Přípravná utkání

Liberec - Slavia 1:0

Slavia prohrála v generálce na Gambrinus ligu v Liberci 0:1. V očekávané základní sestavě chyběl Vošahlík, místo něj hrál Prošek. Jedinou branku utkání vstřelil ve druhé půli Šural.

Liberec - Slavia 1:0 (0:0)
Branky:
 66. Šural 

Slavia: Rakovan - Nitrianský, Škoda, Neves, Zmrhal - Gecov, Lička (88. Koreš) - Prošek (61. Boudjemaa), Piták, Juhar (46. Vošahlík) - Necid

Trenér Miroslav Koubek postavil očekávanou základní sestavu s jedním menším překvapením, místo Vošahlíka nastoupil Prošek. Do brány se vrátil uzdravený Rakovan, v útoku už opět nastoupil Necid. Zápas potvrdil, že Slavia má i po zimní přípravě a částečné obměně kádru stále problém v ofenzivě. Ostatně v posledních čtyřech zápasech přípravy vstřelila jedinou branku, naopak v každém utkání jednou inkasovala a proto má bilanci ze závěru přípravy 0-1-3 se skóre 1:4. Do první šance se dostal domácí Šural, ale Škoda mu zakončení překazil. Poté se dlouho hrálo bez velkých šancí, až v 35. minutě předvedli slávisté pěknou akci, když si Piták narazil s Gecovem, ale brankář domácích Kovář dobře vyběhl a Pitákovi zakončení značně znesnadnil - byl z toho jen rohový kop.

Do druhé půle nastoupil Vošahlík místo Juhara a brzy si připravili slávisté velkou šanci, Zmrhal našel centrem Pitáka, ten však z těžké pozice nedokázal přesně zakončit. Jedinou branku zápasu vstřelil Šural, kterého nedokázal uhlídat Neves, liberecký útočník poslal míč z otočky za záda Rakovana. To už byl na hřišti Boudjemaa místo Proška. Slávisté mohli rychle vyrovnat, ale střela Necida z přímého volného kopu do branky Liberce nedoputovala, následné dvě střely Boudjemy rovněž ne a vedle mířil i o chvíli později Nitrianský. Poslední šanci si připravili domácí, ani oni ale se skóre už nepohnuli a zápas tak skončil prohrou Slavie 0:1.

Komentáře (175)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Otázka mimo

    Botelho     před 10 lety 15.02.2014 16:09 |  
    0 0

    Vim že pod tohle to úplně nepatří, ale určitě se zde najde nějaký znalec. Nevíte někdo v jakých letech jsme měli dresy od firmy hi-tec a puma?

  2. Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Gauteng     před 10 lety 15.02.2014 16:09 |  
    0 0

    Tak Prošek určitě překvápko!

    • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      edenian     před 10 lety 15.02.2014 16:51 |  
      0 0

      Vosahlo uz se ovsem rozcvicuje. Prosek teda nic moc nepredvedl, ale to taky nikdo jinej.

      • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Gauteng     před 10 lety 15.02.2014 16:57 |  
        0 0

        No překvapilo to hlavně v tom, že během celé přípravy hrával Prošek až v tom druhém poločase (jestli se nepletu). A teď, na generálku, je nasazen do prvního.

  3. Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    spino     před 10 lety 15.02.2014 16:40 |  
    0 0

    Za Proška palec nahoru.

    Za Zmrhala na beku palec dolu. Když už ho tam musí mít, tak nevím, proč ho nedá místo Gecova. Dozadu si to Zmrhal umí odpracovat.

    • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 15.02.2014 16:47 |  
      0 0

      Spíš teda poraď koho nalevo? Nevese? A koho pak na stopera? Já teda doufám, že se tam chytne Ritchie ale asi bude chvíli trvat než se aklimatizuje, tkaže to stejně zbyde na Zmrhala minimálně první dvě ligová kola.

      • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Slawek     před 10 lety 15.02.2014 17:36 |  
        0 0

        Problém č. 1: Bude pomalu konec a my jsme netrefili bránu !!!!!!!!

    • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Kenny     před 10 lety 15.02.2014 16:48 |  
      0 0

      Nevím jestli jsi v Libe nebo kolikrát jsi ho na beku viděl, ale podle onlajnů v přípravě hraje toho beka dobře.

      • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Edwardtheiron     před 10 lety 15.02.2014 16:55 |  
        0 0

        Tak já ho viděl ve dvou zápasech na umělce a opravdu nehrál dobře...Ale chci věřit Koubkovi, že by ho necpal do sestavy, kdyby tam nepatřil. Uvidíme.

        • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Pepino44     před 10 lety 15.02.2014 17:09 |  
          0 0

          No vidíš,jak se názory a pohled na hráče liší. Já jsem Zmrhala taky viděl hrát v přípravě a docela se mi línil. Na ligu mistrů to asi není,ale kdo ostatně z našeho mančaftu by na ní měl. Toho kluka jsem snad neviděl udělat nějakou minelu,nebo aby něco zahrál vyloženě špatně. Až si na tom beku začne věřit a začne více podporovat útok,nebude špatný. Prostě na někoho se prostě nadávat musí,je to takovej druhej Hub. Nejvíc mne mrzí,že na něj nadávaj lidi,kteří jej asi hrát ani neviděli,jenom protože je to moderní. Jinak dneska za juniorku opět nastoupil Čonka a Škutka. Zatím co Čony makal a hrál docela dobře,tak Škutka může nastupovat snad za dorostence aby si jej někdo všiml.

          • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

            Edwardtheiron     před 10 lety 15.02.2014 17:37 |  
            0 0

            No, je to vždycky věc názoru, ale mě v těch zápasech fakt nepřesvědčil. Určitě to souvisí i s tou sebedůvěrou, už proto, že v Turecku podle všeho nehrál špatně, ale v těch zápasech TS ligy fakt nepředvedl jedinou věc kvalitní, na kterou bych si vzpomenul.

          • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

            ortevor     před 10 lety 15.02.2014 17:58 |  
            0 0

            co se tyka Zmrhala na levym beku (videl jsem ho az na jeden ve vsech pripravach v Praze), ten hrac na ten post proste nema predpoklady, takze predelavat ho na levyho beka je zbytecny, a nicim si nepomuzeme...pokud neveri (pro mne nepochopitelne) Tusjakovi, tak si stojim za tim, ze Conka bude porad o hodne lepsi nez Zmrhal...Zmrhal tam dozadu propada, bylo to koneckoncu videt v priprave, v na nekolika tech videich z Turecka...o podpore utoku oproti jak Conkovi nebo Tusjakovi, tak treba Nitrianskem na druhe strane se snad ani nemusim bavit, kdo vidi kde se tito hraci pohybujou a kde se pohybuje Zmrhal, tak musi mit jasno...
            tak nez se zapracuje Ritchie si myslim ze by se mela dat sance Conkovi, zvlaste kdyz za juniorku v priprave maka...kdyz Tusjak je bohuzel uz odstaveny :/

        • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Kenny     před 10 lety 15.02.2014 17:14 |  
          0 0

          Jasně, já jen soudím podle onlajnů ze soustředění že hraje poměrně aktivně. Ale jak píšeš věřím že Koubek ví co dělá. Zatím se mu ty změny postů dost povedly.

          • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

            ortevor     před 10 lety 15.02.2014 17:56 |  
            0 0

            promin, ale soudit vykony hracu podle onlajnu, to je fakt cesta do pekel, to rovnou muzem zavolat Jolande nebo Vlastovi Plaminkovi...
            a jinak co se tyka Zmrhala na levym beku (videl jsem ho az na jeden ve vsech pripravach v Praze), ten hrac na ten post proste nema predpoklady, takze predelavat ho na levyho beka je zbytecny, a nicim si nepomuzeme...pokud neveri (pro mne nepochopitelne) Tusjakovi, tak si stojim za tim, ze Conka bude porad o hodne lepsi nez Zmrhal...Zmrhal tam propada, bylo to koneckoncu videt v priprave, v na nekolika tech videich z Turecka...tak nez se zapracuje Ritchie si myslim ze by se mela dat sance Conkovi, zvlaste kdyz za juniorku v priprave maka

            • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

              Kenny     před 10 lety 15.02.2014 20:37 |  
              0 0

              V tom s tebou musím souhlasit že se maximálně objektivně nedá posoudit výkon podle onlajnu. Na druhou stranu nevím zda věřit tobě (zvlášť když někteří přítomní diskutéři to vidí opačně) či trenérovi z množstvím zkušeností, slušnými úspěchy a asi tak o 100% většími znalostmi hráčů, které vídá denně. Promiň ale asi jsem si právě vybral.

      • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        edenian     před 10 lety 15.02.2014 16:59 |  
        0 0

        Celou prvni puli je jasne videt, ze Nitro napravo je o dobrejch deset metru vic vepredu nez Zmrhal. Ale nejaky hrubky dozadu nema. Ono je to vubec ostrejsi na nasi pravy strane / od frydka a rybalky/ . Lidi trochu nadavaj ze je to vyhecovany, me se nezda, Nando samozrejme vypada pokazdy stejne :-)

        • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

          edenian     před 10 lety 15.02.2014 17:01 |  
          0 0

          Jo misto Juhara !!!! Hura koubkovi se rozsvecuje!!!

          • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

            Gauteng     před 10 lety 15.02.2014 17:06 |  
            0 0

            Takže Prošek zatím zůstává.

          • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

            edenian     před 10 lety 15.02.2014 17:08 |  
            0 0

            A hned to tady nalevo funguje. Ovsem Pitak spalil 100%

          • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

            spino     před 10 lety 15.02.2014 17:20 |  
            0 0

            Juhar by podle mě neměl být vůbec v základu. Snad ho brzy nahradí ten Boudejma nebo jak se jmenuje.

            • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

              YuckFou     před 10 lety 15.02.2014 17:28 |  
              0 0

              1:0 a už zase hraje ta stará písnička!

              • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

                RobCZ (přítel SN)     před 10 lety 15.02.2014 17:44 |  
                0 0

                Zas nedáváme góly, Liberci odejde útočník, zraní se útočník a furt tam je někdo kdo dá góla. U nás když nedá Necka gól tak hrajem na nulu. Hráči se vyměnili, ale výsledky stejné.

                • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

                  PetCC     před 10 lety 15.02.2014 18:03 |  
                  0 0

                  Tak Šural je pořád jeden z nejlepších v lize.

            • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

              RobCZ (přítel SN)     před 10 lety 15.02.2014 17:45 |  
              0 0

              Ikdyž se to někomu nelíbí tak furt Juhár je jediný schopný dát po Necidovi góla

              • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

                Edwardtheiron     před 10 lety 15.02.2014 17:50 |  
                0 0

                Kdo je Juhár?

                • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

                  RobCZ (přítel SN)     před 10 lety 15.02.2014 17:51 |  
                  0 0

                  Puntičkáři vždyť ty víš

              • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

                edenian     před 10 lety 15.02.2014 19:18 |  
                0 0

                Dneska ani nahodou.

    • Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      YuckFou     před 10 lety 16.02.2014 09:00 |  
      0 0

      Přijde mi, že musí být v sestavě za každou cenu a je jedno jestli ve středu zálohy nebo na levém kraji obrany. Jelikož je členem reprezentace U21 a tudíž je momentálně u něj asi největší potenciál něco na něm vydělat. Jen je dost divné, že nyní nastupuje na pozici levého beka, kde máme dalšího reprezentanta Tusjaka. Osobně doufám, že se nám ho třeba po sezóně podaří prodat, protože o jeho přínosu pro tým mám jisté pochybnosti.

  4. Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

    klimi     před 10 lety 15.02.2014 17:46 |  
    0 0

    Zmrhal:

    On to sice ubrání, ale útok nepodpořil ani jednou, což je na beka hodného Slavie bída.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Kenny     před 10 lety 15.02.2014 17:57 |  
      0 0

      Já ho teda v onlajnu četl v souvislosti s ofenzivní akcí minimálně pětkrát. Tak nevím.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Pepino44     před 10 lety 15.02.2014 17:58 |  
      0 0

      Tak Ty jsi to asi viděl,ale podle onlajnu se tentokrát zapojoval do útoku dost často.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

      ortevor     před 10 lety 15.02.2014 18:02 |  
      0 0

      co se tyka Zmrhala na levym beku (videl jsem ho az na jeden ve vsech pripravach v Praze), ten hrac na ten post proste nema predpoklady, takze predelavat ho na levyho beka je zbytecny, a nicim si nepomuzeme...pokud neveri (pro mne nepochopitelne) Tusjakovi, tak si stojim za tim, ze Conka bude porad o hodne lepsi nez Zmrhal...Zmrhal tam dozadu propada, bylo to koneckoncu videt v priprave, v na nekolika tech videich z Turecka...o podpore utoku oproti jak Conkovi nebo Tusjakovi, tak treba Nitrianskem na druhe strane se snad ani nemusim bavit, kdo vidi kde se tito hraci pohybujou a kde se pohybuje Zmrhal, tak musi mit jasno...
      tak nez se zapracuje Ritchie si myslim ze by se mela dat sance Conkovi, zvlaste kdyz za juniorku v priprave maka...kdyz Tusjak je bohuzel uz odstaveny :/

      a jeste zaverecka poznamka - "podporu utoku" ve Zmhalove podani, kdy stoji na pulce, zatimco na druhy strane si Nitriansky nabiha az k vapnu, tak takhle si podporu utoku od obrance vazne nepredstavuju...

    • Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

      edenian     před 10 lety 15.02.2014 19:24 |  
      0 0

      Klimi dneska nesouhlasim. V prvni puli mas pravdu. Ve druhy, kdyz vypad Juhy tak si Zmrhal narazil s Vosahlem hned ve 48 minute a prihraval Pitakovi na tutovku. A prihraval mimochodem z urovne vapna.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

      edenian     před 10 lety 15.02.2014 19:25 |  
      0 0

      Klimi dneska nesouhlasim. V prvni puli mas pravdu. Ve druhy, kdyz vypad Juhy tak si Zmrhal narazil s Vosahlem hned ve 48 minute a prihraval Pitakovi na tutovku. A prihraval mimochodem z urovne vapna.

  5. Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

    rek     před 10 lety 15.02.2014 17:48 |  
    0 0

    A goly bude dávat kdo ?

  6. Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Slawek     před 10 lety 15.02.2014 17:54 |  
    0 0

    Je to stále sice jen příprava, ale taky generálka a vůbec to nevypadá pane Koubku dobře. Góly stále nedáváme a na ty se to hraje. Netrefíme ani branku. Proč ? Hodnocení, které jsem s dnes přečetl na oficiálním webu mě neuspokojuje a ani není v některých bodech pravdivé a objektivní.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

      PetCC     před 10 lety 15.02.2014 18:04 |  
      0 0

      No tak jsme se diozvěděli, že nejsi usopkojen. A co mi s tím jako máme dělat? :-)

      • Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Edwardtheiron     před 10 lety 15.02.2014 18:09 |  
        0 0

        Píše tam někde, aby jste s tím " vi " něco dělali? :-)

        • Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

          dalislavista     před 10 lety 16.02.2014 21:27 |  
          0 0

          Tak když už si děláme legraci z toho, že někdo píše s chybami, tak tedy pišme bez chyb! |Tedy ne aby jste- ale správně = abyste...

      • Re: Liberec - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Slawek     před 10 lety 16.02.2014 09:20 |  
        0 0

        Nauč se pravopis. To mi od Tebe bude pro začátek stačit.

  7. Re: Liberec - Slavia 1:0

    Edwardtheiron     před 10 lety 15.02.2014 18:04 |  
    0 0

    Na nářek je ještě brzy / nebo možná už pozdě /, ale faktem zůstává, že je to další zápas, kdy jsme nedali gól, tentokrát i s Neckou v sestavě. Dokonce ani žádné velké šance jsme nejspíš neměli, snad až na Pitáka. To není dobré zjištění, i když jde jen o přípravu. Pomalu se připravuji na režim "Víra v zázrak". :-)

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.02.2014 18:11 |  
      0 0

      To je pravda č jsem věšinou mírný optimista,tak ty výsledky a střelecká impotence jsou dost frustrující.Bohužel fotbal je o golech a ty nejsme schopný dávat.Opravdu budu zvědavý na první kola v kaprlize.

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Falk     před 10 lety 15.02.2014 19:04 |  
        0 0

        Dobrý den,dnes jsem tam nakonec nejel,napište něco o jednotlivcich,výsledek opět rozčarování

      • Koubek

        Retos     před 10 lety 15.02.2014 19:26 |  
        0 0

        No..
        asi nastal Čas
        si Znova Přečíst
        Další z Koubkových Pohádek..
        tentokrát o Tom,
        JAK SLAVIA PŘED JEHO PŘÍCHODEM
        dávala jen jeden gól v utkání..
        A PO JEHO PŘÍCHODU SE TO ZLEPŠILO!
        ..
        konkrétně na 0,25 za Zápas!
        :-/
        R.

        • Re: Koubek

          deadbeat     před 10 lety 15.02.2014 20:08 |  
          0 0

          ted si teda koledujes.

          • Re: Koubek

            kobo (přítel SN)     před 10 lety 15.02.2014 20:26 |  
            0 0

            Má pravdu. Koubek zatím dokazal jen zpevnit obranu a snížit prohry z debaklů. Dopředu je to stále stejná hrůza...

          • Re: Koubek

            Retos     před 10 lety 15.02.2014 20:37 |  
            0 0

            nojo, máš pravdu, DíBí..
            už se kaju..
            je třeba se přidat do Tábora Čekatelů..
            kteří nejprve říkali:
            -je třeba počkat, koubek teprve k týmu přišel..
            potom
            - je třeba počkat, ještě neabsolvoval s týmem přípravu
            pak
            - je přeba počkat, tohle je jen příprava
            a teď se tu už opakovaně objevují Názory, že
            - je třeba počkat
            tak 2-3 zápasy...
            a
            pak...
            už třeba Konečně...
            se dočkáme i Fotbalu.. :-((
            R.

            • Re: Koubek

              Kornovo     před 10 lety 15.02.2014 20:39 |  
              0 0

              waitin for the sun

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      slaviator     před 10 lety 15.02.2014 21:04 |  
      0 0

      Když stopera, tak v podstatě asi pouze: a) Švejdíkovi v létě končí ve Spartě smlouva, tak co jeho + domluvit se se Spartou a mít ho už pro jaro? Ve Spartě je stoperem minimálně č.3, v základu hrají Holek s Brabcem b) co David Bystroň? Trest za kokain mu skončil, trénuje už s Plzní, ale toho mít by bylo lepší od začátku přípravy a ne až po generálce... Dlouhá herní absence... c) co Ševinský?

      Otázkou je, zda jsme se zajímali o Petra Johanu, na podzim odehrál za Boleslav v podstatě vše v základu, ale je mu 37, KJ s ním nepočítal, ozvalo se mu několik prvoligových klubů, odešel nakonec do druholigového Mostu na přestup.

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 15.02.2014 21:24 |  
        0 0

        Sparťan, feťák, a nebo pomalý stařík, co nemá na ligu. To mi jsou varianty:-)

        když posila do obrany, tak pokud jsou peníze, bral bych Pernicu, Košuta, Hejdu.

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          slaviator     před 10 lety 15.02.2014 21:55 |  
          0 0

          No, Pernicu jsme chtěli loni, Brno ho nepustilo. Košut se mi nějak moc nelíbí, Hejdu Plzeň asi nepustí (a stejně koho bych teda z Plzně do obrany na stopera viděl radši, tak buď Hubníka nebo Procházku, jestli jsou peníze).

          Ale tak pořád je tu Souček, je tu možnost v případě nouze Nitrianského na stoperu, eventuelně by to zvládl v případě nouze i Gecov. Otázkou je, co s Čepelákem, který mi přišel dřív asi jako nejnadanější stoper, a případně jako záskok by šel asi i Mac.

          Takže nemyslím si úplně, že bychom na stoperu vyloženě hořeli, daleko více potřebujeme někoho, kdo promění šance.

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            klimi     před 10 lety 16.02.2014 01:42 |  
            0 0

            Podle mě je Mac lepší stoper než Souček...

            • Re: Liberec - Slavia 1:0

              subHuman     před 10 lety 18.02.2014 13:46 |  
              0 0

              To rozhodně není.

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Arutha     před 10 lety 15.02.2014 22:06 |  
        0 0

        Bystroň si přetrhnul vazy v koleně...

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Nosorozec     před 10 lety 15.02.2014 23:46 |  
        0 0

        Já bych toho stopera klidně i oželel. Počkal bych, až se uzdraví Dobrotka, kterej když může, tak hraje výborně a do tý doby bych nechal, aby kryl záda Škodovi s Nevesem, nadějnýho Součka.

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          Kornovo     před 10 lety 16.02.2014 08:48 |  
          0 0

          hlavne je velmi vtipne,delat takova prohlaseni tyden pred ligou.je prece logicke ze pokud se se zrani skoda nebo nando,tak je tu obrovsky problem.vedeni to vi,uz od martinova zraneni a opet zadne reseni,jen nejake becko na testech.pripada mi,ze se opakuje situace z leta.fakt by me zajimalo kdo ma na starosti sportovni usek,at muzem kritiku smerovat jmenovite.ale selhani je to pekne :)

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            Slawek     před 10 lety 16.02.2014 09:34 |  
            0 0

            Karol Kisel je sportovní ředitel.

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            Kenny     před 10 lety 16.02.2014 13:08 |  
            0 0

            V případě, že se do doby Dobrotkova uzdravení nikdo z nich nezraní tak to není selhání ale naopak ušetřenej slušnej balík.

            • Re: Liberec - Slavia 1:0

              Kornovo     před 10 lety 16.02.2014 13:58 |  
              0 0

              tak se podivej na statsitiku kolik z moznych utkani od sveho prichodu martin za nas odehral.jestli je to aspon pulka tak bych se divil.a kdyby se martin dal opravdu rychle do poradku,tak jen tim lip pro nas,protoze neves,dle mistnich komentaru na stoperu moc dobra nehraje.my mozna setrime,ale na spatnych mistech a pak to utratime za zalozniky,kterych mame plnou prdel

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Retos     před 10 lety 15.02.2014 21:15 |  
      0 0

      ten gól..
      nejen chyba Nevese
      ale i Rakovana!
      R.

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        YuckFou     před 10 lety 16.02.2014 08:45 |  
        0 0

        Dostat gól po střele z takového úhlu? To by se asi stávat nemělo.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 15.02.2014 22:46 |  
      0 0

      díky za video.

      Přišlo mi, že měl Liberec nějak moc šancí, dostával se do nebezpečných zakončení, obrana bude asi docela slabá, bohužel. Gól takový zvláštní, přišlo mi, že to Rakovan podcenil, jako by nečekla, že Šural ještě zakončí, spoléhal na to, že ho Neves ubrání.

      Šancí Slavie bohužel zas tolik nebyl, zhruba ty tři na zápas, což je asi Koubkův ideál:-) A bohužel prostě netrefíme branku.

      No, asi nás čeká zajímavé jaro:-)

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        quelhar (admin)     před 10 lety 15.02.2014 23:01 |  
        0 0

        Je otazka, co vsechno tam Liberec nedal. Treba udajna Pitakova tutovka po Zmrhalove centru z 48. minuty tam proste neni. Akci Liberce tam je hromada, ale dost z nich neni nijak nebezpecnych. Gol jde i z meho pohledu na triko predevsim Rakovanovi.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      sicilianbrno     před 10 lety 15.02.2014 23:27 |  
      0 0

      Rakovan celkem jistej, ale ten gol jde jednoznačně na jeho triko, nevyběhl vubec i když měl dost času a pak dostane gol temeř z nuloveho uhlu, škoda, jeho dnešní dobrej výkon to trochu snižuje.

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        janko (přítel SN)     před 10 lety 16.02.2014 03:23 |  
        0 0

        panove kritici kdo z vas tam byl? Jel jsem po zapase do palenice na kamaradovi hrusky, takze report pozdeji. Ale ono bylo vse trosku jinatk nez rika vysledek. Neni vse ruzove, ale neni vse ani cerne.... Jo a Zmrhal neni ten problem kvuli kteremu bych nemohl spat. Dobrou

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          sicilianbrno     před 10 lety 16.02.2014 04:48 |  
          0 0

          Klidně vše muže byt jinak ale když má někdo oči tak videl jednu jistotu co se nemení, že ten gol jde na vrub z VELKE časti Rakovanovi.
          Ale o tom co z videa vidět nejde nám mužeš klidně napsat, rád si to přečtu.

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          Edwardtheiron     před 10 lety 16.02.2014 07:11 |  
          0 0

          Já sice nevím, co bylo jinak, ale zcela určitě jsme opět nedali gól. Klidně nás můžeš lakovat kvalitním výkonem, šancemi a smůlou, ale tohle posloucháme už asi měsíc. A když vezmeme v potaz, že gól jsme dali v posledních čtyřech zápasech jenom jeden, tak všechny ty uklidňující řeči začínají znít trochu divně.

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            Kornovo     před 10 lety 16.02.2014 08:50 |  
            0 0

            a to jsem se na 1. kolo tak tesil.to zas budou bolet oci a clovek bude po zapase akorat jeste vic nasranej.no uvidime,treba to nejak ukopem ale bez golu to bude tezky

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            Slawek     před 10 lety 16.02.2014 09:28 |  
            0 0

            Podepisuji. Zatím je to beze změny, tedy až na nové tváře. Takže chyba bude ještě někde jinde. Ale kde, to asi neví nikdo.

            • Re: Liberec - Slavia 1:0

              marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 16.02.2014 10:09 |  
              0 0

              Ač bych si to nepřal, obávám se, že zápas s Olomoucí bude stejnej jako minule tam. Soupeře budem přehrávat, vytvoříme si i víc šancí, gólů dá (možná nahodnejch -> tradice) ale víc Sigma a tudíž ač lepší 80% zápasu stejně nula bodů a max 1 vstřelený gól, jestli vůbec

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          edenian     před 10 lety 16.02.2014 10:24 |  
          0 0

          Pridavam se k Jankovu nazoru. Vcera bylo jasne videt, ze Zmrhaluv problem v prvni puli je Juhar. Ve druhy s Vosahlem hrali co meli. I Koubkovi to doslo :-). To co jsem nazval Pitakovo tutovkou byl balon od Zmrhala na nohu do vapna pred nim jen brankar. Neomylne nad branu. Jasne, v rychlosti, ale obranci za nim, takze ...
          Video o kterem se mluvi jsem nevidel, jsem beztoho casu skoro bez signalu. Je treba podotknout, ze v druhy puli udelal Necka asi tri standardky, z luxusnich vzdalenosti, jednu z nich kopal, vsechny byly kopany solidne, proste vedle, ale ne trapne zahozeny. Stejne tak ty Budjemovy strela a opakovana dorazkamz predvapna pres mnoho hracu, dobry pokusy, v tu chvili spravne resena situace, bomby jak krava, proste neprosly. Takze nase aktivita i strelecka tam byla.
          Jeste k hracum. Juhar na houby, asi nici i Zmrhala / kteryho nezeru, ale ... / Nitro je proste schopnejsi dopredu. Budjema bude podle me opravdu solidni, ale musi s nim hrat Nitro, kterej se na nej parkrat vyprdnul a to je nejvetsi negativum vcera na pravy strane. Prosek makal, ale vcera jsme asi hrali proti nejkvalitnejsimu souperi v priprave, a to bylo videt. Kovac je skutecne sef, zjebe kohokoliv kdykoliv vcetne Rajnocha / kterej se tomu sice smeje, ale jen kdyz je zady k nemu :-) / takze Prosek se svymi proporcemi na obranu Lib. moc neplatil. Necka je opravdu o tridu jinde, ale co ti za nim. A tedy ke hre. Az ted k Pitakovi. Nevim jestli tady necekame neco jinyho nez se bude asi dit. Ja si nejak pamatuju kluka, ktere umel vzdycky prekvapit, protoze je chytrej, a taky rychlej v rozhodovani. A me ted prijde, ze trochu min premejsli, ze hraje tak, jak se jako ma hrat, jak se od nej jako ceka. A to je to, co podle me zapada do toho " udrzet se za pomoci starejch mazaku". Tezko to nekomu / Koubkovi/ vycitat, jiste ma z klubu jasny pozadavky, at uz kdokoli rika co chce. Zaroven je ale Licka moc utopenej, a k nejaky prekvapivvi prihravce dopredu se asi moc nedostane. Takze podle me nejdulezitejsi bude jak se bude darit Pitakovi, urcite nechat Vosahla pred Zmrhalem, Budjeemu pred Nitrem / tam se snad souhra dostavi/. Nanda lepsi nebude, Skoda ja fakt objev sezony :-) a Rakovan je jasnej. A jeste k nasazeni, Koubek na ne uz nekdy ve treti minute rval " intenzivnejc intenzivnejc do tech souboju!! a to je taky otazka - nas presing za moc nestal. Zaroven i tak bylo videt, ze se docela jako tym drzime svy hry, pripadlo mi to rekneme kompaktni.
          Rekl bych ze to byl normalni ligovej fotbal, kterej zname, ale nemyslim si, ze bychom meli nejak stahovat kalhoty. Ja to vidim jako nadejny, jsem si jistej / skoro :-) / ze to bude lepsi a lepsi. Jen ty goly. Tady bych zustal u viry :-)

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            Edwardtheiron     před 10 lety 16.02.2014 10:57 |  
            0 0

            Jo jo, jen ty góly, ty nám jaksi chybí. Teď jsem četl rozhovor s Hadamczikem : Hra je velmi kvalitní, ale sráží nás koncovka. To je totéž, co u nás, bohužel, jde právě o tu koncovku.

            • Re: Liberec - Slavia 1:0

              edenian     před 10 lety 16.02.2014 12:26 |  
              0 0

              Ja verim tomu, ze Budjeemaa / asi to pisu blbe / je schopnej to tam Neckovi posilat, taky kdyz je soucasne vepredu Necka i Pitak tak maji obranci opravdu "praci". Tak na tohle sazim. Ale pravda je, ze tym kterej ma nejakou zajimavost v systemu, nebo neco co skvele funguje, jako treba za KJ nebo i treba za Beranka, tak to proste nejsme, no. Me se uplne nezda, ze by Koubek s necim takovym prisel, ale je taky brzo na takovy veci soudit. To jeste nejde. Jak rikam, ted je vira najdulezitejsi .-)

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            janko (přítel SN)     před 10 lety 16.02.2014 12:34 |  
            0 0

            vidim to uplne stejne. Jen doplnim, Licka je zbytecne utopenej, Pitak snaha tam je, ale vcera mel dve tutovky nedal. Bojim se aby nebyl nejvetsi zklamani. Zmrhal tam mel dva pekny centry, oba golovy. Jednou odebral ciste balon, okamzite na Pitaka ten na Necku a tam to skoncilo. Necka to mel hodne tezke, bojim se o nej, furt na nem nalepeny dva chlapi, okopanej jak brambory. Ten kluk je proste jinde, a budou ho prasit. Liberec nebyl lepsi, jen dal stasty gol.

  8. Re: Liberec - Slavia 1:0

    Socrates (přítel SN)     před 10 lety 16.02.2014 09:11 |  
    0 0

    Chystá se někdo z vás, internetovejch mudrlantů, do Olomouce? Pochlubte se ;-)

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Fulham     před 10 lety 16.02.2014 09:16 |  
      0 0

      Mám trochu obavy z konkurence OH a TV ,ale snad nás bude dost.....

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Kornovo     před 10 lety 16.02.2014 10:18 |  
        0 0

        asi jo,ale po precteni komentu ze vcerejska se moc netesim

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          Fulham     před 10 lety 16.02.2014 10:30 |  
          0 0

          Přece nepojedem takovou dálku s tím,že tam dostanem na prdku....

  9. Re: Liberec - Slavia 1:0

    1rytir     před 10 lety 16.02.2014 09:55 |  
    0 0

    Myslím, že je čas minimálně zpozornět a být připraven k bití na poplach! Dát v posledních čtyřech přípravných zápasech těsně před ligou jen jednu jedinou branku je strašné! Celý podzim se nesl ve znamení jalové neproduktivity a tak i laik předpokládal, že se na odstranění tohoto neduhu v přípravě zaměříme. Sporadická videa ze zápasů sice ukazují, že se do ofenzivy zapojuje už více hráčů, než na podzim, ale také to, že ač je možné přihrát lépe postavenému spoluhráči volíme až moc často nepřesné zakončení ze vzdálenosti dvaceti i více metrů (názorně to ukazuje sestříhané video z Liberce). Jinak se na tom zakončení nezměnilo absolutně nic. Necid není Bůh a být ani nemůže (jeho zbožtění v posledním rozhovoru s Koubkem na oficiálkách je trapné). V systému ordinovaném Koubkem by nám nepomohl ani Lionel! Kromě toho mít v týmu jen jednoho jediného útočníka je stejně špatné, ne-li horší, jako mít jen dva stopery. Hlavně, že záložní řada je přecpaná k prasknutí a většina z těch, co ji tvoří se s formou i nadále hledá.
    A protože se odmítám zařadit do fronty Čekatelů, o kterých tady výstižně píše výše Retos, obávám se, že nebezpečí reálného sestupu je mnohem blíž, než jakési nebetyčně optimistické očekávání úspěchu v domácím poháru!
    Nikomu ovšem neupírám právo na jiný názor.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      1rytir     před 10 lety 16.02.2014 09:57 |  
      0 0

      samozřejmě "jalové produktivity", sorry

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      klimi     před 10 lety 16.02.2014 10:01 |  
      0 0

      I já přidám svůj názor:

      Mnoho lidí říká, že Koubek zpevnil obranu. Ale jakým způsobem. Hrajeme beton, bráníme v devíti lidech, to je pak jasné, že se možná něčemu i ubráníme. I tak, když jsem viděl to video z Liberce, tak tam všichni hořeli jak papír, skoro! Jen Škoda umí bránit...Smutné!

      Proč jsme v Liberci "dvacetkrát" vystřelili z nemožné vzdálenosti v situacích, kdy se ještě dalo kombinovat dál? Oni tu kombinaci mají asi od Koubka zakázanou.

      Když se nebude dařit, tak Koubek zase řekne, že za všechno můžou mladí...

      Začínám z toho mít strach.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      mpik     před 10 lety 16.02.2014 10:10 |  
      0 0

      Souhlas. Od počátku píšu, že je nutností alespoň ještě jeden kvalitní útočník a nechápu Koubka, který zběsile shání stopera. Necid je sice nadprůměrný, ale je jediný a nevěřím, že na jaře bude schopen každý zápas naplno odmakat 90 minut. Alternativa Juhar mě fakt nepřesvědčuje.

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Slawek     před 10 lety 16.02.2014 10:37 |  
        0 0

        Je tady Vyhnal, v Bohemce před zraněním dokazoval, že góly dávat umí. Ale stopera potřebujeme nutně, s Dobrotkou počítat trvale nelze. To, že je dobrý asi nikdo nezpochybňuje, jenže on nehraje a to je nám pak málo platný. Nando dělá moc chyb a Souček do sestavy příliš zapracován nebyl.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 16.02.2014 10:17 |  
      0 0

      Tvoje bití na poplach nám je sice k ničemu,goly prostě nedáváme vyjma jara s Petroušem ovšem dlouhé trvání to nemělo.Je klidně možné že je to jednoduše ve složení kádru,protože trenéři se tu střídají jak ponožky.Tak že v Olomouci prohrajem 0-1 a doma budem plichtit 0-0.Samozřejmě si budu přát abychom stříleli goly jak na běžícím pásu.

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Fulham     před 10 lety 16.02.2014 10:23 |  
        0 0

        V Olmiku 4-1 góly Juhy,Nitro,Necka,Damien....Dukla bude těžký ořech ale věřím v 1-0 góla Karlos z pentle. A ppak už jen pozitiva a sociální jistoty v podobě tažení pohárem. Trocha víry klucí....

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 10 lety 16.02.2014 13:59 |  
          0 0

          Neverim, ze budeme na jare kopat penaltu :o)

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            Fulham     před 10 lety 16.02.2014 15:39 |  
            0 0

            No-jestli Dukla vyhraje v Teplákách,tak bych pentli pro nás i věřil...:-)))

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      deadbeat     před 10 lety 16.02.2014 10:29 |  
      0 0

      A kdyz tu porad dokola pisu to samy ja, dostavam cocku. :) Sdilim obavy ze sestupu, jakkoli se muzou zdat absurdni s ohledem na zimni posilovani. Co povazuju za nepochopitelny, je fakt, ze zase mame jen dva pouzitelny stopery. Za to by ted nekdo mel mit hlavu na spalku.

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Pepino44     před 10 lety 16.02.2014 11:15 |  
        0 0

        Pánové,a vy si myslíte,že Koubek neví,kde nás tlačí bota? Prosil bych trochu trpělivosti. V zimě čtyry posily a stále nemáte dost. Stačí trochu počítat. Podle většiny komentů potřebujeme dobrého útočníka (spíše dva),jednoho dobrého stopera (nejlépe dva),levého a pravého beka. To při střízlivém počítání jsou nejméně čtyři další hráči,v lepším případě hráčů šest. Obě alternativy jsou nereálné ze dvou důvodů- kde ty hráče vzít a kde na ně vzít. Včera jsem byl na juniorce s Novou Pakou (3-4) a i zde se objevil ten náš problém. V útoku žádný příslib pro Ačko, v obraně to samé,ale v záloze několik slibných hráčů a velký přetlak. To je ten problém. Na postech kde nepotřebujeme nám rostou naděje. Co se týče Čepeláka,tak asi bude stále zraněný,protože po něm ani vidu ani slechu.

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          Edwardtheiron     před 10 lety 16.02.2014 11:20 |  
          0 0

          To je hezké, že přišly čtyři posily / já jich tedy napočítal pět+Necida, ale to je jedno/, jenže nikde to není vidět. Trochu trpělivosti máme už pět let, takže myslím, že s trpělivostí žádný problém není. Problém prostě je, že dlouhodobě nedáváme góly a jak se ukazuje, nic na tom nezměnil ani Koubek v zimní přípravě, ani posily.

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          klimi     před 10 lety 16.02.2014 11:56 |  
          0 0

          Čepelák byl snad v prosinci na operaci s kolenem (kdyžtak mne opravte), takže to bude na delší dobu...

          Jinak já jsem v sobotu na juniorce nebyl, ale předchozí zápasy mi ukázali, že třeba v Macovi potenciál rozhodně je, stejně tak v Červenkovi, oba juniorku dávno přerostli...

          Stejně tak skoro celá naše záloha, Salašovič s Vernerem jsou na juniorku famózni fotbalisté, to samé Peterka. Oba by měli už hrát "chlapskou" soutěž.

          Hrál pravého beka Prosek nebo Smolák?

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            subHuman     před 10 lety 18.02.2014 13:43 |  
            0 0

            Verner, Salašovič i Peterka jsou loňští dorostenci, tudíž jsou letos v juniorce správně.

            Naopak Čepelák je v béčku/juniorce už třetí sezonu a ten by rozhodně soutěž dospělých hrát měl.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Markus     před 10 lety 16.02.2014 11:19 |  
      0 0

      Stlemuluje nebo rozkládá trenér Koubek tým? Tuhle otázku si kladu často a odpověď mi bohužel nepřipadá jasná ve prospěch stmelování ...

  10. Re: Liberec - Slavia 1:0

    Aloha     před 10 lety 16.02.2014 11:49 |  
    0 0

    Pánové tady se asi zapomíná proti komu jsme hráli, Liberec má jednu z nejlepších obran ligy, těm opravdu nebude někdo dávat 3-4 góly. Popravdě víc mě straší ta obrana především nemám bohužel dobrej pocit z Nanda, minimálně z toho sestřihu mi přišlo, že přes střed obrany šlo hodně šancí Liberce. Jinak bych řekl, že největší šanci zápasu jsme měli my, ten gól Liberce jasná chyba gólmana a tuším Nanda z toho by jsme fakt góly dostávat neměli. Jinak si myslím, že po zapracování Boudjemy bude naše záloha hodně kreativní a Necka to tam bude zabíjet :)

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      judy     před 10 lety 16.02.2014 12:25 |  
      0 0

      Po přečtení všech komentů jsem chtěl napsat uplně to samé a mam taktéž obavu hlavně z obrany resp. z Nanda věk protě nezastavíš ale ještě že vedle něho je Škoda který je opravdu dobrý !

  11. Re: Liberec - Slavia 1:0

    klimi     před 10 lety 16.02.2014 14:23 |  
    0 0

    OT: Petrák dnes v zápase proti Augsburgu na postu def. záložníka.

  12. Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

    Retos     před 10 lety 16.02.2014 14:46 |  
    0 0

    V našich
    (rozuměj ČR - hráčsky kvalitativních podmínkách)
    Bohužel znamená
    Posílení Obrany
    zároveň
    i
    zeslabení Útočných aktivit mužstva.
    Kdy se útok prakticky zúží jen
    na brejkovou variantu...
    Což znamená,
    že TO mužstvu relativně "jde"
    proti týmům, které tvoří hru... (viz např. Slavia v Plzni)
    a tak může proti nim brejkovat.
    Ovšem jakmile má takové
    na Obraně zaloužené mužstvo
    tvořit.. zejména v domácím prostředí..
    Je to "PASTVA PRO OČI"..
    :-/
    R.

    • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

      judy     před 10 lety 16.02.2014 15:14 |  
      0 0

      http://www.youtube.com/watch?v=8hZ2ksP6p6A
      Mě ta kombinace přijde koukatelná... a vidím obrovský progres ve hře, goly přijdou toho bych se nebál, Liberec má dobrou a obětavou obranu Kováč hrál osobku na Necida což je nepříjemné ...

      • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

        Edwardtheiron     před 10 lety 16.02.2014 15:28 |  
        0 0

        Ježíšmarjá, jenom ne progres! Když tady naposledy někdo viděl progres, shodou okolností taky po Liberci, přišly nakládačky od Teplic a Bolky...Ta jistota, že góly přijdou je úsměvná, obětavou obranu bude mít pravděpodobně většina mužstev.

        • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

          judy     před 10 lety 16.02.2014 16:09 |  
          0 0

          Ježíšmarjá dej mi pokoj....

          • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

            Edwardtheiron     před 10 lety 16.02.2014 16:27 |  
            0 0

            Nějak ti ubližuju?
            Podívej, milý/á/ Judy, ty jsi schopen napsat podle dvouminutového videa, že vidíš obrovský progres. Já viděl všechna pražská utkání a jeden přenos z Turecka a opravdu jsem ani na vteřinu žádný progres neviděl. Nevím, co tě k tomu konstatování vede, nevím ani, co si představuješ pod pojmem progres, ale fakta jsou jasná: Nedáváme góly. A nezměnil to zatím ani Koubek, ačkoliv na to měl už poměrně dost času. Pokud tě baví ten pohled skrz růžové brýle, pak v pořádku, brát ti ho nebudu, ale to neznamená, že s tím musím souhlasit, nebo že svůj nesouhlas nemůžu zveřejnit.

            • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

              judy     před 10 lety 16.02.2014 16:31 |  
              0 0

              Nevím tvoje příspěvky mi nejsou příjemné, prostě na mě nereaguj a budeme oba spokojení, já si nechám růžový brýle a ty si dál sejčkuj.

              • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

                Edwardtheiron     před 10 lety 16.02.2014 16:36 |  
                0 0

                No tak to teda promiň, ale v žádném případě nehodlám tvé přání respektovat. "Prostě na mě nereaguj..." Jak si to jako představuješ?
                Víš vůbec, že se tomu tady říká diskuze ?

                • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

                  judy     před 10 lety 16.02.2014 16:47 |  
                  0 0

                  Dělej si co chceš...

                  • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

                    Edwardtheiron     před 10 lety 16.02.2014 16:48 |  
                    0 0

                    Děkuji za svolení.

                • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

                  edenian     před 10 lety 16.02.2014 16:59 |  
                  0 0

                  Pat.

                  • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

                    urs (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 15:19 |  
                    0 0

                    pat i mat - já se bavím :)

                • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

                  Gino     před 10 lety 17.02.2014 09:34 |  
                  0 0

                  A víš ty, že i v diskuzi má někdo možnost tě požádat, abys jej nechal být? Respektu k tomu se říká slušnost a překročení určitých mezí se v realitě "trestá". Miluju tyhle frajery, co si myslej, že na internetový diskuzi můžou všechno co chtěj a ještě na to maj "právo". Tvoje právo končí tam, kde začneš někoho obtěžovat - a vážně k tomu stačí jeho osobní pocit, ne tvůj.

                  • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

                    Edwardtheiron     před 10 lety 17.02.2014 09:54 |  
                    0 0

                    To se velmi pleteš,jestli chceš tvrdit, že kdokoliv nemá právo vyjádřit svůj nesouhlas s názorem druhého. Nepřekračuje-li to meze slušnosti, a já jsem přesvědčen, že je rozhodně nepřekračuji, pak nevidím důvod nereagovat. Nebo by sis třeba osobní diskuzi představoval tak, že jeden z účastníků něco řekne a zároveň vezme druhému možnost reakce. To pak opravdu není diskuze.
                    K tvému výpadu vůči mě jen tolik: Nikdy v životě jsem nenapsal, že si v internetové diskuzi může někdo dovolit všechno, kdyby sis tady přečetl mé reakce, bude ti jasné, že mám přesně opačný názor.

            • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

              Borris     před 10 lety 16.02.2014 17:01 |  
              0 0

              no ono stejně tak si zase někteří dokážou, na základě pár dvouminutových videí z příprav, udělat jasno v tom že jaro bude zase tragédie a kdesi cosi :-) Takže ono je to oboustranné, obě dvě skupiny si nemají co vyčítat. Jak ti přehnaně kritizující, tak ti přehnaně optimističtí. Já se zatím do žádných obsáhlých rozborů pouštět nehodlám a počkám si na první tři jarní kola. A po nich až budu hodnotit.

      • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

        Pepino44     před 10 lety 16.02.2014 15:35 |  
        0 0

        Tak když jsem se díval na ten sestřih,tak jsem si všiml,že těsně před tím golem při souboji Nanda se Šuralem bylo zřejmě hráno rukou. Není však poznat zda jde o ruku Nanda nebo Šurala. Viděl jsem dobře? Ale ono je to stejně jedno.

        • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

          judy     před 10 lety 16.02.2014 16:08 |  
          0 0

          Nemyslím si že došlo ke hře rukou...

        • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

          edenian     před 10 lety 16.02.2014 17:08 |  
          0 0

          Ruka to byla Nevesova. Ovsem delal jako ze nic asi dve vteriny. Pak se jakoze smal a stejne tak vsichni ostatni. Byl to takovel priznanej voleybalovej moment ktery by si Nando normalne nedovolil. Ani rozhodcimu to nejak nevadilo :-), ani kartu nevytah. Stejne by to slo ven. Normalka, pratelak.

          • Re: Posílená Obrana = Zeslabený Útok?

            edenian     před 10 lety 16.02.2014 17:27 |  
            0 0

            Jo sorry ja to video nevidel, pisu o situaci chvili predtim zhruba na puli hriste.

  13. Re: Liberec - Slavia 1:0

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 16.02.2014 15:48 |  
    0 0

    Už aby tu byl zápas proti proti Olomouci. Uvidíme, zda skutečně nastane progres, či to bude další "udržovací" zbytek sezóny.

    • Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

      Retos     před 10 lety 16.02.2014 16:53 |  
      0 0

      Progres.. Progres..
      Když mě příjde, že TO je jak za Rady:
      Nejdříve zpevníme Obranu..
      aby se nedostávaly góly...
      A NEDALO SE NA TO KOUKAT...
      ..
      pak přišel Petrouš a přišly (na podzim)
      Příděly jak kráva..
      ..
      |No tak přišel Koubek...
      a jeho Progres vidíme v Tom..
      že se zpevní Obrana a nedostávají se góly..
      ..
      a Progres posune Slavii TAM
      kde byla za Rady..
      Hmmm..
      :-/
      R.

      • Re: Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

        Fulham     před 10 lety 16.02.2014 17:01 |  
        0 0

        Pepa Nos - kdo jde porád doleva,dojde napravo.....myslím,že proti Petroušovi je jasně větší kvalita na trenérském postu a ofenzivní hráči jsou též mnohem kvalitnější....netvrdím,že to bude totální jízda,ale tuším takový progres,že se vši bezvěrci budou divit...

        • Re: Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

          klimi     před 10 lety 16.02.2014 17:10 |  
          0 0

          A když progres nebude, tak to Koubek zase hodí na obvyklý problém "mladí hráči".

          Když si můžeme dovolit ten luxus, že druhý nejlepší brankář ve Slavii je v současnosti v kádru juniorky, jít do sezóny se třemi stopery, z toho jeden z nich je ročník 96...

          • Re: Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

            Fulham     před 10 lety 16.02.2014 17:28 |  
            0 0

            Jestli myslíš Karla a bude tam chytat,tak pro něj jen dobře. Ty nemůžeš odpustit Koubkovi toho Vencu v Plzni...ale jelikož z mladých bude hrát on,Kory(mladý?),když se úplně vysypou stopeři tak možná Souček a potom ti afrikánci,Luboš ještě kdyby se to posouvalo do středu(ale pro něj lépe Táborsko)...na mladý nebude co házet. Uvidíme po Dukle.

            • Re: Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

              Fulham     před 10 lety 16.02.2014 17:34 |  
              0 0

              1.FCN vyhrál - Ondra fakt štístko - viděl jsi jak hrál?

              • Re: Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

                klimi     před 10 lety 16.02.2014 17:38 |  
                0 0

                Koukal jsem, odehrál slušné utkání, asi mu není co vytknout. Adam nahrál pěkným centrem na góla.

                • Re: Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

                  Fulham     před 10 lety 16.02.2014 17:43 |  
                  0 0

                  Bude Vrba muset dle svého prohlášení povolat Ondru a Venca Kadleců bude během repre přestávky grilovat na balkoně ve Frankfurtu....

        • Re: Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

          judy     před 10 lety 16.02.2014 17:11 |  
          0 0

          No dá se všimnout počet hráčů zapojujících se do utočných akcí, jde si všimnout kombinačních akcí které jsou celkem pohledné a min. dva roky jsem něco podobného v mém milovaném klubu viděl opravdu zřídka... nechaly jsme si dát gola který byl ať chcete nebo ne prostě smolný a nebylo to tak že by nás Liberec ( tým který hraje Evropu ) nějak přejel... Omlouvám se všem kteří si toho prostě nevšimnou nebo nechtějí ( některým se nedivim ), ale progres tam prostě vidět je a říkejte si co chcete... Pod Radou jsme hráli těžce ze zadu to je pravda a hra byla nemastná neslaná a vlastně dopředu absolutně bez nápadu a na "náhodu" nebyl žadný viditelný systém, zbíhání kraju do středu apod.. Pod Koubkem jde vidět systém kteří hráčí dodržují ale bude to fungovat i v lize ? možná ano a v to doufám, rozhodně s tímto nemůžeme sestoupit i kdybychom chtěli...

          • Re: Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 16.02.2014 18:05 |  
            0 0

            Tak se vyprdni na slovo progres to byla i Ruská družice,no a řekni tam vidíš určitý posun dopředu v organizaci naší hry :-)))))))))

            • Re: Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

              judy     před 10 lety 16.02.2014 18:09 |  
              0 0

              Hm vskutku to zní dobře :)

              • Re: Progreso? ale Odkuď a Kam vlastně?

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 16.02.2014 18:15 |  
                0 0

                Ale opravdu jsem to už slyšel a nejenom od trenérů :-)

  14. Re: Liberec - Slavia 1:0

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 10:16 |  
    0 0

    Kdyz porovnam video Liberce a to nase, tak v tom vidim jeden spolecny jemnovatel. Snaha uklidnit vlastni fanousky. Ukazat, ze sanci bylo dost a ano souper tedy taky neco mel, ale to vlastne ani nestoji za rec.
    Jsem opravdu velmi zvedav na uvodni jarni kolo. Zvast zakladni sestavu a jak se to po prvnich trech kolech prohazi. Ocekvaam min. zmenu na postu praveho obrance, kdy se pres Nitrianskeho vrati do zakladu M. Dostal

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      quelhar (admin)     před 10 lety 17.02.2014 10:28 |  
      0 0

      Jojo, kdyz se vezmou v uvahu obe videa, tak se da asi celkem presne usoudit, ze slo o vyrovnany zapas s minimem sanci, ktery rozhodl celkem nahodny gol a mohl skoncit uplne jakkoli. Vzhledem k tomu, ze Liberec patri k tomu lepsimu v lize a na podzim mj. postoupil ze skupiny EL, tak mi neprijde tak tragicke, ze jsme generalku na jeho hristi prohrali 0:1.

      Samozrejme problemy s ofenzivou a predevsim strilenim branek nijak nesnizuji, ty ocividne existuji a take bych cekal po peti mesicich trenera u tymu uz trochu vic. Nejdulezitejsi zapasy jara (ctvrtfinale a semifinale poharu) se preci jen blizi.

  15. Re: Liberec - Slavia 1:0

    quelhar (admin)     před 10 lety 17.02.2014 10:37 |  
    0 0

    Mame sepsany pomerne velky pocet otazek na zitrejsi rozhovor s Karolem Kiselem, ale neni vylouceno, ze jsme na neco zapomneli, takze pokud myslite, ze vas napada dotaz, na ktery jsme mohli zapomenout, tak napiste :o)

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Edwardtheiron     před 10 lety 17.02.2014 10:59 |  
      0 0

      Mám jenom jedinou otázku: Kdy Slavia vyhraje ligu? A chci jasnou a konkrétní odpověď! :-DDD

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      klimi     před 10 lety 17.02.2014 11:23 |  
      0 0

      Otázku farmy a případného B-týmu tam určitě máte, tak mě zajímá otázka, proč se neprodloužila smlouva s Ondrou Hercem, resp. jestli měl zájem odejít on nebo "byl odejit".
      Díky

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Artur (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 11:27 |  
      0 0

      Něco tu proběhlo o větším finančním zatížení rodičů mládeže.. tak třeba něco o tomhle.. kolik by třeba bylo potřeba peněz, jaký je stav, co všechno si platí...

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 11:51 |  
      0 0

      Zdravim quelhare,

      mne by zajímaly odpovědi na otázky, na než asi Karol stejne nebude moct verejne odpovědět :-)

      1. Patří Boudjemaa a Ritchie ze 100% Slavii, sel by případný zisk z prodeje ze 100% klubu?

      2. Máme podíl z dalsiho přestupu Ondry Petráka?

      3. Jak koncepčně řešit, ze mládežnické tymy Slavie generuji "přebytek" dobrých záložníků, ale skoro žádné útočníky a obránce? Mnoho dalších ligových týmů to má spíše naopak.

      4. Jak hodnotí spolupráci s Admirou?

      5. Neuvazuji o řešení nadbytku juniorů, kteri se nedostanou do "A" tím, ze by je prodali a ve smlouvě by byla definována cena zpětného odkupu? Mely by o to české tymy zájem? Např. Ve Španělsku je to docela běžné.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 13:17 |  
      0 0

      1. Petr Růžička, patří ještě Slavii nebo ne? Dále potom kolik hráčů je někdo na hostování nemyslím tím Berkovce, Mikulu atd., spíše juniory.

      2. Situace ohledně nechtěných hráčů (Bortel, Škutka), ani jeden z nich zatím nemá nové angažmá a liga pomalu začíná. Máme teď jen dva stopery schopné hrát ligu. Pokud se zraní Necid, nemáme náhradu. Uvažuje se o jejich prodeji nebo připadá v úvahu i hostování?

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 13:23 |  
        0 0

        Posuny v mládežnických kategoriích.

        Odchod trenéra Titěry.

        Scouting.

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Pepino44     před 10 lety 17.02.2014 13:48 |  
        0 0

        Tak ono sehnat angažmá takovému Škutkovi bude asi velmi problematické. Jak zahrál za juniorku proti Nové Pace,tak by jej nechtěli asi ani v okresním přeboru.Děs,běs,hrůza.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 13:17 |  
      0 0

      mne by zajimalo, zda se uvazuje o zapojeni mentalni kouce u mladeze a v pripade ze ano od jake kategorie.
      pak monza jeste v cem vidi zakladni rozdily mezi nasi skolou a treba praci v nejlepsich akademiich sveta (ajax, barcelona...) a jakym zpusobem se snazi dosahnout stejne kvality v tomto treninkovem procesu

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      slaviator     před 10 lety 17.02.2014 13:43 |  
      0 0

      Žákovské týmy - finanční příspěvky na pronájem haly, na dopravu, ... A odchod trenérů v čele s Titěrou.

      Uvažuje se o obnovení B týmu nebo bude pokračovat farma s Admirou (dle mého neúspěšná)?

      Jak hodnotí vůbec Admiru jako farmu - vzhledem k tomu, kolik hráčů tam hrálo si myslím, že je to propadák...

      Jak hodnotí úroveň juniorské ligy (je čajíčková?)

      Uvažuje se o bližší spolupráci s druholigovým týmem, kam by se mohli posílat hráči na hostování (dřív jsme my i Sparta takto spolupracovali s Kladnem)

      Jaký cíl je pro jaro (pokusit se přes pohár postoupit do pohárové Evropy?). Bude se na jaře dávat prostor mladším hráčům (Bazal, Prošek, ...)?

      Je možný příchod nějakého hráče i po skončení přestupního termínu pro profesionální hráče, který končí 21. února? (tzn příchod někoho s amatérskou smlouvou)

      Jak hodnotí vůbec zvolenou formu přípravy, kdy v posledních 4 zápasech jsme vstřelili jen jednu branku?

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 13:59 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem
        Já bych Quelhare poprosil o to, zda by nebylo možné zminimalizovat počet zápasů odehraných v pondělí od 18:00 hod. na stadionu v Edenu a více zaloboval za nedělní zápasy od 17:00 na témže stadionu (tedy domácí zápasy). Snesu páteční zápas ve 20:15, snesu sobotní od 18 hod. a i ten nedělní ale ne už od např. 20:00. A pondělky už vůbec ne.
        O to moc prosím......
        A potvrzuji svou verzi, kterou jsem zde psal několikrát. Honíme přestup stopera na poslední chvíli.......... :-(
        Sokrates55

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 10 lety 17.02.2014 14:23 |  
          0 0

          Sokrate, o tom uz se bohuzel psalo a mluvilo mnohokrat - na rozhodnuti televizi nemaji kluby vubec zadny vliv a nemuzou se nijak branit proti presunum zapasu na patky nebo pondelky... Ale muzeme se zeptat, zda se to zmeni aspon od pristi sezony, kdyz bude podepsana nova smlouva s televizemi.

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 14:33 |  
            0 0

            to bych řekl, že bude stejné, ne-li horší.

            Navíc je ta smlouva na 4 roky, což nechápu, když se pořád mluví o osamostatnění ligy o svazu. Tyhle víceleté nevypověditelné smlouvy fakt nesnáším.

            • Re: Liberec - Slavia 1:0

              slaviator     před 10 lety 17.02.2014 17:35 |  
              0 0

              Ono zase 100 mil ročně je nárust oproti 70 za rok nyní. Je to holt vykoupené tím, že je dlouhodobější a že některé zápasy budou na placených kanálech typu Nova Sport.

              Každopádně maďarská liga prodává TV práva za víc než naše liga, a to v ekonomicky chudším Maďarsku a maďarská liga je i kvalitativně slabší než naše. A ano, taky to prodává Pragosportu jako to prodal Pelta...

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        Fulham     před 10 lety 17.02.2014 15:51 |  
        0 0

        Bazal je jediný,jestli jsem správně pochopil Trpišovského,o kterého ma Šiškof zájem na hostování ....což by bylo u Šimečka s Hurkou na pováženou už....ale rozhovor na stránkách VŽ byl po sobotní přípravě s klokanem ,tak nevím...

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 13:58 |  
      0 0

      Jak je možný, že se na zápasech Slavie objevují lidi kteří nebyli ani oficiálně představeni, tim myslím Kornějeva a kde jsme najednou získali peníze na posily, když ještě na podzim Petroušovi nikoho nepřivedli(ano africký reprezentant se u nás taky objevil). Vždyť nás pořád vlastní Krakonoš ne :) ? Přijde mi , že Slavia je skrytá za mlžnym oparem, lháním a neustálých výmluv, tak aby k tomu nesvedli i Kisela.

      • Pučíni

        Retos     před 10 lety 17.02.2014 14:56 |  
        0 0

        Tsss..
        Copak Von byl Někdy
        Pučíni Oficiálně Představen?
        Prostě se tak nějak Vobjevil
        po Boku Rossiho ve VIPce..
        a pak lítal po pohárech..
        No a když už TO bylo v Médiích
        Neudržitelný..
        TAK z něho udělal
        Roťák Oficiálního Kámoše Slavie Praha
        :-/
        R.

        • Re: Pučíni

          Tomski     před 10 lety 17.02.2014 15:20 |  
          0 0

          tak Puček než na něj padlo obvinění, tak tady byl jako sportovní ředitel nebo technicky ředitel (nejsem si jistý), až pak jako poradce Rosena...

      • Re: Liberec - Slavia 1:0

        klimi     před 10 lety 17.02.2014 15:46 |  
        0 0

        Mě také oficiálně moc lidí odsud nezná a chodím na zápasy Slavie, docela průšvih ne? :))

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          Fulham     před 10 lety 17.02.2014 15:53 |  
          0 0

          Máš nějaký ruble?? :-)

          • Re: Liberec - Slavia 1:0

            PetCC     před 10 lety 17.02.2014 18:59 |  
            0 0

            Ropa se prodává za dolary :-)

        • Re: Liberec - Slavia 1:0

          carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 16:41 |  
          0 0

          Tak já to nemyslel zle, naopak věřim v uspěšné jarní období a doufám, že se podaří nějaká proválčit v poháru, to by určitě nebylo špatný, potenciál tým má ! :)

    • Re: Slavie už vypověděla Feninovi smlouvu...

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 17:55 |  
      0 0

      Jak jsem psal už na ofickách, je to šmejd a měl by dostat přes hubu, ten si o sobě myslí a přitom v útoku jalovej jak za poslední léta nikdo, na něj by sedělo nadávek, že to radši ani nebudu psát.

    • Re: Slavie už vypověděla Feninovi smlouvu...

      no-nick     před 10 lety 17.02.2014 18:35 |  
      0 0

      Konec článku je vybornej. Všechno vypadalo nadějně a pak chudák zničehonic vypadl z okna:-)

      • Re: Zase Arbitráž

        judy     před 10 lety 17.02.2014 19:03 |  
        0 0

        na odkaz jsem se sice podíval ale zaujal mě spíše titulek "Česká mafie táhne Norimberk k záchraně"
        a asi prvně v životě jsem si všiml že Pekhart má na zápěstí krásné tetování a jak jsem ho moc nemusel tak si u mě teď dost šplhnul :)

        • Re: Zase Arbitráž

          judy     před 10 lety 17.02.2014 19:11 |  
          0 0

          ha tak koukám že neumím číst...

          • Re: Zase Arbitráž

            Meny     před 10 lety 18.02.2014 00:03 |  
            0 0

            Taky mi chvilku trvalo než mi došlo, že tam má vytetovaný nápis Per aspera ad astra.

      • Re: Zase Arbitráž

        slaviator     před 10 lety 17.02.2014 19:15 |  
        0 0

        HOLD nebo HOLT? Toť otázka. Já bych mu poklonu (hold) ale neskládal...

    • Re: Slavie už vypověděla Feninovi smlouvu...

      Kornovo     před 10 lety 17.02.2014 19:04 |  
      0 0

      kokot no,to se jinak neda rict.na profi fotbal asi nema hlavu,jestli ji ma aspon na neco nevim.a vzpomen si vole na ten gol z finale 07.silenost

    • Re: Slavie už vypověděla Feninovi smlouvu...

      Kornovo     před 10 lety 17.02.2014 19:04 |  
      0 0

      kokot no,to se jinak neda rict.na profi fotbal asi nema hlavu,jestli ji ma aspon na neco nevim.a vzpomen si vole na ten gol z finale 07.silenost

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      slaviator     před 10 lety 17.02.2014 19:17 |  
      0 0

      Přitom Ščasnému během zimní přípravy slíbil, že prodlouží smlouvu a i proto dostal v přípravě velký prostor...

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Kornovo     před 10 lety 17.02.2014 19:22 |  
      0 0

      dalsi zaloznik do party?proc ne,za chvili je budem prehazovat vidlema a treba z nich vyjde dobra zakladni sestava

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 21:58 |  
      0 0

      Ja bych ho vzal, brzy bychom meli dost hráčů na dve jedenactky v rozestavení 0-10-0

    • Re: Necka

      Kornovo     před 10 lety 17.02.2014 20:40 |  
      0 0

      ty to tam das uz v sobotu tome

  16. Re: Liberec - Slavia 1:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 17.02.2014 21:13 |  
    0 0

    Áčko se fotilo, ale na fotce chybí Dobrotka a Neves. To je amátérismus. To to focení nemohli o pár dní odložit, aby tam byli všichni.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Pepino44     před 10 lety 17.02.2014 22:07 |  
      0 0

      Nemohli,protože zrovna svítilo sluníčko.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Alanor (admin)     před 10 lety 17.02.2014 22:19 |  
      0 0

      Nevím, jestli bych to nazval zrovna amatérismem, ale taky mě jejich absence mrzí. Nicméně je zas pozitivní, že se dělá focení i v zimní přestávce.

    • Re: Liberec - Slavia 1:0

      Alanor (admin)     před 10 lety 17.02.2014 22:19 |  
      0 0

      Nevím, jestli bych to nazval zrovna amatérismem, ale taky mě jejich absence mrzí. Nicméně je zas pozitivní, že se dělá focení i v zimní přestávce.

  17. Re: Liberec - Slavia 1:0

    subHuman     před 10 lety 18.02.2014 13:37 |  
    0 0

    V příspěvcích výše se probíral Mac a Červenka.
    U prvního z nich je podle mne strop ČFL/2. liga, u druhého podle mne ani to, o čemž svědčí nejen jeho angažmá na Žižkově (potažmo na farmě Žižkova v Měcholupech) ale i slova jeho trenérů, kdy například loni v zimě i Petrouš říkal, že má některé špatné návyky - asi každý z vás si jako typickou ukázku "akce Červenka" vybaví jak je otočený zády k brance, opírá se o obránce a vzájemně se drží.

    Již jsem to tu jednou psal, ale vsadím se, že v žádném ligovém týmu pravidelně nastupovat od začátku nebude. Bohužel.

    A co se týče srovnání Souček / Mac, tak tam je to myslím jednoznačné a trenér Koubek předpokládám ví, co dělá... :)

  18. Re: Liberec - Slavia 1:0

    zeleznik2     před 10 lety 18.02.2014 17:50 |  
    0 0

    Tak bohužel, i přes dobrý výkon jsme zase prohráli. Ikdyž jde jen o přípravu, je to škoda, hlavně Piti měl dvě jasné šance. Zase se vrací náš starý neduh, neproměňování šancí. V obraně vždycky nějakou hrubku uděláme, ale při potentním útoku by to nemělo tolik vadit, ale když gól nedáme těžko budeme šplhat tabulkou vzhůru. Proč Zmrhal hrál levého beka?a chyběl Ritchie?že by přece jen oblíbený Zmrhal byl v základu na úkor Ritchieho a Tusjaka?a v záloze proti Sigmě asi místo Proška Boudjemaa nebo Vošahlík.