na poslední víkend v září.

Kompletní los podzimní části Gambrinus ligy:

1. kolo (20. - 21. 7.): Slavia - Baník
2. kolo (27. - 28. 7.): Liberec - Slavia
3. kolo (3. - 4. 8.): Slavia - Olomouc
4. kolo (10. - 11. 8.): Dukla - Slavia
5. kolo (17. - 18. 8.): Slavia - Teplice
6. kolo (24. - 25. 8.): Znojmo - Slavia
7. kolo (31. 8. - 1. 9.): Jihlava - Slavia
8. kolo (14. - 15. 9.): Slavia - Ml. Boleslav
9. kolo (21. - 22. 9.): Jablonec - Slavia
10. kolo (28. - 29. 9.): Slavia - Sparta
11. kolo (19. - 20. 10.): Plzeň - Slavia
12. kolo (26. - 27. 10.): Slavia - Bohemians
13. kolo (2. - 3. 11.): Příbram - Slavia
14. kolo (9. - 10. 11. ): Slavia - Brno
15. kolo (23. - 24. 11.): Slovácko - Slavia
16. kolo (30. 11. - 1. 12.): Slavia - Liberec

Los byl ke Slavii poměrně přívětivý, v prvních kolech lze papírově nasbírat poměrně dost bodů. Těžká série zápasů čeká Slavii mezi 8. a 11. kolem, kdy postupně narazí na Mladou Boleslav, Jablonec, Spartu a Plzeň. Následovat pak budou naopak čtyři zápasy s týmy, které by neměly promlouvat do bojů o poháry: Bohemians, Příbram, Brno a Slovácko.

Rozlosována byla také juniorská liga, která začíná o týden později než Gambrinus liga. Slavii čeká zajímavý start, v 1. kole se doma utká s obhájcem titulu Brnem (29. 7.) a po druhém kole na hřišti nováčka z Varnsdorfu (1. 8.) přijde na řadu ve 3. kole domácí derby se Spartou (5. 8.).

Kompletní los podzimní části juniorské ligy:

1. kolo (29. 7.): Slavia - Brno
2. kolo (1. 8.): Varnsdorf - Slavia
3. kolo (5. 8.): Slavia - Sparta
4. kolo (8. 8.): Ústí n. L. - Slavia
5. kolo (12. 8.): Slavia - Třinec
6. kolo (19. 8.): Bohemians - Slavia
7. kolo (26. 8.): Slavia - Hr. Králové
8. kolo (2. 9.): Olomouc - Slavia
9. kolo (9. 9.): Slavia - Jablonec
10. kolo (16. 9.): Slovácko - Slavia
11. kolo (19. 9.): Slavia - Příbram
12. kolo (23. 9.): Ml. Boleslav - Slavia
13. kolo (30. 9.): Slavia - Teplice
14. kolo (7. 10.): Znojmo - Slavia
15. kolo (14. 10.): Dukla - Slavia
16. kolo (21. 10.): Slavia - Táborsko
17. kolo (28. 10.): Jihlava - Slavia
18. kolo (4. 11.): Slavia - Plzeň
19. kolo (11. 11.): Pardubice - Slavia
20. kolo (18. 11.): Slavia - Liberec
21. kolo (25. 11.): Ostrava - Slavia
22. kolo (2. 12.): Slavia - Varnsdorf
23. kolo (9. 12.): Sparta - Slavia

Komentáře (122)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    klimi     před 11 lety 26.06.2013 13:40 |  
    0 0

    Z FB:

    3. SKS-Olomouce
    5. SKS-Teplice
    7. V Jihlavě
    8. SKS-Boleslav

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      quelhar (admin)     před 11 lety 26.06.2013 13:46 |  
      0 0

      Z jakeho Fb? Da se tomu verit? :o) Oficialne jsem nikde nenasel...

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        klimi     před 11 lety 26.06.2013 13:47 |  
        0 0

        Netuším, jestli se tomu dá věřit, ale ten zbytek se shoduje s tím, co už tu je... :))

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          th     před 11 lety 26.06.2013 14:05 |  
          0 0

          Prvních 5 kol vypadá zajímavě. I když i loni jsme měli podobně těžký a zeslonili to a až v druhé polovině podzimu.

          A 9. kolo předpokládám asi derby na Letné?

  2. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 26.06.2013 13:46 |  
    0 0

    Fajn by bylo doplnit termíny...

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      quelhar (admin)     před 11 lety 26.06.2013 13:48 |  
      0 0

      Doplnim, diky za upozorneni

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 26.06.2013 13:50 |  
        0 0

        super, díky :-)

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      klimi     před 11 lety 26.06.2013 13:51 |  
      0 0

      No, on termín zápasu je stejně vždycky +-2 dny, ale jako orientační info určitě dobré... :)

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        quelhar (admin)     před 11 lety 26.06.2013 13:53 |  
        0 0

        Vsadim se, ze Slavia - Banik bude v patek vecer v TV :o)

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          klimi     před 11 lety 26.06.2013 13:54 |  
          0 0

          My jsme s nimi snad ani jinak za poslední 2 roky nehráli ne?...

          • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

            quelhar (admin)     před 11 lety 26.06.2013 13:56 |  
            0 0

            Presne tak :o)

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 26.06.2013 13:54 |  
          0 0

          tak jako tak jdu :-)

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          subHuman     před 11 lety 26.06.2013 15:11 |  
          0 0

          Tipuji pondeli.

  3. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    quelhar (admin)     před 11 lety 26.06.2013 14:13 |  
    0 0

    Hodne zajimavy start juniorske ligy: Behem osmi dnu Brno doma, Varnsdorf venku, Sparta doma...

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Kornovo     před 11 lety 26.06.2013 14:34 |  
      0 0

      znojmo a varnsdorf maj juniorku?to je vtip?

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        quelhar (admin)     před 11 lety 26.06.2013 14:35 |  
        0 0

        Znojmo jako ligovy tym mit juniorku musi, druholigove tymy to maji dobrovolne, takze jich tam je ted sest - Trinec, Varnsdorf, Pardubice, Usti, Hradec a Taborsko.

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          Kornovo     před 11 lety 26.06.2013 14:44 |  
          0 0

          tak uroven te souteze bude asi v dobrych srackach,to bude snad horsi jak letos

          • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

            Alanor (admin)     před 11 lety 26.06.2013 14:47 |  
            0 0

            Rozdíly budou zřejmě ještě větší, ale zas proč ne, proti slabším soupeřům by mohlo dostat šanci více dorostenců, zatímco hráči juniorku si můžou odskočit na 3. ligu do Admiry. :)

            • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

              Alanor (admin)     před 11 lety 26.06.2013 14:47 |  
              0 0

              Jestli to tedy takto jde.

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        janko (přítel SN)     před 11 lety 26.06.2013 15:17 |  
        0 0

        A proč by to měl být vtip? Mají fotbalovou akademii, týmy ve všech kategoriích od U7 do U19. Stahují tam kluky z celého Šluknovského výběžku.

  4. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    JS (přítel SN)     před 11 lety 26.06.2013 14:21 |  
    0 0

    Jaktože letos startuje liga tak brzo? Kvůli MS? Ale to by se spíš hrálo víc kol na podzim ne?

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Jiri1     před 11 lety 26.06.2013 14:35 |  
      0 0

      Udajne, aby skoncila driv a nehralo se na spatnych terenech a neco v tom melo hrat i volno hracu ,

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 26.06.2013 15:24 |  
      0 0

      mně se tohle líbí. V létě by logicky měly být lepší návštěvy, snad i lepší terény, za mě dobrý nápad.

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      PetCC     před 11 lety 26.06.2013 15:53 |  
      0 0

      Začíná o týden dřív, než to bylo pravidlem v posledních letech. Což mi jako nějak velká změna nepřijde.

  5. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 26.06.2013 15:21 |  
    0 0

    no, není to špatné. Liga se asi pro Slavii bude lámat už na podzim. máme skoro všechny těžké soupeře doma. Pokud se nám povede podzim a z 8. a 11. kola bude alespoň 7b, tak to může být nadějné.

  6. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    no-nick     před 11 lety 26.06.2013 15:22 |  
    0 0

    Procpa je tam taková pauza v říjnu, nevíme? Dva víkendy volno... Asi něco repre, ale dva nikdy nebyly, ne?

  7. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    Petr9608     před 11 lety 26.06.2013 15:23 |  
    0 0

    No tedy konec takhkle daleko :-( A vůbec ten los nic moc. No ale Liberec by mohl bejt celkem vyflusanej z EL, tak bysme ho mohli dát :-)

  8. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    Barra     před 11 lety 26.06.2013 15:25 |  
    0 0

    Mezi 10. kolem (Slavia-Sparta, 28-29/9) a 11. kolem (Plzeň-Slavia, 19-20/10) jsou tři týdny. Chápu, že hraje národní mužstvo, ale 21 dnů?

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      PetCC     před 11 lety 26.06.2013 15:53 |  
      0 0

      Řekl bych, že tam dají temín domácího poháru na neděli.

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        Barra     před 11 lety 27.06.2013 08:34 |  
        0 0

        Máš pravdu, asi tomu tak bude, na český pohár jsem zapomněl.

  9. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    spino     před 11 lety 26.06.2013 15:35 |  
    0 0

    Myslím, že v této pasáži půjde Petroušovi o krk:

    7.kolo – 31.8.2013: Jihlava - Slavia
    8.kolo – 14.9.2013: Slavia - Boleslav
    9.kolo – 21.9.2013: Jablonec - Slavia
    10.kolo – 28.9.2013: Slavia - Sparta
    11.kolo – 19.10.2013: Plzeň - Slavia

    Snad to zvládnem. Tipuju s optimismem zisk 9 bodů.

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Kornovo     před 11 lety 26.06.2013 19:15 |  
      0 0

      i kdyby ziskal z tech zapasu 0 bodu,tak by byla naprosta demence ho vyhazovat

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        spino     před 11 lety 26.06.2013 20:47 |  
        0 0

        Jasně, ale řekni to Řebíčkovi...

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 07:29 |  
          0 0

          kamo,ja bych mu to aj rekl,ale majitele klubu se vetsinou o nazory fandu nezajimaji.AR jiste neni vyjimkou

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Kactus     před 11 lety 26.06.2013 19:28 |  
      0 0

      jsi malomyslny, optimismus by byl 15 bodu, 9 ma byt realita

  10. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    quelhar (admin)     před 11 lety 26.06.2013 16:07 |  
    0 0

    Verim, ze si nenechame utect zacatek a po sesti kolech budeme mit prumer alespon dva body na zapas, tedy alespon 12 bodu. Tim si vytvorime dostatecny polstar pro tu vrazednou serii, kdy budu snad rad i za 4 body z tech 4 zapasu. A zaver podzimu bychom meli finisovat a bodovat opet casto naplno a dohnat to, at mame aspon kolem 28 bodu po podzimu.

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 26.06.2013 16:15 |  
      0 0

      Myslím, že začátek bude klíčový pro celou sezonu, jestli nám to neuteče a chytnem slinu, kdo ví... třeba nakonec ty 4 budou zklamání :-)

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        th     před 11 lety 26.06.2013 16:26 |  
        0 0

        Souhlasím. A opačně když se nepovede prvních pět kol proti nadprůměru Dukle, Liberci, Sigmě, Teplicím a Baníku, tak budeme hrát zase mezi 7.-12. místem a do konce roku už půjde jen o to sbírat body proti Brnu, Slovácku, Příbrami atd., aby nebyly sestupové starosti a v těch zápasech MB, Plzni, Jablonci a Spartě o nic zásadního nepůjde.

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          Petr9608     před 11 lety 26.06.2013 17:33 |  
          0 0

          Dejte pokoj. Po podzimu byl Liberec o JEDEN BOD před námi a vybojoval poháry!

          • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

            th     před 11 lety 26.06.2013 18:37 |  
            0 0

            Jenže v Liberci se cíle pro sezonu nevyhlašují až po 5. kole jako u čas od času ve Slavii. :-/

            Ale já to ani nějak pesimisticky nemyslel, spíše abychom se až tak neupínali k těm zápasům po 8. kole. Prvně musíme být v pozici, aby vůbec ty zápasy pro nás byly důležité a ne jak loni, kdy nám proti Spartě nebo Plzni šlo jen o prestiž a o něco víc šlo v těch zápasech jen soupeřům.

            • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

              quelhar (admin)     před 11 lety 26.06.2013 18:43 |  
              0 0

              Ja si fakt myslim, ze ten zacatek ligy by mel byt lepsi nez loni (kdy jsme 4 zapasy nevyhrali). Hlavne doma proti Baniku, Olomouci i Teplicim - to jsou vsechno souperi, ktere bychom meli doma porazet. V Liberci to bude tezke, ale odesel jim Stajner, zrejme odejde Kusnir, budou se soustredit na Evropu, takze tam vidim velkou sanci neco uhrat (aspon bod, ale klidne i tri). Na Dukle cekam klasickych nekoukatelnych 0:0, Znojmo venku bychom pri vsi ucte porazit meli.

              Samo se to samozrejme neudela, musi vsichni makat naplno, ale v silach tymu to podle me jednoznacne bude. Na zacatku si nahrat body, at pak nehrajeme v derby a v Plzni o to, at nespadneme do boju o zachranu a na zaver podzimu finisovat minimalne tremi vyhrami v peti zapasech, to je muj plan :o)

              • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

                utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 27.06.2013 08:18 |  
                0 0

                No já to taky tak nějak vidim, ale to pak budem první s náskokem :))

  11. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    janko (přítel SN)     před 11 lety 26.06.2013 16:40 |  
    0 0

    Budu tu za trotla, ale věřím, že to letos prolomíme a budeme stoupat vzhůru. Po 16.kole bude statistika 7-7-2 a 28 bodů....

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 07:32 |  
      0 0

      2 prohry z 16 zapasu?tomu rikam optimista

  12. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    subHuman     před 11 lety 26.06.2013 16:50 |  
    0 0

    S Banikem ctvrtek nebo patek, 23.7. koncert Depeche Mode

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      quelhar (admin)     před 11 lety 26.06.2013 17:05 |  
      0 0

      Jsem to rikal, patek je tutovka, a to jsem o tom koncertu ani nevedel :o)

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        subHuman     před 11 lety 26.06.2013 17:45 |  
        0 0

        Budu rad za patek, loni kdyz hralo Coldplay v nedeli, hralo se tusim streda nebo ctvrtek.
        Ja tipoval pondeli jelikoz v ten den hraji chachari temer vsechna venkovni utkani, na koncert jsem si vzpomnel az pozdeji...

        Jinak po koncertu Bon Jovi je travnik v Edenu v hroznem stavu (na nekterych mistech).

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          PetCC     před 11 lety 26.06.2013 18:30 |  
          0 0

          Jelikož se v Edenu bude hrát Superpohár, tak očekávám, že trávník bude muset být stoprocentní.

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 26.06.2013 18:45 |  
      0 0

      super čtvrtek pátek jsem na vodě...

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Kactus     před 11 lety 26.06.2013 19:30 |  
      0 0

      no a pak to prijde, 29.7. once againa IRON EDEN :-)

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        Edwardtheiron     před 11 lety 26.06.2013 19:44 |  
        0 0

        Lístek pod pódium!!! A vyreju tam první letní brázdu! )))

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        Edwardtheiron     před 11 lety 26.06.2013 19:44 |  
        0 0

        Lístek pod pódium!!! A vyreju tam první letní brázdu! )))

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          Kactus     před 11 lety 27.06.2013 09:31 |  
          0 0

          jo, presne tam mam lupeny taky :)

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        klimi     před 11 lety 26.06.2013 19:46 |  
        0 0

        Čekám, že pak se bude měnit trávník, když se pak hraje Superpohár...

  13. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    Almik     před 11 lety 26.06.2013 19:27 |  
    0 0

    Očekávám 9 týmů bojůjících o evropu a propastný náskok proti zachranujícím se týmům - (podzim) :
    1.Plzen - 35/10-5-1
    2.Sparta - 32/9-5-2
    3/4.Liberec - 31/9-5-2
    Slavia - 21/8-7-1
    5.Boleslav - 28/7-7-2
    6.Jablonec - 27/7-6-3
    7.Olomouc - 26/7-5-4
    8.Dukla - 23/5-8-3
    9.Teplice - 21/6-3-7

    Sestava SKS: Černý/Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka - Gecov - Mičola, Kisel, Šimeček/Zmrhal/Petrák/Šísler, Juhár
    - Škoda/Štutka/Fenin

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 07:34 |  
      0 0

      ty mas dokonce jen 1 prohru z 16,tak to je parada.kez by se to splnilo,ale neverim tomu pokud se neposili muzstvo

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Barra     před 11 lety 27.06.2013 08:46 |  
      0 0

      Máš na mysli asi 31 bodů (8x3 + 7x1) pro Slavii a ne 21...

    • Re: Posily:

      martines121     před 11 lety 26.06.2013 20:54 |  
      0 0

      Koukal jsem se po tvých tipech,cenově dostupní si myslím že jsou všichni, ze stoperu bych bral Jana Bořila,ze záložníků Litsingiho,z ůtočníků Třeštíka a golmana na dve sezony Ráďu Černýho,no ale já ti taky dám pár mých tipů cenově reálných :) stoper : http://www.transfermarkt.com/en/martin-latka/profil/spieler_21060.html
      záložník:
      http://www.transfermarkt.com/en/tomas-jablonsky/profil/spieler_60622.html
      utočník:
      http://www.transfermarkt.co.uk/en/mirko-ivanovski/profil/spieler_66241.html
      a případně golman :
      http://www.transfermarkt.co.uk/en/matus-kozacik/profil/spieler_21053.html

      • Re: Posily:

        Almik     před 11 lety 26.06.2013 21:58 |  
        0 0

        Kéž by někdo z nich vyšel, třeba Jablonský

        • Re: Posily:

          Barlblog     před 11 lety 26.06.2013 22:09 |  
          0 0

          Ahoj,
          je to krásné, ale to už bych rovnou napsal hráče z Německa, Francie, Španělska...

          Vše je otázkou nabídky a poptávky. U spousty hráčů se logicky narazí na neochotu klubů, nebo samotných hráčů, je uvolnit. Tuto neochotu převáží jen strašně nadsazená částka, kterou si klub v našem prostředí prostě nedovolí nabídnout. A i kdyby klub peníze měl, je to vyhazování, které nás přivedlo...

          • Re: Posily:

            martines121     před 11 lety 27.06.2013 06:33 |  
            0 0

            No,já bych Tomáše Jablonskýho bral,sezonu neodehral vubec špatně a byl by dobrej do kombinace..

            • Re: Posily:

              Almik     před 11 lety 27.06.2013 07:04 |  
              0 0

              Třeba Jan Bořil reálný je, nebo Litsingi

        • Re: Posily:

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 10:04 |  
          0 0

          Jablonský? viděl jste ho v poslední době hrát? Než brát sotva ligový průměr, tak nebrat nic. To je přesně to myšlení "někoho přivést za každou cenu." Když není dostupná kvalita za rozumnou cenu, tak raději nebrat nikoho a poohlédnout se po vlastních zdrojích.

          dle mě by Jabkáč nebyl vůbec posila, nehledě na ty jeho nenávistné kecy po jeho přestupu z SKS do Jablonce.

          • Re: Posily:

            ortevor     před 11 lety 27.06.2013 11:34 |  
            0 0

            to sem nejak nezaregistroval, co presne rikal ???

            • Re: Posily:

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 15:54 |  
              0 0

              a prostě hodně hnusně a nenávistně nadával na Slavii, že by se za to ani sparťan nestyděl.

              • Re: Posily:

                ortevor     před 11 lety 27.06.2013 22:50 |  
                0 0

                aha, ja ho doted mel za sympataka, ptze na mne tak vzdycky pusobil + odchovanec....tak to si u mne hodne klesnul no, to jak sem mu vzdycky v fandil aby hral dobre a dostal se ven, tak odted uz je mi u pr...

              • Re: Posily:

                Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 23:58 |  
                0 0

                to je zajimave,ze ty vykriky jsi zategistroval jen ty

  14. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    Petr9608     před 11 lety 26.06.2013 23:57 |  
    0 0

    Co myslíte, může mít na tým (pozitivní) vliv to, že je bez hráčů mimo federaci a tedy, že si třeba všichni dobře (jazykově) rozuměj, stejná nebo velmi podobná mentalita apod.

    Plzeň je na tom úplně stejně (CZ/SK only). Na druhou stranu je fakt, že Liberci to šlapalo a to ten jeho mančaft připomíná multikulturní centrum.

    Upřímně, mne se tenhle nacionálně-federální model líbí. A měl jsem to tak i s Plzní, kdy jsme byl za její předloňský postup do LM o to více rád, že to zvládla jen s CS týmem...

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 07:37 |  
      0 0

      podle me zalezi na trenerovi jak si to ukociruje,jak umi pracovat s psychikou a tak.xenofobii nebo nejakou narodni hrdost bych v tom nehledal

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      klimi     před 11 lety 27.06.2013 08:39 |  
      0 0

      To je fakt nechutný, co si ti šmejdi dovolí...

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        spino     před 11 lety 27.06.2013 08:58 |  
        0 0

        Za sebe říkám, Key Investments nám tady vládla 4 roky a stačilo! V téhle věci stojím za Řebíčkem, i když ho nemusím.

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          janko (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 09:07 |  
          0 0

          Ale? Co ten zvrat v názorech? :-)
          No je to docela humáč.

          • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

            spino     před 11 lety 27.06.2013 09:09 |  
            0 0

            Řebíček je zločinec, který by měl dávno sedět, ale jeho působení ve Slavii zhodnotím, až z ní odejde.

            Key Investments už Slavii vlastnila a skončilo to málem krachem. Druhou šanci by jim dal jen blázen (i za cenu sloučení stadionu s klubem).

            • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

              travel (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 09:49 |  
              0 0

              Aspoň,že Česká pozice se o to zajímá.Ať už je za KI kdokoli,tak to opravdu radši Řebíček. Doufám Piero,že toto nebyl Tebou naznačovaný scénář o 1 vlastníkovi Slavie a stadionu a o očistě Slavie.Neber to,prosím Tě,jako útok na Tvou osobu,pouze jsem si na Tebe hned vzpomněl a jsem z toho,co o tom napsala Česká pozice,slušně řečeno hodně nervozní. V tomto případě souhlasím s druhou větou od spina.

              • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

                travel (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 09:51 |  
                0 0

                S druhou a třetí větou...

                • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

                  piero (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 11:02 |  
                  0 0

                  Zdravím travele, určitě jsem neměl informace o tom, že by se měl vrátit KI, ale pořád si myslím, že informace o tom že Aleš drží akcie pro movitější třetí osobu se zakládá na pravdě. Bohužel o tom, kdo je ta neznámá osoba můžeme jen spekulovat. Stejně tak si myslím, že i KI nemá stadion pro sebe, ale pro stejnou třetí osobu a k třenicím mezi Alešem a KI dochází proto, že každý chce získat co největší provizi, když předloží stadion i klub. Proto bych se zase až tak moc nebál, zda to bude jeden nebo druhý, pořád má dění kolem Slavie jen jednoho scenáristu, možná by nám o tom mohl poodhalit víc nějaký fanoušek z Rudné ( co ty na to Mirossi ? ) .

                  • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

                    travel (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 22:01 |  
                    0 0

                    Díky piero za reakci,ale kdyby to bylo ,jak píšeš (tím mám na mysli především společnou třetí osobu),tak by snad nedocházelo mezi Alešem a KI ke třenicím,ale vše by proběhlo formou dohody.Je mi líto,rád bych tomu věřil,ale připadá mi to nepravděpodobné.

            • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

              bongor     před 11 lety 27.06.2013 12:15 |  
              0 0

              spino buď rád,že Aleš není zločinec.Kdyby byl ,tak už bys sem nepsal.Jinak se mi opět jen potvrdilo,že je to člověk schopný odrážet útoky i těch ,kteří si myslí,že nad ně není.Slavia má dobrého majitele.

              • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

                Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 15:29 |  
                0 0

                bongore,ty chodis AR na pivo,nebo jste jen znami?

                • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

                  janko (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 18:00 |  
                  0 0

                  Rebicek delal jako mladas na tratovce nekde u Litomeric co ja vim. Pak po revoluci zalozil Viamont a zacinal v tech koncinach. Litak, lovosice, usti a Bongor je z tehle oblasti... Svet je malej a lide se znaji, navic Viamont zamestnaval pomerne dost lidi kdyz delali koridor na Prahu...

                  • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

                    slaviator     před 11 lety 28.06.2013 14:44 |  
                    0 0

                    Plus Řebíček byl potom i na radnici v Teplicích za ODSku, odtamtud zase nejspíš zná právě Straku a další

  15. Re: Proběhl los Gambrinus ligy

    Dobi     před 11 lety 27.06.2013 09:05 |  
    0 0

    Zdravím všechny s úsvitem nového ročníku. Ty termíny, to zase bude horor - nikde jsem se nedočetl, zda se nějak omezil diktát TV. Něco jiného jsou koncerty, s tím nic nenaděláme...

    Ale co mě zaráží na termínovce - 3 neděle pauza po derby! Zpočátku jsem myslel, že to je překlep. Není!!! Tuším, že po letošních vrtoších počasí bude pravé sametové neboli babí léto a my budeme 3 neděle sedět doma? Ano, bude tam pohár, poháry, boj o MS (kam Češi pojedou maximálně jako podavači míčů...)... Dovede si to někdo představit třeba v Bundeslize? Já ne!!!

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Barra     před 11 lety 27.06.2013 09:38 |  
      0 0

      Bundesliga začíná 9. 8. 2013, mezi 4-6/10 je naplánovaný 8. hrací den.
      http://static.bundesliga.de/media/native/autosync/rtk_2013-2014.pdf

      Idem v belgické Jupiler Pro League: začíná se 28/7/2013, na 27-29/9 naplánované 9. kolo, 4-8/10 se hraje 10. kolo, 18-20/10 je 11. kolo. Stejné platí pro holandskou Jupiler League: začíná se 2-4/8, 11. kolo je naplánované mezi 4 a 6/10. O Premier League v UK raději ani nebudu mluvit.

      Podle mě by bylo lepší začít o 1 až 2 týdny později, ale normálně hrát bez takových dlouhých přestávkách.

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 09:52 |  
      0 0

      TV nikdo neomezil, bude to stejná pakárna jako minulou sezonu. Dokud se liga neosamostatní a nebude to ona, kdo bude TV diktovat termíny, tak bych nečekal změny. ale smlouva s TV je, myslím, už jen na letošní sezonu. Tak pokud to nějaký chytrolín neprodlouží do roku xy, bude brzy prostor pro vyjednávání. Otázka je, jestli to někoho na svazu trápí.

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      bongor     před 11 lety 27.06.2013 12:18 |  
      0 0

      Ahoj Dobi,ta pauza po derby je nutná,aby se rumun mohl psychicky sebrat z nakládačky,kterou od nás dostane.

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        Barra     před 11 lety 27.06.2013 13:45 |  
        0 0

        :))) Bongere, zdravím, máš samozřejmě pravdu, že mě to také nenapadlo!

        Jinak se velmí rád přidám k tvému příspěvku níže, co se týká Huba. Lépe bych to neuměl napsat. Hub je a zůstane pro mě Slavista s obrovským ´S´. Ten hráč, který dostane po Hubovi ´4´, by ji měl nosit s velkým respektem a vzít si dobrý příklad k tomu jak se chovat jako správný profesionál.

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 09:55 |  
      0 0

      nechci být sejček, ale to se neprosadí, pořád bude liga roztažená do 4 dní. Chtělo by to model jako v Německu..

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      quelhar (admin)     před 11 lety 27.06.2013 10:00 |  
      0 0

      Uprimne receno mi tohle prijde skoro jako zmena k horsimu...

      Slavie se to prakticky nedotkne, ta stejne bude mit opet 3/4 domacich zapasu v TV. A ty dva az tri, ktere v TV nahodou nebudou a mohly by se tak hrat v urednim terminu, ktery vsichni dobre zname a plati nekolik let - nedele 17:00 - se misto toho pujde v sobotu od ctyr.

      Je to pekna iniciativa, ale lidem dle meho nevadi to, ze ma kazdy klub jiny oficialni hraci cas od patku (Dukla, Jihlava) az po nedeli, ale ze je kolo vinou TV prenosu roztahane do 4 dnu. Takhle pujdou kluby samy proti svym fanouskum, kdyz si nasilim presunou oficialni termin jinam, nez je zvykem, a otravne pondelni dohravky a patecni TV predehravky stejne zustanou. Tudiz se z meho pohledu resi neco, co vubec neni problem.

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 10:24 |  
        0 0

        Souhlasím, že nám to může být jedno, protože jsme v televizi pořád. A když už náhodou nejsme, tak je to v 99% zápas venku.
        Co se pátku týče, tak mě osobně celkem vyhovuje..člověk si po týdnu zajde na fotbal, pak do hospody ;) Pěkně to na sebe navazuje :-D
        Pondělí je příšerný, to bych zrušil hned..
        A sobota mi osobně taky přijde výrazně horší neděle..

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        Kactus     před 11 lety 27.06.2013 10:47 |  
        0 0

        sobota je jeden z nejhorsich terminu co jsou. to vlastne uplne rozbiji vikend. a v 16 hodin? to je dalsi hovadina.

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          rak (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 12:13 |  
          0 0

          Naprosto souhlasím. Sobota je jediný den v týdnu, kdy se mně to nehodí, protože to rozbíjí víkend, jedinou možnost, kdy člověk může jet ven s rodinou. Občas v sobotu by mně to nevadilo, ale pokud by to bylo systematicky, tak mně to po mnoha letech totálně zablokuje možnost chodit na ligu. Jakýkoli jiný den večer (ne odpoledne) jsem schopen chodit, ale v sobotu ne. Argumentuje se hokejem. Na hokej nechodím a chodit nebudu, takže mě to nezajímá. Na vhodném termínu se nikdy neshodneme, takže ta současná variabilita není vůbec špatná a každý může alespoň někdy. Snad fotbaloví fandové nejsou samí dementi, kteří nejsou schopni si zjistit, kdy se hraje. Souhlasím s Šeterlem, ať se každý tým rozhodne o vhodném termínu. Nemusíme se ve všem opičit po Německu. Tady je jiná situace a stejně tady, bohužel, nikdy nebudou takové návštěvy. V řadě dalších zemí je to také roztahanějsí a nevadí to. Navíc to umožňuje sledovat někomu více zápasů. Jsem tedy kategoricky proti jednotnému sobotnímu termínu.

          • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

            spojka     před 11 lety 27.06.2013 15:05 |  
            0 0

            Sice souhlasím se závěrem, že by si každý klub měl hrát, kdy se mu to hodí, ale jinak jsou ty argumenty proti sobotám vyloženě směšné.

            Víkendy s rodinami, chalupaření... ty chalupy a zahrádky, to je vůbec neštěstí tohohle národa. Tak si holt budou muset chalupáři dvakrát za měsíc vybrat, jestli jim jsou přednější ředkvičky nebo Slavie. Oni tyhle víkendové chalupářské výmluvy jsou vůbec dost pochybné. Chtěl bych vidět, jak se v neděli po obědě valí rodiny chalupářů hromadně domů, jen aby stihli zápas.

            Rodiny by těch patnáct sobotních zápasů (za rok!) snad taky mohly vydržet, pár volných sobot (zhruba 30) v roce ještě zbývá. Nebo snad v Německu a Anglii žijí samí asociálové bez rodin, když mají v sobotu odpoledne plné stadiony?

            Za sebe bych preferoval pátek večer nebo sobotu odpoledne (nesmysl jsou naopak pondělní dohrávky), ale vzhledem k tomu, že jde jen o patnáct domácích zápasů do roka (+ pár výjezdů, když je čas a chuť), tak to si snad dokáže zorganizovat každý, kdo jen trochu chce.

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 12:41 |  
        0 0

        neprehanejte zas.mne se nezda,ze by minulou sezonu byla slavia v tv tak casto jak zde pisete.uprimne receno s tim fotbalem co jsme predvadeli,jsme nijak atraktivni nebyli

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          subHuman     před 11 lety 27.06.2013 12:56 |  
          0 0

          Tipuji, že zhruba v polovině zápasů. Komunisti z Letné pak 27x z 30.

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          quelhar (admin)     před 11 lety 27.06.2013 13:57 |  
          0 0

          Doma jsme byli v TV 11x z 15 zapasu (4x patek Nova, 2x pondeli CT, 3x nedele 18:05 Nova, 1x sobota 20:00 (derby) a 1x sobota 15:40), dalsi dva zapasy jsme hrali ve ctvrtek a ve stredu kvuli koncertum v Edenu a posledni dva domaci zapasy padly jeden na stredu ve vlozenem kole a jeden na nedeli v jednotnem terminu 18:00 kvuli poslednimu kolu. V uredni termin v nedeli v 17:00 jsme tak nehrali ani jeden domaci zapas.

          Venku jsem napocital minimalne 6 TV zapasu.

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          subHuman     před 11 lety 27.06.2013 14:06 |  
          0 0

          Jak píše níže Quelhar, minimálně 17x z 30 zápasů v TV.

          Je to málo?

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 10:40 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že se to týká netelevizních zápasů, je to jen populistické gesto, které nic neřeší. Spíš naopak jak píše quelhar.

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      klimi     před 11 lety 27.06.2013 13:48 |  
      0 0

      Máte určitě všichni výše pravdu, ale na termínu, který by vyhovoval všem, se nikdy neshodneme.

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Borris     před 11 lety 27.06.2013 14:46 |  
      0 0

      musím říct, že mě po hříchu vyhovují všední dny nejvíce i přesto že nejsem z Prahy :-) protože o víkendech mívám buď v sobotu a nebo v neděli sám zápasy a v pondělí a v úterý když mám třeba v práci krátký týden, tak mívám volno a můžu krásně vyrazit. Takže mě rozhodně všední dny vyhovují. Ale zároveň chápu že drtivé většině lidí asi moc ne. Na druhou stránku ale když se hraje zrovna ve všední den, tak můžou třeba tátové od rodin trávit víkendy s rodinou a na fotbal si zajít buď před, nebo až po :-) ale obecně je to asi složité, protože ať se určí termíny jakékoliv, stejně budou lidi kterým to vyhovovat nebude a nelze se zavděčit všem bohužel. Jde to jen udělat maximálně tak, aby to vyhovovalo většině lidí. Otázkou ale zůstává, jaký termín vyhovuje většině lidí.....

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        spojka     před 11 lety 27.06.2013 15:11 |  
        0 0

        Lidi nevědí, co chtějí, resp. nevyhovuje jim vlastně žádný termín. Těch zápasů se v naší lize hraje tak málo, že pro 99% lidí, kteří opravdu chtějí jít, by neměl být problém si ten čas v daný termín udělat. A když už je termín OK, tak zase nevyhovuje počasí... hledat výmluvy a pak jen pustit televizi nebo net, je prostě pohodlnější.

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          Borris     před 11 lety 27.06.2013 15:50 |  
          0 0

          to máš pravdu, lidi jsou fakt dost pohodlný. Já když to jen trochu jde, tak razím ihned. Počasí nepočasí, všední den nevšední den, venku nebo doma.... Ale fakt je že nejvíce mi opravdu vyhovují všední dny.

          • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

            Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 16:11 |  
            0 0

            promin,ale ja nejel na slavii do olomouce kvuli tomu ze byl snih,mrzlo a bylo uplne silene,jinak bych nechybel

            • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

              janko (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 18:06 |  
              0 0

              vymluvy. Ja byl pred lety v drazdanech, treti liga, prosinec, minus patnact a tam 17 tisic... Jak psal spojka, kdo chce jde za jakehokoliv pocasi. Chapu praci, zapas, ale snih a mraz?

              • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

                Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 19:21 |  
                0 0

                moc vtipny koment

                • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

                  slaviator     před 11 lety 28.06.2013 14:52 |  
                  0 0

                  Sníh nevadí, mráz je nepříjemnej, ale dá se přežít. Daleko horší než ty únorové mrazy to bylo teď na přelomu dubna/května, kdy na Jablonci nebo spíš zápas po něm byla taková kosa, že to se fakt nedalo. Ono začátkem května když je deset stupnů, to prostě je dost nepříjemný. Ale je to nepříjemný, ale přežije se to...

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      bongor     před 11 lety 27.06.2013 12:30 |  
      0 0

      Krásný!Ten autor by zasloužil Oscara,je to neokázalá oslava Slavie a jejího obyčejného a tím pádem tak neobyčejného dlouholetého
      pana fotbalisty.Hube,hodně štěstí v dalším životě.

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        Pepino44     před 11 lety 27.06.2013 12:46 |  
        0 0

        Tak s tímhle rád a zcela souhlasím,bongore,lépe bych to nenapsal. Stručné ale výstižné. Hube díky a hodně štěstí a ať Ti to ještě kope.

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 13:02 |  
          0 0

          tak david doma podepsal na 2 roky,mozna i s opci,takze pokud zlinaci uspeji,tak je realne,ze ho jeste v edenu uvidime

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          goop     před 11 lety 27.06.2013 15:26 |  
          0 0

          Patřím k Hubofilům na těchto stránkách a i když jsem ze svého oblíbence poslední rok občas trochu rostl, tak naprosto souhlasím. Hub byl výjimečný slávista a to video je moc povedený.

    • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

      Borris     před 11 lety 27.06.2013 15:45 |  
      0 0

      nestihl jsem pár slov napsat pod oficiální článek o Hubově konci a tak to udělám tady. Takže nejprve děkuju travelovi že mi to nevědomky odkazem na toto video připomněl :-)

      Huba coby fotbalistu jsem rozhodně neřadil ke svým favoritům, to tady všichni víte. Častokrát jsem z něho rostl, kolikrát jsem si pořádně na jeho adresu zaklel a nebudu zastírat že už podle mého bylo na čase se rozloučit, Hub už na to podle mého prostě nestačil.

      Ale Huba coby člověka a velikého slávistu, jsem měl vždycky rád, vážil si ho a hodně ho uznával. Byl u největších úspěchů naší novodobé historie, ale nejvíce si ho vážím za to, že zůstal ve Slavii i v časech, kdy to s námi vypadalo bledě, nebylo na výplaty a reálně hrozilo že skončíme v likvidaci. Na rozdíl od jiných kteří utekli, se Hub zachoval jako charakter a především jako opravdový slávista který zůstává slávistou i když se nedaří. A za to mu patří obrovský respekt a veliký dík. Zároveň věřím že to poslouží jako příklad všem současným i budoucím hráčům ve Slavii. Aby si uvědomili jak si mají vážit toho že můžou oblékat sešívaný dres, že můžou hrát za Slavii Praha a jaké mají štěstí že jsou a nebo se stanou její součástí. Hub tohle všecko vždycky stoprocentně splňoval! Byl bych klidně pro, aby se jeho číslo navždycky vyřadilo!

      Jsem přesvědčený že svému mateřskému Zlínu ještě hodně pomůže ( kdo ví, třeba k postupu ), že tam třeba pro nás vypěstuje svého následníka a rozšíří sešívanou víru na Moravě ještě o něco víc. Stále bude neodmyslitelným členem naší sešívané rodiny. A byl bych moc rád, kdyby se po skončení aktivní kariéry opět zapojil zpátky u nás a byla mu přidělena nějaká jiná funkce ve Slávce. Rozhodně má co předávat a má být Slávce jak prospěšný. Takže Hube hodně štěstí ve zbytku fotbalové kariéry a i v osobním životě. A čekáme tě po skončení kariéry zpět. Tady máš taky domov!

      • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

        Barra     před 11 lety 27.06.2013 16:24 |  
        0 0

        Velmi pěkná analýza, Borrisi. David Hubáček byl mohl sloužit jako vzor. Když vypadnul z mužstva a byl nahrazen BortelemDobrotkou, nereptal, netrucoval, neskuhral v novinách, pečlivě se připravoval pro případ, že by ho mužstvo zase potřebovalo. A jsem nesmírně rád, že kariéru u nás zakončil gólem a s kapitánskou páskou na rukávu.

        Nesmírně jsem si ho vážil. A jak píšeš, snad se jednou u nás objeví v jiné funkci. Zasloužil by si to, nezklamal by.

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          bongor     před 11 lety 27.06.2013 19:01 |  
          0 0

          Tak jsme se hoši na stránkách SN rozloučili s naším Hubem.Očekával bych ještě nějaké rozloučení přímo na trávníku,třeba před nejbližším zápasem v Edenu,abychom mu ještě jednou mohli ukázat,jak moc jsme si ho vážili.Ani v dnešním zápase proti Ivanům by se jistě neztratil,ta obrana se bude muset značně vylepšit.Jinak ale je výsledek 5-3 přesně v oblasti mých přání.Určitě se tam nikdo nenudil
          a mladí kluci půjdou rychle nahoru.Jen jsem se divil,proč nehrál Gecov,nikde o něm žádná zmínka.Ten by ten střed obrany určitě dokázal zpevnit.

          • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

            Pepino44     před 11 lety 27.06.2013 19:59 |  
            0 0

            Tak já si myslím,že Gecova už není potřeba zkoušet,ten má svůj post jistý.Je dobře,že Petrouš takhle zkouší mlaďase.Petrouš řekl,že až v posledním zápase na soustředění se začne sestava rýsovat,mužstvo se potom bude sehrávat v těch posledních zápasech.

        • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

          Betynka58     před 11 lety 27.06.2013 22:11 |  
          0 0

          Kořčeny a rodinu má Hub ve Zlíně, takže ten jeho návrat do Edenu nevidím zas tak moc reálně, spíše by mohl ale fungovat jako skaut Slavie pro zlínský region.

          • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

            Kornovo     před 11 lety 28.06.2013 00:01 |  
            0 0

            to muzu delat klidne ja,david at se radsi venuje fotbalu a rodine

          • Re: Proběhl los Gambrinus ligy

            slaviator     před 11 lety 28.06.2013 15:03 |  
            0 0

            "Cesty Páně jsou nevyzpytatelné" :-)